“Tapk geresniu” laidoje kalbinu dainininką, aktorių ir verslininką Vytautą Medinecką, kitaip žinomą kaip Ironvytą. Laidos metu išgirsite Vytauto sėkmingų ir šiltų santykių sėkmės paslaptį. Kodėl jis neviešina savo žmonos ir dukros gyvenimų. Paliesime translyčių temą bei vaikų teises šeimoje. Vytas papasakoks apie fake merginų Instagram pasaulį ir užkabinome visiems sportininkams opią steroidų temą. Koks pačio Ironvyto požiūris į steroidus ir kokias klaidas daro jaunimas. Atviras ir nuoširdus pokalbis apie jo kuriamą muziką ir dainą skirtą žmonai.
Pradžia 00:00
Visuomenė, bloga informacija, pletkai 01:22
Contribee 09:15
Tėvų ir vaikų santykiai 09:47
Lyties keitimas, identifikavimas 18:09
Viešų žmonių santykiai ir pusiausvyra 21:51
Apie dainas 41:15
Kas yra vyriškumas, vyriškumo testas 49:41
Muzikiniai klipai, kainos 01:03:11
Sportas, motyvacija, steroidai 01:05:04
Klubų kultūra narkotikai žmonių įtaka 01:21:53
Laidos pokalbis
0:00
Sveiki sugrįžę į tarp geresnių podcastą su jumis jo vedėjas artūras lebedevas, o ne ir šiandien visiems nuoširdžiai noriu padėkoti, kad įsijungiate mūsų spotify kanalą ir klausėtės 2 įrašo, kuriame išgirsite mano pokalbį su dainininku aktoriumi verslininku ir tikrai tikrai matomu ir žinomu žmogų Lietuvoje vytauto medines ko kitaip žinomu vytu na ir tikiuosi, kad šis pokalbis jums neprailgs bei sužinosite daug naujo ir įdomaus.
0:31
Jeigu jums patinka, tai, ką jūs girdite?
Tai labai kviečiu jus tapti vienas iš konkrečių rėmėjų ir paremti mūsų kūrybą.
Ir, aišku, didžiausia padėka visiems tiems, kurie nepagailės laiko ir įvertins mūsų podkastas spotify platformoje bei paspausti like ar paliks kažkokį komentarą ir keliaukime prie mūsų pokalbio.
0:51
O va.
Va.
Jie buvo.
O aš tau paruošiau, kol jie jau galvojo, kad šitas žinai per daug raumenų neužsiaugino.
Be cukraus be cukraus.
Tai, aš žinau, kad tu.
1:08
Tai jau turi šunį iškart.
Aišku, mes jau šutina šutinama, jau aš žinau, kad.
Sakys, jeigu nuo maikiu nusisuksiu, žinai, tai tu kumštį laikyk.
Čia vykdoma iki aš tai per.
1:25
Jo labai gerai nežinai per koncus, tai atstumą žinai maiką laikai ir nykštys žinai barzdą.
Tai visada nu kažkaip įpratęs tokiu atstumu tada.
Aš manau, kad tau su mikrafonu tai yra mažiausia problema.
Ką tu iš viso tau reiktų pasakoti ir aiškintis tu turi tiek patirties.
1:44
Per visą savo gyvenimą.
Ir klijuojamu žinai žinai jie.
Ir turbūt ir tavo aplinkoj girdėjai, ten kažkas tai buvo, žinai ir sakai, nu, aš mačiau antraštę, bet daugiau neskaičiau aš irgi.
Sako aš irgi, bet tau teigia žinai, kaip faktą taip o vat matei buvo tas.
2:04
Bet čia yra visuomenės jau tingumas, supranti, mes taip greit valgome informaciją, kad mes tingime jau skaityti netgi.
Pačiam tekste kur būna ta pirma pastraipa, kur būna daug kažkada paaiškinta skaito, tik antraštę, net neatidaro ir iš to daro.
2:21
Išvadas, kad ne tik tai, kad va dabar yra, o čia visais laikais buvo atsekamumas.
Žinai, čia man pasakė kaimynė kaimynei kažkas ir nuogirdų, ir ten gaunasi.
Koks kaimo petras ten nuėjo kažkur tai ir jau ten prikuria, kur jis tenais buvo, ką veikia ir taip toliau.
2:38
Žinai, vaikystėj geras buvo žaidimas sugedęs telefonas, tai mūsų karta dar žino, žinai kaip, kaip veikia pletkai žinai, galbūt man ir lengviau yra tai vat.
Būtų viešam žmogui viešoje erdvėje, kad aš žinau tą žaidimą sugedęs telefonas, bet jaunoji kartai nežino tokio ir aš labai žinok, abejoju, nu, okey, tau duoda pažaisti.
3:03
Sugedusį telefoną.
Turim sužinai tai šitoj vietoj.
Aš manau, kad gal darželį dar kartais ir žaidžia, kur yra senos žinai auklėtojos, kažkokios kur.
Kur prisimenu iš savo vaikystės žaidimus, kažkokius ir tą žaidžia, bet šiaip jau aš.
3:24
Šitas žaidimas senai jau buvau užmiršęs apie jį žinai, bet va dabar bešnekant man ateina va dėl to ir man patinka podcastai žinai visokie, kad tu kalbi ir save per analizę.
Ir dabar pagalvoji ant, kiek yra žaidimas pamokantis, supranti nu rimtai sugedęs telefonas, pažiūrėk, visiems reiktų pažaisti kas vat užsiima pletkais pažaiskit sugedusį telefoną, ypač kas tiki pletkais matei, ten artūras ten kažką čia va ten va tą žinai ir tu toks vat afaq, ką jis čia paisto d buvo kitaip.
3:56
Ir va tiem žmonėm, kurie tiki pletkais ir dar erzinasi, nes savo gyvenimą ir tiki tokiais šūdais pažaiskit sugedusį telefoną su chebra kur nors per vakarėlį ir jis lieka išgirsti tokių istorijų.
Aš prisimenu kieme ne tai, kad istorijų tiesiog būdavo žodį pasako ir ten nuo žodžio automobilis. 12 žmogus jau girdi zoologijos sodas žinai tipo ir kai pagalvoju, kaip iš žodžio, kuris prasidėjo nuo ar aidės baigėsi zoologijos sodu, tai nes ta informacija ji visą laiką arba yra labai stipriai pagražinama arba.
4:28
Perdedama arba pakeičiama pagal save, kaip patogiau kazkaip, kad pagrįsti tavo išankstinę nuomonę ir panašiai iš tikrųjų, kas įdomu?
Na, kad šiaip dabartiniais laikais bet kokį faktą paėmus tu gali rasti už ir prieš.
Ir dažnai žmonės ieško informacijos, kad pagrįsti pateisint savo nuomonę, bet ne prieštarauti sau dėl to, kad ir ką tu be imtum, tarkim, mano sritį mitybos ar ne kiekvienas, kuris atstovauja kažkokią tai mitybos kryptį.
5:00
Jisai ieško tiktai informacijos, kaip pateisinti save, bet ne ieško, kad, pavyzdžiui, pasimokyt galbūt kažkur save paneigt.
Ir tu gali rasti kiekvienai informacijai.
Sau pateisinimą sau esu viduj daug kartų pasakė žinai kitiems ir garsiai pasakys, sakau, aš tau galiu argumentuoti bet ką, kas kodėl padarė bet ką pateisint argumentuot visas puses ten adolfą tu gali pateisint žinai tipo iš jo pozicijos pažiūrėt ir atrodytų logiška žinai tu nors ir baisūs dalykai buvo ta prasme, bet kokį visur yra žinai, savo interesai visur ir kuo gyveni daugiau ir išbandai.
5:38
Kuo daugiau sričių savo gyvenimą, aš suprantu, kad visur visur visur yra interesai tam pačiam mūsų vat, kaip wat sporte, ar nežinai mitybos se papilduose visur yra savi interesai, kažkas ten abejoja, gal žinai apie kažkokį tai ten nežinau ten ar papildą ar mitybos kokį nors modeliai žinai, bet bet bet vat, jeigu jam yra nauda, kažkokie tai ir finansinė ar ten emocinė amerika ir arba užsimerkę, arba jūs ką nors specialiai biškį tars tenai į tą pusę ir žinai tada, kai sniego gniūžtė.
6:13
Jinai pasidaro.
Nu tu gali nutylėti faktus, bet iškelti tiktai gerus faktus ir.
Visus faktus iškelt gerus faktus kokie nors kiti išvis nesąmones šneka žinai ir vėliau tiki nesąmonėm nu žodžiu visur yra.
Sveikai.
Būna tu gali žmogui tiek laiko sakyti, kad juoda siena yra pilka siena, kad jisai galų gale patikės.
6:32
Taigi.
Kiek bandymų yra kiek galima anksčiau youtube žiūrėdavau visokius tokius sėda grupė ir aktoriai, dalis ir dalis realiai, ir jie pasakoja apie vad ką jie mato, žinai, aš ten jau nepasakysiu tiksliai.
Kokia aš ten situacijos, bet va dabar sėdėtų žinai chebros daug ir žvakė žinai, čia yra balta žvakė, žinai.
6:51
Ir iš mūsų ten neatsimenu, kiek ten būdavo tų da ly vių, nu, tarkim, žinai 20 žmonių ir iš jų būtų aktorių 15 ar 16 ir va tiktai 5, kurie teiktų vat numatyt ir sakytų.
7:07
Šita žvakė yra žalia.
Ir visi jonu žalia žalia ir iš tų 5.
Tikrai 1 2 pasakytų jo irgi žalia, nors jisai mato, kad jinai balta akivaizdžiai ir yra tie, sakau eksperimentai, aš jau nu labai užmirštu daug ką žinai tiksliai viską, nes daug informacijos galvoj, bet kas norės žiūrovų susirasti tikrai labai daug tų eksperimentų.
7:30
Dar dar ir dar toksai, pavyzdžiui, labai dažnai naudojamas žiniasklaida arba politikoj žinai, kaip būna, pavyzdžiui, iškeltas koks nors klausimas, tarkim, įvesime naujus mokesčius, kurie bus 30 %.
Ir tada žinai sukyla visa visuomenė, kokia nesąmonė, kokia čia valdžia taip toliau ir tada praeina metai tų diskusijų taip toliau ir žinai.
7:54
Pavyzdžiui, mokesčiai buvo ten 5 % ir jie sako, nu gerai, gerai, mes jus išgirdome darysim 20 % iš esmės, ką jie padaro, tai jie užkelia kos miškus, reik ta prasme iškelia tokią problemą, kur ten būtų utopija išgąsdina visus ir tada padaro tai, ką jie norėjo, kas jau atrodo, kaip ir dovana.
8:12
Taip gal visai ir neblogi, nes jeigu tu sėdi namuose parko viduje.
Paleidi į parduotuvę išeiti jaučia kaip ir ką?
Jo jau kaip ir fainai.
Bet matai kiekvienas čia kaip ir iš mokesčių kėlimu, kaip ir suko vidų, kad dėl sena menu yra kartais neišvengiamų dalykų, kuriuos tu turi padaryti.
8:28
Žinai su tais pačiais mokesčiais žinai kėlimu.
Verslininkai gali suprast, kuris turi savo įmonę ir mato, jeigu nėra pinigų, iš kažkur reikia taupyt kažkur, tai žinai, reikia įdėt nes kitaip bankrutuosi, žinai.
Tai aš kartais pagalvoju, kaip yra sudėtinga suvaldyti didelę šalį, žinai.
8:47
Didelė įmonė.
Valstybė įmonė valstybė, kuri yra, kaip ir kiekvienoje įmonėje, yra koks durnas darbuotojas.
Yra kas nors, kas vagia, tam yra kažkas kenkėjiškai, ten zapadlo daro žinai ir taip toliau.
Taip ir valstybei.
Kuo didesnis mechanizmas, tuo daugiau yra kažkokių.
9:03
Kaip buvo tavo mėgiamuose laikrodžio krumpliaračių, kurie, jeigu ji biški pages, jis jau visas yra?
Atrodo, nukrito laikrodis vienas detalė sulūžo, laikrodis neveikia.
Taip tai va čia ir valstybės mechanizmų su verslo įmonėmis lygiai tas pats ir dabar, pavyzdžiui, žinai tie ten valdžios sprendimai.
9:22
Aš nesakau, kad visi valdžios sprendimai, sprendimai yra geri.
Ar gali būt geri, visi žmonės klysta ir visur, kaip ir kiekvienoje įmonėje, yra debilų, kurie arba tyčinių kenkėjai, arba tiesiog debilų, kurie savo nei išmone.
Neprofesionalumu su suvaro tam nu mechanizmą trukdo trukdo veikti tiesiog.
9:40
Tu pats esi tėvas apie tai labai mažai kalbi.
Aš žinau, kad tu iš tikrųjų esi tas žmogus, kuris neviešina savo šeimos ir apie tai nekalba konkrečiai apie savo vaikus.
Bet aš galbūt labiau norėčiau paliesti apie vertybes, ar ne?
Nes aš manau apie tai, kad tu gali kalbėt ir tu esi iš tikrųjų pavyzdys daugeliui.
9:59
Kalbėti tiesiog aš nešneku tyčia nedarau to jo ta prasme.
Aš aš skaitau tave kaip pavyzdžiu, kuris yra labai gerai matomas visuomenei ir tu tikrai esi veiklus ir nevartoja alkoholio ir turi daug veiklų ir sportuoja.
10:15
Na, iš tikrųjų daug jaunimo lygiuojasi ir ir pats augini dukrą, ir vat.
Aš visai nesenai prieš kelias dienas girdėjau švarco kalbą ir jisai ten pasakė, kad šiuolaikinė visuomenė ypatingai vaikai, na auga labai skysti tai, kad jie.
10:36
Juos ir tėvai labai stengiasi taip fanatiškai prižiūrėti, vertinti jų jausmus, neduok dieve, jie patirs kažkokį diskomfortą gyvenime ir švarcas ten aiškiai ir pasakė, kad jeigu mes norime užauginti tvirtą visuomenę, tai mes turime leisti vaikams susidurti su nepatogumais ir juos patiems spręsti, nes tiktai pasipriešinimas kažkokiom nepatogioms situacijoms daro žmogų stipresnį.
11:04
Žodžiai, manau, turi daug tiesos apie tą pasipriešinimą ir man bepasakojant vaizduotei.
Atsirado žinai tas, kada tu gauni presingą pasipriešinimą, aš kažko su štangos spaudimus, svorių kėlimas va.
Dabar man su situacija vo, kad jo kada tu gauni pasipriešinimą, didesnį sporte tuo augi ta prasme, tavo raumenys auga tu stipriai, kai duodi pasipriešinimą ir tai kažkaip tai man susivedė su tuo ir charakterio žinai pu šingu ir charakterių ugdymo.
11:35
Kada tave puškiną tavo charakteris ugdosi lygiai taip pat kariuomenės tave pušinas štanga turi šitą čia kažkokį visatos dėsnis, matyt, kažkoks tai yra kur, kur, kur kur, mes vat galima išmąstyti.
Gal jis aprašytas, gal neprašytas kažkur ir bet aš čia vat vienas bėdą ir matau, žinai.
11:52
Su tuo davimo grūzo galima sakyt, davimo gyvenimo grūzo, tai čia yra, kaip žinai, atėjus į treniruotę duoti per daug svorio ir tu gali nesustiprėtų, tu gali susitraumuoti ir susilaužyti.
Tai vat šitoj vietoj ta paralelė.
Aš ir su vešiu tiek su mentaliniu, tiek žinai, kaip tave palaiko, žinai to viso komplekto, kad o raumenys augtų tau reikia ir duot, ir presingo, bet duot, ir atsipalaidavimo duoti tinkamą svorį ir dar aplinkui tinkamą mitybą, tinkamą miegą, kad tu taptum stipresniu.
12:23
Taip ir čia, jeigu tu žmogų tiesiog presuose tiesiog kyšiai nepatogias situacijas, jis gali susitraumuoti.
Ką tu susiformuotų?
Fiziškai žinai, o tu čia su si trau muo tu mentališkai tai vat, kaip tą viduriuką išlaikyt žinai suaugusiam žmogui jau čia mes patys sprendžiame, mes patys turėtume žiūrėti į tokias situacijas.
12:42
Einam tai paraleliai žinai, kiek mes ant blyno ant štangos blyną dedam ir kiek mes save įkišome nepatogias situacijas, kad sutvirtėtų kalbant dėl vaikų, tai.
Čia vėlgi galima pritaikyti tą patį dabar išmąstytą principą kaip su svoriais žinai, sporto salę ir su mentaliniu.
13:00
Tuo vėlgi tu gali vaiką present ir mano aplinkoje yra labai daug, kurie tikrai buvo prieinami įvairių gyvenimo situacijų.
Pradedant nuo asocialių tėvų baigiant iki muštynių gatvės ir išgyvenimo gatvės ir juos tai nepadarė stipresnių jos tiesiog prispaudė tą štangą gyvenimo ir viskas, ir jie nu žinai taip.
13:24
Mes jų ta.
Kaip pasakyt ne tai, kad išsilavinimus toliau, tarkim, tvarkinga visuomenė, mes į juos žiūrime kaip į PPO degradu žinai kai kuriuos, nors irgi kas čia suprasti gyvenimo dalis vad jisai sėdi kalėjime, žinai, jis narkomanas, jisai ten nu dabar nežinau, ar gyvas čia vienas iš daugelio vat mano bičiulių, ką aš, ką aš pagalvoju, tai tai yra jo gyvenimas, darė, žinai, tai čia tas pats, kas žinai, sėkmingas žmogų, tarkim, gali, sakyt, va, jis sportas padarė.
13:58
Turizmo čempionu ir kažkokių labai ant scenos besipuikuojančių žmogų, o tą vat kur kalėjime ji padarė sporto salėje lankytojus su daug traumų, kuris vis tiek dar kažkiek kovoja su tais svoriais, bet nemokšiškai daro ir jam reiktų sustot nusiimt svoriu.
14:14
Bet žinai šitoj vietoj ar tu sakai, kad mes kaip kaip dabartinei visuomenei žiūrėdami į praeitį, kad tas presingas, galbūt kažkam nepadėjo?
Turėtume vaikams leisti viską ir ir nuolaidžiauti.
Bet kokioms nuotaikoms ir žinai.
14:32
Viskam tarkim, jeigu liečia, nu kaip turėtų būt?
Aš nežinau, žinai, mano vaikui dar tik 6 metai, dukrai vienas ne vaikų vienas vaiką tai.
Ačiū visada stengiuosi susitart ta prasme susitart ir būti sąžiningu visada susitart dėl to, kad mūsų ir negudrauti žinai tas vat gudravimas, tai irgi toksai, kur galbūt ir vaikui nu aš tarp savęs taip žinai būna kartais pažiūri pavyzdžių, kurie gudrauja žmonės, galbūt jie sėkmingesni, bet kažkur tai ten neturi respekto, dar kažkas tai žinai ir taip vaikui galvoji, žinai tariesi, ir kad ir tau būtų gerai ir kitam būtų gerai nors.
15:16
Iš teorijos nu iš gyvūnijos teorijos tu daryk taip, kad tiktai tau gerai būtų, nes tiktai nugalėtojas vienas yra žinai, vienas yra žvėris.
Gal šiek tiek kitaip, tai yra tavo vaikai.
Ne, tai aš kalbu, kad ugdyti vaiką, kad jis būtų nugalėta.
Aš, nepaisant aplink aplinkas, yra, bet aš manau, mes labai perimame iš savo šeimos.
15:36
Kaip mama visada stengdavosi, kad aplink mane žmonės būtų laimingi pirmo.
Pirmu dalyku ir.
Kad būtų visiems komfortiška ir visada man būdavo toksai kur dalintis ten su broliu visada dalinuosi su draugais, dalinuosi ir to tokio.
15:56
Ego savo per daug ne kėlimas, tu turi tu savim žinai savimi pasitiki, bet niekad nebūk padla neli per galvą tai būdavo nu šeimoje nebūdavo, kad būk padla, bet būk geru žmogum va čia va.
Tas tas užjaus empatiškas bus ir taip toliau, o gatvėje būdavo nebūk padla n nebūk triochala ta prasme atsakyk už savo žodžius ir tas toks komplektas pas mane susidėlioja ir aš, matyt, pagal jį bandau savo vaiką irgi auklėti viską susitarimo ne barimu neveikimu jokiu būdu ne rėkimų.
16:27
Argumentai turi būt nes tu gali, sakyt, ne daryk, ką darai, o kodėl tu padariau tau taip atrodo, žiūrėk, dabar tu padarei tą rezultatus toks.
Nu ir ką arba ten aš nenoriu daryti gerai, jeigu tu nenori, galim nedaryt, bet žiūrėk, kada tu norėsi ir aš nenorėsiu.
16:43
Tada aš irgi nesi, tarsi sakysiu, ne, tu turi duot vaikui spręst kažkokius tai žinai klausimus, bet tu tokių globalių tu tikrai negali.
Žinai, kad tu nekelk tono, nes jis nesupranta dar gyvenimo kokybė jam duota c žinai, kaip čia ir genderio keitimas nu ten iki nepilnamečių.
17:01
Žinai tik norėjau.
Paklausti pakiš nu ką jis supranta prasme?
Ką aš 13?
14 15 16 iki 18 metų, kas mano galvoj supranti buvo tai aš aišku, kai kur mačiau, kad aš pats protingiausias, supranti, bet nu ir yra tokia, kad pagal visą žmogaus sudėtį smegenys formuojasi ten berods iki 25 metų, kad būtų nepaisant smegenys, formuojasi nu tai, ką tu žinai dabar vaiko valstybė, aišku, čia kišasi vaiko auklėjimą, žinai, kad va čia turi būt čia vaikas ramus, aš sutinku, kad nu tu.
17:36
Ant vaiko rėkti negali muš, tuo labiau ir taip toliau.
Aš tą puikiai suprantu, nes čia mes jų suaugusių rodom kaip mes nesusivaldo ta prasme veikimas yra nesuvaldymas savo emocijų ir nepai negebėjimas išaiškinti situacijos, ką vaikas darė ne taip žinai.
17:54
Tai, aš manau, kad tiesiog mūsų per daug gyvenime streso, mes tiesiog save pat mes taip save iškrauna.
Amžinai 5 metus, 5 metus amerikoj tai tapo opi problema.
Ir beje, jau šita prastuminėja lietuvoj mokyklose, bet kanadoje ir amerikoje yra nuteisiami tėvai kalėti kalėjime yra jau nemažai straipsnių ir vienas vyras kanadoje yra nuteistas kalėti kalėjime 6 mėnesius už tai, kad jisai savo vaikui, kuriam yra 11 metų, neleido pakeisti lyties ir ir dabar tai tapo didele problema, nes.
18:38
Kai ateina vaikas mokykloje kalbėti pas psichologą ir direktorių pasako, kad aš noriu pakeist lytį.
Jisai yra izoliuojamos nuo tėvų ir daktarai šnekasi tik su vaiku, bet tėvų ir tada yra priimamas vaiko sprendimas, o tėvai turi sutikti.
18:55
Tai yra bulšitas ta prasme, jeigu vaikas iki 18 metų, bet jeigu jis negali nusipirkt cigarečių, nusipirkt alkoholio, nu tai kam jūs leidžiate nuspręst, ar jam būt su lytiniu organu?
Tai gal aš noriu inksti, išsipjauti?
Supranti, jeigu vaikas sakytų, aš noriu anksti išsipjauti parduot ir nusipirkt playstation a.
19:13
Ta prasme tai.
Man priminė dabar vienas respublikoną, kuris kongrese šią vasarą taip ir šnekėjo.
Jisai jisai žinai taip ir pasakė, nes čia yra demokratų stumiamas įstatymas ir ir vienas iš respublikonų kongrese sako žiūrėkit, matot, aš be akies ir tu visi jo, nes jisai bekes ir sako, tai, kaip jūs galvojat, dabar, jeigu ateina mano dukra pas pas daktarą ir sako aš save identifikuoju vienas akių žmogum, išpjaukite man akį, o jei yra 11 metų, tai daktaras, ką pagalvos, kad jinai psichiškai nesveika?
19:46
Taip, taip, tai dabar, kai jinai ateina ir pasako 11 metų, kad jinai nori būti vyru ir sako daktarai, iš karto jai skiria sterilizavimą.
Tai sako, kaip tai yra normalu, lyginant su akies išpjovimo ir šitas klausimas yra labai žinai stipriai.
20:03
Sprendimas sprendimas, jeigu.
Sakyk neduok dieve bet yra tikėtina, jeigu tai taip eina į tą pusę lietuvoj būtų tai faktas.
Aš pasisakyčiau, nes čia yra bulšitas čia blet ant kaktos, tatuiruotę pasidaryti, supranti, tu negali be 18 metų, bet supranti keistis lytį ir nu sakau, nu kuo skiriasi ir nusipjautų, žinai.
20:23
Puikiai pritariu.
Ir čia žinai, vėlgi va, dabar kas nors žiūrės iš ir žinai į tai, kas palaiko ir bene čia gi dvasinis viduj tau net 11 metų hormonai nesusiformavę hormonai tu berniukas, jis dar ne berniukas 11 metų yra pasitik.
20:39
Kaba odos gabalėlis tenais kitoks negu šitas.
Bet hormoniškai subręs paauglystėje, kai supras, ar jam patinka merginos, ar jam patinka vaikinai ir jeigu jis subrendęs jų lytiškai supraskit jam patinka vaikinai lėti be tu gyvenk ir viskas šokiai daryk 18 aš ką tik nori, tai žiūrėk, kaip tėvai, o kai tu nesubrendęs lytiškai nu tai žinai, aš galbūt norėjau 11 metų transformerių, būt ką žinau, tipo žinai ir aš, kai ką, ką tada man arba aš tai dabar apie tuos gintarus, tai išvis aš juokauju chebrą ir sako, aš dabar tuo identifikuoju kaip. 13 šių metų 50 kg sveriantis berniukas boksininkas yra ir vaikų varžybas, ir daužysis žinai viską.
21:19
Apie tai esu įrašęs video apie transą generix sportą ir iš tikrųjų yra baisu, kas ten vyksta ir tai svarbiausia vyksta ir ir svarbiausia, identifikuoja vyras.
Trikovės treneris.
Trikovės treneris identifikavo save moterimi ir nuėjo pastatė pasaulio rekordus.
21:37
Taip nu tai sakau, tai čia tas.
Man supranti kaip?
Matau kaip tėvai, ar ne tu vis dėlto esi tėvas tu visur matomas ir pats supranti, mes gyvenam tokiam pasauly, kai viskas lieka internete ir liks, ir tavo dukra užaugs.
21:56
Ar tu, ar tu, ar tu galvoji apie tai, kaip tu atrodai, kaip tu elgiesi ir ką tu sakai, ir iš viso savo tą palikimą palieki skaitmeninė, kai pamatys tave dukra, kai jai bus. 16, 18 ir 14.
22:13
Metų aš nieko nedarau prieš savo sąžinę ta prasme ir man sąžinė rami žinai, tik kiekvienas mano įvykis padarytas.
Ar ar kūrybinis sprendimas padarytas, tai yra to meto kūrybinis sprendimas.
Viskas šokiai.
22:28
Taip, aš turiu vat draugą bronių donatą, kuris išgelbėsi, kuris yra įrašę, o jeigu žiūrės vėliau, jo vaikas tai nesakysiu kokią dainą, bet, matyt, žino vienas daugiausiai keiksmažodžių turinčią dainą.
Lietuvoj žinai jisai pergyvena.
22:45
Žinai, kad kad tipo vaikas kada išgirs, nors aš tikiu, kad tikrai klasiokei jį klasiokai, parodyta dainą.
Tai jam biškį gėda ir jis toks pareigūnas, bet aš tai sakau, tu džiaugiesi, tai yra legendinė daina, ten gyvena.
Čia apie tai.
Jo, tai čia yra bet ant tiek pozityvus gabalas ne tik juokingas ir ant tiek buvo reiškia nurauta jaunystė, kad tai padarė.
23:07
Klausyk mes šitą gabalą.
Visi žinojo.
Ir iki šiol žino aš iki šiol rodau, kas nežino jaunimui.
Kada man pasako tavo gabalas horoskopai nesutapo ignalinoje yra su keiksmažodžiais.
Aš sakau, palaikyk mano karantiną.
Apie dainas apie žodžius, bet pirma apie santykius žinai dažnai būna taip, kad veikla ir santykiai šiek tiek pinasi.
23:32
Nu žinai, tu esi viešas žmogus ar ne daug dėmesio?
Esi matomas aplink tave gražių merginų, moterų ir projektai ir rizika naktinis gyvenimas ir vyrų laidos filmavimai.
23:49
Žodžiu, ar gali papasakot vyto paslaptis, kaip išlaikyti sveikus ir gražius santykius šeimoje?
Kai sugebi apie tai taip mažai kalbėti ir kai aplink tave tiek daug skirtingų moterų.
24:06
Supranti kia, kas tai reiškia sveiki žinai?
Pirmojo požiūrio tavo požiūrį.
Mano požiūrio netrukdyti vienas kitam gyvent tai yra turbūt pagrindi.
Nes mano asmeniškai požiūris netrukdyti vienas kitam gyvent.
24:26
Nekontroliuos žinai netinka, nu netinka nuovokiai.
Nu sorry, aš toks esu kažkiek tu gali keisti, žinai gyvenime, bet mes vat esam tokie sutvėrimai žmonės, kad mes norim vat valdyt keist kažką žinai vienas kitus keist ir palenk prie savęs.
24:48
Ir kada tiktai, jeigu abiems tai tinka vienas kitą keiskit vaikščioti dviese už rankučių visą gyvenimą susikibę apsikabinę dėkit instagramo stories a ir aš.
Kiek žinau, kuo daugiau nustok čia netgi su kažkuo iš bičiulių kalbėjau ir sako, kas čia su jo bičiulis?
25:07
Kažkoks psichologas sakė, jeigu aš pamatau feisbuke labai daugiau nuotraukų pradėt šeimos fotosesija tanu greičiausiai tuoj bus mano klientų teisės dėl santykių krizės.
Kuo daugiau dedasi į viešąją erdvę, kaip jau viskas faina, tuo realiai bando tempt situaciją ir kažkas tai yra blogai, žinai ir pas kiekvienus yra santykius ir gerų momentų, ir blogų momentų.
25:30
Bet kada tu žinai pradedi gyvent kitų gyvenimus vat instagraminių gyvenimus.
Kas tu pats žinai, kad tai nėra tikri gyvenimai, kad tenais, o visada kelionė visada, o čia dviese žinai ir prasideda nuo to problemos matei tiek keliavo, o matei ten tą ir viduj jutikliams.
25:48
Man dirbt reikia žinai ten kažką nu iš iš paros ir prasideda tus torkis, ir aš manau, kad tai yra biški.
Tie pagal ūkiniai, santykiai, kitų yra kenkėjiškas dalykas kitų santykiams, nes jie prisižiūri iliuzinių santykių į žinių, nuotraukų ir fotokopijų nuotraukų, kur abu gražiai atrodo maldyvuose atostogauju.
26:07
Aš iš tikrųjų atostogavo vienas mėnesį žinai per metus ir visus kitus metus sunkiai dirbo ir pykosi namuose, žinai.
Ir tada kitos poros, tai mes namuose pykstamės, o to čia matai jie.
Tu matei rytoj.
Nu vat petro petras tai vat visų žaneta.
26:24
Ten buvo atostogose ir va praeitą mėnesį ir vėl perka, o tuo, kada mes?
Būtų vis dirbi.
Noriu važiuot ta prasme, aš leidžiu, aš nevaržau, nori va, skrisiu draugėm, kur tu nori važiuokit, aš nenoriu.
26:41
Aš vat jūsų laimės paslaptis tai, kad jūs vienas kito vienas, vienas kitam leidžia tania.
Aš manau, jo čia yra žinai, ačiū, sunku žmogus, žinai, aš aš esu sunkus žmogus, jeigu.
Jeigu būtų tik mano sprendimai, žinai, mano būtų nu, aš aš suprantu su manim yra labai sunku.
27:05
Aš išvažiuoju, pavyzdžiui, vat mano šitos dienos, ar ne?
Pirmadienis aš jau nebeprisimenu, bet kas pirmadienį, bet buvo žodis, kai žinai, bet turiu minty trečiadienis pas mane nuo ryto lakstymas visur su visais reikalais naktinis filmavimas iš trečiadienio į ketvirtadienį baigėsi pusę 4 aš pusę 5 namo grįžau 8 30 kėliausi išėjau iš namų vat, vakar ir variau visą dieną dėl renginio, kur į verslumo lėtai ne klipas per parą.
27:36
Renginys buvo ten viska suorganizuot iki visą dieną organizavau 7 mes dar su tavim tenai susitikom po 7, 10.
Aš 7, 30 turėjo būti filmavimo aikštelėje, naktiniai dasi su visais nu kiek kiek įmanoma, pasilabinau, nusifotkinau, susitariau su fotografais, kad būtų tai spaudoj išlėkiau į filmavimo aikštelę, o man skambina, nerandi, sakau, randu, vėluoja 10 minučių tvarų aikštelė.
28:04
Filmavimas nuo pusės 8 baigėm pusę 4, baigiame 3 val. 3 3, 3 atsimenu, kad stori 2, 3, 3, 3 tai yra pusė 4.
Pabaigiau, grįžau namo, tai vėl tenka užkandote n už kelių minučių, tiktai miegot nuėjau kėliausi pusę 9 turiu vėl suvažinėti.
28:23
Dabar mes su tavim, kalbame, pakalbėsiu, turėsiu važiuoti susitikimą dėl kitų projektų lekiu nakčiai į marijampolę koncertas sobčiakas koncertas vėl naktinis 1 val. ant scenos.
Valandą koncas vėl tada nežinau, ar marijampolėj liksiu ar Kaune pakeliui stabtelsime į vilnių neapsimoka grįžti, nes ryt koncertas kėdainis, o tarp jeigu grįžti į vilnių 105 l ir iš Vilniaus į kėdainius 105 LO, tarp jų tiktai 106 km pasižiūriu, aha, pataupysiu laiko darysiu taip ir grįšiu sekmadienį kaip kitas žmogus reaguotų dėmesio, tu mane skiri ir aš atsimenu, man man žinai skaudžiausių būna kartais kaip aš suprantu, lyg lekiu ir dar kokia nors chebra prašo paslaugos, kokius aš nespėju.
29:07
Bet chebra aš vaiko 4 dienas nemačiau realiai aš namuose nakvosiu, nemačiau vaiko 5 gal dienas buvo nemačiau.
Ir tada nu supranti, kad 2 pusė turi būt žiauriai supratingas žmonėms nu žiauriai tai šį savaitgalį koncai kitą savaitę koncai vėl 2 kitur greičiausiai nakvoti, nes ten mažeikiai rokiškis tada kitą savaitgalį ir skrendu į angliją, kur bus irgi 2 koncai, tai vėl visą savaitę.
29:34
O tada klausimas kaip kaip atmerkit a nebuvimą su savo žmona ir su vaiku, kur kur kur atrandant balansą, nes visur reikia, žinai visur kažką atėmė kažką duoti.
Jo supratime žinai.
29:51
Mes, pavyzdžiui, buvo varžybos krepšinio aš jus kartu mačiau.
Tai ta prasme nu aš kažkur, bet aš, pavyzdžiui, niekad neimu.
Ar tai kokius renginius, kur man reikia dirbti su žmonėm?
Kur aš turiu dėmesį skirti kitiems?
Kur negali jei?
30:07
Aš negaliu, man tada erzina, tada man automatiškai irzulys, nes aš jaučiasi nepatogiai, kad man reikia daugiau dėmesio skirti, bet aš negaliu, yra kitos vietos, kur dėmesys skirtas.
Aš ją skiriu.
Va visuomenei, aš esu publika, dabar aš turiu jiems skirti dėmesį, ne tau.
30:22
Galiu pasakyt jaučiasi, nes kai tave sutikau varžybose, tų visai kitoks buvai, nes tu buvai su žmona ir tu iš karto esi ženkliai šaltesnės ir tu esi šalia jos, ir tu jau matau nenoriai sveiki, nes nenori į faktines.
Ne ne.
Toks, bet jaučiasi tas, bet kai tu vienas, tu toks esi žiauriai open.
30:40
Nes matai tu visada žinai turi tipo nu sorry nu toksai žinai mintys yra biški, soja gerai nu tipo, nes aš suprantu žinai.
Tu kada žinai tu esi populiarus žmogus?
30:56
Lietuvoj šitam fotki, nes ji nori pašnekėti ir taip toliau ir žinai, kada būna šalia tavęs populiaresnis žmogus.
Jūs dviese ir butą tai populiaresnis, kur su juo daugiau fotkinasi nei su tavi tuo momentu ir tu toks stovi lauke žinai, nu žinai, tai jau buvo buvę, yra tai vat.
31:12
Aš galvoju, kad jinai jaučiasi taip pat kada tu žinai nu gi moteris nori dėmesį, žinai, jinai nori būt, aš ir čia žinai, tu eini ir tavo vyrą tampa visi žinodavai nusivalyt davai, o ką tu vos da ro v?
Ir žinai, aš tai esu pakankamai išauklėtas žmogus.
Aš jeigu sveikinuosi su vienas ja kompanija ir visais pasisveikino ta prasme, tai yra nu etikos norma.
31:32
Tokie su visais pasveiks.
O yra, kiek žinai, kas daro ambicijų, ne kaip tu ir atsisuka, pažiūri, stovi, nu ga li nu tu labas, nors pasikeičia žmogus su manim stovi.
Nu merginos jos nori dėmesio ir dažniausiai kaip būna, jeigu yra nežinomas, viešai nežinomas vyras.
31:48
Tai dažniausiai pirma pažiūri į moterį gatvėje, o tada pažiūri į vyrą ir žinai, mes su juo susipažinom.
Ten bendravome viską žinai man po kurio laiko gal po kelių mėnesių sako, klausyk, sako nu, bet šiaip žiauriai keistai jaučiuosi su tavim, sako, dar niekada gyvenime nebuvau patyrus to, kad pirma žiūrėtų į tave, o po to tikima ne sako.
32:09
Visą laiką būdavo taip, kad pažiūri į mane ir tada į vyrą su.
Kuriuo.
Toksai sėdžiu, bet iš kitos pusės ir man žinai toksai viduj bliamba ir aš noriu su tavim reiškia leisti laiką namuose, pas tave.
Ar kažkur tai ne viešai.
Aš žinai, kaip man einam ir.
32:28
Žinai, kada aš įpratęs, kad žiūri visi ten ar nusifotkint, bet kad žiūri, nu ištisai supranta, ir aš jau įpratęs prie to, bet kitiem diskomfortas su mano draugais, kurie nėra vieši.
Sakau, kad visi žiūri, jeigu aš nekreipiu dėmesio, kokioj palangoj matai jau.
32:45
Palangoj tai kiti žvengia sako blet tu, kaip papūga mums reikia puta, kai žinai, nes tipo ir tu, tada nu vat, kaip tu sakai, aš noriu būt kitur ir tau va.
Tas turbūt ir yra žinai, jeigu būtų kaip tavo.
Jeigu tai paleiskim buvusios žinai santykius, kada buvę šį ir tada gaunasi abiems toks darbas ir abu žinai.
33:05
Tai nebe santykiai tai darbas kaip.
Tu ir pasakei tai vat būtent tai darbas ir tu labai gerai, sakai.
Pasakyk dabar, kur su ta vat kur buvai pasimatyme, kur norisi pabėgti kitur, kur tu tiesiog esi tu?
Taip tu nori, kad restoranas pas tave ateitų.
Namo taip, kad tu esi tu ir vat gal čia ir yra žinai tas momentas, kad kompensuoja, žinai kažkur kitaip nu.
33:27
Sakau su manim sunku ir jeigu nesupratimas tai jos, tai velnias žino, kaip būtų dėl to, kad nu įsivaizduok, suplanuoja kelionę ar ne?
Viskas dabar irgi rudeni, nes jau ten pavasarį buvom reikia varyti kelionę.
Aš lemba palauk pas mane taip žinai, viskas ten bū ki.
33:44
Na si va taip, kad aš sakau, nežinau, žinai.
Nu nusipirkom kelione nuo avanso sumokėjimo kelion.
Aišku, ne aš kaltas.
Nes jos.
Ne tai tikrai ne ta data, sakau gerai fainas viešbutis va, bet palauk palauk, sakau, dar neaišku, lyg tai šitą savaitę laisva gausis taip ištaikė, nes ten tarp vienas savaitgalis tik 9.
34:08
Aš rezervavau žinau, aš mokėjau.
Liamas sakau palauk ir bachmann filmavimas vienas kitas.
Teko atšaukt sakau, tai varykit vienaip, o viskas gut ne nu atšauksiu.
Žinai, nu ir tu tada lievai jautiesi, bet tu kursu sakau?
Nu, sorry, tai yra mano gyvenimas, mano karjera mano ir mūsų nu.
34:27
Ta veikla jo ir sakau nu.
O kaip klausyk, jeigu kalbant apie šokių projektą.
Jo.
Šiaip iš tikrųjų, jeigu pažiūrėti Lietuvos patirtį su šokių projektais ir šitam šokių projekte įvyko ir skyrybos, ir ir draugystės.
34:46
Ar tu važiuodamas į šokių projektą viduj nebijo, jei ne rizikavai žmona ne tu, bet ar žmona nebijojo, nes iš tikrųjų žiūrėk šokių projektai anksčiau kiek porų susiėjo, kiek išsiskyrė, nes ten vis tiek kartumas fizinis atstumas.
35:05
Mokė atskirti.
Šituos.
Dalykus.
Žinai kol kas moku, kol kas moku žinai ir stengiuosi mokytis ir aš jungiu profesionalumą.
Vis ta prasme visur darbe.
Ar tai liečia žinai šokių projektas ar vaidyboje, ar muzikoj tai yra aš žiauriai pats nemėgstu žmonių, kurie nn tipo vat mes dabar būsime kompanijai turėsim bendrą kokį nors reikalą.
35:34
Žinai, aš tu tas tas ir bus vienas panele, kuri mūsų reikale yra.
Pavyzdžiui, r podcast’ų ar kažko tai ir vienas.
Nu aš važiuoju.
Bybys, kuris pradeje kabint rašinėt mūsų bendram, pavyzdžiui, čia kažką kitką atskirai.
35:49
Jei pradėtų rašyt, tai trukdo darbui tipo chebra blet.
Šiaip realiai gali ne tik tai, kad trukdyti, bet gali ir sugadinti visą.
Reikalą.
Ir 100 % yra 2 variantai arba jie žinai, o gi faina mums patinka vienas kitą ir jie susieis ir vėliau prasidės kažkokios georgas žinai arba jei užknis dėmesys, nes yra bičų, kurie nu nesupranta, kur yra ribos, hc ir jinai bliamba, aš iš mandagumo jam atsakau, žinai nu tipo ir aš nu mes turim dirbt gražiai sutarti ir aš nenoriu sakyt nu, man neįdomu, žinai ir aš tų vat nemėgstu neprofesionalų, jeigu padarei darbą viskas padarė darbą, neturi darbo interesų, tada jau viskas po projekto.
36:30
Eik tu kvieskit pasimatymus kur tu nori tenais tipo ką nori tą daryk žinai tai vat mano pozicija visada tokia kad žinai.
Netgi ne tai, kad man žinai, bet būtent, kad aplinkoj žinai nu tipo davai chebra.
36:47
Žodžiu nemaišai darbo.
Šneki tenais tai pamenu, nes būna ten kur nors ir filmuojasi davai, nu tipo čia yra darbas, žinai ir kas liečia žinai šokių projektą?
Tai man net min nu tipo žinau, kad tu buvai skrisim aš paskutinį pasakiau, kad tu viską darysi toliau sakau, žiūrėk, jeigu aš varyčiau.
37:10
Pudra, vai ne?
Aš norėjau suprasti, ar aš pats noriu, ar mane išleidžia dėl filmavimų, nes ten ir serialai dubliavosi žinai, tai man perkelia tavo 3 serialus vėliau, kad aš galėčiau ten žinai skrist.
Ir gavosi taip, kad aš jau nuvariau dar pas prodiuserius jau paskutinį kartą gerai, kas gerai sakau aš RN, bet sakau, dar turiu pasiklausti žmonos, bet sakau, turbūt taip žinai, nes sužinojo tik išėjęs iš prodiuserinės skambinu fechtavimo pažiūrėt 3 žinai nelaukiu namie ir aš matau iš veido, kad nėra parke žinai mūsų.
37:45
Pareina fainai.
Ir taip pat jėga ir sakau, bet tikrai na, gal mes niekada nenuvažiuosime argentiną?
Nu tai bent jau tu nuvažiuok ir aš.
Respektas ir supranti ir vat šitie momentai ir yra tokie, kur tu supranti, kad blemba ir vėliau mes kalbėjom, kai aš jau grįžau, bet sakau, bet šių, jeigu būtum pasakius, nežinau, ne aš važiuočiau, bet mes būtum apsipykę ir tai tik pagadintų žinai patį emocinį foną žinai, sako, tai aš.
38:13
Ir šitoj situacijoj labai gerai tinka posakis nemesk kelio dėl takelio, kur tu suvokia ant kiek tu gerą žmogų šalia turi, kuris pasitiki, vertina ir gerbia tavo pasirinkimus ir tavo darbą.
Ir tada tau turbūt iš karto galvoju.
Kad yra žinai, tie benefitai tokie, kur tu žinai pliusai minusai žinai ir kur žinai nu čia tai riebus pliusas ir gal tie jau kurią erzina dalykai ir tie minučių, kai nėra tokie ir žinai kartais.
38:42
Jau pakankamai mes suaugę visi žmonės ir suprantam, kad tie žinai.
Va ta visa žinai euforija jinai ten po kiek tai metų virs ta pačia situacija greičiausiai, kas yra, kas ir bu vę ta buitis?
Jeigu jeigu tu neatrasi kažkokių, tai santykių mechan nu ne apsišlifuoti į vienas.
39:04
Vėlgi laikrodžio mechanizmą žinai.
Ir ir kas vadė čia ten sakau, tuos vienas kitą laužymų kažkiek gali apsi laužyt, kad neerzintų žinai susitart, bet sakau, vieniem reikia už rankučių vaikščioti.
39:19
Kiekvieną dieną susid į pasimatymus, ten į kavines aš išvis nemėgstu, aš man kavinė yra pavalgyt žinai, o ne sėdėt valgyt ten krevetes ir pasipuošusių, o mes čia restorane aš mačiau.
Kaip pasipuošė?
Nesipuošia ta prasme.
39:36
Aš po šiuo ta prasme ačiū, vakar jau mes juokiamės, žinai, aišku, man iškart į filmavimo reikėjo varyt tai ten vis tiek mane perrengė personažai, žinai, bet zenonas mano draugas ir kolega apsirengiau maikę ir ir švarkai, bet žinai, nu aišku, vis tiek kedus užsidės, nes jaunatviškas ir ir sako, apsirengė, žinai, tas nu tai reikia ir aš toks buvau blemba kaip gerai būt reperiu žinai.
40:04
Tada tu neįsipareigojo jokioms auditą žinai.
Tapyboje repo stiliumi laisva.
Tipo.
Va.
Iš pradžių taip, kad tu jaustumeisi patogiai.
Ir aš.
Pavyzdžiui, jau va džinsų siaurų, kaip tu užsidės iš jau senai nesidėjau.
40:22
Aš turiu, ar aš turiu privalumą?
Mano kojos sumažėjo, tačiau galiu nešiot.
Bet vis tiek va tas tempimas žinai.
Aš per filmavimus man būna personažai rengiasi taip žinai ten.
Tai būna diskomfortas ir kartais apsirengiu ir tu žiūri į blemba, kaip keistai atrodo, bet ant kiek juokinga, kiek rūbas keičia žmogų, žinai vakar išvis mane ten kgb agentų rengia tai toks, kai atrodo per metų dienas, kai gebi su kepure, taip juokingi, o aš atvarau su kepkite n liemenė žinai į filmavimo aikštelę, sveiki sveiki ir pristatymu į trilerį persirengia, išeina ir žiūri, eik tu sau, kaip keičia, sako žmogus, žinai, kaip tu vienaip atrodo, toks grynai gimdys tai va grįžtant.
41:07
O grįžtant prie žmonos klausyk, turi nuostabią žmoną, kuri supranta, kuri palaiko.
Makartnis kainų westas yra parašę dainą žmonai į parašęs dainą žmonai.
Ne, kad taip dainuos cielos ne gal kur nors vienas kitą eilutę net žinai dainos yra kaip kad nuo pradžių iki galo va taip parašyt, tai tikrai nėra, bet tu bet kokiu atveju perfil travis išgyvenimo kūrinius žinai.
41:39
Remiesi savo patirtimi.
Ir savo patirtim ir aplinkos patirtimi.
Tu čia žinai kaip knygą rašant žinai arba tu tu jauti žmogui, tu matai situacijas numatyti, pražus ir tu kažką tai tai vienas nuo ten žinai kažkur daugiau realybės yra kažkur yra.
41:56
Realybės patirties žinai kai kur yra realybės, kurią matė iš šono kai kur yra galbūt tavo norai žinai, kažkokie tai vat kur tu įsivaizduoji, kad taip turėtų būti ir vat?
Aš laukiu, to žinai, kažkur įsi kū ni į lyrinį herojų, ten žinai ten kažkur, kaip, pavyzdžiui, durų dura tai konkrečiai vienas renginy buvau ir taip man su rezonavo ten.
42:26
Lankytojus visus žinai, kurios ten buvo to vakarėlio dalyvius ir man iškart gimė daina, jos ir ir jų verslininkai vyrai, ir aš taip pat žinau ir man iškart.
O kaip vienas paskutinių dainų nu pavadinimas labai stiprus, netgi sakyčiau toks.
42:47
Cnn necenzūrinis eik nachui ane.
Nu ko pui nesutapo skliausteliuose ūgliai kaip.
Ir visi mes čia.
Kaip ir leksusas.
Okey.
Ten tu dainuoji apie tai, jog vyrai yra kaltinami, nesutikdami pakankamai dėmesio moterims.
43:08
Tai čia yra tema ta prasme.
Kas tave pastūmėjo šitą dainą sukur nes tavo santykiuose to nėra.
Bet iš tikrųjų čia yra, bet iš tikrųjų.
Aš iš tikrųjų etapas yra kažkokie tai momentai, ta prasme šitoj dainoj išgyvenimo ten iš praeitų santykių etapų žinai buvusių iš esamų kažkur tai momentai žinai, kai tau tikrai užverda, tasai toks, kai tu ne tai, kad nori pasakyt ten aignan nupirkto tiesiog eik nachui tipo tiesinu nu jau blet už jaučia.
43:44
Kad moteris nesupranta skirtumo tarp.
Tarp signalo.
Supranta supranta labai.
Mano atveju nebuvo, kad supranta.
Kai kuriuos.
Nes mato tiktai raides.
N nepisk proto irgi supranta jau buvo vienas karto žinai vat.
44:00
Čia kaip žinai, anglų kalboj yra tas bičas, taigi būna draugė draugei tiesiog sako jau beckhamo amžinai ten tipo ir čia yra tipo gražu pas juos pas juos čia yra.
Jeigu, bet jeigu čia lietuvoj pasakytum taip jų bičai sakytų, ką?
44:15
Čia.
Jo žinai sako žinai buvo.
Sakau, aš toksai kur kur kur žinai?
Nesureikšminu keiksmažodžių žinai pasiuntimo, aš tikrai nesu reikšmes su drauge jis bedirbdami išsiuntinėjome, būna taip neva nepisk proto ir už sekundes pakabinęs jau.
44:41
Kalendoriukai.
Dalbajobas žinai tai žinau, na ir viskas ir aš to nesureikšminu ir žinai.
Va grįžtant prie dainos, tas va tipo eik na, kai jau tau nu į balą ir vėl to užkaltas.
44:57
Ir vėl esu tau aš blogas ir vėl tavo draugės teisės, kaip ir tu s taro kortos mėnuliui šviečiant kvie ti pa namo pabandom iš naujo, bet gal tu eik nachui nebe prizus?
Man prototipo jau žinai su ta nuotaika kai tau.
Nu žinai nu tai va nu bet reik nahui nu ir pyst viskas nepisk proto dėl to, kad žinai čia man smagu, kad šitoj dainoj atrado bičai 2, 9, 9 % save bičo atrado, kas jų gyvenime buvo šitoj situacijoj, bet ir merginos atrodo kaip ir bičai.
45:32
Lygiai tokį patį šūdą daro, bet dabar man dėmesį ne atskirai nėra šiai tu čia eini ten ir aš tik nakui tiesiog nu nu viskas pisk nachui ir tada po to eik nachui.
Jie gal blemba, gal gal pašnekam gal yra nu wiskas n nepisk proto, o?
45:49
Aš tai pasakysiu.
Pykčiu tiesiog.
Man atrodo, moterys, šitoj vietoj yra stipresnės, žinai, ta prasme ko kurioj vietoj, kad moterys labiau geba ne suskystėti.
Kartais santykiuose negu vyrai.
Man yra kita daina žinai pas mane yra iš praktikos.
46:07
Ta prasme aš žinau iš istorijų.
Tas pats.
Tu žinai, kaip galėtum žmogus, kuris kiekvieną istoriją gali daina?
Papasakojo, kad yra pas mane chebra, kurie klausė, žinai, pavyzdžiui, pagal dainą sako, kaip tu parašei, aš sakau, žiūrėk, va čia istorija, žinai.
46:28
Blemba dabar reikia pagalvot apie kurią nu.
Tai tiek to.
Esmė, kad moterys dažnai žinai ai kam kovoti dėl dėmesio, jeigu nėra chemijos ieško būčiai, gėlės veda tave link isterijos gal ir geras žmogus, pavyzdingos šeimos viską tau atleidžia, kitas tau to nedovanos begalinis dėmesys kaip iš gražiausių romano, bet tavo širdis nori jausmą, o ne dramą, kur tu esi, kur buvo, jis nori būt šalia, o tu jau nenori būti taip supančiotų.
46:53
Aš noriu išvaduoti tave, atrišti tavo rankas ir nu žodžiu, esmė tokia, kad pas moteris būna.
Ten vėliau kita kur kur, kur irgi dėmesį rodo, kam man vat šita daina, galiu aš čia pasilengvinti gale kam yra?
47:12
Kada vyrai labai didelę klaidą daro kovodami dėl moterų dėmesio ir čia patys mums pačios moterys tą šūdą padarė, kad nu kovokit dėl.
Mūsų ir tada ateina atkaklus bičas.
Bet nu lopas, bet atkaklus ir iškovojo dėl panos, kuri energetiškai yra silpnesnė.
47:31
Kuri tipo nu nė nu nepatinka, jis mane šio myliu, nei jis man patinka, bet jis kovoja, neša gėles, žino ir stengiasi.
Aš tau dėmesio aš tuoj tu maža, nes jis žinai, nori juos kaip nukaip naujo automobilio.
Šefė jaus.
Kaip trofėjaus, kai automobilio, bet jis gal jie myli natūraliai, bet jis nori juos ir jisai negeba būtent tiek stiprus, kad ją paleisti.
47:52
Ir čia aš čia, aš čia, aš čia iš praktikos, nei vienas istoriją, kurią aš girdėjau ir kur kur nu tipo.
Čia aš na ir tada sako, nu geras žmogus, šiaip myli mane nu ir ir dažniausiai dar jas paveikia po lervų santykių.
Nu pabandysiu.
48:08
Tipo jo išsiskyriau blemba, aš norėjau tą mylėjau, bet pasitaisiau biškį ir tas nu pizda bolas, jisai ten pas kitas mergas, vaikšto ten dar kažką nu ir gerai nu ir vat o šitas dėmesio rodo, aš jaučiausi saugiau.
Tada pradeda draugaut.
Apsi žemę dažnai ir vaiko susilaukė ir tada jinai atsipeikėja.
48:29
Kad gal ir geras žmogus, pavyzdingas šeimos, viską tau atleidžiu kitus tau to nedovanos.
Begalinis dėmesys kaip iš gražiausių romanų, bet tavo širdis nori jausmų, o ne dramų, nes supranti, jau jie pasidaro taip, kad jinai valdo fak.
Tai ponu iš jo geras, nu aš va tokią dūrą Dievo charakterį aš suprantu.
48:49
Jis atleidžiama, bet man jų ten trim 5 tri me tų ke metų žinai, moteris, ką aš nahui su šituo lobiu veikiu, gal jis ir geras eina į darbą, uždirba neša pinigų, bet ką aš darau, bet su juo ir man iš tikrųjų vat šitos dainos iš gailesčio žinai pasirašo nu tipo lyrines, ir aš man gaila tų žmonių ir galvoju, ble, nu, kodėl tu nepaimi nesakykit nu nė.
49:10
Nu eik nachui kaip.
Ir ir supranti ir pereina į kitą kokybę pasakyti eik nachui tiesiog minų blet nepisk man proto ir kartais.
Va tie mūsų.
Žmonės per silpni tą patį.
Žmonės per silpni tą padaryti ir tik kartą iš per kultūringi ne nu ir kartais žinai rinkėjų kalba pasakyt eik nachui.
49:29
Teisingai, tu sakai per kultūrinį.
Tiesiog eik nachui viskas baigiam tipo ne bazarina.
Kaip pas tave su tuo vyriškiu, ką kaip tu suvoki vyriškumą, kokia tu žinoti?
Ar galėtum nusiųsti jaunimui, kuris galbūt pasimetęs, galbūt nebežino, kas yra vyriškumas tavo akimis?
49:46
Kas yra vyriška?
O kas yra vyriškumas man kartais?
Tam aš mano bičiulis yra ir stovyklos tenais vyriškumą, ir taip toliau, ir aš visada.
Kiekvienas savaip suvokia.
Aš aš aš taip jūsų pasišypsoti, ten visi lenda, kai ruoniai į šaltą vandenį ir daužosi į krūtinę ir nuo bet ir nu dabar paimsiu savo rankom nuversti medį blet aš būsiu vyras ir kapoja, ha, vyras tikrai turi pastatyti namą.
50:16
Ha žinai, man panašu į l paiso reklamą žinai, va tas visas tie šūdai žinai ir ir aš toksai.
Nu gerai tu čia pats pasakei ten melsvais reklamai per 40 sekundžių.
O vyriškumo.
Daug su meška rankom savo ble tu vyras ir žinai, ir ir kiek būsiu galvoje yra klišių to vyriškumo.
50:35
Supranti, kad kaip įvardint jį, kas yra ir žinai, tai aš šnekėsiu, kas man atrodo vyriškumas?
Ir apskritai, kas tas yra žodis vyriškumas?
Aš manau, pirmoj vietoj turi būti žmogiškumas, jinai, vyriškumą.
Žinai, okey ir pirmas tai žmogiškumas.
50:52
Žmogiškumas, nes tas tos sąvokos mums žinai kažkada vyriškumas atrodė jo ten arklio žinai.
Buvo aiški skrybėlė ir rūkyt malboro žinai vyriškumas, nes mums ji kelia tai į liftą.
Žinokite, kai žinai tas pats, kas man vyriškumą įkalė, kad tipo raumuo tai man įkalė gi holivudas, tai galvą, kaip ir tau čia mes ne tokie afigieni unikalūs, kad mes čia tipo, vau vau aš čia sugalvojau, bet būt, kad šiokias ir vyriškas ne durniau tau į galvą, į kelia holivudas, kurie uždirbinėja iš tavęs babkių, kad tu žiūrėtum, žinai vat vat tai yra vyriškumas, tu galvoji, kad vyriškumas yra išgert džeko žinai ir ten parūkyt.
51:30
Čia gera žinai ne tau čia gero gamintojai, tai tau į prūdelį galvą, kad tai yra vyriškumas ir.
Denginesa prano, aš suprantu.
Kad važinėtum ir daužytum ten jį kitą eismo dalyvį, žinai pasiguldyti į veidą ir galvotum, kad vyriškumas ar.
Aiškumas yra didelis džipas.
51:47
Jau didelis džipas ir sumušt kažką, nes tu pasiūti žinai alfa žinai nu viską, ką žinai, mums padiktavo į galvą sudėję žinai ir dėl to, kas mano galvoje ir tavo užsifiksavo apie vyriškumą žinai, į ką mes galim ir perduodavo, kas yra iš tikrųjų?
52:03
Tai.
Gerai, aš turiu test.
Galbūt galbūt jo galbūt ir žinai kažkam įkels į galvą, kad vyriškumas tai yra mergaitė 11 metų prisiūti šlangutę ir čia bus vyriškumas.
Nu, kai mes jau kalbėjom žinai apie tą keitimą, kaip mums įkalta į galvą, tas ir bus.
52:20
Kas man atrodo, teisinga žinai, nu.
Tai aš turiu, aš tau turiu, aš tau turiu vyriškumą, testą niekada negrįžk pas moterį, kuri tave išdavė.
Čia, ką man reikia atsakyt?
Ar sutinki su šitom vyriškumo su šitais vyriškumo punktais.
Žiauriai individualu ta prasme čia yra priklauso, kokiom aplinkybėm.
52:41
Išdavė išdavė kokiom aplinkybėm kas.
Tai yra girta, ar ne?
Ne nu tai ar girta nežinai čia girtas šneki man sako.
Pats priims.
Kalbą kalbą žinai kaip išdavystę.
Žiūri.
Faktas, kad neigiamai, kaip ir kiekvienas žmogus, bet tai turi ieškot situacijoj, dėl ko va vyriškumas atsiprašau tai žodžiu.
53:07
Kodėl kokios situacijos tai buvo?
Ar tai yra tas žmogus išdavė tave dėl to, kad jam kažko tai tam tikru momentu trūko ir tu negalėjai to duot?
Ar tai yra patologija žmogaus, kuris yra negali būti monogamiška?
53:23
Žinai ir tu tada poligaminius žmogų bandai jį statyti rėmus.
Prastą pasirinkimą padarei.
Padarei ir tu tipo spręs, kai jau situaciją ar tau gyvent su tuo, ar ne?
Bet ar indian vedėją, ar tu atleistum už išdavystę?
53:43
Vėlgi priklauso nuo situacijos.
Vėlgi priklauso aš ta prasme čia yra žiauriai naivu.
Tikėt supranti, kad per visą visą gyvenimą negali nutikti.
Viskas gali nutikti, bet ko veda su nutiko, bet karas nutiko ta prasme, kad kažkas tai žinai už čia šuntų, ten tavo 2 pusę ten žinai, kai yra iki bobutės.
54:04
Prie šito gi parduotuvės ateina čigonių kės romų, tautybės žinai neįžeidžiant ir iru švara ži na žinai tai žinai, kiek yra bičų, kurie švarraštį aš aš aš tokios nuomonės esu, kad yra tikrai tokių talentų, kurie bet kurią iš čia aš yra tikrai tokių.
54:24
Psichologai geri.
Psichologei geri magai nežinau tai faktas, kad tai labai išklibina ntų visą situaciją, bet tu negali taip aklai sakyti, taip arba ne.
Nu tai čia yra.
Niekai 2 neleis su tavim elgtis nepagarbiai.
54:44
Jo aš aš žiauriai nemėgstu tų šiaurinė mėgstu tuo ta prasme, aš ir kiek analizavau save, galvoju, bliamba, kodėl aš toks?
Kartais aršus ir durnas, o kartais geras yra empatiškas žinai žmonėms ir galva tą fak tipo, kaip manyje telpa toks, kur aš nu kartais nori tikrai suspardyti veidą žmogui iki labai smarkiai ir ir nu to tokiu k vat vat tokio žinai iki to, kur tu žinai glosto kačiuk apkabinti vaiką ir jam žinai, sakai, nu, tu davai, tau viskas gyvenime pasiseks ir tu tuo nuoširdžiai tiki visa širdimi.
55:21
Žmogiška, mes visi turime tą ir.
Žinai šiek tiek, bet tai yra alfa.
Jo ir supranti ir aš tada supratau, kad tiesiog pas mane tampate.
Kaip spyruoklė žinai, jeigu tu vienas duoda ir kitur, pavyzdžiui, vat jeigu nepagarbiai, tai aš iš karto labai greitai atsako ir būna.
55:38
Kartais šokiruoja žmones žinai.
Nespausk rankos sėdint.
Žinai čia yra labai čia ne vyriškumas.
Čia yra tiesiog etika.
Žinai, bet aš kas?
Nepatogu dažniausiai moterys vienas kitas vienas kitai, nespaudžia rankų čia.
55:55
Vyrų toksai žinai, bet aš spaudžiu visiems, aš net spaudžiu vat va.
Taip dažniausiai žinai tokį pabr atskyrį dėl to, kad nu man kažkaip tas.
Laukelį užpakaliuką nuo seniai.
Norėjau pasakyt, kad man net kartais jų geriau atrodo.
Aš pasidėsiu, bet aš bandau arba aš atsistoju, žinai, bent jau pusę kelio.
56:14
Kartais toks kilsteli, kai pirstelt žinai ir čia pasveiksiu, bet kaip debiliškai tu stengiesi išlįs žinai kažkaip pasisveikint visada, bet kartais ir būna, jeigu sveikintis tenu priklauso nuo situacijos aš.
Bet aš pastebėjau, kad daugelis iš tikrųjų nustoja tą daryti, tiesiog sėdi ir paduoda ranką.
56:34
Tai sakau, pas mane su visais pasisveikinti, jeigu aš atėjau, tu stovi su kompanijos visais pasisveikinti su tavim pirmų, bet tikrai su visais pasisveikinti, o kartais net kuris pirmiau įrašo.
Bet bet nu man pasisveikint išvis.
Aš dar turiu kitą problemą, kad aš esu ant tiek daug žmonių.
56:51
Bendrauju skirtingų, kur būna kompanijoj ir aš tikrai ne visus atsimenu man nenormalu.
Jones, pavyzdžiui, filmavimo aikštelėje ten yra daugelis žmonių.
Aš su visais prieini pašnekėjo kažką paprikolinti.
Man aš tai traktuoju, kad kiekvienas žmogus yra mano draugas ir su juo atvirai bendrauju, jeigu jis man nieko blogo nėra padaręs, už tai atvirai bendrauja ir mes pirkom ir viską vaidinam, kaip sakant.
57:16
Ir tu kartais žinai, kai esi matomas tupa, vaidini ir kažkur vėliau ten kitam Lietuvos gale netyčia sutinki žmogų ir sveikas tai pameni mane.
Ir aš toks.
Ar tada gerai tuo gudrauja ir apsimeti, kad tu pameni, ar pasakai aš.
Ne, aš labai dažnai būna.
57:32
Sakau, kad sorry, nepamenu primink man žinai, arba būna dažnai būna situacija iš veido lyg matytas, bet irgi būna suklystu su problema.
Man atrodo, mes kažkur buvom nesako nebuvom susitikę, bet, matyt, veido bruožai kažkur užsifiksavę panašų būna blemba kažkur atsimenu, bet iš kur ne tu man primink žinai, bet visada pasveikinu su visais pašneku ir man nu, jeigu kartais net nepatogu, kad aš neprisimenu, žinai vienas ar kito žmogaus. 4 neleisk pinigų sudaryti įspūdžiui.
58:02
Vienas, kurį po šalį aš labai įsiminiau, tai brolis man iš kažkokios knygos senai senai senai man yra pasakęs, sako nu ten kažką šnekėjom, neatsimenu.
Kaip rašė, ten kažkas tai sako, kaip tu vytai norėtum, ar kad kiti galvotų, kad tu juos esi turtingas, bet iš tikrųjų neturėtų šaibų.
58:20
Ar iš tikrųjų turėtum šaibų, bet galvota, kad tu nesi turtingas ir aš vat visą gyvenimą tuo vadovaujasi.
Tipo, ar čia reikia primest, supranti, kad tu ri nu vat gi gyventų, vat, pasirinktum ar kad turi šaibų, bet galvoju, kad tu bomžas neturi šaibų ar galvotų, kad tu milijonierius, bet realiai neturi šaibų.
58:37
Aišku, pirmas variantas, tai taip, taip, tai supranti, tas ir yra, kad o dabar.
Bet bet vat grįžta to leist pinigus įvaizdžiui nuo pat supranti, jeigu tu važinėji tam tikru automobiliu, rengiasi tam tikri iš rūbais.
Bet gyveni naujininkuose Rusija.
58:54
Taip, bet turiu minty tavo įvaizdžio dalis, pavyzdžiui, tu esi teisininkas, ar ne?
Nu bet čia mes jau čia žinai, yra profesinė.
Aš kalbu daugiau apie tai, kas kas man atrodo, yra galbūt ne nu, netgi kvailas, sakyčiau, ko nėra užsienio praktikoje, pavyzdžiui, skandinavijoje.
59:14
Net, kaip pajuoka iš tokių žmonių, kurie.
Ir mes turim lietuvoj, kas gyvena vienas kambario nuomojamame bute, o važinėja su pora karelia.
Supranti, nupirkta už kešą ir.
Net dar gerai tai čia dar?
59:29
Ir kurą ir kurą taupo, kad galėtų sekmadienį.
Išvažiuoji už kešą nusipirkęs, tai dar respectas.
Jei.
Dar tu nusipirkai užkrečia dar reiškia puiki investicija, jeigu neskolina, bet tai.
Kiekviena pasirinkimas einu, bet atleiskit, bet yra labai daug žmonių, kurie už paskolos, kuri nei savo šaibų turi ir lieka skolingi keliasdešimt eurų, ir neturi atiduoti žinai už prekes.
59:54
Ir tada tu tipo seni vat savo įvaizdį nu tipo daraisi, bet tu realiai neturi tenais.
Sutinka nėra vyriška ne vat, pavyzdžiui, lieka skolingi, čia ne.
Vyriškai čia yra logiška, o šiandien išskirčiau, čia yra logiška.
Čia yra lygiai taip pat pas merginas, kurios dedasi instagramo gyvena.
1:00:12
Šūde dedasi į fotkes pas draugę, nuvargusius nusifotkint iš spa, kurias jas bičai, kurie veža į skystį, nuveža juos vienas, darosi fotkes visur, bet į baku atsiprašau žiūrovui, kad aš taip keikėsi, bet tai yra grynai šimtaprocentinė teisybė ir aš ne vienas.
1:00:30
Žinau, kur instagramas yra darytos pas draugę, pas kažkokius jo bar iš mašinoj visokius espa, kur nuvaro nu pasidaro vienas ir visi galvoja, kad vau.
Kaip jis gerai gyvena?
Bet jos tai padaro tą fakelų, matyt, žinai.
Saugok tuos, kurie yra už tavo nugaros ir gerbk tuos, kurie yra šalia.
1:00:50
Pavyzdžiui, aš esu, nežinau, va, dabar man šovė į galvą.
Mintis ta prasme žmogus, tai yra raimis, iš multikino direktorius, kuris va kur vat šiandien ryte dar bendravom, nes reikėjo nuvažiuot, susirinkt dalykus po po renginio.
1:01:08
Ir aš jį respekto ir tikrai respekt imsiu, turbūt vat, kiek aš, kiek aš čia būsiu?
Žinai, šitai žemei vien dėl to, kad.
Bičai vat sakau va ta pagarba žinai, kad kas yra tai vat yra daug žmonių, bet va čia vienas.
Iš kada aš atėjau, nau nė ji mas išleidęs 2 ar 3 gabalus su klipu svajone, pasmulkinu ir paprasčiau duok nemokamai salę.
1:01:32
Aš noriu padaryt didelį renginį, parodyt klipą svajonė sukviesiu žymi žmonės čia padarysim į ventą ir parodysim klipą ir ir žinai va čia vat kažkas tai žinai, bus renginys, nu nes šiaip reiktų mokėt, o iš kokių šaibų mokėt žinai aš tiktai sau galvoj susidėjo.
1:01:49
Iš marketinginių ir čiui kės, ką reikia daryt, žinai ir jis man sako, gerai leisiu ir aš ją, ir susiorganizavau ten ir kas ten gėrimų, kas atvežtų ir taip toliau ir padarėm į ventą, žinai ir tarsi veda žiauriai pasisekė bičui, kuris tik pradėjo repuoti žinai, tenais, nedaug gabalų.
1:02:08
Tai yra šios ir su ja.
Daug žmonių parašė apie tai žurnalistai, nu daug spaudos, daug dėmesio ir man kaip atlikėjai, tai davė pakankamai stiprų spyrį, nes buvo pirmas spyris tai mūsų klubas suva to vyriškumo, rusiškumas, svajonės buvo į tokį pozityvesnį pusę.
Ir po to spyrė, man buvo ir seminarų, daug kvietė ir visa kita po to gabalo ir būtent pristatymas tikrai prisidėjo prie to viešumo.
1:02:30
Ir vėliau mes žavimės, žinai, šnekėjom pakelti laiko ir jisai toks, sako.
Tai aš tada tau daviau, nu taip sako, žinai ateitų toks reperiu kas sako, žinai, muzikantas, nu ką aš sakau, jis toks nu geras žmogus sako, daviau, aš tau to sa lę nu galvoju, nu ateis draugai, nu ateis naktis, nu tegul pasidžiaugia nu pabūt ir supranti va tas žmogiškumas, tas gerumas aplinkai jisai persidavė ir sakau, mano to labai daug, nu jeigu ne tas įvykis, tai neaišku, kaip mano karjera būtų kaip mano gyvenimas žinai, kiekviena yra sudedamoji dalis, žinai.
1:03:04
Kainuoja nufilmuoti klipą.
Vėlgi, čia labai yra skirtingai.
Ką mes darėm dabar klipas per parą tai mes ten.
Neimkime klipo per paimkim tavo imtis savo klipo nes sklypas tai yra kas tai yra, tiesiog ar nuo klipo neuždirbi n jutubo kažkiek uždirba.
1:03:22
Uždirbi, bet tai yra.
Žinai, kad youtubas uždirba daugiau, tik jutubas veido nu tau kažkada jis atsiperka vis tiek jutubo, kada daug veržia ir yra tada grįžtamasis ryšys yra tas ant to plius minus.
Daugiausia peržiūrų turi tavo youtube klipas. 6 milijonų, ar ne ir kiek ir ir pa gal lie tu vos mo ni za ci ja?
1:03:46
Kiek vie nas kabelis. 6 5 man atrodo koeficientas nu tai 10 štukų, grubiai tariant. 6 lemai yra 10 štukų eurų jo ir atsipirko jo šita tai tikrai atsiprašau.
1:04:03
Bet supranti va čia ir yra vienas, neatsiperka kiti, pavyzdžiui, nufilmuoji mus video žinai už ten porą €100 jis tau sugeneruoja ten 2 milijonus peržiūrų.
Ten yra tokių kūrinių, kurių. €3000.
Daugiau nu sakau ten koeficientas skiriasi.
1:04:22
Nuo produktų nu pačio klipo aš tau taip pasakysiu.
Lietuviški klipai gali siekti ir dešimtis 1000.
Čia priklauso nuo atlikėjo, kiek jis įdeda.
Pavyzdžiui, aš žinau atlikėjų atlikėjus, kurie išleido ten arti 20000 buvo biudžetas, bet tu tą klipą pažiūrėjus ir įsijungęs mano norai, kuris man.
1:04:45
Atsėjo.
Apie 4 1000 gal eurų 3 su pusę apie 4 1000 tai mano dar kokybiškiau atrodo negu tas už 10.
Tu visada esi geroj formoj klausyk, aš nu ne nu žiūrėk, tarkim, vėlgi mes galim kalbėt apie tai, kas yra.
1:05:05
Kas vienas gerai kitam.
Social medijoj suformuota yra nu aš galiu pasakyt tiesiai šviesiai idiot idiotišką, idealios formos, kažkokią tai viziją, nes nuo turėti 6 %.
Difrax ištisus metus yra nonsensas, ir kai žmonės siekia to ir taip atrodyti net vakare.
1:05:27
Po viso po visos dienos valgymų ir viską nu, o tai yra utopija ir kalbėsim apie tai.
Apie dar vat pats gi sportavęs daugelyje salių ir su žvaigždžių užsienio nu tai matai, kad jie ne visai taip atrodo.
1:05:45
Apšvietimas.
Švietimo ypatingai mes fizikai, kurie dedasi dar iš varžybų foto, kai ku rių pri si fotkino milijoną ir ir vėliau ant tų mažų apimčių, jie pavalgo ir užplaukė.
Tai išvis atrodo kaip paprastas žmogus.
Ką tu galėtum kitiems patarti, kurie su tuo susiduria, kurie neranda motyvacijos ar ne nuo ar ne neranda būdų, kaip palaikyti formas, o daug tokių yra žinai, tie tokie sezoniniai.
1:06:10
Aš pasakyt nelaikykit.
Čia dėl to pareigose.
Ir nesiparinkit ta prasme jeigu.
Aš vat seminaruose, kur kalbėdavau žinai apie ten verslą, apie gyvenimą, kaip būti laimingu ir žinai ten visokius su versli Lietuva mes važinėdavome ekipa po mokyklas po po mokymo įstaigos, kolegės univerus.
1:06:30
Ir, kaip man sportuot pradėt, sakau, nenori, nes sportuok, kaip aš sakau, nu taip nu vat nori šikt, a ne, tai tu nueisi šitai, bet kiek kiek nori žinai, nu, jeigu neišreiškia, nenori.
Jeigu jau prispyrė, tada jau tu nori, yra įsi padarysi lygiai tas pats su sportu.
1:06:46
Kaip jau kalbėjom kažkur vidury pokalbio, kas jį nešė man tau į galvą, tai vat švarkui šitam niekšui mes turi būt ar dėkingi, ar mes turėtume?
Gali jo nekęsti.
Nekęsk už sužalotą psichiką, kad mes norime eiti į salę ir kilnoti, ir turėtų va tokius vat raumenis.
1:07:03
Foje nuo to kad.
Kuoju, bet tai dėl to, kad mane užprogramavo per daug mano smegeninei, o ką jam užprogramavo tam žiūrovui, kuris nenori sportuoti?
Aš nežinau, bet dar čia žinai yra pagal ką tėvai žinai veikia, ką jis kieme veikia ir taip toliau, kokia disciplina žinai ir taip toliau, gal jam yra fainiau golfą žais, supranti užsiimti kažkuo kitu ar ten lenktyniauti driftinti.
1:07:30
Aš nežinau, ar jam žaisti kompiuterinius žaidimus profesionaliai ar kažką, ar tiesiog būt.
Pa pras tu žinai kažkokį tai nesportuojančių žinai žmogum turintį ten vienas kitą hobį, tarp kurių yra išgerti alaus su draugais.
1:07:46
Penktadienį šeštadienio vakarą, o šiom dienom pažiūrėt serialus ta va.
Ir jeigu ji tai tenkina, tai ir tegul taip ir daro.
Mano pokyčių nuotraukose atvirkščiai yra tie pokyčiai, kurie gal net nelabai matome, kur galbūt tu pamatytum, bet būna paprasti žmonės nemato ir paprastiems žmonėms, kurie yra prisižiūrėjęs.
1:08:06
Midijos jiems reikia tos žinai kur tipo.
Iš karto spekas žinai, jeigu jau ne ma to si spe ko, bet matot ten, pavyzdžiui, nuo 90 iki 75 matosi sumažėjo apimtys čia daug, bet nėra to idealaus kūno ir tada tai, kur rezultatas žinai, bet tam žmogui tai yra didžiulis rezultatų.
1:08:24
Pagalvok 15 kg sąnariams apkrova sumažėjus rodikliai geresni viskas.
Kuprinę reikia dieną pabūkit su ja afigieni, d kai viskas jau čia kosminiai rezultatai ir.
1:08:40
Širdžiai kokia apkrova kraujagyslėse.
Yra rašo, tai sėdi va, tokie zadaro tai, kuris aš išvis nesuprantu, kas komentarus rašo.
Tiesą pasakius ta prasme, aš nesuprantu, kas jiems galvoje va toks nu ir ką čia rezultatas pletką tu veiki gyvenime, kad tau nepažįstamo žmogaus rezultatus komentuotu m, kad tau jie neįdomūs, yra ten, kiek tavo gyvenimas neįdomus, ant kiek turi būt tu jy meti savo klientu.
1:09:04
Įrašyt chujovas.
Skaitai mes mažai kitais džiaugiamės.
Ble mes mažai savim džiaugiamės m ta prasme.
Tu savo gyvenimą gyveni.
Kaip tu nu tai sakau, man nesuvokiama yra sėdėt.
Vat žiūri į tu įdedi, džiaugiuosi kliento rezultatais.
1:09:25
Ir parašyt šūdas ne rezultatas pasirodo, faktą prasme, kas tu turi būt žmogum negerai ta prasme.
Aš sakau į tų heiterių komentarų.
Aš esu prižiūrėję, žinai, man būna patinka pasiginčyti n jis eis ten, kur kur įmanoma, žinai, tenai randi, tu žinai ir aš arba po vytauto metines.
1:09:45
Toks nu tai ka čių nu ir repas, ir tu tada tokiam ar morfologijos tyrimą žinai atsidarau, pažiūriu fotke, kaip atrodo.
Nu 10 % gal būna kur nu plius minus adekvačią atrodantis žmogus ir taip keista pasidaro blem tu atrodai normalus, bet tokį šūdą rašai taip pat būtų, bet kažkas tau negerai arba ne savo fotke naudoja, o būna atsidarai ir viskas.
1:10:10
Aišku, tu pažiūri į galvoju, žmogau, tu galvoji tavo nuomonė įdomi tu vat pasitvarkyt va tą laiką skyrei rašydamas šūdą, tu ką nors padaryk sau.
Galvoja, sita petro.
Tu šiek tiek nuo pakeis, nes tau ir nesiseka būtent dėl šios priežasties, kad tu esi.
1:10:29
Gandonas pagiežingas pavyduolis ta prasme eik dirbt su savim ir tau gyvenime bus gerai ir vat.
Sakau ypatingai komentatoriai, kurie žinai apie formas komentuoja.
Apie steroidus, o tu pagalvok nu steroidai aš nežinau, tu atviras šita tema.
1:10:46
Aš atveriu šitų temų.
Kaip, kaip pats nu aš įsivaizduoju, jau senai turi patirties, bet bet žinai.
Man kas su steroidu visa šita tema neramina tai, kad dabar jau kuo jaunesni, tuo anksčiau pradeda naudot.
1:11:05
Tai ir laikys čia čia visais laikys kiek?
Yra dabar labiau viešai prieinama ir gal žinai, kad yra labai gudrių ir ne atvirų, ir neskaidrių žmonių, kurie pasiekia formas.
1:11:21
To pagalba išvaro skysčius išsiryškina skelbiasi natūra lais ir kuria iliuziją, kad tai galima pasiekti natūraliai, ypač ypač merginų tarpe.
Tai tampa populiaru ir tuomet.
1:11:38
Tie žmonės, kurie nesuvokia, kad tai yra pasiekiama preparatų pagalba, stengiasi tą padaryti natūraliai, jiems tai nepavyksta ir jie labai nusivilia ir pradeda sirgti įvairiom depresinę psichologinę problemą.
1:11:53
Kaip ir sakei, tavo bičiulis 3 mėnesius pavarę ir prisižiūrėjęs pavyzdžių ir jisai jisai savimi isims, savimi nusivilia, nes jam nepavyksta tai, ką jis mato internete, o internete mes matome geriausius atrinktus dalykus, pasiektus nesąžiningais.
Būdais.
Ką?
1:12:10
Žinai gi.
Nu tu vat žmogus kuris.
Reikia nu filtruot vat.
Bet kaip ir?
Filtrus justas žinai gi praeitą kartą pas tave buvo ir ir ir, ir ir jis man visada siunčia žinai fotkes šitas natūralus žinai ar ne?
1:12:26
Nu jam nuomonė man sakau ir būna iš tokių perliukų atsiunčia, kur ir aš nelabai galiu pasakyt ar natūralūs, ar ne.
Nes nu, aš matau pagal tonuso pagal odos būseną.
Pagal nu tu matai, kur žinai gali būti estero, gali būt, nežinai arba gali būti tinkamas.
Švietimas ar kažką ir būna iš tokių meta, kur senyva čia jau perkant amžinai sakau, abejojau, jo jaučia jau žinok, nežinau, nes dažniausiai aš sakau, taip, nu, pažiūrėk, tu nu forma tada užeina ne tik nuotrauka video pažiūri žinai, nes būna geras rakursas, geras fotošopas, o video pažiūri tai vat pas jį yra toksai fetišas, žinai, kas bus, jeigu tu nori, sakau, nes jis natūralus sako, jeigu tu nori, žinai, tai nukaltų, tu neklausi, ne, ne man įdomu sakau, nes toks jausmas, kad tu žinai klausi ir tipo žinai.
1:13:11
Kodėl jisai?
Ar jisai, sakau suprask, visi varžybinį ka lą nu ta prasme, gal kažkokios tam tikros yra.
Kategorijos kur tu gali ten mes fizikų iki tam tikro svorio paimt natūraliai genetiškai tikrai.
1:13:28
Yra varžybom gyvenime.
Nebūtinai ta prasme aš pažįstu fizikų, kurie geros formos žinai ir pakankamai laimi žinai, bet natūralų žinai, bet nu tu matai haris natūralus, nes tai nėra įspūdingi.
Tada jie renkasi tam tikras federacijas.
1:13:43
Tam tikras žinai varžybas, kur kad galėtų, bet jeigu mes žiūrime į kito aukšto lygio žinai, nu ten nu chebra nu ta prasme gerai dopingo kontrolė yra.
Nu, tai yra ta dopingo kontrolė.
Bet tai nereiškia, kad žinai, jeigu dabar pas mane pamatuosi testą, mano visi bus normos ribose žinai ir nerodys kraujo dopingo nereiškia, kad aš praeitais metais neuž kur savų, kai saba, kai žinai su tuos preparatus, kurie išsivalė, žinai tenais, neikirtau žinai dekos ne fenilo, kur užsilieka ilgai ir dar kažką įvairiau boldo suaugimo testų supranti su anavar ų prisi šėriau ir va išsivaliau, žinai, ir dabar aš natūralus ir va, bet tai niekur nedingo.
1:14:23
Mano ta priaugta per ten 2 metus ar 3 masės.
Aš šiuo metu.
Išsivalė 3 mėnesius.
O aš tau nu ten priklauso nuo preparato ir tu išėjai va, aš natūralūs ir visiem reikia krūtinei dažai.
Tai bet kas liečia žinai?
1:14:40
Dėl jaunimo tarpo tai šįkart visiems chebra manęs į instagramą būna išlaužo k vat apie kuršių sakau tu net negalvok, jeigu tu nemastai sieti savo gyvenimo, su tuo tu net negalvok ta prasme, nei nebent tau yra kem plius.
1:14:57
Eik pasidaryk testo žinai tyrimą ir pažiūrėk, koks pas tave natūralus testas įtarta šauk ir viskas ir turėsi.
Tai irgi dabar ten kvieti savo patį startą išsirašo ir tą daro tokį, kad.
Tai ten 200 per 300 mylių, kuris savaitę žinai.
1:15:15
Jo jo tai žinai, bet turiu minty, kad tai nėra taip baisu, kai taip nėra taip baisu kaip nudege, nes visi žinai suvaro į vienas krūvą.
Žinai čia vaistas.
Yra vaistai būtent ir vaistai.
1:15:30
Kas nuo ko padeda?
Supranti testosteronas nuo testosterono nepakankamumo tenais nandrolonas nuo nudegimų traumų žinai nutraukimu vėlgi esteriai skiriasi ar deka ir fenil ar žinai?
Tada ten nu vat.
Pavyzdžiui, pats nu ką aš realiai pat smerkiu, tai yra trendas, kur yra nu tipo blet nu chebra, bet gyvulių preparatų linkid.
1:15:55
Ką iš ko tas prie?
Kodėl jisai buvo darytas, kam jis buvo daryta?
Supranti mediciniškai niekam arba sarmai žinai ateina, sarmoj, sakau, tu leidžiu šitas geras, sakau, pažiūrėk, tyrimai jau buvo tyrimai nutraukti į tyrė tyrė, norėjo kaip augimo hormoną padaryt, bet nichuja jisai ten ne tą visai darė ir nutraukė tyrimą, ir vėliau iš tų žinai sudėčių.
1:16:16
Kinai žino yra, o žiūrėk, šitas anabolinį poveikį turi nu, gerai šitą pradėsim gaminti ir išleidžia kaip augimo hormono MK 6, 7 7 fiz dar blogesnis nei steroidas ar mastas dar blogesnis nei testų į tą ta prasme daugiau iš reguliuoja, kur tu nebesuprasi, ką tu?
1:16:32
Sugebi su tuo treno iš viso nustebęs ir kiek girdžiu, kad net kai pirmą kursą daro ta prasme, kur žmonės neturi patirties, o sai defektai ten kosminiai ir ir ir man patiko vienas tokio kanadiečio.
Buvusio JAV ten kažkokio sportininko frazė sako, aš nesuprantu tų vyrų, kurie naudoja tren a ir jie netampa agresyviais.
1:16:57
Tai ką jūs gyvenime esat bobas?
Jeigu sakau jums nuo tren o dar agresijos nėra sako, nes nuo treno tai sako, jeigu aš naudočiau tren a, tai sako, aš jau būčiau kalėjime, nes būčiau ką nors nužudęs.
Anksčiau tai yra pavojinga.
Tai yra pirmas dalykas toksiškas žos kitoks žodis kitoks.
1:17:18
Lyginant aš lyginu nu ta prasme sakau žodį ir toksiškas, tai nereiškia, kad jisai toksiškesnis nei heroino.
Žinai tai papasakos, nė nieko ten nenumirs, nieko ten nu nežinau, kiek treno turi sušalt, kad numirtum arba ten kepenų uždegimas būtų tikrai gaus, bet aš lyginu su tokiais preparatais, kaip ten augimo hormonas artis, astronomai.
1:17:38
Kokios tai žinai?
Vėlgi iškart sakom, kad ne reklamuojam šitų, tikrai edukuoja.
Mes kalbam apie, kaip yra.
Ta prasme nėra nei gero, nei blogo ta prasme su bet kokiu preparatu gali prisižaisti ir tiek sibu promo gali netinkamai vartojant susivaldyt kepenis dėl to ir yra vartojami pasikonsultuokit su gydytojais arba vaistininkais va tie tai va tai tai aš žinai, aš aš triana dabar lyginu su testų ir augimu daleiskim žinai jų šalutinius poveikius, kas kaip blogai dėl to sakau, tai yra baisiai blogai.
1:18:11
Tai treno yra pats blogiausias dalykas, yra psichologinė būsena, tai yra grynai psichologinė, kad tau ten androgenai sukyla per daug ir taip ten nu ta prasme tie negatyvūs poveikiai čia yra vienas ten kepenis cholesterolis ten kyla širdies kraujagyslių, bet niekas tai į savo jaunimas ten nesiparina ten po 20 metų chebra ir ten žinai jie tikrai tų pašalinių nu treno tokių ant ant būtent.
1:18:36
Šitose, kai jaunimas nesiparina per pastaruosius metus paskutinius.
Kiek jaunų sportininkų nuo širdies problemų mirė?
Taip, bet tai tie sportininkai, tu pažiūrėk, kokio lygio sportininkai tai ne numirę.
Į į kales 20 reno ampulių ta prasme.
1:18:53
Čia tas pats, kas pas jį trombai susidarę kakle ir mirė ar ne, bet aš 29 metai.
Sumą ten, jeigu jo hemoglobinas žiemos rytą būtų patikrinta.
Man atrodo, ten kraujas nebėgo, ten tiesiog puošia.
Buvo supranti ant, kiek dehidratacija yra, tai yra į kazkur suo ja būtinai dairykitės tyrimus kraujo ne tik tai, kad hormoninius.
1:19:16
Taip net nekursuoja, d pasidarykit tyrimus.
Būtina.
Pažiūrėk.
Hematokrito.
Ir ir bendrą kraujo, kur yra hemoglobinas, hematokritas ir pažiūrėkit savo tirštumą ir gerkit.
Vaikai pas tave su hematokrito.
Aukštas visada aukštesniam lygyje visada už.
1:19:32
Visą laiką vip aukštas.
Ne ir iš.
Tikrųjų darai, kad ji man, ką tu, ką tu ji.
Mažina daug, o kada jau buvo jau ant viršutinės ribos teikiamo to krito hemoglobinas jau kraujo pridavimo nuleidžia kraują.
1:19:48
Nu aš pats lašelinės statosi pats kaire ranka į dešinę tai.
Glutationas žinai lašinu, kad būtent.
Kas kiek laiko miksas toksai mildronatas glutationas leidžiamas argininas.
1:20:07
Ką aš dar tenais?
Kartą į.
Mėnesį magnis ne rečiau aš 10, arba 5, arba 10 ampulių kasdien arba kas 2 dieną iš eilės žinai, pasidarau, tai čia būna kas 4 mėnesius, kas 3 geriausiu atveju, kartais net dabar.
1:20:24
Aš turbūt prieš kokius 4 ar 5 jau reikėtų, žinai, bet už.
Lašelines labiau negu stable tinius.
Faktus ir glutationas jisai jisai nu daug geriau.
Per lašelinę negu kapsulem ten krepšelį turi.
1:20:41
Žinoti ne tai 2 veninės iš karto žinai duoda.
Efektą tai tai žinai vat tie tie atsistatė.
Rodikliai ir tada tu žiūri pasidarytus rodiklius kaip tunu.
Vėlgi, kadangi tu gyveni aktyvų gyvenimą, žinai tu lakstai viską ir aš varydavau, žinai, klinika tipo lašeliai, ne pastatykit man vėliau žiūri tai ir kainuoja dafiga tipo ir laiko man kainuoja ateini ir vienąkart blemba, kaip įleido žinai, atsuko ir paliko ant viso šių galvosūkis pats prisipažino, žinai, kaip konvejeriu tas nu čia klinika, kuri stato lašelių, kai žinai, bet taip neatsakingai nu palieka ir išeina.
1:21:16
Jaučiu, kad man.
O kaip tu pats turi?
Omeny pats gyvena susileido kosmosas.
Vis man tiesiog užkniso eit pas vienas draugę, kuri žinai statydavo ir tipo bliamba vėl prašyk ir viskas galvoju, nu, kas čia yra nu ve na, aš viską žinau viską matęs milijoną kartų nesunku, tai visiškai nesunku.
1:21:37
Reikia dezinfekuot, paruoš lašelinę užkabinta.
Tada viską pasidarai ir viskas tai vat jau nukrypom į sveikatingumą.
Klausyk bet tu klubų gyvenimą irgi matai iš arti tai savo koncertuose.
Bet ačiū dievui, žinai, kaip sakant, pas mane kažkaip ta kita muzika, tai jie žinai arba girti, arba tenai jis.
1:21:59
Lengvų ne techno nu neteko, bet bet kokiu atveju ta prasme ir ten žinai yra.
Keičiasi kultūra per tuos 20 metų, kai tu pradėjo koncertuoti ir dabar.
Jau per 20, bet kokį groji gal 10 metų?
Bet per 10 metų, 10 metų, prieš 10 metų klubų kultūrą ir dabar.
1:22:17
Kas pasikeitė lemba prieš 10 metų, net buvo klubai, dabar jų nebėra.
Bet jie gi supranti, yra pilna fest ų, kuri yra nu tipo chebra, kurie vartoja žinai narkotikus.
Kurią įvažiuojama vartotojų.
1:22:33
Ir varoti po jų toksai pasilinksminimo būdas žinai, bet vėlgi aš žinai.
Bet tavo koncertų publika keitėsi?
Ne keičiasi dėl to, kad su manim kartu jie sensta, žinai, yra vyresnių, jau ateina ir, aišku, jaunų ateina nauja karta žinai klauso ir kartais aš taip pat žiūriu mano metų man trim 6 žinai.
1:22:54
Atvaro tokios, milžinai ir šoka, ir aš toks kaip jaučiuosi.
Ar tu ir pirožkovas žinai, kur atėjau tokius jau vaikus namie palikusi šoka dar gražios moterys, bet jau žinai, jau tokios jau žinančios.
Ko jums reikia tai va, tai tai keičiasi, ta žinai publikai, bet aš kažkaip sakau ne.
1:23:16
Vat man tik tai neramina sakau vat iš iš tų visų dalykų.
Kad chebra nesidarytų nu apmąstytų prieš darant, kur gautusi negrįžtamieji ir grįš.
Grįžtamieji reiškiniai, žinai, negrįžtamieji, kaip pasikeist lytį 12 metų, kai neapgalvoja ne kaip vėl grįžtų, nes man šiek tiek šokiruoja, kad kad dar taip realiai žinai, gali būti, kad tėvai neleidžia ir uždaro į kaliūzę.
1:23:47
Tai aš galvoju, kad čia rusų propagandos šūdas, bet jeigu taip yra, tai yra bulšitas.
Tai vėlgi liečia lygiai taip pat steroidų klausimą ir kad neprisidarytų su hormoninių problemų penkiolikmečiai nesuprantantys.
Ir lygiai taip pat labai neramina, kai dabar yra madinga vartoti narkotikus ir nieko nėra baisaus.
1:24:07
Tame niekas nemato tame baisus ta prasme.
Tai yra tapo norma, tapo norma ir aš sutikčiau, jeigu tu rūkai tikrai auginta marihuaną, ten kažkokią, tai tu žinai, kas tenais yra.
1:24:24
Kad nejau iš nepurkšta ne mirkyta ne kartą fini lis ne ne ne kodine ten žinai visokių būna priežasčių, sintetinių privaro kita.
Aišku, žinai ir tu ten būgnų daug, ir tu matai, kad pora dūmų padarė ir žmogus toks eina nušalęs tokios, kad ir kokia stipri jinai taip neveiks reiškia kažkas ne tam pridėt.
1:24:44
Jeigu galvoji, kad uosto kokainą, nu tai, ko lda važiuoja, tas kokainas jau ten 20 % jau būna.
Gerai laiką supranta va, dabar čia reiktų viską.
Gera, bet žiūrėk, vat ir kas tada pradeda žmogus viet?
Alkoholizmas ar ne ten alkoholio pojūtis kažkoks va tam ar būtų merkato, žinai ar ne svarbu kažko ar tas pats.
1:25:05
Kaljanas viskas dingsta.
Ir kitas dingsta ir mes abu vat tokie vat sėdėtume.
Be.
Vietos, jeigu mes neįpratę, mes sėdim nu, aš kada pradėjau nevartoti alkoholio žinai man buvo va toks.
Kiek metų ar?
Net neskaičiuoju, nežinau, aš ten černobylį išgėriau černobylio samagono poros tokių paragaut kažkada naminio alaus.
1:25:26
Visiškai atsisakei ir dabar.
Ji gali greičiau paštą į svečius ir tu ištrauktum ten, pavyzdžiui, bonką pirktinio.
Aš sakyčiau, ne aš negeriu, bet jeigu tu sakytum, vita, žiūrėk, padariau alų, sakyčiau, nu davai senis ta stikline pilt paragaut arba padariau ten naminė žinai.
1:25:43
Nu, aš ten stopkę paragausiu tavo grynai, nes man įdomu, ką tu savo žinai rankom.
Pagal skonio, bet dėl to, kad.
Apsisvaiginti ne tam, kad apsisvaiginti ten, jeigu išaugintų kanapių, jo aš ne rū ky čiau juos žinai, nes ten nu per daug žinai.
Poveikio, bet aš žinau aš alkoholį sugėręs daug ir visokių yra.
1:26:02
Žinau, kaip jisai veikia, ir aš žinau, kad aš išgėręs ten stiklinę ar pusę stiklinės alaus paragavęs man ten nu aš galėsiu funkcionuoti, sėst važiuot ir ar kažką bei arba ten ten vyno taurę tavo.
Pasitikėti negalima, nes nesi fanatikas.
Aš irgi aš, žinok, lygiai toks pat žmogus aš šiaip nekenčiu apsvaigimo būsenos man yra blogiausia, kas gali būti aš netgi jeigu, pavyzdžiui.
1:26:27
Būna su chebra susitinkam rūkom kaljaną ir užsako vidutinį stiprumą.
Aš visą laiką rūkau lengva ir aš po rūkau ten 3, 4 dūmus ir aš jaučiu, kad mane svaigina šiek tiek, nes aš nerūkantis.
Aš iš karto neberūkau, nes man nepatinka ta būsena.
1:26:44
Ką sakau, ten žinai apie visas iki ten dar kažkas aš suprantu, kad tai tikrai tau taip smegenyse tos užkutena žinai receptą ir tinkamus, kad tu ten euforijai, kad.
Faktas, kad čia gera.
Bet tai seni tu suprask, kad tu turėsi, grįžt realybę, bet jeigu tavo gyvenimo kultūra yra narkotikai, kaip, pavyzdžiui, yra žmonių, kurie valdo tai nors aš labai menkai, tikiu, kad tai galima suvaldyt, bet aš tikiu, kad yra tokių žmonių, kurie valdo tą, ir jie sąmoningai ten mikro daug zino.
1:27:15
Ar kažką tai žinai ir sąmoningi, bet tu vienas iš tų, kuris gebės tą žinai suvaldyti.
Labai mažai kas gali.
Čia yra, aš labai abejoju, žinai daug ir mano draugų tarpe yra tų narkomanų žinai, kurie iki heros ir reabilitavo, ir viską, ir aš tą matydama, suprantu, ir aš dėl to tipo.
1:27:33
Tai klausyk tu priklausomybių yra labai daug priklausomybė narkotikams priklausomybė rūkymui, priklausomybę porno ir su priklausomybėmis kovoti yra labai sunku ir labai maža dalis žmonių gali tam tikrų priklausomybių atsisakyti ir tiesiog juos nutraukti.
1:27:51
Pavyzdžiui, kazino ten ir panašiai.
Aš pažįstu vienas žmogų, tai yra mano tėvukas, kuris nu geba tikrai.
Atsitiks.
Jisai jisai supranti, pavyzdžiui, rūkymas ar ne jis vasarą, kai geras oras parūko?
Ateina va ruduo jis 9 mėnesius gali nerūkyti iš viso ta prasme jis net nesitraukia, po to praeina 9 mėnesiai, sako, o radau cigarilių, sako, na, esu rūkysiu vakare ir vienas kartą į savaitę svarbu prie progos alkoholis lygiai tas pats jis gali negerti, pavyzdžiui, 5 mėnesius buvom dabar atostogose, tai jie vyną gėrė ten po taurę, taip, taip, taip, taip.
1:28:28
Tai čia yra čia.
Ir po to vėl sako žiemą negersiu.
Taip nu tai čia žinai, čia šiandien aš ne.
Stipri nuo.
Jakševičių negerčiau čia tiesiog jisai nori arba nenori.
Žinai taip, bet yra žmonių, kurie, pavyzdžiui, va, taip rūko 3 mėnesius vasarą ir jie nebegali sustot viskas arba, pavyzdžiui, pradeda gerti ir tada žinai alus.
1:28:49
Kiekvieną vakarą papa paragavote n kokso ir patiko ir viskas, ir negali.
Ir žinai vat kada atsisakyt tai atsisakymus, už manau, turi būt vėlgi tas toksai ar trukdo jau gyvent, ar trukdo funkcionuoti normaliam.
1:29:05
Gyvenimui.
Jam jie nesupranta ir jam trukdo, nes jie tuo momentu jau jų kaifuoja.
Po to tu supranti tu žinai kad tu kitą tu super, aš galiu palyginti tą patį su raumenų skausmu tu, kai pasportuoji tau skauda raumenis, tu kaifuoji, nes tu pripratęs sužinai kad.
1:29:22
Gerai.
Jo žmogus, kuris nesportuoja jisai nuėjęs į sporto salę.
Pajaučiau raumenų skausmas ir jūs čia su tuo gyvenat.
Tai lygiai taip pat, kai tu išgertum ir kitą dieną atsikeltum ir gautum eik tu nafig čia va taip va išgėrus jautiesi kitą dieną tu nebe kartotum, nes tu nenori.
1:29:41
Taip jaustis, o jisai priprato prie to diskomforto ir jisai tiesiog žino, kas jo laukia, ir jisai yra, ir jisai iškęs.
Tai vardan to, kad vėl galėtų.
Pavartoti kiek gerdavo mes nuo 13 pradėjo malkova senti nuo 15 ir buvo stažą buvo ir man bloga būdavo ir aš n ta prasme niekaip nepripratau prie tokio ryte guli valgyt mandarinus ir visą dieną voliojasi ir blogio.
1:30:09
Būna, tai aš prie to nepripratau, aš tiesiog vėliau.
Kad iš rajonų ir sportas mane daug žinai nutempė į tą, kad pamačiau kitų žmonių ir aš važiavau blemba yra daugiau ką veikt, kiekį sako oj pasikėlė ten net varai nu chebra nu ta prasme, jūs man brangus faina, bet aš tikrai nenoriu sėdėti bare gert alų valgyti duoną ir šnekėt apie ten krepšinį arba kazkoks politikas, ką pasakė, tai mano gyvenimo nei geidžiu.
1:30:37
Aš noriu keist savo gyvenimą, aš noriu kalbėt apie ateities planus, apie projektus, apie ką mes galim padaryt, kur save realizuot.
O ne kažkokį straipsnį parašė, koks politikas, ką pasakė arba koks krepšinio žaidėjas žinai, perėjo iš komandos į komandą brėžinį.
1:30:54
Nu okey aš ateinu, jeigu į ką aš paimu žolę ant žaidimų, o ne kelt, jeigu aš neturiu.
Įtakos tam dalykui aš ir nenoriu kalbėt apie jį.
Aš neturiu įtakos apie petro ir marytę šeimą.
1:31:09
Aš neturi įtakos, man neįdomu.
Aš esu girdėjęs iš vienas koučerio povilo, kuris sakė.
Jeigu aš būnu kompanijoje, kurioje šnekuosi ir pradedama kalbėti apie 3 asmenis, aš sako, čia stovi, išeinu, sakau, nes reiškia pokalbis baigtis nu taip, nes reiškia, nebeturime apie ką kalbėt, nes jeigu mes turime apie ką kalbėt, nes kitų neapkalba.
1:31:31
Vat vakar, kaip buvo faina, žinok, sėdim trailerį su aktore žinai nu aktorių treileris.
Mums seną bendra ir atvare kitas mūsų bičiulis, aktorius, o skyrus toks yra atsisėdo ir žinai.
Pradėjom kalbėti apie viską ir vėliau išsikalbėjo, kad va ta mano partnerė vaidinimo, kad teatre žinai va di narystė.
1:31:52
Tai ir jie pradėjo apie teatrą kalbėt.
Aš sėdėjau kelių minučių ir aš pats nifiga nesuprantu apie teatrą.
Žinai, aš nužiūri paviršutiniškas teatre, bet kaip jie įdomi tarpusavį diskutavo apie teatrą, apie režisierius, apie aktorius.
1:32:09
Apie patį teatrą, istoriją apie pastatą, teatrui, kitokių temų, kur aš įdėjau užuominų ir tu, ir su filosofijoms, visko ir aš sėdžiu vau galvoju.
Žmonės, kurie turi apie ką?
Pakalbėti apie tai bendro intereso ir tokį kaifą žinai, kad jie gali abu susitiko taip giliai tame, kad jie gali, žinai ten ne tai, kad o taip kapstyt ir dar per kapstyt ir tipo tai fainas šitas pokalbis jų į šalies ir sako, nu, aš sakau, blemba žiauriai įdomu šneka ta prasme, aš kažkur tai ten įsiterpt net negaliu ir nežinau, kaip tai tiktai jau kur jau išlenda iš to povandenio va čia aš kažką galiu sau pasakyti ir taip įdomu.
1:32:51
Ir vat kai tu sakei, jeigu pradeda kalbėt apie atsistojo, reiškia pokalbis baigtas ir aš vat jau pabaigė žinučių žiūrovam palinkėčiau, kad atrastų vat jie savo draugų tarpe ten, kur nebūtų to pokalbio pabaigimo, o vat jie turėtų tų temų, kur jis yra užti giliai ir taip nu taip gražiai pašnekėt, kur net žinai, jeigu chebroje pora žmonių bus, kurie taip giliai kapstys, tiesiog kiti gali įsidėt klausyti radžio.
1:33:15
Jie čia panašiai kaip žinai gyvo podcastą žiūrėt, kur chebra apie teatrą šneka ir gt užsienio šalis.
Aš.
Čia tau paantrins ir turbūt irgi užbaigiant palinkėsiu.
Susirasti sau rate arti buvo susirasti sau rate žmonių.
1:33:32
Kurie.
Neapkalbinėti kitų, o iš kurių jūs galėtumėte mokytis, nes jie turėtų kuo pasidalinti asmenine patirtimi arba su jais galėtume tuo pasidalinti net ir santykiuose, kai vienas kitą gali papildyti.
Bet jeigu jau santykiuose ar sa draugų santykyje atsiranda kitų apkalbinėjimas, kas iš tikrųjų pas mus labai populiaru.
1:33:56
Aš manau, kad šitie santykiai ar šita draugystė niekur neveda, nes jus veda tiktai paskolos ir apkalbinėjame jūs patys, kaip žmonės, jokių vertybių tai ne atnešate.
Jūs tiktai valgote ir maitinatės kitų kažkokiom nelaimėm, nelaimėm, apkalboms, bet jūsų ryšio nėra, o ryšys turi būti tarp žmonių.
1:34:15
Kaip ir va tu čia pasakei?
Labai puikų pavyzdį ir tas ryšys yra tada visai kitoks, nes tu nes tu tu nori su tuo žmogum susitikti, nes tu sužinosi kažką naujo, nes tu tu pasikrausi kažko tai.
Žinai mes ir bendram su visais dėl emocijų, dėl vidaus ir kaip už stimuliuoti tą gėrį šilumą ir to tokia.
1:34:38
Žinai ta tokia energija, kur prireikia įdomu, kaip faina kaifuoji, o ne tą, kur žinai užkabini ir tas gandonas ir jojo gandonas, ir tau toks rate toksai žinai, kur atrodo viduj kur kur labai labai savo energiją, nes mes viduje esame energijos užtaisai ir aš nežinau, ar tu jauti tokį dalyką, ar ne vat viduje.
1:34:57
Aš tai jaučiu, žinai būna, kai pradeda kas nors ten pyktis kažko, kas iš tikrųjų tave piktina ir taip jauti iš vidaus ta energija.
Tokia vat toks jausmas, kad ir tave užveda, bet tu ją taip mėtai mėtai nereikalinga ir galvų.
Pala bet nebe šnekam apie tai davai pašnekam, kur aš tą energiją įdėsiu su šiluma su gėriu į kitą planą kažką tai padaryti ir padaryt geresnį negu aš greitai iššvaistysite energiją kažkokių durnų, apkalbų ir vėliau nieko nepadarysiu.
1:35:24
Kas nieko, kas neatneša naudos.
Neatneša malonumo nes tai.
Energiją išnaudoja.
O ta energija jinai su tokiu negatyvumu ir aš sakau, ir būna taip, kad kažką publica Kaune pasakojo man apie tą šūdą, nes sakau, mane erzint pradeda ir norisi apkalbėti, ir tada ta neigiamų emocijų.
1:35:40
Šiandien jis yra daug bajoras, bet jeigu aš šitoj vietoj aš negaliu nieko pakeist, aš nenoriu net ir girdėt apie tai, jeigu aš negaliu pakeist, šitoj vietoj, aš pasidariau, man užteko tavo kelių pasakymų, kad tas žmogus yra urodas.
Aš nieko bendro neturėsiu, bet man to užtenka.
1:35:57
Aš nenoriu knaisiotis, po jo tą šūdiną charakterį, šunys, savybės, tai va taip ir tada v liackio ir gal, kaip tu sakei susiras žmonių, iš kurio pasimokyti, o tas turi gerųjų savybių.
Žinai tokių kur o, bet tu jauti tokį žinai.
Šiluma, tad tokiu va maladiec kur tave žinai vai?
1:36:15
Žodžiu, ieškokit kambario, kuriame vis reik turėsit iš ko pasimokyt.
Jeigu jaučiatės, kad kambary nieko neišmoks, keiskit kambarį gerai ačiū, ačiū vytai smagu, kad atėjai.
Smagu, kad pasidalinai palietėm visokių temų įvairių ir tikiuosi, kad pačiam patiko.
1:36:34
Kad pradėjai daryt podcast’ų, žinai, grįžai jutubą po visų savo klajonių nuo kaip pasakyt nuo socialinių tinklų į kitus visokias veiklas žinai ir grįžai.
Buvo pas mane priežastis, kur va matai, kur daug visko buvo rodoma viešai gavosi, kad.
1:36:57
Jau aš puikiai tave suprantu ir ir.
Reikia pertraukos kūrybinės pertraukos.
Reikėjo kūrybinės pertraukos ir tai yra kaip žmogui.
Manau, kad k yra sunku kiekvienam žmogui išgyventi, vienas dar yra sunkiau.
Kada tu išgyveni, išgyveni ne vienas, o su daug ble nereikalingų.
1:37:17
Patarėjų.
Patarėjų, kur kur žinai, aš sakau, jeigu ne klausiu nuomonės ir pradeda žmogus patarinėt nu, tai chuinia patarimus ir ir tada žinai ir tai, o gal taip dalyko, o turima?
Taigi galėjo būt taip ir tu nu fak man ir taip lie va tu gal nu gal nustokit?
1:37:33
Davai aš tau druskas paversti.
Parodyk tą žaizdą dar biškį atidarysim, ar tikrai taip buvo?
Žiūrėk, jau beveik sugijo palauk.
Žinai tai vat vat šitoj vietoj aš puikiai tave suprantu.
Ačiu.