Povilas Petrauskas yra koučingo specialistas, kuris konsultuoja įmonių vadovus, lyderius, verslą, komandas ir pavienius asmenis. Veda mokymus, konferencijos, podkastus ir paskaitas. Laidoje kalbėjomės apie asmeninį augimą ir laisvę, baimes santykiuose ir darbe, gandų atsiradimą ir jų kontrolę, kritiką ir jos suvaldymą.
00:00 Pradžia.
00:45 Asmenininis augimas.
04:57 Pasąmonės baimės trukdančios save auginti.
07:37 Žingsniai asmeninio augimo link.
11:53 Finansinis raštingumas.
26:21 Asmens baimių atsiradimo priežastys.
31:30 Kaip tinkamai paprašyti pagalbos?
35:46 Bijojimas kalbėtis.
39:50 Kaip atsirinkti tinkamus patarimus?
48:22 Kaip teisingai duoti patarimą?
52:33 Gandai – jų kūrimas bei įtaka.
01:02:47 Konstruktyvi kritika/destruktyvi kritika.
01:09:57 “Nedaryk, nes ką kiti pagalvos?”
01:13:56 Įsitikinimų įtaka.
Laidos pokalbis
0:00
F.
Žinai ir kas įdomiausia, beje, ką ir aš darau kurdamas šias laidas aš kiekvieną kartą mokausi ir tas tas man labiausiai patinka.
Noriu jus trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti, ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose, ačiū jums labai svarbiausia, žinai girdėti klausyti ir pritaikyti sau.
0:29
Man kartais mokytis nėra pats maloniausias dalykas.
Nu ne tai, kad nėra pats maloniausias dalykas.
Apskritai mokymasis yra sunkus, jis yra nepatogus.
Nes tenka pripažint galbūt savo kažkokias klaidas arba suprasti, kad buvai kažkur neteisus arba reikia tiesiog išmokti kažko naujo ir išeiti iš savo komforto zonos.
0:49
Tai, kad išmoktų kažko naujo, tai čia dar ne taip sudėtinga, sunkiau yra atmokti, ką mokėjo.
Labai gerai ir matai, kad nebe nebe nebereikejo.
Priminei mano mano čiuožimą.
Aš vis vengiu pasiimti trenerį, čia jau aš labai gerai iš tiesų, bet turiu kelias klaidas, kur jaučiu, kad reiktų pramokti, bet žinau, kad jeigu aš pasiimsiu trenerį, tai man reikės viską pradėti absoliučiai nuo nulis nes aš čiuožiu savo moksliškai neteisingai ir aš žinau, kad tai bus 10 kartų, sunkiau negu aš būčiau pradėjęs iš karto su treneriu ir aš vis nukeli nė ju dėl tos baimės, kad man taip bus taip sunku.
1:32
Tas yra tas yra.
Va čia ir momentas, kad naujo tai čia žinai naujo.
Visą laiką bus klausimas, ar tas naujas tilps į?
Į tą laiką, kokį tu turi ir greičiausiai netilps.
Vadinasi, tas, kas netelpa reikės atsisijoti ir kažką išmest arba kažką pakeist.
1:49
Kažko atsisakyti.
Čia turbūt yra sudėtingi.
Bent man tai yra tie sudėtingiausi dalykai.
Aš kažkada iš savo vienas iš mokytojų žinai išgirdęs apie tą geresniu geresniu vata geresniu nei vakar ar nu tokių geresniu žmogum, gal jisai pasakė, gal kur dar tau ten būt geresniu?
2:07
Man turbūt ne taip idealiai žinai, viskas atrodo.
Bet aš paskui vėliau supratau, apie ką jisai kalbėjo ir kad mes kiekvienas mūsų turim tą žinai ir kiekvienas turbūt nu klimsta m kai kuriose vietose, kad nu vat sunku, pripažint man irgi sunku pripažint aš žinau, ką reiškia mokytis, žinau, ką reiškia paaiškint, ką reiškia mokytis kitiems.
2:27
Bet kai sėdi žinai su savim, ten rašau tą dienoraštį.
Kai žinai buvo lapai plėšrūnu ne plėšomi, o parkerio šydo.
Tai galiu išplėšti kažką žinai.
Dabar į elektroninį yra šaunu ne be pri trinsi tenai vėl tu rašai perraša įrašai perrašai brauki užbraukė.
2:48
Atitinkamai nu nežinau.
Man turbūt vienas iš sudėtingesnių, aš turbūt turiu keletą tokių sunkių dalykų, bet vat buvimas to tapimas geresniu atsi mokint kai kuriuos dalykus yra vienas sudėtingiausių darbų, hmm.
Gerai pasikeisi mokint.
3:04
Jeigu tikrai kažką esi tokia vat išmokęs arba pakeisti ir atsimokėti tikrai sudėtinga, nes turi kažkokius gilius įsitikinimus, kad taip, kaip darai yra gerai.
Ir jeigu tau parodo, kad galbūt galėtų būt gerai, bet reikia viską iš naujo pradėt mokintis.
Ir patvirtinimai būna ir dar patvirtinimą, kad taip veikdavo.
3:21
Tai visą laiką buvo ir tau galbūt kažkas anksčiau tik nesakė to dalyko.
Bet jie keitėsi aplinka, keitėsi tu keitiesi ir ir viskas, ir tada bum tą žinai gauni nu ar tuo vadinamu grįžtamąjį ryšį į fiba?
Nesvarbu, kur tu ir pačiai yra tarp profesinėje veikloje darbe versle asmeniniuose reikaluose, santykiuose nėra skirtumo, visur tas pats veiki ir tau bumt į įvardina, sako.
3:47
Tas tas tas tas tas nebetinka žinai.
Ir tu palauk taigi tą darydavau anksčiau tik jo anksčiau teikdavo, dabar nebetinka.
Ką daryt, ką naujo išmokt nu gerai naują išmoksiu, bet tai cia nori, neišmetė, niekas nepasikeis.
Ir tas vat nu velniškai sunkus reikalas yra man tai yra vienas su sudėtingiausiu dalyku ir ir aš einu link to, nes aš žinau, kad paskui nu aš tik praėjęs, aš galiu kažką kitur mokytis.
4:16
Manau, vienas iš veiklų yra mokyti kai kuriuos dalykus.
Bet labiau galbūt ta patirtimi dalinantis tai kartais būna sunku.
Tą patirtį sukaupt, nes sunku tiesiog paskui yra kuo dalintis.
Tai mokinimasis yra apie augimą, asmeninį augimą ar ne tai, o kokios yra pasąmoninės baimės, kurios mums trukdo?
4:40
Augti.
Aš skirstyčiau.
Galbūt tas 2 žinai to pokyčio buvimo, nes nup augi tu tampi kažkokiu kitokiu ir ta pasąmoninė baimė yra, galbūt jinai nebūna įvertinama kitą kartą, bet jinai yra apie tai, kad.
Pavyks.
4:57
Ar pavyks.
Ne, kad nerodo, kad pavyks, kad ar jeigu darai?
Nėra čia čia yra nu pri pri pri ma ka ro dy tas reikalas apie.
Tai nori pasakyt, kad mūsų pasąmonėje bijo, kad mums vis dėlto pavyks?
Nu ką reiškia nori pasakyt, aš nenoriu pasakyt, čia yra taip, yra tokia ta realybė yra, nes jeigu pavyks, tada viskas ir keisis, o tas pasikeitimas ir nenorimas priimt nu tiesiog ta prasme tu veiki anksčiau kaip veikėjai, kaip įdomu nu jo čia, jeigu taip iš tokios perspektyvos žiūrėt, bet mes app app apdedama.
5:35
Šis įvardinimas, kad nu nes nepavyko, nedarau, nes nepavyks nu ką kiti pasakys dar kažką panašaus.
Jei nepavyks, tada kiti kalbėjęs apie tai, kad man nepavyko po plačia ir ten tu moki, kaip ten gyvent su tuo, kaip nepavyks nu nepavyksta ir rasi ką apkaltint, ar dar kažką panašaus.
5:54
O jeigu pavyks tavo ankstesnis nu kabutėse aš.
Jis nebeturi čia vietos tada.
Jo čia nėra, jis nebereikalingas ir turi būt naujas.
Aš ir tas naujas aš kuriam pavyko, kuris nebegali kažką apkaltint, kad nepavyko nebegali pasakyt, kad kažkas trukdė, nes nebetrukdė, nu trukdė, bet tu įveikei ir tu turi elgtis kitaip ir v lizdas naują realybę ir į naują realybę tu susidedi, o aš taip veikiau numanomi meniu.
6:23
Tas nu instrukcija buvo tokiai dabar nauja turi būt.
Nu kas būna atitinkamai situacijos ten nepatogu hm ir tas nepatogu kartais nesinori daryt.
Tai čia ne apie tai, kad taip.
Kad taip aš tuo tikiu ta prasme taip yra.
6:40
O šiaip tai čia pirmas, o 2.
Nu tai tas jo tai tas tikėjimas apie apie tai, kad bus kitaip, reikės elgtis kitaip, nes pavyks, o tas kitas nu tokie žinai susitarimas su savim.
Nu kaip ne tai, kad atsisveikint, bet susitaikyt su tuo senuoju savim n nes vat toks koks buvau, kokia buvau atvedė prie to kito žinai ir su tuo ankstesniu reikia susitaikyt priimt vat.
7:09
Prisidirbau tokių tokių dalykų reikia pripažint susitaikyti ir važiuot toliau, žinai.
Gerai o kokius tu sakyčiau žingsnius įvardintum tam asmeninio augimui?
Jeigu vis dėlto žmogus.
Nusprendė, kad okey.
Keistos, o kaip priimsiu tą laimėjimą pokytį pasikeitimą?
7:31
Kokie būtų žingsniai ėjimo link to?
Geras klausimas aš galvoju, kad.
Kad yra vėl žinai, nebus vienas atsakymas visą laiką būna iš kai ko susidedančių dalykų, žinai.
7:47
Kad žmogus nusprendžia, kad jo gerai einu tenai keičiasi ir taip toliau.
Turbūt reikia, jeigu turi galimybę palikti sau kažkiek laiko ir pabūt tame nusprendėme, kad einu.
Aišku, jis neturi būti per ilgas, nes tada įsijungia kiti dalykai.
8:07
Kas yra gana pakankamas laikas?
Pakankamas laikas, aš turiu omeny, kad nedaryt sprendimo iš emocijos.
Kad kiekvienam žinai gali būt dienos, reikia pagalvot kitam pusvalandžio, užtenka nu čia save pažįstant nu tu gali žinot, bet mano, bet praktikoj tiek mano asmeniniai, tiek tų, kurios turiu garbės stebėtas nu kitų pasikeitimus.
8:31
Tai didžiausios klaidos yra padarytos tada, kai buvo sprendimai daromi iš emocijos, iš piktos emocijos nu iš tos žinai arba iš tos jas euforinės tokios žinai.
Nes tada žinai iš geros emocijos, tu viskam sutinki ir dar kažką panašaus, ir paskui matai, kad ne viskam buvai pasiruošęs arba tikrai ne viską reikėjo keisti taip, kaip buvai tada žinai tam momente susidėliojęs.
8:54
Tai reik sustot.
Jau taip stabteli, pasižiūri, nežinau atitinkamai kiekvienam tai gali būt žinai.
Permiegot su tom mintim žinai kitą dieną ar nu tiesiog kai tu jauti ramiai sau pasakai jo viskas, aš apsiraminau, man ramu ir darau dabar tokį sprendimą, kitaip sakant, aš už jį tikrai esu atsakingas vat sąmoningas sprendimas tai vat vat per tą tai atitinkamai žinai.
9:16
Priklausomai, kokie dalykai aš, tarkim, veikloj man reikėjo nu praktiškai pusmečio keisti identitetą nu versle veikloj m ir tokie žinai pa bandymais apsispręst, nežinau, mest rūkyt reikėjo vienas vakaro rūkant pypkę balkone ir sakyt, per šalta ne, nenoriu tiesiog ir viskas ir to pilnai užteko tai vat atitinkamai kitai dienai ten buvo.
9:42
Nežinau dienos reikalas, tai va čia žinai, reikia pasverti tam tikrus dalykus, tai šitas šitas momentas yra susietas su tuo, kad.
Tai tikrai tavo pasirinkimas.
Nes tai veda labai į tokį madingą trentas kaip čia žinai, taip, šiuolaikiškai sakant, vat rendena tas dalykas ir tada noriu eit nori atidaryti ir paskui tu supranti, kad tu buvai tiesiog labai daug informuotas.
10:07
Labai tos optimizmo buvo tam sraute, kur buvo nesąmoningas tas optimizmas.
Tu atrodo, pamatė, kad jo toks viskas gerai, viskas gausis, viskas gaunasi, tikrai verta, reikia ir taip toliau.
Paskui susiduriu su ta realybe.
Ir o palauk o to tai nesakė, kad darbus, o to tai nesakė, kad dar tą reikės ir tada toks bum žinai žemyn tokia.
10:30
Tai vat buvo neinformuota tokia smagumas paskui informuotas, nesmagumas tam tikras.
Tada iš vis galvojau, kam man šito reikėjo, o visumoj tai yra, tai tu tai gali pamatyti apžvelgęs, atsakęs sau tam tikrus dalykus vienas dalykas apie tai, kad susitikrinti, ar tai, ką tu turi dabar, tikrai yra taip blogai.
10:52
Ir čia nėra apie susi mažinimą lūkesčių kriterijų.
Na, bet tiesiog įsivertinti, ar tai tikrai blogai.
Nu nesvarbu imkim kažkokį paprastą žinai vat tu norėtum pasikeisti mikrofonus šituos, nes išėjo nauji, nes matai ten kokį nors žinai tau.
11:11
Tinkamą variantą perteklinės išlaidos nes ir šitie.
Geresnės ir šitie pakankamai yra geri, bet jeigu jie žino, jau ten pradeda klibinti.
Ar ten žinai garsas nu nesvarbu, ką čia aš dabar va tik mikrofonu tus užsitikrini sau žinai priimi sprendimą palauk ant tiek blogai, kad tikrai reikia keist ne nu tai gal tada nereikia keist?
11:29
Man žinai, kas labai palieskite čia finansinę temą, nes šitoj vietoj labai gerai tinka finansai, nes žmonės dažnai ne gyvendami blogai.
Jie daug aukoja, kad gyventi geriau.
Iš tikrųjų viskas yra pakankamai gerai.
11:45
Laisvai galima paliest?
Viskas apie būtent šitus stiklus ir, beje, mes turime išsiplečia d apie tokius tikslus čia puikiai tiks mūsų rėmėjo.
Beje, jeigu jūs nuolatos girdite apie tai, kad kažkas kažkur investuoja, taupo ar kažką daro su pinigais, bet patys to nedarote, nes bijote arba nežinote, nuo ko pradėti.
12:04
Tai finansiškai raštingi youtube kanalas yra skirtas būtent jums ten rasite visą reikiamą informaciją apie taupymą, investavimą, mokesčius, būsto paskolos fondus.
Akcijas nekilnojamą turtą ir kitus įrankius, susijusius su pinigais.
Paprasta žmonių kalba, vienas vietoje keliaukite dabar į youtube kanalą finansiškai raštingi ir prenumeruokite, nes ten nauji video pinigų temomis išeina kiekvieną dieną.
12:29
Net neabejoju, kad užsiprenumeravę finansiškai raštingi kanalą ženkliai greičiau pasieksite savo finansinius tikslus youtube kanalo finansiškai raštingi klausimas, kiek žmogus žmogus turėtų skirti dėmesio savo finansiniams tikslams ir kiek svarbus yra finansinis raštingumas jų siekiant?
12:46
Nes čia būtent tu ir kalbi apie tą sustojimą pagalvojama, ką daryt, nes dabar šiuo metu nu tiek yra to srauto, kas ką ten daryk tą daryk ten tą investuok panašiai.
Kiek yra svarbūs finansiniai tikslai ir tas finansinis raštingumas?
13:04
Turbūt kiekvieno žmogaus sezone nu sezone kabutėse skirtingai, tai yra nu jo brandoje atitinkamai ir čia ne tai, kad kažkokių tai banalumo ar dar kažko tai panašaus, bet jis įvertintas savo realią situaciją.
Jeigu tu esi atitinkamai sezonas, aš turiu omeny, kad nu kiekvienas mūsų gyvenam tam tikrus sezonus eisiu darysiu kažką naujo, pradėsiu arba paskui žinai susiformuot, norisi, kad žinai būtų toks, nueinu, kad įsižeminti į tam tikrus dalykus.
13:32
Paskui tokiam žinai pažiūrėjome, kaip čia kas gaunasi, tada derliaus nuėmėme kažkokiam jau rezultatus užsitikrinsime.
Tai mes kiekvienam tam momente galim būt labai skirtingi, atitinkamai ir planuose, ir planavime, ir taip toliau, ir taip toliau.
Tai priklausomai nuo to mes darysim atitinkamai sprendimus.
13:48
Tai vėl, jeigu tu gyveni vienas tau vienokių dalykų, reikia ir vienokių dalykų užtenka, jeigu tu gyveni ne be vie nas tu gyveni, nežinau, šeima, vaikai, augintiniai, kas tai bebūtų, tu tu visai kitaip susidėlioja tam tikrus dalykus, jeigu tu.
14:05
Nežinau, kuri verslą įkūręs verslą, tu turi komandą ar dar kažką panašaus tavo atsakomybės ribos irgi kažkaip kitokios yra atitinkamai ir tu visur iš šitos perspektyvos žiūrint tu kitaip sprendimus darysi.
Ir kitus tikslus sau keliasi ir kitą viziją.
14:21
Tada atitinkamai matysi ir va.
Tada tas momentas ir tai dažnas yra net ir tie patys verslų savininkai.
Žinai, jie pradeda veikt kurt kažką, tai pradeda dar būdami net neturėdami šeimos.
Tada poreikiai pasikeičia, tada jisai keliasi į tam tikrus tikslus juos siekia, bet ne, nežiūri, kad situacija aplinkui keičiasi ir tada jisai mato, kad dirba, dirba aria, bet atostogų neišvaro.
14:46
Nors realiai viską pradėjo tam, kad turėtų daugiau laisvo laiko.
Kad turėtų tą laisvę?
Kažkokią turėtų laisvę, bet išvaryt negali, nes nes nėra kam dirbt tada tokiu atveju ir tada įdomumas ir, o pinigų tai tam turi.
O mėgautis jais negali.
Negali nes dirbt reikia, nu čia žinai tokių vat kartais kraštutinumai tam tikri žinai yra.
15:06
Bet man čia labai pažįstama situacija ir labai girdima aplinkui.
Taip, bet taip yra.
Tai yra ta kasdienybė, ir ta kasdienybė yra tokia, kurią kartais nuo norisi apie ją net ne šnekėt, nes nepatogu.
Nu, nepatogu, gaunasi, nepatogu įsivardinti ta prasme tu gali sau leist, bet tu to neleidi ir tada tas įsivardinimas čia žinai.
15:24
Varysiu ten milijonui multi ar dar kažką tai panašaus, o kur leisi, o bus laiko?
O galic gali sau leist dalykus ne varydamas link to milijono, kurių tau dabar norisi, o to nors norisi šiaip išvaryti į sodybą žinai pabūt ir vienas.
15:40
Tada dažnai įsivardinau į sodybą pabūti ramiai pabūt vienas, sako, reikia sodybos, kai iš tikrųjų reiškia, reikia 5 dienų, tiktai.
Taip varau pirkt sodybą tam, kad 5 dienas tada turėčiau nu vat čia žinai tokie atitinkami dalykai ir aš, ir savo kailiu.
15:56
Tą jau buvau patyręs ir matau girdžiu.
Ir žinau aš apie save jau galvoju ir aš bandau atrasti pats ir jau šiaip, sakyčiau, pripažinsiu, atrandu tą laimę, kai suprantu, kad mažuose dalykuose ta laimė ir būna, žinai, čia vienas paskutinių sprendimų buvo sėdžiu ir kažkaip skaičiuoju kažką galvoju, kad čia apsimoka, neapsimoka ir po to aš tiesiog va, bet.
16:21
Turiu galimybę nuvažiuoti į pasimatymą į klaipėdą, klaipėdą, toli čia žiema viską ir mano racionalus protas man aiškina visai ką kitą žinai, mano tas senasis artūras, kuris visai kitaip skaičiuoja, žinai, o čia buvo tiesiog varau.
16:37
Grįžus važiuojant atgal, aš kokį aš amazing sprendimą padariau, tai buvo geriausios 2 dienos.
Tai buvo faina išvyka, aš užsikroviau, aš pabuvau kitame mieste, nei man ten kažkokių butų reikia, nei ką va vienas nakčiai nuvažiavau ir aš pasikroviau tos energijos, kur žinai, tu kažkada ten buvo, bet važiuosiu tik tada, kai va, tas ir tas bus žinai.
16:59
Čia vat ir yra tas ribojimas savęs, tai vat čia geri tie pavyzdžiai ir jų nereikia.
Ieškot kažkur žinai va tada žmogui ir šiaip gerai su savim pareflektuoti.
Atitinkamai tuo vajumi, kada būna tas.
Tikslų kėlimasis ar kas tai panašaus?
Ar pa reflektavimas, kas pasiekta?
Tai nu čia vėl atitinkamai kiekvienam skirtingas sezonas yra.
17:18
Bet tu kalbėjai apie vat tuos finansinius tikslus, priklausomai nuo sezoniškumo ar nuo.
Sezoniškumo nuo tada, kai kokius tu darysi sprendimus, nes nuo sezono priklauso, ar tu imsiesi daryt vienas sprendimus ar tau reikės tuo metu pabūti, pailsėti arba pastebėt, kas kažkur, kaip vyksta, nes iš iš tempo iš tokio bėgimo tu kartais gali pridaryti ne tų reikalingų sprendimų.
17:42
Tai vėl ne pasaulio pabaiga ta prasme padarysi neteisingą sprendimą.
Jo irgi reikejo reikia tavo patirčiai ir neišmoks jo tu iš jų išmokti žinai tiktai klausimas, ar jau tu ar dar tu neišmokai iš anksčiau ir tas vat žinai, jo jo ir tie dalykai apie tai, kad eisiu ten darysiu, dėliosiu plauko, tu jau pabuvai su savim.
18:03
Ar pasikalbėję su savim, ar skiria laiko su jumis.
Mes labai dažnai bėga nuo savęs.
Ir tas susitikimas su savim jisai ir duoda tuos didelius atsakymus.
O tai čia sprendimus, bet tuose vat nu sakyčiau, net turbūt.
Gal klaidingo tokio kelio sprendimai, nes nu klaidingai nežinau čia gal kitu per daug grieštai išsireiškiau, bet vis tiek man atrodo, gyvenimas yra apie laimę ar ne?
18:26
Ir jeigu mes gyvenam laimingai, tai gyvenimas visur susidėlioja.
Gerai, ar ne tu laimingas darbe tų tada grįžti namo.
Tu laimingas šeimoj automatiškai reflekcija šeimos eina visai kitokia, tu laiminga šeimoje darbe visai kitos nuotaikos ir sprendimus kažkokius darai kitokius negu tu būtum piktas ir nelaimingas, ir ta finansinė visa vat našta, kuriame susikraunu dėl to, kad mes kažko tai bandome siekti.
18:50
Nerealaus, nors jau iš esmės viskas gerai, bet bet vis tiek verčiam save dirbti daugiau atostogų nei išvažiuojam, nes neturim kaip nors lėšų turim, bet galimybės jau neturim.
Nors anksčiau galbūt ne tiek lėšų turėjo, bet galimybių turėjo mane ir kaip ir kitoje barikadų pusėje.
19:08
Ir galvoju, kaip čia tada taip viskas apsisuko.
Ar tai yra finansinio raštingumo problema?
Nes nu, aš link ko linkstu ane kaip žmonėm protingai siekti tų finansinių tikslų.
Jeigu žiūrėsim ne verslininkus ir paprastus žmones.
Kaip susidėlioti prioritetus ane, kaip, kaip tinkamai vat nu, tarkim, vat gyvena žmogus pradėjo gyvenimą kaip čia vat butu, tai viskas brangsta.
19:32
Atrodo, ten kažką darai pinigų nėra kaip ne užkelti savo lūkesčių arba poreikių vat taip vat žinai susi susi stabilizuoti, nes yra tie žinai visokie socio socialinės medijos įtaka stipri ar ne tie brendai vakarėliai, klubai, restoranai, nauji būtinai reikia nueiti, nes trendas po to išleidi pinigus.
19:54
Visą savaitę žinai valgai.
Bandelės 3 kapeikas.
Nu nu nežinau.
Man atrodo, žinau, kad nu reikia net ir to ta prasme viskas, kas yra visko.
Reikia nudegt, ar nereikia.
Aš nevadinčiau, galbūt tiktai apie vienas nudegimą, bet ta prasme tai tai kažką sukuria tave.
20:13
Tai bet kokiu atveju sukuria formuoja jo ir visur yra momentas, kad, tarkim, jeigu tu matai reklamas yra tam tikra pasekmė ir tavo veiksmų, nes jeigu tu būtum anksčiau daręs kitaip kai kurių dalykų tu nematytum nu kaip pavyzdys, tad pasirinksi.
20:29
Darysi sprendimą gyvent tam tikroj aplinkoj, kad tas naujas atsidarė restoranas tu net nesužinosi ir tau nereikės jį nueit, bet jau jeigu tu žinai sužinojai, vadinasi, kažkaip tu iki to atėjai ir vat bum žinutė tau žinai, va čia matai tavo kaimynystėje kaip pavyzdys, atsimenu, tai, kaip tu nenueisi nu ir nuėjai, ir nueik į kartą, kad galėtum pabūt kažkiek tenai nuo to laiko ir tada daryt kitą sprendimą, kad okey, o tai eisi 2 kartą ne mokei, tada vėl kiti dalykai nu ta prasme persisukti.
21:00
Tai, man atrodo, kai kuriose vietose yra nu atitinkamai galbūt per daug sureikšminama viskas.
Šiaip iš principo, man atrodo, yra daug paprasčiau.
Aš nežinau, ar čia žinai, ar tas keisis, bet šiandien dienai vat man yra tiek ir tiek matytų pavasarių gyvenime.
21:18
Man atrodo, dabar taip viskas yra tikrai paprasčiau.
Finansinis raštingumas yra vienas iš ta prasme dalykų, be kurių tų ne ga li nu finansai, be kurių tu negali, nes tokioj aplinkoj dabar gyveni.
Jeigu kas per juos?
21:33
Jo ta prasme tai yra vienas iš mainų formų ir tu jeigu tu esi kažkokioje bendruomenėje, tau šito dalyko reikės, bet iš principo tai yra vienas iš kitų 4.
Iš viso yra 4 dalykai, kur aš galiu užsimerkęs, pasakyt, kad tu galvoji apie tą, ir jeigu nepataikysiu, tai aš nepataikysiu tiktai su klynu 2 5 % būsiu teisus, nes yra 4 dalykai, kurių mes negalime negalvoti ir jie mus nu suka žinai makaule visą laiką.
22:00
Okey tai kas.
Yra vienas iš jų ta prasme tas tavo stabilus gyvenimas.
Finansų dėka yra vienas iš dalykų, kur žmogus, ar taip, ar taip ten turi problemų nu plačiąja prasme arba ten turi tam tikrų iššūkių, kuriuos reikia spręsti, ir jisai siekia to dalyko susitvarkyti.
22:17
Bet tai nėra viskas.
Tai yra vienas iš 4 kas?
Yra likę 3. 3 kiti yra.
Santykiai.
Santykiai.
Sau asmeninis tobulėjimas.
Dėl savirealizacijai priskirta prie tokio dalyko darbas tai darbas irgi yra savirealizacija, tu save realizuoja m.
22:38
Bet dar ko tu negalėtum daryt nei santykio turėti, nei į darbą eit ir tikrai daug kainuotų ir sveikata.
Būtent ta prasme sveikata, santykiai, savirealizacija ir tas stabilumas, nu finansinis stabilumas.
Visi 4 turėtų būti.
Tu apie juos 4 vienaip ar kitaip?
22:57
Koncentruoja visą savo dėmesį, skiri savo dėmesį susitvarkai vienas geria kitas ir kitas žmogus vat nori, o tai gerai, kiti 4 jau tik 4.
Tai davai visus 4 ir tvarkau.
Nu ne persiplėšk, nereikia vienas tvarkyt gerės ir kitas, nes jeigu vienas apleidai turės įtakos kitur į žmo gus nu, tai žinai, sako vat, aš jau ten lūžau brauk atitinkamai žinai finansuose.
23:22
Tai gal net ne finansus tau tvarkyt reikia, nes čia yra pasekmė to, kad tu ne prižiūrėjai kitų 3 arba kažkurio vienas iš tų kitų 3 dėl ko dėka?
Nu ir gavosi.
Ar yra koks nors vienas iš jų svarbiausias, kurį turėtume labiausiai?
23:39
Tuo metu tas, kurį labiausiai skauda, nes jeigu tu, kaip kaip pavyzdys, neturi sveikatos, tau visiškai neįdomi savirealizacija.
Ir tada motyvavimo neturi sveikatos ir motyvacijos uždirbti nėra ir savirealizuotis, ir santykiuose, ne apie tą galvoja, galvoja apie sveikatą, tai viskas labai susiję.
23:58
Persisuka visas tas dalykas ateina žmogus ir sako, nu vat praradau visas, nesvarbu, ka ten, jeigu mes finansų tema liečiam santaupos, kas tai bebūtų?
Ir, kaip tu nu čia jau pasekmė, kad praradai, o kame reikalas buvo, kur buvo priežastis viso šito?
24:15
Dalį kito.
Kaip jo, kaip atėjo, iki to, kad vat jau, kad praradai jau atėmė, jau prarado, viskas prasme, bet tu prieš tai darei sprendimą.
Kas lėmė?
Tą net ne vienas.
Gal ne taip gal visa seka buvo, vadinasi, tu kažkaip nu augai arba neauga į me tu kažkur sužinojai, nu tavo savirealizacija kilo, kilo iki kažkur vyko tu susipažinai su kažkuo kažkas tau pakeitė.
24:37
Nežinau mąstymą į tai ir taip toliau ir žiūrėk, santykių dėka patikėjęs kažkuo padarei, kažkokį tai sprendimą ir praradai pinigus nu kaip pavyzdys.
Tik čia piniguose atsakymas, ar visiškai durnas, kad buvai nuėjęs į tuos santykius susipažinai su ne tais žmonėmis ar dar kažką panašaus ir čia žinai, nėra apie tai, kad kažkas labai nepatogu klausyt ar nepatogu išsakyti, bet tai yra ant tiek paprasta, kad tu visur ne šitą atsakomybę, kad tu buvai su tais ir tais žmonėmis.
25:10
Yra tavo atsakomybė jo, bet man jie padėjo, kai man buvo sunku, kai buvo sveikatai blogai ai nu tai gerai, o sveikata, kad blogai, kieno čia atsakomybė yra nu, tai ten būna, gali būt dalykai, kiti žinai atitinkamai, bet tie kiti žmonės tau padėjo tu.
Nenoriu nuskambėti labai taip tiesmukai, bet aš su su su su didele pagarba į kitus dalykus.
25:31
Tie žmonės tau padėjo ne dėl to, ne vien dėl to, kad tau to reikėjo.
Jie rinkosi taip daryt ir jie padėjo dėl to, kad ir jiem kai ko reikėjo.
Ir mes žinai padėkojai padėkojau.
Viskas nu ta prasme atsiskaitai, atsiskaičiau viskas.
Bet tu vedi prie to, kad šiaip iš esmės ką girdžiu, ar ne, kad visur yra žmogus pats už save atsakingas.
25:52
O.
Mes, bet mes va čia labai taip norėčiau iš karto nueiti prie baimių, nes žinai.
Dabar išgirdę tave žmonės sakytų baigtų, tada bijau aš čia pradėsiu, ten kažką tai daryti, nes čia va žinai iš karto, kiek daug klausimų turi sau užduoti, kiek save stabdyti ir panašiai, kaip tu identifikuotam asmens baimės atsiradimo priežastis, kurios dažniausiai slypi.
26:23
Patirtį patyrėme.
Sakai kuo daugiau patiria kažkokių nesėkmių nuopuolių, tuo mažiau bijai, nes tu jau tikėtina, žinai kas?
Tavęs laukia ir dalinai tas pasakymas žinai girdėtas apie nelipti ant to paties grėblio.
26:42
Tai čia atvirkščiai aš.
Nesu matęs žmogaus, kuris ant to paties grėblio nelipa daugiau matę žmonių, kurie lipa ir po kelis kartus, ir žinai, tada šaržuoja, nori patikrint ar tikrai, ar tikrai taip pat skaudi taip pat.
Skaudžiai.
Jo ir man atrodo, dažnai įvardinimas apie patirtyse yra nepilnas.
27:01
Jame reikia pridėt momentą, kiek tų reflektuoja į savo patirtis, nes jeigu tu patyrei ir neap mąstei ne, ne permąstė, nereflektuoja vai tai greičiausiai turės į kitą kartą patirti ir.
Gal kartais bus lengviau lengvesnis patyrimas, bet jisai iš principo kaip modelis visą laiką tau veiks.
27:21
Tai dažnai grėblį grėblio kotas trankys į galvą ir tu galvosi, kad jau tenai supuvo tas kotas nebe taip skaudės arba kakta kažkokia stipresnė.
Tada pasidarys, bet gal geriau atsitiko pareflektuoti ok ir tada kitą kartą sąmoningiau eisi daryti kitus sprendimus ir tai nebus labai sudėtinga, nes kai mes nereflektuoja m bėgam nuo tų atsakymų, tiksliau bėgom nuo tų klausimų, kurie yra auginantys.
27:47
Mes tada galvojom, kad pabėgom nuo problemos nuo iššūkio kažkokio tai situacijos iš tikrųjų ne pabėgom.
Jisai pasivys ir kitą kartą trinktels dar stipriau, kad sakytų, nu išmoka jau dabar.
Ne ne išmoktų gerai, tai kitą kartą dar ateisiu žinai dar trinkti.
28:03
Čia man žinai asocijuojasi iš karto su ta tokia situacija, kai žmonės gyvena, nežinau savo šalį, nu, tarkim.
Yra šeima, kažkokie santykiai, viskas yra blogai, darbas blogas, viskas paima, susidėti daiktus ir pabėga kažkur išvažiuoja.
28:20
Ten nežinau, į nežinau į balį ir tenai fantastinius gyvenimus, nes ten nieko nepažįstu tavęs niekas nepažįsta susikurti kitą gyvenimą ir tenai jau tipo viskas yra.
Gerai tu jau pažintų, nes jų daug tenai.
Tada po 3 metų grįžta į lietuvą, atvažiuoja ir po savaitės sako dieve, tai, kad visos čia problemos likusios, nes tu čia jų neišsprendė.
28:39
Tiesiog jas palikai ir išvažiavai, bet tu grįžai tas pačias problemas, nes tave prisimenu tokį, kokį tu buvai.
Ir tu grįžai į tas pačias neišspręstas problemas su šeima su ten tėvais ar dar kažko.
Ir tu kartais išeini su tom pačiom, nespręs tom problemom kitoj gerai tą patį žinai ir galvoju tai, kaip čia dabar kitaip?
28:58
Pradžioje galbūt ne nesimato nevyksta, o gal ir grįžta.
Gal tu galėtum papasakoti kokias nors technikas, kaip atpažinti tas pasąmonines baimes, nes mes dažnai turbūt net nežinom, žinai, kaip eina kaip tankas ir jaučiam nerimą.
29:16
Viską, bet vis tiek darom ir galvojom, kad čia pramušė mm, bet net nesuprantam, dėl ko jis kyla, iš kur tos baimes, kaip jas atpažinti?
Ir turi čia, bet jau turbūt tavo ir sakėme yra tam tikras atsakymas iš principo, kad mes einam su mintimi, kad dabar pramuši mm, tai vėl žinai atitinkamai iš kur šitas išmoktas dalykas yra, kad nu padaryk pramušė ir taip toliau.
29:40
Žinai, momentas yra, kad galbūt anksčiau kai kuriose situacijose tiek to ir užteko.
Ir buvo gana ir taip veikia šitą strategiją.
Bet momentas visą laiką yra tai, kad mes patys keičiamės ir aplinka aplink mus irgi labai keičiasi, nes mes keičiamės.
29:59
Ir šitoj šitoj daly mes, kai kuriose vietose galime neįvertinti, kaip kaip dar pasikeitė aplinka arba kaip dabar mes save matom, koks tas mūsų kitas identitetas yra ir šitoj daly tas ėjimas pramušimas.
Kai jau tu jauti, kad kažkas ne taip ir yra momentas, kad vat vien tam pajautėme, jau reikia stabtelt ir pasižiūrėt.
30:21
Ir taip aš galiu girdėt ir tas būna ir sako nėr kada po r kada su tuo.
Tu žinai, kaip baigsis tu nepastebėdamas užlipti ant to paties grėblio ir tiktai skaudės labiau.
Ir šitoj daly va, tas ir yra momentas, kad nu gerai, kur tu pra bėgsi, kur tu nubėgsi greičiau?
30:41
Galia vis tiek bus tas pats.
Pabaigoj viskas tas pats.
Gerai taip vienas iš tų, sakyčiau, vat jeigu sakai, pajautė nerimą pristabdyta apgalvok, kas dar galėtų būti?
Ir paprašyk pagalbos.
O pagalbos sunku parašyt.
30:56
Tai apie ką ir yra kalba, dėl to ir gaunasi, kad žmogus, okey, jisai pats neanalizuoja.
Nu pajaučia, kad blogai, bet neanalizuoja.
Gerai, jeigu toliau gerai 2 žingsnis, tada prašyt pagalbos, bet pagalbos prašyt irgi sunku.
O kaip, kaip tinkamai prašau paprašyti pagalbos ir pas ką yra pagalbos prašyt, nes čia žinai nu, kaip paprašyk pagalbos nu gal ne pas tinkamą žmogų paprašys ir dar blogiau bus kaip atsirinkti.
31:20
Jo būna ir tas momentas, kad.
Nes, kaip ir sakai, žmonės padeda tada, kai reiškia jam reikėjo naudos kažkokios.
Jie iš to gavo, kažką tai jo, bet.
Taip ir turim suprasti šitą dalyką, kad tą pagalbą duosit duos žmogus, kuris kuris galės, norės duot pagalbos, kuriam tai bus svarbu vienaip ar kitaip ir šitoj daly vėl momentas.
31:47
Nu negalim, kaip čia užvadinta prasme.
Aš gal imčiau, pavyzdžiui, kažkokius žinai.
Pavyzdžiui, net geriau bus.
Įsivaizduok situaciją, kuomet, tarkim, santykiuose kažkas tai nepavyko ir žmogus jau būdamas d amžinai atsiskyrėme, išsiskyrėme, žinai, nu.
32:08
Duobėj jis duobėje ima su viskuo ta prasme su žemu lūkesčių su žema saviverte ir taip toliau, kas bent kažkiek žemiau ir kažkiek bent daugiau yra.
Ir jis tada susitinka kitą, kuris toks pats bėdžius yra kaip kaip jisai, bet jie vienas kitam nepadeda atitinkamai ir abudu dar nukenčia.
32:27
Nu tai neimkime abiejų imkim tą vienas žmogų žinai, tai tu negali savo žemiausioji būklei būsenoj daryt kažkokį tai sprendimą.
Atitinkamai tu vis tiek kažkokio tai sąmoningumo, blaivaus proto kažkokio tu turi, žinai, susidėliot nu tai tas vat daug kas turbūt ir iš iš to, kas čia mus dabar stebi, atitinkamai yra tą patyrę.
32:50
Nepavyko kažkas tai santykyje ir tada, kai tau buvo blogai, tu sutikai su bet kuo kas buvo šalia pasiruošęs padėt?
Bet tai dažniausiai nebūna tas mo.
Aš nesakau, kad visada, bet dažnai tai labai nebūna tas žmogus, kuris tau gali padėt nes ir jam tos pačios pagalbos reikia ir jūs vienas kitam galit padėt labai laikinai labai trumpai, labai kažkuo, net nedaug ir tada tas žinai, o vėl nusvilau, bet iš kokios pozicijos tu sprendimą darai?
33:19
Tuo metu iš labai daun tokio žinai momento ir tada bent kažko užsikabint, kai tuo metu galbūt reikėjo tiesiog pabūt išbūt momentą ir vėl grįžti į kažkurią tai sau saugią vietą.
Kai kam tai?
33:34
Galbūt senas vaikystės draugas šeimą tavo išvykti su savim nežinau, pasiimu šunį ir išvykti į nežinau į sodybą, kažkokią tai ramiai pabūti ne priminėt kažkokių, tai didelių sprendimų keliom dienom vat kai nurimsta, tada imt žiūrėt, ką aš dabar galiu padaryt, nes labai dažnai mes save turbūt yra gaunam tuo, kad mes klausiam ne tuos klausimus, kuriuos reikia klaust, kai būna ta situacija, kažkas tai blogai, ir tada mes apsikrauname tokius žinai lyg geras klausimas, bet jis yra per sunkus tuo metu spręsta.
34:07
O kas toliau, kas toliau bus, kas toliau bus, žinai, kas toliau, kas žino, kaip, kas čia toliau.
Niekas nežino, kas ir dar toliau žinai, tu kas dabar?
Bet čia toks tinkinimas, kuris iš tikrųjų žudo, nes nuryto jis neegzistuoja ir mes prisigalvojom viduj scenarijų, kurių mes negalim net numatyti, nes nu nes nežinom, kas bus.
34:26
Jo ir nusiperkam sau tas mintis idėja žinai tuos sprendinius eta atskirus dalykus žinai jau ateinam į tą naują dabar.
O po ten visai kita.
Visai kitaip.
Ne tą planavau ne to norėjo žinai ir atitinkamai tu būni neišsprendęs dalykų.
34:43
Ir nueini gyvent kitur būk tai jau ta išsisprendė.
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes, jeigu norite pradėti jums, tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius.
35:14
Arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt, bet čia dar kita problema yra kur.
Dažnai būna, jog žmonės bijo kalbėtis, iš kur šita baimė ateina.
Čia čia kaip ką reiškia bijo kalbėtis ta prasme mes mes gyvenam keliais.
35:33
Nueina pas pas psichologą ir pas ta bijo atvirauti.
Bet čia pasekmė yra tai jau yra pasekmė ta prasme klausimas, o kokį tu konstatuoji, kad dabar taip yra nepriimdamas to, kad tai yra kažko pasekmė mm ir jeigu tai yra nuleidę savo suprast, kad tu toks susikūrei arba tavo aplinka tave tokį sukūrė, tai reiškia, nu atsakinėkite atgal tą laiką, iki kada tai buvo, tai yra nuo kada tai prasidėjo, nes kad tai vyko, vyksta iki dabar.
36:04
Nu viskas aišku nesidalini.
Nu, aš lygiai taip pat ta prasme aš vat man man lengva, dabar su tavim kalbėtis.
Bet jeigu tai būtų didelė auditorija, man grįžtų tas pats 7 8 klasės sindromas, kur aš ne prakalbų nė žodžio ašaros bėga visas raudonas ir taip toliau, ir aš turiu atsukt sau tą laikrodį.
36:26
Kas vyko tada iš kur šitas atvykę yra?
Kada reikėjo tą tvarkyti ir kas tada lėmė šitus dalykus ir pasižiūrėt vat, ar dabar tas pats pavojus, ar kažkas kitaip ir vėl nepopuliaru?
Galbūt lyginam kažką turbūt čia ir santykiuose būna didelė problema, kai.
36:45
Ateina kažkoks nuoširdus žmogus tavo gyvenimą, bet tu turėjęs skaudžių patirčių tu lygine ir turi baimių kažką tai pradėti pradėti tikrinti abejoti ir taip toliau nepriimi to nuoširdumą nes atsinešė iš praeities.
Nebuvo ir galvoju, kad negalima.
37:02
Atvejis ir taip galvoju, kad nebus šituos dalykus, taip ir vat ir gaunasi.
Ir čia yra didžioji dalis bet kokiuose santykiuose.
Tai yra, tai gali būti verslo partnerystės santykiai, komandos santykiai.
Tai gali būti 2 žmonių.
Tarkim, vyras, žmona nu šeimos kūrimo santykiai ar ne atitinkamai?
37:19
Visur yra tas pats ir tu kitą kartą net nepatiki ne tai, kad net nepateikė, bet tu net nepriimi kitokios realybės, kad galvoje, kad dar ir taip gali būt.
O kodėl taip galvoj?
Todėl, kad tu neišsprendęs būti ankstesnio ir toks vat ale ankstesnis nueini ir galvoju, kad bus kitaip.
37:36
Nebus kitaip, kol nesusidėlioja, tai vat o žinai kitą kartą ne tai, kad kitą kartą.
Sunku realiai sunku yra prašyti pagalbos.
Dar sunkiau yra įvardinta kokios pagalbos.
Ir dabar įsivaizduok, kas būna ir kaip susiplaka viskas, kai ateinu aš ateičiau pas tave, aš geriau.
37:56
Nu vat reik pagalbos ir tu paklausi, tarkim, kokios ir aš sakyčiau, ten kažką sakyti ir tu pagal iš savo perspektyvos man eitum padėt ir labai gali būt, kad praeis laikas tu stengsiesi darysi viską, ką gali, o man ne to reikėjo, o aš iškomunikuoti išartikuliuoti nemoku.
38:16
Ir čia irgi pasekmė yra nemoku, todėl, kad aš ir su savimi nesikalbu atitinkamai ne reflektuoju.
Ne sau mintyse nesijaučia.
O būtent šito šito ir tada vėl tu žinai, koks susisukęs reikalas yra?
Atrodo, čia taigi paprasčiau, bet man niekas nepadėjo.
38:32
Ir nepastebi tų žmonių, kurie tau padeda, nes negausi to.
Kurią būtent ir kiti tau gali padėt tu jų net nematai, kad jie padeda, kad jie šalia stovi ar dar kažką tai panašaus, bet tu nusisukęs kitur iškomunikuoja ne ta, kas reikalinga nematai.
38:48
To tokio už vaidinimai yra labai tokie įdomūs.
Ta prasme vienas artikuliuoja iš to tokio, ko jisai nenorėtų, kad būtų, kai kitas artikuliuoja to, ko jisai norėtų, kad būtų ir tai yra skirtingos žinutės, 2 skirtingi žodžiai, skirtingas elgesys skirtingą emociją, daug dalykų yra.
39:05
Čia mes perėjom prie tokios įdomios temos apie apie temos, apie patarimus, nes patarimų.
Šiais laikais ypač internete labai daug ir žinai juos, sakyčiau, sunku šiaip atsirinkti, kaip atsirinkti tinkamus patarimus vat, netgi jeigu tai paimkim žinai, kaip paimkim siau rinkim ir platinkime pri pradėkim nuo šeimos.
39:27
Draugai tada galbūt ir tada jau socialinė medija, nes anksčiau mes patarimus gaudavom iš šeimos, kažkokių tai draugų.
Dabar mes jau patarimų žinai, kaip ieškom storis įrašėm arba postą parašėm ir ten jau pasipila patarimai arba grupei, kokio ji uždavė feisbuko ir ten ne tu nežinai, kas tau patarinėja.
39:49
Kaip tuos patarimus atsirinkt?
Nes nuo tų tai nuoširdžiai galvoji, kad žmonės galbūt nuoširdžiai patarinėja, o kaip žinoti kaip?
Čia greičiausiai ir patarinėja nuoširdžiai tiktai tas nuoširdumo skalė yra pas kiekvieną skirtingą.
40:06
Ką reiškia nuoširdumo skalę?
Ir lygis nu lygmuo nuoširdumo, ta prasme.
Tai, kas, tarkim, kad skalė būtų nuo vienas iki 10.
Metų turi omeny, kad mes kiekvienas, skirtingai nuoširdumas, suprantam.
Mes tą patį žodį, skirtingai suprantama, mes tą patį reiškinį, skirtingai suprantam, net jeigu aš ir jis.
40:25
Skamba taip pat mums tai reiškia skirtingus dalykus.
Mes pasiimkim dabar va, tarkim, augintinis tau ir man bus skirtingi dalykai, nors mes matytume tą patį šuniuką.
Bet ką mes galim pasiimti bet ką bet kokį įvardintą, ką galim realiai įvardint mes apie tai turėsim skirtingą patirtį ir mums reiškia skirtingus dalykus.
40:46
Turėjo omeny, tarkim, šu, tarkim, šuniuką visiškai, kuris yra neįmanoma nei ta va, ir mes jį skirtingai matysim.
Ar, pavyzdžiui, nu, tarkim, situacija.
Moteris su vaiku ir vyras at naujas vyras ateina į gyvenimą.
41:03
Faktas, kad tas naujas vyras, jos vaikas matys kitaip negu jinai mato.
Kaip jai suprasti, kad tas vyras?
Jam reikia laiko.
Nes supranti, kad čia didžiausia problema, kad žmonės n nenori išlaukti ir ir nenori, nenori kartais suprasti, kad kita kitoks yra matymas.
41:27
Nu bet čia vėl.
Čia tu labai gerą, gerą, labai gerą vietą paleckiai man įdomu č žiauriai įdomi tema.
Žmonės galbūt ir nori tiktai kitą kartą nori, kad suprastų, bet yra žinai, toks net neturi laiko laukt, nes patirtį sako, kad nu reikia susitvarkyt reikia.
41:48
Dabar reikia, reikia, reikia išsiaiškint ir tada vėl, jeigu pasako ne taip, kaip tu nori išgirst, atrodo, kad net ne tas žmogus šalia tavęs, bet gal jam kitais žodžiais arba kitais veiksmais jisai padaro tą patį, ko tau reikia, nu tikrai tą patį, ko tau reikia.
42:08
Kai tie žinai 1000 kelių veda į bet kur veda 1000 kelių į bet kurį norą pasiekti yra 1000 variantų.
Kaip tai pasiekt ta prasme, kaip gautą pasitenkinimą yra eilė būdų, kaip tai padaryt.
Kaip būt turtingų yra eilė būdų, kaip būti sveiku yra eilė būdų, kaip būti laimingu yra eilė būdų.
42:28
Tai nereiškia, kad visiem vienas tas pats veiks, ir tai yra neįmanoma susitikrinti, nes tas pats pasakymas ir tau, ir man reikia skirtingai.
Tavo pasakymas žinai imkim ne tai, kad tau man, bet bet šiaip bendrai būti sveikam reikia mes žalingus įpročius, kaip nukaip pavyzdys tai.
42:47
Bet jeigu aš nerūkau tai kokius man žalingus įpročius reikia mest ir man tas pasakymas atrodo nieko neveiks, nors iš tikrųjų man žalingas įprotis yra valgymas šakočio jau man jau žalingas įprotis gali būt žinai arba žalingas įprotis gausis, kad aš miegu einu gult 10, bet skolinu ir užmiegu ten pirmą žinai tai vat čia jau žalingas įprotis bus, nors tu galbūt sakei.
43:11
Žalingas įprotis, tai yra nerūkyt nuo nustot rukyt nu ir vat matai tas pats pasakymas ir skirtingi būdai žinai tai žmogus, kuris galbūt net ir prašo vienas kito pagalbos ar ar nori tos pagalbos, ar nori kažkokio, tai nežinau atjautimo ar kitas kitais žodžiais tą nori padaryt, bet jisai sako ne netinka, bet jis ne taip tai darė.
43:31
Tiesiog jisai ėjo link to paties, bet jam reiškia kitus dalykus.
Tai, kaip tinkamai paprašyti pagalbos?
Tai, ar yra pagalbos ar patarimų, patarimų ir patarimų, kaip tinkamai parašyti?
Nuomone dėl to patarimo ne dėl tos technikos, bet apskritai nuomonės dėl patarimo.
43:48
Nes mano tėvo visą laiką buvo pamoka vienas.
Jie, aš nežinau, nu, bet aš aišku, nesinaudoja, nes kaip man reikia, aš aš to pa, tai aš tą patarimą paprašau, bet man tėvas visą laiką sakydavo.
44:04
Neklausk patarimų, bet ko ir sa, ir pagalbos žinai pagalbos, ir patarimų neklausk.
Jeigu jeigu matai, kad sustojęs pagalvojęs gali išspręsti pats ir man, aš pradžiai naudosiu ir man tai užtrukdavo labai ilgai.
44:21
Po to aš turbūt atsirinkau žmones, kurie man imponuoja davo kažkaip tai arba aš į juos lyg lygiavausi ir aš iš jų patarimo, kaip ir iš jų patarimo, kaip ir iš jų kritikos, nebijau sulaukti ir norėčiau.
44:36
Sulaukti nu tai čia žinai toks, kaip vėl atitinkamai sugroja tam tikri dalykai, kad tau atgal tas atitinka, gal tas atitinka.
Tai mano patirtyje yra truputėlį panašumų, bet ir kai kurie kiti skirtingi dalykai.
Žmonėm labai dažnai dažnu atveju nereikia patarimų.
44:55
Jie ne to ieško.
Jam reikia, kad juos išklausytų.
Jo ir tas vat išklausytų ir tada tas sąskambis yra žinai ne patarimo, o pritarimo reikia.
Pritarti taip.
Ir jisai, tada jisai jau žino, ką nori daryt.
Jisai klausimas tiktai, ar yra pasiruošęs pasakyt, ką jisai nori daryt, nes kartais jisai tikrinasi žinai vat nu, nes jeigu atitiks.
45:18
Tai tada gausis pritarimas iš to patarimo, bet jeigu jisai pirma pasakys, jis galbūt tiksliai tiesiog norės parodyti, kad klausyk, jei aš čia esu matot, mane vat mano tokie poreikiai yra, aš noriu to ir to, ir kiti sakys tai daryk tai okey, tai imk turėk dar kažką panašaus niekam nemaišai čia dažnai toks visą tą davė.
45:41
Visatoje visko yra tik tu mokėk suprast ko tau reikia ir tinkamai pasielgt, kad tai ir susikurtum jinai nieko nuo tavęs ne neslepia, ne atima, ne ne nedaro nieko, kad tu to negautum, jeigu tu tai darai, tai atitinkamai šitose situacijose, ar tai žmonių, kokių ieškot, ar kas tai bebūtų, ar kieno patarimo klaust yra momentas, kad tu kiekvieną kartą šiek tiek paaugsi tu pradžioj vienaip ar kitaip susitiksi žmogų, kuris tavęs paklaus kažko tai.
46:13
Kam tau to reikia.
Ką tu su tuo ruošiesi daryt ir tiek, ir tie klausimai, ir bus tai, kas tave baugins ir tu visą laiką sutiksi kitų žmonių, kurie tau bus atitinkamoj nu tavo kelionės dalį vis kažkuo naudingesni tam, kad tu kažką naudingesnio sukurtum, aš tuo tikiu ta prasme, aš nu taip veikia.
46:35
Aš matau, kad šitie dalykai veikia ir jie labai įgalinantys kitus žmones yra va tas užklausimas, klausimas, noras turėt patarimą gauti patarimą yra nu tokie pervertinti.
Nereikia niekam tų patarimų reikia arba pritarimo tam, ką tu jau pasiryžęs atsidaryt arba kažkokios.
46:54
Tai ne tai, kad net ne įžvalgos, bet gero klausimo kur tu galėtum atsakyt sau, nes aš nežinau, kaip nuskambės čia ar tinka taip, kad mes neturim jokios problemos, kurios negalima išspręsti.
Neturim mes per buki susikurt problemas, kurių negalim patys sau išspręst tu gali man sukurt problemą, kurios aš neišspręsiu.
47:16
Aš tau galiu sukurti problemą, kurios tu neišspręsi, bet tu sau negali susikurti problemos, kurios neišspręsi.
Aš sau negaliu susikurti problemos, kurios negaliu išspręsti.
Dėl vienas paprasto dalyko mes per buki tokiam dalykui, nes mes supainioja m, bet patys, vadinasi, mes žinom, kur atpainioti reikia ir kartais būna supainiota tiek, kad nesinori atpainioti, nes žinom ką rasim.
47:42
O kai žinom ką rasim reikės, ką reikės prisiimti atsakomybę tą mazgą, tad atvynioti.
Ir ten vat gali būti nemalonu, tai vat paaugins šitas kitas žmogus, kuris tavęs ateis momentas kažkada paklaus.
47:58
Ir dažnai davimas patarimų.
O kaip vat o kaip teisingai duoti patarimą vis tiek, kad ir kaip bebūtų, žmonės patarimus dalina, ar ne, bet kaip teisingai duoti?
Pavyzdžiui, mes kalbėjom su psichoterapeutu dainiumi.
Jisai sakė, kad labai svarbu yra išklausyti žmogaus visus įmanomus variantus.
48:18
Ką jisai mąsto?
Ir tada, jeigu tikrai nuoširdžiai tu gali kažką patarti, tai patarti, bet vėlgi labai atsargiai, nes nu aš kartais tavo patarimas gali įskaudinti, ar ne?
Bet jeigu tai yra geras draugas, jeigu tai yra šeimos narys, kaip tinkamai tą patarimą duoti, kad neįskaudinti, nesusipykti ir jisai būtų, ir jisai būtų naudingas ir prasmingas.
48:43
Būtų įdomi su pasi špilka vimas su dainiumi turbūt, bet tokiai linkėjimai jam klausyk nu man man susiveda tokie žinai dalykai, momentai, kad patarimai, jeigu ne susilaikai ir nori duoti patarimų, gal dar tada tokiam vienas vienas top žinais užsitikrinimui?
49:02
Okey o kam tau mano patarimo reikia.
Mhm nu man duoti atsakymą į klausimą užduoti jo tokiems užsitikrinimui naujam papildomą prasmę.
Gerai, o kam tau mano patarimo reikia atitinkamai vienas jojo būtent ta prasme, gal tu ten 100 jau išklausė ir dar kažką panašaus ir vėl į tai ves dar kitas nuo natūralus dalykas tai yra, tik kai tu gausi mano patarimą, tai kaip pakeis tavo sprendimą?
49:31
Iš principo kaip keistų, jeigu keist nes, jeigu nekeis, kam tau mano patarimo, reikia iš principo.
Ir tada kitas momentas, okei, tai jau jeigu davei patarimą.
Čia tam, kuris duoda patarimą, čia nu tiesiog patarimas tam, kuris duoda patarimą.
49:50
Nu čia žinai vėl aš nuperku šitą visą sau dalyką nu vat nu, kur aš galėčiau nešti atsakomybę, duodamas tą patarimą, nes kieno patarimas to ir atsakomybė.
Nu tą mes turim kažkaip labai aiškiai įsivardyti.
Patarėjai ir kitas žmogus pagal tai padarė, čia yra tavo atsakomybė, to patarėjo atsakomybė ir ta atsakomybė yra apie tai, kad tau realiai patarimo gal ir nelabai verta duot nes nu kabutės neapsimoka.
50:14
Į kažką.
Užsimesti tokią naštą.
Ir naštą ne dėl naštos neapsimoka, bet šiaip ne pragmatiška net yra nu dospat.
Tu man duosi kažkokį tai patarimą, nesvarbu, kokioj srity finansuose, sveikatingumą ir taip toliau, ir aš pasinaudosiu tuo patarimu.
50:34
Ir man pavyks.
Tu galvoji, kad aš eisiu ir sakysiu, kad p artūras man davė patarimą, aš visiems ir sakysiu, žiūrėkit, ką padariau, kad aš, kaip gavosi man, kaip man gaut, bet tau apsimoka, tai neapsimoka, bet jeigu man nepavyks patikėk brolyti.
50:53
Kad tavo patarimas tai buvo, tai čia juokas juokais.
Tai yra apie tai, kad vat atsakau.
Nelabai čia juokas juokais, aš manau, kad tai yra dažnas dažnas atvejis gyvenime, kad ir kaip juokas juokais buvo.
To žinai šitoj dalytojo, ko yra labai lauktas nauji žinai tada šone ir yra tas kitas momentas, kai tu jau okey priėmė atsakomybę, kad tokie aš duosiu tą patarimą labai tada svarbu.
51:19
Pasidalinus patarimų arba pasidalinus savo įžvalgas savo patirtimi, kas taip, kas be tilptų į tą patarimą?
Ar grįžti ir paklau žmogaus, o tai tai dabar, kai tu žinai mano patarimą, ką dabar tu tu?
Nu arba mano nuomonė, ar ten nesvarbu, kas tai būtų, ką ruošiesi su tuo daryt.
51:35
Nes, jeigu tu vėl susi tikrinant nesiruošia nieko su tuo mano patarimu daryt.
Tai gal čia ir sustokime?
Išgerkim dar alaus ir papa tiesiog pašnekėkim.
Jeigu alaus klausimas yra, tai patarimai taip neveiks šitą diskusiją, nes yra be jo taip neveiks ten įsijungs ir ginčas, ir diskusija, ir ir patarimai per patarimus ir, o tu papasakosi, aš tau dar vienas dalyką, ne, ne aš buvau tenai, ten neveikia taip.
52:03
Patiko šitas savo papasakosiu tau vienas dalyką, kai mes turim susipažinom.
Mes turime apie tai kalbėjom ir man labai patiko mūsų pokalbis, apie gandus ir tu nupasakojai buvo vienas situacija, kai tu išgirsti kažką tai kalbančius, apie gandus tiesiog atsistoji ir išeini.
Jo čia mano pasirinkimas.
52:19
Taip tavo pasirinkimas, beje, šitą dalyką ir aš pradėjau naudoti, nes ir man nepatinka, kai taip man tai yra ženklas, kad prie stalo jau nebeliko apie ką kalbėti, jeigu mes pradedam kalbėt apie 3 asmenis, kurie galbūt yra visiškai ne mūsų istorijoje, žinai ir nesusiję su mumis, o tiesiog yra random žinai, kaip būna va, tikrai populiaru yra kitų ratuose kalbėt apie net nepažįstamus žmones ten žinai ir panašiai.
52:45
Kaip tu galvoji, ką apie žmones pasako ar kokie psichologiniai poreikiai yra pas tuos žmones?
Kurie verčia juos apkalbinėti, kitus kurti tuos gandus.
Labai geri ir teigiami, beje, kad ir kaip beskambėtų.
53:04
Bet aš labiau linkęs tai įvardinti, kad tai yra iš geros intencijos.
Žmonės, kurie tai daro, jie mes girdim, ką jie sako, viskas, okey, mes girdim, kaip jie kalbasi apie kitus, jo apkalba kitus ar kas tai bebūtų, bet mes negirdime kito dalyko, tai yra ko jie nesako.
53:23
Ir vienas iš tų dalykų, ko jie nesako apkalbinėtojos, jei jie nesako, kad aš norėčiau, kad apie mane kažkas kalbėtų.
Jie, tarkim, vat nes mes dviese kalbam ir šnekėtume apie nu apie dainių.
Dabar užsiminei, kad žinai šnekėtume apie dainių žinai, o dainius stendai nepiktai, bet jis ten toks ir toks, bet ką iš tikrųjų mes sakytume?
53:44
Sakytume apie tai, kad nuo.
Norėčiau, kad apie mane kažkas taip kalbėtų.
Kadangi nekalbu apie mane ir man trūkumas to yra, tada aš bent jau kažkaip kitaip tą trūkumą išreikšiu ap juo din da mas kitą, kad pats jaučiausi jausčiausi geriau.
54:02
Tai man mintis yra apie tą, kad aš dėl ko kitą kartą renkuosi išeit iš.
Nu iš aplinkos, kurioje vyksta apkalbėjimas, ne tai, kad pasakydamas čia žinai, o čia jūs dabar tokia aš noriu, susigalvoju kažką tiesiog einu į tualetą.
Jeigu neužtenka 2 kartą.
54:21
Bičiuliai pastatė kažkas suprasta trūko jau čia vėl jau. 3 ir 4.
O ne nesusitvarkai.
Žinai žinokit, jau paskambino išvis varau.
Tai jau tai va čia momentas yra apie tai, kad aš tikiu, tuo žinai, kad žmonės jie nori, jiems trūksta to dėmesio ir jie, ir jie nori, kad apie juos kalbėtų.
54:42
Kitaip sakant, jie sako kitaip paklausk manęs, kaip aš gyvenu.
O tas dėmesys, tai yra dėmesio trūksta, nes nu jie apkalbinėja.
Tarkim ten labiau žinomus žmones ir panašiai, tai jiems trūksta to žinomumo ar to paprasto dėmesio šeimoje.
54:58
Kad paprastas santykis, tiesiog kaip tau sekasi, papasakok apie save, nu pasiimkim situaciją, nesvarbu grupelė draugų žmonių nėra skirtumo.
Kas ir jeigu bent vienas yra tas, kuris žino panašias teorijas ir jau girdi, kad pradeda nu kalbėtis apie kitus gali įmest vienas paprastą klausimą, kurie nežinau aš kiek esu bandęs šituos dalykus arba kiek patarimų šitų pasinaudojo kiti ir bandė.
55:24
Jeigu jau yra pagaunama, kad vyksta apkalbos, užtenka vienas klausimo.
Pavadinkim jį apkalbų kilerių.
Jo apkalbų kileris atsistojo net nebūtinai egzistuoja.
Chebra.
O mes apie save jau viską pasipasakojo.
55:42
Mes apie vienas kitą jau viską sužinojom.
Užtenka vienas šito paprasto dalyko ir tada kiti.
Apie man aš dar norėčiau kažką apie save papasakot, bet niekas neklausia, o dabar jau yra pretekstas papasakot.
56:00
Nesvarbu, kokioj dalį vat per tą prizmę, o apie save jau mes apie vienas, apie kitus jau viską žinom jau viskuo pasigyrė m pasidžiaugėm.
Pasidžiaugė nuoširdžiai, pasidžiaugė m.
Ir tada žinok įvyksta įdomių dalykų, tada įvyksta pas vienas įvyksta apie tai, kad aš noriu, kai ką papasakot, ir tada vat prieš tai mes grįžtam į ô kieno paprašyti pagal va čia gali paprašyt pagalbos m šitam rate ir tu galbūt kitą kartą paprašydamas pagalbos, gal ir nesulauksit iš to rato pagalbos, bet vienas ką tu iš tikrai išmoko pramoksi pramoksi paprašyti pagalbos?
56:40
Kai kitas tuo metu sakys, aš neturiu, ką apie save papasakot, bet man labai įdomu.
O kaip tau tas dalykas sekasi?
Žinai ar dar kažką panašaus ir žiūrėk, ta apk albumo tas objektas.
Jisai būna nutolsta ir čia prasideda, prasideda tokia nuoširdi.
Nežinau diskusija, galbūt nepavadinsi, bet toks žinai samitas tokia koncepcija, konferencija.
57:01
Atskirai labai geras, tikrai pabandysiu žinot čia.
Geras.
Šitą aš už šitą patarimą prisiėmė atsakomybę.
Tai labai, o klausyk, o kaip gandai įtakoja tą žmo, į kokią įtaką daro gandai žmogui?
57:16
Kurį apkalba?
Oi, kaip tu čia už užvirina?
Į klausimą tą, kurį apkalba kaip kokią jam įtaką daro, nu, vėl priklauso turbūt nuo to žmogaus.
57:33
Tai nes nu dažniausiai apkalba neigiamus dalykus.
Čia yra dažniausia labai retas būna, kad žinai šiaip pagyrimų trūksta pasaulyje.
Gal gali pasipasakot.
Trūksta pagyrimų sakai, aš aš manau, kad taip, nes nu, jeigu taip žinai, netgi mūsų laidos formatas yra kalbėti apie pozityvius dalykus ir aš stengiuosi kviesti žinomus žmones ir parodyti juos iš gerosios pusės, reabilituoti juos, bet kažkas yra pakomentavęs po vienas išlaidų sako, tu kaip reabilitacija?
58:03
Reabilitologas, žinai asmenybių reabilitologas, nes bandai iš gerosios pusės parodyti, nes man atrodo, to labai trūksta ir norisi to pozityvumo ir panašiai, bet atvirkščiai visur tu matai.
Kažkokias tamsias spalvas pilkas žinai, kur problemos tos pačios apkalbos yra iš neigiamos pusės kazkaip atrodo, kazkaip, kaip apsirengė, pažiūrėk, santykiai vat jis ten toks buvo, ten išsiskyrė va ten žinias verslas va ten iš kur tie pinigai žinojo, ką jis išvis dirba.
58:29
Aišku, jis uždirba, yra visą laiką per neigiamą prizmę, viskas kaip jaus netgi.
Jeigu, pavyzdžiui, tas žmogus.
Jisai nieko blogo nedaro, nes nieks, nežino iš tikrųjų, taigi ir apkalbos, kaip kaip priimti tai ir kokią įtaką jam daro ir kokias pasekmes tai gali turėti?
58:49
Nu man kažkaip nuoširdžiai atrodo, kad jam jokios įtakos tai neturi, nes jisai nežino, kad tuo metu jį apkalba ir jisai gal tuo metu daro dalykus, kurie tikrai kuria kažką tai žinai nu vertę kažkokią, bent jau jam gal jisai tuo metu miega ilsisi ir jam visiškai pa barabanu.
59:09
Ką apie itaną kalba, ar dar kažką tai panašaus, bet iš kitos pusės, vėl atitinkamai man atrodo, kad net jeigu ir skirtume energijas užsitikrinti, ką jam tai duoda, jeigu jam labai priklausys nuo žmogaus, jeigu jisai žino apie, kad apie jį kalba, ji gali, žinai vienas, tai gali su sutelkt veikt.
59:30
Šitas dalykas kitus ga li nu žinai įjungt kažkokius kitą atoveiksmį, ką jisai norėtų padaryta gal atkeršyti norėtų, gal dar kažką tai panašaus, bet man atrodo, čia yra ta neigiama energija, per kurią mes nelabai ką ir su kuria.
Mes nu griaunam tiktai per šitą dalyką, bet jeigu jau turim tą patarimą per klaus kažkokį tu įvardinai tų apkalbų kileris, kuris ateina ir sako, o apie save jau viską pasipasakoja m.
59:57
Tai, jeigu tokių bus daugiau, tai vadinasi, bus mažiau tų, apie kuriuos reikia ap kalbėt, nes mes vienas ko tikrai ne iš neišvengsim ir su tuo vienareikšmiškai yra tik apie susitaikymą reikalas, nes mes neturim, kaip įtakos daryt kažkieno akyse kažkieno suvokime tam prote.
1:00:17
Vis tiek būsi idiotas.
Kažkada bus momentas tu gali daryt, ką nori.
Aš galiu daryti, ką noriu, vis tiek kažkieno akyse tam tikru momentu.
Būsi idiotas ir su tuo turi susitaikyti.
Beje, ir tas, kuris galvoja, kad jo jo tas tai čia idiotas ir tu kažkieno akyse esi idiotas, ta prasme čia yra ta prasme.
1:00:41
Čia taip visą laiką bus ir jeigu tu galvoji, kad visi idiotai tai jau tu idiotas kažkieno akyse, kad taip galvoji.
Nu ta prasme tai bus ir mes niekaip iš to nepabėgsime.
O tai, kokia kokią įtaką savivertei turi tas dalyvavimas šituose apkalbose.
1:00:58
Man atrodo, tiktai neigiama, m tiktai neigiama, nes tu vėl mažiau būni apie save, apie savęs pažinimą, apie save supratimą.
Kas yra labai svarbu.
Jo ir turi vienas iš 4 dalykų ir bėgi grubiai šnekant pastoviai nuo savęs.
Ir aš nesakau, kad žinai susitiks su draugais, ten pajuokaut pa si šil quot, ar dar kažką tai nereikia?
1:01:19
Reikia čia ir susitelkti į save ir taip toliau, ir ne tu per juos save ir sukuria ta prasme jie tau padeda susikurti save.
Koks tu iš tikrųjų esi?
Žinai ir ir vėl atitinkamai žinai, o jei mano aplinkoj, mes visi ten ten kažką tai apkalba ai, tai ir tuo kalbėtoju aplinkoje ir tu toksai mano aplinkoj, tai visi apkalbinėja ne ir tu, nes tu toj aplinkoj štai tu.
1:01:44
Aš tai ne, aš ne apkalbu.
Aš tik klausau, aš tiktai klausiu, tai tu leidi, kad tai vyktų, vadinasi, tu esi sąjungininkai šito šito reikalo, tai čia nėra kaip nusimes žinai tos atsakomybės ir tie įvardinimai yra žinai, jie kartais aš matau, aš iš patirties iš praktikos, bet žinai, darbas toksai, kaip sakoma, reikia susitaikyt.
1:02:04
Prisiimtą atsakomybę, daug kam tai nepatinka.
Tas tiesas tiesus tiesmukas toks įvardinimas.
Bet jau toks tas žinai pasirinktas kelias, kad nu žinau, kad daug kas nepatinka iš to, ką kitą kartą žmogus išgirsti, kad ir iš manęs ir gali būt, kad aš kažkam galiu nepatikt.
1:02:24
Vat čia kritiką ne tai, tarkim, o kaip atskirti konstruktyvią kritiką nuo destruktyvios?
Kritikos aš visą laiką aš daug kur prašau kritikuot kritikos.
Bet kaip atskirti tą konstruktyvią, kuri ar gu nu tai aš iš karto pasakysiu geriau.
1:02:40
Tu pasakyk, kur yra konstruktyvi ir destruktyvi, nes kritikuoja.
Dabar visi kairę dešinę, ypač vėlgi ją.
Kažkaip aš pastebiu tą dalyką, kad žmogus, kuris nu, tarkim, aš neimsiu, dabar čia visų, aš kalbu tik apie save.
Šitoj situacijoj aš nesu girdėjęs kritikos iš žmogaus, kuris yra neprašytos, tos vadinamos destruktyvios, nes vienareikšmiškai destruktyvi ir kritika yra ta, kurios tu neprašei.
1:03:07
Tai aš nesu girdėjęs tokios kritikos iš žmogaus, kuris yra darantis padaręs pasiekęs daugiau negu aš.
Nesu girdėjęs tokio dalyko.
Mhm.
Šiaip labai labai įdomiai.
Čia tu pasakei.
Iš tiesų, turbūt jeigu žmogus yra pasiekęs daugiau negu tu.
1:03:27
Jis yra jau buvęs toj pozicijoj ir jisai visai kitaip per kitokią prizmę vertinant, tai reiškia, kas duoda destruktyvią kritiką.
Jie dažniausiai yra žemiau ir jie bando siekia būti kažkur, bet jie lyg bando tave nužeminti iki savo lygio per per kažkokią tai tą destruktyvią kritiką, kad pakilti taip išeinu.
1:03:49
Aš čia bandau vizualiai.
Įsivaizduoti.
Formatas šitam žinai dalykai ta prasme jie ne tai, kad bando tave nuo žemės, bet jie tave bando prisikviesti iki savo įtraukti, valdyti iki savo lygio.
Ir kaip taisyklė, ten tave bus.
Nu kaip su dirbt, nes jie ten.
1:04:06
Turi.
Jo jie ten praktikos daugiau turi patirties.
O tai jau nuo to pabėgęs.
Jau ir pradeda tada jėgų kažką žinai pavarys, ką jaučia geriau, bet tu vėl tada išeini iš tos aplinkos ir tu vėl grįžti į tą savo.
Ir vėl tas skirtumas yra ir va tas momentas apie tai, kad ta apie tai, kaip su destruktyvia kritika tik nelabai tu turėtum ir girdėt destruktyvios kritikos, nes jeigu tai vyktų kažkas neprašytas, tave kritikuoja ir ir ir tu leidiesi link tenai, nu kažkas yra dar tavo neišspręsta.
1:04:43
Čia labai toks tinkamas būtų klausimas, kaip suvaldyti tą destruktyvią kritiką, nutaikyt?
Kritikos destruktyvios tu čia suvaldyti.
Savęs suvaldyt tu žinai, kaip būna vat pastebiu, ten skaitau kitų komentarų nesusivaldo komentuoja atgal ten žinai.
1:05:03
Čia komentuoja, tai reiškia, kad sutri gerino kažkas ten viduj susitiki gerino ir viskas, o kitas žinai sėdi ir popkornus valgo.
O kaip čia įdomiai žinai, nu, tęskit toliau žinai, žiūrim iki kur nuves.
Čia nėra tai, kad tu aš arba aš nežinau būdų, bet suvaldyt to dalyko neina suvaldyti gali tik susivaldyt savęs nuo savo emocijas.
1:05:23
Į tai žinai ir vėl.
Ką reiškia suvaldyti savo emocijas?
Reiškia suprasti, kad kai kurie dalykai galbūt dar trigerina ir norėtum kažką parašyt.
Bet tu darai sprendimų tai rašysi ar ne?
M nes kai parašysi, vėl aplinka pasikeitė, ta dažnai praeina, ateina kiti dalykai, bet pagaut save ar tai tave trigerina, ar net trigerina ir šitoj situacijoj tada pasiekt na.
1:05:46
O jeigu tikrina.
Ar tu nori tai keist ar ne.
Tai jau vėlgi žvilgsnis į save.
Jo ir tada vėl įdomumas, įsijungia, noriu, bet nemoku.
Tai reikės išmokt, o jeigu išmokt bus nepatogu.
1:06:01
Nes bijai kad pasiseks ir tada?
Turėsi kitaip gyvent pirma, tai va čia ir gaunasi.
Mes panašiai labai tam tokiam nedideliam ratelyje, apie tai, sukam sukam, sukam, sukam tą gyvenimą.
Ir čia yra tie nu.
Mano supratimu, dabartinė mano supratime vat kam 4 nu dar ne jam 4 3 vaikų tėvas žinai vat šeimoj vat vat man versle vat vat čia yra tas mano toks dabar supratimas ir jeigu mes apie tai kalbėtume, kai man buvo. 24.
1:06:31
Aš sakyčiau, kitus dalykus.
Aš tikrai žinau, kad aš turėjau kitus matymus, kitą suvokimą.
Aš kitaip mačiau pasaulį kitokią patirtį turėjau ir aš buvau tikras, kad pasaulis buvo kitoks.
Jis kitaip veikia ir taip toliau.
Aš tą raštą seku karts nuo karto aš rašau dienoraštį ir čia buvo užlieję ofisas.
1:06:51
Žinai, aš radau savo senuose, nu kaip senuosius nesenų senus dienoraščius ir kai kur dar buvo įmanoma kažką žinai perskaityt.
Iš to su linu iš sulietų žinai.
O žinai sėdžiu ir tai, ką matydavau iš tokių nuotrupų žinai, aš rimtai taip galvoju, aš mačiau tą žinai, ar mano tokie įsitikinimai buvo.
1:07:11
Vau žinai galvoju, okey, tai nereiškia, kad kažkas blogai.
Tai reiškia, kad nu taip va.
Tas vystymasis vyko, buvau toks.
Dabar toks ir tai nereiškia, kad jau dabar idealu, tai reiškia, kad dar kažkas gali keistis.
Mhm.
1:07:27
Žinai man atrodo, kritika dažnu atveju vat, kaip ir tu sakei, stabdo keitimąsi.
Bet ar tai neateina iš.
Vpk kad supranta.
Kritiką stabdo keitimąsi nes bijai, kad pasiseks ir tu, ir tu, ir tu žinai tu ne išgirsti kritiką, bet kažkokio.
1:07:49
Kokią ar tą, kurios prašei, ar ta, kuri neaprašyta prie ta nu atskriejo?
Jeigu neparašyta, tai jau supratom reikia stengtis ignoruoti, jeigu prašyta.
Stengtis išgirsti.
Čia vėl, kiek mazochistas esi tu gali, tu gali net ir šituo atveju vat neprašyta kritika ją išgirsti ir tu gali.
1:08:10
Okei persukt per kitą perspektyvą vėl kritikuoja neprašyti.
Yra tie, kurie tu vėl girdi, ką jie sako, bet tu negirdi, ko jie nesako, ir čia yra tas pats realiai kaip tie ku rie ap kalbantys.
Mhm ir jie kaip apkalba kitus jie reiškia, kad apie save jau ant tiek nebeįdomūs net sau, kad liko tiktai kritikuot arba apkalbėti kitus, bet iš tikrųjų žmogus tikrai sau įdomus.
1:08:37
Ir jisai nori būti įdomus, nori būti išgirstas, nori būti matomas ir taip toliau.
Tai aš čia taip žinai tokių pa šaržuojant tai įvardinu vat, kiek mazochistiškai gali pasižiūrėt, tu gali nueiti tenai su tie, kurie tave kritikuoja ne prašyti, bet įsiklausyt, ko jiems reikia, ko jie nori, ką jie iš tikrųjų nori pasakyt.
1:08:57
Ir vat vėl atitinkamai jie nori kažką pasakyt apie save, nori pasakyt, kas jiems skauda, nori pasakyt, kas jiems nepatogu, nemalonu ir taip toliau, ir taip, toliau ir realiai, kas vyksta, jie prašo pagalbos, šaukiasi, šaukiasi pagalbos ir vat jie yra tie žmonės, kuriems tos vat nežinau dėmesio tos meilės trūksta labiausiai.
1:09:20
Tai vat klausimas, ar tu turi pakankamai pas save tiek, kad dar nueit ten padalint.
Tai čia vėl žinai toks.
Mhm na čia labai giliai.
Jo labai.
Giliai.
O kiek?
1:09:37
Kiek tu kritika susietam?
Net ne kritika čia jau gal, bet galima sakyt, kad kritika ir baime žinai, kai vaikystėje tėvai sakydavo n.
Nedaryk to nes ką pagalvos kiti vat pradės tave kritikuoti ir taip toliau nedaryk to, ką tu čia darai žinai ir tas žinai į pasąmonę įeina.
1:10:00
Ir gerai, kai tu išmoksti ir supranti, kad.
Kad reikia kartais vadovautis ir nebijot, ką kiti pagalvos, bet yra daug kas gyvena taip ir iš vaikystės ateina tas kritikas kažkoks.
Nu, kaip tu 3 vaikus turi, ar ne?
1:10:20
Kaip dažnai tu jiems sakai, nedaryk, nes ką kiti pagalvos?
Žinau reikia vaikų paklausti, aš nežinau, ką aš dažnai jiems sakau, mhm, aš dažnai jų perklausiu, ar tai, ką jie dabar turi, ar jie patenkinti, ar jie didžiuojasi tuo, ką pasiekė?
1:10:37
Ar jie galėjo padaryti geriau?
Šitą aš dažnai klausiu ir ir ir aš.
Aš aš nesakau, kad aš ne pasakau, ką kiti pagalvos.
Nes galbūt į kažkur tai įsi į nežinau įsiterpia atitinkamai.
Bet aš žinau tikrai, kad aš šitų dalykų jų klausiu daugiau ir nežinau, jie gal įsijungs kažkada pasižiūrėt.
1:11:00
Per mano arba per savo, kai jau bus tam amžiuje ir kai matys šitą dalyką, jie galės pakomentuot, bet tą šiandien dienai aš esu tikras, kad šitų dalykų.
Aš jų klausiu daug daugiau negu aš darau kitus dalykus.
Aš jų klausiu, ar jie tai, ką jie padarė, ar jie savim didžiuojasi?
1:11:17
Ar jie galėjo padaryti geriau bent 1 %, nesvarbu, kur moksluose krepšiniu sporte krepšinyje.
Man primenančią knygą degli manto for.
Ji nu for jo jo gali net susivesti ir iš to iš tos dalies vad.
1:11:40
Paskutinis punktas daryk, ką darai daryk geriausia?
Tu ne suvesčiau ta prasme, kad čia būtent iš to žinai yra, bet bet kad faktas, kad ta knyga turėjo kažkokios įtakos man čia prieš kiek neatsimenu, kad aš ją skaičiau.
1:11:57
Gal 10 eu plius daugiau negu 10 metų.
Superinė knyga labai rekomenduoju šitą knygą tai vat vienas iš tų, ką aš su vaikais savo šnekuosi, bet labai šnekuosi savanaudiškai šitaip dėl to, kad man labai įdomu, kaip jie savo vaikus auklės.
1:12:15
A jo aš labai savanaudiškai šitą dalyką dariau man taip įdomu, kokie bus anūkai, kad šakės?
Bet reikės dar palaukti.
Jo, bet čia ir yra turbūt tas įdomumas, kad žinau, kaip mama man kažką sako, mes šnekėjom žinai apie nu, kodėl čia verta gyvent, nes čia labai įdomu.
1:12:32
Čia labai įdomu yra, ko laukti, yra kastelas.
Žiauriai gyvenimas įdomus labai įdomu.
Čia apie tą čia bėda.
Tai vat tai vat nu tai nežinau, čia žinai tu rimtos įtakos ir ir nežinau, galbūt čia nėra momentas tai, kad kad kažką tai blogai, darė tėvai, kad taip klausinėjo, arba kad taip sakė ten mokytojai dar kažką panašaus.
1:12:53
Man atrodo, kad mes visi augom tame ir ir ir tai yra šiandien, kad mes apie tai kalbam.
Pasekme yra to, kad prieš tai taip kiti darė.
Nu vat ir dabar matom, kad tai jau nebe nebetinka, nebereikia arba gali būt kažkaip geriau.
Žinai ir mes galim būt tokie.
1:13:10
Turbūt tiktai tikri, kad po kažkiek tai laiko tai, ką mes sako.
Galbūt limitavimas nulini tuos kitus dalykus daryt ir sakys kažkas tai kitaip dar reikia geriau daryt, jeigu šitas yra geresnis, negu buvo prieš tai tai man atrodo, kad kažkada bus kažkas dar geriau negu, kad dabar yra.
1:13:28
Bet žinai mes turim visi kažkokių įsitikinimų.
Mes tikėjaisi ir gyvenam.
Tik jais ir gyvenam, o ne tai aš tokį žinai.
Gal paprašysiu tavęs pavyzdį pateikti, o ne kaip, pavyzdžiui, kaip gali kažkokia tai žmogaus suformuota įsitikinimų sistema padaryti neigiamą įtaką, pavyzdžiui, žmogaus gyvenimui.
1:13:52
Gal turi kažkokių konkrečių pavyzdžių, gyvenimiškų vat, kurie tu matęs iš iš vienas koučinimo sesijas į kitą kur vat kažkokia tai įsitikinimų sistema ir jinai tiesiog kartojasi santykiuose darbo pasirinkime dar kažkame.
1:14:10
Pridaro neigiamas.
Labiau matęs tą pokytį teigiamą pusę nepatogų pokytį teigiamą pusę.
Nepatogu.
Jo nepatogu teigiamą pusę, kad ir kaip tai beskambėtų, bet čia yra apie tai ir galbūt labiau iš tų įsitikinimų, kurie.
1:14:26
Kurie ir ir vyksta su žmonėmis.
Atitinkamai jie pristabdo save tam tikram laike.
Nu kaip pavyzdys, tai jau nu, tarkim, ten 55 metų žmogus sako tai, ką aš čia stengsiuos jau tuoj pensija.
Ta prasme tau iki pensijos dar 10 metų, tu turi 5 metų gyvenimišką patirtį ir jau tu sakai reikia stabdyt va.
1:14:48
Va.
Tai vat čia tokie žinai, nu jo įsitikinimas yra, ir jisai tą įsitikinimą turi ne iš blogos valios intencija.
Tai yra gera.
Jisai sako man laikas pailsėt.
Bet pailsėjimo būdų yra daug kitokių, ne vien tik tai, kad sustabdyt save kažkur tai žinai ir jisai tada kitų akyse atrodo, toks žinai per daug pa tingintis per daug neatsakingas, per daug ne įsitraukiantis ar dar kažką tai panašaus.
1:15:14
Nors iš tikrųjų jisai sako, kad per savo 5 metus aš pavargau.
Aš jaučiuosi pavargęs ir įsivaizduok, tai yra kolektyve vykstantis reikalas ir ateina kitas ten, nesvarbu, kiek ten jam metų, bet kitas dabar dar nori varyt žinai ir girdi jo kolega sako tai, ką jaučia 10, 10 liko tiktai jau čia reikia pristabdyt.
1:15:33
Ir tada jisai sako, tai, koks šmikis matai tinginių paltis žinai, kai kitas sako, aš jaučiuosi pavargęs.
O va tu kažkoks toks energingas žinai, gal tu turi kažkokių?
Tai nu būdų priemonių?
Žinai, kad jaustumeisi ilgiau pavargę n nepavargęs ir natūraliai jie tikrai kitaip dirba, jie kitaip dirba, bet jie nesikalba nesidalina savo patirtimis.
1:15:56
Jeigu vat iš tų, žinai, ar patarimų, ar dar kažką, tai panašaus jie nesidalina, jie nekuria ryšio, nes vat būtent per ryšį.
Mes galim rast naujų dalykų sau.
Atitinkamose situacijose ir paskui tas žmogus, kuris ateina su įsitikinimu, užtenka perklausti.
1:16:13
Kartais 2 klausimų, kartais 3 klausimų.
Kartais ir vienas klausimo užtenka nu vat pas mane taip ir taip yra, ar tu tikras?
Nu taip gyvenimas ar tu nu gerai ne, ar tu tikrai taip, taip tikras sako tik jo tikras 100 % tikras.
1:16:33
Nu gerai 9 9 gerai bet jeigu mes paliekam.
Kur ta vienas pametė.
Vienetas žinai, kad yra kitaip, gali būt kitaip ir jeigu tu žinai, kad gali būt kitaip bent 1 % bent nol 1 % dalimi.
Kaip tu dabar kitaip gali tada žiūrėti į tai, ką tu pasakei nuo to labai daug kas keičiasi ir čia yra tas pat paprastas, paprastas įdomumas, kai žmogus ateina ir sako, matai, kad ateina ir sako, čia ne apie tą, kad ateina ir sako, bet kai žmonės kalbasi ir arba su savim, kad jisai ir kalbasi, ir jisai sako, ne nepavyks, nepavyks.
1:17:07
Tu nesi 100 % tikras kad nepavyks.
Nes yra vienas dalis nu ar kažkokia tai maža dalis, kad gal pavyks.
Gal pavyks ir kai tu žinai, kad gal pavyks jau tavo dėmesys, truputėlį yra kitur.
Ir gal dėl to, kad gal pavyks verta kai kuriuos dalykus kitaip daryt.
1:17:25
Ir bent vienas pradėsi daryk dalyką daryt kitaip keisis kiti dalykai.
O čia ne ne apie savivertę.
Ir susiveda šitas.
Dalykas ten žinai savivertė ai čia ne man čia vat, kaip ir tu sakai nepakeisi.
Ne man yra irgi įsitikinimas, aš ne tau tu esi tikras taip tikra 100 % tikras kaniava.
1:17:47
Nu o tu gali būti 100 % 100 % negaliu žinai.
Aš net 1 % apie partnerio paiešką turiu pavyzdį.
Dabar žinai su bičiuliu kalbėjausi ir jisai sako, sutikau merginą.
Bet ten kalbėjom jinai ten turėjo tą tur tokį turtingą vyrą, sako tokia visa faina graži modelis.
1:18:07
KK ką aš jai galiu?
Pa čia ne mano, ką aš čia galiu pasiūlyti pagalbą?
Pažiūrėk, kokia jinai turėjo, sakau, tu jis buvo 2 kartus jau susitikę naujovių ir supranti va tas toksai nu, bet čia ne ma, bet sakau, jau 2 kartus tai susitiko, tai reiškia tu ją įdomus.
Tai nu tai reiškia, gal visko gali būti, bet jau žmogus save nuvertina.
1:18:30
Tą įsitikinimą turi kažkokį.
Istoriją apie šitą dalyką nežinau, gal čia tiks, bet aš labai man reikia laikytis, kad aš nepasakyčiau vardais gerai, bet aš tokį gavęs esu sutikimą iš bičiulio, kad aš galiu tai sakyt, tai aš taip žinai taip atsargiai, bet nu jeigu kažką perlaužiau, tai ne ištransliuos į gerai tada.
1:18:53
Tegul draugas nepyksta.
Tokį žinai sutarimą, tada turėt momentas apie tai, kad vat kas man tinka, netinka nu vat per panašius, įsitikinimus, daug ką mes save savo tai, ką turim norim, nenorim sukuriam dėka aplinkos.
1:19:14
Tarp darančių verslą yra daugiau darančių verslą tarp darančių karjerą yra daugiau darančių karjerą.
Ta prasme jie aplinkoj yra toj tarp sportuojančių pasižiūri žinai yra labai daug panašių žinai, sportuojančių kaip čia taip čia šaržuodamas šituos dalykus sakau, bet pati idėja yra apie tai, kad mes stebim savo aplinką ir einam nu pradedam pamėgtą gyvenimą, kurį į aplinką gyvena.
1:19:40
Ir buvo momentas, kuomet bičiulis jau mes ten žinai, ten jau jau vienas šeimą sukūrė kiti dar ne vienas jau tiktai susituokę kiti dar ne vienas jau turi vaikų ir nu ir taip toliau ir žinai, ir ta aplinka jinai patinka nu kitiem, nes jie tokią mato ir joje mato, kas gerai, kas negerai.
1:19:58
Ir aš dabar kalbu apie tą atvejį, kuomet tas žmogus vienas iš žmonių, sako, nu tai žinai, toks pavydumas, šiaip ne tai, kad pavydumas, bet tas baltas pavydas.
Jisai vienas.
Jo gerai žinai ir gerai iš to, kad jau visai pavargo.
Daryti kitus dalykus.
Ir tas pavargimas yra kabutis būt valdiškų žinai valdiškas, nu visom.
1:20:22
Jeigu man jau nusibodo, tai sako, aš jau ieškau, žinai, visur ieškau, žinai, aš jums sakau, nežinau, pradėjau bibliotekas vaikščioti, žinai bibliotekų ieško, žinai, žinokit, nėra tenai nėra, sakau, nėra tokių ir tokių žinai man įsijungia tas toksai vat nu netikiu, tarsi menu turi gerai ta žodžio prasme netikiu ta prasme, ar tu tikras, tu žinai, kad nu nėra, nė ne tikrai nėra žinai, tada, okey ir čia tas momentas, ką mes pradžioj buvom šnekėję, kai tu žinai, kad tau yra blogai, tai dar nereiškia, kad tu eisi daryt kažką nes prie to, kad yra blogai.
1:20:53
Tu turi žinot, kaip tu nori, kad būtų ir aš tada jo klausiu, sakau, o tai, o tai, ko tu nori nu ir jisai taip žinai, mes bendras balius čia žinai čia alus, kaip sakoma ir ne pas mane pats draugas.
Ateina sako nu vat tuo baltu pavydu žinai sakau, tu žinai, kaip tu nori, kad būtų jisai peržiūri, nu mūsų žmonas.
1:21:18
Jeigu papuola, ten nežiūrėkit, prasme čia apie tą reikalą ir sako, tai aš tau noriu su pasakot, sako, aš žinau, sako jis.
Įsivaizduoju ir jisai supranti apibūdina, kokios savo nuo 2 pusės nori.
Ir jisai žinai kuo daugiau pasakojo, bet su tokiom detalėm ir jisai pradirbę šitą dalyką.
1:21:38
Amžius, išsilavinimas, pomėgiai figūra, žodžio prasme, viską.
Žinok, tai pasakojo ir taip vų ir ant tokios ant servetėlės piešia.
Ir jisai nupiešė tokių žinai nu tu pagaliuką žinai ta prasme taip, kaip ko nenori kaip yra ir tokia žinai didesnė šiek tiek tokį paįvairina ten figūros reikalų.
1:22:00
Žinai, pripiešia dar kažką pan va taip sako, noriu, kad būtų ir žinai tokių jau wow nu skamba gerai jau aš dizaineris pagal išsilavinimą žinai aš, o jau aš matau vaizdą, žinai, sakau, klausyk, bet tai, o tai nu tai gerai, o tokių būna, sakau, iš principo jos sakot, aišku, tai turi būti.
1:22:21
Nu, tas tikėjimas yra toks.
Sako, kai tai jeigu tokių yra ir turi atitikmuo, būt jinai turi irgi kažko ieškot.
Tai sakau, jeigu tokių yra.
Ir nu tokios turės tai, ko jos ieško tada, ko jinai ieško?
1:22:38
Nu jisai pradeda taip pasakoti, tai pasako ko ieško ir taip lėtėja, lėtėja, lėtėja ir taip fak sako.
Neieškau jinai manęs.
Tokia tokio, kaip aš neieškau ir jisai sau tokį susikūrė, susidėlios, sako, supratau, supratau, viskas akį ir jis eina daryt ne ieškot, bet keis save nu ta prasme dalykus daryt, kas koks jis turėtų būti, ir viskas čia žinai, lanksto ieško ta prasme einam į kitą praeina kažkiek laiko.
1:23:11
Tas mano bičiulis sukūrė šeimą.
Mes turim vėl balių.
Už ką pavadinkim?
Taip ir sakau, atsimenu, sako ir jisai kažką ten darė.
B ateina su tokia servetele ir tas servetėlė yra tie piešiniai.
Tuo metu, kai jisai ten piešia žinai, sako atsimeni šitą sakau, atsimenu, atsimenu, kaip neatsimenu, čia toks įvykis neina atsimint žinai neina ne nu, neina pamiršt ir jisai sako, va matai, mano žmona, jau žinau tavo žmona, jinai sako, žinai, kur jinai čia yra, nu sakau, nu, nu tai čia turbūt ne sako per vidurį.
1:23:46
Ir tokiu ups per vidurį.
Tai sakau, tai kaip čia ta prasme, kas tau čia liūdna?
Dabar kame nusako supranti, kaip, bet ir aš esu per vidurį, aš tiesiog toj vietoj sustojau ir man buvo gerai ir vat čia yra apie tai ne, ne tai, kad ką tu į kažką išmes ne nepasiekiau jokio vardo, ne dabar, neseniai sakiau, gerai, tai iš.
1:24:07
Tikro vardo.
Negalima ir ir čia yra tas momentas apie tai, kad nu mes patys galim.
Nežinau per savo pokytį, mes galim tam tikrą dalyką susidėlioti, ir tai yra momentas, kuris yra nepatogus.
1:24:23
Vėl aš grįžtu į tą patį dalyką.
Tai yra nepatogu, nes tu kitoks turi būt.
Tu gali turėti reikalavimą, tu tu gali turėt lūkestį niekam neįdomu.
Tas tavo lūkestis, klausimas, ar tu atitinki tą lūkestį pats?
Ir jeigu tu neatitinki tu negauni, to ir yra momentai, kur man pačiam velniškai reikia pakeisti, pasikeit tapti geresniu, kad aš gaučiau ir man sunku tą daryt sunku.
1:24:48
Man nežinau, kaip čia užvadinta prasme.
Aš galiu užpakaliu žemę rašyt, bet tai nepadės nieko.
Aš turiu ne žemę, rašytų užpakaliu, reikia kitus dalykus daryt ir va, tada kažkas tai susidėliojo ir tai yra sunku ir tam reikia.
Visų pirma, pripažint tada prisiimti atsakomybę ir eit keistis, kad keistis mes turim turėt.
1:25:07
Aiškumą, ką pirma reik daryt, tai va čia tokia mozaika, gal susideda žinai iš to, ką šnekėjom?
Ta prasme tau turi, labai būtų aiškiai nepatogu, netinka blogai.
Kitas dalykas turi turėti aiškiai žinojimą, ko tu nori, ko tu ieškai ir tu turi suprast, ką tu turi padaryt.
1:25:24
Pirmoj vietoj labai dažnai užpakaliu žemę raižyti neužteks, nes ne to reikia, ne tas.
Pirmasis žinai, ką reikia padaryt duoti tam laiko, nes niekas nepasidaro?
Vilioja.
Aš dabar reflektuoju save ir prieš 3 metus pats, kai išsiskyriau.
1:25:44
Kažkaip tai žinai buvau pasimetęs ir galvojau, kad problema manyje.
Bet buvo ne manyje problema, bet mano įsivaizduojamame, ko aš noriu arba kaip turi viskas būti, ir kai aš.
Savičiaus vis tiek.
1:26:00
Jo bet.
Aš tada žinai įsivaizdavau, ką aš norėčiau sutikti, lygiai kaip tavo bičiulis.
Ir tada supratau, kad tai, ką aš noriu sutikti, tai yra daugiau apie vidinius dalykus ir ir aš tada labai stipriai nėriau į visą psichologiją, savęs pažinimą, darbo su psichologais.
1:26:23
Ir dabar jau praėjo 3 metai.
Tai aš pastebiu, kokia kokias aš moteris traukiau pirmais metais ir kokias moteris aš traukiu dabar tai yra visai visai kas kita ir žinai, ir aš matau, kad dabar yra tas bendravimas, ko aš norėjau aptarti prieš 3 metus ir ką aš sau ir įsivaizdavau, bet tam reikėjo va tiek laiko ir tam reikėjo daug įdėti darbo ir buvo labai daug nepatogių situacijų, kur aš buvau įsitikinęs, kad yra vienaip, o man man atėjo ir man reikėjo keisti savo visą suvokimą, apie santykį, apie viską, apie vertybes.
1:26:58
Apie.
Nuo apie visą bendravimą visiškai į kitą pusę, kad aš traukčiau tai, ko aš noriu, tai čia tavo pavyzdys yra superinis dėl to, kad pats su tuo susidūriau.
Mes visi susiduriam, visi susiduriam tiktai skirtingose situacijose.
1:27:14
Tu vardini vienas kitas gali jam rezonuoti kiti dalykai.
Aš lygiai taip pat pradirbi nė ju momentus savo savo momentus ir jie matai, jie gali kažkuo būt atliepiantys, panašūs, bet jie tuo pačiu labai labai skirtingi.
Visi yra, nes mes labai labai skirtingi esam.
1:27:31
Tuo pačiu turintys labai daug panašumų.
Visi vat mes dabar čia kiek auditorijos čia dabar už kamerų mato?
Tie 30 žmonių.
Nujaučia jeigu sušauktų visi, kad mes turime tam tikrų panašumų, mes turim ko gėdytis.
Visi mes turim ko bijot.
1:27:49
Visi mes turim kažką, ką tokiu paslaptį žinai laikom norėtume išlaikyti paslaptį.
Mes visi turim šituos dalykus, dėl to mes vienas kitiems labai gali būt naudingi.
Ir tuo pačiu mes vaidinam, kad mūsų niekas nesupras nesupranta.
1:28:08
Žinai, mes nenorime niekam pasipasakot sakom, tada tos pagalbos sunku prašyti, mes juos mes juos tiesiog neprašom.
Nėra kalba apie sunku paprašyti pagalbos.
Sunku kelnes per galvą užsimautų, o ne pagalbos paprašyt mes tiesiog to nedarom.
1:28:24
Dėlto sakom, kad sunku nepradėk daryti nebus sunku.
Mm tai vat čia žinai tokie atrodo, jie jau iki banalumo paprasti dalykai ir mes paskui įsivaizduojam žinai atitinkamai nu jo, bet supranti.
Mano situacija kitokia faktas, kad kitokia situacija, bet patirtys sudėtos visų yra praeiti.
1:28:42
Tie patys dalykai ir už vadinimą yra tokie patys.
Mes čia niekuo nesame išskirtiniai, bet kur ta prasme tai yra bet kokio asmeninė problemoje, turi problemą.
Tu supranti, kad tu esi jos dalis, nu susikūrimu, nu suprantu, tai turi sprendimas, esi vienareikšmiškai, nes per bukas esi, kad susikurt problemą, kurios negali išspręsti.
1:29:03
Versle lygiai taip pat supranti, bet mano verslas yra kitoks.
Koks kitoks tu tau sąskaitų nereikia išrašinėti ta prasme, tu tavo verslas be klientų gali gyvent kaip ta prasme, koks kitoks nu niuansas pas visus niuansai yra modeliai.
Tai tie patys yra ir šito žinai taip dvejus ant stalo atsistoja prieš save prieš veidrodį grupė šnekant ir suprantam, kas yra mūsų gyvenimo suknelė jas.
1:29:29
Tas, kas veidrodį?
Turim 4 pamatus dirbam su jais.
Dirbant vienas tobulėja, kitas metam baimės į šoną nebijom keistis susitaikom, kad jeigu kažką darysim ir.
Pasikeis kai bus sunku, bet tik pagerės.
1:29:49
Jo, aš tiktai baimė mes į šoną.
Nu baimės juos žinai, aš aš manau, kad baimė mesčiau į šoną.
Gal ne taip pasakiau, kad baimės mesčiau į šoną, kad dėl jų kažko nedaryčiau.
Aš baimės priimčiau, nes baimės jos va tokia varomoji jėga žinai.
1:30:07
Auginiai jėga ir.
Apsauginė jėga turi padaryti nu kažkokių neadekvačių klaidų, kur vat reikia sustot ir pagalvot ką irgi, pavyzdžiui, aš turėdavau tokį jaunatvišką maksimalizmą ir priimdavo greit sprendimus.
Žinai, važiuojam darom ir po to lengvata ir dabar žinai jau.
1:30:24
Reikėjo reikėjo, aišku, galėtum sustoti ir sakyti lauke kai kuriuos dalykus.
Dabar galiu priimt sprendimą ne spontaniška, o išmąstyti.
Čia, kaip turėjau pokalbį su vienas iš savo partnerių kitam versle ir jisai sako.
Jisai už mane yra 10, 11 metų jaunesnis ir jisai sako, tai seniukai.
1:30:45
Tai tu regi siai rinka kauną tai davai iš jo paimk ir merkiam nu tai žinai nusako, bet biznis tai geriau skylėms negu tavo siai rinka gautos, sakau, supranti, nu matai, jeigu man būtų dabar 29, turbūt aš taip ir pasielgčiau, nes kai man buvo 29, aš irgi taip dariau.
1:31:04
Bet sakau, man dabar jau 40.
Žinai, aš visą laiką norėjau išeit ankstyvą pensiją.
Sakau, dabar aš jau žiūriu atsargiau ir.
Nu, jeigu aš sudeginsiu šitą savininką kauną, bijau, kad aš per tuos 10 metų net josiu, tai sakau, žinok nu, aš jau gal taip stipriai nerizikuosiu.
1:31:24
Gal aš suma žinai ir aš jau sakau, duok man pagalvot palauk neskubėk, o jisai toksai, žinai, dar jaunas, energingas, va žinai, ir aš jau jaučiu, kaip aš.
Kartais tokius sprendimus jau pats sustabdau, žinai, jau apgalvoju, apmąstau, dėlioju, nes nenoriu labai, kartais spontaniškai priimti kažko, tai ir tai nėra baimė, tai yra tiesiog patirtis jau.
1:31:46
Čia ne veltui pas gruzinus taip ar ne, kad visi susėda, apkalba apkalba, o po to vyriausias šeimoj turintys daugiausia patirties pasako lemtingą žodį.
Jisai pas juos ir kultūra yra žinai, kad ir protas tas jau pats vyriausias ir daugiausia patirties turi, ir tada jau matęs visą pasaulį ir visą gyvenimą.
1:32:09
Jau jisai tada pasako paskutinį žodį, kaip čia iš tikrųjų iš visų visų jūsų nuomonių.
Kad čia yra?
Kaip čia yra iš tikrųjų, nes ką jūs ten jauni ir ką ten vyresni žinai?
Tai va tai.
Povilai ačiū tau labai kad.
Viskas.
Baigsis, aš manau, kad labai puiki laida ir manau, kad žmonėms bus labai naudinga, ypač tie, kurie abejojo arba bijojo, ir.
1:32:36
Nu tik palinkėsiu visiems keistis nebijoti.
Ir priimti save pažinti save, kas yra svarbiausia domėtis draugais, o ne svetimais ir neapkalbinėti daugiau, daugiau daugiau kalbėtis apie save.
1:32:51
Ar ne taip?
Ačiū visiems dar kartelį, kaip visada susimatysime po savaitės, nepamirškite uždėti laiko paspausti s apskritai mygtuko varpelio šalia ir aišku, parašyti komentaro, kas padės mums augti.
1:33:07
Tai gali būti, kad ir paprasta širdutė.
Ačiū jums net ir už tai tai susimatysim kitą sekmadienį 17 val.
Iki.