Buvęs kriminalistas pasakoja apie savo darbo patirtį su netikromis investavimo platformomis, kurios išvilioja pinigus, vaikų pornografiją, pedofilją socialiniuose tinkluose ir būdųs pasaugoti savo vaikus.
00:00 Pradžia.
02:30 Pedofilija, vaikų apsauga.
34:31 Dark web/Deep web.
40:17 Skirtingos pedofilų asmenybės.
42:27 Darbas su gauta medžiaga, sankcijos, nuogybių platinimas.
47:50 Pinigų išviliojimo būdai.
54:29 Kaip įmonėms apsisaugoti nuo sukčių?
58:46 Investavimo apgaulės. Skambučių centrai.
01:09:02 Kaip apsisaugoti nuo banko kortelių sukčių?
01:15:34 Flipper Zero hackinimas.
01:19:24 AliExpress prekių pavojus.
01:20:42 Torrentai – nelegalus failų siuntimasis.
01:22:40 Mac vs Windows, kas saugiau?
01:24:10 Pabaiga.
Laidos pokalbis
0:00
Šiandien kalbėsime labai jautria, labai retai aptariama tema ir tam, kad svečiai susipažintų su tavim, jog žinotų, jog informacija yra tikra, neišgalvota ir kad mes čia žinai.
0:16
Ne buriam kažko tai tai papasakok apie save, ką tu dirbai, kokia tavo profesija ir kokios tu patirties turi mūsų kalbama tema.
Tai trumpai prisistatyti realiai dirbau. 4 metus kriminalinei policijos kriminalinei policijoj tai yra buvo žvalgybos pareigūnas, kuris dirbo elektroninėje erdvėje.
0:39
Tai yra sukčiavimai, netikros paskyros paskyrų, vagystės hakeriai.
Pedofilai realiai visą laiką dirbau prie to.
Tokios žemesnę grandį, kur?
Realiai viskas vyksta Vilniaus apskrity, paskui perėjau aukštesnę grandį, kur buvau komisaras, inspektorius ir jau dirbau su, sakykim, visu pasauliu, o tai yra jau yra europolas, interpolas, komunikacija, bendravimas su jais.
1:09
Okey.
O šiuo momentu atsibodo policijos gyvenimas realiai ir išėjau į civilių gyvenimą ir dirbu.
Hotel viñas ryšį c tai yra nu.
Aš toli nenueina nuo to, vis tiek su su kažkokiais saugumo dalykais dirba.
1:28
Nes nori gyvenimą susieti ir man patiko darbas, ką dariau tiesiog.
Norėjau civilio gyvenimo.
Okey tai.
Kaip, kaip suprantu, patirties ir istorijų, ir įžvalgų, ir būdų atpažinti būdų apsaugoti.
1:46
Tu tikrai pasidalinsi, tai mes šiandien kalbėsime apie labai rimtą temą, apie kurią tikrai kažkodėl tai girdime labai mažai informacijos ir manau, kad tėvam ypatingai bus svarbu šita klausyti ir išgirsti, nes kalbėsime apie pedofiliją, apie žmones, kurie medžioja vaikus, apie vaikų išnaudojimą.
2:10
Ir.
Su tuo susijusias priemones aš iš tikrųjų, kuomet ruošiausi šitai laidai, tai aš nemažai pažiūrėjau medžiagos.
Tai man net taip kartais papykina davo žinai ta prasme man buvo sunku, aš net šiandien sakiau.
Kas man sunku šitą laidą įrašinėti, nes jinai labai jautri.
2:27
Aš įsivaizduoju, kad tu, kai dirbai su tuo, tai.
Tavo jautrumas, galbūt kažkiek sumažėjęs, bet vis tiek tai yra nu taip, taip.
Sakyčiau, nu sunku apie tai kalbėti.
Tai aš noriu pradėti nuo statistikos.
Tai JAV statistika sako, kad vienas pedofilas turi apie 250 aukų per savo gyvenimą, jeigu jisai būna nepagautas.
2:49
Kokia situacija lietuvoj?
Kokia statistika yra lietuvoj?
Jeigu kalbant apie statistiką, tokios statistikos kaip ir nieks neveda sūreliai iš tikrųjų pedofilą patį pagauti yra labai sunku.
Tik reikia atskirti vienas dalyką, kad yra vienas pedofilai, kurie realiai su vaikais susitinka ir kiti yra tokie vadinamieji prieda toriai, kurie internete juos gaudo ir nesusitinka realiai.
3:17
Ai tai jie tik internete šnekasi, siuntinėja si nuotraukom ten ir panašiai.
Pagrindas taip, bet iš tų, kurie internete persekioja vaikus, gali peraugti ir jau normalūs susitikimo.
Tokių situacijų mano karjeroje buvo ne vienas ir ne 2, kai iš realiai susirašinėja su vaiku, paskui išeina jau realiai susitikti.
3:35
Mhm gaila statistikos tokios nerenka niekas, kadangi tai yra jautri tema, tai visų pirma yra vaikai, tėvai.
Ir tie patys pedofilai, kadangi tam tikros apsaugos turi būti ir jiems.
3:51
Jeigu žmogus sužinosi, pavyzdžiui, gatvėj.
Žinai, kad jonas jonaitis ten yra pedofilas, tai tikėtina, kad kažkas žinant susiradęs į feisbuke susiradęs kažkur kitur žinos, kaip jis atrodo, galimai gali kažkas irgi tiktai čia nu.
Ta apsauga ir tie mirties suprantu, bet vis tiek vat iš tavo patirties.
4:11
Jeigu taip, bent jau kažkokius skaičius, kiek kiek kokie skaičiai yra Lietuvoje, nes supranti, kas yra, kai šia tema niekas nekalba ir kiek aš pakalbinu mamų šia tema vat paliečiau būtent tą jautrią vat žinai tokią temą tai visiem atrodo, kad čia kažkur toli čia yra filmuose, čia yra amerikoj, pas mus čia kažkaip tai vat nu atrodo čia Lietuva maža, niekas negirdi, niekas nemato.
4:40
Kokia situacija iš tikrųjų?
Kadangi aš 3 realiai metus.
Didžiąją dalį praleido prie pornografijos ir vaikui, ir būtent pedofilu nu pusė darbo, galima sakyti, buvo mano tam skirta.
Aš matydavau statistiką Vilniaus ta prasme kiek per savaitę mes, tarkim, gauna pranešimų iš to.
4:59
Ir, kiek jų yra vilniuj?
Vilniuj labai priklauso, būdavo savaitės gaunu 30 30 būna savaitę gauni 10 pranešimų būna 20, būna 50.
Atrodo, maksimas ir buvo per savaitę.
O tai, kas yra pranešimas?
Kaip?
5:14
Tam tikrų dalykų nenorėčiau pasakyti, kadangi jeigu pedofilas pažiūrėjęs, gali apsisaugot, bet tie pranešimai gali būti tie patys, tėvai pamato, kad vaikai su kažkuo susirašinėja neaiškus.
Tos pačios vaikų paskyros gali kažkur būti užblokuotos dėl kažko per tai ateina visi pranešimai yra.
5:34
Amerikoje neklystu pavadinimas ne kmek ant smeg, kurie renka tokią informaciją kur.
Iš didžiųjų socialinių tinklų, tarkim, feisbukas instagramas youtubas.
Jie renka informaciją, kuriose yra pranešinėja mi ar kažkokia paskyrai kėlė kažkokį pornografinio turinio dalyką, jeigu jų algoritmai tai yra mašinų erlingas ta prasme vadinkime jį.
6:01
Nu taip pat dirbtinis.
Intelektas atpažįsta ar ta nuotrauka ar vaizdo įrašas yra vaikų pornografija?
Jeigu jie atpažįsta, kad vaikų praneš pornografija, tai yra jie siunčia būtent tam ne prie ko.
Ir jisai šiaip ne per visą pasaulį.
Tai jisai siunčia informacijai atskiras šalis, atskirus komisariatus.
6:19
Tai jūs gaunate į lietuvą ir šią informaciją jūs jau toliau vykdote paiešką.
Yra ne vienintelis dalykas, iš kur gauname informaciją iš kitos negaliu pasakyt, bet iš to vat būtent dalyko.
Mes gauname.
Pirmasis tai realiai gali gaut mes gaunam gali būt nigerijos lagoso iš kažkur gaut gali būt toj pačioj latvijoj gauta prasme, visas pasaulis gauna, kas dirba.
6:42
Ir, kaip greitai tas vyksta, pavyzdžiui, įkelia kažkas tai.
Pornografinę medžiagą ta sistema, kaip greitai pagauna, kokiu čia greičiu viskas vyksta.
Į kėlinyje mo pro cesu, kai tu ketini, tarkim, tebūnie pats vaikas nusifotkino savi kėlinyje, jis jau ją bekeliant paskyra gali būti užblokuota ir nutrauktas įkėlimas yra.
7:05
Realiai momentaliai.
Ir ko kokie būdai, kodėl dar būna, kad praslysta, tarkim ta informacija.
Man teke matyt visai neseniai neklystu prieš.
Tu 3 mėnesius vienas didesnis toks.
7:22
Karininko paskyra buvo nulaužta ir įkeltą vaikų pornografijai praslydo tai klausimas arba tas dirbtinis intelektas neturėjo tos nuotraukos arba tiesiog neatpažino ir kažkur buvo jo klaida, ir ta nuotraukos praslydo ir ta prasme ne tai, kad kažkam nusiuntė, bet pas save ant sienos buvo prikėlęs.
7:41
Okey, o kaip žinoti, kad buvo nulaužta paskyra ne pats žmogus tą padarė?
Čia jau nu ta prasme, galima pasižiūrėt iš pačio žmogaus, jei jis nekelia tokių dalykų, tai jis nekels.
Jeigu esi pedofilas, tikrai tokių dalykų viešumą nekelsi.
Tai 99 % tokių atvejų kažkas įkelia kažkur ant sienos ant storio ir kažkur tai greičiausiai bus paskirti nulauš.
8:03
Noriu jums trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose ačiū jums labai, o kaip darbas pasunkėjo?
8:21
Pavyzdžiui, kai atsirado tos naujos technologijos, ar jis atvirkščiai palengvėjo atsižvelgiant į tai?
Lyginant, kas buvo, pavyzdžiui, prieš 10 metų ir dabar technologijos jos gerėja taip toliau, kieno kieno pranašumui tai vyksta.
8:36
Prasidėjus kovui labai suintensyvėjo šitie dalykai, nes to realiai tiek vaikai iš namų mokosi, tiek visi suaugę iš namų dirba.
Tai mes kolegom buvusiais pastebėjom, kad ta prasme prasidėjus kovin mes gavom dvigubai trigubai didesnius krūvius šitų dalykų.
8:52
Tai ne tik, kad patys pedofilai kažkur ieškosi kažkur su kažkuo susirašinėja, kažkam siunčia kažkas kažkas jiems siunčia, bet ir patys vaikai kėlinyje tiek tik to, kas tiek instagram, snapchat, visi dalykai.
Mes šiuos pranešimus pastebėjom, o dėl to, kad.
9:11
Ar palengvėjo ar pasunkėjo čia irgi sunku dažnai sakyt, nes.
Iš vienas pusės.
Pedofilai irgi ta prasme nauja vadinkim naujesnė karta ne ta kur žinai senukai ten jaunesni jie supranta labiau kaip apsisaugot.
Sunkiau yra, pavyzdžiui, mano kolegoms yra sunkiau juos identifikuoti, nes tam tikrų apsaugos dalykų yra.
9:34
Kurių irgi nu nenorėčiau minėti, nes apsunkins su darbu, čia toks.
Aš suprantu, viskas gerai.
Dabar, žiūrėk. 2020 ais metais buvo amerikoje atliktas tyrimas, kuriame nustatė, jog pedofilai arba n.
Vaikų verbuotojai, kurie užsiima pagrobimo, 65 % tokių atvejų būtent įvyksta feisbuke.
10:01
Antroj vietoj instagrame, o trečioj vietoj apšepę.
Kokia situacija yra lietuvoj, kur daugiausia tokių atvejų spa gaudavot realių vat?
Kur buvo atvejų, kur tikrai jau pagavot pedofilą?
Tai kokios programėlės pas mus Lietuvoje yra populiariausios?
10:19
Jeigu kalbant iš pedofilų bendravimo programėlių, tai yra jų.
Apstu tas pats mesendžeris snip čia tas telegramas vaca pas jį čia tas.
Dis kordai ta prasme jų apstu yra tiek yra kiti formoj ta prasme formose gali kažkur dalytis tiek kreditas, tiek.
10:42
Dabar populiarėja šiaip realiai žaidimu puslapis, tarkim, roblox.
Žinau, kad ten nuotraukų negalima išimti, bet ten žmonės tiesiog gali susirašinėti su vaikais, nes ten nu. 190 %, kad žaidžia ten vaikai, aš kažkada buvau išsiųstas žaisti, bet ta prasme ten labai populiarėja.
11:00
Šitas dalykas, nes tie pedofilai žino, kur ieškotis lengvai vaikų su jais gali susirašinėti su jais, apsimesti kuo nori apsimesti yra vyras, suaugęs sėdi 45 metų, jis gali apsimesti mergaitė 9 metų.
Tai nieks nepatikrins to, todėl išvežtų vat būtent žaidimų platformų iš tų programėlių, kai apsimeta.
11:22
Kuo tik nori išauga į kitus dalykus, aš ne jums ir nu.
O kaip toliau viskas vystosi, gali papasakot nu gerai žmogus ateina į tą ro ro boxe tą programėlę žaidimą šnekasi.
Jisai vatas 4 šimtmetis su ta 12 metų mergaitė, kas toliau seka, kokia yra toliau seka?
11:41
Šiaip dažniausiai kiek bent man teko pastebėt kolegom, visą laiką eina ta pati ta pati schema visur bent lietuvoj pradžia.
Aš gal jums su labiau mesendžerius.
Nesu robotas sudaro mažai teko.
Feisbuko mesendžerį pradžios susikuriame kažkokia netikra paskyra tebūnie mergaitės, ar berniuko nuotrauka yra keliama arba sukūrus netikrą, galima internetu ta prasme farso n ryto kažkas tokio yra susikuria mac toks nu.
12:14
Nuotrauka įsikelia ma.
Paskui pradedama kviestis į draugus visus, kas yra aplinkui, per jų draugus ieškoma toliau vaikų ir pamatoma, pavyzdžiui, to pedofilo vaikas, kuris jam patinka.
Jis pradeda jam rašyti, jis pradeda grąžinti ta prasme man yra.
12:31
Man yra 12 metų tau irgi 12 metų.
Ką veikia ir taip rasi tuos visus rašinėjimus.
Apsimeta kad irgi vaikas yra ne okey.
Ir niekada neprisipažįsta, kad yra iš tikrųjų suaugęs, bet iš pavyzdžių iš susirašinėjimų iškart matosi, kad nu ne, vaikas rašo suaugęs vaikas.
12:47
To nepastebės nu vaikui pasakyk kalėdų senelis egzistuoja.
Jie dar tikisi iki 15 14 metų.
Tai susirašinėjimo metu viskas auga pamažu iš pradžių paprašoma, tarkim, atsiųs kažkokią nuotrauką.
Vaikas atsiunčia nuotrauką, susirašinėjimas toliau vyksta toliau vyksta tarp žm tas pedofilas sėdi darbe, jis toliau susirašinėja vaikų vaikas mokykloje sėdi susirašinėju.
13:12
Išsivysto toks mažas bendravimas.
Jau kaip ir draugystė kažkokio.
Ne minimali draugystė, prisirišimas, tada pedofilai dažniausiai pradeda juos kitaip jau kalbėt.
Kaip situaciją paims su mergaitės su mergaitėmis už šitą mergaitę?
13:31
Pradedu rašyt man, tarkim, prisidėjau dienos, o tau ir prasidėjo mergaitės, rašo, neprasidėjo.
Tada pedofilas tarkim pas mane ir taip ir taip ten apačioj matosi, gal galėtum tu man parodyt pas save?
Tada jau vis tiek, kadangi tai yra draugai, jau ta prasme į visas bendravimas jau yra jie draugai, mergaitė.
13:52
Tikėtina, kad nusifotkint s.
Jeigu gerai pasitiki.
Tapsime, jis ne mergaite.
Nufotkinsiu ir nusiųs.
Kai prasideda nusiuntimas.
Mergaitė viskas jau realiai jinai jau jo jam užtenka paprašyti jos nuotraukos ir jinai atsiųs.
14:09
Kadangi suprato šantažuotojai.
O kuo šantažuoja?
Būtent tą nuotrauką, iš kur kurią gauna, jeigu tu, pavyzdžiui, man.
Net siųsi daugiau nuotraukų tavo tą nuotrauką pamatys ir tavo tėvai, tavo draugai feisbuke sienos uždėsiu ta prasme visi pamatys, kadangi vaikai bijo, vaikai toliau siunčia.
14:32
M vau aš einu sau kaip baisu bliamba.
Aš.
Besiruošdamas laidai žiūrėjau hwee dokumentinį filmą ir ten pasakojo būtent apie tai, kad netgi pedofilai.
14:52
Siunčia kitų vaikų nuotraukas vaikams.
Sakydami, kad čia normalu tokias nuotraukas siųsti ir kad nebijok siųsti.
Man irgi tokių nuotraukų nežiūrėkit į tai irgi man vat kitos princesės man irgi siunčia.
Šiaip tarp kitko, kaip pasakė, aš net prisiminiau kelis ikiteisminius, kur lygiai taip pat ir buvo ta prasme.
15:11
Jis parodo, kad tai yra normalu ir tada laukia, laukia ir gauna.
Tokiose situacijose tai aš, kaip suprantu, tas vaikas pas tėvus neis, jis bijo ir jisai niekam nieko nepasakoja.
Mano praktikoje buvo taip, kad teko ir, kad patys vaikai praneša, nes protingesni yra nu taip vadinti protingesni, labiau suprantantys.
15:34
Bet didžiojoje dalyje taip niekada neįvyks.
Arba mes patys už gaudom, kad tai grynai, kad tai yra pedofilas.
Kažkur vaikas yra galimai tvirtinamas ir tvirtinamas elektroniniu būdu.
Ta prasme prašomos nuotraukos.
15:51
Arba mes patys užgaunama, arba tie patys socialiniai puslapyje raportuoja mums arba iš kitur gauna informacijos.
Taip gali ir vyks, o pats vaikas dažniausiai jau atvažiuojam.
Pasidėjau sakom, prisistatom, kas esam atvažiuojam atlikt kratas, mes nežinom, ar tai iš tikrųjų vaikas, gal jo tėvas, gal jau mama kažkam siuntė, kažką darė.
16:12
Mes prisistatė visą laiką pasakom, dėl ko atvažiavom.
Ir, ką norėtum sužinot?
Tau nepaėmus vaiko telefono matosi visi susirašinėjimai, patys tėvai duoda sutikimą.
Mes pasižiūrim, matosi, visi susirašinėja.
O būna atvejų, pavyzdžiui, atvažiuoti į kratą nesutinka.
16:31
Arba nieko čia nebuvo nesąmonė.
Ką aš čia?
Šiaip man asmeniškai neteko, nes.
Tėvams išaiškinti važiuoja ir taip pat visą laiką važiuoja.
Jeigu yra vaikas, vaikai, apsaugų teisės teisės, realiai tas, kad jos bendrautų su vaiku, kol mes su tėvais bendrauja.
16:50
Tai realiai tėvam labai išeina gerai išaiškint, bet būna tėvų.
Tam tikro socialinio, socialinio sluoksnio.
Ne tik socialinio sluoksnio ta prasme, kur jie būna labiau pasikėlę, labiau turintis prie pinigų arba mažiau turintys jie policija niekada nepasitiki ir jie ta prasme išsikalinėja, bet kadangi jų yra teismo leidimas atlikti kratą, paimti daiktus paimt.
17:16
Įrodymus tebūnie taip vadinamus, tai mes galim pasiimti telefoną.
O jūs ir ir vaiko, ir tėvų wisła nepasiėmė.
Tuo atveju tekdavo pas visus, jis niekada nežinai, ar iš tikrųjų tai yra vaikas ir iš tikrųjų tai yra tėvai.
Kaip tėvai reaguoja, jeigu, pavyzdžiui, iš tiesų tai tiesa?
17:34
Na kokia yra tėvų reakcija?
Dviprasmiška būna vienas, kartą teko taip važiuot, kad.
Tėvas juokėsi, ta prasme užkliuvo, eitum tokią durnelis būna atvejų, kur mamos puola isterijos.
17:50
Taip, kaip čia gali būt?
Netikę ar ne, kad taip gali būti išviso?
Visiškai netikiu, nes nu.
Paprastiems žmonėms nedirbantiems šitoje sferoje, kur aš dirbau.
Būtent su vaikų pornografija.
Tai atrodo, kad ta prasme tokių žmonių nėra.
18:06
Aplink visiškai nieko nėra viskas gražu balta ir ta prasme mano vaikui nieko nenutiks.
Tai realiai dabar tie tie vaikai, kurie sėdi į dose į fonuose vakarais, užsidarė kambary.
Tu negali žinoti su kuo jie bendrauja.
18:22
Niekada nežinosi, gali sakyt kiemo draugas gali meluot.
O ten pasirodė, gali ir pedofilas, todėl nu reiktų žiūrėt.
Kokia yra linija tarp to, kad tas pedofilas kuris.
18:40
Susirašinėja internetu.
Gali tai peraugti į gyvą susitikimą, kiek tokių atvejų yra ir kaip jie įvyksta.
Per 3 su puse metų, kiek dirbau Vilniaus apskrity tai.
Jeigu neklystu man gal 5 situacijos tokios tai buvo ta prasme tie pedofilai, kurie elektroninę erdvę viską daro, jie neišdrįsta ta prasme pas juos.
19:07
Nu, kaip sakant, skysti skysti.
Čia čia galima sutapatinti su tais komentuotojus, kurie anonimai komentuoja internete.
Tai ties tikriausiai gyvai niekada į veidą nepasakytų, nes tiesiog bijo tai lygiai taip pat ir jų psichologija veikia, ar ne?
Kad jie tiesiog tikrovei bijotų tą daryti.
19:27
Tikrovė ir bijotų ir jiems kiek su tais pačiais pedofilais teko bendrauti tiek ratas, tiek juos pa si pri si vežant uždarant.
Parašytų įteikiant.
Įtarimus, kad jisai ta prasme, padarė nusikalstamą veiką.
19:45
Jie visą laiką sako, kad jie nebūtų realiai susitikę, nes tai jiems yra kaip ir žaidimas šioks toks.
Ir jiems įdomu.
Bet realiai iš realių situacijų buvo tik gal 5 6 tokios.
Situacijos tęsiasi, tarkim, jūs va tuos 5 keistus turėjot.
20:05
Tai buvome metų metais vykę dalykai.
Ar tai buvo vienkartiniai kažkokie atvejai?
Nes na, aš įsivaizduoju, kad jūs nepagaunat čia ir dabar žinai, kai tai įvyko.
Gal tai vyko kelis metus ir tas vaikas tylėjo.
Šiaip situacija situacijai nelygi, bet iš tų, kiek aš atsimenu, tai buvo taip, kad prieš metus buvo įvykis ta prasme.
20:26
Jis realiai susitiko prieš metus.
Po metų mes tik sužinojom ta prasme čia, bet per kitus galus tiesiog išeina, kad ta prasme jisai kažką veikia, kad jam tokie dalykai patinka, pavyzdžiui, vaikai.
Supratau.
Čia.
Labai sunku pasakyt.
20:44
Man tiesiog žinai, kas man tai net šlykštu klausti, bet turiu paklausti.
Nuo susirašinėjimo iki išžaginimo.
Tokių atvejų, nes nu žinai vienas nuotrauką, bet susitikus visiem iškarto asocijuojasi tai, kad bus vaikų pasinaudota.
21:03
Kiek kiek tai realu, nes tai kiek net nežinau, kaip paklaust žinai ta prasme?
Na čia.
Jeigu jau planuojamas susitikimas, ta prasme jau iš tikrai pats vaiko telefoną žiūrima, tai kažkuo susitiks, ko tu nežinai?
21:21
Tai tikėtina, kad vaikui jau gresia pavojus.
Pavyzdžiui, mes, kaip buvęs pareigūnas, kaip dirbdavom, jeigu mes jau matom, kad tikrai bus pavojus, kad galimai jisai susitiks su kažkokiu vaiku.
Mes visus darbus metam tuo pačiu metu iškart važiuoju arba jau prieš jam inicijuojant susitikimą, kad jį sulaikyti vietą.
21:42
Tai jūs netgi realiai dalyvaujant procese, ar ne, kad jūs laukiate to susitikimo, kad vietoj suimti su įrodymais?
Jeigu tokia situacija užkliūtų, kad ta prasme mes jau žinom 100 %, kad jis šiandien važiuoja su vaiku susitikti tą ir tą valandą, tada ir tada tai realiai mes jau būnam realiai ant kojų pasiruošę, kad bet kuriuo metu jis gali pradėt su vaiku arba susitikti, arba jau važiuoti.
22:09
Tai mes pakalbėjom apie tai, kad vaikai gauna pasitikėjimą per tą, jog.
Apsimeta kitu mažu vaiku ir taip susidraugauja.
Ar būna atvejų, kur neapsimeta mažu vaiku?
Ir, tarkim, sako, aš čia dėde čia tų mano princese, tenai ir taip toliau ką nors tokių, kad kur būtų, kad prisipa prisipažintų, kad tai yra vyresnis žmogus.
22:33
Man neteko to matyt bet ilgainiui kaip siuntinėja vaiku, po kurio laiko prisipažįsta, kad yra suaugęs iš pradžių apsiimti metų vaikų dvylikamečių, paskui tebūnie jau gauna tas nuotraukas normalios vaiko, kuris apsinuoginęs kur lytiniai organai matosi.
22:50
Tada pedofilas jau prisistato, man iš tikrųjų yra tiek ir tiek metų gali prisistatyt, bet toliau, kad vaikas tikėtų, kad, tarkim, niekam neišduos.
Okey, dėl kokių priežasčių vaikas gali sutikti susitikti?
Oi ta prasme įvairiai per praktiką teko, kad mergaitė 13 14 metų buvo.
23:12
Na paprasčiau babelio, kad nupirktų elektroninę cigaretę normalią tokių €40 skysčio ir jinai pasakė, susitiks su juo.
Tiem reikalam sekso arba dar kažką.
Elektroninė cigarete.
Ta mergaitė buvo biški iš socialinei silpnesnės šeimos tėvų neprižiūrėtų labai todėl, matyt, ir.
23:36
Norėjau kažkokio dėmesio iš suaugusiųjų.
Okey, vau aš.
Visai neseniai buvau klinikoj ir teko susipažint su moterim, kuri dirba priklausomybių centre ir užsiminiau, kad tokią laidą filmuosiu ir jinai, irgi man papasakojo istoriją, kur 16 metų vaikinukas atėjo pagalbos.
23:59
Ir jisai nuo 12 metų taip už narkotikus.
Berniukas atsiduodavo tam, kad gauti dozę ir pats būdamas jau 16, suprato, kad yra blogai, kad jau reikia gydytis ir atėjo pats į centrą, suvokęs, kad reikia keist tai situacija, tai aš nu man tai šokas buvo.
24:22
Čia šią prekę visą laiką apie mergaites kalba, bet ir berniukai būna labai ta prasme.
Labai irgi puolami pedofilų nereiškia, kad turi berniuką, bus apsaugotos ta prasme jam ir berniukai, ir mergaitės ta prasme patinka.
24:37
Ne jam svarbiausia vaikui.
Kaip su vienas teko bendraut?
Ta prasme.
Aš tiesiog buvau paklausęs, kaip tu matai, ką tu jauti ta prasme matydamas mergaitę?
Jis man atsimenu, sakė, kad aš nematau to, kaip mergaitės šiuo metu, kai jūs suaugusi su bendru subrendusią moterį.
24:56
Ta prasme man va čia buvo toks galvoj.
Matai kaip jo?
Kaip?
Kaip tėvam, ką tėvai galėtų pastebėti vaike elgesyje, kuris galėtų nurodyti į tai, kad galbūt yra kažkoks pavojus?
25:17
Nu žinai šiai tarp klausomus dabar be galo daug šeimų ir turi daug tų vaikų, kuriems yra 8, 9, 10, 12, 13, 14 metų ir dabar.
Turbūt sėdi ir galvoji, gal čia mano vaikas?
Gal yra kažkokie ženklai iš tavo patirties?
25:33
Jau per tiek metų dirbant kas galėtų identifikuoti?
Kad galbūt reiktų patikrinti jo telefonus ar ten planšetes ir kompiuterius, ką jis ten veikia vienas?
Iš pagrindinių indikatorių būtų tai ta prasme.
Socialinė paskyra yra užblokuota ir vaikas kuriasi nauja.
25:51
Jeigu socialinė paskyra užblokuota, jis galimai kažką su vaikų pornografija kelia ta prasme arba save, arba kažkokio draugo, arba dar kažką įkėlė.
Jam užblokavo paskyrą ir jisai kuriasi naujo ai tai jeigu.
Vaikas turėjo savo paskyrą ir mato tėvai, kad naują, kurią tai reiškia, jau kažkas įvyko ne.
26:10
Kažkas įvyko arba vaikas, jog slaptažodžio, bet didesnė tikimybė yra.
Kai mes nuvažiuodavome pas tėvus, visą laiką sakydavo.
Neseniai užblokavo paskyrą vaikas naujas susikūrė.
Ir tada klausimas tėvai, o jums nekilo klausimas, kodėl vaikas būtent susikūrė naują paskyrą?
26:27
Sako, ne, ne, tiesiog užblokavau, bet vaikas to nesupranta, kad skelbdamas savęs apsinuoginęs lytinius organus, rodantis, kad jisai.
Būtent save užblokavau išsiųsdamas kažką čia pirmas indikatorius elgesys nepasikeis, nes vaikai, kaip ir vaikai, nu ta prasme paaugliai gali būt biški, piktesni prasme nepasikeis tas.
26:49
Gali slėpti telefonus gali slėpti susirašinėjimus gali nerodyčiau nes bijos, kad pamatysiu kažkam čia, kažką tuos pačius rašinėjimus tikrai slėps.
Bet čia irgi vaikai gali būti tiesiog čia aš aš netgi.
27:06
Žinai galvoju, dabar šiaip iš tikrųjų vaikai, kai turi tas planšetes telefonus, jie vakarais užsidaro kambary.
Jie jaučiasi vieniši, o jie ten atranda tą kitą gyvenimą.
Randa su kuo bendrauti ir čia žinai, tiem pedofilams labai lengva tokia terpė susirasti tas aukas dėl to, kad apsimeta draugais ir su sitaip taip susidraugauja, o dar vie na vienas dalykas tai, kad yra dabar.
27:32
Video programėlės, kur tu gali kalbėtis video turinį iš karto?
Ir gali kitus matyti ir pats kalbėtis.
Kaip tokie dalykai, ar įmanoma tokius dalykus atsekti nes nuo čia irgi?
27:47
Kai pagalvoji, žinai, ten tą patį tik to, ką laivą darai ir tu gali laivą ją daryti ir nusirenginėti tenai tai arba gali ten kažkaip privačiai bendrauti.
Kur čia garantija, kad ten vaikas užsidaręs, nes nes nesusiję su kažkuo nebendrauja?
28:05
Kad vaikas, jeigu žaidžia žaidimus ar kažkur socialinė erdvė yra aktyvesnis ir turi draugų daugiau, jis tikrai bendraus, bet nustatyt, ar vaikas tėvui būnant, ar jis ir kažko nebendrauja, yra labai sunku, nes vaikai viską slepia, kaip ir minėjau.
28:22
Ar jisai skambina kažkam vis tiek ta prasme girdisi iš namų, jie kažką bendrauja.
Ar ne turėtų indikuoti pasižiūrėtų tėvai nesi n.
Kadangi vaikai dabar yra tokie, kad nelįskit prie manęs, aš aš jau esu žmogus.
Aš jau esu suaugęs man 8, 9 metai.
28:38
Tėvai nedrįsta to daryt labai, bet reiktų suprasti, kad reiktų tai daryt, kadangi tu nori apsaugoti savo vaiką nuo galimai kažko baisesnio, kas gali būt?
Taip turėtum ta prasme, tėvai tikrai daryti žodžiu.
Užsidaryt.
Kambary vaikas ta prasme durys atidarytos iki 16 14 metų, kad ta prasme matytų, ką daro m kad.
28:58
Būtų matoma visą laiką, kas ką toj planšetėje telefone veikia nu iš dalies.
Turėtų būti taip aš, kai tu sakai.
Kad žaidimuose net gali pedofilai gaudyti, tai čia iš viso nes nu negali įtarti, žaidžia žaidimą ir žaidžia net negalėtum pagalvoti, kad ten gali atsirasti pedofilas, kuris nuo.
29:18
Susirašinėjimo dar galimai gali ir susitikt tarp kitko.
Kalbant apie žaidimus.
Jeigu neklystu danny yra būtent toks padalinys, kur aš dirbu, mano tiesiog dar atskira atskira šaka jų, kurie žaidžia žaidimus, susitarimą tyčia ir ta prasme žaidžia minecraft žaidžia roblox žaidžia cska.
29:40
Ir jie žaidžia su vaikais.
Vaikai jiems labai dažnai praneša, kad kažkas prie jo priekabiauja.
Tai aš manau, Lietuvos policijai susitepa biškį daryt, bet netgi taip.
Jo aš mokymuose.
Kaip tik dar prieš išeinant buvau realiai apie tai ir pasakojo, kaip jie praneša apie tai.
29:59
Tu.
Sakei kad tu pats kur davai vaikų anketas ir taip gaudydavo ir pedofilus.
Na čia vienas iš mūsų.
Būdų, kaip mes irgi informaciją rinkdavomės.
Tai būdavo taip susikuri paskyrą RN tikiesi, kad feisbukas neužblokuotų ir tada pasikvietė kelis žmones arba į kelias grupes nueini tiesiog palaikyk aš kelis komentarus ir nu atsiranda, kas tai čia truks, kaip greitai tas?
30:22
Atsiranda jeigu paskyros.
Neužblokuoja tą užtrunka ta prasme 2 3 dienos ir pas tave draugų sąrašą iškart pradės pildytis.
Tiek.
Daug.
Ir, kad ir užsipildo tas draugų sąrašas, jie pradeda rašinėt, kas ta prasme po truputį ne iškart ta prasme jie ateina pas tave nuotrauką palaikino, gal kažkur komentarą padės ir jie pamažu tada ta per 2 3.
30:47
Dienas jau į draugus siūluose.
Va čia tai.
Medžiotojai.
Eik tu sau.
Aišku, yra ten žinai.
Tų atsargesnių.
Kurie biškį labiau techniškai supranta labiau dalykų, supranta, kad nu tikrai gali kažkas pagauti kažką gaudys.
31:06
Kiti visiškai nieko nesupranta, jam iškart įrašo labas atsiusk savo.
Apsinuoginusi mhm.
Mes dabar kalbame apie individualius pedofilus.
Ar mes.
Turime kažkokias tai organizuotas grupes, apie kurias galbūt jūs žinot, bet nereikia būtinai atskleis, bet galbūt yra tokių vietų, kur jūs stebit ir yra grupės, kur pedofilai renkasi.
31:30
Nu žinau, kad amerikoje tikrai yra tų grupių, net yra saitai, kurie tenai vienas su kitais dalinasi pornografiniam nuotraukom.
Apie tai buvo irgi podcastai, ir dokumentiniai filmai.
Ar lietuvoj mes turim tokius dalykus?
Kai žemesnėje grandyje dirba asmeniškai man neteko susidurt, kad būtų būtent tos grupuotės.
31:51
Dažnai didelis ratas.
Juk žinai, kažkas kažką rašė, nu žinai čia, kad ir. 10 jau ratas nu kad ir 2 žinok. 3 jau arčiau ir irgi didelis ratas, bet man neteko su tuo susidurt.
Šie Skvernelis policijos biuro, kur aš dirbu prie to pačio man irgi su tuo neteko susidurt, bet iš gaunamų pranešimų dažnai pasimatydavo tos pačios telegramų grupės ta prasme ir tiek pas vaikus nuvažiavus matydavo s.
32:16
Dažnai tos pačios telegramų grupės, kur yra tiek vaikų pornografija, tiek kažkokie gore dalykai, kurie žudo pjausto ta prasme galvas kapoja, nuvažiavę į akį yra ne kažkas kažkur ta prasme tos grupės ištisai kartodavosi.
Tai reiškia, yra grupės.
32:32
Kokie žmonės tenai, bendraminčiai tokia ar ne tuo, kas?
Dalinasi galima prie to priskirti būreliui.
Aš tik girdėjau.
Dar kad šitam.
Instagrame pedofilai naudoja kažkokius specialius mieste gus, kuriuos tik jie žino ir pagal tai dalinasi tas nuotraukas šitas yra yra ne šitas.
32:56
Įrašyta iš amerikiečių.
Girdėjau ta prasme irgi teko vis tiek mes bendraujame kaip narės policijos biure, tiek mokymai buvo.
Aš buvau į mokymus išvažiavęs estijoje su.
Taip vadinamąjį naktį secret servisai kriterijus, kaip mūsų vaizdą tai su jais, kiek teko bendrauti, jie sako, yra tokių dalykų prasme.
33:16
Amerikoje labai populiarus lietuvoj nu nepasakysi lietuviško Kauno.
Kaip peržiūrėjau, tai nelabai yra, kad kažkas dalintųsi, bet amerika populiaru net pagal.
Hte gus tai pedofilai žinote, stegus ir taip stebi turinį.
Kiek turi tiek to?
33:33
Sakau tu žinai, kaip kazkas deda, dažnai jie tiesiog juos apsupo, skraidino, žiūri to kon.
Tai ne ta sistema.
Nepagauna taip greitai ar ne praslysta kažkaip ta prasme tu gali.
Feisbuką instagramą užsiregistruoti, jeigu tau yra 14 arba virš 14, tiesiog pasižymi, kad tau yra virš 14 14 ir tu gali dėt kontentą, kokį tik nori.
33:55
Žinot, aišku, kad nebūtų pornografijos nebūtų sudaręs.
Nu jo.
Dar g webbas dar kvepia iš viso, kiek žinau labai sparčiai, amerikoj vokietijoj gaudomi yra vaikų pornografijos tokie saitai, jeigu kas nežino, kas dar krebas, tai tu gal gali papasakot.
34:22
Aš šiaip, jeigu kalbant yra akli ir webbas dirbęs ir dar taikli webas, viskas, ką google, ką mes socialiniai tinklai ir taip toliau galim nueit, ką mes gyvenam, ką mes realiai gyvenu kiekvieną dieną the bass yra būtų, tarkim, žmonių kalba, jūs dirba tam tikroje įmonėje, jūsų įmonės dokumentai, kurie pasiekiami tam tikros organizacijos ta prasme žmonėms, universitetų kažkokie piaf dokumentai, mūsų sistemos, viskas, tai yra dvipusio realiai, bet kas negali prie to prieiti.
34:53
Kalbant apie dar ką dar kas yra paslėptas realiai po toru, kur, pavyzdžiui, tu jungiasi peroni na ta prasme netvarka tavo ip adresas yra štabai patirs yra padaromas kitas į es 3 4 ta prasme šokinėjama per ip adresus pakol tu pasieki ta prasme tam tikra puslapį, į kurį eini ten galėtų atsekti.
35:14
Tavęs taip suprantu ne iš dalies taip, kad.
Negalėtų atsekti, bet taip pat dar kvepia yra ne tik pedofilai, ne tik tie, kurie kažką pardavinėja avon.
Kokius ginklus ir taip toliau, bet yra tie patys hakeriai, kurie stengiasi įsilaužti tam tikrus žmones.
Tai čia ir žmonių apsaugai, ir nu ta prasme tokiam grįžtant prie dar que bo tai.
35:36
Ten nėra tokio dalyko kaip google ta prasme tu nenueis ne atsidarysi, dak tų gau ir nesudesi pornografija, arba hudson tiesiog turi žinoti jau tuos on linkus, kuriuos reikia eit.
Jie yra gan paslėpti ir juos sunku surasti, ypač kalbant apie pornografiją.
35:55
Okey.
Ar buvo atvejų, kad Lietuvos kažkokie tinklai turėtų, kad mes Lietuvoje turėtume savo lietuvišką kažkokį tokį tinklą vietą.
Išliktų mano buvusių viršininkų klausimas realiai man iki to iš tikrųjų man neteko, bet aš aš ja tikiu, kad taip kažkada buvo arba dar kažkas nesigavo iki tol, nes neturi tam tikro link, o ne už gautas tas žmogus, kuris turėjo tą rinką.
36:22
Ir arba serverius dar nu ta prasme ne surast, bet tikėtina, kad yra, nes jeigu žinau iš amerikiečių, kad pas amerikiečius daug buvo Vokietijoje, žinau, kad tokie dalykai irgi vyksta.
Kad lietuvoj taip yra, tai tikėtina, kad irgi yra, bet s žiniasklaidai niekas neišeis.
36:38
Tikėtina, kad nes tai yra labai tokia sunki tema visiems suprantant.
Tai tikėtina, nesužinosi ar to, kas dirba m.
O tai čia žinai, čia dar dar nu aš tikiuosi, kad ras ta prasme.
Aš tikiuosi, kad suras ir uždarys.
36:54
Jeigu toks dalykas yra šiaip kalbant apie.
Dark web batai Lietuvoje žmonės nelabai naudojasi, ypač pedofilų, kiek man teko, tai, jeigu pasižiūrėti pas juos, pas juos nei vienas nebuvo ai nebuvo.
Kiek dar kartų nerado tania dar dar kalba dramos.
37:10
Pagrindas tas pats capas kikas.
Tai čia tas dar ten susirašinėjo programėlių apstu, bet ta prasme iki kompiuterio iki dar que bo ar kažkokių virtualių mašinų, kurie jungiasi arba operacinių sistemų būtent darbui skirtų nėra, tai čia jums realiai.
37:28
Supaprastina darbą šiek tiek.
Žinai lyginant.
Su amerika, kokia ten reiškia jie tokie žinai pasikaustę jau lenda iš viso į que bo ir tenai jau viską daro ten palyginus ir žmonių.
Daugiau, o pas mus truputį mažiau žmonių ir.
37:45
Procentaliai pas jus daugiau tikrai yra tokių žmonių pedofilų, tarkim, tai dėl to jie biškį tokią infrastruktūrą ir tokius dalykus labiau išvystyti.
Amerikoj.
Pameni aš tau sakiau apie tą podcastą, kur kur klausiau?
Tai jisai buvo užsiminęs, kad.
38:02
Tam dar kvepia tas etiškas hakeris, kuris juos ek spausdina, randa ir paviešina, ir priduoda į policiją.
Jisai buvo radęs tokių puslapių, kur yra net žinomų žmonių, senato narių ir panašiai.
38:20
Nu aš noriu paklaust tavęs, bet nežinau, kiek tu galėsi atsakyt, bet ar mes savo šalį tiek, kiek tu esi matęs?
Ar turime tokių atvejų, kur tai būtų žinomi žmonės?
Ar ar ar?
38:39
Politikai.
Kažkas tai tokio, kur niekada nepagalvotum, kad taip gali būt kartu.
Apart to politiko, kur dabar pradėtas ikiteisminis tyrimas, kuris vyksta dabar.
Į kli aš pavardės dabar neatsimenu, išbandė sporte žmogus.
Aš prie to nedirbu.
38:54
Ten dirbo sunkaus ir organizuoto nusikalstamumo skyrius.
Tai yra, kurie dirba jus su realiais atvejais mes prie to aš bent neprisiliečiau išmokų deguonies, kiek žinau, neprisilietė ta prasme, tai yra man, jei neklystu vienintelis pakolkas seimūnas, kuris buvo Seime, kuris yra ta prasme, aš šituo sugautas esate jauni.
39:14
Kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
39:36
Jeigu norite pradėti jums, tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordiniai Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta rekordiniai Vilnius taškas lt.
Ar buvo tokių atvejų, kad pagavot tėvus, kurie.
Su savo vaikais.
39:53
Taip tekę, bet šitą temą, kadangi ikiteisminis tyrimas vyksta, negaliu kalbėt, supratau.
Bet užtenka tik tuo ar ar mama ar tėvas.
Lietuvoj šiaip moterų man per 5 metus teko tik vienas.
Tai didžioji dalis yra vyrų.
40:10
Tai ar, pavyzdžiui?
Kai taip atsitinka?
Žmona.
Tiki tuo prasme jinai jinai neigia tai iki paskutinio ar jinai iš karto suvokia kaip kokia reakcija būna man tiesiog, nes nu, aš įsivaizduoju, kad jinai nežino.
40:30
Žmonės niekada nežino, draugės niekada nežino juos.
Iš pradžių gina paskui kaip klausimus liudytojais.
Pateikiami faktai, klausimai tam tikri dalykai, asmeniniai jos.
Pradeda galvot, kad gal taip ir yra.
Nes nu neveltui atvažiavo kriminalinė policija ne veltui išsivežė visus kompiuterius telefonus.
40:51
Ne veltui išsivežė draugą.
Sulaikyt tarkim trim dienom 2 dienom, kad jis ta prasme areštinėje pabūtų.
Ne veltui taip vyksta, bet, aišku, yra tokių moterų, kurios labai įsitikinusios, kad jų vyras yra nekaltas ir kad šia sistema eina prieš juos, nes jie kažką gerai daro, bet realiai nu ta prasme tiesiog visi faktai yra.
41:14
Viskas surinkta ir tiesiog neigia, tai tiesiog iki galo.
Netikėjome, nes gali būt.
Kad tas vyras tiesiog yra šeimos išlaikytojas ir iki galo vienas atrodo jau.
Ženklas, jeigu vaikas tėvus užblokavęs, kad jau ženklas yra patikrinti, ką jis veikia.
41:30
Jeigu jau taip tėvų tėvų ne nenori, kad tėvai matytų, ką jis daro, nu tai vat.
Reiktų kažkaip va tokia nu ta prasme tėvai turėtų įsijausti į tą ta prasme kaip seklio vaidmenį.
Jeigu, aišku, nereikia čia dabar sukeltų visiems tėvams panikos, nes kad žino galvos, kad jų vaikai kažką daro.
41:46
Ta prasme jie turėtų vis tiek stebėt vienas akim savo vaiką aš, kai neturiu dar vaikų, tai žinai, toks dar nežino pakankamai matęs.
Tokio tie, kurie turi net neįsivaizduoja, kiek esat daugiausia pornografijos radę pas pedofilą?
Daugiausiai ir daugiausia turėtų būti mano rastas draivas.
42:08
Tai buvo apie 3 savaites. 3 terabaitus.
Jo.
Ir tie 3 stabai tai buvo pilnai užpildyti ir ten buvo net folderį, pavadint ta prasme kelintų metų kas ta prasme medžiaga?
Lietuviška ar užsienietiška lietuviškos nei.
42:24
Vienas neteko ros, bet ten buvo užsienietiška.
Tai yra iš Amerikos nudistu vaikai, kažkokie nuotraukos vaizdo įrašai iš telegramų vaizdo įrašai, kažkokie krūmų su lietuviška.
Pavyzdžiui, medžiagą ji buvo atradę pornografijos lietuviškos pornografijos.
Tai mano kolegos, kurie su tais būtent vaikais vaikus turi.
42:45
Tai jie, pavyzdžiui, negalėdavo dirbti beveik šito dalyko, nes mums reikėdavo tuos pačius čia jų lankas truputį, bet tuos, pavyzdžiui, telefonus pasiėmėm mes gaudavom išklotinės telefonu, ta prasme išklotinės matydavom kas, kokie failai yra telefono?
Pasižiūri tuos telefonus, ta prasme ten pas pedofilus tiek vaikų pornografijos telefonuose būdavo, kad prasme sėdi.
43:07
Ir matai kad ten. 40 vaizdo įrašų ir tau juos visus ta prasme kaip pareigūnui, kaip vienas žvalgybos pareigūnai ta prasme, nes yra kelios rūšys mūsų kaip pareigūnų, tai tam turi apsižiūrėti tuos vaizdo įrašus ir įsitikinti, kad ten nėra lietuvių iš Lietuvoje gyvenančio vaiko.
43:25
Įsijungia ausines žiūri, ar ten televizija nieko lietuviškai nekalba tebūnie rusiškai lenkiškai, gal kažkur prie pasienio gyvena ar kažkas nekalba, turi tuos vaizdo įrašus pats per kiekvieną.
Tau nereikėjo kažkokios psichologinės pagalbos pačiam po pirmų.
43:43
Metų už savo viršininkę jam buvusioj ta prasme pasakiau nuimkit mane nuo šitų dalykų, nes aš negaliu naktį miegot.
Dažnai.
Psichologiškai kerta labai.
Bet nu ta prasme, kaip mano kolegos sakydavo ir kariamas šuo yra pripranta.
Tai teko ta prasme priprasti prie to, bet jau paskui žinok, kai matai tuos dalykus ištisai, kai žiūri į tuos dalykus, ta prasme smegenys pradeda ignoruoti, kai tu dirbi žinai, nes tau reikia vis tiek suras tą dalyką, tai yra smegenys tiesiog praignoruoti.
44:12
Kokios yra sankcijos pedofilams?
Kai juos pagauna?
D.
Jeigu neturit jokių kitų nusižengimų, niekada nei teismas baudžiamąja byla ta prasme turėjo ikiteisminio.
Niekada niekada nenuteistas bus pirmas kartas turėtų būt jis atleidžiamas nuo baudžiamosios atsakomybės.
44:30
Tai yra jam lyg tinumas.
Jis paleidžiamas laisvėn. 2 kartą jau gali būt paleidžiamas laisvėje su bauda su su bauda jį paleisti baudos gana didelės buvo už pornografijos laikymą už pornografinio turinio turėjimo vaikų turim turim tai tau užtenka realiai turėt 1 2 paveikslėlius ta prasme, kur vaiko lytinių organų mainais ir jeigu tu būsi viskas.
44:52
Sumaudžia, kuriais ta prasme nesvarbu, tau suėjo tiktai 18 metų turi nors vienas tokį viskas bus.
Ir štai šiandien visam gyvenimui.
Tai vaikas iki. 18 metų nu mes jau nuo. 16 metų jam, kaip jau pradeda, tai žinojau.
45:09
Pradėjau taip žinau, bet dažniausiai, jeigu tokie nuo 16 metų būnu toli, net jeigu neklystu dabar, tai dažniausiai su tėvu laiminimu ta prasme teisme.
Sakykim, taip ir išeina kaip ir nieko neturėdamas tėvus, tiesiog tėvai savęs, kaip ir prisiima klaida, nes žinai, čia.
45:26
Dabar tie sekstingą labai populiarūs per per tuos socialinius tinklus ir dabar čia porelės kokios 16, 17, ten koks vaikinukas 18 žinai atėjo ten draugė 16 sekstingas.
Tai, ką jau jisai viskas.
Pagal Lietuvos.
45:42
Įstatymus, taip, tai žodžiu.
Jaunimui reiktų šiek tiek pasukti smegenis prieš siunčiant iki 18 metų.
Geriau geriau ta prasme ramiai.
Būt geriau ramiai pasėdėt.
Net.
Sekstingo.
Nereikia sekstingo su.
Nuotraukom geriau kur matytųsi, viskas nereikia.
46:01
Ta prasme pries pries tai toliau, viskas sunkiai, bet žemiau ten geriau nereikia, okey?
Ai.
Šitą dar kalbant toliau, tai, jeigu 2 kartas pagaunamas, jau išeina jūsų laisvės likti namu bausme, tai ta prasme gali pasodint metams keliems mėnesiams priklauso nuo.
46:21
Kiek sunkus tai yra atvejis ta prasme, jeigu pas tave 3 šiaip realiai pagal sunkumą nelabai ryšių, nes tau užtenka 3 nuotraukų, tave žinai jau sodintų 2 nuotraukų, bet irgi atsižvelgia kartais jeigu į tai, kad koks kiekis buvo.
A jeigu pasidėję ir dar kartą išėjo nu ta prasme 3, 4, 5 metai.
46:41
O užgimusio pasaulio gyvas susitikimas, o iš gyvų susitikimų.
Tai, kadangi aš nedirbau, tai aš tiksliai nepasakysiu, bet ten reiktų sankcija pasižiūrėti, bet manau, irgi panašiai ta prasme 4 5 metų taip irgi okey.
Cha cha.
46:58
M nu gerai.
Gerai, aš manau, kad šiandienai užteks.
Šitos temos pagvildenti m kitas temas, kur tu irgi turi nemažai patirties.
Ir šiek tiek pereikim prie gal geresnės emocijos, nes šita šita emocija mane šiek tiek taip žinai nusodino.
47:20
Tai skemai ir pakalbėkime apie pinigų išviliojimo.
Dabar tikrai buvo populiaru, tai paskutinius pastaruosius metus daugelis sulaukia skambučių apie investavimu s kripto susikurkit platformas.
47:38
Ten dar toliau nu visokių būdų žinutės ateina taip toliau, gal galėtum plačiau papasakot apie trumpai, kokie yra išviliojimo būdai ir kuo jie skiriasi?
Nes aš žinau, ten yra fišingas, veršingas, miškingas ten pavadinimai, bet tokius trumpus, kad žmonės bent jau žinotų, kokie yra būdai, kad susipažintų ir atsargiau žiūrėtų į tai, kai tai atsitinka.
48:04
Šiaip.
Sakyčiau, yra daug tų būdų.
Lietuvoj pats patys populiariausi yra fišingas.
Taip, tai tau tiesiog elektroninį paštą ateina kažkoks pranešimas.
Žiūrėkit jūsų feisbukas nulaužtas reikia prisijungt paminėti.
Čia atsidaro puslapis, feisbuko kopija ir ta prasme suvedi duomenis ir tavo kompas RN varomus, bet.
48:23
Kopija būna identiška, ta prasme neatpažinsi kopiją būna.
Identiškai neatpažinsi, tiesiog reiktų žiūrėt į tą jure la, kuris yra nu ta prasme, naršyklės viršuje adresą ne.
Jis gali būt identiškai toks pats, bet gali būti nors vienas raidė, pavyzdžiui, pakeista gali būti iš lotyniškos raidės padaryta rusišką raidę ir tas puslapis sukurtas, ir jis taip pat praeis ta prasme tiesiog plika akimi nepastebėsi to dalyko, bet reikia visą laiką.
48:49
Žiūrėt jau yra.
Pasitikrint gali, kur yra ta prasme daug puslapių, kur gali tas pats vairus totalus yra toks dalykas, kur gali pasitikrinti, ar tai galimai fišingas, ar tai yra kažkoks virusas.
Įvairūs to tu.
49:05
Čia puslapis toksai ar?
Ne.
Mano dabar kompanija, kur aš dirbu irgi tokį dalyką paleido ta prasme.
Mes irgi turim nori piene tokį real čekį, kur gali pasi numestų, yra ir pasitikrinti, ar tai galimai užkrėstas viršininkas ir dar kažkas?
Tada lietuvoj kitas populiarus dalykas yra smėlingas, miškingas yra, kai siunčiamos žinutės apsimetant kažkuo, tarkim, dpd, kurjeriu ar dar kažkuo numetamas jų realas, kur reikia nueit pamilk čia ir ta prasme pati patikslink valstybių narių.
49:37
Kažkokią dar kažką, tai šitas labai.
Populiarus dalykas ir tas juos irgi galima pasitikėti.
Kaip 100 %.
Į puslapį visą laiką reikia puslapiui, o kaip žinoti va?
Dabar tikrai aš užsisakiau siuntą, tai čia atėjo ir netgi pridėti žinutė jums d vat ateis rytoj siuntinys, norite pakeisti laiką?
49:59
Spauskite nuorodą.
Dabar čia tikrai the center netgi atsiuntė šiaip reiktų.
Žiūrėt pagal tą visą jį tą jure la domeną, kur eina, nes, pavyzdžiui, aš dabar dirbti nežinau, kaip tiksliai vadinasi, bet jeigu, tarkim, bus v taškas hv.com.
50:16
Arba taškas lt aš dar nežinau, kaip suvaidinusiu, tai ten bus šimtaprocentinis, kad jisai bus tikras ir ten slešas, ten kažkoks dalykas.
Tas bus šimtaprocentinis.
Jeigu, pavyzdžiui, bus kažkoks.
Login taškas jie kūrė ir taškas taškas.
50:34
Ten lt ar COM.
Tai jau 100 % feikinis jau gali net net pamatęs gali sakyt, sorry chebra.
Esmė.
Tokia, pavyzdžiui, tokias žinutes gaunamas.
Jos yra siunčiamos kiekvienam numeriui, tarkim, jos yra.
50:52
Sukurtos tai tavo ta vienas nuoroda tavo numeriu yra priskirta unikali, unikali ir.
Jeigu tu jos, pavyzdžiui, pami gi pas juos pas jau tuos skenerius vadinkim pas juos užsispaudžia, kad tu pamintos mus, nes tos nuorodos nieks kitas daugiau negali pamiršti, nes jinai yra sugeneruota, belekaip jos neatpažinsi.
51:14
Jiem, jeigu tai užsifiksuoja tą numerį turi ir toliau kitus dalykus mums ai reiškia tu.
Patikėjai jie tau toliau siųs kitus dalykus, ar ne?
Galimai kažkuo tiki galimai yra kabliukas, galim tave išnaudoti.
Čia toliau kituose.
Skiriamos už tai pereina, tada yra veršingas, tai yra viršininkas, kai tau skambina sveiki, mes skambinam iš tokios ir tokios platformos matėm užsiregistravote norint investuoti į.
51:40
Gazpromo akcijos gazpromas viskas kyla, dabar auga ten mūsų robotukas jums padės viską daryt čia ta prasme tiesiog klausyk man.
Būdavo skambina, sako sveiki čia iš swedbank, o dabar čia atėjo žmogus nori, nori pasiimti pinigus su jūsų įgaliojimo taip toliau arba, pavyzdžiui, ten čia skambina iš swedbanko matėm darė pavedimą blemba identiškai pasako pavedimą, ką aš dariau ir sako, bet žinokit, tie pinigai.
52:11
Man atrodo, jų ten ar 2 kartus pervedė kažkokius kažką pripasakojo, žinai, bet jūs galite susigrąžinti.
Dabar reikia čia jūsų asmens kodo taip toliau, kol kaip jie žino, kad kažkoks pavedimas buvo darytas, kaip kaip jie iš viso?
Kaip jie žino, kad aš turiu swedbanke sąskaitą, kaip jie tą informaciją gauna yra tada.
52:28
Klausimas, ar tu kalbi lietuviškai su jais ar rusiškai man atrodo rusiškai?
Jo rusiškai yra.
Tame dalykas, pavyzdžiui, jeigu tą pavedimą vykdė seniau, tarkim, prieš savaitę vykdė aš visi nuėjo ta prasme, gali būt kažkur išlaužta duomenų bazių, tarkim, tu pirkai kažką kažkokiame puslapyje iš savo swedbanko jis mokėjo viską duomenų bazė išlaužta yra tavo vardas pavarde yra tavo telefono numeris yra, tarkim, pavedimas, pavedimas, kad tu padarei tokį pavedimą yra tavo sąskaitos numeris, sąskaitos numerį galima pasitikrint.
53:07
Vienas cento siunčiant pamatysi, koks bankas, koks ir viskas iš karto atšauktos, mes turim.
Mūsų laidos rėmėjo youtube kanalo finansiškai raštingi klausimą, beje, jūs turbūt, kaip yra?
Aš dažnai girdite, jog kažkas kažkur taupo ar investuoja pinigus, bet patys nežinote, ar nesuprantate, nuo ko pradėti, nes viskas skamba pernelyg sudėtingai.
53:30
Tuomet finansiškai raštingi youtube kanalas yra būtent jums žmogiškai paprastai apie pinigus nuo akcijų iki nekilnojamo turto paskolų.
Pat ten pamatysite eksperto komentarus ir finansines įžvalgas apie šią laidą nuorodą rasite aprašyme, tad keliaukite po laidos ir prenumeruokite finansiškai raštingi kanalą tapkite drąsesni su savo pinigais kelkite Lietuvos finansinį raštingumą ir pasiekite savo finansinius tikslus.
53:58
Be baimės ir jisai klausia neseniai šimtmečio buvo pavogti duomenys, kur reikalauja dabar didelių pinigų berods milijono išpirkos.
Kaip bankai ir brokeriai užtikrina platformos saugumą nuo panašių atakų.
Ignitis nėra bankas, bet, pavyzdžiui.
54:17
Tokie žinai šiaip žiūrint.
Kadangi turiu draugų, kurie dirba bankuose, turiu, kurie būtent prie pinigų plojom prie kibernetinio saugumo, dirba ta prasme pas juos apsaugos didelės ir jie dideles lėšas.
Į tai deda samdo tikrai žmonės, kurie gali tai daryt ir jie turi.
54:38
Tiek tų pačių įrankių, tiek jie stebi internetą ir ta prasme pamato kažkur.
Kaip labai dažnai rusų vienas yra grupuotė, kilo net pavadinimu jinai jie stengiasi, pavyzdžiui, tiek balkanų šalių, tiek Baltijos šalių.
Bankus visus dado siunt išl aušrinėje ta prasme jie ištisai stengiasi kažką padaryt tam tikrus dalykus.
54:58
Kiekviena įmonė, tarkim, banke gali autorizuoti ir tam tikrus dalykus, tik daryt tam skirti žmonės.
Jie turi prieigos prie tų dalykų.
Tai jiems, pavyzdžiui, aš, kai dirbau farmacijos įmonė, tada prieš po policijos šias mes farmacijos įmonėje turėjom tam tikrus žmones su tuos city o cco, kuriuos reikėtų visą laiką prižiūrėti jų kažkur jų duomenys iš.
55:23
Internete paviešinami mes iškart passwordus suro, tuo da vom ta prasme keisdavome ta prasme apsaugas dėdavom kiekvienas bankas, kiekvienas, pavyzdžiui.
Nasdaq as, pavyzdžiui, ne bankas, bet vis tiek ta prasme turi tiek žinau kitus lietuviškus bankus, kurie turi tokius pačius analitikus, kaip aš buvau kai kurie stebi tokius dalykus, jei kažkas panašaus įvyksta, jie yra tuo ja, kad jeigu, pavyzdžiui, kad nepasigautų tas pats.
55:48
Kuris turi autorizavimo teises, kad nepasigautų tam tikro fišingo ir kad vėliau nebūtų užkrėstas kompiuteris, užkrėstas kompiuteris.
Visi duomenys persiunčiami tiems patiems akiniams ir jie gali toliau vykdyti savo duomenis.
Čia jie gali per.
Kažkokį taisyti jau patekti į banką ir iš banko paimti duomenis, ar.
56:08
Supratau tai realiai žmogui žinoti, kad tai nes kiamas tai žiūrėti nuorodą, ar ne, nespausti tos nuorodos, kokie dar būdai sužinoti, kad tai yra skelbiamos?
Paskambino man lietuvių kalba papasakojo, kad skambinu į sveikatos arba skambinu čia iš poliklinikos.
56:28
Jūs matom užsiregistravo taip toliau.
Dabar skambučių.
Yra belekokių ir netgi gali užrašyt, kad čia iš poliklinikos skambino kaip pasitikrinti, kaip nepapulti ko, kaip iš kaip užsitikrinti, kad tu ne pa nepapultų.
56:43
Man tos apgaulės iš bankų.
Pusės tai ta prasme visą laiką būna esmė tokia visiem žinot, kad reiktų bankas niekada neprašo duomenų jokių ir ta prasme jos turi jam ta prasme paprašyti jūsų duomenų net nereikia.
Jie viską mato ir taip, jeigu skambina, prisistato, kad kažkoks.
57:02
Pinigų plovimo ten vadybininkas dar kažkas.
Mums reikia jūsų prisijungimų, gal galit prisijungt čia su policija?
Kalbam ta prasme tuoj duosim.
Policija pakalbėt parinksim kažką 2 telefonai pasiimti vienas telefonas muzikėlė swedbanko arba dar kažkokia luminor o banko sujungia telefonus 2 juos palaiko muzikele, pagrojo ir kitas žmogus pradeda kalbėti.
57:26
Čia atvyksta žmonės, apsimeta niekada tokiais dalykais netikėtų prasme.
Jei kažkas skambina prašo asmens duomenų telefonu, aš, pavyzdžiui, aš asmeniškai.
Jam nepateikus savo asmens duomenų per telefoną ir kažkam reikia, rašo elektroniniu paštu.
57:45
Apie bankus.
Tai tada apie gydymą įstaigas, apie gydymo įstaigas irgi yra klausimas.
Jeigu iš esi užsiregistravęs kažkur, tai tikėtina, kad tikrai esi užsiregistravęs tautinių kažkokios kemo nebus, kad ta prasme nuvyks ir nieko neįvyks.
Tai čia reiktų vis tiek pagalvot, gal kažką žinai.
58:04
Nori apgaut, gal kažkas bus, bet jeigu užsiregistravai 100 % atsimeni turi elektroninį paštą, kad kažkur registravaisi, nes į sveikatos ateina kažkas, tai tikrai žinai, kad neapgaus.
Ta prasme nu tada.
Investavimo skambučiai, ant kurių labai daug net man atrodo, tu turi istoriją, kaip jūs kratą darė ir pagavot gali papasakot, nes dažniausiai visi galvoja česká skambina rusiškai.
58:31
Tai čia iš kažkur tai.
Aš trumpai apie investavimo trumpai nusako mokamus tai realiai.
Jie paprastai prasideda iš kažkur duomenų bazė išvogta jūsų telefono numeris yra jūsų vardas pavardė.
Nu tarkim vat.
Jie turi tokius kompiuterinę techniką vadinamą voip voice over internet protocol, kuriais generuoja numerius lietuviškus numerius nusigert nusiperka tam tikrą servisą, kad generuoti tuos numerius iš tų numerių skambina iš kompiuterio tiesiai jums telefonui.
59:04
Teikiniai visi ar ne?
Dabar, kai žinau telia ar tai Lietuvos, visi operatoriui mėgina šiuos užblokuoti, bet dar palauk as nerukau.
Skambina prisistato ten esame iš tokios ir tokios firmos norėtumėm jums padėti ta prasme matom, kad kažkur registravotės investuokit šimtaprocentine grąža per.
59:25
Per savaitę per mėnesį ta prasme.
Žmonės tuo patiki dažniausiai patiki.
Ne tokie raštingai finansiškai raštingi.
Šiaip visą laiką tas pastebėjau, kad ta prasme, kiek teko dirbt, kad finansiškai raštingi nebuvo.
Jie tokiais dalykais pateikė, jie užsiregistruoja.
59:43
Jiems padeda užsiregistruot naudoja programinę įrangą anydesk teamviewer, kurie leidžia tiems patiems sukčiams prisijunk prie žmonių kompiuterių ir viską sumaišyti už jus tai tu realiai?
Padeda tu realiai duoti kompiuteriu naudotis, okey tai jeigu.
1:00:00
Senesni senyvo amžiaus žmogus būna tai viską už jį padaro.
Kriptovaliutų piniginė, tarkim, tą patį bains kraken atidaro ten iš asmeninės banko sąskaitos išveda visus pinigus.
Į kriptovaliutas iš kriptovaliutų piniginės talpyklos išveda į savo pinigines ir viskas pinigai dingsta ir tada realiai taip kalbant, pudrina smegenis, kad, žiūrėkit, vat atėjo jūsų pinigai, jūs turite juos savo platformoje mūsų platformoje vat šiandien uždirbame 100 % uždirbom, 10 % uždirbom 20 % žmonės pamato tuos pinigus.
1:00:38
Jie supranta, kad nori jau išsiimti va turi kažkiek plius, o gal ten šeimai padės, gal dar kažką padės ir jiems prasideda kalbos, kad.
Atsiranda mokesčiai kažkokie nežinomi.
Žmonės sako, o kai sumokėsiu mokesčius paimant pinigus pervest žmonės sumoka mokesčius, yra dar vienas mokesčiai, atsiranda dar vienas mokesčiai, žmonės naudoja pinigus ir viskas mokėti, ir viskas pradingsta.
1:01:01
Šitie pinigai ir po to ir tas.
Skambintojas pra dingsta viskas ane skambintojas pradingsta.
Ir paskui po kokių 3 4 mėnesių po pusės metų atsiranda naujas skambintojas, tie patys sukčiai tiesiog turintys duomenis, kad šitas žmogus pervedė tiek ir tiek pinigų.
1:01:17
Jis dar gali pervest, jis yra dabar.
Nusivylęs ir nori atgaut savo pinigus, nurašinėja, tarkim, elektroninis paštas šis skambinėja jam jie sukuria tokio tipo firma.
Sveiki mes esam tokie ir tokie ten advokatai žino apie šitą jūsų situaciją žinom šitą įmonę jūs apgavo.
1:01:37
Davai bet gaunam pinigus.
Žmonės su tuo pasirašo, žmonės vėl tiems patiems sukčiams išveda pinigus ir viskas negana to, kad žinai išvestų pinigus, bet žmonės pasirašo tam tikrus dokumentus nufotkino.
Žmonės savo asmens tapatybės korteles pasus nusiunčia žmonės nusifotografuoja asmens tapatybės pasais ta prasme.
1:02:01
Tai yra nesunkus dalykas tiems sukčiams, paskui pardavinėti šituos duomenis ir kad su tų žmonių duomenimis, kažkur ofšorinėse ar dar kažkur būtų dar atidaromos sąskaitos.
Ne tik sąskaitos, bet kiti dalykai ta prasme darom čia jau vadinasi angliškai identitetą čia kokia yra?
1:02:21
Didžiausia išviliota suma tavo praktikoj iš lietuvių.
Jeigu neklystu virš 120000.
Žmogus. 120000 investavo jo įmonės.
Vadovas iš savo pinigų investavo į kripto, taip sakant, valiutas į kriptovaliutų piniginę keityklą sukčių rusų usa ne tai, kad rusų, bet rusiškai kalbančių žmonių.
1:02:47
Ir taip pinigai iš jo, bet tai gerai jūs.
Žinot, tuos kol centrus jie gyvuoja ta prasme kaip kaip, kaip tai vyksta.
Visi tai žino ir leidžia jiems dirbti juos sunku.
Labai surast vienas dalykas, jie labai užsislėpę.
Būna, jie gali būti po keliom įmonėm paraliais žmonėm.
1:03:03
Ta prasme tiesiog darbe žmonės, jie viską daro legaliai.
Ta prasme apsimeta, kad legaliai iš tikrųjų jie daro viską nelegaliai plius tam tikri, kiek ukrainoje man žinau.
Sėdi rūsiuose, būna Rusijoje.
1:03:18
Žinau, kad 100 % jie rūsiuose sėdi ta prasme, jie pasislepia nuo žmonių, jie pinigus gerus gauna.
Rusai ukrainiečiai tai yra.
Žinau, kad rusų skambindami per mėnesį s vienas kol centras pasidaro 6, 7 100001.
Centras įsivaizduok.
1:03:35
Dirba 20 žmonių.
Įsivaizduok, kokį pelną pasidaro.
Per metus.
Kosminiai pinigai man tik buvo.
Klausimas, kaip jus ta prasme tiek pinigų iš rusų sako pasidarote, okey?
O Lietuvoje mes turim, kol centrų, kuriuos, kuriuos jūs žinot, arba esat pagavę dabar tik.
1:03:58
Tiksliai metus galiu sumaišyti, bet 2020 tai sartai 2021.
Lietuvoj veikia taip pat, kol centras vienas buvo ukmergės gatvėj.
Kartu dalyvaujant europolui.
Atvykus pareigūnams, nes sujungtas, kol centras buvo ir latviai.
1:04:16
Lietuvoje veikia, tai mums teko vykdyti kratas, kol centre dirbo neklystu virš 20 žmonių.
Vienas kol centre buvo tiek lietuviai, tiek.
Lenkai ir lygtais neklystu indų šiek tiek buvo, kurie buvo įdarbinti legaliai.
1:04:34
Jie dirbo kaip brokeriui, tai vadinamieji, nes ji, pavyzdžiui.
Žmonės žino, kad jie čia siekiama daro.
Tie, kurie įdarbinti nu jie tikrai žino ta.
Prasme jie gali tu apsimetinėt ko nori, bet jeigu skambini žmogų, tu sakai investuoti į mūsų platformą, nustokite, susirgsiu pinigų, bet paskui.
1:04:53
Tu skambini kažkokia matyt, šnipui, kuris tavo pasakytų, žiūrėk, žmogus nori išeidavai padarom pinigų.
Nu jie tai turi suprasti arba durnių jungia, okey.
Tai.
Mes grįšime prie to koncentro tai jo mes pasidarėm kratas.
Tai buvo didelė operacija.
Dalyvavo gal virš 100 pareigūnų, dalyvavo kartu aras buvo.
1:05:16
Per visą lietuvą man atrodo, mes gal 78, gal kratas kažkas tokio pasidarėm ta prasme per vienas dieną čia buvo per vienas dieną viskas vyko.
Iš viso surinkom apie 200 kompiuterių virš 100 gal telefonų neklystu, ar elektroninės įrangos apie 200 buvo daug darbo, prisimena tada. 20 4 val. ne miego kol mes kompus viską ištraukė jam tiek, kiek jie.
1:05:42
Darydavo pinigų per per per dieną per savaitę per mėnesį žiniasklaidos.
Duomenimis, ir tiek, kiek ta prasme ikiteisminis šiaip vyksta dabar.
Kiek žiniasklaidoje galiu pasakyt ta prasme 3 milijonus per mėnesį padarydavo kartu su latvija.
Trim. 5 lemai per metus jo bet.
1:06:01
Jie skambindavo į balkanų šalis, taip pat ir į lenkiją.
Ai tai ne.
Į lietuvą neskambindavo savam.
Kieme geriau nedaryt, to aš nu tikrai surasiu skausmo, tai aš kaip?
Suprantu, ten tie uždarbiai anne, kuriuos tipo duoda uždirbti, kai žmogus jau nori išeiti ir jam duoda uždirbti, tai yra viskas tiktai įrašomi skaičiai ekselį kažko nuxe, bet kažkaip platformoje, kuri yra feikas, visiškas tų pinigų jau realiai išvis nėra.
1:06:29
Ten viską žmogus mato skaičius tie pinigai.
Jau būna iš kriptovaliutų šią ir dar kitas pinigines pro klasterius paštus po maišyklės po visur ta prasme po 30, 40 sąskaitoje už naivių tą pačią dieną.
Žmogus pervedė savo 10 štukų.
1:06:47
Jau gali.
Pamiršt ta prasme, ką jisai mato, tai yra fake.
Tai yra tiesiog gera prezentacija.
Iliuzija gali pamiršt.
Bet jeigu jisai susivokia tą pačią minutę, kad ta prasme, kur aš pinigus išvedžiau?
Jeigu aš, jeigu nei kriptovaliutas, o kažkur į bankiniu pavedimu kažkam padarė, jeigu iškart susivokia, skambina 1, 1, 2 praneš tokį dalyką ir iškart į banką ta prasme pinigai bus užšaldyti ir tą pačią dieną, jeigu bus darbo laikas, ta prasme mano buvę kolegos užšaldavo ta prasme pinigus ir grąžindavo pinigus.
1:07:18
Kitais metais policija turi.
Galimybę už su su bankus iš karto užšaldyta ne tie pinigai.
Iškart grįš tam, kad žmogus nu nebūtų apsemtas, bet čia turi realiai dešimties minučių laikotarpiu turi iškart ta prasme.
Jeigu diena praeina.
Viskas.
Vienas dieną praėjus ta prasme gali į vienas sąskaitą išėjo iš swedbanko.
1:07:36
Tarkim, luminor ašimi noro į sebą iš sebo ir vėl swedbank ta prasme pereis per 40 50 sąskaitų galų.
Galiausiai atsiras kažkur toj pačioj amerikoj dar kažkur.
Ai tai jie taip dangsto pėdsaką pėdas ar ne?
1:07:52
Kad tiktai nesužinotum popo daug sąskaitų ne iš karto į ameriką perveda tiesioginis.
Pervedimas iš kart jau žinosiu, kad tiesioginis kelias, bet jie dangstė tiek susikūrę.
Sąskaitų ar kaip čia tie pinigai vaikšto tame ir esmė yra.
1:08:08
Kad žmonės, pavyzdžiui, mane šiandien sukčiai apgavo, aš aš jais vis tiek tikiu, kad žinai man kažkada perves pinigus atgal dar kažkas įvyks.
Jie sako, mes sunkiai tau pervesim pinigus atsiranda vienas žmogus, kuris pervedė pinigus man į sąskaitą perveda.
Aš aš pasakau, kaip tas brokeris būdamas, o čia tau per daug pervedėm, reikia grąžinti po pinigus.
1:08:27
Čia mūsų pinigai pervesti atgal į sąskaitą arba į kitą šeimą ir taip ratasai dažnai mes.
Nepagalvojam, bet tarkim turim visi korteles internetą ten nežinau vat telefonus ar galią yra priemonės, kaip hakeriai galėtų tiesiog vat kažkokiu būdu paimti pinigus, kur be žinučių be nieko?
1:08:48
Ar egzistuoja tokios technologijos?
Šiaip tos technologijos egzistuoja Lietuvoje.
Jis nėra labai populiarios.
Ačiū dievui, nes Lietuva yra smart id patvirtinimas ir dar ta prasme turi patvirtina, kad jeigu taip arba face id kažkur atsiskaito, arba tiesiog nu kortelių pin kodų savęs, bet amerikoje labai populiarios, ta prasme tu išmok turi telefoną iphone arba dar kažkokį nusi skaitymas vis vyksta, tu suvedi, kiek tau reikia pinigų su venmo abs arba dar kažkokią apsaugą ateini prie kitos žmogus prie kortelės prisidedi.
1:09:23
To nusiskaito kortelę ir to pinigai šia prasme tu net nepajausi telefoną tau nieko neteis kortelė, nesubraizyta prasme ir tau pinigai šiemet šaliai.
Ne prisilietė prie žmogaus ir pasiėmei pinigus jo.
Ta prasme reikia truputi ilgiau, pabūti prie to žmogaus ta prasme prisilietus tai ne sekundei realiai autobuse.
1:09:40
Tai gali prie visų prilipti plėstis čia tas pats kaip tu.
Nueini kortelę kažkur atsiskaityt, pavyzdžiui, parduotuvėje prisidėti telefoną.
Čia lygiai tas pats lietuvoj sunkiau ir Lietuvoje man neteko susidurti, bet kai dirbau farmacijos įmonėje, ta prasme, mes kolegom vis tiek mes dirbame.
Kaip sakė helens, tai mes kalbėdavom tokiais dalykais, aš sakau, nu, lietuvoj tokių dalykų nevyksta, sako pas mus.
1:10:00
Mes turim kortelių blokatorius.
Jeigu kas nors prie mūsų prieina ta prasme, mes visas korteles užblokuotas nieko nuskaitys specialūs.
Kažkokie dėklai jaraba.
Speciali kortelė yra, kuris yra tarp kortelių, ta prasme nu blokuoja viską net nesi skaitysi arba specialios piniginės gerai, o.
1:10:17
Dar kažkokių tai gal turi pavyzdžių, kuo mes turėtume kasdieniam gyvenime pasisaugoti?
Gyvenime jūs turėtumėte saugotis.
Visokių failą kur siunčiatės iš interneto arba iš elektroniniu paštu attachment kažkokių labai saugoti.
1:10:33
Ką turiu omeny failų?
Tai nu aš ten, ką žinau čia tu apie torrentus kalbi, ne aš kalbu.
Paprastus tarkim, elektroninius laiškus, kur kažkoks pyderas gali būti priklijuotas kažkokios word dokumentas ta prasme atsisiuntė į kompiuterį, jis gali būti užkrėstas, jis gali būt kažkas kažkokios koduotos, dar kažkas jiems surašyta žmonių kalba kalbant.
1:10:57
Pamėgus ant taupo pinigus ant to delfio arba dokumentai sau normaliai atsidarys, bet tavo kompiuterio be kranto kažkas gali būti pasiųsta pastovi kompiuteriui.
Parsisiuntus tą dalyką, kaip ne vienas tyrimą dariau ta prasme, mes dabar darom su kolegom.
1:11:15
Tie info stiliai vadinama čia info stilių toks dalykas tie info stiliai.
Jie nukopijuoja visą tą informaciją, kas yra pas tave kompiuteryje.
Tavo naršyklės istorija tavo naršyklėje, kas yra, kokie slaptažodžiai, kas suvesta ta prasme?
Viską gali tavo su tos vadinamos angliškai.
1:11:32
Kukis yra sausainiukai tavo.
Ją nukopijuoti viską ir išsiųs tam žmogui tiesiog į elektroninį paštą arba serveriui komanda kontrolę, kuri turi ir tiesiog tie duomenys nebebus.
Hakeris pamatys, kad tai visi duomenys yra.
1:11:47
Jis gali turėdamas tavo kukis sausainiukus prisijunk prie tavo feisbuko instagram, youtube, bet ko, kad nori, jeigu tie yra.
Dviguba autentifikacija.
Čia tada atsiranda fišingas a, supratau.
Jau tada kitas žingsnis, tada jie jie pradeda naudoti priešingą, kad išvilioti tą dvigubą autentifikaciją.
1:12:08
Kad galima nulaužti galima, ta prasme nėra ją sunku nulaužti.
Man tiesiog reikia turėt tą fizinį puslapį, kur jis atrodo kaip tikras šimtaprocentinis.
Aš sėdžiu čia yra tikras puslapis, čia yra tu čia esi ir va čia aš per vidurį aš sėdžiu ir tu matai atvaizdą tikro puslapio, o aš per vidurį sėdėdamas matau, kokius duomenis suvedi duomenis tų pa mi gi, kad tau ti fi kuo tų 2 žingsnių fi ka ci ja.
1:12:39
Tad 200 specifikacijų irgi pas mane skaito.
Tu eini į puslapį tave nukreipiamas į tikrą puslapį, o aš va čia vidury sėdėdamas turiu tau visą sesijos informaciją, ta prasme, ką tu darei, ką tu baigei, kokius 2 pajungei turiu?
Tavo kukis ir aš juos panaudodamas, galiu ta prasme tuo pačiu metu tu prisijungi, aš galiu prisijungti ir nieks nepamatys, ar tu jau?
1:13:02
Prisijungęs gali keisti slaptažodžius, ką nori daryt su slaptažodžių?
Keitimu biškį sunkiau, kadangi dar reikia patvirtint iš kažkur buvom, dažniausiai dalykuose, kad ta prasme turi dar patvirtinti elektroniniu dar kažko panašaus, bet ta prasme aš galiu matyt, tau visus susirašinėjimus.
1:13:19
Tomas ir džeris bus, aš galiu matyt, tavo visus nuotraukas kampas santi, ką tu darai ta prasme elektroninis paštas?
Aš galiu, matyt, tavo visus dokumentus, tarkim, sutartį su kažkuo pasirašinėju, žinodamas, kad tu su kažkuo pasirašinėja sutartis, aš galiu tau elektroninį paštą sėdėt mėnesį 2 mėnesius ateis tas momentas, kai tu jau tau 100 % nereikės pervedinėti pinigus.
1:13:41
Aš lygiai tokį patį elektroninį paštą susikurs iš to parašysiu elektroninį paštą, kad pasikeitė sąskaitos numeris pervesk pinigus RN ir tiesiog tas ištek.
Tikro žmogaus elektroninis, kuriuo 3 pasirašys sutartį.
Aš tiesiog padarysiu, kad saisto į šlamštą arba būtų ištrintas ir tu išvedei pinigus sukčiams arba.
1:14:00
Gatt ta prasme tu net neįtarsi, kad to tikro žmogaus laiškai dingsta, o iš tikrųjų tu vietoj jo tu rašai čia ta prasme pas mane.
Situacija darbinėje praktikoje tai buvo ne vienas ir ne 2.
Angliškai, jeigu vadinasi, tai biznis ymail kompromisų, tai yra ta prasme kaip.
1:14:20
Kažkurioj vietoj hakeris, sukčius, dažniausiai hakeriai būna ne sukčiai, ne tokia ir labai protingi hakeris perima elektroninių laiškų susirašinėjimus.
Ir toliau bendrauju su kaip nuo to apsisaugot.
Stebėt, kam siuntė elektroninius laiškus stebėti visus dalykus.
1:14:38
Dažnai jeigu ateina vat toks grynai svorio chebra pas mus tipo pasikeitė naujas naują sąskaitą.
Stebėt naują sąskaitą susiskambins su tuo žmogum, su kuriuo prieš tai susitarę, jeigu turi kontaktus ir telefonu, tikrai pasikeitė.
1:14:54
Ar tikrai pasikeitė.
Mano darbe, kiek aš praeitam mačiau ta prasme, jei nieks, neskambina į kitą sąskaitą, okay išrašom pinigai šią sukčių palauk aš parodys.
Sufokusavo.
Tai.
Šitas fliperis jis atrodo kaip paprastas.
1:15:12
Mp 3 senais laikais tampa 4 židinys.
Dega aha tikrai atrodo, kaip kam pat reiškia kažkokią žinai klausytis?
Žmogus, nežinodamas, nepasakysi, kas čia tokio, okey?
Tai.
Su juo daug ką galima padaryt?
Galima prisirašyti visko nu, pavyzdžiui, ką tu?
1:15:31
Su juo gali daryt.
Automobilis automobilio automobilis vis tiek traukiniu automobiliu šakinė tam tikrus dažnius skiria gaudo nugalėtojus 10 sugaudyt tu gali raktelių kopiją, pasitraukimą iš mašinos.
Tai tu kokiu?
Atstumu turi stovėti nuo manęs, kai aš ateinu prie mašinos, kad tą padaryt kaip 5 m.
1:15:51
Užtektų tai, jeigu aš?
Su pulteliu va taip atidarinėju tai tu jau gali pagaut.
O, jeigu aš ateinu?
Dabar yra tas, kur prieini ir rankena atidarai be be šito nežinai kilęs.
Tu kaip nors kitaip.
Čia jau biškį apsaugos sunkiau.
1:16:07
Ar ne okey?
Gerai.
Kas dar turbūt vartai, kokie ne garažo tai aš?
Jeigu aš važiuoju?
Automobiliu vartus paspaudžiu, viskas jau.
Išgaudyta prasme, ryšys, kažkoks yra ta prasme tą ryšį reiktų tiesiog užgauti.
1:16:22
Jeigu išgaudo nu pas mane darau.
Čionai dar yra pas mane priedas, bet gan didelis tai tą priedą prisidėjus biški pailgina spinduliu.
Taip, jeigu spindulys normalus, ta prasme nėra kažkokių trikdžių, pavyzdžiui, kitų mašinų atrakinimu užgauti tai realiai vartus.
1:16:40
Geriau atrakinėti viską telefonu, kai būna dabar ne numeriu jo aš.
Ta prasme tai.
Su tais visais automobilį geriau nespausti, ypač namų kampus, o šitas dalykas.
Nėra populiarus, ačiū, ačiū.
Ačiū dievui.
Nėra populiaru, bet jeigu būtų populiaru kaip amerikoj, pavyzdžiui, kanada net už balintas šitas dalykas.
1:17:01
Negalima.
Žmonėms turėt, okey.
Tai, jeigu jis būtų.
Populiarus lietuvoj ta prasme.
Daug ką galima su juo padaryti, tai realiai.
Šlagbaumai viskas obamai važiuoji.
Degalinėje šviečia kiek kainuoja degalai degalai tu gali šių, tu gali sėdėti.
1:17:19
Jo ta prasme sėdi.
Pavyzdžiui, kaimyno telikas tobulinu atsibodo kaip rėkia, jeigu už gaudys bangas išgaudys interesus gali išjungti tiesiog telefonu.
Mane užkniso jie ten.
Žiūri, tad kažkokį ten šou.
1:17:36
O įsivaizduoji, kaip jie panikoj?
Sužadėtinės brolis ta prasme jam 12 13.
Dabar metų jis atvažiavo tiesiog mano tėvų, teigė, kad per kalėdas aplink junginys šituose.
Šiandien, bet dalykas.
1:17:54
Gerai kas dar?
Yra tokių priedų, pavyzdžiui, šitam.
Kiek žinau, pas mane yra, bet į usb ta prasme tu įdedi.
Jūs be prijungė prie kažkur šitą sujungė su vaizdu į kompą to kampus.
Yra visiškai kompas daugiau nebesijungia pakete pakeičia truputį srovės, daugiau paduodant tam tikrus prietaisus kompiuterio ir užkeptą, ir viskas, ko mums.
1:18:21
Tu tiesiog šitą.
Pajungi prie kompo ateini pas draugelį jisai to tave įžeidžia.
Tu galvoji aktų toks pajungei, viskas labanakt, o makas už 4 štukas viso gero sutinka.
Už.
Čia geriau su tavim.
1:18:39
Nesipykti skolos.
Prikolas yra tame, kad tu gali turiu neprileisti prie kompo.
Gerai.
Yra tokių mažų uzbekų.
Kuriuos gali nusipirkti internetą šalia ekspreso, geriau ekspreso, bet ne mėginti jau kurie ta prasme įdėjus į tai irgi tą patį padaro.
1:18:59
Tiesiog šitas yra multi titulas, kuris daugiau funkcijų gali būti siūlai iš.
Ekspreso geriau nepirkti.
Ar iš vis nieko iš.
Technikos.
Aha.
S girdėjęs.
Situacijų iš kitų kolegų kaip.
Kiniška ar tai, ką papasakok.
1:19:16
Nes, aš manau, mes Lietuvoje turime labai daug žmonių, kurie į ekspreso viską mėgsta atsisiųsti.
Yra, kai buvau mokymasis su amerikiečiais finansinės cerkvės tai vienas dėstytojai, mokytojai, tokie patys kolegos kaip aš tą patį dirbantys, pasakojo kaip.
1:19:35
Bachurelis mokyklon atėjo į mokyklą, te iš aliekspress, užsisakė klaviatūrą.
Jam mokyklos klaviatūra nepatiko.
Jis klaviatūra į mokyklą įkišo į kompiuterį, pamatė, pamatė ta prasme, pasimokė, pasimokė išsitraukę kompiuteris užkrėstas visa infrastruktūra, mokyklos užkrėstas ta prasme jo čia ir aišku, visi duomenys.
1:19:59
Pavogti jo.
Ta prasme jie pakol surado, kad jisai tai padarė, ta prasme užtruko sakai, gal 3 4 mėnesius klausyk, eik tu sau, okey?
Šiaip.
Kinietiškų dalykų geriau nepirkt, tarkim, mes?
Lietuvoje esam torentų kraštus čia iš viso nu labai populiaru.
1:20:18
Iš tiesų tikrai daug kas apie tai kalba gaudo, bet visi naudoja žinom tie filmai in linkomanija torrent.
O jeigu net ne lietuviški, tai užsienietiškus naudoja rusiškus ukrainietiškus.
Paribį nu ta prasme ar per tenai virusus pasigauti ize ar tenai tokių dalykų nedaro iš pagarbos vienas kitiems kaip tenai viskas vyksta, nes tenai gi nieko nepatikrinsi.
1:20:50
Nu nieko nepadarysi.
Bet realiai galiu pasakyt, kad filmai in tai tikrai nu ta prasme šeip kalbant, tai tikrai švarus dalykas švarus iš tos pusės, kad nieko neprikiši.
Kaip verslas nelabai?
Švarus.
Nesakyčiau, kad švarus, bet žiūrint iš kitų dalykų, pavyzdžiui, tų stilingo servisų, kur šiaip atrodytų, nežinai, kas čia per nesąmonė ta prasme mėto kažkur langą vienas, 2, 3, 4 langą išjunginėti n 5 minutes lauke.
1:21:16
Tai ten tikėtina, kad bus jau įkištas kažkoks.
Injekcijos į tą puslapį ta prasme jis tau papus arba tavo kažką tau per siuntinės.
Tai geriau matyt.
Kai tu matai, kad tau ten papų 20 geriau tą puslapį išjungt viršutinę praskenuoti kompiuterį, kad nieko neateitų.
1:21:36
Variantai.
Torrent yra labai didelė šitam virusų irštva.
Realiai tu iš tikrųjų net nežinai, koks ten kvailas, tarkim, siuntiesi tą patį adobo yra tintų, atsisiuntė dow operaciją atsisiuntė geną.
1:21:52
Kiekvienai 99 % būna visi su kažkokiais trojanai, small vardais vyrus susikalbėjo tai iš tų.
Ten ta prasme jis yra šiaip viskas yra šiaip pas tave duomenys dabar išplaukia kažkur geras.
Čia.
Tokie dalykai kur yra skirtumas?
1:22:09
Makassar windausai, pavyzdžiui, su tais visais torentais.
Yra labai didelis skirtumas iš tikrųjų visur jie saugesni.
Nuo savin tai aš spėju su maku saugesni, biški ar ne žmonės?
Aš kaip tik norėjau sakyt, ta prasme.
Atvirkščiai.
1:22:25
Yra tokios nu žinai, mano nuomone, ir kolegų nuomonė yra tokia pati ir ta prasme visų skirti žmonių yra panaši nuomonė.
Paprastai žmonės galvoja, kad po mma, kai yra saugesni va, kai yra saugesnė, pamažu ir taip toliau, bet pagal idėją ta prasme, jeigu tu esi kažkoks hakeris, tu esi duomenis iš kažkur vagi.
1:22:47
Tau būtų lengviau užmest virusą ant windowsu kurių yra, tarkim. 80 90 % viso pasaulio.
Jeigu tau taikys tuos 10 % ta prasme, jeigu 100 žmonių tau paspaus iš vidaus ų. 10 žmonių.
1:23:07
Ir šių iš 10 tų žmonių tu išgausi, tarkim, vienas informaciją ir tau laimėjimas.
Jeigu išmoko realiai tau reiktų 10000 1000 žmonių.
Ta prasme užkrės, kad tu šito vienas žmogaus gautum tą informaciją, todėl sako, kad makas tik po biškį geriau.
Iš tikrųjų ta prasme jie lygūs, o žiūrint dabar, kaip microsoftas veikia.
1:23:28
Kaip jie savo mašina derlingus, vykdo kasmet pažintų virusus, atpažintų puslapius, tuos įrenginius užkrėstus.
Jie pamažu pirmapradžiu.
Ačiū tau labai, kad apsilankei.
Ačiū, kad papasakojai kiek kiek galėjai.
1:23:43
Aš žinau, kad daug negalėjai pasakot, bet ačiū ir už tai, ir ačiū visiems, kas žiūrėjote, tikiuosi, kad jums ši laida patiko, jeigu taip nepamirškite uždėti laiko paspausti, prenumeruoti mygtuką dėl to, kad 70 % iš jūsų, deja, žiūrite, bet neprenumeruojate, o mes norėtume, kad jūs tai darytumėt, todėl nepamirškite paspausti, prenumeruoti ir.
1:24:08
Aišku pats parašyti komentaro, bent jau širdutę ar kažkokį palinkėjimą, nes tai padės mums augti iki greito.
Susimatysime jau kitą sekmadienį iki.