Žilvinas Grigaitis grįžta į savo karjeros pradžią, dalinasi įspūdžiais kelione aplink pasaulį, išgyvena savo užpuolimą prieš 12 metų bei skyrybas su pirma žmona ir norą pabendrauti su dukra.

00:00 Pradžia.
02:44 Kelionės, lojalumo programų taškai, verslo klasės.
20:48 Verslas, darbas Londone, mokslai, GO9.
34:05 Kultūrinis šokas versle.
37:48 Identiteto išlaikymas, motyvacija.
42:24 Pažintys su įžymybėmis.
54:49 Šeima, vaikai, išmoktos pamokos.
01:06:48 Užpuolimas ir jo pasekmės.
01:15:19 Ritualai, sunkių laikotarpių išgyvenimas, daiktų kaupimas.

Laidos pokalbis

0:00

O tau patinka, kaip, pavyzdžiui, kai tu eini į laidas, jog tu būtum jau pasiruošęs ir žinotum klausimus, ar tau visgi patinka kalbėti spontaniškai ir nežinoti, apie ką eis kalba, nes jau taip savimi pasitiki ir kad gali kalbėti.

0:17

Nepriklausomai nuo to nuolaidos formato pirmas dalykas, tai priklauso nuo to, kas yra pašnekovai, kas dar laidoje dalyvauja ir tu gali žiūrėti tenai, kokius žinai avantiūra, kokia gali būti ir tenai nu žinai ten.

Tu gali apie vienas kalbėti, o tenai sakys ne, ne, ten žinai, ten jonu ten tokių tai visokių tokių dalykų būna, tai tai aš pasižiūriu, aš renkuosi, su kuo aš galiu būti laidoj.

0:43

Aš turiu žmones, kurie aš prie vienas stalo su jais nesėdėsiu.

Geras.

Jo ir ir aš renkuosi, aš renkuosi.

Kokias laidas, jei su kuo kalbėti ir taip toliau jo.

Ar ar išdrįstum įvardinti, su kuo nesėstų prie vienas stalo.

Taip, bet aš žinau, aš žinau, su kuo su kuo aš galiu, su kuo man nepakeliui ir ir.

1:07

Viskas tai visą laiką pasiklausti prieš tai prieš eidamas į mane.

Nes buvau pamokytas kelis kelis kartus, kai tiesiog klaida abs apvirto aukštyn kojom supranti visa tematika ir taip toliau vien tik todėl, kad kažkas tiesiog vat noriu prieštarauti ma nors pašnekovų, sakykim, yra 8 mm, žinai, tai taip kažkaip nu nenoriu jokių siurprizų ir tuo labiau, kad visai visai tau neįdomu, kad laidos eigoje pasikeistų tema ne.

1:37

Nu tai tai čia aišku.

Telikui tai čia reitingai.

Jo telikui, bet tada sakai, kad sorry aš tada nekalbėsiu arba aš atsistoju ir išeinu.

Jeigu jeigu jūs nevalgot.

Esu girdėjęs, kad kažkas yra išėjęs išlaidos ir taip.

1:53

Padarė aš porą kartų pasakiau, kad arba arba laikotės scenarijaus, arba aš nematau tikslo, žinai tada kalbėti.

Nu tai tada oi ne, ne sorry, sorry, sorry, sorry, viskas nu katinam ir čia vienas nu tokia.

2:11

Kaip sakoma.

In persona, kuri vesdavo laidas ir mėgdavo supranti nesąmonėm užsiimti.

Dabar dabar neveda jau laidų, taip pat kuriame.

Gerai pakalbėkim apie nuotaikingesnis dalykus, man tu esi žmogus, kuris asocijuojasi su kelionėmis, nesvarbu, ar tos kelionės yra darbas, ar tai yra kelionės aplink pasaulį, bet aš tave matau visą laiką lėktuve toks jausmas, kad tu pardavei savo visus apartamentus ir nusipirkai privatų lėktuvą ir su juo skraidai žinai po pasaulį.

2:47

Nu nėra taip nieko nepardaviau, viską turiu ir ir visa kita, bet tarp kitko tavo mintis prieš kokius 7 metus man teko sutikti žmogų, kuris gyveno lėktuvuose ir viešbučiuose neturėjo savo namų, turi kelis pasus.

3:09

Ir valdo verslą, kuris ga, kurį galima valdyti nuotoliu it, taip toliau valdo ir yra bendrasavininkas įmonių kelių ir bet jis neturi namų ir jisai pasakė, sako, o ką man namai reikalingi ir tada susimąsčiau.

3:28

Nu, kažkokia nesąmonė sako, aš gyvenu viešbučiuose, aš skraidau biznio klase, pirma klase, aš gyvenu taip ir taip, aš maluosi po visą pasaulį ir man tai patinka ir galvoju, nu kažkaip vis tiek skamba, skamba keistai, ne.

Neturiu kažkokio kampo.

Neturi savo pagalves ir kaip vienaip ar kitaip po visų kelionių po visu viešbučiu po visų kambarių po po po biznio laužų po tų pagalvėlių vis tiek norisi.

3:53

Turbūt nu išties kojas savo lovoje.

Galvoju, gal nebus, kad žinai žmogus norėjo pasipuikuoti, ar šiek tiek perdėjo ir galbūt turi kažkokį ką, nes aš nu neįsivaizduoju, koks žmogus gali neturėti, bet savo kažkokio.

Kampo bet yra tokiu.

Gal pas tėvus turi dar kambarį, kokį iš vaikystės likusi?

4:10

Skambėjo pakankamai keistai.

Bet dabar, kadangi kadangi tikrai po pandemijos tenka man keliauti ir keliauti ilgas distancijas ir naudotis sukauptus taškus ir viską tiesiog galbūt kitaip pasakysiu, pasikeitė visas požiūris į keliavimą.

4:34

Na, sakykim tiek verslo pasaulio, tiek žmonių, kurie planavo kažkada keliauti, kaupia tuos pačius lojalumo taškus.

Galvojo nu vienas dieną skrisiu pirma klase reikia taupyti, reikia kaupti ir visa kita drastiškai pasikeitė.

4:54

Kaip pasikeitė nieks nesuras?

Ir taip ir kadangi sukrito keli esminiai dalykai pandemija parodė, kaip gali gyvenimas sustoti ir kaip staiga gali tiek turizmo industrija, tiek avių industrija, tiek su tuo susijusi į verslai sustoti.

5:17

Noriu jus trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare.

Bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose.

Ačiū jums labai pakalbėkime apie taškus, nes žmonės gali nesuprast, tarkim, kaip pavyzdys į ameriką nuskristi.

5:40

Kiek aš pamenu, aš surenku apie 5 1000 taškų į vienas pusę.

Jeigu skrendu su biznio klase.

Man atrodo, dabar čia jau per daug.

Čia jau per.

Daug ir daug.

Dabar jau jeigu mes kalbame apie hansą, apie arba stara langą, tai ne dabar svajones pakeitė visas hansas.

6:02

Grupė pakeitė visą skaičiavimo taškų sistemą, viską nubraukė nuo sausio pirmos dienos ir dabar jokių jau tenai tų, sakykim, tų statuso taškų ir visa kita dabar yra punktai ir tu dabar skrendantį niujorką biznio klase gautum.

6:20

Nei daug nei mažai 120 taškų.

Mhm ir anksčiau, kad nusipirktum biznio klasės bilietą taškais reikėdavo 90000 taškų.

Kad g nusipirkti bilietą pirmyn atgal, tai dabar kiek reikia.

6:36

Dabar reikia, dabar reikia turbūt apie. 300 22 punktų tai.

Nu jo ne daugiau, nes aš norėjau sakyti anksčiau, reiškia, užtekdavo 9 kelionių biznio klase pirmyn atgal už savo pinigus, kad tu gautum vienas nemokamą kelionę.

6:57

Taip ir, kad tu būtum labai netoli gaut senato senatoriaus statusą.

Golda, tai dabar viskas labai labai toli nuėjo, reikia, reikia visko, praktiškai dvigubai.

7:13

Reikia mokėti trigubai, o gausi dvigubai mažiau.

Tai vat čia pereinam prie tavo kelionės taškų aplink pasaulį, nes jų reikia kiek pusę milijono.

Tai, kodėl aš taip ir manęs labai daug kas klausia, kodėl tu šitą dalyką dabar darei?

7:32

Nu, būkim biedni, bet teisingi.

Aš pradėjau skaičiuot, ir aš supratau, kad tas, kas atsitiko po pandemijos kad rinka, pradėjo atsigavimą nė ti ir visi pradėjo galvoti, o kam aš tuos taškus kaupiau?

7:48

Aš žinau ir tu skaičiavai, kiek tas puse milijonų taškų kainuotų pinigais, jeigu tau tektų mokėti už tuos bilietus keliauti aplink pasaulį.

Mane dažnai dabar klausia, kiek tas?

Tiek, kiek tas bilietas kainavo, vienas keliautojai skaičiavo ir labai įdomiai skaičiavo, kad kiek kainuotų mano tie visi sustojimai.

8:10

Jeigu skristi ne aplink pasaulį, bet skristi nu tuos žinai vadinamus spinduliu pirmyn atgal pirmyn atgal pirmyn atgal žinai ar taip, ar tai būtų pigiau, ar tai būtų brangiau ir visa kita?

Nes tu skridai nuo taško.

Pavyzdžiui, Vilnius ten nežinau stambulas, stambulas, tarkim, kažkur.

8:29

Kitur.

Skrendant aplink pasaulį yra yra pagrindinė taisyklė.

Tu turi skristi į priekį ir negali grįžti į tą oro uostą ir aš susidūriau su situacija, kad 3 kartą gyvenime tai buvo mano 2 kartą skridimas aplink pasaulį aš pirmą kartą skridau prieš 11 metų.

8:50

Aš jį puikiai pamenu, tu man pasakoji prieš tą skrydį, kaip tu jo lauki.

Kaltimų skridau su kitu aljansu ir ir šį kartą aš planavau.

Lankyti daugiau afriką ir man man mano užsibrėžtas tikslas visada yra per metus.

9:09

Nors vienas naują šalį aplankyt arba vienas vietą jau su šalimi yra problematiška man.

Kiek šalių likę?

Neplanuoja palangos namuose turiu tą žemėlapį, tai kaip jau suburs tau viską.

Nu tai man tokia Afrika nėra labai paliesta, ypač centrinė ir apatinė Afrika.

9:28

Ir kiek aš planuoju ten įkelt koją tiek man nepavyksta.

Ir šį kartą lygiai taip pat atsitiko, tai aš galiu pasakyti paprastą tiesą.

Jeigu vienas segmentas skrendant, sakykim, verslo klase jau ne europoj.

9:46

Jeigu europoj, sakykim ten Vilnius, frankfurtas atenai, Vilnius ciurichas ar ten ta pati Vilnius varšuva verslo klase gali kainuoti iki 6 €100.

Sakykim bilietas į vienas pusę tai long holuose.

Turbūt jeigu imames kopenhaga n judelis ne.

10:03

Verslo klase.

Gali kainuoti nuo 2 su puse iki 3 1000.

Eurų jau sakyt apie 3.

Trūksta apie 3 priklausomi n aviakompanijos, priklausomai nuo nuo nuo serviso ir taip toliau taip.

Gerai 10 skrydžių.

Nu tai jeigu sakykim, 12 segmentų pas tave, jeigu tu daugini iš 3 3 su puse sakykim, tai jeigu Indija gali būti 3, bet sakykim singapūre lans gali būt 7 būti ir 5, ir 7 ir 8, ir sakykim mano skrydis iš taivanio į san franciską. 17 val. tai tikrai ne 5 1000.

10:41

Kaina tai ten jau kainuos tikrai 8 9.

Tai va tai arba iš san francisko į vienas, lygiai taip pat 16 val.

Esu skridęs iš san francisko į stambulą 14 val.

Ar 15.

Aš aš visą skrydį galvojau, kaip tie žmonės ekonominei klasei sėdi, nes tuo metu man pavyko nusipirkti labai gerus bilietus už 1002 €100 nusipirkau biznio klase pirmyn atgal bilietus Vilnius.

11:10

Stambulas.

Už ekonominę tiek dar paieškot reikėtų turbūt.

Ir aš tada galvojau, kaip 15, aš jau pavargau biznio klase skristi, supranti, man jau šonus, taip nuo to sėdėjimo nuo gulėjimo nuo visko žinai ir nu ta prasme.

11:27

Iš tikrųjų tai yra visiškai nesveikas žmogus žmogaus kūnui, tiek valandų sėdėti vienoj vietoj 50000 taip, tiek eurų reikia.

Taip virš 50.

Nokia.

Apie nuo 50 mm mano mano kažkur alternatyva buvo apie 56 1000.

11:44

Nu tai, ką nu aišku, žinai, kai turi pinigus, tai blemba, bet už 56 1000.

Bet tai čia tik skrydžiai.

Dar visi viešbučiai dar papildomos.

Išlaidos taip, tai už taškus.

Aišku, tai yra pigiau.

Mhm, nes nesu.

12:01

Už taškus ir viešbučius gaudavai.

Čia jau kita tema.

Aš labai labai jaučiuosi, kaip sakoma, padaręs gerą darbą.

Aš turėjau labai gerą emociją, aš apkeliavau, aš pabuvau vienoj naujoj vietoj, kaip taivanį.

12:18

Kuris man čia jau atskiros mano emocijos yra.

Kaip tu jautiesi, kai tuos skrendi į naują vietą, ar tu dar jauti tą tokį extreme data?

Kažkas dar stebina, nes man atrodo žmogus, kuomet jisai labai daug keliauja, jį nustoja stebinti tam tikri dalykai.

12:37

Na, įsivaizduokim, pirmas kartas niujorke aukšti pastatai, dangoraižiai, dydis, žmonių kiekis nuskrendi singapūrą.

Nu tu kaip mažam niujorke jautiesi jau tavęs.

Nebestebina man viskas įdomu, man įdomu, kas yra kur aš nebuvęs man yra įdomu ir man įdomu stebėt man įdomu žiūrėt, man įdomu, kokie užrašai yra, kokia logistika yra, kaip žmonės reaguoja, kaip kokia koks dizainas yra, kokia architektūra yra man viskas įdomu.

13:07

Jeigu aš pirmą kartą skrendant, kaip ir skridau vat šį, kartą aš skridau pirmą kartą su, o tai yra 5 žvaigždučių aviakompanija, kuri yra išgirta pasaulyje, ir jūs geriausi pižamos džiais unijų ir taip toliau.

Maistai piniginė lėktuve jie neturi pirmos klasės, ne meluoju, jie turi pirmą klasę, bet jam, bet jie turi labai nedaug keletą tiktai lėktuvų ir pas juos yra pagrinde biznis ir biznis, ir ekonomi, tai jie duoda armanio piniginė su.

13:40

Su visais ten kremukais ir ir dantų šepetukais ir kojinėm ir čia.

Lietuva, tad klausytojams pasakyt, kad biznio klasės krentant visą laiką duoda kažkokius tokius higienos reikmenys.

Tai taip, bet ne, bet dabar ir tai ne visi jau nes jau pasikeitė.

13:58

Kai kurios taisyklės buvo laikas, kaip sakau sakykim emyratai emyratai duodavo bulgarijai, nes tu gaudavai tą visą liukso kategoriją.

Tu keliauji, ko ne?

Turbūt kiekvieną savaitę.

Nu sakykim kas 2 kas 2.

Tai tu man pasakyk, kada atvykti į oro uostą sako mažiausiai 3 val.

14:20

Kaip žilvinas grigaitis pasakytų, kada atvykti į uostą.

Priklauso, kokia grigaičio nuotaika, jeigu tai yra rytinis, anksti anksti, ankstyvas skrydis, tai kažkaip galima pamiegot ir taip toliau taip toliau, bet reikia neužmiršti vienas dalyko, kai atvyksti oro uostą.

14:37

Kiek tu turi tų visų, kaip sakoma, blizgučių?

Ką išsiimti reikia?

Ne, ne, ne, ne ką jis imti reikia, kad tu eitum pas trakų, kad visoj eilėj ne stovėtum, ar tau reikia čia čia, betgi.

Aš turiu omeny apie visus savo tuos prioritetus.

14:54

Jie pagreitina būtent, kad tu nestovi eilėje, kad tu greičiau praeini tuoj tu čia kiną darai biznio klasės, kur dažniausiai nėra eilės, arba jau tu ateini, tuo priduodi arba pasiimi.

Basos ir irtas laipinimo korteles, tai tai galima labai greitai apsisukti.

15:14

Realiai, jeigu turi auksinę statulą janso kortelę, tai gali apsisukti turbūt per 10 15 minučių.

Jo jo ir, jeigu sidabrinė, turi irgi kai kuriuose oro uostuose yra feste, kas galiojantis ir taip toliau taip toliau.

15:30

Bent jau jeigu tu turi kažkokią tai statuso kortelę, kuri gali turėti tam tikras privilegijas Vilniaus oro uoste, galbūt.

Galioja žymiai mažiau tų privilegijų didesniuose oro uostuose galioja daugiau privilegijų.

15:46

Jeigu tu jas žinai, kaip jomis naudotis, žinai, kaip įjungti ir įdarbinti jas tu gali labai greitai prasisukti.

Jeigu neturi statuso kortelių, nu ir neturi tų pinigų biznio klasei.

Ar įmanoma kažkaip tai besiregistruojantys skrydį paprašyti ad greido.

16:05

Yra kokie nors svertai, kuriuos žinai?

Nu čia yra yra 2 dalykai, tu gali šauti vienas.

Na, kaip ir sakyt, tokį.

Sakyt, okey, ar įmanoma ad greidas?

16:23

Ir kartais aš žinau, kad už labai juokingą kainą tu gali pasidaryti greitą, sakykim €100 do mo kė jas tu gali skristi biznio klase long hole aš čia nekalbu 2 3 val.

Skirtume čia nėra jokio jokio jokio didelio skirtumo žinai užuolaida užtraukta ar atitrauktą nu kelios aviakompanijos tiktai, kurios atskrenda į vilnių, turi, sakykim, tą biznio klasę, didesnę sėdynes, sakykim, kaip turtą, o aviolinijos ir dabar atskirą dantis.

16:55

Pradėt na pradėsiantys skraidyti friday jų biznio klase tikrai yra gera visa kita.

Aš nekalbu apie ekonominį, ten yra kitos taisyklės ir visa kita tai galima pabandyt.

Man tekę yra iš singapūro skristi į stambulą ir oro uoste paprasčiau ab greido ir man sako, taip, galima tai 400 singapūro dolerių.

17:19

Ai sako okey ir ten gaus kiek ten 300 200.

Kažkiek tai eurų tai ir pasidariau greitai iš ekonominės klasės į.

Šitas dalykas įmanomas ir imant.

Už gražias akis nelabai jau.

Ne už gražias akis, jeigu tu turi arba arba auksinę, arba juodą kortelę, ir jeigu jinai mato, kad galbūt galima sauve bu kingas yra, tai tada už gražias akis jinai tave iš tos eilės, kuriuos reikėtų apdairiai dinti.

17:50

Pa keltui pirmą vietą ir kai tu eitum jau ne, tai daroma čia kine ir ne reiškiasi kaip ir abb ordingas.

Ir kai tujaus kainuoji bordi ngą, tada paimtų ir būtų šikt ir tauras jau ne bordena.

18:09

Jau tau duoda kitą boring pasą ir sako, jūs dabar biznio klasė.

Va kai.

Taip tai.

Net prie langelio aš visą laiką žinojau, kiek prie tos rankovės yra visą laiką tas sportingas ir ten visi eina irgi tartis.

Matosi tas ap rational servis, kur jie mato tą sistemą ir ją mato, kur ką reikėtų įdėti.

18:32

Jie mato ar vėluoja kažkiek tai keleivių, nes dažniausiai yra bilietų parduodama daugiau negu yra vietų, bet jie visi, bet čia yra tam tikra technologija, yra viskas, suskaičiuota, yra viskas pasverta ir ir ir jie mato, bet atsitinka taip, kad kartais nu visi ateina visi su si grū sta.

18:53

Tai tada nu man teko matyti, kaip kaip ten šaukia ten mes jum ten sumokėsim ten siūlom ten jum.

Ten 200 €50 kad jūs ten ne skristumėte, skristume tenai po valandos ar po 2.

Man teko tokį dalyką, matyt, ir aš pats pasinaudojęs esu arba aš bandau.

19:11

Čia prasidėjo nebūti 3 val.

Ar man būti 6 val.

Kai aš turiu būti, sakykim, man susitikimas kitą dieną man nėra skirtumo.

Tai gerai duokit man tuos 200 €50 man duoda man duoda tuos tą kortelę aš aš ar frankfurte nueinu įkišu į bankomatą ir aš gaunu tuos 200 €50 į fondą.

19:37

Tai tai viskas priklauso nuo situacijos.

Geras.

Tai tokių dalykų tokių dalykų būna, bet dabar dažniausiai tai su tais abi reidas jau neprasisuka.

Supratau esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

19:55

Tam yra puiki vieta.

Studija record in Vilnius mūsų studija savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.

Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.

20:11

Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta recom Vilnius taškas lt.

Dabar pereikime prie tavo verslo, nes nuo to daug skraidai su verslu ir apie tave.

20:27

Kaip asmenybė nu tiek daug įvairių žinai gandų, kažkokių tai ir panašiai, nes tu niekada ne įvardini savo darbo kaip kaip ką tu darai, nes ir žmonės, žmonės.

Pavyzdžiui, jeigu aš taip kažkuo kalbuosi visi, o tik kaip jis uždirba, ką jis veikia, žinai, ir tu dabar kelis kartus paminėjai partneriai taip toliau.

20:49

Aš prisimenu tave, kad tu atskridai iš anglijos kažkada labai labai seniai ir pradėjai dirbti su renginiais.

Ar aš teisus?

Organizavimo kažkokių tu?

Neteisus truputėlį buvo kitaip nes.

Papas.

Nes ta Britanijos vaidino mano gyvenime pakankamai įdomią idomu tokį vaidmenį tai.

21:14

Aš mėgstu studijuodamas lietuvoj žemės ūkio universitete ekonomiką išvažiavau iš 4 kurso ir sugebėjau įstoti į vienas iš universitetinių koledžų.

Tu metei mokslus visiškai.

21:31

Nemečiau, čia buvo čia buvo, galbūt tas toksai kaip ir.

Išsiuntimas manęs, bet tai buvo taip buvo tas, kad lietuviškos lietuviškos programos dar nebuvo įvertintos vakaruose ir universitetai pakankamai sudėtingai vertino, kiek aš esu baigęs ir ką aš esu baigęs.

21:54

Tai, kadangi ekonomikos mokslus buvo baigęs jau 4 kursus ir man buvo likęs 5 kursas, bet man atsirado tokia galimybė išvažiuoti ir būtent Londono universiteto vertinimo departamento vienas iš žmonių, su kuriuo man teko susipažinti, jisai sako, gali pabandyti priduoti savo dokumentus ir taip toliau.

22:17

Ir aš tai pabandžiau ir jie, įvertinę viską, nu jie man pasiūlė tam tikrą tam tikrą programą ir kur aš galiu, į kur aš galiu bent aplikuoti, arba jie mane gali, tai pritaikė tokį, nei tai mainų, nei tai toks buvo keistas keisk keistas, nes tos studijų vertinimo centro dar tokio nebuvo.

22:38

Reikėjo angliškai viską ve nu daugelis dalykų buvo keistų.

Na bet maša štai taip atsiradau, taip atsiradau londone, Londono universitete ir tiesiog tiesiog pabaigiau vienas specialų kursą.

22:54

Ir ir gavau vertinimą, bet aš kažkaip labai daug vilčių dėjau, aš aš norėjau studijuoti london skolos ekonomikos s.

Nes tuo momentu aš kažkaip norėjau dar studijuoti, dar tas noras buvo tų žinių ir taip toliau, bet aš grįžau į lietuvą.

23:12

Tai tu gerai gerai tenai, aš aš gyvenu ten 3 metus.

Ai 3 metus.

Ir aš ten pabaigiau, pabaigiau mokslus kaip rinkodaros valdymas ir verslo administravimas, nes tada britanija buvo tam tikroje sesijoje.

Labai daug universitetų keitė, programas jungia viską į vienas ir taip toliau taip toliau ir bet vis tiek vis tiek man norėjosi ir ir galbūt tai čia mano mamos ir tėčio spaudimas buvo, kad aš vis tiek ir Lietuvoje pabaigčiau tuos mokslus, o ne nuspręsčiau jau londone, nes man su tuo Londono.

23:44

Diplomo man norėjosi nuo to prestižinio jau mokslo, bet aš grįžau į lietuvą.

Aš pabaigiau, pabaigiau apsigyniau diplomą čia lietuvoj.

Ir ir ir.

Diplomuotas ekonomistas tapau bet po to jau kelinti metai buvo, o šis neklausk manęs senai labai.

24:08

Kokie 2 4.

Man atrodo, jo didėti 2 3 2 4 čia buvo tas laikas, bet po to atsitiko taip, kad aš vėl su dalyvavau labai įdomioje programoje ir buvau 3 lietuvoj, kuris gavo britų finansų ministro specialią stipendiją studijuoti.

24:29

Studijuoti ten save į university finansinių rinkų valdymą ir rinkodarą.

Ir tu vėl išvažiuoji.

Ir aš vėl išvažiavau į britaniją.

A studijuoti tenai.

Tai tu gabus vaikis.

Nu buvau turbūt.

Gerai mokėsi ir mokykloje.

24:45

Nesimokiau, aš labai gerai mokykloje tikrai nebuvau tas toksai, kuris ten žinai.

Nu, bet bet stengdavausi reikėdavo pasistengt ir ir vis tiek, bet man buvo įdomu ir ir po tų studijų aš gavau pasiūlymą dirbti Londono sitį ir aš gavau darbo leidimą ir aš pradėjau savo karjerą.

25:05

Vienas iš prestižinių draudimo kompanijų.

Tuo momentu tai buvo draudimo draudimo brokeris, kuris buvo vienas iš stipriausių Londono city Londono london city.

Kurie buvo turėjo partnership su su keliom labai dideliam Amerikos kompanija ir aš pradėjau.

25:27

Aš pradėjau gyventi sityje su visais tais, kaip sakoma, na normaliais ne tuo laiku, kaip lietuviai važiavo į britaniją, nelegaliai tų tų apdorotų tepti ir visa kita tai aš.

25:43

Su džentelmenais.

Aš su kostiumu pirkdavau tuos sumuštinius, kurie kuriuos tekdavo nuo 4 ryto lietuviai ir kur kasoj blondinė pardavinėdavau surašytą.

Jolanta vardu ir man kartais būdavo taip norėtų, norėdavosi lietuviškai ją užkalbinti ir visa kita, ir sigita tai.

26:01

Bet po to nu po to atsitiko, kaip sakoma šeima meilė ir taip toliau taip toliau.

Tai jau grįžau, grįžau į lietuvą ir.

Meilė tenai atsitiko, ar Lietuvoje atsitiko čia atsitiko va.

Toksai pereinamasis laikotarpis ir ir kadangi Lietuva Lietuva buvo bangos ir tų pasiūlymų, įvairių labai buvo ir buvo labai įdomių, kaip verslo vystymosi kaip į rinką atėjo naujos kompanijos, nauji žaidėjai ir mantą finansų rinka kažkaip nebuvo labai didelė prie širdies.

26:34

Ir ypač draudimas arba perdraudimo verslas ir ir taip toliau.

Nors teko prisiliesti prie tokių kontraktų kaip tina turner.

Kojų draudimas kaip kaip formulės vienas reikalai, kaip teko matyti įdomių dalykų?

26:50

Už kiek už kiek kojos apdraudė. 3 su puse milijono svarų.

Jos vienas iš tų rū britanijoj jos kojos buvo apdraustos.

O kokia buvo įmoka draudimo už kojos nepamini.

Nu čia suma, bet kokią įmoką darė kas mėnesį už tą.

27:07

Draudimą ten draudė organizatoriai.

Ten buvo vienkartinė įmoka, man atrodo, buvo kažkur apie 300000 metinį vienkartinė ne kartą.

Turo ai žodžiu turui apdrausti kojas 300000.

Jeigu kažkas atsitiktų 3 puslem.

27:25

M.

Nu va 10 %.

Nu kažkur taip, bet tai va ir viskas ir aš tada.

Jau taip grįžai ir nusėda lietuvoj.

Man atrodo 6. 2 6 aha.

Ir tada aš kodėl man asocijuojasi su renginiais?

27:44

Aš tau prisipažinsiu, aš pamenu, aš dar tada ne nedirbau laimės tiltą, bet tu tada organizavai atidarymą ir tu buvai tas, kuris taip viską fantastiškai suorganizavo, sukvietė visus žinomus žmones, tada ingeborga.

Dapkūnaitė buvo laikrodžio pristatymas arba ne ten.

28:03

Buvo šuo fart laikrodžiu šuo.

Partizanai buvo jinai buvo rado veidas.

Taip, taip.

Jinai buvo rado laikrodžių vedęs ir jinai atvažiavo iš maskvos.

Į vilnių keliom dienom ir tada su laimės tilto savininku romu sugalvojom, kad reikėtų kažką padaryt, kad jinai ateitų į butiką todėl, kad jinai yra veidas, nu ir suveikia visas šitas dalykas ir buvo, ir buvo labai labai nais, bet tai nebuvo čia mano, kaip sakoma.

28:34

Čia toksai sąjūdžio.

Taip, čia tiesiog buvo nu padarom nu, aš dar turiu nuotrauką datą su ingeborga ir ir, ir ir, ir, ir visa kita, ir atsimenu.

Jai buvo labai malonu ir įdomu.

Kad vilniuj jinai gali irgi rado laikrodį butike pristatyti ne maskvoj ne sakykim ten niujorke, ar ten tokį ir ir atsimenu jinai buvo po filmavimo, man atrodo mišiniu po sabal su tomu kruzu.

29:03

Tai tai buvo labai įdomus ją pasišnekėti ir ir visa kita, bet tai nebuvo.

Tai nebuvo mano mano darbas.

Aš galbūt mano įdomesnis toksai ir galbūt.

Toks ne tai, kad persivertimas tai buvo vienaip ar kitaip surišta su logistika su logistikos verslo vystymusi ir aš prisidėjęs.

29:26

Esu, kai į lietuvą įžeidinėjo švedų karališkojo pašto subsidiją, jie nusipirko tam tikrus verslus ir reikėjo daryti adaptaciją.

Nu tu vadinamu greitų siuntų sistemos ir mes pradėjom pirmą kartą Lietuvoje kurti adaptaciją būtent to švedų, švedų produkto, nes jie buvo įsigiję įmones aplink Baltijos jūrą tiek rygoje, tiek taline, tiek varšuvoje, helsinkį ir taip toliau.

29:58

Ir man buvo manęs buvo aš, aš aš buvau pakviestas į komandą.

Kaip kaip padaryti adaptaciją ir įvesti į rinką būtent tą produktą.

Tai tai tai buvo labai įdomus, įdomus įdomus projektas ne vienerių metų ir to pasekoje.

30:16

Mes dabar turim labai išvystytą kompaniją VA, kuri nusipirko būtent mūsų sukurtą adaptaciją, kuri buvo vienas iš sėkmingiausių visam šitam regione ir pelningiausi.

Ir ir po to švedai pasitraukė ir švedai, švedai.

30:33

Aš tada pasitraukiau irgi nu karjerai yra toks dalykas.

Galvojau kitokių pasiūlymų, o aš išėjau į kitą sritį.

Man atrodo tu kaip tik tuo metu ar neatidarinėja gedimino 9 s.

Čiapo po kokių 7 metų, nes man dar teko.

30:50

Man dar teko dirbti ir su ir su VR į doverio, olandų ir andro veriu rinkodaros sritį ir taip toliau taip toliau tai taip, kad aš esu galbūt išbandęs tam tikrus.

Tam tikras verslo sritis ir ir dar pradžioje to sakydavo ai, nu tai čia koks tu darbuotojas, kad tu taip dažnai darbus keiti?

31:13

Ir aš galvojau, klausykit, nu, nu vis tiek skamba truputėlį ne tai, kad idiotiškai, bet taip žeminančiai, kad tipo aš negaliu nusėdėti vienoj vietoj, bet sakau, bet jeigu aš gaunu pasiūlymą, jeigu ir mane rinka, traktuoja kaip profesionalą, tai nėra skirtumo, ar tu pienu prekiauji naftą?

31:33

Grūdais batais ar lūpdažiais ar ar ar panašiai, jeigu tu turi bazę, jeigu tu turi sistemą, jeigu tu turi savo profesionalų požiūrį ir žinai, kaip tai suvaldyti ir sukurti ir paleisti į rinką ir kad tai gyvuotų ir ir sujungti visas sistemas, kokios yra, sakykim, tų pačių investuotojų ženklų, poreikių vidaus rinkos ir ir taip toliau taip toliau, tai tai vuolia.

32:05

Ir, manau nuo to ir prasidėjo.

Galbūt, kad tas sustabarėjimas, kad tu vienas darbe turi dirbti 5 metus, o kur tai parašyt?

Bet žinai čia gal buvo anksčiau, dabar aš kiek pasižiūriu tikrai hedh anteną ganėtinai dažnai profesionalus ir jie tikrai taip migruoja tarp tų darbų kas porą trejetą metų.

32:26

Jeigu ne greičiau.

Taip, tai dabar pasidarė jau normą.

Galbūt čia tais laikais atrodė keista, nes mes buvome atėję iš kitokio požiūrio.

Grįžimą man buvo labai keista, buvo visiškas kontrastas, labai sudėtinga žiūrėti į tuos hantelius, kurios ponios prisidengusios tarptautinėms kompanijoms, žinai tenai savo kažkokias nuostatas bandydavo ir jinai buvo tokių situacijų, kai mane įrašo į sąrašą.

32:55

Žinai top nu jis labai brangus, čia labai pigu.

Tai mes savo kandidatus įdėsim nu, tiesiog aš aš aš paskui pasiaiškinau tam tikras žinai technologijas, kaip kaip buvo daroma dar senais laikais.

Ir, kaip ir kaip tam tikrus žmones parduodavo tam tikrom kompanijom, ir ir visa kita, ir visa kita, bet čia yra praeitis, ir ir apie tą praeitį, kaip sakoma, mes jos nepakeisime.

33:21

O koks tau buvo didžiausias kontrastas atvažiavus iš Londono sičio į lietuvą?

Kas tave šokiravo, vis tiek na žinai tu nebuvai.

Lietuvoj kurį laiką pats esu lietuvis, gyvenai auga, į ką mokeisi?

Baigimo aš planavau savo gyvenimą tenai aš neplanavau gyventi lietuvoj.

33:39

Bet kokį tokį, sakyčiau kultūrinį šoką.

Iš verslo pusės patyrei.

Tai ką darei tenai ir tai, kas vyko čia, ko darei, bet negalėjai suprasti arba ne.

Arba atvykai kiek vidutiniškai tenai buvo labai daug svertų pasiekti rezultatą.

34:01

Sakykim tam pačiam londone ar asmeninės savybės ar asmeninis žavesys, ar žinios ir taip toliau taip toliau aš dirbau, aš aš tam tikrą laiką praleidau su kompanijos viceprezidentu, kurio buvau pas nal assistant tas vadinamas, tai aš mačiau labai daug dalykų.

34:22

Iš ko verslas susideda, kas yra vertinamas žmonėse, ką reikia, žinot, kokia pasaulėžiūra tavo turi būti, kad tu turi universitetinį diplomą ir taip toliau yra vienas dalykas.

Kiek yra sėkmingų verslininkų, kurie nieko nebaigę yra, sakykim, tas tas pats džonas, meidžoras, jisai baigęs, yra boarding cool, jisai net nebaigęs, nebaigęs buvo universiteto, bet jisai buvo Britanijos premjeras.

34:46

Tai viskas priklauso nuo to, kaip tu priimi pasaulį, kaip tu domiesi ir kokį tu bagažą turi ir kaip tu žinias išnaudoji ir kaip tu išnaudoji savo visą.

Sakykim, plac daroma, kad pasiekti rezultatų man didžiausias šokas buvo, kad norint pasiekti rezultato ir sakykim.

35:05

Naudojant tam tikras tam tam tam tikras savybes.

Čia vilniuj tai buvo nesąmonė, kaip tu 6 val.

Baigėsi darbas.

Viskas tu uždarai ir tu nieko čia nedirbi, tu važiuoji namo, tu niekur neini, tu nieko nedarai, tu nieko toksai nebuvo, nebuvo tam.

35:24

Tikro.

Tęstinumo ten po darbo vakare ten niekam skambint negali, ten ne tokio nebuvo to to tokio supratimo, kad žinai nesvarbu.

Kokiais įrankiais?

35:40

Tu pasieksi rezultatą, bet reikia to rezultato.

Ar tu naktim dirbsi, ar tu miegosi iki 12 ir tu 9 val.

Ne teisė į darbą ir man buvo šitas.

Buvo labai keista, kad tos normos ir tos tokios žinai kažkokios ten žinai dėžutės, žinai ta komunikacija jinai buvo labai gaji ir jinai daugeliu atvejų stabdė, stabdė tam tikrą verslo vystymąsi, todėl mes turėjom tos eks pat rus, kuriuos siuntė čia, kur didelėm įmonėm vadovavo užsieniečiai todėl, kad.

36:11

Lietuviai dar vis negalėjo persiversti.

Toks tu buvai šiek tiek verslo anarchistas čia atsinešė į tokį modelį.

Buvo ir bandei, ar ne dalyko, ir ir aišku, aš naudojau ir savo asmeninį, sakykim, tam tikrą patirtį.

36:28

Ir ir ir aišku, galbūt ir ir mano išraiškoje, ir galbūt ir apsirengiame, ir ir visa kita, ir visa kita.

Man man viskas man imponavo žmonės drąsūs.

Aš aš aš aš žiūrėjau į sakykim į bransoną, aš žiūrėjau į į tam tikrus verslo žmones, tam pačiam tam pačiam londone sitie, kurie buvo drąsūs, kurią užsidėjo tas raudonas kojines, kurie nešiojo žalias kelnes, bet tai jų prie sienos negali aukštai.

37:01

Jos kalė prie sienos už tai, kad jie galbūt nepasiekė to milijardo, ar jie neuždirbo, ar jis nespėjo sukurti, ar taip toliau taip toliau, bet jų neteisė niekas už baltinių spalvą, o lietuvoj buvo tas laikas.

Oi, nu, tai žiūrėk, kaip jis atrodo, ar čia tas administracijos 10, bet tai buvo dar per anksti kalbėti apie rezultato siekimą bet kokia kaina o.

37:26

Kaip tu jauteisi, kaip iš kur pas tave buvo stiprybės, tai viską.

Sulaikyti.

Laikyti ir aš nežinau ir toliau nepasiduoti ir eiti savo keliu toliau laikytis to stiliaus.

To tokio ekstravagantiško išskirtinio stiliaus ir tiek daug metų.

37:45

Nors iš tikrųjų tave kalė prie kryžiaus, už tai ta juokiasi ir panašiai, bet tu vis tiek išlaikei savo identitetą.

Na turbūt čia gal būt yra tie genai stiprūs, kuriuos paveldėjo mano mama buvo tikrai labai stipri kovotoja, tėtis, tėtis irgi labai užsispyręs buvo gyvenime, ką norėjo pasiekti, bet jam į ratus labai daug irgi pagalių, kaišiojo ir taip toliau.

38:15

Bet aš prisimenu savo mamos pasakymą.

Gaila, kad mano tėveliai išėjo iš to gyvenimo pakankamai turbūt per anksti.

Mes turbūt visi išeinam iš čia.

Per anksti bet.

Mama yra pasakęs, žinai sako, žinai, kaip būtų skaudu, kaip tave įskaudintų.

38:37

Žinok vienas niekam verkiančių žmonių nereikia, m.

Būk, kaip sakoma, šypsokis.

Daryk tai kas tau, kad tu jau kaip tu jautiesi stiprus paversi namuose vienas sau ant šono.

38:56

Bet sako čia čia yra gyvenimas gyvenime gali tiktai su šypsena ir su drąsa pasiekti liūdnų, pilkų, susiraukusiu niekam nereikia.

O tai, kaip tu jausdavaisi, pavyzdžiui, kai vienas likdavo.

39:14

Būdavo skaudu, būdavo žinai, kartais pagalvodavai čia kažkoks labai jau save laikantis dizaineris visa kita tave pradeda skalpuoti dėl to, kad pažiūrėkit ir grigaitė atėjo į renginį su geltonom kelnėm.

Na tai, jeigu tu neturi tų geltonų kelnių, tai tu ir skalpo ji turbūt, kad turi tiktai savo juodos spalvos brandi kažkokius maišų pasaulį ir tu čia dabar gali mane kritikuoti nu kritikuot, jeigu tau reikia, o tu ką nors pats padarei tu ką nors pats sukūrei, nes dažniausiai tai yra kritikuoja tie žmonės, kurie kurie yra labai riboto pasaulio vartotojai.

39:54

Ir aš visiems sakydavau, jeigu jūs kritikuojat, aš visada išklausysiu kritiką ir jeigu jinai yra man įdomi ir jinai man naudinga, aš atkreipsiu dėmesį, bet jeigu yra kritikuojama tiktai dėl to, kad pasisakyti, nes, sakykim, buvo laikas, kad ale grigaitis ant bangos ir mes turim jį dabar visi, sakykim, teisti nurenginėti, apkalbinėti ir taip toliau ir taip toliau.

40:20

Nu tai stokit į eilutę pirmyn pasišildykite prie mano saulės.

Bet tu nejauti, kad Lietuvoje yra tokio šiek tiek.

Prieskonio bangos prieskonio.

Be abejo, kažkaip užplaukia žinai kažkas ant bangos, tada nusėda kitą pasirenkamą.

Kad čia yra banguotas dalykas, tai, kaip sakoma, kai kas čia labai neseniai manęs klausė, sako, mes ne sako, koks tavo yra fenomenas?

40:42

Sako tu vat, kaip kaip esi, tenai, taip ir esi, ir ne kaip ne ir tavęs niekaip negalima nuskandinti, nors ir skandino, ir ir ką tik nedarė.

Bet sako tie, kurie skandina jau daug kas yra nuskęs nuskendusių ir sėdi tenai.

Lauke.

40:58

Sako tu dar kaip stovi ten tam laive to kapitono su kapitono kepure.

Tai sako ir sako tu jo nupirkom rankom nepaimsi.

Ne tame esmė nedirbi?

Ir nedarai visko, kad būti tenai.

41:14

Aš tiesiog esu patenkintas, kad man gyvenimas davė galimybę susipažinti su nerealiais žmonėm.

Aš turėjau galimybę įgyti tikrai gerą išsilavinimą.

Tikrai na išmokti anglų kalbą mokykloj, nes aš baigęs jono jablonskio gimnaziją.

41:39

Ir ir tai atidarė man tam tikrą duris į pasaulį, bet tos durys nebūtų atsidariusios.

Jeigu man nebūtų įdomu.

Sužinoti pamatyti skaityti vertinti ir galvoti kad pasaulis yra didelis ir gražus.

41:58

Mm o iš kur tu tos drąsos turėjai visą laiką pažindintis?

Žinai, čia tokia sakyčiau, šių laikų problema žmonės.

Tampa po truputį nebe drąsūs eiti į kontaktą.

Ar tu to išmokai, ar tu toks buvai nuo pat vaikystės nes.

42:19

Vienas yra baigti mokslus, vienas išvažiuoti į london city ir dirbti draudimo įmonei.

Bet pas tave pažįstami žinomi žmonės tu visą laiką sukiesi kažkaip randi kalbą su bet kuo tai visą laiką matysi žinomų žinomų moterų apsupty.

42:34

Jeigu tu užsienį, tu kažkoks žinomais žmonėm, tu pats prie jų prieini ar tave kažkas supažindina ar kaip tai vyksta?

Žinai, nu tikrai įdomu, nes tai turbūt yra kažkoks savybės dalykas.

Nu žinai galima būtų labai daug kalbėti apie tai.

42:56

Aš kartais pats pagalvoju.

Vat sakykim pažintis, pažintis su kai kuriems žmonėms taip, kurie, kuriuos matom, matom žurnalų viršeliuose, ne Lietuvos, o pasaulio, ir ir ir ne visada.

43:12

Aš čia puolu girtis ir sakyti, ką aš pažįstu, su kuo aš pasižiūriu, susipažinau ir taip toliau taip toliau, nes nes supranti, kad.

Žmonių ratas, draugų ratas, pažįstamų ratas, jie yra visi labai skirtingi, yra, kurios tu gali pasakyti, kad tonu, kolega buvęs pažįstamas.

43:37

Gali į kažkokį draugų ratą įdėti, nors irgi, galbūt nelaikai labai artimų draugų, bet galbūt galbūt progai pasitaikius gali kažkokiom temom padiskutuoti, kurios galbūt neišeis iš kambario rėmų ir taip toliau taip toliau.

43:53

Bet man visada buvo gyvenime įdomu paklausti savęs, ko aš dar neišmokau?

Ko, aš dar nežinau ir visada paklausdavau, o žiūrėk, kad padarė taip, ne vat sakykim paryžiuj, paryžiuj tam pačiam orsė muziejų atidarymas stovi prezidentai ir galvoju nu va čiurlionis tapetą tą paveikslą, bet ką jis galvojo apie tas vat šviesas ne vat, kodėl jis taip padarė, o kodėl būtent tos spalvos, o kodėl ne tos spalvos, o kodėl ne viskas ne juoda?

44:32

O kodėl viskas šviesu taip toliau tai.

Tai galbūt tas žingeidumas ir noras suprasti pasaulį.

Ir aš vienas dalyko niekada nedariau ir tikiuosi, nedarysiu.

Aš nie ka da ne nu rašinėjau žmonių.

44:49

Aš niekada nesijuokia už tų žmonių, nors jie galėjo būti skirtingi, jie galėjo būti.

Gal būt viduj pagalvoji, kad jie gali būti kvaili, gali būt negražūs, gal, bet aš to smerktino dalyko, kas lietuvoj yra labai gyva.

45:07

Ir labai ir labai dar naudojama ir visa kita aš to niekad nedariau.

Nedarau išankstinės nuomonės apie žmogų, jo nepažinęs.

Ir, aš ir aš nevertinu ir nesmerkiu reiškias.

Jeigu buvo taip reiškiasi, taip atsitiko gyvenime.

45:23

Mes turim labai daug gyvenimo situacijų, atsiprašau kur.

Nuo mūsų taip, kartais tikrai nepriklauso.

Taip susidėlioja tos gyvenimo kortos.

Ir.

Kalbant apie žmones taip, 90 %.

Tai žmonės nori su manim bendraut m, jie prieina ir sako, nu, man patinka tavo šortai ar ba nu vat tu kažkoks skirtingas, o ką tu darai gyvenime?

45:53

Bet aišku, tai daugiausia tai daugiausia, tai yra užsieniečiai, arba tai daugiausia keliaujant, ir ir ir, ir visokių gyvenime keistų situacijų buvo ir labai įdomių situacijų ir juokingų situacijų buvo ir taip toliau, bet.

Kalbant apie bendravimą ir apie žmones ir apie vertinimą.

46:14

Keliaujant gali sutikti su labai daug žmonių.

Bet reikia žinoti, kaip keliauti, kur keliauti ir reikia bent jau žinoti, kur koks kontingentas gali.

Būti žmonės renkasi.

Taip, bet vienas yra dalykas, kas vėlgi mane mane kai kas klausinėja, man patinka ir dabar kas yra pakankamai madinga pasaulyje?

46:38

Man patinka solo travel.

Aš dažniausiai keliauju vienas.

Todėl, kad.

Kaip tu išmokai čia?

Vienas, aš aš zodiakas ir su mergele, mums reikia mergelėm, reikia pailsėti, reikia pabūti vienas, reikia savo batareikas persikrauti ir reikia numanu.

47:01

Mes tokie mums reikia vandenį matyti, mums reikia, mums reikia pabūti atsijungti nuo pasaulio.

Ir, aš labai taip mėgstu daryti ir aš mėgstu skristi, kad aš, kad su niekuo nekalbėti su niekuo nueisiu, kur noriu, darysiu, ką noriu nieko neplanuoti, nieko nedaryti iš anksto, nes sakykim, jeigu su grupe kažkokia žmona žmonių skrandi, tai pageidavimų koncertas.

47:26

Kažkoks vienas toki tinto ani to trittico ir pas koks žinai toks jau.

Dviese kartais būna sunkus.

Tai nu tai tai teko, kaip sakoma, nr.

Ir mes kartais, kaip kaip su eile keliaudavom tai.

Tai tai jinai nori to aš galvoju nu gerai nu, bet jeigu aš visada sutiksiu, tai palauk tai, tada kokia mano kelionė čia bus?

47:46

Aš būsiu, kaip sakoma, australiškos žmonos rankinuko nešėjas ne taip nebus nori bendraut su žmonėm pasaulyje reikia bent jau irgi žinoti, ką pasakyt.

Nebūtų nuobodžiam, turbūt.

48:02

Reikia paskaityt reikia, žinot, bagažą reikia, reikia būti universaliam.

Ar tu dalyvauji?

Na, sakykim aš praeitą savaitę turėjau būti.

Adba atidaryme pat rancio gal kur susirenka viso pasaulio ne tai, kad šiuolaikinio meno mylėtojai geriausios pasaulio šiuolaikinio meno galerijos, bet ten susirenka visi investuotojai.

48:27

Ar galėtum papasakot vienas.

Su kokiuose žmogum žymiu susipažinęs savo gyvenime, kurį žinotų na tikrai visi.

Gal kokias superstar žvaigždė kino ar kažko, ir kad su juo būtų įdomi pažinties istorija.

48:43

Yra keletą yra keletas gal kokios 5 net, bet turbūt.

Tai yra surištas australija, nes mano australija teko tikrai susipažinti, nes matai mes Lietuvoje, ir ir Europoje nelabai daug žinomų australų žvaigždžių, išskyrus kailį.

49:01

Manau, gal kur gausu kalcio?

Taip man teko bendrauti su kailiu, min auk ir ir ne vienas kartą nuostabi moteris nuostabi.

Ir ir labai, labai lengvai bendraujanti ir visa kita, bet galbūt galbūt kitą žvaigždę aš.

49:21

Na, kaip sakoma, paminėsiu, kur daug kas negalėjo patikėti, kad kad aš ją pažįstu.

Ir mes retkarčiais jos asistentas parašo toks vaizdas pasitikrina, ar čia gyvas negyvas, ar čia dar kažkas, ką dar ar panašiai, bet jos jo susitikimas, susitikimas buvo labai keistas su ja ir tai įvyko vienas oro uoste verslo lauže m.

49:53

Kai aš skridau iš vienas į berods į paryžių.

Ir atkreipiau dėmesį, kad į verslo verslo prie verslo įėjimą yra apsauga stovi.

Su juodais kostiumais gal.

Įeina į verslą.

50:09

Taip, taip galvoju ne pirmą kartą.

Aš čia tas apsaugas matau, tai tai galvoju.

Nu, okey.

Ir.

Praktiškai jis buvo tuščias vat.

Nežinau, ar jisai buvo ribojamas žmonių ėjimas ar ne, bet tai buvo rytas, tai buvo apie tai buvo apie pusę 12, apie 12 per 1 val.

50:30

Buvo ir ir.

Grįžtant taip įsitaisiau ten televizoriai tokie pasiėmiau.

Nežinau, arbatos vyno taurę kažkaip aš taip galvoju.

Taip pažiūri į kampą.

Taip galvoju, žiūrėk, keista ne ant grindų ant grindų guli kažkas.

50:50

Paklotą taip toliau taip toliau, lyg tai kažkokį ten s 3 daro nu gerai.

Nu, kažkoks berniukas atsikelia viskas nu kaip ne kaip į dėmesio žinai visko gyvenime mačiau, žinai, nu, kiekvienas nueinu.

Vata po to mergina kažkaip ten irgi ten kažkokius pra tempimus tentą.

51:10

Na hm.

Nu gerai galvoji čia daugiau įdomiau, man darėsi kame šaknys, kas čia vyksta?

Žmonių nėra apsauga, stovi, galvoju, gal koks prezidentas, kokios šalies skrenda reisiniu lėktuvu, bet nėra lygtai jokių kostiumuotų.

Na ir nu irtaip ir jinai atsistoja visa kita ir aš taip manau taip, taip, taip, taip, aš negaliu.

51:33

Aš nu šonu mano veidas, bet mano akys taip skersas pasižiūriu ko negaliu patikėt.

Nu negaliu patikėt ir galvoju, palauk, bet gal čia feikas gali būt?

Gal gali būti labai panaši?

Nu.

51:51

Nu ir ir nu taip atsitiko po to, kad tikrai mes susipažinom.

Mes kalbėjom, prisijuokėm ir taip toliau ir taip toliau, ir radom bendrų taškų todėl, kad todėl, kad tuo metu aš buvau kaip ir tituluojamas mumo šampano ambasadoriumi ir visa kita ir dirbau dar su vienas kompanija, kur irgi buvo tituluojamas to ženklo, o jinai irgi turėjo reikalų, ir aš net nuotraukas mačiau niujorke, a jos prie fotosienelės ir taip toliau.

52:22

Toliau tai mes tiek prisijuokėm ir taip buvo linksma.

Tai kas nu ir spėk, kas tai gali būt?

Aš iš viso pasaulio.

Labai konkre versinga, ne labai kontraversiška moteris.

Madona.

Ne madona madona vienaip ar kitaip yra jinai nėra, nėra dainininkė jinai nėra, nėra labai jau ten kažkokia aktorė jinai viską išbandžius yra viską, bet tai yra.

52:50

Turbūt galima sakyti, kad vienas iš turtingiausių paveldėtojų.

Pasaulio tai tikrai puikiai žinai, jinai yra pasaulio, pasaulio na vienas iš merginų geriausių va.

53:05

Taip, tai perdėta.

Fainai kaip fainai taip pat, kaip teko.

Bendrauti su esamu dabar Britanijos karaliumi.

Tada jisai buvo princas čarlzas ir irjo viešnagės Lietuvoje metu ir su ir su komanda, ir su ir su gydytojais.

53:25

Jo ir ir bordi, gardais, ir taip toliau.

Tada pagalvoji, kaip būtų tavo gyvenimas pasisukęs, jeigu tu būtum likęs london city?

Aš daug aš dažnai pagalvoju.

Ir ir galvoju, kokį aš gyvenime būčiau ten susikūręs ir galbūt jis būtų žymiai geresnis žymiai įdomesnis.

53:44

Gal jisai nebūtų toks įdomus, jis galbūt.

Tam draudime nusėdęs ir nusėdęs.

Netikiu, kad aš būčiau draudime, aš tikrai būčiau būčiau.

Gavęs kojos toliau.

Kažkur tai kažkur tai kėlė sparnus ir taip toliau taip toliau, nes nes nes man tikrai nepatinka rutina ir aš nemėgstu.

54:02

Rutinos žmogus.

Ne tikrai ne ir tai yra, tai yra pats nuobodžiausias dalykas.

Kas gali atsitikti man gyvenime ir aš geriau atsisakysiu daug kainuojančių.

Nežinau projektu, ar tai, ar tai?

54:18

Labai brangių darbų ir visa kita.

Jeigu tai, jeigu tai bus nuobodu rutina ir nebus jokio ambi janso, ir ir ir ir.

Tobulėjimo ir ėjimo kažkur į priekį, bet ne atgal ne visada pinigai motyvuoja.

54:37

Tu užsiminė apie savo šeimą, kad.

Atvažiavau į lietuvą, nes atsitiko meilė, bet tu kažkaip tai labai retai, kalbėjo apie savo šeimą.

Iš esmės ir esi užsiminęs vienoj laidoj apie dukrą, kad nebendraujate, nežinau kiek, kiek tu esi iš vidaus jau gal.

55:00

Ramus apie tai kalbėti, ar kažkas pasikeitė per tuos porą metų, nes tik tada girdėjau paskutinį tavo pokalbį apie tai.

Žinai.

Galima apie tai diskutuoti galima, galima, sakykim, galiu žiūrėti daugelį per savo prizmę ir taip toliau, bet.

55:25

Aš gerbiu.

Mano pirmos žmonos apsisprendimą.

Na jos čia prieš nežinau, prieš kiek daugiau negu 20 metų jos iniciatyva čia buvo skyrybas ir ir jinai tuo metu gyveno vokietijoj ir visa kita, ir iraną.

55:44

Greta dukra jinai gi mus tenai yra ir visa kita.

Labai norėtųsi rasti kažkokius atsakymus.

Ir man, labai gaila, aš žmogus esu, kuris mėgstu kalbėt diskutuot ir rasti rasti sau atsakymą, tai aš nenoriu plėstis į kažkokias diskusijas.

56:06

Bet aš šiandien dienai dar neturiu atsakymo į kai kuriuos klausimus.

Tau patinka tas gersta tas ar ne kad uždaryti temą ir rasti visus.

Tikiuosi, kad gyvenime dar turėsiu laiko ir galimybių.

56:24

Ne tiek su savo pirmąja žmona buvusia, tiek su dukra.

Tiesiog tiesiog pasikalbėt mhm, nes mes jau kurį tai laiką tiesiog nesikalbam.

O, kuri o kur dukra gyvena vokietijoj ar lietuvoj čia Lietuva čia lietuvoj.

56:44

Labai džiaugiuosi, kad jinai, kad jinai tikrai daug pasiekė ir jinai baigė mokslus ir jinai.

Gydytojai yra, kiek žinau, ir taip toliau taip toliau.

Tai tai sakau, aš gerbiu jos jos na tam tikrą prašymą per kitus žmones, kad aš ne diskutuočiau apie tai, tai yra jos gyvenimas ir visa kita.

57:10

Aš gerbiu jos apsisprendimą, bet tikiuosi.

Iki gyvenimo pabaigos dar turėsiu galimybę, kaip sakoma išklausyti ir pasikalbėti taip, kad taip, kad čia yra ta tema, kuri galbūt dar na na, kaip čia geriau, kaip čia išsireiškus geriau jos dabar dar neliesti.

57:34

Mhm nu jo o, bet jeigu kalbėtume apie tave kaip patį.

Ką tau ta patirtis davė?

Pavyzdžiui, tu vis tiek turėjai kitus santykius, o ne kokius tu dalykus išmokai.

Nes kiekvienas toks dalykas žinai, nu dabar yra tokia atskirtis su dukra, kur tau yra, nesmagi tu nenori apie tai kalbėti ir aš puikiai suprantu, bet gal kažkokių pamokų turi ir galėtum pasidalinti, nes aš manau, tokioj situacijoj yra ne vienas žmogus ir visi tą išgyvena ir ieško atsakymų.

58:07

Bet galbūt tavo kažkoks išgyvenimas ir kažkoks kažkokia tai išmokta, pamoka duos kažkam naudos.

Nemažai laiko aš praleidau analizuodamas.

Ir ir.

58:24

Turbūt blogiausia yra, kad tu pradedi galvoti ir kaltinti kažką kitą.

Tai lygiai taip pat, kai mes diskutavome apie požiūrį į žmones į gyvenimą, į užduotis gyvenimo spalvas, lygiai taip pat aš galiu pasakyti, kad geriau analizuot save negu kitus.

58:48

Ir.

Ir, aš supratau, turbūt tokį labai paprasta sakoma, mes visi esam.

Aš labai džiaugiuosi, kad kad ana greta užaugo kaip asmenybė, kaip profesionalė, kaip žmogus.

Jinai jinai labai daug dėjo pastangų, kur dabar jinai yra.

59:07

Ką jinai daro ir aš labai džiaugiuosi, kad jai tai sekasi, bet tai buvo labai didelės pastangos iš iš mamos pusės.

Ir ir ir tai, ką jos abi pasiekė gyvenime.

Tai yra, tai yra labai daug, nes vis dėlto būti medicinoj medicinai, siekti karjeros yra labai sunku.

59:33

Ir aš atsimenu, kiek jūratė turėjo mokytis, kiek jinai mokėsi Vokietijoje ir kai ana buvo maža, ir ir ir aš su vežimėliu važinėdavau ir jinai visus vokiečių bobučių balandžius iš baidydavo, nes buvo.

59:50

Akcininke ir taip toliau buvo labai, labai linksmas vaikas ir ir ir.

Ir irgi rate sakydavo, kad nu nu visiškas tu nu visiška kopija tu tavęs ir taip toliau, bet čia praeitis, kaip sako matai, tai tai galima tiktai galbūt galvoti, ką aš.

1:00:11

Ko aš nepadariau ir ir ir kodėl?

Kodėl tam tikroj na tokioj situacijoj?

Aš ir atsiradau.

Tai turbūt vienas iš tų priežasčių yra, kad.

Aš per daug dėmesio skyriau karjerai.

1:00:31

Aš dalyvavau tose lenktynėse, kad aš norėjau įrodyti, kad aš galiu, kad aš moku, kad aš esu sėkmingas ir mes daugelis iš mūsų mes aukojom santykius.

Mes kojoms santykius artimu žmogum mes neužtektinai dėmesio skyrėm augimui, matė mums, kaip vaikai auga ir taip toliau taip toliau todėl, kad norėjom uždirbti viso šito pasaulio pinigus.

1:01:04

Ir tai mano tai yra, tai aš esu pavyzdys, kur tai vienas.

Vienas iš tų priežasčių ir yra, kad kad kad tas pagrindas, kuris kurį reikėjo padėti santykiam.

Ir kalbėtis apie tai to nebuvo.

1:01:22

Ar tada buvai per jaunas, tą tą daryt.

Taip, taip, tai buvo buvau ir per jaunas, ir labai norėjau dėmesio ir labai norėjau, bet bet nereikia užmiršti vienas dalyko.

Mes abu buvom karjeros žmonės.

1:01:39

Aš norėjau, aš norėjau siekti karjeros lygiai taip pat, kaip ir jinai buvo spaudžiama savo tėvų, į kurią į ją buvo investuota ir mokslai Vokietijoje ir taip toliau.

Taip toliau jinai iš jos buvo irgi reikalaujama labai daug ir jinai kaip medikė, kaip kaip gydytoja, kaip pirmoji lietuvių į lietuvą grįžusi apsigynusi diplomą dermatologijoje, ne Lietuvoje jai reikėjo labai daug praeiti ir įrodyti, kad jinai yra verta to.

1:02:11

Mes mes kartu ėjom tą kelią, bet mes labai gaila.

Mes vienas vienas kitam nepadėjo m.

Ir todėl, todėl, aš manau, įvyko tam tikra takoskyra ir ir, ir, ir santykiuose.

1:02:27

Tai yra svarbu kalbėtis ir žiūrėti.

Tuo momentu mes negalėjome nei nei nei nei nei jūratė.

Ne, aš manau aukotis kažko.

Tai buvo tiesiog.

Neįmanoma, turbūt net nenorėjo d, nes kitas tikslas.

1:02:43

Buvo taip ir va čia vat.

Galbūt galbūt turėtų įsiklausyti, sakykim tam tikros tam tam tikros šeimos, jeigu matoma, kad.

Santykiai jie ne tai, kad atšąla, bet jie pradeda šlubuoti stipriai vien tik todėl, kad tu daugiau laiko skiri ne tai, kad darbui, bet sėkmei tai reikia labai stipriai pasverti, kurį, kuris kurį turi palaikyt.

1:03:12

Tai dabar sakytum geriau mažiau, bet šeima negu daugiau ir po to.

Tik prisiminimai čia čia, aš ne gydytojas, aš ne daktaras ir ir ne galvoje.

Jeigu atsukčiau laiką atgal.

1:03:32

Aš turbūt.

Aš turbūt būčiau priėmęs sprendimą, kad vis dėlto vis dėlto aš būčiau palaikęs.

Jūrate ir būčiau daugiau dėmesį skyręs dukrai ir šeimai, ir paaukojęs būčiau turbūt savo karjerą.

1:03:55

Nes arba tu turi susitarti.

Arba nėra gyvenimo, nes tu darai tu darai vienas kitą pusę šeimos pusė daro kitą ir ir tai yra.

Tai yra be galo sunku, jeigu vaikų nėra, tai dar vienas yra dalykas jinai, bet su tuo susiduriama šitam pasaulyje ir šiandien dienai tai yra aktualu ypač karjeros žmonėms, kur kur kur moterys jie siekia karjeros, kur santykiai santykiuose yra labai tada tampa labai sudėtinga ir jeigu mes žiūrim visus neatvyks, o serialus kaip kas kur ką.

1:04:28

Tai yra paremta gyvenimo yra paremta gyvenimo tiesom, per kurias mes pereinam ir mes tiktai po to pamatom, kad okey gal reikėjo taip daryt ar taip daryt.

Bet bet aš laikausi tam tikros nuostatos, kas buvo vakar, mes nepakeisim, kas bus rytoj, mes nežinom tai jeigu yra taip, tai reikia šiandien ir gyventi taip, kaip tu nori gyventi.

1:04:54

Klausimas tiktai, ar tu tas pamokas išmoksi, nes žinai vakar nebus jau viskas praėjo tik tai.

Su tom pamokom jų galiu neišmokti, tai kartosis taip taip, bet jeigu išmokai pamokas, tai viskas tik gerės.

Ir aišku, suktis atgal tikrai neverta, bet smagu, kad tu į viską žiūri.

1:05:14

Turbūt dėl to, kad daug jau išmokai, tai matai tik gera.

Ir paskui iš tos tokios teigiamos pusės ir tą labai smagu girdėti.

Nes, jeigu jeigu pradėsi galvoti, tiktai apie negatyvą, kas buvo blogai, kas buvo skaudu, kas buvo, kas buvo, galbūt nepriimtina ir ne nepamatuotai kažkas ne tai, kad kaltinama, aš net nežinau, kaip čia iš išsireikšta, dažnai išsireikšti tą priežastis, bet thay ar ten kažkas tokio panašaus nei tai, tai tai tada, o ką tu pasieksi?

1:05:51

Tai dažniausiai, kai žmonės kaltina, tai jie po to kaltinimų slepia dar savo žaizdas.

Tai ne to žmogaus, kurį kaltina problema.

Tai čia to žmogaus, kuris kaltina jo problemą.

Žinai, tai.

Pats žinai tobulų nėra.

1:06:08

Taip šiandien, beje, šitą aš storis įrašinėjau ir taip pat taip ir pasakiau.

Sakau, nėra tobulų brendų, nėra tobulų žmonių, nes nu nebūna, kad viskas super gerai.

Visą laiką yra kažkur kažkokie trūkumai.

Tavo gyvenime buvo nutikusi vienas nelaimę.

1:06:26

Aš labai puikiai ją pamenu, tu tu pas mus dažnai lankydavosi parduotuvė, po to dingai mes sužinojome apie tą nelaimę žiniasklaidoje ir po to tu pasakoji apie tą gijimo procesą ir taip toliau, kaip tu skraidai po užsienį darysiu operacijas, turbūt esi visur tai pasakojęs, kai na tave gatvėje sumušė, aš žiūrėjau laidą valanda su rūta, tu ten detalėse papasakos prieš dienų iki prieš kiek metų čia buvo labai senai. 12 metų gyvena pirmas klausimas, ar tu dar jauti kažką tai to tas pasekmes?

1:07:04

Organizme veide kažkokius tai skausmus ar ne nemalonius pojūčius.

Taip iki šiol iki šiol tai yra sakoma, tie randai jie gali užgyti, bet jie lieka.

Ir.

Liko.

Tam tikras jausmas, kai ne.

1:07:24

Tamsia gatve nes aš iki dabar dar girdžiu to žingsnius mhm, kai ir tą smūgį vienas iš nugaros.

Aš viskas viskas yra čia viduj viskas ir atrodo, kad taip, kad tai buvo vakar.

Ir ir ir tą bejėgiškumą apsigint, nes aš tai nemačiau nieko čia buvo vienas smūgis su sulau žemais ir žiedais man į į kaip boksininko į veidą ir ir jie pasišalino, ir viskas.

1:07:59

Ar tu iš viso dabar po tiek metų?

Nežinau, ar tu nori pasakoti, bet manau, kad gal gal jau ir reikia pasakot, tu žinai priežastį, ar tai buvo kerštas už kažką ar.

Tai buvo tokiu keletą keletas versijų.

1:08:15

Buvo ir ir man tiktai nenoriu.

Galbūt labai labai daug plėstis į tai ir grįžti, ir visa kita.

Man tik tai buvo 2 patys keisčiausi dalykai, kad kad ta situacija, kuri, sakykim.

1:08:33

Buvo vertinama kaip apiplėšimas.

Nors tai turbūt nebuvo kaip apiplėšimas, nes nes iš manęs iš manęs niekas nebuvo pavogta.

Nors ant mano rankos buvo uždėtas ne 1000 kainuojantis laikrodis ir žiedas, ir ir taip toliau, tai aš prieš tai buvau gavęs grasinimų, nes tai atsitiko po gedimino 9 atidarymo, o grasinimai buvo gauti prieš atidarymą.

1:09:05

Ir tai ir tai, sakykim, tai buvo 2 užpuolimas, nes buvo dar vienas prieš tai, bet jisai buvo.

Jisai buvo žymiai paprastesnis ir žymiai aš susitvarkiau su juo, bet aš pusę metų vaikščiojau su apsauga.

Su vairuotojus apsaugai ir taip toliau taip toliau ir ir tiktai staiga jų atsisakius buvo įvykti tas adam šitas, tam tikras šitas šitas, sakykim, išpuolis ir visa kita.

1:09:31

Tai čia galima labai daug versijų ir ir tų versijų buvo įvairių ir ir taip toliau.

Man tiktai keistas.

Keista buvo, kad kai kurie žmonės na tam tikras labai keistas, keistus sukūręs scenarijus vien tik todėl, kad.

1:09:50

Kad pasisakyti, kad jie kažką žino, kažkur nežino ir taip toliau taip toliau, tai tai čia mane labai stipriai nustebino, kad iš tokio ant tokioje situacijoje, kokioje aš atsiradau, dar kai kas norėjo užsidirbti sau tam tikro pjero, sakykim, tai čia buvo labai keista situacija, bet mes nubraukiame visą šitą į šoną ir ir tai tai lai lieka tų žmonių sąžinei.

1:10:15

Bet bet turbūt, kad sakykim, kad na toks tikėtina, kad.

Jeigu tas smūgis būtų kitoks, tai aš nebūčiau kalbėjęs.

Čia su jumis, su tavim čia ir visa kita.

1:10:31

Tai tai dar iš pačios blogiausios situacijos man baigėsi geriausiai.

Tu kaip tikras džentelmenas žinai, nes tik jie visą laiką sako, tai tai nėra pats blogiausias, kas galėjo nutikti.

Taip, tai aš ačiū dievui išlaikiau ir pažeistos akies regą.

1:10:53

Ir, be abejo, yra yra, yra randai yra.

Taip nesimato nieko.

Veido ir matosi.

Matosi tau matot, aš noriu tau įstatė plokštelę kažkokią.

Nenustatytas titanas yra iš iš klubo išimtas kaulas, kad laikytų akiduobę ir taip toliau.

1:11:11

Čia yra 9 metų 9 val.

Operacija, puikių puikių chirurgų ir visa kita, ir visa kita, bet mano veidas kitaip atrodytų ji, jeigu nebūtų atlikta operacija.

Nuo suprantama tai.

Kaip būtų kitoks truputėlį, bet dabar yra kaip yra, ir tai yra pasekmės.

1:11:32

To ir ir visa kita.

Ar turi savo nuotraukas prieš operaciją.

N jų turiu, nu, nu, yra nu, tiesiog sakykim, taip vizualiai.

Kaip čia atvirai pasakius turbūt?

1:11:51

Šita veido pusė jinai tiesiog būtų, nes man pa sa ky kim pa kis pa poveikį yra yra randas, ir jeigu mano aš reaguoju į veido šitą pusę po visų šitų supjaustymo ir iš operavimo jinai reaguoja į drėgmę.

1:12:09

Ir jeigu man, sakykim, tinsta tvinsta, sakykim pakei tai iš karto iš karto tas randas tą pjūvį laiko ir ir nu jisai jisai ta akis atrodo truputėlį, sakykim pasenusi negu.

Kita akis tai yra tam tikrų tam tikru dalyku, kurie kurie, kuriuos aš.

1:12:28

Žinau bet žilvinai.

Čia yra tiesiog smulkmena, palyginus su tuo, kad tu likai gyvas ir tu sėdi čia, tai čia yra mažų mažiausia.

Tai aš žinojau, aš numoju ranka, nes nes tai yra 4 randai mano veide ir ir nosies rekonstrukcija, ir ir antakio, ir ir visa kita.

1:12:50

Tai čia yra labai daug dalykų dalykų padaryta, kad taip, kaip yra dabar, kad aš atrodyčiau taip.

Ar pakeitė tavo požiūrį į kažkokią apsaugą gyvenimo prasme.

Ta prasme į patį saugumą, koks jisai buvo ir kaip tu dabar gyveni, kaip tu?

1:13:09

Žiūri į saugumą šiandien.

Pakeitė, pakeitė mano.

Vienas į aplinką.

Į į sakykim, aš visada pasižiūriu, kokia yra aplinka, kokia yra, koks yra apšvietimas, kokioje erdvėje aš esu ir taip toliau.

1:13:27

Aš visą šitą dalyką atkreipiu dėmesio ir jeigu kas nors atsitiktų, ar yra aplinkui žmonių, ar aš neisiu niekada į kažkokią tamsią gatvę, aš neisiu.

Aš visada pasižiūrėsiu, kad turėtų būti.

Na, kad nebūčiau vienas ir taip toliau, taip toliau tas tas liko savisaugos jausmas ir ir būtent tas žinai.

1:13:49

Per petį atsigręžti ir pasižiūrėti, ar tavęs niekas neseka.

Mes liko, nes pasižiūrėkite, ką aš prisimenu, aš iki dabar prisimenu, aš viską prisimenu ir aš viską girdžiu.

O ką pasakytum, ką pasakytum tam žmogui, kuris užpuolė, jeigu jisai dabar, o gal jis ir žiūri, mes nežinom.

1:14:10

Gal.

Ką tu jam galėtum perduot?

Na ką na gyvas sveikas esu ir nežinau, nežinau, kodėl reikėjo taip padaryt policijos domin duomenimis, tai tai tai čia buvo apiplėšimas.

1:14:26

Labai norėčiau to žmogaus veidą pamatyt, nes aš tai nemačiau, kas mane užpuolė.

Tai nebuvo taip, kad atėjo prieš mane.

Pamatytum veidą tai jam dienos baigtos būtų jau supranti.

Tai tai va tiesiog, tiesiog tiesiog.

Byla atidaryta dar ar jau uždaryta trūkta nutraukta byla, ar ne?

1:14:43

Nutraukta byla, dėl kiek man žinoma dėl.

Dėl ypač įkalčių trūkumą, nes nes būtent tam toj gatvelėj senamiestį nėra nei nei kamerų, nei nieko, ir ir, ir niekas negalėjo, ne niekas nu negalėjo pasakyti.

O kaip tu išgyveni tuos sunkius laikotarpius, kai tau blogai tu ri, gal kažkokius savo ritualus aš žinau, pavyzdžiui, kad tu ten palangoj mėgsti bėgioti, mėgsti dviratį, turi dar turi kabrioletą.

1:15:09

Taip.

Turiu na va išvažiuosiu kabrioletu.

Kokių dar turi tokių pomėgių, kur tu save nuramini užimi?

Apie kuriuos gal tu viešai nepasakoju, bet tai ir atrodytų nėra čia ką pasakot, turbūt kiekvienas taip daro, bet koks yra žilvinas nu vat namuose.

1:15:28

Aš jaučiu pakankamai nu tokį, kaip sakoma, vidinę ramybę ir ir tokį kaifą nuskambės labai keistai, bet siūlau tai, bet vėlgi paskaitęs vienas labai labai žymaus žmogaus mintis.

1:15:47

Aš.

Pradėjau tai daryt ir aš pradėjau nu, kaip čia dabar pasakyt?

Kadangi mano namai yra truputėlį skirtingi, juose yra vis labai daug visokių daiktų knygų ir taip toliau.

Ir man nusiraminimas yra ir fainas mano kūrybinės kūrybinės, kaip sakoma, tos ne tai, kad dirbtuvės, bet aš mėgstu pertvarkyti namus.

1:16:18

Kai aš pradėjau, aš nusileidžiu muzika ir visi kiti.

Aš galvojau, okey aš vat dabar šitą dalį namų aš norį kitokia, matyt, m.

Ir mano gali užtrukti 2 val. 3 val.

Bet man tai yra tam tikras tam tikras toks kūrybinis procesas, kaip man sukurti kitą erdvę arba toj pačioj erdvėj sukurti kitą kitą, kitas kita kitą tokį tą vadinamą vilu g.

1:16:46

Ir tai yra pakankamai fainas, atsipalaidavimas, nes tu vis tiek tu tada kažkokių naujų dalykų randi, tada pradedi galvot, tada pradedi atsivers knygą.

Tada tu kažkaip paskaitai, o vis dėlto ta košele, kodėl jinai sukūrė tokią kolekciją, o tada kažką kitą pasižiūri aha, žiūrėk, bet čia tam niujorke tas viešbutis taip padarė ir visa kita, bet tai yra pakankamai toks.

1:17:08

Aš esu pakankamai kūrybingas žmogus, todėl ir ir, ir ir, ir ir ta, sakykim, ir rinkodara, ir ir ženklų statymas, ir.

Ir radimas kelio į rinką ir saviraišką, ir, sakykim mano papuošalų kolekciją ir taip toliau taip toliau viskas turi tam tikrą sąsają, nes nes jeigu aš nekursiu, jeigu aš nebūsiu kaip tas tekantis vanduo, tai tada aš nematau prasmes gyvent.

1:17:41

O iš kur pas tave atėjo noras namuose tuos dalykus visus daiktus kaupti ta prasme tikrai ta vo nau kai rodo televizijoj tavo namus, tai kaip muziejai kokie amžinai.

Man tai kaip suvenyrų parduotuvėje tai va čia vat vat čia vat tu pasakei vienas tokią keistą ir labai ir ir tą nu, kaip sakoma, teisybė gyvenimo, kad keliaujant aš labai daug ką pirkau.

1:18:06

O dar visai.

Konge ar teisinga pu rę ar tai pati australija ar niujorkas ar ar bonos airis kažkokie, sakykim, antikvarai ar ką man visko reikėjo?

Man viskas įdomu ir viskas, ir viskas tas kaupiasi.

Ir ir viskas atrodo gražu, viskas reikalinga, bet aš dabar pasakau na nuomos siuviniais.

1:18:28

Dabar.

Nebereikia viskas nieko neperka, nes aš sakiau, man jau nieko nereikia, nors gal norėtųsi to, gal norėtųsi taip ir tai yra tas kelionė prisiminimai jinai lygiai taip pat, kaip aš lėktuvų.

Renku meniu aš valgiau, ką aš gėriau labai geras prisiminimas aš vat, kurią tai dienai, kurią dieną ieškojau tenai tokio atvirlaiškio, nes mėgstu dar palinkėjimą parašyti ranka ir aš radau meniu, kai važiavau oriental, jis ten traukiniu traukiniu karalium pasaulio prabangiau ne čia yra 2 skirtingi dalykai iš Londono į stambulą, yra yra oriental ekspres.

1:19:14

Iš šanchajaus į singapūrą yra oriental express, kuris yra trigubai ilgesnis, kuris vienintelis važiuoja, užvažiuoja tailande, per upę kvai, kur yra pastatytas.

1:19:30

Ir kur yra filmas susuktas?

Kaip tas tiltas buvo pastatoma ir vienintelis tas traukinys išvažiuoja ir aš tam traukinyje buvau ir aš važiavau. 2 2 savaites keliavau tai.

Kainavo bilietus nes žinau, kad labai jie brangūs.

Daug kainavo.

Nu.

Dabar tas traukinys nevažiuoja.

1:19:47

Kaip ir oriental ekspresinės, jie yra remontuojami, atnaujinami ir kitais metais jie bus palikti patys.

Sau kad oriental express 30000 berods 35000 bilietas kainuoja.

Čia pilna kelionė, bet tu gali ir vienas parą važiuoti iš iš paryžiaus į.

Gyvenimą pilną, o kiek kainuoja tas keliones tai tada, jeigu trigubai ilgesnis, apie kokius 70, 80 turbūt ane.

1:20:09

Dangė nemėgsta to apie skaičius kalbėti supratau.

Bet taip, tai tai tai tai vėlgi aš radau tą meniu aš domeniu, kuris, kuris, kuriam, ką aš valgiau, kas buvo mums pateikta ir rankom pieštas žemėlapis, kaip mes važiavom ant permatomo popieriaus visa kita ir radau ne tas bording korteles ir visa kita, ir visa kita, ir tokie prisiminimai, kuriuos aš prisiminsiu visam gyvenimui.

1:20:38

Tai.

Ha.

Savo namuose turbūt galima rasti visko, bet tau gerai kas valo dulkes.

Nuo ateina kas?

Valandą ateina ne eik tu sau kaip jinai tavęs nemėgsta jau čia.

Tai savaitę laiko kiekvieną daiktą supranti.

1:20:57

Nu bet.

Bet bet bet kol nuvalė per savaitę iki sekmadienio paskutinį jau reik pirma valyt, nes apdulkėjo.

Technologijų galima rasti, valia ir ir.

Turbūt spintos yra kažkokios, tu turėjai butą senamiesty.

1:21:15

Ne deja pas mane spintų vat ir nėra, viskas atvira.

O tu tu turėjai senamiestį būtų aš, nežinau, ar tu jį pasiliks, bet tu dabar gyveni prie upės.

Taip, todėl po užpuolimo aš svarsčiau, ar aš noriu gyventi senamiestyje ir ir nusprendžiau, kad kurį tai laiką aš turėjau dar tą tą tą butą, kuris yra nuostabus ir ir.

1:21:38

Nedaug nedaug būtų senamiestį, kurie turi savo savo lodžiją.

Didelė balso fantazija.

Aš mačiau, aš mačiau 28, 8 kryžius, suskaičiuot galima buvo, bet ateina visam laikas.

M žinai, kaip ir po antrąją akistatą su mirtim, kai man buvo pasakyta, kad liko gyventi man 8 savaitės.

1:22:04

Ir vis dėlto ir vis dėlto na.

Labai džiaugiuosi, kad ta, kad ta diagnozė nepasitvirtino.

Supranti kad?

Iš šito pasaulio nieko neišsineš.

1:22:22

Nuogas gimei nuogas išeisi.

Taip.

Ir tada supratau, kad tą, ką aš paveldėjau, tą, ką aš turiu, mane galbūt atėjo laikas pradėjo slėgti ir nekilnojamas turtas, ir tie butai ir kažkokie nuomininkai ar kažkokios problemos.

1:22:40

Visgi ir tada supratau, kad.

Kai mano tėveliai išėjo iš šito pasaulio ir labai greitai, ir labai netikėtai.

Aš likau paveldėjęs.

Namus pilnus.

1:22:56

Visko.

Ir aš galvoju, jėzusmarija, ką man dabar reikės daryt?

Neįsivaizduoju, kiek aš išmečiau visko, kiek buvo visko prikaupta Kaune ir taip toliau taip toliau ir galvoju.

Sisley.

Tai dabar taip va iš kur pas tave?

1:23:14

Tai iš tiesų būtų paveldi į kaupimą.

Bet bet tokį tokį žinai ne tai, kad turėjome, bet bet bet, bet tam tikrų dalykų, nes aš mėgstu knygas, aš mėgstu albumus, aš mėgstu, sakykim nr pelenines ar kažkokį kolekcionavimą ir taip toliau taip toliau.

1:23:32

Tai tie visi daiktai yra pakankamai.

Jie mažų mažiausiai yra, tai nėra kažkokia labai labai.

Bet jie užima.

Joje užima bet bet, bet jie gali būti labai greitai pakeisti čia dažnai, kaip sakykim, perpetuum mobile, viskas juda ir galima gali.

1:23:47

Gali būti tas pats dekoras pasikeisti, ta aplinka pasikeisti ir taip toliau.

Tai.

Ir, aš tiesiog pasakiau sau, kad man daug man tiesiog tikrai daug nereikia, tai aš pasilikau tai, kas yra man bazė mano.

Sakykim ar tai apartamentai mano mano palangoj ar tai, ar tai, ar tai, ar tai dabar penthausas vilniuj, ar manykit daugiau, kaip dabar yra labai viskas madinga, ne vatna perkam Ispanijoje perka.

1:24:15

Prancūziją, bet.

Per perkami italijoj aš buvau pasiryžęs, aš galvojau, pirksiu, turėsiu.

Paskui galvoju, ar man to reikia?

Reikia gerai, viešbučiai yra įra, viešbučiai ir apartamentai yra yra tave, pasitinka tave išlydi tave.

1:24:32

Giedrius sigita, aš nežinau, jeigu aš norėsiu, aš nusipirksiu.

Žinai man patiko filmas apie the ir jisai ten pasakoja būtent jo klausia, kodėl jis visą laiką su rankiniu bagažu sako gyvenimas ir visi daiktai, kuriuos jūs turite?

1:24:48

Tai yra kaip jūsų kuprinė, kuo jūs daugiau turite, tuo ji sunkesnė ir kuo jinai sunkesnė, tuo jums sunkiau eiti.

Tai iš tikrųjų taip ir yra, nes kuo tu daugiau turi, tuo kasdien daugiau problemų reikia spręsti gerai pasakei vienas nuomininkai moka, kiti nemoka.

1:25:05

Ten problemą ten tas ten teismas ten 3, 4 ir tu tiesiog kiekvieną dieną kariauji atrodytų, neturėtum ir tų problemų nebūtų, bet visą laiką pradžioj tas jaunatviškas maksimalizmas karjerą uždirbti, turėti pirkti taip toliau.

1:25:22

Po to vat turbūt ateina, kaip tavo periodas išmoktos pamokos ir patirtis, ir visa kita suvokimas, jisai grąžina kažkur į tą realybę, kur tu pradedi vertinti pasaulį šiek tiek kitaip.

Ir, aš esu pasakęs sau.

Grįžta į mūsų pokalbio pradžią, manęs klausinėja žmonės, tai kodėl tu dabar dabar keliauji, kam tu tiek išleidžia pinigų?

1:25:45

Kodėl tu į tai tu investuoji ir visa kita, visa kita.

Aš labai paprastai atsakau palaukit.

O aš turiu keliauti ir mėgautis gyvenimu, kai man bus 80.

Nu.

Aš dabar noriu gražiai su šortais atrodyti prie baseino.

1:26:03

Ne kai man bus 80.

Ačiū žilvinai žiauriai fainas šiltas pokalbis.

Tikrai tikrai manau, kad daugelis pamatė tave kitom spalvom.

Toks mano tikslas ir buvo.

Tikiuosi ir tau patiko.

Tai visi, kad žiūrėjote, nepamirškite uždėti laiko, parašyti komentaro bent jau širdutės tie, kurie norite matyti to šias laidas anksčiau galite prisijungti prie mūsų membership ų, tai tiesiog paspausti mygtuką.

1:26:33

Na ir susi su jumis susimatysime.

Jau kitą savaitę iki.