Viena ryškiausių ir žinomiausių dietologų Lietuvoje pasakoja apie tai kas yra sveika mityba, kodėl reikėtų nebūti fanatikais, kaip tinkamai mažinti kūno svorį, netoleravimo testus ir alergijas, body positive judėjimą, nutukimo ir viršsvorio grėsmę sveikatai bei sąlygas, kurių reikia, kad gyventume šimtą metų.
00:00 Pradžia.
01:01 Sveikas/nesveikas maistas.
06:05 Emocinis valgymas, antsvoris.
08:26 Susidūrimas su sveikatos problemomis.
12:04 Papildai vs maistas, maistinių medžiagų pasisavinimas.
15:06 Valgymas kavinėse, maisto atsirinkimas.
19:22 Perdirbto ir sveikatai palankaus maisto žąla.
23:38 Mitybos pakeitimas dėl sveikatos.
29:46 Kalorijų skaičiavimas.
33:49 Dietos svorio mažinimui.
36:30 Keto dieta.
40:28 Detoxo dieta.
47:33 Kepenų gliukogeno atstatymas – vaisių, daržovių skaičius per dieną.
49:10 Skaidulos, bakterijos, miegojimas su gyvūnais.
01:02:37 Helicobacterh bakterija, antibiotikai.
01:06:59 Pieno produktai, laktozė.
01:11:05 Kvietiniai produktai.
01:14:19 Maisto derinimas.
01:18:00 Nutukimas, tyrimų svarba.
01:29:44 Palinkėjimas.
Laidos pokalbis
0:00
Kad maistas tampa priešu.
Ir valgydami prisigalvoja įvairių būdų, kaip tą maistą iš sportuoti, kaip jį pakeisti kažkuo tai stebuklingu, kad tiktai nepriaugti kažkokią papildomą kilogramą.
Nekreipiant dėmesio į sveikatos padarinius.
0:18
Ir kalbant apie sveikatą tai.
Pradėkime nuo to paprasto klausimo, kuris turbūt daugelį kankina, bet mane tai labiau domina.
Toks gilesnis dalykas, nes.
Mes labai dažnai girdime sveika, nesveika tas sveikas maistas, nesveikas, maistas.
0:35
Ir kai skamba, nesveikas, man aš iš karto atrodo nu kuo jis toks nesveikas, kad jeigu suvalgysi, tai ką tu iš karto ligoninės tapsi, tai jeigu taip paprastai žmogui paaiškinti, kas yra ta sveika mityba.
Taip man irgi tos sąvokos sveikas nesveikas visą laiką atrodo kuo tas maistas serga, kad tave užkrėsti š kartu, nes yra.
1:01
Mes na gydytojai dietologai arba dietistai, kiti su maitinimo set ir jūs dažniau naudojam tą terminą.
Turbūt sveikatai palanku arba nu sveikatai nepalanku.
Kalbant apie maitinimąsi, o išties tai, kas yra gamtos duota didžiąja dalimi yra sveikatai palanku na, galima taip teigti, netgi, ko gero, daugiau negu 90 % maistas, kuris yra žaliavinis.
1:27
Kitaip tariant, na be kažkokių apdorojimo ateinantis iš gamtos, ką mes galim valgyti, jisai yra.
Didžiąja dalimi sveikatai palanku toliau.
Jau.
Įsikišant žmogui maistas perdirbamas.
Ir tas pirminis perdirbamas, pavyzdžiui, maistą.
1:45
Maisto produktus paruo vienas sykį perdirbti ir jie tampa tarytum ingradientai kito kito maisto.
Na sakysim aliejus arba sviestas.
Na to toks iš iš tam tikro žaliavinio produkto.
2:01
Vienas kartą kažkoks veiksmas atliktas ir mes gauname kitą jau šitas maistas išties turėtų būti jo kiekis matomas, kiek jo suvalgome, bet jis taip pat yra didžiąja dalimi sveikatai palanku, bet jau čia daugiau priklauso nuo kiekio.
2:17
Einant toliau jau mes kažką tai gaminame.
Na gaminame ką patiekalus, juos termiškai ab ruošiam vienas kartą kaitinam kitą kartą.
Galbūt kaitinam naudojam kelis kartus skaitytus dalykus kito patiekalo ruošimui.
2:34
Tai toks jau kelis kartus ab ruoštas maistas, bet žmogaus rankų gaminamas jis jau tą sveikatai, palankumą jis turi tokį na sakykim, 50 ant 50 čia jokio mokslo, aš tiktai kalbu.
Įsivaizdavimo lengvumui tuos skaičius?
2:53
Kad būtų paprasčiau suprasti apie ką.
Einam taip nuo viršaus kalės žemyn.
Būtent tai tas jau maistas sakysim patiekalai tai tie patiekalai, kurie būtų sveikatai palankiausi, tai jie būtų vienas syki termiškai apruošti ir.
Ir.
3:10
Žinoma, būtent būtent ten ketina paruošimo būdai.
M svarbūs yra ir tada jau mes turim tą vadinamą 4 grupę maisto produktų, kurie.
Kartais dar taip pavadinima ultra perdirbtas maistas.
3:29
Tai toksai maistas, kuriam kuriame, kuris yra dažniausiai pramoniniu būdu gamintas ir skaitant jo sudėtį, jo sudėtyje yra na dažnai mažesnis procentas sudėtyje maisto produktų pavadinimų daugiau yra maisto priedų pavadinimu.
3:48
Tai toks maistas būtų sveikatai nepalankiausias.
Na, pavyzdžiui, įvairūs tokia.
Ilgo galiojimo sausainiai arba gaivieji gėrimai į tą patį pačią kategoriją ir patenkantys yra gausiai cukraus, turintis įvairūs, dažniausiai saldėsiai.
4:11
Na tai va tai tai taip dėliojant atrodytų, kad kiekvienoje iš tų grupių net ir toje paskutinėje grupė.
Mes taip pat galim išlaužti sveikatai palankumo.
Dėl to, kad.
Ne ne šiaip sau.
4:27
Tie produktai arba tie patiekalai yra atsiradę žmogaus gyvenime, jie atsirandantys yra dėl įvairių priežasčių.
Na, žinoma, tas ta pirminė tokia vadinkim prigimtinė priežastis.
Tai yra kalorijų ir maistinių medžiagų nešėjas.
4:43
Tai toks būtų tikslas mūsų valgymo, kad mes gautumėm savo kūnui, reikalingos energijos ir maistinių medžiagų atsinaujinimui, vystymuisi, gyvenimui.
Kitaip tariant, tai čia ta pirminė tokia maisto užduotis ir maisto.
Na valgymo priežastis tai vienas dalykas 2 maisto v rolę mūsų gyvenime.
5:08
Tai yra skonio tenkinimas taip, nes skonis, tai yra emocija, tai yra na prisidedantis prie gyvenimo tokio pasitenkinimo.
Noriu jus trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku.
5:29
Tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose.
Ačiū jums labai, ar dabar yra žmonių, kurie maitinasi tik tam, kad aprūpinti kūną, kalorijomis ir tas skonis pas juos yra antrinis faktorius išvad jūsų patirties su su klientais pacientais.
5:47
Yra yra, bet tai yra tikrai nedidelis procentas ir tie žmonės priklauso tai grupei, kurie turi prigimtį, turi prigimtinį liesumą, kūriku, kurie yra prigimtinai.
Liesi.
Jokių svorio problemų.
Jie neturi taip viršsvorio antsvorio, taip antsvorio antsvorio, jokių bėdų ir ir bet.
6:12
Tai galima sakyti, kad emocinis poreikis maistui ir.
Atnešė tą antsvorio problemą.
Taip vienas iš priežasčių dėl to, kad žmonės, turintys polinkį pilnėjimo, pirmiausia ir valgo dėl dėl pasitenkinimo, dėl malonumo siekio.
6:31
Ir jeigu pasižiūrėti na sakysim prigimtinai liesas ir ir prigimtinai polinkį pilnėti mui turintis žmogus, jisai skirtingai elgiasi su maistu.
Na, dažniau lėkštėje maisto lieka pas tą, kuris yra prigimtinai liesas.
6:47
O šitas dalykas.
Prigimtinai sakote tai jis atėjęs?
Iš to, kas vyko, kai jisai buvo mamos įsčiose ar tiesiog.
Nes tai tai yra, tai yra evoliucijos eigoje jo ir ir tiesą sakant, mokslininkai mano, kad tas prigimtinis polinkis pilnėjimo yra evoliucijos aukštesnis lygis.
7:09
Tiktai tiek, kad mes savo technologijų ir irna gyvenimo lengvinimo fone tą aukštesnį lygį sugadinom, nes išties tiktai tie žmonės, kurie turėjo.
7:25
Prigimtinį polinkį pilnėjimo mui evoliucijos eigoje jie galėjo išgyventi ilgiau.
Turėjo.
Būtent jie galėjo sukaupti tam tikrą kiekį atsargų.
Kaune ilgiau būti su mažesniu maisto kiekiu.
Tai va tai taip.
7:41
Kad tą 4 etapų skalę nuo palankiausio maisto sveikatai iki pačio nepalankiausio tai jeigu dabar žmogus savo šaldytuvą atidaręs mato, kad pas jį yra visi perdirbti produktai.
Bet įsivaizduokim, kad jisai puikiai įsipaišo į savo dienos kalorijų normą ir surenka reikiamus makro elementus.
8:05
Tikėtina, kad bus per daug druskos, tikėtina, bus per daug sočiųjų riebalų, bet įsivaizduokim, kad plius minus atitinka to, ko jam reikia iš makroelementų poreikio, galbūt vitaminų mažiau, taip kažkokius papildus geria toks žmogus.
Laiko.
8:22
Prasme kada susidurs su kažkokiom sveikatos problemom, ar gali ir niekada nesusidurti.
Greičiausiai susidurs, bet tai tai tiesiog anksčiau pasireikš jam genetiškai determinuotos ligos.
Tai, kad tai, kas na mes esam tokie, kad turim tam tikrą genų rinkinį, kuris lems anksčiau ar vėliau, tam tikrų ligų atsiradimą ir tas sveikatai palankaus gyvensenos tame tarpe ir maitinimosi dėliojimas savo kasdienybėj tikslas jo yra ne tai, kad būti liesam kas dažniausiai atrodo, o tai, kad mes ilgiau sveiki gyventume ir sulauktumėm.
9:00
Tos na aktyvios gražios senatvės, o ir ir na mėgautumėmės gyvenimu čia ir dabar.
Visą laiką sako, kad gyvensim 100 metų klausimas, kaip juos nugyvensim ar ne, kokie bus paskutiniai 30 metų?
9:19
N tikrai visi nori gyventi ilgiau, bet ne nenori gyventi lovos režime.
O kaip, pavyzdžiui, kur ta riba yra tarp?
To fanatiško sveikos mitybos sekimo, kai žinot jau žmogus realiai turbūt čia galima sakyt ortoreksija nesergu.
9:41
Jau yra liga.
Bet žinot tokių žmonių, kurie, pavyzdžiui, kritikuoja arba peikia kitus, jeigu jie valgo cukrų, jeigu jie naudoja saldiklius, jeigu jie ten valgo greitą maistą, jau juos kažkur tai ten į kitą kastą numeta nes vat jisai jaučiasi kur kas geresnis, nes jis va šitų dalykų nevalgo.
10:04
Bet kaip atrasti tą gyvenime viduriuką, kad, kaip ir jūs sakot, tas ilgaamžiškumas, tas jaunatviškumas ilgesnis.
Neišaugti tų genetinių ligų anksčiau laiko.
Kaip turėtų susidėlioti žmogus, normalus žmogus, kuris nesiekia būti tobulas, bet.
10:24
Nu mėgsta tą sausainį suvalgyt n mėgsta tą saldainį suvalgyti.
Kaip kur tai yra riba?
Jo iš tiesų yra tie to šie 4 banginiai, sakykim, tai yra sveikatai palankus maitinimasis, reguliarus fizinis aktyvumas yra pakankama miego trukmė ir dvasios harmonija.
10:45
Tiek 4 dalykai jie turėtų rasti kasdienybėje tą viduriuką kalbant apie maistą, išties na mes turim gauti maistines medžiagas, kuo daugiau jūsų maistu.
Dabar tą pavyzdį, kur kai jūs minėjot apie tai, kad atsidarome šaldytuvą ir ten ultra perdirbtas maistas, bet kalorijų žmogus, kaip ir gaunantis, yra viskas ir jam reikalingas ten vitaminų normas mineralų jisai papildo su maisto papildais.
11:15
Teoriškai tai tvarkoje, bet iš kitos pusės, tai šiai dienai žinot, mokslas yra labai aiškiai pasakęs, kad geriausiai įsisavinamos maistinės medžiagos yra iš maisto iš būtent to žaliavinio maisto.
11:31
Yra tyrimai atlikti procentaliai, kiek yra pasisavinama iš maisto, pavyzdžiui, ir iš papildų.
Taip taip i yra, bet ten tai yra.
Santykis.
Bet čia dar yra, žinokit niuansai, net ir tie santykiai sakysim.
11:46
Yra iš papildų, kur įsisavinama ir 100 % iš maisto 60 %, bet bet yra dar kiti niuansai, tu su tuo maistu gauni ne vien tiktai vitaminą c, sakysim.
Tu dar gauni skaidulu, tu dar gauni kažkokių tai greičiausiai prebiotikų tu dar gauni antioksidantų, kitų ir tada gauni daug fitochemikalų iš papildo, tu negausi tu iš papildo gausi vitaminą c.
12:17
Tabletę formuojant šią medžiagą kapsulę formuojančią medžiagą, kurios tau iš tikrųjų net ir nebūtinas.
Puiku, vitaminas įsisavins, bet visa kita tai irgi nusės tavo tavo organizme.
Tai čia ir yra būtinas suvokimas, kad tu pirmiausia turi valgyti maistą ir rasti laiko valgymui maisto pasiruošimui ta prasme atkreipimui, dėmesio į maistą.
12:43
Maisto ruošimas nėra kažkoks, tai ypatingai laiką užimantis.
Reikia suvokti, kad kad tas.
Šiek tiek laiko skyrimas maisto ruošimui si, tai yra dėl savęs.
Kodėl mama randa laiko ruošti maistą savo kūdikiui, kol jisai ten į darželį išeinantis?
13:02
Na, kodėl todėl, kad jinai labai juo rūpinasi ir nori jam geriausi.
Na, kad jis būtų sveikiausias ir ir gautų viską, ko jam reikia.
Tai šitas dalykas turi tęstis visą žmogaus gyvenimą tarp kitko eilė šalių jungtinės Amerikos Valstijos, skandinavijos kraštai į savo gyventojų, kur nacionalinės sveikatai palankaus maitinimosi gairės.
13:28
Yra įrašiusios punktus.
Vienas iš iš tokių pirmųjų punktų ir yra rūpintis sveikatai palankių maitinimus, visą žmogaus gyvenimą ne tik tada, kai jisai suserga ir bėgti ten su pertrinta daržovių sriuba į į ligoninę.
Pasiimti.
Jeigu ko paklausai.
13:47
Bent jau iš mano patirties, tai visą laiką būna klausimas, o mitybos planuose receptai yra greitai paruošiami ir lengvi.
Aš juos galiu pasiruošti penkiom dienom į priekį, žmonės ant tiek tingus, kad jie.
Bet tai ne tingus ir turi, tai ne tingus, tai viskas yra tvarkoje.
14:03
Taip yra gyvensena.
Ir jeigu žmogus jau galvoja, kad aš ruošiu maistą sau 5 dienas į priekį, tai aš tiesiog rankom ploju ir nusilenkiu jam žemai žemai.
Jeigu jis įrašytas, čia yra tiesiog tobula pradžia.
14:18
Tai yra nuostabus dalykas yra daug blogiau, kai yra žmonės, ką man padėjo ant stalo.
Aš tą ir valgau tai ką jūs vakar valgyt.
Nežinau, tai daržovių ten buvo turbūt buvo tai kotletas, kažkoks tai buvo turbūt kotletas, tai čia yra tragedija.
14:35
O kaip jūs vertinat?
Žmonės, kurie, tarkim, namuose tikrai nevalgo, valgo tiktai kavinėse dienos pietus ir taip toliau.
Ar tokiem žmonėm lengva atsekti ir kažkaip tai stebėti savo mitybą, nes iš tikrųjų mes nežinom, ką mes ten valgom.
14:53
Iš tiesų, tai tai na.
Na sakykim vėlgi eilė įvairių dietų yra atėjusių iš sergančių žmonių.
Maitinimosi rekomendacijų.
Tai atsakant į klausimą šįkart irgi pasiremsiu sergančių žmonių maitinimosi.
15:12
Tai, jeigu kažkokia liga žmogus susirgo, aš jam dažniausiai nerekomenduosiu valgyti kasdien maitinimosi tam tikroje įstaigoje dėl to, kad jis privalo žinoti, ką jis valgo, o yra tas niuansas, kad kad ne visuomet tu.
15:28
Žinosi ačiū alergenai surašyti šiais laikais na turėtų būti surašyti.
Daugumoj vietų tas yra na pagelbėjimas alergijas turintiems žmonėms, bet yra ir kitų sveikatos bėdų, kurios na su alergija nėra susijusios ir o norėtųsi gauti ten kažkokį tai sveikatai palankų maistą, bet žmogus vėlgi ir ten gali pasirinkti tą kas kas, kas jam yra sveikatai palankiau nu.
15:56
Jeigu atėjau į restoraną ir matau patiekalą, kaip kaip man pas padavėją paprašyti, kad jį galbūt pakeistų kažką, tai paruoštų atneštų kitaip.
Negu įprastai.
Terminis paruošimas yra sveikatai palankus na, ir galbūt virtas vandenyje arba garuose tas maistas arba gamintas grilyje, bet ne sudegęs, turėtų būti maistas rečiausiai rinktis arba išvis vengti.
16:24
Aliejuje virtų patiekalų.
Kaip tai vadinama fritiūrinėje?
Fritiūrinėje atsakysim na toks.
Keptuvėj toj pačioj.
Taip, pavyzdžiui, kepta duona su sūriu.
Čia, jeigu išrinkti patį tokį nepalankiausias sveikatai patiekalą, bet irgi žinot, tada žmonės ir demonizuoja tam tikrus produktus ne dėl pačio produkto, bet dėl jog pagaminimo būdo, nes jie net neįsivaizduoja, kad jį galima kažkaip kitaip pagaminti paimkim tą pačią duoną.
16:58
Juk duona nėra blogai ir tai yra puikus angliavandenių šaltinis.
Ten yra vitaminų, ten yra ląstelienos, bet daugelis įsivaizduoja duoną, kaip keptą duoną, duoną su sviestu taip toliau.
Tada žmonės sako, nu duona nėra, nesveika.
Taip ir dar galų gale, jeigu jeigu ta duona daugiau pramonei, pramoniniu būdu gaminta perkama, tai vėlgi pramonininkai pataikaudami dažniausiai skoniui ir piniginei žmogaus iškreipia tą sveikatai palankų duonos na prigimtį pačią, nes reikia.
17:33
Šiandien renkantis duoną reikia nepatingėti, pasiimti akinukus, kas neprimato, bet bet, vis tiktai paskaityti sudėtį.
Nematyti vat.
Pirmiausia pirmiausia pasižiūrėti miltai būtų gerai, kad tai būtų viso grūdo miltai.
17:48
Jeigu žmogus yra sveikas, jo žarnynas yra sveikas, jis galėtų rinktis praturtintą sėklomis.
Gamini reikėtų pasižiūrėti toliau, kiek yra druskos, kiek yra cukraus, kad 100 g iki 5 g.
18:04
Tiktai to cukraus būtų ne, ne, ne gausesnis, kiekis ir dar vienas niuansėlis yra dažniausiai kepamos dideliuose.
Pečiuose krosnyse ir ta išorinė luobelė yra labai apskrudusi nata ta.
18:20
Buta.
Ir ją būtina nupjauti ją privaloma nu pjau ti, nes tai yra n na, tai yra.
Labai rimtų, kad kancerogenų.
Akrilamidai tai taip, taip iš šitos medžiagos ir dar ne vien tiktai jos irgi nors.
18:41
Tiesa, kaip tą duoną, kuri būna ir parduotuvė, ir visur yra tas žiauriai apskrudus ją?
Reiktų juodąją apskrudusią odelę žievę, kaip pasakyt duonos, reikėtų pašalinti.
Ir šitą informaciją išgirdęs žmogus tas, kuris yra fanatiškas, jisai dabar.
19:00
Jis dabar pjaustys viską, kas tiktai bus šiek tiek patamsėja kiek žalos tokie dalykai vat, jeigu mes kalbėtume apie apskrudusią duoną, apie tą perdirbtą maistą, nu, neįsivaizduoju.
Kartą savaitę einu einu pavalgyt ten į burgerinę, kažkokią nueinu picą, užsisakau riebią santykyje, šito vat maisto valgymas, tarkim, su kitais žalingais mums gyvenime dalykais kaip užterštumas, galbūt kažkas taip ar rūko elektronines cigarete, galbūt dar kažkas kažką daro.
19:31
Ir jie tą toliau daro, bet fanatiškai šito visko atsisako. 80 % tavo maistą turėtų būti sveikatai palankūs, o visa kita yra gyvenimai, nurašoma.
Na nutiko.
Gyvenimas.
Na tai taip kažkas tai tokio, bet žinokit, net, taigi jūs pats irgi suprantat, kad ir sveikatai palankaus maisto gali būti per daug.
19:55
Eisim čia jo.
Tai čia yra tas niuansas, mano tikrai daug daug žmonių, su kuriais yra tekę bendrauti, jei jie turi galimybes ir ir ruošiasi maistą ir viską, bet vis tiek serga nutukimu ir ir.
20:13
Na bet kaip taip ir aš tiktai tiktai vat labai gerą maistą, kokybišką renkuosi, na, jo tiesiog yra per daug.
Aš prisimenu.
Mano vienas pažystamas išvažiavo izraelį gyventi, o tenai šilta ten daug vaisių prisipirko sulčiaspaudžių prisipirko tų vaisių.
20:36
Grįžta po metų, aš jo neatpažinau ant tiek iš skambėjęs ir aš sakau tik taip atsargiai sakau, klausyk, kaip ten toj tam Izraelio žinai, eik tu tai fainai sveikai geriam tas sultis nuo ryto iki vakaro gamina mes.
20:52
Kažkas kažkaip sako svoris padidėjo, bet ir aš tada taip galvoju, bet.
Tai ir padidėjo, nes kiek cukraus suvartoja ir iš tikrųjų žmonės kartais galvoja, jeigu valgysiu sveikai, sveikai, sveikatai, palankų maistą, tai svoris jokiu būdu neaugs.
21:12
Nes svoris auga dėl kalorijų pertekliaus ir ir tą kalorijų perteklių.
Mes galime gauti ir su pačiu sveikatai.
Palankiausi maistu, aš esu konsultavusi 7 kartos vegetarą žmogų, kuris na be ge ta riš, kai maitinasi, o jau kai, kaip žinia, statistiškai vegetarai papuola daugiau į tą grupę žmonių, kurie rečiau serga nutukimu.
21:33
Vegetarinis maitinimasis yra mažiau kalorijų tankus maistas kaip kaip ir bet, bet čia toksai yra būtent čia.
Čia yra tautų niuansų.
Ir ir na tas mano konsultuotasi spa žmogus, jisai, kaip sakau, 7 karta jau jie vegetariškai besimaitinantys ir dar juokavo, turbūt aš esu storiausias pasaulyje vegetaras, bet jis išties daug antsvorio turėjo, bet.
22:01
O kaip jūs žiūrite į tuos vegetarus, kurie pradeda būti vegetarais ir.
Pradeda nuo to maisto, kuris parduodamas parduotuvėse jau pagamintas vegetariškas maistas.
Ir vadina save vegetarais.
Visiškai nesuprantu vegetariškų, dešrelių, vegetariškų, mėsainių ir ir visos šito tokio marketinginio triuko.
22:25
Tai jeigu tu renkiesi vegetarišką maistą, tai tu renkiesi ne dešreles.
Nu, tu renkiesi augalinės kilmės maistą.
Na, tai tai kam tau reikalinga dešrelė?
Esat jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
22:41
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius.
Mūsų studija savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.
Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
22:58
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta rekordinių Vilnius taškas lt iš jūsų patirties, su kokiais psichologiniais barjerais susiduria žmonės, kuomet keičia savo mitybą?
23:15
Įsivaizduokime žmogus.
Yra įpratęs 30 40 metų maitintis vienaip ir staiga.
Jisai supranta, kad dėl sveikatos, dėl poreikio sumažinti kūno svorį jam reikia keisti kažką tai na tai įprotis vienas, bet psichologiniai dalykai, galbūt šeimos įtaka.
23:36
Kokie yra didžiausi sunkumai, į ką reiktų atkreipti?
Žmonėms dideli tuomet, kai motyvacija yra pa ribinė, jeigu motyvacija, tai yra dėl ko žmogus.
Tą dalyką nusprendė daryti yra tvirta.
23:52
Tai tie sunkumai nebeatrodo tokie reikšmingi vienas dalykas kitas.
Dalykas motyvacija jaunas žmogus 25 metų trisdešimties jis, jeigu jūs jam pasakysit, motyvacija yra tavo.
Genetiškai galimos ligos, kurios bus anksčiau jam tai yra labai tolima, tai nėra pakankamai.
24:14
Kad ne bet, bet ją tokiam žmogui, jeigu jisai susirgo, pavyzdžiui, ūmiu pankreatitu ir aš jam pasakysiu, jeigu tu toliau valgysi tą tą tą ir aną, o nevalgysi to to to ir ano, tai tu, žinok, vėl turėsi pankreatitą neužilgo.
Tai toks atsiranda motyvacija.
24:31
Jo.
Bet tai tai čia vienas dalykas.
Kitas dalykas yra išties labai svarbu.
Aplinka, kurioje žmogus nusprendžia tą keitimą daryti, tai yra, ar jis gyvena vienas, ar jis gyvena su su artimaisiais, kaip artimieji.
24:49
Reaguoja į į keitimąsi, nes vienas vienas situacija yra, kai yra na pora, kita situacija, kai yra tėvai ir vaikai, ir sakysim, vaikas nusprendžia, nevalgysiu mėsos.
25:06
Na tai. 80. 80 % tėvų yra išsigandę tokio sprendimo.
Vietoj to, kad na galima būtų truputį ramiau reaguoti ir ir padedant.
Jaunuoliui tiesiog šitą šitą savo.
25:24
Sprendimą, pavyzdžiui, šeimoj kur, tarkim, visa šeima turi viršsvorį, galbūt net yra nutukusi šeima, bet, tarkime, 16, 18 metų mergina ar vyrukas nusprendžia pakeisti savo gyvenimą ir sau pasako, aš neturiu būti toks kaip tėvai.
25:44
Aš galiu numesti svorio ir pasikeisti.
Bet negauna visiškai palaikymo iš tėvų, nes jie to nesupranta, nes jie jau taip nugyveno visą gyvenimą.
Kaip tokiu atveju būti vienas vie kar ka ry kaip čia pasakyt net kariu lauke vienas ir kovoti su tuo.
26:03
Šiandien tą galima padaryti.
Na, yra socialinės medijos yra šiokia tokia pagalba, tu gali tapti kažkokios grupės narys, arba tu gali susirasti draugą, kuris tave palaikys bent jau bent jau socialinėje medijoje arba turi gali turėti gyvai kažkokį tai draugą, palaikytoją.
26:22
Gali turėti specialistą, kuris tata tave palaikys šitame procese, bet kalbant apie šeimos įtaką, jinai yra didžiulė ir ir na jūsų minėtas pavyzdys.
Jisai yra.
Tiesą sakant, pakankamai dažnas ir netgi dar skaudesnių aspektu esu susidūrusi, kai nutukimu serga vaikas ir tėvai atveda jį į konsultaciją.
26:48
Tu paskyrei vaikui gydymą ir.
Paskui ateina pas po tam tikro laiko pakartotinai konsultacijai.
Tu matai to rezultatas ne kažką ten pradedi aiškintis su vaiku paaiškėja, kad valgoma prie to paties stalo.
27:08
Visa šeima kartu vaikui paduodamas atskiras maistas, visi kiti valgo kitą maistą.
Na, tai yra baisu, tiesiog tai yra nu kaip kaip kaip.
Pavyzdžiui.
Ir tai yra tai tai yra netgi na prigimtinai labai blogas dalykas, nes žmogus, turintis polinkį pilnėti mui jam įvairių dalykų, yra dėl ko jis valgo daug.
27:30
Jis kartais jam reikia tam tikros tekstūros maisto, kartais tam reikia būtinai tam tikro kiekio maisto būtinai tam tikro riebalų kiekio maiste tam tikro vat saldumynų kiekį, saldumo pojūčio ir bet jeigu jis jo nemato, tai jam jo ir gali nereikėti.
27:48
Jis tiesiog gali na pragyventi.
Puikiausiai dieną vienas 2 ir taip toliau, jeigu jo nemato, nes nes, pavyzdžiui, net ir ir nutukimo gydyme.
Vienas iš patarimų yra rankos atstumu akies matymo lauke, kad nebūtų jokio maisto, kuris na, kurį galima būtų suvalgyti.
28:13
Tiek aš savo gyvenime tą taikau ne dėl to, kad aš turiu kažkokių tai problemų, bet dėl to, kad aš labai esu orientuotas į.
Geriau sveikiau pavalgyti vienas kartą negu užkandžiauti 10 kartų nesąmones.
Tai aš namie neturiu, tiesiog tų nesąmonių ir aš jeigu jau kažko tai noriu, tai aš kažkur tai nueinu, bet namie yra tiesiog geras sveikas maistas.
28:33
Kurį aš valgau net ir ir pats pati valgymo tvarka, na.
Būtina valgyti tam skirtoje vietoje, nesinešioti maisto po namus.
Tai tu, jeigu jeigu į būsi įpratęs valgyti.
28:49
Prie valgomojo stalo tai tu tiesiog turėsi paskirti laiką, ateiti į kito valgomojo stalo, turėsit paskirti savo dėmesį, pasirinkti maistą, kurį tu pasidėsi ant to stalo, nes dažnai to nepaisant, atbėgau.
29:07
Sumečiau kažkokį sumuštinį čiupt už jo bėgu prie kompiuterio, į savo darbo kambarį ir tenais į na nedėmesingai sušlamščia.
Taip, tai taip sakykim.
Jo, žmonės kažkaip šito dalyko neįvertina, nes skaičiuoja kalorijas, yra lygu kalorijai.
29:22
Tiesiog turbūt čia va ta taisyklė.
Pirminė 80 % sveikatai palankaus maisto, kuomet mes juos surenkam jau 20 %.
Nelabai ką keičia, nes tu jau surinkai reikiamus angliavandenius reikiamus baltymus skaidulas ir tu jau netgi suvalgęs tuos 20 % tu sau realiai nekenkia, nes tu jau viską surinkai ko reikia ir tu gali.
29:42
Emociškai pasimėgauti tuo kitu.
Maistu, žinot, aš dar labai gerai prisimenu dabar galbūt kitokį pavadinimą įgavo, bet, bet maždaug prieš 20 metų buvo labai populiarus lieknėjimo būdas, skaičiuojant kalorijas ir pagal tą metodą buvo leidžiama valgyti 800 kalorijų, 800 kalorijų per dieną.
30:08
Na įvairiai, bet ten buvo būtent 800 kalorijų.
Iš karto, kaip gydytoja dietologė, jūs įvardinkite, kokia yra mažiausia riba vyram ir moterim kalorijų.
Sveikatai aprūpinti vidiniams organams, smegenims ir viskam, kad žmogus tiesiog dar būtų sveikas ne.
30:29
Tai.
Yra čia niuansai, kasdienybė ir sakysim išimtines dienos.
Tai jeigu mes kalbam apie kasdien, apie tokį ilgai užsitęsusį tam tikrą na tęstinį kalorijų kiekį, kuris būtų sveikatai palankus, tai moterims yra 1200 kalorijų vyrams, 1500 kalorijų per dieną.
30:50
Tai yra tas minimumas, kuris, deja, dažniausiai be specialisto irgi sudėtingiau yra aprūpinantis būtinosiomis maistinėmis medžiagomis.
Kalorijų tai čia dažniausiai bus trūkumas.
Bet tu gausi vitaminus, mineralines medžiagas, vat jo tosto ir ir tuos na baltymų gausi pat galbūt.
31:13
Tiek, kiek kiek, kiek na užteks ten tiems baziniams poreikiams.
Oi ne jokiu būdu nei aktyvumo, nei raumenų auginimo, nei tonuso didinimo čia neįskaičiuojama tai vat.
Grįžtant prie tų 800 kalorijų d dietos tai tikrai jinai būdavo veiksminga, bet kas be ko.
31:34
Ir žmonės, kurie vadovaudavosi, o jei man nesunku, aš čia tiesiog pasiskaičiuoju kalorijas aš galiu valgyti bet ką, nes tai buvo leidžiama.
Galiu valgyti bet ką ir irmantas lengva, bet galų gale vis tiek, iš kur aš apie tai žinau dėl to, kad jie vis tiek sugrįždavo pas mane po tam tikro laiko ir sergantys nutukimu toliau, nes na mes puikiai suprantam 800 kalorijų vos vos vos bazinį metabolizmą patenkinantis kalorijų poreikis ir galų gale visi badauja ir tu nori nenori, paskui praėjo.
32:06
Pradedi valgyt, bet norėjau pasakyti tai, kad tas 800 kalorijų buvo tokių žmonių, kurie pataikaudami savo emocijomis, jie susirinkdavo iš saldainių sako tai koks skirtumas?
800 aš 4 saldainius suvalgau ir man labai gerai, ir aš galiu savaitę būti su aš saldainį galiu ten susi, dalina gabaliukais ir visą dieną jisai valgo saldainį, ten tiesiog.
32:30
Bet yra gi amerikoj atlikti tokie įdomesni tyrimai tas pats.
Rinkis tyrimas ir makdonaldo tyrimas, kur man atrodo vienas iš dietologų dėstytojų amerikoj tvenkinyje tos ėmėsi pusę metų valgė vien tiktai tvenkinių sausainius sumažino kūno svorį 30 kg ir įrodė tai, kad valgant bet ką sumažinus kūno svorį, bet tikslas buvo tiktai sumažinti kūno svorį ir įrodyti, kad su sumažėjusiu kūno svoriu pagerėja kraujo rodikliai, kad būtent viršsvoris ar nutukimas turi didelę įtaką.
33:08
Taip kraujo rodikliams.
Aišku, tai nebuvo kalbama apie tai, kad ten galbūt nesurinko kažkokių maistinių medžiagų ir panašiai tik buvo noras įrodyti būtent tai.
Tai kaip ir tai, irgi trumpalaikiai gal ir veiksminga, bet ne ilgalaikiam.
Net ir na sakysim atkinso dieta, kurią labai čia ir ir pas mus labai dabar vat.
33:31
Tokia.
Dabar dabar tokia vat kažkokia modifikuota jinai gaunasi ta keto dietą, sakyk sakyk.
Yra tos dietos, kurios įvardijamos pačios geriausios svorio mažinimui dėl to, kad na sotumas užtikrinamas yra ir ir ir ketozės fone svorio kritimas pakankamai lengva įvykstantis yra, bet jau šiai dienai ir konkrečiai apie keto dietas yra atlikti tyrimai, bet kalbant apie atkinso dietą, kuri buvo anksčiau, jau jau turi savo istoriją, yra aiškiai patvirtinama tai, kad.
34:11
Sakysim svorio mažėjimas kartu ir, pavyzdžiui, hipertenzijos rodikliai, kai kurie ir netgi lipidų rodikliai.
Jie gerėjantys yra iki pusės metų, kol to laikais po 6 mėnesių viskas eina blogyn.
34:29
Dėl maistinių medžiagų.
Ir vis dėlto vietinių medžiagų ir jau tada dėl tos komponuotės nes atkinso ir ta pati keto dieta jinai daug riebalų turinti, jeigu tu keto dietoje.
Na gali ten pažaisti ir rinktis augalinių riebalų daugiau tai sakysim atkinso dietoje visiškai nekreipiama dėmesio.
34:50
Iš ko iš ko tu gauni, to tą riebalą ir daug žmonės valgė gyvūninių riebalų, kurie turtingi sočiaisiais riebalais ir ir po to dislipidemijos žymiai ryškesnės, dažnesni širdies kraujagyslių ligų įvykiai stebėti tas pats cukrinis diabetas.
35:11
Vėlgi vėl visos tos lėtinės ligos, dėl kurių.
Na norisi nutukimą gydyti, tai vėl viskas bujoja ir ir nieko iš to gero.
Dėl to ir yra kalbama.
Taip, tu gali bet kokią dietą pasirinkti svorio sumažinimui, bet pageidautina, kad tu svoris sumažinai, tai truko kažkiek tai laiko.
35:33
Na, priklausomai nuo tavo sveikatos būklės, tavo metų skaičiaus to svorio sumažinimas sveikatos pagerinimui gali būti netgi 10 %, kai kuriam užtenka to.
Bet tu tu pasiekei sveikatai palankūs sakysim svorį ir toliau turi laikytis jau sveikatai palankaus maitinimosi principų būtent.
35:57
O pratęsim apie keto, nes keto iš tikrųjų, kaip ir jus sakot, kažkokią dabar yra ant bangos ir yra tų fanatikų, kurie bando įrodyt, kad su keto mitybą galima kone visą gyvenimą maitintis.
Tai galbūt papasakokit šiek tiek, iš kur jinai išvis yra kilus.
36:13
Mityba žinoma, galima visą gyvenimą maitintis, nes nes jinai ir kilusi būtent.
Yra iš žmonių, kurie serga epilepsija, nevaldoma epilepsija, gydymo.
Kadangi gydytojai dirbę su tokiais pacientais, nustatė, kad ta esant ketozėje išreikštai ketozė kūne.
36:37
Žodžiu, galima valdyti tam tikrus procesus smegenyse ir ir suvaldyti epilepsijos.
Priepuolius taip.
Tai.
Bet.
Jau vien šitas faktas verstų susimąstyti apie sveikam žmogui keto dietos taikymą, bet palikim.
37:00
O priversti.
Taip.
Taip.
Tai tai iš ten atėjusi pati pati šita keto dieta ir kartu lygiagrečiai buvo pastebėta, kad žmonės, kuriems taikoma ši dieta, jie lengviau tvarkosi su svorio pertekliumi ir tada jau jau ši dieta dideliais dideliais tempais iškeliavo į visuomenę, kaip tokia nesunkiai svorio korekcijai tinkanti dieta dar aptikta yra tai, kad ketozės fone kai kurios kai kurių vėžio formų.
37:35
Na ląstelių galima primažinti dauginimąsi, kai kurių kai kurioms 2 tipo cukrinis diabetas, kai kada irgi tinkamai ir tik tinkamai gali būti valdomas, bet.
37:52
Vėl grįžtant prie tos pirminės epilepsijai skirtos dietos, žmonės gyvena su ta dieta visą gyvenimą, tad dieta yra su sudėliojama kiekvienam žmogui individualiai parenkant ribinį, natą santykių makro nutrientų kiek ten gali būti ar angliavandenių ir jų vis tiek kažkiek tai turi būti.
38:14
Toj vietoje 50 g per dieną, ne?
Daugiau tiesiog ten dažniausiai procentas yra skaičiuojamas, bet likusioji dalis maistinių medžiagų.
Yra duodama specialios paskirties medicininiais preparatais ir dažniausiai ši dieta yra taikoma vaikų amžiuje pradedama taikyti vaikų amžiuje yra specialūs mišiniai, kurie papildo žmogaus tokio racioną.
38:43
Vadinasi, tu su įprastu maistu nelabai gali gauti surinkti reikalingą maistinių medžiagų kiekį, kad galėtum visą gyvenimą sveikatai palankiai gyventi.
Tai vat kiek keto mityboje prabuvus jau gali atsirasti kažkokių tai šalutinių.
39:02
Vėlgi tas pats tas pats tas pats pusmetis yra nerekomenduojama ilgiau, nes jau dabar irgi, ir tų širdies kraujagyslių įvykių dažnesnis skaičius ir inkstų veiklos sutrikimai yra dažniau pasireiškiantis ir galų gale maistinių medžiagų trūkumas.
39:21
Kalbant apie vat mes, mes šnekam jau kuris laikas apie tą sveikatai palankus maitinimasis ir taip toliau.
Žinot, tiesą sakant, maisto įtaką žmogaus sveikatai, kad mes išvengtume to ligų atsiradimo.
Na tiktai kai kuriais atvejais, kai yra alergija arba ten kažkoks, tai fermentų trūkumas vat pasireiškia čia ir dabar.
39:45
O iš tikrųjų tai, kad mes kažką blogai darom savo maitinimąsi tai. 10 metų, kartais ir daugiau gali užtrukti.
Kalbėjom apie keto yra kita dieta, detokso dietos.
40:01
Ką galit apie tai papasakot, nes tai labai madinga vat 2 savaites sultis geriu labai stebuklingai, svoris krenta kažką tai kažkokius toksinus išvarinėjo iš organizmo.
Ne aš tai, kad šitas vat pats tas žodis, jisai yra iš esmės tai tai toks madingas, bet savo esme klaidinantis, na.
40:24
Kas toksi kuoja, na ką čia tu tu ką usi toksika vęs, kad tau reikia detoksikuoti.
Na, jeigu tu būtum usi toksika vestai, tai iš tikrųjų tai tai iš karto sveikata apie tai duotų žinoti kitų esi apsinuodijęs, nes nana toksinas nuodas yra, jeigu apsinuodija, jei tai tavo organizmas, apie tai praneštų iš karto.
40:49
Na o šitie tokie.
Detoksą vadinkim tos tos tos dietos, kurios dažniausiai yra skatinančios šlapimą, šlapimo varymą arba dažnesnį tuštinimąsi.
41:06
Tai arba labai mažai kalorijų turinčios.
Tai vadinkim tokį dalinį dalinį badavimą tokį paskatinančios.
Na nu.
Jeigu jūs manęs būtume to paklaustas prieš maždaug 20 metų, aš dar nesąmonė kažkokia, o dabar tai aš žiūriu į visa tai atlaidžiau todėl, kad.
41:31
Viduj tai aš tą patį galvoju.
Garsiai sakau, kad.
Žinot, bet koks susirūpinimas savo valgymo procesu yra sveikintinas žingsnis.
Svarbu, kad kad tai, ką tu darai, per ilgai neužsitęstų, jeigu tai yra na hipo kažkoks tai variantas.
41:58
Tai jeigu tu ten nori su tom sultimis pažaisti, na, gerai savaitę, o kei tu tiesiog atkreips dėmesį, bet bet svarbiausia save matyti ne toj detokso vietoj.
O po to kas bus.
Hm bet žinot žmonės tai nuoširdžiai tiki, kad tai yra būtent išeitis sumažinti kūno svorį greitai ir jisai negrįš, bet iš tikrųjų su detokso nu stebuklingai -5 kg per kelias dienas.
42:28
Ir per kiek grįžta?
Čia jau kita kalba.
Kita kalba, bet būtent tai tai tai ir svarbiausia, kad per tas kelias dienas tai tai ne riebalinis audinys to krenta, o būtent skysčių netekimas yra.
Na mes tuos biochemijos kūne tikrai nepakeisim su jokių sulčių dieta va taip va čia ir dabar, nes dėl to man ir patinka, sakysim prieš kažkokį keitimą atlikti kūno sudėties analizę, kad žmogus matytų realią situaciją, kas vyksta su juo kūnu.
43:02
Tai tu na ir pedantų pamatuoji tą kūną, sudėtį, darai kažką tai ir po to įvertini, kokių audinių dėka tu netekai to svorio.
Koks geras patarimas ateina prieš detoksą prieš sulčių dietą pasidarei tą tyrimą matai aha riebalų ten tiek procentų vandens, tiek procentų.
43:23
Po savaitės pasimatymai vandens neteko riebalai.
Liko.
O kokių dar turi grėsmių?
Sulčių dieta, na ką aš matau?
Tai okey tai sakys gaunu ląstelienos, bet tai yra smulkinta ląsteliena.
43:38
Tai nėra pilnas vaisius, ar ne?
Tai yra cukraus perteklius ir tu gauni vien angliavandenių, o.
Dabar taip sakysim apie fruktozę esančią vaisiuose.
Mes tikrai galim žymiai ramiau į tai žiūrėti, negu kad sveikatai nepalanku.
43:56
Yra pridėtinis cukrus tas, kurį mes dedam šaukšteliu ir tai, kas yra produktuose.
Kas yra žaliaviniam?
Tai yra vaisius, yra žaliavinis produktas, yra tata fruktozė, viskas su ja yra gerai.
Galbūt jos perteklius?
Ir jos pertekliaus.
44:15
Žinot šiaip jau pertekliaus jos nebus, bet bus kitų medžiagų trūkumas ir va, čia ir yra tas tas niuansas, kad mes turim valgyti įvairų maistą ne tam, kad kad na vat koks aš čia kietas, valgau įvairų maistą, o tam, kad gautume įvairias maistines medžiagas, nėra to stebuklingo produkto, kuris turėtų visas reikalingas maistines medžiagas, ir ir tie patys vaisiai, jie vienas turi daugiau vienas vitaminų, kiti kiti.
44:46
Mineralinių medžiagų kalbant apie skaidulas, tai, tiesą sakant, pats ska pati skaidula jinai to su jeigu su visom su visais tirščiais sakysim paliekama tai.
45:03
Tik mechaniškai apdorojama, bet pati skaidula ar jinai buvo tirpi ar jinai yra netirpi jinai vis tiek išliekanti yra tame produkte jo, jeigu su tirščiais ir jinai jinai vis tiek patenka į žmogaus organizmą, bet mes kramtydami maistą, pavyzdžiui, kasdami obuolį ar kitą vaisių, mes jau pradedam jį virškinti seilių išsiskyrimo pagalbą burnoje ir tas seilių išsiskyrimas.
45:28
Jis nėra šiaip sau vien tik tai, kad virškintų, bet jau čia prasideda tam tikrų maistinių medžiagų.
Ir kai kurių fitochemikalų išskyrimas iš to produkto, kuris, pavyzdžiui, mechaniškai jį ap ruošiant dalis fitochemikalų kontakte su oru pradeda irti tai tai tai na sumažinamas maistingumas, sakysim šiek tiek paties vaisiaus ir kalbant apie sulčių dietas, tai jos visuomet bus turės per mažai riebalų, turės per mažai baltymų, o tie makroelementai numes n mes turim gauti tam tikrą riebalų, baltymų, angliavandenių kiekį.
46:05
Na nėra taip, kad mes galėtumėm kažkurio iš šitų dalykų negauti.
Elementas yra svarbiausias pirmoj vietoj.
Nėra tokia nėra tokio, jie visi yra labai na, praktiškai tolygaus svorio svarbumo mūsų organizme kiekiai ten skiriasi ir panašiai.
46:25
Taip, galima sakyti, baltymas būtų būtų čia jau kaip kaip ir na tas, kurio nes visos tos tie 3 makro nutrija n tai jie duoda ir kalorijas.
Tai norėtųsi, kad būtų sudėliotas racionas taip, kad baltymų nereiktų naudot kalorijoms.
46:43
Kad mes energijai gaminti, kad energija būtų gaunama iš riebalų arba iš angliavandenių nata ir iš to ir iš to, bet kad nebūtų gaminama energija iš baltymų.
Mes žinom, kad yra raumenų glikogenas ir kepenų glikogenas, kiek reikia vaisių per dieną?
47:04
Na, įsivaizduokim, kad yra subalansuota mityba ir kad nepadauginti tų pačių vaisių, kad kitiems produktams liktų kitiems elementams, kiek vaisių, kiek vaisiaus ar vaisių reikia, kad atstatyti kepenų glikogeną.
Na žinot, sunaudojama, yra gi atsargos.
47:22
Vėlgi, priklausomai nuo to, koks buvo maitinimasis, bet tas teorinis sunaudojamas kepenyse sukauptų glikogeno kartu ir su raumenyse įvykti gali intensyvios sportuojant per 2 3 paras.
Toks vat yra skaičiavimas dabar, kad atstatyti, tai vėlgi tas atstatymas vaisių norma dienai ne tam, kad atstatyti glikogeno atsargas, bet tam, kad gauti reikalingas maistines medžiagas yra 200 g.
47:51
Dėklas vienas didelis obuolys.
Ir to jau pakanka.
Ir to sočiai pakanka, kai tuo tarpu, pavyzdžiui, su daržovėmis yra truputį kitas požiūris, nes kalbant apie vaisius, tai yra naudingas maisto produktas.
48:09
Bet tu rinktis red turintis savo rekomenduojamą didžiausią kiekį, kai tuo tarpu daržoves nekrakmolingos daržovės, bet būtent lapines daržoves ši tame tarpe pomidorai ir spalvotosios daržovės tai.
48:26
Jos neturi savo didžiausio rekomenduojamo kiekio, jų rekomenduojama suvalgyti ne mažiau kaip pusę kilogramo per dieną.
Bet tada man kyla kitas klausimas.
Kaip suskaido m, nes jeigu aš dabar pradėsiu valgyti kibirais daržoves, tai tikėtina, aš padauginsiu skaidulu ir tada atsiras kažkokių.
48:49
Tai nu nemalonių pojūčių, koks yra skaidulų poreikis organizmui.
Tai tada atsiremia į kitą, kad galbūt ir tų dalykų nereikia.
Jau ten visiškai fanatiškai daug.
Valgytų žmogui per dieną reikėtų maždaug 25 trisdešimties gramų tą gauti vien tiktai su maistu yra labai sudėtinga išties na.
49:10
Surinkti tai vien su daržovėmis, nesuvalgysime mes tiek tų daržovių, kad gautum tą reikalingą kiekį.
Čia dar turėtų ateiti viso grūdo gaminiai vat kad, kad taip surinktumėme tą reikalingą skaidulų kiekį.
Dabar yra kitas niuansas skaidulas yra naudingos mums todėl, kad jos koreguoja tranzitą žarnų turinio per per mūsų žarnyną, tad tai palengvina na patį virškinimo procesą.
49:42
Pagerina tolygiau įsisavinamos maistinės medžiagos ir angliavandeniai tame tarpe geriau pa patenkantys yra, o į organizmą, bet svarbiausias jų vaidmuo yra aprūpinti maistinėmis medžiagomis, bakterijas, mūsų gerąsias žarnyno bakterijas.
50:03
Taip ir ir būtent skaidulų trūkumas jisai yra susijęs su pakitusia mikrobiota mūsų žarnyne pakitusi mikrobiota jinai atsakinga yra tame tarpe ir už nutukimą.
Dabar jau yra žinoma, kad ir depresija sergančių žmonių mikrobiota yra kitokia ir visa kita žodžiu, kad jeigu šiaip jau pats pasižiūrėt statistiškai, tai bakterijų gyvena ženkliai daugiau mūsų kūne, negu mes turim ląstelių savų.
50:34
Tai man taip kyla klausimų, kas čia šeimininkas i?
Statymas bakterijos.
Tai jos ne kas čia svetimas ar.
Taip.
Tiesiog man čia kažkas tai yra panašaus, kai žinot, kai stebi filmus, kur ten banginiai plaukioja ir aplink juos ten tokių visokių žuvelių aplinkui, tai kažkas tai panašaus yra ir ir mūsų santykis su bakterijomis, ir ir šiai dienai yra žinoma, kad tam tikri sąstatai bakterijų jie.
51:06
Yra atsakingi už mūsų sveikatos būklę, jeigu trūksta vienas ar kitų bakterijų, galva skauda kraujo spaudimas, nes reguliuoja ir taip toliau.
Taigi tas reikalingas skaidulų kiekis.
Jisai užtikrina mūsų bakterijų gyvybę ir ir ir būtent gerųjų bakterijų dauginimąsi dabar bakterijoms dar.
51:27
Gauti skaidulų tam, kad jeigu mes gauname bakterijų su maistu, jos tinkamai daugintųsi.
Ir ne tik, kad bakterijos gaunamos su maistu galėtų daugintis, bet mes kiekvienas, kai gimsta.
Maždaug iki trečiųjų mūsų gyvenimo metų užsisėja mūsų organizmas bakterijomis, žarnynas oda ir ir visur kitur užsisėja bakterijomis ir tos bakterijos yra unikalios kiekvienam mūsų.
51:52
Tai yra tarytum mūsų pirštų antspaudas.
Iš tiesų reiktų, gal jūs galit išsiplėsti?
Man teko studijuoti tą visą procesą, kaip kai vaikas gimsta ir koks yra bakterijų aprūpinimas kūdikio, kuomet daromas cezario pjūvis.
52:10
Pavyzdžiui, kai gimsta natūraliai.
Taip, tai tai sveikatai palankiausios bakterijos jos užsisėja tuomet, kai yra mama sveikų dantų, sveikai besimaitinanti besilaukianti, kai jos.
52:30
Lytinė sistema yra sveika, kai gimsta vaikas, natūraliu keliu ir kai maitinamas mamos pienu.
Ar iki.
Tiek, kiek reikia iki tiek, kiek gali, kiek gali, kiek gali ir šiaip jau minimumas yra 6 mėnesiai, bet jeigu gali maitinti iki 2 metų, tai tai tai yra šaunu, bet tik tai, kiek kad maistinių medžiagų papildymas jau nuo 6 mėnesių turėtų įvykti kitu maistu, bet tai tai va taip.
53:00
Tai kūdikis, kuris bus atitiks visus šitus dalykus ir bus maitinamas iki 2 metų.
Papildant maistinę medžiagom.
Jis bus ženkliai sveikesnis ateityje ir jo bus mikrobiota.
Geresnė.
Tokia statistika būtent.
Ir ir ir šitoj situacijoj yra sveikatai palankiausias žodžiu, bakterijų sąstatas unikalus kiekvienam žmogui netgi identiškų dvynių yra skirtingas ir ir tos tos bakterijos sau gyvena mūsų organizme ir ir vargo nematytų.
53:32
Jeigu mes negyventume, bet mes gyvename užterštoje aplinkoje, kažkas mūsų aplinkoje rūko.
Paskui, kai užaugom, kažkas pats pradeda rūkyti, kažkas stresuoja labai smarkiai.
Čia vėlgi stresas nutinka taip, kad.
Kad galbūt kažko nes sugedusio suvalgiau ir ir teko vartoti antibiotikus.
53:53
Tai va šitie visokie išoriniai veiksniai, jie įtakoja bakterijų sąstatą, mūsų žarnyne ir tos bakterijos gali vienas biškį pri dusti kito kitos ne ir ir tas tas mūsų unikalus bakterijų sąstatas.
54:10
Jis vis tiek išlieka, bet tiktai tiek, kad gali pasidauginti kitų bakterijų, ateina n esančių mūsų žarnyne, bet ne tokių.
Sveikatai palankių mes turim žarnyne ir sveikatai palankių ir ne sveikatai palankių bakterijų ir tu, ir tu turi būti, bet tam tikras santykis tai žodžiu tų, kurios yra labai geros, jų gali sumažėti ir tam, kad jų vėl atsistatytų reikalingas kiekis, nes vis tiktai tos gero tas sveikatai palankus bakterijų balansas yra atsistatantis sukūrus palankias sąlygas reikia valgyti skaidulų tam tikrų skaidulų ir, pavyzdžiui, kai kurios karo tirpios skaidulos.
54:50
Ten vienas bakterijas mielai maitina tirpias skaidulas.
Ta grubus pavyzdys būtų pektinas sakysim, kai kai mes obuoly tu rimtai iškepam jis pasidaro tokios košelės, tai tai būtent pektinas suaktyvėja tą tą tą tą tą ir kitokios ką skaidula arba netirpios skaidulos.
55:09
Tai yra žievelės įvairios na vai vai sių.
Tai yra, kad žievelės yra daugiausia visų vitaminų negu pačiam vaisiui ar.
Daržovei yra tokiu tokių.
Tyrimų žodžiu, kad kai kuriuose vaistuose yra didesnė sankaupa vienas ar kitų maistinių medžiagų prie pačios žievelės, kai kur pačiame vaisiuje, bet žodžiu, čia kalba jau eitų apie tai, ar lupti ar nelupti ten to tuos.
55:39
Vaistus.
Ta su tuo ežiuku.
Šiaip jau kyvis valgoma su ežiuku, bet jeigu aš jį nusiskini, čiau savo darže nuo nuo šakos, aš jį taip ir valgyčiau, bet ji vis tas, kuris atvažiuoja pas mus.
55:54
Jis dažniausiai vis tik tai yra, jeigu ne ekologiškas, tai jis vis tik tai dažniausiai yra naudotos priemonės, jo galiojimo laikui prailginti tai arba reikėtų kruopščiai labai nuplauti, bet aš linkusi vis tiktai pašalinti išorinę.
Luobelę.
56:11
Su šampūnu.
Įvairiai tai tai tekantis vanduo labai padedantis yra, bet pastangų reikia padėt galima naudoti valgomąją sodą, bet ją irgi reikia kruopščiai nuplauti taip, bet juokas juokais, bet iš tiesų apie kruopščiai nuplovimą maisto tai yra dabar jau mūsų visuomenė.
56:33
Tikrai nemažai žmonių, kurie gauna imunosupresinį gydymą.
Na, sakysim ten tam tikrų vėžio formų serga sergantieji žmonės arba su organu per persodinimai s.
Žmonės, gaunantys imunosupresinį gydymą, tai jie žino, ką reiškia kruopščiai nuplauti ir tikrai dėl dėl savo sveikatos būklės tą ir daro ir stengiasi.
56:56
Taip, taip, taip turėtų stengtis bent jau tai taip daryti, bet ir mes savo kasdienybėje tą galėtumėme nepatingėti.
Parsinešę vaisius su, ar tas lapines pačias daržoves tiesiog į vandenį palaikyti kažkiek taip tekančiu vandeniu, paskui praskalauti.
57:15
Tai pajėgų kalbėtume apie.
Bakterijas ir čia vat man iš karto peršasi toksai vaikystės klausimas, žinot, prisiminkim ten 3 sekundes nebuvo ant žemės, galima valgyti.
Ir kaip, pavyzdžiui, tas vaikas, kuris augo super sterilioje aplinkoje, ir tas vaikas, kuris jam leido nuo žemės suvalgyti.
57:33
Galbūt tą nešvarų obuolį suvalgyti ar nebus taip, kad tas vaikas, kuris taip elgiasi, jisai kur kas daugiau turės įvairių bakterijų ir jisai ateity mažiau nukentės nuo aplinkos, negu tas, kur gyvena super sterilioje.
Aplinkoj stebi stebima tendencija tam tikrų ligų plitimo išsivysčiusiuose kraštuose, kur ir nestebimas plitimas.
57:57
Trečiojo pasaulio kraštuose na sakysim uždegiminės žarnų ligos jos yra išsivysčiusio pasaulio bėda, bet, pavyzdžiui, toj pačioj indijoj 3 taip taip ten ten yra kur kas rečiau pasitaikantis sveikatos sutrikimas.
58:14
Važiavau į indiją pirmas porą savaičių normaliai at vaikšto į tualetą, net į ligoninę papuola po to sako jau galima gyvent.
Bet tai gali būt, bet žodžiu.
58:31
Tas perdėtas sterilumas šiandienai yra aišku, kad nėra labai gerai, bet vėlgi iš rašto nereikia išeiti iš krašto.
Nu, tai tai žinoma, jeigu tas ten kažkoks, tai maistas nukrito į balą, tai nebūtina iš jo ištraukus jį ir ir ten.
58:52
Valgyt jeigu.
Namie grindų ir tenka tik šuniukas neprabėgo per tą vietą.
Tai įvertinti tą situaciją reikia.
Bet na arba ten vėlgi va apie šuniuką užsiminiau tai.
59:10
Nereikėtų su su gyvūnais vienoj lovoj miegoti ir ir taip sakant.
Kas 3 mėnesius tą tokį homeopatinį vaistą išgeriu kažkokia tenai, bet nežinau, ar jisai padeda kažką ar ne, bet.
59:27
Tiesiog.
Čia vis tiek prevencija yra kažkokia.
Ar tiesiog paskatinta visiškai ne senų patirčių ligoninėje ir.
Ir miega su savo gyvūnais.
Taip ir ir gyvūnus reikia mylėti ir tai yra nuostabu.
59:43
Gyvūnai suteikia džiaugsmą nusiraminimą, ir ir, ir netgi fizinį aktyvumą.
Dažnam ir aš pati rekomenduoju kai kuriais atvejais įsigykit jūs šuniuką.
Nevėžį ir šuniuką, kad reikėtų vedžioti ir ir taip taip papildomai pajudėti, bet visiškai nesenas atvejis mums parodė, kad reikia ir tam tikrų.
1:00:06
Ribų turėti tarp gyvūnų ir ir žmogaus turėjome pacientę, kur na tiesiog nevaldomos infekcijos ir ir galų gale infekcija tokia, kad atspari absoliučiai visiems populiariausiems antibiotikams.
1:00:24
Kokius mes turim žmogus, senkantis jau kažkiek tiškas, nes tiesiog pro fiziškai viduriuoja dėl tos bakterijos.
Ir ir niekaip tu, jos išgydyti negali, kol kol na galų gale diferencijuojant situacija, paaiškėjo apie šuniuką, kad labai mylimas šuniukas tai tiriant šuniuką ir ir tiriant paskui pacientę ir paskyrus.
1:00:49
Jau tada ir pagal nana tokį s, kaip yra tokie.
Ypatingiems atvejams skirti rezerviniai antibiotikai, tai taip paskyrus tą antibiotiką įtarus tą jau.
1:01:07
Priežastį, dėl ko tas užsikrėtimas visą laiką gali įvykti tai.
Pasiektas ir rezultatas.
Buvo žodžiu, dabar aš jau viskas grįšiu, mano šuo miegos ant žemės.
Ką padarysi teks atsiprašyti savo rogz as, bet jau kito varianto nėra.
1:01:25
Mylėti šunis reikia, bet na.
Ar šunis ir kates tas pats.
Taip va taip ir gyvūnas yra gi kiekvienas, kiekvienas gyvūnas turi savo bakterijas, jam reikalingas tas bag ties savo tuos probiotikus ir ir jam, ir jo sveikatą užtikrinančius.
1:01:47
Mūsų, kurie.
Netinkantys yra kitai gyvai rūšiai ir ir na.
Taip, taip yra ir dėl to reikia.
Iš tikrųjų ten bučiuotis su šuniukais arba gyvūnėliais, arba kartu ten lėkštėm dalintis.
1:02:02
Na, nebūtina.
Išties daug.
Bet sakykit, dabar labai dažnai girdžiu apie heliko bakterija ir jisai toksai, kaip ir iš populiari, nenori sakyti išpopuliarės, bet gal padažnės anksčiau, gal galit išsiplėsti apie šitą bakteriją, nes apie ją dažnai kalbama mano asmeniškai šeimoje mano tėtis 2 kartus neturėjo jai ir tikrai jautėsi labai blogai.
1:02:29
Vienas pažįstamas sportininkas net prarado didelę raumenų masės kiekį, ta prasme nu baisi bakterija ir.
Ar jinai dažniau plinta dėl kokių priežasčių ji atsiranda ir kaip pastebėti, kad galbūt būtų laikas nueiti išsitirti ir pasižiūrėti.
1:02:46
Ši bakterija gi yra unikali dėl to, kad jinai gyvenanti yra ypatingai rūgščioje terpėje gyvena skrandyje.
Įsivaizduoti NHS yra nuo labai didelis rūgštingumas.
Ir.
Ir netgi, pavyzdžiui, jeigu mes vartojam ten kažkokias, pavyzdžiui, vėlgi grįžtant prie tų pačių probiotikų, kai kai vat antibiotikų kursą sugertas yra rekomenduojama vartoti probiotikus, tai netgi reikalavimas yra probiotikams šiuolaikiniams, kad jie praeitų skrandžio rūgšties barjerą.
1:03:20
O helicobacter pylori bakterija jinai puikiausiai yra prisitaikiusi ir ten gyvena ir tas užsikrėtė.
Šia bakterija jisai įvyksta buityje.
Dažniausiai vienas kitam galima perduoti per bučinius, pavyzdžiui, per per indus dar bakterija gali perduodama kai kam jinai visiškai nesukelia jokių simptomų, bet kai kam kas turi, kas turi jautresnį skrandžio gleivinę ir ir kai kuriuos kitus virškinimo organų pro organų situacijas gali sukelti.
1:03:57
Tai yra vienas iš skrandžio vėžio priežasčių, na.
Tie siog pa lygių ir kartu skrandžio vėžio priežasčių.
Dėlto jeigu yra helicobacter pilių ir nustatoma, o jinai nustatoma tuomet, kai žmogus jaučia simptomus, tai yra, gali būti rėmuo, deginimas skrandyje kažkoks nevirškinimo jausmas.
1:04:17
Na žodžiu, tie simptomai, dėl kurių žmogus kreipiasi pas gydytoją, gastroenterologą ir atliekamas tyrimas.
Šiais laikais galima tą helicobacter pylori įvairiais būdais nustatyti ir iš iškvepiamo oro no tai ir.
Į įvairiai, bet toks klasikinis tiksliausia sakysim metodas yra darant endoskopiją paimti biopsijos biopsija ir tiesiog taip yra nustatoma, ar yra tos bakterijos, ar nėra žmogaus organizme.
1:04:47
Ir jeigu yra simptomai ir ta rak bakterija yra nustatyta, paprastai yra šil šių dienų medicina, rekomenduoja ją sunaikinti, tai yra rimtų antibiotikų ten ciklas ir ir juos reikia na suvartoti.
1:05:03
O tai nėra, kad ir geros bakterijos sunaikinamos.
Tada sunaikinamas antibiotikas nei akių neturi ir jam visiškai vienodai.
Jisai nepasirenka atėjęs į link.
Bakterijos ar tu?
Gera ar tu bloga nes stato prie sienos, jo jis tiesiog iš eilės visa tai šluoja ir viskas, ir dėl to po po antibiotikų kurso ir yra svarbu vartoti probiotikais turtingą maistą arba probiotikus ir prebiotikus.
1:05:31
Tai yra skaidulas, nes nėra taip, kad iš būtų išnaikinamos.
Visos absoliučiai žarnyno bakterijos vis tiek lieka ir vat as tokia terpė, kuri ateina su probiotikais ir prebiotikais iš išorės padeda atsinaujinti žarnyno bakterijoms, nes kai ką mes gauname iš išorės, pavyzdžiui, ten kefyrą, jogurtą su gerosiomis bakterijomis, skambučiai geriam arbatą valgom probiotiką tai išorinė baterija, nors ir štamas, lygtai yra toksai pat kaip kaip ir mūsų bakterijų neapsigyvena žodžiu, maždaug 5 7 dienos.
1:06:08
Pabūna ir pašalinama laukan tos iš išorės atėjusios jos, deja, yra nepriimamas žmogaus organizmo, jos tik sukuria palankią aplinką.
Na padeda toms, likusioms likusioms mūsų bakterijoms pasidauginti iki reikalingo.
1:06:26
Kiekio įrankis, kurį įrankį seną viduje esančias dalis, o dabar jeigu pakalbėtume pieno produktus ir tikrai gal ir dabar yra ta mada, bet yra žmonių vat, aš tiesiog žinot.
Būna žmonės, kurie valgo naujas.
1:06:42
Dabar dabar nevalgau pieno produktų.
Kodėl nu vat?
Nes girdėjau, kad nesveika.
Taip.
Ir pakalbėkime apie tą pačią laktozę, nes kiek aš skaičiau keletą tyrimų, kad netgi žmonės, kurie netoleruoja laktozės, jie gali suvalgyti tam tikrą kiekį nedidelį pieno produktų, kuris nesukels kažkokių tai neigiamo šalutinių poveikių.
1:07:11
Ar yra tas kiekis kažkoks.
Netoleravimas yra ne vien nevienalytis, jisai yra pilnas dalinis žodžiu, irgi taip jisai, jisai tam tik tai tai daliai žmonių žmonių bus taip daliai dalis iš viso turėtų simptomų, norint išvengti.
1:07:31
Iš vis.
Bet vėlgi laktozės netoleravimas yra įgimtas arba įgytas gyvenimo eigoje.
Tai galima nuo nu taip jau jeigu nutiko, tai tai netoleruoja tos laktozes nuo prigimties arba arba vėliau, pavyzdžiui.
1:07:47
Dažnų kažkokių virškinimo sistemos ligų pasekoje, kokiais nors tai gastritais, dažniau sirgo ir panašiai.
Taip, rasi pradeda ne nesi gaminti pakankamai fermento laktazės ir ir taip nevirškinamas pieno cukrus gali būti susiklosčius aplinkybėms taip, kad ilgesnį laiko tarpą, kiek tas yra ilgesnis, tarpas nėra aišku, bet tai tikrai ne vienas diena ir ne savaitę, o greičiausiai mėnuo ir ilgiau.
1:08:15
Jeigu žmogus nevalgo delnu.
Dėl kažkokių tai priežasčių pieno produktų, tai to fermento pradeda gamintis mažiau organizme ir paskui na gali vėl prieiti prie prie prie normalaus pieno produktų toleravimo, bet dažnas išsigąsta na, tiesiog, nes nes iš tiesų laktozės netoleravimas nėra pats maloniausias dalykas, nes arba išpučia pilvą labai smarkiai arba paleidžia vidurius dažnam ir galva skauda.
1:08:43
Na, tiesiog tokie iš tiesų negalavimai, kurie na nėra patys patys patys maloniausi.
Bet laktozė maiste jinai yra vėlgi.
Laktozę, pavyzdžiui, pieno produktuose padeda įsisavinti kalcį.
1:09:00
Bet jeigu tarkim kalbėtume apie kiekius, tai kiek to pieno, jeigu neturim, neturim jokio ten netoleravimo, tiesiog esam sveiki ir galime valgyti pieną kiek to pieno mes galime per dieną suvalgyti.
Produkciją 2 porcijos per dieną ir tada dabar porcija ta porcija yra nepilna stiklinė pieno arba arba kefyro skysto sakysim pieno produkto arba tai ten ten.
1:09:26
Yra apie maždaug 80 g varškės arba toks piršto dydžio sūrio gabalėlis.
Tai yra vienas porcija, na.
Dabar visi, kurie namie taip pakelį sūrio suvalgydavo aha supratau.
Bet tai vėlgi tikslai yra kiti.
1:09:43
Jeigu žmogus yra intensyviai sportuojantis ir jam reikia gauti baltymų, tai jisai kitaip dėlioja visa šita dalyką ir jo tikslas yra auginti ten raumenų masę sakysim ir ir tai jo kiekiai yra kiti.
1:09:59
Mhm na taip tai čia, jeigu apie baltymus kalbėtume, tai poreikis baltymų žmogui, kuris nėra fiziškai aktyvus ir kuris yra labai fiziškai aktyvus, tai yra didžiulis skirtumas.
Žmogus surinkti vien tik su maistu irgi na tada labai kalorijų kiekis išaugs, jeigu vien tiktai su maistu vis tiek.
1:10:20
Baltyminis maisto baltymais praturtinimas maisto įstaiga dažniausiai reikalingas.
O jūs sakėt, kad mažėja fermentų organizme, kuomet mes to produkto nevalgome ir dabar, irgi dažnas atsisako kvietinių produktų duonos miltų.
1:10:42
Makaronų absoliučiai visko, kas yra iš kviečių, nes nu yra toks gajus mitas, kad tukina miltai tų kinai.
Ir ir dar glitimo ten yra tokio baisaus baisaus baltymo, kuris.
Dar.
1:10:58
Taip, taip, čia vienas.
Ar nebus taip, kad žmonės, kurie pernelyg save riboja kviečiais glitimu, tai po to jie ir turi tų problemų ir vėliau negali valgyti.
O jeigu reguliariai valgai ir duodi sau to maisto?
1:11:14
Tinkamais kiekiais su tų problemų vėliau nepatirsi.
Su su šita produktų grupė ne visai taip išeitų dėl to, kad laktozė yra unikalus unikalus pieno cukrus ir jei jo virškinimui reikia fermento tik tą darančio.
1:11:30
Žodžiu, tai yra tiktai gyvenimą vartojo pieno produktus pakankamai nedideliu kiekiu aš problemų.
Neturėsiu.
Jo.
Bet.
Kaip su kviečiais.
O dabar kalbant apie kviečia kviečius, tai išties, kaip sako vat žmonija, daug mes visą laiką norim surasti kažkokį tai kaltininką ir dažniausiai ieškoma aplinkoje ir nepasižiūri į veidrodį.
1:11:59
Ir tas kaltininkas vat būna taip buvo periodas bulves, tai paskui dabar duona tai miltiniai gaminiai.
Iš tiesų bet kurio produkto perteklinis kiekis jisai taip, jisai sveikatai nepalankus metu, bet dažniausiai ne dėl ne, vien tik dėl to, kad jo kiekis yra didesnis to produkto, bet dėl to, kad tuo turiu.
1:12:22
Mes užimam vietą kito maisto, kurio mes ne neprivalom, tiek kiek reikėtų, ir tai įvairovė nukenčia.
Tai vienas dalykas kitas dalykas.
Kalbant apie žmogaus įsikišimą į maisto pramonę, tai.
1:12:38
Kuo mažiau įsikišama, tuo yra sveikatai palankiau.
Vėlgi, grįžtant prie tų pačių bulvių, jeigu tu išvirti bulvę ir ją suvalgysi va tokia išvirtą bulvę viskas bus super, bet jeigu tu tą bulvę išvirsi užpildytą spirgučiais, grietine ir panašiai, tai jau tada taip pasirodo kalta bulvę.
1:12:58
Na.
Jūs ką tik, kaip suprantu, teisingai pasakėt, kad bulvės yra gerai?
Taip, aš tą patį norėjau.
Pasakyti, ačiū dievui ir ačiū.
Dievui dabar grįžtant.
Kietų kviečių produktų.
Tai jeigu mes valgysim sakyt kietųjų kviečių makaroną arba viso grūdo kviečių duona.
1:13:18
Tokiu kiekiu koksai yra man reikalingas, viskas bus tvarkoj, bet jeigu aš kiekvieną dieną už kiekvieno žando būsiu užkišęs rosanna arba kitą kažkokį, tai baltų miltų gaminiai po batoną suvalgysiu per visą dieną aukščiausios rūšies miltų gaminį, kuris yra išties tiktai tuščios kalorijos tai.
1:13:38
Nieko gero nes.
Taip, tai tada kaltas bus tas batonas, bet bet, bet realiai tai tai mano nenoras daryti savo lėkštės turinį įvairų.
O dabar aš norėčiau pakalbėti apie maisto derinimą.
Negalima mėsos valgyti su bulvėm negalima valgyti angliavandenių su baltymais.
1:14:01
Negalima to negalima.
Nuo kiek tai turi įtakos?
Iš tikrųjų mūsų organizmui, jeigu aš pavalgys bulves su mėsa, jaučiuosi gerai, nematau problemų, viskas susivirškina, nueinu į tualetą, jaučiuosi energingai po 3 val.
1:14:17
Vėl aš noriu valgyti, ar tikrai tai jau taip yra nesuderinama?
Suderinama ar ne iš tiesų, tai tas vėlgi ta maisto.
Derinimo idėja yra arba dieta jinai atėjusi iš.
Sergančių žmonių dietų tai tai sergantysis kai kuriomis ligomis taip turi elgtis dėl nas kai kuriomis virškinimo sistemos ligomis serganties sergantiesiems taip yra skiriamas maistas ir ne.
1:14:45
Rekomenduojama valgyti vienas ar kito maisto kartu tam, kad išvengti didelio tūrio maisto kiekio vienas valgymo metu ir kad gauti reikiamą maistinių medžiagų kiekį yra na kai kuriom ligom sergantiesiems rekomenduojama išskirstyti, kiek yra įmanoma tuos maisto produktus.
1:15:05
Į na sakysim kruopos atskirai ten kažkoks tai mėsos su kažkokiom trintom daržovėm patiekalas, kad gautum ir kruopų reikiamą kiekį.
Ar ten bulvių sakysim, ar ir reikia matos tos mėsos kiekį?
1:15:21
Dabar kalbant apie apie sveiką žmogų, tai žinot iš tiesų mūsų organizmui, išskyrus vat fermentas laktazė, jisai skaido cukrų pieno, bet fermentai, kurie skaido baltymus, kurie skaito skaido angliavandenius, tai jie neskiria.
1:15:42
Iš kur tas yra žodžiu, ateinantis jo iš kur ta maistinė medžiaga ateina, ar jinai atėjo iš bulvės ar iš.
Mėsos turint mintyje tai, kad ir mėsoje yra šiek tiek angliavandenių, nu, kaip priklauso nuo rūšies, kai kur nėra, bet kai kur kai kur gali gali būti, bet too bulvėje tai tikrai yra šiek tiek riebalų yra šiek tiek baltymų ir šiek tiek angliavandenių.
1:16:12
Žodžiu, vis tiek ją reikia visą su visu virškinti ir žodžiu fermentai išsiskiria visi, kai tai yra 12 dvylikapirštės žarnos, tai yra skrandžio.
Tiesiog visoje virškinimo sistemoje yra išsiskiriantys fermentai, kurie virškina maistą, kuris atėjęs yra tenai.
1:16:31
Žodžiu, tai ką mes matome akimis?
Va čia nieks nemato ten akių nėra ten mato, ten mato tas chemines.
Grandines būtent ten matomas yra su su gerai sukramtytas arba blogai sukramtytas maistas ir dažniausiai tie diskomfortą ir susiję su tuo, kad arba maisto buvo per daug arba jis buvo, buvo blogai sukramtytas arba valgio metu buvo labai skubama ir pri si ri ja ma oro.
1:16:56
Tai tie diskomforto.
Nu taip irgi irgi taip.
Ir.
Riebaluose keptas bulves privalgo su riebaluose kepta mėsa ir tada kaltina mėsą su bulvėm.
Nors iš tikrųjų gaminimo būdas kaltas, o ne pats ne pats produktas.
1:17:13
Kas buvo tai tai, kas vėlgi rėmens paskatins jutimą ir ir panašiai.
Tai taip, kad išties.
Viskas viskas yra kur kas paprasčiau, negu mes norim tų sudėtingumų, visokiausių įvairiai į dėlioti į tą valgymą.
1:17:31
Deja peržengiame vienas milijardo nutukusių žmonių kiekį pasaulyje.
Dabar yra 8 milijardai gyventojų ir vienas milijardas iš jų yra nutukę jau nekalbam apie žmones, kurie.
Turi viršsvorį.
Serga nutukimu taip serga nutukimu.
1:17:48
Beje, turbūt vat jūs gal galit šiek tiek paprotinti žmones, kad.
Tai yra liga, nes kažkaip visi dabar tas yra bodi pozityvų ir viską aš suprantu, kai žmogus yra šiek tiek turintis viršsvorį, gerai jaučiasi sveikas, viskas tvarkoj, bet.
1:18:06
Kur yra ta riba su nutukimu, kodėl tai yra liga?
Apie tai ir vat ta, tai tai ir yra niuansai.
Žodžiu, kraštutinumai yra blogai ir per mažas svoris yra sveika.
Tai nepalanku ir per didelis svoris, kai yra riebalinio audinio išvešėjimas irgi nepalankūs sveikatai ir tas nutukimo įtaka sveikatai.
1:18:29
Jinai yra turi tam tikras stadijas ten.
Tokia patogiausia mums sakysim, ką mes naudojam tokį edmontono stadijų sistema, kur kur kur tu įvertini žmogaus metabolines, mentalines ir fizines galimybes, nes visi šitie 3 dalykai, jie jie yra įvertinami specialių klausimynų dėka ir tu žinai, kokį toliau gydymą taikyti žmogui, kuris serga nutukimu.
1:18:58
Tai kalbant apie nutukimą visuomenėje, tai dažnai.
Yra na tokie klaidingi, pavyzdžiui, visuomenėje nėra.
Normalios kūno masės yra.
1:19:13
Liekni arba nutukę.
Kai įvardija žmogus, pavyzdžiui, pamato normalios kūno masės žmogų.
Tai dažnas tas, kuris stengiasi būti liekna.
Ji sako, tu nutukęs.
Gal liaudiškai, sako storas.
1:19:29
Storas na taip, taip storas tada dar.
Gerai kaip kaip fiziologiškai žmogus turi atrodyti, nes dabar visi pagal išvaizdą vertina.
Mes neimam visceralinių riebalų mes to negalim pamatyti, bet, tarkim, žmogus vat pagal išvaizdą, kokia turi būti išvaizda ta?
1:19:47
Sv imkim sveiką žmogų.
Na tai su sudėtinga pasakyti apie tai būdavo būdavo kūno masės indekso tam tikros ribos, kur kurias vat gali orientuotis.
Kada kūno masės indeksas.
Tai būtent sportuojančiam žmogui ten ir raumeninio audinio padidėjimas.
1:20:06
Jisai truputį keičiasi.
O tikrai svėriau 90 kg pas mane buvo preso kaladėles ir spekas vadinamas, bet mano kamai buvo 29 su puse šalia nutukimo.
Būtent tai čia yra tie tie tokie tam tikri niuansai.
1:20:23
Vėlgi, grįžtant prie prie impedanso kūno sudėties analizatoriaus, tai yra vienas iš būdų įvertinti, ar jau gali turėti tavo riebalinio audinio išvešėjimas, nes nutukimas tai nėra šiaip sau svorio padidina nutukimas, tai yra riebalinio audinio išvešėjimas.
1:20:40
Kad riebalinis audinys yra ne tik matomas, bet ir viduje organuose.
Visur tai per didelis organizme kiekis ir tas per didelis organizme riebalinio audinio kiekis jisai skatina lėtinio uždegimo vystymąsi.
Tai nėra šiaip sau padidėjimas ir tiktai masės padidėjimas.
1:20:58
Tai yra tiesiog biocheminių procesų pasikeitimas ir tas riebalinis audinys yra metaboliškai aktyvus.
Jis pradeda gaminti tam tikras medžiagas, kurios palaiko lėtinį uždegimą žmogaus organizme skatina cukrinio diabeto vystymąsi, skatina širdies kraujagyslių ligų, atsiveri atsiradimą.
1:21:15
Jisai yra kaip rizikos veiksnys, kai kurių lokalizacijų vėžio atsiradimui.
Taigi tas riebalinio audinio išvešėjimas jisai ir galėtų būti toksai, kaip ir kaip ir sakysim na, vienas iš dalykų pamatuota kūno sudėtis ir tu matai, kad ten sakysim moteriai ten daugiau negu 35 % na norma iki 30 ten procentų vyrų iki 20 25 % yra riebalinio audinio norma ir ir matai, kad to riebalinio audinio yra daugiau negu 35 % pamatuoja juosmens apimtį ir jeigu tu matai, kad.
1:21:51
Moteriai jinai viršija 90 cm, 88 pageidautina, kad būtų, bet jeigu viršija 90, tai tu jau tiesiog pagalvok, galbūt reikėtų kažkokių veiksmų imtis, kad vis tiktai sumažinti to riebalinio audinio kiekį?
1:22:07
Tas bodi pozityvi ti judėjimas yra puiku, tai yra nuostabu, bet mes negalim skatinti ligos toleravimo, nes liga kaip po to, kaip tokia jinai irgi ne, nebūtinai dabar jinai po kažkurio tai laiko duos.
1:22:23
Tuos kažkokius tai neigiamus neigiamus, tos neigiamas pasekmes.
Nekalbu apie tas mechanines sakysim sąnariams ar dar kažkam tai ten mechaninis svorio nešiojamas ir tiesą sakant.
Tas bodi pozityviai tik gali tęstis iki pirmos nutukimo stadijos vat dar pirma nutukimas, bet jeigu buvote?
1:22:44
Pasikvietęs.
Na, aš sakau, gali, bet bet jau tikrai nebeturi būti bodi pozityvi, tik kai žmogus serga 2 ar 3 laipsnio, ar ypatingai morbi dinių nutukimu.
O, jeigu mes bandytume dabar?
Kažkaip tai atkreipti dėmesį patys į save.
1:23:02
Įsivaizduokim, kad auga tas svoris.
Esant bodi pozityviai nu dažnas nesidaro tyrimų reguliariai ten kraujo tyrimo duok dieve ten pasinaudoja tą kartą į metus nueiti į polikliniką pasidaryti kraujo tyrimus nemokamai, kurios suteikia sveikatos apsauga.
1:23:20
Bet.
Kokios indikacijos būtų, kad jau sakyti hm, gal būt reiktų jau pagalvoti ir eit pasidaryt kraujo tyrimus ir ką kraujo tyrimai turėtų parodyti, kai jau pasakytų, kad gal reikia pradėti mažinti kūno svorį, nes tik tai yra daugiau apie emociją, bet ne apie sveikatą.
1:23:39
Kalbėkime iš sveikatos pusės.
Kraujo tyrimuose mes irgi ne visuomet daug ką galim pamatyti, pavyzdžiui, dislipidemiją arba ten cholesterolio kiekio padidėjimai jie ne kiekvienam ir didelio laipsnio nutukimu.
Sergančiam.
Bet jeigu.
Yra jau cholesterolio padidėjimas.
1:23:56
Tai tai jau vienas iš iš tokių dalykų kraujo tyrimai.
Jie daromi dėl na bendrai organe, bet jeigu mes matom, pavyzdžiui, jeigu yra, pavyzdžiui, kepenų fermentų padidėjimas, tai jau gali būti signalas apie kepenų suriebėjimą.
Tai tai jau yra rimta sveikatos rimtas, sveikatos sutrikimas jau reikėtų apie tai pagalvoti, o šiaip tai tai na.
1:24:24
Žmogus tu žinot, nėra.
Bent jau man gyvenime nėra tekę sutikti žmogaus, kuris būtų 100 % patenkintas tuo, kaip jis atrodo.
Kiekvienas žmogus turi kažkokių tai norų atrodyti kitaip.
1:24:43
Tai vienas nosis netinka.
Tai kitas per kūdas, kitas per storas.
Tai tai pirštų formą netinkanti.
Nu žodžiu, kiekvienas atrodymą savo norėtų keisti kažkaip tai.
Tai vat šitoj vietoj viskas tada dėliojasi galvoje.
1:25:00
Kiek tą savo atrodymą reikia keisti ir dėl ko dėl to, kad tu jaustumeisi kažkiek komfortiškai, o komfortiškai, dėl ko jaustumeisi dėl to, kad kitas kažką pasakys.
Ar dėl to, kad tu tą sveikatą savo ilgiau užtikrinsi?
1:25:18
Na va, čia tokių yra daug psichologinių dalykų, į kuriuos klausimų, į kuriuos reikėtų na sau pabandyti, atsakyti ir ir susidėlioti, nes.
Šiaip tai tas sakau, ko pozityvaus kūno propagavimas man patinka nu kaip kaip, kaip, kaip judėjimas toksai, bet jisai.
1:25:38
Kai kuriais atvejais aš matau, kad irgi išeina iš krašto.
Na, tai tai yra taip, tai yra vėlgi per didelis fanatizmas ir per didelis pozityvumas vat, sakykim tam jau na dažnai.
1:25:55
Tada būti pozityvi, jisai kažkodėl tai nėra.
Išsekusių žmonių apie bodi pozityviai tai aš negirdžiu, kad kalbėtų na daugiau, tai kalba žmonės, kurie.
Yra didesnės kūno masės ir, kol tai sakau, neviršija neprasideda 2 laipsnio nutukimu, tai tai tegul kalba, bet bet toliau.
1:26:21
Tai, deja, nevertėtų, nes nutukimu sergančiųjų ilgaamžių, deja, pasaulyje nėra.
Aš esu skaitęs tokią metaanalizę, kurioje buvo įdomu, buvo įdomi parašyta išvada, kuo liesesnis žmogus, tuo jis ilgiau gyvena.
1:26:39
Kuo stambesnis žmogus tuo trumpesnė.
Gyvenimo trukmė.
Aišku, ten su abs nu ta prasme iš didelės, bet tame tiesos yra.
Tame tiesos yra vėlgi kalbant apie liesumą, tai yra irgi ribos ta tam tikros, bet tas, jeigu tai yra prigimtinis liesumas, tai yra vienas dalykas.
1:26:59
Bet jeigu liesumas yra pasiektas, tai jis yra sveikatai.
Nepalankus nes, pavyzdžiui.
Jei tu, kai tu esi nuo pat mažumės mažos kūno masės, tavo mama, tėtis, di seneliai visi yra.
Liesi ir ir jūsų giminė visa yra liesa ir ir jūs svorio ne pridėsit, ką bedarysi, d jūs nepavyksta svorį?
1:27:23
Pridėt ir kaip šita situacija vaikų tarpe.
Čia yra labai liūdna, nes nutukimu sergančių vaikų tikrai daugėja ne taip, kaip sakysim Graikijoje ar kai kuriose kitose.
Europos.
Kituose Europos kraštuose mes pagal vaikų nutukimo plitimą esamą taip taip taip žemiau viduriuko.
1:27:45
Bet vis tiek tendencijos yra tos, kad, kad nutukimu sergančių vaikų tikrai daugėja.
Ir kas yra baisiausia?
Tai, kad tokių ligų, kuriomis sirgo išskirtinai suaugusieji, pavyzdžiui, 2 tipo cukrinis diabetas, kepenų suriebėjimas tokių ligų jau yra vaikų.
1:28:05
Tarp vaikų.
Tai tai, kas buvo anksčiau, rodoma per televiziją, kad yra amerikoj.
Mes jau turim situaciją ir čia aš tikrai tikiu, kad mes nebe tu.
Neturėsime tokios situacijos, kaip amerika buvo prieš tam tikrą laiko tarpą.
1:28:24
Ir vėlgi, na tos statistikos yra tokios irgi truputį išsiskėtus jas ir išsidėliojusi pagal, pavyzdžiui, tam tikras ar socialines grupes.
Tai toj pačioj amerikoj labai mažas nutukimu sergančiųjų procentas yra tarp aukštas pajamas gaunančių žmonių.
1:28:46
Todėl, kad suvokimas, kad mano sveikata ir ir mano kūno svoris yra atsakingi už mano na gebėjimą pasiekti tą, ką aš pasiekiau, rezultatus yra na svarbu.
1:29:02
Yra susiję aukštesnės pajamos.
Didesnis domėjimasis šia tema, aukštesnis išsilavinimas.
Kokybiškesnis maistas maistas taip, taip taip.
Tai laidos pabaigai tiesiog norėčiau jūsų palinkėjimo tiems, kas susiduria su šiom problemom ir ypatingai tėvams, kurių vaikai jau šias problemas turi.
1:29:27
Ką jūs galėtumėt palinkėti mūsų žiūrovams?
Aš visiems norėčiau palinkėti, visų pirma, na.
Tokio gero santykio su maistu, kad maistas neštų džiaugsmą visapusiškai, kad jo lėkštėje būtų kuo daugiau spalvų.
1:29:45
Kiekvieno mūsų, kad mes rastumėm laiko valgymo išsidėliojo į savo dienotvarkėje ir na, kad nebijotume švenčių nebijotume gimtadienių ir ir net ir tuo metu matyti, kas atsiranda kiekvieno mūsų lėkštėje.
1:30:06
Ir rūpintis ne tik savo artimaisiais rūpintis ir savimi kiekvieną dieną.
Jeigu ten pusę metų tvarkingai viską valgėme, darėme ir vienas kartą per kūčias susėsime ir kad ir suvalgysime daug to maisto ir galbūt ne tokio sveikatai palankaus ar jo tiesiog bus per daug.
1:30:27
Tai mūsų ligoninės nepadarys.
Tikrai nepadarys ar juo labiau, kad kad ir ir tai galima truputėlį kitaip pat mąstymą pak.
Pakreipti na taip to maisto buvo kažkokio tai suvalgyto.
Kodėl tada neišeiti visiems pasivaikščioti tai?
1:30:46
Daugiau aktyvumo gyvenime.
Išties maistas maistu yra svarbu, bet ypatingai svarbu taip pat yra atgaivinti mūsų na tai, kas buvo anksčiau, kasdieniška mūsų fizinį aktyvumą, nes fizinis aktyvumas tai yra dar vienas tas praktiškai tolygus sveikatos garantas, kaip kaip ir.
1:31:09
Kaip ir valgymas.
Ir irgi savo feisbuko puslapį.
Beje, visai neseniai dalinausi tokia šaunia amerikiečių studiją, kuri įrodė, kad tam tikras fizinis aktyvumas išties yra tiesiogiai susijęs su mažesniu sergamumu širdies kraujagyslių ligomis ir moterims reikia mažiau to fizinio aktyvumo negu vyrams, kad pasiekti tą patį rezultatą, bet tai ir reiškia, kad mes turim tą tiesiog vienas dėl kito stengtis ir matyti paskatinti vienas kitą.
1:31:48
Už rankos ir ir ir ar ar pasivaikščiot ar kažkur tai tiesiog?
Aš užbaigsiu savo senelio žodžiais, kuriam buvo 97 metai, sunku pasakyt.
Bet jisai visą laiką sakydavo, kol judi tol gyvas, todėl jisai iki šiol pats dar vis kerpa žolę.
1:32:10
Jame ir ir tą daro tik dėl to, kad sako, aš kažką daryčiau ir fiziškai judėčiau.
Tai ačiū jums labai edita, kad atėjote.
Labai džiaugiuosi, ačiū už šitą tokį gilų ir prasmingą pokalbį.
Aš tikiuosi, kad mūsų žiūrovams patiko, atrado daug ką naujo sugriovė mitus, galbūt nustos laikytis kai kurių internete plintančių dietų ir tiesiog pradės sveikatai palankiu maistu maitintis ir tą daryti kiekvieną dieną.
1:32:40
Nepamirškite uždėti laiko.
Prenumeruoti kanalą.
Jeigu to nedarote nedaro 70 % žiūrovų, todėl labai prašau tą daryti ir parašyti komentarą bent jau širdutę.
Kas padės mums augti, o jeigu norite visas laidi laidas matyti anksčiau galite prisijungti prie narių ir jas matysite savaitę ar netgi dar anksčiau.
1:32:58
Tai susitiksime su jumis jau kitą sekmadienį iki.