Kaip atrodo vadovybės apsaugos tarnybos darbas iš vidaus. Kaip yra saugomi Lietuvos svarbiausi asmenys įskaitant ir prezidentus. Koks turi būti pasiruošimas norint patekti į tokias pareigas ir su kokiomis kliūtimis susiduriama kiekvieną dieną. Ar Lietuvoje yra saugu? Viską sužinosite “Tapk Geresniu” laidoje.

00:00 Pradžia.
01:06 Jausmas saugant svarbius asmenis.
08:53 Ko reikia norint būti apsauginiu, mokymai, fizinis pasiruošimas.
19:41 Kortežas.
29:12 Apsauginių įranga, komunikacija.
31:16 Rizikos vertinimas, NATO renginys, VIP spontaniškumas.
40:16 Riba tarp darbo ir asmeniškumo.
42:16 Asmeninio gyvenimo suderinamumas.
45:42 Konfidencialumas, atlyginimas, pensija, darbo iššūkiai, pasiruošimas.

Laidos pokalbis

0:01

Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą neprenumeruoja mūsų kanalo.

Jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudęs apskritai mygtuką.

Na, o jeigu jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų, bent jau širdutės.

0:19

Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti ačiū jums labai.

Tokius kaip degutiene graužinienė gentvilą net ir prezidentus grybauskaitė.

0:37

Koks jausmas yra saugoti svarbius asmenis?

Atsakingas ne atsakomybė tu jauti didelį naštą, ten tavo pečių gula, didelė atsakomybė.

Ir turi visada būti būdas.

O su tuo budrumu iš tiesų, kai pasižiūri.

0:59

Viską veiksme per televizorių, kai rodo, nes dažniausiai žmonės tik ir mato jus tenai.

Šis labai gražiai atrodo su švarkais su kostiumais.

Jūs visi pirmų visur einant tas budrumas, į ką jūs turite atkreipti dėmesį visą laiką, kai jūs esate šalia vip, o jūs taip vadinate svarbius žmones vip ais, vadinkim juos vip ais, kad būtų trumpiau.

1:22

Iš ko tas budrumas susidaro?

Iš visko, tai ne kartu tu stebi aplinką, stebi žmones, stebi daiktus.

Ta prasme nuo žemės iki viršaus viską stebi žiūri kas kažkas.

Galbūt pamatysi kažkas neįprasta, kas būna nu kaip ne gyvenimiška, į ką atkreipti dėmesį akcentuoja.

1:44

Vienas suėjimas, kai eina tarkim.

Kažkokia delegacija, daugiau žmonių, daugiau mūsų ar dar kažko žmonės vis tiek atkreipia dėmesį.

Nes šiaip eina žmonės kažkur noru atkreipia dėmesį, o kas čia eina, o jaučia apsauga.

Galbūt kas pastebi ne visi, pastebi mh tas pats.

2:02

Per televizorių, žiūrint, atrodo, eina ten pasaulinio lygio ten tie vadinami vip eina.

Tai mes pastebime, kur apsauga gali būt, kol dar kažkas, ne visi žmonės pastebi, kad čia apsauga atrodo, kad delegacija.

Atrodo, kad čia jų kažkokie tai pagalbininkai asistentai jo šone eina.

2:21

Supranti mes.

Tokie, kaip ir matomi, kaip ir nematome.

O gal ir darbo specifika yra būti šiek tiek nematomi.

Yra pas mus dirba, mes čia jūs tas, kas matomas vaizdas yra tai čia vienas dalis dirba, kita dirba, kur nematomas vaizdas yra.

2:39

O kai arčiau susipažino su jais kaip asmenimis.

Kokie jie iš tikrųjų yra?

Visi yra žmonės.

Turi savo gyvenimus, turi savo.

Kaip sakant, vienas darbo pusę kitą darbą, šeimyninę pusę, gyvenimą, tai visai yra žmonės.

2:58

Bet žinai būna politikai ateina.

Išgyvenimo, kuomet jų nesaugojo.

Ir staiga juos pradeda saugoti ištisą parą.

Jam yra sunkiau ne mu priprasti mm kai. 20 4 val. per parą yra kartu visur.

3:17

Darbe namie.

Aišku namie, mes jų gyvenamoj patalpoj ne būnam čia yra jų asmeniniais, kaip sakant gyvenimas, bet visa kita.

Visada šalia.

Tai viskas per vienas dieną vyksta ne vat.

3:32

Jie pasirenka tokį kelią.

Mm.

Jie žino, kad gaus priklauso pagal.

Mūsų įstatymus Lietuvos, kad jeigu tau yra pareigybė, čia saugomas, tai gal kitaip išsireikšti saugomas yra.

Pareigybė saugoma net ne asmuo, tą pareigybę.

3:49

Jeigu tu prisiėmei d atsakingą pareigybę, tai yra automatiškai priklauso tas, kas pagal įstatymus.

Ar galėtum išskirti kokią nors pačią įnoringiausią?

Politiką ir politikę, su kuria teko dirbti.

Kiekvienas žmogus dirba, kiekvienas žmogus ir politikas, jisai turi.

4:11

Savo charakterį savo pliusų minusų.

Bet mes į tai ne labai akcentuojam yra jo.

Kaip sakant, mūsų darbas svarbiausia yra saugumas.

Tai realiai netgi negali daryti įtakos ar ne jo norai yra kažkokie tai reglamentai, kuriais jūs turit vadovautis ir ten žinai, kaip būna filmuose, rodo.

4:34

Nu jūs čia palaukit, aš einu vat noriu čia.

Nueiti ne taip nėra.

Negali taip ar ne?

Jis, kaip ir galėtų, bet jau pareigybė to dalyko atidaryt neleidžia kaip ir dar.

Jis kaip jausmo galiai, bet pareigybė ne mums priklauso.

4:51

Mes, pavyzdžiui, jisai sugalvoja kažkur eit važiuot kur.

Tiesiog yra nesaugu.

Mes žinom, kad ten yra nesaugu.

Tai mes pasakom, kad čia yra nesaugu, mes ten neisim.

Dėl tam tikrų priežasčių vienokių ar kitokių.

Jūs galit eit, bet mes nerekomenduojame mes negalim uždraus.

5:11

Nu, pavyzdžiui.

Priešiškai nusiteikę minią einam, kurie pasiruošę su kaip pavyzdys, kokiais akmenim mėtyt aš vis tiek lipsiu ant scenos mane apmėtys, aš nebijau nu mes rekomenduojame.

Mes ne galbūt nesugebėsime taip apsaugoti nu kaip pavyzdys.

5:27

Bet ir jums čia tokia atsakomybė krenta, jeigu vis dėlto nuspręs, jisai eiti ant tos scenos prieš žmones su akmenimis ir su lazdom ir jums gi vis tiek reikia saugoti, ginti ir tada krenta dar didesnė atsakomybė ir našta.

Ne įtampa, bet toks.

5:45

Gal net tas padidintas budrumas automatiškai, bet taip.

Aš kalbėjau, man neteko, neminėsiu pavardės politikoje mūsų žinomo.

Kuris, man atrodo, žinot, buvo užlipęs, man su juo neteko dirbt, jis užlipęs ant scenos, sako visai pasakyt jo žodžiai, jeigu aš nekaltas meskit mane.

6:09

Ir aš kalbėjau su kolegomis, kurie tuo metu stovėjo šalia, kas bus, jeigu kazkas akmenį pradės iš minios leist dabar sakau.

Ne mes pasiruošę tokius dalykus, taigi ir tu ne saugomų asmenų, kaip, pavyzdžiui, prie Seimo buvo kur ten kiaušiniais apmėtė ir taip toliau nu ten tuos Seimo narius ne ten jau ne mūsų jau, kaip sakant, saugomos, bet visada gali būti tokie dalykai.

6:32

Mm.

O buvo kada nors realių tavo praktikoj pasikėsinimu kur?

Teko saugoti asmenį jau fiziškai.

Kas yra pasikėsinimas, jeigu jam?

Nu kažkas bandė šauti kažkas pulti peiliu mieste.

6:49

Kažkokį daiktą tokio dalyko pas mus lietuvoj apskritai nėra buvę.

Mes jau tokius dalykus, kaip sakant, jeigu atsiranda kažkam idėja minčių jau mūsų kita dalis apsaugos užkardo prieš tai.

Nes jis ne šiaip iniciatyviai gali sugalvot.

7:07

Aišku, ten tų pavienių gali būt.

Ir šiaip apskritai mes.

Realiai matom.

Kas, kas žmogaus elgesys visiškai pasikeičia, jeigu jis nori kažką padaryti, kažkam bloga mm.

Ir iš tos užsienio praktikos nebūtinai kalbant apskritai apie saugomus asmenis, nebūtinai apie politikus gali youtube yra pilna įrašų, kaip ir toj pačioj bažnyčioj popiežių pargriovė bandė apkabint po to, kaip ten yra įrašų.

7:36

Ten religinės sektos vienas ten su kardu perpjovė irgi jis yra saugomas, bet užlipo žmogus ant scenos ir po to istorija, kaip.

Pamenu batą paleido į politiką.

Ten aišku, gal tai nesaugoma, bet irgi.

7:53

Tai tokių tokių neplanuotų instruktorių gali būt, bet mes tam ir pasiruošę.

Yra, bet pas mus taip tavo praktikoje nebuvę, ar ne?

Ir ne šiaip jai buvę ar nebuvę taip nebuvę, bet tokių kažką bloga padaryt.

8:08

Gal pasakyt gal pastangą apspjauti, tai tiesiog tu matai tą žmogų pradedi stebėti ir jis.

Matosi, kur jis nuleidžia galvą, galbūt nueina, galvoju, išsigąsta jie 90 % mato.

Iš esmės, jeigu kalbėtume apie pačią pradžią, kaip kaip, kaip jūsų specialybę, tai yra policija ir apsauga, o jūs esat aukščiausiu Lietuvos pareigūnu apsauginiai, kuo skiriasi, pavyzdžiui, mokymai nuo policijos su jūsų mokymais ir kaip iš viso daeiti iki to, kad būti vip’ų apsauginio?

8:47

Nes, aš aš man atrodo, kad tai yra jau toks vos ne aukščiausias laiptelis, kur.

Na tavim kaip asmeniu pasitiki, kad tu saugai svarbiausią žmogų Lietuvoje, ten prezidentą ar premjerą.

Ne ar gali papasakot visą tą eigą?

9:06

Matot, policijos ten tų mokymų.

Visų pilnai aš net nežinau, bet.

Mes kai saugom tas tuos Lietuvos svarbius asmenis, tai mums kartu padeda ir policija padeda ir ir ir viešoji policija.

9:25

Ta pati kariuomenė būna per didesnius renginius, jie jie būni, jie ten.

Ne prie pat žmonių būna, bet apskritai, pavyzdžiui, važiuoja kortežas, kaip pavyzdys Amerikos prezidento važiuoja kortežas, tai uždarytos gatvės.

9:41

Tai dirba tai.

Dirba visa Lietuva taip.

Tuo metu.

Nu aš nekalbu pas mus, kortežai taip nevažinėja, kaip, pavyzdžiui, reikia vežti, kaip uždaro gatves rusijoj.

Kaip tas Baltarusija, Baltarusija, Baltarusijos, netgi sūnus važiuoja į mokyklą, veždavo uždarytos gatvės, būdavo man čia baltarusiai, pasakodavo, pristabdo dalyvaut varžybose kažkada.

10:08

Tai va tai o pas mus.

Pas mus taip reikalinga atranka, ir jeigu tu ateisi va, taip iš gatvės tavęs prie žmogaus iškart niekas nepastatys.

Saugot pirmiausia turi praeiti atranką, pas mus atranka turi.

10:25

Pirmas yra nepriekaištinga reputacija jau tavo.

O, kas yra nepriekaištinga reputacija?

Negali būti teistas negali būt.

Sėdėjęs galų gale, ar ten dar turi būt doras pilietis?

V administraciniai nusižengimai gal tu.

Čia gali bet kas ten trikojo, kaip sakant, pataikėte, čia tas nėra.

10:44

O tikrina tik tave ir tavo šeimą visą.

Tikrina viską.

Šeimą žmona tėvus.

Tikrina draugus artimiausius sau.

Kad ateitum iš tos aplinkos ne iš tos blogio aplinkos, bet ateitum jau.

11:04

Tada reikalingas išsilavinimas, reikalingas vienas iš Europos sąjungos kalbų mokėjimas yra.

Prancūzų, vokiečių arba anglų, patvirtintų Europos sąjungos kalbų, kuria kalba.

Tai turi būti aukštasis išsilavinimas.

11:23

Ar kažkoks.

Aukštasis aukštasis jeigu jau su saugomu asmeniu reikalingas aukštasis hm, jeigu saugai jų dar darbovietės pastatus užtenka truputį žemesnis.

Okey.

Toliau.

11:41

Turi būt turi būt sveikata atitiktų.

Einam tą vadinamą sustiprintą sveikatą kur patikrina.

Tai netgi kažkokia stipresnė, patikra negu šiaip įprastai.

Pakanka ne šiaip nueini kraujo priduoti pilnai viską patikrina ir testai psichologiniai ir viską ten sprendi.

11:59

Pagal bendrą pareigūnų jau tą vadinamą ten gali tą patį ir policininkai, gaisrininkai viską tą patį praeina.

Tą atlikus tada turi laikyt pas mus fizinius testus, kur yra 6 pratimai padaryt.

Kokie pratimai?

12:16

Jeigu taip greitai 3 po. 10.

Tada, 60 m.

Tada prisitraukimai.

Kiek prisitraukimų.

Maksimaliai balų minimum.

Vienas balui berods 2.

Maksimum balų, 15 balų, 16.

12:36

Tada po jų atsispaudimai.

Spaudimai 80 maksimaliam balų skaičiui.

Ir kojų ta prasme presas, bet ant skersinio kojos kelt ne atsilenkimai, bet kojos kelio.

12:53

Ir nuo amžiaus grupės priklauso arba 3 km kilometrus prasibėgti prabėgti.

Ar ne prasibėgti bėgt greitai jo, kaip tu greitai parbėgsiu iki wipo.

Viskas sudėta jėga, ištvermė, sprogstamųjų jėga, dar ten tie pratimai.

13:11

Tai neatrodo taip, jis super sudėtingai iš tikrųjų.

Nu, pavyzdžiui, tu, kai esi galiūnas ir pas tave tos jėgos ir sportinė bazė yra didelė, ir iš trikovės, ir visko, tai tau neturėtų būt labai sudėtingas šitas visas testas.

13:27

Konkrečiai man imant apie testus, tai man tų problemų, kaip ir nėra.

Ten 60 m pas mane tas sprogstamos jėgos.

Aš pats stebiuosi pakankamai geri bėgo.

Prisitraukimai atsispaudimai, aš juos padarau.

Priesas sergejus esminis dalykas man su tokiu, kaip iš galiūnų truputį yra problema su bėgimu.

13:47

Taip, kad iš. 15 balų niekada negaus.

Nu tai ir svoris masė.

Yra tai, kad mes iš tų 6 pratimų, turim turim už kiekvieną pratimą bent vienas balą gaut, kad išlaikytų nulis negali gauti ir iš to bendro turi tam tikrą skaičių balų pagal lytį, amžiaus grupę.

14:04

Okey tai tu testą fizinį padarei, o yra kažkokie psichologiniai testai, kuriuos.

Reikia toliau, etapas yra.

Tada tave eini pas mūsų psichologę.

Bendrauju.

Ten jau jos specifika, ką jinai kalba.

14:22

Po to būna tas kon kur sas prieš komisiją ateini tave.

Jau tada jau žiūri mūsų Komisijos nariai, žiūri, ar tu tiki ar ne, ir tada priima arba nepriima.

O patys mokymai yra kažkokie.

Jeigu tave išrenka, tada vyksta mokymai.

14:38

O kiek laiko jie trunka?

Kad pasiruošti tarnybai.

Nuo 3 iki 6 mėnesių.

Bet tu jau kaip pareigūnas jau tave priima dirbi.

Tu.

Kaip ir pasirašai sutartį su departamentu, kad tu jau tam tikrą laiką uždirbsi.

14:58

Ir tave mokina tada jau šaudymai mokina jau taktiką viską, kaip.

Bet turbūt tie mokymai pastoviai vyksta.

Nėra taip, kad 3 mėnesius pamokino ir dirbi sau. 10 apie naujokus, o kur ateina?

Ir po to jau metus, kartą 2 pas mus būna ir ir tie vadinami stalo mokymai.

15:18

Kur tu diskutuoji, kalbi problemas, sprendė situacijas ir tai praktiniai su visais.

Simuliuoja kažką tai ar ne ten visokios?

Simuliacijas grėsmes, kokias gali būt ten granatos šaudymui šūviai, peiliai ir taip toliau ir po to.

Iki tiek, jeigu, pavyzdžiui, sužeistas sužeistas kolega.

15:36

Ką daryt sužeistas tas pats saugomas asmuo, ką daryt neštis gali paeit negali, kur grėsmių daug daug jaučiau taktika prasideda pati jau mūsų ta, jeigu jeigu kažkas būtų į asmenų apsaugą.

Negali ateiti žmogus iš gatvės.

15:54

Jie turi praeit tą vadinamą pastatų apsaugą kaip Seimas, vyriausybė gyvenamos?

Vietos vis tiek etapais praeiti.

Kad tiesiog susipažintum su pačia darbo specifika, matytum, kaip kaip tas vyksta, ne tai, kad atėjęs iškart tave prie žmogaus ir tu po savaičių 2 3 tu jau esi asmens sargybinis, kuris viską žino, ne nėra taip.

16:21

Tu turi.

Kaip sakant, nuo pradžių susipažint su vac visa.

Vadinama apsaugos sistema galbūt jau tų nuo pačių pastatų apsaugos ir taip toliau.

Tai vat pasikalbėkime apie darbo specifiką pačią, nes tikrai čia žiauriai įdomu ir nežinau, kiek tu galėsi papasakoti, bet galbūt tiesiog duosi kažkokius tai gaires, nes nu visiem tai tolima niekas niekas kartais nesupranta, numato, važiuoja kortežas ar nemato, ten išlekia priešpriešais, užtveria kelią, žinai, ten sirenas jungia, kartais nejungia žmonės.

16:56

Pyksta po to.

Ir nes taip, žmonės pyksta, tai gal tiesiog, kad ir žmonės nepyktų ir suprastų, kaip visas tas darbas vyksta, tai ar jūs galite imtis bet kokių veiksmų padarant žalą, tarkim, aplinkos daiktams ar turtui, kad tiktai apsaugoti svarbų asmenį?

17:15

Na, kaip pavyzdį paimsiu, kuo skiriasi, tarkime, pats vat kai gaisrinei dirbai žinai amerikoje, jeigu yra gaisras ir stovės priparkuoti automobiliai, ten yra leistina taranuoti automobilius, kad privažiuoti prie degančio namo.

Šiuo atveju pas mus, jeigu automobiliai stovi ir dega 10 žmonių, 9 aukšte, pas mus sustos gaisrinė ir sakys svorio, mes privažiuot negalim, nes stovi automobiliai.

17:41

Nu, deja, tokie įstatymai ar ne?

Tai reiškia, automobilis svarbesnis už gyvybę.

Taip išeina klausimas tada jums tai yra svarbiausių žmonių gyvybė ar ne?

Jeigu būtų lygiai tokia pati su aids situacija, ar jūs galite kitaip reaguoti negu, pavyzdžiui, ugniagesiai?

17:58

Tiek, kiek leidžia Lietuvos įstatymai.

Aš.

Galvoju, ar jūs galite?

Nu, tarkim, ten žinai vat važiuoja kortežas ar ne?

Ir, tarkim, priekį tas automobilis važiuoja ir kas už kazka sustojus tarnaut galit ar jūs vat ir sustos?

Jeigu mes įvertinsime, kad tai yra grėsmė m į gyvybę, saugoma asmens mes į anuos.

18:19

Okey.

Bet čia reikia jau toks irgi slidus reikalas, stebėt žiūrėt netgi kortelę važiuojant.

Mes, kai važiuojam su ta mašina, dar kažką mes stebim aplinką stebinčios priekį, stebim kas gale.

Ar nėra kažkokių?

Neeilinių dalykų, kaip sakant, kur?

18:38

Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.

18:55

Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.

Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinė Vilnius.

Arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt.

19:11

Koks yra mūsų etiketas gatvėj?

Su visu praleidimu kortežu ir ir tų taisyklių.

Vadovavimosi.

Vilniaus mieste paprasčiau žmonės daugiau mato tų pačių švyturėliais važiuojančių ne vien su kortežu.

19:31

Policija gaisrinė daugiau auku rajonuose.

Tai ten tokių.

Kaip aš vadinu žioplių daugėja.

Kai kas išsigąsta pamatę švyturėlius, o čia važiuoja dar 2 su švyturėliais 2 juodos mašinos.

Mhm.

19:47

Kaip policija ten labai aiškiai matosi greitoji gaisrinė.

Apskritai didelė mūsų juodas mašinos.

Kai kas net nes galbūt kažkur tai rajonas.

Nežinau kaip čia, kas čia gali važiuoti?

Apskritai turėtų elgtis vairuotojai priminkime.

Jam dėl kelių eismo taisyklės įvažiuot pasitraukti į.

20:05

Dešinio šono jeigu 2 juosta eglute daryti, kad praleis kortelę ir aišku, ne pri si lipdyt prie kortelių.

O vat ką tokiais atvejais darote ką nors?

Daro.

Darom kviečiam policiją informuoja policiją, kad prie mūsų prisidės mes patys.

20:25

Nepaliekam to vadinamo kortežo šito.

Jeigu apsaugos automobilis iš paskos, bet mes jį.

Duodam suprast, kad jis geriau nevažiuoja iš paskos, o jeigu jis prisimenu, informuojame policiją, kaip sako.

Ai tai jūs bevažiuojant, jeigu, matot, kad kažkas iš paskos yra policijai, praneša t.

20:42

Ir viskas.

Su juo tada bendrauju.

Ir greičiausiai būna greita reakcija į tokį įvykį čia jau žinai galvos, kol čia policija atvažiuos čia per kamštį ir.

Pradėsiu šiais laikais visur kameros viskas, jis gali būti vėliau po to.

20:58

Suras.

Okey nu va irgi reikia žinoti.

Aš esu ne kartą matęs važiuoja greitoji arba tas pats kortežas, atsiranda vienas gudrutis, kuris jau įsipaišo, paskui negalima, ypač tokiais atvejais.

21:14

Paskutinis atvejis vakar.

Policija, kalbėjau su.

Atsakingų policijos vadovų vienas ir sakė.

Nuvažiuojant nuo.

Nuo ukmergės berods.

21:31

Taigi gal nesupratau ir prie policijos prisikabino galo ar prie kortežo ir parodė pyktį.

Vairuotojas iš galo, kad net negali aplenkt.

Vis, kaip negali aplenktų vairuotojas, negali aplenkti važiuojančius švyturėliais.

21:48

Tarkim, automobilį, taigi pakanka kelių eismo taisyklės.

Negalima to dalyko daryt.

Aišku, niekas nesustojo, buvo paskambinta.

N kitam ekipažui to ir toj vietoj kur esantys rajono atvažiavo jį.

22:04

Pasikalbėjo paaiškino, kodėl negalima.

Domus žmonės.

Tai nu yra visokiu, pyksta žmonės, bet tai važiuoja, jau ir važiavo.

Kas svarbiausia leistinu greičiu magistralėje jūs stengiatės greičio neviršyti.

Bet kažkas nori dar viršyti greitį ir dar su švyturėliais aplink automobilius.

22:23

Su švyturėliais, kai važiuoja, pavyzdžiui, kortežas, jisai vis tiek greičiau važiuoja negu įprastas leidžiamas greitis neskuba turbūt.

Mes neskubam, mes važiuojam tų truput nu, kad saugiau būtų m važiuojam pagal taisykles, stengiamės pagal taisykles važiuot ir apribojimai greičio visa kita ne mes stengiamės pagal taisykles, kiek įmanoma, kad būtų saugu.

22:47

Okey ir man atrodo ar ne grybauskaitė.

Buvo įvedė tvarką, kad be švyturėlių važinėti, nes prieš tai visi prezidentai visą laiką su švyturėliais važinėjo ir kažkuriuo metu pasikeitė ta tvarka, kad mieste, matyt, matosi, kaip važiuoja limuzinas ir paskui džipas ir be švyturėlių tiesiog.

23:06

Sustojęs kortežas važiavo a.

Gali taip būt, ar ne?

M nes iš tikrųjų būna dažnai sustojo prie sankryžų.

Ir taip kažkaip neįprasta, nes atrodytų gi kortežas tai turėtų visą laiką žinai lėkt su švyturėliais, ne?

23:21

Tai gal tiesiog važiavo tuščias be be saugomos asmens mes nesinaudojam tą vadinamą tarnybine padėtimi jo, kad mes važinėtum švyturėliais atsisėda, bet kas yra už vienas.

O, kodėl visą laiką kortele yra apsauginis automobilis iš galo, o ne priekį?

23:40

Nes, jeigu taip logiškai pamąsčius, tai vipas, tai sėdi priekinio automobilio.

Jeigu reiktų taranuoti, tai ne gitara nuo tų su ar spėtų aplenkti džipas, kodėl nėra, kad iš 2 pusių, kaip amerikoj dažnai saugoma iš priekio iš galo vidurį važiuoja prezidentas pas mus tiktai iš galo yra saugomas džipas.

23:59

Tai prezidentas, kai važiuoja į priekį, policija užveda.

Ai pirkimo policijoj.

Aš manau, čia viskas priklauso nuo šalies, nuo šalies saugumo pačio lygio pagal jų nu aš nesakau apie baltarusiją, kur nežinau, nuo ko jisai saugos, kai net sūnūs su kortežas gatves uždaro čia nu.

24:20

Gal pavyzdį turi ir kaip čia?

Čia ego.

Klausimą čia kitas klausimas, bet imant važiuojant tuos jau.

Lyderius vadinamas tų jau pasaulinius tas pats, kaip Amerikos prezidentas, kur gatvės uždaromos, tai ten apskritai kortežas yra labai didelis.

24:39

M net yra.

Keli limuzinai ir kiekvieną kartą skirtingą sodina, kad nežinotų, kurio jisai sėdi.

Kaip pavyzdys buvo daug metų atgal.

Bijau pameluot ar ne gruzija ar kur ten.

24:58

Kai bandė su granata, tuo sprogdint ir, aišku, atspėjo, kurio jis automobilį buvo, bet ten buvo geras šarvas spėjo išvežti vairuotojas į nors pataikė automobilį.

Beje, dėl šarvų ar nu pas mus gi irgi, o šarvuoti automobiliai ir.

25:18

Tai šarvas ne vienas, kad tai, kad neperšaltų ar dar kažką, tai nuo to pačio tarnavimo gale kažkas atvažiuos didesnę mašiną.

Saugumas yra.

O tu kaip asmens sargybinis, tu su prezidente važiuodavai tam limuzine ar.

25:34

Ar gale.

Gale aš gal.

Turi stebėti situaciją.

Tai čia priklauso, tai mūsų yra.

Kaip sakant, dirbam ne vienas ten mes.

Pasiskirstę, galima sakyt, tokiom nerašytum taisyklingas.

25:51

Už k plius minusu stebim aplinką tas pats, kai einam su vaikštinėjom, tai mes irgi.

Tokiom nerašytum tai rašydavom nerašytoms taisyklėms žinom kur kas kur žiūrėt padėt ir taip.

26:06

Aš iš to, ką girdžiu, tai man atrodo, nu, bent jau, kad Lietuvoje yra ganėtinai saugu politikams prezidentui, nes numestų tokių didelių grėsmių neturim, nes ir to poreikio.

Kaip tu sakai, vat nėra iš priekio iš galo ten tų mašinų, tų tokių apsaugų didelių dėti.

26:25

Man tik klausimas, ar yra daugiau, kuomet jūs važiuojat kortelę, negu mes matome tos apsaugos, nėra ten koks dronas skraido dar ar čia iš fantastikos?

Aš prisigalvoju, gal dar ne ant.

Kiekvieno pastato snaiperių, kaip ir statom, kaip.

26:43

Nubai dienas atvažiavo tai būtinai.

Vaidenas jų yra ir kitas šalis, kur jau bijau, to nematoma yra.

Ne pas mus yra pakankamai saugu, nes pas mus dirba kitos tarnybos, kurios puikiai visą laiką stebi tą patį saugumą žiūri, kas gali būt, kas negali būt ir tas pats bus tas pats pas mus tarnyboje yra kur.

27:06

Atlieka žvalgybinius.

Ta prasme darbus, kad kas būtų, galbūt būtų m ar saugu, ar ne iš jų informacijos gauname jau kažkas kryptis kažką dėmesį ir taip toliau ji bendrauja su mūsų.

27:23

Tai jau.

Valstybinio saugumo ir taip toliau mes nu.

Žodžiu, snaiperių dronu ir ten kažkokių tai papildomų lėktuvų.

Mes neturim.

Aš, beje, pastebėjau, kad jūs visus lipdukus nuo priekinių langų nusiėmė.

D.

Man atrodo, ne buvo tamsinti visą laiką langai pas apsaugą, o čia visai nesenai yra.

27:44

Visi tamsu nebent kažkas naujo automobiliui, tai, kad nupirkti ar.

Šiaip tamsinti priekinį jausmus.

Jūsų nesimato.

Kas ne tik saugomos mes ir mūsų nesiima.

M.

O kam kam šito reikia.

28:01

Kad nesimatytų šiaip įdomu, nes dabar linas pernavas, jisai lipdukus visus nuo priekinių langų privertė nusilupti.

Neva tipo mes turim būt kaip kaip žmonės, paprasti ir nesislėpti už automobilio lango.

28:18

Paprastas pavyzdys dabar tu, tarkim, sugalvoji.

Pakenkt.

Kaip sakant, saugomam asmeniui ar dar kažką nuo jūsų būrys m važiuojant automobiliu nusitaikyk su snaiperiu, kur tam tais langais tu nematysi ir kur tu matysi, kad sėdi žmogus pataikyt nu.

28:36

Tarkim nu taip, taip, tai čia dėl to pačio saugumo, dėl mūsų pačių saugumo ne vien tik saugomo asmens.

O kaip jūs palaikote ryšį tarp tarp apsauginių?

Kaip filmuose rodo per rankovę ar jau.

Kaip filmas yra ne integruotų, neturi eurą.

28:54

Ne yra ausinės turim ryšio priemones racija kalbam per kad mesti girdėtum, kad aplinka negirdėtų.

Tai vienas dalykas, dėl to pačios informacijos vertinimo kitas dalykas.

Dabar per kokį renginį, jeigu ten terš racijos be ausinių irgi mh vandens pagrinde, tai dėl mūsų pačių tų bendro bendro bendravimo, kad nežinotų aplinka negirdėtų kur ką mes ką darom, kur einam, kas sukam, kad blogiui pamatom ar.

29:23

Ar turi turi vardus kažkokius kodinius visi politikai.

Turi politikai turi mes tau duota ir mes.

Priešais rimtesne m.

Geras.

29:39

O kaip jūs ten nepasimeta, kai jūsų ten tiek daug ir šnekat per tas racijas?

Ar jūs prisistatote iš karto, kas kalba jau iš balso atpažįsta d.

Mums esmė tai, kad kas kalba nėra svarbu, ar tu kalbėsi ir aš kalbėsiu mes, jeigu dirba apsauga, mes žinome, kokią informaciją pateikia ir žinom, iš kurios vietos pateikia va taip gal, o koks žmogus tenai yra mums, kaip ir nėra svarbu mes kaip ir komanda, mes, kaip ir savais, pasitikim su tais informacija su visa kita.

30:13

Ir.

Ar ten dainius ar ten dar kažkas tai?

Viskas ir aš ant aukšto pasitikėjimo.

Taip mes, aišku, ten tuos jau per tuos metus tuos iš tų senų tuos vadinamus kodus žinom vienas kitų jau žinom, kas gali iš balso, atpažįstu kas kalba, bet esmė tas dalykas.

30:30

N akcentas yra informacija.

Bet jūsų darbe turbūt nėra tokio, kad tu pertikrinti informaciją, kurią pasakė, jeigu pasakė, reiškia, taip yra.

Taip pasitiki atkreipti į tai dėmesį, jeigu pasakė kažkas, kas atkreiptų dėmesį į kažką tu pasitiki su tuo, kas perdavė informaciją ir tu atkreipi dėmesį.

30:47

Ar tu gali plačiau šiek tiek papasakoti apie tą rizikos vertinimą.

Nu tikrai įdomu.

Aš nežinau, kiek gali pasakoti.

Pavyzdys aš per NATO renginys augo jau australų premjerą m važiuojant, tuo nustatytu maršrutu, kur pagal turėjom turim važiuot į.

Kitas įvyko situacija, kur mes.

31:04

Turim keist nu pavyzdys buvo dega prie gariūnų užsidegė fūra.

Informaciją jam perdavė ir mes sprendžiam ką daryt.

Ar ten specialiai fu dega NATO renginys viskas čia tiek pasaulio elitos važiavusi ar ten specialiai dega provokacija ir ten tiesiog gyvenimiškas degimas.

31:24

Nu ir mes sprendžiam tuo maršrutu.

Mums keis maršrutą automatiškai keiti maršrutą, keitė maršrutą mums kelias, kaip ir būna jau per NATO renginiu buvo uždaryti gatvės visa kita, kur mes galime važiuoti mes tada, kaip sakant, priimam sprendimą patys, kuriuo keliu važiuot.

31:41

Tai jūs ir gerai turit miestą numanyti.

Gatves.

Nu tai.

Žinoti visas, kur pravažiuoti gatveles viską.

Taip aišku automatiškai, jeigu dar turi laiko, kol dar važiuosi, kada keista maršrutai važiavimą, tu tą patį atsidarai google ir tą patį veiksmą pasižiūri, kur daugmaž yra kamščiai nėra kamščių, kad irgi iš dalies nesukeltų nepatogumo.

32:04

Ir žmonėms.

Taip, jeigu ten, pavyzdžiui, kaip degė fūra prie gariūnų, aišku, ji ne į tą pusę mum pagrinde mūsų ne vien mūsų, bet tų delegacijų važiavo, bet kitoj pusėj, bet tai nesvarbu kamščiai, galbūt susidaryti ir irgi gali būt kaip pavyzdys paanalizuokim.

32:21

Specialiai gal kažkur kažkokia avarijos bakstelėjo vėl kamščiai.

Susidaro grūstis, kai pravažiuoja tas blogis, pavyzdžiui, link.

Tai mes automatiškai keičia maršrutą, kad ten geriau nevažiuot, kaip savo pasižiūrim, kad čia kamščiai didesni, tai vienas vien dėl saugumo.

32:39

Kitas, kad netur netrukdyt.

To gyvenimo žmonių būna žmonių, pasimetusių, kur ten tikrai yra pakankamai nesaugu važiuoti čia aš.

Visai nesenai man atrodo.

Vakar vyko tų 3 jūrų renginys ir yra prie žalio tilto.

32:58

Policija sustabdė eismą.

Nu ir kaip nevažiuoja tuos kortežas, taip ir nevažiuoja, o kamštis tai didėja ir didėja, didėja ir didėja, o žmonės matau, jau pyksta jau kažkas ten bordiūrą lenda, kažkas bando apvažiuoti, kur jie važiuos, niekas nežino, bet jau nervuojasi, o dar vis nepraleidžia ir nepraleidžia.

33:14

Ir kokius 10 minučių.

Ir tik tada pravažiavo ir jau didžiulė grūstis.

Tai aišku, žinai žmonėms tas diskomfortas, tai aš suprantu ir jūs, kad jūs norite to išvengti.

Apie tą informaciją lygiai tas pats NATO renginys, kai tas didelis buvo čia pakankamai didelis rinkinys buvo tiesiog informacija jau yra skelbiamos iš anksto, kad bus uždarytas gatves, bus ribojamas eismas.

33:35

Žmonėm buvo per žiniasklaidą.

Galų gale žemėlapyje yra, kur bus uždarytos pilnai gatvės kur dalinai tiesiog žmonės.

Jis gali tą dalyką informaciją gauna, jie pasirinko kitą maršrutą, važiuoti nebuvo, išvis nevažiuos arba išvis nevažiuok nu, jeigu reikia važiuot, pasirinkite maršrutą, nevažiuok būtent tuo.

33:52

Kasdieniniu keliu yra gin gatvių apvažiuot Vilniuje daug yra.

Kaip iš anksti, jūs tikrinate, kur važiuojate?

N įsivaizduokim, ten važiuoja į kepyklą ir restoraną.

Na jau tai faktas, kad jau visas restoranas yra patikrintas prieš taip, kad pats restorano savininkas sužino, ko ko nežinojo faktas.

34:15

Atvažiuoja priklausomai nuo to pačio madi nuo pastato objekto dydžio, kad būtų, kol atvažiuos saugomas asmuo, kad būtų tuo metu.

Jau paruoštas saugi paruošta.

Visur visur, kur bevažiuotumėte viską, viską reikia tikrinti.

34:30

Visur viską.

Ir, pavyzdžiui, jeigu dar dabar nusprendžia vipas, noriu aš papietaut.

Aišku, taip negalima.

Turbūt, kaip ir sakėt, bet gal ir galima nežinau į restoraną nuvažiuot.

Tai tuo metu restorane žmonės gali būti ar gali, ar ne.

34:45

Nėra taip, kad uždarius restoraną ir bet būna taip tokie spontaniški vat kiek tavo tarnyboje, pavyzdžiui, vat dirbant su prezidente buvo tokių spontaniškų dienų, kur žinai ai varom ten papietausime arba ten važiuojam ten.

35:03

Žiūrėsim ką nors ir taip panašiai ar išvis neegzistuoja tokios komiškumo?

Gyventojas yra žmogiški dalykai, žmogus nori ir pavalgyt nori, ir taip vadinamai tualetą nueit dar kažką žmonių.

Šie dalykai yra tai.

Jeigu spontaniški dalykai, tai jau patys mes sau kaip apsauga patys atvažiavę patys einam jau taip pasitikrinam, jeigu vizualiai dar kažką apeinant, žiūrim ten tuos dalykus.

35:29

O koks fantastiškiausias buvo dalykas įvykęs, kurį galėtum papasakot, nežinau, autostrada važiavo tualeto, sustoja degalinėje.

Žmonės visi, o ko aš čia žinai?

Sugalvoja, pavyzdžiui, ne mūsų bet kokie svečiai būna vienas bėgikai, jie keliasi anksti ryte ir prasibėgti nu koks nežinau, kaip pavyzdys.

35:51

Kokį kanados prezidentą jisai yra bėgikas, jis rytais bėgioja.

Nu ir kas neplanuota, jis atsikelia ryte ups išeina.

Einu pabėgioti.

Mūsų aktoriai.

Ne jųjų sargybinis kartu mes kartu arba bėgiai, arba šalia va tau ir krosas ryte.

36:11

Nu čia toks.

Neplanuotas ir dar, žiūrėk, tas prezidentas tokį 20 km galvoje prasi bėgsiu sau. 20 nebe 10 kažkam yra tekę.

Ypač populiaru.

Aš kalbėjau su kariuomenės karo policija, tai jie atvažiuoja, jų ten saugomi ten kariuomenė šitie tai ten bėgimas, tai čia normalu 50 km čia normalu, atsikelia ryte ir su jais.

36:36

Ais.

Tai, jeigu, pavyzdžiui, nepratęs bėgioti, nes tik reikia tą kilometrą nubėgti, kaip tu sakei?

Pirminį dviračių šalį.

Darbas su mašina.

Nejau dažniausiai jeigu atvažiuoja kažkokie svečiai, tą dalyką tą tendenciją jau yra ištransliuota, kad galbūt jis norės, nes jis bėgioja.

37:01

Galbūt sugalvos ir čia.

Tai atitinkamai ir parenka.

Ne tiesiog tam yra suplanuotas dalykas, kas būtų, jeigu jisai sugalvotų, bet bet čia toks ne.

Pagal programą jis kaip ir neplanuoja, bet va tokiu galbūt atvejis yra buvęs, kad sugalvojo pabėgti.

O tu vat, kai esi išsaugojęs tiek daug svarbių asmenų, gal gali įvardinti, kuris buvo tau įdomiausias ir smagiausias saugoti tu žinai, kaip būna.

37:24

Gerai suvaidino žmones ir nu vat gera ir smagu su tuo žmogum dirbti ir vis tiek turbūt ne vienas ir ne 2 dienas dirbat.

Šiaip šiaip su visais.

Visais, kuriais dirbi ir specifika.

Nu tas ir vaibas yra ir visa kita.

37:43

Bet toks labiausiai nustebinęs dalykas gal buvo, kai čia per NATO renginį su tuo pačiu australų vadovu dirbau.

Ir mes jums šiandien pasivaikščiot sugalvojo šiaip pasivaikščiot spontaniškai.

Kaip sakant, išėjo pasivaikščioti, nuėjo persirengėliai.

37:59

Laisva apranga eina pasivaikščioti turi valandą laiko pasivaikščioti.

Aišku, su jo apsauga su viskuo ir mes einam šalia jo jisai prie bažnyčios tokios senamiestį stabteli ir jis ateik čia.

Norisi nuotrauką pasidaryt taip.

Aš dar taip pasimečiau, ką daryt taip nu taip netikėtai saugomas asmuo.

38:20

Ateik noriu su tavim nuotrauką, pasidaryt na ten jų apsaugai, kiek jis nori nuotrauką pasidaryt nu galvojau, bajeris, kaip sakant, jis pasidarė nuotrauką toks nu, okey kitą dieną apsauga ateina, sako jis.

Nori tave į australiją.

38:37

Paimkit jį į australiją, nu pajuokavom pajuokavom.

Gal čia jų tas bajeris išskrendant jau oro uoste lėktuve jūs į savo lėktuvą oro uoste jis jau atsisveikina apsaugai.

Ten visa kita ant pasidarome bendrą nuotrauką su jų apsauga ir aš nori ir ten neeilinis renginys, atsiprašau neeilinis atvejis apskritai, kad iš australijos atvažiavo į kažkokį lietuvą į tašką, tokią kur australiją, kur čia vadovas toksai?

39:07

Tai jisai oro uostai jau ten pasidarė nuotrauką.

Bendrą jis norėjo, nes ten jis į tą savo puslapį keliant, ar kur ir paskui jis man atsisveikinant, sako, tai aš laukiu tavęs australijoj man tu reikalingas ir jų jos vadui apsaugos pakalbėkit su juo, kad jis rimtai atvažiuoja toks va.

39:29

Matai turi šansą.

Tas ne emigracija, bet va tas yra fainas vaibas, kad tavim butas vadovas tokio lygio vadovas tavim pasitikėjo, tavim patiko tą, ką aš dirbau.

Kaip sakant, ir jeigu tokius komplimentus sako.

39:47

Bet yra skirtumas vat.

Pavyzdžiui, tu pasakoji apie tokį šiltą bendravimą iš australijos vadovą, o kaip mūsų Lietuvos politikai, ar jie tokie konservatyvūs užsidarę?

Kaip tas vat tavo darbas su jais ir tas asmeninio ir darbinio santykio palaikymas?

40:05

Kiek jis ilgiausiai saugojęs, pavyzdžiui, politiką vienas?

Gal kokius 4 metus?

Nu tai vat per 4 metus.

Tu įsivaizduoji 4 metai čia būna šiaip pusė metų su žmogum darbe bendrauju jau kaip draugelis pasidarai, ten irgi atsiranda tas toksai draugystės kažkoksai.

40:24

Na šiek tiek nežinau kažkoks.

Vaibas, kiek jūs bendraujat, kaip kaip žmonės, ar tai yra tiktai darbas ir viskas?

Trumpai tariant, mes jau tokį atstumą kaip ir.

40:41

Darbinį atstumą jis nėra mano draugas, jis nėra tai tai yra mano saugomas asmuo.

Jis tą dalyką irgi supranta, kad aš nesu jo draugas.

Nu kaip pavyzdys, ar mes draugai.

Bet tą.

Tas artumas bendravimas baigus tą vadinamą karjerą, jis tikrai pro šalį.

40:59

Eidamas prieis pasisveikinti.

Nu tas kažkas tai lieka, nes net nelieka draugai ar dar kažkas, bet.

Bet tarnybos metu, pavyzdžiui, per tuos 4 metus.

Tu jūs nebendraujate nesidalinant kažkokiais gyvenimo įspūdžiais.

41:15

Ar vis tiek yra tas bičiuliškas toksai pasi bendravimas ar.

Tai tie bendriniai klausimai vis tiek už klausia, nu, kaip vaikas auga nu kaip laikais nu kaip sportas, kaip seka nu tokie va?

Tokie bendriniai klausimai, nu, aš jo aš jo nepaklausiau, kaip tau vaikai auga, kaip draugo, žinai?

41:33

Tai daugiau.

Toks atstumas yra tas tas pats iš.

Jūsų pusės, reiškia, yra labai profesionalu, tik tai jau tas vipas.

Gali, kiek jisai leidžiasi.

Nelendant į subtilybes, jeigu klausiat sako.

O kaip pačio gyvenimas, pavyzdžiui, suderinti tokį darbą, kai saugai asmenį tai nėra 8 val.

41:55

Darbas turbūt.

Mes praktiškai 20, 4 val.

Į savo.

Tai kaip vat tu 4 metus dirbai saugo ir žmogų 20, 4 val.

Per parą.

Kaip suderinti tokį darbą su asmeniniu gyvenimu, kuomet ir vaikas ir žmona, ir sportas?

42:13

Ar tai yra labai sudėtinga?

Tai mes.

Dirbam ne kiekvieną dieną, mes keičiamės pamainos pas mus praktiškai.

Grubiai gaunasi savaitę 2 paros.

Po to laisvas laikas poilsiui ir.

42:30

Treniruotėms šeima ir dar kažką aišku būna.

Ten tie išvykos, kai užsienį išvažiuoji vizitą, juk mes saugom asmeniu, važiuojam ir ten juos saugom.

Tai tu nemažai keliauja keliavai.

Teko truputį pamatyt.

O tu jau buvai su žmona, kai eini į tą darbą dirbti.

42:49

Taip.

Ir, kaip iš jos tas palaikymas, kai jinai dabar, kai jinai suprato, kad tavęs nematys?

Galbūt savaitėm parom ir panašiai, ir plius tu dirbi tokį atsakingą darbą, kur tu rizikuoji gyvybę?

Nu taip ne visą informaciją ir jinai darbo specifikos ir taip toliau tai, ką aš žinau, apie tai nekalbėjo.

43:10

Aišku, jinai.

Su tuo susigyvenus, kaip bebūtų daug metų dirbi su ir tiesiog maisto sugyvens, gal tiesiog nebe akcentuoja tuos dalykus.

Na labiau bijo gal dėl mano sporto daugiau tokia galvoju čia tai.

Saugu.

Taip.

43:31

Aš kaip pavyzdį pasakysiu vienas dalyką, kai aš pradėjau asmenų apsaugoje dirbt, aš paklausiau vienas jau.

Vadinamai šiaip pensiją.

Tuo metu darbuotojai ir paklausiau tokį dalyką.

Čia mokina mus visa kita, ką daryt, ką darytum, jeigu, pavyzdžiui.

43:51

Granata tau realybė gyvenimo po kojom granata saugomo asmens.

Hm.

Čia gal tai apie psichologiją darbinė.

Jisai atsakė, nežinau.

Aš taip.

Kaip tu nežinai?

44:06

Taigi mes turim tą taip tas taip nu tą, ką turim daryt.

Nu čia granata sprogs saugo tą asmenį viskas galų gale, jeigu minioj tai dar žodžiu.

Ir po daugelio metų aš supratau, kad.

Taip tau mes tu atrodo, žinai, ką daryt, bet viskas turi būt jau.

44:28

Kaip tą žodį pasakyt?

Spontaniškai turi daryt.

Tai vat grįžtant prie tos temos.

Ar mes treniruojamės ir mes tas taktikas, situacijas analizuoja visa kita ir tai turėtų daryt jau kaip automatas įsijunk.

44:46

Kad nebūtų to sustingimo.

Tai va tada tik supratau po daug metų darbo, kad ką jis pasakė, nes jis kaip toks profesionalas, tiek metų dirbi ir tu nežinai, ką darysi.

Taigi turim tą daryt, bet realiai kaip kas bus, nežinau, sako.

Taip ką, kaip bus spontaniškai turėsi daryt.

45:03

Nu tai tu dabar tokius baisius dalykus pasakoja tik kaip tavo žmona tikrai jaučiasi, kai tu išeini va.

Taip va žmona nežino jis.

Kiek tu daug nepasakoji ir kiek tu daug nutyli ir kiek tu daug abstrakčiai pasakai.

Aš įsivaizduoju, kad jūs pasirašot kažkokius dokumentus, ar ne kur jūs negalite kažko negalit realiai nieko kalbėti, tai čia visam gyvenimui jau lieka tas įsipareigojimas, kad konfidencialu mui ar yra kažkoks senaties terminas?

45:31

Žinai būna žmonės tenai.

Pensijoje pradeda rašyti knygas apie tai, ką jie ten anksčiau saugojo, kaip ir ten apie buvusius prezidentus, ten žinai parašo apsauginiai kažkokie knygas, kaip jie saugo ir visus intymius dalykus papasakojo, ar yra kažkoks senaties terminas, ar čia jau visam gyvenimui tu negalėsi apie tai nieko kalbėti ir jokių paslapčių atskleisti.

45:53

Pirmas dalykas, kaip aš galiu.

Vienas dalykas tai, kad aš nevertinčiau tą, ką aš, kur aš dirbu ir kaip čia vienas dalykas yra.

Galų gale, tu išėjęs į pensiją tu vis tiek lieki, kaip ir tas pats pareigūnas, tas pats asmens sargybiniais ir ta visa išėjus tą visą.

46:14

Procesą niuansus specifinius dalykus, darbo tuos dokumentus, kuriuos mes ten slaptus kur mes tik turim.

Žinot, pasirašinėjame ir taip toliau atsakomybė tai mes tikrai neviešins.

46:31

Ten yra pagal slaptumo tų dokumentų galiojimo laikas, konkrečių dokumentų.

Tai po to kelti į viešumą.

Aš nemanau, kad tai yra etiškas.

Dalykas, kaip ir galima būtų, bet neetiška.

Tikrai nedaryčiau, jeigu kažkokia sakant, kada nors papasakot apie patį darbą, tai gal daugiau apie tuos?

46:55

Specifinius dalykus kiek leistų.

To pačio žmogaus privatumas m.

Tas galbūt kad?

Galbūt to žmogaus ir nebebūtų dar kažkas, tai praeitų daug metų.

47:12

Nu tai, bet pasakot jo irgi ten tuos.

Kaip sakant, intymius dalykus, tai čia yra.

Manau, iš mano pusės yra labai neetiška.

Apskritai tokių dalykų kalbėjo.

O iki kokio amžiaus jūs gali dirbti?

Priklausomai nuo pareigų ir nuo pareigūno, o pareigūno laipsnio savo praktiškai iki 60 metų.

47:31

Mes iki čia kiek leidžia ta pati fizinė forma.

Iki 60 metų gali dirbti vip apsauga.

Kai tai.

Vau. 55.

Kada vėliausiai gali įsidarbinti.

Nesakyk kad 55.

47:49

Ne neatsakys, manau, nuo 35 per os aš neatsakysiu šitą klausimą.

Nežinau, tikrai neatsimenu, kaip neatsimenu.

Anksčiau buvo vienas eidavau ir truputį pakeist.

Tai yra.

Sugriežtinta ar labiau laisviau pasidarė.

Laisviau berods, bet tai čia jau keli metai atgal neatsakys ištakos.

48:06

Bet pas jus irgi yra jau ta pensija.

Nu, pavyzdžiui, tenka policija ar gaisrinė nuo 45 EUR nuo 40 išleidžia į pensiją?

Ne.

Pensiją išeinama nuo stažo 25 metai stažas 20 20.

Dabar yra pakelta iki 25 metų, tai dirbi ir gali išeiti į pensiją, bet gali dirbt toliau.

48:27

M.

Jeigu tau tu atitinki reikalavimus ir.

Yra poreikis ir, kaip sakyt, mūsų valdžia pasitiki tavim ir.

Leidžia dirbti arba.

Gali eiti pensiją.

48:44

Mhm.

Ar atlyginimas skiriasi, jeigu tu jau praėjęs tą 25 metų stažą.

Ir, kas buvo kas 3 metai tau on stažo tau visada susideda atlyginimas, kaip ir didėja kas 3 metus.

49:01

Dabar nuo šių metų yra apribojimas 25 metai ir fiksuota jau jeigu dirbi 20 metų, nuo to nebedidės tau atlygins.

Kaip, pavyzdžiui, nu vis tiek gal gali papasakot, koks tavo yra režimas.

Nu, kai tu visą parą su žmogum būni sau go jo ne tu tam ruošiesi pasigamini maistą žinai, kiek skysčių reikia išgerti ar tiek daug vartoji kavos kažkokių papildų žinai vitaminų nu tikrai įdomu.

49:27

Tarnybos metu aš nešdavau.

Nešdavau dėžutėse maistą ir stengdavausi jau tuo laiku pavalgyt vadinamų pusė, kaip jūs?

Valgot tarkim kažkur tai nuveža tipą ne ir tada turit laiko pavalgo.

Tai yra tam tikri laikai, kada galit valgyt.

49:45

Priklauso nuo dienotvarkės, stengiamės pavalgyti arba vienas kitą paleist arba.

Pavalgyt jau, kai yra galimybė, mes jau tau visi plius minus, o tavo vipava programą žinom, kada kada mes galėsime įsi dar pavalgyti ir tirpalo?

50:01

Tai Seime vyriausybėje prezidentūroje turim kambariukų savo dar kažką ten, kur tas vadinamas.

Kaip ir poilsio.

O maistas nėra kažkoks prižiūrimas, žinai, kad jūsų nenuodytų ten kavinėse kažkokiose nevalgot.

Gal jums specialiai gamina ten, pavyzdžiui, Seime ar toj pačioj vyriausybėj prezidentūroj?

50:20

Ne pas mus nėra, kaip sakau, gal būtent toks nesaugi šalis, kad kažkas bandytų tiekto maisto?

Mln.

Uoliai, ypač, kai yra.

Saugomose tuos vadinamuose pastatuose, taip pat ir kavinėse.

50:40

Kai restoraną su vip atvažiuoja, kad ir su prezidente ne nereikėdavo tau pirmam paragauti ir pažiūrėdavo gyvas negali būto.

Suveiks po kokios paros?

Esu gyvas.

Šitus dalykus tikrindavo.

Ne mano praktikoj neteko.

51:00

Okey yra atvažiuoja kažkokie saugomi ypatingi asmenys, atsiveža iš savo virėjų, savo visa kita ir maistą.

Vers yra geras pasauliniu lygiu, tada liko, yra ir.

Vat kai NATO buvo turbūt tai buvo.

Ne savo virėjus savo maistą veža, čia yra jau jų specifiniais.

51:17

Kaip sakyt.

Tokių variantų buvo.

Kaip gyventi žinai, žmonės gi yra tokie.

Tokie gyvūnai, kuriems reikia daug kalbėt kalbėt kalbėt kalbėt kalbėt ar ne.

Ir pasiųsti yra toks darbas, kur yra metų metais jūs turite atskirti 2 dalykus.

51:36

Tu sakai, net žmona nežino vaikai tu tiek daug informacijos girdimą, tai saugą į save, bet tu niekam negali išsipasakoti, kaip su tuo gyventi.

Man to nereikia.

Tau nereikia.

Informaciją ir išėjo.

Ai tu taip taip moki filtruota ne, kad įėjo, išėjo ir tu net neprisimeni.

51:55

Aš apskritai filtruoju tokius dalykus, kur man gyvenime nėra aktualūs, būdingi ir dar kažką aš tiesiog juos vėjo išėjau.

Žinai žmonės mėgsta paskolas, ten susitinka draugės, o tu girdėjai man ten sakė, ar ten kokie bičai žinai tuos tepant ant asta pasakė tapusi, o tu realiai gyveni.

52:12

Visą laiką tame informacijos lygį, kurio tu negali niekam atskleisti ir atrodo tokia šiek tiek viduj našta gyventi.

Tu tiek visko.

Žinai, kad tu niekam negali pasisakyti, pasipasakoti.

Niekam ar yra vis dėlto gal kažkoks psichologas, su kuriuo galit kalbėtis, yra kažkokia psichologinė pagalba?

52:31

Yra pas mus yra psichologai darbe, jeigu tau reikia psichologo pagalbos turi problemų, nebūtinai darbinių apskritai gyvenime.

Tai tu gali eit pas ją kalbėtis.

Jinai tau patars padės yra tas, kad tokio toks.

Dažnai dažnai teko lankytis.

Ne.

Nors kartą.

Ne tiesiog su ja darbiniais reikalais, kur kur kur ateini ir.

52:51

Įdarbinus kalbėjau po to mokymai buvo jos ten dar kažką va tokie.

Bet ką daryti asmeniškai ne.

Bet šiaip yra visą laiką psichologą, su kuriuo.

Galima bet kada gali pasiskambint start laiką gali ateit tau padės dar kažką į gerą problemų ar darbe ar su viršininkais, ar apskritai gyvenime bet kada ir tas dalykas yra.

53:10

O, pavyzdžiui, ten sveikatos priežiūra kažkokią irgi turit išskirtinę kažkokio, jeigu kai jaučiatės blogai, kad galėtumėte greitai pasitikrinti ir panašiai traumos dar kažką.

Tai kaip kaip visi mirtingi žmonės stovi pas mus 3.

Mėnesius eilėje.

Pasidaryt rezonansą ne?

3 mėnesius, jei nėra tų privilegijų ir tik pas mus yra sveikatos tikrinimas, kas 2 metai mus tikrina jų sveikatą.

53:32

Tas jau specialias vėl patikrino.

Ar kažkas yra?

Ta privilegija yra jau ten vyresniem nuo. 40 ar 45 metų jie gali metus kartą gauti reabilitaciją, važiuot, pasisveikatinti savaites nemokamai tas dalykas yra.

53:51

Nu, tikėtina.

Kad medikai turi nuspręsti.

Tikėtina, kad reikia nu vis tiek įtemptas darbas.

Ne visada tau medikai duoda tą dalyką einant medicinine, bet.

Aš manau, reikia aš praėjęs reabilitaciją, dabar su su trauma.

54:09

Ir ten gulėjo ir policininkai buvo visa kita ir ten tą, ką duoda tau tiesiog.

Netgi psichologės yra.

Siūlė, aš nėjau, man siūlė ir galvoju, kam tas psichologas reabilitacijai?

Nu tai žmonės atvažiavę tiesiog tikrai ir ir iš dalies pailsi nuo aplinkos.

54:30

Na, visa kita ir plius gauna tokius.

Gal masažą gal baseiną pratimus kažkokius stabilizacija kūno tran tokius dalykus, kur kur nežinojo, kaip pas sportininkus kai kurių dalykų nežinojau, kad ir savaitės aš tenai pabuvęs aš.

54:49

Sustiprėjau daugiau negu salė neidomu atrodo ir dirbant be jokio svorio su vasu.

Gummy savo kūną gumas jau ten paskutinė, tik dienos įjungiam be jokių gumų.

Geras.

Yra ten tokių pratimų kuo dalykų nežino.

55:05

Jai atrodo tų ki lo, ji svoris, o pasirodo, tų tavo vidus yra silpnas.

Tai, kiek dar metų dirbti šitą darbą, kiek dar ruošiasi saugoti mūsų svarbiausius Lietuvos asmenis?

Kiek galimybės leis galėtumėte?

55:24

Man patinka šitas darbas, man įdomus man kiekvieną dieną, kaip sakyt, tie malonūs iššūkiai nauji kiekvieną kartą nežinai, kas gali būt.

Nu, ypač kai atvažiuoja koks svečias kur tu, kur tau tuo svečiu turi dirbti apskritai jo nepažįsti, kaip kas jo apsauga, kaip kas nu vis nauji iššūkiai, bet tokie įdomūs ir malonūs.

55:46

Nu tai va tai tau ir palinkėsiu tada iki 60 metų dar saugot mūsų prezidentus ir kad Lietuva išliktų tokia pat saugi, kokia ir yra, nes tiek, kiek tu pasakoji.

Tai atrodo, kad mes čia problemų su tuo išvis neturim ir gyvenam labai labai labai gerai.

56:05

Tai tuo ir reikia džiaugtis.

Tai ačiū tau, ačiū visiems, kad žiūrėjote, nepamirškite uždėti laiko parašyt komentaro bent jau širdutės, nes tai mums padeda augti ir aišku, prenumeruoti kanalą.

Net 75 % jūsų, kurie žiūrite, to nedarote.

Na, ir aišku.

56:21

Tie, kurie norite matyti laidas anksčiau, tai prisijunkite prie narių, paspaudę mygtuką join ir parėmė mus €5.

Jūs galėsite matyti visas laidas ne karpytas ir kur kas anksčiau negu visi kiti ačiū jums dar kartą ir iki kito sekmadienio iki.