Kaip atpažinti ir bendrauti su narcizu? Patarimai iš psichologės Genovaitės Petronienės Ar norite suprasti, kodėl kai kurie žmonės visada turi būti dėmesio centre? Šioje laidoje psichologė Genovaitė Petronienė atskleidžia narcizmo paslaptis ir duoda praktinių patarimų, kaip bendrauti su narcizu ir saugoti savo emocinę sveikatą.

0:00 Pradžia.
1:47 Kas yra narcisizmas?
3:47 Ar visi turime narcisizmo savyje?
5:17 Skirtumai tarp savimylos ir narcizo.
8:01 Švenčionėlių.
9:56 Ar narcisistai geri manipuliatoriai?
11:05 Skirtumai tarp narcisisto, psichopato, sociaopato.
12:55 Narcizų tipai, bruožai.
18:43 Carspot.
20:12 Kaip narcizui suprasti, kad yra narcizas.
21:36 Kur narcisizmas yra naudingas?
23:08 Kiek yra vyrų narcizų ir kiek yra moterų?
28:19 Kaip atsiranda narcisizmas žmoguje? Auklėjimas.
35:06 Silpnoji narcizo vieta.
37:00 Sėkmė ir narcisiziškumas, konkurencija.
42:09 Ar būdinga narcizui pasipasakoti?
43:20 Ar įmanomi laimingi santykiai su narcizu? Ribų brėžimas.
49:06 Ar narcisistai mėgsta konfliktuoti?
50:36 Kodėl narcizai traukia žmones? Demo versija.
55:52 Santykių etapai su narcizu.
59:15 Seksualinis gyvenimas.
1:01:46 Narcisizmo bijojimas.
1:03:20 Ilgalaikių santykių su narcizu padariniai.
1:10:09 Socialiniai tinklai, įtaka narcisizmui, kritikai.
1:20:01 Ar įmanoma išgydyti narcisizmą?
1:23:16 Kaip narcisistai priima kritiką?
1:25:16 Record In Vilnius.
1:25:49 Kaip pačiam narcizui suprasti, kad esi narcizas?
1:31:27 Noras būti reikalingam.
1:33:07 Skirtumai tarp narciziškumo santykiuose ir su draugais.
1:34:15 Narcisizmas skyrybų atveju, manipuliacija šeimoje.
1:40:33 Narcisizmas darbo aplinkoje.
1:42:21 Ar narcizai gali turėti draugų?
1:42:38 Apibendrinimas, atsisveikinimas.

Laidos pokalbis

0:01

Laba diena genovaitė malonu jus matyti dar kartą, beveik metai praėjo, kaip mes buvom susitikę mūsų studijai.

Ir šiandien aš noriu jus pakalbinti ypatingai.

Tokia įdomia tema, kuri pastaruoju metu garsiai skamba internete.

0:19

Youtube žmonės tarpusavyje šita etiketė mėtosi, tai yra narcisizmas ir kažkaip apie tai anksčiau niekas labai daug nekalbėjo, bet pastaruoju metu toks jausmas, kad aplinkui mus vien tiktai narcizai.

0:34

Jeigu kažkas blogai žmogus, tai jau yra automatiškai narcizas, jeigu jisai kažkiek tai blogas jau narcizas, tai aš šiandien noriu išsiaiškinti ir panarplioti šią temą iki pačių gilumų?

Ir pirmiausia, ką aš noriu išsiaiškinti, tai, kas yra narcisizmas.

0:53

Aha narcisizmas yra na toksai žodis sakysime psichologijoje, tai, ko gero, dažniausiai rasime, jeigu jau taip tiksliai, tai kai žymi narcistinio asmenybės sutrikimą, tai narcisistinis asmenybės sutrikimas, sutrikimas pasižymi tuo, kad žmogaus visi santykiai ir gyvenimo motyvacija vienareikšmiškai susijusi su jo įvertinimu arba su jo paties savęs įvertinimu su pasiekimais su medalių gavimu ir tiesiog beveik nėra sričių, kur kuriuose nebūtų taip, pavyzdžiui, kitas žmogus yra tiktai.

1:25

Objektas savo vertei pakelti arba šitą žmogų nuvertinu, arba aš tą žmogų jisai aukščiau už mane, tada aš su juo galiu nusifotografuoti.

Aš jo mokinys ten ar ar dar kas nors tai vienas žodžiu žmogaus, kaip žmogaus nemato laisvalaikis tas, kuriuo nepasigirs instagrame neaktualus.

1:44

Vienas žodžiu visą laiką svarbūs, tiktai medaliai tai čia, ir jeigu to nėra, narcis tas tipiškai reaguoja pavydų pykčių konkurenciją dar labiau lab ir ir visų pirma svarbiausia kitų nuvertinimu ir arogancija.

Jo tokie tipiniai elgesio būdai, bet tada tai būna apėmė viską, o kai sakome žodį narcisizmas, tai, matyt, mes galim turėt omeny ir kad na žmoguje tuo yra.

2:08

Tarkim, nežinau 20 30 % irgi jis nėra asmenybės sutrikimas, jisai va iš karto.

Atsimenu tokį profesorių, kuris jo žmona sako, tai jisai namuose kaip meškutis, jis sako labai šiltas, jis man valgyt daro, bet tik jis išeina, sako į gatvę, jis iškart visas kaip ežys reiškia įsitempę.

2:30

Viską pradeda kritikuoti, viskas įnervuoja, jeigu jisai su bendradarbiais tais arogantiškas, o jeigu išgeria iš viso vos ne dievas visus keikia ir ir giriasi.

Tai jisai nėra tas šim šimtaprocentinis narcis.

Jis tas gal netgi pas jį tik 50 %, o 50 visiškai sveikų.

2:49

Ar galime sakyti, kad visi žmonės turi kažkokį tai procentą narcisizmo.

Ne ga li ma yra tokia didžiųjų 5 teorija, kur kur žmonės pati labiausiai statistiškai pagrįsta?

Asmenybės bruožų teorija tai yra vienas iš na.

3:06

Pavyzdžiui, ten ir ekstraversija intraversija arba vyriškumas, moteriškumas, o taip pat yra altruizmas, narcisizmas.

Tai jeigu tu toj skalėje esi jau altruistine mm gale, tai reikia pasakyt, kad tau narcisizmo smarkiai trūksta ir būtų gerai įgyti, nes yra dar toks dalykas, kaip sveikas narcisizmas, sveikas, narcisizmas.

3:28

Tai juo pasižymi, tu turi turėti sveiko narcisizmo, kažkiek save sureikšminti.

Mokėti kažkiek save, mylėti, mokėt, mylėti, įvertinti ir ypač kūrėjai pasižymi tuo sveiku narcisizmu, kad jeigu aš sureikšminu ten savo vidinį pasaulį, aš gal romaną iš to galiu parašyti ar nutapyti kažką tai tai tai yra gerai.

3:50

Tu jo reikia turėti.

Be to, nesveiko, jeigu tu esi anam skalės, galėtų ir realiai žmonės pasidalinę vienas yra per daug, nesveikai altruistiški, pasiaukoja, griaužia, save pasiduoda, o kiti yra nesveikai narcissistic kitaip dalinkite per pusę.

O dabar yra tokia, bet čia jau ir senai.

4:08

Aš net prisimenu vaikystėj sakydavo jau tas tai žiūri į save veidrodyje arba ten dabar populiaru save fotografuoti.

Visi filmuoja ir tokius žmones vadina narcizais.

Ar čia tinkamas teiginys?

Gal čia labiau savimi la?

Kuo skiriasi į tą papuola ir demonstratyvios asmenybės.

4:27

Būna žmonės tokie teatrališki, kuriems labai svarbu.

Jo išvaizda labai svarbu aplodismentų gauti, bet šiaip tai jie yra geraširdžiai jie visai nebando turėt kažkokių pasiekimų ten.

Tapti kažkokiais direktoriais.

Na, tokie drugeliai plaštakės ten vyrų viliotojos ar ar moterų viliotojai?

4:46

Jie irgi žiūri į veidrodį, bet tai yra ne narcisizmas.

Narcisizmas yra piktas ir narcisizmas tik apie savo vertę, o čia apie dėmesio žmogus va ant ausų atsistos, kaip ten tas čigonas dėl kompanijos pasikorė čia ne narcisizmas, bet dėmesio nori.

Kokį terminą galima, nes.

5:01

Šitas dar kai kur vadinama teatrališka asmenybė dar kai kur jau, kai labai sutrikę tai isteriškas.

Mini reiškia klaidingai, visi vadina žmones, kurie save žiūri veidrodį ir ten dažnai fotografuoja.

Savim žavisi, kad jie yra narcizai.

Taip čia gali būti arba demonstratyvus, arba demonstratyvus su narcizu ne dalimi turi būt kažkur pykčio, jeigu jo nėra, nežinau, ar čia nacistas.

5:25

Aha, tai o pats savimi la terminas, jisai kuo skiriasi nuo narcizo nes irgi.

Villa, manau, jau pagal tai, kaip mes na, nes čia ne mokslinis terminas.

Manau, daug labiau atitinka.

Na cista, nes jau jau kažką tai kalba mums apie tai, kad tam žmogui labai neįdomūs kiti žmonės, nes demonstratyvia n tai įdomu jisai vat, kaip sakau, dėl kompanijos viską padarys, o nors is tu iš tikrųjų neįdomu jam iš principo bendravimas nėra vertybė ir nelabai jam svarbiausia medaliai pasirodymai.

5:58

Tai jis girdi kitą tik tiek, kiek jam yra naudos.

Žodžiu, jokios empatijos.

Jokio tokio sutelktinio dėmesio į kitą žmogų išgirsti jį esmė yra galvoti tik apie save ir išpešti iš savo šalia esančio žmogaus, kad ir kas jis bebūtų tiktai naudą, kad užsidėti sau kažkokias tai medalius arba pergales.

6:21

Visiškai teisingai, ir nors reikia pasakyti, kad nors išsiųstas, jeigu jam reikės pademonstruoti empatiją, jisai nėra tiek sutrikęs.

Jis tą sugebėjimą turi, tiesiog jis jau beveik nenaudoja, jis jį panaudoja tada, kai jau padai svyla, kai jau žmona ar vyras palieka va, tada jis išsitraukė.

6:37

Staiga tampate, pasidaro toks jautrus žmogus.

Va psichopatinės asmenybės ne empatijos tiesiogiai neturi jie perdaug sutrikę, nors jis tas nėra tiek sutrikęs, jis tiesiog būna pas jį toksai, kaip moralinis defektas ir neišvystytas sugebėjimas mylėti vat, sako, labai yra garsi tokia mag williams psicho psichoanalizė šiaip psichoanalitikai tą terminą suformulavo.

7:00

Tai jinai sako, kad svarbiausias dalykas neišsivystė sugebėjimas mylėti.

Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

Tam yra puiki vieta studija.

Record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.

7:20

Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.

Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta rekordinių Vilnius taškas lt.

7:36

Bet tai čia skamba kaip šiek tiek manipuliacijos turėjimas ar ne?

Kai vat man reikia, tai aš jau galiu parodyti.

Kažkokį tai šiltumą kitam žmogui pamanipuliuoti, kad išgauti vėl naudą, kad neišsiskirti.

Tarkim, mane tai čia kaip ir manipuliacija, gaunasi ar nacistai geri manipuliatoriai?

7:56

Aš pasakyčiau taip, taip priklauso nuo ar nuo narcis.

To galbūt tikslų šitoj situacijoj jie, kaip ir jie, yra pro ne.

Jie greičiausiai, jeigu jų aukštas intelektas, jie protingi, jie turi visus gebėjimus kaip bet kurie kiti žmonės.

Bet jeigu juo šiaip pagrindinis narcyz to tikslas yra gauti medalių ir užsiimti tik savimi.

8:17

Bet jeigu situacija rodo, kad čia jau jau blogai, reikia staiga keisti taktiką, tada jie ištraukė manipuliacijas, šiaip manipuliacijom manipuliacija nebūtinai pas juos įtraukta.

Manipuliatoriai didžiausia yra psichopatai, kuriems svarbu vis tik laimėti grobuonis narcizui svarbu žibėti, tai jam manipuliacijų reikia tik retkarčiais, kai padai svyla.

8:40

Ar paprastas žmogus, kuris nėra tiek įgudęs psichologiją, jis gali atpažinti skirtumus tarp narcis to psichopato ir sociopato.

Manau, kad ne ne taip gerai, bet atskirs, kad psichopatas tikrai greičiau jį pagausi, meluojantis labai nenuoseklus.

9:00

Jis nenuoseklus nacistas, nuosekliai savo medalių siekia ganėtinai nuoseklūs žmogus ir ir darbštus žmogus.

Psichopatas visiškai ne darbštus, jisai tiktai pasukčiauti, pamarinuoti ir jisai jo planai keičiasi.

Jisai nesivaldantis, nors jis tas labai gerai susivaldantis.

9:16

Nacistas įvaizdis yra viskas, tai ka tu tą įvaizdį, tokį nuostabų sukurtum tu labai gerai turi valdytis.

Tai gana skirtingi tipažai na vat nueikite į kažkokius nežinau gariūnus, prie stoties prie kalėjimų ten psichopatai jie gana kitokie.

O, jeigu mes paimtume kažkokius pavyzdžius, kad dabar žmonės įsivaizduotų gal žymius žmones, tuos, kuriuos mes visi žinome tiek iš Lietuvos gal.

9:43

Nežinau ekranų arba užsieniečių ekranų, galbūt drąsiau pasakyti iš užsieniečių, kažkokių tai žvaigždžių?

Kas tokie akivaizdžiai matosi, kad yra narcizai?

Šviežiausias trumpas yra narcizas visai tas arogantiškas narcizas, kur labai labai na aiškiai demonstruoja, kad jisai yra viskas koksai.

10:04

Jisai nuostabus, bet yra tų nacistų.

Labai na, jeigu taip sakysime, pagal imkime multiplikacinių filmų geros karlsonas, kuris gyvena ant stogo, yra tipiškas arogantiškas narcizas, bet gali vat iš tų piktųjų.

Galbūt sniego karalienė irgi toksai iš iš multiplikacinių filmų herojus.

10:24

Kuri dar ir čia pat nubaudžia gali būti.

Mes nekalbėjom apie ploną, o džius narcis tai dar kita kategorija.

Kaip tik norėjau klausti apie narcizų tipus, nes jų turbūt yra ne vienas, o keli.

Tai va tokia kelis ir aptarsim.

10:40

Tai pirmasis tas trampas arba karsonas.

Bet dabar tas planuotis narcyz tas, tai jisai jį sunkiausia atpažinti gali atrodyti visiškai mielas žmogus, bet atpažinsime tada, kai jisai supyks ant mūsų.

Kaip tas pasireiškia?

10:57

Princesė arba princas aš ant žirnio tai yra žmogus, kuris gali būt ir jautrus, gali padėti tau, bet jisai labai jo tokia kilminga laikysena.

Jis toksai super jautrus, super darbingas ir jisai įsižeis.

Jeigu tu nepastebėsi kažkokio jo mažo poreikiu ko?

11:15

Kaip ta princesė ant žirnio ir ir gali įsižeist labai rimtai, nes jisai va jau tau buvo geras, bet kol jisai dar neįsižeidė vienas žodžiu, jeigu buvo geras žmogus ir staiga ant tavęs labai supyko ir įsižeidė, kad tu kažką jam ten ne.

11:30

Nepadarei.

Turėjai pats suprast, jisai nesako, nors jis tai nesako, nes yra gėda ir menkas sakyti, kad tu turi kažkokius poreikius, tai visi turi susiprasti tai va.

Tai, jeigu ant tavęs supyko už nieką vienas momentas, 2 momentas, visi narcisi stai ir ir tie planuotojai, kurie sunkiau atpažįstami turi specifinę karališką laikyseną.

11:50

Nu vat, kaip sako yra aukšto statuso kūno kalba.

Čia, kai vyksta improvizacijos, treniruotės yra žemo statuso tai tas žemo statuso.

Tai žmogus kaip elyte.

Toks susitraukęs pasiteisina plonesniu balseliu, šokinėja daug judesių, atlieka, o.

12:07

Tai čia žemo aukšto statuso ir sėdėsena.

Tokia ir kalbėsena, kalbėsena.

Taip kalbėsena leta ypatinga, nes jau aš čia sakau, tai aš išlaikau pauzę prašau klausyti.

12:25

Į tuos varguolius net nežiūriu ir tikrai aš ne šo ki nė siu, jeigu kažkas tai na va, mes puikiai visi suprantame, kaip atrodo aukšto ir žemo statuso kūno kalba.

Tai pas juos nuolat įjungta aukšto statuso kūno kalba, nes geriausia tai, kai tu gali vaikščioti per tas statusus pats pasirinkti ir būt kažkokiam neutraliam vidurkį, kad išvis į tai nedėti per daug pastangos, bet jie gali tik aukšto statuso kalboje būti.

12:50

Yra 2 tipai ar dar yra 3.

Kažkoks dabar, jeigu mes nacistai visada turi kažkokį dar atspalviu, ką gali būti demonstratyvus nelinkę čia tas, kur veidrodį nuolat žiūri ir išsipūs tas ir tai jisai toksai, truputėlį teatrališko tipo narcizas.

13:09

Jisai su visais spec.

Efektais demonstratyvaus bruožų šiek tiek gali būti obsesinio tipo narcizas.

Jisai visiškai ne teatrališkas, bet jisai toksai darboholikas pirmūnas toks kraštutinai jau daug pasiekęs.

Bet jis net nežiūri į veidrodį jisai taikesnis, bet jisai užsispyręs.

13:26

Jisai jisai lipa karjeros laiptais į viršų.

Jiems hierarchija svarbi.

Gali būti toks truputėlį su šizo 2 narcizas ale visada atsiribojęs individuali individualistas neprieina nunnas nenori įsipareigoti toks ale piteris penas visada jaunas ir visada toksai nežinau, pats sau pats myli pats sau gyvena vat toksai dar.

13:49

Pašaras.

Jisai toks labiau intravertiškas ir savo individualizmo labai patik.

Nenorėkit iš manęs kažko aš iš nieko nenoriu ir jūs iš manęs norit.

Jisai va tokio tipažo.

Tas nepriklausomybė ir individualizmas labai vat pas šitą užrašą.

Jeigu pas vienas pirmu niš ku mas pas kitą teatrališkumas taip pat šita toks individualizmas, tai, ko gero, tiek tų.

14:10

Kategorijų aš vis bandau klausydamas suprasti charakterio kažkokius bruožus, koks tas narcizas turėtų būti, bet taip pagalvoji ir ekstravertas, ir intravertas, ir toksai, ir toksai, ir gali būti.

Čia realiai nėra tokio v.

14:26

Vienas kažkokio paveikslo, tai labai sudėtinga.

Labai paprasta aš, jeigu kalbu su narcisi stu, na, nebent parsisiųstas nusprendė parodyti pačią gražiausią pusę.

Yra plona odos ir demonstruoja empatiją.

Tada aš tikrai suprasiu ne iš karto šitą dalyką, bet ir tai aš jau matysiu tą kilmingą kūno kalbą.

14:44

Tai va kilminga kūno kalba matosi iš karto viens to nepaslėpsi.

Pečiai, taip, taip taip.

Kalbėjimas.

Taip, taip, taip toks arba super jautrų super sureikšmintas tai šitas labai greitai matosi 2 dalykas vis tik nors išsivysto, labai matosi lenkti save, nagai jisai, jeigu jau ištvėrė pasirodymą pabuvo empatiškas vienas kartą ar 2 jau jo visi resursai yra išsemti, bet dažniausiai jisai net ir šito nebando daryti, viskas bus apie jį pokalbyje arba arba bus apie tai, koks jis nuostabus, arba bus apie tai, kaip jis nelaimingas ir kaip visiem turi padėt, bet tik tai nebus apie tai, kad.

15:27

Apie tave, bet apie tave jis nesidomės, nes tai nacistų automatiškai rodo, kad jis yra nusižeminęs, kad jis yra na savo vertę.

Dabar kaip tik yra jo vertės smukimo momentas, kas jam yra pats skaudžiausias dalykas, jeigu jis vat, kaip tėvai sako vaikams patylėk ir paklausyk, tai yra toksai nuvertinimo momentas mano valdžia, o tu niekas tu klausyk, tai nacistas niekada nenori toj pozicijoj atsirasti ir jisai tikrai nebus, kad labai, o jeigu ir klauso, jis nieko negirdi ir nieko nesijaučia, tai šito tikrai gali nustatyt greitai.

15:58

O dabar jau iš karto aiškiau pasidarė, galima jau tikrai kažkokius signalus pajausti.

Tiktai su kokiais autistais nesumaišykite, bet autistui pasakai, kad tu čia manęs neklausai ir jisai susi susigaudo bando klausyt, kaip jau jam išeina.

Tokia labai susi, koncentruojantis į veiklą, žmones, ar ne?

16:15

Taip, bet jie yra labai geraširdžiai, tie visai nepanašūs savo savo esme.

Jie nebent iš pradžių atrodo ne empatiškai, bet jie savo esmė yra visiškai kitokia negu narys.

Pats narcizas gali suprasti, kad jis yra narcizas, ar jie išvis supranta, kad jie.

Elgiasi.

Tai pasakyčiau dalis supranta ir netgi tyrimai rodo, kad jie ne džiaugiasi.

16:34

Haha, aš koks eina atsisiųstas.

Aš manau, trumpas irgi puikiai supranta, bet plona, o džiai kartais nesupranta.

Jeigu narcisizmo yra mažiau, žmonės kartais nesupranta arba jeigu yra tokioj aplinkoj, kur narcisizmas laikomas labai blogu.

16:51

Pavyzdžiui, tų pačių psichoterapeutų tarpe nacistų irgi yra tai va va va.

Jie, nors ir nors ir labai tų žinių daug turi, jie, kaip ir stengiasi sumažinti, kad ne, ne, aš čia ne nacistas.

Aš čia sveika sveikas egoizmas čia aš turiu pakovoti už save.

Tai vat žiūrint, kaip kuris.

17:09

Yra naudinga ar ne?

Nes šiaip nacistas, jeigu neturi empatijos, tai galbūt labai šališkas yra ir viską mato.

Taip, žinot, iš šalies ne įsijaučia į žmogaus problemas ir gali labai taip.

Nejautriai viską reaguoti ar atvirkščiai, tai yra blogai ir negali įsijausti į žmogaus būseną ir.

17:29

Jam jautriai reaguoja, galiu pasakyt nuobodokas tatai darbas būtų psichoterapija.

Bet aišku, nes nes psichoterapeutai.

Mes turim daugybę būdų, kaip įsijausti, bet ne nukentėti tai čia tikrai.

Manau, jie labiau kenčia, kad jie ne jie mažiau įdomumo gauna, bet narcisizmas vat.

17:46

Jeigu klausti, kur iš viso jis gyvenime gali būti naudingas, tai yra kelios sritys.

Tikrai tai, jeigu tu pakliuvai į kovą su kitų narsiais, tu tada kuris geresnis gaidys, tada tu turi jau iš karto ir tą status aukšto statuso kūno kalbą.

18:01

Ir ir ir tas narys.

Tas pamatys, kad tu irgi labai čia jau.

Kaip sakoma, pasikėlęs, gali tokioj vietoj padėti, nes kokį paprastą žmogelį ir sutrins ir narcis, tai ganėtinai charizmatiški.

Patiko tas toksai sureikšmintas, kalbėjimas, visažiniai iškas toks echa.

18:20

Tai jisai labai tinka medijoms, manau, radiją, televiziją ar narcizai yra charizmatiški.

Ganėtinai nesakau, kad visi charizmatiški žmonės yra narcyz tai toli.

Gražu.

Taip gali būti jautrūs žmonės.

18:36

Nu va dabar atsimenu, kalbėjo m radijui.

Kokia jurga šeduikytė?

Visiškai narcisizmo nesimato, bet nu va irgi charizmatiška ar ne?

Yra vat tokių tipažų, kurie gražūs savo nuoširdų, nes ir naš nuoširdūs žmonės.

Kokio tipo bebūtų jie yra narcissistic aiški, tai yra jie yra charizmatiški, nuoširdūs, charizmatiški ir narcissistic charizmatiški.

18:56

Mhm, aš dar turbūt ko nepadariau, tai laidoje nepaminėjau, kad kuomet mes minime vyriškos giminės žodį narcisizmas arba narcizas, tai mes turime omenyje abi lytis dėl to, kad kad nesuprastų klausytojai, kad mes čia tik apie vyrus kalbame.

19:12

Ne ne linksniuojame narcizas ar narcizas tai tiesiog kad mes kalbam apie abi lytis, bet ir tuo pačiu vat įdomu paklausti, o kiek procentaliai yra vyrų narcizų ir moterų narcizų?

Ar tas procentas yra ženkliai skirtingas?

Ar tai yra panašu, nes.

19:30

Ką aš matau per pastaruosius metus ir dažnai girdžiu galbūt dėl to, kad vyrai nesireiškia.

Aš nežinau priežasties, bet socialinėje medijoje arba žiniasklaidoje šita etiketė labai pradėjo mėtytis.

19:46

Visi ir labai dažnai būna.

Mėtomasi skyrybų atveju, kažkokių tai nelaimingų santykių atveju ir užklijuojama iš karto, jeigu buvo blogas žmogus, jau iš karto narcizas ir vyram tą narcizą uždeda ir TT.

Toks jausmas, kad tik vyrai narcizai moterų narcizų nebūna.

20:04

Ir man iš karto atrodo, tai dabar narcizas lygu blogas ar blogas lygu narcizas vat, kaip šitoje situacijoje, kaip su tais vyrais moterim ir su ta blogybe santykiuose, ar čia jau visi taip narcizais tapo per tuos keletą metų.

Taip, taip, jeigu pažiūrėti, ką mokslininkai randa, tai aš randu dvejopu tipų duomenis.

20:21

Vienas duomenys yra, kad visiškai tiek pat vyrų ir moterų, nors įžeistų, o kiti duomenys dažniausiai tai būna ne tyrimo.

Tokie kultūrologiniai, kur sako, kad na vyrai turi būt daugiau pasiekę, kad jie būtų laikomi vyriškais.

Moteris turi būt ten, nežinau, graži miela mielumas nėra, nors jis ne kategorija, tai kad tarsi vyrų šiek tiek daugiau, bet bet jie labiau tokie, kaip sakoma, šakėmis, RN šakėmis ant vandens rašyti.

20:47

Tai aš geriau pasakyčiau taip, kad.

Moterys dažniau nukenčia santykiuose, bet jos nukenčia santykiuose.

Vėlgi, dažnai dėl tų pačių kultūrinių normų, dėl to, kad prižiūrėti vaikus tiek pat, kiek moterims vyrams vis dar nėra įprasta, tai neįprasta, tai jie tada to nedaro namais rūpintis.

21:05

Vėlgi ne tiek įprasta.

Na, tiesiog moteris per daug visko daro, tada jos jaučiasi nelaimingos santykiuose tada, kai jos jaučiasi nelaimingos santykiuose, jos ieškoję tikėtis randa etiketę va, nors išsi stas, jisai jam nerūpi kitas žmogus.

21:21

Ten būna viskas painu, kartais jos per daug įsibaiminusius, kartais nori super gerai viską daryt iš tos baimės viską kontroliuoti.

Vyrui neleidžia turėti irgi valdžios arba balso.

Tada tas vyras nenori pastumdėlių.

Būt kas vėlgi logiška.

21:36

Čia labai dažna situacija.

Vienas žodžiu, tokiu būdu gaunasi, kad jos nukenčia, bet vyras lieka nacistų.

Tai na, savotiškai ne tik neteisinga, aš bent jau kaip plika akim matau savo klientų tarpe, kad moterų, nors jis čia irgi yra labai labai daug, truputėlį daugiau plona odžių, nors iš.

21:53

Kurios na tokios ypatingos aukos, kur labai jomis visi turi pasirūpinti, nes jinai tokia ypatinga jau vien dėl to, kad moteris tokia princesė.

Tai tai manau, kad vat čia yra tokia situacija ir labai gaila, kad klijuoja tas etiketes, nes nes dažnai būna neįsigilinę.

22:11

Žmonės dažnai užklijuoja, ir aš randu, kad ten visai ne nacistas, tas vyras, o, pavyzdžiui, jisai paranojos, turi per daug visai ne apie narcizą, jam visai pasiekimai nėra svarbiausia.

Jisai tiesiog labai išgąsdintas žmogus ten pavydo, kažkoks tai per per didelis pavydas.

22:27

Kitas koks nors yra šiek tiek autistas, jisai nu atrodytų, jos neišgirdo empatiškai, nes jam trūksta to ir jinai iš karto nusprendė, kad čia nacistas, o čia visai kitoks charakteris.

Tai per naudojimas baisus kaip anksčiau visiems buvo depresija.

Nors depresija tokia sunkoka liga šiaip neduok dieve ten pakliūti ir ačiū dievui, daugelis ten niekad nepakliūna, bet vat visiem depresija tai dabar visur narcisizmas ir traumos dar visur toks per naudojimas.

22:55

Aš dabar, kai jūs pasakėte apie kultūrinį dalyką, aš galvoju.

Ar nėra taip, kad tas patriarchalinis modelis šeimos iš praeities atėjęs į dabartį, tokią didesnę sąsają su vyru narcisizmu turi, nes na tada ir buvo, kaip jūs sakot, moteris turėjo prižiūrėti namus.

23:11

Vyras turėjo daryt pasiekimus, galbūt dar daug yra vaikų auklėjami tokiu modeliu mato tokį modelį ir tą modelį atsineša į dabartinis dabartinius santykius, nors galbūt sutikta partnere yra jau kitokio modelio ir va čia atsitinka tas.

23:30

Skirtumas.

Gali būti taip iš tiesų moteris buvo nuvertinta politiškai.

Jinai negalėdavo balsuoti, jinai negalėjo mokytis.

Tai visa tai baisu.

Tik tai ačiū dievui, tai labai labai seniai, bet vis tik vat, kad ir tose valstybėse, kur ir dabar moters padėtis prastesnė, tarkim, islamo šalyse daug kur moteris gana daug turi valdžios namuose ir ta valdžia yra labai manipuliatyvi.

23:56

Vienas žodžiu, jeigu jeigu moteris yra ne laimingesnė dėl tokios socialinės neteisybės ir iš senųjų tradicijų, aišku, ne dabartinės, bet labiau einančių.

Tačiau tai dažniau sukuria ne narcisizmo problema, o tokį, kaip pasi vyras atviriau kovoja.

24:15

Moteris kovoja labiau užuolankų, bet vis tiek kovoje, tiek pat nelaimingas žmogus smarkiai kovoja.

Tai, ko gero, netgi reikėtų nuo čia iš viso nuimti tą narcisizmo problemą.

Tai yra tiesiog lyčių kova dėl dėl istorinių.

Priežasčių, o tada kaip atsiranda narcisizmo žmoguje, kokios, kokie yra ištekliai, kodėl juo tampama?

24:36

Taip taip va čia labai įdomus klausimas ir ir.

Atsakymą mes dažniausiai randame tėvų šeimoje, kaip jie auklėja vaiką 2 variantai, vaikų auklėjimo arba vaikas auklėjimas, mažuoju principu pri princese tėvų.

Na, kaip sakyti, jau nuo pat mažens, jisai matomas kaip labai gabus, kaip didelis šaunuolis tipiškai dar vienas vaikas toj pačioj šeimoj yra juodoje vis va šitas durnius.

25:01

Tai nieko nesugeba, o tu pas mus pati geriausia dukrele, tu tai viską moki matai.

Koks kvailys tavo brolis, pavyzdžiui, tai tai tipiškai dar supriešinami.

Vaikai arba vienas nuvertinamas kitas pervertinamas, nes kai vienas yra, tai vis tiek jau sunkiau tą vienas pervertinti, bet net ir kaip pervertino tas vaikas yra tarsi tėvų prizas.

25:22

Kažkoks tai jį, koks jis yra.

Iš tikrųjų niekas nesigilina, jeigu jisai tenais parnešė gerus pažymius, užrašo jį geriausios mokyklos geriausius būrelius.

Tai tada viskas tvarkoj.

Tėvai džiaugiasi, bet jeigu jam tiesiog galva skauda, ar jis nori pasiguosti, tai tėvams neįdomu, jie labai abejingi juo, na jis negali būti tų vaikų.

25:42

Mylimų tiesiog dėl to, kad jis jų vaikas tuo širdies ryšio trūksta jau šeimoje.

Kitas variantas tas vaikas yra nuolat ta.

Juodoji avis vata va irgi gali užaugti nacistų, kad visą laiką netikęs visą laiką blogas.

Na, tai už žmogų toksai.

Na, aš pasieksiu savo aš jumi, rodysiu ir ir tada jūs visi žak sėsite.

26:01

Tada irgi gali augti narcisizmas vienas žodžiu ten, kur nėra vaiko pamatymo iš girdimų ir priėmimo, koks jis yra ir nėra paprastų, šiltų santykių.

Beje, anksčiau tai tie sovietiniai tėvai su vaikais taip.

Grubiai elgiasi nematė jų emocijų, buvo daug to tos negerovės, bet dabartiniai tėvai.

26:20

Nors psichologiškai daug įžvalgesni ir bando vaikų emocijos, bando kai kurie pamatyti, bet tie vaikai patys gali būti ganėtinai narciziški.

Labai, labai kaip sakoma, užsivežė dėl pasiekimų ir labai tuos vaikus irgi nuolat skatinti, kad tu ir tą turi išmokti, yra natų, turi konkuruotų, turi.

26:36

Pralenkti.

Taip ir ir galiausiai tas vaikas auga lygiai taip pat, nors tėvai atrodo psichologijos privalgę ir visokių mokytojų gerų yra ir vis tiek vyksta tas pats.

Kaip būdavo vaikystėj, prisimenu tiek kiemo draugams, ten va tu matai vat nesimokysi.

26:54

Tai būsi kaip tas šlavėjas ten arba dar kažką.

Tai čia toks jau blogas elgesys.

Su tėvais sako va, aš turiu vaikai geriausią mokyklą, nes mano kaimynai geriausia, nes mano bendradarbiai geriausia, nesvarbu neturi pinigų, bet vis tiek aš jį tenais įkišiu ir tas mano vaikas vis tiek geriausia ir vaikas girdi tą, kad jis toks turi būt.

27:14

Nes kitaip.

Susirenka ir niekam neįdomu, ar jis turi laimingą vaikystę.

Na vyksta, tas pats baisu.

Irgi ugdo tą geriausio mąstymą ne ateičiai.

Taip ir ir jam irgi bus nesvarbūs santykiai su žmogum jam irgi nesvarbus laisvalaikis.

27:29

Jisai irgi žinos, kad svarbu tiktai įvaizdis.

Svarbu tiktai pasiekimai.

O kaip teisingai turėtų tada tėvai elgtis, nesilyginti su kitais ir eiti savo keliu?

Teisingiausia būtų, kad vaikas rastų savo vietą, kad jie domėtųsi tai, koks tu esi va, kas tau patinka.

27:49

Kokie tavo polinkiai?

Kokie tavo reiškia?

Ypač, kai keli vaikai yra, sakot, kas čia pas mus toks gimė, reikia susipažint su tavim, tu jau atsinešė kažkokį temperamentą, jau tu tą valgyt, mėgsti kitą sceną.

Šitas vaikas ten link muzikos linkęs kitas link kitko jie turi jį perprasti savotiškai, perprasti ir padėti jam išsiskleisti, kad jis rastų savo vietą, nes jeigu žmogus daro tai, kas jam automatiškai kažkaip tai nasse mes visi turim kažkokias dovanas vienas, turim kitų neturim.

28:21

Aš, pavyzdžiui, jau jau labai jauna, būdama supratau, kad man labai lengva sistemiškai mąstyti ir aiškiai kalbėti, bet, pavyzdžiui, kazkas link grota šokta.

Aš tokia buvau labai vidutinė man na, nesuprasdavau iš tų judesių niekaip ir ir na tai va tai šitą pusę ir nuėjau.

28:42

Ačiū dievui, kažkaip pati susiorientavau, bet jeigu kas nors būtų mane vertės daryti, ten tėvai, kokie nors sportininkai ir aš turėčiau būt tai būtų buvę tragedija, būčiau turėjus gyventą vad.

Nacistų gyvenimą šalta, nes čia, kai darai ką tu nori, tu esi laimingas tavo jausmai, vietoj tvarkoj tu jais rūpiniesi.

29:01

Skamba lyg tėvai kištų savo neišpildytas svajones savo vaikams ir juos verstų daryti.

Tokiu vaikai gal net nenori.

Arba tiesiog verstų siekti to, kas yra statusas ir pinigai tokiu paprastesniu būdu, gal jie ten netapo, kai jis gydytojais ir menininkais, o gal jie tiesiog sako, kad vaike tu turi uždirbti labai daug tiek, kad tėvai nupirkti puošia čia pavyzdys.

29:25

Jeigu.

Sūnus tėvui negalint pirkt paraše tai, kas čia per sonus visokie tokie laidojami vanu vertinimai, pasityčiojimai, konkuravimas su suaugusiais vaikais vyksta jeigu nors išsi stas vyresnis senesnis.

O yra.

Skirtumas, kaip elgiasi tėvas ir mama su vaiku būdami narcizais.

29:46

Jeigu tėvai patys narcizai arba nu tiesiog koks tas elgesys.

Išaugina, nes man toks jausmas, kad tėvai patys narcizai yra.

Jeigu tokį vaiką augina nu toks jausmas, aš nežinau.

O kitas prisitaikęs dažniau, nors būna kada būdu, bet dažniau būna vienas prisitaikęs labiau ir tada tas, kuris narcizas.

30:08

Jisai aišku užduoda toną.

Jis diriguoja, nebūtinai jis viską daro, gali daryti ir kitas partneris, bet jisai jisai čia sprendžia, kas yra gerai, kas blogai ir jisai yra tas, kuris greitas supykti.

Jeigu kažkas nepakankamu lygiu daroma jam, aišku, labai svarbu, ką žmonės pasakys.

30:24

Na, daug tokių įsižeidimų aukšti standartai va taip toksai.

Nu tai, jeigu vienas iš tėvų pasako.

Ne jisai šito būrelio nelankys tai jau kitam šansų, kitas tėvas.

Turi žemesnį statusą, jisai viskas gali ten gal priešintis, gal išgerti, galbūt liūdnas, bet jisai neturi, neturi sprendimo galios.

30:46

Taip, tai, jeigu jau.

Santykyje yra tokie pat griežti kažkokia kažką.

Daro šitą negirdint, kad apgina kažką ar duoda ten, kokia mamyte sūneliams, kad tiktai tėvas neįsižeistų ai netgi taip.

Taip, nes tėvas narcizas.

Tai mama tada tada mama paslapčia viską daro, kad tik tėvas nesužinotų.

31:06

O.

Ir sako nekreipkit dėmesį tėvas geras žmogus, bet vat jisai toks nervuotas, dar pateisina, dažnai pateisina, kartais nebepateisina, o kas yra silpnoji?

Vieta narcizui mes, taip pat klausome, kad jisai.

Nuo yra jau.

31:22

Kaip nenugalimas, kažkoks bosas, kur jau ne, ne nu jam ne papriekaištauti, bet gal yra kažkokia silpnoji vieta, kur galima su narcizu na susidoroti, galbūt nu jį nusodinti kažkaip tai.

Ir atrodo, kad ten labai tokia išsigandusi mergina, mama, narcisi ste tos merginos ten bando iš jos baleriną padaryti labai jau garsiai, o mergina atrodo, kad jinai na, tokia vargšė vargšė pirmūnė visko bijo viską tobulai daro dėl to tobulo norėjimo.

31:54

Jei prasčiau gaunasi, atrodo, kad ko, bet iš tikro ten yra narcissistic jinai grynai vat mama ją suformavo pagal save kaip šeimose ir būna ir kas gal kai jai į mane si gau ti.

Jinai pradeda eiti iš proto, tai va čia yra.

Narcizo achilo kulnas jeigu narcizui nepasiseka jisai labai labai baisi citata, bet jinai irgi paimta iš patikimų šaltinių.

32:19

Gabiausi studentai prestižiniuose universitetuose žudosi dažniausiai.

Ne vidutiniai studentai ne vidutinėse, nors universitetuose reiškia nacistas.

Jeigu jam nepasiseka, jis gali net nusižudyti.

Jisai papuola į jisai pradeda jaustis visišku mėšlu, jeigu jis gavo žemą pažymį, jeigu jie jį tenais dėstytojas ant jo supyko, jeigu jį iš darbo atleido.

32:45

Jeigu ji pametė žmona ar vyras, jam tai irgi mums atrodytų, nuo ką žmonėm.

Ne, nepavyko santykių, pastatyt liūdna gal, bet jam tai yra pralaimėjimas.

Pirmajam kitą reikšmę turi mane pažemino visų akivaizdoje.

Mane numetė kaip šiukšlę ir paliko, ir aš dabar tą šiukšlę ir esu viskas, matoma per tuos akinius.

33:05

Tai va tai, na, jeigu narcizą kas nors nuvertina, o kodėl?

Būtent tose prestižiškiausiuose universitetuose todėl, kad jie ten.

Ateina, nors jis tai jie eina va čia labai dar įdomus, kaip atpažint n alsista narcisi, tas eina pas geriausią psichoterapeutą, jeigu eina ir dar pasigiria jo vaikai geriausioje mokykloje, jo gydytojas irgi pats geriausias advokatas, pats geriausias.

33:27

Tai greičiausiai bus super mama su pačia geriausia.

Pati geriausia išvaizda.

Ant sienos kabo nuotraukos, kur nusifotografavo su prezidentu su dar kažkokia tai žvaigžde, tai nuolatinis vat toksai va rinkimas statusas statuso.

33:47

Kaip.

Aš čia dar ką nors ir ir arba tai gali būt super dvasingas žmogus, toks vat visi jie bedvasiai čia.

O aš tai aš einu tiesiai tiesiai į nirvaną gali būti tokie super katalikai.

Būna, oi labai labai tokie pilni Dievo.

34:05

Na vienas žodžiu, gali be bet kokią veiklą, gali išsiversti savo super aukštas.

Emocinis intelektas vat mano visi čia kvailiai bendraut nemoka.

Čia psichologė, psichologija ir psichologijos pavalgė narcyz tai vat gali sau tokį susikurti tai vat jie kažkuo tuo pasižymi visada, bet tai dabar skamba.

34:24

Toks sėkmingo žmogaus modelis, nes nu atrodo kalnus nuverst.

Jie nėra taip, kad narcizai būna labai sėkmingi žmonės sėkmingiausi.

Vis tik yra obsesiška asmenybės ir tas 10 % sveikų asmenybių šitie yra sėkmingesni, nes daug kūrybiškesni, turi daugiau energijos.

34:46

Atsisiųstas vis tiek jisai.

Na jisai ne pasimaitina, jis neturi laisvalaikio normalaus.

Jisai gal ir tuos ryšius mezga tiktai karjerinių s ne negali pasidžiaugti pats žmogiškais ryšiais.

Vienas žodžiu, jisai su mažesniu energijos kiekiu važiuoja, nes yra su jisai benzino ne prisipila visi.

35:07

Santykiai yra tiktai apie tikslą, tiktai tam, kad kažką tai padaryti, jeigu kažkoks.

Nėra balanso darbo laisvalaikio balanso dažnai nėra, tai jisai nėra toks galingas ir nėra tiek kūrybiškai draugai.

Tiktai dėl to, kad kažkokią naudą gal.

35:25

Paskui kažkas labai blizga, o kitkas sugriuvę.

Tai kadangi mūsų gyvenimas toksai yra vientisas organizmas ir jei gu va iškart atsiminiau vienas garsią gydytoją, tai nustebau, kai pamačiau jos vyrą ir vaikus.

Atrodė, kad vaikai yra visiškai apleisti ir atrodė, kad tas vyras irgi kažkoks tai depresiškas, ne mylimas žmogus.

35:45

Nenustebčiau, kad jos namai baisūs, kurių niekas nematė, bet jinai važinėja stebuklinga mašina jinai pati iš kaip išėjus iš plastikos chirurgų super super moteris, bet va jau netoli paėjus matai, kad pasiekėte, kas griūna ir aišku, tai jei atsiliepia, kažkaip reiškia.

36:02

Nėra balanso tarp asmeninių ir to darbinio į vaizdinio gyvenimo ne vitrina vienas.

O viduj kas ten per daug pergyvenimų.

Čia mane pažemino nepažemina, čia irgi duoda, duoda ir nervų, ir perdegimas gali atsitikti konfliktą savyje.

Kažkoksai toksai įtampos.

36:18

Lauke gy ve ni mh pastovi įtampa.

Konfliktas viduje galvojimas, ar aš čia esu geriausias dabar ar neatsirado geresnių?

Ką atrodo taip sudėtinga, šiaip sudėtinga net savo.

Šeimoj tu negali normaliai jaustis, nes, pavyzdžiui, jeigu tavo vaikas daugiau už tave pasiekė, tai tau reikia jį pažeminti, nes tu jau tampi niekuo.

36:42

Netgi konkurencijos vaikų.

Nors kai kurie išnaudoja tai, kad giriasi tada visiem kaimynam visiems va mano dukrelė kokia?

Bet tada, kai jau grįžta pas tą dukrelę, tai tada jau jau ant jos, kaip sakoma, pavaro kiek tik gali, nes kaip jinai gali būti už mane daugiau.

Kodėl jauni žmonės daugiau už mane pasiekė?

36:58

Aš turiu daugiau už visus.

Jeigu toks žmogus sensta, jis bando kažkokiu būdu tą amžių paslėpti ir fizinį fiziškai ir fizinę reiškia pusę paslėpti ir dar ir tiek pat pasiekti na šiaip labai sunku gyventi, jeigu jis taip beprotiškai įsitraukęs į pasiekimus, tai jeigu vyksta.

37:17

Konkurencija su vaiku tai vienareikšmiškai turbūt vyksta konkurencija ir su partneriu.

Jeigu kalbėtume apie santykius.

Vertinimas sako, jeigu nori gyvent su narcis, tu prisitaikyti prie tam tikro kiekio nuvertinimą, kad tu visada gyvensi nuvertinimo aplinkoj.

37:34

Jeigu tas narcizas ne ta koja išlipo iš lovos, jis galvoja, tai kodėl aš čia blogai jaučiuosi iškart atsiminiau vienas klientę savo.

Jei daugmaž vienas kartą per keletą mėnesių iš banguoja, kad jos 2 pusė yra visiškas niekas visiškas lūzeris ir tada jinai pradeda, kaip sakoma, ant jo varyti.

37:53

Iš pradžių mintyse jinai galvoja, koks jisai baisūs, kaip jam trūksta emocinio intelekto, koks jis neįdomus, kad jis per mažai uždirba taip toliau, o paskui nuėjau, tada pradeda ir ant jo lyja.

Ten nu ir aišku visiem kitiem dar pasakoja, paskui, jei praeina jau vėl būna gerai, tiesiog kažkaip kažkas susikaupia.

38:09

Matyt, per tą laiką pervargsta ir jei reikia padaryt tokią juodą kanalizacijų.

Ir paskui tos tamsios dienos praeina, vėl ateina normalios, šviesios, o būdinga.

Narcizui būtent va tą daryti, kaip jūs ką tik paminėjote pasakoti kitiems?

Tą problemą eskaluoti aplinkai kaip kurie.

38:30

Vienas aplinkai tik tobulą vaizdelį mes tobula šeima, tobula pora tas.

Buvo vis kas nors ten labai būna, nes.

Labai daug tų tobulų porų vat matom ir ir žiniasklaida, ir paskui staiga brakšt išsiskyrė.

Pasirodo, jau seniai seniai blogai buvo, bet jie visą tą laiką melavai ir niekas niekada neprašo.

38:48

Kodėl jie va, žiūrėk, straipsnis prieš porą metų dėtas?

Kodėl tenais viskas taip pabrėžiama, kad taip tobula.

O dabar jie jau rašo, kaip ilgai blogai buvo kažkaip nieks nesuveda galų, tai va tai, o kiti kiti.

Būna, kad išnaudoja kuo daugiau net ne tokius viešus pasisakymus, kad tiktai kitą pažeminti ir nuvertinti dar tokius manipuliuojančios, kad ach, kaip aš kenčiu, pažiūrėkite, o jisai na, tai čia gali būti labai, labai įvairios strategijos, bet esmė vis tiek yra ta, kaip pakelti sau, kaip tenka, kas gaidžiui pakels uodegą, jei ne jis pats, kaip čia parodyta?

39:27

Tada aš labai okay, o tas kitas ne tai dabar.

Iš karto peršasi klausimas, ar įmanomi ilgalaikiai?

Ką turiu omeny ilgalaikiai tie 20, 30 daugiau metų.

Na pa, gal pasakykim tie visą gyvenimą santykiai su narcizu.

39:43

Ar tokie įmanomi santykiai, be abejo, įmanoma.

Žiūrėkit, jeigu narcisizmo na gerai, kai taip pasakysiu.

Laimingi santykiai, jeigu.

Narcisizmo turi beveik kas 3 žmogus, kažkokį procentėlį nu, tarkim, pusę nuimam jau tie altruistai jo turi labai mažai.

40:00

Jiems gal sveika būtų įsigyti.

Ir likę 50 šių m 30 jau tokių baisesnių tie, kur apie vidurkį velniai nematė, tai jie visi gi turi santykius.

Jie gyvena tiek daug vienišų žmonių, nėra dar plius.

40:15

Turėkim omeny ir kitus asmenybės tipus tai įmanomi, jeigu pora na kaip povas ir pilkoji pelytė arba popovas, ir višta čia greičiau būtų, tai mes kartu su povas sako mes kartu su mano žmona labai mane myli, ne tokie santykiai įmanomi altruistu.

40:33

Nacistų vienas yra nusiminęs ir jam tas, okey automatiškai natūralu, taip visą gyvenimą gyveno taip su tėvais gyveno žmogus ir nesiekia kitko net ne, ne tu ri įvai vaizdinio, kad reikia siekti, o kitas natūraliai gyvena viską grobdamas ir vėlgi jam tai natūralu.

40:50

Na aišku, vaikai jų kentės ten kažkokios dramos vyks, bet jiems dviese tai yra apytikriai gerai galima taip jinai pripratus prie nuvertinimo jinai pati nuvertina save, jei tai natūralu.

Kitas variantas, kad jie kažkaip auga kartu.

41:06

Tas kitas partneris šalia šalia nacistų jisai vis parodo narcizui, kad šiluma geriau, kad kad laisvalaikis geriau kad, kad jisai siekdamas tų pasiekimų, visų pirma nuskriaudžia save.

Visų pirma save jisai tai nuolat turi jūsų pasiekimų mane gyventi tą partnerį jis mato tik tai kažkiek valandų per dieną ir spėja, jį nuvertė, bet gal dar ne visada ir nuvertina, o jam tai visąlaik su, tuo reikia būti, o tai nėra taip.

41:33

Kad jūs, kai sakote, kad auga kartu, tai aš įsivaizduoju.

Tai čia galėtų būti nuo jaunų metų.

Tarkim, pora gyvena kartu.

Bet jeigu jau narcizas yra na tokiam vėlyvam amžiui nuo 40 nuo 50 metų ir tada formuoja santykius.

Ten nu turbūt su amžiumi tas narcisizmas labiau įsišakniję į žmogų ir sunkiau jį jau pakeisti negu, pavyzdžiui, jauną žmogų ir.

41:58

Bet tipiškai tokios poros, jeigu penkiasdešimties metų draugystė prasidėjo, jie ne taip dažnai gyvena kartu.

Čia vienas turi vienas vaikus, kitas kitus savotiškai jie ne tiek suspėja vienas kitą sudaužyti, nes nes jie nebūna taip intensyviai sulipę.

42:13

Tai vėlgi tas gyvenimas net ir su narcisizmu tampa įmanomas, jeigu jie pasimato tik tai ilgam savaitgaliui ir susiskambina per savaitę kelis kartus.

Per tą laiką jisai gali būti ir pasiilgęs ryšio ir joną, ar narcisizmas jo jos net nepasireikšti.

42:29

Taip smarkiai aišku, pasireikš aišku iš bangos per kelis mėnesius tas tamsos periodas, bet tiek daug nepasireikš be.

Bet jeigu statys ribą gerai žmogus, gyvenantis su nacistų sakys top 8 perku žiūrėk, dabar tu mane nuvertina.

Tie tavo žodžiai yra nuvertinimas, bet sakys, tai blaiviai nepiktai sakys, kas yra ar tu stresuoji.

42:50

Kodėl tu vėl?

Kodėl vėl ta arogancija, kas kas darosi?

Ir, jeigu tas žmogus, na jau bus išsiaiškinęs, ar su psichologais na jis kokiai poros konsultacija.

Kaip jau žinos, kad jisai tą mechanizmą naudoja, kad kai išlipo ne ta koja iš lovos kažką nuvertint, jisai susigriebs, išsakys okei.

43:08

Gerai, kad pasakei aš turiu pagalvoti tuo atveju, jeigu.

Jis žinos, kad jis taip elgiasi, bet jeigu, tarkim, jisai šitos problemos savyje nežino per tuos 50 metų, tai tada.

Kas bus nes sužinojo daug sunkiau, bus jau toks.

Laikas taip jisai atmes.

43:27

Dėl to ir sako, kad geriausia su kritiku kaip su numirėliu arba gerai, arba nieko, kuo mažiau kritikuoti ir ir tiesiog susitaikyt su tuo, kad karts nuo karto nuvertins neimti galvą būtų truputėlį atsi siejusių tokių linksmų plaučių palaukti tuo geresnio periodo, kai jis vėl bus šiltas ir draugiškas.

43:45

Tai va tokį stilių, bet ribų statymas sakyti stop vat šitaip daugiau nedaryk ir taškas.

Jisai veikia, jis veikia su visais žmonėm veikia ir su tais, kuriems 80 ir kurie labai destruktyvūs.

Nes jeigu tu pastatysi neperžengiamą ribą, ką tas žmogus padarys?

44:02

Sakai va tu dabar, jeigu taip elgiesi, tai šią savaitę aš miegu kitam kambary ir ir miegosi tam kitam kambary.

Jis nieko tau nepadarys.

Tai neužmiršti, kad mes turim daugiau galių, tiktai siūlo labai neiti į argumentaciją su nacistų, nes jis viską tada bus ilgas sunkus mūšis, kuriame jis viską išvartys, kaip jam patogu, kaip jam.

44:23

Reikia taip arba su.

Manipuliuos arba netgi ta 2 pusė jau iš to buvo blogo jausmo jau nu si vertinti save, nes tipiškai yra linkę į save savo problemų ieškojimą.

Tai tada jau statyt riba labai kietai be jokių be jokių galimybių ten ais darpa argumentuoti.

44:40

Turbūt tokios drąsos susikaupti įmanoma.

Jeigu nacistų 2 pusė vaikšto pas psichologą, kiek jai metų bebūtų ir pamažu mokosi asertyvumas, tada įmanoma labai gerinti to santykiu, kaip po truputėlį, bet stabiliai tą nu stū minėtus tu minėtą sieną į kažkur tai.

44:59

Dresūrą, bet taip iš tikrųjų ir yra.

Jeigu žmogus ne nelabai pažįsta vidinį pasaulį, tada jį galima adresuoti tik tai tada tu su juo nesusikalbėsi tada, kaip, kaip kokioj skalbimo mašinos žinai, kuris mygtukas kaip veikia ir kažką darai su tais mygtukais, o galima sakyti.

45:16

Kad tada narcis, tai jie mėgsta konfliktuoti.

Kad įrodyt savo tiesą, jie mėgsta.

Išlieti pykti, nes kažkada gyvenime jie pa įgavo tokią patirtį, kad pykčio išliejimas jam duoda naudą.

45:34

Greičiausiai jie turėjo nepasipriešina ančią gerąją mamytę arba gerai tėveli, kur buvo galima parodyt savo ožius ir kaprizus, ir kur nebuvo pasakoma stop tu taip negali elgtis su tėvais ir dabar ypač tokių vaikų daug auga.

Aš nežinau, kas bus prieraišioji tėvystė ir mamytės, kurios nori būti super geros, nes su jomis kažkas blogai elgiasi tai.

45:54

Labai labai dabar nestatomas vaikam ribos tai vat kai jie užaugs.

Čia bus daug pykčio liejimo, po kažkurio laiko ir ką visuomenė darys.

Tai va žmogus sužinojo, kad tai veikia.

Reiškia, jeigu.

Aš pyktį lieju, aš aišku, kažką tai aš kažką laimi laimi.

46:10

Gal.

Kažkas tai.

Mokykloje buvo juk yra patyčios mokykloje tai yra tie, iš kurių čia yra tie, kurie tyčiojasi, o kas yra labiau.

Narcizai tie iš kurių tyčiojasi, ar tie, kurie tyčiojasi.

Jie jau mokykloje dažniausiai būna atradę tyčiojamasi tipiškai iš tų, kurie altruizmo galia ir kurie tokie.

46:28

Na žioplo ki žemesnio statuso nemoka pastovėti už save.

Taip, tai narsiais.

Tai jau mokykloje.

Kai kurie yra atradę, kad pasityčiojimas pri si kaip sa ko ma pri si plakimas prie kitų narcisi stų kartu tyčiojimasis yra duoda naudą, tada tu turi statusą, jeigu mes tai.

46:47

Matome, kaip kodėl būtent narcizai traukia taip žmonės ir daug įkliūna į tuos santykius, susižavi tais narcizais.

Per kiek laiko pasimato tas narciziškumas?

Ir iš viso jis pasimato.

Partneriui o labai labai geras.

47:02

Klausimas, nes čia yra vat labai didelė, didelė problema ir labai sunku atpažint narcisi sta.

Jeigu, kaip ten sako, niekas taip greitai įsimyli kaip narcis tas, kuris neturi kur gyventi, tai narcyz tas tikrai gali sudaryti labai įsimylėjusio na va, kaip yra tas terminas.

47:23

Labo bing labai intensyviai įsimylėjusio, labai nepaprastai mielo empatišku.

Ir plius žavaus charizmatiško daug nuveikusių žmogaus įspūdį.

Ar tai moteris, ar tai vyras ir kas baisiausia, kad tą įspūdį jisai turi pakankamai valios?

47:39

Tai ne psichopatas, jis gali išlaikyti pusę metų ar net metus.

Tai yra labai labai ilgai, beprotiškai ilgai, nes paprastasis įsimylėjėlis na, kaip jisai kokius 2 mėnesius visai galvą pametęs, paskui jisai taip ramiau grįžta į realybę po.

Pusės metų jis jau ir.

47:54

Daug maž visai ramiai jau charakterį parodo savo gal ir anksčiau parodo, o narcis tas jisai.

Tas išsigandęs marcis tas, kurį gal kažkas paliko, gal jisai bijo, kad liks be 2 pusės, o be 2 pusės likti tai yra ypač moteriai.

48:10

Tai visiškas statuso kritimas va, aš neturiu vyro, tai aš esu niekas gi arba neturiu vyro ir vaiko na įvairiai, kaip kurios tai tas labai didelė motyvacija vaidinti ilgą ilgą spektaklį.

Na, ir paskui pradeda prasideda važiavimas nuo kalniuko ir paskui jau po kokių 3 metų paaiškėja.

48:31

Tarkim, jeigu moteris vaidino tą.

Su demo versija truko metus tai po kokių tyrime 3 metų, tai gali būti visiškai atvirkščias variantas, negu tas vyrukas nupirko demo versijoj visiškai atvirkščias staiga paaiškėja, kad jisai jai vis kuo neįtinka.

48:47

Tai, kaip pradžioje jinai viskuo džiaugiasi, žavėjosi, buvo super seksuali.

Su juo paaiškėja, kad jinai nebegali jo net matyt nebenori prisiliesti, kad jisai neturi emocinio intelekto, kad jis neįdomus, kad jisai jos nesupranta, kad jie nieko bendro neturi.

49:04

Ta prasme, viskas su juo blogai viskas, o prieš tai buvo demo versija ir jisai sako, kaip taip galėjo jinai pasikeisti jinai sako, nu taip, aš radau saugų variantą, aš labai bijojau likti vienas, na gal aš, tada ir sau patys.

Teigiau, kad jį myliu, bet iš tikro tai nebuvo tos didelės meilės vat.

49:22

Aš girdžiu tokias istorijas ir šv.

Kaip jis baisiai apgautas, turėtų jaustis ir jis nieko negalėjo padaryt.

Tada tada toksai.

Žmogus narcizas narcizas, kurie santykiuose toj demo versijoje gyvena, o po to dar toliau būna su tuo žmogum, nors jau viskas erzina, ar jie būna su tuo žmogum.

49:42

Tam, kad kol suras kitą kitą kitą auką, kuriai parodys demo versiją ir tas žmogus net nesupranta, to ir jam tiesiog būna naujiena.

Ar jisai jau.

Pradeda jausti.

Kad kažkas negerai, kad aš vis kažkaip neįtinku.

49:59

Kas anksčiau buvo kartu daroma kartu nebedaroma, nes jau jam neįdomu, ar jai ta prasme realiai, kaip suprantu, narcizas santykyje totaliai pasikeičia prasme atrodo, kad kitą žmogų pastatė na geriausiu.

Atveju tai jis bus visiškai šaltas ir užsiėmęs savo reikalais savo pasiekimais, bet bloge dar daug dažniau kritikuoja nacistas, bet kaip narcizas jaučiasi narcyz tas jaučiasi dvejopai.

50:28

Vienas vertus, jis galvoja su kuo.

Dabar aš čia susidėjau, reiškia nuolat blogai.

Galvoju, ar taip jau po 2.

Manau, jau tiktai iš pradžių dar slepia tą galvojimą ir vaidina, kažkiek tai paskui jau nebevaidina ir toliau galvoja, bet yra kažkur tas princas.

50:45

Ar ta princesė vat yra tas tobulas partneris, šalia kurio man viskas būtų gerai ir prasideda svajonės apie tobulą į partnerį reiškia, kad su manim tai viskas tvarkoj, aš tik partneriai netobula turiu tai tas ne tobulo partnerio kultas, jis gali tęstis iki gyvenimo galo, man vienas narcyz tas, kuriam tuo metu buvo 55 sekė aš, jeigu esu sociume.

51:04

Visą laiką dairausi ar nepraeis vata tobula moteris, su kuria sukuria sako, viskas mums susilygins, bet kaip su kitu žmogum?

Aš vis tiek ieškau kito taip, aš visą laiką.

Žiūriu, kur čia tas kitas, nes gal ten viskas bus gerai ir tas gerai.

Jisai nemato.

51:20

Aš tą konkretų žmogų pažįstu nemato, kad jisai nevaldo pykčio nemato, kad jo gana siauri interesai nemato, kad jis ne empatiškas ir moterų is, to viso nemato.

Jis galvoja, kad atsirastų tobula moteris, ir tada jau jo gyvenimas bus laimingas, o dabar su šia esamais kažkoks ne visai laimingas, bet kad tas.

51:37

Ne visai laimingas dėl to, kad jis pats į tą bendravimą neįdeda.

Jis to nemato.

Tai va taip jaučiasi nacistas, o tas, kuris jau yra apviltas, jisai dažniausiai dar tebesi.

Ilgi tų gerų laikų ir galvoju, nu, kas čia jinai taip pasikeitė šiai viskuo neįtinku, bet gal jinai atsitokės ir vėl grįš į ankstesnį, bet tai aišku, yra nerealu.

52:00

O jeigu.

Mes vat pakalbėjom apie tuos normalių santykių etapus, ne su narcizu.

Tai ten 2 mėnesiai tas rožinis etapas rožinių akinių etapas.

Tada jau šiek tiek realybės, tada jau visiška realybė.

O kokie etapai yra su narcizu?

52:17

Nes kaip supratau, yra vienas etapas metai 2, kur viskas yra tobula kas kituose santykiuose būna 2 mėnesius, tai čia yra ištęstas visas šitas dalykas ane, o po to totaliai blogai.

Ar yra vis dėlto etapiškumas, kur mes galime atpažinti, kaip santykiai jau vienas yra flegas?

52:34

Aš, kaip suprantu, yra, jeigu pernelyg ilgai metai ir daugiau.

Vyksta viskas tobulai, tačiau turėtų būti refleksas.

Jeigu altruistas įsimylėjęs iki ausų ir jam viskas tinka, nors iseis tas charakterį pradeda rodyt greičiau čia, jeigu jeigu stipresnį partnerį pasigavo ir bijo, bijo, kad tas partneris dar apsigalvos, tada ilgesnis demo vyksta, o gali būt daug trumpesnis turistas.

53:01

Sutinka tai iš karto jau karto gali pradėti.

Šluostytis ir vėlgi yra toks geras pasakymas, sako vat.

Jeigu žmonės su s nuėjo pažinčių susitikimą ir po to kažkuris iš jų nepaskambino.

Tai pas normalius žmones, santykiai tuo baigėsi, o pas nacistai ir altarista kaip tik prasideda tas, kuriam nepaskambino.

53:22

Jau įsimylėjo, nes jau man jau ten kažkoks iššūkis.

Reikia jau įrodyti savo meilę.

Tai va, tai gali būt, kad nuo pradžių tokia nesąmonė ir tada ta nesąmonė.

Aišku, visokie na vat iškart atsiminiau klientę, kuri su tokiu guru susipažino ir jisai sako, tu nemoki būti vienas taurei tu neturi vidines ramybes, tau reikia daugiau ten ar SIS tas vyrukas, bet toksai.

53:48

Meile vaizduoja psichologinių guru jau jisai nuo pat pradžių sąstato visur visur savo sąlygas, kur jinai sako, susitinkam bendraujam, aš tave myliu, man tavęs reikia ir jinai, ir jisai visur.

Jei turi 100 patobulinimų, tai va jau gali patobulinimai nuo pradžių veikti savo demonstravimai savo, kad savo nepriklausomybę savo poreikių visokių, kurie yra svarbesni už jos poreikius tai.

54:14

Ir gali užstrigti žmonės nuvertinimo periode ir paskui nueiti į ilgą ilgą vat.

Dar vienas vienas momentas vat, kaip pasakoje apie šitą klientę, kuri vyro visiškam nu vertinime ir mielai norėtų sutikti tą stebuklingą vyrą.

54:30

Yra kitas scenarijus, kad narcizui tinka turėti tą žmogų, kurį galima paspardyti karts nuo karto jis neieško jokio stebuklingo vyro, stebuklingos moters, nes ten vėl reikia suvokti vėl ta demo versiją reiks daryt, jis tiesiog tokį naudoja partnerį turi kaip.

54:46

Gerai turėt namus, kodėl gi ne vaikus augina va kažkas tai viskas tvarkoj, turiu kur grįžti, o iš tikro tai gyvenu su medaliais, kaip ten yra iš anekdoto.

Kaip tas leninas sakė žmonai pasakiau, kad išėjo pas meilužę meilužei, kad pas žmoną, o pats į kamaraitę ir mokytis mokytis.

55:04

Tai va nacistai dažniau gyvena taip, nes santykiai jiems kaip tokie iš principo neįdomūs, jie sužaidžia tiktai tą, kad.

Turėčiau.

Kažką kažką galėčiau.

Kaip ten sako žmona, yra tas ant, ko galiu parėkti.

Na turiu namus grįžtu.

Iš tikrųjų tai labiausiai noriu daug pinigų uždirbti ir būti kietas, o kaip tada su?

55:24

Seksualiniu gyvenimu.

Jeigu įsivaizduoju pažinties pradžioj, seksualinis gyvenimas turėtų būti tobulas, ten turbūt pats.

Seksualinis pagrindinis.

O tada, kai pasikeičia, ką seksualinio gyvenimo.

55:41

Yra narcisizmas, nebent jo yra specifinis moto nu va.

Kaip tas dvasinis mokytojas.

Jis ten demonstruos savo meditacijų sugebėjimus.

Tai nebent tai yra teatrališkas narcis, tas, kuris labai nori vis pabrėžti savo seksualumą.

Bet šiaip, jeigu imant jau visus narsiais, tai nežinau 80 % 90 jie yra jiem ne taip įdomu seksualumas, nes seksualumas yra gana emocingas dalykas, kur reikia tikrų tikrų jausmų, ir tai nėra apie narcisizmą.

56:08

Nacistas yra tas įvaizdžio gamintojas, o su įvaizdžiu.

Labai seksualus, nepabūsi ilgai.

Tai sako, kad vengia sekso seksas, nuobodu su jais toks savotiškas alia greitas sportas kažką nuveikėm ir viso gero, ir netrukdyk miegoti virš jos ant kito šono toksai rasėms tai jeigu.

56:28

Santykiuose buvo viskas tobula, tobula, tobula seksas vos ne kasdieną, o po to staiga viskas pasikeičia.

Tai jau irgi riad le gas.

Šiaip priimtas.

Refleksas, kad kažkas yra vis tiek, kad žmogus smarkiai įtikinėja, įtikinėja ir nustosi tikėti taip, nes vat sakau narcyz tas pas jį neišsivystė, sugebėjimas mylėti nei vaikai.

56:50

Jam įdomu, nei jam, nei jam seksas.

Įdomu jam įdomu medaliai, o tai tada.

Jeigu nacistas sako tokius žodžius, aš tave myliu, tai žodžiais galima tikėti.

Ne.

Ne, ne labai reikia žiūrėti šiuo na, matyt, su visais žmonėmis ne vien su garsiais tais reikia žiūrėti, kaip tas atsiskleidžia darbais, kaip aš jaučiuos šalia to žmogaus, nes kaip mes jaučiamės šalia narcyz tu va.

57:14

Čia dar vienas būdas, kaip jo, kaip juos atpažinti, jeigu nėra tos karališkos laikysenos aiškios arba žmogus nesigiria mes patys šalia jų jaučiamės tarsi su mumis būtų kažkas ne taip tarsi mes kažkokia netokia, kažkaip ne taip šnekam kažkaip ne taip šauniai atrodome.

57:32

Gal pasiekė, pavyzdžiui, pas mane kažkaip.

Pas mane kai ateina?

Klientas narcyz tas aš pradėjau SIS, gal aš nepakankamai gera psichoterapeutė, gal aš čia dar kažkokių technikų nepritaikius?

Tai vat.

Galiu pasakyti, kad.

Šalia jūsų taip nesijaučiu.

Tai reiškia, kad matyt, narys jis buvo arba turi labai mažai, arba neturi, kad ne, nėra tokios savijautos vat mano žmonės.

57:55

Baiminasi šito diagnozės, nes ką mes girdime, kad narcisizmas yra nu kaip baisus dalykas, neduok dieve tokį žmogų sutikti.

Neduok dieve tokį žmogų turėti savo aplinkoje.

Nu toks kaip demonas atrodo paėmus, tai tiesiog žmogus demonas ir reiktų jį apeiti, apibėgti aha, kažkaip visi užmiršta.

58:14

Tuos tarpinius variantus, nes tikrasis narcis tas yra tikrai demonas, tiktai prie to demono normalus žmogus.

Niekada ir ne jis iš karto ir pajaus, kad broleli čia baisu, nes čia tiesiog.

Mes turim.

58:31

Bet bet, jeigu pats esi pavojingai.

Altruistiškas, pav pavojingai nusi vertinęs, nus nu si reikšmines.

Tai tikrai tikrai vat tas vat išreikštas narcy stasys labai baisiai žmogui gali pakenkti.

Čia yra tiesa išreikštas, o tokių yra tiktai tam tikras procentėlis.

58:49

Dažniausiai mes sutinkam tuos tarpinius nacistus, kurie ir ne tiek daug pakenkia ir turi sveikų pusių, tai tiesiog reikia su jais retkarčiais, bet tas tikrasis jisai taip suvartotą tikrąjį altruistas, kad čia įvyksta tikrai asmenybės.

59:05

Nu sumai tojimas, nes ir manipuliacijos ir nu vertinimai, ir turime žmogų, kuris ir pats jau linkęs nu si vertinti.

Reiškia pas jį kaip atidarytos durys, imkit mane ir skaitykit, jis tik ką apie jų blogo pasakė jisai tiki jis net iš nei iš nacistų, išgirdęs iš karto tu jį ne taip pažiūrėjai jau nusi vertino, susikryžiavo, kad kažkas su juo ne taip.

59:25

Tai vat šituos žmones, jie tikrai sudrasko labai baisiai, o kokia būna?

Ilgalaikiai padariniai santykius su narcizu.

Pavyzdžiui, jeigu buvai santykyje, kaip wat minėjot moterį narcisse, kuri taip elgiasi su vyru ir jisai po to iš tokių santykių?

59:42

Eina, kiek jam reikia laiko atsigauti, kur jisai buvo nuvertintas arba tiesiog po ten nežinau. 10 metų buvo tiesiog paliktas ir nesuprato iš viso, kas įvyko, nes pirma buvo viskas gerai poto viskas apsivertė aukštyn kojom.

59:57

Tada jisai tapo, buvo blogas, viskas blogai, menkino jį taip toliau.

Na ir jis baigiasi.

Šitie santykiai paėmė jį, paliko, susirado kitą demo auką ir jisai vat lieka dabar, kiek jam reikia laiko išsilaižyti tas žaizdas jam jai nesvarbu.

1:00:13

Rimtas klausimas.

Nes net, jeigu tai nebuvo tas baisusis nacistas, vis tik žaizdos yra ženklius ir kokius metus ar 2 tikrai jos gali veikti, nes.

Žmogus pradeda nebepasitikėti.

Savimi tarsi su manim kažkas tai blogai.

1:00:31

Labai dažnai tos aukos ateina ir pas psichoterapeutus, ir ieško, kas su jais blogai.

Beje, labai įdomu, kad narcisizmas savyje irgi linkę diagnozuoti s gerieji žmogeliai, kurie savyje visų trūkumų ieško, sako, gal aš turiu narcisizmą?

Aš sakau, palauk čia.

Jau ko tai mažiausiai turi, bet va į į varo kažkokį nepasitikėjimą savimi vat iškart atsimenu vienas merginą, kuri turėjo vaikiną narcis tą, kuriam reikėjo, kad šalia jo modelis būtų tiesiog ir nors tai buvo gana graži mergina, jisai jai prikaišioja, kad pase keliais kilogramais svorio daugiau, kad jinai turėtų išmokti kažkaip tai labiau seksualiau vaikščioti, na jinai, sakė jis.

1:01:10

Matyt, norėtų, kad aš ant aukštakulnių atsistojus į lynus kepčiau ir jinai su juo ginčijas ginčijosi.

Kadangi jie buvo kartu 5 metus, per iš pradžių ginčius, o paskui jinai iš tikrųjų pradėjo abejot savimi ir aš jau ją su tikėjo tuo, ką.

Pasibaigusių.

1:01:25

Santykiams ir jinai buvo didžiausioje krizėje savo gyvenime, nors jai jau buvo 40 metų, reiškia, nebuvo iki tol sutikus, nors jis to ir dar tokio išmanaus, kuris jai taip prikišę, kad jinai vienas būt nemoka taip prikiša, kad jinai tenais dvasia, dvasingume ne pažengusi tai dar kažką tokių dalykų jisai buvo ne kvailas, pats pats eruditas taip toliau.

1:01:47

Ir tikrai jinai savimi abejoja bent porą metų, tai tas gali įvykti labai rimta, o kai kurie netgi iki depresijos nuvažiuoja.

Bet dabar vėlgi atsimenu vienas klientą, kuris tokio narcisistinė mergina. 3 metus jisai skųsdavosi tuo, kad jinai na negalima šalia jos atsipalaiduoti vis jinai sugalvojo naują dramą.

1:02:07

Nu, jo požiūriu lygioj vietoj tai jisai kamavo, skamba ausis, jis vis bandė, na, kaip ją perprasti, kad tų dramų nebūtų?

Paaiškėjo, kad neįmanoma jos perprasti, nes dramas jinai pati generuoja, kaip smala kokia verda.

Ne ta koja išlipus iš lovos ir kai, galiausiai jie išsiskyrė.

1:02:24

Jisai ją paliko, nes jau jau su tom dram pri nusibaigia, bet aišku, ir terapija jam padėjo.

Tai jisai labai kentėjo kelias savaites.

Paskui jis pradėjo džiaugtis.

Beje, kai žmonės, nors vaistas palieka, kartais būna toksai, kad staiga žmogus sako, bet kaip ramu man dabar pasidarė, nebevyksta tos dramos, sako aš galų gale galiu pailsėti.

1:02:45

Galbūt.

Geresnis variantas ne taip, kaip tos pirmos klientės, kuri nusi vertino, gali būti, kad žmogus iš pradžių pradeda ilsėtis, kad erdvė gyvenime, o paskui jisai tiesiog susirado normalią merginą ir sakė, 2 nevyksta pas mus jokios dramos kaip gerai.

Jis tiesiog labiau vertino normalų žmogų ir kad gali būt normalūs santykiai, tai gali būt, kad tas geresnis variantas bus tiktai toji va.

1:03:08

Tuo momentu, kai jis ją paliko, jis labai labai graužiasi ir sakė na, kaip dabar, o visai neblogi.

Nors santykiai bus gerus momentus.

Jis labai norėjo bėgti atgal ir jautė labai aštrų tokį ir kaltės jausmą ir ir vienišumo.

Vienas žodžiu, kai atskiria žmogų nuo kankintojo jisai dar pastą kankintoją veržiasi atgal, dar yra labai skausmingas etapas.

1:03:31

Ji svarbiausia ištvert 2 mėnesius, nepabėgtų atgal, tik tada grįžta sveikas protas tada jau pradeda susikaupi nė ta energija, sako, nu, tai buvo baisūs 2 mėnesiai, bet kažkodėl dabar jokios merginos neturiu, bet jaučiuosi visiškai gerai, sako čia kitas klientas.

1:03:46

Dabar tai tai va, tą reikia turėt omeny.

Ir miegas pagerėja.

Ir nuotaika geresnė ir žiūrėk, čia gyvenime laiko, atsirado, taip nereikia.

Rietis nereikia atspindėti jos nu tai, kas jai vėl nepatinka, bet šitas geras.

Atspėti, žinot, tikrai girdi dažnai.

1:04:05

Taip tu.

Turėjai suprasti turėjai suprasti, o čia?

Tas yra tokia knyga, labai garsi žaidimai, kuriuos žaidžia žmonės.

Tai tai yra min atspėk, ką aš turiu galvoje, vadinasi, žaidimas ir kai tu spėlioji durnas nepataikei, ir to žaidimo reiškia ką daryt su tuo žaidimu, jeigu kitas žmogus nori, jį reikia jį iš karto stabdyti ir sakyti stop, aš nespėliosiu, ką tu turi arba pasakai man ir tada aš girdžiu tavo prašymą, stengiuos suprasti, atliepti.

1:04:36

Arba jeigu nepasakyta, tai nepasakė.

Viskas aš čia nekaltas mm nuo jo minčių gi nemokam.

Skaityti bet labai kietą.

Ribą uždėti nacistai.

Šituose santykiuose mintys skaitomos nebus taškas, jeigu nori skaityti rinkis kitą.

Jeigu nori, kad kažkas atspėtų tave telepatiškai, tai labai labai tada dar atsistojau kaip ant keptuvės.

1:04:59

Taip visai.

Sakyti, ko jam reikia prašyti jam tai yra tas pats, kas žemintis normaliam žmogui pasakyti, jei aš šiandien blogai jaučiuosi, gal mane gali apkabint, gal man gerą žodį jam tai normalu, būtų nacistas niekada taip nedarysiu, turi susiprasti, nėra jautrumo, visiškai.

1:05:14

Jokio, kad priimti jautrumą ar narcis, tai nemoka priimti, tada komplimentų nemoka priimti.

Jautrumo nemoka priimti.

Jiems atrodo, kad atjauta yra pažeminimas.

Tai ką tu čia manęs gailėsis, kaip iš kokio vargšelių nejau, jeigu man blogai, tai aš geriau niekam nesakysiu, nes tada manęs gailėsis.

1:05:37

Beje, demo versijas, nors jis tai dirba ir prie draugų.

Ai ne tik dabar.

Atsiminiau.

Keletą nacis narcisi šių klienčių.

Kurios instagramą dėjo labai skirtingus vaizdelius, negu, pavyzdžiui, vienas išjudėjo super seksualius vaizdus instagrame, o su savo vyriškiu visiškai nebuvo seksualinių santykių.

1:05:56

Aš sakau, bet ar tau neatrodo, kad keista, kad toks baisus prieštaravimas sako, kas čia blogo va?

Tai ir su draugėmis nenorėdavo eiti bendrauti, nes sako šalia draugė.

Vis tiek turiu dirbtą demo versiją, tai aš labai pavargstu nuo to bendravimo, tai geriau, aš nebendrauju.

1:06:13

Girdžiu, kad žmogus.

Jau pats suprato, kad jisai taip elgiasi.

Na supratau bet.

Pakeist negalėjo, o kaip?

Šiuolaikiniai vat visi tie socialiniai tinklai, ar jie gilina narcisizmą?

Taip vienareikšmiškai čia?

Jau yra tyrimai padaryti, kad nuo socialinių tinklų atsiradimo labai padaugėjo narcisizmo kiekis, nes žmonės lyginasi žmonės deda tas sėkmės nuotraukas.

1:06:36

Tie na, kaip sakoma, socialiniai tinklai internetas.

Šitas?

Dirbtinis intelektas, jie visi veikia kaip stiprintuvas.

Jie mūsų turimas problemas sustiprina.

Tai, jeigu nebuvo socialinių tinklų narcyz tai, turėjo mažesnį kiekį būdų pasireikšti, tai dabar jie turi didesnį kiekį gerai, bet tai ir paprasti.

1:07:00

Žmonės, kurie nėra narcizai, jie mėgsta įkelti savo.

Nežinau savo kažkokį tai įspūdį, išgyvenimo kelionę.

Ten nežinau šeimos nuotrauką, kokią atskirtį mes galime padaryti tarp žmogaus, kuris nėra narcizas ir naudojasi socialiniais tinklais.

1:07:15

Tam, kad parodyti savo gyvenimą, pasidžiaugti, galbūt savo kažkokiais dalykais ir.

Žmogus narcizas, kuris naudoja socialinius tinklus.

Ar tai yra įrašų kiekiu, ar tai yra intymių dalykų pasidalinimais?

Ar tai yra, nežinau, pernelyg demonstratyvios nuotraukos ir bandymas parodyti geriau negu yra bandymas.

1:07:38

Visą laiką ten nežinau, kaip merginos ten pasistiebia tenai užpakalį pakreipia ten vyrukai.

Aš nežinau, prie kokių prabangių mašinų.

Šiaip iš tikrųjų mes, jeigu darytume analizę gana mažai pamatytume, nes, pavyzdžiui, ta tokia postų tryda, tai gali būt pas demonstratyvus žmogų, kuriam tiktai dėmesio 2 akis gali būti visai ne nacistas.

1:07:58

Tiesiog dėmesio maniakas pas narcis tą bus labai didelis skirtumas tarp realybės ir to, ką jis deda į feisbuką vat kaip šita mergina, kuri su vyriškiu jau ne su savo 2 puse nemiega jau porą mėnesių, bet jinai deda super seksualios nuo nesąmonė ar ne?

Arba žmogus gali būti depresijoj gilioji vat pas mane vaikšto.

1:08:17

Geria o ten išsišiepus apie gyvenimo džiaugsmą, nuotraukos dedamos tai va toks sutrikti paprastas žmogus jau taip nedarys, kuris neturi narcisizmo isejau jau jeigu depresija, tai jisai pabus neįdėjęs nieko arba įdės kažką tai neutralaus, tai vat yra tas bai baisus skirtumas tame 2 dalykas, kaip jie skaito feisbuką, jie patiria masę konkurencijos pavydo ir kitų blogų emocijų, žiūrėdami, ką kiti idėjų, o žmogus, kuris neturi narcisizmu, jisai pasidžiaugs.

1:08:48

O kaip šaunu va mano vienas draugė ten įdėjo tokį, kad jinai ten buvo kelionė.

Aš irgi noriu į kelionę arba aš pasidžiaugiau už ją, nors išsiųstas ne pasidžiaugs už ją jisai pagalvos koks tas šūdas, kad aš nepajėgiu į kelionę nuvažiuoti?

1:09:04

Man reikia ją perspjauti geresnė.

Taip geresnė.

Aš nuvažiuosiu į tokią kelionę, kur nieks nebuvo tokiu keliu būtinai viską.

Parodysiu būtinai visi matytų jau be parodymo, ne?

Kaip tai va tai tai vat toks skirtumas, bet jeigu kalbėt apie socialinius dalykus, dar įdomus.

1:09:21

Čia dabar sustiprėjo narcisizmas dėl socialinių tinklų, bet iš tikrųjų jisai pats didžiausias sustiprėjimas buvo kapitalizmo atsiradimas.

Kol visuomenė buvo luominė, kol tavo tėvas batsiuvys, tu būsi batsiuvys.

Narcisizmo buvo super mažai.

Sako senų laikų inteligentas buvo obsesiška s jisai ten toks taisyklių laikas koks nors anglų lordas, ten dar kažkas tai aristokratas.

1:09:45

OO, narcis tas na inteligentų tapo vat būtent nuo tada, kai bet koks jau kalvis galėjo tapti prezidentu.

Jeigu tu padarysi verslą, užkalti pinigų, kaip pasidarė, galima daryt, kaip pasidarė galima svajot tokias dideles svajones?

1:10:01

Tada kai kurie žmonės, kurie šeimoje vat negavo tos šilumos meilės, jiems varžteliai persisuko ir jie pasinešė į pasiekimų mane.

Pasiekimų mane ir narcisizmas yra kapitalizmo santvarkos tiktai ilgiu, o iki tol jisai nelabai net egzistavo.

1:10:16

Jis būdavo atskiri individai sutrikę atskiri, bet tai nebuvo tokiais masiniais kiekiais kaip dabar.

Tai gal dėl to?

Mes ir pastebim mūsų šalyje nuo mūsų žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose tą linksniuojama narcisizmo terminą dėl to, kad mes dar tik 30 keli metai, kaip nepriklausomi ir tas kapitalizmas labai išryškėjo.

1:10:38

Bet tarkim, kaip amerikoj kokioj?

Tose dar vakaruose ten Europos vakaruose tai tenai ten daug anksčiau tas kapitalizmas buvo dėl to, galbūt ten tokie kaip trampas, kuriems 70 keli metai jie yra tokie užkietėję narcizai ir ir tokių daug.

1:10:55

Na taip.

Ten tokia ekstravertų šalis.

Bet taip, aš manau, manau, kad tikrai jų padaugėjo objektyviai labai ir dėl to, ir ir šnekėt.

Visi pradėjo.

Kita vertus, žmonės nebenori būt aukoms, žmonės supranta psichologė.

Yra labai prasminga, yra ne vien tai, kad na kažkaip mes per naudojam tą terminą yra tai, kad aukos galų gale pakėlė galvas.

1:11:20

Tie altruistai jie pradėjo suprasti psichologiją, jie skaito, jie nėra, jie gal ir labai nusižeminęs, bet jie nėra kvailiai ir jiems perskaityt straipsnį.

Vis dėlto yra įmanoma net ir labai nusižeminus būnant ir jie pradėjo kažką mąstyti.

Jie pradėjo jungtis, jie pradėjo palaikyti vienas kitus ir jie sako stop vat su šituo elgesiu mes jau juo ne be si ža vė si me.

1:11:41

Mes jau nebe vertinsime, ir kažkur tai imkime ir įvardinkime, bet labai įdomu, kada pasirodys žiniasklaidoje, kada pasirodys toksai momentas, kad pradėsime atskirti kas narcisistiška kalba.

Ta nes ta laikysena tokia susireikšminusio žmogaus, kur juos labai daug žiniasklaidai, kada kažkada ir tas įvyks, kad va taps madingiau kalbėti harmoningai, jausmingai su teigiama emocija, o ne su tokiu, kad kas aš čia toks, nes labai daug to.

1:12:13

Nėra ką čia daugiau suvaidinta tam, kad labiau būtų išgirsti, kartais tie žmonės turėtų tapti.

Nebemadinga ir narcisistinė laikysena, net jeigu jinai yra ir suvaidinta taip vat pasižiūrėkim, pavyzdžiui, rusai įsijunkime rusišką televiziją ir ten bus.

Pilna susireikšminusių žmonių televizijoj įsijunkime europietišką bus daug mažiau, tai tas turėtų keistis lietuvoj, dar kažkoks tai tarpinis variantas tarp to ir ano.

1:12:37

O jūs kaip sakėt?

Socialiniuose tinkluose narcizas yra tas, kuris įsijungia ir skaito visai kitaip socialinius tinklus.

Tai jisai lyginasi su kitais ir visi tada yra menkesni, nes nu jisai daugiau.

Pasiekia ir man pikta, taip ir man pikta.

Tai dabar tai tai, kai užeini komentarus ir ten tiek daug piktų komentarų tai.

1:12:58

Čia labai daug, nors įstaigą.

Tai tie visi.

Žmonės, kurie neigiamai kritikuoja kitus, bet būtent ne tai, kad argumentuotai kritikuoja, žavėdamasi, pagirdami arba tokią konstruktyvią kritiką duoda na, kaip normaliam pasauly turėtų būti, ar ne?

1:13:13

Bet ten keikia, ap vadina įvairiais žodžiais, pasijuokia šmeižia nu vadinami heiteris, tai negi čia, tai jie turi daug narcisizmo savyje.

Sudaro iš psichopatiškai savybių ten, kur psicho psichopatinis ir isteriniai.

1:13:31

Tai jie tiesiog puola be argumentų iš paranojikų, kurie ten sąmokslo teorijas įžvelgia ir kažką ten iškasa, kad tų baisaus.

Nežinau padarei, pasakei jų irgi visai nemažai.

Jie ten mėgsta būti heiterių tarpe ir aišku, nors jis tai šitie užsiima.

1:13:48

Nuvertinimu, su kritikavimu, nuvertinimu, reiškia, jisai sėdi teisybės bokštai jisai viską už tave žino geriau.

Mhm tai va tie kelių rūšių yra tenais, tai ir tie žmonės.

Kurie.

Anonimais apsimesdami arba net ir su savo vardu.

1:14:05

Gal kitu vardu greičiausiai nesivargins.

Kad apsimestų paranojikas bijo priešų, kad priešais jį suseks, jisai slepiasi, slepiasi, nors išsiųstas nesislepia tada.

Jeigu jie tokie drąsūs socialiniuose tinkluose reikšti savo neigiamas emocijas, ar jie gyvenime irgi tokie patys ar gyvenime atvirkščiai?

1:14:25

Jie bus tie, kurie patylės nuslėps tai viršininkus.

Patylės ten, kur jam ne?

Jau jau arba jų idealūs, kažkokius tai tai tai patylės, bet neigiamas emocijas.

Martis tai rodo drąsiai visur jie nerodo savo pažeidžiamumą.

1:14:41

Jie nerodo, kad iš tikro tai pas mane ten blogi santykiai namie jie nerodo, kad iš tikro tai aš pasislėpusi geriu į beje, narcyz tai turi labai daug priklausomybių, apie kurias mes nieko nežinom, tik sužinoma, kai kas nors įvyksta, kad kažkas ir gėrė ilgai narkomanijos kažkokį tai turėjo iškreiptą seksą ir taip toliau ir panašiai vat jie.

1:15:03

Vat tokių dalykų pas juos daug, nes jie na kaip sakyti, jeigu tu negyveni to tikro gyvenimo, negali atsipalaiduot, pasidžiaugti, pabūti šilumoj tai kažkuo tai kažkur tau atsipalaiduot, tai reikia, tai jie užsikemša serialais, užsikemša alumi, jie daug turi tų mažų ir didelių priklausomybių, daug daug daugiau, nes ir turi giluminį, vienišumo jausmą ir užkemši nė je tą vienišumo jausmą.

1:15:27

Nors šalia gal yra žmogus, kurį jie galėtų mylėti, bet jie nenorėjo mylėti, jei nori jį nuvertinti.

Jiems smagiau jį nuvertinti, negu jį mylėti ir geriau pats bus vienišas užsikimšęs alumi ten emociniu valgymu dar kažkuo, bet ne kur santykių, kaip sudėtinga.

1:15:43

Viduje jautiesi tuščias piktas.

Šalia yra žmogus, su kuriuo galėtum visa tai užpildyti, bet vietoj to, kad tą daryti tu jį menki ne, nes šalia jo tu konkuruoja ir nori būti aukštesnis.

Daugiau pasiekti ir būti geresnis.

Pats naudodamasi.

1:15:59

Juokinga bet jie tą darė visą gyvenimą, jie neturi kito įpročio, tai mes jau.

Pakalbėjome, kokias pasekmes turi žmonės nukentėję, bet pakalbėkime, ar įmanoma išgydyti narcisizmą, ar įmanoma tai pakeisti?

Jeigu žmogus vis dėlto atpažįsta?

Nu gerai jis jau kreipiasi pas psichoterapeutą, pas psichologą dirba su tuo.

1:16:19

Įmanoma konvertuotis ir tapti tiesiog iš karto, sakykim.

Tiesiai, kad įmanoma pakeist kokį 15, 20 %, to turime nacizmą, bet ir tai jau bus pastebėta ir suteiks viltį.

Tai porai ar tam pačiam žmogui.

1:16:36

Na, žmonės džiaugiasi tuo penktadaliu pasikeitimo dažnai jiems tiek ir užtenka jie daugiau ir neįsivaizdavo, neplanavo tai kažkur tiek pasikeis, tik tai ir iš karto su nacistų reikia labai ilgai dirbti.

Aš stengiuosi išvengt tokių klientų, bet neatpažįstu, nes jie labai geras demo versijas, labai kviečiu 2 pusę.

1:16:57

Jeigu turiu įtarimą, kad su nacistų susidūriau su naryste pagrinde.

Nes moterų daugiau ateina, tai kviečiu būtinai vyrą jau po kelių mėnesių, kad aš iš savo pusės tiesiog pakomentuotų, kaip jis mato jos problemas.

Tai sužinojau labai įdomių faktų.

1:17:13

Pavyzdžiui, kad laimėtojai lėkštes ar reikalauja pirkti brangias dovanas brangios tai €1000, nors eina kalba apie vidutinio labai atlyginimus žmones, tai tai vat kviečiu, nes gali demo versiją rodyti ir psichoterapeutai.

Taip pat pusę metų ar net ilgiau, o gali būt kad.

1:17:31

Narcizas santykyje vadins kitą asmenį narcizu.

Tam, kad save pateisinti tipiškas dalykas.

Tipiškai ir tiktai, kai klausi tai, ką jis tokio daro, tarkim, tas vyras.

Na, jisai pažadėjo, ne sukasi lysijaus, bet sakau, palauk palauk čia.

1:17:46

Na, gal paprastas tingumas, o gal jis nenorėjo tos lysvės?

Gal tau reikia tą lysvę?

Tiktai tai jisai tiktai nenori man dėmesio rodyti, bet paskui paaiškėja, kad to dėmesio jinai reikalauja nežinia kiek per savaitę tai va, tai tikrai reikia kviesti kitą pusę, kad susigaudyt dalis nacistų nepagyrė dėl to, kad terapeutai nesusigaudo.

1:18:06

Jie ateina skundžiasi neva vargšės aukos, parodo savo šviesiąją pusę ir čia reikia būti tokių kietų detektyvų, kad išsiaiškint, kas yra kas.

Beje, altruistai atėję save pažemina, kokie jie blogi yra, o nacistai atėję save pakelia tai vat netikėtai klientų reikia būti tokiu truputėlį paranojiškų sveikai.

1:18:26

Meilės kelias.

Tai yra tiktai per psichoterapiją, nes pats turbūt narcizas savęs atpažinti.

Na, man tiesiog įdomu, kaip.

Kiti žmonės, pavyzdžiui, vaikai, senstančius nacistus priverčia elgtis normaliau tiesiog stato riba, stato stato stato užauga.

1:18:42

Taip vai vai kui?

Jau turi būt vis tiek 20 keli metai, kad jisai tiek proto turėtų ir tiek stiprybės tą padaryti, o dažniausiai tai jau tokie trim 5 ir taip toliau, kurie jau savo vaikų turi jau susigaudo viskame tai va arba jie pasikeičia.

Dresiruoti, bet tada ne gilumoje, o tiesiog prisitaiko prie tų vaikų.

1:18:59

Jie taip ir nepripranta, taip ir nenori to, bet tiesiog turi normaliai.

Taip iš baimės į.

Elgesį gražiau va, bet kad pasikeistų psichoterapija aš ma, neatmesčiau tikrai dvasinės praktikos visokios irgi gali.

Jeigu žmogus tikrai natų ar tikėjimo keliu, ar ten kažkokie anoniminiai alkoholikai, dar kažkas ten labai daug yra gerų praktikų, o tai tada.

1:19:21

Man taip iš karto peršasi mintis, jog narcizai kritikos nemoka priimti.

Labai sunkiai priima.

Ir, aš, pavyzdžiui, visada turiu irgi nori, nenori tų neiš ne neišvengsi bent 2 3 narcis turiu klientus, tai aš taip jau kai reik sakyt kritiką, aš jau taip pati oro įkvepiu ir sakau, nu, aš turiu dirbt savo darbą sąžiningai, ir aš tada einu pati jausiuosi nusi, vertinu tai, kad aš ne paprieštaravau, jei jam žinau, kad supyks, žinau, kad bus veidas nemalonus.

1:19:52

Žinau, kad gali net kitą kart ateit ginčytis, taip prisiverčiau jam pasakyti tą kritiką.

Bet ir pasakau gerų dalykų tokį truputėlį buvo tavo.

Arba kamštinė.

Arba tokį lazdos, ir ir, ir ir meduolio principas, kad už kažką pagirti, bet paskui kažką ir į kandų, nes nu kad kažkur judėk.

1:20:16

Taikyti ir santykyje su narcizu.

Pavyzdžiui, jeigu yra draugų tarpe arba.

Jeigu narcis to neprisileisti per arti būti šiek tiek neprieinama iš tenais, ar tai į kitą kambarį išeiti, ar tai laiko neturėtų?

1:20:32

Jie automatiškai darosi geresni.

Nes čia, kaip ir tie pasenę narcyz tai, kad jeigu vaikai ribas daliu, bet reikia turėt omeny, kad jeigu vienas dieną sugalvosiu būt geras, nors jis teistas v loop tau užlips ant galvos ir vėl pradėsite ją nuvertinti ir labai dar aiškiai visada įvardinti ir aš klientam tą nuolat darau, kad nuvertinimas yra neurotinis mechanizmas, jeigu tu matai, kad kitas žmogus nežino kvailesnis, kažko neišmano tos emocijos pridėti nereikia.

1:20:58

Jeigu tu esi sveikas, tu sakai, okey mano bendradarbis a šitų vat užduočių jisai neturi.

Neturi reiškia nemoka šitas užduotis, nežinau, arba jį mokama, arba duodam kitam, o ne tai, kad jisai durnas.

Jisai debilas, jisai jam trūksta smegenų, aš geresnis.

1:21:17

Bandau bandau tą labai užtvirtinti, kad reikia įveikti nuvertinimo.

Hiperkompensacija taip vadinama, kad jeigu išlipau ne ta koja iš lovos, tai ką nors nuvertino vat tuo pagrinde ir dirba dar tada.

Grįžtant prie narcizų, kad jie save vat atpažintų, jeigu jie to dar nėra padarę jau mes daug aptarėm, bet gal yra kažkokie tai čia jau kaip mato kiti iš šono narcizą ane, bet kaip pats narcizas gali savyje pažinti, kad jisai yra narcizas?

1:21:43

Kokie būtų red flag, kad žinot, dabar vat klausos žmogus ir galvoja?

Kažkaip tai pas mane aplinkui manęs vengia, kažkaip tai santykiai, visi nesiklosto pastovius čia piktas pastovius čia išsiliejo išsiliejo.

Galvos čia gal pas mane bloga nuotaika, dar kažkas tai, bet iš tikrųjų gal yra narcizas, kokie galėtų būti reflex tai, kad pačiam atpažinti taip čia vat.

1:22:06

Klausimas yra sudėtingas, nes tai, ką dabar pasakėt, kad išsilieju visai nebūtinai.

Gal aš tiesiog būnu per geros ir paskui tiek prikaupiau, kad jau nebe suvaldau.

Arba gal aš tiesiog šiaip esu nervuotas, bet šiaip esu mylintis ir ir geras žmogus, ir darbštūs, ir taip toliau isi pyktis nereiškia pyktis, nereiškia narcisizmą ir kad santykiai nesiklosto gal aš kaip tik ten visiem perdaug nusiauk o ir visi į mane kojas nusišluosto ir pats bėgu taip.

1:22:36

Gal aš.

Per didelis altruizmas dabar iš vidaus, kad nustatyt tikrai mano galva turėtų būti pilna nuvertinimo minčių.

Kad tas tuo durnas anassa nuo durnas, o mano 2 pusė išvis niekada man neįtinka, turi būt šitas toksai.

1:22:54

Kur visi.

Kažkokie iš toliau turi būt labai aplink konkurencija.

Pasiekimų turi būti labai sukoncentruota, daug dėmesio ir daug gyvenimo, kad labai man vat.

Jeigu aš turiu pavydo jausmą, kitų pasiekimams stiprų irgi red flagas, kad aš konkurenciją.

1:23:10

Iš esmės, jeigu tu darai verslą ar kažką, tai darai vis tiek sveika konkurencija egzistuoja, nes tu lygini save su kitais tam, kad verslą vystyti.

Pykčio jausmą, kad tai ar turėsite.

Nusižeminusi.

Vertinimo, kad aš kažkoks netoks ar jinai man tokį sveiką entuziazmo?

O jis padarė, aš irgi galiu darau irgi tai aš galėčiau padaryti, kad.

1:23:28

Aš irgi galėčiau padaryti, jeigu aš vat.

Būtent ar aš galiu be neigiamų emocijų žiūrėti kito žmogaus pasiekimus.

Tai va tas pat labai labai stipri raudona lemputė 3.

Kiek pas mane yra gyvenimo dar kuris nesisuka aplink pasiekimus čia gal vat pati pati geriausia, kiek iš tikrųjų aš tiesiog galiu bendrauti ir jaustis va, ar aš turiu draugų, kurie na nėra man nei kažkokie tai idealai, prie kurių aš bandau ten kartu nusifotografuoti.

1:23:57

Siekti, nes jie ten daugiau uždirba nei tie, į kuriuos kojos šluostomos, o tiesiog žmonės, kur širdies į širdį tiesiog mums gera kartu vat, kiek pas mane yra tų santykių vien dėl santykių, o ne dėl kitų nuvertinimu, ar.

Jo kur nesvarbu?

1:24:13

Statusas ir kiek pas mane yra veiklos, kur nesvarbus tą nu veiklos laiko?

Ar aš tiesiog kaifuoju kažkokiais hobiais užsiimu, bet ne tam, kad pasirodyt ne tam, kad ten kitus praleido, tiesiog kad man gera.

Teniso betainu tenisą žaist nes labai madinga ir populiaru, nes ten dabar sportuoja visi žmonės, kur ten pažintys geros arba žinote, žmonės renkasi kažkokią vietą eiti ten sporto klubą, dar kažką, nes ten pažinčių yra kažkokia nauda iš to gausi.

1:24:44

Padaryti nežinau, ar tą gali nuolat daryti, nes gaila būtų laiko, bet sąmoningai nueiti.

Aš nežinau, kažkokia konferencija, kur tau tau, tarkim, reikia pastumti prie savo verslą, tu sąmoningai nuėjai tam kartui užmezgei pažinčių labai sveika.

Bet, jeigu tu esi priklausomas nuo tokių vietų ir tu turi būtinai ten rodyt savo veidą, tai tada jau jau kažkaip liūdna.

1:25:06

Tai jau narcisizmas.

Nu tai čia dabar.

Iš karto tie vakarėliai, kur įžymūs žmonės visi eina ir taip žinot kaip iš vakarėlio į vakarėlį visi tie pat tai čia irgi jau gali būt narcisizmo ženklas.

Dabar vat įsivaizduojam jus kviečia į vakarėlį.

1:25:23

Mane kviečia į mane, yra kvietę į tuos vakarėlius.

Gali būt, kad tave pakvietė ir tau tiesiog smalsu.

Na, kas čia bus?

Viskas būna.

Įdomu tiesiog, gal kažkokių įdomių.

Žmonių tikrai būna, kad susipažįsti su kažkokiu žmogumi.

Aišku, ten būna labai daug, nors aš iš tokių vat atsimenu dabar kelis tokius vakarėlius, kur ten ant raudono kilimo fotografą.

1:25:43

Tai taip ten gana keista.

Ta publika yra tikrai labai susireikšminę, labai įsitempę labai šalti tokie neina į tą draugišką ryšį.

Bet yra tokių, kurie netyčia atėjo, kurie iš smalsumo atėjo tie, kurie tiesiog dėl to, kad pakvietė iš iš dėkingumo, atėjo, nes žmogus, kuris daug pasiekė, jis irgi ten gali būti pakviestas visai, nes bet jisai nesiverš ten labai daug eiti, nes pati atmosfera yra nelabai nelabai.

1:26:14

Kai kam tai yra darbo dalis.

Tiesiog jis negali neiti, jam privaloma atstovauti ar kažką tai tai vat tai.

Negalima pasakyti, kad jeigu tave kviečia, tu esi nacistas be, bet jeigu tu jau labai tą vertini, labai to nori, tai gal tada jau kažkas.

Į negerą pusę.

1:26:31

Na ir dar.

Kažkokie tai būtų ženklai iš vidaus ar ne?

Manau, šitie patys svarbiausi šitie patys svarbiausi ženklai.

Tai tiesiog nuoširdžiai paklausęs va dabar paimam šiandien vakar užvakar, kiek aš ką nors nuvertinau, kiek mano mityba buvo šitų minčių papa pamatuot galima kaip m nuvertinimo indikatorius, nes jeigu aš nuvertinu kitus, reiškia aš automatiškai kelių save tai vat, kiek aš tuo gyvenu pats.

1:27:01

Svarbiausias dalykas.

Pati svarbiausia gynyba kaip vadinama, o noras būti.

Reikalingam.

Ar yra kažkiek, tai susiję su tuo, ar tai yra visai kas kita, jeigu aš esu reikalinga.

Nepakeičiama ir tokia nuostabi tokia globėja tokia u žiūrėkit, kaip aš kitiem daug padėjau, aš geras žmogus, aš geras žmogus.

1:27:20

Tai tada čia narcisizmas dar vienas, bet jeigu aš tai ma, tiesiog noriu, būsiu žmonėm, nori būti, nuo noriu draugaut, nuo noriu pasitarnauti, matau, kad kenčia, noriu kažką padėt, kad šypsotųsi čia visai ne čia jau altruistai taip dar čia.

1:27:38

Tiesiog.

Būna žmonių, kurie gerai jaučiasi tada, kai jie yra darbe reikalingi, kada jie gali?

Kažką tai padaryti, kažką nudirbti jie draugam reikalingi, jiems dažnai jiems skambina visi pat ačiū autorystė, o ne nacistas.

1:27:55

Beje, nelabai mėgsta daryti veiksmų, kurie netarnauja jo medalį jam, tiesą sakant, visai nemėgsta.

Tiesą sakant, jau purtosi, reiškia draugams.

Padėti tiesiog iš altruistinės idėjos nepadės, nes nejaus jausis.

Kad labai be reikalo su eikvojo laiką prikiš ir šiaip labai neskubės padėti, nebent jisai galės labai pasigirti.

1:28:19

Įdėjęs į feisbuką štai va čia va draugui padedu, žiūrėkit, koks aš nu tada taip čia kur?

Vienas kartą metuose nueina pavedžiot ten šuniuką prieglaudoje ir, svarbiausia, nuotrauką įdėt.

Tai čia jau narciziškas elgesys.

1:28:36

Nors gali žmogus šiaip tiesiog spontaniškai ten pakliuvo idėja.

Tai vat reikia žiūrėti visumą tų dalykų.

Ne pagal vienas nenuspręsta, ar gali būti.

Skirtumas kažkoks tarp narciziško elgesio su draugais ir su partneriu ar viską lygiai tą patį naudoja ir su draugais, ir darbo vietoje.

1:28:55

Patys blogiausi artistai yra su partneriu, atrodo.

Artimiausia auka ant jos galiu trinti kojas kiek nori.

Vat reikia pažiūrėt pro rakto skylutę, ką daro su 2 puse.

Tai pagal tą labai daug nustatysime, dėl ko tas 2 puses ir kviečiu terapiją a antroj vietoj būtų su vaikais, tiktai čia turėkim omeny, kad kartais tie į tuos vaikus labai daug įdedama, bet su jais nebendraujama.

1:29:22

Nėra to ryšio, kad tiesiog pabūtų.

Bet jokio šilto ryšio su vaikais nėra taip arba vaikas.

Dar gali būti tie mamos psichologus, kad jinai ten savo problemas pasakojo, kaip ten, jei vyro jo rasti neišeina.

Ten kokios išmieros jos batai, taip toliau.

1:29:39

Na vienas žodžiu, vaikui yra rolei, jis nėra gyvas, padaras jam yra jis kaip lėlė tos ar kitos rūšies.

Ar tai yra juoda avis?

Ar tai yra mamos klausytojas, ar tai yra prizas, ar tai geriausias mokinys?

Jisai nėra gyvas žmogus, kuriuo domimasi, o tai skyrybų atveju.

Pavyzdžiui, jeigu poroje yra vienas narcizas, kai išsiskiria tėvai, koks elgesys tada išsigrynina irgi partnerio buvusio partnerio žeminimas prieš vaiką.

1:30:06

Tikrai per skyrybas nacistai kai kurie elgiasi labai labai baisus.

Iš pradžių jie maldauja, žinoma, sugrįžti, nes jiems tai nuvertinimas ir didžiulę traumą, ir paskui jie dėl to, kad jiems tai yra tokio dydžio trauma.

Jiems tai yra sutrikimas, jų asmenybės.

Jie gali neįtikėtinai agresyviai ir vat tas vat vaiko nustatymo sindromas.

1:30:25

Prieš tėvą tik ryškiau.

Būna, kad nors išsispręs mamos, bet būna, kad ir tėvai dabar jau visai ne pirmą kartą girdžiu, kad vyrai nustato prieš moterį.

Yra na.

Tiesiog vaikas įtraukiamas ir jam nuolat transliuojama.

Netgi mielai pasakojame visokie, kaip tas kitas partneris, koks jis baisus ir vaikas iš tikrųjų pradeda tikėti ir ir tas vaikas gali būt net iki paauglystės, nebūtinai tai turi būti 5 metų vaikutis ir jisai pradeda tikėti tuo nustatinėjimo, nes kitoj pusėj.

1:30:56

Turime, kaip taisyklė, kaip tik trūksta sugebėjimo apsiginti, pasakyt kažką tai, kad čia neteisingai vyksta ir tas nustatymas paprastai dar pradedamas tendencingai ir slapta kurį laiką ir tiktai paskui jau išeina į atvirą.

Tai milžiniška milžiniška padaro vaiką.

1:31:13

Beje, kai kurie seni narcyz tai nustatinėja anūkus prieš tėvus, o daugmaž irgi gana dažnas reiškinys, kad va tavo mama tavęs nemyli matai man čia atvirai atvežė tave numetė, o ten neaišku, kur eina, ką daro ir tie ir gali sukiršinti net čia prieš savo dukrą taip gali nustatyt na, ką jau kalbėt prieš kokią nors tenais marčią.

1:31:37

Tai va tai tas į arba jį netgi narcis tas, kuris 2 vaikus turi bando supriešinti juos vienas prieš kitą, kad tu čia mano mieliausioji dukrele, o šitas čia balvonas arba va žiūrėk, jisai man tiek padėjo.

Jisai man va tiek nupirko tokio dovanotų, ką vienas žodžiu toksai vyksta nuolatinė manipuliacija tai.

1:31:58

Tai skyrybų atveju labai labai baisus, būna labai pavojingi tokie tėvai.

Turto dalybų atveju tai vienas viską palikti kitam nieko taip.

Testamenta.

Bet dažniausiai testamentų labai manipuliuojama, kad tuoj aš mirsiu arba aš tau čia nieko nepaliksiu.

1:32:15

Ne aš kaip tik ruošiuos tau viską palikt.

Tai tu dėl manęs viską daryk labai toksai.

Bet svarbiausia, na toks išnaudojimas uzurpavimas, kad oi mano silpna širdis, kiek man beliko gyventi, o kur jūs esat va kaimynų, tai kas dieną dukra skambina ir ir kiekvieną atvažiuoja, reiškia šeštadienio tų, kodėl neatvažiuoja vat nuolatiniai tokie lyginimai, šantažavimas, spaudimai, naudojimuisi nuvežti ten nuveš.

1:32:42

Kur.

O šiaip.

Ten yra.

Labai tamsa sutirštėja.

Link senatvės labai išryškėja, nuolatinis gyrimasis va, čia aš su prezidentu stoviu čia aš tą pasiekiau.

Na pasikartos užsifiksavimas ant praeities pasiekimų.

Arba ką jūs kvailiai žinot, ar jūs mano gyvenimą nugyvensi?

1:33:00

D jūs tada žinosite arba ilgisi ten koks nors vienas vaikas, išvykęs į užsienį, va ten mieliausiai dukrelė, o čia kita dukrelė rūpinasi aplink šaknį, o tu tai čia kvailėja niekada.

Netinki.

Pasiekė vat anūkėlių.

O tu ką pasiekei taip arba tu?

1:33:17

Vis nemoki manimi rūpintis, nors šita rūpinasi vienas niekuo, nesirūpina.

Tai vat toksai labai vyksta intensyvus manipuliavimas žmonių viršytas.

Jeigu.

Tai yra giminės ryšyje.

Kaip elgtis tam, kuris yra šitoje vietoje auka, kurį vataipva žemina.

1:33:33

Nu, juk čia juk šeima, tu juk ne išsiskirti gali išsiskirti, ar nepaėmė išsiskyrė, kad ir po 3 po 7, nesvarbu, kiek metų išėjo iš santykių.

Viskas tą žmogų pamiršai, o kai ir tai yra tie vaikai, tai yra seneliai.

Kur tarkim tu turi brolį sesę jį aukštai garbina, o tave menkina s kaip šūdą, kokį ar ne ten nežinau močiutė, ar senelis vienas visą laiką duoda €5, o tau nieko neduoda.

1:33:59

Ten i kaip tokioj vietoj, jeigu tu papuoli į tos aukos vietą, ką tada daryti?

Mhm.

Labai svarbu išeiti iš mūšio lauko, užsidėti ribą ir pasakyti stop vat psichologinio smurto.

1:34:17

Aš savo atžvilgiu ne nebeleisiu ir tos šeimos žaibolaidžio.

Aš daugiau nebebūsiu tiesiog mažinti, mažinti buvimą, ten bendravimą, dėti ribas.

Beje, kai beje, kai sumažini bendravimą ir uždedi ribas, būna, kad pradeda elgtis šiek tiek maloniau, nes išsigąsta, kad tu gali iš viso.

1:34:35

Gali iš viso prarasti.

Taip aišku.

Net ir praradę gali likusį gyvenimą tave keiti tiem kitiem, kurie ko, bet jau tau nebeskaudės, taip sakant, o šitie vis tiek jau nieko nebesiklauso.

Jam ne nustatinėt gali visa giminė prieš tave na kiek pasiekia, bet vėlgi ta giminė, na, ką jie jiems nerūpi, svetimus, konfliktus, veltis, taip sakant nepervertinti galios narcyz tu, nes jie grasina tuo, kad jeigu tu ten neatvažiuosi, ar ką aš visiems papasakosiu, kad žinotų.

1:35:07

Tiesiog išjungti kiek įmanoma tai blaiviau pažiūrėti, ar tikrai čia ta grėsmė yra, nes dažniausiai tik grasinimai, ir ir ir atsitraukti, ir kartais tiesiog reikia užmokėt, kad kiti žmonės šiek tiek pasirūpintų tuo nacistų, kurių atžvilgiu jis ne smurtauja psichologiškai ir kuriems nepadarė žaizdų praeityje.

1:35:26

O pačiam jau išlikti tokioj na ir ir jeigu vis tiek dar reikia bendraut, o ten tokia destrukcija vyksta bendrauti prie trečiųjų akių atvežti vyras žmona kažką kaimynas.

Bet tenais uostas išlaikys.

Veidą ir bus visiškai malonus ir reikalus, visokius aptarti irgi girdint kokiam 3 žmogui, kurio nacistas bijo, prieš kurį nori pasirodyt normaliu a, nes reikia gi.

1:35:51

Pa parodyti savo geriausią versiją.

Kaip ką darysite?

Na, kiek paskui darys kiek ne, bet bet kad išvengti tos tiesioginės ugnies tave, nes na tai mus labai blogai veikia, kam gadint savo sveikatą tai.

Išsiaiškinama, kad blogiausias santykis yra su partneriu, tada su vaikais, tada trečioj vietoj.

1:36:11

Na trečioj vietoj.

Jau būtų, ko gero, bendradarbiai, su kuriais kartu daro ir tuos, kuriuos galima pažeminti, nes draugų toksiški santykiai.

Jau taip čia visur toksiški.

Tai viršininkai narsiais tai labai baisus, būna tikrai pavaldiniams, kurie negali nedrįsta tenais bijo prarasti darbo vietą, atlyginimą.

1:36:31

Jeigu ar kokie verslo partneriai arba kiti bendradarbiai, tai irgi mat nes draugai.

Mes draugus matome vis tiek tokį šventinėm progom narcyz tai su draugais dažniausiai sutaria gražiai ir vaizduoja jiems demo versiją visą laiką.

Ir aišku.

Mėgsta varyti ant kažko ir būtų auka, susirenka kokių moterų tenais grupelė.

1:36:51

Na, ir keikia tada tuos vyrus, sakysime, nes va.

Draugės palaikys sakys, ką tu tu juo jisai tavęs nevertas aš.

Taip toksai vyksta ir vyrai.

Irgi panašiai?

Taip, taip, taip, tai va toksai naudojimas draugų tam, kad nuvertint visus kitus šalia jų ir dar pasikels savo vertę, bet jau ant pačių draugų tipiškai mažiau varo tiesiog gal būna šaltesni.

1:37:18

Jeigu tiems draugams reikia padėti, jeigu turite draugą ar draugę, narcis, įstatai, vargu ar tas žmogus, kai tau reikės, jau atbėgs vargu, ar jis daug iniciatyvos rodys tame draugavimas.

Nebent rodys iniciatyvą, kai nori dar ant kažko pavaryt, kad tu pabūtum ausimis, tai toksai specifinis ten tas draugavimas, sakysim, tai nėra tikros gilios nuoširdžios draugystės ir tas draugas, nors išsi stas neatbėgs tau bėdoj padėti, bet bet čia jie stengiasi nesusipykti.

1:37:43

Dažniausiai nacistai tik su draugais ir turi tuos pozityvius ryšius ir paskui modeliuoja kaip vėliavą va visos draugės mama myli, o tu tų, kokia baisi tam kokiai dukrai ar kažkam va, tu ne tavo baisus charakteris, tu egoistė, ką tik ir norėjau.

1:37:59

Yra narcizai gali turėti draugų.

Šaltinis gali.

Ir tuo tuo tikrai didžiuojuosi ir įvertina save va, aš moku bendraut, žmonės mane myli, o ten ta demo versija ir ir kur stengiasi per daug.

Nebūčiau lietų, draugų, nes patys pavargsta nuo demo versijos tai.

1:38:15

Narcizui nėra svarbu būti gerbiamam, bet jam labiau svarbu būt tiesiog mylimam ir ir geriausia mane tai gerbiamam labai.

Svarbu.

Mylimam is to.

Noretu taip, bet jisai gerbiamais tikrai rinktųsi kaip pirmoj vietoj tai labiau.

1:38:32

Svarbu būti gerbiamam ir įvertintam.

Taip na jis kaip pasimaišęs dėl šito poreikio, jisai viskas aplinky suverta viskas, bet būtinai tai už.

Tikrai.

Pasiektus kažkokius darbus, ar gali būti, kad narcizas?

1:38:48

Nori būti vertinamas net už tai, ko jisai net nepasiekia, bet, be abejo, jisai.

Mėgsta padidinti savo, ką jisai darė išpūsti sureikšminti.

Tarsi tai būtų, sakau, gali sutikti, kokį nežinau, halės turgų nueit ir pamatyt, kad kai kurios parduoda pardavėjas.

1:39:05

Daug reikšmingesnis už kitas, nes jų tenais.

Nežinau kokios nors triukas ar megztinė, ypatingesni ir dar jinai kažką ypatingiau daro.

Tai nesusiję su objektyviais pasiekimais ta laikysena.

Priminė.

Tos rytų šalių žmonės, kuomet nuvažiuoja į turkiją ir ten, kokią gruziją ar kažkur tai ir tenai, atrodo tiesiog taksistas, kaip prezidentas, kaip povas vaikšto tenai ta mandra kalba tokia atrodo.

1:39:36

Nu, tu svarbiausias žmogus gatvėje jisai maždaug visiems aiškina, ką daryti ir taip toliau tai čia, o yra kultūrinis, kažkoks dalykas su su tuo narcisizmu.

Ar tai nesusiję?

Galbūt, kad.

Asmenybės sutrikimai yra skirtingo lygio, tai baisiausia yra psicho patinai.

1:39:55

Narcyz tai yra po to, o paskui jau ne euro neurotiniai taip vadinami tai čia ir apstesnė, ir depresiniai, ir demonstratyvus.

Tai kuo šalies emocinio intelekto lygis žemesnis, tuo daugiau mes rasim psichopatų ir paskui ir narsiais.

Tu kuo aukštesnis, tuo mažiau šitų tipų bus, tuo daugiau bus, bet, pavyzdžiui, ir palyginkim Rusija ir skandinavijos bet kurią šalį rusijoj tikrai ir psichopatų, ir nacistų, oho, arba toj pačioj vat.

1:40:20

Kaip sakot, gal tą turkiją ne taip baisiai pažįsta Turkija, gruzija, bet ten vis tiek yra daugiau.

O paimk dabar, kokią skandinavijos šalys, žmonės, tvarkingų čiai, tokie taisyklių laikosi, šypsosi.

Tai tokia opcija sikų šalelės tokius, kur viskas, kur daug mažiau tos tokios tiesioginės destrukcijos, daug labiau balansuotas tas gyvenimas.

1:40:41

Aišku, jie turi savo neurozių, bet tos neurozės yra daug menkesnio laipsnio ir žmonių santykiai daug šiltesni.

Čia dar vienas įdomi.

Tema obsesinis kompulsinis sindromas, tai čia tai čia.

Galima dar vienas.

Laidą sukurti tai aš manau, kad šiandien aš tiesiog noriu padėkoti už šitą išsamią.

1:40:58

Narcissistic iš ko gyvenimo analizę, tikiuosi, kad žmonės jau dabar tikrai.

Atpažins ir, kaip ir jūs sakėte, galbūt tai, kad apie tai daugiau kas kalba, kaip ir mes šiandien priverčia tuos altruistu s pradėti daugiau domėtis ir matyti, su kuo jie yra santykiai ir kažkokius priimti veiksmus ir nebekentėti.

1:41:22

Norėčiau pasakyti.

Kad tikrai nacistų siųskit į terapiją yra tokia schemų terapija, labai gerai padeda, jiems yra schemų programos terapijos, kurie gali bent jau susivokti, ką jie daro dar geriau mo.

1:41:37

Mokymai bet jeigu.

Na.

Aš pati tai darau, kažkaip juos galima pasiekti tada dar.

Vienas paskutinis klausimas, jeigu mes norime turėdami santykį, santykį su narcizu jam padėti?

1:41:54

Šiek tiek bent 15 20 % pagerinti savo charakterį.

Kaip jam tinkamai pasakyti, kad jisai kreiptųsi pas psichoterapeutą?

Nes vėlgi čia gali nuskambėti kaip kritika ir kaip pažeminimas, ir jisai šitą tikrai atmes, kaip tą padaryti be konflikto, bet su gera intencija, tada aš siūlyčiau.

1:42:15

Jam vis tik nupirkti dovanų mokymus.

Mokymus terapinius, o jei nes nors jis tai ateina, arba tada, kai jiem viskas sugriūna, jie atbėga, tada būna jausmingi mieli žmogeliai, kol kol jam nepradeda gerėti arba įteikti tai kaip pasi tobulinimą, kad va sakysime, žinau, kad tu nori išmokti geriau suprasti žmones darbe, sakysime, va prašau tau dovanojo psichoterapinę konsultaciją arba mokymai net ir konsultacijas dovana eiti šiek.

1:42:48

Tiek įvynioti.

Įvynioti meduolį, tobulėti.

Toks jau tobulas esi, bet dar patobulinti supratau.

Labai gerai ačiū genovaite, ačiū visiems, kas žiūrėjote.

Labai smagu, kad prisijungėte.

Labai smagu, kad mes jau esame arti 100000, o gal jau ir esame su 101000?

1:43:07

Nežinau, kaip tik šiom dienom esame arti 100000 prenumeruotojų.

Tai tema nepamirškite uždėti laiko parašyti komentaro bent jau širdutės ir paspausti mygtuką, prenumeruoti.

Ačiū jums dar kartą ir susimatysim jau kitą savaitę iki.