Ką reiškia išbūti santykiuose 30 metų? Kur yra Rūtos Mikelkevičiūtės meilės formulė ir kaip jie su vyru sprendžia konfliktus. Laidoje Rūta Mikelkevičiūtė pasakojo apie TV realybę ir reitingus bei kodėl nematome ugdančių laidų ir ko reikia, kad tai pasikeistų. Ji pasakojo apie savo mitybą, santykį su šeima, keliones bei davė patarimų jaunoms poroms, kaip sukurti tvirtus santykius.

0:00 Pradžia.
0:58 TV realybė.
7:07 Žolynėlis.
8:31 Nuomonės svarbumas.
14:48 Balansas tarp asmeninės ir žmonių nuomonės.
17:23 Carspot.
18:53 Įtikimas publikai. Nuomonės reiškimas.
23:13 Ko Rūta niekada neviešintų.
25:10 Baimė reikštis viešai.
26:51 Kertinis momentas, kuris padarė žvaigžde, sėkmės istorija, auklėjimas.
30:03 Kaip buvo sukurta laida “Nuo iki”?
31:44 Požiūris į brandinius rūbus, prabangūs daiktai.
36:21 Kaip išmokti nesilyginti su kitais ir gyventi savo gyvenimą.
39:20 Žvaigždžių liga, juodas sąrašas.
43:21 Laidų montavimas, laidos kūrimas.
47:32 Santykiai, santykių paslaptis.
50:16 Kodėl poros skiriasi, moterų savarankiškumas.
53:21 Antra pusė geriausias draugas.
55:02 Kaip nesusikonfliktuoti turint daug trinties, santuoka.
56:47 Konfliktų sprendimas.
57:47 Pamatiniai dalykai svarbūs partneryje.
1:00:28 RecordInVilnius.
1:01:02 Kaip tavo vyras jaučiasi santykiuose su tavimi?
1:03:18 Svajonių kelionė.
1:06:05 Maistas, maisto gamyba, santykis su maistu.
1:11:57 Kas tau yra laimė?
1:12:58 Atsisveikinimas.

Laidos pokalbis

0:00

Netrukus su jumis pasinersime į įdomų ir prasmingą pokalbį, bet prieš tai aš noriu tik kelių jūsų akimirkų visų pirmiausia daugiau negu 60 % jų stebinčių šias laidas neprenumeruoja šio kanalo, todėl labai jūsų prašau, tai užtruks tik vienas sekundę paspausti mygtuką, prenumeruoti.

0:19

Na, o jeigu jums patiko laida, nepamirškite uždėti laiko ir, aišku, parašyti komentaro bent jau širdutės.

Tai padės mums augti.

Ačiū jums labai ir smagių peržiūrų.

Žiūrovas sako, štai jūs ką jūs ten rodot, kiek tai galima rodyti?

0:37

Nu, mes tik.

Galim tik gūžtelėti pečiais, išsitraukti kreives ir, sakyt, soriukas.

Mes darome tai, kas žiūrima tai, jeigu aš saugočiau laidą arba tau kurčiau laidą, tai aš daryčiau.

Laida apie gyvūnėlius va čia būtų aš labai norėčiau.

0:56

O tau ne ne ne apmaudu, kad mūsų žiniasklaida iš esmės portalai televizija pumpuoja būtent tą popsą ir jeigu kokia yra gilesnė tema, kur ugdytų žmones?

Būtent tokios laidos nėra kuriamos arba jos nėra žiūrimos ir ir nepopuliarios.

1:18

Kaip rimtos temos ar ne, tam tam tam tikri žmonės apskritai išėjo į youtubą.

Jie gali leisti sau kurti tai, ką jie nori visai ne taip vadinamai generaliniai auditoriai ne bendrai auditorijai, nes mes gi privalome būdami paimtame.

1:35

Tai yra geriausia laiku kurti kuo daugiau, kad žmonių būtų supranti kuo daugiau žmonių.

Žiūrėk, kartais atrodo, man iš viso žinai, kad tu bukiai.

Realiai.

Aš ir norėjau pabrėžti, supranti.

Už tai skaitykite knygas rimtai aš turiu vienas tokią istoriją su vienas tavo heroje ir kur galvojau, gal neviešinsiu, bet pagalvojau, kad paviešinus.

1:57

Žinai, kai tu sakai, kad bū ki na mi žmo nės ne ta ne tai man ir atrodo, kad žinai, kad mes su tom laidom.

Popso laidom, aišku, aš suprantu, kad televizija, kuria tai kas žiūrima ir žmonės.

Žmonės skundžiasi, kad nėra gero turinio, bet tuo pačiu jie patys to gero turinio nežiūri ir dėl to prodiuseriai nėra sudominti to gero turinio kurti dėl to, kad kas yra geriau investuoti tą patį tą pačią energiją į turinį, kurį tikrai pažiūras 100000 žmonių.

2:26

Ar investuoti tą pačią energiją ir kur tu dar ant klaustuko ar 10000.

Pažiūrėjęs verkus po laidos, žinot, tokios visiškai misijinės laidos.

Kuri buvo skirta donorystei organų donorų dienai.

2:43

Buvo nepaprastai jautrios istorijos ir tos istorijos, kurių verta paklausyti, kad galėtum padaryti.

Nežinau reviziją savo gyvenime.

Kas yra svarbu, kokie yra tavo prioritetai ir kad suprastum, kad.

Kas yra gyvenime drama?

3:01

Kas yra menkniekis ir dėl ko iš tikrųjų verta rautis plaukus, o dėl ko apskritai neverta nervintis, tai va tai šita laida buvo apie tai jaunos moterys, mamos, netekusios vaikų ir aš atsiverčiau kitą dieną reitingus ir aš kaip tik tada ir savo sekėjams, ir ir maros net feisbuke parašiau, žiūrėkit, štai yra tokie reitingai.

3:32

Reitingai yra žiūrovai, tai nėra skaičiai.

Šiaip sau iš dangaus paimti.

Tai reiškia žmones suprantat ir tada užsiveria diskusijos.

Niekas nežiūrėjo, bet visi žino, apie ką buvo kalbėta, supranta ir aš tada sakiau, žiūrėkit mes, o lygiai po savaitės mes kuriame laidą, kurią tikrai aš kaip kūrėjas ir kaip mama turinti vaikų aš jus kviečiu pažiūrėti dėl to, kad jūs pajusit.

3:58

Visai kitokį turinį pamatysite žmones, kurie, kurie yra labai daug išgyvenę, ir kuri ir kurie tikrai turi ką papasakoti ir spėkite.

Reitingai tai yra žiūrimumas, yra ži nu ta ta prasme dugna duobė.

O ką tai reiškia, tai reiškia, kad žmonėms yra neįdomu.

4:17

O, ko reikia?

Labai įdomu, tavo žvilgsnis į.

Pokytį.

Ko reiktų, kad mes padarytume lūžį ir žmonės pradėtų žiūrėti jautrų.

Žmonės pradėtų žiūrėti turinį, kuris ugdo, kuris.

4:38

Tobulina, kuris kažką palieka, bet tai nebūtų žinai, tiesiog aš girdžiu skundus iš pačių žmonių, kurie žiūri, bet ją ir spaudžia, ir vėl portalai rašo, kaip kažkas išsiskyrė ir vėl portalai rašo, kaip kažkas kažkur ilsėjosi ir vėl portalai rašo, kodėl nerašo apie nobelio premijas, apie laimėjimus, apie nugalėjimu s ir taip toliau.

4:57

Bet tada paskambini portalą ir sakai, žiūrėkit, išėjo tokia ir tokia laida, tokia jautria tema gal nori parašyt ir sako, ne, o gal išeis, kokia skandalinga tema ir sakau, kodėl jūs tai darot, nes neskaito ir tada tie, kurie skundžiasi tai kodėl jūs neskaitot?

Tai čia uždaras ratas, bet aš čia negaliu sutikti su tavim todėl, kad giria, kiek atsirado podcast žmonės net išeina iš tos pačios televizijos, nes jie jaučiasi.

5:22

Na, tokioj tokioj dėžutėj tokiam kambary.

Kuriame tu jauti, kad tu esi išaugęs ir tu nebegali pats būti, nes aš labai arba tu susikuri sau tokį projektą, kuriame pats augi, nes ateina tam tikras laikas.

5:39

Kai tu iš tikrųjų keli klausimus palaukit, kodėl aš turiu kalbėti su žmogumi?

Ir.

Kuris nebaigęs, kuris pagaliau neskaito knygų, kuris niekina tave kaip žurnalistą, kaip vedėją, kuris atėjęs, sako, beje, dabar labai.

5:59

Aš net nežinau, kas yra nutikę.

To toks tokia kultūros banga a atkeliavus arba ne kultūros.

Ir, aš su tuo kaimo nesėdėsiu.

Čia arogancija kokia čia?

6:14

Seniau nebuvo seniau iš tikrųjų nebuvo, nes mes sėdėjome vienas šalia kito.

Aš suprantu politikus, nes juos dabar konsultuoja apie piaro agentūros ir strateguoja kaip vienas nuo kito.

Jie gali pasi siurbti.

6:31

Na, tavo populiarumo, nes jeigu aš sėdžiu šalia lyderio, tai aš jau pozicionuoja si mū sų šiek tiek auditorijos dengiasi.

Nuolaidos ir jus paskatinti atrasti lietuviškos arbatos tradicijų dvelksmą su žolinėje.

6:47

Kiekvienas jų produktas gaminamas iš natūralių aukščiausios kokybės ingredientų, kad jūs galėtumėt mėgautis ne tik išskirtiniu skoniu, bet ir nauda sveikatai, žolynėlis siūlo platų pasirinkimą nuo žolelių arbatų iki funkcinių mišinių, nuo natūralių arbatos koncentratų iki smartfood produktų, kurie padeda praturtinti kasdienę mitybą, skaidulomis ir baltymais.

7:09

Šį šaltą rudenį ar ateinančią žiemą mėgaukitės šaltalankių, svarainių ar citrinos ir imbiero skoniais.

Jie sušildys šaltą žiemos vakarą sudėtyje nėra jokių konservantų ar dažiklių.

Galima sakyti, kaip pagal močiutės receptą iš butelio galima pagaminti net 5 litrus gėrimų funkcinės arbatos sukurtos kasdieniniam vartojimui.

7:29

Jas siūloma gerti profilaktiškai, norint išvengti susirgimų, o kalbant apie smart food produktų liniją, kurios produktuose gausu skaidulinių medžiagų ir baltymų, galima dėti į kepinius vietoj paprastų miltų arba įmaišyti į košes vaisių ir baltymų kokteilius.

Paprasčiausias būdas vartoti 1 2 arbatinius šaukštelius į puodelį vandens.

7:48

O šį mėnesį prekybos centruose maksima, nepraleiskite galimybės įsigyti žolynėlių produktus už ypatingą kainą anekdotas, o ne kaina akcijos metu, tad pasirūpinkite sveikata ir skonio savo namuose.

Dabar, o mes grįžtam atgal į laidą.

8:03

Beje, iš viso labas rūta mes net nepasisveikino m.

Pažįstama su.

Tais visų pirmiausia noriu pasakyti, kad aš asmeniškai labai žaviuosi tavo darbu, nesvarbu, kas ką tau įsakė, ar kažką tu girdėjai, ar kaip tu sakai.

8:20

Aš irgi stengiuosi atsiriboti nuo kitų nuomonių, bet.

Aš tavo laidas žiūriu.

Oj nežinau nuo nuo iki laikų dar labai labai seniai.

Tai labai žaviuosi tavo darbu ir labai dėkoju, kad atėjai.

Ačiū, kad ir aš labai norėčiau.

8:36

Žinai, grįžtant prie nuomonės.

Tu dirbi televizijoje 2, 2 ar daugiau dešimtmečių.

Jau ane jau tikrai nemažai laiko ir kaip atskiri žmonės, kurių gyvenime tau nuomonė svarbi.

8:52

Arba, kurių žmonių nuomone, tau visiškai nesvarbi, ką jie besakytų?

Žinai labai sudėtingas klausimas.

Man visiškai nesvarbi nuomonė, mano komentatorių, sekėjų.

Ir tai aš vis dėlto stengiuosi įsiklausyti ir pastebiu, kad neigiamą nuomonę ar ne?

9:12

Ji vis tiek kažkaip tai nusėda ir tu su ta neigiama nuomonė visą laiką užsikrauti toks ilgą laiką net gyveni, aš net pradėjau mokytis.

Net nereaguoti arba net neskaityti komentarų, ar ne?

9:30

Ma kieno nuomonė man yra svarbi, man yra svarbi nuomonė.

Artimųjų mano žmonių todėl, kad.

Net mano sutuoktinio mano nuomonė yra svarbi, todėl, kad mes visą gyvenimą mūsų bendrą gyvenimą mes ir dirbam televiziją kartu jis matė, kaip kaip aš tai dariau, jis matė, kuo aš gyvenu tai jo man nuomonė svarbi ir aš visą laiką pasiklausiu, kaip tau atrodo, gal aš čia neteisi, gal gal gal nedaryti taip, tai jo aš klausau.

10:05

Man svarbi nuomone.

Turbūt autoritetų aš netgi galėčiau paminėti arūną valinską.

Su kuriuo man teko ne kartą dirbti ir scenoje, ir aš mačiau jį visokį.

10:24

Ir, aš esu net verkus nuo darbo su juo todėl, kad iš tikrųjų arūnas yra be galo be galo griežtas.

Be galo Dievo dovanotos jo gali nemėgti.

Gali pykti sakyti, kad jo charakteris yra labai aštrus, jis gali tave įžeisti, bet negali nuneigti, kad arūnas yra.

10:48

Seo auditas jis yra be galo talentingas žmogus, tiesiog toksai ir jo nuomonė man yra svarbi.

Tai jis yra leptelėjęs kai kurių frazių, į kurias aš įsiklausau ir čia yra klausimas, ar aš galiu tai pakeisti?

Ir ne, nes vis tiek santykyje esi tu pats.

11:04

Ar aš galiu ar negaliu?

Tavęs tai nežeidžia, kai tau pasako kažkokį tokį griežtesnį komentarą ar vyras?

Leidžia, taigi mes visi visi esam žmonės iš to paties molio, tik aš galbūt jau išmokau.

11:20

Nereaguoti taip skaudžiai.

Nes iš.

Tikrųjų tai kaip gal?

Pamoka taip, taip taip.

O sakyk.

Tu pasakei kad tau, pavyzdžiui, svarbi tiktai šitų žmonių nuomonė, bet aplinkos tavo sekėjų žiūrovų komentatorių nuomonė nesvarbi, nes nes tu kodėl, nes tu žinai, kaip tu nori daryti ir ko tu nori iš gyvenimo?

11:44

Kodėl tavo?

Nuomone, greičiausiai taip 2 vertus, tu dirbi su žmonių komanda.

Jeigu tu pradėsi klausyti kiekvieno nuomonės, kas ką pasakė, tai tu liksi be savo nuomonę.

Ta prasme tu neturėsi laiko kur pasisukti, kaip ką padaryt todėl, kad kiekvienas gi jaučia savo.

12:01

Savo nuomonę ypatingai svarbi.

Žinot, kiek aš gaunu žinučių 1000, jeigu aš pradėsiu skaityt kiekvieną, turi susikoncentruoti.

Ne, ne, ne turi turėti savo kelią ir žinoti, ko tu nori, arba kaip tu tai įsivaizduoji.

Aš visą laiką seniau aš buvau ir su kuo man labai reikėjo dirbti.

12:20

Aš seniau buvau tokia.

Tokia žalia jau vyksta, bet man atrodo, kad kiekvienas tas jaunas žmogus yra toks maksimalistas.

Tu galvoji, kitaip nei aš.

Čia taip sa žuo jant, bet iš tikrųjų tai taip.

12:35

O po to aš pastebėjau vienas dalyką, kad man tai trukdo šita nuomonė mane atskiria nuo žmonių.

Ir, aš pradėjau dirbti su savo šita charakteriu, su šituo charakteriu.

Jusdama jis leidžia.

Bendraminčių tiesiog suprasti, kad nuomonių gali būti įvairių ir ir apie tą patį dalyką nėra vienas tiesos.

13:01

Deja ypatingai kalbant apie itin asmeninius dalykus, ar ne?

Tai va tai aš su tuo dirbau, ir ir ir džiaugiuosi.

Dabar tikrai nesu tokia kategoriška ir man kaip tik.

Mintis kad?

13:20

Geriau patylėk ir paklausyk.

Kas irgi yra labai sudėtinga, nes.

Savo reikia.

Tau net kanda todėl, kad tu savo nuomonę jau žinai.

O vat tavo nuomonė man įdomi, o kodėl ta nuomonė būtent tokia?

13:36

Žinai žmonės šiais laikais iš esmės yra jautrūs, pas mus yra tavo kultūra, tokia įsigaliojant, gal pas mus dar ne amerikonai jau labai plačiai į įsišaknijusi į televiziją į kino kino filmus, kur bandoma įtikti kiekvienam.

13:51

Dėl tos nuomonės neduok dieve ką nors įžeisti, neduok dieve ką nors ne taip pasakysi ta taip, taip, taip visiškai teisingai.

Ir kodėl aš to paklausiau?

Žinai vat labai įdomu, kaip tu išmokai negirdėti?

Ir laikytis savo ir vadovautis tiktai kelių autoritetų nuomone, dėl to, kad mes gyvenam to jautrioje visuomenėje, kurioje žmonės.

14:14

Įsiklauso vos ne kiekvieną nuomonę ir tuomet tam tokiam strese gyvena, nes žinai, bando visiems įtikti ir čia vat klausimas.

Tu būdama tiek laiko televizijoj.

Kaip tu balansuoji tarp to bandymo įtikti publikai?

14:32

Kartais ne balansuoja, aš papasakosiu istoriją.

Ir, kuri labai konkrečiai susijusi, kad per keliasdešimt metų tam tikros temos, kurios buvo tiesiog gyvenimiškos ir klausimas savyje neturintis jokio užtaiso, absoliučiai jokio užtaiso kaip antai įsivaizduok, tu su žmona jis susilaukė tvaiko ir vedėja klausia, jūsų ko vat, tavo žmonos ar ne?

15:00

Kodėl jūs išėjote auginti vaikelio pasiektų vadinamųjų vaiko auginimo atostogų?

Jis gali sukelti dabar.

Tiesiog skandalai su ta potekste.

O tai, kodėl jūs vyrų tokių klausimų ne tokių klausimų neužduoda.

Jūs vat norėjot mane čia pat sumenkinti kaip moterį, ir aš tada suprantu vat apie, ką mes šnekam, kad tu turi tą klausimą žiūrėti iš. 1000 kampų, bet suprantat į į žmogaus teises norus įsivaizdavimus, lygybės ir taip toliau.

15:35

Aš be galo gerbiu visa tai tikrai taip ir staiga.

Aš žinot, kokį aš priėmiau.

Sprendimą, kaip išeiti iš tos itin nemalonios padėties todėl, kad kai sėdi aplinkui daug žmonių ir tavo pašnekovas reiškia tau nepasitenkinimą, patikėkit, tai nėra labai malonu, tu turi vienas metu, nes negaliu to nepadaryti.

15:58

Tu turi sugerti.

Čia vykstančias emocijas ir staiga turi galvoti, kaip nuraminti pašnekovą, nes tau toliau reikės kalbėtis ar ne?

Ir negatyviam santykiai tau nepavyks normaliai šnekėtis ir dar ištaisyti situaciją, kurios tu.

16:16

Kur padarei klaidą dar nelabai pagauni kas, bet aš tada supratau, kas čia yra, nes gi negyveni mėnulyje tu supranti apie vat apie tai, ką tu šneki ar ne?

Ir aš atsiprašiau jos už tą klausimą, pasakydama, kad aš labai atsiprašau, kad jeigu jūs tai įžeidė ir aš pateikiau savo asmeninę patirtį, kodėl tas klausimas man kilo?

16:42

Kodėl šitą klausimą aš uždaviau ne jūsų vyrui, bet jums todėl, kad aš esu išgyvenus, tai aš žinau, ką reiškia dirbti nuo ryto iki vakaro pagimdžius.

Bet jeigu ne istorija.

Būtų labai nesmagu, labai nes.

Susipažinkite su kar spot mažos komisas ir didelis dėmesys klientui mažiausias komisas rinkoje mokamas tik pardavus automobilį ir jums nereikės rūpintis jokiais papildomais kaštais.

17:09

Klientas yra automobilio savininkas, o ne pirkėjas.

Tikslas yra siekiamybė suteikti maksimaliai geriausią aptarnavimą saugumo jausmą ir, žinoma, maksimalias rinkos kainas už jūsų turtą papildomą garantiją automobiliui didžiausia pridedamoji vertė klientams.

17:26

Automobilis bus apsaugotas net ir po pardavimo.

Komanda turi ilgametę patirtį dirbant su automobiliais ir puikiai moka.

Užsienio kalbas deklaruoja visus pirkimo pardavimo sandorius auto house rūpinasi visais dokumentais ir lizingo sutvarkymu bei draudimu, ir pamirškite apie automobilio siuntimą į Vokietijos aikšteles viską atlieka nuotoliniu būdu taupydami jūsų laiką ir pinigus.

17:50

Dabar daug žmonių patys moka pinigus autoplius ui ir dažnai pardavinėja automobilį be reikiamos kompetencijos.

Tai gali sukelti įvairių problemų.

Ir papildomų rūpesčių pasirinkite modernią ir profesionalią įmonę kaip kar spot ir palikite visus rūpesčius.

Jiems apsilankykite auto house mokyklos gatvė 23 avižieniuose arba susisiekite telefonu plius 37061240044 daugiau informacijos rasite paspaudę nuorodą po šiuo video aprašyme ir, aišku, pasinaudokite paslaugomis jau šiandien ir įsitikinkite patys, kodėl jie yra geriausia, ar neina.

18:26

Viskas link to, kad greitu metu tiesiog televizijoj.

Bus labai sunku vesti laidas dėl to, kad na reikės labai daug apgalvoti, kaip užklausti kažko tai, kad kažko tai neįžeisti.

Neduok dieve iš tikrųjų žinai?

18:43

Jau čia.

Be abejonės kiekviename.

Klausime bus grupė, kuri už ir prieš tuo klausimai ir yra.

Va būtent ir, pavyzdžiui, laidos gi užduotis yra ta, kad joje būtų kuo daugiau skirtingų nuomonių, nes tada tu gali pasisemt net pats pasimokyti.

19:02

O kodėl kitas žmogus taip galvoja, ar ne?

Tai va tai, ką mes pastebim ir kas man iš tikrųjų yra?

Didelis liūdesys.

Ir iškeisčiau manęs paklausė, bet čia vat labai į tai, apie ką tu šneki.

Kiek per keliasdešimt metų pasikeitė?

19:20

Mūsų požiūris vienas į kitą, turbūt temos gvildenamos, ką galima televizijoje, ko negalima, tai aš va taip galiu.

Galiu perbėgti trumpai, ar ne?

Kaz kas iš pat pradžių nuo pliusų pradėkim.

Kas mane džiugina?

19:38

Kad žmonės tapo iš tikrųjų labai atviri.

Ir tam tikri dalykai, kas seniau buvo gėda?

Kas seniau prisipažinti būt būtų tragedija.

Galėjai netekti darbo dėl to netekti ramybės šeimoj sulaukti gausybę patyčių.

19:56

Net prisipažinimas, kad tu sergi sunkia liga vėžiu, tarkim, ar ne?

Dabar žiūrėkit žmonės kalba viešai, jie dalinasi savo intymiausiais vaizdais parodyti savo krentančius plaukus seniau, bet prieš 15 metų.

Aš ne prieš 15, gal, bet prieš 20 tai tikrai ne.

20:14

Tai reikėjo be galo didelės.

Sakyčiau, drąsos tikrai drąsos.

Ir, aš tokių turiu žmonių nemažai, kurie tą praėję, tai jie yra.

Man pasakoja, kaip net nusisukdavo šeimos nariai arba užkeldavo tokį ciongo.

20:30

Kodėl tu taip padarei?

Kalbėti apie.

Tai, kad tu turi kažkokią negalią, arba tu, pavyzdžiui, sergi.

Depresija.

Iš viso dabar tas kalbėjimąsi depresija, apie santykius, apie lankymąsi, pas psichologus, psichoterapeutus psichoterapeutus.

20:52

Tai čia atrodo tiesiog tema įprasta, apie kurią galima kalbėti ir viešai pasakoti.

Čia yra dar vienas dalykas, ką man vienas sako terapeutas, netekęs kantrybės leptelėjo, sako žinot, kartais man atrodo ir aš tai matau, kad žmonės imituoja problemą, nes taip ją stengiasi pasislėpti, paslėpti savo neveiksnumą.

21:13

Savo tinginystę čia ne mano žodžiai čia psichoterapeuto žodžiai arba sulaukti dėmesio, bet palikim šitą temą aš tiesiog noriu vat sugrįžti į tavo tavo klausimai kito atsakymo.

Labai sumažėjo, labai išsitrynė faktiškai tai, kas yra vieša ir nevieša.

21:31

Nes, kad seniau moterys papasakotų apie plastinę operaciją, jog ji atliko, nežinau krūtis, krūtys buvo padidintos, nosis pakeista.

Tai buvo tabu.

Tai buvo labai privatus reikalas, jos pačios labai intymu ir moterys net nepasirodydavo savo vyrui.

21:51

Dabar gi transliuojama tiesiai iš iš miegamojo ir pasakojama ir rodoma, kaip tu atrodei.

Čia mes galim diskutuoti gerai blogai.

Galbūt dėl to ir erzina kitus, kad jau nu tiesiog atrodo nu nieko švento nelieka bet koks bet koks žinai gyvenime atvejais iš karto instagram storis.

22:12

Bet aš galvoju, gal aš neteisi?

Kas populiarumo norėjimas.

Dėmesio, norėjimas ir gebėjimas uždirbti.

Aš tikrai taip nuoširdžiai.

Manau, aš gi pati turiu, turiu socialinius tinklus ir aš matau, kas veikia, kas ne veikia.

Be to, aš kas kitaip tariant, važiuoja ir nevažiuoja tu pats tą patį darai ir tu gali lygiai tą patį pasakyt.

22:34

Tiksliau jau nedarau, nes dar labai labai stengiuosi atskirti asmeninį gyvenimą nuo to viso.

Viešojo ir aš tam tikrų dalykų niekaip net nedaryčiau, bet man.

Kas tau yra?

Ko ko tu niekada nedėtume į instagramą?

Niekaip aš turbūt nedėčiau, netgi tu žinai vat prieš važiuojant aš kalbėjausi su grimo meistre, o apie tai ar.

23:03

Va ta pačia tema ar būtų, ar aš galėčiau, neduok dieve, sakau vat skyrybų atveju sėdėti ir ir bendrauti su pašnekovu su svetimais žmonėmis ir dėti dėstyti intymius dalykus.

Nežinau, aš manau, kad ne kaip taisyklė mes nekenčiam gražių.

23:25

Sėkmingų žmonių, žinot, yra toks bandymas padaryt.

Aš nepasakysiu, kas jį padarė, bet aš net pastebėjau tokį tokį dalyką sudėk 2 moteris jų nežinot, tiesiog nuasmenintos tiesiog vienas graži.

Tikrai verta dėmesio, o kita tokia labai vidutinė ir kaip taisyklė paprašykit pakomentuoti, kokie komentarai dažniausiai bus otava tokia vidutinė.

23:49

Kažkodėl mes vat mėgstam tą tokį ne tai, kad vidutinybės, bet tokios au mes užjaučiam auką net nežinodami tikrosios istorijos ir tie komentarai po vata sėkminga visą laiką dažniausiai bus labai neigiami, nors mes jos net nepažįstam.

24:07

Vienintelis ginklas yra viešumas.

Beje, kaip viešumas mes dabar matome.

Vienintelis ginklas tampa vieninteliu ginklu, tampa didelėse korupcinėse istorijose.

Jei ne žurnalistai, tai mes nieko nesužinotume.

Aišku, galimybė apie tai kalbėti garsiai, ypač tokiose kaip korupciniuose dalykuose.

24:28

Tai nu fantastiškas dalykas dėl to, kad na tie socialiniai tinklai vis kas atskleidė, tiesiog davė galimybę garsiai apie tai ir greitai greitai reaguoti.

Greitai.

Bet vat sugrįžtant prie tos nuomonės, ar ne baimės nuomonės kas?

Kas mane ypatingai liūdina ir mane net gąsdina.

24:47

Mes girdim, ką žmonės kalba telefonu, tai vat aš ką noriu pasakyt.

Labai nemažai žmonių, savo tikrosios nuomonės nenoriu pasakyt, dažniausiai yra kodėl?

Dėl tos pačios priežasties atsakymas yra toks.

25:03

Aš nenoriu, kad masė žmonių mane užsipultų socialiniuose tinkluose.

Ir suvaldyt.

Man nereikia šito streso.

Mes labai dažnai, pavyzdžiui, po tam tikrų straipsnių paskambina matom puiki istorija, žmogus tikrai.

25:20

Fantastiškai papasakojo vertinga istorija, nes ją galima dar pasiremti, pasimokyti ją reikia parodyti štai kaip gyvenimą būna ir dažniausiai žinot, koks atsakymas būna, žmogus sako, aš papasakojau taip, kaip buvo.

Anot jo, ar ne, kaip aš jaučiausi, ką aš patyriau, ir žinot, ką aš sulaukiau.

25:39

Aš sulaukiau tokio negatyvo, mano vaikai negali nueiti į mokyklą, aš daugiau niekada neduosiu interviu tai vat šitas dalykas, kad aš nenoriu, aš bijau pasakyti savo nuomonę.

Yra labai ryškus.

Labai ryškus.

25:56

Aš norėčiau grįžti prie tavęs.

Žinau, kad tau vienas klausimas tikrai yra atsibodęs ir mes aš jo tikrai neklausiu, nuo ko tu pradėjai?

Bet.

Man labai įdomu, nes kiekvienas sėkmingas žmogus turi kažkokį kertinį momentą gyvenime ir aš tikiu, kad jisai buvo ir pas tave.

26:18

Gal ne?

Tai buvo asmuo, įvykis, dar kažkas.

Tu pradėjai dirbti televizijoje.

Labai jauna, kas buvo tavo kertinis momentas, kuris tau davė spurto išgarsėti, tapti populiaria ir nu tiesiog padarė žvaigžde?

26:35

Žinai mano ta istorija ir ir sėkmės receptas, mano jis nebus kažkoks labai toks įspūdingas, kad štai, žiūrėkit buvo vakaras 8 val.

Ir man.

Paskambino ne?

Ir ir šituo aš dalyku tiesą pasakius dalinuosi su jaunais žmonėmis.

26:54

Kad ta sėkmės istorija apskritai sėkmė nėra kažkoks dalykas, kuris įvyksta arba neįvyksta.

Vat mes sakome štai jei pasisekė, tai man nepasisekė.

Aš dirbau aš į juodai, dirbau ir mane apskritai nervina šitas požiūris, kad.

27:15

Koks sėkmingas tu matai?

Kaip vat jam gerai išėjo, tai jam neišėjo.

Aš tiesą pasakius, nesu sutikusi žmonių, kuriems vat taip vat viskas ant lėkštutės nieko nereikėjo daryti.

Aš nesu sutikusi tai vat, jeigu grįžtant prie prie manęs tai.

27:34

Gal gal gal aš meluočiau aš dabar taip galvoju, kad taip jau taip giliau.

Jeigu pas psichologą sėdėčiau ir pradėčiau kapstyti taip giliau, aš vis dėlto galvoju, kad mano tėčio.

Labai griežtas auklėjimas.

Nu toks.

27:54

Tai tau tikrai nepavyks, tai tavęs tiesiog net šlavėja, nepriims todėl, kad ten reikia tai tą šluotražį tai reikia, mokėt paimt, taigi tu to nemoki.

Mano tėvas buvo toks, kuris kuris taip jis mokėdavo paspausti, o kitas dalykas.

28:13

Man labai imponavo tai, kad tai, ką aš darau.

Man pavyksta aš kartosiu 100 kartų.

Turbūt aš niekada nenorėjau dirbti ekrane, aš nežinojau, kas tai yra, tai kaip tu gali dabar sakyt, nors dabar jau mes turim gausybę informacijos, norėtum skristi į kosmosą.

28:34

Norėčiau man įdomu, ar ne?

Nes maždaug plius minus įsivaizduoju, tu matei tu skaitei, o tuomet tos kosmosas jis buvo kažkur tik ne mano pasaulyje.

Tai televizijos laidų vedėja buvo kažkas panašaus.

Supranti ten žinias kažkokią skaitei dar kažką.

28:51

Labai patiko kalbinti žmones, supranti būti sraigteliu didelėje mašinoje.

Man patiko ta kalbinimą nuo žinių skaitymo tiesiog tau davė.

Kažkokį tai aš atėjau žmogus, kuris nebaigęs nebaigęs.

Žurnalistikos.

Net temų.

Nes, aš buvau.

29:07

Aš taip galvoju, kad aš buvau ta pilka pelė.

Kuri nebijojo dirbti, kuri va taip, kaip popieriuje, turi tikslą norą net nesugebanti apčiuopti.

O kas tas tikslas iš tikrųjų yra?

Tiesiog daryk, kas patiko.

Tam aš degiau supranti.

29:23

Aš sakau, tai laiko nieko viršvalandžiai.

Dieve aš dabar taip nepa vesčiau.

Ne paversčiau niekaip.

Klausyk tu sukūrei savo pirmąsias laidas.

Kokia buvo toji pirma laida, kaip tu ją sukūrei vat, kaip tu ją sugalvojo?

29:40

Kunčina tuomet buvo per sena tokia laida stalo be LS atskleidžia labai labai seniai.

Maros dabar jam žinoti.

Ir tai buvo privatus privati televizija tele 3.

Tuomet ji pasiūlė, o jūs darykite analogą kažką panašaus, nes mes perkame ne tik man nepasiūlė amžinai taip, tiesiog jis be galo domėjosi mada.

30:06

Aš buvau žmogus, kuris visiškai nesidomi mada, man kančia mada ir man tiesą pasakius dabar.

Yra lygiai taip pat ne tai, kad kančia, aš nesidomiu mada.

Man gražus stilingi žmonės, bet mada ir stilius yra 2 kardinaliai.

30:24

Na, jie.

Stilius.

Tikrai ne man aš, kadangi ne kartą man teko kalbėtis su mados istoriku.

Vasiljevo aleksandro gulevič, jis labai fainai yra apie ir buvo.

30:43

Esu buvusi ne vienas paskaitoje jis labai smagiai yra apibrėžęs, pavyzdžiui.

Kas yra kaip pavadinti tuos žmones, kur daug brendų ir brendo manyje, pavyzdžiui, arba leiblo mane, kai žmogus ateina, čia guli čia, armani čia būtinai mano chanel rankinukas ir taip, kad visi matytų.

31:04

Visi.

Tai jo atsakymas buvo tas, kad.

Šitas yra reikalas merginoms, kurios visiškai neturi skonio.

Ir man tai taip įsišaknijo, nes tai tiesa.

O kaip tu žiūri į renginius?

Rūbus vienas tokį interviu žodžiu, visai visai neseniai arūnas valinskas taip ir pasakė, ir tai turbūt yra tiesa dėl pinigų kiekio, ar ne, kad žmogus tai gali sau leisti?

31:29

Jisai sako, aš greičiausiai esu tas žmogus, kuris televizija uždirba daugiausiai, bet mano kieme stovi ki ja 2, 1 žmonos aš.

Leisčiau savo čia.

Kam hm, tada aš kalbuosi su kita moterimi, kuri yra milijoniere, kuri pati savo rankomis uždirbo beje, švietimo srityje.

31:54

Ir mes vat prieinam prie šito klausimo ir sakau gabija, o čia tikrai šitas momentas, kad batelių už pusantro 1000 tu nepirktum ir aš matau kaip žmogus.

Ne tai, kad muistytis pradeda bet tarsi teisintis.

32:09

Kad aš galiu nusipirkti net ne vienas batelius, bet aš sakau, gabija, bet jūs neprivalote aiškinti, kodėl jūs to nedarote.

Jūs tik pasakykit motyvą.

Kodėl jums tai nesvarbu ir jinai sako, bet man tai nesuteikia džiaugsmo ir laimės.

32:25

Aš nesuprantu to vertės.

Suprantat, aš nesuprantu, bet visuomenė tave spaudžia, nes jeigu tavo bateliai ne 1000 vertės.

Čia tu ne lygis ir man žmogus, kuris varto milijonus, sako nu palaukit.

Man drabužis apskritai drabužis, kuris kainuoja virš €1000, man yra per brangu.

32:47

Ir aš esu tas žmogus, kuris lygiai taip pat sako.

O ne o ne nekeista gyventi visuomenėje, kur brendai yra labai svarbu, nes pas mus lietuvoj na iš tikrųjų galima net absoliutinti, nes nes mažuma žmonių, kurie nėra automobilių brendų vergai, pas mus gi, žiūrėk, jau nu si važiavai su prastesniu automobiliu, tai tik į geresnį.

33:11

Reikia keist tik dar.

Geresnis man vyras sako gal pakeistum, o aš sakau ne man gaila.

Kokiu laužu?

Važiuoji, o aš tai gal žinai, aš tiesiog žinau.

Kaip sunkiai aš uždirbinėja pinigus, man pinigai yra vertė. 2 vertus, ar man tas automobilis?

33:32

Suteikia džiaugsmo ir. 2.

Savaitėm.

Satisfakcijos. 2 savaitėms suteiks nu kol.

Nusipirksi sodos kvapas ir taip toliau taip.

Ir viskas.

Ir viskas, bet aš suprantu vienas dalyką, tu manęs klausia, ar aš prastai jaučiuosi?

33:48

Ne, aš ne prastai jaučiuosi, nes aš esu tokia supranti, man, aš nenoriu slėpti savęs tokios, kokia aš esu.

Tai yra mano vertybė ant jos aš sėdžiu mano namuose yra 15 vištų, dėl kurių man 2 jų gyveno.

34:06

Ų namuose kvapelis buvo tragiškas, tragiškas.

Ar man dėl to gėda, kad mikelkevičiūtei mikelkevičiūtė nevaikšto ant raudono kilimo aukštakulniais bateliais ir gali demonstruoti otkutiūras?

Gal galiu aš tiesiog neturiu laiko man per brangu, tai suprantat laiko prasme, man per brangu aš nuvargusias, o čia aš grįžtu.

34:32

Pas 3 šunis pas savo šeimą, kurioje iškeptos bulvės ant stalo.

Tiesa, šuns jau matau, lapija padėta, čia supranti.

Krūva plaukų yra ar aš blogai jaučiuosi, aš nesijaučiu blogai, aš jaučiuosi gerai, nes čia yra mano rūmai.

34:50

Suprantat, čia yra mano sielai, aš aš aš esu tiek žvaigždė ir tiek turtinga, kad aš galiu sau tai leist.

Blogiausia turbūt tendencija ta, kuomet žmonės, neturėdami pinigų pakankamai pinigų, perka brendi nius dalykus tam, kad būti arčiau tų, kurie turi pinigų.

35:11

Tik jie nesupranta, kad, kaip ir su valinsku, dažniausiai tie, kurie turi labai daug pinigų.

Jie mažiausiai kreipia dėmesio į tuos brendus ir mažiausiai jiems reikia ir tada stebisi, kaip jisai su tiek pinigų važinėjo su ki ja ir mes turėjom irgi svečiuose.

35:27

Jovaiša, kuris sako, jeigu aš būčiau, jeigu aš būčiau sako tuos pinigus, kuriuos aš išleidau prabangiausia automobiliams taupias ir nusipirkęs, kaip dabar hunday arki ja, nes jisai dabar vairuoja tokius automobilius, sako, aš būčiau apmokės savo vaikų visus mokslus, o dabar sako nu va, nu gerai pasidžiaugiau, sako prabangiais mersais.

35:47

Tai gal būt čia ir su branda keičiasi dalykai.

Bet tas išmokti, nesilyginti.

Aš esu pasakojęs apie tą.

Pamoką išmokti, nesilyginti su kitais, o gyvent savo gyvenimą.

Turi suvokti, kad tai yra lenktynės, kuriose tu niekada nelaimėsi, todėl, kad taip užprogramuota.

36:04

Visada yra jaunesnių, gražesnių, protingesnių, pagaliau sėkmingesnių.

Tu visą laiką būsi autsaideris, bet per tą laiką tu išeikvos iš šitiek savo energijos.

Tiesiog niekam bet ta, kai tu esi jaunas, aš vat per save dabar praleidžiu.

36:22

Ką čia tas senas diedas pasakoja.

Apie ką čia ta rūta pasakojo, aš dar viską galiu.

Ir tu po to staiga iš tikrųjų supranti palauk stop m.

Kada supratai, kada tavo buvo stop?

O kai gimė mano sūnus, v prieš aštuonerius devynerius metus aš labai stipriai sumažinau viską, nes mano dukra užaugo mm tarp mamos lėktuvų komandiruočių visokių interviu ir aš labai taip stabdė.

36:50

Rankinė užtraukiama ne visada pavyksta ir aš mokiausi pasakyti ne.

Man tas žodis iš tikrųjų mes taip auklėti esam, kad vyresnioji karta ne kur.

Jeigu jau pasakiau, tai jau padarysiu ir beje, jeigu aš pasakiau, aš labai iš tikrųjų prieš duodama pažadą labai pasveriu.

37:13

Ar aš tai galėsiu ir, pavyzdžiui, vat dabar kaip žiūriu, kai tu kalbi su žmonėm arba kvieti į laidą.

Tie nepamatuoti pasakymai taip ateisiu, taip, aš pakalbėsiu geriau nebijoti ir pasakyti, žiūrėkit.

37:30

Man neįdomi jūsų tema ir aš tai priimsiu.

Man net tavo požiūris į mane.

Taip, taip gali būti.

Jeigu, pavyzdžiui, artūras man pasakytų, žiūrėkit, jūs mane kviečia, d bet rūta aš nuoširdžiai pasakysiu, aš neisiu dėl tavęs, nes tu man nepatinki.

37:48

Ir aš tai priimsiu, nes tai yra atsakymas, bet visi tie dabar labai madingi gerai.

Aš pagalvosiu, jūs paskambinkit rytoj, o rytoj telefonas išjungtas.

Žinutę feisbuke instagraminių atrašo.

Aš nesu, o dėl parašyk neįdomu ir viskas.

38:08

Tas nepagarbos buvimo taip nepagarba.

Visų pirma sau ir nepagarba kitam.

Žinai rūta, dabar, kai tu šitą sakai, aš būčiau klausęs ir galvojęs, nu negi taip būna.

Bet dabar jau metus laiko kurdamas laidą aš suprantu, kokią tu tiesą sakai, nes.

38:26

Ir labai dažnai ir su ganėtinai garsiai žmonėm.

Tai susiję, kad būtent jie pasižada, sutinki kažkur tai dar kažką susitarė, kad taip dalyvausiu poto rašai per feisbuką ir instagramą skambinę neatsako, neatrašo, nekelia ragelio.

Bet čia yra.

38:43

Kokia pasikviesti ir tai lengviau negu žvaigždes.

Kartais čia yra tas vat su šv.

Tai yra žvaigždžių liga, labai laikina.

Iš tikrųjų tai.

Tavo žvaigždžių liga buvo, turėjau žvaigždžių liga, buvo tokia žvaigždė jus.

Žinai, aš aš manau, kad, žinok, nebuvau žinai, kodėl aš ne aš buvau, žurnalistė, žurnalistus su žvaigžde gana sudėtinga, nes jis neturi to statuso aš ne dainininkė, kuri na scenos ikona.

39:12

Aš tiesiog žurnalistė realiai žvaigždžių kalvėje faktiškai kaip traktoristas.

Nieko bet žiūrėk, ar pasikeitė laikai?

Pavyzdžiui, dabar labai madinga gi daryti visokius atidarymus ir vakarėlius, renginius.

Beje, kur tu tavęs nepamatysiu labai retai.

39:29

Pasakau, aš iškart pasakiau, nepykit, aš ne teismo brangu, tiesiog man per brangu laiko prasme be.

Abejonės, jūs taip taip, o?

Tais laikais vis tiek tu kaip žurnalistė, vesdama nuo iki laidą valanda su rūta, tu buvai žinoma, matoma vis tiek turbūt tave kviesdavo ir nebuvo tokio momento, kur tu sutikdavai su kiekvienu pakvietimu ir eidavai ką tik bile nueit, kad tave pamatytų, kad tik įdėtų į stiliaus, nes tada nebuvo portalus tai.

39:56

Buvo žmonės.

Stilius, žurnalas stilius.

Aš gi ne.

Noras bus.

Gal buvo toks laikotarpis, bet aš tiesą pasakius net galvoju, kad tai ne žvaigždžių ligos aspektas, nors gal galima ir taip vadint, tai tiesiog jaunystė.

40:12

Ir tai normalu.

Mes kiekvienas turime savyje.

Tuštybės kiekvienas ir tai yra normalu.

Tiktai esu branda arba su išprusimu mes galime tą tą tuštybę, pažabot ja pasinaudoti ar ne kažkur pastatyti vietą?

40:32

Aš tiesiog n neturėjau tokių galimybių.

Žinai, kad kad galėčiau čia labai pasijusti, jau taip prasinešti.

Būti įtraukta į juodą sąrašą, nes aš aš esu girdėjęs, kad yra tokių ar organizatorių tiesiog su renginiais, kad yra tokių organizatorių garsių, kurie, pavyzdžiui, rašo, ten visokiems influenceriams, ten žvaigždėm taip toliau.

40:56

Jeigu 1 2 kartus atsisako ateiti į restoraną ar kažkokio renginio atidarymą, tai daugiau jiems neberašo ir nebekviečia.

Bet vėlgi.

O kodėl tas žmogus turi ateiti į į kažkokio renginio restoraną?

Kokia prasmė čia vyksta tokie?

Pagal nutylėjimą iš esmės reikalai naud kai atidaromas restoranas.

41:18

Kodėl gi kviečiama žinomas žmogus?

Nu, mes gi visi suprantame dėl to, kad tas vaizdas išpopuliarins tavo tą restoraną.

Tai tada leiskite paklausti, kokie barteriniai veiksmai?

Dar.

Tam žmogui, kuris ateina ir tuomet galima aiškintis, vienas yra šiaip smagu pabūti.

41:37

Kitas ateina šiaip di kaip apie juokauti ir tai gali būti nauda.

Nu, ne, ne, ne.

Smerkiamai taip.

Kad žmonės.

Gal aš ateinu su artūru pašnekėt, gal man šeima va šitoj vietoj aš turiu galimybę ateiti įvairios tos naudos, bet yra tų žmonių, kurie, kuriems jie nenori parceliuoti, ar ne taip yra ne paslaptis, yra apmokami atėjimai.

42:00

Ir vėlgi tai yra reklama, mano atėjimas ar ne?

Aš dabar hipotetiškai kalbu net neišskiriant žmonių, yra apmokamos, jeigu jums reikia mano įvaizdžio, kad aš atėjau, tai yra reklama, tokia ir tokia suma, ir ir ir man atrodo, kad tai yra sąžininga, tuomet kiekvienas supranta to sandorio.

42:18

Sąlygas.

O tu sakei juodas sąrašas pas jus yra kas per juodą.

Sąrašą kur na, pavyzdžiui, yra tokių dalykų.

Kai žmogų tu kelis kartus kvieti, jis vat su šitais saldžiais.

42:33

Oi, taip, taip, man labai patinka.

Taip, taip, taip ir iš vakaro, kaip tyčia suserga.

Kelis kartus.

Imunitetas gal prastas.

Jo, bet tada tu nerizikuoji ir aš dėl to ir sakau, nereikia bijoti pasakyt, man neįdomu, tiesiog neįdomu.

42:52

O kaip su, pavyzdžiui, į su žmonėm, kurie ateina pas jus į laidą ir, tarkim.

Nu taip.

Susi feilina žinai, pavyzdžiui, pasisako kaip nors, kas kenktų jo autoritetui, ar jūs montuodami laidą iškerpa tą dalį, kad nesužlugdyti autoriteto ar atvirkščiai palieka tam, kad padaryt?

43:11

Skandaliuką kokį skandaliuką čia padarysi tai nei ekonominė, kažkokia tai.

Kaip čia pasakyt kažkokia tai į byla narpliojama, tai yra asmeninės žmonių istorijos.

Čia nėra kažkokios objektyvios tiesos.

43:26

Mes gi ir dabar tiesiog dalinamės savo asmenine patirtimi.

Tai nereiškia, kad mano asmeninė patirtis kaip status kvo.

Kaip aš pasakiau taip, 100 % ir veikia ne, tiesiog ji man taip suveikė.

O gal aš būčiau padarius taip, kaip tu man dabar pasakytų ir aš būčiau gerokai geriau pavarius.

43:43

Nežinau, supranti, taip ir žmonės, žmonės nėra dirbtinis intelektas.

Mes darome klaidų ir mūsų komanda lygiai taip pat daro klaidų, bet.

Visada gali po įrašą ateit ir pasakyt, žiūrėkit.

Man nepatiko tai, ar galite iškirpti visą laiką aiškiam net mes padarom taip, kad.

44:05

Kvailokai atrodo, tas žmogus tikrai nu kiek čia jau gali būti to objektyvumas.

Subjektyviai tariant, sėdi montažo režisierius, redaktorius, gal iškerpam, nes galbūt čia ga li su si ro dy ti va.

Toks momentas iškerpam.

Jokia čia problema, bet kaip žinot, nutinka?

44:23

Jeigu žmogus ateina žmogus 30 minučių pakalba laidoj įdeda 3 minutes.

Jo viso iš viso pokalbio reiškia, kvailai atrodė.

Žinot.

Kaip jūs nusprendžiate, ką palikti, nes tavo laidos filmavimas trunka 2 val.

Kažkur nes mūsų maksimum trunka valanda valanda 20, bet jau čia maksimum.

44:44

Gerai bet iškerpa kokių 40 minučių, nes reklamos taip.

Toliau taip apie 45 minutes lieka.

Reiškia 40 minučių out.

Kaip nusprendžiant ir atrenkant medžiagą, kuri svarbi, kuri ne pagal populiarumą pagal atsakymo kokybę, kas yra faktas?

45:02

Dėl to laida ir turi savo temą.

Nėra taip, kad va tu mane dabar pasikvietė.

Aš tavęs klausiu, ar ne?

O apie ką mes kalbėsim?

Tu sakai apie tave.

Tai reiškia, kad mes kalbam apie viską mes taip nedarome.

Jeigu mes pasikviestume 5 žmones ir nebūtų temos, tai aš net nesugebėčiau pabaigti to pokalbio, o kurioj vietoj ta pabaiga, ne į mūsų tema turi labai aiškią temą.

45:26

Nesvarbu.

Nu, jeigu jeigu nueinat į rankas tą kerpa.

Tada, jeigu tai nėra labai vaizdinga, iš tikrųjų tarp informacijos reikia daryti atranką.

Labai labai dažnai būna, jeigu čia politikus, kas liečia tiesiog reklamos savireklama kerpam.

45:44

Ditirambų sau kerpam be abejo.

Be abejo.

Tai taip kiekvienas mūsų yra apdovanotas tam tikrom duotybė.

Vienas kalba fantastiškai, o kito sakinys yra 3 žodžiai.

Kaip pasielgti.

Kaip.

46:01

Be abejo, paliksi tai kas sukuria istoriją.

Arba tas, kuris nesugeba papasakoti, aš nenoriu įžeist dėl to ir nuo asmenino, ir kartais taip atrodo, kodėl to žmogaus tiek mažai liko?

Dėl to, kad kai tu isidedi visą šriftą, ši pora atsiprašau, tu matai, kad jis papasakojo tik vienas istoriją ir taip yra ir niekaip kitaip ir vėlgi čia, kaip sakoma, mūsų studijoje vyksta taip, taip ir lieka tarp studijos sienų kaip pas mediką.

46:28

Nes, aš gerbiu savo pašnekovus ir man yra labai svarbu, kad jie jaustųsi komfortiškai.

Nepaisant to, kad natūralu čia, kaip ir žiniose, žiūrėk, aš pusvalandį kalbinu vienas žmogų, o eteris pamato save save kiek minutę.

Bet tu susirenki visą bagažą tu turi pajusti, o kokioje atmosferoje mes čia koks gi kontekstas pagaliau?

46:49

Yra tai, be abejonės, dvejonių podkastas montuojamas, nes tai yra visiškai normalu.

Tai čia ir yra atsakomybė redaktorių, kurie nusprendžia, kad mes čia gal ir reikėtų DDDD tašką.

Aš šiek tiek noriu apie tavo santykius pakalbėt pas mus laidos daugmaž būna su psichologais su specialistais apie santykius jos labai žiūrimos ir.

47:15

Žinai mes vienoj laidoj su arnu kalbėjom, jog.

Porų, kurios būtų santykiuose 20 ir daugiau metų, yra tik 4 %.

Ir tu esi vienas iš tų atvejų, kuomet su su savo vyru esat bene 30 metų.

47:32

Jo panašiai.

Panašiai tu supranti, čia yra unikumas.

Tu gal gali man atskleisti?

Ne man, bet visiems atskleisti paslaptį.

Kokia yra jūsų santykių paslaptis, jog jūs 30 metų esate kartu?

K ar atrado šitą formulę?

47:50

Aš galėčiau sakyt, kad taip vienas dalykas, aš esu tingi ir aš tingiu ieškot kito.

Man nebeapsimokėtų, nes labai reikėtų daug investuoti.

Ir čia, beje, joks bajeris.

Ar tu įsivaizduoji, kiek mes investuojame į visatą sritimi?

48:05

Forfour pačio iš pat pradžių.

Jėzus.

Marija aš.

Pasimatymai.

Taip pat yra labai faina ir ir su supranta, tu supranti vienas svarbiausia dalyką žiūrėkite.

Ir mano ta močiutė, pasirodo, buvo nepaisant to, kad dabar jai būtų virš 100 metų amžiną atilsį ačiū už patarimus, bet ji buvo teisi, nepaisant to, kad. 20 amžiaus pradžia.

48:34

Esmė ta, kad visos meilės istorijos prasideda labai panašiai.

Bet visos meilės istorijos baigiasi labai skirtingai, nes tas vad.

Aistra meilė tas visas skrajojimas.

48:49

Jis labai greitai išblėsta, tiesiog mes nesugebėtume tiek ilgai išgyventi šitoje įtampoje ir štai va.

Čia yra pagrindinis dalykas.

Kas po to nutinka?

Visa laimė, kad tu sugyvena su su tuo vyru, su kuriuo tu gyveni, kurį.

Išprotėjus gali sakyti įsilipo į tave pro balkoną važiuodavo tu tokia krizė, žinai.

49:12

Gali patapti su juo geriausiu draugu partneriais ir draugais.

Aš netikiu ir man joks psichologas neįrodys, kad yra kažkaip kitaip.

Žiūrėkit, yra dabar tiek tokia pasiūla ir ir ir tiek galimybių.

49:28

Dabar netgi nėra baimės išsiskirti.

Dabar yra ma.

Kas mane paskelbs pasmerks, jeigu aš po 30 metų sakysiu?

Nieks akys bravo, kaip įdomu ant visų žurnalų viršelių žiauriai.

Per opera kompaniją.

49:45

Kuo daugiau skandalų žvaigždei, tuo jinai yra labiau populiari.

Gerai tai kokia priežastis, kodėl tiek daug porų šiais laikais neišgali gyventi ilgai ir laimingai.

Draugas yra labai sudėtinga iš tikrųjų.

Ar tai tapo sudėtingiau, nes skyrybų tik.

Daugėja o todėl, kad galimybių išsiskirti dabar, kas laiko pora draugu drauge yra labai mažai.

50:08

Visų pirma moters man emancipaciją ir mano galva, vienas iš pagrindinių dalykų, kodėl skiriamas ir šitiek skyrybų todėl, kad moterys uždirba pati jai nebereikia.

To, kas ją išlaiko, jai nebereikia pavardės.

Aš turiu mikelkevičiūtė ir taškas.

50:25

Gerai rūta o.

Aš pati savistovi supranti man.

Yra niekada to nereikėjo.

Todėl, kad vyrai moteris pagaliau suprato, kaip faina būti ir gyventi taip, kaip vyrų taip, kaip jam yra gerai dirba tada.

Su moters reikėjo ne dėl to, kad visų tų dalykų dabar moteris pati gali, tai vyro jai nereikia, taip išeina.

50:47

Aš, žinok, čia humoru, taip pažiūrėsiu, aš pažiūriu į savo vištidę.

Ir to vienas gaidžio gana supranti, nieko nereikia, jis tik mušasi ir reikalus gadina, bet padaro gerą tvarką.

Tam būrį, kuriame nėra gaidžio, jos blaškosi, nesueina į gardelę, o ten viskas surikiuota.

51:07

Tai čia aišku, humoras yra bet kiek?

Bet.

Taip todėl, kad moterys suprato.

Kad.

Aš vėlgi.

Kalbėdama apie moteris, aš kalbu apie save iš esmės be abejonės, ar ne?

Aš gi galiu tam tikrais tyrimais čia remtis, bet bet, bet aš tai remsiuosi tik savo patirtim.

51:26

Labai faina daryti karjerą ir siekti profesinių aukštumų todėl, kad tų fi beka labai greitai, jeigu sekasi ar ne.

Bet aš manau, kad jeigu tu dirbi, tai tau vienaip ar kitaip tai ateina, tu esi įvertintas tu rezultatą labai greitai matai.

Tai nenuobodu, tu visą laiką sutinki naujų žmonių, tau nereikia gulinėti ant žemės, su traukinukais, skalbti skalbinius.

51:51

Auginti vaiką.

Yra labai sunku, tikrai sunku, nes.

Kai gimė jonukas, aš ir dirbau, ir ir, ir, ir ir vedžiau laidas, ir aš pastebėjau.

Tą vadinamą smegenų rūką aš po to pradėjau atsiprašinėti savo herojų, nes kas nutiko tu?

52:11

Tu esi tiesiog išsekus, nes tu net maišai savo herojų vardus savo pašnekovą tu nesugebi atsiminti.

Tu ta iš tavo iš tavo gyvenimo staiga dingsta knygos.

Tu neturi išgąsdinti šeimas kurtis čia.

52:28

Ponia vyras pasakė man yra darbas ir futbolo treniruotė, viskas, aš uždariau duris.

Tai ačiū dievui, kad tie laikai.

Keičiasi dar nepasikeitė, keičiasi.

Aš džiaugiuosi, kad tos yra šeimos, bet mūsų šeima yra lygiavertė.

Bet tai, ką išeina, kad tiek daug porų skiriasi dėl to, kad ne 2 neatranda to lygiavertiškumo.

52:50

Nes geriausi draugai jie nesiskiria.

Ir visi tie.

Geriausi draugai kaip, kaip tu išgrynintam tą vat geriausio?

Draugo su mano vyru pašnekėt supranti, aš galiu pasistatyt butelį ant stalo.

Jis negeria.

Aišku, aš labai retai, bet taip hipotetiškai šnekant aš galiu, bet tu gali, bet tu gali su vyru pašneki atsisėdęs atsisėdus pašnekėt iki ryto tu gali apsi mušt dėl nuomonių skirtumo, bet tau saugu ir gera su juo, nes.

53:21

Tu matai.

Aš ne nevienodai, ne, ne, tu ne man.

Aš, pavyzdžiui, net neįsivaizduočiau kažkaip gyvenimo be jo, neįsivaizduoju čia kaip medis, kuris vat su šaknim jie auga abu.

Ir aš.

53:38

Aš vat pagalvojau, hmm, bet vis tiek prileidę ogi patetiškai, kaip čia galėtų būti?

Man atrodo, kad aš iš aplinkinių kalbų aš tiesiog ne susirasčiau.

Aš tiesiog bijočiau.

Nes čia tai santykius atėjai.

Baltas popieriaus lapas tuščias, nieko neturėdamas viską atidavei ir.

53:57

Pavyzdžiui, mano vyras, kadangi mano vyras tvarko mūsų finansus, ar ne?

Galėtų su tais visais pinigais ir išeiti, ir aš turbūt.

Po kurio laiko tik suprasčiau, bet nieko nebeturiu, bet va tas pasitikėjimas ir žinojimas, kad jis taip nepadarys.

54:13

Nors aišku, dabar kokia advokatė skyrybų sakytų kvaile tu, bet aš žinau, kad jis taip nepadarytų.

Jūsų vyru, kiek man teko tavo laidose lankytis?

Tai mačiau, kad jisai ir su kamera bėgioja.

Aš prašau jo pagalbos, nes aš žinau, kad jis padarys taip, kaip man reikia.

Ir jūs ir storis ten vilsos.

54:30

Filmuoja irgi taip pat.

Dabar, kai jūs tiek daug laiko kartu praleidžiate ir vis tiek tai persipina veiklos.

Ar.

Toks ryšys tiek daug kartų būnant tai netrukdo santykiui neatsibosta vienas kitam ne iškelia konfliktų, kažkokių tai.

54:47

Absoliučiai man atrodo.

Tokios sąlygos ne ta prasme, kaip jūs nesusi konfliktuoja tiek daug trinties turėdami, nežinai, kaip būna žmonės kuo daugiau laiko leidžia kartu, tuo atsiranda daugiau priežasčių, dėl ko pyktis, nes, pavyzdžiui, kovidas tą ir parodė, kad per koridą, kai susėdo visi namuose, atsirado daug skyrybų, nes žmonės tiesiog turbūt vienas kitą pamatę realiai kokie yra.

55:10

Jo bet bet.

Bet mano vat atveji taip, aš neturiu dėl ko pyktis, aš neturiu mes.

Vat kaip su jom man viskas yra tvarkoj, ir aš galvoju, kad mes labai daug ką vienas ir vienas kitam, ir atleistume, ir ir užmerk tume akis, ir nematytume, ir dėl to, kad.

55:32

Man atrodo, kad žmonės iš santuokos nori ne, ne tai, kad ne, ne realiai tai nerealių dalykų, ne santuoka nėra apie tai.

Santuoka nėra apie džiaugsmą, santuoka nėra apie įkvėpk mane linksmink mane eiti cirko, jeigu jeigu nelinksma kartu tai kiti teatrą, tada santuoka ne apie tai sako mano galva.

55:55

Santuoka yra apie tai.

Ar gali man padėti, nes aš.

Čia padariau klaidą, ar tu būsi už manęs, ar stovėsi čia, kai aš nebūsiu žvaigždė ir nebūsiu tokia graži, ar būsi tu?

56:11

Santuoką ir apie tai m.

O tu tokių vienadienių, taigi tu gali lėkt ir lėkt.

Tai va čia, man atrodo, yra svarbiausias dalykas.

Sprendžiant konfliktus, kaip jūs kaip vyksta konfliktų sprendimas, nes yra žmonių, kurie, pavyzdžiui, trenkia durim išeina ir nesišneka.

56:27

Yra žmonių, kurie, atvirkščiai uždaro už savęs duris ir sako sėskis ir kol neišsiaiškinsime iš šito kambario neišeisim.

Kaip yra tokia pora?

Kaip jūs padarot?

Aš, pavyzdžiui, neįsivaizduoju tų visų.

Jūs norit ramiai nueit miegot.

56:43

Jo aš galvoju, kad susipykti aš nesu tas žmogus, kuris taiko kažkokius nekalbadienius.

Aš išvis nesuprantu tokio dalyko susipykome ei tai pasikalbėkime, nes mano charakteris toks, kur aš man dar blogiau ir jo lygiai tas pats.

56:59

Tai vat vienareikšmiškai.

Taip dar tu esi sakius, kad tau močiutė, ar kažkas pataria rinktis ne vyrą, o žmogų.

Ir tai yra tiesa.

Ką tai reiškia?

Tai reiškia, kad tu turi rinktis.

Charakteriai.

57:17

Siela.

Vidų.

Tai, kokie tavo yra pamatiniai tokie dalykai gyvenime, kurie tau labai svarbūs partneryje?

Be, kurių ir nebūtų šių santykių.

Žiūrėkit, bet jūs gi vat irgi pastebite, ar ne būna.

Vakarėlių liūtų, jeigu aš dabar, kaip mergina, kalbėčiau apie vyrus, nu, jie tokie ir gražūs, ir su jais visi nori būti.

57:44

Bet tada tu analizuoji, o kaip yra su tavimi aš tai bijočiau tokiu vyru tikrai ir aš sakau, gal mano močiutės tie mokymai čia kabutėse mokymai ne vat tokios vat pastabos yra iš tikrųjų taip.

Sekmadieniais.

Mano močiutė tokia vat buvo jinai sako tu žinok, rinkis rinkis ir taip žiūrėk į žmogų, kaip nes jis ir po.

58:08

To rožinio periodą.

To kur aš tau viską padarysiu, bet aš tai toks iš tikrųjų, nes mes gi visi norim painesnė ar ne papirkti ir taip toliau.

Bet mes visą gyvenimą taip neišgyvensim.

Anksčiau ar vėliau namuose yra ta atmosfera, kai aš noriu pailsėt, aš noriu sau leisti grįžti namo, įlipti į savo treningiukai kus, užsidėti kaukę su vilnone, vilnone, kepure ir nenori jausti.

58:37

Ne satisfakcijos arba kažkokio kompų zoz vadina mane, kad aš gal čia vyrui nepatiksiu palaukit.

Ar aš ar aš pasimatyme ir aš spektaklyje kažkokiam aš esu savo namuose, tai man nereikia tokio vyro tai va čia.

Nors aš žinau, kad moterys net ir po plastinių operacijų.

58:54

Jos arba kažkokių procedūrų, kur lieka ten kokios nors įvairiausios mėlynės, pavyzdžiui, jos ima viešbutį jos negrįžta namo.

Aš rimtai, nes aš tai žinau, tai man taip netiktų.

Čia aš apie save kalbu.

Man netiktų kitoms tinka, o man netiktų tas patarimas, kad rinkis žmogų, o ne vyrą jis yra iš 100 %.

59:13

Jeigu galima kažkokį receptą ištraukti, tai tas receptas tikrai turėtų būti vertingas.

Todėl, kad sakau, tu žiūrėk, kaip tas žmogus elgiasi su žmonėmis, ar jis paslaugus, ar jis orientuotas į šeimą?

Kaip jisai bendrauja, ar jis yra?

Nežinau vat koks nors ateina čia ir staiga štai sėdi tavo garso ar operatorius ar garso režisierius ir vaizdo režisierius, ir jisai leidžia prie visų sakyt, ką čia juodadarbiai aptarnaujantis personalas stop stop, stop, stop, stop tai jau yra jo kaip žmogaus savybės į tą reikia žiūrėti, ne žiūrėkit tai kaip jinai elgiasi su tavim.

59:53

Tuo gražiausiu periodu buvau čia gali ir gulbę pamatyti varnoje prašau, nors prieš varnas irgi nieko neturiu.

Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.

1:00:17

Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.

Jeigu norite pradėti, jums tereikia.

Parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordiniai Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt.

1:00:33

Aš dažnai girdžiu vienas klausimą visuomet pašnekovų klausia.

Kaip tu jautiesi santykiuose, bet man labai įdomu paklausti tavęs kito klausimo, o kaip tavo vyras jaučiasi su tavim santykiuose?

Gal jam nėra labai lengva.

Turėti žmoną, kur, kadangi mes esame labai skirtingai, iš tikrųjų tai.

1:00:54

Aš esu tas žmogus, kuris turi lėkti, man faktiškai namų nereikia.

Aš galiu susipakuoti kitą dieną vėl varyt kažkur ir taip toliau jis yra žemės žmogus, jam patinka, jam patinka su bitėmis, jam patinka ten su savo karosais.

Jis yra toks žmogus ir.

1:01:11

Man tai netrukdo, kitas gal negalėtų ar ne?

2 vertus, aš taip ir sulipus būtinai kartu už rankos visur kartu nu palaukit turi būt kažkokia tai.

Aš manau, kad laisvė ir privalo būti.

Tai sakai jam sunku su tavim.

1:01:28

Aš manau, kad jam turėtų būti sunku.

Taip galvoju, bet čia reikėtų jo.

Paklausti ar neatrodo, kad labai sunku, kad 30 metų kartu išbuvo.

O nesupranti ačiū.

Aš girdėjau tą tokią juokingą istoriją, man atrodo rolando laidoj tu sakei, kad jūs nuvažiavote į afriką.

1:01:45

Čia žirafos taip toliau šauna ten šambre, o tavo vyras apie namus svajoja.

Yra geriausia istorija, kuri parodo, kokie skirtingi žmonės gali vis dėlto gyventi šitiek metų, nes tas vaizdas yra v.

O vyras apie karosas galvoju.

1:02:03

Būčiau geriau šaule nu.

Bet kaip, pavyzdžiui, vat jūs planuojate atostogas kažkokius išvykimus?

Kas inicijuoja visa tai neskamba taip, kad čia tavo darbas.

Ar ne?

Iniciacija yra mano darbas, tai jo ir jisai sako.

1:02:21

Pavyzdžiui, paskutinę mūsų kelionę.

Mes dabar turim išskristi į veneciją.

Ir jis sako, aš niekaip nesuprantu, kaip taip nutinka, kad tu viską užkuri, bet aš turiu sėdėti ir ieškoti, na, ir bilietų, ir taip toliau, ir panašiai, nes aš nu dėl mano darbo specifikos aš visą laiką likime tokiam, sako, aš daugiau taip nebedarysiu, man jau pasako, aš nekenčiu tautą į to daryti, ir man šiaip jau yra didelis stresas, ir apskritai aš esu tas žmogus, kuris mielai sėdėtų su savo bitėm.

1:02:50

Kokia yra tavo svajonių kelionė?

Kur norėtum nuvažiuot, kur dar nebuvai.

Kur aš norėčiau nuvažiuot, gal aš taip neturiu tokios vat svajonių, ar ne?

Gal į peru meluoju, gal peru, bet aš norėčiau.

Ceremonija atsiverti.

1:03:07

Jo dvasiniais mokytojais ir šamanais.

Daug esu mes ir laidą.

Gi apie tai darėm įvairiausių tokių kontrargumentų į butą, bet.

Aš dabar tiesiog aš neturiu tokios svajonių, kad žinai vau ir negaliu.

1:03:23

Jeigu aš sugalvojau tą aš ir darau.

Tai aš esu vat keliavusi nemažai po ameriką ir aš dabar vat galvoju, kad vasarą aš vėlgi keliausiu po kanjonus.

Man labai patiko, aš aplankau savo draugus, aš pabūnu, žinai, kelionės dar yra tas laikas.

Kai tu gali pabūti su savo šeimos nariais, realiai pabūti nuo ryto iki vakaro 20, 4 val.

1:03:44

Nes tas buvimas taip pat rodo, kiek gi tu susitinki, tu atsikeli.

Kavos gersime negersi šunys pamaitinti, nepamaitinti, viskas tu susitinki vakare.

Kokios jono pamokos dominyka Amerikos studijoje, tai truputėlį mažiau.

Dar tada dirbi psichologe su dukra, nes visada aš jau.

1:04:02

Kadangi laiko tarpas yra 8 val.

Skirtumas, tai reiškia jau pas mus būna kokia pusė 11 ir aš jau tiesiog esu komai nuo nuovargio, bet tu privalai nors 15 minučių.

Mes esam taip sutarę su dukra būtinai pašnekėti, kokia nuotaika, kaip jai sekasi ir taip toliau.

1:04:18

Ir turbūt geriausiai kelionės apsprendžia.

Gebėjimą būti kartu ką, nes aš manau, kad tai yra puikus išbandymas jaunoms poroms jaunom turiu omeny, kurie tik pradeda draugauti, arba tai yra pirma kelionė pirmam pusmetyje išvažiuoti savaitėlei kažkur be buities, bet pabūt kartu visą parą vat visą savaitę.

1:04:38

Ir su ta pačia buitimi.

Aš.

Geriausias dalykas iš tikrųjų tai yra išvažiuoti į tokią kelionę, kurioje niekas nesuorganizuota.

Čia yra idealiausia, jūs pamatysit, kaip jūs sprendžiate problemas, nes gyvenime, patikėkit jų bus labai rimta.

1:04:56

Ir tokių rimtų, kurios na vyrai santykius gali.

M išjudinti, ar ne va čia toks pats paprasčiausias dalykas?

Nuvažiuokite, pažiūrėkite, kieno lagaminus po bemiegės nakties neša jūsų vyras, jūsų ar tik savo.

1:05:14

Liko tik vienas lova, kaip jūs miega?

Ar tau lipa vietos ar vis dėlto neliko tau vietos ir tu sėdi, pavyzdžiui.

Ant lagamino ta kaip pavyzdys ar ne, o jetus kas kas daro pusryčius, nebeliko pinigų pavyzdys, ar ne, ne, nėra pusryčių.

1:05:33

Kas kas rūpinasi tokių siva dalykų ir tada tu matai nu va.

Su pusryčiais aš turiu tau klausimą, girdėjau iki kovido, tai virtuvėj buvai svečias, per ko veda lyg ir pradėjo gaminti.

Ar čia susiję su tavo profesine veikla, kad niekada nemėgdavau gaminti, o dabar pamėgai, nes ir storose mačiau, kad nemažai ir gamini, ir kažką tai darai.

1:05:55

Kaip įvyko šitas pokytis?

Turėjimo iš tikrųjų.

Gauna daugiau laiko.

Daugiau laiko, nes tu esi visada namie, tuomet negalėjom išeiti tai, ką aš darydavau, sėdėdavo audinį ausines ir aš pastebėjau, kad aš viską sugebu padaryti vienas metu kepti blynus vaikui ir tuo pat metu ir online konferencija vyksta, viskas padaryta.

1:06:14

Toks multitaskingas vyko, kad ne tas žodis, bet šiaip kalbant apie gamybą maisto aš nesu kulinarė ir aš, ir kodėl pasakysiu.

Aš turiu apskritai savitą požiūrį į maistą, savitą mūsų kontekste, gyvenimą.

1:06:36

Aš nedarau iš maisto kulto.

Tau tiesiog reik pavalgyt, kad.

Pavalgyt aš valgau tam, kad gyvenčiau.

Aš.

Jeigu aš valgau, tiksliau, man aš atsidarau šaldytuvą ir aš matau.

Yra kiaušinių sūrio, pieno duonos.

1:06:56

Viskas viskas yra mano senelis ir mama.

Jeigu atsidarytų mano šaldytuvą ir būtų tragedija, šeima badauja kokie balandėliai, kokie tas labai retai būna todėl, kad aš turiu, sakau savitą požiūrį aš nemaišau maisto produktų ir dėl ir ir gal dėl to aš neturiu problemų su svoriu.

1:07:19

Aš galiu valgyt, kiek noriu, nes aš dietų laikytis negaliu.

Aš kalėjime, aš tiesiog aš žinau, ką reiškia laikytis dietų, nes aš, kai pradėjau televizijoje dirbti, aš buvau apvalesnė ir gavau visokiausių komentarų ir ten tokia ir storuliukai, ir visokia, kitokia, ir mokykloje.

Esu dėl to vargus.

1:07:34

Taip pat vertus, tai patikėkit, aš tikrai praėjus į tą laikotarpį visų dietų įmanomų, o buvom aš manau, kad jau jaunystėje visi yra patyrę dėl šiek tiek stambesni linijos, aš niekad daugiau 62 kg nes užsivėrus, tai argi tai?

1:07:51

Prie metras 67 + -2 cm argi tai yra storas žmogus, nestoras, kas tai yra neadekvatu.

Bet aš tai va, aš sakau, aš esu išbandžius.

Turbūt visas dietas ir jos patikėkit nei vienas neveikia.

Jūs nei išbūsite kalėjime viso gyvenimo reikia atrasti savo santykį su maistu.

1:08:10

Tai mano santykis yra paprastas, aš nemaišau man maisto produktų.

Kitaip tariant, jeigu aš valgau mėsą, kaip pa kaip pavyzdys ar ne, tarkim, nors aš ilgą laiką net nevalgiau mėsos.

Tarkim vištieną tai aš ją verdu ir aš valgau vištieną.

1:08:28

Aš nevalgau kijevo kotletą.

Jeigu aš valgau daržoves, tai aš ir valgau daržoves ir aš turiu tokią, jeigu taip galima taisykle pasakyt, kad mano patiekale, jeigu tai yra virtas kažkoks gamintas, daugiau 3 ingridientų negali būti.

1:08:43

Priešingu atveju aš vat žiūriu, ką instagrame riai blogeriai ten daro, kočioja įvairiausius dalykus.

Aš tokį dalyką jūs tik nesupykit čia tik mano asmeninė interpretacija.

Mano nuomone, aš tiesiog nevalgyčiau.

Žinot, kodėl, todėl, kad aš nebesu sekčiau kiek ten.

1:09:01

Šiandien tai yra kiek jūs sugebat sukišti į vienas produktą vienas patiekalą.

Dalykų.

Jūs net su ce kat po to net ne.

Man atrodo, kad tai net ne dar vienas dalykas. 2 dalykas jūs nesuseks it kiek kalorijų vienas metu suvalgo.

1:09:21

Aš dar vienas kuo taip galvoju, kad taip turėtų būti.

Aš vakarykščio maisto.

Labai retai, o jau už vakarykščią tai jau tikrai.

Turi tokią aš.

Turiu nereikia vakarykščių.

Ryšio arba vakarykščio šito neišmokė, kurio aš ne visai savaitei pagamina.

1:09:43

Prašau ryte tiek vakare.

Tiek.

Ne šito neišmokė aš vat kažkaip va taip žinai.

Su vyru klausyk nu, bet vyras turbūt vis tiek kitaip auga lygiai taip pat.

Ai jūs jam nėra tokio dalyko, jis irgi pakeitė tą mitybos filosofiją, man vadinkim ne jis pats, kai tu sėdi ir dirbi sėdimą darbą, ir tu matai, kad tavo svoris nuolat auga.

1:10:08

Tai kokia filosofija?

Neatrodė jisai, kad stambus jis irgi lieknas.

Jis dabar liekanas, nes jis tą pakeitė, gal prieš kokių 10 metų?

Okey.

Tai taip, tai iš tikrųjų taip nes vat mes su dietologu vienas chirurgu net esam pašnekėjo, nu jūs pasakykit man tokį dalyką, kodėl žmonės šitaip tunka, nes iš tikrųjų yra pandemija.

1:10:27

Nuvažiuoji į ameriką ir galvoju dieve o jo ir o jo atsakymas, na, mes va taip pasidalinome savo patirtimi, žiūrėkit mes net ir dabar, kai kitas sako, žiūrėk, gal geriau taip nevalgyti žmogus, kuris supranta, ką sako, ar ne.

Mes net pasijuokiam iš tų sveikuolis, kažkoks mes neturim sveikos mitybos įpročių ir jų net nesistengiame sužinoti.

1:10:51

Mes nesirūpiname apskritai, ką valgom sudėties net nežiūrim.

Bet čia žinai, kas yra rūta čia lygiai tas pats kencia lina m nepopuliarią nuomonę, nes būti sveikam valgyti sveika yra dabar nepopuliaru.

Ir vėlgi ta ne populiaresnė nuomonė tampa blankesnė, ir dėl to mes galime šiuos.

1:11:12

Pasijuokti pasijuokėm, kaži kiek procentu parduotuvėje maisto produktų yra apskritai ne rekomenduotina dėti į burną.

Nuo visų krekerių užkandėlių pašte tė lių ir taip toliau ir panašiai vat kiek.

Dauguma didžioji dauguma.

1:11:30

Kas tau yra laimė?

Komfortas balansas būti.

Gal kitaip pasakysiu n komfortas ir balansas sugebėti džiaugtis tuo, ką turi čia yra sunkiausia.

Čia apie tą nesi lygink su kitu, nes tikrai gali iš proto išeiti iš kažkur.

1:11:47

Esu minėjusi dieve ji 20 metų jaunesnė už mane ir dvigubai protingesnis.

Ir puiku.

Bet tavo gyvenimas yra tavo tai tavęs nė kiek neįtakoja.

Aš kitaip numirsiu iš įtampos.

Kitaip neatrodysi.

1:12:03

Aš kitaip ne, deja, aš atrodysiu tik prasčiau.

Deja, taip yra taip gyvenimas yra surėdyta.

Mes visi sensta.

Bet kiek aš savo energijos dabar iššvaistysime niekams gyventi.

Tai aš turbūt.

Kai sugebėjau suvokti, kad taip nebus ir kad aš turiu neisi, nesilyginti su niekuo vis paprasta.

1:12:26

Štai tokie ir laimės.

Ačiū prašau ačiū tau ačiū visiems žiūrovams nepamirškite uždėti laiko paspausti prenumeruoti mygtuko ir aišku parašyti komentarą, kaip visada ir susitiksime su jumis jau kitą savaitę iki.