Svečiuose lankosi gydytojas dietologas Edvardas Grišinas su kuriuos laidoje “Tapk Geresniu” aptarėme svorio mažinimą, nutukimą ir didėjančius viršsvorio skaičius Lietuvoje bei pasaulyje. Cukraus vartojimą, saldiklių pavojų, naujus vaistus Ozempic svorio mažinimui ir daug kitų temų.
Video
0:00 pradžia
1:36 svorio metimas, viršsvoris
5:54 kalorijų skaičiavimas
10:18 priklausomybė maistui
13:56 reklama
15:13 viskas apie saldiklius
18:44 ozempic, vaistai lieknėjimui
21:10 kuo yra blogai prarasti raumenis?
24:20 kada ne vėlu sportuoti
26:15 baltymų įtaka organizmui, kiekis
30:03 genetinis žmogaus svoris
31:39 kaip kontroliuoti svorį
34:08 kaip taisyklingai skaityti produktų etikėtes
36:50 mitybos mitai
41:02 kodėl vakarais suaktyvėja apetitas?
46:17 papildai pradedant sportuoti
48:00 kodėl kolagenas yra toks svarbus?
51:50 svorio auginimo ypatumai
54:36 ar mažas svoris yra problema?
57:27 užbaigiamieji patarimai
59:57 atsisveikinimas
Laidos pokalbis
0:00
Vienas linksmiausia dietologu.
Nu nežinau, ar čia gera ar bloga savybių klausyk.
Aš manau, kad nu gera.
Nu tai ok, kad ar dabar čia stereotipas yra, kad gydytojas turi būti labai rimtos ir visą laiką piktas?
Bet yra tas stereotipas.
Yra yra šiek tiek yra, tai sveikas edvardai.
0:18
Čia kas gyvas malonu, matyt?
Ir man tave malonu matyt, senokai nesimatėm smagu, kad susitinka mano laidoje.
Jo.
Ir šiandien po narpliosim mitybą iš visų pusių iš.
Naujų trendų ir, aišku, tradiciškai norėtųsi pradėti nuo pačios pagrindinės temos, kuri turbūt.
0:39
Vietoje dietologijoje užima 90 %, tai yra svorio mažinimas ir žinai, aš prieš ruošiantis laidai radau tokią statistiką, kad 2022 metais atliktame tyrime daugiau nei 2 su puse milijardo žmonių pasaulyje klasifikuojami kaip turintys viršsvorio ir vienas milijardas turinčių nutukimą.
1:01
O vaikai nuo 5 iki 18 metų turi viršsvorį, tai 400 milijonų ir nutukusių apie 160.
Tai iš esmės su plius avus daugiau nei 4 daugiau nei 4 milijardai pasaulio gyventojų turi kažkokių tai problemų su svoriu taip.
1:20
Kodėl dabartinė pasaulio populiacija tampa vis stambesni ir labiau nutukusi?
Kuo greitesnis gyvenimo būdas tampa tuo, mes mažiau kreipia į tuos bazinius mūsų poreikius.
Taip, tai jie tampa labiau ekonomiški, praktiški, tačiau ne visi yra tokie sveiki, kaip mes tą dalyką įsivaizduotume taip, tai tas maistas visada atsistoja į 2 vietą.
1:40
Šitoj situacijoj, kur nu ką padarė tą daugiausia ir suvalgysiu, arba kas yra mano valgyklų, tai tas ir bus mano pietų pasirinkimas.
Ir ne visada susimąstome, kokią įtaką tai gali padaryti mūsų sveikatai, atsižvelgiant į tai, kad mūsų gyvenimas kažkiek pasikeitė.
1:56
Vėlgi mes gyvenam mintyse praeitimi, žinai, kur mano seneliai daug judėjo, daug vaikščiojo taip.
Bet tą norime taip sakant.
Palikti, tačiau mityba yra visiškai jau kitokia.
Žinai ir čia yra didžiausia blogybė, kur mes neįvertinam kitų veiksnių.
2:15
Mes visada dietas, žiūrim tik per maistą.
Taip, nu taip, na taip, bet čia tik vienas faktorius.
Tai jeigu kalbėtume apie kalorijų deficitą, mes klojame deficitą, gali daryti per didelį krūvį ir per maistą.
Dažniausiai žmonės mėgsta tik per maistą, viską traukti iš esmės ir mažinti maistą, kol taip sakant, jau į persivalgymus po to jau nueina.
2:34
Dėl to būtent dėl alkio jausmo.
Pažiūrėkime į kitą pusę, blogybė galbūt ne visada yra ta, kad maistas tampa ne toks kokybiškas, koks buvo, nors čia yra tiesos daug, bet mūsų judėjimas labai sumažėjo ir mes matom, kad ir tos pačios rekomendacijos 150 minučių.
2:51
Pavyzdžiui, taip per savaitę ir fizinės veiklos jos neveikia.
Ir ką mes matom šių laikų statistiką, kad reikia kažkur 300 minučių per savaitę, kad mes nors kažkiek sumažintume po ligotumą, kuris vystosi, vystosi ir vystosi.
3:07
Taip, bet čia režimas čia nuobodu.
Čia gi taip nuobodu gyventi, jeigu reiktų valgyt čia kažką tai atrinktai reikia čia dabar kažkokio režimo sportuoti.
Čia jau iš karto žinai.
Visi įsivaizduoja, kad čia turi būti sportininkas ir kad čia turi jau ten super sveikai gaminti vištieną vandenyje, virti ir kažkokie kraštutinumai atsiranda, nes jeigu ne šitas kraštutinumas, tai laisve, tada nu tai laisvė tai.
3:35
Nu kažkada pasportuoju, o gal ir pavaikščiot užtenka žinai ir valgau kavinėje.
Negi blogą maistą duos?
Taigi gera.
Tavo ir aš tai žinai, aš aš laikau tą dalyką, tu paaiškinta apibūdinai dabar kaip kultūros dalimi.
Aš manau, kiekvienas sportininkas, kuris ateina, pavyzdžiui, į sporto salę, kokią jis turi praeiti, vištiena su ryžiais.
3:57
Žinai visi tą dalyką praeina, per tai jie mokosi žinai, tai, taigi tokia kultūros dalis, jeigu jis.
Supranta ko nedaryt.
Būtent žinai, jeigu aš noriu bicepsų, man reikia valgyti.
Ar žinai ten tunas su grikiais žinai ir ten vištos ryžius ar ne?
Ir virtais brokoliais pra ei tą patį žinai, mes visi protą praeinam ir manau.
4:15
Daug klausytojų žinai, kurie klausys, turės tas refleksas praeities, kad visi mestų protą praeinam.
Po to mes pamatom tai veikia ir kokią tai įtaką padarė mums, taip ir jau pagal tai jau kažkas formuojasi kažkoks suvokimas.
Taip, jeigu mes iš karto įmesime žmogų į visų kalorijų skaičiavimą ir taip toliau žinai, tai labai žmogus pasimeta greitai vis tiek kažkokia bazė reikia to praeiti.
4:40
Aišku, kiekvienas pasirenka kaip griežtais, nori tą daryti, žinai, čia niekas gi nedraudžia tau iškepti orkaitėje.
Tos vištos ar ten druskos užberti mes apie tai nekalbėjom, bet čia žmogus pats pasirenka intuityviai, nes, kaip ir tu sakai, yra arba visiškai visiškas ribojimas arba visiškas leidimas.
4:55
Žinai.
Ir tu užsiminei apie kalorijų skaičiavimą ir žinai labai daug komunikuojama, kad kalorijos nėra svarbu.
Svarbu intuityvus valgymas, saikas ir svarbu tik tai geras maistas, bet kaip yra iš tikrųjų, ar kalorijos yra svarbu?
Ir jeigu taip, tai kodėl?
5:13
Iš vienas pusės taip kalorijos, tai tik energijos matas.
Jos nepaaiškina to, kaip mūsų organizmas įsisavina ar bendrai įsisavins viską, ką mes suvalgome.
Tai taip pat nepaaiškina, kokią įtaką mūsų.
Judėjimui padarys tas dalykas, taip ir kokį galutinį mes rezultatą kalorijų balanse iš to gausime.
5:33
Taip, tai to nepaaiškina.
Bet vis tiek tai yra svarbu.
Taip, jeigu mes pasakysim žmogų, kad riešutai yra sveiki.
Tai žmogus reiškia, valgys jų kiek nori.
Ir, kad ir mes įvertinsim, kad apie 30 % kalorijų esančių riešutuose jie neįsisavinami?
5:51
Dažniausiai taip, tai mes vis tiek galime labai stipriai perlenkti lazdą šitoj vietoj, nes mes nežinom, koks yra inter individualumas.
Kiek tu įsisavinsi iš to, kiek aš išstojau iš to įsisavinsi, tai taip pat nepaaiškina mums.
6:07
O kas dienos bėgyje man atsitiko apart riešutų, o atsitinka labai daug tai kalorijos tai ne viskas.
Aš taip pasakyčiau, bet vis tiek jos bus svarbios ir ką mes galim matyti per griežtai kontroliuojamus tyrimus?
Nu, kad nėra tokio varianto, kad tu gali valgyti labai daug sveiko maisto ir nepadaryti savo metabolinių pažeidimų.
6:28
Jeigu mes jau einame į tai, kad tas žmogus įvardija labai sveiką maistą, kaip tik daržoves, nu tai taip tu gali valgyti ir valgyti tas daržoves, bet daugiau eisi į mitybos nepakankamumą anksčiau ar vėliau.
Bet žinai, kaip žmonės būna prisiskaito, kad ten tas produktas sveikas, graikiški riešutai yra gerai tam linų sėmenys, tam nežinau grikiai tam ir tada visų produktų valgo perteklinai, nes apetitas didelis.
6:55
Taip ir kalorijų, neskaičiuoju, bet tai yra viskas geras maistas.
Teisingai.
Sultys yra gerai, vaisiai yra gerai tai, kas tada bus, jeigu mes nežiūrėsime, kiek to kiekio valgome kalorijų atžvilgiu, bet valgysime, nes tai yra geras maistas.
7:10
Tai tuoj toliau tos pačios nutukimo tendencijos jos nemažės.
Tai reiškia, kad kad ir geras produktas mes vis tiek galime.
Ženklus visada ir mes, tą tikrai turime griežtus kontroliuojamus tyrimus, kurie tai parodo.
7:26
Kur jeigu yra kalorijų perteklius, kad ir štai iš riebalų iš riebalų, ar tai iš angliavandenių, ar tai iš baltymų net bus?
Jeigu tai perteklius, tai perteklius.
Poveikį mūsų čia klausimas tada, kokį poveikį mūsų organizmui gali padaryti?
Žinai, tai mes žinome, kad per val per valgyti baltymais yra geriau negu per valgyti.
7:47
Kartą į riebalais tais pačiais, nes iš metabolinės pusės organizmui bus sunkiau paversti baltymus į tuos pačius riebalus.
Taip, tai yra tam tikros taktikos kur tu, ką naudoji šitoj vietoj, atsižvelgiant atsižvelgdamas į gyvenimo būdą žmogaus, bet vėlgi, tai yra smulkmenos ir niuansai, bet taip pirmoj vietoj bus pats maistingumas tas pats.
8:08
Tie patys mikroelementai makroelementai o tada jau bus kalorijos, bet.
Kur kultūra nes porcijos dydį lemia kultūrą žmogaus.
Jeigu žmogus ateina iš pavadinkim to su biogeninės tokios kultūros, kur jo šeimoj yra įprasta valgyti daug ir žmogus sotumą.
8:26
Suvokia daugiau pagal tūrį skrandyje taip.
Tai, kad ir jis valgys gerą maistą ir blogą maistą.
Atsižvelgus į gyvenimo būdą mes turėsime neigiamas pasekmes.
Vėlgi vat vat ant, kiek tai kombinuotų, yra taip, kad ir kaip mes galime tikslinį produktą paimti ir įvertinti jo naudą organizmui esam suprasti, kad.
8:50
Visoj visumoj maisto, kurį žmogus suvartoja per dieną, galimai mes to rezultato galime ir negauti.
Aš labai visą laiką žaviuosi žmonėmis, kurie geba vidury valgymo sustot ir pasakyt, aš jau sotus.
Bet tokie žmonės niekada nutukimu, nesirgo.
Mhm.
9:05
Jie dažniausiai ir neturi problemų būtent tai.
Čia ir visa bėda yra tai, kas tinka žmogų, kuris neserga nutukimu arba neturi rizikos faktorius ir nutukimu netiks tam žmogui, kuris.
Kontroliavo savo svorį taip ir bando jį palaikyti.
9:21
O, jeigu tai, kaip sakai vat, yra tas faktorius.
Tai tikėtina, tas žmogus, kuris turi šį faktorių.
Jisai mėgsta nu tam tikras maisto grupes, taip saldumynus, ką jam daryti, kad tų saldumynų mažinti, jeigu tai yra priklausomybė arba kuo keisti.
9:39
Tam, kad sėkmingai svoris vis tiek mažėtų.
Vėlgi.
Keitimas kažkokio produkto.
Gali simptomus sumažinti, bet tai nepašalina priežasties.
Vėlgi aš eisiu giliau, arba vėlgi tai jau yra emocinė psicho psichoterapijos dalis.
9:57
Taip, o kas gi privedė mane prie to saldumyno, kur yra tos ištakos, kodėl tai prasidėjo, ar tai yra paprasčiausiai įprotis?
Ar tai yra stresas, ar tai yra dirglumas nerimas, kurį žmogus kompensuoja tokiu būdu?
Tai vėlgi tai kaž ta priklausomybė.
10:14
Vėlgi labai toks bauginantis žodis, priklausomybė taip, mes ją neigiamai suvokiam.
Čia visgi ne narkotikas, kažkoks tas saldumynas.
Kodėl gi žmo įprasta girdėti aš dresuoju, tai aš einu parūkysiu ir žmonės tokie taip kiek normalu.
10:31
Na, o dabar mes šitoj vietoj taip sakant, jeigu žmogus suvalgo saldainį, jau viskas tragedija, tai aš dar įvertinčiau, kas yra blogiau mūsų sveikatai.
Ar tai einam sunki savaitė buvo einam vakare, kažkur pasėdėsim.
Po taurelę išlenkti.
Irgi įprasta kultūra jau tapo mūsų, tai vėlgi ta kultūra šiek tiek patologinė pasidaro, kur mes vienas dalykus, kuriuos reikia demonizuoti.
10:51
Mes, kaip ir priima kaip normą.
Kituose dalykuose kartais ieškom bėdos.
Taip čia kaip su cukrum labai stipriai demonizuojamas.
Pavyzdžiui, taip, tai vėlgi visur aš nors mano čia akimis tik trūksta edukacijos, tam tikros iš mitybos pusės.
Kur mes dabar matome, kad visi žiūri, kiek cukraus yra, bet neįvertina kitų maistinių medžiagų, kurie tuose produktuose paimkim tuos pačius ant ko mes kažkada buvom pasėdęs.
11:16
Ten baltyminiai batonėliai taip.
Aišku, dabar skonis nepalyginsi su tais, kurie ten buvo 10 metų, kaip ir jisai žinai, kur tikrai su plomba vienas kartą gali ištraukti.
Ir mes visi žiūri į cukraus tai nėra.
Ar niekas nepažiūri, kiek poliolių yra vienas dalykas.
11:34
Niausiai 20 25 g palmių.
Būtent tiek sočiųjų riebalų yra taip, jeigu mes pažiūrėsim, kad žmogų, kuriam reikia per dieną, suvartoja 2000 kalorijų, tai reikia 20 g sočiųjų riebalų per dieną.
Daugmaž tai pagal rekomendacijas, tai iš vienas batonėlio mes jau 5 g sveikuolišką gausim.
11:52
Jeigu žmogus dar ten suvalgykite 2 sumuštinius su sūriu.
Dar 10 g nu taip užtenka kotletą pietums suvalgyti jau turi savo normą.
Tai taip labai lengvai viskas renkasi, kad ir ten galbūt nebus cukraus, bet bus ta medžiaga ir taip pat gali būti tokia pati žalinga.
12:08
Perteklinė visos dienos bėgyje žiūrint taip.
Kartais, kaip sakau, mes susikoncentruojame labai vienas kažkokį mikro makro elementą.
Čia jau ne pažiūrim visumos.
O kaip su saldikliais nu čia tokia tema?
Žinai, visai neseniai buvo išėjęs paso tyrimas, kur įrašė į koncertą genus 2 tipo tai šalia aloe veros, ginkmedžio ir visų kitų dalykų, kurie skaitosi geri, bet jau kai saldikliai rašė, tai iš karto buvo labai blogai, bet iš esmės daugelis sako, kad.
12:42
Kokakola paprasta su cukrum yra geriau negu kola zero, nes ten yra sportavimas.
Ar gali papasakoti apie saldiklius, ką mes turėtume žinoti, ar išvis galime juos vartoti?
Kiek aspartamas yra blogas ir jeigu galim tai, kiek jų galima naudoti?
12:59
Kol edvardas galvoja atsakymą, aš jums noriu papasakoti šiek tiek apie supermaistą ir čia žolynėlis lietuviškos arbatos tradicijas puoselėjantis prekės ženklas, siūlantis ne tik įvairių arbatų, bet ir inovatyvios smartfood produktų liniją.
13:14
Šios linijos produktai yra puikus būdas praturtinti savo mitybą skaidulinėmis medžiagomis.
Ir baltymai, kurių trūksta net 90 % lietuvių.
Šie papildai gali būti dedami į kepinius vietoje miltų maišome į košes, kokteilius ar net barstome ant salotų.
13:30
Labai svarbu paminėti, kad smart food produktai taip pat turi ir funkcinių savybių smulkintos vynuogių sėklos gali padėti palaikyti kraujotakos sistemą, o balkšvųjų gysločių luobelės normalią virškinimo sistemos veiklą.
Beje, kas įdomu ant kiekvieno šulinėlio smartfood pakelio, jūs galite rasti, kam jisai yra skirtas, todėl tikrai nepasimesite.
13:50
Na, o žolynėlio smartfood produktų ieškokite maksima.
Ir norfa prekybos centruose arba elektroninėje parduotuvėje one life taškas lt, kur visam žolynėlio asortimentui taikoma -40 % nuolaidą, o su kodu tapk geresniu 10 gausite papildomą 10 % nuolaidą atraskite sveikesnį gyvenimo būdą su žolynėlio smartfood produktais skanaus, o dabar grįžtame atgal į laidą.
14:16
Vėlgi, iš vienas pusės, tai gali būti.
Įrankis mums suvaldyti tam tikras blogybes.
Iš kitos pusės, tai gali būti mums ginklas, kuris gali dar labiau pabloginti visą situaciją, nes jeigu net kalbėsim apie visus uždegiminės žarnų ligos, kalbėsim apie dirglią, žarną.
14:33
Jeigu mes kalbėsim apie disbiozės mikrofloros sutrikimus, taip, tai saldiklių vartojimas dar labiau paskatina visą šitą simptomatiką.
Bet jeigu žmogus yra sveikas, ar tu dabar tai įvardinti tas ligas?
Jeigu žmogus yra jau sergantis tom ligom, jeigu jis sveikas ir neturi šių bėdų, ar būtent saldiklis gali iškelt šias bėdas, ar tikėtina kiti?
14:54
Gyvenimo įpročiai, kitos mitybos paskatins tai labiau saldiklis, tik bus kaip priedas, o kaip?
Dažnai mes galim tas tendencijas, žmonės, kurie renkasi.
Produktus su saldikliais.
Dažniau yra sportuojantys dažniau tai prisižiūrintis, nes jau to cukraus nenori.
15:13
Taip ir ką mes taip pat pastebi, kad jie ir dozuoja, taip pat ir tuos gėrimus, esančius taip pat su tais pačiais saldikliais.
Tai saldikliai gali padaryti žalos, jeigu jie bus taip sakant vartojami, pavyzdžiui.
Kad ir turėjau, neseniai atvejis sveikas žmogus, kaip ir, tačiau vartoja po 2 litrus kolos per dieną.
15:34
Nu tikrai statistiškai didelis labai skaičius.
Nu taip didokas nemažai 5 2 litrus išgerti vandens ne per dieną negali.
Tai, jeigu aš pasakysiu tau, kad suvalgyt per dieną baltagūžio kopūsto galvute.
Sveikas maistas, kas bus tavo skrandžio nenori žinoti?
15:51
Tai.
Einant prie grįžtant prie saldiklių, viskas priklausys nuo dozės.
Tai kiek tu to su var to se ir koks tavo bus individualus atsakas į tą saldiklį.
To dalyko mes galime irgi ne nežinoti.
Ko mes dar taip pat nežinom.
16:07
Kas bus ilgoje perspektyvoje, jeigu kiekvieną dieną kartosi tą įprotį?
Taip, mes žinome, kad saldikliai tikrai turi didelės įtakos mūsų sotumo centrams.
Ir žmogus, kuris suvartoja saldikliu mūsų, kaip ir protas, suvokia, kad maistas atėjo, bet home’o statinis tas centras kalorijų negavo ir iš tos pusės tai gali privesti žmogų prie dar didesnio per valgymo.
16:31
Paprasčiausiai alkio jausmo.
Savo konkretesnio atsakymo tiems, kurie.
Paranojiškai bijo saldiklių arba labai stipriai rėkia ant tų, kurie geria ten žinai gėrimus su saldikliais, bet ne su cukrum gerai ir bando demonizuoti juos, nes norėtųsi labai atrasti atsakymą, ar tai yra leistina, o jeigu taip, tai kiek ar tai yra griežtai neleistina geriau rinktis gėrimus su cukrumi ir su kalorijom.
16:59
Pas jus taip geriausia rinktis.
Aišku, bendrai gėrimus be pridėtinių cukrų.
Pavadinkim taip.
Jeigu mes kalbėsim, kas yra geriau?
Paprastas vaisvandeniais ar vaisvandenius be cukraus, tačiau su saldikliais, pavyzdžiui, taip, tai jeigu mes kalbėsim apie bendrą žmogaus sveikatą, sveiko žmogaus taip.
17:22
Tai tikriausiai gal su saldikliais.
Jeigu taip bus išgerta pusė litro pavyzdžio buteliukas, taip, pavyzdžiui, per dieną, tačiau.
Paverskim į kitą pusę aš esu fiziškai aktyvus žmogus, aš ką tik pabėgiojau, prabėgau 15 km.
17:40
Aš išgėriau sulčių.
Tai blogai ar gerai?
Irgi gerai net sakyčiau, labai gerai greitai atsistatyti.
Būtent.
Žinai pastaruoju metu svorio mažinimui yra nu garsėjęs naujas vaistas oze.
Ką tu apie jį galėtum papasakoti, kiek tai yra, kiek tai yra atradimas?
18:00
Ar tai yra naujas.
Tikras.
Stebuklingas.
Vaistas, kurį galėtų dabar naudoti daugelis ir pasiekti rezultatų be pastangų, nes būtent taip jį visi reklamuoja.
18:16
Tai kalbant apie save kliūtis šitoj vietoj mes turime 2 dabar jo registruotos būtent tuos pavadinimus.
Mes turime mozambiką, kur jis skirtas 2 tipo cukrinio diabetui gydyti kartu, kai yra komplikacijos, ir mes turime vergovei, kuris jau skirtas yra nutukimu.
18:32
Vėlgi veiklioji medžiaga ta pati iš esmės, bet yra 2 vaistai, tą dalyką atskirti labai svarbu.
Kalbant apie jo poveikį esminiai dalykai, ką jis daro, tai pirmas, tai yra sulėtinamas skrandžio motorika.
Vienas dalykas taip, dėl ko žmogui žmogus jaučiasi sotesnis, jis pats virškinimas sulėtėja.
18:51
Taip, tai taip pat paskatina tų pačių inkretinų išsiskyrimą, kurie būtent veikia mūsų sotumo, sotumo centrus, smegenyse ir būtent sukelia būtent tą didesnį sotumo jausmą.
Tai taip pat prisideda prie glikemijos gliukozės kontrolės pas mus kraują.
19:06
Taip, tai daug tų teigiamų savybių turi.
Senolių tidass, aišku, yra specifinė grupė žmonių, kuriems jis gali padėti, nes vėlgi turime atskirti, kur yra tos.
Nutukimo priežastys tos pagrindinės taip ant kiek tai yra psichoemocinė būklė, kur yra kiti vaistai, kurie taip pat gali būti naudingi.
19:26
Kiek tai yra daugiau fiziologiniai dalykai, taip susiję su mūsų virš ramoji trakto, todėl irgi yra ir kiti vaistai nutukimui gydyti, kurie turi būti jau irgi nepamiršti, ir nes vienas suveiks vienas kitam.
Kitas suveiks kalbant apie patį savo kliūtį, ką mes dabar labai dažnai girdime, kad rizika raumeninio audinio didelio kritimo apie tai visi skanduoja, kad vartodamas negaliu, tikrai gali numesti daug raumeninio audinio.
19:52
Su bet kokia hipokalorinės dieta, jeigu būsi neatsargus, gali netekti raumeninio audinio.
Mes tą puikiai žinom mūsų kūnui lengviau atiduoti raumenį negu riebalai atiduoti, ypač jeigu mes jau ne tausojam.
Tai čia toks dalykas, kai tikrai žmogus gali daug neva.
Apskritai jo mityba gali taip susiaurėti, kad žmogus vos ne per dieną suvalgo 3 kiaušinius ir ten daug kur.
20:13
Bet čia labai gal irgi aktualu būtų paminėti, kuo yra blogai prarasti raumeninę masę, nes kai kurie į tai nekreipia dėmesio ir žinai būna žmonės liekni.
Gyvenime raumeninės masės mažai kūnas yra minkštas, bet jie liekni ir jie visai nesirūpina.
20:31
Kiek jie baltymų suvalgo, netreniruoja raumenų.
Tai kuo gi tas raumenų praradimas yra toks blogas?
Ar tu galėtum papasakoti?
Ro kažkas galėtų pavadinti vėlgi, kad raumuo tai tik kažkokia mechaninė dalis mūsų organizmui vėlgi nepamirškime, kad.
20:50
Aš galėčiau nutraukti, pavadinti organų, nes jis išskiria labai daug mio kinų.
Būtent tokių būtent medžiagų, kurios gali turėti įtaką tiek mūsų medžiagų apykaitai, tiek riebalinio audinio, taip sakant mažėjimui, taip pat jis gali veikti anti kancerogeniškai.
21:06
Taip pat taip jis skatina neurogenezę taip, taip pat taip pat raumenis audinys.
Tai, ką mes žinau, kad kuo žmogus virsime amžių išlaiko didesnį ir.
Sveika raumeninio audinio mes tai gali matuoti pagal jėgą.
Vienas iš variantų arba tą patį deguonies įsisavinimą, o maksą.
21:23
Mes žinom kad ir rizika neurodegeneracinių ligų jam yra mažesnė.
Šitoj vietoj taip, tai.
Kalbant apie medžiagų apykaitą, taip pat ir raumeninis audinys, vienas iš tų esminių audinių procentaliai atsakingų už medžiagų apykaitą.
Jeigu tu paklausi, kodėl medžiagų apykaita mažėja, dažniausiai su amžiumi, tai dėl raumeninio audinio kritimo vienas iš pagrindinių priežasčių, todėl tas raumuo yra labai toks svarbus mums svarstykles mums neparodo, kas krenta, tai gali kristi pas mus raumuo tai gali kristi pas mus riebalinis audinys.
21:57
Gali kaulinis audinys biškį mažėti irgi tas dalykas labai svarbus ir mūsų tikslas, todėl nėra tik kaip ir kalorijos nėra kaip ir svoris.
Mes turime giliau žiūrėti taip į tą išliekamumą, patį, ką mes norime pasiekti, ar mes norime tik skaičių ant svarstyklių, ar mes norime sveikatos, nes kas po to būna, okey mes numetam 4 kg, iš kurių 3 kg būna raumeninio audinio.
22:22
Po dietos dažniausiai žmogus nepagalvoja, kad jo kūnas dabar prisitaikė prie tokio maisto kiekio ir reiškia, jis turės tą maisto kiekį.
Visada tokį patį palaikyti.
Žmogus sako, tai baigėsi dieta, numečiau svorį, tai pradėsiu daugiau valgyti.
Tačiau mes tai arklio galių dabar mažiau turim.
22:42
O kam iš savęs daugiau už daugiau ir daugiau.
Taip ir gaunasi, kad kūnas pradeda po truputį prie vėl norma kalorijas, o kartais net hiper kalorijos dietos, nes žmogus tai norma kalorijų dieta negrįžta, niekada jis iš karto daugiau pradeda valgyti, nes.
Išsiilgę.
22:58
Automobilis yra to maisto viso iš svoris gražiai pradeda kauptis todėl.
Jeigu mes kalbėsim apie visas svorio kontrolę?
Tai vėlgi pirmoj vietoj raumeninio audinio išliekamumas bus tas pirmas punktas, ties kuriuo aš visada taip sakant norėsiu, kurį norėsiu visų sužiūrėti, kad kuo mažesnė pažadą mes jam turėsime.
23:22
O tai sakyk tada, kada yra.
Na gal dar ne per vėlu.
Apie tai pradėt galvot, aš aš kažkaip galvoju, kad tu pasakysi, kad niekada ir septyniasdešimties metų yra gerai pradėt sportuot ir pradėt galvot apie raumeninę masę, bet jeigu mes žiūrėtume ilgaamžiškumą, vdu maksą į medžiagų apykaitą, kada nėra vėlu dar susiimti ir pradėti galvoti apie tai, kad valgyčiau pakankamai baltymų, kad mano treniruotės susidarytų iš raumenų treniravimo, iš pasipriešinimo raumenims ir kad ta raumeninę masę maksimalią išlaikyčiau.
24:01
Ar yra toks amžius kuo anksčiau mes tai suvoksim ir pradėsim daryti tuo, kaip sakant, mes geresnę ateitį.
Šitoj vietoj turėsim taip.
Mes galime sakyti, kad po trisdešimties metų pradeda kristi raumeninis audinys.
Taip.
Tai ar 30 metų tai riba ne tai nereiškia, kad jau ką užaugina iki 30, tą gali tik palaikyt.
24:19
Mes tą puikiai žinom, kad užauginti raumenį audinį vis tiek galima, galbūt reikalaus daugiau pastangų arba daugiau laiko atsistatymui pačiam didesnį dėmesį pačiai mitybai ir kokybei tai pačiai.
Bet vėlgi tai yra įmanoma, tai nebus vienas taško, nebus vienas amžiaus, kada viskas jau o kaip kur jau negalima kažko pasiekti.
24:43
Bet bet 30 metų yra ta riba, kai jau pradeda natūraliai degti raumuo.
Po truputį po truputį, taip ir mes turime tam kreipti esminį dėmesį.
Čia tas įdomus dalykas.
Daug kas sako, kad visada sakydavo, palauk 30 bus pajaus, nu po truputį jaučiasi, žinai, aš nežinau kas bus, kai 40 bus gal stipriau pasirodė pasakyt, nieko nesijaučia.
25:07
Tai gerai tada tai nuraminai.
Kažkaip nesijaučia, kad kažkas būtų pasikeitę, bet gal dar pajausiu, nežinau, gal ir pajausti, gal dar per mažai keturiasdešimties metų gyvenimo nugyvenau kalbant apie maistą, mes nemažai linksniavo m baltymus.
25:23
Ir raumenis nu ir visiems žinai tie baltymai tai raumenis auginantis auginanti medžiaga, čia tik sportuojantiems reikia šitų baltymų.
Ar tu gali trumpai papasakot apie baltymus?
Kodėl jie svarbūs ir ypač tiem, kuriem nesportuoja?
25:39
Kodėl iš viso žmogui svarbu baltymai?
Dabar klausomos merginos vyrukai, kurie į sporto salę nėra įžengę 10, 20 metų.
O gal niekada gyvenime iš viso jie nenori tų raumenų auginti, nors mes išgirdom, kad reikia?
Ir automatiškai baltymas jų mityba yra kaip svečias.
25:59
Tai turime nepamiršti to dalyko, kad apart to aišku.
Aromatai yra 2 dalykas, kurį mes matom kaip baltymų pavidalu.
Pirmas organas, kurį mes matome kaip baltymų pavidalą, tai yra mūsų oda.
Nepamirškim kolagenas irgi yra baltymas, taip ir mes turime gauti aminorūgštis, kad turėti sveiką odą.
26:20
Tai yra pirmas dalykas, ką mes turime pagalvoti. 2 dalykas baltymai atlieka labai didelį spektrą funkcijų mūsų organizme tai yra ir baltymai, nešikliai, tas pats hemoglobinas, kaip, pavyzdžiui, taip, tai irgi baltymas.
Albuminas taip pat yra baltymas, taip yra virškinimo fermentai ir hormonai yra imunoglobulinai.
26:38
Taip, tai visur ten mums reikalingi yra baltymai, linų sėmenų rūgštys, tos pačios taip visiems neuromediatoriams gamintis, taip dopaminui melatoninu.
Reikalingos amino rūgštys, taip pat.
Ir va čia ateina ir tikroji ta.
26:54
Fiziologine prasme baltymų mes yra mes labai galvojam, kad tai tik raumuo tai ne tai kur kas yra daugiau baltymas atlieka labai daug funkcijų žmogaus organizme, bet taip pat, ką noriu pabrėžti, kad.
Galbūt ne vis vėlgi mes baltymus gali vis tiek gauti su maistu, kad ir žmogus valgo grikius, netgi yra baltymu.
27:11
Mes tik turime pasverti pirmą dalyką, kiek jis gauna būtent tų pačių baltymų iš gyvūninės kilmės iš augalinės kilmės ir jeigu jis jau eina į augalinę kilmę, kaip jis atlieka savo tas pareigas surenkant visas būtinas amino rūgštis.
Ar kalbant apie baltymo pačią struktūrą, žinai, tai.
27:31
Vienas ir kitu atveju žmogus suvalgys baltymu vis tiek kažką valgo visur yra baltymai.
Gerai tada kitas klausimas, kiek tų baltymų reikia, gali konkrečiais skaičiais.
Tai vidutinė norma, tai yra, vėlgi, jeigu mes pažiūrėsime, tai gali būti apie nulis 8 g kilogramai.
Taip, tai galbūt, jeigu žmogus galėtų surinkti per dieną 60 g 80 g, tai būtų norma.
27:51
Tik reiktų paminėt turbūt, kad čia ne 80 g vištienos, o.
Čia balti baltymo kaip makroelemento, taip, tai tai jau būtų norma.
Taip, o tada jau ateina vi.
Visas individualumas į jo individualius poreikius žmogaus tai yra fizinis aktyvumas, galbūt gretutinės ligos.
28:09
Taip gali būti daugiau baltymų gali būti mažiau baltymų.
Žinai, bet vidurkis yra toks ar žmogus, kiekvienas taip pat reaguoja į tą patį kieki baltymu ne.
Taip tikrai to nėra ir kartais mes galim, kad ir iki svorio kontrolės nueiti, kur kartais tas didesnis baltymų suvartojimas, kuris nebus žalingas, tačiau jis gali prisidėti prie alkio kontrolės.
28:29
Taip pat tai yra ateina jau individualumas.
Tada mes žinome, kad vėlgi yra tas viršutinis limitas, kurių baltymų sintezė yra didžiausia.
Kalbant apie raumeninį audinį, mes mes nežinom, kur yra tas limitas.
Didžiausia kurą po ligotumas, koks žinai tai taip apie 2 g galima 2,2 g imti taip tą viršūnę pagal visus tyrimus, nors dauguma taip pat ir sako, kad vienas kablio 6 kaip ir.
28:52
Užtenka gramo kilogramui tų pačių baltymų per dieną.
M.
Okey, bet kiekvienas reaguoja skirtingai.
Mes žinom, kad kai kurie žmonės vartojo ir į 3 g eina kilogramai būtent baltymų per dieną, kad palaikytų savo jau raumeninę masę.
Ar žmogus turi kažkokį biologinė svorį, kuris jam yra užprogramuotas ir kad ir ką jie bedarytų.
29:15
Pavyzdžiui, būna žmonės išvažiuoja atostogų, kažkur tai daug valgo, ten kažką tai daro, žinai, nesportuoja, priauga svorio grįžta, čia grįžta į režimą.
Kaip ir nieko nedaro, bet po 2 3 savaičių žiūri viskas tas pats, kaip buvo kitas va.
29:30
Kaip sakai, ten augina, daro, daro, daro, daro.
Ten 3 kg užaugino, tik nustojo sportuoti.
Ar kažką ten susirgo bam vėl svoris, koks buvo anksčiau ir ir viskas nukrito kitam.
Atvirkščiai visą gyvenimą, galbūt stambesnis turi viršsvorio, ten stengiasi sumažinti kūno svorį, tik sumažino.
29:49
Tik šiek tiek užvalgę vėl svoris grįžo.
Ar mes turim kažkokį užprogramuotą svorį, kuris yra ir mes nuo jo pabėgti negalime ir tiesiog reikia labai daug pastangų, kad mes tą padarytume.
Ar mes negalim pabėgti galim visada mes pabėgti nuo to svorio yra teorijos.
30:07
Būtent to būtent atspirties taško svorio, kur kiekvienas žmogus, kad ir ką jis bedarytų anksčiau, vėliau grįš į savo esamą svorį.
Vis dėlto jinai visada yra koreguojama mūsų aplinkos, kur mes gyvename, kaip mes elgiamės taip, kad ir kažkas yra užprogramuota, genetiškai užprogramuota, tačiau ne visa genetika ne visos genetikos išraiška yra tokia pati.
30:32
Nes taip sakant.
Genetika tai yra, kaip sakau, tai yra kulka, o jau gaiduką mes patys paspaudžiam su mūsų pačių elgsena, bet ir kažkas yra užprogramuota.
Ne nereiškia, kad tai įvyks.
Ar galima paveikti tiek, kad tai gali pasikeisti ilgam laikui ir negrįžtamai.
30:48
Ar visgi tai galima paveikti taip, kad mes turėsime tą visą gyvenimą kontroliuoti?
Na, kaip pavyzdys iki trisdešimties metų svėriau 65 kg.
Nusprendžiau priaugti raumeninės masės, sunkiai sportavau 10 metų keturiasdešimties metų sveriu 85 s.
31:05
Ir dabar, jeigu nustosiu sportuoti, ar vėl grįšiu 65 s, ar apsistosiu ties 80 ir genetiškai būsi jau galima sakyt, savo kažkokį genetinį fondą pakeitęs ir išliksiu toks pat, ar visgi man reikės tų pastangų ir pastoviai galvot, kad aš pakankamai valgyčiau sportuoti, prisižiūrėti, kad išlaikyčiau tą formą, kurią pasiekiau per 10 metų.
31:28
Reikės.
Bet tai taps jau tavo kasdienybe va, kur visa jo tai įprotis įprotis ar aš kenčiu nuo savo režimo?
Ne man tai džiaugsmą teikia.
Džiaugsmo teigė, kad aš galiu judėti, bėgioti ir pats gerai tvirtai jaučiuosi taip, tai.
Tie mūsų tikslai vis tiek turi, kad nors kažkiek mums motyvacijos duoti, kad ir mes kalbėsim apie svorio kontrolę, dažniausiai žmogus.
31:51
Taip.
Tą ateitį savo taip juodai numato, tai aš visą gyvenimą dabar turėsiu arti.
Nežinau, kiek čia rimas, kiek tai yra toks dalinis gyvenimo būdu paprasčiausiai kriterijus.
Visgi čia žinutę siunčia tokią, kad jeigu norime ilgalaikių pokyčių, tai turi tapti kažkokio tai gyvenimo būdų ir naujų.
32:14
Tai, jeigu bus mano aplinka, kuri n kur aš matysiu aplinkui.
Pavyzdžiui, mano šeima, kur visi valgys sočiai.
Taip jie nematys blogumo kažkokio, kad ir kažkas nevartojant hipertenzijos vaistus vartoja vaistus nuo cholesterolio normalu vartoju ir viskas, tai ir man kažkada tai taps normalu.
32:31
Ar vis tiek pralaimėsiu kovą šitoj vietoj.
Arba turėsiu pabėgti nuo visų kuo toliau žinai, tai labai svarbi, yra aplinka.
Aš turiu tokių atvejų, kai žmonės buvo liekni.
Dar prisimenu, mes bandėm taip sakant masę padidinti, jam nesigaudavo.
Daug geimerių gerdavo.
32:47
O dabar pasi jau tikras viršsvoris, nes dabar jis turi sėdimą darbą.
Viską užsako iš volto, neprisižiūri ir mes matom, kad ir kokia buvo genetikas tyri, kad ir kokia genetika net šeiminės anamnezės, kur visi tėvai liekni.
Taip, tai niekam nepavyksta ten priaugti svorio.
33:04
Jam jam pagaliau pavyko į tą blogą pusę mm.
Tai vis tiek aplinka gali mus nugalėti.
Tu kalbėjai apie batonėlius ir ten užsiminė apie sudėtis.
Labai dažnas žmogus nemoka skaityti etikečių ir žinai, nu visi produktai turi etiketes ir tenai yra maistinės vertės.
33:23
Ar galėtum trumpai galbūt tokius kertinius taškus pasakyti, į ką turėtų kiekvienas žmogus atkreipti dėmesį, kuomet skaito etiketes?
Pagal sudėtį tikriausiai yra vietų.
Taip, tai iš ko pagamintas.
Pagamintas yra taip sakant tas sūris ar ta pati varškė?
Taip, tai žiūrim, kiek tu ten taip sūrio yra, tik nėra to pieno.
33:41
Taip, ar mes apie iššūkius, pavyzdžiui, kalbėsim kiek procentaliai tai yra būtent tai yra stovi visada pirmoj vietoj.
Tai, jeigu pasiimu dešrą reik pažiūrėti pirmoj vietoj, kiek ten yra mėsos ir kokio iš kokios mes.
Žodžiu, pirma pirmas ingredientas.
Ko mes ir ko mes norim ir dešros mėsos, norim taip jau ir žiūri taip, tai kiek tos mėsos.
34:00
Ir, jeigu aš verčiu vienas dešrą ir kitą dešrą, vienoj 40 % kitoj 90.
Kaip ir jau aišku, ką imt.
Bet po to eina kas gi po to pas mus neseka žinai tai mesa mėsai nelipa pradėkim nuo to aspekto.
Vėlgi viskas tai yra kontroliuojama pas mus.
34:18
Turėtų būt kontroliuojama.
Jie, galėdami apie skaičius ten, kur būna baltymai, angliavandeniai ir riebalai sotieji pranc taip toliau.
Į ką mes turėtume atkreipti dėmesį?
Kas būtų tokie refleksai?
Žinai, jeigu jau pasiima ir ten skaitau, nu gal šito jau nereiktų pirkti.
34:36
Tai, ką trans riebalai.
Apskritai, kad geriau, kad jų nebūtų tas dalykas sotieji riebalai.
Vėlgi jie bus, jeigu mes mėsą perkam vienas ir kitu atveju jie bus tai nuo to nepabėgsim.
Tai mes jau visos dienos poreikiai turime čia įvertinti.
Pridėtinis cukrus.
34:52
Dar vienas dalykas, ar tai ten būna?
Bendrai norma yra iki 5 g.
Taip.
Visai nesenai pažįstama man rašo artūrai sako padėk.
Čia tokie medaus guminukai gali pažiūrėt sudėtį, sako dabar labai populiarūs gi sveika medus vaikams taip toliau ir sudėtis 10 % medaus ir visa kita sudėtis, gliukozės sirupas ir taip toliau sakau, tai žinai, turiu tau naujienų 90 %, ten medaus nėra ir tie 10 % tavęs neišgelbės.
35:24
Tai tas pats yra ir su mūsų dar išlikusiais prekystaliais žmonėms, kurie serga 2 tipo cukriniu diabetu.
Kur cukrus pakeistas fruktozę kaip, pavyzdžiui, taip, tai mes žinom, kad ne galbūt insulino neskatina išsiskyrimu.
Čia mes žinom, kad tai labai gražiai kepenų suriebėjimą mums skatina šlapimo rūgšties padidėjimą kas?
35:44
Sukelia arterinę hipertenziją po podagra.
Tai sukelia mums taip ir visų medžiagų apykaitos, taip sakant sutrikimų paletę.
Žinai besiruošiant laidai, aš dar pamąsčiau apie tokius.
Ne tai, kad mitus, bet žmonių įpročius arba posakius ko galima ir ko negalima daryti arba arba ką reiktų ir ko nereiktų daryti tai vienas iš jų.
36:07
Tai mes dažnai girdime, jog maisto negalima užsigerti.
Bet aš visą laiką galvoju, juk mes valgome sriubą su bulvėmis ir mėsa, ir viskas yra vienas produkte.
Bet bet girdime, kad ir maisto užsigerti negalima, nes tai yra nesveika.
36:23
Koks yra tavo požiūris ir ką mes turėtume čia žinoti?
Tai viskas gerai, yra su tuo skysčiu.
Jeigu mes kalbėsim, galima užsigerti maistą.
Galbūt yra ne rekomenduojama užsigerti kava, ar tai gazuotais gėrimais, kaip, pavyzdžiui, nes tai vėlgi sutrikdo patį virškinimą, bet vėlgi nieko nėra blogo.
36:45
Jeigu žmogus užsigeria, valgydamas, taip tikrai nėra čia ko blogo nebent vėlgi yra tam tikros išimtys, kai tikrai žmogus turi problemų su visumoj trakto ir blogai jaučiasi, nes kitais atvejais gali tai padaryti.
Bet o kaip dėl?
Skrandžio sulčių rūgščių tų visų ar nekenkia tas gėrimas.
37:03
Valgymo metu ten maisto pasisavinimui rūgščių išsiskyrimui.
Skystis vis tiek pirmas praeis pro skrandį.
O maistas dar užsiliks ta.
Jeigu mes kalbėsime apie angliarūgšte, kažkokią taip gazuoti gėrimai.
Taip.
37:19
Kava taip.
O kaip su kava ar.
Galima ją gerti ant tuščio skrandžio.
Nerekomenduojama.
O kodėl?
Kodėl tokia yra rekomendacija?
Aš dažnai girdžiu ne gerti ant tuščio skrandžio, bet nemaža dalis žmonių atsikėlė ryte pasidaro kavos išgeria kavytes, tada praeina kažkiek laiko, kažkas pusryčiauja kažkas važiuoja į ofisą, ten suvalgo kažkokį tai žinai, kuriuos aną ar kažką, bet kava tai būna pirmas dalykas nuo rytas be kavos koks rytas.
37:54
Taip paprasčiausiai tai gali mums sudirginti skrandžio gleivinę.
Tai yra po dalykas ir sukelti tą patį rūgštingumą, sutrikimų.
Tai todėl ta kava nėra rekomenduojama paprasčiausia.
Tai pirmas dalykas iš pačio ryto ir tikrai tada nors.
Išgerti kažkiek vandens, pavyzdžiui, taip prieš vartojant kavą arba galbūt net papusryčiauti irgi labai geras dalykas, tai čia susiformavęs yra įprotis, bet ne visi įpročiai yra teisingi.
38:23
M.
O kaip su rūkymu, kodėl dažnas iš mūsų, kuris meta rūkyti?
Labai pradeda norėti valgyti.
Dažnai girdėjo, ne vat mečiau rūkyt svorio, priaugau apetitas padidėjo.
38:42
Ar tai tiesiog, kad vienas kitu keičia ar kažkokie hormonai suveikė, kad tas rūkymas turi tokios įtakos apetitui?
Tai ne tik, kad hormonai būtent šitoj vietoj suveikia.
Aišku, pirmas dalykas kartais rūpi, mes labai daug oro.
Išsitraukiam taip, tai yra vienas aspektas, kuris taip pat kažkokį mechaninė mums duoda tą spaudimą, kad mes jaučiamės pavalgę parūkyt.
39:03
O tu mas atsiranda.
Sotumas atsiranda šitoj vietoj kitas dalykas.
Tai taip pat veikia per mūsų būtent tą hedo ne visą sistemą, kur rūkymas kažkiek slopina šitą sistemą ir kai rūkymo nelieka, lieka tuštuma.
O iš kur tą pasitenkinimą gauti?
39:20
Ir.
Žmogus pradėjo ieškoti, kuo man užimti tą vietą, kur stovėjo rūkymas.
Ir čia ateina pas mus maistas, nebūtinai maistas, tai gali būti skirtingai dalykai, žmonės užsiima, galbūt šias gerti pradės.
Vietoj rūkymo taip, vėlgi tai.
39:38
Žodžiu, vis tiek tai yra keitimas kažkuo, nes daug kas dar sako, tai yra mechaninis dalykas iš to, kad pripratai veikti kažką rūkyti, tai kažką veikti.
Tai vat.
Reikalas taip tikrai tai yra ir įpročio reikalas, kur rūkymas paprasčiausiai mus užima nuo nuobodybės.
39:55
Žmogus turi kažkokį įprasmina tas savo 10 minučių.
Paprasčiausiai ir viskas.
Tuomet užkandžiai įprasmina.
Tuomet ateina užkandžiai.
Kodėl mes vakarais norime labiausiai valgyti?
Kas atsitinka vakare, kad tas apetitas visą laiką padidėja?
40:11
Nu vat tikrai yra nemažai žmonių, kurie ryte gali laisvai nevalgyti pietums kažką užkąsti, bet jau vakaras netgi tie ir, kurie ryte valgo ir per pietus valgo, bet vakare čakros atsiveria, atrodo, žinai ir tiesiog apetitas būna žvėriškas, norisi ir užkąsti kažko ir pavalgyti, ir skanaus, ir čia prie kino čiupsiu kų tas vakaras, kažkoks stebuklingas laikas.
40:32
Ar tai yra kažkuo paaiškinama?
Tai paaiškinama sudėtiniais mechanizmais, kuriais vienas iš jų yra bendras nuovargis, 2 dalykas dehidratacija yra labai dažnai būdinga, 3 dalykas nepakankamas skaidulinių ir baltyminio maisto suvartojimas, kuris priveda mus prie vakarienės. 4 faktorius tai šeima.
40:54
Kur jeigu visi vakare susirenka.
Tai yra įprotis sočiai pavalgyti visiems kartu.
Tai mes čia ir nuo kultūrinių dalykų nepabėgsi, taip ir visi šitie dalykai priveda mus prie to, kad žmogus labai dažnai vakare paprasčiausiai jau griebiasi visko ir dažniausiai tai būna emocinis dalykas.
41:11
Dažniausiai.
Ypač jeigu žmogus neturi struktūros ir režimo.
Taip ir mes čia jau kalbėsim ne apie tai, kad jis blogą maistą pasirinko, bet tai jau apie tai, koks yra pailsėjęs, koks yra pamiegojęs.
Pavyzdžiui, taip tokie dalykai vis tiek gros pirmuoju smuiku čia vis tiek jie.
41:28
Turės įtakos tam, kokį maistą mes pasirinks?
O tai koks būtų protokolas?
Tam, kad aš vakare neturėčiau to tokio didelio noro valgyti, o tai būtų tiesiog eilinė vakarienė ir aš pasijausčiau sotus ją pavalgius.
Koks tinkamas gyvenimo protokolas, kaip aš turėčiau praleisti dieną, ar kaip aš turėčiau gyventi, kad išvengti to vakarinio čakrų atsivėrimo?
41:52
Didžiausias dėmesys būtų miegui.
Kokybė, bet ne kiekybė būtinai.
Taip, taip, pirmas dalykas.
Tai žmogus, nors turi išmiegoti 7 val. 6 7 val.
Kokybiškai taip, kad kokybiškai išsimiegoti, tai reiškia, mes einame į dieną, prieš tai reiškia visą miego higiena yra televizija, jog bet kokie ekranai nuimam.
42:14
Nors valandai 2 valandom iš vedinam savo miegamąjį, kad temperatūra būtų mažesnė, nes mūsų ir kūno temperatūra turi nukristi, kad mes giliai į mėgtume.
Nuima maistą 2 val.
Nors iki miego, nes vėlgi tas pats dalykas ne dėl viršijimo, dėl to, kad temperatūra pakilo, kai mes pavalgome taip, tai vėl, o mums reikia žemesnės temperatūros.
42:36
Tai šitoj vietoj tas maistas turi čia tokios įtakos.
Taip, tai vėlgi miego higieną pasiruošimas miegui.
Rutinos atkartojimas.
Taip ir jau vat nuo pačio miegojau ir prasidės jau kiti visi veiksniai taip, tada dėl dėl pačios mitybos.
42:52
Čia aišku, individualumas yra taip reikia parinkti žmogui tokį režimą, kurio jis galėtų tęstinai prisilaikyti, kuris jam.
Nesukeltų alkio jausmo.
Pirmas dalykas taip, tačiau kartu ir taip optimaliai pasotintų.
Taip, tai pirmoj vietoj.
Vėlgi jau kalbėčiau apie tą žmogų, kuris labai alkanas vakarais, kad.
43:09
Turėtų 2 valgymus.
Tai tikrai, jeigu labai vėlai grįžta, tai ir 3, kur kiekviename iš pate iš patiekalų dominuotų baltyminis maistas pirmoj vietoj.
Kad duotų to sotumo jausmo antroj vietoj.
Taip, tai yra visos skaidulos, kurios dalinai gali kompensuoti ir angliavandenius suvartojama vėlgi.
43:27
Kalorijos svarbios bus šitoj vietoj.
Tai, kuo daugiau skaidulingo maisto nuo ankštinių daržovių, pradedant baigiant paprastam bet kokioms šviežioms ir augintum daržovėm ir taip toliau.
Tai būtų 2 dalykas, kuris būtų čia labai svarbus. 3 dalykas tai yra tai, kaip žmogus nusiramina, jeigu jau streso lygis aukštas, ką jis padaro grįžęs namo arba kol važiuoja namo, žinai galima važiuot važiuojant namo įjungti garsiai muziką.
43:56
Kokia laiminga daina ir išsirėkti si dainuot?
Ir tai jau žmogus JAV.
Man jau geriau, nu būna gi kiekvienas žmogus turi skirtingus variantus.
Aš mėgstu pasivaikščioti.
Pavyzdžiui, taip prieš tai prieš grįždamas namo.
Aš galiu nueiti į kokį šaltą dušą.
44:14
Ir jau mano apetitą, tai sumažins.
Galima padaryti 20 durpių.
Tai sumažins apetitą irgi.
Aišku, tai ne variantas, bet tai sumažins, prie ko aš prižadu, kad jeigu aš numušiau žmogaus kažkur mintis?
Į šoną.
44:32
Jis biški atsipeikės nuo to viso chaoso, kurį jis turėjo per per visą dieną.
Tam, kad nebūtų pagrindinė mintis, grįžt pavalgyti.
O, jeigu jis dar ir alkanas?
Taip, aš pagalvosiu, ar jis pakankamai skysčių suvartoja.
Dažniausiai žmonės yra dehidratuoti ir tai priveda prie alkio jausmo.
44:47
Ir tą dalyką galima kompensuoti, kad ir išgerti.
Vandens pora stiklinių.
Tai jau gali žmogų nuraminti.
Pasikalbėti su žmona ar tai su vyru?
Taip kažkokia gera tema.
Tai irgi gali žmogų nuraminti.
Fizinė veikla gali žmogų nuraminti lengva prieš miegą galbūt nereikia labai intensyviai kažko daryti, bet 2 zoną palaikyti prie pulso tam 120 130 prasibėgti.
45:13
Nors ir 15 20 minučių.
Jeigu žmogus taip.
Suteiks malonumą, aišku.
Yra tokia dalis žmonių, kurie žinai pradeda sportuoti ir pradedant sportuoti.
Jie užduoda vienas pagrindinį klausimą dar ne nuėjus į sporto salę dar nepradėjus bėgioti ar daryti mankštos, bet vienas iš pirmųjų klausimų tai kokius papildus man dabar nusipirkti?
45:36
Ar tokie egzistuoja, kurių reikia iš karto dar net ne neužsidėjus kedu.
Egzistuoja žuvų taukai egzistuoja.
Kad ir polivitaminų kompleksas egzistuoja magnis.
Visi mėgsta magnį gerti, ypač kai sportuoti pradeda, okey egzistuoja, bet vėlgi tai kultūros dalis artūrai tai.
45:56
Visi turite klausimą, gal čia, kaip žinai, dar tiesiog užsirašei tenisą jau raketė turi rankose.
Bet bet bet ar tu išskyrei šituos papildus, kaip tuos būtiniausius, kurių reiktų nuo tūlam lietuviui su mūsų klimatinėms sąlygom gyvenimo būdu ir jo išėjo vitaminai nepakenktų, o jų tikrai iš jų pasijaustų nauda.
46:19
Nauda žinai iš papildų sunkiai naudą pajaus.
Tu gali apsisaugoti nuo kažko.
Tai reiškia, tu negali, tu gali nepajausti kažko blogo vartodamas tą patį vitaminą d.
Tas pačias tuos pačius žuvų taukus, kaip, pavyzdžiui, taip, tai jie mus apsaugo nuo kažko taip, tai yra tam tikri imunomoduliatoriai.
46:37
Mes jau galime pasakyti, kurioje gali sumažinti ir sisteminio uždegimo riziką.
Taip, tai gali sumažinti kažkur peršalimui nusilpus imunitetui, taip pat pasireiškimus, taip.
Pat gali apsaugoti nuo korozijos mus, kaip, pavyzdžiui, taip daug tų savybių turi to tie baziniai omegos ir vitaminas d, kas visiems nusibodo.
46:59
Bet mes žinom, kad tai veikia.
Mes jau pakalbėjom apie raumenis apie 30 metų ir mes žinome, kaip ir tu sakei, kad ne ką mažesnis ne ką mažiau svarbus yra kolagenas ir jisai pradeda mažėti nuo trisdešimties metų.
Ypatingai svarbus mūsų sveikatai.
47:16
O kaip mes jį galime tinkamai gauti?
Gal galėtum pavardinti produktus, iš kurių mes, iš kurių mes jį gauname ir kodėl kolagenas toks svarbus?
Tai atsakyk į klausimą, taip sakant, kodėl jis toks svarbus?
Tai kaip ir atsakei?
Taip, nes tai labai svarbi, taip sakant struktūrinė mūsų dalis.
47:36
Ir mes žinom, kad kolageną turi ne tik oda.
Kraujagyslės organai.
Taip, tai yra griaučiai.
Visi mūsų taip skirtingo tipo kolagenu so.
Kokie pavojai gresia, jeigu kolageno mes net statinė sime?
Ir ką mes galime pajausti senatvėj?
Taip.
47:53
Kaulinio kaulinio audinio trapumas gali būti taip, tai yra, o dar ta pati, taip sakant odos kokybė.
Kaip popierius pasidaro ne?
Tokia tokia nu tai žinai tai va tai mes rizika yra, kad vėlgi nukentės nuo to mūsų odos būklė ir kad ir vidaus organai gali nuo to nukentėti.
48:12
Taip, tai yra pats senėjimo procesas.
Gali suaktyvėti šitoj vietoj.
Ar mes ne atstatom mes atstatom vis tiek mes su maistu gaunama amino rūgštis.
Mes tikrai gauname, galbūt ne tai didžiausias kiekis, kad ir dabar pažiūrėsim kolageno tyrimus.
Jie ir prieštarauja.
48:30
Vienas kitiems kol kas kažkur matomas rezultatas kitur nematomas.
Kažkas išskiria, kad reikia būtinai ten pirmo ir 2 tipo vartoti ir taip toliau.
Daug kolageno pas mus rūšių yra daug, galbūt jų dar daugiau bus.
Rekordu, kad svarbiausia, kad mes nu kažkokiu būdu gautume pakankamą baltymų suvart baltymo kiekį su maistu.
48:50
Tada mes tikrai žinosiu, kad galbūt jau to ekstre kolageno ir nereikia vartot.
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.
49:10
Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video.
Visa tai turime mes.
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordiniu Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt tai vat ir norėjau paklausti, ar kolagenas kaip papildas yra naudingas ir jeigu naudingas tai, nuo kurio amžiaus jau tikrai verta įtraukti į savo racioną, kaip nežinau, kokteilį ar tabletes, ar dar kažkokiu tai būdu?
49:45
Taip, jeigu taip į jau normaliai traukti, tai galbūt 50, 40, 50 metų jau tikrai gali būti jau tie amžiai.
Jimo procesai gali būti suaktyvėję, priklauso nuo žmogaus.
Na nu tu man jaunas žmogus atrodai.
Nu stengiuosi valgyti sveikai.
50:01
Ir gyventi sveikai, viskas nuo žmogaus būklės, viskas priklausys tai.
Jie turbūt čia tam, kuris visiškai nežiūri, ką valgo, tai ir nestebi savo mitybos.
Tai nuo 40 jau būtų visai neblogai įtraukti.
Bet tai vėlgi nebus universali rekomendacija.
50:18
Niekada mes galime pakankamai baltymų suvartoti ir viskas bus gerai.
Jeigu yra problemos virškinimo trakto.
Tada taip kolagenas, ten gali būti mums labai naudingas.
Jeigu mes turim problemų su odos būklę, gali būti naudingos traumų.
Nepriversi prevencija irgi kažkiek tai gali būti naudingas dalykas.
50:36
Bet vėlgi, kaip sakau, tai tyrimai prieštarauja vienas kitam, bet ar mums nuo jo gali būti blogiau?
Ne tai čia tas dalykas, kur blogiau nebus.
O gali būt ir geriau, tai vat iš tų saugesnių papildų.
Aš sakysiu.
50:52
Padarom išgerkim dar žinai palieskime svorio auginimo temą, nes iš tikrųjų yra ta grupė žmonių, kurie su tuo kankinasi ir dažnai, kuomet vyksta laidos ne tik pas mane, bet ir kažkur kitur.
Visą laiką būna komentaruose skundai, kodėl nepa kalbėjote apie svorio auginimą, nes visą laiką kalbame apie svorio mažinimą, apie tai, kaip kontroliuoti alkį, kaip su tuo gyventi, bet yra žmonių, kur tiesiog neatranda.
51:21
Noro valgyti, jeigu tai yra nuo vaikystės.
Tai jau įgimtas dalykas taip, kaip ir pas tave.
M jeigu tu nevalgysi tau svoris nukris taip paprasčiausiai.
Ir viskas ar tu nuo ar nuo to tavo sveikata pablogės?
Sakysiu ne tikriausiai.
51:38
Nepablogės tavo nebent tu balsuosi su fiziniu krūviu.
Mes irgi prieš tavo prigimtį bus, nes nebuvo visada to fizinio krūvio.
Daug žinai pas tave jis po to atsirado taip, kai yra augti kartu pradėjai, tai va tai šitoj vietoj, jeigu tai yra nuo vaikystės, tai visiškai yra norma taip, kad svoris gali būti toks mažas, žmogui reikės, skraidė daug pastangų, kad jį priaugti.
52:03
Iš kitos pusės, jeigu mes turime, kad buvo sveikas žmogus, jam iš nieko nukrito 8 kg, 10 programų.
Ar tai yra kasmėnesinis kritimas, kurio jis niekaip negali paaiškinti, kuris bus susijęs ir su kažkuo didesniu nuovargiu, silpnumu, mieguistumu, tuo pačiu taip.
52:20
Tada reikia kreiptis į gydytoją.
Kas būdinga žmonėms, kurie.
Kuriems sunkiai priauga svoris, tai taip, taip apetito stoka.
Pirmas dalykas, jie sako, kad ji daug valgo, bet daug tai yra subjektyvus žodis, kuris nieko nepasako apie tai, ką tu suvalgei.
52:36
Jie retai valgo labai tie žmonės.
Tai va tai yra 2 svarbūs.
Tokie kriterijai gali būti visą dieną.
Be to, maisto ir vis tiek ne per valgys vakare.
Arba vaizdelį tų žmonių, kurie taip pat ir liekni, tačiau ir labai aktyvūs.
Ir labiau aktyvūs.
52:53
Savo netiesioginė fizinė veikla.
Kurie daug vaikšto, ar tai ten visa koja krato, kokia ar tai, kai sėdi, mojuoja rankom kažką daro, žinai, tai yra tie tokie daugiau elgsenos įpročiai būdingi tokiems žmonėms, bet kita dalis tai gali būt ir genetika.
53:11
Bet drįsta genetika nepaaiškino, kur visatas, kaip saitas.
Kyla klausimas nu vat mano vaikas toks vat daug valgo, bet svoris new, kur čia šuo pakastas?
Mes nežinome atsakymo.
Mes galim sakyti, kad tam tikri veiksniai pas jį yra, bet labai dažnai mes žinome taip pat, kad nėra tęstinumo šitoj.
53:28
Vietoj nebent stebėtume tą.
Stebėtume teisingai nebent stebėtų.
Tai vėlgi vienas atsakymo čia nebus kaip priaugto svorio visa kyla iš seksualiausiu.
Ar tikrai jūs norit to?
Bet ar tai vat ir klausimas, ar tas mažas svoris?
53:44
Yra problema ar ne?
Ir kaip žinoti, kad tai nėra problema, ką turėčiau pasidaryti, kokius tyrimus arba galbūt kokius aš turėčiau fizinius faktorius įsivertinti, kad suprasti, kad.
Na jau esu lieknas, jeigu ir nuo vaikystės toks, esu visi į mane žiūri ir klausia, žiūrėk, nu žinai, kaip būna, gal tu pavalgyk.
54:07
Kad tai yra viskas su manim gerai ir kada aš jau turėčiau suprasti, kad galbūt žinai tas mano na, kokiai merginai 43 kg, 45 kg, kurį ji visą gyvenimą gyvena arba vaikinui kokiam 55 ar 60 kg?
Nu tai yra ženklas, kad reikia kažką daryti, nes tam tikri rodikliai rodo, kad tai yra blogai ir tai jau sveikatai.
54:28
Kažkokių pasekmių turės sakyti.
Žmogui, ką jis turi išsitirti, privedė prie chaoso to, kad jis visur pradeda ieškoti ligų ir kiekvienas nuokrypis, kuris net norma, bet apatinė norma.
Ir jis jaučiasi gerai, jis traktuos tai kaip blogą dalyką va, prie ko aš vedu, ką mes turime dabar visoje socialinėje medijoje, kad visi pradeda būti gydytojas, interpretuotas kraujo tyrimu, taip ir kuris, kurie patys normas įvertina, taip ir čia norma, bet tau ne norma, tau norma, bet per didelę tau norma ir taip toliau va, kur visa bėda pasakymo, kokius kraujo tyrimus reikia padaryti ir ką reikia interpretuoti, tai turi gydytojas tą pasakyti ir tarp vetuoti taip yra bazė, taip, tai yra kraujo tyrimo nuo fizikinių dalykų.
55:08
Pradėkim taip, tai yra nuo to pačio raumeninio audinio įvertino klinikos skundų.
Taip galbūt lūžinėjantys plaukai, galbūt nemiga ta pati taip, tai yra slenka plaukai, tai mes turime odos problemas.
Taip, mes turime kur?
Kylančius lūpų kampelius, pavyzdžiui, kurie jau vitaminų deficitą mums gali parodyti taip, mes turime baltą liežuvį.
55:28
Tą patį mes turim geografinį liežuvį.
Kur jau b grupės vitaminų yra stoka, būtent būdinga tokius paprastus dalykus.
Mes jau galim pamatyti, ko žmogus stokoja šitoj vietoj.
Paprasta nepaprasta gerai tai žiūrėt į žmogų reikia taip, mes tai va, o po to jau eina.
55:44
Palauk man įdomu, kas yra geografinis liežuvis?
Tai tai taip ir atrodo, kad yra baltas, taip, kaip sakant, kažkur kažkokia sala būtų.
Maža gera.
Tai va tai daug skirtingų tų požymių yra ir jau gali išduoti mums deficitus tuos pačius, taip nuo geležies, pavyzdžiui, stokos iki baltymų stokos.
56:02
Tada jau ateina kraujo tyrimai pagal tai, ką mes matome.
Tada aš jau tikslingai jau nueinu į tai, kad aš geležiai ištiriu skydliaukę pažiūriu bendras baltymas.
Pavyzdžiui, taip, tai cholesterolis sužiūri glikemija, su žiūriu į tas pačias vitaminą, d sužiūri tokia bazė iš esmės ką tikrai kiekvienas žmogus galėtų pasidaryti sau, kad įvertintų bendrą savo sveikatą.
56:25
Hormonai jau tai yra antraeilis dalykas, mes jau juos po to žiūrėsim, jeigu man reikia.
Na ir žinai, kaip turbūt žmogaus, kuris gyveni mityboje ir.
Tai yra tavo.
Tavo darbas tavo duona ir tavo pašaukimas, galbūt yra koks nors svarbus dalykas, kurio mes šiandien dar neaptarėme?
56:45
Ir, kurį norėtum.
Pasakyti tikrai, ką mes stebim, kad tikrai žmonės labai daug akcentuoja į tą pačią mitybą šiais laikais ir visa savo sveikatą aplink jas stato.
Kur nepastebi kitų veiksnių, kurie taip pat labai svarbūs.
Formuojant pačius valgymo įpročius apie tai niekas nekalba pas mus.
57:04
Taip, tai yra nuobodu.
Tai taip yra sena, bet nuo to, ką aš visą šitą mūsų pokalbį, taip sakant miniu nuo to ir prasideda mūsų maisto pasirinkimai.
Ir todėl tų dalykų neverta pamiršti.
Mes pradedam skaičiuoti kalorijas, bet mes net kramtyti maisto nemoku.
57:21
Taip tai išmokė maistą kramtyti.
Išmokime referuoti.
Tikrą tą maistą žinai kuo mažiau perdirbtą maistą.
Turėkime tradicijas, kultūros tą dalį, kur tu gali kažką suvalgyti.
Ne tokio pavadinkim sveiko žinai, bet kas suteiks nemalonumą?
57:37
Ne tik tau.
Bet ir aplinkiniams žinai ir tu nesijausi, kažkaip čia save baudžiantis ar gailintis savęs, nes tai bus žinai kultūros tavo dalis ant to stovi visi iš esmės savo maisto pasirinkimai ir tavo ateitis.
Kokių santykiai turėsiu su maistu ir žmonėm, kurie neturi šitų vat bazinių tradicijų prie nežino, nemoka sėdėti prie stalo, kai valgo.
58:00
Prie sėdi televizorių, žiūri ir valgo.
Nuo to visos problemos prasideda, žinok, jeigu mes tai užtikrinsim.
Man nereikės kalorijų skaičiuoti?
Nes, aš žinosiu, ką reiškia sėdėti ir 10 minučių valgyti savo patiekalą.
O tai būna iššūkis per 10 minučių.
58:17
Ar tikrai visada duoda tą rekomendaciją žmogų pastatyti laikmatį 10 minučių ir paskutinis kąsnis tavo turi būti padarytas su ties 10 minutė?
Tai tikslas kuo kuo ilgiau valgyti.
Nes kuo tu ilgiau valgysi pradžioj 5 minutės buvo irzlumas belekoks, nes aš noriu, noriu, noriu, noriu.
58:36
Toks žmogus nusiramina ir kitom spalvom, ir tą patį maistą pamato.
Na gerai pabandysiu šitą iššūkį, nes aš esu tas, kuris valgo ypatingai greitai ir greit suvalgo, bet aš suvalgau savo porciją ir tiek.
Žinių žinai ir keliauju toliau į geriau.
58:52
Kitas dalykas tavo.
Situacija, bet esu greitas valgytojas ir pasinaudosiu tavo patarimu.
Laikmatis 10 minučių gerai ačiū edvardai, ačiū, jog atėjai apsilankei.
Tikiuosi, kad žmonės šiek tiek lengviau pažiūrės į mitybą, bet taip pat ir atsakingai.
59:09
Kaip ir tu sakei, kad reikia žiūrėti savo pirminių.
Ačiu pirminių dalykų, o ne pradėti nuo sunkesnių visokių ligos ieškojimų.
Tai ačiū visiems, kad žiūrėjote, ačiū, kad buvote su mumis.
Nepamirškite uždėti laiko, parašyti komentarų ir, aišku, paspausti, prenumeruoti mygtuko nes artėja 100000 sekėjo ir tik su jūsų pagalba mes tai pasieksime, ačiū jums ir iki kitos savaitės iki.