Laidoje “Tapk Geresniu” dalyvauja psichologė, rašytoja Ugnė Juodytė, kuri šiuo metu rašo knygą apie perdegimą. Kalbėjome apie tai, kada jaučiamės pavargę ir kiek trūksta iki perdegimo, kokios yra 5 stadijos, ką jos reiškia ir kuo tai gali grėsti. Palietėme poilsio temą, kaip tai tinkamai daryti ir kiek atostogauti. Daugiau žiūrėkite laidoje.

Video:

0:00 pradžia
1:03 kas yra tikras perdegimas?
5:41 trys perdegimo stadijos
6:56 perdegimo priežastis
7:53 iš ko kilo perdegimas?
10:04 kaip telefonas prisideda prie perdegimo
11:28 reklama
12:58 kaip be telefono gebėti pailsėti?
15:17 toksiškos darbo sąlygos
16:44 kiek laiko trunka išsivaduoti nuo perdegimo
18:33 fiziniai perdegimo ženklai
19:41 kofeinas, alkoholis
22:57 maniakiškas dienos planavimas
24:48 lėtinio streso poveikis organizmui
28:56 kodėl mes sprogstame
31:59 kaltės jausmas nedirbant
33:25 neigiamų emocijų išmetimas
35:30 kaip neperdegti dirbant iš namų
40:05 kaip pradėti jausti save?
44:29 imuniteto svyravimai streso metu
46:03 fiziniai streso ir perdegimo ženklai
52:06 noras įtikti kitiems
54:40 samdomas ir individualus darbas
57:06 kaip daug dirbant rasti balansą?
1:00:50 kaip efektyviai sumažinti nerimą
1:04:30 didžiausios rizikos profesijos
1:06:16 reklama
1:06:49
1:07:06 fizinis perdegimas
1:12:30 tinkamas poilsis/atostogos
1:15:56 tinkama poilsio abėcėlė
1:21:26 kaip tinkamai pailsėti
1:25:29 kas blogiausio gali nutikti perdegus
1:27:52 atsisveikinimas

Laidos pokalbis

0:03
Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą neprenumeruoja mūsų kanalo.

Jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudęs apskritai mygtuką.

Na, o jeigu jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų, bent jau širdutės.

0:21
Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti ačiū jums labai.

Tu esi perdegimo specialiste.

Kuri šiuo metu kaip tik rašo apie tai knygą ir.

0:37
Aš nežinau, nenoriu absoliutinti, bet man atrodo, kad nemaža žmonių dalis su tuo labai stipriai susiduria, ypač šiais laikais, kuomet viskas yra taip greita, daug streso, visi skubam lekiam, dirbam po 3, 4 darbus ir bandom viską spėt padaryt ir galų gale atsiduriam kažkokioj aklavietėje ir nesuprantame, kas vyksta su mūsų gyvenimu.

1:02
Tai prieš pereinant prie perdegimo norėčiau šiaip išsiaiškinti, kas yra ta sąvoka, perdegimas ir kuo jinai skiriasi nuo pervargimo.

Tai, jeigu taip paprastai.

Tai aš sakyčiau, kad tai yra būsena, kuri kinta ir kuri prasideda dar tada, kai esame ateina į darbą ir mums labai viskas tinka.

1:26
Mes labai galime išspręsti klausimus, jeigu kažkas sako, yra problema, ką mes sakome?

Aš išspręsiu, nėra problemų, ar ne daug entuziazmo daug energijos, norim keltis rytais vakare galim dirbti iki 11, 12 ir dar vėliau, ir iš to jaučia malonumą, tai čia jau yra pradžia visų reikalų.

1:47
Ha ir kai kuriose yra daug ten tų skirstymų, tų etapų ar ne?

Bet kai kuriose kai kurie tai vadina medaus mėnesiu.

Na, tai kai vat vis viskas rožinė kinijai taip, taip ir kas yra įdomaus, kad va šitam etape mes kuo toliau, tuo pradedam daugiau tos energijos ir skirti dar labiau ar neįsitraukė į tą darbinę veiklą aha, bet po kurio laiko pajaučiam, kad ryte atsikelia ir jau kažkoks nerimu, kas nu pradžioj nerimu, kas paskui eisime rimtesnes ar ne tokias?

2:21
Dalykus.

Tada pajaučiam, kad ne viską spėju padaryti šeimos nariai pradeda sakyti, kur tu pradingai nebematom tavęs ar ne.

Ir žmogus pradžioj tai jaučia tokius nu labai mažus simptomus arba labai silpnus.

2:41
Kaip ir sakiau, tai gali būt nerimas, tai gali būt kartais neišsimiegu.

Kartais jaučiu, kad ne viską spėju, kartais jaučiu, kad.

Kažkas tai mane kalbino ir aš jau nebegaliu neberandu laiko.

Aš savo dienotvarkę ir savo brangiems žmonėms, bet aš dar vis varau, nes man tai, ką aš darau darbe yra prasminga, smagu gerai ir faina.

3:03
Ir tada mes ateinam iki 3 etapo tai ten yra ir ciniškumas, ir toksai.

Pavyzdžiui, prasideda ryškūs ar galvos skausmai, migrenos gali prasidėti skrandžio, dažnai skausmai būna arba kažkokia sako, nevirškina.

3:19
Valgau kažkas tai ne neveikia.

Gali būti, kad naktį partneris ar partnerė sako, tu dantimis pradėjai griežti taip todėl, kad visa įtampa kaupiasi ir prasideda griežimas dantimis.

Vakare atsigulu pradedu suprasti, kad negaliu užmigti todėl, kad dar vis sukasi galvoje, mintys įvairios.

3:42
Arba, pavyzdžiui, klasika yra 4 ryto, jeigu pabunda, tai žinokit, kad 1000 žmonių irgi nemiega, nes 4 ryto suveikė mūsų hormonai, kažkokie ar ne ir jie pažadina mus, bet tai yra susiję su stresinė reakcija.

Kitas gali pagalvot, kaip gerai taip anksti keliuosi daugiau.

3:59
Pajudėti taip, taip, taip dar gali būti ir tai čia vat ar kultūra, miegokim 5 val.

Ar ten kelkitės 5 ryto ar dar kažkada žinai?

Va šitie dalykai prasideda.

Aha, bet, kas atsiranda dar, kad aš, pavyzdžiui, mano ten draugė arba draugas pradeda kviesti į gimtadienį?

4:19
Aš ne tai, kad negaliu nerandu jau tenai laiko tam, bet aš jaučiu, kad aš nebenoriu mane.

Aš sakau, nu šitie dalykai, aš pav aš jaučiuosi per daug pavargęs, pavargusi ir taip atsitrauki, nėjo nuo savo nu to burbulo, mylimiausių žmonių.

4:35
Kartais kas atsitinka per sukąstus dantis, nes turim vis tiek einam ir darom kolegos, kai sako spręs klausimus, dar iš to perfekcionizmo ar kitų savybių.

Savo sakau gerai dar padarysiu, bet viduj dialogas verda, kad nė velnio aš nenoriu atstokit jūs nuo manęs visi.

4:55
Ir šitoj vietoj labai svarbu, kaip su tuo pasakyt, nes jeigu pagal eigą čia dar mes galim sau šiek tiek padėti ir galim grįžti atgal, jeigu nieko nedarysim čionai, mes tada tolyn eisim link tikrojo to perdegimo, nes čia dar aš tai vadinčiau tokiu nu pervargimu, ar ne lėtiniu stresu?

5:16
Tai pervargimas yra ta pirmoji stadija, kuomet.

Čia 3 3.

Stadijos tai tas pervargimas iki 3 stadijos, kuomet.

Aš dar per prievartą darau, nors viduj turiu dialogą, kad nenoriu, bet jeigu toliau mes tęsim, tai jau pereinam į perdegimą.

5:33
Dažniausiai ir tenais jau atsiranda tikrai diagnozės.

Kažkokios gydytoja jau randa ligų, įvairių, ar ne dėl to, kad ilgą laiką, jeigu lėtinis stresas ir nejaučia savo ribų, nejaučiam savo poreikių.

Natūralu, kad kažkas tai pradeda griūti, atsiranda noras pasitraukti absoliučiai iš visuomenės iš iš visur.

5:57
Netgi.

Jeigu šeima sako, vakare pažiūrėkime kartu televizorių.

Aš nebeturiu tam energijos ir jėgų viską.

Depresija.

Tai va ir mes paskui kas ateina va šitose paskutiniuose 2 stadijose šalia jau labai dažnai būna depresija, panikos atakos nu ir kas tik nori tenai arba po to nu ta prasme, arba lygiagrečiai tai, kas labai įdomu vat, kad su kolegom kalba kalbamės, tai psichiatrai su perdegimu nedirba, jie dirba su perdegimo pasekmėmis.

6:29
Nu tai vat apie tai, ką mes.

Bet pats pati priežastis.

Slypi dar pačioje pirminėje stadijoje, kuomet žmogus entuziastingai viską nori daryt, bet tai gal čia ir yra jau dabar man taip iš karto su tuo darboholizmu susiję.

Žinai, čia perfekcionizmo, kai tu nori visiem kažką įrodyti, daugiau daryti negu tau reikia, žodžiu, stengiasi visiems būti geras.

6:53
Tas žinai žmogus, kuris sako viskam taip.

Taip, taip, čia labai su tuo susiję.

Yra ir yra tokia net ir knyga ir lietuvių kalba.

Beje, išleista jinai vadinasi, perdegimas gebėjimo duoti liga ar ne?

Nors tai nėra liga.

7:09
Tai yra sindromas, bet tai yra nu vat tarsi ar ne?

Taip, tai apie tai, kaip.

Sakant istoriškai pasižiūrėjus, kada tas perdegimas atsirado, nes dabar tai kaip madingas vat pasisakymas, kaip ir tu sakei, visi tavo ten pažįstami ir draugai tą sako šiek tiek pervargsta jau perdegę jau paskutinė sau stadija iš karto užsirašo.

7:28
Bet jeigu mes, tėvam pasakytume, dabar žinai, maždaug aš čia jau perdegęs, ten taip toliau sakys, ką jūs ten dabar čia visi perdegiau atma savo laikais dirbom čia iš neturėjimo ką veikti jūs tiktai čia vaidina d iš viso tai, o kaip istoriškai pažiūrėti, čia atsirado šitas sindromas, jį kažkaip tai atrado.

7:46
Ištyrė, ar jisai visada buvo ar tiesiog visuomenė anais laikais buvo.

Mažiau paveikta streso, jog mažiau perdegus buvo.

Žinai, jeigu žiūrint daug daug 1000 metų atgal, tai aš manau, kad turbūt, kad perdegimo nebuvo, kodėl nes vat tipinis pavyzdys, kada kildavo stresas ar nepuola koks nors žvėris?

8:12
Natūralu, kad kyla streso reakcija ir mano uždavinys nuo jo pabėgti kitaip mane suės.

Momentinis stresas.

Va būtent aš apie ką ir noriu pasakyti, kas vyksta dabar, pasižiūrėk, tėvai dar irgi tiek neturėjo mūsų tėvai, seneliai tokių stresorių taip ten buvo aplinkybės, istorinės ir kiti dalykai.

8:34
Ar ne taip, bet pasižiūrėk, mūsų socialiniai tinklai naršymui visi jie dabar sukuria nuolatinę stresinę būseną, nes mes negalime atsitraukti.

Netgi yra vienas iš sričių, kurią tyrinėja, tai yra perdegimas ir socialiniai tinklai, arba gebėjimas atsitraukti nuo viso to.

8:55
Klientai tipinės irgi situacijos, kurias pasakoja, sako nešu šiukšles čiut nėra telefono, ką daryti?

Žinai iš karto kyla stresinė reakcija arba irgi tokia.

Pati kokia priklausomybė.

Taip, tai yra ir taip, ir dažnai perdegimas gydomas šalia su priklausomybėmis irgi.

9:16
Dabar buvau atostogose ir vienas iš dalykų, ką dariau.

Tai pirmas 4 dienas.

Iš viso nejungiau socialinės medijos ne dėl jokių storių.

Eik tu sau, aš taip ilsėjausi, tu žinai, aš turbūt 10 metų užsiimdamas instagramo youtube ir visais kitais socialiniais reikalais, aš perėjau į kitą stadiją, kai aš džiaugiuosi, kai nesinaudoju telefonu ir aš pastebėjau, kad man telefonas tampa neturėjimo.

9:43
Ką veikt užėmimo priemonę ir aš jaučiu, kad tai yra blogai, nes tai ir yra būtent perdegimas, nes aš nemoku nemoku būti pats su savimi tyloj žinai, aš turiu save užimti kažkuo tai ir telefonas.

Kodėl yra tas vienas dalykas, kurį aš pradedu skrolinti?

Taip žinai bukai skrolinti ir žiūrėt kažkokias nesąmones, ir tada save pagaunu pala pala kam aš čia darau?

10:01
Tai einu geriau, knygą paskaitysiu, bet pirmas dalykas, ką aš paėmiau tą telefoną.

Ir ką tu sakai, tai nevisai perdegimas, ar ne?

Bet tai tikrai gali prie to prisidėti.

Labai labai sodriai, nes.

Žmogus, kuris grįžta namo po darbo ir tarsi turėtų pailsėti visą dieną prie kompiuterio.

10:22
Pavyzdžiui, prasidėjęs dirbęs ar ne jaučia kokį nors nerimą arba kažkas va sukyla ir kad to nejausti, o atsidarau socialinius tinklus, dar tarsi nukreipsiu dėmesį, nejausiu viso to arba atsikelia vatą 4 ryto nėra ką daryt.

10:41
Negaliu užmigti irgi tas nerimas kyla ar ne ten kažkokios mintys pradeda suktis, kokių aš darbų nepadariau, ką padarau, vėl pradedu socialinius tinklus na nu naršyti.

Tenais tai mes ne tik, kad nepailsime tokiu būdu, bet dar susikuriam visą dar užkuriam visame mechanizmą papildomai, ko mum nereikia visiškai.

11:03
Susipažinkite su mažos komisas ir didelis dėmesys klientui mažiausias komisas rinkoje mokamas tik pardavus automobilį ir jums nereikės rūpintis jokiais papildomais kaštais.

Klientas yra automobilio savininkas, o ne pirkėjas.

11:19
Tikslas yra siekiamybė suteikti maksimaliai geriausią aptarnavimą saugumo jausmą.

Ir, žinoma, maksimalias rinkos kainas už jūsų turtą papildomą garantiją automobiliui didžiausia pridedamoji vertė klientams automobilis bus apsaugotas net ir po pardavimo.

11:36
Komanda turi ilgametę patirtį dirbant su automobiliais ir puikiai moka.

Užsienio kalbas deklaruoja visus pirkimo pardavimo sandorius auto house rūpinasi visais dokumentais ir lizingo sutvarkymu bei draudimu, ir pamirškite apie automobilio siuntimą į Vokietijos aikšteles viską atlieka nuotoliniu būdu taupydami jūsų laiką ir pinigus.

11:58
Dabar daug žmonių patys moka pinigus autoplius ui ir dažnai pardavinėja automobilį be reikiamos kompetencijos.

Tai gali sukelti įvairių problemų ir papildomų rūpesčių.

Pasirinkite modernią ir profesionalią įmonę kaip kar spot ir palikite visus rūpesčius.

Jiems apsilankykite auto house, mokyklos gatvė 23 avižieniuose arba susisiekite telefonu plius 37061240044 daugiau informacijos rasite paspaudę nuorodą.

12:24
Po šio video aprašyme ir, aišku, pasinaudokite paslaugomis jau šiandien ir įsitikinkite patys, kodėl jie.

Yra geriausias žinai čia iš karto peršasi.

Man toks klausimas, kaip išmokti be telefono nukreipti savo dėmesį kažkur kitur ir gebėti pailsėti, nes tai išeina, kad mes ieškome išorinių priemonių save užimti ir nuraminti nerimą nemokėdami to padaryti patys, bet taip sukelia dar papildomo streso.

12:54
Kaip ir tu sakai, tai tokio socialinėje medijoje bus žinutės apie karą žinutės dar apie kažką ir mes tai matydami dar daugiau streso sau keliami.

Tikrai taip, arba matydami, kad kitas draugas arba draugė da darbe kitam ar ne, kad kažką pasisekė, kažkur atostogauja.

Fainai ar ne aš dabar negaliu sau leisti ir tada taip kyla visi visi nu streso dalykai.

13:16
O klausyk, jeigu, pavyzdžiui, žmogus visas 5 dienas dirba.

Ir nuo pat pirmadienio to pirmadienio, kai jau eina ir vėl pirmadienis.

Tai jau čia ženklas, kad pervargo ar ne, arba dirba labai nemėgstamą darbą ir laukia savaitgalio.

13:34
Ar tai yra jau perdegimo ženklas, kad nuo pirmadienio laukiu savaitgalio kaip kokio išganymo, kad pagaliau baigsis darbai?

Nebūtinai tai gali būti tai, ką tu sakei ar ne, kad nemėgstu to darbo.

Nemėgstu kolegų, kurie ten yra ar ne kažkas tai laukia, su kuo negaliu susidoroti, bet tai gali būti ir perdegimo ženklas, nes ypatingai 3 vat.

13:55
Kokia stadija jau apie tai gali mums pranešti, ar ne?

Ypatingai, jeigu prieš tai man patiko ir ten buvo fainai ir tenai jausdavausi įkvėptas ar įkvėpta, o dabar pradėjau tos aplinkos nu nebegaliu jau ten būti, net nueinu ir net purto na tenai, kaip žmonės ateina ir sako, žinai, tai tada taip aš ieškočiau priežasčių ir ar.

14:18
Nešti į darbą, ar tai yra išeitis?

Kartais taip, kartais ne.

Dabar labai svarbus momentas, ar ne perdegimo link veda ne tik asmenines savybes, tam tikros ar ypatybės ar įpročiai, bet ir organizacinė kultūra ir skirtinga literatūra, skirtingai nurodo, bet nuo 30 iki 40 % lemia organizacija ir visa kita priklauso nuo žmogaus.

14:49
Tai.

Hm tai reiškia, kad pačioj organizacijoj tas santykis su darbuotoju, nes nu yra tie mobingą toksiškas.

Viso to toksiška aplinka.

O kokios būtų išskirtinės vat sąlygos?

Toksiška aplinkai darbo vietoje, kurios darytų įtaką mūsų perdegimui?

15:10
Taip, tai, pavyzdžiui, nu vienas iš variantų, kai mes negerbiam arba neatpažįstame ribų ir jų nesilaikome, ar ne?

Čia vėlgi klasikinis variantas, kai rašome po darbo valandų naktimis anksti ryte ir prašome arba duodame tokį lūkestį, kad mum atrašys, darbuotojai atgal arba per atostogas linkedin’e iki dabar man įstrigęs yra vienas įrašas, kur vadovė dalinasi.

15:42
Nu, tikrai labai šauni.

Viskas labai fainai, bet iš atostogų, sako va atsikėliau ten 4 ar 5 ryte.

Dabar sudėliojau darbus ir dabar einu atostogauti ar ne vat pusdienį tenai po pusdienio vėl grįšiu prie darbų ir viskas gerai.

Jeigu jei taip yra gerai, bet ką darbuotojai taip pat net pasąmoningai gali perimti, kad mano lūkestis yra toks pats, bet mano galimybes mano.

16:09
Psichologinis atsparumas mano resursai gali būti visiškai kitokia negu negu mano vadovės ar ne.

Ir tada ištinka bėda.

Bet šitoj vietoj žinai tas pats vadovas gali sakyt, o jeigu aš tokio pavyzdžio nerodysiu?

Rodysiu pavyzdį, kad per atostogas nieko nedaro, o čia darbui pasibaigus aš jau iškart uždarau kompą ir daugiau nelendu į darbą.

16:29
Tai mano darbuotojai gali pernelyg atsipalaiduoti ir neįvykdyti pakankamai užduočių.

Ir.

Ką tu pasakoji startuolių vadovai čia kaip susitarę visi šitaip kalba žinai, bet aš tokį raudoną šauktuką čia dėčiau ar ne?

Ir taip pat verčiau labai gerai.

16:46
Nes, jeigu darbuotojas eis perdegimo kelionėje tolyn nuo įsispaus ar nevisiškai, ar žinai per kiek laiko nuo 5 stadijos žmogus grįžta atgal?

Į pirminę stadiją ta prasme ir pasveiksta.

Pasakyk.

17:03
Tai gali trukti ir 5 metus.

O.

Tai gali trukti ir metus, tai gali trukti 2 ar ne?

Bet tai nėra greitas.

Aš noriu labai pabrėžti, tai nėra greitas toksai procesas.

O kiek laiko užtrunka nuo pirmos iki 5 stadijos nueiti?

Čia mes pusmečio periodą jau galim žiūrėti, ar ne?

17:20
Pusmečio metų tu gali perdegti į tai nueiti nuo pervargimo iki perdegimo iki depresijos ir visų priklausomybių.

Nu metu, sakykim, pusmetis metai va taip imkim ar ne taip labai greitai tai, jeigu tu kiekvieną dieną aš savo pavyzdžiu galiu pasidalinti.

17:36
Nes aš 2 kartus esu per toli nuėjus ir aš atsimenu, kaip aš dirbu 5 darbuose.

Man tai faina tik tai tik 5 darbai man visur yra labai faina.

Aš labai noriu.

Bet kas atsitinka, aš grįžtu namo, vyras sako nugara priglaudžia tiktai pajaučiu ir viskas ir ten nebėra, ar ne, ir tai va nuolatos pusę metų arba metus organizmas nebeatlaiko.

18:01
Bet tai turbūt yra ir fiziniai, kažkokie tai ženklai organizmo.

Tiesa, o jeigu apie fizinius ženklus pakalbėtume, kokie tai būtų pagrindiniai tų vie na išvardinai tai buvo miegas ir 2 galvos skausmai migrena, kas dar galėtų būti?

18:20
Jo mes kalbėjom apie skrandį dar irgi ar ne, kad žarnynas virškinimas labai pradeda reaguoti, apskritai pradedame jausti.

Nėra energijos vidury dienos atsigulant valandą nu miegam, tada vėl padirbam 3 val.

18:36
Vėl aš turiu atsigulti ir pamiegoti.

Ar ne dėl to, kad nėra neužtenka jėgų nėra.

Palauk tai tu power nepas gali būti vienas iš jau tokių ženklų.

Gali būti gali būt mes.

Bet žiūrėk, labai svarbu, kad visi, kurie dabar jau power nepilna, kad ne nesakytų, kad tai yra viskas jau link perdegimo einu ne, nebūtinai tai gali būt gerai ir pusvalandis yra naudinga, bet jeigu tai tęsiasi ilgą laiką ir jeigu taip, prieš tai nebuvo, aš ieškočiau priežasčių, kodėl tai gali būt, kad trūksta geležies.

19:07
Tai gali būt, kad trūksta kitų kažkokių medžiagų, ar ne?

Tiesiog, bet tai gali būti ir kelionė link perdegimo.

O, pavyzdžiui, jeigu.

Mes savo produktyvumą kelsime tiktai kofeinu arba savo nuovargį slopinti alkoholiu.

19:24
Ar tai yra jau didelis referatas?

Taip.

Ir, tas ir tas nes žiūrėk, kas atsitinka.

Tai vienareikšmiškai yra blogai.

Be to, kofeinas nu yra ir gerų savybių coffeine.

Bet na, pavyzdžiui, aš asmeniškai iš savo pusės pasakysiu, man kofeinas neveikia, aš arba jau ant tiek tolerantiškas ir jau tiek daug geriu.

19:45
Bet, tarkim, kokį energetinį gėrimą išgėrus aš nejaučiu energijos poveikio.

Aš netgi kartais jaučiu atvirkščiai nuslopinta energijos lygį.

Žinai, aš kartais net pradedu žiovaut darbe, miegot užsimanyti, ir man jau tai kelia nerimą.

Kodėl taip vyksta, nes kiti sako išgeria kavos ir net rankos dreba, kiek daug energijos gauna.

20:02
Taip, tai su alkoholiu vienareikšmiškai.

Tai nu sakau ne ar ne ir kodėl labai trumpai, nes žiūrėk, alkoholis dažnai būna kaip streso malšinimo tarsi šaltinis.

Nu žmonės, jei taip, aš atsipalaiduoju vakare, ar ne, ką girdžiu, bet taip nėra, jisai tikrai visiškai nesprendžia problemų reikia ieškoti, tada kitų atsipalaidavimo būdų.

20:26
Su kofeinu jie tarp kitko yra net rekomendacija, kas yra perdegimo kelionėje?

Pirmoj dienos pusėj galima ir viskas yra tvarkoj, kad tos energijos šiek tiek būtų daugiau ir galėtumėm spręsti tas problemas arba galėtumėm darbuotis.

Nu, jeigu neturim galimybės iš darbo ar ne atsitraukti, bet mum kava turi nesutrikdyti naktinio miego ar ne čia vat?

20:51
Pirmas dalykas labai svarbus, tai reiškia pirmoj dienos pusėj tai darom ir labai įdomu rekomendacijos, sako 4 5 puodeliai kavos nu.

Čia turbūt pagal organizmą labai reikia žiūrėt.

Pagal kūno svorį.

Kūno svorį ir kokia kava ir daug daug ten niuansų, bet tai yra tokios rekomendacijos, kad tiek va ga li ma bū tų nu.

21:13
Na tam trečioj tokioj stadijoj būna tikrai viskas yra okey.

Dar kas, bet aš atkreipčiau dėmesį, kodėl man tos kavos tiek reikia, kodėl man reikia tiek tą energiją u si kė li nė ti, reiškia, yra ženklas, kad man jos trūksta ir tada ieškoti priežasčių, kodėl kas vyksta, kad man jos trūksta.

21:34
Turbūt labai reiktų vienas dalyką.

Svarbu paminėti žmonėms, kurie vartoja kavą ir galvoja, kad kava sukelia kažkokią energiją iš oro iš kosmoso.

Tai visiškai taip nėra, nes kava jinai ima vidinius resursus, likusius resursus juos iš iškelia į viršų.

21:50
Tai reiškia trumpam laikui.

Kofeinas suaktyvina tavo energiją, tačiau ta energija jau yra paimta iš vidinių resursų.

Dėlto po to ateina didelis stresas ir jaučiamės dar labiau pavargę, nes energijos išvis nebelieka.

Tai iš esmės kofeinas naudoja mūsų pačių sukauptos resursus, taip ir jos nesukuria papildomai.

22:09
Tai čia irgi toksai pavojingas žaidimas, nes jeigu mes jau esame išsekę automatiškai, mes dar save labiau sekina, m.

Ir čia klausimas, kodėl, kodėl kas vyksta ne malšinti čia vat, kaip pleistras čia tikrai yra pleistras, žinai užsiklijuoti pleistru.

22:26
Nematau šitos žaizdos ne jinai yra jinai duos žinot apie save.

O, žiūrėk, dar yra tokių žmonių, kurie labai kontroliuoja savo tvarkaraštį.

Tai vat man labai įdomu, kur yra skirtumas tarp to tokio tvarkingo dienotvarkės dėliojimo ir jau.

22:44
Maniakiško kažkokio tai savo tvarkaraščio sekimo, ar tai yra susiję su perdegimu, ar ar ne.

Gali būt žinai.

Aš skirčiau pagal tai, kad jeigu aš turiu galimybę turėti laisvę ar ne, ir maniakiškai įsitraukti į tą to kį nu vat rutiną dėliojimą, sekimą, pagal tai, ką susidėliojo, ar ne ir galimybę džiazuoti ir būti laisvėje.

23:14
Nuo tų va tokių polių ar ne pasiimkim kaip polius, tai viskas yra, okey viskas yra.

Tvarkoje žmogus nori viską kontroliuoti.

Jo čia.

Ne tik savo, bet ir savo šeimos gyvenimą savo.

Partnerės partnerio gyvenimą.

23:30
Čia yra irgi tas šauktukas, toks einu ne raudonas, bet šauktukas ar ne?

Ir kodėl kas čia tokio yra, kad man to reikia ir jeigu aš tai darau, be abejo, kad tai paima labai labai daug energijos ir jėgų nu jėgų, ar ne?

Tai aišku, kad tai prie pervargimo ir perdegimo gali prisidėti hm.

23:49
Na mes jau užsiminėme apie stresą ir kad stresas vienas iš tų dalykų.

O kiek lėtinis stresas yra kenksmingas mūsų sveikatai bei perdegimo, nes mes dažnai žinai nelabai matome ir nelabai jaučiame, nes.

Žinai mes priimame tai kaip už gryną, kad taip turi būt nu vat aš atsikeliu ryte nubėgi nerimas nu vakare biški negaliu užmigti nu ten visą dieną žinai vakare žiūriu žinias ir ten tikrai viskas blogai žinai darbe kažkas tai man ten toksiška šiek tiek, kad ten spaudžia mane dirbti naktimis ir ten taip toliau, bet aš jau viską priimu, nes taip, aš įpratau ir vat, kiek šitas lėtinis stresas kenkia mūsų sveikatai šiaip iš esmės.

24:28
Jeigu žiūrint apie fizinę sveikatą, tai stresas lėtinis stresas yra didžiųjų visų ligų dažniausiai priežastis.

Ypatingai kraujotaka visa ar ne širdyje slygos nu, bet ir ne tik tai ir ką reikia suprasti, kad stresas jisai kelia uždegiminius procesus, ar ne?

24:49
Tai lygiai taip pat ir visos ligos, kurios yra susiję su mūsų psichologine sveikata.

Tai pavadinkim juos irgi įgauna gerą terpę atsirasti.

Tai čia yra labai susiję su su visais uždegiminiais procesais tai.

25:06
Na aš nenoriu taip suabsoliutinti, bet realiai visų didžiųjų problemų priežastis tikrai lėtinio streso ten yra labai, labai didelis indėlis.

Kaip identifikuoti tą lėtinį stresą?

Kaip man jį pajausti?

Na, pavyzdžiui, vat kalbėjom apie tuos vakarinius dalykus, bet vidury dienos ar ne jaučiu, kad negaliu sukaupti dėmesio, kolega kažko paklausė, aš jau net neišgirdau, ką, ko jis čia norėjo iš manęs, ar ne?

25:35
Arba, pavyzdžiui, stresą iš ko labai gerai jaučiam susirinkimas kažkoks yra žiūrim rankos šiek tiek dreba prakaitavimas ar nepadidėjo?

Jie kvėpavimas vat.

Turbūt lengviausia, ką atpažinti?

Tai yra kvėpavimas visiškai toks nepastebimas paviršinis.

25:53
Ir kai klausiu vat ir dabar kas klauso, mūsų gali tikrai pasižiūrėti, ar kvėpuoja pilvas, ar jisai kilnojasi, ar ne.

Ar turėtų kilnoti.

Turėtų labai būtų gerai, jeigu tai būtų ar ne.

Tai reiškia, kad mūsų sistema yra nuo atsipalaidavusi, kad jinai leidžia tai daryti.

26:10
Stre krūtininis kvėpavimas yra stresinis kvėpavimas.

Nu, tokie vat žinai lengviausiai atpažįstami.

Dalykai.

Jeigu kvėpuojame iš krūtinės, tai stresas.

Jeigu kvėpuojame iš pilvo, yra atsipalaidavimas, o įdomiai niekada negalvojau apie tai.

26:27
Pasižiūrėkit nu vat pasižiūrėkit, vat kas turi vaikiukus mažus ir kai jie miega, tas pilvelis taip gražiai kaip banga, žinai jau taip malonu.

Čia su tais vaikais, kaip įdomu realiai kalbant apie sportą, apie viską visi sako, pažiūrėkite, kaip vaikai elgiasi, kaip vaikai sėdasi, kaip vaikai daro tą kažką tai iš vaikų toks jausmas, mes, kaip gimstame, mes viską darome taisyklingai.

26:52
Įdomus sugadina gyvenimus.

Na tai taip ir vyksta, žinai, ta prasme, vaikas gimsta be kažkokių vidinių nuostatų ar ne?

Bet taisyklių paskui tėtis arba mama sako, žiūrėk, čia tu turi pabaigti valgyti, o vaikas jaučia, kad jau sotus, bet tu turi pabaigti, valgyti ar ne?

27:09
Arba ten turiu susitvarkyti.

Nu aišku, kad gerai, kad jisai tvarkosi, bet ar 100 % visą laiką svarbu būti susitvarkiusi?

Nu, gal galima laisvės turėti?

Mes sudedam visas taisykles ir jos.

Beje, jeigu kalbant apie perdegimą, labai dažnai.

27:25
Nu pradedama atpažinti, kad va čia iš šeimos.

Atėjusios.

Visuomenės taip, taip, čia yra taisyklės, kuriomis vadovaujamės.

Klausyk, kodėl, kai mes vat neturime, ką veikti, jau kalbėjom apie darbą, mes visą laiką save norime užimti darbo.

Kodėl taip vyksta?

27:44
Žiūrėk, čia vienas atsakymo nėra, bet mūsų temos kontekste ar ne?

Tai galėtų būti vėl su tų pačių emocijų ir jausmų vengimu.

Kas atsitinka, kai mums liūdna skauda, pikta?

27:59
Ir, pavyzdžiui, jeigu mums yra įdiegta, kad mes negalim jaustis šitų jausmų ar neva tie patys vyrai neverkia vyrams neskauda moterims moteris nepyksta, ar ne mergaitės nepyksta, ką jos daro, juk turi kažkur tai nukreipti savo energiją ir mintis ir veiksmą, ar ne?

28:15
Tai geriau, aš dirbsiu, daug dirbsiu.

Susitelksiu tenais ar ne bet nejau usi to, kas iš tikrųjų nu šiai dienai yra tai.

Aš nu vat mūsų temos kontekste galėtų taip būti taip.

Kad gerai tu sakai tie stereotipai nustatyti, man šiaip gyvenime atrodo mums labai daug.

28:35
Kas yra primesta, kaip mes turime elgtis ir kaip mes turime jaustis.

Ne primesta.

Padovanota kur kas eina šiek tiek prieš mūsų gamtą.

Nes nu ir vyrai verkia ir moterys turi tam tikrus dalykus daryti ir čia žinai.

28:54
Manau, mes neturėtume stereotipiškai mąstyti.

Gal būtent tai, kad kaip tu ir sakai, vat vyrai neverkia.

O moteris nepyksta, ir tuomet mes išgyvename tuos jausmus, mes juos slopiname, mes juos slepiame kažkur tai ir ką tai daro tada?

29:10
Nu tai va tada ir atsitinka, ar ne kažkoks tai dalykas, jie arba pradeda sproginėti pradedant nu, jeigu iš moterų pusės ar ne aš save vat.

Pavyzdžiui, gerai jaučiu tai, jeigu aš negaliu pykti, kažkada aš vis tiek pratrūks siu tai arba garsu, arba veiksmu, nes čia kaip spyruoklė veikia žinai, aš taip laikau laikau laikau laikau tiek, kiek galiu, ir nebegaliu viską žinai tai.

29:35
Kažkokiu tai būdu.

Arba pradedi pradedam gerti alkoholį, pradedam vėl kažkaip tai slopinti arba aplinka mums pradeda kažką tai sakyti.

O kaip čia elgiesi?

Taip negalima ir panašiai, ir vėl vėl užsispaudžia m nu žodžiu, čia toks mechanizmas, tai mums mūsų uždavinys yra grįžti prie savęs prie perdegimo.

29:57
Čia yra turbūt vienas pirmųjų dalykų, ką mes turim daryt, grįžti prie savęs, pradėti jaustis savo poreikius, kada aš alkana, kada aš kokius emocinius poreikius turiu, kada aš pavargusi?

Ir leisti sau juos tenkinti neatidėlioti be proto ar ne nu ką sveikas suaugęs gali daryti ir tam tikrą tarpsnį.

30:20
Natūralu, kad daro ar ne, bet jausti, kur yra ta riba ir leisti sau juos patenkinti.

Tai, ką tu turi omeny dabar taip žmonių kalba.

Tai, jeigu aš jaučiuosi, jeigu jaučiuosi alkanas, tai aš ir einu užkando, ne prisigalvoju sau, kad one dabar čia, deja, to negaliu valgyti.

30:40
Jeigu jaučiuosi, kad esu pavargęs ir noriu dieną pamiegoti ir nueinu pamiegot.

Jeigu jaučiu, kad nenoriu.

Eiti į kažkokį tai renginį vakarėlį, gimtadienį.

Tai ir pasakau, kad neina neisiu ir neinu, ir nesijaučiu dėl to kaltas.

Ir čia daug sunkumų, atsitinka taip, nes žiūrėk, jeigu esu darbe, esu pavargęs ir man reikia pamiegoti pusvalanduką.

31:03
O kaip aš eisiu, kaip aš eisiu, ar ne?

Tai esam su kai kuriais sutaria labai fainų dalykų, jeigu yra kabinetu, kas ir atsigula užsirakinusi statau žadintuvą ir 15 20 minučių nusnaudžia, bet prieš tai, kad tai žmogus galėtų padaryt mes, turim praeit per.

31:22
Begalė įsitikinimu, ką kolegos pagalvos, jeigu vadovas pamatys mane atleis.

Taigi pagalvos, kad pažiūrėkit, čia dirbo, aš čia veltėdis ir panašiai tai vat su visais dalykais yra.

Ką padaryti tikrai su tuo kaltės jausmu dėl neproduktyvaus laiko žinai, kuomet jau, tarkime, aš esu perdegimo sveikimo stadijoj ir, tarkime, nusprendžiu vidury savaites pasidaryt sau išeiginę ir tą išeiginę.

31:50
Aš atsikeliu papusryčiauju įsijungiu serialą, žiūriu serialą, skaitau knygą, ateina kokia 12 1 val.

Dienos.

Toks jaučiuosi kažkoks kažko prisidirbo, o aš ne ir aš kažkaip vat jaučiuosi, kad nu aš kažko nedarau, kad kažkaip vat aš toks be rei be reikalo be naudos ir kaip va šitas šitų jausmų kovoti, nes aš manau, kad tie, kurie yra perdegę, jie šitą jausmą labai dažnai jaučia.

32:15
Ir jie labai gerai pažįsta, bet, žiūrėk, kaltė ir gėda yra jausmai, kurie yra padovanoti mums socialinės aplinkos ar ne?

Tai reiškia, kad kažkas tai pasakė, kad taip negalima arba pasakė taisykles, kaip turi būti.

32:31
Ir aš pagal tas taisykles nu bandau gyventi ir jeigu negyvenu, kad aš kaltė arba gėda dar šalia prisistato.

Tai pirmas dalykas atpažinti tą jausmą.

Ir, pavyzdžiui, jeigu dar atpažįstame, kad žinome, iš ko jis tai atėjęs, taip sukaupė palauk, kaip čia parodyta, kaip sukaupti sukaupiu, kur jaučiu, ar ne į tokį kamuolį ir išskyriau ir.

32:57
Viskas.

Taip būtinai.

Ta rėkimo garsaus šaukimo terapija padeda.

Aš esu girdėjęs, kad tai labai padeda.

Ne tai veikia kaip prieš treniruotinis kokteilius.

Ne veltui naujoje zelandijoje yra tas haka šokis, kurie daug rėkia ir išrėkia tą visą energiją ir taip nesukaupė tą energiją varžybom.

33:18
Ar tai yra veiksminga, yra perdegimo terapijos metu.

Žinai čia nėra tokia visuotinė, tiesa ar ne?

Čia vat reikėtų tyrinėti kiekvienam, kas veikia ir kaip veikia, bet labai dažnai.

Šita dalis jinai būna užspausta vat tie žmonės, kurie perdega, jie negali pasakyti čia ką sakau ne pasakyti ne, jie negali nubrėžti ribos komunikuodami ir jeigu mes treniruojamės ir bandom tą garsą bent jau paleisti, nu čia jau gera pradžia.

33:52
Kitas dalykas, kai su garsu žmogus paleidžia, kuris ilgus metus negalėjo, neturėjo to savo garso balso ar ne vat visuomenėje darbe jam net saldu, burnoj darosi net malonu, ar ne norisi?

Kartoti tai čia, kai kuriems tai gali būti labai labai veiksminga.

34:09
Ar tai yra 100 % visiems, kad reikia dabar tai daryti ne, bet pabandyti paeksperimentuoti tikrai.

Taip visi klausantys dabar mus per spotify ar žiūrintys per jutubą pabandykite tiesiog paspausti, pauzę ir nežinau, kur jūs dabar esat namie automobilyje ar kur tiesiog gerai garsiai parėkti ir pažiūrėkit, ar padės, ar ne?

34:27
Aš tikrai žinau grįžęs namo reik telsiu.

Tik, aš tada svarbu ne instrukcija šiek tiek rėkiam nei iš gerklės, o bandom iš dubens tai, ką va turim padaryti vėl tas pats.

Neturime nuleisti kvėpavimą iki dubens vėl turi kvėpuoti pilvas ir tada vat garsas jisai iš čia, nes jeigu iš gerklės rėksi mana paskui bus bėdų.

34:48
Irgi.

Žiūrėk, dabar daugelis žmonių mes jau šiek tiek apie darbą kalbėjom, bet pakalbėkime apie darbą iš namų, nes mes kalbėjome apie darbą iš ofiso, kur ten yra kažkokia aplinka ir panašiai.

Darbas iš namų kovidas pakeitė kultūrą ir dabar netgi daugelis korp ų leidžia dirbti kelias dienas iš namų kelias dienas iš ofiso kai kurie absoliučiai iš viso brilliance iš namų.

35:16
Kaip šioj vietoj, jeigu mes norime išlaikyti sveiką santykį ir su pačiu darbu su asmeniniu gyvenimu, ir neperdegti nepervargti, kaip brėžti ribą, nes supranti.

Čia namai tampa darbo vieta ir tu visada esi prieinamas.

35:32
Tu visada tu anti for seven esi darbe arba namie nu ta pati patalpa, kaip čia nusibrėžti ribą?

Jo ir čia yra sunkumas vat kovido metu.

O kiek kalbėjom iš tikrųjų apie tai, nes tai yra sunku.

Pirmiausia priimkime tai, kad tai yra sunku ar ne, bet dabar ką galim padaryt?

35:50
Kas yra mūsų?

Rankose pirmas dalykas tai.

Tvirtai nusibrėžti darbo valandas.

Ir jeigu aš dirbu, nusakykite nuo 8 iki 5.

Taip ir dirbu ir ne kompiuterį.

Uždarau 5 val.

36:06
Noriu nenoriu nu vat turėti vat čia disciplina.

Ta jinai būtų labai naudinga.

Kitas dalykas, gal galima turėti atskirą arba kambarį darbo arba bent jau erdvę darbo, kuri, pavyzdžiui, jeigu na nėra kambario, tai bent jau kažkokia širma uždengiam po darbo valandų, kad jinai būtų ten vat na, tarsi tikrai atskiras uždara tokia ir galima turėti ritualus, netgi kolega vienas sako.

36:32
Tokį kilimėlį turi prie stalo, yra tik vienas kambarys.

Žodžiu, kuriame ir dirba, ir miega, ir sako, nu, ką dabar daryti?

Tai jisai turi kilimėlį, kuris yra kaip erdvė darbinė ir sako, kai aš peržengiu to kilimėlio ribas, aš pasakau iki kolegos, pasimatysim rytoj, tai va tokį kažkokį ritualą susigalvoti, kuris nu kaip simbolinis, labai būtų tarsi perėjimo tokio.

36:56
Atsiranda tas toks valios žaidimas.

Žinai, kur, kai neturiu ką veikti, vėlgi, grįžtant prie to pačio nueinu aš ant to kilimėlio prisėsiu patogiai į ją įsijungti.

Tą kompiuterį, gal kažką ten pažiūrėsiu, gal kokį ten ekselį atsidarysiu laiškus pačia kin siu nu vis tiek gi neturiu ką veikti.

37:13
Aš čia nuo 8 iki 9 vakaro ta valandėlė, nu einu, paskaitysiu laiškus ir po to žiūriu jau 10 pusę 11, o tu dar vis prie kompo kaip šito išvengti vat, kokias gal tu galėtum patarti taisykles apartos, kad žinai.

Viskas jau dabar, tai aš tikrai nedirbsiu nuo 5, bet kokių dar neveikia, nu šita neveikia, nes tas kilimėlis supranti labai šalia.

37:35
Tai kokių dar galėtum papasakoti, tokių žinai duoti patarimų, kuriais galėtume vadovautis ir pabandyti sveikti iš to perdegimo sindromo.

Taip, tai aš dar kart žinai pabrėšiu, aš noriu, kad žmonės girdėjo, tai yra sudėtinga.

37:53
Tai yra vat tas sunkumas, apie kurį tu kalbi, bet ką dar galime daryti galime.

Bandyti pastebėti, kas per jausmas ateina, kada aš jau keliauju link to kilimėlio ar ne?

Ir greičiausiai vėl ten pastebėsime, kad yra tas pats nerimas, baimė ar kažkokie kiti nemalonūs jausmai ir tada pasižiūrėti ne, ne pleistrą, klijuoti tą darbą, darbas kaip pleistras ar ne?

38:22
Bet paklausti savęs, o ko man dabar iš tikrųjų reikia?

Gal man reikia?

Nežinau vyro ar žmonos ar draugo apkabinimo.

Dabar ir aš negaliu jo gauti, ar ne?

Gal man reikia dabar.

Kažkokie paprasti poreikiai nepatenkinti ten alkis ar kažkas, ir jaučiu irgi erzulį ar ne?

38:41
Bet neatpažįstu to, kas iš tikrųjų ten yra, tai čia toks, bet žiūrėk, aš sakau ir aš terapinei praktikoje matau, kad čia nėra va taip va čia taip nesigauna, bet su atjauta sau pasakyti, kad aš pabandysiu, kad aš paeksperimentuosiu ir kiekvieną dieną kažkiek tai nu investuoju tai laiko.

39:02
Ką aš girdžiu, tai jeigu man ateina, noras eiti dirbti arba ateina noras.

Skrolinti telefone nu imtis tų veiksmų, kurie dar daugiau streso kelia vietoj to, kad man padėtų.

Suprasti savyje, kodėl aš imuosi tų veiksmų?

39:20
Kas ko man iš tikrųjų reikia?

Gal man šiuo metu reiktų eiti, pasportuoti?

Gal man šiuo metu yra tuštuma viduje?

Gal man reiktų paskambinti draugui, tėvams ar dar kažkam mane ir pasikalbėti?

Iš esmės supa pradėti jausti save gerai, tada kaip pradėti jausti save, kaip pradėti skaityti tuos ženklus, nes nu žinai mums čia aš jau 3 metai dirbu su tuo ir aš, kai tu sakai, aš jau girdžiu, nes aš jau pradedu tą labai matyti savyje, ir aš labai daug gyvenime.

39:52
Susitvarkiau ir susidėliojau taip, kaip man reikia, ir mano gyvenimas pasidarė ženkliai geresnis dar yra niuansų, kurių aš ne susitvarkęs, bet tiesiais dirbu, bet jeigu atsukčiau laiką atgal 3 metus.

Tą ką tu man dabar sakai, aš nelabai suprasčiau, kaip tą daryti.

40:09
Kaip perskaityt savyje tuos ženklus, kokie būtų žingsniai?

Nuo ko galime pradėti?

Tai na gali padėt mini meditacijos pradžią, mini sąmoningai sakau, ar ne, nes pradėti nuo ilgųjų būtų sunku, tai, ką aš galiu padaryti.

40:28
Pavyzdžiui, atsisėsti po darbo dienos ar ne ir ir tiesiog praskanuoti kūną.

Ką tai reiškia?

Užsimerkiu kelis kartus įkvėpiu iškvėpiu, pradedu jausti savo pėdas, šlaunis žodžiu, kiekvieną kūno dalį iki viršugalvio ir jaučiu, kokie tenais yra, kur įtampos, kur atsipalaidavimai, kur skausmą, šilumą, šaltis, viskas, man daugiau nieko nereikia, mano uždavinys tiesiog pastebėti kitas etapas jau būtų kaip pastebiu.

41:01
Kažką tai dėl to galiu padaryti savęs, paklausti, ar ne ką aš noriu padaryti ir padaryti, jeigu man šalta, ar ne kažkurioj vietoj pašildau, jeigu skrandis spaudžia gynė gėriau skysčių visą dieną einu išgeriu 2 stiklines nu vat ta, prasme atsiliepinėti tai čionai jis bus per savistaba.

41:21
Pirmiausia uždavinys yra per savistaba ir protas šitam procesui priešinsis todėl, kad jis yra inertiškas visais akys, kokios čia nesąmonė darau, kodėl aš tai darau, ar ne?

Bet mums reikia vat užduoti labai gerą klausimą, ar aš noriu mokėti kainą perdegimo?

41:44
Ar nenoriu, ar aš noriu išlikti efektyvus produktyvus veikas ar ne?

Ar aš noriu susimokėti kainą paskui 5 metų nu ligoninėse ir visur kitur?

Gal tai padės, gal tai motyvuos?

42:01
Tai pirmas žingsnis mo na ta meditacija būtent kūno pajautimo savo poreikius, kiek tai gali trukti 5 minutes?

50 minučių, kiek turite resurso ar ne, nes gali būti, kad vienas gali ir 20 minučių išbūti ir labai gerai tai būtų labai gerai dienoje tai padaryti, o kitas gali 5 minutes.

42:22
Kitas minutę gali ir nuo minutės, irgi, beje, galima pradėti ir dar yra labai gera praktika.

Tokia, pavyzdžiui, jeigu yra.

Dirbam darbe, kur daug yra, nežinau judesio susirinkimo, ar ne?

Tai, pavyzdžiui, kol einam nuo vienas kabineto iki kito, ką dažniausiai darom, galvojam, ar ne, čia reikia pasiruošti, reikia paskambint nu verda mintys, o aš tada siūlyčiau tokiu atveju padaryt praktiką, ar ne einu ir girdžiu, kas aplinkui vyksta.

42:51
Matau, įsivardinau objektus, kažkokius užuodžiu, o kolega kavą geria ar ne, bet užuodžiu, tai tada kažką tai palietė jų nu per lytėjimą, ar ne į čia ir dabar nueinu ir tada dar savęs paklausiu ha.

O kaip aš dabar jaučiuosi, ko man dabar reikia?

43:09
Tai va per minutę laiko galima tokią praktiką atlikti ir jinai jau.

Gali keistis nuo tų visokių.

Mąstymu apie kažkokią ateitį.

Jie kuria streso variklį taip į čia ir dabar, ir savęs pajautimą yra atliepimą tų poreikių.

43:25
Teisingai sako praeities nepakeisi ateities, nežinai ir dažnai mes galvodami apie praeitį ir galvodami apie ateitį, kaip tik ir susikuriam sau didžiulius stresus, nes nei vienas, nei kito mes nevaldome, galime valdyti dabartį.

Taip, bet mes žinai labai nu tokia galia kartais jaučiasi, kai ypatingai sva jo ja me pa kažką tai ar ne?

43:45
Tai tada?

Taigi fainas pojūtis toks geras gali būt, bet ta galia jinai paskui.

Nuveja į ten ko nepadariau, ką turi padaryti nu ir ten vėl.

Žiūrėk, mes dabar kalbame apie tokius fizinius dalykus, tai mes jau nemažai apie tai pakalbėjome, bet, pavyzdžiui, peršalimai, ar jie gali būt susiję su perdegimu?

44:07
Gali todėl, kad į imunitetas, jeigu yra lėtinis stresas, jisai silpnėja.

Jeigu yra tiesiog stresas ir mes šokam į vandenį ar kažkur tai, ar ne, tai jisai gali imunitetui padėti.

Bet jeigu yra lėtinis stresas, tai mūsų imunitetas silpnėja.

44:25
Tos labai karštos saunos, labai šalti vandenys, tai yra teigiamas stresas, o lėtinis stresas, apie kurį mes kalbėjom, tai jis yra kaip tik yra labai blogai mūsų imunitetui.

Stresas yra gerai, gali būt gerai, ar ne?

44:40
Nu čia taip, kad jo gali būti ilgalaikės.

Jisai tikrai turi neigiamas pasekmes.

Aš prisimenu save, turėjau tokį etapą, kuomet.

Pirmadienis būdavo fantastiškas antradienis geras ir šiandien ketvirtadienį jėgų nėra ir visą dieną kažkoks merdi jų vaikšto.

44:59
Nesuprantu, atrodo, lyg jau sirgsiu, lyg jau kažką tai 5 ir visą dieną žinai toks automatiškai kūnas poilsio prašo, išsiimsiu penktadienio cikle vėl kaip pirmadienį vėl penktadienis, šeštadienis ir vėl sekmadienį toks dawn vėl išsiųsiu ir tuomet aš supratau, kad kažkas negerai, kodėl aš kas 3 dienas toks turi tokią duobę žinai pradėjau dėliotis kažką tai ir pradėjo duobė nuėjo į šeštadienį po 5 dienų tai irgi gali būt jau toksai ženklas.

45:26
Taip, taip tikrai gali, ar ne?

Pirmiausiai pervargimo, kad iš karto taip, ar ne, kad ir organizmas nebesusitvarko ar ne, ir taip visiškai.

O kokie dar būtų fiziniai ženklai?

Pavyzdžiui, vat kasdieniai, tarkim, jeigu mes pradėtume, imkime tiesiog hipotetinį žmogų ir dabar mus klauso žmonės žinai, kaip ir sakėm, yra galvos skausmas ten ten, bet, tarkim, nuo ryto vat atsikeliam sakei nuovargis ar ne kas dar?

45:53
Gali.

Nerimas atsikeliu ryte iš karto nerimas.

Taip ir žmonės net žinai sako gumulas gerklėje arba čia va krūtinėje.

Spaudžia.

Tiesiog atsikėlus ir nieko nesinori daryti.

Čia jau jeigu tolimesnėse tolimesni etapai, tada gali būt, kad net iš lovos negaliu išlipti.

46:12
Nėra energijos, nėra jėgų.

Per sunki kelias.

Nu tai, jeigu jisai, pavyzdžiui, 10 nu, nežinau 10 arba 11 val.

Keltųsi ir būtų jam energijos ir viskas tvarkoj.

Tada taip, nes tikrai dar priklauso nuo mūsų ritmo.

46:28
Bet jeigu ir dar kitas klausimas, jeigu vis tiek žmogus eina miegoti, pavyzdžiui. 9 val. ir 7 val.

Jis negali atsikelt suaugęs sveikas žmogus, ar ne?

10.

Valandai čia yra šauktukas, čia yra šauktukas, todėl, kad nu vis tiek taip vidutiniškai ar ne žmo suaugusiam žmogui reikia 7 9 val.

46:52
Ir jeigu tai yra jau vi nu, kaip čia į kitą pusę, aš klausčiau, kas yra.

Tai nebūtinai irgi perdegimas, bet tai gali būt nu kažkas tai jau gali būti, ar ne?

Tai pasitikrinčiau tiesiog su šeimos gydytoju pasitarti čiau.

Gerai tuomet ryte nerimas tada.

47:08
Keliaujam toliau kazkas žmonės, pusryčiai, ką galima su maistu pakalbėt?

Tai tada žmogus, pavyzdžiui, gali arba labai perteklinai norėt valgyti ir kaip sako, nu atsiprašau žodį ar net ar sirijus sako viską ar ne, nes energijos trūksta, ir tai ypatingai norisi angliavandenių kažko tai vat saldaus.

47:28
Tokia.

Bandelė, deja, viskas šitas gali labai eiti.

Arba kaip tik sako, aš nenoriu valgyt ir šitas vat momentas tęsiasi per visą dieną iki vakaro nueina žmogus ir vakare sako.

Bandelė irgi suvalgiau, nenoriu ir aš čia taip.

47:45
Jeigu ilgai tenka ilgai, užtenka poros dienų ir aišku, kad jau fiziniai simptomai visi.

Pasirinko žmogus dienos eigoje neturi apetito.

Tai vienas iš iš perdegimo ženklų, taip pat gal jisai tiesiog mažai valgo visą gyvenimą.

Jeigu taip, pavyzdžiui, bet jeigu taip yra visą gyvenimą, tai tada tai yra normalu.

48:03
Ar tai yra?

Tarkim, jeigu tai jo produktyvu mui energijos kiekiui sveikatai, jeigu jis tikrai gerai jaučiasi, nu, kažkoks yra pati individualus būdas, ar ne?

Tai čia turbūt reikia ir paminėti, ar ne, jeigu žmogus.

Atitinkamą gyvenimo laiką gyveno vienaip ir staiga.

48:22
Pradėjau jaustis taip, tuomet tai yra ženklas, kad kažkas yra negerai ar ne, nes jeigu aš visą gyvenimą valgiau 3 4 kartus, o čia staiga, o valgau tik vakarais ir po to po savaitės jaučiu jėgų mažiau, po to dar mažiau dar mažiau apetitas nedidėja, tai jau yra ženklas.

Kad čia vat su tuo, kuo mes kalbėjom, susiję, kad aš pradedu nebejausti savo poreikius.

48:43
Žmogus atsitraukia nuo savo kūno pojūčių nuo poreikių ir va, tai ne tada blogėjimo link viskas ar ne va čia vat yra sutartinė.

Štai tada.

Pusryčiai yra, ar nėra tada rytinis galvos skausmas?

49:00
Gali būti gali būti ir ne tik j vat apie miglinas, kur kalbėjom.

Taip, aš galiu jau nakti, atsikelt nuo galvos skausmo, aš galiu ryte ir visą dieną, ir išgeriu vienas vaistų.

Netolimoje aplinkoje žodžiu, irgi turėjom atvejį, sako 5 tabletes.

49:17
Išgėriau nuo skausmo nepadeda.

Tai tik kvėpuojame ir tiek.

Nu tai yra taip blogai ta prasme, kad reikia ieškoti priežasčių.

Tik tai, kad naktį skauda galvą, tai tai jau yra blogai, nes žmogus jau nepailsi ir neišsimiega.

49:33
Arba naktį dar klasikinis variantas sako ryte atsikėliau ir atrodo, kad kai vakare atsiguliau su minčių srautu, tai atsikėliau su tuo pačiu srautu.

Atrodo, kad visą naktį sprendžiau problemas ir tada vat atsikelia su įtampos galvos skausmais.

49:50
Tokiais žmonėmis žandikaulį taip galva.

Pečių juosta vat labai dažnai irgi būna pastebėkit save, kad pečiai tarsi sukyla ar ne, ir net terapijos metu taip bandoma nuleisti.

Tai sako net pradžioj.

50:05
Nenatūralu, tai taip.

Nesuprantu.

Tokie ženklai aha tada miegas dienos metu, kuris yra tiesiog nuovargis, kasdienės ir tas kartojasi kiekvieną dieną.

Tiktai dar tada prieš tai juolab tai tu labai gražią chronologiją tą pa dė lio ja, nes aš nueinu į darbą ir, pavyzdžiui, kolega ateina ir kažko tai pradeda prašyti, ar ne?

50:27
Tai irgi toksai fizinis pojūtis, kad aš mielai jam.

Stumtelėjau.

Taip, bet ką aš darau?

Rankos netgi gali ar ne į rankos įsitempti visur net kojos gali padėti tokiai nu gynybinę puolimo įgauti, bet aš nusišypsau ir sakau, gerai, aš tau padėsiu, ar ne?

50:51
Tai vat toksai?

Čia kita dar visai tema, kaip išmokti sakyti ne, mes man atrodo, turėjom jau tokią laidą ir ten nemažai patarimų davėm.

Tai čia tikrai didelis mokslas, nes žmonės iš to gerumo ir noro įtikti.

51:08
Dažnai sako taip, nors viduje turi atsakymą ne.

Ir iš baimės labai dažnai būti atstumtiems kažką su perdegimu.

Stebiu ar ne, kad man ant tiek yra baisu būti atstumtam, kad aš viską padarysiu, kad būsiu pats geriausias žmogus, kad tiktai manęs neatstumtų.

51:25
Ir aš čia tada vat daryčiau tokį tiltelį savo.

Praeity, kieno aš bijojau būti atstumtas?

Nu ir dažniausia ten tėtis mama ir kad čia vat gaunasi dabartyje, kad nu.

Kartojasi tie patys modeliai.

Na ir toliau ten dienas miegas dienos metu taip toliau, bet vat paskutine stadija darbų.

51:46
Na žinai žmonės, kad ir visą dieną aktyviai kažką veikia.

Dirbo taip toliau jau ir pasportavo, ir ir pavalgę, ir dar vakare prie kompo prisėdo, bet kad ir žino, kad reikės 6 7 ryto keltis, bet tempia dar iki 12 pirmos, nes nu vis vis kažką užsikrečia kažkur tai žinai, vis kažką veikia ir vis nenori dar eit miegot, nes nu dar reik spėt kažką padaryti.

52:10
Ar čia irgi gali būt pervargimas, ar čia jau įprotis?

Nes tas toksai noras vis dar kažką padaryt.

Čia ir taip ir taip gali būti žinai.

Gali būti tikrai, kad dienoje nespėjame ypatingai kas vat su vaikučiais n nebūtinai, bet toks irgi variantas sako, nėra dienoje laiko sau.

52:28
Tai yra tiktai vakaras ar ne.

Ir, pavyzdžiui, pora vat kai gyvena ir 2 kokie vaikai šalia nėra?

Kada ir.

Tada.

Taip ir tada nusitempė viskas, bet tada mes vėlgi susimokam kainą ai tai va čia apie tą temą, kur sakiau su startuoliais ir su tėvais, čia tas pats tinka.

52:49
Tam tikrą tarpsnį mes galime taip susitelkti ir nu vardan kažkokio tikslo ar ne?

Nu žinom, kad susimokėsim kainą psichikos kūno, bet tai turim žinot, kada bus riba kada ta pabaiga?

53:05
Tai vat su startuoliais?

Kodėl sakiau ar ne, kad jeigu aš pusę metų nusprendžiau, nu pavarysim nu taip, turim dabar toks tarpsnis, tai po tų pusės metų aš tikrai turiu nusimatyti bent 3 savaičių laikotarpį, kad aš atsijungsiu kitas momentas dar yra, turiu būtinai rutinoje turėti akimirkas, kada aš restartuojasi.

53:25
Ir o apie tėvus, kodėl nu taip pasaulio sveikatos organizacija ir kitos jos sako, kad tėvystė nėra darbas.

Čia gi atostogos yra ar ne?

Tai ten perdegimo negali būti.

Bet jeigu taip žiūrint na tokią dinamiką, kas tenai vyksta, kai mažas vaikas gimsta, ar ne pirmi metai, nu, jie tikrai yra ten jokių atostogų, ten dažniausiai būna stiprus darbas ir.

53:52
Ta prasme tavo gyvenimas, iš esmės viskas pasikeičia, turi keisti visus savo įpročius, turi keisti visą savo miego dienotvarkę.

Prie kurios buvo prireikė.

Atsisakyti vat dėl to vaikiuko ar ne?

Mes savo poreikius į 2 planą, jo dabar poreikiai svarbiausia ir visi visa simptomatika tikrai gali būt nu vat kaip perdegimo ar ne?

54:13
Dabar dar iš karto kilo klausimas apie darbą, tai gerai, jeigu mes, tarkime, dirbame samdomą darbą arba dirbame sau.

Ar tai reiškia, kad kuomet mes dirbame sau, tai yra labiau pateisinami viršvalandžiai, darbas, savaitgaliais vakarais.

54:34
Bemiegės naktys ir tas pilnas atsidavimas darbui, kuomet mes neturime, ką veikti, vėl dirbame, nes tai yra, tai yra kaip kūdikis, nes tai yra kūdikis mūsų verslas ar ne?

Ir mes jį vystome ir norime iš jo kažką užauginti, kad vėliau galėtume dirbti mažiau ir gal tai yra mažiau pateisinama, kai tai yra samdomas darbas ir mes dirbame kažkam tai, kuris po 5 metų mus gali atleisti ir net ačiū nepasakys arba tiesiog mus pakeis kitu, ir po to mes visus tuos viršvalandžius ir viską pradirbi me gailėsimės, kaip šitoj vietoj.

55:06
Suprasti tą atskirtį ir kur yra pateisinama, kur near abu atvejai gal nėra pateisinami ir netgi dirbdami sau mes turėtume žiūrėti taip, kaip dirbdami kažkam tai ir turėti kažkokias darbo valandas ir nepersidirbti, nes tai vis tiek turės neigiamą poveikį mūsų visam gyvenimui ir sveikatai.

55:23
Aš žinai uždavinėjau tą patį klausimą, kokią kainą aš noriu susimokėti už tai, ką aš noriu turėti.

Man kyla klausimas tai kiek mes galime sau leisti persidirbti, kad tos kainos ne sumokėtume 2 dienos.

Tai aišku, aš nesumokėsiu kainas 2 metai, aš jau susimokėsiu, ar ne pusę metų, koks yra?

55:40
Terminas.

Kada kiek aš galiu save drožt?

Tai.

Kad tos kainos sveikatai ne susimokėčiau.

Dėl to, kad kiekvieno žmogaus organizmas ir resursai, su kuriais mes ateiname, į tą nežinau, ar savo darbą ar esam samdomam darbe, yra skirtingi mūsų psichikos resursai irgi yra skirtingi.

56:02
Ir vienas žmogus, padirbėjęs 3 mėnesius, viskas juos visus išnaudos ir jam jau susimokės tą kainą.

Kitas žmogus padirbės pusę metų ir sakys, nu va dabar šiek tiek atsipūsiu, ar ne?

Ir vėl varysiu ir taip gali būti, nes buvo darytas australų.

56:18
Man atrodo, tyrimas ir yra tikrai žmonių, kurie link to perdegimo nu sunkiai eina.

Jie tikrai turi visas nepalankias sąlygas, bet nu nu va ro je, bet čia yra tiktai procentu, kas čia yra.

Ne dauguma tai būtų tiem, kuriem jau 3 mėnesiai yra mišios.

56:35
Tikrai nu taip, tu taip labai grubiai, bet taip.

Matai aš visą laiką laidose noriu labai aiškiai įvardinti, kad žmonės paimtų sau, kaip kažkokį atsparos tašką atspirties tašką, nes žinai, mes galim abstrakčiai pasakyti ir kitas kitu kainu tai 5 metus svarų tai gal čia dar nedaug.

56:55
Taigi gyvensiu 100 metų išimti metų 5 metai, ne daug žinai, bet galbūt yra 3 mėnesiai ir tie 3 mėnesiai gali sugadinti 5 metus į priekį.

Taip, tai va tiems žmonėms, kurie nori va taip pavaryt, aš yra vat tarp kitko tam pačiam tyrime labai fainai buvo išskirta.

57:12
Ką žmonės daug dirbdami, ką daro, kad neperdegtų, ar ne?

Tai va ten buvo keletas dalykų.

Pirmas buvo išskirta, kad vis tik ribas jaučia ir kai nusprendžia, kad nu, sakykim gerai yra 10 val.

57:29
Darbo diena.

Nu, tai dabar toks tarpsnis, bet po tų 10 val.

Aš išeinu, kaip nuo to kilimėlio ar ne, ir viskas darau kažką kito ir kas buvo įdomu, ką daro tai, kas kuria irgi labai daug malonumo, bet tai yra kažkokie hobiai, kažkokie tai.

57:46
Ir kažkas kito negu.

Pavyzdžiui, jeigu buvo daug protinio darbo, tai nu turėti daug fizinės veiklos.

Ko pi kalnus ten nežinau motociklais, kokiais važinėju, labai dažnai tai yra ekstremalūs kažkokie dalykai, kad tikrai gebėtų perjungta smegenis arba kaip tik žmonės sako, einu į žemę rankas su menu, ta prasme, kad kažką tai ar ne tokio žemiško daryti kasti nu?

58:13
Ir žinai turi turizmo kultūrą dėl to, kad jie patys neturi žemės, jie turi.

Turistinės kelionės 2.

Trim savaitėm, kurias jie perka taip, kaip mes važiuojame egzotines šalis ilsėtis, jie taip važiuoja, kapstytis po žemę ir jie važiuoja, ir ten sodina kasa žemę ir taip toliau, nes jiems tai yra malonumas.

58:37
Tai pabėgimas nuo savo darbų rutinos, o ypatingai japonai.

Jie labai ten su darbu susi, nesusipykę, bet labai susidraugavę ekstremaliai pas juos ten didžiulę kultūrą.

Nu tikrai vien didžiausi.

Ją ir dar žinai, kas buvo.

58:53
Irgi labai įdomu, kad tie žmonės turi turėti įsitikinimą, kad visų darbų nepadarysiu.

Tai reiškia, kad aš galiu arba leidžiu sau išeiti iš darbo, tą dieną neuždarę s visų klausimų ir čia vat čia yra įsitikinimo klausimas, kad aš galiu.

59:14
Kad jau.

Charakterio ir įsitikinimo, man atrodo.

Žinai perfekcionistas, kuris.

Nori spėti, viską padaryti anksčiau laiko?

Nu jisai arba žinai.

Žmonės, kurie nepabaigs neišeis, kol nepabaigs darbo, žinai vat straipsnį rašo nepa RN iki galo ne parašęs straipsnį jis neuždarys kom po na ir vat, kaip tokiam?

59:37
Žmogui taip, tai vat jie ir sako, ar ne, kad ne tu turi gebėti sakinyje padėti tašką ir žinot, kad kita pastraipa parašysiu rytoj.

Bet čia jau reikia mokytis šito, jeigu tokią turi.

Tokį priminti sau vis ta prasme, kad visų darbų neįmanoma uždaryti neįmanoma pabaigti.

59:59
Jų visada bus.

Tai va tokią nuostatą turit, kuri labai atrodo tokia naudinga iš tikrųjų.

Pakalbėkime apie praktinius dar patarimus, nes žinau, kad tavo rašoma knygoj tokių dalykų bus tai knyga išeis tiktai pavasarį, bet šiek tiek.

1:00:18
Pasidalink jais gerai, manau, kad tai dar labiau paskatins žmones įsigyti tavo knygą ateityje.

Tai, tarkime, apie nerimo, nes nerimas tai yra vienas iš dalykų, kuris yra iš perdegimo simptomų kaip efektyviai.

Buitiškai sumažinti nerimą čia ir dabar.

1:00:38
Nu taip būdų tikrai yra labai daug patys greičiausi, kurie veikia, tai yra kvėpavimo pratimai ir vienas paprasčiausių.

Turbūt tas, kur vienas kartą ikvepiu pilnai iš pilvo srities, sulaikau kvėpavimą, dar dar kvepiu gerai ir iškvepi nėjus skaičiuodamas iki 8 kokių 12.

1:01:01
Jeigu galiu, tai šitas labai gerai veikia, jeigu norime eiti žingsnį toliau, tada paieškoti, o kur yra to nerimo.

Iš tikrųjų šaltiniai, nes kartais nerimas arba erzulys kyla, kaip aš sakiau, kad.

Vandens neišgėriau arba alkanas esu.

1:01:18
Tai pajausti tą poreikį ir jį patenkinti, bet gali būti ir realūs kažkokie dalykai ar ne, kad nespėju pagal terminus kažkokius tai.

Jeigu pastebiu, kad labai esu ateityje ir žinau realius dalykus, dėl ko nerimauju galima pasidaryti sąrašą ar ne ir sau pasakyti šitą spręsiu taip šitą taip šita taip, bet prie to grįšiu rytoj čia, jeigu vakare.

1:01:43
Žinai šitas dalykas labai padeda žmonėms, kurie naktį atsibunda dėl įvairių minčių.

Tai patarimas nuo manęs iš karto pasiimkite lapą ir užsirašykite.

Tas mintis įsirašai mintis ir užmiegi vėl dėl to, kad mintys nebelieka galvoje, o jos lieka ant popieriaus ryte atsikėlus tas mintis.

1:02:00
Peržiūrėkite ir pamatys, kad pusė nereikalingų ir galės išmesti tą lapą, bet naktį nakties metu arba vakare, pavyzdžiui, negali užmigti lygiai tą patį visas mintis užsirašyti ir tada tuščia galva ir užmiegi.

Galiu dar pa labai gera mintis, ką tu pasakei, nes galima įsivaizduoti, kad žmogus priešais mane sėdi vat foteliu kia ar ne?

1:02:22
Bet įsivaizduoti, kad ten sėdi žmogus ir jam susakyti visa tai, ar nesu sakau ir ten be cenzūros.

Netgi gali būti, kad nespėju dar kažką ar ne sakau, sakau ir sakau, rytoj grįšiu prie to, viskas gerai ir nueinu.

1:02:37
Būtų gerai, kad tas foteliukas arba kėdė būtų kitam kambaryje.

Mes pagalvot kas negerai?

Bet žinot, čia papasakojo situaciją.

Anksčiau aš galvojau, kad labai gerai išsakyti.

Tai yra, pavyzdžiui, vyrui arba žmonai.

1:02:52
Nu kažkam tai, kas yra namuose ar ne, ir eksperimentuodavo mm tai neveikia šitas variantas, nes kas atsitinka, jeigu aš pradedu artimam žmogui išsakyti, jisai pradeda a arba spręsti problemą iš karto, ko mane reikia.

Ypač.

Nenorėjau šito taip nuo klasikinių variantų taip yra arba pradeda sakyt, kad kokios čia tavo problemos?

1:03:14
Nieko čia svarbaus žinai, apie ką tu čia?

Tada išvis pyktis pradeda.

Kilti aš taigi sakau, nesvarbu.

Taip nu žodžiu ir čia taip nesuveikia, į tai nueina arba į konfliktą, arba į kažkokį tai nu destruktyvų kelią, ar ne?

1:03:30
Tai šito varianto nerekomenduoju, jisai tikrai 99 %, deja, bet.

Nepasiteisino.

Galima.

Gerai poto variantas paklausyti tai ką sau sakei.

Taip, taip, taip, taip ryte atsikeliu ir pasiklausau, taip irgi variantas.

Žinai, esu matęs žmonių, kurie visas savo mintis dienos eigoje įsirašinėti diktofono tam, kad nelaikyti galvoje ir aš tuomet galvodavau, ką jie čia daro.

1:03:54
Dabar, kai pagalvoju, visai protingas sprendimas h atiduoda diktofoną, telefoną isi šneka, visi šneka laisva galvoja, toliau varau geras.

Taip, čia labai gera praktika.

Klausyk, kokios profesijos žmonės yra pasmerkti perdegimui, yra tokios profesijos.

1:04:09
Nu, aš įsivaizduoju iš karto, kokie gydytojai?

Bet žiūrėkit užsakei pasmerkti tai jau viską žinai kito.

Nėra koks medicinos studentus, eik tu sau metus studijas.

Bet tikrai padidintos rizikos.

1:04:25
Greitai.

Kas.

Tegul jie būna taip, tai tikrai pagal čia jau ne mano nuomone, ne kažkieno ar ne, bet tiesiog yra daryti dideli tyrimai ir taip medikai, pedagogai, gaisrininkai.

Čia dar nuo ankstesnių vat laikų buvo tyrinėti ir dabar patvirtinama socialiniai pedagogai, kurie irgi sprendžia nu daug jo dalykų.

1:04:48
Jie yra rizikos grupėse.

Dabar lietuvaičiai, beje, darė tyrimą ir jeigu aš gerai dabar atsimenu, jie sako, kad.

Žmonės, kurie yra ne vadovų lygmens ar ne, bet, pavyzdžiui, specialistai jie yra labiau linkę irgi į perdegimą, bet aš čia turiu dar klaustuką.

1:05:09
Čia reiktų dar pasidėlioti dėl to, kad kitus tyrimus, kuriuos varčiau, sako vadovai.

Irgi yra labai didelės rizikos grupei, todėl, kad jie yra labai vieniši, jie dažniausiai visas problemas sprendžia ir turi patys.

Tik tai ir turi labai nedaug į, ką ga li nu atvirai ar ne, su kuo gali pasidalinti ir atsiremti tai vadovai irgi čia n kaip čia.

1:05:31
Grupė ar ne čia nėra profesija, kaip čia įvardinti?

Ar nežinau gražiai dar politikai.

Nu tai čia jau sakyčiau, pagal jo jie irgi yra davėjai, ar ne nu?

Tai žodžiu, tie, kurie duoda tie labiau.

Pardavėjai irgi gali būt davėjui ar ne pardavėjai duoda.

1:05:51
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus.

1:06:06
Įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali sumontuoti video, visa tai turime mes.

Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordiniu Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt tie, kurie.

1:06:24
Kažką duoda ar ne?

Labai dažnai santykis su kitais žmonėmis, kad aš nu jo aš irgi esu.

Šiaip perdegimo grupėje labai tokia.

Psichologiškai.

Su psichologe tai irgi davė ją nuolat.

Esu su tais iššūkiais ar ne, kuriuos žmonės sprendžia.

1:06:40
Tai dabar.

Aš bandau žinai atskirti rasti, nes dabar yra žmonės, kurie sakys, nu ir ką išsimiegojai va sako, aš va iš statybų grįžtu 12 val.

Atidirbęs ten akmenys panešioja, ten plytas su klojas, išsimiegojau viską kitą dieną, o šviežias vėl varau.

1:07:00
Ar fizinis darbas galią būti?

Na.

Jeigu ten nėra streso, tiesiog fizinis darbas gali būti perdegimo.

Tvirtai sakau, kad gali ir čia šiek tiek stereotipus palaužė sim todėl, kad daug kas galvoja, kad čia yra tik emocinė dalis ar ne?

1:07:19
Ir netgi kai kur yra vadinama tarsi emocinis perdegimas, bet taip nėra dėl to, kad žmogus ir fiziškai jėgas irgi praranda ir kokiu metu gali.

Jeigu žmogus nemato toje veikloje prasmės, bet ilgą laiką tame yra tai vat su prasme labai tu.

1:07:36
Gali būti tie, kurie žmonės pradeda sportuoti.

Ir sportuoja ir tarkime, tai yra primestas dalykas, kažkieno žinai tau reikia sportuoti.

Pažiūrėk, tau reikia nusimesti svorio arba tentą.

Na ir tą daro per prievartą, tai negi ir sportas gali tapti perdegimo?

1:07:53
Priežastis darbo kontekstą, sakykim, nes perdegimas tik darbo kontekste.

Mes turėtumėm apie jį kalbėti.

Ar ne gyvenimiškai perdegimas nesiskaito.

Vat, kodėl ir sakiau apie vaikus, ar ne, kad jeigu tėvystėje mes atostogų metu dirbam, tai vis tiek tai nėra perdegimas.

1:08:10
Mes patiriame tuos pačius simptomus, bet tai nėra vadinama perdegimu.

Pervargimas.

Nu tai pervargimas, depresija, dar kažkas.

Tai perdegimas tiktai darbo sąlygomis.

Tiktai darbo konteksto.

Bet čia man iš karto žinai kitas dalykas.

Jeigu žmogus yra, pavyzdžiui, darbe pervargęs ir jisai jau dienos metu nori nepinti jau vakare pas jį ten žinai mintys galva skauda ir jisai dar eina sportuoti.

1:08:35
Ar sportas fizinis tas sportas nu aukšto intensyvumo sportas štangų kilnojimas.

Nežinau, kažkokie tai ilgos distancijos bėgimai crossfit tai ar tai gali dar labiau pakenkti, nes tai yra fizinis nuovargis dar kūnui, kai su tu ir esi emociškai išvargęs ir jau per fizinius kažkokius tai bruožus tau ten tos žinai pasireiškia galvos skausmai, taip toliau ir tu dar fiziškai save vargini, ar tas sportas kaip tik gali kenkti, reiktų jo mažinti.

1:09:08
Tai, ką tu jau papasakojai.

Jisai tada gali būti kenksmingas, jeigu jau tikrai nebeturiu resursų.

Ar ne?

Bet vis tiek varau taip, bet tai gali būt dažniausiai labiau tai būna naudinga, negu žalinga ir tai patvirtina irgi moksliniai tyrimai va kaip tik neseniai skyrių apie tai rašiau, taigi turiu patvirtinimų, tokių ir kas yra.

1:09:28
Sakoma, kad po sporto mes turime turėti šiek tiek daugiau jėgų arba emociniu, arba fiziniu, nes gali būti ir taip, ir taip, ir va.

Tai yra tarsi signalas, kuris reiškia, kad taip man dabar tai yra naudinga.

1:09:44
Ir dabar, kodėl tai padeda, nes mes labai dažnai tas emocijas, kurias esamas prie savęs, apie ką kalbėjom ar ne.

Fizinio aktyvumo metu mes jas galim labai išjudinti, atiduoti tarsi ar ne paleisti, jo leisti jam būti ir apie tą garsą, ką kalbėjom, ar ne ten boksas, koks labai gerai viskas, kas yra wat fizinė viršutinė jėga ir spy ri mai.

1:10:07
Visi tai yra labai labai į naudą.

Jeigu aš po sporto jaučiu, kad man pagerėjo, tuomet fizinis aktyvumas yra tik gerai.

Bet jeigu po sporto jaučiu, kad man dar blogiau.

Na įsivaizduokime, aš jaučiu peršalimo sindromus, kažkokius žinai ten sloga atsikėliau ryte lyg ir biškį sąnarius, laužo betainu pasportuosiu nugi, reikia, pasportavau po sporto.

1:10:30
Iš viso grįžau, nuoma praskydo, nes imunitetas dar labiau nusėdo išeikvojo jėgas ir iš viso susirgau.

Tai čia aš ligos atveju papasakojau tai, jeigu tas pats įvyktų perdegimo metu, ar ne, kad aš jaučiuosi blogai ir po sporto dar blogiau.

Iš viso neturiu jėgų, tai jau ženklas, kad gal nereiktų, ar nepersistengta.

1:10:48
Ir aš žinai va, čia yra slidi riba.

Todėl, kad į perdegimą einantis žmogus jisai dažniausiai nebenorės judėti ar ne ir čia vat kaip.

Padaryti kad?

Nenorės, bet tai aš labiau sakyčiau, tada pasirenka pasirinkti mažesnio intensyvumo judesį ir čia užskaityt galim tiesiog pasivaikščiojimą.

1:11:11
Puikus patarimas.

Ir tiek ar ne, ir tai jau bus daug geriau, nes aš atsitrauksiu, jeigu namie dirbu nuo darbo aplinkos.

Jeigu galėsiu su vata dar tą pratimą, padarysiu, kad girdžiu, matau užuodžiu, ar ne?

Čia ir dabar super, tai gali labai padėti.

1:11:27
Šuniukas šuniuką vakare ir po valandėlę puiki terapija.

Taip, taip ir to užtenka ir vat nėra mokslo pasaulyje sutarta iš tikro, kokie pratimai ten konkrečiai, kam gali padėti, bet jie visi, ką sako, kad miksas vat reikia jausti ar ne?

1:11:45
Kokio intensyvumo nu kokį intensyvumą aš dabar galiu turėti ir nepakenksiu sau ir jį turėti bent kiekvieną dieną.

Žinai depresijos atveju tai labai sunku, yra suprasti, ko tu nori, nes tu nieko nenori.

Tai tuo atveju turbūt jau reiktų ir net ir pasivaikščiot.

1:12:02
Prisiversti bet vis tiek reikia.

Mes visi žinome, kad atostogauti reikia.

Ne veltui yra net atostogų mėnesis laiko darbe, kurios mes gauname tai tam, kad mes ne perdirbtame pailsėtume, nors iš tikrųjų turbūt poilsį reiktų daugiau, bet pradėkime nuo tos nuo atostogų tas mėnesis, kaip tinkamai atostogauti, ar jis turi būti aktyvus, ar jis turi būti pasyvus.

1:12:25
Jeigu žmogus iš tikrųjų jam jau gresia perdegimas, koks tas poilsis turėtų būti?

Aha, nu čia vat ne pradžiuginsiu tavęs, bet, žiūrėk, čia recepto.

Neduosim ar ne, nes jo nėra ir va čia reikia pasižiūrėt ko tą akimirką labiau reikia vienas, tai gali būti poilsis prie.

1:12:44
Žiniuko ir pagulėjimas kiaurą dieną prasi voliojimas ir tai tikrai atstatys tuos resursus kitam reikia, jeigu guli jam vėl mintys sukasi apie darbą.

Jis negali uždaryti šitų failų.

Tada reikia kažko tokio, kur yra daugiau įspūdžių.

1:13:02
Gal ekstremalesnio šiek tiek, kur galėtų susitelkti į dabartį ir nebūtų šansų galvoti apie.

Tuos darbus.

Taip, tai va čia turim pajausti, ar ne?

Ar mes galim atsijungti iš tikro ar ne galima atsijungti ir vat atstatys skirtingai vieniem.

1:13:18
Gulėjimas kitam.

Na tokią tokie atvejai, kai žmogus labai laukia atostogų, jos praeina, bet po jų dar labiau jaučiasi pavargęs.

Kodėl?

Būna.

Žinai, kaip sako po atostogų reikia dar atostogų.

Žiūrint, kokios tos atostogos buvo, ką mes neveikiam?

Gal neteisingai pasirinko.

1:13:35
Gali taip būti ar ne?

Nes, pavyzdžiui, gali būti, kad emociškai labai išsekęs ar nesu nu, bet čia gal ir geras būtų variantas, o labai daviau daug fizinio krūvio ar ne?

Ir grįžau tarsi kurti galiu, bet judėti n reikia pamiegoti ar ne?

1:13:50
Reikia pagulėti, tai va čia reikia žiūrėti, kas čia tokio.

Nutiko, kas čia tokio buvo?

Labai fiziškai aktyvūs, dirbi kažkokį fizinį darbą, o jeigu nedirbi fizinio darbo, bet esi labai fiziškai aktyvus, turbūt pasyvaus daugiau poilsio reikia, kad statyti save.

Ir žinai kartais nu aš vėl grįšiu į tą realybę, šiek tiek dar šeimų ar ne?

1:14:11
Kai važiuojam atostogų, reikia prižiūrėti 2 3 vaikus.

Nu tai aišku, kad mes grįžtame šiek tiek atsitraukę nuo darbų, bet mes nu nesam taip pailsėję, kaip turėtumėm ir va čia noriu tą realybę išlaikyti, ar ne?

Kad nebūtų saviplakos savi kaltės, kad perdega tik vat negebantis kažko tai ten pailsėti ribų, nubrėžti ar ne?

1:14:33
Su savo vidine nuostata nuostatoms susitvarkyti ne perdega žmones srityje, kurių tiesiog tokia realybė.

Kartais būna, ar ne?

Nu nėra kur atsitraukti ir čia va tokios atjautos norisi labai.

Daug.

Tačiau daro žmones atostogaudami turkijoj.

1:14:51
Pats neseniai buvau tai pora vaikas ir būtinai uošve.

Tai čia kaip į komplektą įeina.

Negu tu viskas yra labai.

Gerai ta prasme realiai turbūt 90 % besiilsinčių su vaikais visą laiką mama arba abu seneliai ir tuomet matau, jie abu ilsisi, jo seneliai su vaikais.

1:15:13
Tai yra geras dalykas, bet ne visi turi vat aš kabinete.

Turiu žmonių, kurie neturi į ką atsiremti ir, kaip sakau tada, kai tampa tokio išgyvenimo periodu.

Galimas, bet tu žinai, kur aš žinau, ką tu dabar sakysi, nėra ten tokio atsakymo, bet pabandom duoti atsakymą.

1:15:31
Pabandome kažkokį atsakymą duoti kažkokią specialią poilsio abėcėlę, bet pradėkime nuo poilsio dienos metu yra diena ar ne?

Ir, tarkim, darbo diena, kaip pailsėti darbo dieną bent jau kelis praktinius patarimus vienas aš girdėjau darbo vietoje nueiti 15 20 minučių pamiegot.

1:15:51
Jeigu tokia galimybė yra, o jeigu nėra, tai susikurti tokią galimybę.

Puikus pavyzdys bičiulis andrius pauliukevičius treneris, jisai tarp kliento 20 minučių eidavo miegoti automobilį.

Eidavau automobilį atsiguldavo į miegodavo 20 minučių, grįždavo dirbti į sporto salę, puikiai susirado galimybę išeiti, kaip jis gali pailsėti.

1:16:13
Aš irgi, žinok, išduosiu paslaptį, ką darau tarp klientų dabar, kurie klauso, nu sužinot, tai aš kai būna labai intensyvi diena ir irgi reikia nu restarto dėl to, kad nuolat žinai dėmesys, koncentracija.

Nu tikrai labai intensyvumas didelis, tai aš vat irgi atsisėdu arba atsigulu užmerkė akis.

1:16:35
Iš pradžių pajaučiau kvėpavimą savo tada.

Pradedu, kaip pradžioj darėm ar nepajaučiu pėdas savo kūną, bet čia labai taip greitai.

Taip pat darau ir sutelkti dėmesį į kvėpavimą ir kas labai svarbu pradžioje kvėpavimas stebiu tik tai, o paskui pastebiu, kad yra 4 dalys kvėpavimo įkvėpimas mini pauzė iškvėpimas ir mini pauzę.

1:16:59
Kurį laiką tai stebiu ir paskui stebiu, tiktai tas mini pauzės tarsi jose pabūnu ir na po kokių 5 7 minučių atsikeli, kaip na šiek tiek pa snaudęs ar nepailsėjęs.

1:17:14
Labai gera praktika labai gerai padeda.

Tai va gerai, tada keliaujam prie poilsio po darbo, kaip kaip tinkamai pailsėti po darbo?

Taip tai pirmiausia, jeigu įmanoma, ką kalbėjom apie judesį ar ne.

1:17:31
Jeigu pajudėt nu, jeigu nebuvo, tai mano darbo dienos dalis ar ne?

Tada einam pajudėti, jeigu turim galimybę, pabendraujam su mums artimais mielais žmonėmis ir iš širdies.

Nu taip, kad išgirstume ar ne, kad vienas kitą nu tikrai pabūtume vienas su kitu ir nebūtinai apie problemas pakalbėtume, bet.

1:17:53
Gal santykius su.

Artimu va labai labai gražu.

Žinai, jeigu mes tokią partnerio neturim tinka šuniukas katyte.

Irgi tinka ar ne bent iškalbėti bent priglausti, bent paglostyti.

Irgi labai tinka toks variantas.

Ką tada turėti kažkokią tai vat miego rutiną?

1:18:11
Labai gerai ir patarimas ko nedaryti, jeigu tikrai esam intensyvią, daug kas įsijungia televizorių ir, pavyzdžiui, pažiūri dar kokį filmą.

Žinai ypatingai aktyvų.

Nu tai gali būti blogai, tai gali būt poilsis.

1:18:28
Gali būt, bet ne prieš miegą.

Todėl, kad mūsų smegenys ir kūnas tai priima kaip realybę, ar ne?

Nu tai, ką aš matau, priima kaip realybę, ir jeigu, pavyzdžiui, žiūri filmą, kuris yra.

Nežinau, ten šaudo gaudo kažką tai veikia.

1:18:43
Mūsų kūnas vėl ką daro.

Jisai streso mechanizmą visą užsuka.

Aš šitoj vietoj paprieštarausiu to 6.

Aš.

Esu sau?

Atradęs, kad man labai gerai veikia užmigti stendai arba kokia ko mediniai pasirodymai.

1:19:04
Bet ten ne šaudo gaudo.

Ne tai vat aš ir noriu akcentuoti, kad aš įsijungiu amerikiečius, ten dapkus ir aš lovoj prieš miegą įsijungia ir 8, 10 minučių pasižiūriu pasijuokė viduje žinai ir su ta emocija jaučiu, kaip man merkiasi.

1:19:19
Akys išjungiu, atbėga šuo atsigula šalia ir ir tada puikiai užmiegu tokį turiu ritualą, bet jokiu būdu ne žiūriu kažkokių tai filmų ar serialų, nes.

Mane tai blaško, aš tada ji pradeda įdėmiai žiūrėti ir aš jau tada iš vis pamirštu apie miegą.

Tai gali padėti taip, bet tai va turi būt kažkas trumpo specifiško tokio ar ne teigiamo, kas nu tikrai vat duoda resurso tokio duoda palaikymo ir tai gali būti, bet gali žinai šita, nu tau gerai suveike, ar ne?

1:19:47
Kitas žmogus gali labai įsiaudrinti ir irgi gali būt sunku paskui užmigti tai vat reikia nu pa ste bė ti ži nai pa pasižiūrėti, kaip veikia.

Tokiu atveju gali būti, nes dabar žinai labiausiai yra prieinama telefonas ir televizorius prieš miegą.

1:20:03
Tai kuo pakeis knygą?

Kaip va aš tai keisčiau išvis nei knyga, nei aš keisčiau pabendravimu su artimu žmogumi.

Tiesiog būti su artimu žmogumi, tą valandą pusvalandį ir eit miegot.

Taip, arba jeigu tokio vat nėra ar ne, tada pabūti su savimi pamedituoti, pasiklausyti ramios muzikos mėgiamos ar ne?

1:20:24
Gal, nes irgi buvo labai įdomus eksperimentas darytas.

Pasirodo, čia yra mitas, kad yra muzika, kuri nu tikrai 100 % visiems teigiamai suveiks.

Pasirodo, kad priklauso nuo to, kokią mes, asociaciją su tuo turim kokias.

1:20:41
Patirtis tai čia labiau reiktų paeksperimentuoti ir pažiūrėti, ar tai yra tiktai nežinau gamtos garsai, kokie ar tai yra tas baltas triukšmas, kurį galima įsijungti, ar tai yra kažkokia tikrai reali muzika, ar ne kažkokia melodija ar dainos, kurios irgi padeda nurimti šiek tiek ir gerai.

1:20:59
Pasiruošti miegui taip, tai kaip dieną mes pailsėt, sužinojom ateina savaitgalis.

Na, ir savaitgalis vienas eina.

Prisi daužos n kokioj ten bare ar nežinau klube po to merdėja visą savaitę ir vadina tai pailsėjimo.

1:21:17
Kiti eina hai kind dviračiais, važinėja ten po to su mazo leis pirmadienį eina į darbą, kiti šiaip tiesiog visą dieną guli valgo iš lovos, neišlipa ir taip toliau.

Visais atvejais turbūt čia yra tokia kažkokia žinai.

1:21:36
Sakyčiau, kraštutinumai, bet koks yra tas aukso viduriukas, kaip kaip reiktų tinkamai pailsėti ir susidėlioti savo savaitgalį?

Jie nu įsivaizduokim, kad žmogus tikrai neatsiverčia darbo, sugeba tą padaryti ir net neprisiliesti prie darbo kažkokių laiškų žinučių ir taip toliau.

1:21:55
Koks turėtų būti tas geras ir tinkamas poilsis, kad pirmadienį mes nueitume pilni jėgų į darbą?

Jo, tai aš taip nenurašyčiau ir to, ką tu sakei, nes kai kuriems kai kurie dalykai tikrai gali veikti ar ne?

Nes aš sakau, nuga mūsų, kaip čia gyvenimo tarpsniai yra skirtingi, tai ieškokime savo recepto, bet prie tų paieškų galima ką įtraukti.

1:22:22
Detoksas visų socialinių tinklų ir ir visko apskritai telefoną viską pasidaryt skrydžio režime ir būti.

Tik.

Visiškai taip.

Gali labai nustebinti, kiek fainų dalykų gali žmogus atrasti, ar ne, tada arba pabūti tam pačiam santykyje, nes tai gydo arba artimam santykiui va.

1:22:45
Čia kiekvieną kartą pabrėžia, ar ne intymiam artimam santykyje arba pabūti vien tiktai su savimi ir labai kas gali būti naudinga pabūti gamtoje ar ne ir gamtoje.

Rimi taip daugelis žmonių gąsdina, žinau, nes tai reikia mokėti.

1:23:03
Galima pažaisti taip žaismingai paeksperimentuoti, ar ne?

Mes čia neturime žiūrėti kaip į rimtą praktiką kažkokią ne mes, pavyzdžiui, nueiname į parką arba nueinam kartu kažkur tai gamta, bet kur ir mes ten galim ka vat irgi nu nežinau, nei išgąsdinsiu tą vidinę vaiko dalį savo vidinio vaiko dalį išlaisvinti ar neleisti statyti namuką tenai jam arba rinkti, kokius šapelius, arba mėtyti į upę akmenukus.

1:23:33
Nu kažką tai duoti.

Ryto.

Būdavo faina tokius dalykus daryti dabar tai net nepagalvojau, kažkaip atsisėsti į automobilį, nuvažiuoti iki parko.

Kokia ten žinai čia gyva?

Verkių regioninis parkas yra žalieji, ežerai ten tų miškų pilna takų pilna gi gali pasivaikščioti, tikrai ten yra tie ežeriukai, upeliai paminėti tuos akmenukus atrodo tiesiog atsijungti, bet kažkodėl neateina į galvą mintis tą pradėti daryti.

1:23:59
Mintis ateina įsijungti serialą ir tiesiog vegetuoti, ir žiūrėt.

Nes žiūrėk, kas dar atsitinka čia vat įsijungia irgi vidinės tokių nu tėvų dalys arba.

Kritiko dalys kažkokios ar ne, kad jeigu aš eisiu tenai mėtyti tų akmenukų, taigi suaugę taip nesielgia, tu turi padaryt kažką, tai ten nežinau.

1:24:19
Naudingo.

Naudos neneša.

Taip namus sutvarkyti reikia dar kažką tai padaryti.

Tai va čia vat yra tos dalys, kurios aš galiu girdėti ir sakyti, ei aš visą dieną ne visą dieną visą savaitę buvau įtampoje.

Ar ne dirbau dariau tai, ką reikia daryt, ar galiu leisti sau dabar pasileisti plaukus ar ir keliauti, daryti tai, ką aš nu tiesiog iš tikrųjų noriu ar ant supynių pasisupti ar dar kažkaip?

1:24:48
Tai ar ne ir nieko neveikti galiu sau leisti nieko neveikti.

Ir čia yra sunkumas, aš žinau, aš žinau, nes kai ateina nu kokioj ketvirtoj stadijoj 3 ketvirtoji žmonės, jie dažnai net sako, o kas yra poilsis?

Nebežinau.

1:25:03
Jeigu mes nieko nedarysime dėl perdegimo, kur tai blogiausia?

Gali nuvesti, ar žmogus gali visą gyvenimą nugyventi su 5 stadijos perdegimo ir tiesiog tame toj būsenoj būti?

Ir taip gyventi ar visgi neišvengiamas, yra kažkoks kelias?

1:25:23
Nu žinai anksti numirsim, bet kas blogai, kad tai kitos mirties dar labai pasi kankinsi mm tai fizinis kūnas mūsų labai duos žinoti ir visos psichinės ligos, irgi duos žinoti tai gyvenimo kokybė bus tragiškai bloga.

1:25:40
Psichinės ligos tai turiu omeny, nes aš žinau, kad ir tos depresijos žinai ir tos lėtinis stresas jis gali kaip vėžio nuvaryti.

Taip yra ir tam studijų, ir visko, kur kur tikrai sakoma, kad netgi žmogus būna serga labai dažnai metuose ir sako dažnai sergu.

1:25:58
Po to ištiria jam depresiją, žinai duoda vaistų su vaistais nustoja sirgti iš viso ir supranta, kad tai buvo viskas dėl smegenų nėra.

Taip dar šalia psichoterapija.

Ir tada taip.

Tai čia žinai ta prasme, kad blogiausi dalykai yra gyvenimo kokybė.

1:26:16
Jinai tikrai labai stipriai nukentės.

Ir tų dalykų, kurių mes norime siekti tų svajonių, kurios mes turime tą prasmę žmonės pameta, tai vat ateisime iki tokios tuštumos jausmo ar ne ir.

Kaip išeina dabar, kad mes turime atverti savyje suprasti, kas yra mums saikas?

1:26:37
Kas mums yra užtektinai, kad mes turime skirti laiko sau, kad laiko skirti šeimai laiko skirti intymiam santykiui su savo partneriu laiko pabūt kvailiu ku grįžti į tą vidinį vaiką.

1:26:55
Tai vat čia visa esmė yra.

Dalis labai didelė dalis taip, o jeigu taip supaprastinant grįžti į savo poreikius grįžti į tai, ko man į pajautimą, ko man iš tikrųjų reikia ir tada leisti sau tai turėti.

Gyvenimą kažkokius idealus perfekcionizmu s tai, ką mes matome socialinei medijai, o būtent gyventi savo gyvenimą ir suprasti ko mums.

1:27:23
Reikia to tobulą atveju, kad link ten eitumėm.

Kokiais super ačiū ugne už tai palinkėsiu tau smagaus ir gero tolimesnio knygos rašymo labai lauksime išleidimo.

Visi, kas nori kreiptis, pas ugnę, tai būtinai rašykite, rasite jos kontaktus apačioje.

1:27:44
Na, o mes su jumis susitiksime.

Jau kitą savaitę ir kaip visada nepamirškite paspausti mygtuko, prenumeruoti, paspausti laiko ir, aišku, parašyti komentaro, kuris mums padės augti tai į kiek reikia iki greito iki.