Laidoje “Tapk Geresniu” lankosi dantų gydytoja, odontologė Valentina Kvaraciejienė. Aptarsime viską apie dantų priežiūrą, sveikatą, procedūras ir jų kainas, lietuvių situaciją ir tokias smulkmenas, kaip dantų valymas ir pasta.
Video
0:00 pradžia
0:53 prisirišimo kultūra
2:15 kreipimosi priežastys
4:50 didžiausia mokėta suma, pacientas nusikaltėlis
6:42 baimė odontologams
8:55 skirtumai tarp gydytojų
11:07 nesibaigiantys mokslai
12:45 reklama
14:15 sprendimas eiti odontologo keliu
15:05 dantų priežiūra, patarimai, įdomūs faktai
24:04 skalavimo skysčio naudojimas
26:20 kramtomosios gumos, cukraus poveikis
30:07 saldiklio ksilitolio nauda dantims
31:43 kaip išsirinkti tinkamą dantų pastą
37:25 patarimai tėvams kaip prižiūrėti vaikų dantis
44:17 kodėl sklinda blogas kvapas iš burnos
48:06 daktarų šaltumas
49:45 nikotino poveikis dantims
51:51 parodantozė ir osteoporozė
52:46 gaiviųjų gėrimų žala emaliui
54:45 kaip elgtis tirpdant dantų emalį
57:10 priežiūra ar genetika? mityba
1:02:08 sintetiniai papildai
1:03:24 žalingiausi maisto produktai dantims
1:07:00 kodėl svarbu prižiūrėti visus dantis
1:08:47 reklama
1:09:20 dantų balinimo ypatumai, skirtumai
1:16:30 tetraciklininiai dantys
1:17:28 Turkiškas nusikaltimas
1:19:17 laminatės
1:20:32 po kiek laiko reiktų kartoti balinimą
1:21:36 žandikaulio įsitempimai, disbalansas
1:26:25 atsisveikinimas
Laidos pokalbis
0:00
Pas mus tikrai va šita kultūra tokia išvystyta.
Ne, jie pas savo specialistą ten manikiūristams, pas kirpėją savo sporto trenerį pereina į kitą klubą paskui.
Treneriai mhm.
Gal ir gerai, bet čia gal mažos šalies toksai sindromas.
0:18
Čia yra labai gerai dėl to, kad žiūrėk, kai tu eini pas gydytoją, tai jis tave žino, kaip tau vaistai, kokie tavo ligos jis žino, kaip tu reaguosi kiek sau.
Leisti augti.
Taip turėtų būt aš kalbu apie tokį norma kokybę.
0:35
Nekalbu apie pacientui, kaip faina, kai tu žinai, pavyzdžiui, nuolatos lankais ir 10, 15 metų tu ateini ir sako, aš prisimenu, mes ten prieš 10 metų darėm čia dabar štai ir tu tu jau.
Realiai pats net ne apsikrauni.
Tai.
Tu atsiduodi tam gydytojui, nes tu pasitiki juo.
0:53
Čia yra tobulas variantas iš to tobulo pasaulio.
Pas mus tokių tobulų variantų ar pas mus.
Gydymo etika yra tokiam aukštam lygyje, kad visi gydytojai tu galėtum už visus pasakyt, kad jie taip elgiasi.
1:08
Ar visgi tai yra išskirtinumas?
Aš negaliu už nieką pasakyt nieko tu gi supranti už kitą tu negali pasakyti, bet bendroj sumoj taip, aš manau, kad į tai polinkis didesnis.
O, žiūrėk, jeigu mes paimtume dabar absoliučiai visus žmones, su kuriais esi dirbus ir pažiūrėtume tendencijas, kaip skiriasi tendencijos prieš 10 metų ir dabar dėl kokių?
1:35
Į tave kreipiasi.
Aš nekalbu apie tai, jog tenai žinai kariesas, kažkoks ar kažkas, kas, kas nu čia, yra tiesiog normalu ir žmogiška, bet, pavyzdžiui, na tiesiog atsikėlę ryte ir norisi kažką pasitobulint, kokios yra priežastys, kodėl dabar žmonės kreipiasi į tave?
1:51
Žinai anksčiau būdavo visi norėdavo flex.
Tos tokios super dirbtinės, kad visi matytų, kiek aš investavau.
Prisiekiu, nes aš 20 metų dabar yra 20, kai aš dirbu, ar ne, tai aš labai nustebau.
Per 20 metų aš daug galiu pasakyti.
2:07
Tai norėdavo, kad visi pradėkim nuo mano vyro, tu žinai, kaip aš susipažinau, jis atėjo ir sako, nu jau tokie gintariniai dantys tai vat.
Jisai labai gerai atspindi tą visuomenę ir jisai sako valentina.
Aš labai noriu baltų dantų.
Ir aš jau ne nu ne paklausiau, kas jam yra balti dantys, vat mes, gydytojai irgi pasikeitėm.
2:28
Mes anksčiau žinai tipo gydytojas geriau žino, nu tikrai ir gydytojai labai pasikeitė ir pacientai pasikeitė anksčiau.
Tu mažai bendraudavau su pacientu, o dabar tu klausi, domiesi nori jo lūkesčius patenkinti, nu keičiasi laikai ir žodžiu, ir aš jam padariau baltus dantis.
2:44
Kaip man atrodė, kad jie yra balti jo, jie baltesni buvo ženkliai, jis atėjo po mėnesio ir sako.
Jie visiškai ne balti.
Sako, aš noriu va tų baltų, baltų ir aš turėjau jam viską nuiminėti ir tada dariau viršuje ir apačioje super fake baltus tuos turkiško baltumo nuotykių ir Turkija.
3:05
Visi nu vat jis taip ir atrodė.
Ir kai mes skridom su Turkija, visi sakydavo, tai jau tada prieš 10 metų ir dabar vytukas, sako valentina.
Man jie negražūs ir visiems žmonėms dabar nebegražūs yra tie dantys reiškias kažkas žmonių sąmonei pasaulėžiūroje grožio supratime pasikeitė.
3:25
Bet aš kiek žinau, kuomet ateini pas gydytoją ir vertina tavo baltumą pagal kažkokią skalę.
Ten a vienas a 2 ARNA.
Taip ir pavyzdžiui, būna, kad ateini pas gydytoją ir sakai, noriu baltesnių dantų, bet tau įvertina pagal tavo kalbą ir sako, bet pas jus a vienas tenai ir jums reikia.
3:42
Valgyti.
Ir čia nėra balti ar ne ta?
Prasme pagal tą skalę jie yra balti, bet yra dar ba balinti ekstra balti ekstra ekstra balinti. 50 pilkų atspalvių.
Aš tau pasakysiu, čia tas pats.
O klausyk, kokia yra didžiausia suma, kurią žmogus yra išleidęs tavo praktikoj dantims nu vat, kiek jis investavo į akis?
4:05
Kokia yra didžiausia suma tavo praktikoje?
Estetinis pigiai kainuoja, bet pas mane buvo vienas bajeris, pas mane vienas kartą vienas mano pacientas buvo nusikaltėlis ir jį prigavo, ir jisai pasakė, kad jisai man užmokėjo. 50000 litų dar tais laikais ir atėjo policininkai mane tardys.
4:26
Ar tikrai sakau.
Jūs juokaujat, aš kai pradėjau juoktis, sako jisai pas jus išmokė 50000 litų.
Aš sakau, aš norėčiau, bet už ką, kad kainos daugiau nėra nu niekaip nepritrauks.
Tai ne pas mane.
Tai nedaug dėl to, kad.
Matai aš ne protezuoja implantų nedarau ne tai čia visa visa daugiausiai pinigų atima visos tos.
4:46
Rekonstrukcijos, pavyzdžiui, tobula šypsena, jeigu reiktų visus šituos dalykus darytis.
Jeigu tau reikėtų implantuoti?
Ir tenais.
Dantis pakeisti.
Čia toks pats klausimas, kiek kainuoja remontas namui?
Tai čia tiek daug sudedamųjų gali kainuoti p kažkam 30000, kažkam 10000 nugi.
5:07
Labai daug priklauso gana nežiūrėk, taip.
Nu jo, bet nu taip gali kainuot, kažkam gali kainuot 80 gali.
Po to turėtum labai stipriai vaikščioti ir visur.
Šypsotis.
Paspirtukas viską sugadini.
5:22
Apsidrausti.
Vat įdomu ir draudžia.
Nežinau, kaip jennifer lopez, gal kaip užpakalį?
Apsitrauks čia geras klausimas yra.
Reikėtų pasidomėti, aš visada norėjau pasidomėti.
Bet nebuvo labai ar galima dantis apsidrausti iš tikrųjų, bet tu pagalvok, jeigu €30000 susidedi dantis ir ėjai paslydai.
5:41
Žiemą taip nutiko ir gaila, ir vat įdomu tikrai.
Aš manau, kad turėtų būti kažkoks draudimas.
Kad 20 %.
Žmonių turi fobiją odontologams ir procedūroms.
5:58
Kaip tu galvoji, mes jau žinom, kad ten suleidžia vaistų taip toliau, bet vis tiek mes bijome.
Kodėl taip yra?
Dažniausiai žmonės iš sovietų sąjungos laikų.
Nes.
Pas žmogų išsivysto tas žinai, kai jie tenais buvo seniai mano tėtis irgi sakydavo, aš nežinau, aš neturėjau to, bet visos tos mašinos ten gręžia gręžė užstrigo ir pas visus ta pati istorija.
6:23
Jie kaip susitarę, visi tą pačią istoriją kartoja, gręžia ir grąžtas užstrigo dantį arba tenais be nejautros gręžia ir nežinau čia gal, kaip ir santuoka, gal kai turėjęs.
Pavyzdžiui, aš atsimenu, kai aš išsiskyriau ir aš nenorėjau žengti 2 kartą, nes man kažkodėl atrodė, kad vėl vis tiek išsiskirsi.
6:40
Aš jam taip sakydavo, mes vis tiek išsiskirsim.
Tai gal vat pas žmogų ta bloga patirtis jinai labai stipriai įsirėžia, ir jeigu, pavyzdžiui, nueina pas vienas kokį gydytoją, žiūrėk, kaip būna, kaip greitai žmonės negatyvius komentarus rašo jie parašo, buvau ten pas vienas vi ir pradeda per visur rašyti, o kad prieš tai buvo pats 10 nuostabių nieks nerašo apie tai, tai vat nu šaukštas deguto visą medaus statinę sugadina tai čia vat viskas prie to pritempimo ta negatyvi patirtis jinai labai ilgai per daug dešimtmečių jinai už lieka.
7:10
Tai žinai iš karto pagalvoja apie tai, kas man kelia.
Neigiamas emocijas, kuomet aš einu pas odontologą, tai yra kvapas.
Iš karto ateina ir tas kvapas žinai, kur tik pajutus supranti, kad čia skausmas ir tada tas gręžimo garsas.
7:27
Premiją išduos tam, kuris sugalvos į grąžtą begarsį.
Ir visi labai stengėsi, bet niekaip nesigauna jo, jo tas tiesa, na yra lazeris yra lazeris.
Jisai labai bando užimti vietą grąžto, nes galima su lazeriu dabar ten apdoroti dantį jo jo, bet tam tikri yra niuansai ne visada, tai yra labai ko vėl eina kaštai, gydymo žino visi.
7:51
Skundžiasi pastoviai.
Nu tai taip daug brangiau, bet tada nereikia nejautros be, bet vėl turi būt tik malė nu žodžiu, yra tam tikrų niuansų, bet čia ateitis, aš manau, kad čia bus ateitis.
Žinai jau kelis kartus pasakiau dantistas odontologas, ar tu gali man papasakot skirtumą, nes aš pamenu save vaikystėje vadino visus gydytojus, kurie užsiima dantimis dantistais.
8:14
Po to buvo etapas stomatologai, dabar odontologai ir aš nebesuprantu čia tiesiog žodis keičiasi ar kažkaip tai profesija keičiasi ir gali papasakot, kodėl kodėl tas žodis keičiasi ir kokie yra?
Skirtumai.
Sąžiningai aš neįsivaizduoju, kad dantistas gal čia nuo rusų, tad jis buvo ne ir mes taip jis sulietuvino.
8:36
Aš taip.
Įsivaizduoju.
Galbūt, bet aš manau, kad pas mus jisai buvo daugiau nuo rusų rinktis, nes mano mama buvo odontologija, dantys ir visada skambino dantys.
Domą mums žinai, nu, nes buvo rusų laikai, tie tai tai aš manau, čia nuo to po to buvo stomatologas tai.
8:54
Matai viskas.
Čia susiję tai, kad praplėtė tą pavadinimą, nes mes nesam tiktai, o nu tiktai danu su dantimis, bet viskas, kas yra burnoj.
Tai odontologas apima didesnę pla nu platesnį to gydytojo tokią apimtį, nes yra ir ža gleivinė, yra ir dantenos, ir ne vien tik dantys yra liežuvis, tai vat visa tai yra į odontologo kompetencijai, be to, yra žinai burnos chirurgai dar irgi prie odontologijos pri priskiriami.
9:23
O, pavyzdžiui, lyginant mokslus, jeigu žiūrėti, tarkim, medicinos gydytojas, koks chirurgas, jis mokosi ten 10, 11 metų ar odontologas irgi taip pat turi mokytis ilgai.
Iš pradžių tu mokaisi 5 metus, tada gauni d nu dar vat.
9:41
Nežinau, kaip dabar mes tai nieko negavau.
Man atrodo, dabar jie gauna jau licenciją.
Man atrodo, čia pasikeitė, nes mes gaudavom nieko.
Tada mes metus rezidentai turėtum internai būti ir po 6 metų mes gaudavome licenciją.
Tada, jeigu tu nori būt va, tarkim, tu sakai, aš noriu chirurgija studijuot arba būtų vaikų odontologu arba kanalus, tiktai gydyti žinai kanalus gydo nervus traukia, tada ji dar 3 metus į rezidentūrą reiškias 9 metai.
10:08
Ir tada visi gyvenimo.
Visą gyvenimą mokėsi taip.
Ir moki ir moki ir moki.
Aš tavo instagramo šiek tiek pasiekiau paskutinius porą mėnesių, tai aš mačiau, kiek tu skraidai.
Ir jūs, ir amerikoj buvot, ir ten, ir ten, ir ten, ir pastoviai skraido pastoviai mokotės.
10:25
Kyla klausimas, kada jūs spėja dirbti, kada tik reikia mokytis?
Daug mokosi, aš dabar stoviu dar į papildomai į mokintis į bionikos.
Dabar turėsiu egzaminus laikyti ir dar amerikoje online mokausi naktimis šiandieną.
Rytoj yra tam, kad gerinti savo kvalifikaciją tam, kad galėtum daugiau padaryti klientams, daugiau uždirbti.
10:48
Ar tai yra tiesiog jau atsiradęs žingeidumas?
Pastoviai tobulėti, tobulėti, nesvarbu, ar tai padidins pajamas.
Man.
Tau.
Svarbu mokytis ar ne, nes pas mane yra toksai, kad.
Pas mane yra čia yra vidinis žmogaus savybė, charakterio, galbūt savybė.
11:07
Aš noriu žinoti, kodėl ne, nedirbu aš dėl pinigų, nes jeigu aš dirbčiau dėl pinigų, aš galėčiau dirbti dėl pinigų.
Mes ne demonizuoti metų pinigų, aš uždirbu, viskas yra tvarkoj, bet ne dėl pinigų dirbu dirbu dėl to, kad tai yra mano nu tai yra mano gyvenimo aistra.
11:28
Aš čia atėjau, žinai, kodėl ne?
Dėl to, kad aš čia labai norėjau ateiti, bet dėl to, kad vienas vakarą sėdėjau ir sakau, tai, ką aš tuoj numirsiu, o kas po manęs liks, gal reikia kažką nu supranti?
Nu ta prasme, kad jo filosofija, bet visą gyvenimą tai buvo.
Aš niekada nežinojau, kad uždirbsiu.
11:44
Aš visada labai mokiausi ir mokiausi, ir ir čia nėra galo.
Čia yra tikrai ta specialybė, kur tu visą gyvenimą turi moki erdvei.
Pažinkite suk ar spot mažos komisas ir didelis dėmesys klientui mažiausias komisas rinkoje.
11:59
Mokamas tik pardavus automobilį ir jums nereikės rūpintis jokiais papildomais kaštais.
Klientas yra automobilio savininkas, o ne pirkėjas yra siekiamybė suteikti maksimaliai geriausią aptarnavimą saugumo jausmą ir, žinoma, maksimalias rinkos kainas už jūsų turtą papildomą garantiją automobiliui didžiausia pridedamoji vertė klientams automobilis bus apsaugotas net ir po pardavimo.
12:25
Komanda turi ilgametę patirtį dirbant su automobiliais ir puikiai moka.
Užsienio kalbas deklaruoja visus pirkimo pardavimo sandorius auto house rūpinasi visais dokumentais ir lizingo sutvarkymu bei draudimu, ir pamirškite apie automobilio siuntimą į Vokietijos aikšteles viską atlieka nuotoliniu būdu taupydami jūsų laiką ir pinigus.
12:47
Dabar daug žmonių patys moka pinigus autoplius ui ir dažnai pardavinėja automobilį be reikiamos kompetencijos.
Tai gali sukelti įvairių problemų ir papildomų rūpesčių.
Pasirinkite modernią ir profesionalią įmonę, kaip ir palikite visus rūpesčius.
Jiems apsilankykite auto house mokyklos gatvė 23 avižieniuose arba susisiekite telefonu plius 37061240044 daugiau informacijos rasite paspaudę nuorodą.
13:09
Po šio video aprašyme ir, aišku, pasinaudokite paslaugomis jau šiandien ir įsitikinkite patys, kodėl jie yra geriausias.
Bet tu kai buvai jauna ten 16, 18 metų.
Tu aiškiai žinojai, kad teisiniu keliu.
Aš žinojau jau man buvo 16, kai 12 klasę buvau.
13:32
Mama buvo odontologiją, buvo lengviau.
Iš kartos į kartą.
Jo nu kažkokie yra tikriausiai nu dar žinai tu gali norėt ko nori, tu turi proto biškį turėt, nes žinai, mūsų kartais norai ir galimybės prasilenkia.
Tai man pasisekė, kad jo paveldėjau tikriausiai gerus genus.
13:49
Beje, kai stojo universitetą, mūsų fiziologijos dėsto s paklausė.
Sako, kieno tėvai yra odontologai arba medikai.
Nu mes tokie, nes čia yra toks pasididžiavimas, taip kelių rankas sako gerai jums 25 % daugiau bus.
Žodžiu, kodėl sako pas jus genai geri su dilema išdūrė.
14:08
Reikės daugiau mokėti.
Tai va.
Aš žinai noriu su tavim jau tokią progą.
Aš šią klaidą noriu paversti, galbūt tokiu.
Praktinių patarimų rinkiniu žmonėms dėl to, kad mes visi suvokiame skirtingai.
14:26
Aš ir dažniausiai mes tuo nesidomėjome.
Dažniausiai mums to niekas nepapasakojo.
Tai ateina iš tėvų vat, kaip tėvai vaikystėje aiškino, kada plaunantis, kaip plauti dantis, taip ir gyvenam žinai atėjom akcija pas tai pasiėmėm nusipirkom ir einam namo plautis dantis pakalbėkim apie priežiūrą, apie visą kitą.
14:43
Tai pirmas klausimas, kada plauti dantis prieš maistą ar po maisto?
Ryte.
Vienas plauna tik atsikėlus, kiti plauna papusryčiavus, o kaip yra teisingai?
Žiūrėk.
Ačiū dievui, kad plauna pradėkim nuo to.
15:00
Iš vis kitaip.
Nu aš jau labai džiaugiuosi, kad jie apskritai plauna, nes yra žmonės, kurie tiktai čia prasivalo ir žmonės, kurie tik su pirštu valosi dar 21 amžiuje va.
Aš daug tokių ar pažįstu artimoje aplinkoje, jo jo ypač vyrai kažkokie.
Raštu taip pasta ant piršto ir prasivalo.
15:19
Būna su rankšluosčiu, ta prasme yra visokių, čia yra vau jo nu, bet čia yra supranti asmeninės higienos įgūdžiai.
Nu, mes jau nu jie tikriausiai visi tokie silpnesni pas tą žmogų bus.
Jeigu yra tokių žmonių, pabandykim pasakyti, kaip reiktų teisingai plauti.
15:38
Būtų atsikėlus iš karto išsivalyti dantis ne po pusryčių.
O kodėl?
Aš tau paaiškinsiu, kodėl mūsų burnoje yra milijardas bakterijų nubia protinis skaičius, daug rūšių ten iki 500 iki 700 rūšių.
15:55
Dar visos nėra net tiksliai ištirtos.
Tos mes kada vakare išsivalome dantis ir atrodo gi logiška.
Mes išsivalome gi nevalgėm, kodėl kodėl mums reikia vėl valytis ryte toks loginis būtinumas.
Jo tai vat todėl, kad tos ba mes, kai išsivalome dantis, matai, mes ne sterilizuojame burnos lieka tos bakterijos.
16:19
Mhm lieka burnoj mes jį išvalome visų jos per naktį dauginasi ir moksliškai įrodyta, kad per 8 val.
Jos vėl mum viso kolonizuoja visą dantų paviršių, kiek kiek tai yra įmanoma.
Vagelis ten, kur jos yra ir kai tu atsikeli ryte vėl tau nemalonus kvapas.
16:40
Teisingai.
Nu o, kodėl atrodo, kodėl taigi išsivalyk su išsivalyk super mėtine pasta kuom nori, bet ryte vėl nemalonus kvapas dėl to, kad tos bakterijos jos.
Seilės neišsiskiria tu nejudi liežuvis nejuda sauso pakankamai ir jos ten dauginasi.
16:59
Tada būtų teisinga iš karto atsikeltų, bet galima atsigerti vandens ryte ar geriau iš karto ir tuomet.
Nuploviau bakterijas ir važiuoja.
Ne.
Jos į šį bakterijos išgyvena per va visų mūsų žinai nuo žemės atsiradimo, tai yra protingiausias, man atrodo, esantis šitas gi gyvas organizmas bakterijos jau žinai, ką daro planktone bakteriją, tai yra po vienas jos nevaikšto.
17:28
Po vienas jos supranta, kad jeigu ji bus vienas va, liežuviu pajudins į išpjausime, jos susikabina už rankyčių, tada už kojyčių, tada jos apraizgo dantį ir dar klijus išleidžia.
Tai vat, kad tu suprastum, čia yra.
Tas apnašas ir maks stengiasi išsaugoti sau gyvybę, kaip ir mes, ir viskas dėl to tu neišspręsi.
17:50
Tai paprastai nurys, nieko nedarysiu.
Bet tai nieko neatsitiks išsiplaunu, tik atsibudęs, išgyvenu išgeriu vandens išsiplaunu, darau savo reikalus, papusryčiauju būtų logiška vėl plauti ar jau nebe reikia?
Praskalauti.
Tiesiog su vandeniu praskalauti ir viskas ir tada jau kitas valymas.
18:10
Aš asmeniškai tai priklauso nuo to aš turiu breketus taip, tai aš valau po kiekvieno maisto arba su irigatoriumi praeinu arba valau su šepetėliais man praskalauti neužtenka, nes man tikrai užstringa viskas.
Bet normaliai kitas žmogus turėtų valgyt vakare.
Nes va tas 8 val. tarpas, kai bakterijos jau tą apnašą tokį stipresnį sudaro, tai yra 8 val.
18:34
Bet dienos metu vis tiek juda liežuvis tu kramtai kramtoma.
Tu geri dienos metu yra pakankamai taip geriau.
Tai 2 kartus būtinai.
Būtinai būtinai.
Statistiškai, kiek kiek žmonės tikrai 2 kartus valosi dantis, aš jau aš jau žinai nustebau, kad su rankšluosčiu prasivalo, man čia buvo šokas.
18:53
Ne žinai, kaip aš pasakysiu taip, tai ką aš sakau žmonėms sakau.
Vakar turėjau vaikiną 24 metai.
Kaip atrodo mano košė žinai?
Tai vat pas jį visi dantys, kaip mano košė apdengti, o priekis vat čia viršutiniai, švarūs ir ir aš jam sakau, tu nevalai dantų, jis sako, aš valau dantis.
19:17
Matai jūs skirtingas reikšmes valdymui.
Tada nu kaip mane jau sakau, tu blogai valai dantis, bet aš tai skaitau ne valymų dantų, tai, kad jis makaluoja tenais 10 sekundžių tuos dantis su šepetėliu priekinius nu čia ne valymas ir.
19:32
Kiek reikia laiko valyti dantis?
2 minutes niekas neišvalo.
Tai gerai, bet 2 minutes aš tau pasistatau taimerį ir 2 minutes privalau valyta ne rimtai, o jeigu minutę, bet intensyviai.
Nu nereikia intensyviai tau nereikia, stipriai tau reikia švariai nuvalyti tuos dantis su visais.
19:51
Mes kalbam tarpdančius nuo dantis turi 5 paviršius.
Mes nekalbam, tiktai žinai iš užtrunka.
Tu pabandyk vien su siūlu praeiti visus tarpdančius tai jaučia už 10 minučių.
Kitas klausimas.
Duoti kiekvienam žmogui.
Čia mes.
20:08
Žinom, kad labai norėtų, sakyčiau, ne gali nenaudoti gatvių ir vat tas siūlas.
Žinai, kaip sakoma, jeigu nori, kad dantys sveiki, būtų valyk nenori, tai nevalgyk nieko būtina.
Nėra niekas čia su šautuvu nelaiko.
Su šepetėliu.
Tai ką siūlas dar padaro, jisai tiktai, o ten, ką jis išvalo tarpdančius užstrigusį maistą ar apnašas, jis dar pravalo rimtai.
20:35
Nu pasižiūrėk, kiek yra tarpdančių šepetėliai tu pabandyk kada nors įkišti, ištraukti ir tujis kaip sumanu?
Ko aš čia tokia grynai jos nėra, ypač, pavyzdžiui, akinius užsidedu ir arba žinai, kaip gerai nufotografuok ir priartinti.
Su savo telefonu.
20:50
Dar pasakyk su mikroskopu pažiūrėt.
Tai tada taip baisu pasidarys, kad 5 minutes valys.
Žmogus.
Paimsiu pasėlius darys, kad parodys žmonėm, kas išauga iš jų apnašų.
O siūlo naudoti lygiai taip pat ryte ir vakare tik vakare jau ryte jau nebereikia.
21:07
Tuomet supaprastiname žmonėms.
Dabar šepetėlis, koks šepetėlis, minkštas kietas, paprastas elektrinis.
Žiūrėk minkštas.
Minkštas šepetėlis taškas.
Soft.
Soft jo pamirštam kitus ir neužduodami klausimų, kodėl jie gaminami tiesiog pamirštam.
21:28
Jeigu rinktis galima ar elektrinis ar ar paprastas elektrinis, geriau, bet elektrinė yra skirtingi.
Senos naujos kartos naujos kartos tada reikia, tada jie yra saugūs, vibruoja ir nebraižo ten dantų, nes senos kartos, nes žmonės labai maišo.
21:44
Yra tikrai labai daug pigių elektrinių dantų šepetėlių, kurie tikrai yra labai agresyvūs.
Aš juos didelė drele vadinu, česonis, šepetys va, taip viską žinai, kaip didelė varo tai jų nereikėtų.
Nu, bet jau tada geriau rankinis, bet šiaip artūras žmogus.
Valo dantis pats savo rankų.
22:03
Ir, aš tikrai mačiau labai daug žmonių, kurie turi elektrinį ir nieko nevalo, jei kažką tenais irgi neaišku, ką ten darė su tuo šepetėliu, bet jie neišvalo taip, kad tu gali nuostabiai su vienas danties šepetėliu išvalyti dantis ir tu gali labai blogai išvalyti su garsiniu ar elektriniu šepetėliu.
22:18
Čia reikia sąmoningai valyti dantis, kaip ir valgyt sportuot.
Nežinau, tu turi žiūrėt į veidrodį, va duosiu labai gerą patarimą, visada reikia žiūrėti į veidrodį kaip valai, dantis ir žiūrėt, ką mes valome, žmonės nežiūri, jie vaikšto kažką ir jie neišvalo.
22:34
Ir visą laiką žmogui sakau pradėk valyti nuo vidaus, nes garantuoju.
Tu pradedi nuo priekio ir va čionais, o viskas yra viduj visi akmenys viduj.
Apnašas viduj labiausiai ir reikėtų pradėt nuo apatinių dantų iš vidaus.
22:51
Labai sunku pasiekti.
Apatinius prie reikia pradėti dėl to ir reikia nuo jų pradėti.
Aš esu labai daug real super padariusi ir dedu dedu ir mokinu mokinius.
Žmonės ir taip padeda, nes žmonės labai man duoda f bet ką, kad kad labai higienistai daktarai giria jų higienos pokyčius, tai viską įmanoma padaryti.
23:09
Jeigu aš galiu, tai tu irgi gali.
Valymo skysčių, nes daugelis skalavimo skystį naudoja vietoj dantų pastos ir valymo.
Bloga mes išvis yra skirtos.
Nu skalavimo skysčiai yra skirtingų rūšių, yra, pavyzdžiui, gydantys, tarkim, tą išrovė dantį pas tave ten žaizda arba opelės ir yra su visokiom veikliosioms gydančio medžiagom labai gerai arba dantenų uždegimas tas pats ar ne?
23:33
Arba, tarkim, tau sulaužytas žandikaulis su visa suši nuo tas tu negali ten prisiliesti prie jo tokiu atveju, tada taip tu gali skalauti vietoj valymo, nes ten pilies nieko negalės ir vat būtent reikėtų tada naudoti tą teisingą skalavimo skystį gydantį.
23:49
Bet yra tokie higieniniai žinai, kur privaryta daug mentolio, alkoholio.
Nu tai tragiška, yra labai blogai, labai blogai naudoti skalavimo skystį su alkoholiu, nes jisai gleivinei labai kenkia ir net gali prasidėti ikivėžiniai pakitimai, ląstelių mes neturime naudoti alkoholio, alkoholis labai yra toksiškas mūsų ląstelėms.
24:10
Tai va ir šiaip.
Tas gaivus kvapas viskas labai faina, bet mano patarimas naudoti po pietų.
Kada pietus pavalgei dienos metu, va tada vienas minutę prasiskalauti dantis su skalavimo skysčiu.
24:25
Kad būtų jau 3 valymas toksai su skalavimo skysčiu tam, kad tų 8 val.
Nepasiekti padaryt bakterijas ar ne?
Bet vienas minutę.
Skalavimo skystį reikia būtinai vienas minutę skalauti cococola.
Nu va nes iš tikrųjų kiti žinai išsivalo dantis dar po to su skalavimo skysčiu praskalauja.
24:47
Tu sakei kad pas tave yra jautrūs, sakykim kakleliai ar ne.
Ir tada, tarkim, aš atsiprašau, kad pertraukiau tau reikėtų naudoti pastangų jautrinančių ir tu turi juos neskalauti.
Jinai turi likti.
Taip ir, jeigu tu dar ant viršaus naudoti skalavimo skystį, tai tu viską nuskalauti nebus jokios tau naudos klinikinės to nepagerės.
25:08
Niekada ir tu sakysi, aš naudoju valova lausta nujautrina čia pas tą jokio poveikio taip nebus, nes neteisingai naudoji.
Okey, tai čia toksai skalavimo skystis, kaip tokia higieninė priemonė dezinfekavimui po pietų, kad tiesiog free būti.
25:25
O, kai aš naudoju ir aš taip visiems sakau.
Kaip su kramtoma guma, daug kas kramtoma guma naudoja kaip irgi valymo priemonę vapa kramčiau gi viskas išsivalė.
Ten tarpdančiai ištraukė tą kramtomą gumą, visus ten nešvarumus ir kam čia valgyt?
Kam čia skalauti iš viso?
25:42
Žiūrėk.
Yra 2 tipų kramtomos, gumos, gerosios ir blogosios.
Blogosios tai turbūt visos su cukrum.
Nu tai yra tragedija, nu tai yra tragedija.
Mėgstamiausios.
Jo ir ir čia dėl to vaikam ir genda, dantys labai, nes tai yra labai vienas blogas įprotis yra labai jisai, jisai tiesiog tragiškai gadina dantis tragiškai pieninius, ypatingai žiūrėk, tu paėmi, kramtoma guma su cukrum.
26:10
Ir burnoje pastebėtos bakterijos.
Nu, tu įsivaizduok?
Ar ne?
Jos minta tiktai cukrum tiktai nei riebalais, nei nei baltymais nesimaitina tiktai angliavandeniai gliukozė.
Taip ir tu duodi ne tą.
26:25
Pavyzdžiui, kai tu valgai grūdą, tai kol tas grūdas virsta gliukoze tenais turėtų greičiau prarysi ir suvirškins negu kose burnoj tau virs nes burnoj šiaip tai tu žinai, kad burnoj yra amilazės fermentas seilėse ir jeigu mes ilgai kramtysite kratinys, prasidės saldumas jaustis, nes būtent gliukozė išskyrinė, tai va ta bakterija sėdi ir laukia to to gliukozės žodžiu.
26:45
Maisto jinai gauna tą gliukozę labai va įsidėk kramtoma su seilėm jinai tik prisilietė prie seilių iš karto gliukozė išsiskiria saldumas iš karto ar ne?
Ir jinai valgo bevalgydama jinai stiprėja jos dauginasi, dauginasi tada jos nu, kaip ir jų medžiagų apykaita vyksta jos tada pradeda sisiot.
27:05
Kad tu taip tiesiog žmogiškai suprastam ir jo sysioja rūgštį.
Galim pradėt sakyt jam metabolizmą aš nenoriu, visai šitai sudėtingais žodžiais kalbėti.
Tiesiog noriu, kad paprastai paprastas žmogus suprastų taip, kaip buitiškai viskas vyksta tikrai.
Jos jo rūgštį ta rūgštis, veikdama mūsų emalį, nes tai yra jau chemija.
27:25
Ką mes mokėmės rūgštis, plius, kalcis, kalcis pradeda dirbti ir išeidinėja iš mūsų dantų dantys darosi porėti ir taip formuojasi skylutė, ir jeigu tai yra ilgiau žmogus nenuvalo, tas apnašas laikosi.
Būna, pavyzdžiui, tu apnašo nuvalai ir balta žinai.
27:42
Kodėl balta?
Ant emalio tokia balta dėmė dėl to, kad jau tiek kalcis ištirpo, kad kai einas mes matom šviesa, keičiasi refrakcijos indeksas emalio ir mes matome tai kaip baltą dėmę, tai viskas jau reiškia.
Ten buvo labai ilgai.
27:57
Ta demineralizacija, vadinama to mineralų išėjimas iš dantų.
Aš tikrai matėsi su pas žmones ant dantų tokius pigmentus.
Tokias baltas dėmes.
Čia fluorozė gali.
Būt gali būt ir fluorozė gali būt ir hipo mineralizacija.
28:12
Gali būti ir kariesas, pavyzdžiui, nuimant breketus la bai ak dabar apskritai yra tokia, mes su gydytojais, kurie deda breketus.
Labai tokį daug diskutavom, labai gera banga ortodontai nuima breketus, jeigu tu nevalai dantų.
Nežiūrint to, kad užmokėjo už visus breketus, tu pasirašai prieš tai, kad jeigu tu neprižiūrėsi dantų ir jeigu gydytojas tai ta perspės, vienas kartą ateis 2 kartą, jie bus vėl su apnašu.
28:38
Jis tau nuims visus breketus dėl to, kad geriau jau tegul dantys bus kreivi, negu jie supus tau supranti.
Čia.
Taip, nes nu reiškias tu neturi tiek sąmoningumo, nes prižiūrėt reikia.
Nu vau, kaip stipriai ir, pavyzdžiui, būna vaikai.
28:54
Irgi sakau, tėveliams labai pagalvokit, ar verta 12 metų vaikui?
Dėti breketus, nes, tarkim, aš mačiau labai daug atvejų, kada nuims breketus ir vat vat, kaip reketas yra, tai jis negenda tas kur metalas ant danties, bet aplink visą yra tiesiog d minerva.
29:10
Taip, tu gali taip nu kaip kreida nuimti dangtį aha.
O, jeigu kramtoma be cukraus.
Be cukraus tada turi turėt ksilitolio.
Šiaip iš esmės kramtoma yra geras dalykas.
Nes kramtomas skatina seilėtekį seilės seilės.
29:26
Tai yra mūsų buferis, jos neutralizuoja rūgštis, kurias išskiria tos mūsų bakterijos.
Ir jos ir nu tu nuėjai tu tu pasišalina tos bakterijos ir jos prasiskiedžia.
Čia yra labai gerai, tiktai reikia nepersistengt ne daugiau negu 5. 10 minučių 50 minučių po maisto ir idealiausia, jeigu būtų su ksilitoliu, nes jos yra saldžios ir ksilitolis.
29:51
Ką daro, žiūrėk, dabar bakterijos jos valgo taksi iį toli, nes ksilitolis yra alkoholis, cukraus alkoholis, tai yra jos valgo jį, bet jos negali jo metabolizuoti, jos negalima virškinti ir jinai jį išstumia atgal.
Iš ląstelės, o jisai niekur nedingsta, jis vėl atgal grįžta ir jinai žodžiu savo visą energiją jinai to ksilitolio pumpavimui išeikvoja ir jinai ne ga negali gaminti rūgščių.
30:16
Bet su ksilitolis tai yra vienas iš saldiklių, o kaip su kitais rodikliais ir taip toliau.
Ksilitolis ar ne tai jeigu, pavyzdžiui, valgau maistą ir noriu pasisaldinti košę ar kažką tai geriau naudoti ksilitolį?
Ne dėl to, kad tu jį sistemiškai vartoja man.
30:33
Nereikia pati.
Man nieko neveiks ir, jeigu jo daug pa teks tau prasidės.
Pavyzdžiui, jeigu turi jautresnį skrandį, tai jisai tau gali netikti.
Ir jeigu didesniam dozėmis, tai gali tau laisvinti vidurius.
Čia nėra blogai.
Labai.
Na ir panašiai žinai, o kaip išsirinkti tinkamą dantų pastą?
30:53
Nes nu turbūt nesumeluosiu.
Aš, aišku, nedariau tokios apklausos, bet jeigu apklausiau ir paklausčiau, ką perka, tai perka tai, kas su akcija, žinai, nu ateina, o žiūrėk, akcija minus COM procentų pasiimsiu.
Ir nes nuo tos geros pastos žinai, tai jos ten kainuoja po 10, 12 €15 ir taip.
31:14
Kažkaip tai.
Nu bet koks tai priklauso?
Nuo požiūrio.
Supranti čia požiūrio klausimas yra klausimas.
Grįžtant prie to požiūrio, kad norisi sutaupyti tai, kaip dabar ne sutaupyt ant sveikatos, bet tinkamai išsirinkti dantų pastą.
31:30
Nuoširdžiai aš manau, kad čia reikia žinių žinių tu gali gauti arba iš savo burnos higienisto, arba iš savo gydytojo.
Ai tai įkištą, ką parduoda pats.
Negalima taip galvoti.
Dėl to, kad, žiūrėk, pas vie ną nu negalima.
31:46
Taip galvot?
Nu, aš taip negalvoju.
Aš taip galvoju, kad nu tau patars pagal tave, kaip nu žiūrėk, man labai daug instagrame žmonių, rašo milijardas žmonių man rašo ir aš visiems patarinėjo, bet tu žinai, kas yra mano patarimas.
Aš nesakau pas vatą per karą.
Na, tai pirmiausia aš ir klausiu, kokia yra problema?
32:04
Tai yra ten kraujuoja dantenos ar ne ar atsidengia kaklelį ar tenais parodontozė ar gingivitas, ar labai genda dantys prasme RN ir vienas priežastis arba sausa burna, arba opelės burnoje ir arba chemoterapija praėjo ir taip toliau, ir panašiai kiekvienam žmogui parinkti skirtingą pas.
32:25
Tą žmo gus nu nieko jis ten nesiskundžia tie siog nu.
Reikia vat.
Valstybėms tiek yra, yra tam tikro tam tikri.
Tarkim, žiūrėk, aš sukūriau dantų pastą, kuri tinka.
Normaliam statistiniam žmogui, bet, pavyzdžiui, jeigu jis turės gerl, tai yra refliuksas, bet jam netiks, nes labai stipri mėta, nes mėta, provokuoja dar refliuksą ar ne?
32:48
Bet šiaip vat sveikam normaliam žmogui jinai tiks ir ką aš tenais įdėjau ir ko aš ten neįdėjau.
Tai vat būtent iš savo žinių, aš tai ir pa pa pa nu va.
Taip parinkau supranti.
Jeigu mes eitume į sudėtį, ar tu galėtum pasakyti, ką žiūrėti žmogui, pavyzdžiui, iš sudėties ką jam?
33:07
Reikia ir ko neturėtų, bet vat vat.
Ką aš ir noriu pasakyti?
Gerai tai pirmas labai gerai, jeigu būtų ksilitolis.
Grįžtant, kaip ir prie kranto, mes kalbėjom kodėl, nes tada mažiau pasta su ksilitoliu.
Kada mes valom dantys mažiau apsineš dienos eigoj nes ir žmonės, kuriems labai purvinasi dantis, tai yra jų seilės silpnesnės.
33:29
Ne taip, ne tokios skystos, ne taip apsiplauna ir tada, ir tos bakterijos kerštą atsimeni.
Sakiau, kad klijus gamina pačios bakterijos, gamina klijus, tą apnašą tai vat ksilitolį, kada tu naudoji pasta su ksilitoliu ir dar jeigu kramtoma pridėtum, tai dantis niekada ne atsineštų, nes tu tą bakteriją.
33:46
Apgauti tiesiog jinai neturi jėgų tą klijų gaminti jo.
Tada būtų gerai, kad būtų remineralizuoja šios medžiagos arba koks nors amorfinis kalcio fosfatas arba natrio fluoridas, arba hidroksi hepatitas.
Tai kas struktūriškai stiprina dantį va.
34:03
Kai sakiau, kad rūgštis tirp tirpdo kalcį, tai mums reikia kaip plytos, kad atgal grąžint remineralizuoti tą dantį.
Tai va čia pastos, kurios remineralizuoja čios.
Tai yra tos, kurios stiprina.
Tai aš manau, kad 99 % žmonių lietuvoj tai tikrai va tokias reikėtų naudoti.
34:21
Dėl to, kad tai, ką mes valgome ir kaip mūsų gyvenimo būdas valome, ne pavalome ten žinai.
Tai tikrai nebus, tiktai geriau, jeigu naudos tokią pastą labai svarbu, kad nebūtų tam tikrų medžiagų, ne tik kas būtų, bet ko ir nebūtų visokių parabenų.
34:37
Sodium lauryl sulfato medžiaga.
Tai yra jinai, net rašosi sls yra, jeigu tu pamatai ant pastos nubraukta yra stalas, tai yra nuostabu, nes čia yra detergentas.
Jinai putoja, ma skatina ir jinai jos pastebėta ir man tai buvo opelės, atsiranda burnoj jo jinai taip išgraužia gleivinę.
34:57
Pasta putoja.
Kitos žinok pakaitinės medžiagos, kurios nėra, kad jinai visiškai labai faina, kad kai po to ir man patinka, bet čia jau tos tokios žinai į tokius jau agresyviai, agresyvi, putojančios, tai reikėtų vengti.
Visokių fluoras gerai ar ne yra tu sakei pastoja.
35:15
Yra gerai yra jų keletą rūšių ra la fluoridas, natrio fluoridas, ten chloridų junginiai fluoro junginiai.
O kaip su balinančiomis dantis pastomis, nes jos tokios agresyvesnės yra ir, pavyzdžiui, aš turėdamas problemą su kakleliais, tai jaučiu, jei negaliu, nes man iš karto skauda, bet esu atradęs tokių sensity su šiek, tiek henning man puikiai tinka tai vat, kaip dabar su tom dantis balinančiomis pastomis.
35:41
Yra kaip su veidos krabais.
Pilingais mm yra 2 tipų pilingai tai yra fermentai ir yra grūdelių.
Pilingai ne?
Taip ir su paprastom yra pastos, kurios yra abrazyvios.
35:59
Tai jos faktas, kad jos labai taip nuvalys tą apnašą mūsų ir dantis švaresni.
Jo.
Bet tau tai labai kenkia, nes jos yra abrazyvios iš karto pajausti, bet jeigu tu naudosi, ji gali būti skysta jinai bus su fermentais ant papajos fermentas, ananasų.
36:18
Tai jos tirpdys tą apnašą bakterinį ir tą pigmentą nuo maisto.
Tai jos tau švelnios jų.
Liūtas abrazyvumas yra švelnus, jos yra kasdienai nuo to nuostabu.
Na dar žinai, ką palieskime vat.
36:34
Jau jeigu apie problemas su dantim kalbamės ir apie tą higieną, šiek tiek apie vaikus, nes.
Kažkaip yra tokie gajūs mitai, kur sako, kad vaikus ten iki kažkokio amžiaus, nereikia vesti pas odontologą.
Iš viso tų pieninių dantų nereikia tvarkyti, nes jie vis tiek iškris.
36:51
Kaip reiktų elgtis tėvams su vaikais, kuomet jie yra maži.
Aš, pavyzdžiui, save prisimenu, aš niekada breketų nenešiojau nieko, bet aš prisimenu su skausmu savo vaikystę dėl to, kad man rovė pieninius dantis ir rovė tada, kai pradėjo jau dygti tie protiniai ar ne protiniai.
37:10
Nuolatiniai dantys taip ir dar man nekalbėdavo, bet mane jau veždavo ir raudavo, kad neduok dieve vienas su kitu nesusidurtų.
Kažkaip tai man tada logika.
Aišku, aš nežinau, ar čia teisingai, bet dėl to augo tiesiai.
Aš už tai tikrai prisimenu piktus žodžius savo tėvus, nes aš kentėjau labai stipriai sovietų laikais toje dantisto kėdėj, bet nu dabar aš esu dėkingas, aišku.
37:36
Parodiniai.
Kaip reiktų elgtis tėvams, kad tie dantys nebūtų kreivi ir kaip tinkamai prižiūrėti?
Jeigu dievas mums davė pieninius dantis, reiškias tam yra priežastis.
Net būtų davęs būtume bedančiai visi iki 12 metų ar ne?
37:54
Visų pirma, tai yra maistui kramtyti visų 2.
Tai yra fonetika.
Teisingai vaikas kalbėjimas jo vystosi tenais apie juos socialinius.
Kas, beje, labai įdomu, kad vaikai labai jaučia, kada jiems, tarkim, sugedę priekiniai dantys ir 4 5 metų vaikai labai kompleksuoja.
38:12
Įsivaizduoji, niekada nepagalvočiau, jo labai daug susidūriau su tuo.
Visų visų svarbiausia, tai yra pieniniai, tai yra nuolatinių dantų vektoriai.
Jie tarsi rodo kelią, kur nuolatinių dančiui reikės dygti, ir jeigu, pavyzdžiui, anksčiau laiko yra išraunamas pieninis dantis, tai tada nuolatinis dantis visai.
38:36
Supranti pasiėmęs gali jisai nežino, jis gali šunelį išdygti toksai žinai, jo taip.
Iš tikrųjų viskas labai įdomiai apgalvotai yra kitas dalykas, kada reikėtų pradėti rūpintis dantimis tai tada, kada jie išdygsta to negali jais rūpintis vėliau.
38:53
Negu jie išdygo, nes nu nėra logikos dantys yra reiškias juo ir rūpinamės, kadangi mes mamos bučiuojam savo vaikus ir tai yra fantastika.
Ir tai nuostabu ir bučiuokite juos toliau ir į lūpytes, ir iš žandukus, kur nori ir tėčiai.
Tą patį mes perduodam savo bakterijas jiems.
39:11
Tai yra perdavimas horizontalus vaikui savo bakterijų reiškias, kai tiktai vaikui išdygsta dantys iš karto tas tarp to, kas mutas kolonizuoja su pirmu mamos bučiniu arba šaukštelių aplaižymo.
Viskas mes perdavėm ir tada mes mums nieko nebelieka, tiktai jį valyti.
39:28
Švariai vat nuo to bakterinio apnašo, nes jie schema ta pati.
Ar tu suaugęs vartų vaikas, tiktai vaikui yra dar blogiau, nes emalis pieninių dantų jis yra labai silpnai, mineralizuotas.
Ir dėl to toks batas, jie vadinasi pieninės, jie daug baltesni yra ir jis labai greitai tirpsta.
39:46
Pieniniai dantys labai greitai genda, juos reikia taip, sofija yra 8 metai, nebuvo nei vienas vakaro ir nei vienas ryto, kad aš ją praleisčiau valymą nei vienas.
Išeina taip, kad jeigu, pavyzdžiui, genda pieniniai dantys, juos reikia tvarkyt.
Būtinai būti, nes jie tu, žiūrėk, tu negali jo rauti.
40:03
Visų pirma, kas koks tėvas savo vaikui linkęs skausmą pajusti ta prasme nu, nesveikas ligonis.
Koks nors.
Atsiprašau.
Bet aš manau, kad jie jie mane vesdavo, žinai pas dantistą, kuris tą darydavo.
Ne, jie patys aišku.
40:19
Bet aš turiu omeny, kad, tarkim, tu tu neva laidant dantų vaikui čia yra tik laiko klausimas, kada jam susiformuos pūliniai jisai ištins ir gali net mirti nuo tų nuo tų infekcijų.
Miegoti eidavau kol neisi valydavau dantų griežtai būdavo.
40:35
Griežtai nu kaip nu žinai, kaip sako vaikas, neduoda dantų valyti tai, o kaip nagus, pavyzdžiui, kirpt verkia.
Nu, tegul verkia koks skirtumas, mano sofija verkia iki šiol, kai aš jį plaunu galvą.
Koks skirtumas, tegu verkia, verkia tu nežinai, kaip aktorė verkia, nu tik verkia nu sku plaučius, pra valysime n nesvarbu yra yra taip reikia, tai yra tavo sveikata ir taškas, ir jeigu jie sugedo, tada reikia žiūrėt į mitybą.
41:02
Ne vien neužtenka tik valymo ar neužtenka artūrai.
Mityba yra nu aš vis dėlto mitybą dėčiau pirmoj vietoj.
Okey, bet dar vis tiek žinai norėčiau aš dar grįžti prie to tokio.
Galbūt protokolo, kaip elgtis tėvams taip, kad jų vaikams nereiktų nešioti breketų?
41:24
Čia atskira paskaita.
Bet ar įmanoma kažką tai padaryti taip, kad vaikas užaugtų su tiesiais gražiais dantimis ir nebūtų poreikio nešioti breketų.
Gerai tai čia nuo pat mažumės reikėtų kuo trumpiau naudoti.
41:40
Čiulptuką.
Kuo teisingesnės formos, tai yra čiulptukas, turi būti kuo plokštesnis, nes dabar labai tokie vat, kaip mano nykštys, žinai tokie čiulptukai.
Aš ne.
Nepasakysiu.
Jo tai labai blogai, kuo ilgiau mama turėtų maitinti krūtimi?
41:59
Stengtis ne visom man nesigavo irgi.
Aš čia apskritai visų pirma būna būna vat pasakyk sakinį ir po to sako, tai neteiskite, aš nieko neteisiu.
Aš tiesiog sakau, kaip būtų idealiam pasauliui.
Kad būtų, sakykim, jo.
Idealiam pasauly mama maitina krūtimi kuo mažiau duoda čiulptuką nu iki pusantrų metų ne ilgiau.
42:20
Tada vaikas turėtų kvėpuoti visą laiką, tiktai per nosį jo burną turėtų būti visą laiką uždaryta.
Ir liežuvis priglaustas prie gomurio mes šito nematome, bet kai jau uždaryta burnyte jau tu supranti, kad jisai nu jau tikėti, tikėtina, kad jisai laiko prie gomurio.
42:38
Ir neturi parą funkcijų, tai jisai ne čiulpia nykščio ne čiulpia plaukų jo čiulpia kokio nors, kad užmigti tenais kaldros kampo liežuvio nekiša tarp tarp va, kaip būna liežuvį, nes tada atviras sukandimas.
Tu įsivaizduoji kiek sudedamųjų.
42:54
Ir po to dantų priežiūra turi reikšmės tam.
Ar ir tai jau mes čia va tokie ir tada tu valymas, kuo jie ilgiau stovės savo lankę ir mes palauksime fiziologinių jų kritimo.
Tai reiškias neišrausi, nes jie buvo sugedę ir supuliavo.
43:10
O iš o dantis natūraliai iškris tada, kada jis turi iškristi jau, kai eis nuolatinis dantis, tai daug didesnė tikimybė, kad jam nereikės.
Breketo nu va sakiau gerai, taip jau bus tėvai atidesni dar pakalbėkime apie kvapą ir šiek tiek mes užsiminėme, kad ryte tas kvapas būna blogas, nes susikaupia bakterijos.
43:29
O kokios dar būna priežastis, jog kvapas yra blogas?
Nu, įsivaizduokim, kad žmogus išsivalę dantis po pusryčiavo dienos metu.
Tas kvapas yra blogas.
Ar čia jau daugiau skrandžio problemos, ar vis dėlto dar gali slypėti?
Ir.
Plaučiuose gali būt žinai ir plaučių irgi, kai iš va kaip po po vytukas ateina mano pagyrimo kitą rytą, kai kalba, tai jam alkoholis, tai jinai iš burnos tai, ką aš žinau.
43:54
Tai gali būti žinai ir ir labai nuo nuo lakių medžiagų plaučiuose esančių, bet jeigu rimtai, tai vienas iš dažniausių priežasčių, tai yra tonzilių akmenys.
Reiškias mūsų tonzilės turi tokias kriptas, būna pas žmones, žinai, kas yra tonzilės?
44:13
Žiūri atrodo, kad.
Atrodo išoperuotas.
Jo tai va žodžiu, tose tonzilėse būna akmenys, kaupiasi jie.
Tokio nemalonaus kvapo ir jis yra neužmušamas ir va.
Čia jau reikia pas gydytojus lor kreiptis.
44:30
Čia mes ne prie ko esame, jau mes į ją nelengva.
Problema iš tikrųjų.
Taip ir visi sako, viskas dantenos gerai, viskas su ginu, nėra karieso, viskas gerai, sudygsta, bet be ateina iš vatos burnos dar labai nemalonus kvapas.
44:47
Kada žmogus serga paradantoze.
Yra labai specifinis toks nu vat mirties kvapas.
Tikrai aš tau sakau, jisai yra, žinok, labai atskiru žmogus kalba nu viskas iš kart sukuriant.
Parodontozės.
Taip ir dievas kvapas, kada žmogui, pavyzdžiui, Irane, yra toksai nekrotizuojantis gingivitas, kada žmogus ant tiek nevalo, kad put pradeda dantenos.
45:11
Oi tokių yra vaizdų, ir ir irgi va tas toks pūvančios mėsos kvapas.
Palauk norite sustoti šiek tiek.
Kaip žmogus gyvena su tuo, jam neskauda, jam neskauda ir su tuo skausmu gyvena, bet gerai.
45:28
Tada kitas klausimas, dėl kokios priežasties nesitvarko tų dantų?
Dažniausiai baimė ar ne?
Dažniausias atsakymas.
Okey.
Kitas atsakymas būna gėda.
Gėda tvarkytis, dantis.
Gėda jo būna nueina, į žinai žmogus.
45:46
Į tokią prastą.
Būklę jo.
Jo.
Mhm ir čia yra čia yra nu žinai.
Aš suprantu juos.
Nes, aš, pavyzdžiui, aš esu buvusi ir gydytoja, ir pacientė, ir aš, kaip pacientė, tai gydytojų nekenčiu tikrai ne, ne moralizuoti, tik ne moralizuoti.
46:05
Viską žinau, žinai.
Bet kaip gydytoja, tu nori pasakyti, nes gi po to sako, man tai gi nieks nesakė va.
Čia tokia yra labai dilema, nes tu nori pasakyti žmogus tai priima kaip kritiką ir moralę, moralizavimą.
Čia yra tas pats, kas savo vyrui pasakyti kažką tai iš karto, ką sako.
46:24
Tu proto man neaišku nu tipo supranti, o tu normaliai pasakai, o jisai vis tiek tai priima.
Tą tu visada mane kritikuoja.
Ne aš nekritikuoju, aš tiesiog bandau tave, nu tai va, čia tas pats yra tarp gydytojo ir paciento.
Reikia, visų pirma mes turime atsiminti, kad ir gydytojas yra žmogus ir pas jį.
46:43
Galbūt, pavyzdžiui, galite susipyko su savo vyru.
Gal vyras buvo neištikimas ir sužinojo, ir jinai ateina į darbą ir jinai gali būti dirglesni?
Galbūt nu visokių situacijų gyvenime atsitinka?
Tai nereikia visą laiką to gydytojai irgi taip va.
Jisai buvo labai grubus, šiaip nebūna labai grubus.
46:59
Nu būna, gal nu, aš nežinau, aš niekada nesusidūriau su labai labai grubiu ir nenoriu, nes tikriausiai komentaruose pradės rašyt žmonės, kad labai daug yra grubių gydytojų, bet kartais žmonės interpretuoja taip, kad tu grubus.
Labai nesu aš gydytojas, bet galėčiau šiek tiek apginti iš turbūt psichologinės pusės.
47:18
Kad visi mes esame žmonės ir kitas dalykas, na, aš turiu gydytojų, pats draugų ir tokių, kurie užsiima chirurgiją ir pjausto žmones.
Žinai tas operacijas daro po 8 į dieną ir kuomet aš jų paklausiau, sakau, kaip tu tai darai?
47:34
Tai sako, aš tiesiog kaip mėsos gabalą jau dėl to, kad nu sako, tu pagalvok aš 20 metų kiekvieną dieną operuoju žmogui, tai yra vienas operacija per gyvenimą.
Jam atrodo, kad čia yra ypatingas atvejis daktarui tai yra tiesiog eilinė 8 operacija šiandien.
Kuomet jisai paima skalpelį pjauna ir jisai nejaučia nieko, jis neturi tam jausmų ir reikia suvokti, kad tai yra žmogui darbas, kaip kažkam tai ratą pakeisti.
47:58
Taip, tai yra ypatingai svarbus, atsakingas darbas, bet tai nereiškia, kad daktaro tas toksai šaltumas yra kažkoks blogumas, tai yra šaltumas dėl to, kad turbūt jam tai padeda.
Kitaip negalės dirbti to.
Darbo viską jautriai priims.
Taip nu tai tu verksi prie to operacinio stalo ir nu tu nieko neiš operuojasi, nes, pavyzdžiui, kada atsimenu, turėjau tokį atvejį, turėjau artimą žmogų ir jam reikėjo operaciją daryti žandikaulio ir man neleido chirurgas atsistot, aš sakau, aš dar buvau jauna.
48:28
Tada sakau, leisk man asistuoti, aš noriu pamatyt viską sako, negaliu, tu negali nu dėl tų emocijų tuo pačiu, nes tu priimsi viską žinai savam, kaip ir negali operuoti, nes tu žmogus esi.
Super šaltakraujiškai tu negali savų ne dėl to, kad kažką blogo padarys su jais emocijos, sudrebės ranka, ten žinai dėl to nereikia.
48:48
Jau šiek tiek apie vytuką ir alkoholį užsiminei aš norėčiau ir apie žalingus įpročius pakalbėt.
Dabar žinai madinga labai veikiant visi dabar elektroninės rūko apie cigaretes mes jau žinom ir apnašos ir kenkia.
49:04
O kaip su veipinimo, ar jisai irgi toks pat kenksmingas?
Jisai kenksmingas ir dar skaičiau labai įdomų straipsnį, kad tenais ko aš nežinojau, kad tenais dedama irgi yra gliukozės.
Taip, nes nu taip saldu.
Matai ir va ta gliukozė ta pati COM bakterijoms jinai yra ir supranti, ir pas žmones yra jau moksliškai įrodyta, yra tir ta žmonių grupė, kuri naudoja ir kurie nenaudoja, ir pas tuos, kurie naudojo veikti.
49:30
Nu, aš nenaudojate, kaip ten jie vėjai?
Pavadintas nuo žodžio.
Man duoti jam jau, jeigu jie nori padaryti taip, kad žmonės dabar po mūsų laidos ne mestų rūkyti, o toliau rūkytų, bet aišku, taip nedarykit, bet ksilitolio įdėkit.
Nu gerai, bet žinai, kas yra gal.
49:50
Aš nežinau, bet pats dūmas pats nikotinas, jisai kenkia dantim.
Netiesiogiai dantim nikotinas kenkia dantenoms.
Antenom ką daro nikotinas, kaip ir visos cigaretės, bet sako, kad ten nėra nikotino tose.
50:05
Vietose yra.
Gerai nikotinas jisai sutraukia kraujagysles.
Ten tik sintetinis nikotinas.
Jo žinot gerai, ką daro nikotinas sutraukia kraujagysles.
Dabar pas mus dantenose yra kapiliarinė kraujotaka, ta kraujotaka ir taip nėra tenais fontanai, kraujotaka, kas tai yra kraujas kraujas.
50:26
Tai yra mityba dantenų, kuo geresnė kraujotaka, tuo stipresnis bus dantenos.
Daugiau elastino kolageno tuo reiškia sveikiau.
Viskas, kada nikotinas sutraukia kraujagysles, blogėja dantenu.
Dantenų aprūpinimas krauju.
Jos pradeda nykti n recesijos dantenų gali prasidėti ir pirmas rizikos faktorius sergant parodontoze yra būtent rūkymas.
50:51
Mm.
Jeigu nori, kad o kas yra parodytos, žinai tirpsta kaulas ir pradeda klibėti dantys ir.
Kiek parodontozė susijusių.
Geras klausimas nežinau.
Jau dau, labai jau tokį išpūstą klausimą uždavė.
51:09
Žinau geras klausimas, kad osteoporozė tai yra, žiūrėk, moterims dažniausiai susijusi su menopauze.
Ir ir tada retėja kaulas, bet faktas, kad ir žandikaulio kaulas srityje, bet aš turėjau, žinok, 100 moterų menopauzė ir neturi jos neturi parodontozės ir jau dantys stovi ir viskas nuostabu.
51:31
Dėl to, kad, pavyzdžiui, visą gyvenimą pakankamai baltymų valgio kalcio pakankamai gavo.
Gal bet matai čia daugiau susiję su hormonų pokyčiais.
Mitybos įpročiai turi.
Įtakos žmonės labai didelė, dauguma vis tiek jau yra pas odontologą.
51:47
Tai ta grupė žmonių, jie labai prisižiūri ir nu pa, jeigu mes gal pažiūrėtume kitus, tai būtų kitokie duomenys.
Jeigu imtume ne cukrų, bet, pavyzdžiui, vaisvandeniai, kurie neturi cukraus, ar jie yra kenksmingi, ar vis dėlto tai yra vat tas variantas?
52:03
Jeigu jau nori saldžiai gerti, tai jau rinkis geriau gėrimus be cukraus.
Gerai jeigu.
Tu rinkis tarp kokakolą.
Ta originalu ir kauko laiptai arba zvyru ar ten kokia dar tai geriau kol oh?
52:20
Jeigu kokola ir lyginant ir gazuotas vanduo geriau gazuotas vanduo, nes kokolo yra citrinos rūgštis ir fosforo rūgštis.
Ką daro rūgštis, mes jau žinom tirpdo emalį, kada mes išgeriam kokakolą, bet per dantis per griežk.
52:38
Kodėl dėl to, kad demineralizacija vyksta, išsibaigė?
Jo.
Šiurkšta dantis ar ne nes va dabar mano ta ginantis yra tokiems slidus, o jie pasidaro tokie kaip kreidinį ir labai greitai.
Kokolos per h 3,5 man atrodo aš matavau.
52:56
Turiu nusipirkau tokį aparatą specialiai parodyti žmonėms.
Mokslas įrodė, kad emalis pradeda tirpti.
Dirbti tai reiškia dirbti, kada apie h krenta žemiau negu 5 5,5.
Viskas, ką mes vartojame žemiau už šito, jeigu maistas arba gėrimas yra, tarkim, kokakola.
53:18
Planas pradžiai visi tie patys jie tokio pat penha redbulis tokio pat h visi visi energetiniai gėrimai.
Žodžiu, jie visi, jie visi vaisiai nėra nei vienas geresnio už blogesnio.
Jie visi vienodai apie h 3 kablelis. 5 3,2 tirpsta tiesiog.
53:36
Tai ne mitas, kad vaisvandeniai tirpdantis ir nesvarbu su cukrum be cukraus jokio skirtumo.
Dar papildomai bakterijas ta saugi.
Ne.
Nu tu mes turime tu valgai valgo bakteriją, tai kaip ir žarnyne tas pats žinai.
53:52
Nu, tikėtina, kad žmonės neatsisakys gers valgis ir taip toliau.
Tai dabar išeina taip, kad jeigu mes tokį maistą vartoja, mes sveikinam rūkom.
Ten nežinau, bet ką kito darom, kas kenkia mūsų emaliui.
Koks būtų vaistas tai, ką man iš karto wat pa vei pinnau ir einu prasi skalauju su.
54:13
Skysčiu mh.
Einu.
Iš armina burną matai.
Aš sakau taip.
Tai kramtoma su ksilitoliu reikia nusipirkti pavei pinnau sukramčiau išgėriau, kolos sukramčiau.
Bet tada žiūrėk, tu geri kolą, aš visada sakau, taip, nu gerai tu geri kolą nu stenkis kartą į savaitę.
54:34
Nu gerai nu mažink tą.
Dešimties bent kartą į dieną.
Tada, jeigu tu blogiausias yra scenarijus, kada tu va taip, žiūrėk, kaip mes vandenį atsigėrėm, pastatėm, kalbam, kalbam, atsigėrėm, pastatėm, nes kas vyksta, tau nukrenta h.
Tada seilės ačiū dievui, už seiles tau dievas davė jos greitai pradeda eiti ir plauti dantis, juos neutralizuoja ir kaip yra ta orbit reklama, kur nukrenta apie h kyla, bet taip ir yra tai tu, ir ką tu darai visą dieną tu va taip.
55:04
Zigzagų ar tai va čia yra blogiausias scenarijus mums tada jau reikia valgyt ko lą ge ri nu ten su maistu, tada ir viskas neišgeri nė į tą nedarai vat vat mes dabar buvom kažkur lenkijoj ir vyras vairavo mašiną ir pasistatęs 2 litrus kol as balta žinai ir jisai ją vat, kol mes važiavom ši žuvis, gal 20 kartų jie atsigėrė.
55:26
Sėdžiu viešpatie vytai, o vytas sėdėjo priekį, sako vytai jo dantis tikriausiai visų netirta ar ne sako, negaliu negaliu.
Paprašyti, pažiūrėsim.
Ne nu jau tikrai ne neatrodys, kaip tavo aš tau garantuoju.
Bet.
Pasisekė, mat tai labai priklauso.
55:42
Labai priklauso nuo paties danties mineralizacijos.
Genetiškai, ką tu gavai?
Pažiūrėk, pas juodaodžius, kai nusišypso arklio dantys balti šviečia iš toli ar ne.
Ir, pavyzdžiui, pas lietuvius genetiškai tas emalis yra prastesnis mūsų geltonesni dantis dėl to, kad emalis plonesnis tavo dantis.
56:00
Aš nežinau, kokį tu čia geną gavai, bet aš čia.
Yra neištirta da rai nie tiš ka.
Bet jie yra nu tiesiog.
Nu.
Bado akis.
Žiūrėk.
Jis juk.
Tada kitaip dar noriu paklausti.
Žemės reikia ir vaikus daryt.
Jeigu tarkime spręsti, pagal tai jau ką mes išsiaiškinome, dėl ko genda dantys kaip tvarkyti ir taip toliau.
56:25
Bet, pavyzdžiui, pats danties gedimas jisai yra genetiškai nulemtas.
Ar visgi daugiau tai lemia mūsų gyvenimo įpročiai, nes aš aš asmeniškai čia nesigirdamas, bet aš nesu kažkur tai 12 metų tvarkęs ne vienas skylutės aš 12 metų einu tiktai, kas 3, 6 mėnesius higieną darytis daugiau, aš nieko nedarau.
56:50
Bet aš tuos pačius 12 metų realiai sąmoningai cukraus nevartoju viską esu pakeitęs į saldiklius ir aš jokio cukraus nenaudoju.
Jos tik taip, aš valausi dantis.
Aišku, taip toliau, ir kartais net 3 kartus išsivalau dantis.
Jeigu jaučiu, kad apnašos yra bet.
57:09
Na, aš nežinau, gal man tai pasisekė, bet galbūt žmonės irgi taip pat daro, bet jam genda dantys.
Ar visgi tai yra priežiūra, ar yra ir genetikos klausimas?
Genetikos klausimas yra didelis.
Bet kariesas yra ne paveldima liga.
57:27
Tu ne kaip va akių spalva, tu paveldi arba ten plaukų spalva, tai vat ką riesutu nepaveldi.
Jisai yra įgyjamas.
Blogais.
Įpročiais, jeigu, tarkim, genetiškai tu paveldi, tarkim, savo seilių išsiskyrimo greitį, savo seilių buferinė buferis, tai yra jos seilių geba neutralizuoti rūgštis pas vienas, pavyzdžiui, seilės jų daug išsiskiria labai gerai.
57:52
Jos labai gerai neutralizuoja rūgštis, viskas nuostabu, pas kitus nėra seilių, pas tuos žmones labai geras dantis.
Ksilitolis.
Ksilitolis.
Įsivaizduokit skalva tarnai tikrai ksilitolis skatina atsiliepti, bet mes vis ksilitolis.
58:11
Gerai dabar žmonės pradės ieškoti ksilitolio.
Visai kaip kaip, kaip vietoj cukraus dėti ne taip, mes reikia, yra metinukai, yra spėjus, tas purškalas, į burną su ksilitoliu, kuris iš tikrųjų čia labai didelė problema.
Žmonės, tarkim, kurie miega išsižioję, jiems labai genda dantys.
58:31
Apskritai žmonės, kurie kvėpuoja per burną, jiems labai genda dantys dėl to, kad tos bakterijos labai koncentruoti, tada jų rūgštis veikia seilės mūsų dantims kaip koralinio rifo ui vanduo, jis visai pražus be vandens, taip ir mūsų dantis.
Su atvira burna ir kitas dalykas čia jau turbūt kokie ten veido specialistai pasakytų žandikaulio forma keičiasi ir pas žmones, tas veidas pasidaro toksai.
58:56
N vaikystėje, kada tu išsižiojęs jo kol kol?
Kol jis tarsi visi.
Jo, bet tarkim, kaip minėjau, tarkim, pas žmogų genetiškai gali būti labai stiprus emalis ir būna, žinok, aš gręžiu dantis.
Ir atrodo man net reikia jėgos, kad išgręžti, o pas kitą graži ir košė visai minkštas.
59:17
Jisai ne mineralizuotas, visai silpnas, visas pats iš savęs.
Ir tada aš klausiu, kažkas buvo, galbūt mama, pavyzdžiui, nėštumo metu pas ją buvo labai žemas vitaminas d ir pas vaiką pieniniai ir nuolatiniai dantys.
Tai yra koreliacija su dantų tvirtu mūsų mamos nėštumo metu esančių kraujyje, vitamino d kiekiu galbūt pas patį vaiką yra trūkumas vitamino d, galbūt pas jį yra?
59:41
Žarnų pralaidumas gal kas yra celiakija?
Mes nežinom ir vitam ir nei, mineralai, niekas nepuola, jo nepasisavina, ir tada tie dantys jie bus kaip popierius, nes dantys tai bus paskutiniai eilėj ką kūnas, kuo rūpinsis žinai, nesu kūnas rūpinasi širdim plaučius, smegenis dantis.
59:59
Tai čia yra.
Paskutinė.
Reikia pastoviai vartoti, kadanti stiprinimui.
Nu jisai nueis į kraujagysles ir minkštus audinius.
Jis nenueis, kur jam reikia nueiti.
Kad būtų.
Žiūrėk, mes turime pilnavertiškai maitintis, kad gautų mūsų vaikai ir mes ypatingai vaikai ar ne, nes nu mes dabar apie juos kalbam, kad gautų mineralus ir vitaminus gauna jie ir suaugę, taip pat faktas, bet mes labai blogai maitinamės, mes negauname mes kada žmonės konsultuoju dėl kariesu, nes būna man rašo vaikui jis labai serga arba man labai genda dantys.
1:00:39
Aš tada paprašau surašykit man 3 dienų, ką jūs valgote geriausiai?
5 sakau kiekvieną sekundę.
Rašykite, ką įdėjote, buvo atidaręs burną ir man užrašykit minutėmis, žinai.
Žinai, ką valgo žmonės?
Ant batono tai čia dar aš manau, kad pagražinta greičiausiai bus ant batono sumuštinis su dešra.
1:01:00
Kebabas va užvakar skaičiau picą dešrelės slyvos 4 vat.
Kaip dabar va dabar matau tą?
Ledai sausainiai pasakyk man ko, kurioj vietoj kokie nors maistinė medžiaga čia yra, ką gavo žmo susi pusryčiai, ką gavo žmogus su va šituos nieko nerasite nei nei mikroelementų, nei vitaminų, ir po to geriam sintetinius vitaminus.
1:01:27
N jūs rimtai galvojat, kad va tie guminukai arba sintetiniai vitaminai pakeis jį kūnas, jų neatpažįsta ne žinai, labai geras, skaičiau visai užvakar apie nutukusius žmones.
Ir, kad mokslininkai galvoja taip, kad yra sotumo hormonas, kaip jis vadinasi?
1:01:47
Krilinas.
Aš neklystu jo ir jie sugalvojo tokį dalyką, kad padaryt tabletės grelino ir duot.
Nuo praryti ir kad vat kūnas reaguos ir jisai sotus jausis.
1:02:02
Visada ir kūnas neatpažįsta.
Visai nesupranta ir jų jų jų kraujo rodikliai nieko nerodė, niekas nepasikeitė kaip toliau jautė tą lygį, taip ir jautė, ir va taip pat yra su sintetiniais vitaminais.
Kūnas ne, ne, ne pasisavintų vitaminų.
1:02:19
Tiktai 10 % pasisakė duok mums.
Mums reikia tai dozių, didesnių ir reikia paprasto paprasto elementaraus maisto nu pa pra pri kos nu.
Supranti koks yra pats blogiausias maistas, kokį mes galime valgyti?
1:02:36
Kuris kenkia dantimis dantims.
Na tai mes citrinos rūgštis.
Tai aišku, pati citrina jau negerai.
Blogiausia yra dažnumas.
Tu gali valgyti ir snikerso tu gali jį suvalgyti, bet jeigu tu jį valgysi everyday 3 kartus.
1:02:54
Nu tu nesitikėk, kad turėsi tokius.
Gražius dantis kaip kažkokio maisto produkto, pavyzdžiui, žinai ten vat citrina, ten pasiimu citriną, kandu kramtau valgau ir ir viskas čia gerai ar blogai.
Nu.
Vienąkart suvalgysi per metus nieko tau neatsitiks, nes seilės tave išgelbės nieko neatsitiks.
1:03:13
Jeigu tu valgysi citriną kiekvieną dieną kas 2 dieną, tai bus labai blogai, bus tragedija, viskas, vis žinok viskas.
Yra paprika, kiekvieną dieną blogai nebus, tai va, tai yra kažkokie produktai, tai kokie būtų nu top?
5 top 5.
1:03:32
Kuriuos dabar atidarę šaldytuvą žmonės išmes arba pradėsi kartą.
Daugiau čia reikia, kada žinos, kad aš.
Nežinau.
Ne, aš manau, pirmas produktas, kurio niekada apskritai, pavyzdžiui, negalima pirkti.
1:03:47
Tai yra saldi, kramtoma guma.
Okey.
Kramto vaikams niekada nori, jie nenori negalima su cukrumi su fruktoze negalima, bet čia gal ne įtin nei pirmas pirmas, bet negalima, nes jinai labai ilgai būna burnoje.
1:04:03
Vaikas labai ilgai ją kramto sakau tas pats, kas įsidėk šaukštą cukraus ir jį valandą čiulpt tą cukrų čia yra labai blogai.
Nu negalima faktas yra visi vaisvandeniai yra mhm ypatingai su cukrumi.
Jie yra labai kenksmingi, visi energetiniai gėrimai.
1:04:22
Tai yra kažkas baisaus.
Ten yra tiek gera, tiek rūgščių.
Ten yra kombinacijos rūgščių, tai yra kažkas baisaus citrinos rūgštis, dar žinok jinai.
Kaip sakant, silpniausia fosforo rūgštis, jeigu nori žinot fosforo rūgštį, visi odontologai deda ant dantų prieš plombavimą 15 sekundžių.
1:04:41
Mes paimam 37 % fosforo rūgštį uždedama n danties išgręžiame kariesą tada uždengiam fosforo rūgštį ant danties maks 30 sekundžių.
Na ma lio ir žiūrim taimerį turim 30 sekundžių nedaugiau ir tada klijuojame jau plomba ir taip toliau, o mes tą fosforo rūgštį geriamės.
1:04:58
Mh.
Įsivaizduoju, tai vat čia.
Aš manau, kad numeris vienas, ir, pavyzdžiui, yra pas žmones, kurie labai yra vegetarai, kurie atrodo sveikai maitinasi ir viskas, bet pas juos labai nudilę dantys ne gal karieso neturi, bet jie nutirpinti dantis, nes jie valgo salotas su visais tais actu padažais labai actas.
1:05:20
Jisai lygiai taip pat yra rūgštis, kuri tirpdo tirpdo tirpdo.
Čia yra bėda rūgštis.
Rūgštis bet kokios.
Formos.
Rūgštis yra yra peilis dantims.
Tu gali valgyti obuolį, bet aš turėjau pacientę, kuri sirgo bulimija ir be bulimijos.
1:05:36
Tai yra skrandžio rūgštis.
Ji valgydavo, gal po kilogramo rūgščių obuolių, nebūtinai jie rūgštūs, bet bet ji valgydavo tokiais kiekiais juos vietoj maisto.
Tai jinai nu pas ją, žinok, iš dantų tu neįsivaizduok pas ją iš vidaus, o čia kai šypsosi dar nieko, bet iš vidaus niekur nėra emalio emalis va taip, kaip kaip nuplautas vandeniu atrodo.
1:05:59
Tokius baisius dalykus pasakojama ne tu man.
Svarbus dalykas jau.
Žinote iš super svarbu, nes nes nes žmonės supranti nesusimąsto.
Aš esu girdėjęs ne tokių istorijų, kai tenai net žinomi influenceriai susitvarko tiktai pirmu priekinius 8 dantis tam, kad fotografuotis, bet galinių netvarko ir ten taip toliau visokių istorijų žinai, kur ten paprasti žmonės net nesupras o pas odontologą išsižios ir prisėsi.
1:06:29
Tai taip vakar turėjau, kaip ir sakiau, vat vaikiną.
Beje, labai įdomu jie gyvena anglijoj, bet bet.
Ir vaikšto pas čia kapai nuėjo.
Ir įsivaizduok prieš mėnesį gal ir pas jį buvo 5 sugedę dantys, bet taip sugedę, kad aš pakviečiau mamą ir sakau, pasižiūrėk, matai sako, matau.
1:06:51
Prieš 2 mėnesius buvo, kad nieko nėra.
Ir ir aš jam paaiškinau, kad reikia valdyti galinius dantis 24 metai ir jis man sako, tai aš valau priekį, o kam tik galvą valyt?
Sakau, nes tavo galas visas išpuvęs, jisai realiai išpuvęs.
1:07:06
Tau reikės tiek daug investuoti.
Dabar jisai man sako tai, kas tas daug sakau, nu, aš nežinau vienas dantis, apie kokius 200, 10 €50 kainuos, matai čia nedaug, nu ir va viskas baigėsi mano.
Turbūt kitas dalykas man net ne pinigai.
Man tas laikas tas vaistų leidimas, tas gręžimas, viskas lankymasis pas odontologą.
1:07:27
O mai gad.
Pritariu, aš nekenčiu.
Aš kaip pacientas, nekenčiu odontologu.
Pas juos.
Nei ne ta prasme, nes vienas yra gulėt, o kėdėj ir ačiū dievui, man negenda dantys.
Aš neįsivaizduoju man dabar išsižioti, ten jis ir kad burnoje mano krapštyt usi.
1:07:46
OO, kitas dalykas stovėti žinai kitoj barikadų pusėj, bet šiaip jo žmonės jiems reikia dar daug daug daug daug mokyti juos reikia.
Kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus.
1:08:10
Įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali sumontuoti video, visa tai turime mes.
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinė Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta recom Vilnius taškas lt nu tu esi estetikos profesionalią tai pakalbėkime ir apie tai, apie dantų balinimą.
1:08:34
Gerai jų yra skirtingų įvairių ir ten ir lazeriu, ir kapomis, ir venyrais, ir ten nu žodžiu, pasirinkimas didžiulis.
Bet gal tokia žinai pasidarom abėcėlę, kad žmonės šiaip suprastų, koks yra pats paprasčiausias, pigiausias variantas?
1:08:52
Kodėl jisai toks yra, kiek kiek jisai duoda naudos žalos ir tada keliaukime iki iki ten brangiausio kokio nors žinai tai pats paprasčiausias ateinu.
Ir balinių, kas čia per balinimas?
Yra paprasčiausias, tai kada tu nusiperki juosteles, kokias nors balinimo žaisti internete arba vaistinei ir užklijuoja sau ant dantų ir juos balina?
1:09:18
Ir kaip ilgai?
Mėnesiui.
Kiek jų neturint klijuoja, kiek tu esi klijuosite n taip pat turės kiek tas efektas laikysis, turiu omeny.
Žiūrėk, balinimo efektas tau ir man laikysis skirtingai, dėl to reikia labai va.
1:09:35
Čia tokį įjungti kritinį mąstymą ir nepasiduoti.
Reklamai labai labai visų prašau nepasiduoti reklamai, nes čia yra labai panaši, kaip su įdegiu saulė.
Mes galime su tavim eiti į tą patį soliariumą, sakykim.
Tos pačios lempos aš po 10 minučių vienaip atrodytų kitaip ir čia yra individualu tai.
1:09:57
Bet sakykim, tarkim vat, kaip pas tave išbalinti nu va tavo dantų spalva, ar ne taip pasakytą net net niekada taip, nei iš balso.
Niekada jis gali balinti iki jam nieko tu gali daryt, ką nori jam nei iš balso, nes jo struktūra kitokia, jo nu visiškai kitokia, dėl to čia skirtingai, bet, sakykim, yra tos juostelės, tai čia yra pats toks blogiausias būdas.
1:10:19
Dėl to, kad tos juostelės naujos gi tik ten dantistais įsigytai 3 DO juostelė jinai ne neprilimpa prie viso danties paviršiaus.
Tiek kažkur ten litu nu taip tiksliai labai, bet žinai toks, komufliažas gaunasi labai tiksliai.
1:10:34
Ten jis ne nu balls, tada kitas balinimo būdas.
Kada tu ateini pas odontologą jau brangesnis biškelį?
Jisai tau nuima kapas.
Tavo nuima atspaudą nuo tavo dantų.
Mes tada turim jau tą tikslų tavo dantų modelį ir ant jų padaro kapas tikslias.
1:10:54
Tavo burnai reiškias mano burnai jos netiks, nes pas mane į burną ir ten jis yra apkirpo mos.
Tai yra labai svarbu, kad apsaugo dantenas ir ant dantenų padaroma tokia toks barjeras, kad nepapultų baliklis ant dantenų, nes jeigu tau nudegs dantenos, tai neduok dieve neduok dieve niekam nelinkėčiau jo iki iki opų iki ten nugali iki nekrozės.
1:11:17
Neduok dieve.
Nes iš pradžių neskaudės.
Ir po to pamato, kad balta jau nekro zavod as dantenos trumpo tik kristaus dantenos po to jos pakils ir iki negrįžtamojo reikia labai atsargiai ir kaip, pavyzdžiui, ameriką.
Aš, kai buvau ten gi, jie yra frykai tų iš nu ten ko ateini taip pat, nes aš visą laiką aš turiu tokį hobį.
1:11:39
Aš visą laiką einu per visas vaistines, visur ieškau, žiūriu.
Kokie produktai pas ką yra.
Ten bet gal be galo.
Daug žinai, kas ten 90 % balinimas žinai ir ir ir tenais yra labai daug.
Jie parduoda, kad tu namie pats sau padarai tas kapas.
1:11:56
Tai čia yra labai blogas dalykas, nes tu nepadarysi tų barjerų apsaugai tom dantenom.
Tai čia yra tik pinigų išmetimas, o tau pakenkimas tema.
Tai geriausia daryti pas odontologą ir jis tada parenka tau koncentraciją, nes dantis balina m su vandenilio peroksidu arba karbamido peroksidu.
1:12:17
Tai yra 2 medžiagos.
Lieka pas ką sudedi ir užmauni, ar ne?
Tai bet kuriuo atveju, ar tu naudosi, pavyzdžiui, karbamido peroksidą?
Jisai skils į vandenilio peroksidą.
Bet kuriuo atveju balina vandenilio peroksidas, jis skyla nuo šilumos į deguonį aktyvų ir va tas aktyvus deguonis visai išmuša pigmento, pigmento jungtis.
1:12:40
Žodžiu, pigmentas molekulė yra jungtis, susijungusi ir tas ateina deguonis, aktyvus ją išmuša ar ne, bet tas pigmentas niekur nedingsta.
Po kurio laiko po metų 2 įsitikins jo, dėl to dantys vėl tamsėja, nu, vėl jie grįžinėja.
Tai nėra visam laikui, nes nėra, kad tau išgaruotų tas pigmentas iš danties.
1:12:59
Taip nėra, tai čia va toks ir tu tada baliniai jau ten daug valandų, nes ten koncentracija nedidelė. 4 6 8 val. naktį jo pats ten žaidi.
Taip aš nemėgstu šito dalyko.
Odontologas tiktai kapas nuima ir viskas, o aš.
1:13:18
Nieko neprižiūri nekontroliuoja žmogus tada gali piktnaudžiauti, nes jisai gali tada ai.
Man jau jie nebe balti, po mėnesio vėl balina a juju, man vėl nebe balti žmogus visada perlenkia lazdą.
Dėl to aš nemėgstu žmonėms duoti kapų.
1:13:34
Aš mėgstu kontroliuoti jų.
Aš jiems jiems tokią nu jiems iš tikrųjų naudingiau tai yra, kada jie tas 3 metodas, jie ateina odontologinę kėdę atsigula.
Yra brangiausias ir ar ten lazeriu.
Ar ten lempa valina tas ar lazeris ar lempa?
1:13:52
Jie nieko kito nedaro, kaip aktyvina tą gelį.
Nu ir tada vyksta tas balinimas per 1 val.
M ir po to šaudantis.
Šautuvas šaudo dėlto dėl to, kad kai aš sakiau, įsigeria tas deguonis aktyvus, jisai tenais duodasi po ta danti ir po to dar biškį pašaudo.
1:14:12
Kokią.
Vienas didelę, jo labai toksai tai dėl to duosiu labai gerą patarimą.
Tokį fantastišką kas pasiteisino visiems pacientams ir kas yra geriausi mūsų mokytojai yra mūsų pacientai.
Žinai mes iš jų viską išmokstam.
1:14:28
Nes jie pasako, kaip nu pagalvok, kiek pusė pacientų ateina ir aš informaciją kaupiu kaupiu jam atsako, aš tą dariau, man pasiteisino.
Aš tada kitam pasakau kitą sako, tikrai pasiteisino ir tada tokį žinai duombazę turi tai 2 savaites iki balinimo būtinai naudoti nuskausminimo pa sta tą nujautrinimo jinai turi nujautrina čias medžiagas, kurios arba mechaniškai užblokuoja dantų kanalėlius, dantenų šito dentino arba patį kalio nitratas.
1:14:58
Jisai patį nervą ab mariną.
Nervas taip nereaguoja, tada jis toksai apdujęs.
Būna taip visa, nes nu jautrinanti pastą reikia ją ilgai reik naudot, kad prasidėtų jos poveikis.
Tai va 2 savaites iki balinimo.
Jeigu planuojat balinimą reiškia 2 savaites minimum val uosto pastą išspjauti labai nes skalaujant ir taip ruošiatės sau tam.
1:15:19
Bandymui su lazeriu ar su ta lempa jisai vienkartinis.
Ar reikia kartoti ten, pavyzdžiui, 4 5 kartus kaip.
Taip galima.
Nu 2 kartus kartoti bet šiaip tai vienkartinis, jo aš manau, kad jo šiaip jau turėtų vėl yra.
1:15:37
Jeigu pas žmogų yra tetraciklino nei dantis, žinai, kas tai yra?
Ne cikliniai.
Pavyzdžiui, pas žmogų labai pilki pilki, tokie niekada nematei žmogaus tokie pilki pilki.
Tai yra dėl to, kad vaikystėje ji gavo sirgo.
1:15:52
Pavyzdžiui, ten, kokiom sunkiom ligom ir gavo antibiotiką tetracikliną ir tas ant delto dabar niekam nebe duodama iki 8 metų niekam nebe nebeskiriama doksiciklinui tai ne skiriami antibiotikai vaikams dėl to, kad jie nudažo dantis kaip tavo džinsai gali būti bet kokios spalvos.
1:16:09
Čia priklauso nuo to, kaip stipriai sirgo, kaip ilgai gėrė tuos vaistus nuo dozės labai priklauso.
Jo jisai kažkaip įsijungė į tą labai tenais schemą.
Įdomi žodžiu nudažo tą dantį pilkai ir negrįžtamai.
Tai juos labai labai, labai sunku išbalinti.
1:16:25
Hmm, tai tada jau labiausiai tinka tokiems pacientams arba estetinis plombavimas, arba laminatės.
O tai va čia vyrai, tai yra laminatės ir kaip estetinis plombavimas.
Tai čia turkijoj tuos daro, kur nugręžia dantį.
1:16:42
Karūnėlės arba laminatės, bet tai, ką jie daro, tai nei karūnėlės, nei laminatės, nes tai yra ištvirkimas.
Čia yra kažkoks pasityčiojimas iš žmogaus ir nei vienas sveiko proto.
Šiuolaikinis gydytojas taip nešlifuojant nu tai yra nusikaltimas.
Tu taip ne nu nu, ne danuva.
1:16:58
Pavyzdžiui, plastikos chirurgijoje yra tam tikros tendencijos.
Jeigu anksčiau tenais kažkokie buvo labai agresyviai ar ne, nes nemokėjo, tai dabar ten yra labai ten kažkokie siūlai.
Nu, aš nežinau, ar ne taip ir odontologijoje, galbūt prieš 20 metų, kai mes arba net gal dar seniau, nes net universitete, kai aš mokinausi prieš 20 metų protezavimo, tai mus mokino ten 6 laipsnių turi būti pakrypimas, ne daugiau ten emalio ribose turi šlifuoti tą dantį.
1:17:23
Nes karūnėlė turi laikytis frakcijos dėka ne klijų dėka, o frakcijos dėka jie turi uždegti ir vos ne nuimt.
Tai tada jinai amžinai stovės.
Pavyzdžiui, pas mane yra vienas karūnėlė, kurią man uždėjo dėstys, kai man buvo 24 metai.
Ant krūminio pačio pirmo, kur yra klasika visiems sugenda tie patys pirmi krūminiai, nes tėvai jų neprižiūri ir jie galvoja, kad čia pieninis ir tuoj keisis.
1:17:45
O čia iš tikrųjų nuolatinis žinai ir žodžiu man uždėjo.
Tai vat jinai stovi iki šiol man kemdu.
Ir net nesiruošia jinai pajudėti dėl to, kad buvo labai teisingai.
Tai čia prieš 20 metų labai teisingai buvo padaryta, o kuo tu labiau nušlifuoti dantį tai iškris jinai klijai neatlaikys.
1:18:02
Neatlaikysiu.
Važiuoti šitos pornografijos daryti.
Nerekomenduočiau, bet jie galvoja va, kaip tu sakai, jie tada sako a dėl to, kad pas jus nėra pacientų nu, arba dėl to, kad nu ne aš nedarau tiems pacientams, aš jų nenoriu pas save pritraukti.
1:18:18
Aš ne apie tai kalbu, aš apie nieko nedarykit sau nedarykite nieko tiesiog.
Jos yra irgi laikinos ar visam gyvenimui.
Norėčiau, kad būtų visam gyvenimui, bet laminatės, jos gali ir skilti, ir gali akcentuoti visko gali atsitikti aš laminačių nedarau.
1:18:37
Ne nenoriu lįsti į šitą, bet aš žinau, kaip kiek man kiek esu mačius pacienčių, kur būna ateina su arba man parašo, nufotografuoja, atsiunčia, kaip joms atsimenu tavo laminatė, nes matai laminatė yra pagaminta.
Laboratorijoje.
1:18:55
Tu įsivaizduoji, kad.
Čia pirmiau dar kartą čia tie dantys, kur būna tokie lygūs, lygūs balti balti kaip?
Šviesa šviečia nu, bet ne tu gi gali, gali gali ir labai gražiai va.
Pavyzdžiui, irgi gali būt va taip laminatės, kaip pas tave gali atrodyti ta prasme.
Čia viskas priklauso nuo technikos.
1:19:13
Tokią visišką dirbtinę.
Šypseną tas ne ne, ne tu kartais tu net neįtarsi, kad pas žmogų yra laminatės ir lygiai taip pat tu gali net neįtarti, kad estetinis, nes mat atsimeni, kaip nuo pradžių kalbėjom, kad kokios tendencijos dabar tai pas mus dabar tokios tendencijos super.
Natūralu, kad žmonės ateina ir sako, aš net nenoriu, kad kas nors suprastų.
1:19:32
Aš noriu, kad pagalvotų, kad čia yra mano išbalinti dantis maksimum.
Tai va tai tu net neįtartum, žinok, pas pusė žmonių.
Jeigu, tarkime, jau pastatėte vienas kartą.
Mintyse po kiek laiko aš jau galiu tikėtis, kad reikės apsilankyti vėl, nes nu mūsų akis atbunka ir mes galim ir po 3 mėnesių galvos jau vėl reiktų bet kas.
1:19:55
Kiek laiko yra sveika tą daryti ir kad tai nepakenktų kartą nus.
Visų dar žiūrint į žmogaus gyvenimo būdą, ar tu neturi, kokios tenais gerl?
Pavyzdžiui, refliukso neturi, nes jisai baisiai kenkia.
Tas čia tos pačios rūgštys.
1:20:11
Kada žmogui kyla ne jisai, tarkim, naktį miega ir jam tu matai.
Net jeigu žmogus miega ant vienas šono, tai tu gali pagal dantų emalio nutirpimo pasakyt, ant kurio šono jis miega.
Įsivaizduoju, jeigu jisai turi refliuksą, jo čia yra čia yra žinai dantų nutrynimas ir vatos rūgštis čia yra ateities problema, nes jau kažkaip su kariesu mums.
1:20:33
Lygtais jau kažkaip mažėja, jau jau žmonės plius minus, bet vat su tuo dantų griežimu ir ir nutrinimų, ir va tų rūgščių nu čia yra problema didelė.
O, jeigu dar kita problema.
Žandikaulio įsitempimą žinai, kaip būna įsitempę žandikaulius ir žmogus, pavyzdžiui, raumenis aha ir, pavyzdžiui, kramto ir vienas pusę traška.
1:20:55
Tai šitas dalykas, sutvarkomas ar ne?
Ir dėl kokios priežasties tai nutinka?
Jeigu, pavyzdžiui, pas žmogų.
Tarkim žmogus neteko jam sugedo labai stipriai dantis ir jisai neteko krūminių dantų.
1:21:10
Vienoj pusėj užtenka vienas danties netekti, kad jisai pradėtų valgyti su kita puse.
Taip, viskas iš karto disbalansas eina tas pats, kas tu vaikščiotum ant vienas kojos.
Kas pasidarys jinai kompensuos kitą koją?
1:21:26
Taip, tai čia ir prasidės kompensaciniai mechanizmai, tavo raumenys vienas persiims, kiti atsipalaiduos sąnarys sąnario galvutę, sąnarinis diskas, jisai daug daugiau bus apkrautas, jisai daugiau pradės, nes tas garsas tai yra disko per šokinėjimas, per per sąnarinę duobę tai yra.
1:21:47
Tai yra ant tiek viskas susiję su dantimis ir jeigu, pavyzdžiui, dantys yra nu griežti žmogų, jis labai stipriai griežia.
Jo labai stiprus sukandimas.
Tarkim, vat pas sportininkus labai dažnai būna.
Vakar pas mane buvo vienas sportininkas, kuris štangas ten kilnoja ir toksin sako, aš noriu estetinius, kurių negalima, nes aš jam kai paprašiau, sakau, su kąsk ir žandikaulių pasukti į šoną, tai jisai man čiut, ne nulaužė visų jau savų dantų, aš jau zydu, jeigu aš sakau, kam tu taip stipriai sako normaliai, o mano jėzau, aš gaujoms tuoj sutraiškys visus dantis.
1:22:18
Tai tu supranti, kad visa tai įtakoja ir sąnarį, ir kada prasideda sąnario problemos, kada yra jo perkrova, tai yra kada mes nu, jeigu mes bėgiojome visą laiką, kas būtų su kelio sąnariui, sunku pasakyti mes negalim pasakyt kažkas būtų.
1:22:36
Blogai.
Taip pat ir čia lygiai su šituo sąnarių.
Mes jį labiausiai naudoja me.
Tu gali nevaikščioti.
Be to, už ją kramtai į visą laiką dėl to kramtomos irgi nereikia persistengt sukramtomas, kur 10 5 minutės.
Ką daryti, kad atpalaiduoti?
Sąnarį, jeigu jis ir įsitempęs, pavyzdžiui, sportininkams, kaip jūs kai štangų kilnojam, tai jiem deda kapas specialiai, kad jie negriežtų dantimis kilnojant svorius, nes kai tu keli svori.
1:23:02
Skambinusi.
Ir tu šito nekontroliuoja.
Tu galvoji apie tai, kad pakelti ir čia jau vyksta nesąmoningi procesai.
Tai tada deda kapas, kad nevyktų trintis nakčiai, dedasi kapas, kad netrintų dantų, ką dar galima padaryti, kad na šiek tiek atpalaiduoti tą sąnarį.
1:23:20
Kad čia ne tiek sąnariai atpalaiduoti, kiek raumenis aplink sąnarį, esančius ir tą masę eterį kramtomąją raumenį, kuris yra mūsų pats stipriausias.
Tai pacientams yra rekomenduojama kineziterapija šitų būtent kramtomųjų raumenų masažai.
Jie yra labai efektyvūs.
1:23:37
Tada rekomenduojama žmonėms, kurie labai stipriai buksuoja ir įtampa labai raumenų.
Didelė gerti magnio bisglicinatas vakarais, kokius 400 miligramų tai yra tai labai.
Padeda.
Padės.
Taip labai, bet bet kaip, kaip ant dantų matosi, kaip kad ant tų raumenų matosi labai nu, kaip ir mėšlungį kainuoja mane dar vienas yra toksai.
1:24:02
Čia toks diskutuotinas, bet jisai yra ir jį naudoja.
Tai ir kad buvo toksai įleidžia į raumenis.
Jis yra labai laikinas ir jis turi tam tikrų niuansų.
Turiu tam tikrų niuansų, kartais būna, net žmonės sako kažkoks.
Kažkoks tas vis skraidantis mano sako, aš nesuprantu, žinai, o kitiems labai tinka labai, bet tai yra labai trumpas ir tai principe principe.
1:24:24
Nelabai ir problemos išsprendžia.
Užmaskuoja.
Mm toks biškį, bet bet kartais nėra kitos išeities.
Tai tu darai net visus tuo ir magnį, ir ką pamiršo relaksacinę ir dar leidi, nes jau nu ten visiškai dega viskas.
Jeigu žmogus nesupranta, kad pas jį problema nu netraška, bet kas gali būti nežinau.
1:24:47
Skausmas gali būti, jis gali paaiškinti, žmogus gali atsikelti ir vat jam skaudesnis smilkinį.
Jisai ta prasme, jisai tas skausmas, tai yra kosminė.
Man, pavyzdžiui, labai skaudėjo tunisu, kaip šlykštu, jis gali neatsi žioti.
Jis gali vienas dieną ateiti yra tiktai per pirštą išsižioti.
1:25:05
Bet šiaip sąnario skausmai, visi ir va šitų smilkinių, tai jie labai yra tokie migreniniai.
Žinai jie labai.
Įrašyta rytas prasideda nuo galvos skausmo, tai žinokit kažkas.
Yra su žandikauliu reikia tikrintis, gal jau ant tiek nudėvėtas sukandimas jau reikia gal kelt patys sukandimą, kad atstatyti jį jo aukštį irgi iš karto pagerėja žmonėms iš karto pagerėja, bet yra tikrai labai prisideda prie gerovės žmonių.
1:25:32
Aš tikiuosi, kad visiems patiko tavo almanachas apie dantis, nes aš tai ir turėjau tokį tikslą.
Aš sužinau, aš sužinojau be galo daug įdomaus tikrai buvo prasminga laida ir tikiuosi, kad visi žiūrovai lygiai taip pat įvertins ir.
1:25:50
Ką nors.
Išgirdo.
Verslą daugiažodžiavimas.
Asmeniškai.
Taip, tai va teisingai.
Tai parašykit būtinai komentaruose uždėkite laiką, paspauskite mygtuką, prenumeruoti ir susitiksime su jumis jau kitą savaitę iki.