Laidoje “Tapk Geresniu” lankosi influencerė, verslininkė ir trynukų mama, Simona Lipnė.
Video
0:00 pradžia
0:57 žmonių negatyvas
8:33 reklama
12:11 asmeninis ir socialinis gyvenimas
16:16 “DISCORD” duomenų nutekinimas
21:55 tikrasis Simonos veidas
25:52 depresija, psichologai
31:33 svoris
39:26 verslo auginimas dviese
41:52 reklama
42:25 verslo idėja, rizikos
52:53 atsisveikinimas
Laidos pokalbis
0:00
Mes yra ir finansiškai atėjom pinigų, keitėjai ir bandė pakenkti ir mano vestuvių dieną manęs nepersekiotų, bet kopijuotų mes tekste žiūrėtų tada gal galėčiau daryti kažką žinai išvados?
100000 sekėjų, bet nujaučia yra paskutinis.
Lašas, jeigu ta diena, tokia teisė sudarė padarys labai daug melagingos reklamos.
0:16
Yra, pavyzdžiui, sako, kad gamina prancūzijoje.
Iš tikrųjų gamina baltupiuose mokėjimas kitam influencerius, tai leistų laiko.
Bet.
Dienom per savaitę užaugom, taip ir mes išmanom sandėlį 100 kvadratų.
F.
Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą ne prenumeruoja mūsų kanalų, o jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudęs apskritai mygtuką.
0:40
Na, o jeigu jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų bent jau širdutės.
Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti ačiū jums labai aš beskaitydamas ir pasiruošdamas laidai.
1:01
Supratau, kad tu esi žiauriai stipri moteris.
Ir stipri moteris, tuo aš net komplimentą iš karto noriu tau pasakyt, jog esi stipri moteris iš esmės dėl to, kad kuri verslą turi trynukus.
1:17
Jau tai atrodo sudėtinga, dar prie viso to tu visą dieną praleidi savo šalį medijoje, kurioje transliuoja daug reklamos savo verslui transliuoja savo gyvenimą.
Nors suprantu, kad tai yra to dalis.
Ir viso tame.
1:35
Paveiksle tu dar sulaukė aišku, į tai daug tokio negatyvo, nes apie tai tu labai daug kur kalbi ar ne tavo straipsnius, kuriuos aš skaičiau.
Kokie paskutiniai pora metų yra?
Iš esmės apie tai toks jausmas, kad tave kažkaip tai užsipuolė žmonės ir man šiaip įdomu, kaip tu jautiesi būdama tokia stipri moteris?
1:58
Tai žinai, aš tau pasakysiu šitą dalyką.
Kartais žmonės turi.
Tokį dalyką nuo pat tikriausiai mažų dienų, kad jie tokie neliečiami.
Nu kad ir ką jie padarytų.
Kažkaip visi labai taip žinai sau nu ėjo, praėjo dar kažkas.
Aš nuo vaikystės šitą dalyką turiu, kad aš niekada nebuvau ta tyli, niekada nebuvau rami, niekada nebuvau ta, kuriai nežinau ten visą laiką viskas tik tau.
2:24
Aš niekada nebijojau pasisakyti nuo pat mokyklos darželio laikų.
Atsimenu mokyklos, aš visus tuos įvykius labai atsimenu.
Ir dažnai man tekdavo kentėti dėl tų dalykų nu ta prasme, kad dėl savo kažkokio tai norėjimo pasisakyti norėjimo tiesos.
2:40
Aš labai tokia teisi.
Esu labai va tokia, kad jeigu nežinau, ten atsimenu mokykloj mūsų nevesdavo valgyti mūsų pradinių klasių mokytoja, aš va priejau prie direktoriaus, būdama 3 klasėje paklausiau, kodėl mes neiname valgyti, nes man atrodė, kad nuo kodėl kitos 3 klasės einam mes neinam ir tos mokytojos vos neišmetė iš darbo ir nuo tos dienos man kenkia ir visą klasę prieš mane nuteikia, darė didžiausius sukilimus prieš mane.
3:05
Ta prasme aš pati sau prisimenu, kaip ne tai, kad prisidirbdavo, bet aš per savo netikėjimą gaudavosi labai ryški, bet ar tai yra blogai?
Aš nemanau dėl to, kad man tai gyvenime tikrai labai labai gelbėjo.
Labai daug kartų, labai rimtose gyvenimo situacijose.
Čia dar yra ta pusė, kaip visi eina su banda ir.
3:25
Vadovaujasi populiaria nuomone, kuri yra tokia žinai teisinga kabutėse ir, tarkim, tu esi ta, kuri yra už tiesą ir va tu vienas pasakei, o tu, kodėl mes nevalgom 29 eina su ta?
Tiesa, kad nu nevalgom, tai nevalgom kitiems, o mum ne žinai, o tu vienas tai gal šitokia kaina už tiesą.
3:44
Jo bet vat tame ir yra esmė, kad aš galiu ten, tarkime, nepasisakyti dar tam tikrų dalykų, nes, pavyzdžiui, wa wat straipsnį, apie kuriuos šneki.
Tai jie nėra visi kažkokie užsakyti žinai, kaip ten persidažiau plaukus arba pasi kirpau 2.
Centimetrus.
Ta prasme, aš taip pasakysiu, aš tai dar su vyru ir juokiausi, kad.
4:02
Man labai dažnai dabar skambina ir prašo, taip pat noriu parašyti straipsnį apie tam, tarkime, aš prašau posto instagrame ir nori straipsnį rašyt.
Man užtrunka 10 minučių tam, kad sukurti kažkokį tekstą ir mano galvoje, aš dažnai keliauju, kai skrendu, kai važiuojama labai daug minčių.
Vakare aš būna naktį tiesiog į gautus užsirašau taip, kaip aš jaučiuos panašiai ir, pavyzdžiui, tada atsigulk žinai, kaip neblogas tampa žinai, kur tu atsigula tavo tekstas.
4:24
Bet dažniausiai žurnalistai labai patinka jį parnu atspausdinti.
Žinai, tai dažnai būna, kad parašau man skambina ir sako, aš nenoriu, kad apie mane tai rašytumėt.
Žinau kodėl, nes man tai yra kvaila.
Nu, man nepatinka, kad dabar kiekviena mano pirstelėjimą aprašinėtų, man tai nėra prasminga.
4:39
Bet tai žinai su tais straipsniais, kad kad ir kuriai sutikai ir ten buvo apie tavo išgyvenimus, apie vagystes, apie dar kažką.
Tai yra toks atoveiksmis.
Tai yra pikti komentarai iš iš tų žmonių.
Bet kaip tu psichologiškai susitvarkai, jog tu nepalūžti ir toliau darai tai, ką darai, nes supranti tu turi krūvą sekėjų krūva, žmonių aptarinėja komentaruose discorde visur labai yra sunku psichologiškai atsilaikyti.
5:07
Koks yra tavo ginklas?
Iš pat pradžių tu nežinai, kur tu lendi, tada tu su tuo susipažįsti.
Tada tu ta kažkaip reaguoji į tuos dalykus.
O kai prisimeni, kaip reaguodavo ir kaip skiriasi reakcija. 2000 ekonominės žmonės yra ir finansiškai atėjom pinigų.
5:24
Žinai, visi tie vat heiteriai ir visaip kitaip ir bandė pakenkti ir mano vestuvių dieną, ir nu ta prasme daug visokių žinai dalyko.
Bet visa tai kažkaip žinai.
Aš labai džiaugiuosi, kad aš turiu vatą šalia vyrą, kuris nu padeda išgyventi tuos visus dalykus.
Jisai sako, koks skirtumas ten taip ir tenai žinai ir taip toliau, tai aš kažkaip nežinau.
5:44
Dabar yra vienintelė tema.
Čia atskleisti kozirį turbūt likusi tai yra mano vaikai, jeigu tai liečia mano vaikus, aš beproto pykstu ta prasme, aš tikrai susinervinau tai dabar irgi paims, ir kapos toliau, bet nu vat, kaip ir herkus ar nesusikūrė kauną, taigi jos ką darė visą savaitę bandė reporting anketą, kad uždarytų vaiko anketą, nes kas čia dabar žinai nu, kad čia yra vaiko noras.
6:03
Tave šiek tiek neglumina tas toks persekiojimas.
Na kur žinai ta prasme?
Dabar gerai darau, kad ištisus 7 metus mane persekiojo.
Jeigu manęs nepersekiotų, nebe kopijuotų, niekas nesektų ir nebeaugtų sekėjai ir niekam aš toliau būsiu neįdomi, nes nieks nežiūrėtų.
6:19
Tada gal galėčiau daryti kažką žinai, išvados, kažką reikėtų.
Gal išskirčiau su tuo vyru, su kuriuo dažnai kažką tipo žinai?
Specialiai.
Jojo, nes taip yra, tai yra normalu, kad žmonėm gydomų triusikai.
Nu tai ir ką.
Kuris vis dėlto privertė tave susimąstyti ir pasakyti savo blemba.
6:38
Gal čia yra ta riba, kai jau reiktų iš viso trinti lauk socialinius tinklus ir nustoti šitą visą influencerės darbą?
Velniop tie 100000 sekėjų, bet nujaučia, yra paskutinis lašas nebuvo.
Taip atsitikę, jeigu ta diena tokia ateis, aš tą ir padarysiu.
6:54
Man negali nu tada kažkaip tai aš ne dainų iki to, nes aš, jeigu matau, kad man linksta link to, kad dar kažką nežinau, išvažiuoja į leidėjams savaitę.
Ai.
Tu pabėgi, o ne šiek tiek.
Aš noriu, aš noriu, aš ta prasme, aš taip tai.
7:10
Visiškai neatrodo, noriu nekeliu tą šiandien šiandien įsijungiau tavo instagramą tų ten langelių.
Instagram o ne aš nuo sekmadienio vakaro nieko nekėliau vakar visą dieną nieko nekėliau, buvau su šunim su šeima.
Rugsėjo pirmoji absoliutiškai nieko nekėliau visą parą ir vakare sakau, yra skiriama, ką aš savaitę įkelsiu rugsėjo pirmąją nu tipo nesąmonė vistiek dalies savo gyvenimo aš vakar vienas metu aš labai pasikeitė.
7:35
O šitas dalykas aš ankščiau, kai gyvendavau to instagramo gyvenimą ir apskritai, kai tu influenceriai, tai tu keli kiekvieną dieną nuolaidų viską nu tipo va dabar vat atsitiko ir dabar keli absoliutiškai toliau prasme dažniausiai istoriją po poros būna įdėdami.
Ai tai reiškia tu viską fotkini į telefoną į atmintį aš niekada atsisėdi ir sukelia viską.
7:53
Nebent jau pas tave aš pa si filma, bet šiaip pas mane viskas yra keliama realiai po poros, kartais po 2, nes man taip yra paprasčiau.
Man taip linkiu, aš pradėjau nebeversti, todėl nuolatos taip lengviau.
Aš taip nepervargsta, nes aš, jeigu.
Nuolatos tą darau, man tai užima labai daug laiko.
Aš nespėju gyvent savo gyvenimo.
8:08
Man aš pats filmuoju vaikus, kai vaikas kažką daro.
Arba, tarkime, kaip mes kažkur kažką veikiame.
Karuselė važinėjom ir ten nežinau vidury dienos, kai jie užmigs, aš sukelsiu, nes man yra svarbesnis laikas su jais, o ne tuo metu, kad vaikai pabūkit.
Aš dabar sukelsiu istorija, nu ta prasme nesąmonė, aš ne aš ne, aš nebe blogiu laiko nei iš savęs, nei iš savo vaiko, aš darau tą kaip darbą, tada, kada man reikia, žinai, nu yra darbo, kažkokie tai turi būt bet vieta, o ne nuolatos ant to, nes tu išprotėjęs.
8:33
Susipažinkite su kar spot.
Mažas komisas ir didelis dėmesys klientui mažiausias komisas rinkoje mokamas tiek pardavus automobilį ir jums nereikės rūpintis jokiais papildomais kaštais.
Klientas yra automobilio savininkas, o ne pirkėjas.
8:49
Tikslas yra siekiamybė suteikti maksimaliai geriausią aptarnavimą saugumo jausmą ir, žinoma, maksimalias rinkos kainas už jūsų turtą papildomą garantiją automobiliui didžiausia pridedamoji vertė klientams automobilis bus apsaugotas net ir po pardavimo.
9:06
Komanda turi ilgametę patirtį dirbant su automobiliais ir puikiai moka.
Užsienio kalbas deklaruoja visus pirkimo pardavimo sandorius auto house rūpinasi visais dokumentais ir lizingo sutvarkymu bei draudimu, ir pamirškite apie automobilio siuntimą į Vokietijos aikšteles viską atlieka nuotoliniu būdu taupydami jūsų laiką ir pinigus.
9:28
Dabar daug žmonių patys moka pinigus autoplius ui ir dažnai pardavinėja automobilį be reikiamos kompetencijos.
Tai gali sukelti įvairių problemų ir papildomų rūpesčių.
Pasirinkite modernią ir profesionalią įmonę kaip kar spot ir palikite visus rūpesčius, jiems apsilankykite auto house mokyklos gatvė 23 avižieniuose arba susisiekite telefonu plius 37061240044 daugiau informacijos rasite paspaudę nuorodą po šiuo video aprašyme ir, aišku, pasinaudokite paslaugomis jau šiandien ir įsitikinkite patys, kodėl jie yra geriausia, o tai kaip su tais su tais blokavimai sadll buvo kavai, atblokavo jau tos.
10:08
Pol de miko ten ir kitus jau.
Buvo supranti nu nu ta prasme, tu sukiesi tam pačiam katile o.
Jeigu mes būtume šiek tiek kritika, kita linkme dažnai būna žmonės.
Sako nu kritika fu ten jie tokie anokie vis kartais gi būna ir teisybės žinai būna parašo ir tipo taip pasižiūri lembo.
10:31
Gal tiesos yra buvo tokia, kad kokia nors tokia kritika, kur buvo nemaloni, bet.
Padarė ar davė naudos tau ir tu iš to padarei išvadas ir kažką pakeitei.
Nu galvoju čia dabar tokį tai, ką galbūt vat kartais būna atkreipti dėmesį kas nors.
10:48
Tai nežinau gal kada nors, kai vaikai buvo maži, ten koks nors vaiko.
Vienas ranka buvo išlindusi iš ten automobilinės kėdutės, ta nu tipo, pavyzdžiui, vienas ranka.
Mes labai atsargiai žiūri į tą dalyką ir kažkada taip atsitiko, kad nepastebėjau, gal nufilmavau, parodžiau ir nu ten žinai replikos čia vaikų teisėm, paskui, kad vaiko ne, ne, ne prisega, bet nuo to karto tiesiog visą laiką nu tu nu labiau atkreipti dėmesį į dažnai smulkmena yra, bet kad kažkas labai stipriai įtakotų mano gyvenimą.
11:14
Aš manau, kad.
Ne ir, aš, pavyzdžiui, gal dar tai šitų dalykų, tarkime, mano reakcijos į kažką, tai jos yra kaip ir.
Toks vat, pavyzdžiui, mano vyras, jis labai taip reaguoja.
Taip šaltai, bet.
11:32
Bet jis gal kažkokius tai veiksmus gal gali padėti dar kažką?
Aš tokia esu, kad gal aš viduj labiau išgyvenu taip, aš sakau, kad ten žinai nerūpi dar kažką vistiek tu kažką pamatytų kažką perskaitytų, kad ir kaip tave bandai n užblokuotų, pavyzdžiui, laivo darai ar ne per laivą, tai tu nežinai, kas tau parašys.
Žinai, ir paskutiniu aš labai retai laivus darau, aš čia per nežinau per metus vienas arba 2 kartus padarau ir aš čia buvau, kadangi kelionei turėjau tam laiko ir padariau ir ten žinai buvo pora blogų, tų komentarų, aš irgi išmokau tuos žmones, nes jie tiek manęs apvemti mano namus žinai tu toksai.
12:01
Kaip užkalnis, kažkada yra sakęs, kad.
Jeigu man rašo ant sienos blogą komentarą, aš blokuoju, nes aš savo sienoje nenoriu turėti žmonių, kurie blogai kažką.
Teisingai, aš manau, ta prasme, kodėl ne?
Kaip tu valdai savo asmeninį ir socialinį gyvenimą, nes iš to, ką žinai, kiek tu to gyvenimo iš tikrųjų rodai ir kiek tu daug visko nutyli.
12:24
Procentaliai.
Yra tam tikri dalykai, kurie labai daug nutyliu, kas liečia kitus žmones.
Tai yra, kad jeigu aš susitinku su draugais, tai praktiškai nesu sulaukus tokio komentaro, kad čia vos ne draugų žinai neturi, bet mano draugai tai negyvena socialine prasme.
Realiai draugų, kurie gyvena socialinį gyvenimą.
12:40
Nu, praktiškai nėra žinai ta prasme.
Aš tiesiog, jeigu jisai susitinku, tai aš ne kiekvieną kartą viską filmuoju ir fotkinu.
Gal čia buvo anksčiau žinai, prieš kokius 4 5 metus labiau tą darei va čia rodė kažką žinai, nes yra tokių, kurie ten nori, tą padarys specialiai.
Nebuvo.
Socialinių tinklų studijų pradžia, kai visi tą darė ir aš tą patį dariau, visi darė taip.
13:00
Labai su tokiu strigt šitų dalykų, kad man.
Taip visi priprato, žinai dabar ir mato, kad anksčiau rodė dabar nerodai tai galvoje.
Kažkas pasikeitė, kaip žinai, mokėjimas kitam influenceriai turi leisti laiką.
Nu tai irgi žinai, kiti dalykai čia vėlgi ta tema nu.
Si.
Jo je bet.
Pinigus kad.
13:17
Pasakysiu, kas tokie, kas tokios, nes nenoriu čia žinai.
Iš Rusijos šita mada žaidėjus ir kaip yra visokios market o laikas labai protingos.
Pradeda aiškinti, kaip reikia vis savo socialinius tinklus.
Tai pradeda bandyti įgyvendinti tai, kas rusijoj, bet čia tai nepaeina nu ta prasme nu žodžiu.
13:34
Influencerės kortas realiai.
O, jeigu kalbėtume be vardų man vardai.
Neįdomi.
Dabar rimtai netgi na, bet man tikrai nebūtų.
Aišku, nu būtų.
Aišku, čia labai žinomas žmogus.
Jo nu ta prasme tiesioginis.
13:50
Bandymas pinigus už tai, kad su juo leidžia laiką.
Jisai, kaip pasakyt, jisai jam nu visa visa draugystė buvo paremta tuo, kad žinai nu jam duoda pinigų tam, kad leistų laiką.
Tai bet lygiai taip pat ir iš manęs pirko reklamą apie socialinius tinklus prieš ten 5 6 metus.
14:07
Tam, kad gerai prieš 5 metus taip, o po reklamuok mane, kad vat mano.
Profilį.
Buvo proga, dar dabar tokių būna ir tokių visiškai nepriimu.
Aš jeigu dalinuosi kažkuom, tai tikrai nemokamai, net nežinant tam žmogui žinai, nes nu ta prasme aš tiesiog su forti nu, bet sakau, nu daug tokių.
14:26
Tikrai nežinojau, geras atrodo, sukuosi tame, bet pirmą kartą girdžiu.
Tai ir sakau, aš tiek daug dalykų, žinau, kur aš.
Gali dar kokią nors pikantišką paslaptį išduoti apie savo šalimi.
DK už ką pinigus ima ko mes?
Nežinome.
Ką reiškia melagingos?
14:44
Sako, kad gamina prancūzijoje iš tikrųjų gamina baltupiuose.
Nu taip, tiktai lipari parašo.
Bet net ir to nesivargina rašyti.
Bet apie melagingas reklamas, jeigu taip atvirai kalbant, žinai, aš manau, kokie 75 % socialinės medijos reklamų yra tiesiog nupirkta tam, kad padaryti reklamą, bet nuoširdaus produkto apžvalgos mažai kas daro?
15:11
Na, turiu omeny, kad.
Influencerius ir.
Tai tiesiog tu sakai sumokėsiu tiek ir padaro reklamą.
Žmogus produkto net nenaudojo.
Jisai gavo produktą iš karto, nufilmavo reklamą ir pasakė, koks jis geras pagal skriptą.
Tai šita problema egzistuoja daug metų.
15:28
Jo, bet kai ta pati įmonė pateikia melagingą informaciją, juk tas, kuris reklamuoja, jisai nežino.
Čia jau kita istorija.
Čia yra blogai, čia šita vieta yra ne influenceris, čia kaltas, nes jisai gauna pasakyt man irgi aš irgi buvau papuolus ant tenais, kad jo nu ta prasme po to ateina ir man nu žodžiu lankstau, bet žinai, arba ten irgi galiu irgi tokį šaukti, kad, pavyzdžiui, gerdama šiuos miltelius aš numečiau svorio ir mano va čia numečiau, o čia mano pilvas, o iš tikrųjų tai pasidarė riebalų nusiurbimą.
16:00
Nu nu ne nu ne žiūriu ne apie mane, aš jau nusipirkau, tai nusi svarbiau.
Čia šitie dalykai labai dažnai.
Vyksta.
Ir Lietuvoje jau vyksta ane.
Taiva tai labai daug dalykų sakau ir aš negaliu, ką aš įstosiu prie instagrame ir sakysiu, žinai va ta ir ta nu, taigi ką?
16:17
Žinai, gal šitoj vietoj apie tai, ką tu kalbi, gal diskortas ir maladiec žinai kodėl?
Nes jie visus šitus dalykus ten kelia į viešumą.
Realiai ten gi visus šitus.
Dalykus kalba vienas dalyką, aš praeitais metais buvau.
Pastojusi.
Aš tuo metu buvau ispanijoj, tada mes keliavom Brazilija.
16:35
Nu ką reiškia keliauja už mėnesį?
Gulėjau lovoje ir ėmiau žinai.
Mano vaikai keliavo su vyru yra ir baseiną, ir taip toliau, nes man labai bloga ir aš grįžau į lietuvą.
Man tikrai buvo labai blogai, šitą mėnesį buvau nevalgius, kitos sveikatos problemos labai didžiulės prasidėjo.
Ir ir buvo taip, kad aš nenorėjau važiuoti į ligoninę, nes aš aš labai nuojauta, turiu, aš turėjau nuojautą, kad jeigu aš nuvažiuoju į ligoninę, tai būtinai vat supranti nutekės kažkur, nes ligoninė nu ten yra pilna, žinai visokių žmonių labai daug žinai ir taip toliau, ir aš tada važinėjau savaitei privačią leidausi lašelinės ryte ir tiesiog važiuodavau namo ir toliau gulėdavo, vemdavau žinai, bet paskutinį kartą susilaikymo ir supratau, kad nebegaliu, kiek aš save apgaudinėju žinai, nu, man labai blogai, aš vos davai rūkina mų pro ble vių, skambinu savo daktarei ir sakau, nes jis nudirba.
17:19
Santariškės ir sakau, žiūrėk, sakau, na, aš atvažiuoju, nes sakau, man tikrai jau yra riba ir jinai, sako simonas, o prieš savaitę atvažiuoti, bet sakau, aš nenorėjau.
Ir aš nuvažiavau žodžiu baigęs, kai baigęs, kad tiesiog mane patikrino.
Pasirodo, mano vaikas buvo visiškai apsigimęs, turėjo milijoną ligų.
Jis būtų tiesiog arba mano pilve miręs, arba aš būčiau pagimdžiusi negyvą vaiką.
17:37
Nu, žodžiu, baisūs dalykai.
Man padarė išvalymą ir nieko apie tai nu nesidalinau.
Nu, tai normalu, kad nei kad aš nėščia jau beveik 3 mėnesį, nei dar kažkas.
Ir aš tada taip praėjo koks mėnuo.
Ir atkasė diskortas, ta prasme žodis į žodį, tai, kas man buvo padaryta, ir aš pas savo daktare nuėjau aš sakau, žiūrėkit, ta prasme yra taip žinai, žinai, aš šoke buvo jinai.
18:01
Šis apie tokius dalykus ten jis supranta, nežinau, iš toli žmogus nuo to jinai yra nutarsime docentė ir visa kita sako, bet simona čia yra moksliniais terminais parašyta, nes aš turėjau 3 šotą man atsiuntė, žinai, kad šneka apie tai, kad tu tą patį aš išvis net nieko apie tai nepasakojau.
Ir, todėl nu manau.
18:18
Nu kaip sunku, kai tu nesupranti nuvažiavus į valstybinę ligonių va, tada buvo labai šlykštu, bet tada aš ir nusprendžiau žinai per instagram aš nieko nenorėjau pasakoti, aš gal net niekada nepasakoju šito dalyko, bet tuo metu aš gaunu, o kodėl aš dabar turiu?
Žinai irgi aš tada viską jau per tą prizmę, kad nuo bliamba aš nuvažiavau ligoninę, kad man suteiktų pagalbos.
18:37
Man padarė išvalymą mano šeimai buvo labai sunku ir man bus nebuvo labai sunkus etapas, o kažkas sugalvojo nutekint, kaip labai tokį žinai.
Nu tipo.
Lenkiškas arba.
Nu tai pa bajeris, bet realiai tas žmogus, o žinai, kaip yra, kad kas žiūri tavo ligos istorija, tai viskas matosi kiekvienas prisijungimas, koks daktaras ar ten daktare žiū rė jo nu tai mano daktarė matė kitą daktarę, matė ir sesutės.
18:59
Nu tai žinai.
Ir tada, kaip viskas tuo, kuo taip elgiasi.
Santariškes.
Paprašiau suteikti duomenis.
Tada man neparašė, kad man turi teisininkas kreiptis su te nu žodžiu, ten tam, kad tu sužinotum, kas žino tavo ligos istoriją tu turi, supranti advokatas samdytis ai.
19:16
Nu galvoju tiek to, nu tai va leisti pinigus dėl tokio žinojo, kas iš to kitą žmogų iš darbo išmestų.
Na ir k ai nu.
Nu žiauriai žinai, tai va tokios situacijos, bet kaip tu vat klausimą nes vat, kaip tu jautiesi?
Ir jei po tokios situacijos yra labai nemalonios, kai tai liečia sveikatą, vaikus, tavo šeimą, žinai, kiek kartų mano vyrui yra visokie dalykai rašyti bandytas žinai išskirtų ir visa kita, ir visko buvo.
19:39
Aš žinai turbūt mm visą laiką galvoju, kad.
Visur yra žmonės, visur dalyvauja žmonės ir tenai irgi yra į žmonių, kurie yra na.
Savotiškai ir protingi, ir turbūt įdomūs, ir gal daug pasiekę.
19:58
Ir mano artimos aplinkos iš to, kad istorikai pertraukiau, bet yra artimos žmonių aplinkos, žmonių, kuriais būtų vienoj kompanijoj ir aš per kitur sužinau, kad jie ten sėdi.
Taip ir.
Ir tu žinai tu net ne savo skaitai, bet kitų skaitai ir ten tiesiog įsiurbia ta informacija, nes tenai realiai dalinasi.
20:18
Įvykiais, bet tenai nėra tik, kad apple influencerius tenai yra apie Lietuvos eskortą, apie politikus, apie sportą, apie viską.
Ten yra žinai, ten ten absoliučiai viso gyvenimo pletkai vienoj vietoj ir tiesiog ten labai įtraukia tave dėl to, kad tos informacijos tiek daug ir atrodo iš pirmų lūpų informacija.
20:36
Ir dėl to visi žmonės labai įsitraukė ir ten labai pradeda sėdėti.
Ten tiesiog žinau, kad žurnalistai rašo straipsnius.
Ir taip aišku, taigi tenai ten super šaltinis, ten gi viskas tu supranti tenai šaltinis, kuriame viskas vyksta čia ir dabar.
Tai nėra kažkada, o vat tu dabar idėjai kažką tai dabar tave pamatę nufotkino jau yra disko retai, dėl to ten viskas labai greitai vyksta.
20:58
Bet aš galvoju, aš irgi nenoriu per daug laiko skirti visai iš rūdų lavinai, bet iš esmės galiu pasakyti, kad yra ir gerų dalykų.
Tame tiesiog nu ta prasme, kad yra ir gerų dalykų, ir man asmeniškai kaip žmogui tipo vat, kaip sakai, ten žinai ten dėti nedėti.
Kiek čia filmo čia kažką realiai tai dažnai kažką dedant, kad ir kaip tu save nuteikinėti, aš čia galėčiau knisti protą, kad aš niekada apie tai negalvoju, nesusimąstau.
21:21
Vis tiek tu kažką tai dedant, pagalvoji, pavyzdžiui, filmuoju ten, tarkime, koks nors ten mano vaikai, tarkim, yra 7 metų.
Žinai, tarkime, nu aš niekada gyvenime nufilmuosiu, tarkime, be viršutinės dalies.
Nagi mergaitės neturi dar krūtinės, bet negali to daryt žinai lygiai taip pat ir berniukas, nei stengiuosi tik tai sumai, jeigu tik filmuoja, prašau maikę užsidėti, žinai ir jis jie patys jau tą žino, ten žinai būna, pradedu filmų dėl instagramas ku nežinau, ar aš galėsiu maike žinai, nu ta prasme, jie patys supranta ir žino, kaip gali būt, kaip negali būt žinai, ką reikia slėpti, ko nereikia, ir nu jo ir va, tas ir yra dalykas, kad tu vis tiek susimąstai, nes jie tokie Filtrą žinai uždeda.
21:55
O kokia yra simona namuose ir simona socialiniuose tinkluose?
Ar tai yra tavo vaidyba?
Šiek tiek kai tu įjungi kamerą?
Ir esi.
Tokia pati identiškai kokia.
Kaina pažįstamas sako, kad jei ne, dažniausiai sako sutinka, sako blemba.
22:13
Tu mažesnė, didesnė, neatrodai tokia didelė ir stora, ir ir ir labai aš esu apskritai organiškas ir labai žmogiškas žmogus.
Ta prasme, kad aš niekada gyvenime nesu nei pasikėlus.
Aš su visais pabendrausiu pakalbėsiu apsikabinusi, fotkinsiu ir man toksai labai.
22:31
Nu aš labai paprasta, bet aš ir nebandau kažkuo apsimesti tekstai aš neturiu daug influencerių, kažkokių tai draugų, nes dauguma jų apsimetinėja.
N man labai nepatinka tas dalykas ir aš nieko net nesakysiu.
Kai kurie su krizės nustojus bendrauti, nes man labai nepatiko, kai pradeda per socialinius tinklus kalbėti apie tai, kad nu ten, tarkim, pradėjo valgyti, tai žolę žinai ten tik meditacijos panašiai susitinki, geria vyną, viską valgo ir taip toliau, ir tada palauk asmenybės susidvejinimą žinai gaunasi tada, kaip tu gali bendrauti su šituo žmogumi.
23:03
Juo pasitikėti, tikėti, megzti kažkokį santykį, ryšį, bendrystę, kažkokią turėti ir panašiai.
Jeigu tas žmogus labai stipriai apsimetinėja ir po to žinai, kaip atrodo, būna man, nes aš esu tokia gavusi komentarą, kad kažkaip čia jūs čia su visais kažką čia susipyksta.
Tu pas mus labai daug verslų dėl verslo yra dalykų, yra atsitikę, kad su kažkuo nebendraujam mes taip save apsaugome kai kurios draugystės, pavyzdžiui, net neturėjo baigtis, bet jos baigėsi anksčiau, nes aš jau matau, kas bus ir aš nebenoriu laiko investuoti į draugystę.
23:30
Mes daugiau kartais žinai, juokiamės, kad mes kažką socialūs, daromes mes nebendraujame.
Tingi bet labai gerai, kad tas vaibas sutampa žinai, nes per visą vasarą su tam tikrais žmonėm nesusitikom.
Sakau, tu nori, noriu, betingio aš irgi tingiu hainan.
Sav dėl draugų tai draugų mes ant pirštų, neskaičiuojam, kiek tų draugų reikia keli geri draugai ir.
23:49
Virš geriausią draugę nu, kur yra mano patirtimi 15 metų, dabar buvau visą savaitę.
Niekas pamini, tik nežinau, kiek jinai net mano vyras ir aš žinau, kad jeigu kažkas turėtų pas ją prie gerklės su peiliu, jinai vis tiek būtų už mane.
Vis tiek niekam nieko nepasakytų.
24:06
Nu ta prasme nu tikrai yra mes tiek esam praėjusios ir tai 10 metų.
Na kretoj mes vis tiek sugebame metus kartą susitikti, bet aš pastoviai būtent telefono į metus kartą susitikti buvo kad ir 2, ir 3 metus nesimatėm.
Draugystė, kai tu.
24:23
Nežinau gali po 10 metų paskambinti ir kalbėti kaip vakar draugystė, kai tu gali bet ką gyvenime padaryti ir nebijoti, pasakyti, nebijoti kritikos, nes aš turiu gerų draugių čia, bet nu ta prasme Vilniuje, bet nėra taip, kad visom galėčiau viską pasakyti.
Tai man tada tu nu ta prasme, tai yra draugė.
24:40
Taip labai gera draugė, bet aš tą geriausiai negaliu pavadinti, nes nu man ta prasme draugė, bet aš žinau, kad labai daug dalykų negaliu sakyt, nes nesupras dar kažką žinai, o ten nežinau bele, kas gali būt žinai.
Ne o, pavyzdžiui vat, kaip žmogus, kuris nesėdi ir vat šalia tu daug visko dedi.
24:58
Labai nori padėti, labai palaiko, aprūpino, supranta ir ir tikrai nėra tokio žinai pati, kai aš atvažiavau vaistų, kuriam kažkokio turinio davai kažką juokingai padarom, tai po to įsidėti kažką labai supporting visuose dalykuose.
Tai tai tikrai.
Aš kažkaip nu vat.
25:15
Vėlgi kažkoks tai laiko leidimas su kitais, nesifilmuoja nerodai, nes nu jie nėra socialiniuose tinkluose ir jie nenori būti lietuvis.
Pareigybių turėtų privatų gyvenimą.
Taip ir man lygiai taip pat irgi yra buvo pasakę, kodėl jis savo seseriai rodo, kad manęs mano sesės nenori būt socialiniuose tinkluose, jo aš tai aš turiu 2 seses, vienas yra, kam toki taikiam vienas jas yra 10 dieną 10 19 metų vyresnis ir taip, jeigu mes kažkur tai būnam kažką, aš nufilmuosiu parodo nu, bet tai yra jų asmeninis gyvenimas, turi savo vaikus taip toliau, jeigu aš pats filmuoju vaikus ir staiga paklausė, ar galiu nufilmuoti tavo vaiką ir dėti visada dėl kiekvieno nuotraukos video ir atsiklausimas.
25:52
O kaip su psichologe gali papasakoti savo patirtį ir jausmus lankantis pas psichologą?
Šiaip kaip vertini iš viso ar verta žmonėms eiti, nes yra daug žmonių, kurie nukeli nė je ži nai iš išorės, kažkas sako, kad tau reiktų nueiti, jaučia, kad kažkas negerai su žmogumi, o pats žmogus to nepripažįsta ir vis nu kada nors nu kada nors, kiek tau tai naudos davė ir vat.
26:15
Pavyzdžiui, tiems žmonėms, kurie nu kėlinyje tą vat įvykį, kiek tu jiems patartum?
Kreiptis nedelsiant.
Pavyzdys, nes aš taip negražiai pasakysiu, kol nebūna žopa, tai tol ir neini, kai man buvo žo paštu dabar dievui ti, o kai ne aš supratau dar kas baisiau, nes supranti, kaip.
26:33
Yra, kad pasitikėjai tuo, kad reikia.
Psichoterapeuto įvertina ir pasako tau depresija, tau reikia gerti vaistus ir tau yra labai blogai.
Ir jeigu nusi kliniką nu, tai tada tu kažkaip pasitiki, kaip ir žmonija.
Mane nes buvau pas neurologę.
N nu aš turiu į vienas visą gyvenimą ir man labai prastai su ja yra ir aš nuėjau n tąjį kartą, kad man atitaikyti.
26:53
Nu tipo pasakyti, kaip man čia sekasi su tais vaistais ir man sako.
Aš taip atsisėdau ir tai manai sako, aš labai gerai atsimenu, tą kartą aišku, dar tai buvo 3 mėnesiai po mano tėvo mirties.
Tai vėlgi aš buvau išgyvena didžiulį stresą.
Kas iškėlė tuos visus dalykus blogiausius tai didžiulis stresas patirtas, ir tada tu jį biškį už haidian ir tada tau viskas labai stipriai gali iškilti, nes aš vaidinau darbo, mano tėtis mirė, aš juo rūpinausi, kadangi jisai mirė su manim ta prasme.
27:17
Aš.
Ne, ne čia buvo prieš 3 metus.
Ten labai sudėtinga, situacija buvo labai daug, buvo streso, man buvo be proto, sunku iki šiol yra nu blogai.
Bet aš labai daug dirbu tuos klausimus ir va tada viskas ir buvo, kad aš panirau į darbus, kad tie siog nu pabėgai pabėgau.
27:33
Aš tiesiog bėgau nuo savęs nuo visko žinai.
Ir jau buvo visiškas pikas, mano vaistų gėrimo ir taip toliau save be medikamentų sėdėjimo žino skausmo vaistų ir va.
Tada buvo rugsėjo mėnuo.
Aš einu pas tave ir sako nu si mo na, kaip tavo galvos skausmai?
Neseniai jis bandė tabletes kažkokias atitaikyti.
27:49
Ir aš nebegaliu šnekėt, aš tiesiog bliaunu.
Ir tai nutiko tai, kas yra, sakau, nu, man yra labai blogai, sakau, tiesiog greitai aš tau negaliu padėti tuoj skambina psichoterapeutė, kuri šalia dirba, sako, ar tu galėtum priimti labai sunkų?
Paciento žinai sako, nes aš nu nenori jos išleisti, aš nuėjau ten kažką užpildžiau, pripildžiau ir tada gaunu išrašą, kad man depresija, man reikia gultis į kliniką, man reikia, nu žodžiu, ten daug visokių dalykų, tai tada ir prasidėjo aš.
28:13
Kaip reagavai tą diagnozę, bet kai tau pasakė?
Kad tai depresija toks atrodo, žinai, kai ne pats sugalvoja, žinai, kaip žmonės įpratę, man migrena ir man depresija.
Aš ne pati sėdėjau, sugalvojau ant sofos, sėdėdama, kad man tai yra.
Tiesiog aš pildydama anketą, žinai, kai tu pildai tą visas anketas daro tuos visus testus nu tipo.
28:32
Tos depresijos ir aš tada pildau.
Aš supranti, kai tu perskaitei klasėje, kai būna pas psichoterapeutą, užduoda klausimą, tu jį pats atsakai ir tada suvoki eina sau li nis.
Realiai pas psichoterapeutą vaikštau ne dėl to, kad jis tau išsprendžia problemas, o dėl to, kad tau jis užduoda klausimus ir tu pats sau juos atsakymus, klausimus, jo ir ta prasme ir aš taip sėdžiu supranti ir pildau anketą vienas 2 3 5 klausimas, aš suprantu, kad mano visi atsakymai į blogį yra, nes aš pati sau tuo klausimu nesidomiu, neuždavinėja jau, nes aš nevaikštau nei pas psichoterapeutus, nei dar kažkas tiesiog buvau savo tam skausme.
29:04
Kažkur.
Nebuvai pagalvojęs apie tuos klausimus, kad juos reikia iš.
Viso, aš tiesiog taip jaučiuosi, žinai, nu, mes visą laiką turime savo pasitenkinimą.
Jo, jo tai jo ir tada tai buvo žinai, kad pasakė, kad blogai.
Na ir tada prasidėjo žinai klinika tabletės psichoterapija, taip toliau taip toliau žaidi su puse metų gėriau tik antidepresantus.
29:25
Žinai, aš mačiau dabar vat sausio mėnesį.
Kaip dabar vat nutraukus antidepresantų, jautiesi geriau ženkliai negu.
Tada, kai buvo kad.
Vat irgi vat apie tas žinutes vat kai sakiau, kad asistentė kartais atsiunčia žinai pasijuokti.
Tai taip buvo, kad aš pasidariau.
29:41
Aš pasidalinu tokiom patirtim antidepresantas yra laikinas sprendimo būdas.
Taip sutinku, kad yra ligonių, kuriems to reikia visą gyvenimą.
Tai yra ten be polinis sutrikimas, dar kažkokie sutrikimai.
Žinai, kur tu na be medikamentų, tiesiog tu negali gyventi.
Taip gavosi, kad aš.
Pati sausio mėnesį.
29:58
Aišku, tai buvo ir dėl svorio.
Aš labai stipriai sugalvojau, kad nu aš norėčiau, nes aš pradėjau domėtis, kiek tai gali veikti mano augantį svorį.
Labai daug buvo nuomonių, kad veikia mano psichoterapeutas sakė, kad neveikia, bet aš nusprendžiau pabandyti, žinai, tai yra ir svoris, ir tiesiog kiek galima kiekvieną dieną tabletės tave dėti nu ta prasme RN nu tai kiek aš čia dabar tai teisės, tai turi baigtis.
30:19
Dalykas migrena man gaila pablogėja gerinti interesantų, nes pablogėja labai stipriai dėl to, kad aš buvau visiškai skausmuose vertime ir taip toliau, kai mečiau, bet aš tiesiog iškentėjau.
Man padėjo sportas.
Tai aš tada tuo metu sugalvojau, kad man reikia mes tam tikri santos pradėti sportuoti, pradėti geriau valgyti, tiesiog susiimti ir pradėti rūpintis savimi, nes aš buvau pamiršus save.
30:41
Ir viskas ir nuo sausio pirmos dienos aš išėjau į stadioną tenerifėje ir pradėjau vaikščioti grįžus pradėjo lankyti boksą, tada pradėjo eiti, pasitrinti, vieneri, sportuoti nežinodama to, bet tada aš buvau jo klientė, jos vasari kova, bet ačiūdiev, kai visa tai vyko, tai aš buvau balis.
30:58
Žinai, man pradėjo visos moterys rašyt nebegrįžo pas jį.
Žiūrėk, kaip liko skolingas man, bet iš jų neprašiau tik pinigėlių ir galvoju tiek to, jog buvo žiauriai juokinga, nes man pradėjo moterys rašyt žinai, kad tipo čia prie jūsų ir nelindo, sakau ne aš per daug stipri ir mano santykiai per daug geri.
31:15
Buvau, aš nebuvau silpna ir nes jis ėmė silp na.
Žinai tokius grobuonis ir tipo davai nu blem.
Aš niekada nepasakok, man su mano vyru blogai žinai 3 vaikai, aš su vaikais eidavau į sportą, tai nu, ką jis ten žino, jaučia pagalvoję šitos.
31:32
Jei žinai, palieskite tavo svorio temą, nes kelis kartus užsiminė ir tu taip juokingai pasakei, kad per kamerą atrodo, tai tu žinai, kad per kamerą visą laiką prideda 10.
Kilogramų.
Tai nesuprantu, nu tai blogai, kad jie nesupranta, gal jie savęs kameroje nemato, bet tikrai prideda svorio.
31:48
Aš net pats kitose laidose matau, kad mano žandukai po pasipūtę yra.
Atrodo, pavyzdžiui.
Tikrai čia atrodo galingas didelis šuo.
Žinai, tu visai neseniai parašė tokį įrašą.
Niekada nemaniau, kad sverdama tiek, kiek dabar sveriu, jausiuosi tokia graži pasitikinti savimi ir laiminga.
32:04
Ne svoryje esmė, kokios buvo didžiausios kliūtys priimant save tokią, kokia esi dabar?
Matai, kaip yra, kad tas svoris irgi?
Masinu, kai pirmą kart pamačiau, kad aš, nes aš labai ne sverdavau.
32:20
Aš tiesiog kažkaip gyvenau, gyvenau, gyvenau, gyvenau, žinai ir prieš 2 metus sugalvojo užlipti.
Man atrodo, kad prieš 2 metus užlipau ant svarstyklių pamačiau svorį, kokio gyvenime nemačiau, kad svarstyklės dubajaus viešbutyje sugedusios žinai.
Tada, kai ne aš.
Negu.
32:36
Ieva 105 žvaigždučių viešbučio svarstyklės čia specialiai žinai, tu pats puikiai žinai, koks yra kūnas va dabar, pavyzdžiui, mano tas svoris, o ne realiai, jeigu aš va taip, sakyčiau, kiek aš sveriu, tai realiai manęs netenkina šitas kilogramai, ar ne?
Bet nu visai kas kita, kai tu sportuoji ir turi tuos kilogramus, nes nuo labai sunkus tas svorio metimas yra ir aš dar turiu tikrai tikslų ir visa kita, ir žinau, kad man pavyks iki metų galo.
32:58
Tai tikrai ir ir ta prasme.
Tai dabar duodi pažadą čia laidoje, kad iki metų galo tau.
Pavyks.
Pavyzdžiui, tu sau pažadą.
Mažiausiai kas yra n netektas išeiti iš to l rūbų dydžio į tą temą pagaliau, bet aš sakau, aš tiek sveriant, nesportuojant, kaip aš atrodžiau ir kaip dabar.
33:22
Šikna atsistojo žinai pilvas plokščias kojos stangresnė stumia man tinka ir patinka.
Aš jaučiuosi seksuali, aš jaučiuosi graži ir man viskas yra ok.
Ta prasme gali būti mažiau, bet dabar jau aš pasitikiu savimi.
Aš nesiparinu užsidėti trumpą suknelę trumpus šortus.
33:38
Aš puikiai jaučiuosi su maudymuku ir taip toliau, nes aš buvau pradėjusi, nebegeria nebesijausti gerai.
Perkūnas buvo ne standus.
Standus žinai ir ir ta prasme valgiau žinai, iš tikrųjų beleka, bet kiek aš atsisakiau gliuteno ar laktozės?
Man labai labai stipriai pasikeitė.
33:54
Žinai visas savijauta, nes aš kalti žinai, kaip.
Į pavalgai ai tai čia gal dažniau nei šviečiamoji per daug, jei ne laiku, tai per vėlai pavalgius.
Tai visą laiką sugalvoji kažkokių tai dalykų.
O aš kai kovo mėnesį man pasakė, jūs turite celiakija, nes kas yra ne tai, kad netoleravimas gliuteno, bet liga tai turi celiakiją ir turit netoleravimą laktozei ir man toks tipo.
34:17
Nuvažiavau į parduotuvę, ėjau per visus skyrius, ką čia pirkti?
Žinai, nes nu tipo labą dieną žinai, viską turi pakeisti mano šeima.
Dabar irgi, kadangi nu gaminu, aš tai vartoju pieną.
Beveik nieko.
Taip išeinu, nes vartojant pieną be laktozės sviestas be laktozės be gliuteno miltai ir viskas yra puiku.
34:35
Tu atrandi produktus, kurie gali būti ir jie yra geresni, ir aš džiaugiuos.
Manau, visa šeima valgo geriau.
Labiau dėl sveikatos.
Labai dėl sveikatos nu žinai, pavyzdžiui, dabar 4 už tai užlipau ir nutiko į užlipau.
Nu jau buvo toks, kad užlipi 4 aukštą ir jau toks.
Kas čia per nesąmonė su vaikais, į kokį žygį kažkur, pavyzdžiui, kokiu dviračiu važiuoti 10 km iki palangos pirmyn atgal iš kunigiškių užtenka?
34:58
Dabar nuvažiuoju, ten kilu, noriu toliau važiuot, žinai, nu šitie dalykai mane veža, ta prasme jau neveža, kad aš galiu daugiau, kad turi daugiau ištvermės.
Žinai, nu tiesiog pasaka žinai ir aš niekada nebuvau užsikabinusi sportuoti.
Man aišku, kikboksas žiauriai daug tos ištvermės duoda ir aš tiesiog laukiau va šią savo rytoj vatais vėl atgal grįžtu, tai man tiesiog net šiurpuliukai eina, man aš kaifuoju nuo to žinai, ką aš darau.
35:20
Ar atradai tokį jingyang savyje tu atradai ramybę tau dėl savo išvaizdos ramu ir dabar nebe stresuoja.
Nes anksčiau niekada nebus gerai, niekada niekada vat, kaip tu sakai va, kaip gaila tipo vat nu vat pagimdė vaikus, tai jo aš matai, aš maitinau savo 3 vaikus savo pienu.
35:41
Prasme, aš su va taip traukia pieno tą pusę valandos kas 3 val.
Traukia pieną ir tai per tą vienas traukimą.
Aš nežinau, ten turbūt štuką kalorijų palikdavo, nes aš suvalgydavau chalvos pakelio vaflių 3 pakelius.
Tada aš ir jau kaip nenormali, aš belekiek daug valgiau, geriau tempiam 2 kilus, žinai 2 kilo mažiau nei dabar ta prasme, o ten žinai, kur tu neva, tokia bidonai buvo ir aš maitinau tą savo vaikus, man buvo žiauriai gera tą daryti ir ir kažkaip po to, kai mečiau toliau lygį ir toliau jį jonu, tai normalu, tai skrandis išsitampęs žinai.
36:12
Pripratęs vartoti, nes tau reikia bemiegės naktys visa kita žinai.
O klausyk ką tu patartum merginoms, kurios susiduria su tokia pačia problema ir turi viršsvorio ir dėl.
To stresuoja.
Kompleksuoja.
Pateisinimų sau ieškoti priežasties, nes aš lygiai taip pat, kaip ir kiekviena kita moteris sakau, nuo pirmadienio sportuosiu lygiai taip pat.
36:33
Aš sakydavau, kad ten žinai, aš gi nieko nevalgau.
Tu pagalvok, kiek makaronų vaikų dar baigei arba kiek tu žinai ten užkandai arba kiek tu savaitgalį baliavoja, išgėrė ir kaip tavo medžiagų apykaita sulėtėjo?
Žinai, nu ta prasme čia tiek daug žinai dalykų.
Mes labai dažnai, nu kaip pasakyt, ne atsisukame į save ir taip sakom tik tai, kad viskas yra gerai.
36:54
Rinka įtakoja žmones.
Būtent.
Tam grožio kultui ir dėl to, kad ir dėl to, kad žmonės va tu sakai, nesiteisinkite, pradeda teisintis kitiems ne sau, bet kitiems teisintis.
Kad.
37:11
Lietuvoje labai daug nuostabių dalykų, bet kas liečia tą grožio?
Kultas yra be proto išpūstas, bet ir aš tikrai nuoširdžiai pasakysiu, kad aš šiaip tokia esu, kad aš labai daug merginų žaviuosi, žiūriu ten ir vakar.
Pavyzdžiui, stovi mano ten vaiko klasiokės mama na jinai tokia kų dažnai nusveria COM 5 sukilus žinai ir aš žiūriu, nu pavydžiu nu, bet žinai, aš baltai pavydžiu ir aš nesiparinu prieiti ir sakyti.
37:32
Kaip tu gerai atrodai?
Jūs darot.
Ne genetiškai tokia yra.
Ką jūs darot?
Čia vat irgi aš ir su savo, pavyzdžiui, abu kikbokso treneriu sužinai šnekėjęs ir sukuriama ten va tokia vai dažnai pas ją irgi vaikšto influencerį pas jį skubiems kūnai tiesiog tokia sakau ryški rajone, bet sako, nieko nedarėm bele, ką valgo, sako ne genetiškai, tokia yra, sako jai būti fitneso modeliu užtruktų ten sako 2 3 mėnesius su manim žinai tau sakome, tai būtų arba daugiau, sako, nes tu visai kitokio, nu tokia žinai esi nu ir tiesiog tai va tas gal yra priėmimas, ne tai, kad kokia tu esi, nes tu istorijai.
38:06
O kokia tu esi genetiškai savo genetiką tiesiog priimti?
Žinai ir ne aš aš to ko nepriimu, aš geriau pakoreguosiu žinai, bet ką tu priimi, tiesiog su tuo susigyventi, nes nu kai kurių dalykų tiesiog negali pakeisti.
Aš, kaip, pavyzdžiui, svėriau tam duos žiūriu nuotraukas.
Manau, vis tiek ranka buvo stora, nu tai vis tiek buvo labai panašiai, kaip dabar žinai, nu genetiškai, t tiesiog tą dan k yra tokia žinai, nu tu juos nusipjauti tai.
38:29
Nu kai kurie dalykai yra genetiškai tokia ir tu nepakeisi, o ką ką gali pakeisti, ir jeigu tau tai nepatinka, tai tada gal laikas yra susiimt, kad po kaip ir aš padariau žinai, nes man daug kas sako jos būtų čia tiek parai 5 kartai sportas.
Tai va tu čia taip čia vos ne maistą pradėjus verta dar kažką ir tas maisto svėrimas irgi buvo ne dėl to, kad aš čia pradėsiu sverti.
38:50
Dabar kiekvieną dieną kiek aš ten ko įsidėjau, man reikėjo savaitės vertą maistą, kad aš suvokčiau, kad mano skrandis yra ne tokio dydžio.
Žiūrėk, aš, pavyzdžiui, darau valgyt vyrui, nu tai padedi sau ir padėti vyrui, bet jisai taip yra, aš tom ke lis ra met ro, aš tuom tik, kodėl tu būdama metro 60 norėdavo numest svorio tiek pat suvalgo arba daugiau žinai, tai aš labai pradėjau tą daryti, valgyt mažiau nei vyras, jeigu mes kavinėje valgom užsisakom kažkokia porcijas.
39:16
Stengiuosi jam palikti žinai nu ta prasme daugiau, dėl to viskas gerai.
Mane myli tai jo, bet labai svarbu tą dalyką padaryt.
Pakalbėkime šiek tiek apie jus su vyru, bet iš verslo pusės, nes čia labai įdomu tas jūsų tendemas ir.
39:33
Vis tiek nemažai porų versluose pykstasi nemažai ir išsiskiria dėl tų verslų ir šiaip sunku daryti verslą.
Kartais žmonėms iš viso sunku šalia vienas kito dirbti, o jūs kartu darot verslą.
Kokia yra jūsų paslaptis nesusipykti, o jeigu pykstatės, tai dėl kokių dalykų ir kaip susitaikote?
39:53
Kaip ir stengiuosi, kad asistentė atsakytų žinutes, kaip stengiuosi nematyti komentarų, kaip stengiuosi tą na daryti ir visa kita lygiai taip pat aš stengiuosi susikurti tokią aplinką, kuri man darbinė aplinka.
Būtų tinkama ir priimtina su vyru.
Tai kaip pavyzdys mane erzina būti vienas kabinete, kai dirbama, ne, aš tiesiog neturiu kabineto.
40:12
Aš galiu atsigulus dirbti ir man faina, nes jam reikia kompo žinai ir mes nesėdim vienas kabinete mane užpisa, jisai nu aš ateinu pasitarti, mes pakalbame, viskas yra gerai.
Pavyzdžiui, man anksčiau atrodė, kad faina sportuoti kartu žinai nu, bet tada galvoju, dirbam kartu, gyvenam kartu ir sportuot kartu ne mes turim turėti atskirą laiką kartu tai nuvarom, kokius ten aš esu, perfekcionistė mane erzina, nes visai neteisingai ką nors daro žinai ir ne taip reikia, tai aš pasistengsiu.
40:35
Aš pasirinkau nebūti kartu ten, kur mane erzina, ir tada viskas yra gerai, nes kam save kažkaip kitaip?
Nu sąmoningi sprendimai.
Tiesiog sąmoningi sprendimai nebūti ten, kur tos situacijos labai nervina dėl kažkokių susitikimų ir ne aš visą laiką stengiuosi argumentuoti, tarkime, atidaro dar vienas parduotuvę.
40:54
Sakau argumentų, dėl ko mums to reikėjo.
Jis pasako savo argumentus, aš pasakau savo argumentus ir tada jis sako.
Nu jo gerai tu sakai.
Žinai, bet moka, bet moka nusileisti.
Tai yra labai gerai, nes žinai vyrai būna tokia, dažniausiai savo.
Pažiūras gerai argumentuoja.
Mokė pagrįsti savo mintis.
41:11
Nes ta prasme aš pasakau logiškai, nes jis yra labai stiprus, maksimalistas.
Labai na aš esu maksimalistė ir jisai, bet jis yra toks, kaip beprotis maksimalistas realiai, jeigu ne jisai mes tiek nebūtume pasiekę, bet jeigu ir aš mes nu irgi daug ko nebūtume padarę, tai mes tiesiog vienas kitą.
Papildom kad taip gaunasi, kad jisai sugalvojo dar vienas kažkokią krizę idėją.
41:29
Aš sakau, pagaliau biškį stoti, nes aš neatlaikysiu mano paskutiniai pasakymai jam vat ir buvo, kad nes kaip ir turėjome pasirašinėti sutartį, žiūrėk, sako, klausyk.
Ką tu manai apie mano psichologinę sveikatą nesakau, aš neatlaikysiu, man per daug sako, man tu man sakau, man dabar yra per daug, kodėl mes turime dar daryti nu?
41:47
Dabar. 6 dabar dabar persikėlė į dar didesnį sandėlį.
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.
42:08
Ir, jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinių Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt.
42:25
Klausyk, kada čia viskas prasidėjo?
Tai čia viskas prasidėjo prieš 4 metus.
Ar gali papasakot pradžią.
Na, gerai tu esi influencerio tu užsiauginai realiai savo sekėjus tiesiog dėl to, kad trynukai gimė.
Pradėjo visai įdomi.
Bet realiai realiai buvo įdomu tai istorija, kad trynukai taip, jis istorija, trynukai.
42:47
Tu pajautei, kad tave seka ir pradėjai, kaip sugalvoja iš visų šonų ati da ry ta prasme nu vat.
Mano klausimą, kadangi visa socialinė medija yra labai pilna, gali būti ir nugali, galimai yra pilna visokios informacijos, kuri galbūt ne iki galo, teisingai ir taip toliau.
43:05
Tai man tiesiog atėjo prieš tuos 4 su puse jau metų gaunasi jau kaip ir su puse metų.
Tai kiek daug jau tai tiesiog atėjo toksai jausmas, kad aš nebenoriu, kad man kažkas aiškintų.
Per gaires žinai viską, nes aš dabar aš noriu pati taip, kaip iš tikrųjų yra, o ne dėl to, kad man parašė, kad tas kremas labai geras ir aš pradėjau suprasti, kad aš nebenoriu reklamuotis.
43:26
N paimsiu paprastą pavyzdį.
Dar vienas kremą aš naudoju tą kitą iš tos kitos reklamos, kuris man tiko ir patiko.
Toks daiva nr ir kažkaip labai labai labai natūraliai, kad tai nebuvo tikrai aš tau pasakysiu prieš 4 su puse metų metų.
Mes tikrai negalvojau, kad mes būsim akropolis ir visą akropolį mūsų norės, bet tikrai negalvojau, kad turėsim žinai.
43:43
Ką jūs?
Sakote mano sesė mano, kad savo namuose kambarį padarysime į tokį darbą mes negalime dirbti tenais.
Mes galvojam, kad atidarysime šopa, nes nu žinai, kaip jeigu dabar, pavyzdžiui, turėtum, tu gali pažiūrėti pavyzdžius, kiek aš su prekiauja, kas kam eina, ką pardavinėja, taip toliau visa tai visa tai buvo iš mūsų namų buities, iš mūsų namų vonios ir taip toliau.
44:06
Ir ir toksai buvo nu nežinau, nei ką, nei kaip čia paminėsiu 100 pem prekių pradėjom dabar 4, 1000.
Turim ir toksai žinai taip pat sesės kambary.
O jūs jūs iš karto už jus nedirbo dropshippingo iškart už pirkėjo prekes.
Iš savo pinigų.
Na tai, kaip ir mes, labai mes ir kruopščiau nedirbam ir mes visą laiką viską siunčiame iš mūsų, nes pas mus labai daug skirtingų prekių ir jas visas reikia sudėti vienas dėžę.
44:31
Vienas dalykas kitas dalykas, mes tik būnant vietoje galima užtikrinti kokybę nuo a iki zet.
Man netinka, kad kažkas kitas viską.
Žinai pati pradžia turėjo turėt kažkokių santaupų, kad rizikuoti santaupomis ir užpirkti prekes.
Ir, sakyt nu, bandom išleisit, kiek koks buvo pats pirmasis investicinis kapitalas, kurį išleido prekėms?
44:52
Žinai, kaip buvo, kad mes iš pat pradžių didžiausias užsakymas.
Tai buvo iš australijos vaikiškų indų, su kuriais mūsų vaikai užaugo.
Tai tada aš atsimenu lengvatų, turėjau aš ten tarkime iš savo informacinio užsidirbu pinigų.
Labai žinok, gal apie 10000 tai nebuvo kosmiškai didelė, kažkokia tai suma ir aš einu.
45:11
Tada darėme australija.
Pavedimą užtruko 7 €100.
Žinai ir aš taip galvoju taip sakau mingi.
Manau tu jeigu sakau, nieko neparduosi nu tipo žinai, kai tu nieko nežinai.
Ir toksai buvo nu kaip čia, ką čia daryt, čia kažką kažką kažką žinai ir kaip po to galvoju, blemba po to, kai jau ten puošiam 1000 tuos pačius lynus žinai užsakinėjom nu ta prasme, kaip viską žinai greit išaugo, bet užsakėm tą žinai, mes viską padarėm, pas mano sesę, mes mes kosmiškai greit išaugom, nes mes atidarėm pas sesę kambarį.
45:38
Kitą dieną buvo sesės koridorius, kitą dieną buvo sesės miegamasis, jūs tiesiog mes per savaitę užaugom taip, kad mes išsinuomojom.
Sandėlis 100 kvadratų per savaitę.
Viskas viskas viskas tiktai iš instagramo tie žmonės.
Į 4 val.
Vakaro ir iš pradžių taip žinai ten pirmos minutės žinai, nežinai, kas čia bus žinai ir taip vakare pem užsakymų ir toks po žinai nu tipo kaip kitą dieną vėl ir tada, po 12 val.
46:06
Sėdžiu ir pakavau su sese, ir mano vyras sėdėjo su vaikais su kompu ir vaikam buvo 3 su puse metų.
Ne ar mažiau 2 su puse tai jeigu dabar 4 su puse metų 2 metai vaikams, jie namie yra karantinas, jisai viską ten keldavo puslapį, pats viską jisai darė.
46:22
Taip, vyras prie kompo su vaikais.
Nu vaikai 2, 3 vaikai, dvejų su puse metų, o aš pas sesę važiuodavau ryte grįždavo pirmą nakties pati studijavau, nes mes neturėjome nei sutarčių su omnium, nei sudegini su niekuo amžinai.
Taip vakare naktį dėdavau 1 val.
46:39
Grįžtu nakties atsikelti ir vėl važiuoja.
Po savaitės supratau, nu jau ne nu ta prasme.
Aš turiu vaikais rūpintis.
Nu tai vaikai neina į daržą, nieko nutartų nesąmonė.
Jo ir tada visai ne pirmą darbuotojo po savaitės, tada po arvi savaičių dar vienas tada dar vienas žodžiu žiauriai greit išaugom.
46:57
Dabar 2023 metais jūsų apyvarta siekia 3,1 milijono eurų.
Tai man tiktai vienas klausimas kyla, kokį turite tolimesnį tikslą, kokią jūs turite viziją, kur tai gali augti?
Turim daug vizijų iš tikrųjų galiu prasitarti, kad tai yra užsienis.
47:18
Ir jau netrukus prasidės šiais metais.
Latvija ar Lenkija, kuri kaimyninė šalis, bet jūs šaunuoliai, žiūrėk, iš visų elektroninių parduotuvių, kurias turi influenceriai.
Tai jūs esat vieninteliai, turbūt kurie yra visuose prekybos centruose?
Matai, kaip yra, kad mūsų yra?
47:36
Kodėl jis pasirinko tokį kelią?
Pavyzdžiui, natalija, man atrodo, jinai turi sandėlį parduotuvę ir tik tai internetu viską prekiauja sykį irgi, man atrodo, turėjo būti ką kažkokį po to uždarė.
Aš net nežinau, iš tikrųjų nėra taip matoma, o jūsų tai tikrai akivaizdžiai.
47:52
Matome akropoliai.
Irgi su vyru sudėtume dviese ar ne?
Nu arba ne dviese, arba tiesiog sudėtume visą laiką sandėlyje.
Bet kas tada būtų nuo ryto iki vakaro turėčiau skalbt nu žinai, nu, aš nenoriu to nori atostogauti, aš noriu būti su vaikais, aš nesu apsistačiusi, belekiek žinai žmonių, aš labai noriu turėti gyventi gyvenimą ir aš nenoriu.
48:13
Aš noriu ir padirbti, bet ir gyventi gyvenimą, ir aš žinau, kad tikrai nei ten vienas, nei kitai, kurią vardina, jiems nėra lengvi tiek gyvenimui, nebent jos taip, gal gal ir yra kitaip, gal man kitaip atrodo, žinai, bet tikrai jos dirba.
Labai daug, jos yra labai tikrai ir protingos, ir darbščios, ir ir ta prasme tikrai naujos, labai daug padariusios yra tiek vienas, tiek kita, bet galbūt mūsų šiek tiek yra kitoks požiūris į verslą.
48:36
Mes žiūrim, kaip apskritai brendą nume jų parduotuvės stovi ant jų vardų.
Mūsų yra jau kas kita mūsų ir asimetriško, pas kurį galbūt už savaitės galėčiau tau pateikti pasiūlymą nupirkti mūsų verslą ir mes galėtumėm ir pinigų išvažiuoti į tenerifę namą ir gyventi supranti, mes šiek tiek kitaip žiūrim į apskritai tą verslą apie jo tvarumą į.
48:57
Pas mus kitoks modulis žinai yra pas mus nu neina viskas tiktai vienas akcijom pasiūlymų.
Nu kažkaip nu tiesiog kitokie tie verslai mes galbūt žinai, kaip aš pasakysiu, kai man sako influencerio šopos nu, mes jau biškį iš to noriu išeit žinai, nes ten vis tiek influencerio pas mus viskas yra ant to, o pas mus toks yra brendo auginimas parduotuvių tinklo jo auginimas žinai ir mum kai jau susisiekė iš kitų šalių.
49:23
Nežinau, kaip jie mus randa, bet jie nori franšizės turėti, žinai savo šalyse mūsų parduotuvėse.
Mato mūsų, kaip mes stipriai auga, kokie mes esam stiprūs, žinai ir nu labai kažkaip tai džiaugiuosi, kad mes būdami iš tokios mažos šalyje, žinai ten, pavyzdžiui, kokį nors ten atstovaujama Brazilijos vienas brendą visą europoj po 3 metų kartu.
49:43
Nu tai yra daug žinai ir.
Kažkaip kuo toliau tuo labiau augame ir mes visa tai darome labai rimtai kita linkme.
Dabar jau, kai yra tiek parduotuvių.
Tu stipriai jauti savo įtaką iš socialinės medijos pardavimams, jeigu tu, tarkim, nustotum savaitę daryti storius.
50:02
Vis tiek aš nuoširdžiai pasakysiu, mes samdome ir kitus influencerius.
Didesnis už mane influencerius ir būna nulis pardavimų nulis.
Nu ir man tada nesuvokiama nu tipo nulis ne vienas, ne 2 0 ir toks tipo kaip.
Kaip mes kalbam apie visus verslus, vis tiek tai generuoja kažkokius tai pinigus ir tai yra finansai ar ne tu užsiminei, kad tau nereikia hermes tašių, bet vis tiek vairuoji gerą mašiną, turi vardinius numerius, vis tiek atrodo.
50:30
Šiek tiek.
Prie tokių parkingo šitų kelių.
Mano vyras žino, jog žinai aš visą laiką važinėjo, aš vargstu, kad.
Išvažiuoju.
O čia jo mintys buvo ir dar vienas yra nupirkęs, kurie panašūs yra ir genai mūsų simetrija, ir jis taip, aš turiu dar vienas tokius numerius.
50:47
Šiaip iš esmės jūsų šeimos požiūris į į pinigus, koks jisai yra?
Iš tikrųjų dėl to aš labai tokia sužinai.
Labai džiaugiuosi, kad vėlgi mes nu normalų vyrą turiu.
Kai tu procentaliai vertini savo galimybes, nes žinai, tas toksai yra kaip pavyzdys, ar ne.
51:07
Nu koks nors nežinau, ten vyks džiovintuvas, kuris kainuoja 6 €100 ar ne?
Aš jo neturiu, nu aš turiu tokį pačio galingumo tokį patį tiesiog dvigubai pigesnį ir nu man nereikia to daikto vien dėl to, kad jis yra toks daiktas.
Žinai, jo ir tas toksai jo yra, tarkime, taip, aš turiu grandinių ta šiu ten batai pas med rašė ten diržai yra brendiniai, bet trumpai man yra įtraukti ir aš galiu prasme, ir zara, ir visi Lietuvos būti kėlė ir taip toliau, ir aš nešioju tuos rūbus iš tų parduotuvių.
51:34
Su vyru diskutavom, kaip tik vakar šitą dalyką sakau, žinai, sakau vat.
Aš galiu palyginti dubajų tenerifę, dėl ko man labai patinka tenerife, nes aš negaliu vaikščioti su briliantukais su timpom.
Beje, vienas dieną sugrįžus, kurią ant galvos ir jisai, ir visiškai nesiparinti, ir aš esu tas pats žmogus, kuris nuvyksta į dubajų ir tu užsinori, ir tu nori role qso, nes tavo aplinka tokia ir lietuvoj labai labai stipriai yra tas dalykas, kad tu užsinori čia yra toksai psichologinis dalykas, užsinori ni mas, kad tu.
52:03
Nejauti spaudimo ir aš, ir aš aplinkos.
Pavyzdžiui, tokio teisimo, na, kaip pavyzdys, tarkim.
Ta pati tašė, ar koks automobilis, ar kažkas tu sakysi, ką aš?
Žinau man.
Man gerai ir maišas rankoj sakys, nu ką tu kokį maišą tau reikia čia normaliai hermes a pirkti, ką tu čia?
52:24
Žiūrėk, nu tai vis tiek uždirbi.
Man tokios parduotuvės įvaizdis viską ir tu tipo tada tave į vos neįtikina aplinka, kad tau reikia pagal statusą, turi tuos dalykus, kurių gal tau net nereikia.
Ne tai vat as ir aš, tarkime, važiuoju tenerife.
Galiu vežtis tą vienas žinai, paprasčiausia tašiuką ir pravaikštos 3 mėnesius ir net nėra kažkokios tai minties kažkokį turėtų.
52:45
Varai dubajų per dieną 3 stačias pasakyti tiesiog čia ir aplinka žinai, kokioje tu esi, dėl to man gal taip ir traukia.
Labiau patinka.
Simona ačiū tau labai tai palinkėsiu, palinkėsiu tau stiprybės toliau atlaikyti visus įmanomus.
53:01
Kažkokius tai gandus, kad tavęs tai neliestų, palinkėsiu sėkmės, tau sporte kovoti su savo demonais kokiais nors ir tiesiog mylėti save.
Kokia esi ir palinkėsiu kuo greičiau išsikraustyti į namą į savo svajonių namą ir.
53:21
Ir tam svajonių name patirti tą laisvę, kurios taip nori.
Išsikvietė ir žodžiu.
Ir aišku sėkmės užauginant šitą vilkolakį.
Nematau ką čia pirmą kartą žino kallasu dantis taip nebuvo. 2 dieną turiu tai vakar.
53:41
Tai ačiū tau labai ačiū visiems, kad žiūrėjote, nepamirškite uždėti laiko parašyt komentaro ir, aišku, paspausti mygtuką, prenumeruoti su jumis susitiksime jau kitą savaitę iki.