Nuoširdus ir gilus pokalbis su kunigu Ričardu Doveika, kuris papasakojo apie gyveno prasmę, laimės paieškas, pinigų vergystė ir kapitalistinio pasaulio ateitį. Aptarėme Olimpinių žaidynių atidarymą bei tikėjimo esminius pagrindus.
Video
00:00 Pradžia.
01:13 Reakcija į Olimpinių atidarymą.
06:27 Kokia ateitis laukia su woke kultūra?
12:51 Tapimas kopija dėl gyvenimo kokybės.
15:35 Kodėl sunku atleisti?
20:02 Pirmi žingsniai, kaip atleisti.
22:10 Pasitikėjimas, bendravimas.
25:33 Kritika, dėl ko žmonės apkalba?
30:47 Kaip neprarasti gyvenimo prasmės kapitalistiniame pasaulyje? Saikas.
35:06 Socialinis spaudimas.
38:46 Pasirinkimas tapti kunigu.
43:46 Bažnyčios pasirinkimas pagal tikėjimą.
45:19 Krikštas, krikšto tėvai.
53:25 Religinis rūpestis, krikšto tėvų vaidmuo.
55:06 Kaip elgtis bažnyčioje?
01:00:05 Gyvenimo patarimas.
01:02:08 Atsisveikinimas.
Laidos pokalbis:
0:01
Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą neprenumeruoja mūsų kanalo.
Jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudę s apskritai mygtuką.
Na, o jeigu jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų bent jau širdutės.
0:19
Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti ačiū jums labai aš turbūt norėčiau pradėti mūsų pokalbį nuo.
Pasaulio naujienų ir.
0:35
Aš pats mėgstu sportą, jūs žinot, mes susipažinom prieš gerus 7 metus ir aš buvau aktyviai įsitraukęs į sportą ir nesenai praėjo olimpinės žaidynės.
Man tiesiog įdomu, kaip jūs sureagavote į olimpinių žaidynių atidarymą?
0:53
Aš labai dėkoju pirmiausia, kad tiesiog pakviestas pasibendrauti, pasikalbėti.
Labai džiaugiuosi, kad tie septyneri metai yra gražaus, bendravimo ir matymo, ir vienas kito palaikymo tose veiklose, kuriose mes esame.
Tai ir parodo, kad tie skirtingi, kad to neaiškumai gali labai derėti, kai centre yra yra žmogus, jo sveikata, vidinė, išorinė sveikata.
1:13
Dėl įvykių, kurie įvyksta kiekvieną dieną, mes dabar iš tikrųjų esame visuomenė, kuri gyvename jau turbūt daug metų tiesioginio eterio metu mes kiekvieną dieną nubudę iki tol, kol einame miegoti visų socialinių tinklų arba medijos pagalba.
1:29
Informacinių šaltinių pagalba mes galime tiesiogiai stebėti įvykius, vykstančius visame pasaulyje ir tiesiogiai stebėti ne tik tai, kad informacija, kad tai ji buvo ar bus, bet tiesiogiai stebėti.
Bet aš manau, kad daugelis, kurie įvertino vienokius ar kitokius.
1:46
Olimpinių žaidimų atidarymo momentus jie yra verti dėmesio gilioms, giliems pamąstymams.
Iš tikrųjų, kai mes kalbam apie pagarbą, kai kalbame apie tolerantiškumą, kai mes kalbame apie skirtingumą, kai mes kalbam apie gebėjimą, kad visiems yra vietos, kad mes turim vienas kitą gerbti vienas kitą, vienas kitą, saugoti vienas kitu, didžiuotis, palaikyti, paremti vienas kitą ir ir paskui pamatyti vienokius ar kitokius vaizdus, tai man šiek tiek prasilenkia.
2:17
Su tom labai gražiom deklaracijom.
Labai stipriai prasilenkia, nes tie, kas organizavo ir žinau, aš manau, kad ir jūsų klausime slypi detalę dėl paskutinės vakarienės parodijos, kuri iš tikrųjų buvo labai neskoninga.
Labai primityvi lėkšti ir iš tikrųjų tie, kas tai?
2:36
Organizavo ir darė turbūt žinojo, ką jie daro ir puikiai suprato ir paskui gi iš iš daugelio žmonių, kurie dalyvavo toje scenoje, sakė taip.
Mes puikiai suprantam, ką mes darėm, ir ir supratom, kad tai mes parduodam.
Ar laisvė parodijuoti tai.
2:52
Už ką kitas šiandien netenka gyvybės.
Yra to paties lygmens elgesys, diskutuočiau, esmė yra, kai mes prisistatome toleranciją, kai mes norime, kai mes taip garsiai kalbame apie integraciją, kai mes kalbame apie bet kokio smurto ar bet kokių patyčių buvimą bet kokį pažeminimą, kai mes taip kovojame įvairiausių konvencijų įteisinimo ir visų kitų dalykų.
3:20
Pašiepti tai arba parodijuoti tai.
Už ką šiandien?
Pasaulyje, kur krikščionybė yra labiausiai persekiojama religinė bendruomenė pasaulyje.
Kai mes vis dar negalime pamiršti, kaip prieš keletą metų aisiais tiesioginio transliacijos metu virš 20 krikščionių, kaip kiaulių paskerdė ant jūros kranto dėl to, kad jie neišsižadėjo jėzaus.
3:49
Buvo paskersti kaip kiaulės.
Kai liko vaikai našlaičiai, žmonos, našlės nepastatyti namai nesukurta savo ateitis, bet išlaikytas orumas ir ištikimybė tikėjimui.
Parodijuoti tai už ką šiandien negauna žmonės yra ištremiami iš savo namų, ką mes matome pasaulį, kaip elgiamasi su krikščionimis?
4:14
Kai šiandieną gali netekti darbo už tai, kad esi krikščionis, yra kraštų net ir Europos kraštų, kurie vakar buvo pavyzdinės krikščioniškos šeimos bendruomenės.
Šiandien juose už viešai dėvima kryželį ar religinį kitą ženklą, tu negali su juo pasiduoti darbo vietoje.
4:37
Mokykloje, kad tas tolerantiškumas peržengia ribas ir iš tikrųjų iškrypsta į naikinimą, pasityčiojimą.
Suprasti, kad tai buvo tiesiog ups, atsiprašom nekaltas ir netyčinis sutapimas yra ne pasiteisinimas ir joks nepaaiškinamas.
4:56
Daugelis iš mūsų turi paskolų, kurias kiekvieną mėnesį mokame bankui.
Bet ar kada susimąstėte, kad galite patys būti bankų, skolinti pinigus, kitiems gauti palūkanas ir kaip užtikrinimo priemonę turėti nekilnojamo turto užstatą?
Susipažinkite su röntgen sutelktinio finansavimo platforma, kuri leidžia jums investuoti į verslo paskolas.
5:18
Ir suteikia jūsų investicijoms nekilnojamą turtą užstatą investuoti galite nuo €100 ir uždirbti tarp 7 ir dešimties procentų metinę grąžą palūkanos yra fiksuotos, todėl visada žinosite, kiek uždirbsite röntgen šiemet jau išmokėjo savo investuotojams per 4 milijonus eurų palūkanų, nors visos investicijos, susijusios su rizika, röntgen garsėja konservatyvumu ir projektų atrankos kruopštumu, todėl čia investuoja tiek žmonės, tiek investiciniai fondai ir net patys bankai.
5:49
Jeigu norite, kad jūsų pinigai pradėtų dirbti, registruokitės www.röntgen taškas lt ir sužinokite daugiau, kaip jūs manot, o kokia mūsų ateitis laukia, jeigu mes taip norime reikšti savo laisvę garsiai, bet tuo pačiu.
6:06
Auganti tavo kultūrą jautri kultūra, kuri labai reaguoja net į smulkmeniškus dalykus ir tuos dalykus, kurie vyksta pasauliniu mastu, kurie galbūt net kai kurių žmonių neliečia, bet jie labai asmeniškai priima ir garsiai apie tai kalba.
Netgi tas pats atidarymas, tai buvo garsus kažkokio tai galbūt skausmo išreiškimas suteikiant kitą.
6:28
Kaip galvojat, kas mūsų ateityje laukia, jeigu mes eisim tokia tendencija?
Aš manau, kad šiandieninė visuomenė, kuri yra iš tikrųjų tą, ką mes šiandien darome ir aš labai galiu tą drąsiai pasakyti, kad ten, kur yra krikščionybė, ten yra civilizacija.
Mes puikiai žinome, ant kokių pamatų šiandien gyvena Europos ir didžioji šitos planetos dalis.
6:51
Nei vienas iš mūsų nepaneigsime šito fakto, kad būtent tų kelių drąsių žmonių dėka, kai krikščionybė pradėjo plisti ir ir susikūrė visa šita 2 1000 metų egzistuojanti krikščioniška civilizacija, kuri atnešė žodžio laisvę, kurią atnešė teisės, kuri atnešė tai iš ko mes šiandien šaipomės, juokiamės ir tyčiojamės.
7:16
Tai galima sakyti, kad jo vaikai užauga ir vaikai kartais trenkia tėvam durų namų durimis ir išeina.
Mes galime sakyti, kad vaikai išsižada savo tėvų.
Mes galime sakyti, kad vaikai maištauja prieš savo tėvus, paneigia savo tėvus, bet.
Tu gali daug ką dalyką padaryt, bet ko negalima padaryti su tiesa.
7:39
Negali priimti atmesti iš jos tyčiotis, žeminti, ignoruoti, nekreipti dėmesio, bet turbūt tiesa savyje ir si laiko tą tiesoje slypi toks labai svarbus unikalumas, kas padaro tiesą, tiesa?
Kad jos negalima paneigti jinai yra ir tada laimė pavirsta arba tiesa įžengė į laimę arba laimę bando žengti į tiesą.
8:04
Negi nebe kaip jau tam tikro rezultato kaip tikro pastangų rezultatas?
Bet kaip užsakomoji prekė?
Ir šiandien aš pastebiu, kad žinom mes visuomenei mums visuomenėje laimę pateikiama kaip prekė, kurią tu tiesiog gali įsigyti.
8:23
Daryk, kaip nori elgtis, kaip nori.
Tu turi tam visas teises.
Nutrauktos iš už santykius nebūk santuokoj į tavo teisė gyventi.
Kaip tu nori tavo teisė būti vienišu tėčiu su mama, tavo teisė būti vieniša mama su vaiku, tavo teisės, teisės teisės reiškia viską padaryk.
8:43
Kad tik būtum laimingas.
Net kito žmogaus gyvybės sąskaita, jeigu sunaikinti gyvybę po širdimi, bus tavo laimės ir tavo toliau nerūpestingo gyvenimo klubuose, naktiniuose atostogose, savo kūno puoselėjime ir karščiavimą, visokiausių surogatinių dalykų daryk, kad tik būtum laimingas.
9:05
Tai, manau, kad šiandien mes turime vėl sugrįžti prie atrodo elementarios abėcėlės.
Prie elementarių sąvokų.
Ir prie tiesos ir laisvės sąvokos.
Mano supratime ta, kad mane formuoja krikščioniška kultūra, krikščioniška moralė ir krikščioniška tradicija byloja.
9:26
Kad mano laisvė baigiasi ten, kur prasideda tavo laisvė?
Ir aš tampu didesniu žmogumi, kai šalia manęs esantis žmogus, jis gali būti pačiu savimi.
Ir būti.
Nes laisvė negali paneigti.
9:43
Kito žmogaus tam tikrus išgyvenimus, jeigu šiandieną yra sumaišytomis vietomis 2 didžiosios žmogaus egzistencinės vertybės, dėl ko žmogus yra gyva būtybė.
Kai šiandieną ne žmogaus gyvybės vertė yra centre.
10:01
Bet gyvenimo kokybės sąmonė yra centre.
Tada su gyvybe galime elgtis, kaip nori ir šiandien mes matome, kiek daug žmonių tiesiog yra apsisprendę naikinti save.
Eidami į pačią didžiausią konfliktą su pačiu savimi nemeilė sau aš šiandien stebiu didžiulę žmonių nemeilę sau.
10:25
Vienas šventasis jaunas žmogus karolis sakutis, kuris dabar yra palaimintasis, jaunas keliolikos metų vaikinukas.
Jį galėčiau vadinti, kad tai būsimas naujosios influencerių kartos šventasis.
10:41
Mes turėsim florenciją šventai, katalikų bažnyčia kitais metais jubiliejinė. 25 metais ji turėtų paskelbti šventojo kūnas, palaidotas kristaliniam sarkofage asyžiuje asyžiaus bazilikoje jis yra matomas, jis yra aprengtas.
10:57
Sportiniu kostiumu avys sportbačiais, bet jisai yra pasakęs vienas labai man svarbią frazę, perfrazuoju jį ne pažodžiui.
Man labai sako, keista matyti.
Kaip žmonės gimdami originalais.
11:14
Sutinka numirti kaip kopijomis.
Šiandien aš būtent stebiu ta gaivališka bėgimą į kopijų būseną ir susitaikinimą su kopija.
Ir labai skaudu matyti, kaip žmonės šiandien labai savęs nemyli ir negerbia apkalbos pletkai šmeižtai, intrigos, tokie pažeminimai, lėkštas jumoras, pri pasityčiojimas iš tų, kaip aš vienas mes pokalbio pradžioje minėjo m kažkas net gyvybę šiandien neteks, o aš tai pasityčiojo iš tų ar ba pa da rau pa rodė dėl to, kad aš esu laisvas ir galiu tai daryti, pabandykit jus tokius dalykus, bet ten, kur nėra krikščioniškos civilizacijos islamo pasaulį pabandykite jūs iš korano pasityčioti.
11:59
Pabandykit jus mahometą tokioje būsenoje pavaizduoti.
Nežinau, turbūt po vienas tenais bus sugaudyti ir jų gyvenimo likimai bus labai aiškus.
Labai greitai, labai lengvai parodijuoti ir tyčiotis.
Žinant, kad krikščioniškai civilizacija ar kultūra yra didesnė ir brandesnė už šitą tokį vaikišką infantiliška elgesį.
12:21
Tai, ką girdžiu, kur kur yra ta riba, kada mes prieisime tą kritinę ribą, kad mes mes suprasime, kad na jau reikia.
Kažką tai daryti keisti, nes šiuo metu aš matau, kad to dar negirdima.
Aš manau, kad mes turim labai daug ženklų, tik klausimas, ar mes skaitom šiandienos ženklus, ar mes mokame skaityti?
12:42
Bet ar nėra, kad girdi gal tą visuomenės dalį, kuri dar to nepametė, bet tačiau ta visuomenės dalis, kuri tą.
Laisvę tos laisvės taip siekia ir dėl gyvenimo kokybės pasiruošę virsti kopijomis.
13:00
Vis dėlto negirdi.
Gali būt, kaip sakoma, kiekviename kare yra savo aukos.
Bet taip pat ir ir laisvė, irgi žiūrėkit, yra žmonių, kurie kovoja už laisvę.
Atidavė savo gyvybę.
Ir tą laisvę iškovojo ir kaip didžiausią viltį ir ateitį perdavė.
13:21
Kas liko po jų.
Šiandien taip pat irgi laisvėje gyvenantis žmogus, jisai niekas iš jo negali atimti teisę save sunaikinti, parodijuoti save, numirti kaip kopija išsityčioti, nemylėti savęs.
Tai irgi tam tikra prasme laisvės kaina.
13:40
Ir labai tiktai gaila, kad tie žmonės, kurie pasirenka savęs naikinimo kelią, įsi teigdami, bandydami įsivaizduoti, kad yra labai progresyvūs, modernūs, šiuolaikiški ir inovatyvūs ir tiesiog neša laisvės vėliavą.
Tai jie net tos vėliavos neturės kam perduoti.
13:59
Nes jie visi pakeliui į save sunaikins ir tai visuomenės daliai, kuriai kuriai nėra tas pats.
Mes kartais galvojame, kad ginti tam tikras prigimtines vertybes, krikščioniškas vertybes, laisvę, sąžinę, sąmonę, dorą yra kaprizas.
14:17
Kad taip kaip radom taip ir paliksiu, o kodėl šitą veiksmą nieks nežiūri kaip į labai atsakingą veiksmą, kad aš jaučiu savyje atsakomybę už tave, kuris man šiandieną spjauna į veidą.
Parodijuojami tai už ką aš net savo gyvybę atiduodu.
14:35
Ir, aš to vis tiek.
Atsigręžė į ver sakau.
Ne susinaikintų nesunaikink savęs.
Tai aš vedu prie vienas šiandien minties.
Kad ateities, laisvės vertybių.
14:51
Krikščioniškos civilizacijos Europos projekto.
Į ateitį perduos tie.
Kurias šiandien savyje išgyvena labai didelę kainą, sumokama nuolankumą tiesai.
Bet kodėl taip būna sunku atleisti?
15:08
Kodėl šiaip gyvenime bet kokiose situacijose, jeigu imtume jau šitą įvykį, bet tiesiog paimtume?
Apskritai gyvenimu.
Santykiai santykiai su tėvais poroje tarp draugų visko įvyksta ir kalbant apie atleidimą, kodėl taip sunku pasakyti?
15:25
Atsiprašau, kodėl taip sunku atleisti?
Nes tai yra mano egzistencinis pasirinkimas.
Tai ne žodžių žaismas, tai ne psichologija.
Tai ne kažkoks savęs nuraminimas arba karo kirvio už užkasimas.
15:42
Atsiprašyti ir atleisti, ir egzistencinis įvykis, kuris iš esmės įtakoja visą mano elgseną, mąstymą ir mano gyvenimo kryptį atsiprašyti yra didelės drąsos žingsnis.
Tik laisvas drąsus.
15:58
Sąmoningai savo situaciją išgyvenantis žmogus.
Perėjęs supratimo ir pažinimo suprasti kelią.
Ir iš tikrųjų tampantis laisvas nebe pakartoti to dalyko, kas jį padarė vergu ir nuskriaudė kitą, o labiausiai jis pažemino save nemeilę.
16:20
Ir pasako žodį atsiprašau, yra jau didysis pokyčio įvykio rezultatas tokio žmogaus gyvenime.
Jeigu tai nėra neįpareigojantis žodis irgi jausena ar tiesiog nu kažkoks teisinis, demokratinis arba toks bendražmogiškas nieko neįpareigojantis žodelytis.
16:40
M.
Lygiai taip pat ir žodis atleidžiu.
Jis gali nuskambėti su savo turiniu tik tada.
Tada aš pereinu didžiulį darbą su pačiu savimi.
Prieš savyje iš pūliuojančiu tą blogį, kuris man buvo padarytas.
16:58
Iš puliuoja.
Išsi prausiu.
Vėl pajuntu tvirtą žemę po kojomis.
Vėl pereinu visus tuos procesus, kurie natūraliai žmogiškoji prigimtis įvyksta.
Pyktis tau poreikis, keršyti, išsižadėti, nuskriausti, nebendrauti tas visas procesas kaime neįvyksta.
17:22
Kai aš suprantu, kad aš galiu toliau gyventi.
Kai aš tikrai tampu laisvas.
Aš suprantu, kad man buvo pati ta žaizda skriauda, net jeigu aš išgydyčiau, žaizda.
Žinau, kad čia buvo žaizda.
Net jeigu nueičiau pas specialistą ir man tiesiog labai gražiai už išvis panaikintų net žaizdos vietą, bet visą laiką pažvelgęs į tą vietą aš matyčiau va.
17:45
Čia buvo žaizda.
Bet, jeigu aš ir matydamas tą žaizdą, galiu šypsotis ir toliau kurti savo gyvenimą, laisvas nuo neapykantos nuo keršto nuo nemeilės.
Ir galiu būti tas, kuris ištiesiu ranką.
18:02
Tam žmogui paduodu vandens stiklinę.
Ir tada pasakau, aš tau atleidžiu.
Tai reiškia, aš galiu ištarti žodį atleidžiu tik tada, kada aš pamirštu.
Čia jis labai gerą temą palietėt.
Visi mes turime žmonių, kurie mūsų nemėgsta.
18:19
Kai kas galbūt mus laiko konkurentais?
Labai gaila, kad atsiranda žmonių, kurie mumyse priešus mato.
Bet tai yra jų sprendimai.
Jų mąstymas, juk aš kažkas jiems įtakojo, kažkas įvyko juose, kad jie, žvelgdami į jus į mane mato šituos dalykus.
18:38
Bet aš keliu klausimą, o tu kiek turi prieš?
O tavo žvilgsnis į kitą žmogų?
Ar tas, kuris tau šiandien daro skriaudžia tau, jis yra priešas.
Tu jam esi priešas?
O tu turi priešų, o čia yra vidinė laisvė neturėti prieš ir kartais pamatai, kad tu žmogus tave matosi tau tu jam nepatinki, visai praeina pro tes tai norisi ištiesti ranką, tada pamatai.
19:04
Koks jis yra silpnas?
Kiek yra žmonių nuomonių ir tokius anti tokių įsivaizdavimų vergai?
Ne tu matai konkurentų matai priešininką žmogų, kurio tu nemėgsti.
Jam nepaduoti rankos yra tavo dar vienas pralaimėjimas, o ne tam tikro švarumo, nešvarumo reikalas.
19:23
Aš su nešvariais žmonėm nebendrauju.
Meilė.
Kuri iškopė kito žmogaus purvą savo rankų niekada nesusitepa.
O tai, ką tuomet patartume tiem, kurie.
Nuolatos save graužia dėl kažko tai.
Ir neranda tų jėgų pirmam žingsniui atleisti arba netgi kartais priimti atleidimą.
19:46
Ir negali dėl tų priežasčių judėti į priekį.
Nes yra užstrigę.
Ką jūs jiems patartumėte, nuo ko pradėti?
Aš užduočiau klausimą, pirmiausia, ar tas žmogus nori būti laisvas nuo viso to į į kokią būseną?
Jisai pakliuvo ir jeigu žmogus iš atsako, aš noriu būt laisvas.
20:03
Aš dar kartą klausiu, tu tikrai nori būti laisvės, nes tas kelias į laisvę bus labai skausmingas ir teks labai daug paaukoti.
O apie kokias aukas mes kalbame?
Nuoskaudas.
Aukos būseną nuskriaustojo poziciją pralaimėtojo pažeminto jo pozicija netekusio, galbūt žemės lopinėlio auskaro per paveldėjimą.
20:26
Aš kalbu apie tokias aukas apie egzistencines, net net kartais apie materialinius dalykus ne ir tada 2 būna klausimas, ar tu gali išeiti?
Iš šitos situacijos atsiremdamas į kitą, nes pakliuvus į kai kurias situacijas neįmanoma.
20:45
Vienas iš jų išeiti reikia kito palydėtoju.
Pa gelbėtojo.
Ne tai reiškia, kad mes kiekvienas, turime turėti tą, kuris mus išveda.
Iš to ten reiškia reikalingas pasitikėjimas.
21:02
Dabar aš esu bėdoj, kuo aš pasitikiu.
Aš noriu, kad, kaip jūs sakote, jūsų labai puikus pavyzdys nori išeiti.
Iš viso šito nepatogumo, kuo aš pasitikiu?
Ir tada aš keliu klausimą, tu turi žmonėm žmonių, kuriais pasitiki m.
21:18
Ne, jeigu tu esi tikintis žmogus, tu pasitiki dievu.
Žiūrėti taip, ar tu nori ar pasiruošęs sumokėti didelę kainą, ar turi kuo pasitikėti.
Ir tada yra paprastas dalykas ženk žingsnį.
Bet žinot, mes dabar, kai kalbame apie laisvę.
21:39
Na iš tiesų.
Kartais žmonėms būna labai sunku pasitikėti kitais, ypač.
Šiuo gyvenimo etapu, kuomet bendravimas tampa retenybe tas gyvas bendravimas tampa retenybe visi persikėlė ir socialinius tinklus.
21:54
Visi susirašinėja, pažindinasi per programėles, bendrauja per komentarus, įsižeidžia, įžeidinėja vienas kitą per komentarus kur kas lengviau, nes tai nėra žodinis įžeidimas, žmonės negirdi, intonacijos žmonės nežino, kokia intonacija buvo.
22:11
Ta.
Kad nemato akių kontakto, iš esmės bendravimo mažėja ir kai jūs kalbat apie santykį ir pasitikėjimą.
Tai man iš karto peršasi tokia mintis, kad to pasitikėjimo vis bus mažiau, nes pačio bendravimo trūksta.
O kas mane priverčia gyventi šitomis padiktuotomis sąlygomis?
22:29
Aplinka.
Kodėl aš esu aplinkos vergas?
Mhm.
Kiek daug yra žmonių, kurie labai puikiai puikiai be to gyveno.
Aš pažįstų 1100 žmonių, kurie labai nuostabiai kūrė tarpusavio pasitikėjimo santykius.
Ne, kas yra šiandien?
22:47
Mes irgi matome labai keistus dalykus, pavyzdžiui, nuėjus kartais į kokią kavinę papietauti.
Tu be mobilaus telefono negali pažiūrėti meniu, nes tau niekas neatneša popierinio meniu.
Bet atsiprašau, ar yra įstatymas, įpareigojantis mane visur nešiotis telefoną.
23:06
Aš gal noriu ateit ramiai palikęs telefoną, automobilį arba namuose pabūti su savimi pabendrauti su mano artimais žmonėmis papietauti kavinėje, aš be telefono net neperskaitau meniu reiškia, kiek žmonių apriboja mm galimybes gyventi savo autentišką gyvenimą, o ne padiktuotos mados gyvenimui.
23:26
Jeigu aš ne įsi tinku masinei psichozei, kažkokiai tai ir noriu būti autentišku kamane visa visuomenė, tu esi tobulas, tu esi pats sau gražus, tu viską gali padaryti tuos sprendimus pats priėmė.
Tu turi gyventi dėl savęs užtenka šitų visų gražių deklaracijų, akivaizdoj žengti žingsnį iš namų ir tu atsimušė į sieną, bet telefono nepaskaitysi meniu be kritinės kortelės, nenusipirksi buteliuko vandens.
23:53
Čia normalu, kai aš.
Nesu kopija.
Ir bendrauju su tais žmonėmis.
Kurie, kuriais aš pasitikiu, nes jūs pasakėte, kad sunku yra pasitikėti.
Tada aš kelčiau klausimą, kiek tada žmonių tavim pasitiki?
24:11
Ir tada, jeigu mes atidengėme šią skaudžią tikrovę, aš niekuo nepasitikiu arba bijau kitais pasitikėti ir suprantu, kad manim nepasitiki arba manim bijo pasitikėti tai, ką gali sukurti 2 nepasitikintys žmonės nieko dėl visi rūksta m savo sultyse sproginėja depresijos savižudybės vienatvė, tada atsiranda alkoholis, narkotikai.
24:33
Tada mes einam į savęs naikinimo kelią, nes aš niekuo nepasitikiu ir manim niekas nepasikeitė, reiškia, pažeistas esminis mano egzistencinis momentas.
Sulaužytas santykis tą, ką aš turiu daryti gydyti.
Jūs daug kartų paminėjote pažeminimą kalbėjom apie kritiką ir aš norėčiau paliesti 2 kampus tiek to, kuris kenčia ir tiek to, kuris.
25:00
Na kankina nukentėjusį.
Kaip galvojat, dėl ko žmonės apkalba, dėl ko žmonės nori įkąsti nori.
Kritikuoti be argumentų kandžiai tai daryti, kokia yra to ištaka?
25:17
Ir kitas klausimas, išeinantis iš to.
Ką daryti tiems, kurie nuo to nukenčia, kurie gauna kritiką už tiesą, kurie gauna kritiką už savo nuomonę?
Tiesiog norėdami.
Atvirai išsakyti tai, ką galvoja be jokių paskatų, nenorėdami asmeniškai kažko paliesti, bet vis tiek nuo to gauna kandžios, kartais ne argumentuotos kritikos.
25:43
Pirmu atveju tai aš kalbėčiau apie labai didžiulę nelaimingų savęs, nemylinčių vergų armiją.
Jeigu šiandieną aš kažką apkalbu, intriguoja, vadovaujuosi pletkais, aš esu vergas.
26:00
Geras klausimas, kur aš užsidėjau tuos pančius vergo?
Kokios ištakos ištakos?
To.
Noras turėti, dominuoti, būti pastebėtam būti pastebėtam yra daug vergystės formų.
Yra daug vergystė, yra daug nemeilės sau forumų.
26:18
Ir man, labai gaila, aš pasikartosiu, kiek daug žmonių nemyli savęs, nes tas, kas apkalba, kitą jis nemyli savęs tas, kas rezga intrigas, jis nemyli savęs tas, kas pastumia kitą, labai nemyli savęs.
Tas, kas kita ignoruoja, nekenčia savęs.
26:35
Tai reiškia, aš matau, kad per tokį elgesį atsidengia tuose žmonėse esančios didžiulės žaizdos.
Didžiules problemų gelmes.
Ir labai tamsi nemeilė.
Man tų žmonių labai gaila.
Jie, atrodo, yra išsilavinę jiem, skraido į, kartais jį būna apie viršelius, pirmuose puslapiuose jie formuoja net kitiems nuomonės.
27:01
Jie sėkmingai sukuria savo karjeras.
Bet viduje yra vergai vergai, vergai, nemeilės sau.
Vergai.
Tai man tų žmonių labai gaila, bet mano, kaip kunigo pareiga yra dalyką.
Šiandien žmogui reikia sugrąžinti atgal į save.
27:20
Reikia žmogaus paprašyti, kad jis pradėtų save mylėti.
Ir žmogui priminti, kad yra daug dalykų.
Kurias jisai iš savęs išskleidžia į aplinką.
Jis tokiu būdu apsinuogina, pasidomės, kas jis yra iš tikrųjų jų reikia, juos reikia labai gerbti, tuos žmones reikia labai subtiliai prieiti.
27:41
Prie tokių žmonių reikia parodyti tokiems žmonėms labai daug meilės pagarbos.
Ir tą gali padaryti tą vadinkim jūsų įvardinta antroji pusė, kuri nesupranta net už ką čia užpuolė, kritikavo kanclerę nokia.
Šiandien tas žodis yra vartojamas už pasakytą nuomonę, pacituotą viešą informaciją ar.
28:01
Tokią už.
Kitokią išvaizdą dar kažkas ten tokio.
Tada jie savyje turi atrasti vienas galią, kurią jie visi turi.
Aš ją pavadinau nuolankumo tiesai galia.
Ir tas, kas turi nuolankumą tiesai.
Jis tiesiog atsiprašo, kad jis yra ir toliau egzistuoja.
28:20
Kuria savo ateitį yra patikimas atsakingas?
Ties savo, kaip sakau, kojų pėdomis nutraukė šmeižtus, apkalbas, intrigas ir iš jo tas neišeina, kaip mes šiandien kalbėjome, kad aš neturiu prieš.
Tu, kuris mane apkalbėjo, bet aš tau taigi nieko blogo jai nepadariau.
28:39
Tu man, ne priešas, aš tavęs ne apkalbu tau ne intriguoja ju dar kažkas tokio, jeigu tu nepageidauji su manim bendrauti gerai.
Aš labai ne nesunkiai vaisius šoną ir ir tuos dalykus reiškia žmogus, kuris turi gyvą vidų, kuris yra puolamas, kuris yra užguitas, kuris yra kentėjimas, kuris yra kritikuojamas, kuris yra ignoruojamas, kuri pradedama, kai pra neegzistuojanti ir nesantį jam tampa didžia užduotimi niekada.
29:05
Tuo pačiu neatsakyti tiems žmonėms.
Visa tai.
Permąstyti savyje.
Išlaikant santykį egzistencinį su dievu.
Jis yra tikintis žmogus, nes kitaip aš neįsivaizduoju, į ką jis galėtų atsiremti ideologijos, filosofijos karmos čia nebepadės, reikia tvirtos uolos.
29:27
Išbūti.
Niekada nenustojant apsispręsti daryti gera tiems, kurie tave ant tos mėšlo krūvos, tai bando pasodinti ir toms šiukšlėms užkasti.
Visą laiką yra išeitis ir tie, kas praeina štai šitą etapą.
29:44
Pasaulis juos pavadina asmenybėmis.
Jūs paimkite visas pasaulio vedančias asmenybes didžiąsias ir mažąsias.
Jos visos buvo vakar ant mėšlo krūvos.
Šiandien yra pasaulio atpažintos asmenybės.
30:01
Į kuriuos tampa.
Lygiuotis daugeliui žmonių parodo ta kryptis ir bendrakeleivis.
Skausmą stiprina.
Visada.
Mes kai kalbama apie gyvenimo prasmę, iš tos tokios dvasinės pusės arba iš veiklos pusės iš talentų pusės tai yra vienas, bet mes gyvename kapitalistiniame pasaulyje, kur pinigai lemia labai labai daug ir tikrai didžioji dalis žmonių.
30:32
Kartais gyvenimo prasmę labiau sieja su išgyvenimu.
Tai yra.
Tuo 9 nuo 9 iki 5 darbu išmaitinti vaikus išmokėti paskolas uždirbti, išsilaikyti, neprarasti darbo, ne bankrutuoti ir viskas sukasi tiktai apie apie pinigus.
30:54
Kaip kapitalistiniam pasaulyje neprarasti.
Tos gyvenimo prasmės.
Talentų prasme ir netapti pinigų vergu ir ne pragyventi visą gyvenimą iki pensijos bandant išgyventi.
31:11
Ko pasekoje, jeigu jaunimas atsiribos nuo.
Pensininkų ir jiems bus pasakyta, kad va jūs turėsit naštą, jie jų neišlaikys ir tada atėjus į pensiją dar tu neturėsi iš ko išgyventi, nes per gyvenimą gal nebūsi sutaupęs.
Kaip savęs vat nepamesti tokiu atveju?
31:29
Labai daug žmonių jūsų įvardintam kapitalistiniam, tokiam laukiniam vakarų arba tokia tiktai turėjimo naudos keliamų kaskart koeficientų akivaizdoje gyvena labai padorų, laimingą pilnavertį gyvenimą.
Tai tie, kurie atrado vertę 2 žodžių.
31:47
Vienas, kuris šiandien labai retai kada girdimas.
Užtenka ne, nes atrodo.
Taip gali įvardinčiau saikas.
Saikas taip.
Saikas.
Ir kitas dalykas dar na.
Man iš karto klausimas apie saiką, kaip nubrėžti sąveiką, kur kur yra saikas, nes suprantat su su pinigais yra toks dalykas, kad daugelis nori vis geriau.
32:13
Turiu bet noriu dar geriau, dėl to tas kapitalizmas ir vystosi.
Dėl to visi tik tai ir stengiasi.
Rodyt, tik savo geresnį gyvenimą.
Ką matome socialinėje medijoje, prabangios kelionės, prabangūs rūbai gera geras.
Gyvenimas.
Tiems, kurie tai matote, atrodo, kad tai yra pasaulis tų, kurie rodo, tai yra mizeris.
32:34
Tai vat dėl to mes jau turime turbūt antplūdžius tiek emigrantų, kai tik tiek jis dalykus parodom ne, kad šonais pinigai auga ant medžių nieko daryt nereikia, tik tai visi važinėja prabanga ir gyvena prabangoje.
Taip ir taip, bet mes šiandien turime net ir kapitalistiniam pasauly miršta žmonės iš bado.
32:53
Miršta žmonės gatvėse taip, taip kapitalistinis pasaulis yra pakankamai pakankamai žiaurus pasaulis.
Taip, tai yra konkurencinis pasaulis, kitas dalykas.
Ar tai yra mada?
Ar tai yra man tinkantis dalykas ir kokį aš galiu turėti tam priešnuodį.
Ne tai būtent saikas ir darna reiškia, kad jeigu aš gyvenu savo autentišką gyvenimą.
33:15
Na.
Aš galiu.
Valgyt ką tik noriu.
Bet aš būsiu sotus.
Ne žmogaus skrandis yra tiktai kumščio dydžio.
Aš galiu į 5 lovas, bet miegosiu tiktai tą naktį vienoj.
33:31
Ar galiu turėti 20 automobilių, bet važiuosiu vienas metu tik su vienas automobiliu.
Aš galiu skristi lėktuvu arba jachta, bet aš galiu skristi privačių arba arba reisinių, bet tai bus laiko skirtumas, po kurio aš pasieksiu savo tikslą.
33:47
Tai reiškia, kalbam ji saiko ir tvarkos reikalą įdėti sąmonę savo asmeninį sąmonę.
Sąmoningumą.
O man man.
Ko reikia?
34:03
Ne ar aš tai demons savo automobilyje jaučiuosi komfortiškai, tegul kiti turi dėl manęs, nors skraido lėktuvais.
Mhm.
Bet aš džiaugiuosi, kad turiu automobilį.
Džiaugiuosi savo daiktais, kuriuos turiu namuose.
34:20
Jie man yra pakankami aš vasarą nekaistų žiemą nešalta.
Gali kiti kailinius keisti kas 5 minutes, bet tą, ką aš turiu, man tai yra gerai.
O kaip sąmoningai?
Turėti teisingą santykį.
Taip, bet kaip atsiriboti nuo socialinės, nuo socialinio spaudimo, turėti geriau ir jausti jaustis pakankamam?
34:43
Su tuo, ką turi, nes tas socialinis spaudimas jisai net pačiam jo neieškant, jisai mus randa.
Yra demokratinės laisvės dovana.
Kada tu apsisprendi būsi toks m.
Kas priims priims.
35:00
Kas nepriims prašom pradedant visi pratę, kad pratę kad upelis upė praeina, praeina, praeina sekantis, sekantis jokių problemų.
Tai reiškia, yra brandžios asmenybės.
Karvė šiandien turime problemą, kad žmonės neinvestuoja į save.
Jie savęs nevertina, kaip asmenybės, jie visą gyvenimą bando įtikti kažkam viešai nuomonei, nustatytiems reikalavimams karteliams iškeltoms madoms demonstruojamos dar kažkas tokio kitas dalykas, jeigu mano turėjimas ar neturėjimas bet kokiu atveju prives prie to nepatogaus slenksčio perėjimo.
35:37
Tai šiandien turėti ir tuo nepasinaudoti irgi yra vergystės forma.
Mes turime labai turbūt daug pavyzdžių, kai žmonės kaupia kaupia, sako va senatvė senatvei.
Aš tada sakau, būkit labai atsargūs, jūs labai kelia tą aukštą reikalavimą.
35:53
Sako žinai, ką tu darysi, kai senas būsi priverstas sulaukti senatvės?
O mes jo projektuojam, ką būsim, ką darysim seni vat kai seni tada žvejosim skaitysim užsiminė simtais dalykais palaukit, jūs nueikit į kapines ir pamatykit šalia gimimo datas, tuos skaičiukus.
36:11
Kokios yra mirimų skaičiukai ir tarp tų datų per tame brūkšnelį, kiek yra metelių įrašyta dabar palaidoti senjorą, palaidoti garbingo amžiaus žmogų jau yra įvykis, kad tu pažiūri oh, o.
Jūs man priminė d amžiną atilsį mano mamą, kuri paliko šį pasaulį 40 devynerių.
36:31
Mano penkiasdešimties, taigi turim abudu puikią.
Patirtį ir aš šitą girdėdavau dažnai iš savo mamos vat senatvei norėčiau gyventi senatvėje, norėčiau daryti senatvėje, norėčiau patirti.
O net penkiasdešimties nesulaukė ir tada taip atsisukę į save ir galvoja.
36:49
Na turbūt reikia džiaugtis ir gyventi gyvenimą.
Taip nieks nesako, kad nereikia turėti tikslų, bet vis tiek reikia gyventi šia diena, nenukelti visko į tolimą ateitį.
Bet šiandieną reikia gyventi ne kaip tas iš karto matytų animacinių filmukų, kur žievelės, užsikrėskite visą vasarą, tiktai groja, atėjo ruduo ir jisai šalo sušalo, ėjo visur išmaldos prašyt ne gyventi šiandien reiškia pasirūpinti pilnai šią dieną.
37:16
Nereiškia ir duona ant stalo ir drabužius ant kūno ir kelionės, ir ir galimybės, ir ir kažkokie tai meilės.
Darbai.
Taip meilės darbai artimui ar ne?
Ir kažkur tai indėlis į visą visuomenę.
Tam tikrų skaudulių, reiškinių amortizavimas, kur aš savo auka savo pagalba padedu, tai reiškia įgalinti savo turėjimą.
37:38
M tai irgi gali tik laisvas.
Žmogus.
Jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta.
Studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.
37:57
Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt.
38:13
O galim grįžti šiek tiek į jūsų vaikystę, jaunystę ir šio kelio pasirinkimą?
Man labai įdomu, kaip jūs pasirinkote tapti kunigu, ar jūs to norėjote?
Gal nuo kažkokio amžiaus patyrėte kažką tai pamatėte?
38:29
Kaip tas sprendimas atėjo į jūsų gyvenimą?
Nebuvo vienadienis sprendimas pakankamai ilgas.
Visa vaikystė paauglystė ir ir santykis su su religine bendruomene, nes esu sovietmečio vaikas ir esu.
Tikrai ir pašieptas ir nukentėjęs, kad.
38:47
Vaikšto į bažnyčią, prieš klasę ir prieš klasės draugus.
Patyrė patyčias.
Tuo klausimu, tuo klausimu, tai dėl to mantas visuomet yra religiniai dalykai.
Labai jautrūs, nes juos apsisprendė ir matai juose ramstį.
Saviraiška ir galimybė būti pačiu savimi ir kai iš tų dalykų tyčiojamasi ir juokiamasi net nesusimąstant, kad kiti už tai labai didelė asmeninė kainą sumoka visą laiką tas dalykas yra jautrus.
39:12
Niekas mano čia jausmų, nepažeidžiama, tiesiog yra labai jautru, kaip yra na nesąžiningai elgiamasi čia niekas to jau apie savo esminius jautrumus nieks nekalba.
Man tikrai dievulis leido susitikti labai stipriom labai įdomiom asmenybėm kas ir formavo pasaulėžiūrą ir paskui tas dalykas pamažu pamažu.
39:32
Brendo ir tas sprendimas buvo priimtas.
I stoti į seminariją, bet čia irgi noriu pasiduoti savo kursinio vienas vienas pasakymo, kai jisai tokį klausimą davė atsakymą, čia ji perfrazuojant, jūs neklauskite, kodėl aš tapau kunigu, klauskite, kodėl aš jau esu dar dabar.
39:50
Jūsų iš tikrųjų labai drąsus sprendimas, jeigu jūs vaikystėje patyrėte patyčias pajuokas šiuo klausimu ir.
Priėmė sprendimą eiti šiuo keliu.
Ir, kaip ir laidos pradžioj, kalbėjom, kad atsigręžti į juos ir padėti jiems suprasti ir toliau vat padėti žmonėms labai fainai.
40:09
Ne tai nieko aš jau nieko ten herojiško nėra.
Tiesiog tai yra vaisius, tavo teisingo santykio su dievu ir žmonėmis.
O kaip tėvai reagavo į jūsų tokį pasirinkimą?
Įvairiai buvo ir ir iš pradžių buvo toks.
Galbūt jie gal ir numanė gal ir tikėjosi, bet bet kai kas buvo pasakyta, taip, buvo šioks toks pasimetimas ir ir ir buvo galbūt jose.
40:32
Liūdesys, bet aš niekad nepamiršiu, kai tėtis vežė mane su daiktais į kauną, kai aš įstojau į mane supa baigęs Kauno tarpdiecezinę kunigų seminariją, jis visą kelią verkė.
N.
Bet va čia buvo ta tėvų pagarba vaikų sprendimui.
40:48
Neva, tai aš tau už tai tėvus labai myliu.
Labai gerbiu, kad jie.
Visuomet išreikšdami savo savo poziciją, savo laikys ne savo auklėjimą parodė savo meilę, kaip vėjo mano ir brolio apsisprendimai pasirinkti savo gyvenimo kryptis.
41:05
Jie palaimino mūsų apsisprendimus, nors žinodami, kad tai jie jiems.
Bus nelengva, nes jie matys, su kokiais mes iššūkiais susidursime.
Nes būti šiandien modernioje visuomenėje kunigui irgi yra savi iššūkiai, mano brolis yra kriminalistas, sprendžiantis pačias kvapniausias kriminalines bylas, suprasdami, koks tai bus, jo kasdienybės tikrovės vaizdinys.
41:33
Bet jie mus abu palaimino mane ir brolį tam, ką mes nuo subrandino m.
Nes to labai norėjo ir brolis, ir aš tai buvo mūsų svajonių įgyvendinimas.
Ir nesvarbu, tada buvo tėvai sugebėjo atriboti savo jausenas.
41:49
Savo kokios, nors galbūt ketinimus svajones projektus į mus.
Ir mūsų abiejų kaip sūnų.
Apsisprendimą va taip pasirinkti savo gyvenimo kryptį tėvai gali turėti savyje drąsos.
42:07
Leisti vaikams.
Vienąkart gyvenime neklausyti tėvų tada, kada vaikai pasirenka savo gyvenimo kryptį.
Jūs gerai pasakėte apie tą projektavimą, kai tėvai bando savo neišpildytas svajones suprojektuoti vaikams ir prieš vaikų valią, juos versti, daryti tai, ko vaikai gal net ir nenori, bet tik dėl to, kad patys kažkada norėjo.
42:32
Čia dažnai girdi ten apie būrelius visokius sporto šakas ten grožio.
Nežinau konkursus, dar kažką tai kur verčia vaikus dalyvauti įvairiuose renginiuose.
Būreliuose, nors vaikai ten verkdami, važiuoja arba per prievartą tą daro.
Jeigu tai yra projektas, bet jeigu tai yra tėvų atpažintas talentas, tai yra kitas dalykas.
42:53
Tai tada vaikai ašaros pavirsta nesibaigiančio dėkingumo, vėliau ašaromis, bet taip, bet yra jau talentų atpažinimas, bet tai, kaip jūs sakote, jeigu tai yra tiktai projektų įgyvendinimas, tada taip, tada vienas vergas suformuoja kitą verslą vergą.
Jūs šiek tiek užsiminėte apie cerkvę ir bažnyčią, tai aš gal norėčiau ir paklausti jūsų šiek tiek apie tikėjimą.
43:14
Ar mes galime lankytis, bet kur ir į dievą tikėti ir tenai atlikti savo pareigą ir pasakyti maldą.
Ar visgi turime rinktis pagal savo tikėjimą, bažnyčią?
Iki. 1054 metų, kai įvyko rytų ir vakarų bažnyčios skilimas.
43:34
Mes turėjom bendrą bažnyčią ir bendrą bažnyčios istoriją.
Tai reiškia pirmieji kankiniai, bažnyčios, pirmieji apaštalai, dykumų tėvai, dykumų motinos, pirmųjų vienuolynų sanklodos, kurios vyko, reiškia yra ir katalikai, ir stačiatikiai turi bendrą tikėjimo, sakykim, šaknis ir paveldą savo šventųjų lygmenyje.
43:58
Tai jeigu šiandieną mes užeiname.
Į cerkvę.
Pabūti pasižiūrėti ikonas ar net pasimelsti mes ar ateina stačiatikiai į katalikų bažnyčias aplankyti, pasižiūrėti, pasimelsti tame tikrai jokios problemos nėra liturgija arba sakramentinį gyvenimą, kurį mes švenčiame.
44:21
Tai mes būtent švenčiame savo bendruomenę.
Katalikai katalikų bendruomenė, stačiatikiai stačiatikių bendruomenei protestantai, kur daug dalykų, ką stačiatikiai ir katalikai laiko kaip sakramentus, neturi tame to sakramentinio supratimo.
44:38
Taigi.
Liturginis šventimas, kuris išreiškia mano katalikiškumą, mano stačiatikiška aiškumą arba mano protestantišku mą įvyksta savo bendruomenės.
O, jeigu žmogus vaikystėje yra krikštijamas ir, tikėtina, tai nėra jo pačio pasirinkimas, nes kūdikius krikštija, kai jie yra dar realiai nesąmoningi ir jie patys to pasirinkimo de daro.
45:02
Ir jisai suauga ir jeigu kažką pakrikštijo cerkvėje, o kažką pač pakrikštijo bažnyčioj.
Ar mes galime save perkrikštyti į tą tikėjimą, kuriuo mes norime dabar tikėti ir dalyvauti toje bendruomenėje?
Tikėjimas bus tas pats, tikėjimas, tiesiog pasirinkimas bendruomenės.
45:23
Lėkščių ar katalikų bendruomenę stačiatikių ir protestantų bendruomenė jūs palietėte 2 dalykus, pirmiausia dėl vaikų krikšto labai keista.
Labai tikrai liūdna, kai tokią sampratą mes arba daugelis tėvų pavartoja savo vaikų santykyje su religine aplinka, užaugs pasirinks.
45:43
Subręs nuspręs m, jeigu krikštas yra mano kaip tikinčio žmogaus.
Didžiausia dovana, ką aš galiu dovanoti tam, kurį myliu?
Aš meilės negaliu atidėti ilgam tikintis žmogus, kuris pats yra tikintis, nes čia irgi yra momentas.
46:01
Įdomus šiandien jau mes turime kalbėti ne vien tiktai apie.
Krikščionys krikščionys irgi yra 2.
Tokiose pozicijose nėra krikščionys, kuriuos aš vadinu kultūriniais, krikščionimis.
Kuriems nereikia Dievo.
Jiems nereikia bendruomenės, nes jų sekmadienį nebūna bažnyčioje.
46:22
Jiems nereikia sakramentų, nes yra tobuli žmonės nieko blogo nedaro.
Nes apkalbos šmeižtas intrigos argi čia blogis?
Pastumti kitą intriguoti žeminti kenčiantį, gal čia kažkas blogos?
Na jie visi geri jiems išpažinties nereikia valgyti Dievo nereikia, nes ir taip sotus, kad tas paplotėlis ką nors pakeis mano gyvenimą.
46:43
Aš ten į burną sėdėsiu.
Aš gi sotus.
Dabar dar tą plotelį, kad gautum valandą, nevalgyk įsivaizduoji.
Reikia išpažinti, atlikti koks absurdas.
Bet, aišku, yra žmonių, kuriems nereikia, Dievo yra krikščionys, jiems nereikia sakramentų, kuriuos dievas įsteigė mes, bet jie tiki dievą, jiems nereikia bendruomenės, nes ten susirenka visi svetimi.
47:06
Ten ne mano rango, ne mano stiliaus žmonės ten būna.
Žmonių su negražiais drabužiais prakaituotų.
Jie būna daug įsivaizduoji, kaip gali šiandien žmonės sako, aš neinu bažnyčią, nes būna ten daug žmonių.
Mane nervina.
Aš kai nueinu, kaip būna tuščia.
Nes, aš atėjau aš.
47:23
Tikiu ir yra kita dalis krikščionių, kurias šiandien drąsiai vadinu jėzaus mokiniai.
Kurie žino, kad be bendruomenės jie negali, nes yra santykis.
Kurie eina išpažinties tam, kad ne pastumtų kito.
47:40
Jie valgo dievą tam, kad turėtų amžinąjį gyvenimą.
Jie daro gerus darbus ne dėl to, kad karmas išsivalytų ir giminės medį išsivalytų, bet kad gyvenimo po mirties laimėtų.
Jie klysta suklumpa, bet deda didžiules pastangas ne pastumti kito žmogaus.
47:59
Ir jie jokiomis aplinkybėmis neišsižadėsiu jo.
Ir, aš esu labai dėkingas kovido pandemijai, kuri labai stipriai pasitarnavo.
Išsigryninti krikščionis.
Taip mes dabar tikruose atvejuose galim padus.
48:19
Kad bažnyčiai tapo sunkiau.
Nes žmonių sumažėjo pusė žmonių po karantino negrįžo į bažnyčią, jiems reikėjo tik priežasties nutraukti santykius su bendruomene, nes jie tiki dievą bendruomenėms maišė.
Kadangi buvo toks vieša opinija, dalykas nu, kaip čia neisi, nes kiti eina gebančių ne dėl to, kad Dievo pagarbinti to, kad nuodėmės bijo, nes nenueis į griekas.
48:44
Reikia reikia.
Ne ten reikia ne dievą garbinti nedarė, bet tiesiog reikia griebt.
Nebuvo ką kiti pagalvos jiems kovidas buvo išsilaisvinti, ką kiti pagalvos, bet kur atsirado unikalumas?
Kad tie, kurie liko po ko, arba naujai atrado santykį su dievu, nes kovidas iš esmės pakuteno jų egzistencinio gyvenimo pamatus.
49:08
Ir patys pamatė, kad viskas.
Viskas yra pakibę ant plauko, ir jeigu aš neturėsiu ką atsiremti.
Dabar yra malonumas tarnauti bažnyčioje, nes yra žmonės, kurie ateina, žinodami, ko jie atėjo.
Dabar aš sakau, kad po karantino prasidėjo bažnyčios visai kitas etapas irtis į labai didelę gelmę.
49:32
Su likusiais žmonėmis.
Bet kai jūs sakėt?
Kad.
Krikštas tai yra tėvų meilė vaikui.
Tai yra meilės išraiška.
Tai tikėjimo dovanojimas, gimtosios nuodėmės atleidimas, įvedimas į bendruomenę ne Dievo vaiko tapimas reiškia visus sakramentus šaltinis, reiškia viso katalikiško krikščioniško gyvenimo versmės.
49:57
Atidengimas aš atnešu savo vaiką, kuris yra ne vienas mano užgaida.
Bet ir Dievo sukurtas ir tiktai tada mano pradėtas.
Ir, jeigu mes atsisuktų į tėvus, kurie.
Nesilanko bažnyčioje, kurie neateina išpažinties tas 2 kategorijas, kurias jau įvardino d.
50:19
Kurie automatų tai daro, nes ką kiti pagalvos?
Tik dėl to tai daro, ar tokiu atveju verta krikštyti ir tai daryti ištiktai dėl to, kad ką kiti pagalvos, nors pats iš esmės netikiu.
Verta, nes mes kalbam apie atskiro asmens gyvenimą.
50:35
Apie jo gyvenimą.
Apie vaiko gyvenimą ir kartais netikintys netobuli arba vien tiktai tradicijų įkaitais esantys žmonės.
Gali nesąmoningai tokiu būdu perduoda didelę dovaną savo vaikams, kur vaikai atranda tai, ką tėvai nevertina už rimtą.
50:54
O jų vaikams tai gal ateity būna jų gyvenimo stiprybė, pamatas ir uola.
Būti žmogumi ir pilnavertiškai save išreikšti.
Dėl to katalikų bažnyčia kelia labai didelius lūkesčius ir ir kartelę labai aukštai iškėlusi krikšto tėvų.
51:13
Tarnystei ir krikšto tėvų didžiausia užduotis ir yra krikšto tėvai apeigose.
Dievo akivaizdoj pažadą ne tėvams, ne kunigui, bet krikščionių čiam vaikui.
Kad jam padovanos pačią didžiausią dovaną dovaną, kurią turi tik laisvas žmogus, vergai tos dovanos neturi.
51:36
Laiką.
Aš pažadu Dievo akivaizdoj girdint tėvam ir girdint dvasininkui.
Šitam vaikui laiką.
Kuriame atliksiu bažnyčios prašoma misiją, aš palydėsiu tave iki šventyklos.
51:58
Nes mano pareiga yra.
Ne užaugint, kai tėvai numirs.
Nes tai būna labai retai arba niekada.
Ne tada, kad tuba nuobodu jau ten va duosiąs duonos atnešiu.
Bet aš tau padovanosiu laiką dabar.
52:18
Palydėsiu.
Ir savo pavyzdžiu parodysiu.
Dėl to krikšto tėvams yra keliami ypatingai aukšti reikalavimai, nes čia ne žaidimas čia ne ne nuotraukos, negražūs dalykai čia negali būti.
52:34
O kaip jie myli mūsų vaiką, kaip ieva čia bus rūpestinga ir kiek čia vat jie juo rūpinsis.
Kuo rūpinsis juo laisvalaikiu atostogomis.
Drabužiais daiktais apmokės studijas universitete kuo rūpinsis?
52:52
Ir dažniausiai žodžio religinis rūpestis ten nėra.
O kaip tas religinis rūpestis atrodo, nes man tai labai įdomu tada koks yra krikšto tėvų vaidmuo to vaiko gyvenime?
Visą gyvenimą, nes irgi dažnas atvejis, kuomet krikšto tėvai dingsta iš vaiko gyvenimo ir čia yra visiškai nebendrauja daugiau negu dažnas.
53:15
Ir tada buvo parinkti tėvo naudingumo ar nenaudingumo svertais.
Kartais iš pareigos na giminėje kartais būna tas keistas, jūs mano vaiką pagrindine savo vaiką pakrikštijome, toks mainai įvyksta.
Ir ir taip ir labai dažnai.
53:30
Dabar tai paėmus daugeliui iš mūsų labai nepasisekė.
Mes žinome, kad yra krikšto tėvai mūsų gyvenime, bet mes neturime krikšto tėvus savo gyvenimą.
Jeigu negali tai nesutiktų krikšto tėvai, žiūrėkit, net Italija buvo labai didelis dalykas.
Dabar nebėra kam būti krikšto tėvais.
53:47
Italija kai kuriose vyskupijose nes nueita, labai labai įdomiu keliu, kada vaikai yra krikštijami.
Sekmadienį per mišias ir visa bendruomenė, nes ten parapinė bendruomenė yra daug aiškesnė struktūra, negu ta, kad mes turim lietuvoj.
Pati bendruomenė prisiima įsipareigojimą pasirūpinti tų vaikų religiniu auklėjimu ir tada parapijos aktyvas parapijos savanoriai pasirūpina, kad vaikai sekmadieniais dalyvautų liturgijoje.
54:16
Yra kraštai, kuriuose iškilo apskritai klausimas.
Kas atitinka šiandien būti krikšto tėvais, nes čia dalykai ir remti mes kalbame apie vaiko sąmonės formaciją, apie jo asmenybę.
Dabar jūsų klauso ir man atsiranda poreikis grįžti.
54:32
Iš viso į tikėjimo ištakas ir paklausti jūsų vienas tokio paprasto klausimo, gal galėtumėte trumpai papasakoti kaip žmogui, kuris to nesupranta, kaip elgtis bažnyčioje, ką jam reiktų ten daryti?
Atėjus į bažnyčią.
Aš nemanau, kad kai lietuvoj yra tokių dar, galbūt yra tokių žmonių, kurie kurie ir turi tokios patirties jūsų įvardintos, kurie taip galbūt yra krikštyti, bet jeigu yra krikštyti, yra priėmę pirmąją komuniją, yra lankė bažnyčios, jau yra mokęsis jau.
55:00
Nebūtinai būna kaip tik priėjęs.
Apskritai vat žmogus, kuris kuris vat sakykim, na nepriklausantis jokiai bendruomenei nekritęs grynai vat žmogus ateina ne tai pirmiausia manau, kad kiekvienoje bendruomenėje jis yra laukiamas ir kviečiamas.
55:16
Ateiti ir būti žiūrėti.
Nes, jeigu aš jau ateinu, man kažkas reiškia kažkoks poreikis yra aš turiu ateiti apsižiūrėti tą aplinką.
Nepasižiūrėti, stebėti nieks to šiandien nepasakys status tower tu sėdi ar tu klupi?
Na, jeigu labai gaila, jeigu atsiranda dar tokių mokančių ir auklėjančių, kur čia jinai, ko čia dabar stovi, ko čia daraisi?
55:37
Na, tokią laikyseną vakar buvo labai svarbi ir priimtina.
Šiandien mes puikiai žinome, kad galima kitaip prie žmogaus prieiti, jį palydėti, įvesti ir paskui pats ir stovės, ir sėdės, ir klampesnis.
Jei žinos, ką reikia daryti, ne yra dar žmonių, kurie dar taip pat yra įsitikinę, kad tai, ką jie yra, gavę per formaciją, kad visi tai yra gavę.
55:59
Yra daugeliui žmonių, nelengva suprasti, kad, deja, bet yra žmonių, kurie nėra tam tikros formacijos pasiekti.
Nėra formuoti, jie galbūt yra informuoti, galbūt jiems yra pa tarnauta, bet jie patys nedavė savo indėlio, neįnešė.
56:19
Kai pats tarnauju bažnyčioje ir kiekvienais metais ruošiame vaikus, pirmai komunijai kaip vaikas vertins už rimtą vėliau religinį gyvenimą ir santykius su šventove?
Jeigu sekmadienį tėvai su automobiliu atveža vaiką prie bažnyčios.
56:38
Nes jam yra būrelis.
Būrelis katechezė būrelis mišios m.
Būrelis.
Jie prieš tai pakovoja, kad tas būrelis būtų tinkamu laiku nuo visų kitų būrelių.
Tada visus metus sako, kad dabar yra varžybos neateis į būrelį mišias dabar reikia kažkur tai važiuoti, atostogauti į balį.
56:58
Mišias neateis mūsų vaikas.
Atveža vaiką iki bažnyčios, išleidžia vaiką iš automobilio į būrelį mišias.
Ir patys važiuoja į degalinę, geria kavą, valgo sumuštinį, laukia, kol vaikui būrelis pasibaigs.
Patys tėvai neateina į mišias?
57:17
Kai žmonių sąmonėje pirma komunija yra būtinas privalomas būrelis.
Taip perduoti vaikui ir skiepyti vaikui tradicijas čia vat tada ir yra krikšto tėvų pareiga.
Tėvai turi budėti, turi pilną moralinę teisę budėti.
57:35
Ar vaiko sąmonėje sakramentinis gyvenimas yra būrelio lygmens?
Ar jame brandinamo poreikio santykio su dievu savimi ir bendruomene formavimas.
Iš to, ką girdžiu.
Žmogus, kuris.
Nes nenusimano kaip elgtis tai iš esmės.
57:53
Ateiti į bažnyčią tada, kai tu esi atviras, kai tu neturi išankstinių lūkesčių ir tiesiog elgtis laisvai.
Ateiti pamatyti ateiti pažinti ateina apsižiūrėti.
Taip labai gražu, paskui gali užkalbinti kunigą.
Užkalbinti žmonės yra įvairiausių.
58:10
Galima.
Įvairiausių.
Paprastai.
Taip ir.
Kalbėjo tai, ką mes, ką mes narvuose gyvena, ką mes joje.
Visiems parodo, kad yra.
Kažkoks visiems atrodo ir yra labai blogai ar ne?
Tam mes ten ir esam taip sekmadienis.
Tai yra didelė savimi įsipareigojimo diena, kai.
58:27
Kai tenka ir aukoti mišias ir klausyti išpažinčių ir priiminėti žmones, ir dar būna kartais laidotuvės.
Taip, sekmadienis yra tas kunigo gyvenimo, suintensyvėjęs ritmas yra katalikų bažnyčioje yra nuostabių programų alfas kursai, kitos programos, kurios padeda įveda, supažindina subtiliai, atsargiai neperspaudžiant.
58:50
Reikia tik norėti, norėti ateiti, pasidomėti.
Ir atsakymas su pasiūlymu su tuo visų lobynu.
Jis labai yra gilus, labai yra didžiulis ir kiekvienas gali atrasti.
Tą palydintį žengti pirmą žingsnį, o paskui įsitvirtinti vienoj kitoj bendruomenėj vienas, kita forma per vienokius ar kitokius formavimus kursus bendruomenės bus jau tavo laisvas pasirinkimas tai, kas atlieps tavo vidų tavo sąmonė ir tavo norėjimą išreikšti save kaip religinę asmenybę.
59:26
Pats suprasi.
Taip pat suprasi, ko nori.
Kunige.
Tai.
Patyręs tiek daug ir sudėjęs visą savo gyvenimo patirtį.
Į vienas sakinį na ir bent kelis kokį duotumėt?
Pagrindinė gyvenimo patarimas žmonėms.
59:45
Tąkart turbūt šiandien daug kartų sakiau, jei nori gyventi dėl savęs, išmok gyvent dėl kito. 2 dalykas pamilk save.
Nes daug dalykų, kurie šiandien yra aplink tave.
Yra nemeilė.
Irgi nori save atrasti kaip asmenybę, susigrąžink save į save, sugrąžindamas į bendruomenę.
1:00:07
Jeigu esi tikintis, žmogus sugrįš į bažnyčią.
Jeigu nori prasmingai praleisti savo savaitę, išgydyk sekmadienį vienas vienintelę dieną ir tavo savaitė bus labai harmoninga.
Kitus sekmadienį bus ne poilsio diena, ne laisvalaikiui, ne laisvalaikio diena.
1:00:24
Bet.
Tavo pagarba dievui.
Ir santykius su pačiais brangiausiais žmonėmis.
Kai tu ne laisvalaikiui su jais praleisi, bet ilsėsitės vienas kito akivaizdoje bendraudami mėgaudamiesi vienas kito leisdami pamilti vienas kitą, mylėti prisiliesti.
1:00:45
Turėsi visą labai sveiką savaitę.
Bet čia yra pirmi žingsniai.
Vėliau tų žingsnių yra daug ir labai nuoširdžiai linkiu, net ir aš tą dalyką sakau, kad žmonės pasakytų vienas kitam, kurie myli, bet manau, kad čia iš toj laidoj tinka tą patį sakinį sakinyje pasakyti ir visam gyvenimui.
1:01:03
Kad aš šiandien.
Nubudęs gyvenimą myliu labiau, negu mylėjau vakar.
Aš, kai tenka tuos žmones, pasakau šitą sakinį pasigaminti tam, kad aš šiandien myliu tave labiau negu mylėjau vakar.
Bet tą patį reikia šiandien, kad žmogus pasakytų savo gyvenimui.
1:01:22
Sau pačiam savo sąmonę savo jausmams savo laikysenai ir mano tikrai didysis palinkėjimas.
Sukurtas kaip originalas niekada nepavirs pigia nuvalkiota kopija būk originalas.
1:01:38
Kaip gražu aš žinokit dar krūvą klausimų turiu, bet žinau, kad jums reikia skubėti ir mes jau ir taip užsisėdėjome ir tikrai sukūrėm puikią laidą.
Ačiū jums ačiū visiems, kad žiūrėjote.
Tikiuosi, kad ir jums patiko nepamirškite uždėti laiko, paspausti, prenumeruoti mygtuko ir, aišku, parašyti komentaro o su jumis susitiksime jau kitą savaitę iki.
1:02:02
Iki.