Ineta Stasiulytė atvirai apie savo didžiausius išgyvenimus pakeitusius jos gyvenimą, vyrų išdavystes, atvirumą būti savimi ir jausmą būti prastesnei. Taip pat palietėme aktorystės pradžią bei jos vaidmenis ir filmų pajamas.

Video

00:00 Pradžia.
00:56 Moteriškumo seminarai.
01:48 Viešumas, atpažįstamumas.
04:43 Asmeninis ir viešas gyvenimas.
07:35 Komentarai, antraštės, vaikai, turinys.
14:12 Patyčios, savižudybės, depresijos būsena.
19:06 Sunkiausias gyvenimo įvykis, kuris daugiausiai išmokė.
22:20 Kada verta ir kada neverta stengtis dėl esamų santykių? Išdavystės.
24:49 Skyrybos, vaikai, emocijų paleidimas.
31:27 Vaikų pokyčiai po skyrybų.
32:50 Ko reikia, kad nebūtų neištikimybės?
36:30 Kaip matai savo kitus santykius?
38:16 Įsimintiniausias vaidmuo.
39:11 Nesuvaidintas vaidmuo.
39:23 Ruošimasis vaidmeniui.
43:54 Neįprasčiausias darytas dalykas vaidmeniui.
44:41 Savęs atskyrimas nuo personažo.
45:54 Atstovėjimas savo vaidmens.
47:21 Kaip atsirenki vaidmenis?
49:15 Motyvacija, pinigai, pelningiausias vaidmuo.
52:24 Naujo filmo įvykiai.
55:39 Kiek kainuoja filmų sukūrimas?
56:41 Atsisveikinimas.

Laidos pokalbis

0:00

F.

Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą neprenumeruoja mūsų kanalo.

Jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudęs.

Apskritai mygtuką na, o jeigu.

Jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų bent jau širdutės.

0:19

Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti ačiū jums labai.

Bet kada pradėjai vat būtent jais taip smarkiau domėtis po kažkokių išgyvenimų.

Skyrybų gal vaikas gimė žinai, gal dar kažkas nutiko, ar žinai tą tašką, kada va toks stipresnis noras?

0:39

Bus seminarai prasidėjo, kai prasidėjo santykiai su vyrais.

Atrodo, žinai vis nepakankama, vis reikia kažkokio biškį tobulesnė pabūti, žinai vis kažko ten reikia pasistengti.

Iš tikrųjų tai yra tokia iliuzija.

Tokia nesąmonė ta prasme nieko nereikia.

Steigti tu gali būti tiesiog taip.

0:56

Tiesiog tu gali būti tiesiog pakankama, kokia esi nieko nereikia užsitarnauti, nieko nereikia stengtis ir tai čia buvo mano.

Didžiausia gyvenimo klaida.

Bet be šitų dalykų, aš nebūčiau pažinus tą, ką aš žinau per savo tą patirtį.

1:12

Tai taip sakyti neblogas sūduva, bet apsimokėjo mano kelias toksai.

Bet pas tave dar gyvenime vienas dalykas įvyko tai atpažįstamumas.

Žinai, kuomet turbūt tu vaidinai teatre.

Galbūt 16, 18 dvidešimties metų tavęs nežinojo, bet atėjo momentas gyvenime, kai tu tapti tapai labai žinoma, matoma absoliučiai visur kine, teatre, televizijoje.

1:39

Ar prisimeni tą jausmą, kuomet na žmonės tave pradėjo atpažint, žmonės pradėjo į tave žiūrėti, apkalbinėti.

Ir aš niekada savo smegenyse, aš tikrai prisimenu, aš mes važinėdavom po nova teatre, kai vaidinau ne 16 metų, pradėjau ir jau tada būdavo.

1:58

Mes važiuojame festivalius, tikrai apkeliavom labai daug pasaulio įvairių šalių.

Ten laimėdavome pagrindinius prizus, apdovanojimus, ta prasme už pagrindinį vaidmenį už ten visus tuos dalykus.

Ir aš jau tada.

Sakykim būdama tam rate tuose festivaliuose, visur, aš jau jausdavau tą dėmesį tokį, nes nu ki tu lai mė ki tave įvertina tuoj už uždarom tam mechanizme.

2:24

Organizme tu jauti į jautiesi ypatinga, bet.

Teatro režisierė man labai aiškiai sustatė viską į tvarkas.

Taip šiandien tu laimėjai, tu šiandien džiaugiesi šiandien rytoj.

Viskas baigta tu turi daryti dalykus, ką tu darai ir viskas.

2:44

Vienas dienai yra šita pergalė tokia.

Ir niekada nebuvo.

Pavyzdžiui, ši teatre, kai tenai vaidindavo ir būdavo nauji spektakliai, niekada nebuvo siekiamybės gauti kažkokio.

Populiarumo žinomumo, kad aš norėčiau būti žinoma, kad čia mane visi žinotų ir aš būčiau kažkokia labai tam tipo žvaigždė, ją kažkas.

3:04

Man tiesiog yra be galo įdomu daryti tai, ką aš darau.

O tas žinomumas yra kaip ta žvaigždutė, žinai papildomas priedas prie profesijos.

Daugelis iš.

Mūsų turi paskolų, kuris.

Kiekvieną mėnesį mokame bankui, bet ar kada susimąstėte, kad galite patys būti bankų, skolinti pinigus, kitiems gauti palūkanas ir kaip užtikrinimo priemonę turėti nekilnojamo turto užstatą?

3:29

Susipažinkite su röntgen sutelktinio finansavimo platforma, kuri leidžia jums investuoti į verslo paskolas ir suteikia jūsų investicijoms nekilnojamo turto užstatą investuoti.

Galite nuo 100.

Eurų ir uždirbti tarp 7 ir dešimties procentų metinę grąžą palūkanos yra fiksuotos, todėl visada žinosite, kiek uždirbsite röntgen šiemet jau išmokėjo savo investuotojams per 4 milijonus eurų palūkanų, nors visos investicijos, susijusios su rizika, röntgen garsėja konservatyvumu ir projektų atrankos kruopštumu, todėl čia investuoja tiek žmonės, tiek investiciniai fondai ir net patys bankai.

4:07

Jeigu norite, kad jūsų pinigai pradėtų dirbti, registruokitės www.röntgen.

Kažkas lt ir sužinokite daugiau.

Kaip tu atskiri, pavyzdžiui, asmeninį gyvenimą nuo viešo gyvenimo?

Kai nėra ką slėpti, tai nėra ir ko bijoti.

Nu ateini, pavyzdžiui, į dievą ir man nereikia klausimu iš anksto man sugadins visą šventę.

4:26

Aš noriu žinoti tema, aš nenoriu žinoti, ko manęs klausi mą pa, man tik košei.

Nu tada man neįdomu.

Man dingsta visa intriga, aš ta prasme, man patinka netikėtumai, mane į klausimai ir visa kita man nereikia pasiruošti.

Aš nesijaučiu nesaugiai.

4:43

Dėl to, kad šiaip ar taip aš nu aš viską apie save žinau.

O, ko aš nežinau per įdomius klausimus, aš galiu dar netgi čia atrasti apie save pati.

Ir aš nepriimu tai kaip kažkokio labai ypatingo dalyko, kad.

5:01

Tipo žinai ateinu pasikalbėti ir tada kažkokia įtampa galėčiau jausti, kad.

Kada įtampa jaučiam tada, kada bandom būti ne savim, ir kad ta dažnai laikome šiurkus už nugaros, kad neduok dieve jie nepastebėtų.

O yra žiauri klaida taip manyti, nes kitu ateini į interviu tave mato, kaip ta prasme dar nuo giau, dar ant kaip ant delno viskas kiaurai matosi ir netgi, kai tu slepi kažką.

5:29

Arba tu kažko nenori atsakyti.

Tai matosi 10 kartų daugiau.

Ir dėl ko iš karto daro reitingus ant tų reakcijų.

Daro ne ant to, ką žmogus sako atvirai, o ant to, ko jisai nuslėpė ir jo reakcijos ar su mirksėjimu ai arba ten akių prasiplėtė timai, arba ten dar kažkas yra daug įdomiau, nes tada iš išlenda tą, ką žmogus slepia.

5:53

Dažnai nepasimesti savo meile, tai kai tik prisimeni.

Kokią nesąmonę, tai nu ta prasme.

Tada, kokia prasmė eiti, aš galvoju.

Svarbiausia, kad nėra ko bijot, mes visi esam vienodi.

M mes visi esam iš to pačio sudėti.

6:11

Mes lygiai taip pat vaikštom į tualetą lygiai tą patį galvojam, ką valgyti lygiai tą patį galvojam, ką jausti pasikalbėk su kiekviena moterim žinai tu jauti, kad tą patį jos galvoje, kai ten, pavyzdžiui, prasideda.

Kokias santykiai tu ten viskas tas pats verda, baigiasi santykiai, tą patį visos irgi žinai vyrai lygiai tas pats nu ta prasme, mes esam vienodi.

6:34

Ir kodėl, pavyzdžiui?

Pasiklauso, pavyzdžiui, mano kažkokio atviro pasisakymo ir tiesiog dreba iš to malonumo rašo man žinutes, bet jie rašo sau realiai.

Nes jie tiesiog jie turi būti dėkingi sau, kad jie įsijungė, kad jie paklausė, kad jie ieškojo, atrado ir tiesiog tai yra kaip detalė, kad aš pasitaikė jau tame jų gyvenimo lauke būtent tuo laikotarpiu.

7:03

Ir, kad jie kažką išgirdo ir kažką pradėjo keistis.

O kaip tu matai kitus žmones, nes aš tai reflektuoja iš karto į aplinką.

Man bent jau matosi iš to, ką skaitau po kitų nuotraukomis žinai, kažkas tai pasigiria kažkokių tai savo geru įvykiu, o tenais sulenda tai, ką rado, ką čia rašyti?

7:24

Žinai, kaip būna, delfi straipsniuose.

Komentaro absoliučiai aš neskaitau jokių delfi jokių portalų, jokių nieko ta prasme.

Aš ne nedalyvauju šitam tokiu paprastu antraščių.

Aš irgi žinau, kaip viskas viskas ant pliko eina.

Ta prasme, jeigu pereitų sistema ir ne klikai duotų pinigus ar rezultatą, mus žiūri mus stebi.

7:49

O.

Kad visą video ar visą straipsnį žmogus turi perskaityti iki galo, žinai va, tada pradėtų visi kurti turinį.

Mhm.

Iš tiesų tų tokią tiesą sakai, nes žmonės gi net neatsiverčia straipsnio.

8:08

Ir tai nieko nereiškia tie skaičiukai, ta prasme tie tie paspaudi nė ji mai, jie nieko, jie yra tuštybių mugė ta prasme čia yra tiesiog, kad būtų įmanoma išgyventi.

Tu turi kažką tai daryti.

Tu turi daryti taip, o dabar aš pasikeliu sau žinai maikutę ir tu įdedi šitą nuotrauką, kad vat jinai interviu metu pasikėlė.

8:27

Koks turinys niekam nesvarbu, mes galim per mano lipti, ką žinai pritraukti.

Labai daug visokiausių dalykų ir galim žaisti tą žongliruoti. 100 žinai visais mechanizmais, kas dabar daroma, bet nu čia yra sistema.

Čia yra sistema, čia yra durniausias sistema.

8:44

Kokia gali būti sukurta?

O kaip mes iki to atėjome, nes anksčiau tai vertindavo knygas.

Žmonės skaitė kūrinius, dalinosi tais kūriniais.

Vertindavo taip popieriai mums reikėjo skaityt kažką nu ta prasme.

9:03

Žinai, kai kalbi apie viešumą, tai tu kalbi apie save, bet tu gi turi vaikus ir vis tiek tai, ir juos liečia, nes nu per tave iki jų gali daeiti žinai.

Vis tiek tu kažkiek tai rodai vaikus.

Viską ką darau, tai stengiuosi daryti visą laiką.

Klausiu savęs, aš darau čia iš baimės ar iš meilės iš baimės ir iš meilės, ir aš.

9:22

Ta baimė jinai yra sukaustantis dalykas, kuris niekur neveda.

Jisai į vad įvaro kompleksus, bijom kažkokios kritikos, ar ne?

Kodėl mus pagalvojo, aš galėčiau.

Koks skirtumas, ką apie mus pagalvos iš esmės?

9:40

Koks skirtumas, ką tu apie mane galvoji?

Kas nuo to mano gyvenime keičiasi, kad tu kažką galvoji vienaip ar kitaip?

Nieko.

Tavo gyvenime nieks nesikeičia.

Prasme niekas nesikeičia.

Nebe jie sėdi galvoje.

Mano gyvenime.

9:55

Nebent tu suvalgysi tą pykčio tabletę, kurią kažkas tai tau davė komentaro būdu.

Ir.

Jinai taip ir jinai gali tau kažkiek tai pakenkti.

Ten gi aš nu ta prasme tu negali supykti, ten tavęs tavęs niekas negali supykdyti, tavęs niekas negali įžeisti, tu gali supykti arba įsižeisti, ir tam yra priežastis.

10:23

Todėl, kad, pavyzdžiui, esi kompleksuotas ir visą laiką kažką tai slepi, o tas kitas žmogus visiškai tau, sakot kelią tau tiesiai, nes tai, ką kokio kompleksuoja ir ko nenori parodyti tas aiškiausiai matosi kaip aš ir sakau tas kaip ant delno matosi.

10:40

Mes galvojam, kad mes tą, ką užslėpė m nesimato, tu sutinki žmogų ir tu matai tu kiaurai skanuoju ir tu matai, kad kur yra jos silpniausia vieta.

Ir dabar galvoju, dabar tave suvalgyti ar vėliau.

Jeigu tu man kažką kersis, nes aš tave galiu visam gyvenimui sužaloti, tai nes tu tą slepia ir tas labiausiai matosi, nes tavo galvoj yra koncentracija tik apie vienintelį dalyką, kaip tai paslėpti.

11:02

O tai, ką tada tu transliuoji, tiktai tai, ką slepia.

Jeigu tu esi atsipalaidavęs ir tu neturi ko slėpti, ta prasme tu nebijai.

Kartais ten, sakykim, kažką padaryti tokio kvailesnio ar kažkokio tokio nu.

Tai.

11:19

Tu esi nepažeidžiamas, iš esmės aš visą laiką klausausi aš savo nuomonę pasidedu, šalia bandau suprasti, pavyzdžiui, ką tu sakai?

Bandau suprasti tą jausmą, kad pas mane kažkas tai trupučiuką nepatinka.

Man žinai, ką tu sakai.

Ir tada galvoju, o kodėl man tas nepatinka?

11:38

O todėl, kad aš kiekvieną dieną sau tą kartoju mintyse ir atsiranda kažkoks tai supranti bičas, kur man tiesiai į įgarsina mano mintis, kokia tu ne ten, tad dažnai kalbi kalbi sau kiekvieną dieną iš ryto atsibundi, o dieve pažiūrėk, pažiūrėk, kaip atrodai, kaip ta ir sako, o žiūrėk, matai įgarsina man žmogus.

11:58

Tai aišku, kad man nepatinka, nes man jau užkniso ta prasme 20, 4 val.

Per parą girdėti savo mintis ir žmogus dar garsiai įgarsina ta prasme tai, ką aš visą laiką galvoju apie save, nu žinai.

Pastaraisiais metais yra plačiai kalbama apie ilgaamžiškumo temą ir ko reikia, kad gyventume ilgiau sveikiau ir kokybiškiau sveikatingumo ir sporto papildų parduotuvėje jų man performansas taškas lt pristato unikalius maisto papildus tūno d, kurie yra pagaminti didžiojoje britanijoje iš aukščiausios kokybės ingridientų. 2 noth dirba su ilgaamžiškumo tyrėjais, mokslininkais ir labdaros organizacijomis tam, kad kurti ir pateikti gryniausius ir veiksmingus produktus, gerinti žmogaus savijautą.

12:42

Jų asortimente galite rasti papildų ilgaamžiškumu, atsistatymui, energijai ir miego kokybės gerinimo visko, ko reikia gerai savijautai tik gryniausios medžiagos be jokių papildomų priemaišų nat plius trans resveratrolis berberinas kolagenas per merginas.

12:59

Ir daug kitų.

Vienareikšmiškai svarbiausia yra subalansuota mityba.

Bei aktyvus gyvenimo būdas, tačiau atlikus testus bei tyrimus, dažnai nustatoma, kad mitybą reikia papildyti maisto papildais, kurie suteikia galimą teigiamą poveikį sveikatai.

Vienas iš tokių testų pristato ir human performansą taškas lt parduotuvę, kurį atlikus sužinos organizmo atsistatymo, papildų pasisavinimo ir toleravimo rodiklius.

13:23

Ar nebūtų įdomu sužinoti savo kūno amžių?

Genetinis tyrimas atliekamas šveicarijoje, o duomenys atsiunčiami į specialią programėlę.

Jūsų telefone sužinosite, kokius papildus verta gerti, o kurių galbūt išvis nereikia.

Produkciją galite užsisakyti jums RN performansas taškas lt svetainėje jau dabar nuorodą rasite aprašyme.

13:43

Matai tu turi tokią griežtą nuomonę.

Žinai, kad tai yra nesvarbu taip toliau, bet savižudybių skaičius didėja dėl to, kad kažkas kažką įžeidė.

Pas patyčios mokyklose daugėja tie patys įžeidimai internete, įžeidimas ant įžeidimo trolinimas n trolinimo yra labai daug jautrių žmonių, kurie dėl to išgyvena, dėl to suserga depresija ir jie taip paprastai.

14:07

Kaip tu į šitą problemą negali.

Bet.

Tie žmonės.

Gal įdomu, gal turi kokį sprendimą, jiems ar patarimą?

Kai žiūrėkit.

Kaip tai suvaldyti, nes tokį suvokimą, kad žinai ai man dzin, labai sunku priimt.

14:23

Kad okey aš suprantu.

Aš suprantu, kad tau norisi ta prasme viską užbaigti.

Aš suprantu, kad tau yra labai blogai, kad tu.

Esi pasyvia ir tu net nerandi išeities.

Bet.

Tame būvyje žmogus yra labai labai stiprus, ta prasme labai stiprus, nes jisai pasirenka šitą būvį.

14:50

Ne aš pasirinkau, aš nenoriu.

Visi veiksmai rodo, kad tu pasirenki būti tame ir viskas su tuo yra gerai.

Tu būk tame ta prasme iš būk šitam košmare kol tau realiai atsibosta me bū ti nes.

15:09

Savo gyvenime mes galim susikurti labai fainus dalykus.

Ir labai nefainas dalykus, bet kuriam visą laiką mes patys viską darome.

Aš nusprendžiu, kad aš einu į depresiją, aš nusprendžiu, aš nusprendžiu, kad aš nieko nebenoriu daryti.

15:28

Aš nusprendžiu.

Tuo metu atrodo, kad yra visi kalti aplinkui, nes jų įtakoj aš taip jaučiuosi.

Visi mane žemina, visi mane ta prasme niekina.

Aš esu nieko vertas ir aš atsitraukiu kaip auka.

15:45

Kaip ne mane žinai, ten paliko, išdavė, atstūmė.

Aš sergu aš nieko nebenoriu, aš atsiriboju, nes visi kiti kalti.

Tai vat tas aukos sąmonės.

Tas dalykas yra visada atsiras budelis, jeigu yra auka, visada ką tu darai atsisėdęs ant sofos?

16:06

Tu darai tiktai vienintelį dalyką, tu pritrauki į savo gyvenimą visišką košmarą ta prasme, nes tavo mintys yra tiktai apie tai.

Jeigu tu susikuri.

Tokius baisius dalykus savo gyvenime, kurie tave kankina.

16:23

Ir, jeigu tu turi nors trupučiuką, kažkiek tai tos vilties ir to noro išgirsti, ką aš dabar sakau?

Ir norą pereiti į kitą.

Būsena.

Tai reikia suprasti vienas dalyką, kad.

Kaip prisiėmė atsakomybę, kad tu tai sukuri.

16:43

Ir tu esi labai stiprus tame ta prasme, nes šitas š dulka sukurti yra ganėtinai sunku.

M vadinasi, lygiai tokia pat identiška galetu turi sukurti fainus dalykus.

Aš noriu su tavim sutikti, kad žmonės, kurie patiria patyčias ar tokius kitus.

17:02

Skausmingus dalykus iš tiesų yra labai stiprūs.

Jie gali labai dažnas vaikas, kuris patyrė patyčias tampa labai sėkmingų verslininkų, kažkokių kūrėjų ar kažko, nes ji turi daug.

Jėgų sukurti kažką naudų esmę, kodėl man yra naudinga būti šitoj aukos pozicij?

17:20

Kodėl man naudinga būti tokiam pažeidžiamam?

Tokiam nuskriaustam, ką aš gaunu už tai kodėl man yra gerai, kodėl aš nenoriu išeiti iš tos būsenos?

Nenoriu, ar ne, ne aš noriu, noriu, nenoriu, nes neišeini, jeigu neišeina.

Kas nenori ieškom naudų, kokias tu gauni naudas per savo depresijas, per savo norą į nusižudyt per savo norą kažkokį.

17:43

Gaunu užuojautą gaunu papildomą dėmesį.

Koks aš vargšiukas, kaip aš va šitaip žinai, arba koks aš stiprus tame savo košmariškame gyvenime?

Bet aš vis dar vat laikausi.

Kaip koks aš esu dramatiškas toksai vat stoviu prieš veidrodį ir galvoju va, dabar žinai, aš išeisiu.

18:05

Tai yra žiaurus susireikšminimas.

Iš tikrųjų tai yra didžiulis ego.

Aš išeisiu, visi verks, koks aš esu svarbus.

Aš tikrai tavęs klausau.

Tai atrodo tikrai, kad tu jau esi išgyvenusi, nes tu taip aiškiai viską papasakojo.

Ji atrodo kaip iš asmeninės patirties.

18:21

Nes, aš pradėčiau rašyti knygas, ar ten kurti filmus apie savo gyvenimą.

Tai realiai tai sakytų, ne taip nebūna ta prasme taip.

Ne wow.

Tikrai tikrai labai daug visokiausių karuselių esu patyrusi.

18:39

Jeigu rašytum knygą, kokį įvykį gyvenime išskirtum?

Kuris tau buvo pats sunkiausias.

Sunkiausiai išgyvenamas, bet atnešė didžiausią pamoką.

Taip.

Aš esu labai labai daug, patyrus neištikimybių per visą savo nuo pat mokyklos.

19:08

Nuo pat mokyklos.

Galėčiau būti neištikimybių terapijų.

Žodžiu, lektorė gydytoja, nes žinau įvairiausius niuansus, kaip kokios mintys aplanko tave kai tu.

19:25

Atsiduri šitoj beprotiškai burnoj situacijoj.

Jo, aš labai gerai žinau, kaip tu jautiesi, kaip tu gali jaustis ir kaip iš tikrųjų būna ir kita prasme ten yra, ten yra visa laboratorija.

19:42

Visų šitų atspalvių.

Kokią pamoką iš to išmokai, tai dabar nebijai?

Išnyko arba.

Ar pradėjai matyti.

Žinai, aš išmokau vienas pamoką, aš aš tiesiog supratau.

Ir labai gilinausi.

Visų pirmiausia prisiėmė atsakomybę už tai, kad aš tai sukūriau savo gyvenime.

20:00

Tu ne nepriimi savęs tu sau esi tokioj nu, nu, ne paskutiniai, bet jau tokioj.

Antroj trečioj vietoj.

Nuo svarbiausio žmogaus.

Ta prasme.

Palieki negirdi savęs ta prasme ne, nesvarbu, nesvarbu, nesvarbu, viskas yra čia svarbiau čia svarbiau.

20:22

Ir tada tavo aplinkoj patys.

Artimiausi žmonės dažniausiai tau parodo, kaip tu stipriai negerbi savęs, kaip tu stipriai uždavinėji save, jie parodo per skaudžiausią vietą kertą.

Ir, dėl to man yra.

20:40

Lengva bendrauti su savo žmonėm, kuriuose aš labai mylėjau, kuriuos dėl to, kad aš nebejaučiu jokio ta prasme įsi skaudinimo ar ten kažko dėl to, kad aš tą sukūriau ir aš tą suprantu modelį.

Aš daugiau to nenoriu užsiiminėti.

20:57

Tai buvo didžiausia mano gyvenime pamoka.

Aš daugiau šito nebenoriu sukurti.

Bet aš žinau, kad kaip tai įmanoma sukurti.

Ir aš žinau, kad aš, jeigu pradėsiu daryti kažkokius veiksmus.

Į kūrybą jau šitą.

Tai aš sakau ne, nes tau žiūrėk, aš noriu taip.

21:17

Aš darysiu taip.

Aš savimi pasirūpinsiu taip.

Aš nebekartosiu tų visų dalykų, nes aš žinau, kad būtent tas elgesys, kuria vienas modelį.

Kitas elgesys kuria kitą.

Jau dabar nebe centrams 3 plane se pirmame.

Plane viskas viskas sau ta prasme, čia nėra pasipūtimo kažkokie dalykai.

21:38

Tas jausmas, kai tu visą laiką save palaikai ir kas bebūtų ta prasme tu esi pirmoj vietoj pati sau pati sau geriausia palaikytoja pati geriausia sau draugė, niekas manęs tiek nepalaikys, kiek aš pati.

Kaip manai, kada verta stengtis?

21:56

Dėl esamų santykių arba jau yra laikas juos tikrai.

Užbaigtas žmogus irgi stengiasi.

O kaip žinot, ar jisai stengiasi?

Vyrai visą laiką reikia žiūrėti ne ką vyras šneka, ką vyras daro.

Veiks moteris.

Moteris reikia myleti moteris, reikia tiesiog mylėti, nereikia gilintis, bet nereikia klausytis, jei reikia linksėti galvą ir mylėti ją, viskas.

22:19

Visą laiką atsakymas geriausias taip ir tik vienas teisingas.

Žinai nori būti teisus ar miręs?

Atsakymas tiktai taip.

Ne, nebūtinai galima paglosčius pasakyt ne ir tai ir tai sueina.

22:35

Žinai, nu.

Bet, jeigu mus dabar klauso, žinai moteris, kuri galbūt įtaria, kad ją išduoda, arba vyras, kuris įtaria, kad jį išduoda partnerę.

Iš karto iš karto reikia koncentruotis į save.

22:52

Todėl koncentruotis į save reiktų jaupra nuo pat pradžių nepamesk savęs.

O, jeigu jau susimovei, tai ką?

Čia tu žinai rožinių akinių periodas efektas, kuomet mes matome žmogų ant pjedestalo.

Visą laiką sėdi bele kur ta prasme ir tu n.

23:12

Galvoji pastoviai, kad tik neišduotų, kad tik neišduotų, kad tik neišduotų, oho, žiūrėk, jau pažiūrėjo, kad tik neišduotų, kad tik neišduotų.

Kuo aš esu užsiėmusi.

Aš esu vieninteliu dalyku, aš manifestuoja tik tai, kad neišduotų, kad tik neišduoti.

Aš daugiau nieko neveikiu.

23:30

Kas ateis į mano gyvenimą.

Tipo.

Tobula meilė ta prasme ateis neištikimybė išdavystė.

Va prašau dovana.

Iš kur galėjo pas tave ateiti tobula meilė, kažkoks jausmas kažkoksai ten žinai.

23:48

Kitas žmogus sėdi ir žiūri filmus.

Tokius romantiškus žinai, ten tą skaito kažkokius ten nežinau.

Poezijos klausosi kažkokios romantiškos muzikos.

Kas į gyvenimą ateis neištikimybė.

Nu ne ateis kažkokie tyras jausmas dėl to, kad jisai tiktai tą ir pritraukia tiktai apie jo visas ląsteles visos tiesiog tvi pritraukinėti visai kitus dalykus.

24:14

Ką tu pritrauki nei nieko ta prasme baisius dalykus.

Tą reikia suprasti, kad mes gi susikuriam viską.

Jeigu jau tu išgyvenai vienas neištikimybę, 2 neištikimybė, kaip sakai pas tave ten maratonas, tai neištikimybių.

Kaip tu priėmei sprendimą skirtis vienas atveju ir paskutinėse savo skyrybose, kaip tą sprendimą priėmei, kuomet yra vaikai, kuomet, atrodo, tik gimė vaikas.

24:42

Ir tapti moterimi.

Reiškia gimti, suaugti ir tapti moterimi suaugti 40, 39 metų.

Žinai yra paprastas dalykas.

Jeigu esi vienas be vaikų, tu gali ten žaisti žaidimėlius kaip paaugliai paauglystė žinai padeda, dažnai ten kažkas bum bum bum dun, gali kažkokius ten mėtėsi tais kamuoliukais.

25:05

Bet kai yra vaikai ta prasme, reikia nu išmokt suaugti, jau reikia pradėt gyventi nei iš vaiko sąmonės iš suaugusios sąmonės ir pradėti kurti dalykus čia jau reikia.

Ta prasme galima, bet tada galima sulaukti labai daug nelaimių, visokiausių žinai, nes gali atsitikti negrįžtamų dalykų su vaikais, su tavim su pačiu žmogum, su kuriuo tu gyveni.

25:29

Ir reikia suprasti, kad kartais reikia suaugti ir nebežais.

Šitų žaidimėlių reikia tiesiog.

Prisiimti atsakomybę už visus tuos dalykus ir.

Tai tu esi už tai, kad neverta būti santykiuose dėl vaikų, kaip daugelis būna toksiškuose konfliktiniuose santykiuose ir tą tęsia tam, kad vaikai nematytų skyrybų.

25:56

Geriau mato ta prasme jiems nereikia, matyt, jie jie gali savaitę sėdėti kitam kambariai.

Mes turim suprasti, kad mes įtakojame savo vaikus, ne, kai jie yra kambarys su mumis, mes įtakojame būdami darbe, kai.

26:14

Tėvas darbe rėkia, rėkia, ten nervuojasi, ten ta, grįžta namo labas vaikučiai.

Ir tada mamos sako visą dieną tas vaikas klykė nervavosi verkė.

Ta prasme mes veikiam savo vaikus labai giluminiais kanalais.

26:31

Jeigu mama negerbia tėčio lauk vaiko narkomanijos priklausomybių, kompiuterinių žaidimų priklausomi ta prasme, tai bus kažkokia priklausomybė, nes vaikas per narkotikus tada bando gauti tą.

Meilė, kur galėtų gauti iš abiejų tėvų tokie darbo nin gą tokia nu ta prasme, kai tėvai vienas su kitu sutaria, vaikui atsitinka laimės pojūtis ta prasme jis jaučiasi saugus.

26:56

Jisai jaučiasi toks palaimintas, ta prasme ta besąlyginė meilė iš abiejų, kai susijungia ir gauna vaikas yra toks ai.

Ai toksai mes nu patiriam kažkokią tai ekstazę kaip vaikai.

Ir, jeigu mūsų tėvai yra ant va tokių.

27:12

Mes esame kaip vaikai išsiderinę mes plyšta m per pusę, mums norisi maištauti, mums norisi daryti bet ką ta prasme ir tas narkotikas.

Jisai duoda tą papildymą tą kažkokią tą būseną arba kompiuterinis žaidimas jisai duoda kažkokį tai įsijautimą ir kažkokį kaifą.

27:34

Tai vat ko ieško ir iš tikrųjų.

Pavyzdžiui, vat sesijų metu žmonės pradirba mamos pradirba savo santykį į savo vyrą pradeda tiesiog gerbti kaip žmogų, nes nebeturi.

Pavyzdžiui, tarkim, po skyrybų su juo būti kaip mylimųjų pora.

27:50

Tu tampi sveika tėvų pora tiesiog gerbi tą žmogų, kuris.

Yra tavo vaiko tėtis, tau nereikia jo mylėti ar kažkaip jį ten dievinti, ar kažką tu tiesiog gali gerbti žmogų kaip žmogų.

Jisai yra toks, koks jisai yra.

28:05

Jisai turi teisę būti toks, kad čia santykiai kažkokie nepavyko, tai čia yra jau praeitis, viskas mes nebeturim toliau kartu, kažkaip tai.

Mes galim būti sveika tėvų pora, kuri gerbia vienas kitą, vardan mūsų vaikų sveikatos, nes tai tiesiogiai įtakoja mūsų vaikų sveikatą.

28:21

O kaip pavadintum savybę, žmogus žmonių, kurie po skyrybų nu niekaip negali šito atrasti taikos modelio?

Čia labai daug skausmo, labai daug įskaudinimo, yra daug noro keršyti, daug noro.

28:38

Čia viskas apie skausmą.

Čia yra čia yra kas baisiausia atsitiks, kai tu pradėsi tą vyrą, tiesiog mylėt kaip žmogų.

Gerbti čia yra baisiausia, kas tada atsitiks?

Baisiausia.

Reikia užsirašyti šitą klausimą, kas atsitiks baisiausia, kai aš išsilaisvinsi iš va šitos neapykantos, nes neapykanta, ką man duoda.

29:02

Aš tada dar galiu neverkti, aš galiu, tada nejau savo šitą skausmo skyrybų.

Aš tada galiu dar tavęs nekęsti.

Galiu tave niekinti n dėl to, kad jeigu aš tave staiga nebe niekins už tave pradėsiu tiesiog mylėti, gerbti ir man tai buvo baisiausia gyvenime.

29:17

Kas gali atsitikti?

Aš pradėsiu verkti ir pradėsiu ta prasme būti trapi, būti laiminga ir.

Bet ar to?

Norėtume siekti va ar ne, kaip mes iš tikrųjų?

Baisus atrodo ir yra.

Džiaugsmas, bet tas paleidimas emocijų mums yra toks skausmingas.

29:36

Kartais, kad mes geriau imamės nekęsti, nežinai geriau kažką daryti tokio.

Tvirčiau jau jautiesi, kai nekenti žinai, kad gali prie draugių pasakyti, kad.

Nu kažkoks žinai ten dabar įsivaizduoji ir įsivaizduok, kiek įvyksta suartėjimu su draugėm.

29:57

Kurios, kaip draugės palaiko, kad tikrai, žinok, yra niekšelis.

Išgerkime vyno jo, žinok, toks supranti visą vakarą galim tokią bendrystę atsiranda tiek į įdomių temų, tiek yra įdomių ta prasme.

Tu įsivaizduoji, tai yra toks turtas, tokios naudos yra ir staiga.

30:17

Žinokit panos, aš jį pradėjau tiesiog mylėt gerbt kaip žmogų.

Tai vyno ne, ne, žinok, nu kažkaip va nėra apie ką kalbėt, supranti.

Pas.

Mus tada reikia keisti drauges, įsivaizduoti pakeisti drauges, o ne geriau vynelio, žiūrėk, eik tu koksai durnelis ten žinai jo jo įsivaizduok, čia yra turtą.

30:38

Nu mes gauname labai daug dalykų, ką mes nepagalvojom per tuos supranti laikydami paprasčiausius vatos skaudulius.

Skauduliai suveda draugus.

Nu arba atranda atrandi naujų, nes jeigu tau draugė sako, kad jisai patvirtina, kad jisai yra kažkoks, tai nėra draugė iš karto iš karto.

30:59

O tu, kai kalbėjai apie vaikų jausmus ir apie skyrybas, ar tu pastebėjai savo vaikų elgesyje?

Kažkokių į pokyčių, kai išsiskyrei, kaip buvo iki skyrybų ir kaip ta?

31:15

Transformacija įvyko po skyrybų.

Ten įvairiausi procesai žinai, bet irgi mano galva, buvo labai uždelsta.

Aš.

Pusė, girdėjau pusė ne, aš buvau labai savim užsiėmus ir žinai ir tame chaose, ir visam tam ta prasme įsivėlusi vad.

31:35

Jo čia ir čia yra didžiausia trauma, kokią mes galime vaikams suteikti, kai mes gyvenam rūke patį pačios patys.

Žinai, kai tėvai vaikšto tokiam rūke?

Jie labai daug praleidžia, aš daug praleidau su savo vyresne dukra.

31:51

Daug tokių žinai, man čia yra dabar ir aš.

Dar paauglė buvo.

Taip, taip.

Tas pas ją dar trans transformacija vyksta kur irgi?

Suprasti studijuojate eta hi linga nes aš čia žinai, kaip mama daviau meškerė, sakau, kas jis pati, žinok, tikrai yra daug pridaryta mano, bet atsiribok nuo mano šitų visų indėlių ta prasme surask naudas, kokias tu gavai, kodėl tu tą patyrei ir išsilaisvink nuo šitą?

32:22

Ko reikia, kad.

Nebūtų neištikimybės.

Pavyzdžiui, vyras visą laiką kartoja savo moterį, kad jinai yra kažkokia tai ten.

Tipo.

Kaip čia pasakyti?

Purvą.

32:41

Nu riebiausia ar ne prasme, kad ta prasme jinai yra visą laiką tokia ir tokia?

Tai ir nuolatos pasako, tu eini su visais ir ten deda, ir ne tik į ją, ir nepasitiki, ir nepasitiki, ir nepasitiki.

Tai, kai ateis momentas.

32:58

Su kažkuo galbūt permiegoti arba ne.

Tai, kad ta prasme jinai neturi, ką sulaužyti jokio pasitikėjimo?

Ir taip tai.

Ta prasme jinai ir tai, ar taip ar taip.

Nėra.

Žinai mhm ir tada nereikia nieko laužyti ir tada nereikia nieko.

33:15

Įsivaizduok, kiek, pavyzdžiui, kad ir vyrai ar ne, ir arba moterys vienas kitiems sako tų ta prasme, tu į tai, ką žiūrėjai tu visą laiką ten kažką tu ten žinai, su kažkuo tu tose žinai iliuzijos ir tose psichodelinė se mintyse apie savo baimes žinai, kad tas žmogus su kažkuo nueis, kad kad tas žmogus ten ta ta ta.

33:36

Mes labai privedama prie šito, kad tas žmogus eitų m.

Nu taip.

Nu iš esmės.

Mes į realiai įtikinama, koks jisai yra, ir tada jisai jau tiesiog įtiki tuo ir jis taip daro elgesį.

Nes nebėra ką ten.

33:52

Ką prarasti, nes jis vis tiek ir taip galvoja, jeigu nepadarysiu, vis tiek apie taip galwoja.

Jeigu padarysiu ir taip vis tiek.

Galvoja ir dar maloniau.

Nu mes visai nesenai filmuojam laidą apie neištikimybės.

Tai procentus, kuris išduotų savo poras, jeigu apie tai nesužinotų niekas, tai moterų yra 70 % vyrų, 80 % realiai vienodas skaičius.

34:17

Tai tu pagalvoji, 8 iš 10 žmonių išduotų savo partnerį, jeigu apie tai niekas nesužinotų.

Jo turi tokią svajonę.

Vau čia normalu, gal ne?

Nežinau skamba kaip nenormalu, bet bet turbūt taip, jeigu taip kalba statistika.

34:36

Skamba kaip nenormalu, nes mes taip norėtume amžinai tikėti, bet aš kažkaip tai galvoju, kad tai yra kaip ir toksai.

Nežinau normalu.

Gyvenimas.

Nu ta prasme santykiai ir gyvenimas kartu susidėjus kojines nu tikrai yra didžiulis darbas.

34:54

Taip.

Nes man tai visą laiką atrodo, kad susitinka 2 svečiai vienas namuose.

Jie žinai pirmą dieną svečias 2 dieną dar svečias 3 dieną jau jau kaip ir nebe svečias.

Po savaitės dar žinai nu tipo davai, pagyvenkite dažnai savaitę dar tokia kažkokia veiksmai, kažkokie kažkas vyksta, vyksta, vyksta pusę metų jau yra žinai tipo, geri draugai gyvenam. 3 metai jau yra agirdi.

35:23

Kažkokia jau teisę turiu tau pasakyti eitų.

Ta prasme.

Greičiau nuo se nu jo čia aš tiesiog žinai laike, kiek čia žinai išsidėstę, bet supranti, kaip mes prarandam.

Tokia vien pagarba kažkokia kažkokio tokio žinai.

Tipo jisai tas namiškis tavo žinai patampa.

35:41

Nu tipo.

Savo noru tu padarei jį namiškių nieko niekad nieko tokio, jeigu dažė didelis ima.

Na, yra tu man eiti lėk žinai, žinai vat kažkas.

Tokio tai va pasimatymą.

35:58

Nėra kas gali atsitikti su manim.

O kaip tu matai savo kitus santykius?

Ar apie juos išvis pagalvojo?

Nes tu sakei pasimatymus nevaikštai į tokius išgyvenimus.

Yra faina, jeigu aš taip pra jaučiu situaciją, aš galvoju, man labai.

36:20

Norėčiau, kad būtų labai gera tiesiog tylėti kartu žinai.

Čia tobulas.

Jausmas va tas tokios ramybės, tokios tokios visiškai tokios.

Nori būti šalia ir ir tau labai gera tylėti, ir kai tu gali kažką ir paveikti ir tau nereikia nieko aiškinti, nieko ten ta prasme.

36:41

Nu labai faina iš tikrųjų.

Labai, labai to linkiu, nes atrodo, kad jau tiek savyje išgyvenai tiek stawiguda užsiėmę, kad iš tiesų žinai, ko nori.

Žinai ramiai ramiai.

36:59

Ne, aš labai laisvas žmogus, aš žinau savo tą laisvės poreikį ir kodėl aš irgi, pavyzdžiui, santuokų ne pritraukia į savo gyvenimą dėl to, kad realiai man jų nereikia?

Na, išties iš tikrųjų, jeigu taip iš gilumos žiūrint atrodė, kad jo jo čia norisi, norisi, norisi, norisi atrodyt, kaip ir faina žinai, nes vis tiek tu gyveni su žmogum ir kažkaip ir visą laiką taip toks noras.

37:20

Iš esmės kodėl tai neatsitinka?

Nu, tai būkim ta prasme.

Teisingą prieš save žinai, ar iš tikrųjų iš galvos to noriu?

Bet nebuvai.

Tą norėjau aš to.

Nebuvai ta mergaitė, kuri svajojo apie tobulas vestuves su tobula balta suknele žinai.

37:37

Aš princo ant žirgo.

Vengiu aš visą laiką suknistu tas vestuves filmavimuose, kokiose dalyvaučiau visą laiką būna kažkas.

O pakalbėkim beje, apie filmus labai įdomu, nes aš tave tikrai daugiau žinau iš kino negu iš teatro teko lankytis ir tavo vaidinimuose, teatruose, bet kine nu kažkaip tai tu mano mano gyvenime esi užėmus daugiau vietos.

38:06

Tai man labai įdomu, koks buvo tavo pats įsimintiniausias vaidmuo?

Kuris tau labiausiai paliko didžiausią?

Įspūdį yra žinai, kuri vaiką labiau myli.

Ai netgi taip ar ne nuo pat pirmo vaidmens.

38:22

Ir tikrai nėra, nėra labiau mažiau, ne nėra.

Tai gali būti trumpas vaidmenų kas arba didelis vaidmuo tai jokio skirtumo, nes tu vis tiek įdedi energijos savo ir tu padarai tai kaip savo, nes nustok savo kūnu savo.

Savo visą psichologiją visu viskuo tu esi tas vaidmuo?

38:43

O kokio vaidmens nesuvaidino jei dar.

Jau dabar bus premjera vat visai neužilgo ten kovo mėnesį.

Es vaidmuo, kokį aš nesu vaidinau ir dabar suvaidinau jau 40 metų.

Aš laukiau to, kad viens.

Aš žinai vienas paskutinių savo filmų milijonieriaus palikimas.

39:00

Esu matęs ir tu ten vaidinti merginą moterį, kuri turi tokį tokių narcisistinių narcisistinių bruožų.

Realiai patologinį.

Tai patologinė narcizai, o kaip tu ruošeisi tokiam vaidmeniui ir ar jisai tave nors kiek pakeitė, pavyzdžiui, arba įsitikinimus apie tą būseną?

39:21

Kažkiek tai.

Pakeitė psichologiškai, kas tai yra per diagnozė?

Ir tai yra žinai.

Nėra tai, kad ten narcizas žiūri į veidrodį ir tipo grožis ir jaučia, yra narcizas ta prasme.

Jeigu tu pamatei savo vyrą prieš veidrodį, stovintį ir.

Po porąkart per plaukus, tai nėra visas beje.

39:37

Kazkas, kas yra iš tikrųjų visuomenei ir klaidinga, nes jeigu taip pasižiūrėti?

Dažnas turbūt 90 %, kuris neįsigilinę į psichologiją, jie dažniausiai narcizus vyrus ir vadina tie, kurie gražiau apsirengia veidrodį.

39:53

Ten pasižiūri, bet čia visai ne apie.

Tai ir jis yra labai labai už labai stiprus ir kartais labai sunku atpažinti, atpažinti narcizą.

Aš iš visų pusių iš psichologijos pusės domėjausi labai daug žiūrėjau visokiausių ta prasme.

40:10

Video apie tai informacijos skaičiausi pasau pasaulio.

Garsius žmones ir žinai domėjausi, kurie iš jų yra, nes labai daug yra žymių žmonių narcizai.

Ir ir turi tą sutrikimą, čia yra sutrikimas tiesiog.

40:29

Tavo tas vaidmuo, jisai tau nebuvo per sudėtingas, kai reikėjo.

Dėl to, kad yra man patinka, kai reikia kažkoks žinai kažką įdėti, daugiau negu aš iš savęs galiu įdėti.

Tas labai įdomu yra, bet buvo vienoj scenoj.

Tikrai aš peržiūrėjau.

Paskui realiai išsigandau savęs, nes.

40:47

Aš tai galiu žinai.

Kuri scena.

Ten kur tu esi visiškas nulis, suprantate su manim be manęs tu esi nulis.

Dėkingas turi būt žinai man už tai, kad.

Aš esu.

Ai skamba kaip taip iš karto žinai, kaip per vidurį?

41:04

Eina.

Yra žiauriai baisu vyras moters savo bijo.

Nu apie ką visa salė juokiasi.

Aš žinai netgi pasakyčiau, kad čia toks nestandartinis kampas, nes dažniausiai narcizus visą laiką vadina vyrus ir santykiuose.

41:26

Dažniausiai pasižiūrėk, kaip dabar vyksta kažkokie taip.

Kai moteris.

Yra labai, labai stipru.

Labai labai stipru.

Kiek laiko tu ruošiesi šitam vaidmeniui psichologiškai?

Žinau mėnuo aš laike nelabai gaudausi, tai mėnuo 2 mėnesiai gal.

41:49

Nebereikia tau tiek daug laiko, ne jau turi patirties, tai tau kažkaip tai greičiau pavyksta pasiruošti.

Man visą laiką aš aš iki pat važiavimų aikštelę aš visą laiką.

Skaitau domiuosi iškart nu man aš dėliojau viską.

Man man labai patinka dirbti šitą darbą.

42:06

Aš labai mėgstu ir labai prestižiškai, labai smulkmeniškai susidėlioti savo visokius niuansus su savo potekstės detalės.

Visa kita man yra labai įdomu.

Nes aš esu skaitęs apie robertą de niro ir na kultinis aktorius, nusifilmavęs krūvą filmų, įvairių dalykų.

42:27

Jis yra pridaręs ir vienas įdomus dalykas apie jį, kad jisai.

Realiai beveik visuose filmuose viską išmokdavo pats.

Jeigu reikėdavo kalbą išmokti, išmokdavo kalbą filmui, jeigu reikėdavo išmokti groti gitara, jis išmokdavo groti gitara, šokti ir taip toliau.

Ar tu irgi lygiai taip pat mokaisi visų dalykų?

42:45

Bet juk tai užtrunka.

Aišku, bet laikas yra tokia sąvoka.

Žinai, reikia, žinot, kaip padaryt laiko kilpą, tada žinai viskas pats.

43:26

O, kokią neįprasčiausią dalyką esi mokęsis vaidmeniui, kur žinai galvoju, nu jau tikrai ne.

Ir po to teko tą daryti ir taip.

Pavyzdžiui, dabar esi labai laiminga dėl to.

Vaidmenį, ką aš dariau?

Aš labai daug tokių ekstremalių dalykų.

43:42

Aš maudžiau ten visiškai rudenį šalta ta prasme vandenį man.

Vaidinant aš labai daug dalykų galiu padaryti, aš galiu panerti, kur aš ne neradau.

Aš čia yra baisu.

Kas čia suveikia adrenalinas kažkoks tas aktorinis.

43:59

Ne yra priežastis, dėl ko galima tą daryti.

Atsiranda kažkoks didesnis įkvėpimas, didesnė jėga žinai.

Šiaip nedarytum, bet kai yra tikslas, dėl ko tai?

Darau ne aš daro tas personažas.

Bet tu taip atskiria save nuo personažo, visiškai tu įsijauti į personažą ir tada.

44:19

Susijusius su lengva viską daryti.

Labai pasislepia.

Nepasislepia o tai yra priemonė vat žinai čia yra skirtumas.

Čia nėra.

Pasislėpimas čia yra manęs prašo, sako.

Gal gali praversti renginį žinai, bet kaip ineta, ne kaip personažas.

44:35

Aš sakau nu blem čia, kaip neįdomu, žinai, pasikviečia žonglierių ir sako, o gal galėtum pažangą ir quot be pailsi nų?

Supranti atima žmonės instrumentą.

Taigi, taigi čia mano yra apelsinai.

Čia nėra pasislėpimas čia yra tiesiog mano apelsinai.

44:53

Aš galiu pas jus atvažiuoti į balių ir pasėdėti prie stalo.

Nu ta būti ne ta nu.

Taip nes, jeigu jūs norit į tuos, nors šiaip mieliau į tą sėdėtų ir žiūrėtų kokius nors skandinaviškus, detektyvus išsidrėbus ant sofos, žinai.

Tai nuspręskite, ką kviečiate.

45:10

Ne, tiesiog man man pačiai yra tada labai draivas ir aš labai kaifuoju.

Tada tuos renginius žinai vesdama ir man pačiai yra faina ta prasme.

Aš aš galiu daryti bajerius, aš galiu daryti tą.

Aš turiu priemones, kai kaip?

Nu tiesiog.

45:26

Vat, pavyzdžiui, kalbant apie vaidmenis, kai būna kažkoks filmas, tu perskaitai scenarijų ir sprendė imtis nesiimti to vaidmens ir, tarkim, tu nusprendi, kad reikia imtis.

Ir kažkokie įvyksta pokyčiai?

45:42

Ar teko kada atstovėti savo vaidmenį ir, pavyzdžiui, režisieriui pasakyti, kad žinai nu nesutinku aš su šitais pokyčiais?

Man atrodo, kad vaidmuo turėtų būti tiksliai.

Ar vis dėlto režisieriaus žodis yra paskutinis ir tada tu turi jau prisitaikyti?

Prie.

Jeigu režisierius nežino, aš jau aš jaučiu, kad jisai nežino, pavyzdžiui, ką jis daro.

46:04

Tada jiems šakės.

Rašai, kad tavyje yra tas toks biškį, žinai vat čia šakės, pastebėjai kelis kartus jau tuščia.

Tada žinai tada sakau, žiūrėk, bus taip.

Taip nes supranti, man labai patinka, kai mane suvaldo, man patinka, kai žmogus žino, ką daro aš, tada galiu juo 100 % pasitikėti.

46:27

Aš man labai patinka.

Man, kai mane veda, man vedimas labai patinka.

Bet, jeigu aš jaučiu, kad mes einam žinai tamsiam miške ir nežinom, kur išeiti, tai aš turiu tos jėgos, kai aš išsitraukiu savo stuburą ir aš paimu visus už rankas ir aš išvesiu jus.

Žinai, aš turiu ir tą savybę aš galiu.

46:46

Su organizuoti viską padaryti.

Bet kartais norisi, kad kažkas kitas žinai.

Ateiti ir tiesiog pat savo padaryk.

Kad vestų mane žinai, kad man įdomu atrasti naujus dalykus.

Aš aš noriu mokintis visą laiką.

O kaip tu atsirenki vaidmenis?

Kaip atsirenku.

47:02

Ha yra pas tave kažkokie kriterijai, pagal ką tu atsirenki filmus, nes aš įsivaizduoju, kad tu pasiūlymų gauni daug, bet vis tiek tų filmų ne prifilmuota.

Į metus 10 turi atsirinkti, kokiam filme vaidinti, koks filmas ir vaidmuo turės išliekamąją vertę, kur tu nori save matyti, kaip tu nori save parodyti, kaip tave matytų pati turbūt išgyventi nori vaidmenį, galbūt kažką naujo patirti, vis tiek tas atsirinkimas yra.

47:28

Kažkas filmavimas yra toks dalykas, tai yra 70 %, sakykim.

Laukimo.

Ir 30 % darbo, kai aš renkuosi realiai komandą, su kuria aš dirbsiu.

Tai aš aš visą laiką klausiu, kas bus?

Kompanionai, kurie bus arčiausiai manęs, tai yra aktoriai, su kuriais aš turėsiu laukti 70 % laiko.

47:52

O, ką reiškia laukti?

Laukti laukimas nusigrimuoti lauke dirbi filmuojasi tik 30 % savo laiko viso kiek filme užimi.

Tu sėdi visą dieną visą pamainą.

Ir 30 % tos dienos tu filmuojasi nu išsiskaidys gabaliukais ar ne stato šviesas pusantros valandos.

48:13

Ir sėdi va taip va.

Tai man labai svarbu, su kuo aš praleisiu tą visą laiką, tarkim, mėnesį, kokioj komandoj aš būsiu.

Kas režisierius yra šiuo tikiu.

Mh nes man patinka, kad mane veda, kad įdomius dalykus naujus sužinau.

48:30

Žinai ir man tada įdomu, aš tada tikiu, nes aš matau jo vizijai si, matosi kažkur ten tą.

Ir jeigu dar jisai įdomiai mąsto vat, kaip karolis eik tu eik tu tiesiog šiurpuliukai vaikšto iš laimingiausia pasaulyje su ta prasme, kad aš turiu tokią galimybę dirbti su tokiu žmogumi.

48:46

Įdomu, tavo motyvaciniai žinai dalykai, ar kas tave veža, ar tai yra scenarijus, ar tai yra režisierius, aktoriai, o gal pinigai žinai, kitas pasirašys, bet kam tik tai, kad gerai moka.

Man labai patinka gauti pinigus, gerus pinigus.

49:01

Labai patinka pinigai.

Su tuo aš neturiu.

Jokių.

Ne man labai patinka, viskas man tinka ir gerai.

Ne viskas tinka, aš aš viską pasistengiau, kad jų būtų daugiau.

Tai va, bet bet atitinkamai žinau, kad aš savo energijos ir tiesių labai daug viskame ta prasme.

49:24

Viskame, netgi tam tam nematomam fone aš padarysiu, kad tas filmas būtų matomesnis, kad jisai būtų sėkmingesnis, kad aš prie to mintyse prisidėsiu.

Tai nėra, kad tiktai iš finansinius paskaitoje ne 2 yra daugiau dalykų, kurie tave.

49:43

Turiu omeny kad jeigu tu man gerai sumokėta apsimokės, nes aš įdėsiu pastangų, kad tas filmas būtų sėkmingas.

Tai nereiškia, kad jeigu aš tau gerai sumokėsiu scenarijus šūdas, tai tu vis tiek ateisi vaidintų.

Ne aš ateisiu, jei pakeisiu, aš pasakysiu.

Supratau tu sukursi savo.

49:58

Savo frazes pasikeisiu, aš pasakysiu kažkaip kitaip žinai, ne nu aišku, prieš tai mes susėdam ten viską pasiskaitom, bet.

Bet iš esmės tai faina, kai režisierius yra pats rašytojas ir jisai gali kažką pakeisti.

Kartais reikia įgyvendinti, tiktai labai tiksliai ką, ką jis yra parašęs, tai kartais taip daro.

50:20

Nusakyti pinigus mėgsta tai, kuris filmas daugiausiai uždirbo pinigų, kuris buvo pats sėkmingiausias.

Kur tu nuo pat pradžių filmavimo, kai aš tik pradėjau filmuotis, tai natūralu, kad sumos jos laikui bėgant jos kilo tai.

50:38

Paskutinis filmas tai ir daugiausia, nes kylančia tvarka mes.

Keliame infliaciją.

Bet žinai gal buvo ne pagal ds, bet pagal tą laiką gal buvo koks nors pirma savo pirmą honorarą prisimeni, kur tu tipo, sakyk, eik.

Tu sau va čia galima.

50:53

Tiek uždirbti nebuvo taip, ne.

Aš nesi fiksuoju pinigus, dėl to turbūt jų turiu.

O kaip vyksta?

Pavyzdžiui, derybos dėl atlygio, ar tai yra kažkokia fiksuota suma, ar ar tu ateini usi prašai sumos ar kažkokios derybos?

51:11

Vyksta.

Tai yra pamainų kainos ir pagal tai, kiek tu laiko filmuoja, taip skaičiuojama ne.

Taip kiek pamainų, kiek dienų vienas pamaina, yra 12 val.

Aha supratau.

Tai va, pavyzdžiui, Italijoje, mes dabar filmavome filmą.

Su aisčiu mickevičiumi s orestas ir džilda vaigauskai žodžiu keliauja į italiją ir turi ten nuotykius, tai pas mus pamainos buvo realiai ne, ne 12 valandu, o 14 arba 16 ir 14 dienų iš eilės ir ne visas 14 dienų filmavome Italijoje ta prasme su vienas diena pertrauka.

51:48

Tai čia kiek reikia turėti jėgų.

Energijos nežaidė, nes mes įgyvendinome savo svajonę.

Buvo vienas epizodas, kai mes.

Realiai, kadangi mes buvom vaidmenį, mes nespėjom išsigąsti.

Bet būtų nunešė mus į dulkeles ta prasme yra užfiksuotas, mes važiuojam su tuo petuku serpantinais, kurie visiškai tokie, kur visiškai už skardžiai išlenda mašina.

52:13

Ir įprastai italai papykina, kai atvažiuoja priešais.

Nu ir ką tu galvoji, fūra važiuoja ir jokio pypsėjimo, o tokio greičio nešasi mes sukam už mūsų važiuoja autobusiukas, prie kurio prisegta kamera priekyje mus filmuoja.

52:30

Ir mes važiuojam ir jau suksim už posūkio ir fūra.

Taip, aš tiktai prie uolų.

Tai prisiglaudus autobusiukas už mūsų ant stabdžių kamerą ų ta prasme.

Visi daiktai jų lėkė ten tame autobusiuke dėžės, viskas krito.

52:49

O aš taip ramiai lyg tai vat lyg tai kažkokia pagalba Dievo kažkokia nežinau, pagal ką žinai, aš taip taipo jau suku posūkio ir taip, o kurą taip žinai pro šalį.

Ir taip, kadangi mes ten vaidinam žinai tam visam tokiam pasi keleivė, o už jau pravažiavom tai, kaip nepastebėjau, tie tai išlipo dar 2 miesto gyvybę. 2 gavom, o kas čia būti?

53:19

Jis veža tiktai čia taip, o su jais buvo pravažiavusi.

Ir tada pasako, toliau sakau, ai tai davai reaguojama trigubam, o jėzau, o jėzau, prašau.

Vaidina.

Susivokė tame, kas įvyko, o tai bus šitas filme.

53:39

Šitas vietas.

Ne be to, gal ir vėsi, bet buvo vienas, pavyzdžiui, snukių daužymo epizodas.

Kai mane išjungia realiai aš supratau, ką reiškia, kai vyrai daužosi snukis.

Koks tai yra jausmas eik.

Tu jungia.

53:55

Vandens žinai nu ta prasme, taip pat tokie turėjo būti smūgiai.

Vaigauskas palieka piniginę, žinai kažkur, bet pragėręs.

Tada tas žurnalistas labai nusižengia, iš jo tas prieina jam kala žinai vienas.

Tada aš einu vaigauskui kalu žinai, kad tipo tą berniuką muša.

54:16

Ir tas turi taip užsi bot žinai ir trenkti, lyg tai vaigauskui, nes gimtų mane.

Bet tas pasitraukė ir tada kala man.

Ir.

Aš kiekvieną kartą sakau, tu trenk normaliai, žinai esi neprofesionalas, ta prasme.

Sakau, nu, tikrai va, o neskauda, nu viskas čia gerai žinai.

54:35

Jisai su ta vieta.

Kaip.

Aš prie mašinos buvau prie durelių, stovėjau aš, atsisakau, vis ra ta prasme.

Mane išjungė.

Realiai garsas buvo toks, kad visi kas žiūrėjo prie monitoriaus, atšoko tik a aš tada sakau, operatorius, sakau, rolai, aš sakau, aš tikiuos tu nufilmavai šis, ar nesu aš tave užmušiu žinai žvaigždutės 6 viso už tai, bet vis tiek nedavė, didinau iki galo.

55:06

Bet čia tikrai.

Nereikės uždėti net jo?

Pavyzdžiui, žmonėm, kurie žinai neįsivaizduoja, kiek tai kainuoja, kiek kainuoja tokio filmo sukūrimas, ar yra kažkoks vat biudžetas yra filmo.

Ir labai skirtingai.

Pavyzdžiui, lietuvoj tai gali būti ir pusė milijono gali būti 400300 1000.

55:27

Bet jau toks geras filmas puse liamo.

Kažkur tai apie 4 jo taip man, pavyzdžiui, mes padarėme per.

Neįtikėtinai ta prasme, tai yra beveik per pusę mažiau.

Per pusę mažiau, o.

55:45

Mhm ir tada aišku, viskas yra tik viskas.

Priklauso nuo bilietų pardavimo.

Taip.

Arba tai atsipirks arba ne kino teatrai pasiima 50 60 %.

Vau taip.

Ir visa tai, kas lieka, tu turi dar grąžinti investitoriui.

56:04

Ir ir viskas lieka dar dalintis su juo.

Tai tai realiai tai filmas ne apie pinigų uždirbimą šiaip jau.

Gerai tai aš noriu tau palinkėti kuo didžiausios sėkmės kitais metais, nes aš jau laukiu kitų metų.

Jeigu būtų tokia priežastis.

56:24

Kodėl tu manęs neves tu žinai kodėl?

Jeigu būtų tokia priežastis.

Nes tu nenori.

Gerai ačiū va taip labai gerai apgalvoti kampą.

Sutariam.

56:39

Tiksliai tai čia labai gerai, o tai ačiū tau, ačiū tau.

Tikiuosi, kad pavyko save reflektuoti šiek tiek.

Nes aš nenoriu.

Ačiū jums mieli žiūrovai, pagalvokite, ko jūs norite?

56:57

Paspauskite, laik paspauskite mygtuką, prenumeruoti, parašykite komentarą ir susitiksime su jumis jau kitą savaitę iki.