Laidoje dalyvauja gydytojas, plastikos chirurgas, Arnas Martinėlis. Pokalbis sukasi aplink estetinę mediciną bei filerių, botoksų teigiamas ir neigiamas savybes. Palietėme vyrų plaukų persodinimo operacijos bei kitas veido korekcijas.

Video

00:00 Pradžia.
00:53 Operacijų kiekis.
01:40 Ar plastikos operacija reikalinga?
03:27 Žmonių lūkesčiai.
06:02 Plaukų transplantacija, dermatitas.
11:14 Priežiūra ir gyjimas po plaukų transplantacijos.
15:53 Kokio amžiaus vyrai darosi plaukų operacijas? Kokios rizikos?
19:05 Operacijos jauniems žmonėms – ar soc. medija turi tam įtakos?
20:37 Veido patempimas.
24:21 Viršutinių ir apatinių vokų plastika.
27:36 Estetinės procedūros, pavojai, injekcijos.
37:00 Botulinas ir mitai, prakaitavimas, gydymas.
47:05 Hialuronas.
54:24 Injekcijos tirpdančios užpildus.
56:24 Kas yra per daug ir kas yra pakankamai?
57:36 Pabaiga, apibendrinimas.

Laidos pokalbis

0:00

Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą ne prenumeruoja mūsų kanalų, o jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudęs apskritai mygtuką.

Na, o jeigu jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų bent jau širdutės.

0:19

Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti ačiū jums labai.

Aš sakyčiau, kad operacijų.

Šiek tiek turbūt daugėja.

Bet su tuo operacijų daugėjimu.

0:37

Aš sakyčiau, kad ir adekvatumas atsiranda šiek tiek žmonių.

Tai reiškia, kad atsiranda adekvatūs lūkesčiai.

Atsiranda tokie sakykim, na pamatuoti norai ir kartais kartais tu ne visada.

0:53

Kai pacientas atėjęs pas gydytoją su sakykim ten vienas, nors tu pasikalbi konsultacijos metu su gydytoju ir tada supranti, kad tokiai gal man šito dalyko nevisai reikia ir pasirinkti kažką sakykim, mažesnio, kas dažniausiai duoda?

Geresnį rezultatą.

1:09

Tai va tai tokio požiūrio, sakyčiau, daugėja.

O kaip žinoti, ar plastikos operacija reikalinga, nes.

Kartais tai gali būti kažkokios psichologinės priežastys, kurios neišsispręs atlikus plastikos operaciją, bet bus iškęs tas skausmas bus investuoti pinigai ir žmogus vis tiek bus nelaimingas.

1:30

Kaip jūs tą nusprendžia arba kaip jūs tą matot pas save klinikoje?

Jo tai aš sakyčiau, kad apskritai psichologinis aspektas, kaip toks plastinė chirurgija, jisai yra svarbus nuo pat pirmos tos sekundės, kada žmogus sugalvoja, kad galbūt jam reikia plastinės chirurgijos ar apstu estetinės medicinos ir.

1:49

Internete yra, aš sakyčiau, nepelnytai daug tokios neigiamos.

Stigmatizuoja čios informacijos apie plastinę chirurgiją.

Neva tai yra būtinai nereikalinga, ar ir tai yra tik išpuikusių žmonių procedūros, ar tenai kažkokie reikalai, bet ypatingai šiais laikais, kai dezinformacija, mano nuomone, liejasi laisvai, paprasčiausias metodas yra tiesiog pasitart ateit ir pasitart su gydytoju ar su vienas ar su 2 ir su trim galų gale.

2:21

Kad susidėliotų savo nuomonę.

Konsultacijos metu gydytojas nubrėžia ribas.

Kas yra adekvatu ir tokiu būdu žmogus susidaro nuomonė.

Gydytojas irgi susidaro nuomonę, nes mums yra labai svarbu susitikus su pacientu sukurti tamprų ryšį ne tik prieš gydymą, ne tik per gydymą, bet ir po jo.

2:43

Ir nustatyti tuos lūkesčius, kartais mes tuos lūkesčius, privalom pakoreguot, nes anatomija išlygų nedaro.

Mes matome prasmę tada, kad mes galim tikrai kažką geriau padaryt.

Tada darom, jeigu mes matom, kad iš to geriau nebus, tada nedaro.

3:00

O kiek atvejų yra tokių, kur žmogus adekvačiai ateina ir tikrai jo norai atspindi tikrovę?

Ar visgi yra daugiau tokių, kur tenka šiek tiek sumažinti žmogaus lūkesčius?

Sakyčiau, vienareikšmiškai dabar yra jau tokia situacija, kur žmonės adekvačiai 2 na, nežinau procentų, taip irgi tiksliai.

3:23

Aš nenoriu sakyti, bet taip, jeigu reiktų iš akies sakyt, sakyčiau, 90 % žmonių, o ateina su adekvačiais lūkesčiais už tai, kad ta plastinė chirurgija jau jinai mum yra vis tiek mes ją matom žinom skaitom ir prie tos mano paminėtos, sakykim tos neigiamos informacijos, vis tiek žmonės pasiskaito, kas tai yra, kas kaip ką pasidarė, ar tenai, kaip galima daryti metodų, įvairių galų gale pasikonsultuoja su gytis.

3:48

Nu ir tas toks tam tikras švietimas, jisai, matyt, suveikia.

Kai tu sakai ateina žmogus?

Ir sako, ko jis norėtų, o būna tokių atvejų, kai žmogus ateina ir sako, žinot, nu kažkas negerai su mano ten veidu.

Aš nežinau kas, bet norėčiau geriau atrodyt patarkit kas su manim yra blogai ir kaip va čia tinkamai prieiti prie šito klausimo, kad nepasakyti kažko per daug, kad žmogui nevaryt komplekso ir tuo pačiu adekvačiai patarti jam, kad jisai galėtų kažką pagerinti.

4:21

Jo tai jo čia šiaip yra geras labai klausimas, nes čia jau daugiau sakykim nueinant nuo.

Chirurgijos link injekcijų čia yra dažnesnis atvejis.

Kada kada pacientai ateina, sako nu.

Žinot man kažkaip vat kažko norisi patarkit.

4:36

Jeigu žmogus ateina nežinodamas, ką jis nori padaryti ir jis nori operacijos, tai yra labai didelis šansas, kad jam nereikia operacijos.

Tai realiai vienas iš tokių ženklų kada nereikia tai, kai žmogus pats nežino, ko nori, tai žmogus adekvačiai žino, ko nori, jau galima pradėti kažką tai kalbėtis.

4:56

Čia yra dažniausiai labai.

Geras pagrindas tai va tokiai gera, geram bendradarbiavimui tarp paciento ir gydytojo, kuris būtinas kiek man.

Na.

Jeigu jau pereitume prie pačių operacijų net 15 % vyrų pasaulyje daro estetines procedūras.

5:17

Būtent plastikos chirurgijos procedūras likę 85 %.

Būtent yra moterys ir populiariausios yra nosies plastika, vokų korekcija, riebalų nusiurbimas, krūtinės mažinimas vyrams ir prok plaukų transplantacija.

Tai pakalbėkime apie plaukų transplantaciją, nes čia šiek tiek yra ir naujovė.

5:40

Kiek kokia 5, 10 metų šitas dalykas jau tapo toks populiarus, kurį reklamuoja ir kalbą.

Aš sakyčiau 10, nes 5 metai jau yra tokio.

Jau jau vaisiai yra skinami.

Sakyčiau, to toto švietimo, kad galima daryt, nes 5 5 metai jau labai aktyviai vyksta tos.

5:59

O koks progresas įvyko per tuos 5 metus, 5. 10 metų nuo pirmos operacijos iki dabar ant kiek mes patobulėjo.

Stipriai mes labai stipriai patobulėjome, netgi sakyčiau tuo.

Požiūriu technikos chirurginės technikos, jeigu anksčiau plaukų transplantavimas buvo tiesiog išimamas, lopas odos kartu su plaukais ir sodinamas kažkur kitur, nu tai čia galbūt dar dar šiek tiek anksčiau negu 10 metų ankštis.

6:30

Tai dabar jau mes išeminė jam viską visus plaukų svogūnėlius, tuos folikulus po vienas ir po vienas iš minėjom po vienas dedame į tą, sakykim, problemines sritis, kurių ten mes norim.

Čia juvelyrinis darbas.

6:45

Čia yra ilgai trunkantis ir pakankamai toksai juvelyrinis darbas.

Jisai atliekamas, yra su didyn didyn didinančiais akiniais, ta prasme vaizdą didinančiais akiniais trunka pakankamai ilgai, bet tai yra pakankamai palyginus minimaliai invazyvi procedūra nebereikia išiminėti kažkokių odos lopų, kažkur kitur dėt.

7:07

Tai yra be narkozės atliekama procedūra.

Atliks tai su vietine ne.

Tik su vietine nejautra ir randai.

Būna labai minimalūs, tai ta prasme tuo požiūriu vat būtent technikos mes esam nu labai uždėjo didelius žingsnius.

7:22

Ką ir norėjau paklausti, o kur garantija nu?

Tarkim, pasidarau aš tą transplantaciją užtrunka 8 val.

Išeinu visas su raudona su sudurstyta galvą ir man komplikacija kažkokia po 2 savaičių.

Jo tai aišku, medicinos 100 % nėra garantijų išvis nei Turkija, nei Lietuva, nei bet kokia kita pasaulio šalis.

7:46

Na.

Iš esmės duoti negali dėl to, kad tu negali prognozuoti dalyko ar infekcija, sakykim, bus ar nebus tu visada darai viską maksimaliai, kaip gali, bet tu niekada nežinai, ar tai, ar bus, sakykim, infekcija, ar bus kažkokia alerginė reakcija.

Ar bus ten kažkoks, sakykim, galbūt buvo kažkokie odos liga, kuri buvo nepasakyta ir dėl tarkim, folikulitas tie svogūnėliai uždegimai ir dėl jo gali plaukeliai nepriaugti svogūnėliai nepriaugti.

8:16

Žodžiu, medicinoj 100 % nėra.

Tu visada stengiesi, kad būtų 100 %, bet taip už garantuotų negali.

O kokios rizikos yra nu vat jūs užsiminėt apie ligas odos ligas?

Tai, pavyzdžiui, jeigu seborėjinis dermatitas yra, jisai gali kažkiek tai duoti, na neigiamos įtakos procesui.

8:36

Ar tokios dermatito ligos jos nedaro įtakos?

Jeigu jis yra aktyvus, aktyvioji fazė yra aktyvus uždegimas, tai, be abejo, kad gijimui tai nėra gerai.

Mm reikėtų vat ir čia yra dar vienas dalykas, reikėtų vis tiek.

8:54

Odos gydytojo dermatologo sakykim tos apžiūros prieš transplantaciją jos reikėtų tam, kad mes įsitikintume, kad oda tas pamatas, į kurį mes viską čia aplink, ką sukasi viskas, kad jisai būtų sveikas.

9:09

O, jeigu, pavyzdžiui, čia yra kaip na liga, kuri yra visam gyvenimui, nes dažniausiai dermatitai jie neišgydo.

Yra tai prislopina metai.

Tokiu atveju gali pacientas darytis operaciją, tiktai jisai turi suvokti, kad jam bus sunkiau.

Išgydyta.

9:25

Jisai turi pasirūpinti, kad tas dermatitas tuom o tuo momentu ne bujotų supa ir tą padeda pasiekti.

Sakykim gydytojas prieš procedūrą, jeigu mes, sakykim, konsultacijos metu esam susišnekės su pacientu, kad žiūrėkit, aš turiu tokias tokias tokias situacijas.

9:45

Jisai apsilanko, sakykim, kas pas kitą specialistą gauna gydymą.

Mes žinom, kad gavęs gydymą pacientas, sakykim, jau ten uždegimo, to mes nematom audiniai yra ramūs, pasidarom procedūrą ir prižiūrim pacientą po procedūros.

10:03

Aišku.

Procedūra gali būti gerai padaryta, bet ta priežiūra jinai visąlaik būtų labai gerai, kad prižiūrėtų tas specialistas, kuris tave ir operavo.

Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

10:20

Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.

Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.

10:37

Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordiniu Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt.

O kiek laiko ta priežiūra trunka ir kiek laiko trunka gijimas po plaukų transplantacijos?

10:52

Nes aš tikiu, jog nemažai vyrų, o daugelis vyrų bijo tokio žinai.

Procedūrinio skausmo mes gal ne bijom skausmo sporto salėje ten kur nors fiziškai dirbti, kažko tai nešti ant kupros, kur mum ten pjauna medis nugara ir mes vis tiek kenčiam, bet atrodo vat jau kažkokią procedūrą nueiti.

11:16

Ten reikės kažką bandys vaistus leis ar dar kažką mes kažkaip ne nenoriu tai kaip vat su tuo gijimu, ar ar labai skausminga po to nu.

Kol pati operacija vyksta, nėra skausminga, aš suprantu, bet po operacijos kaip atrodo visas tas procesas po jos?

11:36

Procedūros paprastai, kai jinai trunka vat nu ten ryte, susitikom vakare jau atsisveikinom.

Mes paprastai norime, kad po kokių 3 4 dienų pacientas užsuktų į kliniką.

Tai tą pačią dieną žmogus išeina namo jau wow, bet jisai visas subadytas tai, ką jis ten šalmą, kažkokį dieve.

11:54

Ne ne nieko nereikia yra tiktai, sakykim, ta donorinė zona ir etsi pintinės.

Donorinė tai yra, iš kur ima mhl au plaukų svogūnėlius, o ne centinė ten, kur sodinama.

Tai ta jau riaci pieninė sritis, tai jinai yra išvis paliekama, be tvarsčio.

12:12

O donorinė zona jinai, jo jinai va tas pirmas 3 dienas pabūna su tokiu d varztu, kur ten su tokiu pat tepam tepaliuku, kad jisai šiek tiek veiktų ir prieš prieš infekciją, ir prieš uždegimą.

Tai 3 dienas plautų galvos negalima.

Jo pirmas 3 dienas nei.

12:27

Sportuot nei pirkti nieko.

Nei sportuoti į pirtį 2 savaites 2 savaites po transplantacijos tai tikrai kodėl, todėl, kad kaip mes su sodinom tuos plaukučius į į svogūnėlius reiškia į naujas vietas.

12:43

Mes niekuo jų nefiksuojame, mes pasidarom mažas labai skylutes ir kaip augalą iš vienas vietos į kitą be.

Žodžių iš tikrųjų su sodino svogūnus.

Taip iš tiesų galima taip, mes aš labai dažnai pacientam tą, nes jie būna klausia, o tai žiūrėkit, jūs paimsit iš nes nugarinė galvos dalis yra donorinė sritis visada.

13:06

Sako tai tenai ataugs.

Ne, ne toks mes specialiai imam iš didelio ploto iš visur po truputį, kad nebūtų tokių didelių iš išretėjusių plotų.

Tokiu būdu mes gaunam tą estetinį efektą, kad nei tai čia kažkas tai, sakykim, išretėjo čia pa o ten kitoje srityje, kur mes norim papildyta.

13:25

Pirmas tas 3 dienas pacientas nesiplauna galvos.

Tada jisai po 3 nuki 3 4 parų.

Sakykim, jis užsuko, į ką mes nuimam, tą jau tvars tu.

Ką nuo donorinės srities pasižiūrim, ar ten viskas gerai, gi apskritai visą situaciją pasižiūri ar viskas gerai, jeigu viskas gerai gyja, tada plaunam išplaunam pirmą kartą galvą.

13:50

Galvos plovimas turi būti labai atsargūs, todėl, kad vėlgi, kaip ir minėjau, tie niekaip nefiksuoti plaukų.

Čia jie turi 2 savaites, turiu pabūti, kad prigytų.

Aš įsivaizduoju, ten ir šašas yra kažkoks užsideda.

Nu ten labai minimalūs priešai jie nesakau.

14:05

Ten yra labai maži pypliukai, jie iš esmės.

Nelabai ten stipriai matosi daugiau.

Gal sakyčiau, toks vaizdas būna kaip gal lyg pleiskanos tokios lyg kažkas, kas nu.

Po kelių dienų dingsta, tai yra.

Smulkūs pakeitimai.

Tai va tai iš plaunant galvą, reikia labai atsargiai tą daryti, nes bet koks mechaninis pažeidimas tas pirmas 2 savaites ten net ar stipresnė, dušo srovė.

14:28

Ar rankšluosčių gali stipriau pastin tu gali tuos plaukus?

Vau.

Iš ištrinti tiesiog pašalinti naktį miegant naktį.

Čia yra va toks dalykas, mes siūlom miegot su visom tom kelionėm kelionėm pagalvėlėm.

14:47

Kad jis nesiliestų iš.

Viso ant nugaros, nes jeigu aišku.

Labai dažnas transplantacijos atvejis yra ta m raide s, kai būna pas vyrus, tai jas už užpildom.

Tai čia taip jau turbūt ant kaktos ten labai nemiegi, bet kai yra jau atvejis viso viršų galejo, tada tas miegas yra sudėtingas, kartais reikalinga ir su vaistų pagalba, kuriems yra labai sudėtinga.

15:08

Nugaros miegoti, nes nu, pavyzdžiui, aš irgi man labai sunku nugaros užmigti.

Aš aš aš asmeniškai užmiegu tik ant šono, bet kažkodėl ryte prabundu ant nugaros, nežinau, kokiu stebuklingu būdu.

Aš apsiverčiau ir miego nugaros, bet užmigt negaliu nugaros, tai čia būtų misija, neįmanoma.

Taip, taip, čia reikėtų jau su vaistu gydomas pagal jo jo.

15:26

O kokio amžiaus vyrai dažniausiai ateina, nuo kokio amžiaus jau ateina darytis operacijas?

Jauniausias turbūt kuriam darėm, buvo 20 metų ir jam labai anksti prasidėjo ir labai aktyviai reiškia ta ta ta situacija visa ten aš nežinau, ar tu tą gali vadint liga tai yra ne fiziologinis dalykas.

15:49

Tai va ir jampa nuo 16 metų pradėjo slinkti ir taip aktyviai.

Ir irjo ir dvidešimties metų čia yra jauniausias pacientas, o vyriausiasis toksai fainas.

Toks vyriškis buvo ten, gal dabar bijau suklyst, bet ten palei 60.

16:06

O prašau.

Jo ir jis.

Visada jaunas.

Jo jisai toks labai pasitempęs fainas toks vyriškis ir labai labai ten viskas gerai praėjo.

Šaunuolis o jeigu atliekama operacija ar jinai turi rizikos, jog tie plaukai iškris ir vėl po 10 metų grįšiu į tą pačią padėtį, kur ir buvau?

16:27

Pati technika plaukų transplantacijos nėra taip sudėliota tam, kad nereiktų jau transplantacijos, sakykim kartoti.

Kodėl ta nugarinė dalis galvos yra donorinės sritis?

Visada mes.

16:44

Pamėginkime dabar įsivaizduoti pilnai nuplikusį vyrą.

Kuris, kuris turi plaukų, jisai turi tą lankelį.

Nu taip, čia čia visą laiką lieka.

Jo ir čia yra tankiausia ta plaukuotoji dalis dėl to, kad šitų sričių barzdos ir šitų sričių dičkį jis neveikia, todėl mes imam plaukus būtent iš čia juos jau persodina m ir ir ir jie tenai auga neveikiami neveikiami toto dičkį.

17:16

Supratau nu tai čia geros žinios, čia geros žinios.

Bet.

Reikia irgi, nes nesu skubėti su transplantacija.

Dėlto dėl to, kad, sakykim, gerai pasirinko šiek tiek plaukai, mes suskubom pasidaryt transplantaciją ir nežiūrim, neprižiūrint toliau plaukų, o jie pavažiuoja dar.

17:35

Ir dar mes turim salą plaukų čia ir ir neturim plaukų šiek tiek labiau link link pakaušio.

Tada jau mes turim kartot.

Tokiais atvejais transplantacija, bet čia jau yra nu sakykim, kiti niuansai taip, kad sakykim su sodini ir iškris.

Nu, tai jau labai reikėtų nesilaikytų rekomendacijų ir ir.

17:53

Va čia pačioj pradžioj.

Nevykdytų vatos būtent pooperacinės priežiūros, ką aš bandau visą laiką akcentuoti, kad tai yra svarbu, nes nebus taip su plaukais, kad pasidariau ir užmiršau, ne mes turi, turėsim juos prižiūrėt.

Panašiai, kaip ir dantis, prižiūrime nuolatos.

18:09

Tai iš esmės daugiausia grožio plastikos operacija yra atliekama tarp 35 ir 5 penkiasdešimties metų.

Ir tai sudaro būtent šitas amžius sudaro 46 % visų procedūrų, kiti procentai pasiskirsto ten pagal kitus amžius, tačiau ženklus operacijų padidėjimas yra pastebimas nuo 18 iki trisdešimties amžiaus ribose.

18:31

Čia su kuo galėtų būti tai susiję, kad jaunesni žmonės pradėjo daugiau daryti plastikos operacijų.

Tai vėlgi mes šiek tiek kalbėjom apie tą informaciją, kuri vis plačiau ir plačiau sklinda, nori nenori num didesnis žmonių ratas perskaito didesnis žmonių ratas turbūt nori.

18:55

Toliau, aš manyčiau, kad.

Mu tos operacijos jos tikrai neina į tuo keliu, kad jos ten sunkėja kažkaip ar tenai jos kaip tik yra viską stengiamasi, stengiamasi padaryti, kad kuo mažesnė trauma kuo kuo mažesnė invazija, ta prasme, kad viskas būtų kuo švelniau kuo geriau ir žmonės galbūt drąsėja.

19:18

Galbūt yra taip, aš irgi negaliu, taip sakykim.

Socialinės medijos įtaką turi tam dalykui kažką.

Neabejoju, aš neabejoju, bet aš norėčiau šiek tiek ir pakritikuot tą socialinį medijų, ypatingai reklamą, kuri vyksta, nes kartais aišku, čia ne visiem taikoma tikrai, bet kartais atrodo taip, nu ten feisbuko kokiam fide iškrenta.

19:42

Nu atrodo, kad ta plastinė chirurgija tai čia va va, tai va padariau tą pačią dieną išėjau nieko čia ne, o kad yra.

Invazija, kad yra trauma, kad yra žaizdų gijimas, kad yra tam tikri, netgi kartais nu apribojimai, kurie gali trukti ir mėnesį, ir porą.

19:59

Aišku, jie neapriboja įprastinio gyvenimo, bet vis tiek tai yra kažkokios gairės.

Nu, tai nėra, kaip sakant, pieno nusipirkt.

Tai pakalbėkime apie vaidą veido patempimą, nes iš tiesų.

20:15

Jeigu imtume socialinę mediją, tai ten mes matome nulaižytas veidus su faceapp ais ir tikrai nemaža dalis įsivaizduoja, kad tai yra tikrovė pamiršta, kad dabar instagrame feisbuke tik tokią galime viską suteikiant viską pakeist ir sukurti iliuziją, kad tai yra tikrovė, nors iš tikrųjų gyvenime tas žmogus gal atrodo ženkliai prasčiau, negu negu socialiniuose tinkluose.

20:45

Tai ar galite?

Šiek tiek papasakot, kaip vyksta veido patempimas ir.

Kada jį reiktų daryti iš.

Viso, nes jeigu jau ir jauni.

Žmonės pradeda norėti juos daryti.

21:01

Ar tai nėra per anksti, ar po to nereikės kartoti ir gal iš viso tai yra bevertis procesas?

Tai veido patempimas.

Pirmas dalykas.

Tai reiktų žinoti, kad tai yra vienas sudėtingiausių.

Aš sakyčiau, procedūrų estetinei chirurgijai.

21:19

Yra tikrai pakankamai rimtas rimtas dalykas ir.

Jeigu žmogus ateina jau su tokiu pageidavimu, tai čia yra aišku.

Gydytojo pečių jisai turi labai gerai apsispręsti ir priims sprendimą.

21:36

Ar tikrai reikalingas tas veido patempimas dabar?

O iš karto, o kada jis reikalingas vat?

Kokie ženklai gali signalizuoti, kad ta operacija galbūt reikalinga?

Galbūt?

Tai taip paprastai paaiškinant iš esmės veido patempimas yra reikalingas tada, kada.

21:59

Paciento audiniai jau yra paveikti gravitacijos, sakykim, ir taip jau jie vis tiek, kaip ir mūsų kiekvieno žmogaus reiškia, jie tempia audinius žemyn, tą gravitaciją ir kada jie turi labai daug laisvumo.

22:15

Jau ir jie nu yra tokie pakankamai mobilūs, laisvi, pakritę žemyn ir vienintelis sprendimas yra, na, tiesiog mechaniškai juos patempti ir pašalint audinių perteklius.

Tada mes tada mes galim svarstyti apie veido patempimą dabar.

22:34

Jauniems žmonėms paprastai veido patempimai yra nedaromi paprastai dėlto.

Iki kelių metų čia jaunas, nuo kada čia dar jaunas?

Jeigu 18 30 kategorija, tai tikrai ne tikrai ne čia sakau, vėlgi gydom, neskaičius gydom ne, ne, ne kažkokias nuotraukas, o gydome žmogų ateina žmogus, mes jį pamatome, apžiūrim, pasikalbam ir tada aišku, nusprendžiam, bet.

23:04

Biologiškai.

Tikėtina, kad čia daugiau nuo kokių. 50 kažkur metų aplink vat kažkaip taip dėl to, kad yra ir audinių elastingumo klausimas.

Jeigu jie geba, pasakykim pasipriešinti tam tam tempimui, kurį mes bandom sukurt tai irgi tai nėra labai labai gerai rezultatui, jeigu mes matom, kad mes galim šiek tiek dar ir kitom kitom priemonėm, nes nesiimti skalpelio.

23:37

Tai mes bandom ir ir kitas priemones išnaudoti žodžiu, aš taip sakyčiau, veido patempimas jau yra toksai pakankamai pakankamai kraštutinis rimtas rimtas dalykas, kurių tikrai turi įsivertinti.

Ir gydytojas turi įvertinti, ar jau tikrai darom ir tikrai reikia.

23:54

Tokios yra minią operacijos.

Tai aš kiek žinau vokų operacija.

Tai iš viso dabar yra ten poros valandų ir šauni šampano ir važiuoju namo.

Tai vokų operacija jinai gali ir 40 minučių trukti gali ir valandą trukt.

Bet tai nėra jau sudėtinga operacija, kuri reikalautų labai daug ir pačio paciento atsistatymo.

24:17

Jo jinai sakykim tuo požiūriu, kad jinai yra galbūt ši paviršinė galima taip pavadint, bet vėlgi vis tiek tai yra operacija.

Tai yra lindimas į akių aplink akis esančius raumenis.

24:33

O mes va dažnai sakoma.

Akių vokų operacija, bet būna pas žmones po akim tokie maišeliai jo ir jie yra.

Nu, turbūt genetiškai yra arba nuo nuovargio per per didelio darbo jie susiformuoja ir jau niekur nedingsta.

Ar jos irgi operuojama?

24:50

Tai jeigu viršutinių vokų plastika yra čia, tai apatinių vokų plastika yra.

Ai irgi tai yra ta pati operacija.

Kartu jo ar jinai yra sudėtinga.

Nu jinai kaip pa sa ky ti nai?

Nes čia atrodo, tai reikia odą pašalinti ir kad gali randas matytis ten tai akis, kai atidaryta nesimato nieko čia tai yra tiesiog antakių jau.

25:13

Mes darome visus jus pakankamai pakankamai strateginėse vietose į kor poruoja m randus ir raukšles.

Paprastai ir jo ir tie randai pasislepia randai.

Būna labai mažiukai, nes naudojami siūlai yra.

25:31

Plonesni negu plaukus iš tikrųjų.

Ir tu ir tu ir tu.

Jų net nesimatytų.

Sukuri tuos randus taip, kad jie, kad jie, sakykim, gerai.

Galbūt pacientas, įsižiūrėjęs į veidrodį kažkur labai pri, kaip sakant, jau atkreipęs dėmesį jis gali, matyt, gal gydytojas, kuris operavo tave, gali matyti, bet socialiniam lygį tai.

25:54

M ir po vokų tiek viršutinių, tiek apatinių operacijos irgi 2 savaites atsistatymas.

Kiek laiko su melynem vaikšto žmogus?

Čia jau priklauso nuo aišku kraujagyslių tinklo.

Žmogaus kartais irgi būna ir operaciniai, tu matai, kad yra pakankamai pakankamai galingos kraujagyslės, kraujagyslės.

26:14

Tai aišku, ir mėlynė bus didesnė, kartais jų nebūna.

Pavyzdžiui, prie viršutinių vokų plastikos būna kartais, kad ir visai tų mėlynių nebūna.

Atsistatymas jisai yra toks žaizdos gyja apie savaitę, o po to mes dar paprašom gal vienas kitą savaitėlę taip truputį tiesiog ramiau pragyvent tai nėra kažkokių ten ypatingų, didelių stabdymo žmogaus, bet taip trupučiuką, nes vis tiek, sakykim, žaizdos užgyja.

26:39

Mes jau nieko nejaučiame, viskas gerai, estetiškai gerai atrodom, bet tenai po oda audiniai, jie vis tiek dar kelis mėnesius reorganizuojasi, dėliojasi kraujagyslių tinklas persidėlioti.

Tai vis tiek tie dar pokyčiai vyksta, tai tokios, sakykim.

Lengvų atostogų savo audine m 2 būtų gerai.

26:57

Arnai tu jau užsiminei šiek tiek apie estetinę mediciną ir tas visas grožio procedūras tai pereikime.

Gal prie jų, kuomet galbūt nereikia peilio skalpelio, o galime apsieiti tiesiog kažkokiom injekcijom ir panašiai.

27:14

Tai aš irgi pasidomėjau šiek tiek statistiką ir čia yra skaičiai šiek tiek didesni.

Tais pačiais 2019 metais pasaulyje buvo atlikta 13 milijonų estetinių procedūrų.

Bet.

Nuo 2 tūkstantųjų iki 2019 tų metų per 19 metų šių procedūrų atlikimas padėti padidėjo 200 28 %.

27:35

Tai reiškia, kad šitos procedūros nu tikrai masiškai populiarėja.

Yra galbūt ir kaip ir tu sakai, šiek tiek atsigręžia jau nuo to skalpelio ir pereina prie tokių konservatyvesnių metodų.

Dažnai kuomet kalbame apie plastinę chirurgiją, tai apie šalutinius poveikius ir tu pats paminėjai, bet.

27:58

Kai kalbame apie tavo estetines procedūras, botuliną, hialuroną, čia kažkaip tai yra šiek tiek nutylima, bet aš ir noriu pradėti mūsų pokalbį nuo tamsiosios pusės, nes aš manau, kad žmonėms irgi apie tai reikia kalbėti ir būtinai ir įspėti.

28:18

Tai ar mes galime kažkaip tai įvardinti perteklines procedūras ir.

Kiek turi jų būti, kas tai yra ir kokie yra pavojai?

Atliekant šitas procedūras, tai būtent vat injekcijas į veidą.

28:34

Pavojus ir visi apskritai tie pavojai, jeigu juos taip galima įvardinti, krenta ant gydytojo pečių.

Taip, jeigu trumpai dėl to, kad.

Sakykim injekcijų vat, jeigu mes kalbame hialurono rūgšties užpildus, tai tie pavojai yra aišku, negavimas estetinio vaizdo, kokio mes norėjom, sakykim vienas dalykas, kitas dalykas, ko mes norim išvengti, yra kraujotakos sutrikdymo audinių.

29:03

Kas, sakykim, galėtų būti kaip vienas iš komplikacijų, bet pasirinkus tinkamas dozes tinkamą techniką, na ta prasme tiesiog atėjus pas specialistą, kuris žino, ką daro, tai tu tas rizikas gali minimalizuoti.

29:18

Vėlgi medicinos 100 % nėra.

Čia yra ta frazė, kurią reikia žinoti ir visko gali pasitaikyti, bet vėl yra labai svarbu.

Tada nelaukti apsilankyti pas gydytoją ir tie dalykai yra sprendžiami.

Bet, trumpai sakant, gydytojo tas žinojimas tas now.

29:36

Iš esmės minimalizuoja tuos pavojus.

Dabar dėl per tiek ryškumo procedūrų.

Tai aš tokius 2 aspektus matau.

Pats sau tokius susidėliojęs esu.

29:53

Vienas aspektas.

Tai jis yra, mes geriname išvaizdą paciento dėl to, kad keletą ta, sakykim, kažkoks tai išvaizdos išvaizdos nepakankamumas.

Jisai kelia diskomfortą, ar ne?

30:08

Ir mes dėl to darom procedūrą.

Tai yra vienas aspektas.

Kitas aspektas yra, kad gydytojas nubrėžė tas ribas ir neleidžia išeiti už medicininio tokio adekvatumo ribų.

Tai vat 2 aspektai ir jeigu nors vienas iš jų yra pažeidžiamas arba jo nėra, aš manau, tai yra perteklių iš kumas.

30:30

Jeigu mes darome estetiką dėl kažkokio tai nuotykio, jeigu mes darom ten dėl kažkokio eksperimento.

Ir nematome kažkokio vat diskomforto aiškaus ir ne jį gydoma, o vat kažko kažkokios nuotykiais užsiminėm.

30:46

Arba jeigu gydymas nesugeba nustatyti ribų, tada jau mes keliaujam į praktiškumą.

Nu čia žinai kaip su lūpų didinimu jau mes matome memus tik to, kas ir taip toliau, kur yra perteklius jo, bet man tada iš karto kyla klausimas, tai tas gydytojas, ar ten nežinau, gal ten rusijoj kosmetologas daro, dėl to ten toks rezultatas, bet akivaizdžiai matosi, kad tai yra perteklius.

31:12

Bet kodėl toliau daro žinai, kodėl nesustabdo, ar tai yra tik dėl pinigų va?

Čia kyla klausimas, kaip kaip ta brėžti ribą?

Čia būtų turbūt įdomu.

Pasiklaust ir pasikalbėt vat su tais žmonėm, kurie.

31:28

Tą daro ir su pacientais.

Ir su specialistais.

Ar čia pacientas visą laiką teisus ir ką jis besakytų, reikia daryt.

Medicinoje ne mhm tai nereiškia, kad jis neteisus gali būt jo noras toksai, bet mūsų pareiga yra visų pirma ne nesužalos žmogaus.

31:49

Jeigu mes tą nebyliai leidžiam.

Tai tai yra mūsų atsakomybė.

Aišku, galbūt tos perteklinės lūpos tu galbūt gal fiziškai nesužaloja žmogaus, bet galbūt jisai po 5 metų?

32:06

Sakys kas čia?

Psichologinis prisidirbdavo jo aišku, tai nėra hialurono rūgšties užpildai tai čia, jie kaip yra suleidžiami juos taip pat galima ir ištirpdyti.

Yra tam tikros tam tikri preparatai, bet vis tiek mes kalbam apie apie tokius dalykus, kur gydytojas turėtų vis tiek savo nuomonę medicine pasakyti.

32:25

Tam ir ateina žmonės pas gydytoją, kad kad gautų nuomonę.

Nuo kokio amžiaus estetinės tos procedūros yra tinkamos atlikta?

Jeigu mes kalbam apie injekcijas, tai.

Irgi tokio aš.

32:42

Metų kažkokio skaičiaus nepasakysiu dėl to, kad tai yra.

Tai gali visų pirma būt nebūtinai amžiniai pokyčiai.

O kitas dalykas, kiekvienas žmogus gali, na, sakykim, ji gali pradėti erzinti vienas nuo 25 kito nuo 35.

32:58

Ta pati raukšlė, nes vis tiek sakykim estetinėje medicinoje mes remiamės į tą, kad žmogus atėjo ir sako, man tokia išvaizda, kelia diskomfortą.

Tai kol žmogui nekelia diskomforto, mes nematom indikacijos kažką keisti.

Tai amžiaus aš apibrėžti negalėčiau vien dėl to, kad tai yra šiek tiek yra subjektyvumo iš paciento pusės.

33:22

O kaip su priklausomybėmis, jeigu žmogus, pavyzdžiui, pagauna kablį ar ar yra kažkokie tai laiko tarpai, kas kiek laiko galima daryti?

Ar čia žinai, kaip būna patiko?

Nu tai dar dar dar yra kažkur riba čia, kur yra jau priklausomybė ir kur jau tu sakytum, netgi sakytum klientui, kad stop, žinokit, mes nebegalim jau aptarnauti, nes nujaučia čia jau visai kita problema.

33:46

Jo tai mes taip darom sakom, ir aišku, yra tam tikros mini mediniai tam tikri vėžiai, nes na pasidarai, sakykim, kažkokią operaciją turi pilnai sugyti, turi praeiti vis tiek vienas operacijų atveju pusę metų kitų opera, kitų operacijų atveju ir metai.

34:05

Kol organizmas atsistato nes tu negali šokiruoti organizmo ten nuolatos ir be perstojo kažkokiom operacijom.

Bet įstatymiškai.

Tai nėra nieko nustatyto arčiausiai to turbūt buvo prancūzai.

34:22

Aš dabar neatsimenu, kurie tai buvo metai, bet buvo siūlymas daryt tuos tokius atšalimo per jo kuldavo n periodus, kas reiškia, kad jeigu tu pasidarei estetinę procedūrą turi praeiti, būtinai kažkiek laiko tą ten berods buvo 9 mėnesiai.

Būtinai turi praeiti tas laiko tarpas, kad tu galėtum kažkokią kitą procedūrą darytis tam, kad viskas nugultų, tavo tavo tavo galvoj ir, ir ir ir ir taip apsisaugotum, tai jo tai mes įstatymiškai neturim, bet mediciniškai taip, mes tiesiog yra tam tikros indikacijos kontraindikacijos ir jomis vadovaujantis.

34:58

Mes pasakom pacientam, kad žiūrėkit dabar tas galima arba arba, arba tas negalima.

Mm tai yra vis tiek kažkokie minimalūs, minimalūs rėžiai.

Tarkim, ten dar tarp botulino ir hialurono injekcijų.

Kada galima grįžti ir kada dar dar negalima daryti?

Taip botulinas turi 3 4 mėnesių tarpą.

35:18

Jeigu mes, tarkim, pasidarėm.

Šiandien botulino injekcija mes dar turim maždaug 2 savaites pasidaryti korekciją, sakykim, nu kažkur dar liko kažkokia vienas raukšlelė.

Mes norim dar prisidėt pasitvarkyt per 2 savaites.

Mes tą padarom ir poto viskas po to seka.

35:35

Iki naujų metų ilsimės.

Po jo seka 3 4 mėnesių laikotarpis ir mes darom tuos tarpus.

Ne veltui mes darom ne dėl psichologinių priežasčių, darom dėlto dėl to, kad jeigu mes labai mažus tarpus darytume ir dažnai leistume butu liną, organizmas taptų butu linui atsparus reiškia.

35:51

Atsakas būtų linui taptų kitoks ir ir mums reikėtų daug daugiau, žymiai dažniau leist ir mes įsisukame į tokį ratą, iš kurio išeiti tų labai lengvai gali tiesiog neleisdamas būtų linux.

Bet aš esu ir vat tokį nežinau čia mitas ne, bet girdėjęs, kad jeigu mes per dažnai darysime procedūras, tas injekcijas, tai po kokio laiko jos taps neveiksmingos ir, pavyzdžiui?

36:18

Mes greit pa nersime dabar į tas procedūras ir jas paanalizuosime, bet dabar aš bijau suklysti čia turbūt bus.

Hialuronas ane, kuris atpalaiduoja raumenį.

Botulinas.

Botulinas tai botulino injekcijos, jeigu mes jas darysime, tai po to raumuo pats nebedirbs ir tada mums visą gyvenimą jau reikės ir ne tik blogės situacija.

36:43

Ne tai čia netiesa.

Čia mitas daug yra botulino mitų.

Jeigu jeigu taip žiūrėti botuliną, tai yra labai paprasta medžiaga, kuri paties na raumenį.

Tokiu būdu mes patiesiami raukšles.

37:01

Reikia nuo 4 iki 9 maždaug mėnesių priklauso nuo žmogaus imuninės sistemos.

Per kiek laiko pašalina būtų liną, praeina efektas ir viskas.

Mes grįžtame į tą pačią fazę, nuo kurios pradėjo.

Nėra jokių tenai negrįžtamų efektų.

37:16

Nėra taip, kad jeigu mes nustojam botuliną leisti, tai raumuo nesugeba veikti, tiesiog grįžta viskas į paprastą pradinę fazę.

Žinai logika kokia aha raumuo neveikia 9 mėnesius tai jau nebemoka veikti.

Ne, čia nėra taip, kad raumuo neveikia.

37:33

Mes jo neišjungė jam mes tiktai į šiek tiek paties m.

Tai yra, kadangi botulino tos dozės, jos yra ypatingai mažos.

Tai čia.

Nu reikėtų labai stipriai pasistengti, kad išjungtų raumenys butu lynu pilnai.

Botulinas tai čia iš karto reikia gal pasakyti toks tradicinį boksą?

37:51

Ne botoksas yra vienas iš komercinių pavadinimų ten kaip kaip, kaip kaip nežinau, turbūt kiekvieną sedaną bmw su vadint.

Čia ai čia yra produkto pavadinimas buvo toks AO pats pats pati medžiaga botulinas.

38:09

Taip, jeigu jau pereitume prie botulino, tai nuo dutūkstantųjų metų botokso botulino naudojamas padidėjo 878 %.

Vau 2019.

Tais metais JAV buvo atliktas 7,7 milijono procedūrų.

38:25

Tai statistiškai išėjo taip, kad 40, 44 žmogus ją atliko.

Tai dabar galbūt paanalizuokime skirtumus tarp vyrų ir moterų.

38:40

Kokie skirtumai yra naudojant?

Fizine prasme ar jie skirtingai metabolizuojasi, nes aš, kaip suprantu, ten, yra dozės.

Ten yra skirtingas kiekis, kuris yra suleidžiamas.

Na, tarkim, prakaitavimo atveju.

38:56

Nėra blogai prakaituoti.

Sportuojant nėra blogai, problema atsiranda tada, kada vat sakykime, sėdim dabar dabar jau ir ir ten, irgi, sakykim, tu gali jaudintis prieš kamerą ir taip toliau.

39:12

Viskas okey, bet jeigu tu sėdi pakankamai ramiai ir tu taip prakaituoji, kad matosi tiesiog plika akim tai dar pažastys, kaip pažastys yra delnai, nuo kurių laša.

Aš turėjau pacientą, kuriam lašėjo praktikos, sako, kaip man paspausti ranką žmogui?

39:31

Arba sako aš kaip batuose, kaip slide si badai, tai čia yra padidintas prakaitavimas, problema ir tada mes būtų lina leidžiam.

Kada žmonės ateina su padidinto prakaitavimo arba kitaip hiperhidrozė, vadinasi, ta problema kiekiai.

39:49

Tai be abejo, kad jie skiriasi ir.

Gerai, jeigu yra tiesiog didesnis kūnas, didesnis plotas, kurį turi padengti, sakykim, botulinu, nes tu vis tiek darai pakankamai mažus tarpus ir tu turi tą plotą uždengti, kuris prakaituoja.

40:04

Nu tai aišku, kad vyrams turbūt reikės daugiau botulino.

Čia yra natūralu, lygiai tas pats ir su veido injekcijoms.

Pas vyrai dažnu atveju vis tiek turi, sakykim, didesnį stipresnį raumenyną jam paveikti.

Aišku, kad reikia šiek tiek didesnės dozės botulino, tai nėra kažkokie super duper kosminiais skirtumais.

40:24

Bet vyrams šiek tiek daugiau, reikia taip.

O, pavyzdžiui, tos na, kad ir imkime prakaitavimą, turbūt irgi nuo to.

Metabolizmo žmogaus priklauso, kaip dažnai reikės kartoti, ar čia yra kažkoks standartinis laikas.

Po kiek laiko reiktų ateit kartoti procedūrą?

40:41

Tai jo tai priklauso ir nuo imuninės sistemos, ir nuo metabolizmo, ir tai yra individualu jo botulinas.

Jisai, kaip ir sakiau, maždaug nuo 4 iki 9 mėnesių veikia ir vieniem.

Jisai trumpiau veikia, kitiem ilgiau.

40:58

Tu tą sužinai iš esmės tik pradėjęs.

Gydytis.

O po kurio laiko matosi jau rezultatas.

Maždaug 3 nuo 3 iki 5 paros po procedūros jau pradeda jaust kokios.

Yra.

Nežinau, kokie saugumo įrodymai ko galima, ko negalima daryti po procedūros.

41:17

Labai.

Toks svarbus momentas yra vengti bet kokio kraujotakos suaktyvėjimo dabar kaip visa logika ar ne?

Mes norim, tarkim paveikti kaktą.

Mes suleidžiame strategiškai taškelius botulino, reiškia, kaip kaip mes norim paveiktą raumenį, kad jisai jau reiškia ne raukšlyčių nebūtų.

41:40

Ir mes norime vat būtent iki tos 3 maždaug 5 paros nu, kartais ir 2 paros.

Praeina po procedūros.

Mes norim, kad vaistukas toj vietoj ir pasėdėtų balsai suveikė ką tai reiškia?

Tai reiškia, kad mes nenorim kažko užkelt pulsą, nenorim užkelt kraujospūdžio, kitą kartą net galva tu gali žemiau širdies lygio palenkti jau tu sukeli čia kraujotakos suaktyvėjimą vaistas išsinešioja tiesiog dėl kraujotakos suaktyvėjimo ir mes netenkame efekto, nes mes norim, kad tas vaistukas pasėdėtų būtent ten, kur jisai yra suleisti.

42:11

Kai mes pajaučiam 3 5 maždaug parą, kad jau vaistu, kas suveikė, mes jau galim, galbūt pradėt galvot apie apie tą jau tokį aktyvesnį gyvenimą.

Tai čia įeina irgi saunos, aktyvus sportas, alkoholis netinka, cigaretės netinka.

42:29

Vat tas kelias dienas.

O geras tai čia žodžiu, taip grubiai kalbant savaitę be žalingų įpročių ir be gerų įpročių.

Jo jo.

Jo be jokių įpročių bei ramybės ramybės tokioje fazėje.

Mes kartais juokaujam tokį reikia truputį princesės režimą jums.

42:45

Teks.

Žiūrint.

Ramus.

Nes irgi gali sukelti kraujospūdžio.

Dažnai dažnai iš tikrųjų pakalbam, kad taip to efekto pilnai neprarasi, bet jisai tikrai gali būti trumpesnis arba mažesnis.

43:02

Tai reiškia, jeigu aš norėčiau to efekto prieš atostogas, tai reiktų pasidaryti bent jau savaitei iki atostogų, nes, tarkim, važiuoju aš ilsėtis kažkokiu į šiltus kraštus.

Tai geriau ne pats, ne prieš pat, nes ten bus karšta, ten prakaituosi, nėra gerai.

43:19

Ir šiaip nėra gerai.

Iš karto pasidarius procedūros lįst pasaulį.

Nėra gerai, nes tas karštis šiluma jinai jinai nežaidžia į mūsų mokyklą į mūsų pusę.

O kaip įdomu nu va čia tam tikri geri dalykai žinoti ir čia liečia netgi ir su raukšlėm su bet kuo.

43:41

Mhm supratau.

Ir žaizdom tom pačiom sakykim randam jie irgi nemėgsta būtent uv spinduliuotės randai.

Jie mėgsta tokią irgi.

Irgi daro šitas procedūras su botulinu.

Yra tam tik ir tam tikros indikacijos, jeigu yra kažkokie tai tempimai jaunių po randų.

44:01

Jeigu randai būna kietesni ar kažkur sutartimi, yra tokių variantų botulinu šiek tiek atlaisvinti tuos randus, bet bet čia tiktai vienas iš puls.

Kokie dar yra mitai apie botuliną?

Apie kuriuos turėtume žinoti ir neklausyti ten draugių, draugių ar internete parašytų dalykų.

44:21

Tai mes jau truputėlį aptarėm tą.

Kad botulino negali nutraukti, kad po botulino bus blogiau ten, kad liks raumenys, neveiksnus po botulino.

Tai čia yra tikrai melas ir tu gali botuliną ramiai nutraukti tiesiog neateiti į sekantį vizitą.

44:42

Ten, tarkim, suplanavai po 9 mėnesių gali neateit ir grįš viskas į į savas vėžes.

Kas dar mitas toks yra, kad yra išskirtinai skausmingos botulino procedūros būna dažnai.

Pacientai klausia sako prisiskaičiau, sako čia labai skauda.

45:01

Nepasakyčiau, kad jos yra labai skausmingos.

Tiek skauda, kiek duria.

Jo ir, kadangi mes naudojam labai smulkias tokias adatytės.

Įprastai tai nėra kažkas labai tokio sudėtingo skausmo požiūriu.

Toliau yra dar, kad labai būna pacientai ateina, jie labai bijo to mesk face efekto arba frozen čia, kaip kas mėgsta pavadinti žodžiu, kad jaučia man suleis, botulino, aš prarasiu visas mimikas veidas bus tiesiog kaip kaukė nejudrus jo.

45:36

Tai irgi tai yra aišku, jeigu jau labai gydytojas pasistengtų ir kabutėse, tai tu galėtum tai padaryt, bet.

Kai yra tinkama technika, tinkamos duotis ir, kaip sakant, pa patyręs tiesiog specialistas, tai ne, juk niekas to nenori padaryt tai tai tai čia yra.

45:56

Taip dažnai dažnai būna, kad internete ten fotografuoja žvaigždes, kažkokias užsienį ir sako, žiūrėkit, jau persistengia šiek tiek su procedūromis, šypsosi ir veidas nejuda.

Tai čia jau yra persistengta.

Taip ir, aišku, dar yra dalykas, kad hialurono rūgšties užpildai, jie maišomi, yra su botulinu.

46:13

Kartais aš matau, kad yra nuotrauka, kokia man rodo.

Ir ten yra hialurono rūgšties užpildų, persistengta, prileisti apie pakankamai pas pasipūtęs vertę nusako čia privarė botokso labai žmonių.

Galvoj, kaip sakant, susimaišė tie dalykai būtų botulinas ir hialurono rūgšties užpildai yra kaip vienas ir tas pats atrodo.

46:33

Va arnai išnaudokime tą energiją šiandien, nes dar liko aptarti file rius.

Tai taip vadinamos hialuronu.

Hialuronas vadinamas fileris, vienas ir tas pats nepainiokim, ir čia dabar mes turime progą.

Būtent visa tai paaiškinti ir papasakoti tam, kad ši informacija liktų ir žmonės kada norės įsi.

46:53

Ir paklausys galės ir kelis kartus paklausyti, kad žinotų.

Gerai.

Ir, aš net nežinau, aš internete perskaičiau, kad sakoma, kad kuo anksčiau pradėsi naudoti fileris, tuo geriau atrodysi.

Nes tik, aš manau, kad reikia pradėti estetinę mediciną.

47:12

Sakau tada, kada tau jinai pradeda keltis komfortą ir nesvarbu, kiek tau metų.

Na žinai dabar būna 20 vienerių metų merginos.

Nu nuostabiai atrodo viską.

Bet jau žiūrėk ten kažkur tai žandukus į lupytes, dar kažkur ir netgi kartais nesuprasi, ar tai yra geriau, bet tai yra mados reikalas ir čia net nesuprasi, ar iš to poreikio geriau atrodyti, ar iš to, kad draugė pasidarė ir aš noriu.

47:42

Kaip vat šitą skirtumą atskirti ir.

Tai vėlgi manau, kad viskas atsiremia į gydytoją, man yra ne kartą tekę.

Pacientui ir pacientui ir pacientei yra tekę pasakoti ir aiškint, kodėl tau nereikia šitos procedūros, dėl kurios čia atėjai.

48:01

Blogas.

Gydytojas pabuvau blogas gydytojas, bet atsimenu, aš stengiuosi duoti kažkokį kontaktą savo po po po.

Ar tai po procedūrų ar po konsultacijų, kad žmogus turėtų, kaip sakant, kur pasikreipti ir.

Aš atsimenu, praėjo.

48:20

Nu ten.

Kas čia žodžiu, žiemą mes susitikom gegužę man parašė.

Sako, nu aš sakau po konsultacijos, tai jūsų labai sako.

Nekenčiu.

Nekenčiu, bet sako, dabar noriu padėkot.

Kad nes sako nedariau ir sako supratau kazkas kas dėl ko taip sakė t.

48:43

Tai mes tada ir ant galo pajuokavom skautai ar čia nebus koks gudrus metodas, kad ateisit vėl ne juokiasi, sako viskas tvarkoj tai tai va, tai jo čia ant gydytojo ant gydytojo viskas eina aišku ir ir pacientas, jis tas bendradarbiavimas, jis visą laiką turi būt nu.

49:01

Kartais būna, kad pacientas sako, nu, aš negaliu, ten kitaip nu, man jau ten labai reikia, nu tai galbūt kažkokio pokalbio būdu tu tu apsi šneki tu kažką pasidarai kažko galbūt.

Nepadarai.

Kompromisai aš.

Kažkokį kompromisą jo, bet sakau, tai vis tiek.

49:18

Galiausiai tas medicinines ribas medicininė adekvatumą turi gydytojas, nes.

Tai dabar man kaip visiškai žaliam.

Nu tai fileris, tai yra gėris.

Joga plius -2 pavadinti tai gerai suleidžiame sta fi le rį okey kažkur tai į vienas vietą suleidom.

49:36

Ir tai, kiek laiko jisai vat kiek laikosi, ten laikosi jisai išsivaikšto ir jis taip ir lieka tas guzas ir kur tas gėles, jeigu mes taip jį leidžiam, leidžiam iš metų į metus, iš metų į metus, kur jis dingsta.

Taigi taip prisipildys tą kaukolę viso to gelio ten nueis, kur po akim po akiduobėmis į smegenis kas bus?

49:57

Jo tai gelis iš esmės apibūdina tiktai konsistenciją.

Šito preparato šiaip tai nėra gelis va toks, kaip kokį mes įsivaizduojam.

Tai yra tiesiog sterili medžiaga, kuri vat turi tą savo tokią.

50:13

Šiek tiek kaip gelio konsistencija, bet tai yra hialurono rūgšties rūgštį turintis preparatas.

Kuris yra įleidžiamas jo šiek tiek giliau į audinius ir jisai laiko laikui bėgant konkrečiai maždaug metams jisai rezorbuojasi ir pasišalina iš organizmo.

50:34

Senesni preparatai senesnės kartos, jie sunkiau restauruodavo si iš organizmo ir likdavo ir.

Tekdavo kartais ir operaciniai pamatyti, kur pacientė prieš operaciją sako, na, sako, aš dariausi prieš ten, kažkiek tai ten 7 metus.

50:55

Užpildą ir mes matome, kad dabar ant jo tai čia senesnės kartos, dabar modernūs tie preparatai, jie yra tikrai gerai rezorbuojami ir ir na paprasčiausiai tas efektas.

Sakykim, nežinau, tarkim, skruostų paryškinimas.

51:12

Po metų tas efektas dingsta ir tie.

M ai tai netgi taip ar ne?

Tas pats su lūpom su viskuo okey.

Šiek tiek gal veide ilgiau laikosi lūpose šiek tiek trumpiau kaip taisyklė, nes lūpos labai daug juda.

Ir tas fileris jis vis tiek šiek tiek suvaikšto ir greičiau rezorbuojasi, kur yra didesnis judesys.

51:31

Nu, jeigu taip dabar, aš kaip ir prisiminiau, tai hialuroną gi leidžia ir į sąnarius ligoninę.

Ten, kas turi problemų su sąnariais tam, kad sutepti tuos sąnarius ir atlaisvinti judėjimą ne.

Jo tai apskritai hialuronas yra veiklioji, sakykim medžiaga, arba jeigu hialurono rūgštis, sakykim, kaip tokia tai jinai yra sudėtis, tų užpildų dėl.

51:57

Dar ir dėl to, kad rūgštis, kaip.

Kaip na sakykim, cheminiu požiūriu jinai traukia į save vandenį.

Ne tai jinai stipriai sudrėkina gerai už jį datuoja audinį ir tokiu būdu jisai irgi tampa gerai pamaitintas.

52:14

Jisai regeneruoja.

Na ir kartu mes turim estetinį efektą.

Jeigu jisai pritraukia vandenį ir ir drėkina, tai čia gal net yra ir geras dalykas.

Tuomet, jeigu mes norime veidą drėkinti, turime, pavyzdžiui, labai išsausėjusią odą veido.

52:32

Veidas yra sukritęs, tarkime, ar ne nuo to, kad oda neelastinga praradus daug skysčių, tai čia gali būt net geras dalykas.

Tai būtent šitam dalykui, ką dabar pats paminėjai yra visa atskira linija preparatų.

52:51

Sakykim, jeigu mes ateina pacientas ir jis ai vat sako, žiūrėkit man tinka visos mano veido linijos, visi bruožai, aš nenoriu, sakykim, per laiką ten prarasto tūrio kažkokio atstatinėt man tas veidas nų skulp, tuo tas puikiai man nereikia, aš noriu jo, aš noriu atsi regeneruotis odai mano oda pavargus, tai tam yra visiškai atskiras segmentas preparatų.

53:16

Jeigu mes kalbam botulinas yra vat vienas ta didelė.

Dalis injekcinių preparatų hialurono rūgšties užpildai fileriai yra kitas kita dalis.

Tai dar vienas dalis, kurią galima būtų išskirti tų injekcinių preparatų, yra tokia odos odos būste reiski n būste bei žodžiu, mes taip juos liaudiškai vadinam, bet iš esmės jie yra preparatai, kurie yra skirti labai gerai už drėkintų odą.

53:43

Būtent irgi vat jie turi dažniausiai savyje hialurono rūgšties.

Taip uždėkit, kaip tu jokiais kremais niekada paviršių iš kai neuždėkite nsi ir kitas dalykas.

Ten yra statybinių, tų vadinamų odos medžiagų, iš kurių oda stipriai regeneruojasi.

53:58

O tos injekcijos, kurios tirpdo užpildus ar jos saugios, nes čia yra tokių kontraversiškų nuomonių.

Sakoma, kad jos net kiek kenksmingesnės už patį hialuroną.

Kad jos kenksmingesnės būtų, tai aš taip pasakyt negaliu.

54:13

Tai yra iš esmės fermentas tirpdantis hialurono.

Be abejo, jeigu vėlgi tu pasirinksi prastą techniką, pasirinks įprastas dozes per dideles dozes.

Tai aišku, kad tu gali patirti gydyti mūsų natūralų, sakykim turimą audinį.

54:31

Bet čia, kaip ir sakau, viskas krenta ant gydytojo pečių pasirinkta teisinga technika ir teisingos dozuotės.

Mums yra raktas į tą saugumą ir sėkmę.

Ir ir jos sėkmingai ištirpdo ir grįžta į pradinę padėtį, viskas, kaip buvo dėl to, ar ten ten tos mistinės lūpos, kurios internete visur ten galime pamatyti, tai jas galime sėkmingai ir sumažinti ir panaikinti.

55:00

Jo tai aišku, jeigu tą darytų tas pats specialistas, tai būtų geriausia, nes nu kaip sakant.

Kuris ir darė tą tą būtent procedūrą.

Kartais vis tiek audiniai ir.

Žmonės nėra vienodi.

Ir tu kartais gali rasti kažkokių, sakykim, tokių netikėtumų, kur, sakykim ten vienas vienas paciento ar pacientės lūpose.

55:25

Ten yra audinių kišenė, vienoj pusėj, o pas kitą kitoje ir ten.

Tu kitą kartą, galbūt ne viską jau taip smulkiai žinai, bet jo aišku, geriausia, kad geriausia, kad dar ir tirpdytų, sakykim, tą jau perteklinį produktą tas, kuris darė, bet.

55:45

Galima susitvarkyt ir pas kitą specialistą, ypatingai, jeigu jau tenai kažkokie ten jau darosi tokie ribiniai ribiniai dalykai, tai jau geriau nueit pas tą kas kas.

Tikrai išmano, ką daro.

Tai, kas yra per daug ir kas yra?

Pakankamai su hialuronu.

56:01

Jeigu.

Matosi plika akim, kad yra jau padaryta.

Tai, mano nuomone, jau yra per daug hm.

Tai.

Kokybiškas ir geras tiek estetinės, tiek plastinės procedūros efektas.

56:22

Tai yra tada, kai toa plika akimi nesimato.

Jo sakykim, kai pacientas yra patenkintas, jam yra, sakykim tas estetinis poveikis jam yra matomas, jisai gavo savo kažkokią tai rezultatą, bet socialiai tai nėra matoma.

56:38

Tai nekrenta į akis ir tai neatrodo nenatūraliai, m.

Nu va čia turbūt geriausias būdas yra, kai niekas nesupranta, o tu sau esi patenkintas savo išvaizda veidrodyje ir savimi, ir ir neprašai perdaryt nuotraukos 130 kartų, nes iš pirmų 3 kartų jau nuotrauka gerai atrodai.

56:59

Jo jones ne juk mes turbūt norim savo bruožus paryškinti, mes nenorim jų perbraižyti.

Mhm na ir, kur galima pasikonsultuot, pas jus kur galima atvykti, kad tą padaryti protingai, nes iš to, ką girdžiu, tai pirmiausia reiktų vis tiek pasikonsultuoti.

57:21

Tai aš dirbu Vilniuje dirbu grožio akademijos klinikoje.

Čia žvėryne, jei neklystu, yra žvėryne pačiam centre, jo jo yra pačiame centre.

Dirbu ir Kaune.

57:39

Taip pat ir grožio akademijoje Kauno filiale.

Ai tai va prašau po visą lietuvą.

Jo.

Okey nuotaiką tai 2 minutės nuo Seimo.

Tai jo dirbu dirbu dirbu žvėryne tikrai kviečiu žmones ateit pasikalbėt ir susidaryt savo nuomonę.

58:00

Nes tikrai yra tos visokios informacijos, bet geriausia yra pasikalbėti individualiai apie save, o ne apie kitų atvejų skaičių, ir tada bus geriausia.

Super aš linkiu visiems.

58:20

Tą ir padaryti.

Ne turbūt nesivaikyti kažkokių tai madų na nesivaikyti trendu, ypač iliuzijų socialinėj medijoj ir tą daryti protingai palaipsniui neskubėkit visas gyvenimas dar prieš akis.

58:40

Taip tikrai taip ačiū jums, kad žiūrėjote nepamirškite uždėti laiko, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir, aišku, parašyti komentaro bent jau širdutės, kas padės mums augti ir susitiksime su jumis jau kitą savaitę iki.