Kalbamės apie santykių poreikius vyrų ir moterų atžvilgiu su santykių koučere, mentore, Ernesta Skulskyte. Laidoje diskutavome apie santykių saugumo faktorius, kodėl išduoda dažniau moterys ir kodėl. Kaip moterų individualizmas kenkia sveikiems santykiams su vyru. Kodėl vyrai neprieina gatvėje prie moterų ir sekso subtilybes.

Video

00:00 Pradžia.
01:34 Ko iš tiesų nori vyrai ir moterys?
03:45 Ko mes patys norime?
06:26 Kaip nebūti aukos pozicijoje?
08:43 Kodėl moterys tikrina vyrus?
12:04 Lietuvos Tinder Swindler.
13:11 Koks vyro elgesys priverčia moterį jaustis nejaukiai?
16:14 Kaip sukurti saugumą?
19:23 Ko vyram dažniausiai reikia?
21:10 Partneris – ir draugas, ir mylimasis.
23:02 Skaidrumas santykiuose.
27:17 Moterys išteka nors ir vyras netinkamas.
28:35 Narcisizmas.
29:37 Tėvų įtaka vaiko požiūriui į santykius.
31:12 Moterų išdavystės.
34:23 Žiūrėjimas į kitus esant santykiuose.
35:55 Skyrybos ir kaip to išvengti?
42:28 Moterų indivualizmas.
47:33 Partnerio ieškojimas apssuose. Ar tai kelias į skyrybas?
49:21 Bendravimas su ex arba kitos lyties atstovais.
51:01 Kada yra normalu flirtas santykiuose?
52:37 Kodel vyrai vis rečiau gauna sekso? Kodel neprieina prie moterų gatvėje?
57:24 Kaip žinoti, kad žmogus yra ilgam?

Laidos pokalbis

0:01

Prieš pradedant laidą pirmiausia noriu padėkoti jums žiūrovai, kiekvienas jūsų komentaras, atsiliepimas prenumeruoti, mygtuką, paspaudimas leidžia mūsų laidai augti, tobulėti ir aišku, kurti laidas, kurios jums patinka, todėl nepamirškite to padaryti ir šiandien taip pat mūsų pagrindiniam laidos rėmėjui skin prezervatyvams numeris vienas prezervatyvams ne latekso kategorijoje.

0:42

Šiandien nagrinėsime santykius narplios sime juos iš kairės iš dešinės iš apačios iš viršaus iš visų pusių.

Ir pirmiausia tai turbūt.

Klausimą, kurį visi vyrai užduoda.

0:59

Ir pačios kartais moterys nežino, ką atsakyti.

Bet paklausiu ir apie vyrus.

Ko iš tiesų nori moteris ir ko nori vyrai sveikuose santykiuose.

Jo šitas klausimas yra labai geras, ko nori ar ne vat iškarto pradedam kalbėti apie poreikius ir labai dažnu atveju mes nesigiliname į tai, kokie yra mūsų poreikiai.

1:26

Mes ateinam į santykius, kaip ar ne vat pagal tą sociumo sudėliotą tu baigei mokyklą, universitetą, tada tu turi turėti susirasti berniuką.

Ar ne, nes tu nuvažiuoji pas kokias tetute savęs klausia nu, ar jau turi kažką, tada tu jį susirandi automatiškai, jeigu truputėlį pat draugauja ar ne, jau reikia vaikus darytis.

1:44

Ir mes realiai ateina į santykius nelabai aiškindamiesi, ko tas partneris nori, bet jeigu taip globaliau žiūrėti ar ne, ko nori vyrai dabar pažiūrėk, dėl ko vyrai ateina į santykius su moterimi?

Jie ateina dėl būsenos, kurią jiems sukūrė moteris.

2:01

Bet man vis tiek patiko tavo mintis ta, kad.

Tu pasakei jog mes ateinam ir nelabai žinom, ko nori mūsų partneris net nebandoma aiškintis, nes mes save statome į pagrindinę tą poziciją.

Galvojam apie savo poreikius, bet esam santykyje tai dviese ir nelabai norim ir nelabai noriu gilintis, ko partneriui reikia.

2:26

Ir tada, ir gaunasi, kad mes tai jo poreikių.

Gal ir nepatenkinamas, nes nežinom, ko jam reikia.

Komunikuoti.

Būtent ir šitoje vietoje mes neturime jokių žinių.

Pažiūrėk, ką mus moko mokykloje, ar mes turime finansinį raštingumą, ar mes žinome apskritai apie santykius ir pirmiausia apie santykį su savimi?

2:46

Kaip tu sakai, ateiname galvojame apie save dar šitoj vietoj drįsčiau paprieštaraut šiek tiek dažniausiai žmonės ateina į santykius, nepažindami savęs pirmiausia.

O gerai tada gal pradėkim nuo tokio iš karto žinai patarimo?

Jeigu mano klausimas skambėjo, ko nori vyrai ir moterys sveikame santykyje.

3:04

Tai, galbūt tu galėtum keliais žingsniais papasakoti, o kaip išsiaiškinti, ko iš tiesų mes norime, ko nori partneris, ten vyras ar moteris ir ko mes patys norim gal gali pasidalinti žingsniais, kaip tą padaryti?

Tai čia greičiausiai jau būtų tokie žmonės.

3:21

Tokiame etape, kur jau yra.

Na, kažkiek to sąmoningumo, kitaip sakant, kas tas sąmoningumas savistabos, jeigu mes kalbame apie tuos jaunus žmones, kurie tik ateina į santykius, ar ne?

Pirmieji santykiai, na, greičiausiai tai jie.

Na dar nėra linkę į tai žiūrėti.

3:37

Na, nebent dabar žinai, social medija yra daug aplinkui psichologų, koučerių tu gali eiti apie tai kalbėti ir jau gilintis, bet iš tikrųjų tu turi, kaip ir jau turėt kažkokią greičiausiai bus nusvilę nuo santykių.

Ir tada jau pora pradeda ieškoti tų atsakymų.

Pirmiausia, manau, tai reikia pradėti žiūrėti, kas esu aš, kaip žmogus.

3:56

Aš galiu pateikti savo pavyzdį, aš buvau 10 metų santuokoje ir žinai plauki va, taip va tave paėmė, tu plauki vaikai, namai ten viskas pagal tą taisyklę žinai, kaip turi būti.

Bet tu realiai gyveni, gyveni ir pradedi jausti, kad.

Neva kažkas ne, to kažkas ne taip, ir aš vat pasidalinsiu grynai savo patirtim ir aš pradėjau, bet palauk ar čia visa tai, ką aš turiu?

4:19

Čia man tinka, nes aš niekada nekėliau klausimo, ar tai yra apie mane.

Tiesiog nu taip reikia žinai, nes visi taip daro ir pradedu tada galvoti.

Nu realiai turi žiūrėti iš pajautimo, ar tau tinka ta situacija, kur tu esi nu ir ką mes turim pradėti žiūrėti, kokios mano vertybės, o kas tai yra kitaip sakant, kas man svarbu, mes turime aiškintis, kas mums yra svarbu, netgi paimkime, bet kokią konfliktinę situaciją.

4:44

Kiekvienoje konfliktinėje situacijoje slypi tam tikras poreikis.

Bet jausmai kažkokie.

Būtent dabar, kiek mes reiškiame savo poreikius?

Čia žinai labai toksai gilus jau kasimas gaunasi, jeigu aš kažko noriu, pavyzdžiui, ten laiko sau su vyru, na, tarkim, paimkim kokią nors konfliktinę situaciją vyras grįžta, tarkim, vėliau iš darbo ar ne savaitgalį laiką leidžia su draugais.

5:06

Mano poreikis aš pirmiausia ji turi atpažinti, yra koks laiko dviese, bet kas dažniausiai būna vienas moteris nesako brangusis, kai tu grįžti vėlai iš darbo ir jei ne su draugais, man kyla poreikis pabūti dviese susiplanuokite laiką kartu, nu čia žinai va tas toks sąmoningesnis, kas dažniausiai būna, kur tu buvai, ką tu darei, kur tu išeini ir tau vėl viskas dzin, ar tu manęs nemyli ir tau šeima ten 100 metų, gal man skirtis?

5:30

M.

Komunikaciją.

Bet vat šitoj vietoj žinai tu labai apie save gerai pasakei, kad tu buvai situacijoj, kur tu jauteisi, kad tai ne tavo, bet žinai, kaip iš šitų situacijų būna.

Dažnai išeina, kad prasideda kaltinimas partneriui ar kažkam, kad maždaug čia gi ne mano kaltė.

5:50

Čia vat aš ėjau pas pa pasroviui mane privertė tai būtent tai vat klausimas, kaip kaip nes nebūti aukos pozicijoj, nes jeigu tu esi aukos pozicijoje, tu nieko neišmoksta.

Nes tu tiktai kitus kalti ne tai, kaip nebūti aukos pozicijoje ir nustoti kaltinti kitus ir suprasti, kad tai yra.

6:08

Tai buvo tavo pasirinkimas teisingai ernesta, tai buvo tavo pasirinkimas taip gyventi kartu tik po 10 metų supratai blemba blogą pasirinkimą, padariau reik kažką keisti.

Bet aš tau pasakysiu, kad aš tai neturėjau sąmoningumo dar būnant santuokoje tai gilintis aš tuos dalykus supratau tik keli metai po skyrybų.

6:28

Tai vat labai priklauso nuo žmogaus suvokimo lygio.

Kitas būdamas santykiuose jam kas turi būt bam tipo.

Nušvitimas o man netinka, gal pradėsiu prisiimti atsakomybę už save, nes realiai va tai, ką tu kalbi, ką reikėtų daryt pradėti prisiimti atsakomybę, kada aš pats pasirinkau šitą partnerį, jeigu aš esu aukos pozicijoje, realiai man yra naudinga ta situacija, dėl ko aš esu nu ta auka ne, nes auka visada pritraukia budelio mum kas yra lengviausia, kaltint kitą tu mane žemini nu tai palauk o tai.

6:56

Kodėl aš esu toje pozicijoje leidžiasi žeminama, bet vat.

Vėlgi, jeigu aš galvoju apie save ir yra daugelis tokių moterų, aš tiesiog tame buvau ir aš neanalizavau tų dalykų.

Aš tik po to supratau, bet šitoj vietoj, manau, turi įvykti kažkoks lūžis arba atsitinka liga, kaip mano atveju buvo arba nežinau.

7:17

Žmonės nutarė skirtis jau tu eini, nei ir tave jau tuoj smaugs ir ateina momentas, kai tu turi kažką daryt va, tada tu ir pradedi galvoti, žinai palauk kas aš esu, ko aš noriu, kokios mano vertybės.

Kodėl aš čia atsidūriau ir taip toliau, bet realiai aš tai ėjau per paviršių, nes tenka po ja mės žinai kaltinam vienas kitą ir tik po to, kai aš išsiskyriau, dar aišku to pykčio agresijos.

7:42

Tai yra labai lengva kaltinti kitą, jis yra blogas, man suėdė gyvenimą, o žinai ir sėdi tame pasitenkinimą, bet vat tikrasis tas toks atvirumas ir pažeidžiamumas pačiam prieš save.

Kai tu galvoji, vau palauk.

Mes pakalbėjome apie tai, ko kas nori santykiuose, bet nemažai.

8:01

Žinau atvejų, kuomet moterys ateina į santykius arba pradeda tiktai susitikinėti su vyruku ir pradeda jį testuoti ir tikrina.

Tai pirmas klausimas, kodėl moterys tai daro, nes neretas vyras net nesupranta tų tikrinimų?

8:20

Žinai, jisai nesuvokia, kad tam tikros manipuliacijos vyksta tam, kad patikrinti, koks jisai yra santykyje.

Nu, pavyzdžiui, ten žinai neatrašysiu jam kurį laiką pažiūrėsim, kaip jis reaguos arba, pavyzdžiui, dabar pasakysiu, kad einu su draugėm tenai.

Arba dabar pasakysiu, kad va aš čia susitinku su kažkokiu tai geriausiu draugu ir pažiūrėsim, kaip tie tikrinimai, tokie kaip jisai elgsis, jeigu ką.

8:43

Kam jie yra daromi ir kodėl tai iš viso vyksta?

Man tai čia kvepia manipuliacijomis, ta prasme.

Koks tikslas tai daryti?

Žinai, čia toks galbūt eina per per moterį labiau, jeigu jinai taip daro, tai kalba šiek tiek apie jos žemės savivertę.

Aš pasitikrinsiu, ar jis tikrai nori čia su manim, ar jisai išlauks, aš dabar nueisiu čia su drauge ir jam kažką pasakysiu.

9:02

Ar kad neturiu laiko, bet mes nesame įpratę eiti per tokį atvirumą.

Pažiūrėk, kiek realiai žmonių vat ir pasimatymų stadijoje kalba apie tai, kaip jaučiasi, žinai, tu man patinki, aš norėčiau su tavim pabendrauti kažkokie iš.

V artimai kažkokie slė pi mai, nežinau, aš jau seniai esu perėjęs tą stadiją.

9:21

Man toks labiau atrodo, kiek pas mus yra to atvirumo.

Mes žiūrėk, dar yra momentas, bijo parodyti savo tikrą veidą, nes realiai, jeigu moteris taip elgiasi, nu ar vyras, nesvarbu ir ypatingai santykių pradžioje va tuo se su si ti ki nė ji muo se tie žmonės nėra savimi.

9:38

Aš bandau parodyt savo geriausią versiją ir dar čia kažką išmanipuliuoti, pasižiūrėti nu ir ką gerai.

Jisai ten vėliau parašys, norės susitikti ir aš toliau vaidinsiu neprieinamą tokia žinai, nežinau čia.

Nėra čia taip, kad dėl perteklinio to dėmesio šiais laikais iš socialinės medijos iš visų kinderių ir taip toliau atsirado tas toksai perdėtas savęs iškėlimas aukščiau.

10:04

Nesakau, kad tiktai pas moteris, nes yra tų gražių vyrukų, kurie irgi sulaukia daug dėmesio.

Žinai ten, koks jau jaunas, žinai, blondinas ten su plaukais sušukuotais ant šono ten ar visas.

Pasportavęs pačioj pradžioj pravėrė burną pradeda pasako pirmą 2 sakinį ir po to dienu ir pasikeičia vaizdelis žinai.

10:24

Būna kažkaip sugeba pavadint.

Nu ir kiek ilgai.

Nu tai čia jau.

Ir po to pradedi bendrauti su tuo žmogum ir tu žiūri, kad galbūt nieko bendro neturi, o realiai tai.

Aš esu už tą tikrumą, atvirumą, tu ateini, jeigu tau netinka, taip ir sakai.

10:41

Nejaučiu waiwo.

Nežinau, ar ar galime pabendrauti toliau.

Žinai, dar kur kur yra momentas, ką esu pastebėjusi.

Moteris iš karto ateina su lūkesčiais ir reikalavimais vyrui jis turėtų būti toks toks toks toks ha, ką tu turi pateikti ant padėkliuko miela žinai, o ta prasme, kas tu tokia esi, ką tu ir dar ir dar tokių savybių norėčiau tokių ir prasideda žinai pageidavimų koncertas.

11:09

Bet aš žinau, kaip matau tai realiai šiais laikais moteris tai yra pačios iš tikrųjų pasiruošusios kaip erkės žiūri į kate įsisiurbti nu va.

Aš dabar jį paimsiu, žinai, nu ir dabar daryk mane laimingą pildyk mane, o ką aš tau duosiu, tai dar neaišku ir proto pakviesiu, žinai, nu.

11:27

Jo šitas šitas įdomus dalykas, bet kaip tu reaguotum dabar į tokį įvykį, kuris įvyko visai neseniai?

Čia man atrodo, šį savaitgalį pasirodė laida apie tą vaikiną, kuris bendravo su keliom merginom žičkus.

Man atrodo ir rolandas savo laidoje kalbino, bet esmė tokia, kad jisai visom.

11:44

Sakė, kad nieko jis rimto nenori su jomis, o jos jam pirko dovanas ir taip toliau.

Ir tada rolandas ir klausia, o kaip tu jauti, kaip tu, kaip tu vyras?

Jautiesi, kad tu ėmei iš moterų dovaną.

Prašytų dovanų čia buvo jų laisva valia priimtas sprendimas su lūkesčių kažką gauti atgal.

12:02

Būtent.

Įsivaizduoji vietoje to, kad jinai.

Prisiimtų atsakomybę, kad aš pati taip nusprendžiau, negavo, atgalios kažkokio tai ryšio ir tada apkaltino matai koks.

Iš vienas pusės, okey gal ten tokia žinai ten schema kažkokia buvo, žinai, kad jis ten kažkokį verslą darys internetinį ir ten perdėtos investicijos ir taip toliau, bet vėlgi, taigi, pati moteris nusprendė, kad jinai nori tą daryti ir jisai parodė visas žinutes, kur jinai pati sako, kad jo tai aš ir perku specialiai, kad už bankroto įmonę dar žinai tokios žinutės parašytos, aš sakau tai.

12:38

Turėtų labai smarkiai.

Susidomėjimą ir dėmesį.

Taip santykiuose 42 % moterų teigė, kad jaučia spaudimą užsiimti seksu ir 35 % teigia, kad jas liečia per dažnai ir netinkamose vietose.

Kas būtent priverčia jas juos jaustis nesaugiai su partneriu net 57 % moterų tai yra daugiau negu pusė teigia, kad patiria priekabiavimo pasimatymuose.

13:05

Manau, būtų labai konkretus klausimas, koks dar vyro elgesys gali priversti moterį jaustis nesaugia santykiuose?

Tu čia kalbi apie pasimatymus ar apie santykius.

Jau aš jau sakyčiau, kalbėkime apie santykius, kuomet jie vyksta tarp 3, 6, 12 mėnesių.

13:24

Ir tos moterys, būdamos santykiuose, sako, kad man man ten daro spaudimą, atsiprašau kamon, kur yra bendravimas ir kalbėjimas nuo pat pirmos dienos.

Kazkaip tinka, kas ne kaip vyrui žinoti, koks tas elgesys gali būti jau spaudimas?

13:39

Žinai, nes kartais tikrai vyrai yra iš skirtingų šeimų, pas kažką ten šiek tiek muzi kiški buvo žinai santykiai tarp tėvų, ten tėvas, koks žinai muzikos su hub o tiksliau už papo.

Pajungė.

Taip ir jam tai yra norma, o ten žinai mergina iš.

13:57

Šeimos, kur ten visi žinai diplomatai, ten ir panašiai, ir tenai žinai, viskas labai kukliai ir ir taip toliau, ir galią nunesu eiti.

Bet gal kažkokie yra standartiniai?

Dalykai, kurių nereiktų peržengti, kad moteris jaustųsi saugiai.

14:18

Žinok, kiekvienas žmogus yra individualus ir turi savo asmenines ribas.

Kas vienas moteriai jau bus raudona šviesa kitai gali būti visiškai nieko tokio ir aš matau čia greičiau.

Diskusija apie komunikaciją nuo pat pradžių, kad žmonės, tarkim, kaupia savyje tai, kas netinka.

14:36

Jeigu, tarkim, aš esu santykiuose iš konservatyvios ar ne šeimos ir ten ateina tas, kur nori už papo griebti.

Tai vat ir klausimas, ar aš eisiu?

Aš stovėsiu save ir sakysiu, okey viskas fainai, bet aš nelabai jaukiai jaučiuosi ir galbūt tas vyras sakys, oi atsiprašau, ačiū, kad pasakei, kas dar tau netinka, ko tu dar norėtum, o ko tu norėtum, kas tau faina?

14:56

Čia yra vienas kito pažinimas, ko neperžengti, aišku, jeigu čia tas apie jau ribas.

Kalbant tai apie tas apie tuos smurtinius, kažkokius dalykus balso kėlimą.

Yra daug dalykų, kurie bet čia žinai, yra asmeninės ribos, tai vat.

15:12

Vėlgi mes grįžtame prie savęs pažinimo.

Aš turėčiau realiai atėjus į santykius duoti žinai, kaip tokią grubiai pasakius savo naudojimosi instrukciją.

Aš esu moteris, kuriai patinka, tas patinka, tas nepatinka tas tas tas tas, o kokie tavo yra poreikiai ir kaip tu žiūri, ir mes tada lyginamės, ar mes apskritai suderinami?

15:31

O vyras gali tokią instrukciją atsinešti.

Tai, žinoma, nu čia žinai čia džiaugsmas, bet iš kitos pusės, tai žiūrėk, bet tai yra apie ką mes ir kalbėjom poreikiai.

Kas aš esu per žmogus, kas man patinka?

Nu o jeigu tada kaip sukurti saugumą, kad moterys pilnai žinai atsivertų, nes vat šitoj vietoj labai svarbu, nes moterys, pavyzdžiui, ir sekse jos geriau jaučiasi ir orgazmą pasiekia greičiau, kai jaučiasi saugiai ir santykiai jos jaučiasi saugiai, atviresnės būna.

16:02

Saugumas yra vienas iš pagrindinių poreikių, kuri jaučia moteris.

Esi girdėjęs, noriu vyro kaip už sienos 2 m.

Tai ne apie ūgį ar apie ten spintos pečius.

Tai yra apie tą būseną, kad jinai nori jaustis, saugia pažiūrėk, kaip yra su moterim ir su seksu.

16:23

Užvertos kojytės yra tada, kai užverta širdele mum pas moterį.

Užvertas širdis dabar, jo buvo labai užvertomis širdimis sėdim.

Tai vat supranti vat, kur yra esmė moteris jaučiasi saugi, kai jinai jaučiasi emociškai saugi su tuo vyru, kad jinai gali būti visokia.

16:43

Aišku, pirmiausia ji turi priimti save, savo kūną, nesigėdyti savęs kitaip, sakė kitaip sakant, tame moterišku me, bet realiai, jeigu vyras sukurs tą erdvę jaustis jai saugiai.

Ir čia jau prasideda.

Tai reiškia, kad jaustis taip, kaip jinai, kokia jinai yra.

Minimumas nuo ryto, nu kitaip sakant, atsikėlus ar ne, ar tave nunyks ar pasakys, ką tu čia, gal tave kokia nors ten žiurkė pavadins ir po to jinai vakare nenorės sekso su tuo vyru, nes jinai nešiosis tą nuoskaudą tai vat visas tas bendravimas pagalba atliepimas vienas kito poreikiams iš paties bendravimo, kaip jaučiasi moteris, kad jos nenuneigia, nežemina, priima ją tokią, kokia jinai yra ir paskui vyras jau gali kaip rezultato tikėtis to, bet ką aš noriu pasakyti čia nereiškia, kad dabar visas darbas tenka vyrui, dabar tu čia būk malonus fainas, jeigu norėsi sekso patenkinti čia jos poreikius.

17:34

Jinai lyg į subinę ne apie tai tai moteris pati pirmiausia pačioj pradžioj sakiau kūrė būseną, bet kai moteris ateis per tą švelnumą jautrumą.

Ir vyro poreikius tenkins dabar, tarkim, aš ar ne moteris sakysiu.

17:51

Laikyk mane priimk mane tokią, kokia aš esu, o ne bet mainais.

Ką aš jam tos nepriimsiu toks, koks tu esi?

Tai vat ir klausimas va dabar, žiūrėk, ką aš, ko tu iš manęs norėtum?

Gal kažkokio elgesio tu sakysi, žinai palaikymą iš tavęs norėčiau, kai aš priimu kažkokius sprendimus, o ne, kad tu ne nu neigtum arba paklausimų, kaip man diena sekėsi tavo?

18:12

Sprendimai kvaili.

Nu tai vat iš karto neva norėsi sekso su tokiu žmogum, kuris va tai va sako, supranti, apie ką aš kalbu, tai vat tai yra nuolatinis vienas kito poreikių tenkinimas.

Ir kai moteris sako, man ten gėlių neperka, arba ten vyras manimi, nesirūpina.

O ką tu padarei?

18:29

Kokiu tu savo elgesiu prie to prisidėjai?

Kad jisai turėtų taip daryti, kitaip sakant, kaip tu už nori nai vyrą tavimi rūpintis tai va tu matai, kaip pareina nuo moters, kai jinai yra pasiruošęs duoti vyrui, tada jisai sukurs jai saugią tą erdvę būti jai savimi ir po to jau ten ir tie visi sekso reikalai.

18:48

O kaip tu vat labai gerai čia kalbi iš savo patirties su klientais.

O vyrams dažniausiai reikia.

Žinot, vyrai yra labai simbolistiniai.

Nu, tokie labai paprasti.

Taip, taip, čia aš aš sėdžiu.

Aš galiu tau pasakyti taip yra pagrindiniai dalykai.

19:04

Jau kai griūna santykiai, aš jaučiuosi neįvertintas, o dabar žiūrėk.

Na mano pirkau pastačiau automobilį, nupirkau kelionės, užsakiau jai kuponus į kirpyklos ten perku visa kita, kaip nepatenkinta.

19:19

Taip nepatenkinta kalbi su moterim is manes nemyli visiškai jokio dėmesio nerodo.

Ba poreikiai jie nekalba, kas tau būtų dėmesys vat.

Pavyzdžiui, koks mano elgesys tau būtų dėmesio parodymas?

Gal nu vat tarkim mane vat tu gali va pagalvok, kaip tavo ar ne?

19:37

Gerai man būtų turbūt tvarka namuose rūpestis grįžus vakare sakytų, žinau, kad visą dieną nebuvai sunkiai dirba ir pagaminau vakarienę arba tenai žinai tu visą laiką nesugalvoji ką veikti savaitgalį tai va, aš suorganizavau, mes nueisim.

19:57

Tenai teatrą, dar kažkur tai viskas.

Nu tai va tai yra norėsi ir už ką, ar kalbėjimo jo pasirūpinimą tiesiog tokio natūralaus žmogiško dėmesio.

Tiesiog paims apkabins ir pabučiuos tiesiog.

20:13

Kartą, žiūrėk, tu parašai ar tu valgei?

Gal tau užsakyti maisto, ar tau nugarytę pamasažuoti jo ir.

Paprastai.

Taip būtent ir vat ką nori pasakyti.

Žmonės turi kalbėti apie tai ir vat.

Kaip minėjau, prieš tai tą pavyzdį moteris galbūt nori irgi ten kažkokia apsikabinimo.

20:31

Ar išsikalbėjimo ar ne vyrui, o jisai, o jisai, jei perkate n namus ir mašinas.

Na, o kaip jums?

Nebus taip, kad mes kartais per daug.

Norime iš vienas žmogaus nu ta prasme, kad mes sutikdami partnerį, mes norime jame rasti ir draugą, ir seksą, ir ir vyrą, ir ten, žmoną, ir ir ir.

20:56

Nežinau psichologą ir geriausią bičiulį nu ta prasme nu taip gi nebūna.

Žinai, tarkim.

Gali būti žiauriai fainas žmogus, bet nu vyrai nemoka išklausyti.

Mes tokie žinai nu tipo.

Mes gi kaip vyrai, mes iš karto nu tai reikia sprendimo.

21:16

Ir šitoj vietoj moterys nori tiesiog išsikalbėti, o mes jau klausydami tai tuoj aš tau išspręsiu viską, ko moteriai nereikia, ir ir šitoj vietoj.

Gal jai tikrai būtų geriau turėt savo merginų kompaniją, kur ten jinai išsikalbėtų ir pas vyrą grįžtu jau išsikalbėjus ir neturėtų to poreikio ir tada būt nebūtų kaip ir trigerio.

21:36

Kaip tu galvoji?

Iš vienas pusės sutinku iš kitos neturėti moteriai moterišką kompaniją, kur jinai galėtų ten ar ne reikštis moteriškumui ir jos ten sproginėja savo emocijom ir pokalbiais.

Bet iš kitos pusės, tai kur tada tas, apie ką ryšys žinai su partneriu, jeigu mes visiškai apie nieką nekalbam, tada kalbėkim apie savo bendrus tikslus, planus, kaip aš jaučiuos, ko noriu ir kaip matau, bet vat šitas momentas tai įsivaizduok, jeigu tau moteris stengiasi dėl tavęs duoda tau tai ką tu išvardinai ir jinai ateis ir sakys, žinai artūrai žiauriai noriu pasikalbėti.

22:08

Tau papasakot kas man šiandien vyko aš tau garantuoju, kad su mielu noru atsisėsi ir išklausysiu ir dar plius.

Jeigu jinai pasakys, gali nieko nesakyti patarimų nereikia.

Aš žinau, kaip tau čia gali atrodyti.

Tiesiog noriu, kad paklausytum, kai tavo poreikiai bus patenkinti, tu norėsi viską padaryt dėl tos moters.

22:27

Bet čia žinai toksai skaidrumas santykyje.

Kai atsiranda skaidrumas santykyje ir kai žmogus moka išreikšti savo.

Galbūt kažkokį nusivylimą pyktį?

22:44

Neidamas į agresiją.

Na, pavyzdžiui, tu ten aš tau noriu pasakyt, kad tu mane šiek tiek šiandien per daug kritika vai man tas nelabai patiko.

Jausčiausi blogai žinai tą, o atsiprašau be agresijos, žinai, o gali žmogus to nepasakyt.

23:02

Skaidriai gali tai nuslėpti, kad jis tu jam, sakyk, kritiką.

Ir tada keršyti per kažkur kitur, tai čia net ne komunikacija.

Čia tas skaidrumas, kai mes mes nebijome pasakyti dalykų, kurie mus liečia, žinai ir ir nebijome pasakyti blogų blogų savo partnerio savybių, nes mes kartais ba ir bijom jas pasakyti, nes bijome įžeisti tada suvalgom.

23:27

Tada suvalgome, ypač jeigu nežino, jeigu jau buvo bloga reakcija, tai tuo labiau nesako, nes nenorim tos projektuojam, kad bus lygiai tokia pati reakcija, ten balsas.

Kažkokia žinai keiksmažodžiai, galbūt iš viso trenks durimis išeis dar kažką tai vat to skaidrumo turbūt trūksta.

23:45

Žinai, ko sakyčiau, trūksta taip, ką tu sakai yra tiesa ir čia trūksta komunikacijos žinių.

Kai mums kažkas netinka ir mes dažniausiai priimame sprendimą, ar ne ten nutylėti kaupti, gal nekelsiu konflikto vat, kaip tu sakai?

Ir kai mes ateiname, per tu ji ni mą.

24:02

Pavyzdžiui, nu žinai tu visada darai tą ir.

Tą.

Ir tada žmogus pajaučia ką puolimą jis ima gintis, tai va čia yra menas ir aš daug apie tai kalbu apie tą nesmurtinę komunikaciją.

Kaip kalbėti, kad nekaupti savyje, ar ne išsakyti, nes jeigu mes kaupėm, kaupėm kaupėm, tada norėsime eiti arba skyrybas, arba atsiras 3 žmogus, arba jau pasmerkti save ten ligoms, kokioms ir tuo pačiu ne apdrėbti to žmogaus, ir kad jis norėtų tave išgirsti.

24:32

Tai va žiūrėk, pagrindas yra koks, jeigu mes kalbame per tu.

Jau vien pasakai nu pasikalbėkim ar ne tu ten darei tą ir tą nu viskas galim nunulinti nepavyks, bet jeigu mes kalbėsime per až.

Aš tiesiog toj toj situacijoj, kai įvyko vat tai ir tai pasijaučiau blogai.

24:52

Susijaudinau, susinervinau ašaros, kaupiasi ir taip toliau.

Ir tada vat toks kalbėjimas apie save nekelia pasipriešinimo partneriui, nes jis nepuls nuneigti ne tu taip nesijautei nesutinku, dėl ko žmonės dažniausiai pykstasi, nes jie turi skirtingas nuomones ir situaciją.

25:09

Realiai, jeigu mes paimsim konfliktą, vyras ir moteris visada matys skirtingai iš savo poreikių lygmens.

Jeigu ten tarkim vat vyras, kaip pavyzdys nori išeiti su draugais savaitgalį ar ne, jo poreikis yra laiko sau, o moteris pyksta tyliai.

Hata zaraza dabar vėl su šeima nebus ir čia ne nerūpi jam, o jos poreikis yra laiko kartu ir kaip jie pradeda pyktis tu nebuvo nei pati, tu ten jie ska kalbasi vienas aparatus kitas apie batus.

25:36

Ir vienas dieną moteris sako, tai gerai ir vyras pala kaip leidi.

Taip ir greičiausiai ten irgi bus kažkas užslėpta ir jinai bus susiraukusi, žinai jisai paklausė.

Viskas gerai, jo gerai ai nu gerai tai gerai ir tada jinai dar galvos ai matai.

25:52

Ir nuėjo, kai moteris sako gerai, tai nieko gero, nėra gerai.

Bet, jeigu mes kalbėsime, žiūrėk, man taip atrodė viskas, okay, aš suprantu, kad tu galbūt kitaip supratai tą situaciją ir jauteisi, bet man atrodo taip ir taip, ir ko aš norėčiau.

26:09

Ir tada klausiu, kaip tu matei, kaip tau švietė saulė, nes kiekvienas ateinam su savo požiūriu.

Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.

26:31

Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.

Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką.

Mūsų instagrame rekordinė Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta recording Vilnius taškas lt.

26:48

Bet dar aš žinau tokį įdomų dalyką, kad nemaža dalis moterų.

Iš tikrųjų vis tiek išteka, net jeigu partneris joms atrodo netinkamas.

Todėl, kad didžioji dalis moterų turi lūkestį pakeisti vyrą ir jinai mato jį žinai ateina į santykius ir.

27:11

Projektą.

Į projektą pradžioje yra cheminės reakcijos.

Tas žmogus atrodo tobulas, mes nematome tų retų ligų ir šitoj vietoj labai svarbu, ar tu ateini, galbūt iš kažkokio trūkumo, nes labai dažnai moterys sako, aš bijau būti vienas, gal aš be vyro jaučiuosi menka.

Vertę ir štai atsiranda jaunikis, kuris paėmė ją ir tada jinai.

27:30

Galbūt ir jaučiasi blogai, vat spaudžia kažkokias emocijas, bet turi lūkestį, kad vyras pasikeis.

Čia žinai čia toks paradoksas.

Vyrai tikisi, kad moteris niekada nesikeis.

Pradžioje rodo save visą faina ramia ir po to bam atsipalaiduoja ir pradeda rodyt tikrą veidą.

27:46

Vyras galvojau, o dieve, su kuo aš čia susidėjau, o moteris tikisi, kad pakeis ir čia yra žiauriai sudėtinga situacija labai pas daugelį, tai yra ir žiūrėk, kur tai veda į kontrolę, jinai įsikabina, į pradeda kontroliuoti.

Prasideda manipuliacijos, atsistojau kompozicija, nu ir tie visi kiti toliau toks reikalai.

28:04

Čia yra grynai moteris narcisse.

Čia yra moteris, atėjusi į savo norą aukos poziciją ir labai dažnai to nesuprasdama.

Bet realiai elgiasi, jie gi jie gi pradžioj manipuliuoja.

Taigi vienas narcizų rūšis yra tie, kurie yra aukos pozicijoje.

28:21

Tiktai pas mus kažkodėl nekalbama apie apie moteris.

Narcizas visą laiką vyrai įstato.

Minutės apkaltinti kitą, bet pasižiūrėti į save, kokio aš savo elgesiu pritraukiu tą narcizą.

Jeigu aš pritraukiau narcizą, tai vadinasi, aš irgi kažkur tai mečio tai, nes mes ne pri klau, nepritrauksime kitokio charakterio.

28:40

Nu, kaip sakyti kitokio žmogaus, kurio.

Elgesys neatitiks mūsų.

Bet tu gali pradžioj pritraukti narcizą, net nežinodama, kad jis yra narcizas, nes narcizai moka manipuliuoti.

Čia mes galim kaip pasakyt klijuotas etiketes, mes visi iš dalies esame narcizai, mes norim ir to dėmesio, ir visa kita.

28:55

Kitą kartą mes iš nežinojimo, kaip pasielgti natūraliai nėra taip aha šita, manipuliacinė taktika, numeris 2 panaudosiu, nu žinai, tiesiog natūraliai tu plauki iš tokio elgesio, kokį matei savo šeimoj.

Nes mes žinom kažkokių neturim kokioms, o čia augom kokioj aplinkoj realiai ką matėm šeimoj n.

29:16

Mama tokia.

Vienareikšmiška ir dažniausiai tai nėra visi tobuli variantai.

Mes kiekvienas einam su bagažu įsivaizduoja.

Galbūt matei tokią mamą, bet mergaitė, tarkim, augdama ir jei tai yra norma, jinai net nesusimąsto jinai elgiasi taip, kaip jai atrodo, okey komfortiška taką atliepia jos vaikystę.

29:34

Galbūt jinai matė kontroliuojančio supermama, kuri dulkino tą vyrą, spaudė po padu jis neturėdamas nieko kito traukiasi žinai iš vyriškos pozicijos, nes čia jau vyras gyvena namuose, žinai.

Mh matuojasi kiaušiniais.

Ir tada kkk.

Pavyzdžiui, dukra tokioje šeimoje augusi kaina išsineša.

29:51

Jinai automatiškai ateis lygyje atkartos mamos modelį ir pritrauks silpną vyrą.

Arba jeigu jinai netyčia, bus su stipriu vyru, tai baigsis skyrybomis.

Stiprus vyras visų pirma neateis, jeigu jis yra psichologiškai nu stabilus, faktiškai tokiu atveju, jeigu yra tokia moteris, jinai būtinai pritrauks.

30:09

Toksiška, nu kaip pasakyti psichologiškai pažeidžiama vyrą, kurie jie su mečiams, kitaip sakant, jeigu jinai bus linkusi kontroliuoti, tai ir jinai pritrauks vyrą, kuris leidžiasi būti kontroliuojamas.

Vyras.

Staiga ne nesileis kontroliuojamos.

30:27

Iš karto visai nebus santykiuose arba jis kalbės, žiūrėk, man netinka va toks ir toks, ką tu turi?

Omeny kaip darom.

Ne čia ir išvis kaltų nėra santykiuose.

Mes visą laiką darom sprendimas jam tada bus zinoma.

Jeigu tau patogu mane apkaltinti tokį ir guba, aš išeinu iš santykių.

30:43

Net 40 % išaugo moterų išdavystės vyro atžvilgiu per 30 metų.

Aš kai perskaičiau šitą statistiką, aš šiektiek prisėdau, nes.

Vis tiek yra tokia kliše visuomenei, kad čia tik vyrai išdavikai.

Čia tik vyrai eina į kairę, o moteris tai ne.

31:00

Ir aš.

Kai perskaičiau statistiką, kad dabar pasirodo, moterys dažniau išduoda negu vyrai ta prasme.

Ir kas įdomu, kad vyras gal išduos vienas kartą būdamas santuokoje ir vis tiek grįš pas žmoną.

Bet jeigu moteris išduoda santuoką, jinai, tikėtina, palieka šeimą.

31:19

Na ir šeima sugriūna.

Gal tu žinai, kodėl ta statistika taip pasikeitė ir kodėl tokia yra tendencija?

Kodėl vyrai tapo išduodami savo moterų?

Vis daugiau nei patys vyrai jas išduotų.

Kas yra išdavystė ir tas meilužis ar meilužė?

31:36

Aš čia vadinu kaip metafora.

Tai yra erdvė, kur aš priimu sprendimą savo tam tikrus poreikius.

Tenkinti ne su partneriu.

Bet išorėje.

Ir tai rodo ką, kad moterys nėra linkusios kalbėti apie tai, ko joms trūksta santykiuose, kas joms yra negerai.

31:55

Tai rodo apie moterų savęs išdavystę.

Pirmiausia, kad jos nekalba apie savo jausmus partneriui, kaupia, kaupia, kaupia ir tai yra ilgalaikis procesas.

Ir tada jinai gal apkaltina, žinai labai lengva kanha.

32:10

Jis blogas vyras palauk, kaip tu pati kito dajai, o ką tu darei, kai tu pajutai, kad tau yra blogai santykiuose, nežiūrėk, moteris išduoda per širdį, nu kaip sakyt jau kaip sako, jeigu moteris pasimylėjo, su vyru jau bus prisirišusi jau kažko iš jo tikėsis vyras gali nuėjo seksas, grįžo vat pas moterį patenkino poreikį ar ne jinai tenkina pas meilužį kitokį poreikį greičiausiai ne dėl sekso.

32:32

Nes, kai vyras išduoda pirmas moters klausimas, vyrui būna, ar tu ją myli taip, kur čia visiškai vyrui?

O, ką reiškia myliu myliu, aš tave jinai čia buvo biški, išgėriau graži permiegojau ryte net vardo neprisimenu vapše, neprisimenu, kas buvo, žinai, nu ta prasme šiek tiek vyrų ir moterų suvokimas apie tą patį seksą vienas nakties yra visai kitoks.

32:57

O dėl to dėl būsenos, kad jinai jaučiasi moteriška, jie pasirūpina.

Aš turiu daug tokių klienčių ir na, tiesiog susiduriu su moterimis, kurios sako, aš ten pasijaučiau mylimą, o ką tu padarei, kad savo santuokoje, kurioje pragyvenai, pavyzdžiui, 10 metų gautum tai, ko tu nuėjai pas tą vyrą ir va tada prasideda atsisukimas į save, jos nenori prisiimti atsakomybės.

33:20

Ir joms lengviau yra spjauti į viską, nes jos nemoka komunikuoti, kalbėti apie tai, kaip jaučiasi apie poreikius.

Ko nori, gali tiek moteris žinai, aš pradedu žvalgytis į kitus vyrus, čia kažkas negerai.

Ką darom su santykiais, kur mūsų laikas dviese eikim būkim, kurkim savo ritualus, kad ir mini kasdieninius ir čia man žinai toksai labai lengva mano blogas vyras, aš pateisinsiu save, kad aš tai čia nekalta, nes einu ir turi meilužį.

33:47

Čia yra visiškas žmonių nemokėjimas komunikuoti.

Apie tai, apie savo poreikius.

Gerai tai sakei pradedu simpatizuoti chemo.

Tai normalu, pavyzdžiui, kai esi santykyje n už visą laiką moteris su su tašėm vyram per galvą per kupra duoda, kur ten žiūri.

34:04

Tai ar normalu, kad kai esi santykyje, matai vyras mato kitas ten moteris ir jų figūras ir taip žvilgteli, na arbate n moteris pamato kokį vyruką, ar mes jau turėtume, kaip sakant, šito nematyt?

Manau, kad mes esame žmonės, mums akys neužmirštos ir tai yra normalu ir sveikuose santykiuose dar kartu padiskutuosime.

34:28

Bet tai bus galima daryti tik tada, jeigu mes jaučiamės saugūs santykiuose.

Jeigu aš ir va, čia prasideda nuo savivertės, jeigu aš pasitikiu savimi kaip moterimi.

Aš žinau savo vertę, žinau, dėl ko mes esame santykiuose.

Mes komunikuojame su savo partneriu ir mes esam susitarę ar ne, kad jeigu tau bus kažkas blogai, mes nelaukėm galutinio etapo, kai tu nueini pas meilužę ar meilužį, bet kalbam dar anksčiau ir tai yra normalu matyti gražius žmones, jais pasigėrėti ir dar pakalbėt apie tai, bet žinai, kur čia deda per galvą su rankinuku, ką tai rodo?

34:58

Moteris jaučiasi tokia be savivertės žemiau plintuso, neduok dieve, tu pamatysi geresnį ir dar nueisi pas ją nežiūrėjo, kur klijuosiu akis, taigi, apie ką tai yra apie savivertę, kas yra pavydas, lygiai tas pats Šiandien skaičiau vienas tokį įrašą sako, kodėl aš niekada nesusitikinėju su su gražiais vaikinais, todėl, kad nenoriu, kad jie būtų gražesni už mane ir aš jausčiau konkurenciją.

35:25

Čia tu man iš karto priminei apie mano bičiulis.

Jeigu klausys, tai jisai supras, kad apy kalbu, bet jisai man, pasakojo jisai dabar sako vat, gal irgi galvoju, gal reikia skirtis?

Ir sakau, o kodėl nusako supranti, aš pagalvojau kelis dalykus 3 dalykus pagalvojau vienas dalyką.

35:48

Pagalvojau, kad vat nebūtų dukros.

Ar, aš būčiau.

Sako, kad jeigu nebūtų dukros, ar aš dabar išsiskirčiau, išsiskirčiau.

Realiai nesiskiria dėl dukros.

Tada sako, pagalvojau, kitą tokį brutalesnis sako, kas būtų, jeigu jinai mirtų šiandien?

36:05

Sako, kaip aš jausčiausi, jeigu jinai mirtų?

Nors sako sėdžiu ir.

Parama nieko nejaučia o sako vat kaip jausčiausi, jeigu jinai miegot su kitu vyru va dabar, pavyzdžiui, perveda su kitu vyru.

O kaip aš jausčiaus ir sako vat per šituos 3 dalykus prasei nu visą laiką jisai taip sau save koučina per gyvenimą, sako vat į.

36:26

Šituos 3 dalykus reaguoja, jeigu sureaguoja visur, taip jautriai, kad o čia blogai čia šitą šitą, tai tada reiškia, reikia kažką tvarkyti ir daryt, jeigu į visus 3 sureaguoju taip, kad.

Nejaučiu nieko, tai tada gal ir laikas jau sukti skirtingais keliais.

Šitam draugui patarimas tegu jisai pagalvoja, kokiu savo elgesiu kito ėjo, ko pats nedavė moteriai, bet tuo pačiu ir jinai.

36:50

Galbūt apie tai nekalbėjo tiesiog išsiaiškinti, kur aš dariau klaidas ir ką kituose santykiuose darysiu kitaip.

Bent jau paanalizuoti tuos santykius kitą kartą neina su partneriu.

Ten kalbėtis daug emocijų.

Na, nėra to žinai sąmoningumo, išsitaškome ir viskas, bet bent jau sau vat kažkaip ar pačiam pasikausčius rasi terapinį ar kažkur vat atrasti atsakymus, o ką aš kitą kartą darysiu kitaip, kad neateičiau į tos pačios situacijos.

37:16

Ypač žinai, kaip būna, kai vienas.

Mokosi gilinasi skaito ir pradeda kalbėti apie tai ir kiša žinai tą informaciją, kurią išgirdote.

N buvau pas psichologą, skaičiau knygą, o kita pusė, kuri į tą nelinkus, sako vėl tu su savo tais psicho vėl su savo tomis čia knygoms šneki aukštom materijomis, kažką tai nusišneki čia žinai ir tada gaunasi toksai jau ne tam pačiam lygmenyje bendraujant, nes vienas nori kitas nenori.

37:51

Bet čia ir dabar, kur yra?

Šiaip vienas ir ypatingai, jeigu tas vienas yra moteris, jinai yra galinti.

Nu privesti prie santykių sutvarkė.

Jeigu moteris tvarkosi.

Nebūtinai aš kalbu apie tai, kad moteris labai daug ką duoda santykiuose, jeigu jinai gebės taip pasikeisti, kad pradės kurti vyrui, tą būseną švelnumo palaikymo priėmimo proto ne knisimo vyras jisai atlieps į juostą elgesį, bet žiūrėk, jeigu moteris ateina, žiūrėk, buvau seminare ir dabar į tave nukreipia va.

38:19

Žiūrėk, supratau, kad čia tau reikėtų pasikeisti, tada yra blogai.

Jinai neprisiima savo atsakomybės, bet jeigu aš pažiūrėjau, gal man reikėtų pradėti dabar kitaip truputėlį elgtis per save?

Pradėti pačiam elgtis kitaip duoti savo partneriui, tai, ko noriu aš iš jo.

38:36

Va tada bus tavo atsakymas, ar verta skirtis pradėti davai elgtis taip ir pasižiūrėti, ar tas partneris atlieps.

Dabar jau aš sakysiu, nori iš vyro švelnumo, visiškai čia ne apkabino.

Jo bučinių.

Ką aš dėl to padariau?

Gerai nuleiskime ego ir principus, o tai yra žiauriai sudėtinga, ypatingai moterims, nes ten yra vau žinai ir va.

38:56

Dabar pradėsiu rodyti vyrui tą švelnumą be lūkesčio gauti atgal, noriu apkabinimo, plieno apkabinu.

Įsivaizduoji, kodėl aš turėčiau?

Jūs manęs neapkabino, jaučia visą mėnesį, supranti tai gerai, parodyk savo elgesiu.

Kaip tu keitės ir tada vyrai labai dažnu atveju pamatė, kad moteris keičiasi ir tai nėra iš piršto laužta, nes žinai, nu kokia tikimybė, kad žmogus pasikeis vyras gavo eik, nors čia kas nors pasikeis.

39:21

Nu, bandom grįžti į santykius, po to vėl tas pats jisai turi pamatyti realius rezultatus žinai, ir jeigu matys, kad moteris realiai nori nu ma deda pastangas, aš turiu tokių realių variantų ir, žinok, rezultatai yra va.

Moteris pradėjo keistis, jinai pradėjo užsipildyti.

39:38

Ir čia viskas prasideda nuo to savivertės susikoncentruoti į save, turėk savo asmeninį gyvenimą, turėk savo pomėgius, turėk savo draugus, turėk tikslus, tap tam vyrui.

Įdomi, kodėl jis turi norėti būti su tavimi, jeigu tu ten pasišiauštų žiežula, jis nenori grįžt namo, dengiasi sportu darbu, ten darboholizmu, nes nenoriu grįžt namo, nes ten ragana ant šluotos nu žinai, tai viskas.

40:00

Aš, žinok, aš sakau, aš žiauriai būtinai populiari, gal čia mane užkapos moteris, žinok, santykiai pareina nuo moters.

Gi sako teisingai ar ne?

Moteris yra kaklas, vyras yra galva, kur moteris pasuks ten.

Viskas yra jis kurs, jisai jausis gerai, jiems nereikės jokių meilužių.

40:17

Aišku, ne moteriai nereikia nieko tiek daug daryti, jeigu įgalins tą vyrą, supranti duodama ten tai, ko jam reikia, o jums reikia labai nedaug.

Aš daug kartų esu diskutavęs su įvairiom merginom moterim apie šitą, situaciją, bet kažkaip tai žinai, kai tu ir šioje laidoje paminėjo, kad mes ir tą pačią situaciją, ir konfliktą viską matome iš skirtingų pusių.

40:42

Ir kartais tikrai tie patys vyrai nesuvokia, ko moterims reikia, nes jie eina per save.

Jiems atrodo, kad.

Jie.

Norėtų o moteris irgi nesuvokia, kad vyram reikia tų paprastų dalykų, tiesiog va tas apkabinimas kažkokie maistu.

40:59

Ką pagamint namus biški aptvarkyt žinai vyrai viską patys gali irgi, ir jeigu jisai augo ne kokioj tenai žinai šeimoje, kur nebuvo šitų dalykų mokama, tai jisai, kai jisai vienas gyvena, jisai viską gi pasidaro.

Bet esmė ne tame, kad čia dabar ateis tarnaitę kažkokia, bet tai yra tiesiog per tai per dėmesį.

41:19

Tokį pasirūpinimą.

Tokius santykius, kad čia dabar aha, man reikia saugumo, finansinio saugumo.

Jis gi neina su šita mintimi.

Jis gi eina visai su kita jausmų.

Mintim eina jausmų, siekdamas to šilumos kažkokio jaukumo ir panašiai.

41:38

Ir štai čia aš žinai.

Persiskaičiau tokią įdomią statistiką, kad 65 % vyrų jaučiasi nesaugiai pasimatymuose.

Ir nežino, kaip tinkamai juose elgtis dėl sustiprėjusio moterų savarankiškumo.

Dabar jau praėjo 10 metų nuo mitų judėjimo.

41:56

Ir kaip tu galvoji tas moterų individualizmas ir liberalizmas?

Ar jis kenkia šiuolaikinių santykių vystymuisi?

Aš viską galiu pati.

Aš esu pikta šita tema.

Tu tai pa pykstam.

42:15

Prasme taip moteris yra galit viską, bet jeigu jinai stojasi į vienas liniją su vyru, kad davai pa konkuruojam, nu, tai kas bus santykiuose?

Ir po to moterys skundžiasi silpnus vyrus, pritraukiu tai vat kai ateina tokia moterėlė į santykius, kurie viską gali, o 2 vyrai nu pradeda ten matuotis žinai kiaušiniais, tai kažkuris turi trauktis ir dažniausiai tie vyrai ir pradeda trauktis ir nebesupranta, kaip čia prisiderinti.

42:40

Aš tai manau, kad moterys apskritai turėtų eiti per.

Per tą.

Buvimą perdavimą čia visai yra skirtingos energijos vat šičia.

Ką aš matau?

Tai yra žinai per tą tokią, kad moteris nori lygintis su vyru, bet pas mus taip yra visuomenėj tuos pačius darbus dirba, pradeda konkuruoti ar ne babkių kalimas?

43:02

Tai yra visiškai ne moters reikalas, nesuprask neteisingai, kad moteris neturi uždirbti, bet vyras gali eiti dėl pinigų į tikslą orientuotas, užkalti pinigų.

Žinai, o moteris eina per tą tokią kūrybą per tai, kur save realizuoja per tokią veiklą, kur ir jei yra mėgstama.

43:18

Už pinigus žinai, bet kai pradeda lygintis moteris va ten su vyru, ta savo energija nu tai, kas ten yra kontrolė, vyro žeminimas nepagarba, nu tai ir vėl kokią būseną sukuria, kad jis jaučiasi menkas ir kaip tu klausei, kaip čia pasimatymuose?

43:35

Oi, kad tik įtikčiau, nes čia atėjo po nežinai.

Dabar su n reikalavimu išvis reikia ateiti į santykius be jokių lūkesčių niekas nieko niekam neprivalo ir tai, ką tu gausi iš partnerio ar kito žmogaus, to bus tik bonusas vat, jeigu tu gali taip ateiti santykius.

43:50

O dažniausiai kas būna toks ne prisirišimai ateisiu dėl finansų ateis jau, kad mane mylėtų ateisiu, kad jaučiausi verta, nes vienas čia aš, kaip ir nieko verta, nes visos draugės aplink turi vyrus.

Ir viskas, bet man patiko vienas verslininkės amerikoj irgi jinai diskutavo laidoje ir sako, žiūrėkit, jūs būkit, kokios jūs norit stiprios?

44:10

Eikit ten darykit karjerą viską, bet kai jūs einat namo.

Būkit jūs moterim, nes vyrui to reikia ir sako, tada bus laiminga šeima, nes jeigu jis sako, atsineši tą boss moterį iš darbo namo, tai nu, tai vyrui nelieka erdvės.

44:28

Būtent.

Nes nu mes jau tokie esam iš prigimties vyrai, nes mes norime būti tie žinai bosai šeimoj ir čia vat, kaip ir tu sakai, moteris labai gali puikiai pakreipti.

Žinai tą kryptį duoti vyrui jaustis bosu, nors iš tikrųjų vyras darys taip, kaip jinai nori.

44:47

Tai vat būtent tai vat čia ir yra esmė moters moteriškumą ir protingu me žongliruoti tomis energijomis, kur reikia jinai yra vyriška, darbe eina, siekia savo tikslų ar ne ten, kur jinai nori?

Jinai turi mokėti persijungti, kad grįžusi namo jinai jau eitų per tą moterišką energiją, per palaikymą ir leistų tam vyrui būti vyru.

45:07

Žinai, man labai patinka vienas žodis, kuris žiauriai užtikrina moteris žinai, kokia moteris turėtų būti nuolanki savo vyrui ir šitas žodis žinai, tokį turi prieskonį, ką aš čia dabar turiu paklausti jam.

Atsisakyti savęs čia paleisti savo poreikius ir čia klauptis jam.

45:23

O kas yra nuolankumas?

Realiai čia yra moterims pagrindinis dalykas, ir aš kai tai suvokiau čia yra bingo, tai yra pagarba, vyro nuomonei ir pasitikėjimas na jo sprendimais, jo vedimu.

45:39

Žiūrėk, jeigu šitais dalykais moteris vadovautųsi namuose, ar ne?

Tai viskas susidėlioja savo vietas.

Jeigu jisai atėjo su kažkokiu planu, kad galbūt aš čia noriu kažkokį versliuką sukti, kas dažnai būna, eik tu ką tu ten, juk tu jau ten.

Bandei.

Viskas moteris pati uždaro vyrą ir po to tegu nesiskundžia, kad silpnas vyras pas mane arba ar ne kažkokia nuomonė okei varyk į priekį jinai turi tik palaikyti vyrą, viskas pasitiki jo elementariai tu atsisėsk mašiną su porele ir pasižiūrėk, ar moteris kontroliuoja vairavimą ir iš karto pamatysi, kas vyksta šeimoje.

46:13

Visiškas nepasitikėjimas vyru jinai galvoja, kad aš geriausiai galiu tokia moteris ima viską daryti, po to verkia aš visus kampus.

Laikau pati pasistatė aukos poziciją ir čia, irgi yra manipuliacija.

Niekas tavęs neprašė visko laikyti.

Turbūt čia instinktyviai net vyrai sutiks su tuo, ką pasakysiu, kad nu taip mums patinka.

46:33

Kai m moteris pasitiki mūsų sprendimais, pasitiki mūsų nuomone, nes nu mums tai yra svarbu.

Ir kai taip yra, tai iš karto.

Kažkas ne taip tave, o geras jinai manim tiki, man reikia užsivesti ir varyti į priekį, bet jeigu to nėra klausimas, tai dėl ko tada moteris atėjo į santykius ir čia bus žinai vėl ai bijau būti vienas geriau tenkinsis 6 tuo, kuriuo negerbiu.

46:59

Žinai, nu tai įsivaizduoji, kaip viskas iškrypsta iš savo vėžių.

Pakalbėkime šiek tiek apie šiuolaikines technologijas.

Mačiau biškį nesutikai, bet dar norėčiau ir tavo tokių į nuomonių, kaip tu manai dabartiniai pažinčių būdai, kaip programėlės instagramas feisbukas, ar tai yra kelias į skyrybas?

47:16

Ir taip ir ne.

Aš manau, jeigu santykiai yra pakankamai stiprus, tai atsiradęs dar kažkoks trigeris neturėtų išardyti.

Jeigu kažkoks feisbukas, kur ten mirgumargu gražuoliai veidai žinai sijonėliai ir kojytės, visa kita trigerina.

Tai tik parodo, kad su santykiais yra blogai.

47:33

Taip iš dalies tai prisideda, bet aš dabar, tarkim, galvoju apie savo dabartinius santykius.

Taigi tu matai tuos žmones, bet jeigu aš, okey taip galvoju, aš esu santykiuose priėmusi sprendimą būti su tuo žmogumi.

47:50

Aš esu rami, mes daug diskutuojame, apie tai kalbamės.

Ir viskas.

Ir ten pašaliniai kažkokie aš niekada netikrinau nei kas parašė, nei mano telefonu netikrina, ar kažkur kažkokį laiką uždėję, bet žinai, tai yra tam tikros ribos, kurios susitarimus mes buvom padarę santykių pradžioj aš, pavyzdžiui, ne laikinu ten kitų vyrų ir man net neįdomu.

48:11

Aš, kaip sakau, aš jų net nevertinu, kaip vyrų, ar jis gražus, nu kitą kartą mes ten žinai praeiti gatve gražus vyras, aha neblogas ir viskas tuom užsibaigė, bet supranti.

Bloga čika.

Žinok, taip ir mes matuojame jo ir ok nu ta prasme.

48:28

Tai ir taip aišku, nes gal ir man tas užpakalis atrodo gražus tai, ką tipo ne nemačiau, ne nu supranti.

Žinai, kai tom labai nepatinka, kai tai sako, nes jos iš karto lygina su savim ir.

Tada.

Irgi pas ją kažkas gražiau nei pas mane nu, bet tai yra realybė.

48:46

Tai gal tai paskatins mane labiau ten stengtis kažko ar kažką labiau padaryt dėl to vyro, kad jis jau nežiūrėtų į tas ponas.

Dar įdomus kampas, o jeigu tu esi santykiai, nes tu ten kažkada paminėjo ir apie draugus.

Apie žiūrėjimą į kitus, bet kaip su eks partneriais?

49:04

Kaip tu žiūri į bendravimą su eks partneriu?

Dabartinio partnerio pagarbos atžvilgiu.

Ar nes šitoj vietoj nu.

Mhm ar tai normalu tipo.

49:21

Ar tai normalu, taip, aš nenoriu.

Yra.

Šūdas ta prasme tai nėra uždarytos durys, bet kuriuo atveju bent vienas iš jų kažkuris iš jų tikisi prasmukti pro rakto skylutę, pasitaikius tam tinkamu momentu, turi dar laukiasi, nes jeigu tu uždarei santykius su buvusiu partneriu, jūs supratot, kodėl išeiti iš santykių, kad jūs ten nesuderinami ir taip toliau, ir gubai.

49:49

Bet jeigu vėl yra bandymas, kažkoks prisišildyti, tai yra paliktos atviros durys.

Aš ta prasme čia nėra klausimas apie tai.

Apie priešingos lyties žinai bendravimą ten su vyrais moterimis.

Bet jeigu apie eks tai čia yra nu ne, neišspręsti reikalai.

Gerai o apie priešingos lyties bendravimo tipo žinai esi santykiuose, bet nu, o ji ten sutikau fainas bičas vat kavos, nuėjom išgert.

50:13

Koks interesas tą santykį, ta prasme, ką tu tikiesi gaut šito?

Ką tu gauni iš to bendravimo tipo man faina, nes čia ką man pakartoti yra su kuo ta prasme savęs reikėtų paklausti, ką aš tikiuosi gauti iš to santykio?

Filtras flirtas filtras flirtas.

50:32

Kiek yra normalus flirtas esant santykiuose?

Kiek toli mes galime žengti arba išvis gal jo nereikia?

Ribas aš tau negaliu atsakyti, nes aš turiu savo griežtas ribas, kokius nu aš ne flirtuoju su kitais bent man taip atrodo nu ta prasme, aš stengiuosi.

50:48

Ne tai, kad stengiuosi natūraliai, ne suteikiu kitam vyrui kažkokio preteksto suprasti, kad aš jam čia kažkokias duris padarau.

Bet, žinok, aš žinau moterų ir žinau, apie ką kalbu dabar matau jos veidą galvoje, kuri yra santykiuose santuokoje jau daug metų.

51:04

Ji natūraliai taip flirtuoja iš šono, žiūrint ko o ta fak tu turi vyrą ir jinai nieko ne ką viskas gerai.

RN tiesiog tas seksas lenda iš jos ir na čia prie vienas prie jis ten palies nu man tai yra būtų nepagarba vyrui ir aš suprantu, dėl ko jos vyras draskos žinai ypatingai, jeigu ten truputėlį alkoholio ar kažko, bet jinai to nesuvokia ir jos ribos yra be proto plačios vat šitoj vietoj, bet čia žinai, aš įžvelgčiau jau vyro reikalą nu jų santykyje, tarkim, galbūt vyras sakytų, nu žiūrėk.

51:36

Nubrėžimas.

Jo, pažiūrim viskas okay, aš tavęs nenoriu pakeisti, tada jam reikėtų taip, žiūrėk, nu, jeigu jam netinka moteris su tokiu elgesiu ir jinai nemato tame nieko blogo, ką aš čia darau tuose santykiuose nebandyti pakeisti, žinai.

Tai.

Vėlgi jinai norėtų jinai per tuos ilgus metus būtų pasikeitusi.

51:52

Nu taip, bet jinai nemato reikalo, nes jei tai yra patogu, tu žinai gauni dėmesio.

Tu gauni vyrų tento žvilgsniu ir ten kažkokių, bet jau kiti gali peržengti ribas, kur jei tai yra norma.

Aš kuomet pradžioje mes kalbėjome tu apie seksą užsiminiau tavo akys tiesiog užsidegė.

52:10

Patinka tau apie seksą kalbėt, tai pakalbėkim apie seksą.

Man irgi patinka apie seksą kalbėti.

Tyrime nuo dutūkstantųjų iki 2018 metų apklausus JAV 18. 24 metų vyrukus buvo nustatyta, kad 33 % jų neturėjo sekso per pastaruosius 2 metus.

52:33

Tačiau moterų statistika nepasikeitė.

Išeina taip, kad vyrų sekso dažnumas iš viso sekso kiekis sumažėjo, o moterų jisai, kaip ir nepasikeitė kaip čia?

Daro tuos tyrimus man įdomu.

Apklausos kiek.

52:50

Turėti sekso per savaitę.

Amerikoj kuo kuo gerai imti Amerikos statistikas dėl to, kad amerikoje yra investuojami pinigai, statistika pas mus ir didelė imtis ir daug daug tyrimų atliekama įvairių pas mus, tų tyrimų nedaroma ir pas mus buvo vienas iš psichologų.

53:06

Kažkada laidoj, kuris ir sakė, kad mes neturime Lietuvoje statistikos jokios dėl to, kad tiesiog nėra, nėra daroma jo, nes tai kainuoja pinigus.

Tai, kaip manai, kodėl vyrai vis rečiau ir rečiau gauna sekso ir kodėl jie neprieina prie moterų gatvėje?

53:25

Jis nemoka prieiti prie moters, prisiminė moteris.

Eina per jausmą per širdį tu praversi.

Kojytes pravėręs širdutę taip.

Kitaip sakant google.

Bet realiai, kai moteris vėl jausis su tuo vyru saugi saugi atsiverti saugi, kalbėti apie savo poreikius ir tam pačiam nu toj pačioj lovoj ar kažkur.

53:52

Jinai tada priims sprendimą per jausmą miegoti sto vyru, bet jeigu ten ko jie tikisi per pirmą pasimatymą, nu, tai ten su tokiom tada nu yra.

Gal tokių moterų, kurioms tai tinka?

Bet jei juostuoti laiko.

Ką ten iš to gauna?

Tada vyrai kuo toliau tuo vis labiau bijo prieiti prie moterų gatvėje, nes 70 % pažinčių įvyksta dabar tiktai per tinderį ir kitas pažinčių programėlės.

54:20

Nes moterys dauguma yra pasitikinčios savim ar ne, vis tiek gerai atrodo bent jau lietuvoj vat.

Pavyzdžiui, iš tikrųjų pasižiūrėk, nu, tikrai fainas tu matai moterį.

Visų pirma tu net nežinai, ar jinai yra vieniša, bijo surizikuoti.

O jeigu pra spirs?

Nu žinai toksai ir atrodo, ką čia pasakyti?

54:38

Aš esu susidurus atveju, kai irgi vyrukas nu ką sakyti, kaip ką nu aš nežinau ir toks atrodo fainas.

Bet kaip pramušti tą pirmą žinai vatą, kaip dėti tą pirmą žingsnį, kad parodytų, koks aš esu ir labai dažnai moterys žinai tokios maždaug čia didelis pasirinkimas, bet kaip tu sakei čia, jeigu ne vienas, tai kitas maždaug ką tu čia ir žinai čia yra toks įvertinimas iš karto knygos pagal viršelį.

55:02

Dažnai blogiausia yra tai vat.

Aš, kaip sakau, eiti reikėtų pažinti žmogų.

Ir va čia su tom visom programėlėms ir vadei tinimais, ir viskuo žmonės eina susikoncentravę.

Moterys dažniau į santykius jau jinai, jeigu ieškot, o vyrai iškart hmmm, ar čia tik tu man kaip vyras nu žinok vat pasąmoniniame lygmenyje, kiek aš kalbu su moterim jos jo aš susitikau iškart jį pažiūrėjau ne kažkaip ne nusakau pagal ką.

55:27

Dar tu net ne pabendrauti.

Ne.

Jo, bet jeigu eitų pažinti žmogų, juk tu neprivalai su eiti prie altoriaus ir gal ten nieko gal tiesiog būsit, kaip atrasti kažkokių bendrų interesų.

Kaip draugeliai žinai, pažintis ir tik po to, kai tu pradedi pažinti žmogų, jisai gali atsiverti ir negalvoja apie santykius, nes žinai, kaip mes einam santykis.

55:47

Geriausia savęs versija, kad čia aš pati fainiausia čia vyras irgi natūraliai, bet jeigu mes atėjom pažinti vienas kito nu nepakeis, nepakeis net negalvokit čia.

Dabar apie tuos santykius išvis.

Aš manau, kad vyrukai bijo gatvėje prieiti, tai visiškai sutinku.

Dėl tavo to atsakymo, kad merginos tiesiog pasidarė pasikėlusios mes su arnu prieš pusę metų filmavom laidą ir pameni lukiškių aikštėj.

56:11

Aš užkalbinau 2 merginas tai čia necenzūriškai pasakysiu, aš priėjau prie merginos, sakau, laba diena, ar galėčiau pakalbinti ir man sako, eik nachui.

Ir kiek.

Metų buvę ir ačiū dievui, kad tau.

Pasakė 20 metų.

Ir tu supratai, kad.

Su ja.

Nereikės nieko bendro turėti?

56:28

Ir ir tada, arnas sako čia jinai rimtai taip pasakė.

Įsivaizduoji, kaip vyrams šiais laikais yra sudėtinga, realiai vat and kuo užaugus šita mergina ant ten tų fotkių, kokių ir jaučiasi afigienai faina, kad leidžia sau pas jus naktį vyrą.

56:43

Nu realiai nu tai ačiū dievui, kad ji parodė savo pirmą veidą nuo 2 žodžių ir tau nebereikia taip ir ačiū tau žinai.

Ačiū.

Nu.

Bet susipažino 2 žmones, bendrauja, susitikinėja, kokie yra ženklai, jog tie santykiai tikrai tikrai pavyks ir iš jų kažkas išaugs gražaus ir gero, ir galbūt tai yra žmogus visam gyvenimui.

57:06

Pirmiausia ženklas.

Paklausk savęs, ar aš ateinu su kažkokiu tai lūkesčių ir reikalavimų tą žmogų?

Ir žiūrėti, kaip aš prie jo jaučiuosi.

O koks turėtų būti jausmas, koks yra jausmas, kai tu žinai, kad tai žmogus forever?

57:22

Kad tu gali būti savimi su tuo žmogum ir tau nereikia kažko vaidinti ir įtikti.

Aš bandau pasirodyti geresnis, gal aš bijau kažką pasakyti, gal aš bijau būti ne taip suprastas ir aš natūraliai esu ne savim man geriausias toks buvo žinai rodiklis.

57:42

Aš galvoju, man žiauriai patinka leisti laiką ir vienas nu aš kaifuoju namuose, nu žinai vat užsiiminėju savo veiklom ir aš pamačiau, kad man su savo partneriu yra taip pat faina kaip su savim.

Jis manęs ne užkniso nenervina.

Mes turim labai daug panašių dalykų iki smulkmenų.

57:59

Dėl to žmonėms būtina žiūrėti va tuos suderinamumus, smulkmenėlės.

Ar jūs mėgstat panašius dalykus?

Gal vienas mėgsta ten nežinau, tą na vienas mėgsta keliauti, o kitas visiškai nemėgsta.

Ar ten skiriasi žinai vat žiūrėti per tokius suderinamus ir.

M čia dabar aš tiesiog noriu sureaguoti, kai pasakei, kad jaustis savimi nekompleksuoti, tai čia gali kas nors labai taip žinai, dviprasmiškai suprasti ai tai čia jau tada, kai jau šalia žmogaus galių bezdėti.

58:25

Žinot tą patį.

Mes čia irgi tipą, jeigu tu ga li pa persti prie žmogaus ir jisai nesakys ne nu koks tai šlykštu?

Šiaip žinau atvejų, kur mergina.

Vaikinas sako nu blemba sako 5 metai kartu, sako aš vienas kartą nu išsprūdo.

58:40

Įsivaizduok, žmogus spaudžia, negali būti savimi.

Aš nešneku, kad ten jau visiškai va, kaip tas, kur už papo žinai čia dabar bus žinai, mes dabar ir jinai sako, nu žinai tu šlykštus sako, aš jau šįvakar su tavim tikrai ne įsimylėsiu aš čia, žinok, čia yra tipo, galima jį per bajerį, bet tai yra žiauru, nes tai rodo ir jisai sakydavo, aš visą laiką turiu būti fainas pasitempęs visą laiką įtikti, nes jinai maždaug čia jau mane nubaus, kad tu sekso negausi arba dėmesio, tai tu įsivaizduoji, apie ką tai.

59:09

Tai yra manipuliacijos.

Aišku, tai irgi yra apie tą žmogų, bet realiai pasižiūrėti nu, kaip tu jautiesi šalia to žmogaus ar tu gali kalbėti būt visoks ar tavęs ten nenuneigs ne nu baik kokį tu čia?

Aš esu galiu pasakyti vienas asmenį tokį dalyką nežinau, jeigu ten žiūrės, ar gal čia iškirpti, nežinau, ar čia gerai.

59:27

Aš prisimenu savo santuokoje eidavau į darbą būt savim nu tokia žinai ha nuvarau atsipalaiduoju, bet pamenu labai gerai, kai aš 2 val.

Nakties, kai ten buvo balius, pasakiau nešvankų anekdotą.

Ir visų žmonių.

Romas tu ta prasme ką tu sau leidi ir po to ten kelias dienas nebendrauja su manim, nes kaip aš galiu taip elgtis?

59:48

Supranti jo, nes tas nu ten irgi yra apie savivertės tam tikrus reikalus, kad jam pasidarė tarsi gėda už mane ir taip toliau, bet ką noriu pasakyti ir aš tarsi save spaudžiu.

Aš negaliu to sakyti.

Aš negaliu to sakyti, žinai, ir vėl tada žiūrėt, kiek mes galim kalbėtis.

Kiek mes galim kalbėtis apie tai, kaip jaučiamės, ar tave nunyks, ar po to tau prikaišios, ką tu pasakei?

1:00:08

Elementarūs dalykai išvis reikia va tokio žinai indikatorius įvesti man santykiai labiau tai teikia atsipalaidavimą ar įtampa ir tu žiūri konfliktų, jų bus ir jie yra reikalingi, jie augina santykius.

Jeigu mes susitarėm, kad dabar nežeminant vienas kito, būna ten kažkokį proveržį, emocijų gal atsitraukėme, bet po to susitarkim pasikalbam vat kas čia buvo kaip tu matei, ko tu norėjai, ką susitarėm kitą kartą daryti, kad neužliptum ant to paties grėblio.

1:00:38

Ir tu matai, kad žmogus yra linkęs dirbti, dėl to jis nu realiai turi motyvacijos būti santykiuose, bet jeigu vienas nieko aš nenoriu, aš niekur neisiu su tavim tai palauk tai, dėl ko mes tada tiems santykius?

Aš esu girdėjęs, kur tai paklausiau merginos, ko o kaip tu reaguotum, jeigu jeigu vat aš prie tavęs ten pirks tiltų ta prasme, tai tegul eina į vonią ir bezda sako, kodėl jisai turi bendroje erdvėje bezdėti ir dar aš turiu uostyti, tam yra vonia.

1:01:06

Sakau tai mano taip dabar yra bezdėjimo laikas, einu ir einu.

Ten prisivalgė kokių žirnių ir ten, betgi ir čia gera demo paėmė mane, bet, pavyzdžiui, aš pasakysiu, mano partneris pradeda, kartais ir čia nėra problemų, mes pažengėme.

1:01:23

Ir, kiek žinau, tai yra gyvenimo.

Tai reikia suprasti, kad mes ne nešnekam drugeliais, atsiprašau nu supranti, taigi mes visi esam žmonės ir vat.

Vėl klausimas, kodėl aš bandysiu?

Dabar tave patį, nu taip, nu tai dabar jisai turi kankintis.

Ne čia kažkoks toks žinai vat.

1:01:39

Vėlgi tai yra nepriėmimas kita ir kitas dalykas.

Žinai va čia ir apie trigerius.

Jeigu tave trigerina kažkas.

Vadinas tu pats sau to neleidi, vadinasi, ta moteris niekada sau neleistų pavyzdys.

Žinai ten premjerą, nes taptų kažkokia nefaina, žinai.

Čia.

Jau nebe instagrame minėta gražuole.

1:01:58

Nu taip gi yra instagrame ne į tualetą eina ne į ką.

Jie nieko nedaro, jie yra.

Tiktais ryte tobulai atskiria žinai.

O ką tu būna taip atsikeli iš karto į tą pasidaro, kad pamatytų vaikinas iš karto ją.

1:02:14

Gražią girdėjęs, tokių yra kur, sakė nėra matęs, nemokėjo tai va, tai vėl yra nepriėmimas savęs žinai.

Okey ačiū ernesta.

Ačiū tau.

Aš tikiuosi, kad mūsų laida gavosi ir pramoginė, ir pažintinė.

1:02:31

Tai tikiuosi, kad visiems labai patiko.

Kaip visada, jūs paprašysi uždėti laiką, parašyti komentarą, bent jau širdutę ir, aišku, paspausti mygtuką, prenumeruoti, o su jumis susimatysim jau kitą savaitę.

Iki.

Iki.