Pokalbis, kuriame Ignas Bakėjus, pirmą kartą gyvenime, atvirai prakalbo apie krišnos tikėjimą savo gyvenime, kuriame dalyvauja daugiau nei 10 metų. Palietėme jo gyvenimą nuo materialisto iki ramybės ir laimę atradusio žmogaus, kuris jaučiasi laimingas net praradęs verslus ir didelias sumas pinigų. Gilinamės į geros nuotaikos, pykčio sampratą ir įrankius tai pasiekti kiekvienam iš mūsų.
Video
00:00 Pradžia.
01:33 Kaip būti visuomet laimingu?
02:29 Sveika mityba.
07:04 Kaip išsiugdyti discipliną?
10:09 Augantis individualizmas.
11:56 Kaip išmokti bendrauti? Savanorystė.
15:14 Pinigų atsisakymas dėl laimės, gyvenimo vertybės.
18:13 Paslaugumas.
19:22 Darbaholizmas, visų pasaulio pinigų uždirbimas, lėtėjimas.
25:50 Žmogus gali daryti ką tik nori.
27:00 Atleidimo/paleidimo technika.
31:38 Pykčio slopinimas, kaip jį išlieti?
38:03 Meditacija.
43:34 Krišnaitų tikėjimas.
54:30 Atsisveikinimas.
Laidos pokalbis
0:00
F.
Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą neprenumeruoja mūsų kanalo.
Jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudęs apskritai mygtuką.
Na, o jeigu jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų, bent jau širdutės.
0:19
Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti.
Ačiū jums labai ignai.
Tu man esi žmogus nuotaika, nes aš visą laiką tave matau su šypsena su gera nuotaika nusiraminusi visą laiką atrodo prie tavęs prieiti, sklinda, kažkokia tai gera emocija, šiluma.
0:43
Net šiandien ryte, kai mes turim susitikome tiesiog random gedimino prospekte turite vaikščiojai su savo pažįstamu ar draugu ir vėlgi eini ir iš toli matau šypsaisi puikios nuotaikos, nes dažniausiai gatvėje matai visus paniūrų sius be nuotaikos telefone.
1:00
Ar tu gali papasakot paslaptį.
Ką tu darai savo gyvenime, kad tu visą laiką?
Ant savo veido turi šypseną ir tą nuostabią nuotaiką.
Tai visų pirma, aš prieš beveik 20 metų atsisakiau alkoholio.
Ir tai leido mano kažkaip nu vat turbūt išgirsti vidinį balsą, ne, nes triukšmo daug.
1:23
Aš gal.
Paimsiu pavyzdį indiją kokia nors pati labiausiai apkrauta gatvė ir tu stovi vidury.
Dar visi važiuoja, pypsina ten kažkas kažką šneka ir tu mėgini išgirst save.
Nu, neįmanoma.
Tai nori pasakyt alkoholis slopina viską, ką tu viduje turi.
1:39
Jo ir jisai slopina ir visų pirma tada to garso padaugėja, nes tu kažkaip lyg bandai pabėgti nuo kažko, gal kažkokie yra bėda, bėdelė.
Šitai bandai atsipalaiduoti nelabai girdi savo minčių labiau į tokį momentą geras vaibas ir panašiai.
Bet paskui, kai viskas pasibaigia, ryte atsikeli, ten būna gal ir kažkas negera blogo ir panašiai.
1:57
Ir tada tokia realybė pareina nuo čia, priklausomai nuo to, kiek ten buvo visko pavartota tai alkoholis tai vienas.
Tada 2 yra pasikeitusi mityba, kad aš nu.
Visų pirma aš apie ją išmokau, uždariau mokytoją, kuri mane išmokino, ką valgyt, kada valgyt, kiek vandens gerti, kada miegoti, kodėl miegoti, kodėl vitaminai, svarbu mineralai, kodėl svarbu baltymai ir taip toliau ir jinai mane mokė ir aš priešinausi labai stipriai, bet per 5 metus išmokau ir aš dabar realiai suprantu, kad galima viską dabar atmesti ir atsakyti į tavo klausimą labai konkrečiai.
2:32
Tai su subalansuotas maistas.
Ir va tas miegas vanduo ir tai jau vien fizinė va, ta dalis visiškai nuramina ir ir mane žmonės.
Nuo tada pradėjau matyti kitaip.
Tai reiškia srityje pamato mane ir tokiu, kas tau yra tu toks pasikeitęs maždaug seniai aš tipo pradėjau normaliai maitintis, išmokau ir darau tai pastoviai.
2:54
Okey, bet žinai būna, žmonės tikrai bando gyvenime pakeisti mitybą ir kažką pakeičia.
Būna tos silpnosios akimirkos pačetina taip toliau.
Tu tą dar darai, ar tavo tavo mityba yra tiek orientuota į tai, ką tu esi pasirinkęs, kad tu į šoną net nenueini ir dėl to tai ir yra ta paslaptis?
3:15
Kad tu visą laiką esi, kaip sakant india zone.
Aš jeigu noriu ir suvalgau, bet turbūt man nepatikęs dalykas, kuris buvo nu ar su alkoholiu ar su maistu, ar su kažkokiu kitu dalyku, kuris pakeičia mano mąstyseną.
Tai reiškia, kad aš alkanas ne ten badauju ar ar kažkaip apsvaigęs.
3:35
Aš kažką darau kitaip.
Ir, aš negaliu tos dalies sukontroliuoti ir man tai labai nepatiko.
Ir šitas 5 metų mokymasis ir praktikavimas.
Jisai man leido padaryti taip, kad aš.
Nueinu prokuroras anus ir man ir nesvarbu, kad jų ten pridėta ir nesvarbu, kad kvapas ir nesvarbu, ir ir aš tada pradėjau galvoti, kodėl tai taip, kaip mane jinai mokė, tai taip ir bus, kad aš esu prisisotinęs visko ir man dabar ne laikas ir aš nenoriu.
4:00
O jeigu man ateina noras, aš noriu, tai man nebereikia didelio kiekio, nes aš esu badaujantis organizmas mano ne, o man reikia tiktai nu kąsnio.
Ir to užtenka ir vat man tas pasikeitė ir man buvo labai keista.
Tai tu sakai, kad čia jau yra išmoktas dalykas ir tai nėra kažkoks valios dalykas su savimi.
4:17
Tuo momentu, kai tu eini pro sanus, tiesiog sąmoningai net nenori.
Tavo kūnas chemiškai nenori, nes tu valgai 5 kartus per dieną duodi normaliai baltymų išgeri normaliai vandens normaliai miegi ten aš dar žinai paminėsiu tą streso dalį, kad nu kaip aš su ja ten kovoju kovoju.
4:36
Ypatingai svarbu.
Tai tai ne streso, ne, nėra.
Jisai yra visą laiką ir jo yra aukštesnio, mažesnio, bet.
Bet šita dalis jinai leidžia tam stresui.
Tokį nu taip išsibalansuoja gražiai.
Ir viskas ir ir man ramu chemiškai.
Aš chemiškai nenoriu, aš kažkokio ten nu turiu prisirišimo, ten žinai, mano yra fetišas.
4:58
Ne visai, bet tiesiog bulviniai čipsai, okey.
Bet ne su mononatrio glutamatu prikištų ar ten žinai, kur jis keičia, keičia ten skonį ar kažkur ne ten žinai.
Kokio šlykštesnio duok dar žinai, kokį vardą ar ne, tiesiog man trašku.
5:14
Nežinau, ar matosi pagal įdegį, bet visai neseniai buvo Egipte.
Žinote, kas mane labiausiai stebina visose kelionėse?
Tai interneto kainos, kaip žinia, raumeningą visada geriau išjungti, nes taip galima išnaršyti dar vienas atostogas vietinis wifi, internetas laikus.
5:30
O jei perki kortelę, tai jos ypatingai brangios.
Būtent tam yra naujas sprendimas, kuris padės kelionėse visada turėti internetą e sim kortelei pritaikytuose telefonuose, seilė tai, nauja esim kortelės paslauga.
Jūs galite pasirinkti tinkamą planą vos nuo kelių eurų ir 150 šalių su seili jus visada turėsite interneto ryšį pigiau grybo ir be jokių papildomų mokesčių.
5:54
Ką svarbu žinoti susieja vienas kortelė visiems laikams visose šalyse sutaupote laiko ieškodami vietinių kortelių.
Nepasi maustė ant įvairiausių skemų, sumažins tą riziką raumeningo išlaidoms visada turėsite ryšį, galima naudoti su visu ir android sistemomis.
6:12
Na, ir aišku, pagalbą 20, 4 val.
Ir atgausite visus pinigus, jei šią sim kortelė neveiks jūsų telefone, tad jeigu neužilgo planuojate kelionę į tolimuosius kraštus ar net kažkur tai šalia visi mano brangiausi podkasto žiūrovai paspaudę nuorodą, aprašymąseilė.com s lež motyvuoti iš karto gauti 15 % nuolaidą, naršykite į sveikatą.
6:36
Su siaip jeigu žmogus niekada gyvenime nėra susidūręs su disciplina, mityboje, disciplina, sporte, netgi disciplina darbe.
Neimkime tik sportą kaip už gryną čia pinigą, nes žmonės žinai, kartais ne sporte, turi tikslų, bet, pavyzdžiui, turi projektą, bet jie neturi.
6:56
Tos sąvokos disciplinos savo gyvenime būna žinai, nukele kitai dienai nespėja padaryti deglai, nespėja, atsikalbinėja, kažkur teisinasi ir panašiai, teisinasi patys prieš save.
Kaip kaip išsiugdyti discipliną, kur suprasti vertę disciplinos, kaip suprasti, kad to reikia turėti, kad viskas kita būtų paprasčiau?
7:17
Jeigu yra kažkas, kas prižiūri, nu, tarkim, jie pasiima tave, ar ne, ir tu juos prižiūri ir jie šiaip yra 30 dienų nedisciplinuoti 30 dieną, jeigu mėnesį imti, bet štai su tavim jie nuo tu jam duodi planą pasakai, ten žinai, nu šiandien va tu dabar savaitę laiko gerti stiklinę vandens sąmoningai.
7:37
Tada jisai 500 žingsnių sąmoningai ne tūkstantine 10000, bet 500 ir tai yra tavo pradžia.
Ar gali tokį padaryti?
Bet pradedam nuo vienas.
Ir tada savaitė praėjo 2 stiklinės savaitę prie jo dar ir tu žinai esi pasirašęs, kas jam buvo nu jie ateina tau duoda savo žinai man yra blogai ir surašo, kas yra blogai, ir tada jie pageria tiktai vienas stiklinę ir po savaitės tu ją matuoja ir klausimu, tai kaip ir jisai nu tai man tas pa gir jonas pagerėjo, nes labai svarbu žmogui pasakyt, nes jie ateina nu atgaliniam, tam tokiam susitikimui pasižiūrėti dar kartą savo sveikatą pratestuoti ir tu jų klausiu, aš jų klausiu, žinai, kaip tai niekas nepasikeite tas pats.
8:16
Gerai pasižiūrėkim, kas buvo žinai prieš mėnesį ar ten 2 3, tas ir tas buvo tai šito nebėra ir žinai tu jam parodai ir tik akis taip oba geras.
Tai tu nori pasakyti, kad stiklinė vandens padarė šitokį.
Taip o kaip tu galvoji tu maitini savo kūną, duodi vandens, kuris yra labai svarbus ir čia neišsiplečiant, kodėl ir tada paskui žingsniai, tada paskui, o padarykim taip, kad tu dabar sąmoningai.
8:43
Ką aš turėdamas omeny, sakau sąmoningai, kad tu pats sugalvoji ir ruoši ja su si sta tai žadintuvą suvalgai, tik pusryčius ir mėnesį laiko valgai tik pusryčius, pietus, vakarienę, ten kažkokius užkandžius, varyk random taip, kaip tvariai bele ką valgyti nieko neskaičiuok, bet pusryčiams suvalgyti va šitai.
9:01
Nu ir pažiūrėk, jau ten praeis pusė metų metai.
Mes jau turėsime didžiulį rezultatą ir tada žmogus, kai jisai va taip truputį po truputį daro, ne, ne per daug ir ne per stipriai visko vienas metu jis dar turi šeimą, dar turi įsipareigojimų, dar turi to nuo 3 4.
Jisai tada gali tai padaryti ir dar gali pamatyt ir dar gali pamatyti rezultatą, kai jisai nu po vienas mažą dalyką.
9:22
Bet tada jam kažkas dar turi priminti, nes žmonėm paskui jau, kai gera savijauta, tai žinai tipo kaip tas fakin žinai tipo penktadienis ir paskatina.
Dokumentų kūną pasiekia savo rezultatą.
Kažkokį ten sportuoja ir ai.
Viskas gi jau yra rezultatas.
Ką mes dabar šnekam?
9:38
Tai yra bendravimas, o ne tai yra, tai yra bendravimas, komunikacija.
O kaip tu galvoji tas augantis pasaulyje individualizmas, kurio šiaip mes tiesiog siekiame?
Visi darbas iš namų sėdint namie socialiniuose tinkluose, susirašinėjant.
9:54
Rapsus gyvai nesimatyti jisai žlugdo mus kaip visuomenė visai žlugdo mūsų laimę, nes aš manau, kad laimė yra būtinas bendravimas, bet pasaulis eina visiškai individualizmo.
Aš labai nepopuliariai galiu atsakyti ir ten paskui galėsi mirgėti visų žinai raudonoji spauda.
10:13
Gal pavyzdį pateiksiu, kad jeigu žmogus atėjo ir jisai nemoka kilnoja svorius ir sužaloja kilnodamas svorius.
Nagi gal ir su treneriu, kuris nebuvo kvalifikuotas, ar ne?
Tai čia dabar yra blogai ar gerai?
Tai galima paimti kaip pamoką.
Jo.
10:30
Bet.
Tai, bet nu gerai ar blogai blogai.
Dabar imam jo požiūrio, bet gerai tai aš jau tapo.
Visiškai blogai.
Fiziškai blogai ir gali būt nebegrįžtamai, ne nu, bet ir žmogus pats paėmė, pasižiūrėjote n youtube kažkokį video vat apie tą indu individualizmą ne pasidarė org auto, nes norėjo labai spek o ir aš realų pavyzdį turiu pas mane.
10:55
Taip buvo nu tai čia blogai yra gerai, kad taip atsitiko.
Aš manau, labai gerai ar dar kada nors gyvenime tu pažiūrėsi video ir padarysiu tokį perkrautą niekada gyvenime, o tai pamoka yra gerai, nes tai yra jo gyvenimo kova, kurią jisai turi padaryti ir jisai ten išmoks krūvą pamokų.
11:13
Ir, tarkim, po 10 metų, 15 metų, jeigu jam pavyks, jisai kažkaip išeis iš to, bet jeigu jisai nepavyks ir iškeliaus nu, tai žinai stoka žinių.
Gerai, bet tokių žinių, mes dar galim gaut, bet kaip ir tu esi minėjęs, kad, pavyzdžiui, tuo pačiu vyriškumo neišmoks ir.
11:30
Reikia nueiti į kažkokius susitikimus.
Kaip išmokti draugaut?
Tokių pamokų nėra.
Labai paprastai nu čia labai paprastas atsakymas bus man padėjo savanorystė.
Tai yra prasminga veikla, kur tu ateini ir padaryt kažką naudingo gero dėl kitų be atlygio ir tenai susirenka tokių žmonių, kurie irgi ta pati daro.
11:52
Štai tau krūva draugų visam gyvenimui.
Tai aš taip ir susiradau ir va dabar praktiškai visą rugpjūtį ir savanoriausiu masioko festivalyje būsiu virtuvėje ir irjo, ir aš skiriu savo ten 20 dienų išgyvenimo išimtų, kur aš nevesiu treniruočių negausi pajamų ir taip toliau, ir aš važiuosiu tenais.
12:09
Būsiu, kad atvykę festivalio dalyviai jam būtų maistas padarytas, kad žodžiu jis būtų gerai padaryta, būtų supjaustytas, paruoštas patiektas ir dar krūva kitų savanorių, kurie kitas dalis vykdo.
Nu pabandyk ten išvengti draugystes pažinčių, dar kažko neįmanoma.
12:26
Tai čia aš imu tik tai tą pavyzdį, kur aš esu, bet taigi, žiūrėk, maratonai vyksta savanoriai visur žiūri, ploja vandenį, paduoda, kažkur kažką pavalo.
Nu, tai ką ten stovėti vienas šalia kito tai būtų pats labiausiai ten užsidaręs, bet tu stovėsi su žmogumi ir atsitiks situacijos, kur tu neišvengiamai turėsi pradėti bendrauti.
12:44
Kažkas nualpo žinai, tu tylėk ir tai reikia čia kažką daryt, aš telefono neturiu, tu turi skambink jau nuotykis, žmonės per patirtą nuotykį, nu turbūt tie visi šydai jie dūžta krenta.
Aš girdžiu, su kokia emocija tu tai dabar pasakoja, tai va čia ir yra laimė, ar ne?
13:04
Bendravimas turėt draugų turėt su kuo dalintis geru ne tik blogu, bet ir geru, nes dažniausiai galvojam žinai, su kuo su kuo apie savo nelaimes pasikalbėti, bet labai būtų faina ir turėti draugų, kurie pasidžiaugtų tavo sėkme.
13:20
Bet jeigu tu nuolat kalbi apie nelaimes, tu visą laiką užsidaręs viskas blogai, tai tu pritrauki savo gyvenimą.
Tiktai tai žmonių nėra, kurie su tavim pasišnekėtų tu jautiesi vienišas ir panašiai.
Tai tik yra dėl to, kad tu iš savęs tai transliuoju.
Noriu uzsidaryt nori paslėpti, bet dar kartą aš kažkaip vat pats per savo prizmę einu, kad tai nėra blogai, tai yra super gerai ir pabūk.
13:40
Gal dabar yra tas etapas, kada tau reikia save ten žinai nuvaryti depresiją ir nuvaryk.
Ir kažkurioj vietoj, kur tu atsispirsi, žinai nuo grindų, gal tu eisi kliniškai ten gydytis gal eisi kažkur kažkokį seminarus, dar kažkur nu žodžiu paliesti dugną pakilsi ir kilsi čia žinai taip kalbant užtikrintai, bet yra kiek daug žmonių, kuriems taip nepavyksta padaryti ir kurie vis tiktai palieka mane ir ir mus, ir panašiai.
14:05
Tai čia yra labai labai blogai.
Tai čia lygiai tas pats pabuvai ir tada turi ką pasverti.
Aš depresuotas ir aš dabar po savanorystės, nes man reikia, grįžt namo, aš va ką tik patyriau nuotykį.
Ne kažkaip šito nebenoriu čia buvo skaniau ir ir daugiau man norisi ten būti.
14:22
Bet tu įsivaizduok tu savanorystę, tu bendravimas su kitais ta laime.
Stai taip aukštai, kad tu atsisakai mėnesio pajamų mėnesio gyvenimo su šeima.
Ar jūs kartu su šeima važiuojate?
14:39
Šeima bus tenais jo, bet aš sakykim taip būsiu tikrai 100 %.
Kaip pas tave atsirado poreikis?
Ne tai, kad poreikis, bet drąsa.
Nes labai daug žmonių, daug ką daro dėl pinigų ir netgi savaitgalius aukoja santykius, aukoja pasimatymus vakarienės su savo 2 puse aukoja dėl finansinės naudos.
15:06
O tu atsisakai to.
Kokia yra tavo vertybių skalė šioje vietoje?
Kaip ką kas tavo gyvenime yra vertybės, gali papasakot.
Taip, tai čia norisi papasakoti trumpą istoriją, kad aš ieškojau savęs ir man nuolat rakino nugarą, nes aš veikiau ne tai, ką turėjau veikti.
15:25
Aš buvau pardavimuose, ką aš vis dar šiai dienai darau, bet ne ten galbūt ne su tuo kolektyvu ir aš jau į terapiją.
Ir mano terapeutė pasakė, ką veiktų, jeigu tau pinigų nereikėtų?
Aš sakiau savanoriaučiau ir jinai sako, kodėl ne savanoriauju, nes aš atsakiau tą patį pinigų, tai ten yra.
15:43
Ir, aš kažkaip realistas, aš kažkaip save iš karto apribojau ir ir jeigu aš būčiau tęsęs toliau tą pokalbį, bet tai man sako, bet tai ta savanorystė gali būti 5 minutės, taigi iki gūglą pasižiūrėk, kur gali savanoriauti, parašyti organizacijos ten, kas tau patinka krepšinis, gal krepšinyje kažkur gali plauti grindis, žinai, ką aš darydavau?
16:01
Būdamas vaikas žaidžia ten statyba su žalgiriu sporto rūmuose žinai ir ten tu bėgi pavalyti grindų savanorystę ir aš tik paleidau tą mintį ir man iš karto tą patį vakarą paskambino pažįstamas, sako tik pasavanoriauti pašnekėk su paaugliais.
Pasidalink savo patirtim gyvenimo ir darbo užsienyje anglijoj.
16:23
Ir, aš dirbau tą nu finansinę veiklą ir labai ieškojau prasmės ir norėjau daryt kažką prasmingo.
Ir vat, jeigu aš nebūčiau nuėjęs ir klausėsi į terapinę, būčiau paklausęs, jos nebūčiau paieškoje stogų, nebūtų man paskambinę, tai aš ir likčiau prie to, kad ten nėra pinigų, bet kartais reikia nueiti į tam tikras vietas, kur tu turi kažką duoti, padaryti, pakelti šiukšlę mesti šiukšlių dėžę, žinai pasavanoriauti kažko kažką iš savęs nu atiduoti.
16:50
Kad tu gautum ir aš išėjau po to pokalbio, aš verkiau atsistojęs.
Šitam.
Kauno gatvė 34 dizaino kolegijoje vyko aš verkiu, mėnulis šviečia ir aš tuo metu suvokiau, ką man terapeute, sakė jinai.
17:05
Man sakė, kad yra nu vat didžiulė praraja.
Tarp aš uždirbu pinigus ir yra prasmė.
Tai jeigu tai gali būt kartu valio, bet aš uždirbinėja pinigus, bet prasmės nebuvo ir štai staiga.
Aš pamačiau prasmę.
Ir ir man nuo to atsitiko, kad aš pradėjau jau paskui ten keli žingsniai liko ir aš tapau vat nu treneris sveika gyvensena, pardavimai, sveikos gyvensenos ir ideologijos pačios va tą, ką aš dabar darau, tai aš matai iš savanorystės.
17:31
Tai gavau, o ne iš pinigų uždirbimo.
Tai vat kartais žinai, jeigu žmogus gali sugebėti vat nu ten atsisakyti ir vienas dieną nueiti pas savanoriauti kažkam kažką gero ir ir va tokį dalyką gauti labai gerai, labai gerai apsimoka.
Bet vat ir gerai sakai žinai paslaugumas ir apie save mes gi bandom padaryti save laimingą.
17:51
Mes norim padaryt kažką tai kitam, kad jam būtų geriau, su tuo ateina pasitenkinimas mums, bet jeigu mes jau pradedame galvoti apie tai, kad kažkas turi sužinoti, ar pamatyti, tai čia jau yra.
Dėl to, jog mes norim būti.
18:09
Pripažinti.
Pripažinti.
Bet ir gerai, jeigu žmogus daro gerus darbus ir nori ir trokšta būti pripažintas valio highly ir būk.
Ir ir viskas vėl gerai, bet.
Vėlgi tai yra dalina grąža, ne finansinė, bet pažinimo.
18:25
Grąža jis dabar taip nori praeis 10 metų daugiau išminties praeis 20 metų, dar daugiau išminties ir jis prisimins tą savo, kaip jisai ten pripažinkit mane, kad aš čia padariau gerą darbą.
Jisai nu žinai juoksis, bet tai yra normalu.
Tai yra nuo evoliucija, yra procesas ir aš daug dalykų, kuriuos dariau aš dabar, kai pasižiūriu, ką aš kalbėjau, ką aš dariau va, tai va atsisėdu ir galvoju, dieve mano ta prasme, tu rimtai, bet.
18:51
Nu mes keičiamės ir atsiranda naujų dalykų augam tobulėjam.
Tu esi ne kartą ir kalbės apie savo darboholizmo ir turbūt jisai buvo didesnis ir labiau kenksmingas tau tuomet, kai tu gyvenai kitokį šiek tiek gyvenimą nei dabar.
19:11
Ar gali prisiminti, koks tu buvai jaunystėje, kai tu vaikščiojai su kostiumu ir į visus žiūrėjo iš aukšto.
Juk visi buvo kažkokie skruzdėlės gyvenime, o tu esi geriausias.
Ir tada stengėsi užkariauti pasaulį, uždirbti visus pasaulio pinigus.
19:27
Kokią pamoką iš to išsinešei ir gal dabar ne tu daugiau pinigų turi ir esi sėkmingesnis.
Ką tu pasakytum tam?
Praeities ignui.
Žinai gal taip nebuvo, bet buvo buvo arogancija, buvo pasipūtimas, nes autoritetas man niekada nebuvo nu vertybė žmogus, mokytojas, mentorius, pas mane, nu žinai, tėvai va, bet bet kitus nu treneris dar buvo, o daugiau aš viską žinau geriau.
20:02
Tai mano tokia buvo povyza, tai vat.
Aš su tuo rėjau į pasaulį, kad aš viską žinau geriau.
Hm, nežinau, iš kur nežinau kodėl, bet taip susiformavo.
Yra aišku, aš mačiau filmus, mačiau, kaip žmonės gyvena, kokias mašinas turi, kokius namus turi ir aš staiga esu nekilnojamam turte, dirbu su komerciniu, nekilnojamuoju turtu, padarai sandoriai ten žinai 100000 va tokios sumos, nu tai natūralu, žinai, kad tu nori siekti to, nes tu esi tame, bet aš buvau nelaimingas ir dėl to tai atsirado terapija ir dėl to atsirado tas paskui darbo pokytis ten ir panašiai.
20:33
Tai.
Visa tai mane po truputį po truputį po truputį vedė iki mano susitikimo su mano dabartiniu mokytoju mentoriumi mano draugas.
Jis labai pyksta, kai aš jį vadinu mentoriumi ar mokytoju.
Žodžiu, ji mano draugo, pas kurį aš patekau, ir aš pati kova toksai visiškai 100 %.
20:52
Kokį tu mane apibūdinai aš pas jį ateinu.
Batukai pa lakuoti kostiumu kas stovi, žinai ten kelių metų senumo va, čia visas toks įeina ir taip manyje labai daug purvo ten ir visų kitokių dalykų, ką aš atsinešiau pas mane tokį pamatę, bet jisai per visą tą, ką aš turiu visai pamatę nu tą vat gražią gerą širdį, taip, kaip tu pradėjai, žinai, aš tave matau ir vartoto švyti, aš toks man atrodo visa gyvenimą ir buvau, bet visokių tokių žinai apsi lipdymu atsitiko per gyvenimą, nes nu bo tos situacijos ir jisai pamatė, ir jisai man pasiūlė žinai.
21:27
Kelionė kartu.
Kelionę, kurioje aš turėsiu galimybę išsivalyti, apsivalyti.
Nustokim čia šiek tiek.
Jo.
Kodėl tu nuėjai pas jį?
Tai gyvenai sau va tokį gyvenimą bemsas visą su kostiumu ku pinigai dideli, kam reikėjo eiti pas žmogų, kuris pakeitė tave?
21:48
Ir aš tada vat apie tą darboholizmą kalbant, aš supratau, kad aš visiškai nuo šeimos atsisukęs, nusisukęs tai va dabar įvardinant.
Kodėl manęs nėra namie manęs nėra su žmona, manęs nėra su vaikais, aš kažkur kažkam kitiems, bet tik ne saviem visiem, bet tik ne savim ir mano labiausiai nelaimingi žmonės ten.
22:08
Ir turbūt ir ir labiausiai vat buvo įrodyta tai, kad nu tai, kas dabar yra tavo gyvenime šalia tavęs.
Ar tavo partneriai liko.
Sakau neliko.
Ar liko tavo verslai visi ir ten, ką tu kūrei nieko neliko, ar pinigai liko, kurie ten nieko neliko.
22:26
Kas liko šeima liko kas dar liko draugai artimi liko.
Va čia yra džiaugsmas ir laimė, žinai visą gyvenimą ir aš nesėdžiu, braukiau ašarą, bet suprantu, tai tai turbūt vata kelionė, į kurią jis mane palydėjo ir buvo apie tai, kad nu jis pamatė, bet jisai 100 % žinojo, kad aš nesustosiu ir man reikės tai padaryti, tai jisai sako gerai nokis lfc, tai aš viską sudaužiau sugriovė ir dariau vat iki to momento.
22:53
Bet tai nėra, kad tu su tom 14 veiklų kažkokį savo vidinį mažą vaiką slopinamai, kuris norėjo kažką tai įrodyt.
Nes nu tas žmogus iš esmės nėra.
Mes iš esmės esam tinginiai gyvenime, tai bandydami daryti daugiau negu mes galime, mes kažką bandome kažkam įrodyti.
23:17
Tai čia šiuo atveju pats sau tu bandei kažką įrodyti, nes aš irgi tą turiu.
Tai aš įsivaizduoju, kad aš bandau i įrodyti savo tam vidiniam mažam vaikui, kad jisai gali, nes aš irgi patyčias patyriau ir ir aš manau, kad dar tas vis eina.
23:34
Šleifas nuo pat vaikystės ir aš su tuo labai stipriai dirbu.
Aš irgi lygiai taip pat prieš metus atsisakiau savo daug veiklų.
Ir pakeičiau net veiklas.
Turiu dienų, kai aš nieko neveikiu ir stengiuosi nieko neveikti ir žinai, ką supratau, kad žmonės sako tai skaityk knygas ir nusiperka knygą pasideda ant lentynos ir galvoje savaime atsiras laiko paskaityt ne taip, kaip neatsiras laiko nueiti į kiną padaryti reikia rasti laiko, tiesiog grafike vat.
24:05
Aš nuo 9 iki 10 skaitysiu ir atsisėdi 9 ir skaitai ta prasme turi tam skirti laiko ir turi padaryti, nes jeigu tu padėsi.
Knyga ir galvosi, kad stebuklingai jo atsiras.
Neatsiras, ypač jeigu tu esi įpročių žmogus, kuris visą laiką.
24:21
Sugeba skirti laiko darbams, bet ne sau arba ne savo artimiesiems.
Kaip mes dabar gražiai kalbama apie lėtėjimą, tai va tu kalbėjai apie win dualizmą, kad žinai, kas čia dabar darosi.
Tai lėtėjimas vat viską leidžia padaryti, nes tu pri si, kuri tikslų prisiriša, jų paleidai savo pasąmonėje žinai, kad aš tai padarysiu ir tada, lai ko nepadarei, tai laiko nepadarius tavo grafike savaites, nu tu nieko nepasieksi, visada bėga metai rezultatai neįgyvendinti, kodėl, o laiko atsirado, ar ne?
24:50
Tai aš pradėjau daryti laiko, o dabar pas mane yra. 3 dienas, kai aš treniruoju žmones ir 2 dienas per savaitę darbo savaitę, kada aš neveikiu nieko arba į susitikinėja su žmonėm, skiriu laiko pabūti su žmona su vaikais, dar kažkas nu vat ten ta.
Dalis ir savaitgalis yra tik šeimai.
25:07
Nu nieko daugiau.
Žodžio prasme už tai, kad žmogus ieškotų, mes turime tą žinai.
Tokį nusistovėjusį dalyką, jog daug kas galvoja, kad vienas veiklą turi daryt visą gyvenimą ir viskas.
Nors iš tikrųjų tai turbūt žmogus gali daryti daug veiklų.
Jisai gali daryt ką tiktai nori, mano vaikai moka.
25:24
Labai kaip tu gerai pasakei žmogus gali daryt, ką jis nori.
Ką jisai tiktai nuspręstų, bet tam, kad jisai padarytų kažką, ką jis nori, reikalingi keli faktoriai.
Jis turi turėti sveikatos, jis gali labai norėti, bet jis gali nepasirodyti, nes jeigu jam yra paskirta padaryti RN, bet jis yra visiškai be sveikatos ir panašiai, tai jis gali tiesiog nu ne nepadaryti to.
25:47
Ir jis gali tiesiog sulūžti pakeliui.
Tai vienas dalykas, jam reikalinga sveikata ir jeigu žmogus neturi žinių, kaip tai padaryti, tada yra problema, bet dar jisai galbūt nebuvo di kuo tas ir jisai nežino, kaip įgyti žinių.
Pavyzdžiui, mano vaikai vaikšto į mokyklą ir ten juos moko mokytis.
26:05
Bet jam patiktų ne, kad jie būtų verčiami mokytis, nes reikia gauti, pavyzdžiui, važiuoju, ten nėra ir jie moko mokytis, ir jie bet kada gyvenime.
Aš tikiu, kad sugalvos tapti prezidentu ir jie taps prezidentais.
Arba taps kažkuo, nes jie bus išmokyti mokytis tai vat.
Jeigu edukacija eitų į tą pusę ir žmonės gebėtų tai padaryti, tai vat jie tada gali tapti iš tikrųjų, ko nori, turi sveikatos, turi žinių, gali tapt, kuo nori.
26:28
Galim grįžt prie tavo mokytojo ir tu apie jį labai gražiai atsiliepė ir aš žinau vienas įdomų dalyką, jog bendraujant su juo.
Tu naudoji atleidimo ir paleidimo techniką, skambinam bus skambindamas savo draugams, priešams ir taip toliau, su kuriais susi ti, kai pa lei di nė ji prisipažindama, vai prašydavo atleidimo ir taip toliau.
26:57
Aš vis dar da, vis dar tai darau.
Ir vis dar tai darai gali papasakot apie šitą procesą ir kiek tai tau tai davė, ar kiek tai duoda tau gyvenimui, nes.
Tai skamba.
Paprastai atrodo iš šono, bet jeigu dabar kiekvienam iš mūsų klausančiam paprašyti tai padaryti?
27:19
Tai taptų labai sudėtinga.
Gerai aš atsakysiu.
Aš kalbėjau apie 2 dalykus.
Tai vienas paminėjau, noriu paminėti ir 2 pirmas tai reikia sveikatos, o 2 reikia žinių.
Aš pridariau tiek daug dalykų.
Visiem nes buvo didelis greitis, praleidau, nepasakiau, nepadariau, pasakiau, pažadėjau, nepadariau.
27:38
Visiems visiems imsim trenerių žinai pardaviau idėją.
Aš pardavėjas čia bus labai gerai žino, kas čia užkariausi pasaulį pirmyn į šią pilį viską padariau.
Ir staiga aš vienas dieną žinai, o ir apie mane ten jisai toks jisai toks jisai toks, jisai toks susidarė dabar žmonės tokia.
27:56
Ir man iškart kilo noras čia ir dabar visiems pasiaiškinti.
Žinai, aš draugui, žiūrėk, padariau.
Ir, aš dabar noriu visiems paaiškinti visus surinkti siemens areną ir visiem pasakyt, kaip buvo žinai komandai.
Visi sako ne?
Ne šito žinai tęsia ir dabar kova tęsiasi.
28:12
Aš sakiau, nekovosiu tai tu dabar nori kovos duok laiko gerai, tegul visi, kas ką nori, tas tą pagalvoja, kas norės, žinos gerai, kas norės žinoti blogai daug laiko ir tada po to.
Bet sako žinai, jeigu tau taip norisi daryti, tai sako, tu gali pagalvot apie tą žmogų.
28:29
Ir pasikalbėt su juo vat atsisėdu tipo.
Artūrai arturai arturai matau tave žinai ir sakau, aš labai tavęs atsiprašau, aš blemba, pridariau nesąmonių, tau padariau ir taip, ir taip, ir to neturėjo ir pradėjo, žinok, tekstą eiti.
Aš galvoju apie žmogų, ašaros bėga ir aš, ir aš kalbu, ir aš prisimenu, kalbu merginai tokiai, kuri dabar važiuojant dviračiu ir jinai labai žinoma, visai jau nemažai metų ir jinai skina laurus, kuri irgi įrodė, kad negali, tad ko nori ar ne, ir bet kokiam amžiui.
29:00
Ir, aš pamenu apie ją, galvoju įraše pakviečiau ir jinai trenerį nuostabus žmogus ir aš, ir aš taip, taip sakau, jei visas tas padėkas ir skambina jinai man tuo metu.
Geras.
Alio.
Jinai.
Aš labai to noriu padėkot čia visi čia žinai, ten šita fan ten, viskas užgriuvo, visi ten sako, kas ką nori, aš žinau, koks tu esi.
29:24
Aš tau norėjau padėkoti, kad tavo dėka aš tapau trenere, kad aš atėjau, kad čia aš gavau, kad čia viską darau.
Žodžiu, laikykis nežinau, kaip tu laikais nežinau, kas ten bus, bet aš su tavim.
Ir pada ragelį.
Vat.
Kas vyksta seniai, žinai, aš jam skambinu, ką savo jisai, nu jo taip reikia.
29:42
Žinai, aš negaliu paaiškint sakau, bet nu vat ir aš nuo to laiko kažkaip aš ten šnekėjo, šnekėjo šnekėjau.
Ten tada žinai vis kažkas parašo žinutę tai vyko.
Ne visu 100 % atvejų.
Bet kaip o kaip su skambučiais, kai reikėdavo tau paskambint o jeigu kai.
29:58
Išdrįsai, aš skambinu, aš niekam neskambinau.
Bet aš labiau tą dalyką dariau, bet žinai, kas atsitiko taikinius, jo mintyse aš labiau mintyse dariau.
Ir aš turėjau dar nusiramint, turėjau tuos žmones pastatyti priešais save ir pašnekėt su jais ir atsiprašyti, ir panašiai tai.
30:16
Atsitiko taip, kad aš tuos žmones žinai Vilnius, koks jisai mažas kaimas ar ne, ta prasme niekur nepasislėpsi pačiose netikėčiausiose situacijose, o po metų 5. 10 aš vis dar sutinku tuos žmones ir aš juos sutikęs iš karto vat aš taip žiūriu.
30:34
Ėjau, kaip fainai tave, matyt, apsikabino mano vienintelė mintis ir mes kažką jaučia kažką kažką chi chi cha cha cha palauk.
Žmogau, pirmoj eilėj galiu.
Noriu atsiprašyti už tą ir už tą padariau.
Taip ir taip, ten buvo.
30:49
Buvo eik tu, nesvaik čia viskas gerai, o kažkas jo ir tada kažkas dar nori pabambėti ir kažkas taip tu man padarei ten ir aš turiu priimti tai, nes aš tai padariau aš visa tai taip pat visatą.
Ar čia ar pamokas, ar ar nuodus, ar kaip tu nori pavadinti gėrį?
31:06
Aš visa tai turėjau susirinkti po to, nes nu ką tu padarei tu gausi atgal.
Aš tiesiog galvoju, kad mes labai daug kas slopina pyktį, kitais dalykais.
Ir nesuprantam, kad tą pyktį turime, kurį galbūt ir reik išleist kažkokiais būdais tikėtinai neblogais, bet kaip išvis suprasti, kad turime pykčio, kokie būtų indikatoriai?
31:26
Mano atveju išlindo su vaikais.
Vaikai mano maži ir jie ten žinai žino, kur pakrapštyti ir ten kažkokią situaciją tik pau.
Ko aš čia dabar yra žinai, turiu omenyje, aš galiu visa tai slėpti, bet aš noriu būti realus.
31:42
Noriu būti tikras.
Aš nelįsiu į detales, nes tai yra nu super asmeniška, bet kad tą pyktį mano vaikai iš manęs traukia.
Turiu omeny aš nepykstu ant žmonių, kurie parūko ten.
Koridoriuose ar lifte nu nebegali iškęsti nusileisti pirmą aukštą parūko ir aš užeinu.
32:02
Ar aš taip laukiau ir aš taip dariau žmonėm, dariau tai va prašau, tau žinai, ar tu pyksti pyksta, vadinasi, jo vadinasi tau dar nepraėjo išsivalyti, bet jeigu aš nebepykstu, ir aš suprantu, kad žmogus vat nu gyvena taip, kaip gyvena ir jam sunku okey, bet kažkurioj vietoj pavyksta įsivėlė į kitose vietose.
32:19
Pamatai, kad vis dar ne nu tai, pavyzdžiui, su vaikais.
Jau dabar aš mokausi ir išeidinėjo iš to.
Susidaro praktikas, kokios praktikos, kaip išeiti iš to pykčio.
Atpažinai turi pykčio pamatei, kad nu kažkokioj netinkamoj vietoj nesusivaldė, kur tą pyktį išlieti, kad toj situacijoj tas pyktis neatsirastų, ar tai yra išmokstama kontroliuoti pyktį, kokie yra įrankiai?
32:43
Žinai, jeigu gyventume italijoj, tai turbūt mes būtumėm labai normali šeima.
Ne.
Lėkšta paleidai.
Ne, ne tai ne apie paleidimą, bet apie tai.
Štai, ką tu, ką tu čia, o kaip čia žinai nu ten iš krepšinio atėjo, žinai man ten tas visas.
Bet.
33:00
Įrankiai, kokie labai geras klausimas?
Šiaip tavo klausimai yra žinai, aš nu šiaip pagarba, kad tu tiek ruošiesi ten mačiau visas lapas, ar čia tu ar čia tavo kolegos?
Bet how pagarba tą norėjau kažkaip užakcentuoti, ačiū tai ir čia aš grįžtu prie to pirmo klausimo, nuo kurio viskas ir atsispyrę žinai.
33:20
Tai manęs netenkina.
Tokia būsena netenkina, kad aš negaliu susivaldyti.
Kas yra gerai ir labai gerai, kad nors valgau, nes mane tai nuvedė iki kažkur netenkina, kad negaliu atsispirti maistui.
Negaliu savęs disciplinuoti, netenkina, kad kažkaip išgėręs kažkoks tampu, tai aš galiu kažką su tuo padaryti arba nieko nedaryti.
33:41
Tai aš daug metų dariau, bet vat koučingas metai laiko čia dabar jau yra visi man priminė, kad atsakomybė yra 100 % mano ir dabar jau nebeišeina nedaryti, bet aš dabar atsisuku atgal ir aš suprantu, kad aš daug kažkur dariau, kur man patiko, dariau daugiau, kur nepatiko.
Nedariau arba tada numečiau žmonai, numečiau vaikams, numečiau kitiem.
33:59
Tai pavad koučingo studijų ar ne gavosi taip, kad aš jau nebe nu me ti nė ju ir viską darau pats arba tada nebe lendu ir nebedarau tai koučingas.
Atsakyti sau į klausimus kodėl?
Bet čia yra tik metai laiko, ką aš dariau anksčiau.
34:16
Atsirado meditacija, aš pradėjau medituoti ir turbūt žinai, žmonės daro dalykus ir išmoksta dalykus daryti, kurie jiems padeda.
Kažkaip tu eini pasivaikščioti su šuniu, žinai, kažkas ten stovėsi ant šukių, kažkas vaikšto per žarijas.
34:32
Kažkas irgi.
Jo valdymas.
Šunims, pavyzdžiui.
Tai žinoma, va tas vienišumas, apie kurį kalbėjai prašau išspręsk šuniu kate pasirūpink žuvytę, vorą, turėk gyvatę, nu kažkuo gal nereikia pasiekti jo tai rūpestis.
34:48
Ar mes vėl einam prie to rūpesčio, kai ne savanorystę, tai meditacija padėjo.
Tada kažkaip aš ir žinai tokių visokių ekstremalių išbandžiau ledinis vanduo tada kažkaip labai žinai anksti keltis.
35:05
Bet, bet iš tikrųjų didžia knygą skaityti paskaitos seminarai ir visokios online audio knygos.
Visa tai man leidžia.
Dar labiau identifikuoti ir jei aš ieškau įrankių, kaip man, bet iš to išeiti geriausias, ką aš esu atradęs šiai dienai tai pasidalinsiu šituo, nes aš pavadinau kelis.
35:26
Tai jau bus leidžiami, tie visi galės žinai, o gal tą pamėginsiu tą pamėginsiu.
Aš jau pradėjau nuo pradžių, kad kažko atsisakiau ir tai vedė link to, bet geriausias, kas šiai dienai veikia, tai yra širdies valymo.
Nuo piktžolių.
35:43
Ravėjimas piktžolių iš širdies vat.
As, manau, kad žinai pasinėrė į gamtą ir pradėjai.
Galimai galimai netgi ir tiesiogiai galima tą daryti, bet širdies valymas, kaip jisai atrodo šiek tiek.
Kaip jisai atrodo?
Visai atrodo taip, tu nueini daryti ir kažko gero žmonėm arba į kažkokią organizaciją, arba tiesiog eini gatvėje ir pamatai šiukšlę ir ją paėmė ir įdedi šiukšlių dėžę, nes tu vertini žmogaus darbą, kuris valo šluoja ir tu matai juos šluojančius, ir tu kažkaip nori būti visuomenės dalimi ir prisidėti prie to.
36:17
Matyt, kažkas negero kažkoks ten žinai skylė atsivėrė žemė tu ten kažkaip paženklinti, nu turiu omeny, tu esi atsakingas už tai ir jeigu tu savo širdyje atrandi, kad nu tu gali tai padaryti, nes tai reikia pastangos.
Ir va ten žino, kažkas atsitinka, magiško ten pradeda tavo širdis valytis jinai pradeda minkštėti, tai aš ką ir sakiau, aš nuėjau pas savo mokytoją ir sako, žinau kelią.
36:41
Ir jisai man parodė tą kelią vat per tokius vat metodus, paprastus principus eiti ir nueiti iki to.
Kad šitaip valytis ir tada tu vat mane sutinki ir aš tada galiu pasakyti, kad tai reikia.
Suprasti, kad pasaulyje esame ne vienas.
Jo.
O, kad mūsų yra daugiau ir kad mūsų visų atsakomybė rūpintis vienas kitais.
37:00
Visiškai teisingai, labai gerai viską su.
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.
37:20
Ir, jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt meditacija.
37:37
Man visą laiką meditacija yra kažkoks.
Mistinis dalykas aš visą laiką, kai girdžiu medituoti, man atrodo žinai čia turbūt kaip visiem vat atrodo, reikia atsisėsti į lotoso pozą ir su kažkuo ten bendrauti aukštai ar ne?
37:55
Bet esmė kad vat, kaip ir tu sakai, šuns vedžiojimas gali būti meditacija.
Man atrodo, esu girdėjęs, kad tau labai patinka plauti indus ir tauta yra kaip meditacija, bet tu medituoji 5 ar net daugiau kartų per dieną.
Gali labai trumpai, nes čia žinau, kad galima išspręsti labai labai plačiai, bet labai trumpai.
38:14
Kaip atrodo tavo meditacija ir ką tu meditacijos metu kalbi ar galvoje?
Kas tai yra 5 kartai?
Nu, pavyzdžiui, tu vedžioji ryte roxane, taip ir išsitrauki telefoną ir bronzinį, ir nieko daugiau nedarai, o cin 2 cin gamta grynas oras dzin žmonės, besišypsantys diskas di nu tai čia meditacija savotiška.
38:38
Tu sukoncentravę savo dėmesį.
Čia.
Žalinga meditacija viskas gerai mes tą patys apie tą patį sutariam, bet ne demonizuojant.
Tu daryk, ką nori, nori taip olga.
Svarbiausia, kad tu eini lauke ne garuojantis iš vakaro, o jeigu ir garuojanti, bet va tu eini su šuniu, nes šuo yra atsakomybę, prisiėmė, turi vedžiot tai, bet jeigu tu eini ir matai tuos dalykus, dėl to meditacija indus plaunu lygiai taip pat, jeigu aš noriu pabūti su savimi apgalvoti, man yra kažkokia situacija, bus paskaita ir aš noriu žinai turėti laiko su savimi, tai va tas laiko turėjimas sau.
39:11
Išeiti pasivaikščioti net nu gerai tu kalbi apie meditaciją taiko, kaip tą aš savo pasakysiu tuoj, bet.
O dabar mes atsisėdome mane ir visi patylėtum 5 minutes.
Tai kažkas, kas neramus į akis, tad kažkur dilgčioti žiūrėtų čia žinai nerimastingai čia kažkaip kažką trintųsi, o kitas tiesiog atsisėstų, užsimerktų ir tiesiog sėdėtų ir savo kvėpavimą sektų.
39:34
Tačiau yra meditacija.
Kitas jisai atsigultų ir užmigtų.
Meditacija žinai, nu turiu omenyje duoti savo poilsio 3 žiūrėti į vienas tašką ir sakytų ne patraukti akių nuo vienas taško.
Tai yra meditacija, tai neturi kažkas kažkur su kažkuo jungtis.
Aš labiau ieškojau kažkokios meditacijos, nes aš žinai einu.
39:56
Aš tokią einu daryti kažkokį tai renginį.
Ir ten 1000 žmonių ir aš grįžtu, paskui aš miręs esu.
Energijos aš ten jam kažką paskui jie man atgal čia tu lopas, lopas šūdas, gerai blogai ir ten žinai, kas ką galvoja, kas ką sako ir ten toks vat energetiškai aš toks.
40:16
Ir aš pradėjau ieškoti ir aš turėjau mentorių.
Žinai ir aš sakau, kaip issivalyt nu tai tu turi priimti, žinai man jie dėsto, tu turi priimti žmonių energiją, tada čia pas save turi konvertuoti, o ne iš darytojas čia paleisti į dangų paleisti žemę.
Žinai tokių ir aš ten kažkuriuo metu, o vat taip darau ir toks pamiršau, nepadariau vėl blogai, aš toks ta prasme, o galim kažką paprasčiau tai vat, aš vis buvau ieškotojas, tų tokių paprastų metodų.
40:41
Ir tada man sako, tai yra tiesiog kartok va, kažkokią ten žinai maldą mantrą ten savo mintyse.
Kai turi laisvą minutę, jeigu nori vairą karoliukais su karoliukais, tai daryk, ką tau būtų paprasčiau, nes jie tau primins.
Tu juos nešiosi kartu su savimi ir jie tau primins ir visa tai apie tai, kad aš galėčiau susikoncentruoti, susifokusuoti staiga.
41:01
Turiu 10 minučių ir nieko neveikiu.
Ir prisiminiau.
Kad meditacija yra tai, kas man leidžia švytėti.
Ir tai man yra super svarbu, bet per mano užimta laikotarpį ten dienotvarkę aš neturiu tam laiko.
Tai, jeigu mes galim turėt kažką, kas mums primintų.
41:20
Ir netgi, jeigu aš ir turiu greitą darbo dieną savo ir neprisimenu, bet man kažkas priminė ir aš prisiminiau ir padariau.
Taip, na.
Artificial žinai niekad man širdis ramiai atėjo, nu netgi ir va.
Taip, aš išsitraukiau, pakartojau po meditavau, nusiraminau, negaliu to padaryti, nes kažkur esu ten žinai kitokioj pozicijoj atsisėdu ramiai, pakvėpuoju pa pasiekus savo kvėpavimą pastebiu spalvas.
41:49
Paklausau garsus nu tarkim žmogus atsisėda parke.
Ir, aš kartais taip darau, atsisėdu ir sėdžiu ir klausau.
Mama verkia ten vaikas verkia, kažkokie paukšteliai čiulba.
Aš sėdžiu 10 minučių belekas, tai kokia čia meditacija?
42:06
Ir čia yra visiška meditacija.
Čia yra, kad tu esi čia ir dabar, ir tu labai aiškiai suvoki, kas aplink tave vyksta va.
Iš esmės meditacija buvimas tą akimirką su savimi.
Budistai, pavyzdžiui, ne tai jie sako ten kažkas, o tai ką, bet duot galima ir troleibusas stovint taip.
42:24
Kaip taip įmanoma žinai ir tasai vienuolis, jisai sako, tai pastebėk savo kvėpavimą.
Paklausyk, kas gi kas girdisi pamatyk kas matosi, ar tu gali matyti tiktai tai, ką tu matai, ar tu gali matyti užsimerkęs savy kažką?
42:41
Ar tu turi klausyti, kas išoriška, ir tu gali klausyti, kas viduj, pavyzdžiui, mintis kažko nepadarei prisiminti kažką.
Nu ir va ir arba kvapas žinai užuos kažką ir viskas, ir ir aš, kai vedu paskaitas žmonėms, aš ten duodu tokią 3 minučių tirpale meditaciją, kad žinai jie išmoktų, nes stresuoja daug įtampos.
42:59
Ir aš jam duodu šitą ir jie po 3 minučių tokie, o seni kas čia buvo?
Žinai, aš sakau, va, prašau, darykit nu.
Palieskime temą apie apie tai, kaip tu nuėjai į krišnaistų tikėjimą.
Aš nenoriu kalbėt apie patį tikėjimą, bet šiaip žmonėms žinai, man tai išvis iš esmės.
43:22
Aš, kaip ir tokiu tikėjimu, aš tikiu tikėjimu.
Dažnai aš tikiu, kad reikia į ką tikėti, nes tai leidžia judėti į priekį.
Šitas tikėjimas visiems asocijuojasi su žmonėm gatvėje, kurie apsirengę ryškiai oranžine spalva vaikšto, dainuoja dainas yra super mega, atsipalaidavę ir visi turi vienas ir vienintelį klausimą, ką jūs vartojat?
43:53
Įsivaizduoju, kaip įdomu eina žmogus turi privalgęs narkotikų.
Vien girtas kabinėjasi prie moterų, ten žodžiu sudaužo stotelę, ten kažką užmuša nieko.
Viskas gerai, tai visi žino, ką jis vartoja.
44:09
Ką čia šitie ir jie žinai blogi, jūs eikit į šoną tai.
Sulaukėt, kas sako blogi, nes man tai žmonės man atvirkščiai.
Jo, bet matai čia taip, kaip ir nu krikščionybė ar bet kokioj kitokioj.
Tikėjime dvasingume arba kažkokiam religiniam formate.
44:29
Visko yra nuo iki vienas eina į gatves, kiti neina į gatves, vienas vaikšto apsirengę, kiti nevaikšto apsirengę.
Tu turi omeny n galimybių.
Tai mes neinam.
Ir nevaikštom ir pas mus labiau yra viskas apie tą vidinę tavo, apie tavo vidinį.
44:47
Tikėjimą.
Pats ne vaikštai gatvėmis, ar ne?
Esu pora kartu ėjęs, bet bet kažkur kažkaip esu buvęs indijoje, indijoje ji tavęs niekas nepažįsta dar kitaip.
Bet bet labiau apie tai, kad ten yra kažkokia mintis su tuo ne ką ateiti ir ateik čia pas mane.
45:03
Aš tave dabar pamokysiu ir tave žinai atvers.
Bet tu šiaip ne iš karto gi tavo žmona pirmiausia nuėjo ir tu tenai taip atsargiai pakraščiais vaikščiodavo jai.
Pasijuok damas biškį žinai, kas ten, ką ten irgi toks pat, kaip ir visi tie, kurie gatvėje juos žiūri ir ir kaip kaip, kaip pasikeitei, kodėl tu tada taip žiūrėjai ir.
45:30
Kodėl nesupratai vat kas buvo tada ir dabar.
Tai paskui lyg nu žinai čia, kaip ir suprantama, čia kiekvienas turėtume suprasti, bet tolygiai buvai toks pat, kur nesupratai ir žiūrėdavo į žmoną, kuri ten eina ir ten ateidavo tik pavalgyt.
Tai žodžiu, tas širdies valymas nelengvas dalykas.
45:47
Žmonės, kurie kažkokiu kampu to nedaro, nu tas purvas kaupiasi, kaupiasi, kaupiasi, kaupiasi ir tada paskui nu nemalonu su žmogum būti.
Jisai ten žinai atrodo vienaip ar kitaip.
OO noras yra išsivalyti ir tada.
Aš juos pamatydamas gatvėj įeina dainuoja, aš ne prieš.
46:10
Ten kažko jam daryt nenoriu, bet kitoj gatvės pusėj man geriau.
Ar visada taip eidavau ir bet kas, kas ką bedarytų šitam gyvenime?
Aš norėjau taip, kad.
Atsiprašau leiskit man gyvent savo gyvenimą ir jis man nekiškit nieko aš kažko, ko norėsiu, ateisiu, pasiimsiu.
46:26
Bet tikrai čia gerai pasakei.
Dažnai matau, kaip eina būrys krišnai 2 dainuoja gedimino prospektu ir žmonės tiesiog pereiti į kitą gatvės pusę, kad tikrai šalia jų nepraeiti.
Žinai, toks jausmas, nu tuoj man siūlys kokią knygą tuoj man siūlys kažką.
Bet jie dainuoja, tai visų pirma tu girdi.
46:42
Jie tada siūlo knygą, kažką pasakyt kažkokią frazę, kur aš paskui nu irgi man teko nukeliauti manęs iš tikrųjų paprasčiau čia tokia trumpa istorija.
Manęs paprašė, kaip aš supratau, apie ką tai yra.
Nes, aš jau aš jau ten nueidavau žmona mano nuėjo, jai labai patiko, jinai ten šoka, dainuoja, o man toks kas čia vyksta.
47:01
Žinai, bet aš ne prieš nu.
Jeigu tau žmona mano gerai, tai tu būk čia tas pats principas.
Bet truputį.
High.
Taip, taip ir aš ne prieš ten matau, kad ta faina publika ten yra gražūs faini žmonės, viskas gerai man tinka.
47:17
Ir man patiko labai valgyt, o ten pas juos vienas iš tų išreikštų dalių yra maistas.
Žinai tai.
Ir to maisto daug ir aš ten laimingas ten ir tokio skonio ir tokio skonio man žodžiu patiko, kaip aš atsiradau.
Tu vat klausia ir kaip viskas pasikeitė?
Aš pažiūrėjau į filmą su julia roberts ir tenai meldėsi dievui ir sakė, dieve kas tu toks, kur tu esi, nežinau, kaip tave surasti, ir aš padarau lygiai taip pat, kaip jinai atsisėdo lyg tokius tokiu bajeriu.
47:43
Žinai tipo nu, tai kas tu, ką tu ir nežinau, kodėl aš sakiau nu apsi reikšmę, kad aš tave galėčiau pažinti žinai ir kad galėčiau vat nu priimti.
Ir, aš tikrai turėjau omeny ne apsireikš krišnos pavidalu prašau, nes aš nenoriu žinai, nes aš vis dar juos taip reaguoju tada, kad aš kažkaip jaučiuosi pilkas viduj, labai noriu spalvų ir vat kažkaip švytėti.
48:03
Žinai vat iš vidaus.
Ir labai prašiau žmogaus mokytojo, kuris papasakotų apie meilę, bet aš kažkaip supratau ir galvojau tada tuo metu, kad yra meilė va, ta žmogiška yra kažkokia didesnė meilė, kurios aš nežinau, ir man visa tai atsirado ir vat.
Kažkuriam tame etape aš truputį taip vat ir vengiau tos dalies, nes aš negalėjau priimti, kad tai yra krišnos sąmonė.
48:25
Ir prisiminiau, ką norėjau pasakyti, tai pas mane kreipiasi nu ir, kad jisai žinai va tokios spalvos va tokios išvaizdos.
Aš kažkaip įsivaizdavau kitaip.
Bet tada paskui man teko vėlgi prisiminti, kad aš nepaiso autoritetų, tačiau dievas atėjo nu čia.
48:40
Aš taip sakau, ne man į akis yra ir sako va, aš ir aš toks ne, aš ne tas žodžiu, tu eini ateik kitas nu tipo.
Nori pasirinkt.
Kaip tu čia taip žinai žemai kritęs, tai aš kažkaip palikau, bet.
Atvyko toksai guru žmogus, kuris tai čia mokytojas, vadinamasis žmogų, veda iš tamsos į šviesą.
49:03
Tai jeigu yra tamsa ru yra šviesa guru.
Ir atvyksta jisai iš Indijos ir manęs paprašo, kad aš pristatyčiau jo knygą kelionė namo, kad pristatyčiau.
Aš apie jį nieko nežinau, dar ten net nelabai esu tik biškį, bet man žinai, matomumas, žinomumas.
49:23
Dar gausi ekstazę.
Aš ateinu kažką ten net nežinau, ką pasakyt nu čia išmintingi žmonės dar yra youtube nufilmuotas nuo čia išmintingi žmonės atvyksta, kai atvyksta reikejo ateit paklausyt nu še nio neieško žodžio kišenėje ieško.
Pasakiau marketingistas.
49:39
Pardavėjas, žmogau ir žmogui ateina žmonės ir aš ateinu tenais mane pakviečia, aš ateinu, žmonės eina, dėkoja ačiū tau, ačiū tau keli 1000 žmonių ir jisai ten sėdi ir visi eina lenkiasi prie kojų, bučiuoja kojas, ten kažką daro, liečia ir aš toks seni.
Ką aš darau, kur aš čia pakviečiau žmones?
49:58
Ta prasme yra žiūrima, n ateina tuos, kuriuos pakviečia, jei ne kaip tau ačiū jo knyga nereali.
Aš taip čia laukiu, o šita tai vat ir staiga.
Jie pradeda dainuoti nuo re krišną ir aš galvoju, ta prasme, nu viskas finiše.
Ką aš čia dabar įvyko?
50:16
Ir tada aš išeidinėjau ir vienas iš organizatorių, sako jinai bus rytoj ryte pas kitą atvaryk.
O aš tau žinai, nu gerai išsidūkti, žinai.
Pasakiau, kad būsi turi būti.
Negaliu nebūti.
A jau gerai būsiu, bet toks irgi pavėluoti atvarau.
Ten jie baigė dainuoti.
Aš kaip tik kitos dainavimas ne nuvariau ir jisai kažką pasakė.
50:35
Vienas frazę ir man taip oba, ir aš jau susimąstęs sugalvojai nasau, jisai praėjo pro šalį, aš kažkokių jausmų labai nepajaučiau, bet na, aš gavau dovanų knygą, kažkas man iš organizacijų padovanojo ir aš skaičiau tą knygą, kažkada sugalvojau toks lengvas brizas, langas atidarytas, žinai, aš paskaitysiu ir aš pradedu skaityti.
50:53
Guli knyga nu kaip nors paskaitysiu radai.
Laiko laiko guliu nieko neveikiu, ko sukryžiuotas aš savo lovoj vaikai ten kažką.
Aš manau, aš nu gerai pasižiūrėsiu, kas čia toksai buvo, ir aš pradėjau skaityti, ir aš kažkurioj vietoj supratau, kas čia buvo, kas čia atvyko, ir aš nesustojau, ir aš negalėjau sustoti verkti 3 dienas.
51:13
Aš bijau tik blogiau.
Ir tik aš baigiau skaityti jo knygą ir ji sako tai, ačiū labai dedikacija mano mokytojui ir jums kitą knygą reikėtų perskaityti va šitą tai šitą.
Simona.
Gal tu.
Atsiprašau gal tu žinai tą knygą?
51:32
Nežinau ant kavos staliuko ten yra žodžiu knygų, tu pažiūrėk ir aš toks.
Nuimu knygą vienas.
Ir ta knyga.
Simona.
Iš karto šaknį gavai.
Tai čia dabar prikolai prikolas, ar sako man krišnaitai gatvėj priėjo prie manęs ir sako.
51:54
Žiūrėk, čia tavo vyrui ir įdavė į rankas.
Ir jinai aš nepamenu, ar ten davė kelis eurus, o neišeina kažkas tokio.
Ir nuėjo ir jinai tokia atėjo, man nieko nepasakė ir padėjo tai va.
Bet čia buvo 7 metai.
Paskui aš supratau, apie ką visa tai yra.
52:09
Aš supratau, kur aš esu, ir aš suprantu, kad man tai tinka ir va.
Ten buvo tas prašymas, kad visa tai ateitų nu va.
Tokia forma atėjo žinai ir aš nu, kad šios damos lyg nebuvo žinai, aš dabar pasakoju, bet aš aš esu tenais.
Nu bet žinai.
Jau daug metų 10 metų, ir aš pamenu, kad aš.
Jau 10 metų ties ten esi.
52:26
Gal net daugiau 13 ir aš pamenu, kad aš čia tokią dramą turėjau vidinę ir ir čia žinai žmonės netgi ir pas mane bendruomenei buvo kas žino ir mano kolektyvas.
Jie labai bijojo to ir labai gėdijosi to.
Labai norėjo, kad jo jo ir labai norėjo, kad to nebūtų, kad apie tai niekas nešnekėtų.
52:41
Tada šiandien nuvažiavau, gavau iniciaciją, grįžau be plaukų, tada visi tai va.
O koks skirtumas?
O tu sėdi blokų, žinai, kad nieko, o aš blemba žinias grįžęs be plaukų, tai jau kažkas ir jie ten žinai, tai gal nereikia, gal kažką ir aš tada pirmą kartą sudvejojau.
Pamenu, savo vat nu kolektyvų visu ka tipo palauk tai aš galiu ten nusispjaut ką nors aš galiu ateit, nežinau, kažkokia forma kažkaip kitaip balsą pasi smaili n pasikeisk lyti nu, bet ką ir staiga aš jau tipo ne be.
53:09
Tu tipai kariuomenė, o aš čia žinai dvasiniam kelyje, esu ieškau ramybės sau, aš jūs ne vedu niekur, nes jeigu aš norėčiau, būčiau seniai padaręs, bet man visiškai neįdomu jūsų problemos bėdos dar jus tempti ta prasme kažkas mano širdį plauna ir rūpinasi dar aš čia jūs turiu traukti tai žodžiu, aš visiškai nuo to kažkaip atsiribojau, ir pamenu, aš klausiau, žinai, ką man daryti, tai sako, tai niekam nieko nepasakok.
53:33
Kodėl ateis laikas?
Ir primesk šiandien yra pirmas mūsų pokalbis, kuriame kažkas kažko apie tai paklausia šiandien ir aš apie tai kalbu jį.
Ir jeigu man kažkas kažką dabar pasakysime, mes turim nesportuoja SAM vertės, neseksime, nedarysim nieko, ir aš sakysiu, o kai no problem viskas labai gerai, bet tada buvo kažkoks toks, kur aš aš turiu pasakyti.
53:55
Aš visiems turiu pranešt koso aš esu žinai, va toksai ir nuotaika pasikeitė, tai belekaip ačiū tau šitą klausimą ir kad išlaisvinai mane.
Ačiū ignai pokalbis tikrai buvo įdomus ir gilus.
Dėkingas, kad atėjai.
Dėkingas.
54:10
Ne, aš net nežinojau, ką tas reikš gylis.
Aš jau toks einu su baime, ko visi klaus žinai.
Turbūt jeigu paklaus kažko apie krišnaizmas, tai nieko nesakysiu.
Žinai, bet nu vat kažkaip tu ištraukei.
Mokesčiai ačiū, kad atsivėrė, jei dirbtų ačiū visiems, kad žiūrėjote, nepamirškite uždėti laiko, parašyti komentaro, nesvarbu, kuo bent jau širdutė tai padės mums augti ir aišku, paspausti mygtuką, prenumeruoti, tai viskas tiktai su jūsų pagalba.
54:40
Ačiū visiems ir susimatysim jau kitą savaitę.
Iki.