Įvairios fobijos ir baimės paliečia daugelį žmonių. Tyrimai Amerikoje rodo, kad net 20% populiacijos turi nerimo sutrikimų. Įvairių fobijų turi apie 9-10% populiacijos. Laidoje kalbama apie santykių baimes: perdėta prisirišimą prie partnerio, vienatvės, būti atstumtam. Palietėme ir kiekvieno iš mūsų gyvenime lydimas socialines baimes: pasakyti “ne”, ką kiti pagalvos bei gėdos jausmą.
00:00 Pradžia
01:10 Baimė, fobija iš kur tai atsiranda?
06:22 Santykių baimės ir jų įtaka santykiams.
16:48 Psichologinės pasekmės bijant prarasti artimajį.
19:56 Praktiniai patarimai pasikelti savivertei.
28:52 Baimė būti vienam.
40:18 Atsakomybės baimė.
43:55 Baimė eiti į gilesnius santykius, vaikystės nuoskaudos.
49:18 Vyriškos moterys.
52:08 Baimė pasakyti ne, kaip tai pakeisti?
01:01:33 Blogosios žodžio “taip” pasekmės.
01:03:36 Kaip nebijoti būti savimi?
01:12:09 Baimė likti skurde, medijos manipuliavimas.
01:20:11 Tėvų atsakomybė.
01:27:49 Ar gėdinga turėti baimes? Buvimas dabartyje.
Laidos pokalbis
0:00
Daugiau negu 70 % jūsų žiūrinčių šią laidą neprenumeruoja mūsų kanalo.
Jūs užtruksite tik kelias akimirkas paspaudęs apskritai mygtuką.
Na, o jeigu jūs norite, kad mūsų kanalas augtų, nepamirškite uždėti laik mygtuko po šio video ir parašyti komentarų, bent jau širdutės.
0:19
Na, o tie, kurie yra nekantrūs, tapkite mūsų kanalo nariais ir pamatykite visą turinį kur kas anksčiau nei visi kiti.
Ačiū jums labai įvairios fobijos baimės liečia daugelį žmonių.
Amerikoje net 20 % populiacijos turi nerimo sutrikimų dėl baimių.
0:37
Įvairių fobijų turi apie 90 % populiacijos.
Tomai norėčiau pradėti laidą nuo paprasto klausimo, kuo skiriasi baimė ir fobija, ar tai vienas ir tas pats?
Kaip aš jis yra baimė.
Silpna baimė, mano nuomone, tai yra logiškai, kaip sakyt, suprasti yra nerimas ar silpnesnė baimė.
0:57
OO panika tai jau yra visai labai stipri.
Okey, o, pavyzdžiui, šleikštulys nu, tarkim, lyg ir vabzdžių bijo žmogus, bet gal jisai jų šlykštisi?
Tai čia irgi jau galima įvardinti kaip baimė.
Nu galima šlykštu nemalonu einam giliau nu pasipriešinimas, iš kur jisai kyla.
1:15
Bijau kažko tikėtina.
Ne bijau prisiliesti paliesti į kas ten ir panašiai tai šlykščiuosi tai.
Taip na o, jeigu taip jau eitume iš pat pagrindų, iš kur tos baimės atsiranda?
Kaip jos gimsta mumyse, kodėl vienas žmonės vienas dalykų bijo, kiti kitų dalykų bijo, kodėl taip yra skirtinga ir individualu.
1:37
Jei jau kalbėt apie baimes, tai reiktų pradėt nuo to, kad baimės mes turim dalį baimių, jos yra įgimtos.
Kaip savisaugos instinktas jos mums reikalingos, yra nu baimė.
Ten nežinau, stovi gatvėj.
Kažkur matau, kad slysta mašina mane važiuoja.
Ne tai aš iš savisaugos instinkto, kaip išsigąstų.
1:55
Ir aš tada traukiuosi ar bėgo ir kažkas nu tamsiam skersgatvy kažkokį kyla grėsmė, ar ten dar kažkas tai iš tos baimės, kad nu ne numirti, kad išlikti mes tada traukiamės kažką darom bėgam traukiamės, ginamės ir panašiai.
O tai yra itin intuityvu nuo pat vaikystės.
Ar, pavyzdžiui, vaikai to neturi, kai jie yra maži, jie to dar nesupranta.
2:15
Nuo su vaiku vaikas jisai yra vis tiek paskui, tik užauga dar jas.
Tas sąmoningumas randasi vaikas mažas kūdikis.
Jis daug ko gi nežino panašiai ar ne?
Tai, bet su raida atsiranda va tas savisaugos supratimas, aš turiu saugotis, tai va ta dalis baimių yra pamatinės tos, kaip sakyt, jos jos yra įgimtos nu ta prasme mes atsinešam turim mes jas išsivysto mm jos yra jos mus apsaugo.
2:39
Gaisras tarkim sužinom, kad gaisras ne tai kyla baimė ir ta baimė.
Ką skatina daryt, bėgti, trauktis, gintis ar ne?
Tai, kad išgyventi.
Taip tai dalis baimių mums yra reikalingos, kas be ko kitas baimes.
Aš linkęs būčiau skirstyti į.
Įgytas baimes.
2:55
Gi tos baimės, jos yra gyvenimo eigoj per patirtis, per išgyvenimus, per tai, ką mačiau, ką girdėjau, ką emociškai išgyvenau, visa tai fiksuoja mūsų pasąmonę.
Ir mes įsimename, kas mums kelia grėsmę, ko man bijot, kam nebijo.
3:11
Tai vatos įgytas prasme, įsivaizduojamos, gal reiktų, sakyt baimės, ar ne?
Nes vienas yra tikros nu, kai kyla tikra grėsmė, tada aš iš baimės numirti, tarkim, darau veiksmus.
Tai čia yra logiška ane.
O yra kitos įsivaizduojamos baimės, dar tokia grupė baimių tai.
3:27
Šita baimė, kaip apibūdint, galima realybėje, grėsmės nėra.
Bet žmogus bijo, kad tai atsitiks ir jis dabar.
Šiuo metu jisai to esamoje situacijoje jau pradeda bijoti.
Nors pagrindo, kaip ir nėra pagrindo nėra.
Supratau na iš tikrųjų sudėtinga situacija.
3:47
Kaip ir pats žmogus, realiai visi turbūt supranta, kad grėsmės nėra, bet tam žmogui vieninteliam, tai atrodo grėsmė.
Ir jisai net nepabandęs jau bijo.
Nes jis turi vat, jeigu tas grub atsi grupavimą daryta ne taip as yra ta įsivaizduojama baimė.
O kaip jinai atsiranda, tai yra kažkoks filmas, pažiūrėtas kažkam tai kažkur vaikystėje įpiršta mintis tėvų, galbūt sakyta kažkas pamatyta realiu pavyzdžiu, kodėl neatsirado?
4:15
Viskas krūvoj ką pats vat kas buvo paminėta, tai iš esmės mes štai biškį iš toliau.
Galbūt užeisiu.
Nelįskite ten į tą į praeitus kažkokius gyvenimus ir panašiai.
Bet imkim nuo čia šitam šitam buvime gyvenime tai.
Kaip mes formuojamės netgi, kai gimsta, mes nieko nežinom iš esmės ar ne tuščias lapas tuščias lapas mums didesne dali mus valdo pasąmonė atmintis mūsų kiekvieno ir jinai užsipildo jinai užsipildo, nuo ko išsipildant to, ką mes matom per akis mes gaunam.
4:44
Apie teigiama, kad apie 80 % net informacijos.
Tai mes matom tėvus, mes matom senelius, mes matome filmus, mes matom televizorių, m mes girdim.
Klausa toliau yra skonis, lytėjimas.
Ir asmeniniai emociniai išgyvenimai irgi.
5:02
Tai vat visa ta, kur aš augau toj socialinėj aplinkoj visa mane veikia.
Tai kažkur gali būt vaikas matys, kaip mama išsigando kažko, tarkim, jis dar jis ir jis jautriai gali tai priimti ir jis gali perimti mamos, išmokti tą baimę.
Vienas kartą užtenka.
Jeigu tai stipri stiprus sukrėtimas stipri situacija, tai gali užtekti ir vienas karto.
5:21
Nu kaip pavyzdys paprastas vat iš.
Pagalbos klientams patirties.
Ateina žmogus sako, aš turiu tamsos baimę.
Bijau tamsos.
Mat kambarys sakoma reikia, kad lemputė degtų ir miegu vienas.
Pradedam analizuot jam buvo ten 4 5 6 metai.
5:40
Kažkas į tamsoje kaime būnant jį išgąsdino, užgesino šviesą.
Namų ūkiai, kur jisai buvo mažas, užgesino.
Šviesą ir pradėjo daužyti į duris, pajuokavo, pajuokavo, supratau, gal tada ir lįskite iš karto į tam tikras baimes.
Ir aš galbūt norėčiau pradėti nuo santykių baimių.
5:58
Ir vienas iš tokių yra perdėtas prisirišimas prie žmogaus ir baimė jį prarasti.
Kokiems žmonėms tai yra būdingiausia.
Tai gali būti būdingiausia žmonėms, kuriems stoka sveikos savivertės.
6:15
Sveiko pasitikėjimo savimi.
Tokios veikos savęs kaip asmenybės pilnumo suvokimo, kad nu man gerai su savimi.
Pirmiausia aš esu patenkintas savim, man jau pačiam su savimi.
Iš esmės kaip ir užtenka.
Net sakoma, kad gebėjimas būti vienas tai yra tam tikra meno forma.
6:32
Labai tai yra labai teisinga.
Nes tai yra tada tai gali parodyti, kad žmogus.
Jis yra lankstesnis savo charakterius gali būti ir vienas, ir su kažkuo, ir be kažko, ir taip toliau.
Mes mūsų mums iš esmės šitam pasauly, ko reikia, tam reikia turėti išmintingą lankstų stiprų charakterį.
6:52
Tai va tai vienas dalykas, sakykim, jeigu trūksta šitų dalykų, ne prisirišimas.
O ką reiškia sveikas gebėjimas?
Bet būti lanksčiam, kaip jūs sakėte ne kas tas sveikas kaip vat atskirti sveiką ir nesveiką, jeigu taip žiūrėtume, kokia yra ta aspektai?
7:10
Nors čia daugiau galbūt kalbėsiu per emocijas, o tai vat tarkim, ką aš jaučiu, nes emocija mūsų iš esmės mūsų gyvenimo kokybė labai stipriai lemia emocijos.
Emocija tai yra energija, kurią išskiria mūsų kūnas.
Kai mes reaguojam kažką, na, jeigu realybė neatitiko mūsų įsitikinimų arba lūkesčių į blogesnę pusę.
7:31
M.
Kai pranoko viskas gut, tada mes džiaugiamės emocijos, eina, džiaugiamės patenkinti, laimingi atitiko realybę, lūkestį irgi fainai.
Bet pati labiausiai ta vat mūsų gyvenime mus treniruojanti pusė yra, kai realybė neatitinka mūsų lūkesčių arba įsitikinę į blogesnę pusę, tai vat ir kaimu, mes reaguojame į tą realybę.
7:55
Kūnas mūsų išskiria energiją.
Tai labai svarbu žmonėms tą pamatinį mechanizmą suprasti apie emociją, emocija.
Tai yra kūno išskiriama energija.
Energijai tam tikros yra nuo vibracijos tam tikro hercais matuojamais yra teigiamos emocijos, džiaugsmas.
8:12
Laimė, čia ir yra neigiamos emocijos.
Tai yra žemesnio dažnio vibracija.
Pati skaitoma žemiausia, tai yra baimė pyktis ir panašiai.
Va ir mūsų kūnas išskiria tą energiją, mes dalį galima juos esamoj situacijoj, kažkur tai išeikvoti.
8:28
Sakydami, išvykdami, o galim tiesiog gali likti likučiai, tos energijos, tos emocijos.
Va o kiti žmonės ir jis tiesiog tyli, galvoja ir jie kaupia savyje visą tai.
Čia tie o over here tokie, kurie.
Šitie ir intravertiško tipo žmonės, kurie, kaip sakyt, nei sako, ne nemoka, nežino, tiesiog kaip pakovoti už save žodžių teisingumu ne tai, kad kaltint kitą ten galima pasakyt, aš nevertas, kad tu manim kalbėtum, prašau kalbėti mandagiai.
8:54
Nu čia vėlgi savivertės pasitikėjimo savimi klausimas, supratimo klausimas tai.
Ir per laiką.
Tada va tas svarbu, kad žmogus pats savo būseną atpažins, pradėtų ar ne?
Mes gyvenam ir mes jaučiam tas emocijas.
Žmogus kaip atominė elektrinė.
Gali transliuoti radiaciją, nuvaryt spinduliuot.
9:13
Nuo ko blogai aplinkai žmonėms ir panašiai, o jisai gali gaminti elektros energiją, energiją, nuo kurio jis išties daug daug lempučių ir bus šviesa, bet vėlgi, kokį emociją aš turiu tuoj ir kokias energijos.
Vėlgi, tai yra emocijos, kokios manyje dominuoja, nes mes visi turim ir tokių ir tokių.
9:30
Va tai tos nuo to, kurios dominuoja, tai priklauso ir a paties žmogaus savijauta, sėkmė, sveikata, santykiai daug kas.
Va ir priklauso nuo to, kaip kiti šalia manęs jaučiasi, bet tas pasakytas pavyzdys.
Jisai grynai vat, kad atėjau, stoviu šalia žmogaus ar ne?
9:47
Nu žiūriu ir veidas nelabai kažkoks, bet ir ir jaučiu, kad naujo kažkas tokio.
Iš karto toks kažkoks laukas sukuriamas neigiamas.
Tai va tai yra vibracija, yra vibracija ir tikrai yra patekę patirti ir pačiam.
Manau, kad.
Kad šalia vienas žmogaus acikliniai jautiesi vienaip šalia kito būni.
10:07
Kažkas tai vat norisi trauktis norisi vat vat tai čia tas tas pajautimas jo vidinės būsenos.
Gerai o.
Ar nėra tai šiek tiek savanaudiška ir narciziška.
Jeigu žmogus, pavyzdžiui, nebijo prarasti partnerio.
10:25
O tai aš kaip tik ir ir grįžtam prie to klausimo, ne tai.
Kas yra vatas sveikam sveikam susitvarkėme savęs eiti į santykius pirmiausia ne su priešinga lytim.
Kalbant, turbūt vyras, moteris, poros santykiai ar ne?
Tai geriau, kai tai būna aišku, gan retai gyvenime, bet mes čia mūsų laukia, treniruoja tobulėti, keistis šitas gyvenimas.
10:44
Tai kada idealu, kai aš esu sveikai pilnas ir aš ateinu pasipildyti, pasidėti kažkuo tai dar pasitarnauti moteriai ar ne tobulinti save, kai vyras, kaip tėvas, partneris, kaip šeimos lyderis, galva ir panašiai.
Vatai.
11:01
Aš, kaip sakau, nu. 2 kiauri kibirai neužpildys savęs vienas kito vandenyne tai vat kai save susitvarkiau žmogus arba maksimalistų.
Ar jis eina santykis su vienas emocija ne laikysena ne.
O.
Jeigu jisai.
11:17
Nuo čia.
Vėlgi, jeigu nežinau iš vyro iš moters, bet aš pasakysiu bendrai, jeigu pas žmogų yra stoka va tų dalykų, ką paminėjau, savivertė visa kita.
Jeigu tarkim pas jį iš santykių praeitį šaknis yra tėvai, santykiai su tėvu ir su mama, mama, mums visiems yra šiek tiek svarbesnis šie figūra, jeigu tėvas.
11:37
Nes su mum yra ryšys jau čia.
Va, jeigu tarkim nežinau mergaitė buvo ten mama paliko, arba tėtis paliko kažkada tai išsiskyrė šeima ir panašiai.
Nu tai jinai ir trūko.
Jei, tarkim, mergaitei trūko tėvo buvimo šalia, ar ne?
Tai jinai tada gali eiti į santykį ir būti santykis su vyru perdėtai prisirišus.
11:58
Nes bijo lygiai taip pat prarasti.
Bijo lygiai taip pat jį prarasti ir pasąmoningai gali tikėtis, kad šitas tėvas šitas vyras.
Jei ne tik bus, vyras padarė kompensuos tėvo nebuvimą ir tada tas.
Alkis santykyje nu kalbu perkeltine prasme metaforiškai ne tas alkis, jisai gali būti perdėtas.
12:19
O galiu aš iš karto paklausti, ar tam yra kažkoks amžiaus?
Limitas na galiu aš save kaip pavyzdį paimti ir paanalizuokim mano atveju mano mama mirė, kai man buvo 20 vieneri metai, ar aš būdamas jau 20 vienerių?
12:40
Ir praradęs mamą irgi išgyvenu tą patį, ką ir, pavyzdžiui, vaikas, praradęs mamą ten 6 ar dešimties metų ir aš jau iš partnerės galiu tikėtis ne tiktai žmonos, bet ir mamos.
Ar vis dėlto yra tam kažkoks amžius, kai mes jau to nesitikime, ar tai yra tiesiog darbas su savim ir tą galima bet kada ištaisyti ir iš ir sutvarkyt.
13:03
Jeigu nuo pabaigos klausimą atsakyti, tai atsakau taip pas teisingą specialistą, kuris supranta tikrą psichologiją, visus ten pasąmoninius dalykus, formavimas ir turi teisingus įrankius, nes vien pokalbio istoriją sutvarkysim šitų dalykų.
Va galima tai sutvarkyt, o atsakant į klausimą tiesiogiai tai.
13:23
Nu tai reikia žiūrėt.
Aišku, tikimybė didesnė yra, kad vaikas labiau išgyvens, netekęs mažas tėvo, negu kad jau vyresnis vyras.
Ar ne?
Sakykim nu kai ta prasme ne tėvo, kai mama mirusi.
Jeigu.
Va o negu, kad vyresnis vyras jisai, jo mama numirs, bet vėlgi.
Aš niekada nesakau, niekada nesakyk, niekada reikia sakyti, o ne aš.
13:43
Stengiuosi atsiriboti nuo to tokio bendro ar ne vat vat, tik taip ir ir ne taip reikia žiūrėt.
Ir vienas, tarkim, berniuko atveju, kiek jis ten išgyveno, kas ten pas jį šeimoje atsirado, gal atsirado, atėjo močiutė mamos vietą kažkiek kompensavimu, ten mamos mama ar ne?
Va bet šiaip tai tas dalykas iš mano patirties ir šiaip visa tikra psichologija teigia, kad.
14:03
Pas vyrą santykį su moterimis.
Įtakojamas.
Didele dalimi yra santykių su mama.
Nes mama yra pirma moteris, kurią mes pažįstame ir jeigu ant mamos yra nuoskaudų gyvenant pykčio, nepasitenkinimo.
14:19
Štai, tarkim, kaip jinai elgiasi su sunum su jo tėvu, matė, kaip jisai ten jinai ar žemino, ar kaltinote n ar kažką dar tampė su skyrybom.
Tai skiriamės, tai nesiskiria.
Formavosi nuoskaudos, jeigu mama anksti numirė, tarkim, tada dar berniukas vyras gali turėti pretenziją dėl to gyvenimui stiprią.
14:38
Tai vatos daugiau tos nuoskaudos jos irgi turi labai nemažą įtaką, toliau santykius su moterimis.
Kaip iš pasąmonės vyras žiūri moteris yra jam grėsmė.
Ar moteris jam yra mama. 30 % partnerė.
Vyras, kuris prarado mamą jaunam amžiui, jisai ieško partnerės, kad būtų ne tik partnerė, bet ir mama.
15:00
Kuo tai gali pasireikšti santykį, kaip tą atpažinti?
Pas mus yra 3 lygiai nu vadinkim sąmonės ego lygį, ar ne?
Tai mes galim būt tėvas, tėvai, suaugę ir vaikai.
Tai, jeigu vyras, tarkim, jam trūko, trūksta mamos, gali būti ta prasme, kad ir to ir to partneriai gali būti čia nieko tragiško.
15:21
Nėra svarbu abiem gerai.
Bet jeigu kai berniukui vyrui trūks trūko mamos.
Ir jisai nori žmonoje, tarkim, partnerį atrasti tą mamą, kompensuoti gali kilti diskomfortas, jei.
Moteriai moteriai, nes tada jinai gali pradėt jausti, kad naujame per mažai vyrų jis jos ten, jei skundžiasi, dejuoja tu ten mane gelbėk padėk nu kaip į mamą žiūri toks tarsi reikalavimas, kad va žiūrėk į mane kaip į berniuką, ne kaip į vyrą, kur aš pasitikiu savimi lovoje einam darom visą kitą, ne tada va tas toksai čia čia miksas gali.
15:54
Būti, kur dabar moteris sako, nėra normalių vyrų internetas visas, kur tikrai didinga.
Tokios tendencijos yra vyrai.
Tokia tendencija aš bent pastebiu vyrai linkę moteriškė d moteris jos.
Nuo tokios darosi.
16:11
Alfa.
Bet tai yra nei vienas nuo to gerai, nei kiti mato gerai, bet tokia situacija gali būt čia nereikia.
Kaip sakyt, kalbėt kažkaip galbūt fatališkai, bet tokių dalykų yra.
O kokios yra psichologinės pasekmės žmonėms, kurie bijo prarasti mylimą žmogų, kaip tai veikia jų kasdienybę?
16:32
Mes viskas, ką darom gyvenime.
Mes viską darom iš esmės tai arba iš baimės.
Arba iš meilės ta pačia prasme meilės pasauliui, meilės kūrėjui, meilės žmonėms ir patys jo tokios nu va faina.
Ką dėl tavęs padaryti, ką mes čia pasikeist?
16:48
Galim kažką toksai vat ir šitie dalykai.
Tai tada, kas gali gautis nu tai, jeigu yra iš baimės prarasti tai žmogus tada gali, kaip aš sakau, tą žodį naudoju kartais stangintis save psichologiškai santykiuose.
Jis gali neleisti sau a būt savimi.
17:06
Gal net nesuvokiau, kad čia pačio aš tikras noriu būt ar ne.
Ir tada jis gali leisti, nu, kaip sakyt.
Perdėtai kontroliuoti partnerį.
Baimė tai yra kontrolė, baimė reikalauja kontrolės, nes baimė, susijusi su ateitimi.
Žmogus tada bijos gali perdėtai kontroliuoti, atsirasti kažkoks perdėtas pavydas, perdėtas pavydas.
17:26
Kur buvai tu rašei.
Paskambina juk video, bet būna santykiuose konsultuoja tau nesako ir žmona skambina ten, ar atvirkščiai kuriasi nu vat su draugėm parodyk.
Ir tai nu va toksai liguistas gaunasi vat dalykas.
Tai prieš tai būna gali pasibūti jau kokie nutrūkę santykiai.
17:43
Vėl gi patirtis užsifiksavo pasąmoninę nesėkmingą su buvusia partnere.
Ir čia tokia kaip reflex būtų, jeigu tokius dalykus pastebi m.
Nu tai tokios jo jaučia dėsningumai.
Tarkim, tokie vat ar ne, nes perdėtas, nes sveikas santykis, kas aš tave myliu?
Gerbiu tu mane myli gerbia ir aš suteikiu savo partneriui tam tikrą sveiką, laisvę, sveika, laisve reikia ir sveiko pavydo.
18:04
Bet ne paranojiško, sakykim nekontroliuojami.
Va ir tada gali iš tos baimės būt vėlgi kas.
Žmogus vienas tada gali, jam sunku būt su savimi.
Na, vis reikia už rankų tas lygintis, aš kalbu metą.
Eina gatve ten skambina ar tu mane myli.
18:21
Kas tau bus reikia patvirtinimo?
Vis reikia tokio ir tas toksai.
Galima sakyti taip pat žmonės, aš kai ko konsultuoju, tai sakau, ir tu nesijauti nuolat melžiamas toksai nu vat, kaip ir.
Nubų paskambink, kur tu esi, ką darai?
18:37
M ir tas išvargina akis į.
Akį su labai.
Sekina kitą pusę, nes tada o ta kita pusė tada nori vis tiek atsitrauk o tos nu sveikos asmeninės erdvės.
Bet tikrai taip ir veikia, jeigu kuo tu labiau bandai prie to žmogaus eiti, tas žmogus labiau traukiasi, labiau paleidi ir pats žmogus ateina.
18:55
Kažkaip taip ir veikia visą laiką.
Santykiuose, kaip ir aš, kartais tai biški metaforiškai kalbėt galiu.
Tai sakau, nu kaip ir.
Kaip ir pardavimuose, kažkuria prasme čia tik sau metaforą, sakau.
Geriau, kai ateitų va taip, o ne, kad už atlapų ar ne?
19:13
Tai va tas tas tas sakykim, nu vat mes turim kiekvieną savo pilną tokia sveika, turim savivertę, ar ne?
Ir tada aš einu santykių, pasirinko ten partnerį draugą, nu ir moterį ar vyrą ta prasme, aš tam santykyje myliu, gerbiu save, myliu, gerbiu jį ir suteikiu sau ir jam sveikos erdvės.
19:30
Tai man iš karto čia peršasi.
Tada toksai klausimas, kokius galėtumėt praktinius metodus?
Galbūt išvardinti, kurie galėtų padėjom padėti žmonėms susikurti tą tokią savivertę?
Ypač, pavyzdžiui, jeigu žmogus tikrai išsiskyrę ir žinot, dažniausiai taip ir būna, kad išsiskiria ir iš tos vienatvės negalėjimo būti vienas.
19:51
Griebia bet kokį partnerį patys savęs nesusitvarkė ir kaip su kokius metodus naudoti, kad vat nebijoti prarasti partnerį ir būti tam sveikam santykiui?
Va tarkim, jeigu vyrui nesiseka.
Santykius su moterimis va tai reikia suprast kad.
Jis yra vyro dūšia vyro kūne ir jo patirtis išmokimas, kokiu vyru būti?
20:13
Formavosi nuo pat jo gimimo matant tėvo pavyzdį.
Ir patiriant emocinį išgyvenimą su tėvu kaip su pirmu vyru.
Ir matant matant mamą ir patiriant emocinius išgyvenimus su mama.
Tai va ten jau šaknys yra.
Tai, kaip jeigu pas mane ateina vyras ir sako, man nesikliauja santykiai su moterimis.
20:34
Mes pradedame nuo mamos ir nuo tėvo.
Ir ne nuo kalbėjimo apie tai, o nuo išsivalymo nuoskaudų emocinių blokų ir panašiai.
Vienas iš paprastų įrankių tai yra aš tai vadinu 5 taškų nusilenkimai.
Jeigu matėt, kaip žmonėms parodo, sako čia, kaip musulmonai, kaip jie ten tuos nusilenkimus daro, bet čia ir ateina, yra labai gili ir efektyvi praktika klaupiamės ant kelių remiamės rankom.
20:57
Ir galva paliečia m 2 grindis.
Ir tarkim nu atleidimas mamai, kas jeigu taip trim sakiniais pačiam kaip vyrui, o ne sakykim rekomendacija.
Nuo ko reiktų pradėt to neužteks vien čia yra nu toks visas apimti nis darbas, bet savo mamos aš prašau man atleisti.
21:16
Tokį link nusilenkimą darau ir su kakta paliečiau grindis.
Toliau išsitiesiu galiu ant kelių tupėdama s įsiteisės galiu atsistoti pilnai vėl kitas atsiklaupiu.
Paliečiu su kakta grindis.
Aš visiškai atleidžiu savo mamai.
Palečių grindus paaiškinsiu psichologine prasme.
21:31
Leidžiu visiškai atleisti, tai prašau atleisti.
Ūmus aš prašau man atleisti, vėl susirinkimas kelių rankų, 5 taškų su kakta paliečiu grindis.
Išsitiesiu kitas nusilenkė ir sakau, aš visiškai atleidžiu savo mamai, paliečiu grindis.
Atsitiesiu 3.
21:47
Aš dėkoju už viską suma ir paliečiu grindis šito pratimo esmė yra.
Mes savo protą nuleidžiam žemiau širdies.
Eina puikybė, agresija, pasąmoninė valosi ir panašiai nuoskaudos vat tai šitai vad.
Tas 3 šitų pro veiksmų tas nusilenkimas su tais vat sakiniais sakant.
22:06
Jo pagalba galima jau valyt iš gilaus lygmens, nes pokalbis kartoju dar kartą pokalbiais ne išvalysime ten aš turiu daug patirties. 15 metų dirbu su žmonėm, matęs daug visko, praėjęs pats irgi daug visko tai žmonės kitą kartą sako, tai mes nuovoką, tai tu ką man pasakysi atleisk tėvai ir aš atleisiu skautų tau taip atrodė, jos sako, aš paskaičiau knygą, reikia atleisti, pažiūrėjau į dangų 3 kartus, pagalvojau, kad leisiu ir atleido ne toliau žiūrėtume neva, tai tėvas, mama.
22:32
Nuoskaudos ant mamos, ką iš mamos išmokau, ką aš iš tėvo perėmiau?
Čia yra pasąmonėje viskas, kuri valdo mus kiekvieną 9, 51 %.
Į ją kalbėdamas nepateks.
Tai lydi kiekvieną dieną.
Nu tai ten valdo ten kompo hardas kietas diskas mb kompas veikia iš to, kas kas motininė plokštė įrašyta įsitraukė panaudojimu sveikinom išsaugojom ir.
22:53
Turim mes tų minčių vedini, viską darom gyvenime.
Taip ten yra elgesio programos, ten yra reagavimas.
Ten yra ta pati savivertė, ten yra tos pačios baimės, ne nuo mamonos santykio su mama ir iš tėvo pavyzdžio.
Prasideda mano požiūris į moteris.
Nuo to, kaip mane tėvai auklėjo, augino, prasideda mano savivertė, kas aš esu koks žmogus.
23:12
Kiek aš tėvo turėjau gyvenime, aš prisipildau vyrišką energiją, santykio gyvo, buvimo meilės perdavimo.
Jeigu tėvo mažai buvo gyvo dalyvavimo gyvenime, berniukų gali vaikui trūkti vyriškos energijos.
Tai jeigu santykis su moterimis tai reiškiasi, bet vėlgi, kiekvienam santykiui, kai man kažkas, jeigu skyrybos, tarkim, yra ne tai skyrybos žmogui, kas yra, tai yra stiprus pyktis, nuoskaudos, baimė, košė, ten visko emocijų.
23:34
Vagas ir jos kaupiasi.
Ir, jeigu mes jų neišsivalo m.
Einame į kitus santykius dažniausiai bus ta pati košė.
O nėra, kad per laiką išsivalo.
Ar ne savaime savaime kažką, vis tiek dėl to reikia daryt tas gali žmonėms, atrodo, sako aš ten buvo seniai, aš neatsimenu skautai tu neatsimeni, bet tas išgyvenimas energetinis tavo pasąmonės lygmeniu.
23:57
Jisai liko ant jo, prikaupė išgyvenimų, patirčių, bet supraskim vat nu čia labai toks algoritmas, kai pagauni mūsų psichikos veikimo, jisai, tarkim, bendrauja žmogus su moterimis, ar ne?
Ir pasi psichika iš karto sumuoja, ką jis išgyveno ir patyrė santykį su moterimis.
24:13
Mama sese jeigu buvo močiutė pirma žmona 2 žmona 3 čia dar kažkokia.
Jinai sumo, jeigu ten košėje neišvalytų nuoskaudų pykčio nusivylimo.
Kaltinimų, kaltės ir panašiai.
Nu nežinau, kaip gali būt kiti santykiai sėkmingai.
24:31
Tas, kad visi žinom, kad yra aistra įsimylėjimas, jie praeina ir paskui sako, kodėl vėl tas pats atsakau.
Tada aš su žmogum, kai dirbu savo pažiūrim, kas pas tave praeity buvo, ar tu tai susitvarkei?
Nu tai tiek laiko praėjo užsimiršo ir kas sako, kad užsimirš ai tai nereiškia, kad nu.
Kaip sakyt, kad kilimas vienas išteptas stonio dar 3 užtęsė, nereiškia, kad anas nes mirties iš iš toliau ir giliau.
24:52
O kai o jie gali būti, kad mes jį santykius ateinam be rožinių akinių.
Iš viso egzistuoja santykiai, kur ateinam su sveiku protu.
Jeigu iš tikrųjų va tokį praėjom visą psichologinę edukacija, knygų paskaitėm išsivalėme ir einame į santykį ir nejaučiame to tokios aistros rožinių akinių ir visko tiesiog šaltu protu einame į santykį ir tokie santykiai gali pavykti, nes visi kažkodėl sako, kad būtinai turi būti ta aistra įsimylėjimas.
25:18
Ar visgi gali būti ir tokie šaltu protu suvokiami santykių, kažkokia tai statomi pagrindai.
Suaugusiojo atsakomybe asmeninė branda grįsti santykiai, aš tai pavadinčiau.
Visa, tai aš matau, kad nu kūrėjas viską aš taip manau, sukūrė šitą visatą.
25:33
Tai jisai, kad mus treniruoti vyrus ir moteris, o čia yra mūsų augimo procesas.
Santykiai tai.
Jisai, surinkęs nuo sukūręs mechanizmą kaip padaryt vyrui moterį svarbią moteriai vyras svarbu tai vienas iš mechanizmų.
Yra čia tos peteliškės ir aistra.
25:48
Aš, kaip sakau, nu atsi mylėjot jau pusę metų ir mes atsiminė jam prasidėjo koše jo nu va.
Tai o paskui prasideda kasdienis gyvenimas.
O tai vat pradėt nuo to iš karto kasdienio įmanoma.
Ar vis dėlto?
Galinga edukacija ta prasme mokymasis ar nuo mažens berniukai auklės teisingai kažkas ar jisai triskart suklupęs ieškos išminties žinių dirbt su savim.
26:10
Jis tada jau eis į kažkelintų santykius.
Jau sakau jau kitaip jau tada einu, tada kitaip ir žiūri į tą santykį, ne matot, kas mums koją pakiša.
Jeigu labai trumpai kalbėt mus mums koją dažniausiai pakiša mūsų perdėtas noras mėgautis partneriu.
Noriu mėgautis.
26:28
Atitiko mano lūkesčius visus tu man šypsokis, tu man viską daryk, tu mane tenkina.
Dažnai tas nu arba būna laikina arba labai mažai.
Ir jeigu mes nemokam nesuprantam, kas yra santykiai, tai yra davimas gavimas yra, kaip sakyt tam, tikri dėsniai judėjimui.
Nu tai tada žinau jau negaliu mėgautis ir viskas nu kam tu man reikalingas į.
26:47
Tai vėlgi tas pats yra perdėtas mėgiamas, jis gali ir atstumti.
Aišku, aš galiu tapti nu kitą žmogų.
Taip, nu tai aišku, perdėtas poreikis mėgautis tu man šypsokis, ko tu manęs iš viso?
O tu ko nepaskambini trūksta sekso, trūksta sekso.
27:03
M.
Seksas irgi yra tų subtili tokia vieta tarp partnerių, nes jeigu pas moterį psichikoje yra vėlgi ateina moteris, būna, kad tenka padėti, sako skūpas.
Jūsų su vyru kaip seksas?
Tai ten, kai kapstėsi pas ją išgyvenimuose, tai ten nuoskaudų ant tėvo.
Dar prieš tai buvę 2 vyrai.
27:20
Išsiskirta nu tai, kas pas ją pasąmoniniame lygmenyje asociacija emocija ne su vyrais.
Sekso emocija labai svarbi.
Aišku, aš turiu atsipalaiduot, aš tuoj pasitikėt.
Jaustis ramiai.
Jaustis ramiai.
Vyrams galbūt mums šiek tiek paprasčiau moteriai, ypač reikia tas atsipalaidavimas, saugumo jausmas.
27:38
Tai vėlgi, kaip jinai jaučiasi santykis su dabartiniu vyru.
Kas pa si ten yra išgyvent čia viską reikia suprast vadovas Kauno nuo šaknų, bet kai pradedi, ar ne, ir tada vat ir kaip tada vat atėjo dabar į santykį ir žiūriu, o mano psichika suvokia už tai, ar ne?
Bet tai va taip.
Reaguoja esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
27:58
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus.
Įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
28:15
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinė Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta rekordiniai Vilnius taškas lt.
Čia buvo prarasti partnerio, dabar baimė būti vienas.
Ar tai galioja tik tiem, kurie, pavyzdžiui, tik išsiskiria ir dažnai tai būna.
28:33
Būna ilgai santykiuose išsiskiria ir ieško jau iš karto kito partnerio.
Čia žiūrėk, indeliai viskas, kad tiktai tik ne vienas būti jau draugams skambina.
Kur su, kuriais nebendravo, kai santykiuose buvo čia staiga, atsirado draugelis ir kiekvieną vakarą susitinkam kavos arbatos į klubus pradeda vaikščiot pas tėvus.
28:52
Pastoviai sėdi savaitgaliais, neišlenda, nes nu niekaip negali būti vienas.
Kaip su ta baime susitvarkyti ir kokiems žmonėms tai yra būdinga?
Nu aš sakysiu, kokie gali būti variantai, tarkim, mane?
Čia gali būti ir nu po santykių, tai logiškas žmogus, jisai santykiai.
29:08
Būdamas jisai buvo prisirišęs, turėjo partnerį pasišnekėt su kuo bendrauti.
Jam dabar staiga čia jau neliko.
Kaip mirtis.
Nu.
Artimo žmogaus mirtis realiai.
Viskas jo nėra šalia.
Ir kaip taip į apatiškai įsijautus į tą žmogaus būseną?
29:25
Ne jam tuštuma jam skardis.
Jam duobė.
Ir tada nu aišku va, kad paties įvardinta ne tada, kas po ranka valgyt noriu ne tai, kad paieškočiau sveikesnio maisto einu ir ten greitą maistą ir prieš neuve žiūri paskui kodėl man blogai jaučiasi geras parengimas tai va, bet čia vėlgi nu lengva mums pakomentuot, bet žmogui tai jisai tuo metu iš vienas pusės taip jaučiasi, jeigu kaip vyras yra ne vyras, gyveno berniukas.
29:54
Ir jį mažą vaikystėj.
Jam trūko mamos mama daug dirbo.
Jis jautėsi mamos paliktas arba maistui skiria su tėvu ir jisai gyveno su tėvu, jam trūko mamos.
Koks pas jį pasąmoninis poreikis bus į artumą svarbaus žmogaus.
30:16
Jis gali būti išaukštintas.
Gali būt ne jam ta vienatvė, kuris dar, tarkim, būna masto čia viską pasąmonė atsimena.
Bet čia dėl to, kad būtent mamos ne tos moteriškos šilumos trūksta, nes vyrai dažniausiai būna su sūnumis.
Tokia šaltesni, tu vyras ar ne?
30:33
Aš dabar sakau, kaip vyrui, jeigu moteris paliko.
Mes paprasta čia logiškai pradedame gilintis ir net supraskim nu.
Mes pradedam pažintį pasaulyje, su moterimis nuo pažinties su mama.
Tai yra moteriška energija iš visų visas pas mus vyriška, moteriška energija ne, o pažintis su vyriškumu, su vyriška energija tėvas, jeigu jis buvo.
30:51
Bet vėlgi vienas dalykas yra turėti tėvą.
Nu, kaip sakyt, tėvai, susituokę statistiškai, statistiškai gyvenu, ten gyvenau su tėvais, tėvas vedė, buvo visa kita, kitas dalykas, kiek tam vėlgi pas mus mažai kur mokoma, kaip sakyt šiuo metu, nes aš prisiliečiau.
31:08
Kita problema neretai į tai tiesiog tėvų tėvai nežino, kaip auklėti vaiką.
Kad meilė tai yra buvimas kartu leidimas laiko čia ir dabar dėmesys kažkokia nu tam tikras savo kasdienybei laike dalykas.
Duotas o kaip moterys, jeigu jas palieka vyrai?
31:26
Jas palieka vyrai tai gali būti.
Arba ma nu, kaip sakyt, jeigu vėlgi ant tėvų guldyt kažką, tai biškį ne iš tos pusės.
Tai jeigu jau palieka nu gerai pasakysiu taip.
Klausimas, koks jos buvo vyras?
Ir kokia jinai buvo moteris?
31:44
Jeigu moteris pradeda vyrą.
Menkinti kaltinti.
Šaipytis įžeidinėti vyras pas, kuri yra sveikesnė savivertė, kuris nu tvirtesnis.
Jisai ją pradžioj statys į vietą.
Jeigu suvoktum, reikia atstovėti savo poziciją, statyti vietą, reiškia, jisai kalbės iš suaugusio pozicijos, prašau nustok manipuliuoti, manimi per kaltę aš nesu vertas.
32:07
Jeigu tu kažko nori, tai tu dėl ko tai, dėl ko mane apkaltinai tu išsakyk, kaip suaugusi moteris, ne kaip maža mergaitė?
Tai tarkim nu tu man niekada ne nupirkti gėlių, tai paprašyk.
Norėčiau gauti iš tavęs gėlių.
O čia tas vėlgi nekalbėjimas visas tai nu tai irgi me kaina iš mamos išmoko, kodėl jie vyras paliko, reikia žiūrėt konkrečioj situacijoj.
32:28
Jeigu vyras paliko numeta, būna numeta, vyrą, būna palieka vyras.
O, ką reiškia numeta ir palieka?
Nu tai vėlgi.
Mes einam kartu.
Į kiną.
Susiruošėme kelionei į kiną.
32:46
Abudu ir pusiaukelė ir sako ai, neisiu aš su tavimi kino.
O.
Kaip jausis.
Paliktas.
M.
Mes neišsiskirsime.
O kažkuris kažkurį paliks.
Nes dažniausiai va ta pusė, kuri pas mane ateina tvarkyti save ir santykius, sako mes išsiskyrėm, nebūna, kad mes išsiskyrėm.
33:07
Mes kažkokiu būdu nusprendei vienas pusė nusprendė palikti.
Tai tu palikai ta išardė šeimą domisi iniciatyvos logiška.
Jeigu aš sakysiu, neisiu į kiną, aš numesiu.
Jeigu pasakysi man nei nu nafik su tavim, nenoriu niekur eit, aš jausiuos, nu paliktas tai vat santykiuose yra šitas dalykas, tai esmė.
33:27
Vėlgi tas nu santykis, moters požiūris į vyrą.
Jeigu jinai, kad jinai linkus vyrą gerbti.
Supranta, kuo ką reiškia moteriškai būti santykiuose.
Ką jinai matė iš mamos, pavyzdžiui, iš vis jos giminės moterys, kokios buvo, tarkime, kaip jinai žiūri į vyrą.
33:43
Iš kitos pusės, kokia jinai vyrą prisitraukia?
Nuolat nes ta santykių eigoje, paskui pas kažką gali daugiau vietos ne, nepasitenkinimo agresijos pykčio baigiasi, prikaupė tų nuoskaudų.
Vėlgi, apie ką kalbėjau ir pas žmogų baigėsi kantrybė, santykiai ir iš dažniausiai, mano nuomone, iš klaidingo supratimo žmogus galvoja.
34:03
Kad išsiskirsiu problemą, nu ir problemos neliks.
Kodėl kai kurie žmonės, ypač tie, kurie labai prisitaiko prie kito žmogaus poreikių, gali jausti didesnę vienatvės baimę?
Čia yra, sakyčiau.
34:25
Savęs nu tai už to stovi baimė.
Aš bijau likti vienas, tada aš labiau girdžiu ir realizuoju santykį ne save, o save nu menkintų savo poreikius, ar ne?
Iš to darau viską, kad tik įtikčiau.
Bet po to būna praeina kokie 5, 10 metų ir staiga šitas žmogus suvokia.
34:46
Palauk, kodėl aš darau viską, ką jisai nori ir meta?
Gali būti dažnas atvejis toksai, kai ateina savirealizacija, kad gyvenu ne savo gyvenimą ir staiga.
Gali būt ir taip.
Bet verta galbūt jeigu dirbtų su specialistu.
35:06
Tai galbūt verta pasižiūrėt, ar tikrai optimalu tavo situacija numesti, ar ne išsiskirti, ar galbūt verta padirbėti su savim ati tiesinti nu ta perkeltine prasme save stubura pasisveikatinti santykį 8 stuburą.
35:21
Nu tai čia ir savivertės, ir baimės čia ir supratimas, kas yra santykiai.
Čia daug dedamųjų yra bet ta prasme padirbėt su savim ir tada pažiūrėt.
O gal aš geru, aš galiu gerai jaustis.
Likęs šitam santykį su tuo pačiu partneriu, kurį aš pažįstu ten 12, 15 ar 8 metus, ar ne kažkas nugyventa pasiekta sukurta jau.
35:41
Nes gali būti ir taip, ar aš tikrai noriu.
Jau viskas čia jau čiu, kad nu tiltą visi sudegę ir einu kažkur kitur, bet viskas nu kitą kartą verta.
Tada taip pagalvoti, o kas bus ten?
Ką aš darysiu aš kartais, o kai dirbu, aš sakau, nu, gerai tu dabar nori skirtis.
Tarkim, ar vyras ar moteris?
35:57
Aš neatkalbinėju jau kai nori tai ten, bet aš, jeigu tas iškyla, klausimas, sakau gerai, tu dabar numesi savo 2 pusę, kas bus toliau?
Nu tai pagyvensiu kažkiek dėl savęs tada tada tada nu gerai pavardė siunčia pakeliaut nu gerai kas toliau.
Paskui gal paieškosiu kažko hm nu gerai paieškosi, kažkaip tai atrodo skolą.
36:16
Aš tau paaiškintos dėsningumus, kaip tau atrodo, ką tu susirasi, kas tikėtina, jeigu tu ten nepasiklysi, nes tvarkys, jeigu tu liksi savo charakteriu, pasąmonės lygmeny nuoskaudų kiekiu ir taip toliau liksi toks pat.
Nu protu pasitaškyti ten kažkiek tai nu, bet jeigu tu norėsi vėl par santykių ir jeigu nieko nebūsi, savy iš giliau pakeitęs.
36:38
Labai tikėtina, kad po to seks o aš megsiu ir drugelių laikotarpio vėl prasidės tas pats, kas buvote tik dažnai tai būna dar tirščiau.
Nes, aš ką dabar girdžiu, tai vėlgi tas žmogus, kuris taip sako, kad jisai va.
Dabar ai čia išsiskirsiu ir pasitaškys supasi, lakstysiu, bet vėl nebūsi vienas.
36:54
Tu vienas neišmoksi būti.
Tu visą laiką būsi apsupta žmonių, ten galbūt vienas nakti ten kažkokių susitikimų sekso ir taip toliau vakarėlių.
Bet tai vėlgi nėra.
Gebėjimas būti vienas kažko tai mokinimasis ir vėlgi į kitus santykius ir vėl bus taip pat, jog tu bijosi būti vienas ir vėl darysi tą, ką kitas žmogus nori, o ne tu, tai, ką tu nori, nes bus drugeliai rožiniai akiniai ir taip toliau.
37:22
Kitas klausimas tada žmogui vat, jeigu k nu ten darbe sakykim situacijai, tai aš klausiu, o gal tu nori išmokti čia šituose santykiuose gerai jaustis.
Su ta pačia nu ten su tuo pačiu partneriu vyru ar moterim mane turėtų normalų seksą, kada abiem tinka nesiblaškyti, dėl to noriu pasitvarkyt savo vidinius dalykus, juos suprasti ir efektyviai padirbėti.
37:43
Ir tu gal tu nori vat, būdamas čia pasilikt sau daugiau erdvės pastatyti savo baimes nuo tų perdėtu prisirišimu kažkokią leidimo save menkinti.
Ar pats gi pats draudi, sakau gyvent savo gyvenimą šitoj šitose kitų pat sakau draudi žmonių, nes aukos pozicijos žmogus kaltina kitą, sako, man neleidžia pats prisitaikai, aišku, sprendimą tai tu pats visada mes visada. 100 % atsakingi esam ar suvokiam ar ne tai čia jau kitas klausimas, nes yra tas trikampis vadinamas auka agresorius, gelbėtojas, o reikia skambučiai suvokia, tu esi šeimininkas.
38:15
Jeigu jeigu tu nuo pat pradžių santykiuose pastatei eigą tokią, kad tu prisitaikai ir tu darai tai, ką partneris nori, tai partneris suvokia, kad galbūt tu taip ir nori.
Jis gi nežino, kad tu prisitaikai.
Galima ir taip.
Traktuoti ir teisingai taip, bet santykiuose santykiuose.
38:33
Vėlgi, kas be ko reikia ir kompromisų.
Reikia ir ir pagarbos.
Kaip gyventi tai čia yra tie sveiki santykiai, apie kuriuos.
Jau nebe tašką vat man mintis tokia dar katie norisi pasakyt, kad supraskime mes gyvenam vat šitoj žemėj pasaulis ar ne šitas, kur mes gimstam kūnuose ar ne, ir mes santykiai mūsų.
38:53
Yra kaip mūsų augimo sritis arba degradacijos, arba augimo, nes šitam pasauly viskas yra santykiai, kas sudaro santykį patį.
Santykiai mūsų su aplinka su žmogum, su tėvu, su žmona, su mama su savim sudaro 4 dalykai.
39:13
Ir, aš vadinu reakcija kiekvieno mūsų į realybę.
Tai yra mintys, ką mes galvojam.
Yra emocijos, kurias mes jaučiam.
Yra žodžiai, kuriuos mes kalbam, yra poelgiai, kuriuos mes darom.
Mintys emocijos yra vidinė reakcijos dalis.
39:29
Emocijos labai svarbi dalis, o toliau reikia suvokt, kad aš pats man nuo pat gi nu kaip aš jau suaugau visa kita.
Aš turiu su tuo, kad aš esu atsakingas atsakomybė yra gale, aš turiu galią, čia nėra kažkoks ten toks krūtas pasakymas, aš atsakingas už tai, kaip aš reaguoju į mane, supančią realybę, ką galvoju, ką jaučiu, kokias emocijas, ką aš niekur, ką darau ir tai šitais dalykais aš kuriu pasekmes.
39:51
Nu bet tomai yra žmonių dalis, kurie bijo atsakomybės.
Irgi tema tarsi ir ir jisai kol dažniausiai nuo tos ir yra, sakykim, trauminės būsenos, sunkios būsenos.
Kieno yra šeimininko sąmonė pozicija?
40:06
Ne rolė psichologinė, tai šeimininkas suvokia, aš atsakingas už kažką, jeigu ten netyčia išsprūdo burbtelėjau, aš jau atsiprašiau atsakingai pasielgė atsakingai.
Ir auką.
Kada raukos supratimo žmonės sąmonė, jisai mintyse ir žodžiu jisai skundžiasi.
40:24
Dejuoja.
Kaltina.
Teisinasi ir gailisi savęs.
Kaltas vyras kaltas žmona kalta valdžia kaltas darbdavys, kaltas kaimynas, viskas brangsta.
Nu ir panašiai, tai va tas aukos pozicija, ji labai populiari yra.
40:41
Ir šitoj pozicijoj žmogus, aš taip galbūt ir šio pasakysiu, suteikia sau totalią impotenciją gyventi.
Nes jisai atsakomybę nusimeta.
Aš čia prie ko čia kiti kalti, ką aš galiu visai nors stukseno į kitus?
Bet tai stabdo tobulėjimą iš tikrųjų, nes tai koks tobulėjimas, nes tu neturi kaip tobulėt.
41:02
Koks koks ten tobulėjimas, jeigu žmogus sako šalta mes?
Nusako kitas mitas sako pakelk užpakalį padaryk veiksmą iki stalo pasiimsi valgyti padėtą arba pasiruoš valgį.
Man niekas neatneša manęs nieks nemyli.
Nieks nenupirko patiekalų, o tai tik ką tu tokiam žmogui gali padėti ir jisai kenčia toliau.
41:20
Kita kitas dar vaidmuo yra čia labai svarbūs tokie pamatiniai dalykai, aukos pozicija, kitas yra agresoriaus rolė resursas, su pykčiu, agresija, kalba elgiasi.
Ir yra gelbėtojas.
Gelbėtojas, ką daro gelbėtojas, bruka kitiems čia va tas žodis bruka savo patarimus ir pagalbą.
41:42
Kalbu apie suaugusius žmones vaikams prašant vaikus auklėt reikia, žinot, kaip jo, bet tai bruka ten, tarkim, vienas kitiems.
Aišku, tu gyvenk taip, tu daryk tai arba ten vat yra irgi subtilus.
Tokia santykiuose dalykas dažnai man tenka susidurti, tarkim, dukra mamai pasidalino ir ten tėvui sūnus pasidalino va ten į vilnių pas mane tas tas vyksta, jisai viską į šoką, tėvas, tarkim, arba matas, kas išgirdo neklausia patarimo.
42:06
Bet iškart įšoko į gelbėtojo gelbėtojo poziciją ir sako, ką daryt.
Ponas net neklausė, kaip su draugu pasišnekėti.
Man iš karto kažkodėl kilo asociacija vyrų ir moterų santykiai.
Čia vyrai dažniausiai yra tie, kurie iš karto duoda sprendimus.
Moterys dažniausiai ateina išsipasakoti, o vyrai iš karto gelbėtojų tu daryk taip ir taip, ir taip.
42:25
Nu jinai 100 metų nenorėjo, net žinot, kaip daryt, nes tiesiog norėjau pas jus pasiskųsti išsipasakot, kad jai palengvėtų ir ir nueit, o vyras dažniausiai tas, kuris iš karto va.
Aš tau duosiu sprendimą.
Todėl mes vyrai moteris, kaip ten sako moteris.
Fantazuoja vyras jau galvoje dėlioja planą, kaip padaryt, bet vat šitam pavyzdyje yra labai racionalus momentas.
42:44
Galim mes, tarkim, iš vyro pusės, jeigu, kad tas neiššautų ir ne, ne, ne dar ne įvežti tokios nei nešt disfunkcijos.
Į santykį galima paklaust su pirma suprantant, kad moteriai reikia išklausyti nei pasidalint, nori kažką, bet galima mandagiai paklaust mieloji, aš tau tu norėtum, kad aš tau kažkuo padėčiau šitoj klausimu tiesiog pasitikrini klausimas, ar norėtum, kad aš tą išklausyčiau, ar kad padėčiau arba tiesiog nesakyk, kad aš noriu, kad išklausyčiau, bet kur tau reikia, gal pagalbos?
43:10
Mhm.
Ne ne baik tu čia va čia tas vy ko jinai to liau, nu išsipasakot viskas okey.
Tai vyras gali iš savo atsakomybės sakyt nu, bet jeigu tau reikės pagalbos, sakyk, gerai ir jisai čia ir dabar jis nebruks kažko ne pri me ti nės, nu, nevers žmogaus.
Eiti į tualetą tada, kai jis visai nenori eiti į tualetą.
43:28
Moterys dažnu atveju neina į gilesnius santykius, jos naudoja programėles, eina į pasimatymus, jas užkalbina, gatvėje sutinka susitikti, jos tik mato, kad jau eina kažkas rimčiau.
Jos iš karto atsitraukia.
Ir bijo eiti į gilesnius santykius, kaip jiems tai pakeisti?
43:46
Atsakysiu pavyzdžiu labai išsamiu moteris 30 kelių metų.
Bendrauja negyvena kartu ne vienas metai su vaikinu.
Bet jie nesusituokę, jie kartu gyvena.
44:03
Ir vaikinas jai pasiūlė ištekėti, susituokti nu šnekėt.
Jinai pati to nes nu vis tiek santuoka jau yra jau ne lagaminų režimas, kaip sakyta ne santuoką ir atsakomybės.
Daugiau prisiėmimas vyras už moterį moteris pasitiki ir eina, į leidžiasi globojamą, kažkuria prasme vyro ir iš ko vyrai kalbėjo ne, ne tų sakykim, nesveikų kur ten vaiką veda moteris.
44:26
Tai jie gyveno ir vyras jai pa si pasipiršo ir jinai pati to nesuvokdama jį paliko ir nuo jo pabėgo.
Jis jai pasipiršo prieš tai ten 3 4 5 metus gyveno kartu.
Po vienas stogu vienas namuose.
44:43
Ir jei.
Per per klientus šlapi lūpas per rekomendacijas žmonių 60 % ateina.
Tai kažkas ten iš mano klientų rekomenduoju, atėjo pas mane, mes paanalizavome jos šaknis, nuolat viskas, kodėl pas ją tas visas taip įvyko.
Jos tėvas jinai buvo maža.
45:03
Paliko ją su mama?
O kol tėvai gyveno santuokoje, tai buvo daug konfliktų, pats tėvas.
Ir jinai girdėjo s frazes, buvo ten šūdas, tas vedybinis gyvenimas.
Čia kam aš tave iš tavęs tekėjau, kam aš tave vedžiau?
45:20
Nu ir finale gavosi taip, kad tėvas išėjo pas kitą ir paliko jų ją su mama.
Kas pas ją pasąmonėje, kokia asociacija užsifiksavo su santuokiniu gyvenimu?
Vedybos yra blogis.
Šūdas taip skausmas kančia ir taip toliau.
Ir vat jinai kol gyveno su tuo biču kartu viskas buvo gan neblogai, tik jis jai pasiūlė rimtai jau šitie iš pasąmonės.
45:42
Kas išlindo?
Grėsmė big jinai pabėgo, o kaip nu jeigu, tarkim, tai yra tiesiog, kad vat nebuvo ten santuokos, bet.
Įprasta kažkokia draugystė, kokia kokia būtų, galėtų būti nuoskauda pas moterį, jog jinai numato vat, susitikinėja viską, bet tik mato, kad kažkas rimčiau jau lyg ir čia.
46:02
Gal net vyras sakytų, dažniau pradeda lankytis pas ją ir jinai pas vyrą pradeda lankyti scena iš karto atsitraukia.
Kad ir ta minimali tokia baimė, kaip su ja susidoroti, gal yra kažkokie keli tokie paprastesni būdai, kuriuos galėtum rekomenduoti nuo ko bent jau pradėti?
46:20
Nunu pradėtai nuo nuo usi norėjimo suprasti save ir pakeisti save.
Tai pirmiausia išeiti iš aukos pozicijos.
Va, ką šnekėjo, mane ne kaltint vyrų, kad čia visi tiktai.
Balvonai idiotai ir panašiai, kas čia ir šitas nenormalus ar nesuvokia?
Visi vienodi toliau, nes valdžia nu čia yra tai toks vienas klaidingiausias pasakymu visi visi vienodi arba vyrai sako visos jos tokios.
46:42
Aš tada klausiu, sakau, tai kiek tų vyrų pažįsti moters, kiek skautų realiai pažįsti vyru nuo 20, 30 pakapstyti 50 skautų sakai visi.
Ne mieloji sakau tu į save ir savo gyvenimą traukia tam tikro tipo vyrus.
Ir tai priklauso nuo to labai dažnai nuo to, kokie yra tavo tavo giliau pasąmoniniai dalykai, kokias turi baimes.
47:06
Kiek tu turi nuoskaudų ant tėvo ant vyrų ant buvusio santykių?
Kokia pasta iš mamos iš mokymo programa elgtis su vyrais?
Ką tu esi patyrusi iki dabar išgyvenu santykius su vyrais.
Kokie tavo tikslai?
Motyvai iš santykių, ar tu nori tiktai nu kaip sakyt, erzinti ir ir gauti kažkokią naudą, ar ne ir toliau, kai rimčiau jau tu, tada ne tas nori, kad tas vyras vis siektų įtikinti įtiktų ir panašiai.
47:29
Tai va čia tokie kontekste ir ar tu nori rimtai giliau nerti, ar tu nori tiktai vat nu nieko rimto, tai čia visada suvokia mūsų mes nu kaip kompiuteris veikia, mane reikia žiūrėti ten tai, ko jo, ko aš noriu, kodėl aš noriu to arba ne, arba to, bet sakau, nereikia niekada.
47:45
Sakyti visi vyrai arba visos moterys.
Mes visų nepažįstam pasaulyje yra keli milijardai vyrų keli milijardai moterų, bet yra dėsningumai.
Kokį tipą aš traukiu, pasirenku nesąmonė.
Ir tas vat, aš ir kaip sakyti, ir gaunasi tai, jeigu aš nieko ten giliau, nesupratau nepasikeičiau, nesusitvarkiau.
48:02
Nu, tikėtina, išliks ant to paties grėblio.
Kartais net gal ir įvardint reiktų partneriui, ko ko tu tikiesi ir kokie tavo lūkesčiai?
Šneka galvoji va čia labai toks irgi svarbus momentas visiems ir vyrams, ir moterims.
Sakau, pažiūrėk, kieno balsas kalba, galvoj tavo čia toks iš metaforiškai biskio, ką tomai turit?
48:19
Minty nu, sakau, ką tu girdi mamos frazės močiutės frazės.
Būk atsargi.
Nepasitikėk vyrais mb valdyt turi.
Matei koks tavo tėvas buvo?
Pati viską turi.
Pati viską turi 3 aukštuosius baik, kad turėtum pinigų, nepasitikėk ir su baigsis aukštos tau bus jau 38.
48:40
Šitą dalyką aš labai dažnai girdžiu, dabar televizijoj.
Ypač kai liečiamos, yra skyrybų temos.
Nesenai man atrodo, aš kažkokią laidą žiūrėjau ir advokatė buvo ir ten visos moterys, jo vat reikia pačiai ir jos vienas kitą vienas kitą motyvuoja, kad vat mes turim viską pačios pasiekti viską pačios daryti.
49:00
Man nu nėra taip, kad aš čia būčiau labai prieš tai man labai žavi moteris, kurios yra gabios, pasiekia kažką tai gyvenime ir panašiai, bet man toksai jau bandymas užgožti tą visą vyriškumą.
Kartais atrodo tai ant ko t.
49:17
Tie santykiai bus pastatyti, jeigu vyras nebesijaus vyriškas, tai tada ir nereiktų skųstis, kad nėra vyriškų vyrų, nes kažkaip pačios bando iškelti save aukščiau vyro ir maždaug kad tas vyras net nereikalingas.
Tas labai jaučiasi.
49:34
Šiuolaikinės tendencijos irgi daro savo įtaką pasaulį turiu minty globalios.
Mus gi vienodina MO dievas mus sukūrė skirtingus.
Tai būtent, kad lygybė tai nėra, kad mes vienodi.
Ar ne tai va tas ir čia yra su tokia subtilūs niuansai, bet jie sluoksn u dedasi dedas ir finale turim tai, ką turim.
49:55
O, nes reikia suvokti, kad mes, kiekvieną visi esam skirtingi ir unikalūs.
Turime suvokti tą savo unikalumą, o ne mes lygūs.
Niekada vyras nebus lygus su moterim niekada moteris nebus lygi su vyru.
Traktorius negali būt lygus su buldozeriu, jie abudu technika yra nu, bet jie yra skirtingi ir tai reikia suprast tą su abipuse pagarba.
50:18
Ir tada toliau išmintinga būtų pasigilint, kas yra moteriškumas, jeigu aš.
Nu kaip siela gimiau moters kūne nu pasidomėti vertėtų, kaip mes instrukcija skaitom, kai nusiperkam ir įrengimą kažkokia ne tai visa tai yra instrukcijos, surašytos tik reikia pasiieškoti specialistų, mokytojų informacijos, kas yra tikras moteriškumas.
50:38
Kokia moteris nugali, tikėtina, jausis laiminga ar ne santykiai su vyru?
Tada, jeigu aš tau gilinosi viskas, okey, aš einu, aš mokausi, aš keičiuosi ir panašiai, kas yra tikras vyriškumas?
Nu ir tada nuo noro ne tai, kad pagyvenau 3 šių metų mėgdžiojo.
50:55
Nežinau, ten kažką dariau.
Klaidas perėmiau giminės moterų programas, dariau ten vyrų menkinimo.
Aš kalbu dabar iš moterų pusės būna ir atvirkščiai iš vyrų man nepasisekė ir eikit visi sio d ir ir atsiprašant, aš čia dabar vienas gyvensiu, bet vat pabaigiant vat sakykim tai iš patirties.
51:10
Vėlgi klientės.
Tomai sako vat analizuoja va tokie panašūs dalykai sako man taip kalbėjo ir fiziniai nepasitikėjo priedais.
Dažnai sako tomai, kas dabar nu sakau, man 32 aš esu vienas pinigų dafiga.
Gyvenu name, bet vakarais aš verkiu.
Ir man jau vyno matau, kad neužtenka, sako jau tą skausmą užpilt sako, tai vat per pažįstamus sužinojau, kad rimtai dirbi su priklausomybėmis.
51:33
Atėjau pas tave tvarkytis, o pas ją tas skausmas visa tai, sako vat kas.
Matosi išoriškas fasadas, aš stipri.
Pinigai darbas verslas sako aš vakarais verkiu.
Pereikim prie kitų baimių, šiek tiek nuo santykių ir tokių, sakyčiau, net kartais kišančių koją ir vienas iš jų yra baimė pasakyti ne ir žinai.
51:55
Aš pagalvojau, kad vaikystėje mes visi tokie esam drąsūs ar ne ten tėvai ką nors sako ne kieme ką nors pasako, ne, bet po to staiga kažkokiame etape mes pasidarom tokie bailiai ir dažnai sutinkame su dalykais, kur, pavyzdžiui, mes nenorime daryti, bet draugas pakvietė nu gerai, nu gerai nueisiu arba tenai.
52:15
Sėdi darbe, kažką rašai, ten prie kompo priėjo kolega ir kad nebūtų ne mandagiam, atsitraukė nuo savo darbo, kur buvo susikaupęs.
Nu ką ką norėjai tu ri lai ko nu, jeigu trumpam arba kažkas paskambino, nu gerai, taip ir visur mes stengiamės įtikti.
52:32
Kur vyksta ta tradicija, kad mes vaikystėj turim tą tokį tvirtą ne.
O staiga suaugę, mes pasidarome tokie jau geranoriški ir kartais net nesakydami to ne sau kenkiame ir labai dažnai iš tikrųjų.
Vadinasi, kažkur tikėtina gyvenimo raidoje.
52:50
Patirtis ar ne, nes vėlgi kalbu sakau, primenu mintys, emocijos, išgyventos, ką kalbėjau, ką dariau ir kokias išgyveno emocijas gali būti gyvenimo eigoj, kažkokia gal buvo kažkokie sukrėtimai, gal buvo kažkokia tai?
Konkrečiau, pavyzdžiui, kas galėtų būti kaip pavyzdžiai kas?
53:08
Tarkim žmogus prarado darbą, vienas kartą pasėdėjo be pinigų, šalia to dar skurdo baimė išsivystė pas jį ar ne?
Ir jis ateis kažkelinta darbovietę.
Ir būna tokia, aš vadinu, sakau, geriečiai.
Nu kabutėse geriečiai ne, jis atėjo dirba, dirba, dirba.
53:25
O kai čia iš serijos kiek kraujo kiek imsi, tiek tau kraus, tikėtina, ne tai jisai dirba dirba.
Nu tai, kaip ir analizuoja, sakau, tai aišku, ten ir pasitikėjimą savimi saipan nukentėjęs dažnai būna ir ta meilė sau sveika savigarba va, bet jis tada pasėdi, kas aš noriu būti geras.
53:41
Ir, kad tik neprarasčiau darbo, aš nesakau ne ką tu man ten užkrovė dar kad aš sėdėčiau iki 8 vietoj to darbas.
Tai baigėsi 6, ir aš tada už laikau tą savo, bet aš tada bijau sakyti ne, aš dirbu, kad būčiau geras.
Manęs ne atleistumėte, kad įtikčiau?
54:00
Baimė būti atstumtam baimė prarasti.
Rasti sakau aš tau baimę pradeda arba baimė skurdo baimė finale mes atsimename, atsiremia pamatinė baimė yra mirties baimė.
Nu gerai, bet jeigu, pavyzdžiui, draugai kviečia kažką tai į vakarėlį, o tu nenori į vakarėlį eiti ir sutinki tik dėl to, kad.
54:18
Po to nekvies nežinau nu.
Kaip pavyzdys, nu tai va, ką kiti pagalvos, kaip į mane reaguos?
Kokie būtų pirmi žingsniai?
Pradėti save ugdyti, sakyti ne.
Grįžti į tą tvirtą savivertės poziciją.
Aš taip sakykim, paprastai duodu įrankį ir jisai dirba su tuo įrankius per programą pasąmonę paaiškino, kad paskui reikia drąsinti save jau situacijai sakyti ne ir iš anksto nu ruoštis situacijai, kad ten sakytų nuo šiol mane nešk ne krauk darbų ten ar iš anksto galiu imtis iniciatyvą, tarkim, jeigu gyvenu rate žmonių, kur aš pažįstu, chebra pažįstu, nežinau įpročius, visa kita tikėti, aš galiu prognozuoti, kad mane kažkur penktadienį vėl kvies.
55:00
Kažkur o aš nenoriu.
Tai aš galiu ketvirtadienį paskambint pats ir sakyti klausyk nu, žinok, turiu savų planų, gero jums laiko ir čia iki.
Užbėgti įvykiams už.
Galiu, tai aš aš aš lyderė jų savo gyvenime.
Aš lyderė jau už miesto kontrolės atsakomybės ir kontrolės galima taip galima.
55:21
Tai vat vienas iš dalykų, bet sakau, čia reikia žmogui pradirbęs tuos gilesnius dalykus jam susivokti, kodėl jis save statydavo šitoj vietoj savo tą tikrą nu gilesnį troškimą norą vėl statydavo 2 7 poziciją, o pirmoje vietoje buvo kitų nuomonė apie jį.
Kodėl kitoj nuolat buvo pirmoj vietoj ką pagalvos, kad tik neatstumtų, gal kažkas pasišaipė būna tokių atvejų, kad, tarkim, pasišaipo pašiepia kieme nepriima žaisti irgi čia vat vėlgi tapsi kanai taip susidėlioja.
55:51
Tai tada pripažinkit, mane pastebėkit mane.
Ir galvoja, kad jeigu jau vienas kartą pakvietė į vakarėlį, tu atsisakysi nepripažins ir daugiau nebekvies.
O tu pats užsinorėjęs neišdrįsi paprašyt.
Chebra zdarov labas darysit tūsą penktadienį, tarkim, antradienį skambino galvojus, nusprendžiau, norėčiau vėl susitikti, pasiilgau pažįstam.
56:15
Darysit, jeigu darysit paskambint.
Nu prašyti irgi sudėtinga.
Siūlytis, kodėl tai vat vėlgi prašyt priimti pagalbą?
Čia yra savivertės momentai, yra nukrypimai tokie nu, bet vėlgi kas ta siūlytis?
Aš galiu paprašyt, kad jeigu darysit tūsą pakvieskit, nes aš tonu.
56:33
Gali gali tam žmogui atrodyti, kad toks aš atrodysiu desperatiškas, jog.
Vėlgi man svarbiau, kas jam atrodo kitų nuomone, nors išsakau savo nuomonę, aš niekam nelinkiu, bet sakau, ką planuojat.
Paskambinau ten nu kaip pavyzdys imkime, nežinau, turiu. 5 bičiulius ne jie susitikinėja kartu.
56:52
Mhm, aš pradėjau domėtis, tarkim, kažkokia kita sriti, man kas 2 savaitę išleidžiu kitur.
Ar ten moteris nauja, ten ar pomėgis kažkoks.
Nu chebra skambina davai varom sakau ne tai ką tu ne neprisijungsi, ne, ne aš galiu net nebūtina teisintis.
57:08
Vėlgi nereikia, nebūtina teisintis, aš žinai nepyk neteisiu, aš ten varau, ten ne tiesiog yra.
Gero jums laiko iš tokių sveikos pozicijos normaliai?
Geram laiko čiau čiau davai pasišnekėsim sekmadienį.
Kaip jums sekėsi, pasidalinsim, pažvelgsim ten telefonu, vėlgi pasiilgau.
57:24
Paskambinau sakau darysit būstus su prašau mane pakeist, norėčiau sudalyvaut, aš, tarkim, iš savo patirties galiu pasakyt, nėra pas mane čia kritinių ta šiuose dalykuose niuansų kažkokių, bet aš taip pat man apie save atėjo.
Toks suvokimas, pavyzdžiui, iš klasės susitikimui nu klasiokai yra mes jau ten seniai baigė mokyklą, aš nelaukiu niekada klasės sutikimo.
57:44
Aš pasiilgau kažkurio klasioko, aš paskambinau lietuvoj, lietuvoj, susitinkam dviese tryse, pabuvom, pavalgėme, pažaidėm, ten kažką jūsų ten ir viskas mm.
Teisingai.
Tai vat čia yra vėlgi.
Ugdyti sau savo meilę pagarbą savo sveiką vertę sau ir.
58:04
Išdrįsti tai išreikšti ir išsakyti savo norus troškimus.
Pajudėti žodžiu veiksmu linkiu linkiu realizacijos, bet tai sveikai laikyti pirmoj vietoj sveikai nieko ne neneigiant, ne, neįžeidžiant n.
Aš sakyčiau, netgi žmonės pamiršta, jog.
58:22
Gebėjimas išsakyti.
Tai kuo tu nori.
Net, jeigu tai imkime draugus ir pasakyti tvirtai, kad sorry chebra, aš būsiu su savo nauja mergina ir susitiksime su jumis kitą savaitgalį.
Tai netgi šis elgesys išaugtų pagarbą iš jų, kad tu gali tai pasakyti ir kad tu iš karto skirti laiką kitam kartui ir tu gali iš karto planuoti ne taip kažkaip tai m.
58:48
Aš net nežinau, jaučiu vidumi dabar, kad aš ne tokį žmogų labiau gerbčiau, kad jis geba tą pasakyt ir aiškiai įvardinti lūkesčius ne tai, kad pritarti nu gerai, gal ten susiskambinkime, nu pažiūrėkime.
Šitas va toksai, kur palieka ore kabėti ir kur tu nežinai, kur tu jau viduj supranti, kad žmogus jau tikrai nenori ir tu realiai jau net neplanuoji, bet jisai maždaug išsisuko iš situacijos ir aiškiai nepasakė, bet tu jau jam tokios pagarbos nejauti, kai pasako griežtą, ne, pavyzdžiui.
59:20
Pažiūrėkit, šitas labai toks akivaizdus gali būt dar pavyzdys, kame.
Kas pirma turėtų, atsiras šitoj vat nu dialogo situacijoje. 2 žmonės vienas kitam pasakė, aš atsisakau, aš ten.
Pirma supraskime pirma tas, kuris pasakė.
59:37
Pradeda gerbt save, tada jį kiti pradės gerai, o jeigu ir negerbs, jam bus sveikai vienodai.
Nes yra aukšta savybė.
Racionaliai minimaliai priklausys nuo kitų nuomonės apie save jam jinai nebus svarbesnė už tai, ką jis pats apie save galvoja, kad as tokia nu čia tokia sveika savivertė sveika savivoka.
59:58
Man rūpi mano interesai sveika.
Aš dabar susipažinau, kaip pavyzdys va tavo pasakytas su mergina nuo chebra draugai dabar bičiuliai daro tūsą viskas ok chebra nebūsiu tai, ką veiksi.
Nauja pažintis yra leisiu laiką su mergina.
Bet kai susitiksiu su jais, aš nepriimsiu apie merginą.
1:00:15
Čia vėlgi vyro pagarba moteriai.
Nepasakosiu kaip ten kas ten, kokia ten, ką daro klaidingo labai tarp kitko santykiuose moterys daro panelės merginos, apie draugėms pasakos.
Mamom pasako nu baisu tai sakau miegama pasikviesk dar.
Su žvake pastovio pastovėlio nereiks pasakot parodysi viską, bet čia yra vėlgi nepagarba.
1:00:35
Tada, tarkime, jeigu moteris mergina tarp atskleidžia intymius asmeniškus dalykus ir santykius su vyru, sutuoktiniu ar draugu draugėm apšneka ten.
Mamom ten būna paskui pusė giminės būna patarinėja ji.
Visos su savo klaidingo programa.
Taip.
1:00:51
Tai aš kai dirbu, jeigu toks situacija ateina, sakau, tai dabar dabar kraustysis iš miegamo.
Žinok, mieloji tu pradėsi galvoti savo galvą.
Nu vyrų tarpe, tai čia populiaru girtis labai ypač jaunimo tarpe.
Su kuo buvau ką, ką, su kuo miegojo ir taip toliau.
1:01:07
O kokios yra?
Tos sakyčiau, blogosios žodžio visą laiką tai pasekmės čia yra 2 pusės, vienas sakys, bet tai sakydamas taip viskam aš atveriu savo galimybes.
Aš gal mane kviečia į vakarėlį, aš nenoriu, bet jei pasakysiu taip, gal ten su kažkuo susipažinsiu, jeigu aš man darbe pasiūlys projektą, aš matau, kad aš.
1:01:30
Nespėju, bet galbūt tai man atneš naujų pažinčių ir aš uždirbsiu pinigų.
Vienas iš kokių priežasčių aš išsigryninu, tai yra visiškas perdegimas, kai tu savo energijos tiek visur skiri, kad po to tiesiog pats su savimi be susitvarkai ir tada prasideda problemos, kokios dar galėtų būti pasekmės to perdėto žodžio taip, kaip iš džimo kerio filmo, kuriam viskam, sakyk taip.
1:01:55
Filmas filmų viskas okey, bet gyvenimas yra gyvenimas ir aš taip čia atsakyčiau į šitą vat tokį dalyką tai.
Svarbu turėt sau savo tikslus.
Savo vertybes.
Nu savo suvokimą, įsivaizdavimą, kokį gyvenimą aš norėčiau gyvent?
1:02:15
Tada, kai aš ant šitų dalykų, atsispirsi, tada man bus nu.
Aš tada suvoksiu, kad nuėjęs į vakarėlį, tarkim, mane nu, bet aš turiu tikslą.
Tarkim nežinau, ten per metus numesti 10 kg sulieknėti.
Ir gal aš tą laiką galėčiau skirti kažkam iš tos serijos?
1:02:33
M.
Reikia leisti per savo tikslų vertybių, norų prizmę.
Nes apie taip, tai aš atsakyčiau paprastai nu.
Svarbu išmokti vidumi viskam sakyti taip.
Su vidine ramybe priimti tai, kas vyksta išorėje.
Emociniam lygmeny.
1:02:50
Kuo rečiau arba kuo trumpiau supykti, susi erzinti ir taip toliau tai viduj va tas yra terapija, yra tokia sąvoka vidumi priimti.
Vat išmokti vidumi, sakyti taip, tai reiškias aš emociškai išlieku ramus.
O išoriškai reikia būti adekvačiam, išoriškai žodžiais poelgiais reikia būti adekvačiam.
1:03:10
Ir čia vat dar galim paliesti tą tokį, kur ne kartą tu sakei ir įvardinai baimė, ką kiti pagalvos.
Šita baimė, aš nežinau.
Nu man tai iš karto peršasi čia aišku, ir tu sakysi, iš karto grįžtama į vaikystę.
1:03:27
Bet iš tikrųjų, bet bet.
Bet iš tikrųjų taip ir yra, nes nu, pavyzdžiui, ten tu kaip besi vaikas, tu kažką nori daryti tenai, kad ir kažką garsiau pasakai, ar ten juoktis tyliau, tyliau, ką kiti pagalvos nedaryk taip negalima, nes ką kiti pagalvos nu taip, tėvai, aš nežinau, aš čia tiesiog gali būti aukle ir ir tas suformuoja ir.
1:03:52
Man atrodo, kad net nežinau, ar aš teisingai galvoju, bet, tarkim, mūsų šalį tai ypatingai jaučiasi, nes mes esam tokie konservatyvūs, tylesni uždaresni.
Mes labai daug dalykų bijome daryti ar pasakyti garsiai, nes ir bandome įtikti abiem pusėm.
1:04:08
Nenorime aštriau pasakyti kažko, tai kažkokios pusės įskaudint, nes ką kiti.
Pagalvos abejoms sukurti konfliktą.
Bijom sukurti konfliktą kaip iš šitos baimės išeiti, kaip rasti būdus iš tos baimės išeiti, kad tapti laisvam vidumi ir pagaliau nebijoti būti savimi.
1:04:28
Dėsiu dar kas gali būt prie patirčių, tiesiog čia man atėjo aš, nes nu, kaip sakyt, dirbant su žmonėm tenka susidurti su panašiais dalykais.
Kitas pozicija pats paminėjai iš to nu pirmų kelių ten metukų keliolikos metų patirčių, ar ne?
Tai, tarkim, imkim kitą situaciją žmogus ten keturiasdešimties plius minus pats jį praeitį buvo verslas verslas bankrutavo.
1:04:53
Ir jis labai save graužė, kaltino save.
Ir save taip reagavo, kad į save nu aš kaip sakau, žargonu nukalė užkalė už kaltino.
Ir pas jį, tada irgi tas vat baimės sakyti ne ką kiti pagalvos.
Jis pats irgi išaugo ir paaštrėjo, nes jisai sau sau pats per šitą patirtį pasakė arba taip sureagavo į save.
1:05:14
Aš nesėkmingas, aš niekam tikęs.
Nevykėlis.
Tada spaudžiu.
Reiškias pas jį tam kontekste ką pasakojo pradžioj pas jį.
Jis yra turi ir ant savęs sukaupęs tų emocinių blokų, tų pykčio kaltės, nusivylimo, tos emocijos juos ant savęs ir jos kūne sėdi ir jisai va taip save nu kaip sakyt.
1:05:32
Gerai tu pastebėjai kaltė, nes jeigu mes kažką vaikystėje netgi ir čia, ir vaikystėj, jeigu kažką pati darydavom kitaip mus tėvai apkaltindavo, ar ten seneliai ar ten auklėtoja.
Mokytoja apkaltindavo, kad mes kitaip darom, nei kiti, tai ką kiti pagalvos taip kaltės jausmas.
1:05:49
Kalbėjimas žodis turi galią.
Žodis gali būti plunksna gali būti buvimo.
Va tai kalbėjimas, ką supraskim mus formuoja?
Mus formuoja auklėjimas ir aplinka.
Ir patirtis visos išgyvenimai ar ne?
1:06:05
Tai tai nebūtinai gali būti nuo mažų dienų tas vaikystės periodą gali būti ir vyresniam perėja gali būt santykiuose, tarkim, nu vat būna ateina vyrai, tarkim, prasigėręs vyras tai, ką jis girdėjo, tarkim, iš savo žmonos.
Alkoholikas taip, jog as tu niekam tikęs, kam aš už tavęs tekėjau tų žąsinas kaltinimai, pretenzijos, kaltinimai, pretenzijos, ką laką, laką, laką ir vyras.
1:06:28
Jeigu intravertas įsijautė į savim ir paskui jis vėlgi jis aišku, jisai atsakingas, bet jis gali neturėti supratimo tuo metu ir galios.
Aš čia, nei vienas pusės nekaltinu, bet tiesiog parodau dėsningumą dažną gan mūsų visuomenei.
Va tai tada vyras, jisai, ką jis galvoja.
Nu aš niekam tikęs.
1:06:44
Tada jis ir gėdą jaučia ir nedrįsta žodžio pasakyt.
Jis sėkmingesnis darysis, ar ne?
Niekada čia būna vyrų tokie, kurie irgi moteris rengia ir tu be manęs niekas tu be manęs nieko negali.
Prasme, aš kalbu dabar imu vienas pusę, bet ta prasme eismas yra dvipusis ir eina per moterų savivertę per kaltinimą ir taip toliau.
1:07:04
Ir ką tada tada tas žmogus užsiblokuoja savyje ir jisai nenori priimti jokių sprendimų nieko daryti dėl to, kad jisai galvoja, jog.
Taip, kaip sako šitas žmogus, yra gryna, tiesa ir visi taip galvoja.
Jisai.
Programuojasi vėlgi, kas aplink mus viskas vyksta mūsų programuoja.
1:07:23
Čia iš serijos, jeigu žmogus sakytų.
Asilas jis anksčiau ar vėliau pasakys į ką, ar ne tai vat, jeigu mums kažkas aplinkoj ilgai, reguliariai, ypač mums svarbios figūros reikšmingos figūros.
Kažką kartoja mes anksčiau ar vėliau, tikėtina, tuo patikėsime.
1:07:43
Nes mus tai veikia mus programuoja.
Žodis artimų žmonių aplinkos turi galią ir jeigu aš dar su tuo reakcija kaupiu emocija tam tikra išgyvenu neigiama.
Viskas pas žmogų gali susiformuoti viduj blokas, išreikšti save toliau.
1:07:59
Jeigu eisim, vėliau aš nevertas.
Aš niekam tikęs.
Baimė nu, kad kaž tada sieksiu, nes supranta, kai nori to siekti kažką tai sėkmingi, tai tu turi judėt.
O kai judi per mišką yra šakų ir panašiai, reikia nebijot nulaužtos užminta ar kažką tai nu turiu minty eit per į kliūčių nereikia bijot ne per galvas turiu minty ir tada pas žmogų, o tas iš to kaltinimo, menkinimo ir panašiai, irgi ta baimė formuojasi.
1:08:29
Tada žmogus jisai nu tai tiesiog bijo pasakyt, nebijo savo nuomonę išreikšti, jisai vengė ir šiaip.
Kažkas suklysti jis daryti be jos ne tai, kad suklysta aišku, darymo baimė yra suklydimo.
Tai, kokie būtų pirmi žingsniai ir metodai praktiniai kokį nors vėl kaip su tuo pasirinkimu.
1:08:51
Kaip su susidoroti su ta baimė, ką kiti pagalvos, kaip kaip išsilaisvinti?
Tai bent jau galima pradėt mintyse sau kartoti arba rašiau skaityt, kad nuo šiol aš esu visiškai abejingas žmonių nuomonė ir kalboms apie mane mano išvaizda mano elgesį ir panašiai.
1:09:07
Ir mano gyvenime ir mano santykiai.
DD sau nuo šiol aš esu visiškai abejingas.
Tam tamta.
Tasucu kt ir paskui pradėt, nu vėlgi anksčiau ar vėliau ateiti į tą patirtį.
Tai arba jeigu ten aš sakau, bijau pasakyti ne, ne, tai aš turiu susivokti, ko aš noriu, nu, tarkim, darbe, kaip analizavo mane.
1:09:28
Turėjau vakar netgi situaciją žmogus darbe kraują krovė ir paskui tą stresą kaupia kaupia, leidosi krautis ir į alkoholį andora mintis, jausmas.
Va tai toliau kitas dalykas apgalvoti situaciją, kurioj situacijoj aš save išlaikiau.
Ką reiškia, aš laikiau.
1:09:45
Laikiau atsisakyti.
M.
Kur norėjau, bet bet neatsisakiau.
Nu tarkim darbe dirbu kaip pavyzdys retas, jisai pavyzdys.
Darbe dirbu darbas iki 6 nurašo savo perdėto gerumo.
Tarkim, man ten, kokią 5 val. ateina bendradarbis ar vadas, ar kažkas sako, klausyk dar, reikia padaryt tą kažkokią ataskaitą gerai, jeigu tai vienas kartą mėnesį nieko tragiško, ne buvom visa kita.
1:10:11
Bet būna pas žmones, situacijas, kuriems krauna, krauna ir žiūri, ką sako, grįžau namo 9 pusę 9 ir tai 3 dienos savaitei 4 dienos savaitė.
Ir aukos pozicija mes šneka, kokie jie blogi, kaip jie nesupranta manęs?
Ką sau galvoja?
Sakau palauk tai tu sprendimą priimi.
1:10:28
Tai sakau, ką man čia dabar auditorija taip iš tokį mimi atsakymą duoda mintį.
Tai sakau, tai apgalvokite tą situaciją, pasižymėkite ir kitą kartą nu nepriimkit tos krūvio didesnio kalbėkit.
Ne viskas.
1:10:45
Iš esmės ku peržiūrėkite savo darbą, ką jis ten, koks ten bijot, kodėl sutinkat su tuo krūviu didesniu, ar jūs norit daugiau užsidirbt?
Tada kalbėkit apie atlyginimo kėlimą, dažniausiai tokioj situacijoj žmogus negauna daugiau, jisai tik kraunasi daugiau, nes čia vėlgi savivertė, nes nuo savivertės nuo pagarbos savigarbos sveikos savivertės priklauso, kiek aš pinigų drįstu paprašyti.
1:11:06
Jaučiuosi vertas gauti.
Ir gilesni dalykai okey.
Labai faini dirbt už tą pačią poziciją už 1200.
Kasininkė nu čia gal kas zino labai tikęs, bet tas pats žmogus su skirtingomis savivertė gali vienas dirbti už pusantro, 1000, kitas už 2 1200.
Prisistatė, jis sako, tai aš dirbčiau, man patinka šitas darbas, dabar jis mato, jaučia.
1:11:27
Kiek sako, nu vat nuo tiek norėčiau pradėt.
Aišku, jisai daro tą darbą.
O kitas į tą pačią poziciją atsisakyt nu bent pusantros.
Turėtumėt mokėti savivertės klausimą čia irgi savivertės klausimas labai retai.
Aišku, ten yra paskui kiti, nes ir su pinigais santykis, pasąmoninis yra išgyvenimai.
1:11:43
Nu vat, aš labai noriu šitą paliesti, nes mačiau tavo.
Vienas iš tokių yra specializacijų baimę.
Likti skurde ir baimė prarasti pinigus.
Likti be pinigų likti be pinigų, bet aš pasakysiu, galbūt plačiau dabartiniame kontekste ar ne?
1:12:01
Dabar, kas pas mus vat neseniai praėjo globaliame lygmeny.
Praėjo ribojimai.
Čia kovido turiu omeny ar tuos dalykus brolis irgi labai išaugo baimių daug.
Dabartiniu laiku išvis aš biškį aš ateisiu taip fragmentais.
1:12:18
Tokiais dabartiniu laiku išvis mus labai treniruoja gyvenimas.
Tvarkytis su savo baime.
Nes.
Mus gąsdina kuo.
Karu skurdu ligom nelaimėms taip toliau.
1:12:36
Čia yra mūsų labai puiki treniruotė.
Aš sakau, kaip šeimininko pozicijos, ar ne?
Įsijungiam teliką ne kas ten informaciją, paskaitykim žinias.
Geriau nesijunkite liko.
Aš teliko 13 metų nei vienas neturiu ne tai, kad nežiūriu.
Neturiu nei vienas seniai supratau tai, kai jau į tą tikrą psichologiją gilinausi tesupratau, kad kad iš mass medijos 80 % eina specialiai negatyvas.
1:13:02
Bet būtinai įjunkite youtube ir žiūrėkite šituos podcast.
Klubas yra super, yra gera informacija.
Laidos gero švietėjiškos yra super.
Aš kalbu apie mass media tai vat, aš sutinku, aš pats tai seniai išanalizavęs, supratęs, esu ne supraskim čia labai paprasta.
Bet iš vėlgi pozicijos aš kalbu dabar su tavim bendrauju iš pozicijos, kad tai, ką žmonės išgirs, kad jų gerėtų gyvenimo kokybė, kad jie kažką pasiimtų ir pradėtų suprasti, kad jie darytųsi laimingesni.
1:13:29
Bet motyvas, kad gerėtų žmonių psichinę ir fizinę sveikatą ir kad jie darytųsi laimingesni, mano iš dūšios motyvas, kad bent kažką supratę, gal domėsis gilinsis kažkur ieškom tai va toks ne pas visus tokie patys motyvai.
Va tai aš iš to sakau, kad, sakykim matai visa mass media jinai krauna baimes, o žmonės, žiūrėdami visus tuos vaizdus klausydami namuose, turi po kelis šituos ekranus.
1:13:53
Tai jie irgi krauna.
Šiuo metu lygioj vietoj, kai realybėje nieko tokio nevyksta, bet ką jie daro, jie leidžiasi patys.
Aš kalbu iš pirmo asmenų iš šeimininko pozicijos, kad priimtų atsakomybę už savo sprendimą, sako kiti sako, nu, nu, tai žiūrėk, rodo palaukti, kas nusipirko, kas įsijungia geriau prie kompo sakau, prijunko, žiūrėk, geras laidas.
1:14:14
Turėsi didelį monitorių.
M.
Va tai tau sakau sutinka ir kaina krūva pasiteisina, o ką veik gyvent?
Sakau pradėk.
Kelk minkštąją nuo sofos eik pasportuot eik eik su žmona į kiną santykiai įvedinėti.
Ten kažkokį vyras, moteris ar ne ne tik ten žiūrėt krepšinį su alaus bokalais ir įsivaizduot.
1:14:33
Sportininkam kam ta baimė keliama.
Jeigu pasakai, kad vat tas viskas yra ta baimė, tokia keliama dėl valdymo.
Silpninant.
Nu vat įsivaizduok logiškai nu vat, jeigu aš būčiau koks nors piktų ketinimų žmogus ir aš norėčiau kitą žmogų susilpninti.
1:14:55
Taip.
Ką aš daryčiau su juo aš kalbu dabar aš apsimetu tik tai, kad būčiau, ką aš daryčiau su juo.
Aš pirmiausia pradėčiau grasinti ir gąsdinti ant jo agresyviai kažkaip važiuot.
Arba kalbėt.
Padėsiu tave, ten priduosiu kažką dar.
1:15:13
Arba.
Logiška logiška.
Kitas bandymas yra manipuliuoti.
Per kaltę.
Aš priversiu pasiųsti kaltu.
Mhm.
Jeigu kitas pasijus kaltas.
1:15:31
Jeigu jis taip sureaguos, jisai tada padarys save silpnu, mano akivaizdu.
Jis tada norės išpirkti kaltę, būti man patogus, jausis skolingas psichologine prasme.
Čia santykiuose labai dažnai vyksta šitas žodžiai, pretenzijos, kaltinimai ir panašiai.
1:15:47
Baimė, aišku, logiška.
Ir kita dar manipuliacija per gailestį.
Pagailėkit.
Banko toli.
Kažkur vargstančių kažkur dar kažko pagailėkit ir panašiai, ir taip toliau.
Arba manęs pagailėk ten duok man štuką.
1:16:04
Eurų kaip pavyzdys nieks manęs nemyli.
O ką tu darai pats balsas?
Nu ką daryt reikia nieko negali daryt.
Tai vat baimė kaltė gailestis 3 sluoksniai, klasikinės manipuliacijos tiek globalia prasme, tiek santykiuose, tiek.
Tiek tiek, tiek nu sakau, vertime tai va čia ta nu iš tos pusės aš sakau iš šeimininko pozicijos žmonėm kalbu, sakau, supraskit geriau per tai tai supratus nieko nekaltinti, o treniruot save.
1:16:31
Save mes būsime drąsesni, sveikesni stipresni ir panašiai, nes ką duoda tos baimės, kaip mes jas iš aplinkos nuolat kraunam.
Mes programuoja mes matome vaizdus sprogo nužudė, pabrango, susirgo numirė.
Vaizdas ir garsas labai brignoles į pasąmonę žmogaus.
1:16:49
Tada visa tai atsinešė namo taip į santykį, o.
Tos visos paprastos problemos iš karto yra hiperbolizuoja mos tam visam fone taip.
Aš labiau pasitikintis savo savimi.
1:17:05
Esu drąsesnė, stipresnis, ne didesnis pažeidžiamesnis.
Aišku, o jeigu dar sėdi vat, vėlgi liečiant intoksikacija į alkoholį, taigi sėdi ten alkoholinė programa.
Jinai sako, jeigu tu stresuoji, puikia į kal atsigerk ir vyras vartodamas, kuris daro save daržoves.
1:17:21
Santykiuose košė ar ne po alkoholiu po visom po marihuaną poten visais priklausomybė yra pergyvenimai, apie kuriuos nešneka.
Grįžtant prie pinigų, tad prie pinigų tie patys pinigai.
Žiūrėk, aš neseniai paminėjau ribojimus.
Pats gi gyveni ne pirmą dieną ribojimų laiką praėjusias kas tuo metu opinija.
1:17:39
Aplinkoj buvo su pinigais, bus darbo nebus viskas apie pinigus.
Krizė buvo 2, 8 labai skaudi.
Krizė buvo 8.
Aš tau, kaip minėjau, apie tą pasąmonės veikimą įsimena pinigai yra energija.
Tiesiog, kad suprast trumpai ne žmonėms, o tai.
Pinigai yra energija.
1:17:56
Mūsų visatoje reikalinga mums energija ir su ta energija su pinigais mūsų pasąmonė irgi įsimena išgyvenimus visus emocinius.
Tiek saugumą, tiek laimę, tiek džiaugsmą, tiek baimė, tiek netektis, tiek konfliktus per pinigus, tiek va bankrotas, taigi yra kas tai yra.
1:18:12
Viskas apie pinigus iš esmės ar ne?
Tai su pinigais žmogus išgyvena baimę, nusivylimą, įtampą, pyktį.
Kitą kartą pasukant savęs va, ką minėjau, aš lūzeris, aš niekam tikęs, aš ten nieko vertas, ar ne?
Tai va čia jau yra išgyventi etapai.
Kas pas tave gali būti, jeigu buvo kažkokia tai asmeniniame gyvenime ar realiam gyvenime, ar nuo to, kas vyko globalia prasme aplinkoj?
1:18:33
Vėlgi ar ne kalbu nerimo sukėlė kažkokios baimės, o kas bus tai tada, kas gaunasi realybėje?
Kaip pats gražiai sakai, realybėj vandens yra.
O vat po tokių išgyvenimų, o jeigu baigsis?
O ten darbą 5 5 bačkos vandens stovi.
1:18:48
Žinau, kad niekada, bet va tą įsivaizduojamą baimę, kaip aš minėjau pradžioje.
Tada aš pradedu įsivaizduot fantazijos, o jeigu baigsis?
Čia tas vėlgi reikia žiūrėt išgyvenimus į pinigus, ką aš emociškai esu sukrėtimo pajutęs kažkokį čia aišku ir tėvų šeimos modelis.
1:19:07
Bet jeigu šeimos modeliai, ne faktas, ten galim būna vat verslininkus, tenka konsultuoti, ateina, sako pas mane skurdas šeimoje buvo ir istorijų yra sėkmingų gi ne vienas, ne kur žmonės šeimoje skurde gyvenusi sako ne, aš taip nekenčiu, kaip tėvai, jisai bam bam bam ir pasiekė.
O pas kitą gali būti perimta ten tėvo programa į pinigus kažkokią, ką jis girdėjo, matė, ar mamos ar neva tas šeimos.
1:19:27
Visas modelis čia yra gilūs pasąmoniniai ryšiai, gilūs pasąmoninio.
Daug gali būti.
Priežasčių šeima yra sistema.
Bet kai pradedi žiūrėt, čia yra tokia biškį platesnė traktavimas šeima giminė yra sistema, ten yra ryšiai visur.
Aš dabar, kai tavęs klausau vis šitas porą valandų, aš dabar galvoju ta prasme.
1:19:46
Kokią atsakomybę turi tėvai?
Kokią didžiulę atsakomybę turi tėvai, augindami savo vaikus.
Prasme visas realiai baimes ir problemas.
Galime arba instaliuoti arba jų ne instaliuoti, ir tai yra taip.
1:20:05
Glaudžiai susiję su tėvų auklėjimu, o tai, kaip va dabar, pavyzdžiui, kai mes gyvename.
Tų telefonų socialinės medijos laikais, kuomet tėvai nu realiai tu matai kaip wat valgo, valgo prie vienas stalo vaikui pastatė planšetę ir tėvai patys telefonuose.
1:20:24
Ar ne vaikas planšetei sėdi valgo tėvai telefonuose sėdi namie, visi prie telefonų telkia vaikas pats su savimi žaidžia tos komunikacijos nėra.
Tai jeigu mes esam su tokiom baimėm užaugę, kur vis tiek aš tai prisimenu, kaip su manim tėtis lego žaidė ir vis tiek skyrė to laiko mes kieme su draugais žaisdavom dabar to dėmesio tėvai.
1:20:44
Dar mažiau skiria, negu mums skiria.
Kokie tada kokias baimes tie vaikai turės po 10, 20 ar 30 metų?
Kur kokios yra tendencijos?
Aš dar papildysiu tavo biškį.
Šitą mintį, kur jie save išlaikys išvis laikys.
1:21:01
Nu čia jau kita tema.
Tai, bet atsakant, taip labai teisingas pastebėjimas, bet čia yra šita šita dalis.
Jinai turi kelias puses.
Pirma svarbu, mano nuomone, suprasti, kad šitas gyvenimas jis yra tam mums duotas, kad mes mokytumėmės, keistume.
1:21:18
Mes prisiimu atsakomybę taip.
Padariau kažką problemą susikūriau stresas keičiuosi, ieškau mokytojų specialistų išminties šitas buvimas mūsų šiuose kūnuose šitoj žemėj.
Mano nuomone, jisai yra kaip mums, kaip mokykla, kad mes išmoktume džiaugtis tiesiog kaip foto be kvaišalų.
1:21:38
Džiaugiuosi savim žmona vaikais.
Čia turbūt aukščiausias levelis.
Nu jo tai aš sakau, siekiamybė ne tai, tarkim, vadinkime toliau, tai kitas momentas.
Reikia suprasti, kad jeigu mus tėvai visus idealiai išauklėtų.
Tas labai mažai, tikėtina, šitoje planetoje, kur mes čia gimsta m.
1:21:57
Tai mums nebūtų kur augti, o mes augom tik per kančią.
Čia yra toks variklis.
Vėlgi žmonės mes augame, keičiamės, tobulėjam tik tada, kai prisikuriame patys kančios anemun na jau.
Padėkit tada ieškom kažkur skaitom gilinamės už brendama kažkokio išmintingo mokytojo ane, kuris duoda, kaip sakyt, padeda rezultatą pasiekti ir turėti ilgai.
1:22:21
Tai va tai šitas mechanizmas yra tai iš vienas pusės.
Tėvai mums yra tokie, kokie turi būt tam, kad mes išmoktume iš jų ir ne tik gyvenimo dovaną gautume, kas yra svarbiausia vertingiausias dalykas, mes gyvybė.
1:22:37
Gal tai mūsų bilietas į pasaulį?
O bet, kad mes iš jų iš jų ir gaunam kažką, okey ir kažko ne da.
Gaunam, kad mes su tais dalykais suvokia, tai čia išmintingai gyvendami.
Man nedavė, bet man reiškia, reikėjo neda gauti kažko.
Kad aš čia šitam gyvenime toliau išmokčiau ir pasipildyt čiau.
1:22:56
Tu tomai nori pasakyt, kad gal ne dabar yra geriau, nes vaikai tada negaudami to tokio artimo dėmesio iš tėvų užpildydami tą dėmesį technologijom, būdami vienas ir taip toliau, jie atvirkščiai dar labiau tobulės.
1:23:15
Aš matau tendencijas, nu vaikų aš daug nepažįstu paauglių žinai, bet ką aš matau, o kiek su jais tenka susipažinti?
Jie tokie yra kitokie, tokia protinga yra labai.
Pagaulus tokie pasižiūrėk mūsų jaunimas.
Jo tai aš, kai save prisimenu liuks, aš toks nežinau, ar buvo yra mes tos kartos, bet tai čia yra supranti vienas dalykas.
1:23:35
Aišku, jie tegu ten žiūri, visa kita stebi.
Toks laikas yra, kaip sakyt, planšečių telefonų laikas veikia asmeninis pavyzdys.
Pirmiausia ir ko reikia vaikam vaikam reikia jaustis mylimiems.
Dėmesio.
1:23:50
Ne lepinami o mylimiems tai va tą tą meilę galima vienas iš būdų galima vaikams duoti būnant su juo.
Čia ir dabar, o kas ten vyks būnant su juo?
Čia ir dabar jau yra momento klausimas.
1:24:06
Ar mes laivais žaisim ar mes eisim pasivaikščiot taip ir čia tas labai svarbu.
Nuo pat nuo pat mažų dienų.
Aš suprantu, kad tai sudėtinga įgyvendinti, bet kalbu, jeigu jau kalbėt apie idealų situaciją, ko reikėtų, tai vat girdi, klauso tėvai, mamos.
Tai tai, kaip aš sakau, nu, vėlgi, jeigu teisingiau auklėt vaikus, tai savo pats save peržiūrėt.
1:24:24
Kokį pavyzdį rodau toliau tie pačios.
Vėlgi, jeigu aš per daug skiriu laiko visiems šitiems įrenginiams, tai man neliks laiko kam būti su vaikais bendrauti.
Jeigu aš aš net aš nežiūrėjau internete yra pavyzdys, kuomet vienas vyrukas filmuoja video medžiagą, kaip jo vaikas elgiasi, kuomet jisai sėdi telefone ir tuo metu žaidžia su vaiku ir yra keli pavyzdžiai.
1:24:48
Jisai nešasi vaiką ant rankos.
Ir vienas rankoje telefonas kitoje rankoje vaikas ir vienas video.
Jisai yra telefone ir tada vaikas stebi, ką jis ten telefone veikia ir tie žiūri į tėvą, į telefoną į telefoną ir supranta, kad telefonas yra svarbiau negu bendravimui.
1:25:05
Kitam video lygiai taip pat nešasi vaiką, bet su juo juokiasi ir vaikas žaismingas su nuotaika, jų akis į apsikabines.
Ten kažką šneka.
Tada kitas kadras, kai vaikas žaidžia kaladėlėmis, lego, man atrodo ir toksai nu paniuręs viską, bet tas kaladėles dėlioja kažką ten pasižiūri į tėvą, o tėvas telefone ir tą patį veikia.
1:25:26
Jau tada jie abu žaidžia.
Vėlgi vaikas triukšmauja, deja, ta prasme tuo juoku, šypsosi, kiek tėvo tiesiog dėmesys suteikia teigiamų emocijų vaikui vietoj to, kad jisai sėdėtų telefone.
Palyginimas tiesiog buvo paprastas, buitiškas ir ką vaikas mato, ar ne?
1:25:44
Tai reiškia, telefonas yra kur kas svarbiau negu mūsų bendravimas.
Ir šitą gi instaliuoji tada į sistemą į savo galvą ir ateitį, kai jisai bus santykiuose ir sėdės su savo mergina.
Ar būsima žmona ant sofos, tai jisai sėdės telefone ir galvos, kad čia svarbiau negu bendraut kartu.
1:26:05
Ir jis net neiš treniruos savo bendravimo raumens m, nes jo netreniruos.
Ai nu tai ir paauglystėje tas pats kartosiu.
Tačiau viskas kompas ant pilvą, planšetę ir.
Mhm, taip tiesiog galim čia yra išmokimui buvau.
1:26:21
Eik tu sau tai čia viskas nuo taip anksti.
Labai geri genialiai nupasakojo šitą pavyzdį supranti vat kas yra tas tas buvimas.
Tai yra dėmesio skyrimas čia ir dabar.
Aš vienas metu vat, kaip mes dabar šnekamės dėmesį skiriame vienas kitam.
Tu nelaikai rankoje nu pasiimi tavo darbas toks aš suprantu, bet aš, kaip pavyzdį sakau, jeigu aš čia turėčiau telefoną ir žiūrėčiau telefoną, ir ha nu, jo gerai palauk ką sakei man supranti.
1:26:45
Visai ne tai tu kalbėk kalbėk, aš viską girdžiu palauk.
Biški čia paskaitysiu tuoj tai vat čia jau yra tada aš, kaip sakyt, aš neskiriu dėmesio, aš nesu čia, aš neskiriu energijos ir kas nu kas iš to, kad tėvai nu ta prasme?
Tėvas su vaiku yra vienas namuose, bet jis ne su juo.
1:27:03
Tai va čia tau labai geras pavyzdys.
Tai tas čia yra pamatiniai dalykai.
Nuo to labai daug kas priklauso, kiek vaikas augdamas gauna tos tikro tėviškos meilės dėmesio buvimo kartu va tas tikras buvimas.
Ir kiek iš mamos, gauna meilės ir buvimą kartu net orų ne tik ten rūpesčiai, kai vaikų rūpinasi, dažnai gali to nejaus, bet kiek pabūnant tas vat santykis visa kita laiko leidimas.
1:27:22
O gėdinga turėt baimės, nes daug kas daug kas labai gėdinasi savo baimę.
Šitam pasauly yra viskas ir nemanykim, kad ir kaip mums atrodo sėkmingi žmonės, kurie ten pas jį kažkokie neturi baimių irgi tam tikrų baimių turi, bet aš nu mano patirtis, sako mano darbo su savim su klientais patirtis sako aš iš savo baimių susitvarkęs ne vienas esu tai čia gi realus žmogus, o gimiau čia mokytis klysti ir mokytis.
1:27:47
Ar jau daug kur praktikas, aš daug kur mokau kitus, aš pats gyvenu jau seniai, taip ir žinau tą skonį, tą jausmą ir jis susitvarkęs, esu aš nesu teoretikas, man patinka praktika, žmonės tada kur?
Va tai nes aš kai vat savo laiku turėjau ten save tvarkiausi, tai ieškojau mokytojo, tai aš klausdavau, ką tu esi patyręs praėjęs.
1:28:06
Ką baigęs, ką patyręs ir praeis?
Kokį turistą, ką tu išgyvenai, ką tu pakeitei savo?
Patirtis yra kas kita.
Kai kada jo reikia viską, kad visai ne grybaut, o žmogus žinai, bet bet tą ką tu per save praleidai išgyvenai.
Ir jeigu tu tikrai turi išmintingą gerą rezultatą, tai yra tavo žmonės, tai jaučia.
1:28:25
Tu kalbi ir eina iš tavęs, jaučia, jaučia žmonės tave ar tu kalbi, nes tu skaitei protingą knygą ir kalbi, o gyveni biškį į kairę ar dešinę, ar ne?
Ar tu gyveni taip, kaip sakai ir sakai, ateikit va žinau čia tai buvau toj situacijoj čia reikia tą padaryti ir praeis.
Tai apie baimių turi nu baimė, nereikia bijoti ir gėdytis, tik reikia suprast, kad.
1:28:47
Pamatinė baimė yra mirties baimė.
Ta pamatinė.
Kai supranti, kad tu nesi kūnas.
Siela, kuri niekada neišnyks.
Tada gal čia aš tokia užmetu biškį užuomazga ne tada.
Daug, bet čia jau wow.
1:29:03
Kitaip žiūrėt, nes visos baimės juos veda, jeigu mes va tą, ką vardinį tą stumsime, tą tą tą tą mes atsiimsim baimė numirti baimė numirti aš išnyksiu.
Aš niekada neišnyks.
Jei tu neišnyksta čia, bet čia jau atskira tema.
Čia reikia gilintis, kas aš esu, kad aš nesu kaulų ir mėsos rinkinys ir panašiai tai vat čia pamatas yra.
1:29:23
Jeigu ten mes tai, tada jeigu vat tą suvoki jau dalis dalykų, jie taip visai kitaip.
Mhm, aš kartais pats vat nu, gal kažkam bus naudinga pats savo gyvenime taikau.
Bet čia aišku, čia žiūrint koks aspektas, kokia situacija, kitą kartą vyksta kažkokia tokia atrodo nuo realybės valandų.
1:29:39
Taip žostkai neatitinka lūkesčio, žinai įsivaizdavimo.
Taip atsitraukia iš šono, pažiūri savo gyvenimą.
Jaukiau ramiau, pažiūrėk, ką tu ten pisa nugyvenai pem 2 jau man nu kiek čia dar liko nu dv 2 ten kažką, kad čia parintis.
1:29:57
Lengviau nu tas laikas praeis tai ką čia pra drebėsi visą laiką.
Ne nu vien kartais toks suvokimas gali padėti.
Supranti, kad.
Labai gera.
Šono būna aš tai vadinu su minimu su massacre, n taigi čia tik akimirka.
Labai geras.
Ir, kas čia čia tas konfliktas menamas tu tik kuri konfliktą?
1:30:16
Lengviau viskas baigsis visas šitas mūsų būtis jinai kažkada baigsis.
Tai mes to nepakeisim, bet mes, ką apie ką šiandien ir kalbėjom vienas kitam 3 kontekste mes galim ir nemaža dalim labai įtakoti, kaip mes gyvename, kaip mes jaučiamės.
Čia a prisiimti atsakomybę norėti keistis, jeigu nežinau pats, o neprivalau visko žinoti, pats pats atsirinkti, kas man gali tame padėti.
1:30:39
Ir nebijoti to.
Ir nebijoti mokytis.
Nes keitimasis yra mokymas čia aš tai sakau, pas jus čia chebra čia yra gyvenimo mokykla.
O kas yra sako tomai, mokytojai, mokytojai.
Sakau, tau gali būt tavo žmona, tavo sūnus.
Jeigu tu į tai, kur tau skauda santykį?
1:30:58
Žiūrėsi išmintingai, kad tai yra tavo darbo su savim apimtis.
Ne darbo su juo auka agresorius, sako va jis kaltas ar ne?
Nežinau žmona valdžia kalta, bet jeigu tu tiek, kiek tau gyvenime skauda, o skauda nuo emocijų mūsų dažniausiai?
Nekalbu apie fizinį smurtą tą iš eliminuoja, bet mums skauda.
1:31:17
Dažniausiai nuo mūsų pačių, juntamų neigiamų emocijų, kaip mūsų reakcijų.
Jį realybė, kuri neatitiko lūkesčių.
Hmm.
Tai, jeigu toks žmonių aplinka, žmonės pradės žiūrėti kaip į mokytojus, ko mane moko šitą situaciją, ko mane moko, tą, ką aš galiu kur susitvarkyt.
Nu ir tada ir žiūriu, tada tai reikia man su savim, bet neskauda tai man.
1:31:36
O ne jisai ar jinai kalta nu pas žmones paklausyk, tai žinai, tai kaltas, kas ten karas putinas?
Pandemija žmona vaikai, tėvai, darbdavys, pinigų nėra ir panašiai.
Nu tai, ką jis taip transliuodamas šneka.
Žodžiu, atsakomybę nusimeta, žinai va, čia mes taip reziumuojant ar ne, mes sakykim, nu su si suvokiam, aš esu, atsiradau šitą pasaulį tam tikram laikotarpiui tas laikas mano čia baigsis, mes to neišvengsime.
1:32:03
Su tuo reikia tiesiog sąmoningai susitaikyti tada į, kur galiu atsisukti.
Kaip aš šitą turimą laiką leisiu.
Labai tu man vienas metu pa labai gražiai pasakei.
Visų tikslas yra nugyventi laimingą ir džiaugsmingą gyvenimą.
Troškimas dūšios yra.
1:32:19
Vau.
Tomai ačiū aš turbūt galėčiau dar nebaigti, bet matyt, šiandienai užteks ir ačiū tau labai, jog apsilankei mes tikrai sukursime 2 laidą apie priklausomybes, nes žinau, kad tu irgi esi čia specialistas yra tikrai tame turi daug patirties, bet tai bus atskiras epizodas, kur irgi bus labai platus ir įdomus, o matysime, ar tam poreikis yra pagal tai, kiek žmonių mus pasieks po šito video, nes jūs brangieji tik 70 % ne atsiprašau. 30 % jūsų žiūrinčių sekant musso 70 net ir daugiau.
1:32:57
Šiek tiek nesekate tai parašau paspauskite s apskritai mygtuką parašykite bent jau komentarą ir palikite širdutę, kas padės mums augti ir, aišku, nepamirškite kiekvieną sekmadienį 7 val.
Įsijungti mūsų kanalą ir žiūrėti naują epizodą.
Ačiū ir iki.
1:33:12
Dėkui.