93% mūsų bendravimo susidaro iš kūno kalbos ir tono, tik 7% yra verbalinė komunikacija. Laidoje kalbame apie kūno kalbos paslaptis, konkrečius atvejus, pavyzdžius ir įspėjimus į ką turėtume atkreipti dėmesį bendraudami su kitais.
00:00:00 Pradžia.
00:01:12 Blogas žinučių ir postų interpretavimas.
00:02:43 Kūno kalbos prasmė mūsų gyvenime.
00:06:02 Kūno kalbos skaitymo išmokimas.
00:08:59 Mikroimpulsų pavyzdžiai.
00:16:58 Kaip atpažinti rodomą simpatiją.
00:20:08 Atstumiantys mikroimpulsai.
00:25:16 Kaip suprasti ar klientas ruošiasi pirkti?
00:29:56 Kaip atpažinti paslaptis, melą, išdavystę?
00:35:49 Žmonių intensijų mikroimpulsai.
00:41:22 Atstumo laikymasis.
00:42:48 Pasimatymai, pirmas įspūdis, apranga.
00:50:00 Rankų padėtys.
00:54:06 Svečių užsibuvimas/noras, kad pabūtų ilgiau.
00:56:12 Kojų padėtys.
00:57:38 Lūpų gestai.
00:58:36 Saugus atstumas.
01:00:42 Kaip suprasti ar esi laukiamas? Sėdėjimas prie stalo.
01:04:48 Gestai parodantys didelį artumą.
Laidos pokalbis
0:00
F vienas iš daktarų arba jam savo tyrimuose, yra mane nustebinęs, nes aš besiruošiant laidai tikrai nemažai visko perskaičiau ir jisai atrado, jog 7 % mūsų komunikacijos yra tiktai pasakyti.
0:16
Žodžiai 38 % yra taip balso tembras ir 55 % vizualiniai dalykai.
Tai reiškia statistiškai mes.
Suprantame mes galime perteikti žinutę 90 93 % savo kūno visa kalba balso tembru, o tik 7 % sudaro tai, ką mes sakome.
0:44
Kiek mes blogai interpretuojame žinutes susirašinėjimuose, socialiniai medijoj tuos visus postus, kuriuos matome.
Santykių pradžioje susirašinėjimas su partneriu ar partnere tinderio susirašinėjimuose, jeigu tai tik yra 7 %.
1:05
Pasakysiu taip, išties mes skaitom žinutę taip.
Kokios esam nuotaikos tą dieną vienareikšmiškai.
Žinai pasakysiu tokį vienas anekdotą, nežinau, kiek jis čia tinkamas, bet galima pasakyti žodžiu, vienas toksai, na.
Alkoholikas, pavadinkim eina į kaimo krautuvėlę.
1:24
Eina ir ten ant durų parašyta alaus nėra visų susinervino piktas, kaip jie čia galėjo čia parašyti, tai negalėjo kažkaip gražiai parašyt, kad alaus nėra.
Ta prasme tokios nuotaikos, kokios mes esam taip ir perskaitom.
1:39
Dėl ko yra tokia rekomendacija prieš rašant ypatingai pasipiktinus dėl kažko žinutė apie 3 kartus kambarį arba išgerk arbatos ir tada sėsk ir parašyk ir interpretuoja.
Mes aš vadinkim turbūt pasakyčiau taip socialinėj erdvėj emocijas ir tai būtent perteikia mūsų norą sušvelninti arba paaštrinti tą žinutę komunikacinę, bet iš esmės tai ypatingai dabartinis jaunimas, jie nebenori kalbėti.
2:07
Jie viską rašo viską rašo, rašo jie kalbėti vengia išvis.
Aš vis tiek tada noriu įsigilinti į tą kūno kalbos prasmę mūsų bendravime.
Jeigu 7 % yra tiktai pasakyti žodžiai, nu tai ką mes parašom arba pasako va.
Dabar aš kalbu 7 %, bet jeigu be šitų gestikuliacija, demono emocijų.
2:28
Visa tai dar 93 %.
Tai jeigu žmogus to nenaudoja.
Kitam tai yra sunkiau priimti informaciją, kokioje kaip mes nukenčiame nuo to, ar atvirkščiai tai neturi jokios įtakos mūsų bendravimui.
Ar tai daro žalingą įtaką ateičiai ir, pavyzdžiui, kažkokia darys įtaką bandant susirasti tinkamą partnerį, bandant susirasti tinkamą darbą, galbūt sprendžiant konfliktus ir panašiai.
2:55
Aš dar nuo kito galo, tada pasakyčiau.
Prieš 100 metų žmonės gyveno vienkiemiuose ir dar daugiau metų atgal.
Tie žmonės net neturėjo tokio įpročio, kaip susitikus apsikabinti, kas yra dabar?
Nu sakykim mano amžiuje, kai aš buvau tokia jauna, kai mano dukra paauglė ten ir taip toliau, mes niekada ne apsikabinom.
3:18
Dabar jie komunikacijoje kaip tik apsikabina, lygtai to artumo reikia ne, o tai senoviniais laikais.
Žmonės, susitikę net rankos nepaduoda, jie mojuodavo viens kitam ir ta verbalinė kalba jinai buvo gerokai išraiškingesnė, nes reikėjo mažiau žodžių, daugiau daugiau tos pačios kūno kalbos.
3:34
Tai dabar viskas keičiasi, iš esmės keičiasi ir aš manau, kad tie, kurie susirašinėja vatais emocijas ir visa kita tokiu būdu perteikia emociją.
Nenaudodami nei tembro balso nei kalbos pakeitimų, nes vis tiek tai yra 38 % yra mūsų balso tembras.
3:51
Tai, kai mes, kaip mes pateikiame tą informaciją, OO, jau tas jau apie kūno kalbą, gestikuliaciją, tai bendrai paėmus taip, kuo toliau iš to bus, sunku suprasti, bet kaip bebūtų kūno kalba, tai yra mūsų nerviniai impulsai ateina iš smegenų.
4:07
Tai yra ne sugalvota ir neišmokta, ir kuo tai pagrįsta labai paprastu dalyku, bet aš su plačiau tau dabar ateičiau ir taip staigiai.
Su plačiau prieš akis automatiškai ką padarytum dėl to, jeigu aš tave išgąsdinau, tu irgi taip keltu yra mūsų nerviniai impulsai, kurie ateina ne tai lygiai taip pat kiekviena kūno kalbos gestikuliacija ir atėjusi iš mūsų iš nervų iš mūsų smegenų.
4:28
Aš net esu girdėjęs, kuomet žmonės, pavyzdžiui, kalbasi ir sako, nu, aš kai atvažiuosiu į tavo ten kauną, nueisim papietauti.
Ir jeigu atsakovas sako, taip, taip, tai aišku, nueisim ir už galvos va taip pasiima.
4:46
Tai iš esmės jisai, kaip ir pasako žodžiais, kad jisai sutinka, kad nueisime.
Jisai linkčioja galva, kaip ir galva parodo, kad nueisime, bet tas nesąmoningas judesys už galvos parodo tai, kad žmogus abejoja ir tikėta ne, nelabai jis nori su tavim eiti valgyti, bet jisai sutinka tam, kad nekelti konfliktų taip iš mandagumo.
5:08
Šitas gestas vat galva yra vienas ar ne, bet vat kaklas kakle va tai va žmogus, kai tai va pasitrina kaklą, tai dažniausiai šitą gestą naudoja tokie.
Sangvinikai žmonės va tie tokie nemėgsta nepatogių situacijų, nemėgstantys į konfrontaciją eiti.
5:24
Jie dažniausiai va šitaip padarydami, sutinka viduje, prieštaraudami tam, bet iš to mandagumo, sakykim, sutikdami tai šitas momentas tikrai tikrai veikia, ir tai yra tas nepatogumo jausmas ir kartais savotiškai galvos gi panėrimas žemyn dažniausiai ane, kad žiūrėjimas tarsi iš pagalbų, tai yra vėl nepasitikėjimas.
5:45
Nu čia visas kompleksas, visos šitos atsakymo vadinkim tai ir galima interpretuot kiekvienu atveju.
Kiek laiko užtrunka išmokti ir matyti?
Tuos mikro.
Dalykus tikrai ilgai, ir aš pati pirmą kartą ir 17 metų išgirdau.
6:03
Sudalyvavau vienas mokymuose ir man išsprogdino smegenis.
Aš galvoju, eina sau tai ta prasme, kas išmano tai dabar mane tipo skaito čia ką aš galvoju?
Aš vienas sakau, o tas man ir man tai buvo taip įdomu, aš ieškau, literatūros buvo beprotiškai skurdi literatūrą, jos tikrai nebuvo ypatingai lietuvių kalba, bet aš pradėjau žiūrėti visokius youtube rius, domėtis maksimaliai.
6:24
Na, iš tikrųjų visas tas ftb ta nu nėra čia kuo girtis, bet iš tikrųjų ta ta rusų visata, tai ten yra vos ne pradininkai, to viso reikalo tai man buvo įdomu ir ten visa tai klausyti ir iš esmės.
Nuolatinis žinių tobul aš sakau neužtenka paskaityti knygą ir jau moka, o ji visiškai ne pamirškite šitą reikalą.
6:43
Tai yra kiekvienos dienos stebėjimas žmonių ir ne tik žmonių, bet ir savęs.
Tačiau dar kitas lygis čia tas jau juda daktaro laipsnis, kada ne tik moki skaityt kitą, bet tuo metu jį skaitant dar sugebi valdyti savo kūno kalbą.
Tai čia yra tas pats, kai abiem rankom užrašyti tą patį tekstą ne arba vat, kaip pasakau mano dukra būgnais groja kojos, vienas groja rankos groja visiškai skirtingą ne va.
7:07
Tai ir yra įvaldymas įgūdžio, nes būgnais.
Dabar, jeigu aš neturiu nemoki būdais, bet jeigu pasodinčiau grot sakytum, kaip ir ko jie yra duok dieve.
Ten irgi reikia skirtingo eigs viskas.
Mišias prisideda žinai tai iš tiesų ir dar 2 kojas.
7:24
Tai tai čia yra tas pats įgūdžio lavinimas.
Nuolatinis, kasdienis stebėjimas.
Bet stebėjimas padeda, tai reiškia, reikia būti žingeidžiam ir situacijose, kai esi viešose vietose tiesiog stebėti kitus žmones ir bandyti juos skaityt.
Ne tik viešuose ką darau aš mano praktika yra tokia aš žiūriu podcastus.
7:44
Toki nerealu, kad aš žiūrėjau paskutinę tavo laive, kurią mačiau su kaip ten sunku.
Ir man taip visada smagu stebėt žmogų, kai jis vienas kalbą kitą rodo.
Va ten žinokit yra tobula, nes tu gali atsisukti.
8:02
Ir vėl iš naujo pasižiūrėti ai tarpu, kai tu gyvai žiūri žmogų, praėjo tau mintis.
Tada jis kalba vėl pamirš, ką jis ten rodė, kaip rodė.
Geras.
Tai labai čia mano mėgstamiausia dalis kiekvieną dieną.
Noriu jus trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose.
8:28
Ačiū jums labai tai, jeigu kalbėtume apie kūno kalbą, kokie būtų 5 dalykai, kuriuos kiekvienas turėtų žinoti?
Kad tai jam palengvintų gyvenimą ir nebūtų apgautos, nebūtų pavestas arba žinai matytų, jog žmogus iš tikrųjų meluoja.
Tiesiog paprasti dalykai, kuriuos turėtume žinoti.
8:46
Pirmiausia reikia stebėti žmogaus kūno kalbos pokytį.
Ne nuolatos jį stebėti, bet, pavyzdžiui, tu uždavei klausimą ir stebi, kas įvyko po to klausimo, kaip jisai sureagavo, kokie jo kalbos kūno kalbos signalai buvo, tarkim?
9:05
Uždavei tu man klausimą kokį nors žiauriai nepatogu.
Tu man uždavei klausimą žiauriai nepatogu ir aš iškart pasimečiau po to klausimo, ką aš padarau su mirksiu 4 5 kartus labai greitai ir tada vėl mano mirksėjimo dažnis suvienodėja.
9:21
Nesukontroliuosi.
Vat čia labiausiai, kaip sakau, kaip mes stebim politikus ar ne vat, kai aš grįšiu prie tos temos nepamiršau, bet kai aš tarkim stebi politikus ir jų kūno kalbą, aš nes jie yra apmokyti, jie viską žino net kaip pateikti, kaip su aštrinti savo sakytą sakinį.
9:39
Ir tai aš juos stebiu ne tai aš stebiu jau mikro impuls akies, mirksnį kampučio pakėlimą, lūpos, kilstelėjimas ar ten piršto kažkokį ten ar peties krustelėjimą va tai mes stebime, nes jie yra apmokyti ten iš jų paimti, ir kai tai ten straipsnis, ten pasisakė koks nors nu nenoriu vardint ne tų pavardžių, kažkas pasisakė nu ir komentarai, kaip jau buvo kūno kalba, tai ten tik mikro impulsus.
10:03
Gal mikro impulsai gali nusakyti?
Tiesa, visa kita kūno kalba yra absoliučiai paruošta.
Aš prisimenu, vienas iš politikų galiu paminėt uspaskichas.
Jisai turėjo, kai buvo visi teisminiai procesai.
Ji dažnai rodydavo ir pas jį buvo išsivystęs.
Tikras.
Bet ten jau buvo nervinės.
10:18
Ar tas nervinis tikas parodo ką nors, ar tai yra nervinis?
Tikas nervinis tikas visada atsiranda nervinio nervinės.
Įtampos metu jis ramybės būsenoje nebūna.
Juk kaip miega, nėra nervinis.
Tai jis yra tiktai tada, kada jie tai vat.
Jau kai žmogus tikrai jau jaučia max įtampa, tada ir atsiranda tie visi jo tikrai.
10:37
Bet ar tas tikras, pavyzdžiui, jeigu jis atsirado ten, tarkim, lūpa, vata lupo tvinksi visą laiką besidarbuojant, ar tai indikuoja kažką tai būtent esminio, kad tai yra lupo, pavyzdžiui, ne akis, bet tai jau nervinis.
Tikas nervinis tikas, šokinėjantis yra, bet čia čia jau neurologija, čia jau rimti dalykai.
10:59
Tiesiog taip ir jis gali vienas metu būti jo tikas kilnoti antakius arba kaktą.
Po pusės metų jisai gali kilnoti petį.
Čia yra čia yra kiti.
Dalykai dabar nusiraminau ir dabar nebėra nervinio.
Tiko, mhm, taip, taip trumpai kontroliuojant galima šiaip suvaldyti, bet yra ligų tam tikrų.
11:18
Štai aš nenoriu eiti į medicininę kaukę, grįžtam prie.
To liaunas yra, jeigu sumirksi 4 5 kartus, greitai uždavus klausimą reiškia nepatogus klausimas, į kurį turbūt nelabai nori atsakyti.
Labai geras.
Ką dabar čia žinai, daryk ką dabar?
11:34
Čia daryt meluot ar.
Tiesą sakyti, o tada jau toliau stebi kitą.
Tai įvyko pokytis, įvyko iš mirksi normaliai ir staiga tik tiktai greitai sumirksi toliau.
Kitas momentas, bet ką tu padarei, tai aš tau sakiau, prisilietė jaučia prie nosies, bet tu tik prisilietei.
11:50
Bet jeigu žmogus vėlgi po užduotą klausimą pasitrina va, tai va panosę pasitrina panosę nepri liečia ne tik nusivalo, pavyzdžiui, jam karšta ne rasoja, bet va tai va pasitrina, yra lygiai tas pats, kaip greitas su mirksėjimas.
Jis reiškia, pasijuto nepatogiai ir dabar kurs istoriją, ką čia dabar reikia atsakyti.
12:08
Tiesa, netiesą įsivaizduokim taip per užduotą klausimą aš turiu tik keletą sekundžių.
Sumąstyt ką aš atsakysiu pirmiausia, tiesa, netiesa, kas su manim kalba, o ką man patinka si mažiukas?
Klausyk čia tiek daug momentų reikia pagalvoti per tas kelias sekundes tai tobiaso kūno kalba mažiausiai galvoji tu galvoji apie tą, ką tu turi pasakyti, ir yra va čia va.
12:30
Dar toks momentas, kad dažnai žmonės, pradėdami jau valdyti savo kūno kalbą, yra labai sunku, nes tada pamiršti kalbėjimo teksto.
Jeigu aš tau dabar pasakysiu, aš galiu paskui parodyti pratimus labai įdomius.
Iš tikrųjų smegenų atsipalaidavimui, bet ir kartu vat tas pats momentas va padarom davai padarom.
12:48
Vienas pirštą iškeltą taip nykštį iškelk taip ir dabar kaitaliok.
Kaip gaunasi, ar ne?
Aš negaliu, tu nori tas va.
Kodėl aš tą parodžiau čia?
Šiaip šiaip iš esmės labai geras atsipalaidavimo būdas smegenim.
13:05
Labai įsitempiau bei įsitempiau tau pasakė, palauk nu gerai.
Po to pabandysim po filmavimo.
Bet kodėl?
Dėl ko aš tą parodžiau?
Visų reakcija tokia pati, nes tu dabar jauti įtampą, kad reiktų taisyklingai parodyti, jeigu tu atsipalaiduosi, niekas į tave nežiūrės ir pabandysiu šitą maldavęs smegenis, nes visos pradės labai labai šita va tas lavina.
13:26
Lygiai taip pat mūsų dešinioji smegenų pusė.
Bet turbūt tai visame kame gyvenime, jeigu tu atsipalaiduoji, kur kas lengviau išeina ir ar gamintų maistą, ar kažką darytum visą laiką, kai tu atsipalaiduoji eini with flow žinai toksai tai iš karto viskas geriau, bet jeigu, tarkime.
13:47
Tas, kaip tu sakai, tik kas atsiranda ne tik kas, o tas wat pa si kasimas ar ne po nosim, o jeigu tikrai su niežtėjo, ar tas tu niežtėjimas ir yra impulsas?
Ir yra m.
O kai ką ką dar galėtume, yra tokios žinoti.
14:03
Kitas na visiem aktualiausia ir įdomiausia yra melo gestais man meluoja arba nemeluoja tai vienas.
Turbūt iš tokių labiausiai matomų ir dažniausiai pastebimų net sose podcastas ir laidose.
Tai yra žinai kas?
14:19
O vėlgi po užduoto klausimo aš visąlaik sakau pokytis, ne interpretuokite, jeigu žmogus visą laiką taip sėdi, tai reiškiasi.
Yra taip ne pokytis va, tu dabar taip sėdi, aš užduočiau tau klausimą, tu iškart pakeistume padėtį ir pagal tą padėtį aš nuspręsčiau, kaip tu jauti.
Tai šitas atvejis yra po užduoto klausimo.
14:35
Jeigu žmogus prisidengia savo lūpas.
Vienaip ar kitaip gali taip gali taip, gali taip nesvarbu kaip, bet prisidengia savo lūpas.
Reiškias jisai sakys, greičiausiai tau ne ties.
Arba kažką norės nuslėpti.
14:51
Nu negaliu sakyt, taip žinai, sakyt meluoja, ne nu gal nuslėps, gal kažko nedas akys, yra prisidengimas.
Iškart, bet čia toks kaip ir natūralus anne jau atrodo gi prisidengia, reiškia, slepia taip.
Hm dar pastebėkite mažus vaikus ir jums bus tipiški kūno kalbos mokytojai, nes vaikai jie nemoka, dar tos žinai to melo ir jie ką daro, jie impulsas ateina ir ką daro maži vaikai meluoja, jie prisidengia va tai va savo lūpas, tai va prisidengia tam sakydami, kad ale kai nematys judesio lūpų neatrodys, kad meluoja.
15:26
Vaikų tai tokia yra sąmonė, o mes visą užaugam jau tipo.
Man irgi taip nedengti.
Nu tai ale va taip, aš prisidėjau.
Bet noriu pasakyt, kad kai kurie žmonės tikrai tie, kurie mumis klauso, yra, sakė, yra ir man, sakė, ir girdėję.
Labai dažnas dalykas, kad žmonės išvis visąlaik taip kalba.
15:44
Visą laiką taip pat ateičiau, aš atsisėsčiau ir visą visą laiką va taip, aš su tavim kalbėčiau, yra buvę, tai va čia yra momentas toks, tai yra savisaugos, tam tikras instinktas tada jau.
Bet nesijaučia saugiai aplinkoj ar savisauga.
Taip ir tam, kad per daug nepasakyčiau.
16:00
Nu toks žinai.
Kaip sakyt barjeras vat mes.
Beje, dabar su šitais mikrofonais jaučiamės gerokai saugiau, vienas prieš kitą negu būtume be mikro.
Tai yra mūsų senutė mūsų tokia žinai.
Kaip sakau, na vat saugiau man, nes aš turiu.
16:17
Zoną.
Tada tarsi ne veltui mes pastatėm šitą smakro tai ką tu, kad pašnekovas atsipalaiduotų.
Tai tikrai padeda tai.
Geras na gerai, jeigu jau apkalbėjom, tai kas kur melas, o, pavyzdžiui, simpatija.
16:34
Kaip matyti iš kažkokių tai ženklų, jog.
Tu žmogui patinki.
Vėlgi čia šiek tiek moterų vyrų skiriasi, bet yra vienas jungiantis dalykas labai įdomus iš tikrųjų ir daug kas nustemba, kai aš pasakau, tai yra mūsų akių vyzdžiai.
16:52
Galėtum patikėt?
Mes žinome labai senai, o iš kaip sakiau, mokyklos žinom, kad jeigu žmogus išeina į didesnį šviesą, jo vyzdžiai susitraukė, bet ir mūsų dabar mes esam apšviesti ir į mūsų mažiukai ganėtinai.
Jeigu mes nueitume į tamsą, mūsų vyzdžiai pamačiau prasmę, nieko naujo nepasakiau, bet pasirodo, kad mūsų vyzdžiai lygiai taip pat reaguoja ir į simpatiją.
17:14
Reiškias, jeigu pradedi jausti šalia sėdinčiam žmogui simpatiją, nebūtinai net tą kaip sakyti, žinai į intymumą.
Ten, kaip sakyt, aistra jo, bet šiaip simpatija simpatizuoti žmogui tau jis patinka fainas, ką jis kalba, tau patinka vyzdžiai greičiausiai pradės plėstis.
17:34
Tai jie netaps tokie žinai, kaip.
Nepatinka tai tamsioji susitrauks.
Jie pradės trauktis, jie pradeda trauktis.
Aš visada sakau, žinai, kaip būna dirbus paaugliai, sakau, nusivedė į paną į kavinę.
Užsisakė pietus, jeigu matai, kad vyzdžiai traukiasi deserto, neužsakytus veltui išmesti pinigai.
17:56
Patarimas tinder pasimatymams.
Bet beje vat kas yra ainai šitoj vietoj, kad netgi kalbant per telefoną ne arba kompiuterį tą gali stebėt nestuma.
Tai ganėtinai arti žmogaus akis.
Nu su rudaakis čia yra bėda.
18:13
Sunkiai matoma, bet su šviesiom akim tai tikrai ta pakankamai lengva.
Tai čia vienas toks, sakykim, bet tai kartu tikrai dar vienas momentas jau simpatija ta tokia na jau pereinanti, galbūt jau į į poros kaip kaip santykius, simpatiją.
Tai yra įdomus irgi dalykas.
18:30
Pavyzdžiui, kai mes susitinkam pirmą kartą ir matome swat žmogų pirmą kartą mes sau leidžiame žiūrėti į mažąjį trikampį, tai yra akys lūpos mes sau didesnės amplitudės.
Nu ten, aišku, nužvelgia, gal žmogų nu, tiesiog kad jis atėjo, nu kaip jis atrodo ten ir taip toliau, bet iš esmės mes leidžiam žiūrėti viens kitam akys lūpos akys tik mažoji to, kai mes žmogų prisileidžia arčiau, mes susitinkame jau 2 3 kartą mūsų amplitudė didėja, yra akys ir kaklas vat į šitos zonos.
18:58
Bet kai atsiranda simpatija, nepriklausomai vyras, moterų, moterų vyrų ar ten kažkaip mes amplitude didinam dar labiau į krūtines nu sakys, visi vyrai.
Nu, tai aišku, mes ten ten žiūrim.
Pirmą pasimatymą.
Pirmiausia ten, o po to tai čia ne.
Apie tai aš kalbu.
19:14
Iš tikrųjų vat atsiranda simpatija jau ta mes galim matyt, kad žmogus atsipalaidavo ir jis didina mm plytu d žiūrėjimą.
Ar galėtum pasidalinti dažniausiai kūno kalbom.
Kurios galbūt.
Neva tos kur žinai reiktų vat skaityti, kad čia palietė po klausimą, bet kai mes esame parduotuvėj, kažkur tai salone?
19:37
Tarkim, renkamės prekę autoservise, kas atskleidžia, jog žmogus galbūt nelabai nori eiti į kontaktą, galbūt nenori tau suteikti tos paslaugos ar nenori ar meluoja kažką tai žinai toksai, kur atstumiantis toksai vat mes kartais to nevertini, mes iš balso tiktai matoma arba iš to, ką pasakė, bet iš kūno kalbos.
20:00
Pirmiausia, jeigu mes norime kontaktuoti su žmogumi, nesvarbu, ar tai jis yra parduotuvėje pardavėjas ar koks nors konsultantas, ar ar šiaip mes susitinkam su kažkokiu žmogum.
Tai pirmiausia mūsų ryšį parodo, kiek mes norime žiūrėti tam žmogui į akis.
20:17
Ir kiek mes norime būti visų korpusų atsisukę į žmogų.
Bet dabar mes abudu kalbam tiek tavo pėda yra nukreipta, kur į mane, kai tu pavargsi ir norėsi baigti mūsų pokalbį, tavo kojos pasikeis ir tavo pėda jau rodys į kitą pusę nieko.
20:36
Negaliu ką tik trakštelėjo nesudarys.
Ne bet šiaip supranti, kad tai ranka, kažkas bus signalas, galbūt net tavo šita kita koja truputį nusitrynęs nuo manęs.
Tai tada dar gerai dar esi įtampos.
Jeigu taip jau.
20:51
Arba tavo netgi kita pastatyta pėda jau parodys link durų ar lango.
Reiškias jo nori pabėgti nuo šito pokalbio, nebūtinai čia tau patiki nepatinki, tiesiog pavargai nenori, atsibodo baigem jau ir taip toliau.
Ne sakykim tas momentas, kitas momentas, tai yra nerimavimas, ne nerimastingi gestai, bet mes kalbam dabar ramiai ir jeigu aš jau pradėsiu taip daryt, gal tu suprasi, kad vėluoju sekantį susitikimą, nes jau aš nerimauju, tai yra nerimastingos kojos, kitas atvejis gali būti vat, tavo šiuo atveju kiaulienai tokia žinai va pa kil no kiškutis schemos man nesigauna su kabliukais, va šitas visas yra nerimavimo gestas.
21:28
O, jeigu, pavyzdžiui, šitas tikslas yra visą gyvenimą.
Aš aš nežinau kodėl, bet aš žinai, aš net esu skaitęs huber mano vienas iš studijų, kur jisai būtent kalba apie tai, jog šitas tikas.
Pavyzdžiui, daugelis žmonių jisai tiesiog yra ir tas kulno buvo matavimas, ir tie žmonės, kurie šitą tik ką turi.
21:47
Jie sudegina per dieną 1002 1000 kalorijų daugiau negu žmonės, kurie to nedaro.
Tu įsivaizduoji tiesiog va tie vat nerimastingi tokie judesiai.
Yra.
Ir, aš jį turiu visą gyvenimą, prasme būna, sėdžiu, aš tiesiog, pavyzdžiui, vad.
Nežinau kino teatre žiūriu filmą ir ta koja pas mane tiesiog atskirą gyvenimą gyvena.
22:06
Dabar aš tave kitaip paklausiu.
O kaip su tuo minčių srautu?
Tokie žmonės turi turėti padidintą minčių srautą.
Jie jau į priekį užbėgę keliais žingsniais į priekį.
Gyvenime.
Ne keliais.
Tai yra žmonės, kurie.
22:24
Gi net pasakysiu taip, nelabai šia diena gyvena žinai, jie gyvena ateitimi ir jie tokiu būdu skuba gyventi niekada pas flegmatiką, melancholiką.
Ar sangvinikas šito gesto tu nepamatysi niekad nu vadinkim ekstravertas.
22:42
Skamba ar ne tai tai yra žmonės, kurie yra nerimastingi, skubantis gyventi iš gyvenimo, norintis daug bėgantis.
Aš turėjau tokią asistentę, žinok, aš sėdėdavau, aš ją matydavau.
Visada yra nuosėdinės, matau kojas ir jos visada tos kojos va taip va.
23:00
Mus dirbti savo darbą, neskubėti, bet viduj pasąmonė jisai skuba ir dėl to jisai turi tą m.
Nu čia psichologai, gal daugiau pasakytų, bet nu taip yra.
Kaip įdomu?
Tai, jeigu žmogus neskuba, yra melancholikas, nei tai jisai tiesiog bus ramus.
23:18
Jo raumenynas bus gerokai labiau.
Vienas iš tokių žinomų pavyzdžių, tai yra benediktas gylys.
Jisai visą laiką, į kurias laidas nueina.
Jis taip atsisėda ramiai ir visą laidą ramiai prasideda.
Žinai vat ta tokia, matyt, susikoncentravimas, nežiūrint į tai, kad kad nu jo gal gyvenimas ne toks, bet jo koncentracija, mokėjimas susirinkti ir tas zen tas.
23:42
Toks augalas gali padėti meditacija.
Man padeda, nes aš tokia pati.
Tu gali save ai ta prasme tu tokia pati irgi skubanti, bet tu save surinkai meditacijos.
Pagalba šia diena čia ir dabar va žiūrėk, net ką turiu atvažiuoti čia ir dabar, o kodėl, kad kai pati pamirši tu man priminsi, sakysi, kas ten parašyta laura būni čia ir dabar.
24:05
Tu matai reiškia galima iš to kažkaip išeiti, išmokti tai išeina.
Taip, jeigu, pavyzdžiui, aš esu.
Pardavėjas konsultantas.
Nežinau aš ante ir matau, kad klientas stovi, kažką renkasi.
Aš prie jo prieinu, jisai dar labiau nusisuka nuo manęs.
24:22
Tai geriau net neklausia, ar galiu kuo nors padėti ir panašiai, nes šitas klausimas šitą klausimą labai dažnai užduoda ir dažnas ateina tik pasižiūrėti.
Tai jau galima matyti, kad žmogus nori užsidaryti prie jo, geriau nelįsti ir.
24:40
Tai visas aptarnavimo personalas turėtų kaip prievolę turėti išmanyti kūno kalbą.
Kaip prievolė?
Deja, kai jau eina kalba apie rimtesnes derybas, tada jau na pradeda mokintis, nes nu taip rizikuoja didesniais pinigais.
24:55
Bet iš esmės, jeigu kiekvienas personalas bent minimalią bazę žinotų tam tikrų dalykų, jis neva nepastatytų nepatogią padėtį kliento, o ne elementariai.
Gal, beje, paskatintų net pirkti, nes iš tam tikri signalai rodo, kad žmogus galimai nori pirkti.
25:11
Tu gali nesąmonę pasakyti ir užkirsti kelią ne tam būsimam pirkimui.
Aš pati daug metų prasidėjau pardavimuose.
Rimtose derybose ir man labai gerai sekdavosi kodėl?
Nes aš matydavau, kad tai jau žmogus nusiteikęs pirkti.
Dažnai dar iš mandagumo derisi, kad nuolaidą gauti aš jau nebeduodu, nes žinau, kad jūs perkate.
25:30
Na tu gudri tai dabar ir papasakok, kokie tai yra ženklai, kad jis jau perka?
Čia visuma netgi galėčiau pasakyti tokių daug.
Daug kūno, kalbos signalų tai gali rodyti tai, kaip ir minėjau, tas pats akių vyzdžių pasikeitimas taip taip pat toliau akių.
25:46
Išsiplečia reiškia, su idėja sutiko patiko.
Žvilgsnio laikymas.
Bet kai mes mums nepatinka idėja žmogus ar dar kažkas, mes sukame akis, kiti išvis yra, kurie nežiūri akis, neatkreipė dėmesio, taip ir vat tavo čia analizė žmogaus, kai sėdi kiekvienas, tą pati geriausia praktika kiekvieną gali.
26:07
Matyt, kiek jis nuoširdžiai tave, kiek jis nu vat sakykim, ar ne tai vat tas žiūrėjimo trukmė.
Taip pat, beje, reikia neapsigauti.
Verslo pasaulyje ir šiaip norint žmogų nepastatyti nepatogią padėtį, mes negalime daugiau 60 % laiko žiūrėti į akis.
26:25
Nu tai tas yra maždaug 12345612341234561234 nepasijusi nepatogiai, jeigu aš tik pradėsiu žiūrėt į tave va taip įsistebeilijus 123456781212342 pradėsi galvoti, kas su manim negerai.
26:44
Gal kažkas man negerai, ar aš čia ypatingu kunčiui mane taip žiūri?
Aš tau sukelsiu bereikalingų minčių, todėl ypatingai nenorint to padaryti reikėtų to nedaryti, bet kai kada yra taktika, derybų metu iš mus išmušti savo pašnekovų iš vėžių.
27:01
Žiūrint į labai taip naglai akis, jis labai pasimes ir greičiausiai tau nusileis.
Ar gali būti žvilgsnis švelnus arba gilus, arba tas, kuris.
Prasideda tos tokios truputį jau žinai gilesnės, tai tai žinoma, nu, taigi mes galim ir piktą žvilgsnį.
27:17
Taigi aš tai sakau, net žvilgsnyje, kiek yra va, ką tu, ką tik pasakei.
Kiek skirtingų modifikacijų net žvilgsniai yra, o čia aš kalbu apie net ne žiūrėjimą ar žiūrėjimą ne dabar kitas momentas, tai yra kiek žmogus su tavim yra atviras ir nuoširdus kalbėjimo metu, tai yra kiek jis rodo rankų savo.
27:34
Jeigu aš atvirom.
Rankom rankom rodo riešus jeigu mes tiktai slepiam tas rankas, kažkur tai norime pasislėpti reiškias mes tarsi slepiamės nuo to.
Žmogaus derybose tokioj vat tokiam krėsle, tai nelabai čia išeina, taip nesėdės.
Va matai, o ką tu darai dabar sunku.
27:50
Ne nu taip, a čia jau būtų.
Atvirumas tai kaip?
Mes, jeigu aš kalbėčiau taip, bet jeigu.
Tiesiog sėdžiu.
Nu tai taip.
Su tuo gal a, jeigu aš kalbėčiau taip ar ne, tai aš aišku, ir nurodo.
Taip taip slepi po stalu pakiša ranką, o jei visokiausiu momentą nėra, tai vėlgi jau galima galima traktuoti.
28:11
Kiek tas žmogus tavo nuoširdus?
Dar vienas labai svarbus vat ypatingai derybų metu momentas, kai mes kalbamės, pavyzdžiui, mudu ir derimės dėl laikaisi savo pozicijos.
Aš laikausi savo pozicijos, kai tu laikysis savo pozicijos ir man įrodinėti savo tiesą, darysi ranka stogeliu.
28:30
Rankos stogeliu tai aš esu 100 % tikra, ką kalbu ir tu manęs neperkalbės.
Bet kai mūsų derybų metu būdavo, aš pamatau, kad klientas atpalaiduoja rankas.
Daugelis nueina, jis priėmė mano nuomonę.
O, jeigu dar aš panaudoju stogelį, jis negrįžta prie stogelio, reiškia, ar jisai absoliučiai jau yra manęs įtakotas jau jam nebėra kito pasirinkimo.
28:51
Jis jau patikėjo, tuo ir jau nupirko iš esmės.
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.
29:09
Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordiniu Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas lt.
29:26
Tai yra apie paslaptis vyrų ir moterų paslaptis, nes taigi čia tai labai visi laukia, turbūt nes aš pastebėjau iš visų laidų, kurias filmuojame.
Dažniausiai įdomiausias laidas yra tos, kurios kalba apie santykius ir na kūno kalba.
29:42
Veidotyra jinai gali labai daug pasakyti apie būsimą partnerį, apie esamą partnerį ir aš pasiruošiau tokių įdomių, žinai klausimų, kur tikrai.
Kartais gal nesusimąstome arba nematom, nes tiesiog nežinome.
30:00
Tai.
Vienas iš jų kaip matyti?
Ar įmanoma, aš manau, kad įmanoma.
Kad tave partneris išduoda.
Jeigu tu klausi savo vyrą ar žmona.
Labai neištikimas.
30:17
Ir, jeigu jisai nei sumirksės 4 kartus, ką mes jau aptarėme?
Pradžioj nei nepasitvirtins, niau si dengs.
Nei žvilgsnio mes nu aišku čia dabar mes viską išduodami išmoksta.
Bet jeigu tarkime, tu neklausi ne konfrontuoja žmogaus.
Gyveni.
30:33
Uždara kūno kalba greičiausiai bus uždara kūno.
Kalba, kaip turi pasikeisti santykis?
Na įsivaizduokim.
Tu esi su partneriu ir jis išvažiuoja porai savaičių.
Jų susiskambiname, bendraujame, viskas tvarkoj grįžta, koks gali būti pokytis bendravime.
30:52
Jog tuy tartum, kad buvo išduotas.
Žinai moterys turi tokią ypatybę, kaip tą jausmą jutimą, ko dažnai vyrai neturi?
Beveik nes tu turi iš vyrus.
Vertins iš tikrųjų, bet išties taip yra, kad moteris turi vatą tokį.
31:09
Nežinau, kaip pasakyt jausmą chemiją kas tai, bet tiesiog tu pajauti.
O tada tiktai reikia tau patikrinti būtent per klausimą.
Aišku, vienareikšmiškai.
Ką žmogus vengs daryti artumo?
Bet kokio artumo būti arčiau nei įprastai.
31:27
Gali net pakeisti, pavyzdžiui, lėkštės pasisėdėjimas prie stalo atstumia didesnę mane, tačiau mes kalbame net apie elgseną, ne apie pačią kūno kalbą.
Kūno kalboje galioja visos tos pačios taisyklės.
Prie melo prie patikimo prie to pačio, ką kalbėjom priėmimo mano informacijos.
31:46
Derybos su žmogumi į 3 5 metus.
Tos pačios prasme jisai lygiai taip pat elgsis, ar ne?
Vau nu nebent jau esi į naine, bent jau įgudęs tas melagis, kaip sakau, jau atidirbęs sistemą.
Kur, kuris žino, kaip ir ką į ką reaguoja, tad ta žmona arba.
32:07
Tai čia jau yra aukštasis pilotažas, čia yra nuoseklu.
Nes yra atvejų vat tai, jeigu klausai psichologų.
Kaip pasakoja, jog šeimoje yra draugai, poros ir sėdi prie bendro stalo, o pas psichologą pasakojo, kaip prie to bendro stalo vienas vyras, o kito žmona jie yra meilužiai, nors kartu leidžia laiką ir taip jau meilužiais yra metus laiko ir to vyro žmona, o tos žmonos vyras net neįtaria, kad kažkas tai vyksta, nors tie 2 žmonės tai.
32:39
Elgiasi ir, kur yra sąmoningumo lygis, gali įsivaizduoti, jog šaltais nervais sėdėt prie vienas stalo metus laiko ir kaip niekur nieko bendrauti.
Tai reiškia, kad tie partneriai tiesiog nemoka skaityti.
Nemoka skaityti ką daro tie 2 blogiukai vadinkim jais ar ne blogiukai, ką jie daro, jie bando atkartoti.
33:01
Tą patį, kaip būdavo iki tol, kol jie susimetė pirmiausia.
Pas juos įsijungia toks momentas, kad svarbu, kad nepajustų pokyčio, bet jie maži.
Jie tada pasakysiu tokį momentą.
Pradžioje, bent jau jie vengs.
Net tie blogiukai būtų arti vienas kito.
33:20
Net laikys tam tikrą atstumą, kad gink dieve kažkoks nors tai.
Visiškai tai, kas daroma tik tyliai, tik neįtartų.
Taip, kad tik neįtartų, tai ne tai irgi gali būti įtarimas, kad kažkas vat užtai pradžioje bandys atkartoti, kaip buvo iki tol, kad niekas gink dieve nepasikeis, tada jie vengs žvilgsnio viens į kitą.
33:42
Tikrai vengs, nes ta žiežirba, kuri trenkia po to jinai labai lengvai išsiduoda, nes po to jau įsijungia truputį kiti mūsų kūno pokyčiai.
Kaip veikia melo detektorių?
Teko girdėti yra, tai yra viskas, kas susiję su mūsų kūno pokyčiais.
33:58
Tai yra išpila karštis.
Prakaituot pradeda iš raudonuot pradeda.
Tada netgi tokie momentai vat kai tu nepatogiai pasijungti.
Dar vienas iš iš momentų yra 2.
Tu pradedi tvarkytis savo wad ar kaklą, apykaklę ar švarko atlapus, nes tu greičiau pradedi ir giliau kvėpuoti, nes melas pradėkim nuo to, kad melas mums kelia didžiulį stresą mūsų organizmui ir kiekvienas mūsų kūno pokytis signalizuoja apie tą stresą esantį viduje ir kai mums pradeda trūkti oro ir mes norim tarsi įkvėpti, nes pulsas padažnėja tuk tuk tuk tuk tuk tuką ne kūno.
34:36
Pultas tada mes atsikvėpt į mus trūksta oro ir mes tarsi, o net ne išvis čia nieko bendro net nėra.
Aš dabar pasitaisysiu iš oro daugiau gausiu visiškai ne, bet mano šitas gestas tarsi plėšti nuo savęs rūbus, nes man reikia daugiau oro, signalizuoja, kad yra blogai.
Tai vat pastebėti tikrai galima galima pastebėt kojos tos pačios padėtį.
34:55
Galbūt tu tą atsuks pėdą į tą žmogų, nes norėtųsi pabendrauti vietos.
Čia yra sėdint iš šalies, būtų muse.
To susitikimo metu įžvelgti ir aprašyti pokyčius galima būtų bendraujant.
Negi jie susirenka pabendrauti jie?
35:12
Apie turinį yra ne apie kūno kalbą ir jie net nežino tam tikrų kūno signalų pastebėti yra be galo.
Kaip matyti vyrui, kad jisai moteriai patinka ir tada pakalbėsim, kai moteriai matyti, kad jinai vyrui patinka.
35:28
Panašiai iš esmės labai jau ten radikalių skirtumų nebus, bet moteris yra iš prigimties koketės.
Ir kuo jai vyras labiau patinka tu koketavimo būdu atsiranda vis daugiau.
Na pradėkim nuo to vienas iš tokių pirmųjų ane tai.
35:46
Tas žvilgsnis jis pasidaro toks truputį kitoks, jis labiau toks iš apačios kampinis toks pasidaro.
Galva šiek tiek.
Nuleista šiek tiek nuleista, čia yra koketės ženklas, tarsi nepatogu.
Aš esu tokia nekalta naivi mergaitė.
Nei vienas moteris norėdama patikti vyrui arba nu, kai jis nu kada moteris nori patikti vyrui dažniausiai kaip jis jai patinka.
36:08
Na, tai jau mes įvardinkim, kad man patinka tas vyras, ir aš niekada su juo va taip nekalbėsiu.
Aš kalbėsiu visada iš apačios nuolankiai labiau ir šiek tiek kampu žiūrėsiu ne taip statiškai labiau kampu.
Tada 2 dalykas trukmė.
36:25
Jeigu jūs pastebėjote, kad moteris iš pradžių žiūrėjo?
Trumpesnį laiką ir tas.
Pradėjo ilgiau žiūrėti trukmėje ne nuo ne žiūrėti santykių.
Jau signalizuoja apie tai, kad greičiausiai patinka toliau išdidžiai, taip pat toliau moterys, ką dar labai dažnai daro, žaidžia su plaukais.
36:44
Jau ką jos moka, tai labai žaisti su plaukais ir kuo jos daugiau sukant savo pirštelio.
Plauku sruoga.
Tuo tikėtina, jau tas vyras jai labiau patinka ir ji nori jam labiau pa čia viskas yra ne neparodyti, kad tu man patinki.
37:01
Bet sužavėti, kad aš tau taip pat pateikčiau.
Šitas momentas ne?
Gerai o kaip atskirti, kad tai nėra daroma specialiai ir tai nėra barakuda, kuri nori viską padaryti.
Specialiai čia jau ne be šanso.
Tai reiškia ta, kuri moka visa tai.
37:18
Tada per klausimus, kiek jinai meluoja už atakuoji tam tikrais klausimais.
Ir matyti pokyčius.
Matyt, pokyčius tai tiktai taip.
Vien iš kūno kalbos, kad tai yra fake nu.
Moteris tai pajunta.
Ar yra kokios mimikos mikro, nes yra mikro tos mimikos, kurios atskleidžia, kiek tu žmogui patinki ar ne.
37:39
Netikėtumo atveju, kokias aš žinau vienas.
Tai kuomet tu prieini prie žmogaus iš šono ir užkalbini, ir žmogus iš karto atpažįsta iš balso iš visko ir tai yra.
Mažiau sekundės mikro mimika, kai žmogus į tave pasižiūri ir jeigu jis pasižiūri su tokiu nepasitenkinimo žvilgsniu, o po to atsiranda šypsena veide, tai yra jau iš karto melas.
38:05
Reiškia, tu jam iš esmės ne esi mielas.
Jisai šito pokalbio nelaukia, bet jis apsimeta, taip daro fake ir tada tas toksai gaunasi Amerikos milžinai ir taip toliau.
Gerai, kad užsiminei, nes iš esmės mūsų veide netgi šypsena.
38:22
Mes galime atskirti, kiek jinai yra natūrali ir tą galima atskirti nuo to, kiek žąsies kojelių va čia va raukšlių susidaro.
Tai dabar, kai botoksą visi leidžiasi, tik gali ir neatskirti.
Jo čia yra bėda, žinok ir ir vat, kaip apie veidotyrą kalbant, man atsiunčia nuotrauką, moteris išanalizuoti jos veidą ir aš matau, kad tėvų leu, kiek čia visko padaryta.
38:42
Ir aš tada klausiu, sakau, kas čia yra padaryta beveik nieko, bet ir pradeda vardint lūpos nosis ausys.
Čia skruostikauliai ir visa kita sako, žiūrėkit, tai dabar atsiųskit man tą jo iš jūsų.
Esu dabar kaip kunigas siųskit man tą jau save, kokią jau pakeitėte ir tada aš jums pasakysiu apie jus, aš nesiryžtu kalbėti, jis yra viskas pakeista, tai taip nu šituo atveju tikrai jau to dalyko nebus lūpų pripūtimas, tas įtakos tikrai neturės.
39:08
Dabar gal labiau vat, aš kalbėčiau apie tą nuoširdumą.
Bet mes kalbėjom apie atviras rankas, ar ne?
Žmogus tave žiūri tau nuoširdžiai kažką sako, bet jeigu nors truputį pakilęs ant vienas antakis arba vienas lūpų kamputis, tai jau nėra.
39:24
Na tai apie moteris taip, OO, tada vyrai.
Vyrai.
Dėl parodo, kad moteris jiems.
Atvirai iš vis paprastesni moteris.
Viskas taip paprasta.
Su jumis paprasta jūs skaityti 100 kartų lengviau negu moterys.
Nes moteris dar ir.
39:41
Aš visą laiką taip sakiau.
Taip ir kodėl?
Todėl, kad moteris dar bando supranti patikti laikyseną išsilaikyti, tada įvertinti, kokioj aplinkoj, kiek jos gali ten, kaip sėdėti.
Ar koją ant kojos vyrai taip negalvoja, pas vyrus yra gerokai viskas paprasčiau šitoje plytu dj mes tiek daug ruošėmės nuo kiekvieno kantu, ko apsirengimo klostės, plaukų įsivaizduoju, kiek tau tiek reikia, tikrai tiek nereikia.
40:08
Tiesiog paprastai žiūriu, ar gerai atrodau visko iš illot, viskas normaliai kvepiu ir einu žinai, kad vyrui tu patinki, tai iš principo.
Pirmiausia tai yra žvilgsnis.
Ir dar vienas momentas, kiek jis nori būti arčiau tavęs, bet pradžiai pokalbio pradžiai yra taip, nu mes čia negalim niekaip ateiti arčiau vienas kito turim bumbulą, bet jeigu mes to neturėtumėm ir, tarkim, čia mūsų būtų pasimatymas.
40:30
Žinok tu net nepajustum, kaip su foteliu pradėtum arčiau manęs važiuoti, kaip tu norėtum palikti arčiau vataipva pasikalbėti.
O moteris taip nedaro.
Ir daro, bet ne taip ryškiai jos bando.
Išlaikyti.
Trumpesni atstumai taip tikrai trumpės vyrai.
Jie jau tą žinai nu ateik žinai, nu kaip gi?
40:48
Čia dabar.
Čia ir dabar.
Gerai o jeigu tarkim, iš esmės žmogus nemėgsta artumo, gali būti taip nu.
Ar gali būti tokių išimčių, kad žmogus nemėgsta artumo ir na, tarkim, tu jau susitikinėji su mergina?
Nežinau, net miega ten kartu.
41:03
Jau, kaip ir bendraujat, ir gal kažkur jinai nueinat kartu jau ten kelis mėnesius, bet vis tiek vat namuose per ten per metrą, nes nemėgsta artumo gali būti.
Taip ir tai yra viskas atėjo iš mūsų auklėjimo.
Taip, kaip mes greičiausiai augome savo aplinkoje.
41:20
Paprastas pavyzdys ir čia kiekvienam vėlgi yra klausimas.
Kai žiūri d vakare teliką šeima prisimink savo vaikystę, žiūri į tą su tėvais ar ne?
Telikas buvo vienas toks geriausių dalykų šeimoj vienas dar vienas šeimos narys.
Kaip jų sėdėdavo ir žiūrėdavo televizorių, ar vienas šeimos ant trivietės sofos susėda 5.
41:43
Paspaudę.
Ant trivietės 5 viens ant kito dar užgriūna, ar kiekvienas turi savo zoną ir teritoriją, ir kartais net šeimoje pasitaiko 3 susigrūdę būna a vienas ant fotelio vienas atskirai.
Aš noriu tos erdvės ir atstumo taip.
42:01
Ir vadinkim, jeigu tu nuo vaikystės augai artumoj, labai dažnai apsikabindavo mama, tėtis buvo artimas ryšys su ten broliu sese.
Jeigu tokie yra ir taip toliau, ir tu mėgdavai klausinėtis ir būti šalia toks ir užaugs.
Ką tu galėtum pakomentuoti ir kokių galėtum vat tokių?
42:20
Išskirtinių galbūt pastebėjimų duoti?
Žmonėms, kurie eina į pasimatymą ir, tarkim, ateina kitas žmogus va dabar gi labai populiaru per tinderį susipažinti ir nueiti į pirmą pasimatymą.
Tu žmogaus to niekada nebuvai, niekur sutikęs, matyt, tik geriausias atrinktas nuotraukas duok dieve ten 2 ar 3 būna dažniausiai vienas ir jūs susitikot, ką galima matyti iš aprangos?
42:46
Ką galima matyti iš to, kaip apsirengę, ką galima matyti iš to, kaip pasiruošia?
Kaip pasidažė.
Ypatingai merginos.
K ką reiškia, tarkim, jeigu jinai perdaug nu aišku, jeigu per daug atvirai ir taip aišku, bet nu, bet gerai nu va ką nori pasakyt ar neatėjo mergina į pirmą pasimatymą su iškirpte tenai su trumpesniu sijonu.
43:12
Ar mergina, kuri žinai su golfu, arba vaikinas, kuris ten su suglamžyto maikute ar tenai, pavyzdžiui, nevalytais batais?
Tai vat pakalbėkim gal tokį bendrą įvaizdį?
Ir vienas, ir kito, kad šiaip susidaryti nuomonę, kad žinai, nes kai kurie aš tau pasakysiu ant tiek į, tai nekreipia dėmesio, kad neskaito, nes šitos kalbos.
43:33
Bet aš manau, kad tai daug ką pasako.
Žinai netgi pasako nuo to, kaip aš ruošiausi išvis tam susitikimui.
Kiek investavau?
Laiko, o investuosiu laiko tuo atveju, jeigu labai noriu pati.
Tuo daugiau laiko investuosiu, supranti, kaip paradoksalu, jeigu aš pamačiau tinderį, net indeliai va ten bendravom ir vat žiauriai patinka.
43:55
Patinka aš jam tokį įspūdį noriu padaryt.
Tai aš gal ir makiažo, jis pasiryžta jau ten kitos iš didelio rašto išeina iš krašto ir makiažą pasidarysi ir plaukus nueisiu susišukuoja, užsidėsiu pačią naujausią.
O gal net ir specialiai nueisiu, nusipirksiu kažką tam pasimatymai, kad tai būtų pirmas išėjimas, tai pradėkim nuo to pirma, kai sako auksinė taisyklė, niekada neturėsi 2 progos padaryti pirmą gerą įspūdį.
44:18
Tai tiek, kiek tu labai ji nori gerą padaryti, tiek tu į save investuoja.
Jeigu tu ateina, tai su šitu, tai jų susimesim aike yra jaučiama.
Man tai žinai, vėliava papietausime už dyką, papietauti iškart ir matysi.
Aišku apie higieną čia net nenoriu kalbėt.
44:36
Na, čia viskas jau pasisako iš karto tu ten.
Eini visgi pasimatymą pirmą kartą su žmogum tai nu gerai, nei išsiplovė galvos, bet tai tu gali susirišti, susilyginti, padaryti taip, kad atrodytų čia specialiai.
Taip reikėjo ne, bet jeigu tu eisi palaidais riebaluotais plaukais, jėzau, aš nenoriu gilintis į tą žinai estetiką ten nagų ar dar kažko ne, nesakau, kad tu ten turi būt su priaugintais ilgais nagais, bet tu tiesiog tvarkingas ar ne?
45:00
Tai čia jau apie net nenoriu šitą gilintis apie tą pasiruošimą ne tai vat, kiek tu į save investuoji tiek tu lūkesčių daug teiki tam būsimam pasimatymui.
Ir, aišku, atvirkštinis variantas, pati išsipusčiusi jis naujas sukneles.
Batelius naujus čia su makiažu ir ateini ir pamatai tokie žinai klumpelė.
45:19
Atsiprašau tokį žodį dažnai naudoja iš numeris.
Tai yra toksai žinai su nutapyta maike, kokia apsisuka wuse, su kokiais nudrengtas džinsais ir kaip tu sakai su kedais kur ką, tik galbūt ten atėjęs iš mėšlyno kažkokio žinai.
Tai viskas.
Nus kanalai ir iškart sudarys, paskui jis gali nertis iš kailio.
45:37
Gal tas bus blogas įspūdis, bet tas.
Be to, pirmo nebepakeis niekada o tau reiks reabilitacijos reabilituoti kažkaip tai aš nekalbu apie stiliaus supratimą.
Ne visi mes turim stiliaus.
Man įdomu, ar įmanoma nuskaityti iš kažkokių tai aprangos subtilybių?
45:55
Koks žmogus yra, ką jisai tuo pasako.
Tai mes kalbėjome apie tai, kad kiek ruošiasi, bet nežinau, nu pakalbėkim apie pačią aprangą.
Ar gali signalizuoti pati apranga?
Kažką tai vienareikšmiškai, jeigu ateina ta.
Vadinti tai elegantiška ar ten iš gerų namų arba iš gerų namų tai kalbu ne.
46:16
Kainoja ne ne pinigų kiekio.
Aš suprantu, tai čia labiau gal.
Iš.
Čia.
Turinti etiketo suvokimą išauklėta kažkaip tai.
Į žmoniškumą nenaikina paskui į tą žinai narcisizmą, tą vadinamą, bet čia aš kalbu tą tokią.
46:33
Iš gerų.
Namų tai, ką vyrai turi omeny.
Tai vyrui tai vyrui.
Tai sako, kad su šita greitai neis pasilinksmint.
Šita greičiausiai nu ilgesnis kelias bus iki to nu, jeigu taip jau tiesmukai, ar ne kalbėt?
Jeigu mes pamatome.
Mergina ateinančią iššaukiančiai.
46:49
Tai nereiškia, kad ji bus lengvai prieinama.
Bet jinai ką jinai nori parodyti savo visus privalumus pademonstruoti tau?
Kitaip tariant, tave nori sužavėti ne protu.
Ne kažkokia tai išmonė savo, bet noriu sužavėti, nes ten galbūt tiesiog nelabai daug.
Turiu to, noriu sužavėti kažkuo tai žaviu tada, ką turiu.
47:08
Į ką atkreipt dėmesį, kaip tu pasakei žiūriu tada į tą vietą, nei į pirmą.
Tai ateis su golfu.
Tai nelabai yra ten, ką žiūrėt, su švarku žiūrėsiu akis, tai į ką aš noriu, kad tu žiūrėtum.
Tą ir aš rodau aš.
Noriu užpakalį gražų turite visada psi tempsiu ir sijoną.
47:26
Trumpą, kaip dabar su tom merginom sporto klubuose ta prasme amerikoj ten eina dabar ta to kia ži nai, ba vok vok ban ban da banga, kur vyrus nu tiesiog peikia už tai, kad jie ten sto ki.
47:44
Na, tas mergas sporto klubuose žiūri į jas ir tenai nužiūrinėja ir taip toliau, bet tai, kad jos rengiasi taip, kad ten nu neina nežiūrėta prasme tai jeigu tu taip apsirengei.
Aptempta viską tai ten tiesiog nu vyro žvilgsnis net nesąmoningai jisai nu si krei pia žinai ir kaip tai net ir moterų taip.
48:04
Tu matai gražų išraiškinga kūną, tai kaip ji nežiūrėtų.
Ir ir po to tos merginos skundžiasi, kad čia vyrai jas persekioja, nužiūrinėja ir žodžiu.
Alias.
Tai čia iš tikrųjų dėmesio noras, noras parodyti save, ar ne?
48:21
Kai ateina moteris į sporto klubą išties sportuoti nei jinai naujos aprangos eis pirkti kažkokios jinai greičiausiai apsirengs tą, ką turi ir dar greičiau apsirengs laisvesnius rūbus, nes gi jinai ne pasitiksim.
Jos forma yra tokia nu žinai, nu dar nei sportuota nu, taigi ten gi dažnai būni turi atkreipti dėmesį.
48:40
Tikrai matai, kad tokia net susigūžus, net kamputį kažkur šone, kad tikrai ne kreipti dėmesį, bet jeigu tik forma gerėja.
Ar gerėja apranga aptempti ėję atimties ir visa kita, ir dar dažniausiai tikęs, kur įrėžtas užpakalis, kad būtų tam tikrai gerai matytųsi tai lygiai tas pats ir su apranga, kaip mes ateinam.
48:57
Kokį aš noriu įspūdį ir kai kartais sako, nu, kaip jauna ta krūtinė, visi žiūri, aš nežinau.
Tai nerodys ir nežiūrės, ar ne arba.
Kaip šitas vat pasakymas, ko čia visi žiūri į krūtinę, nors iš tikrųjų aš ją rodau.
Kad tikrai visi pasižiūrėtų ir jeigu, kurie dar neatkreipė dėmesį dabar atkreipti.
49:17
Okey.
Gerai einam prie praktinių dalykų, dabar jau taip žinai tokius aiškius praktinius dalykus ir pradėkime nuo turbūt rankų.
Ar galėtum išvardinti rankų padėtis, kurios kažką tai sako nu vienas tai žinom šita, kur sakei ar ne?
49:39
Visi žinom šitą užsidariau.
Be to, jeigu šalta.
Taip ir skirtumas.
Pasakysiu, jeigu yra šauta žmogus su ners rankas, taip, kad nebus jokio oro tarpo ir dar šiek tiek kils tas pačius.
Kodėl susigūžti, kad.
49:55
Kaip sako tie plaukeliai mū sų pa si sto tu žinai ir padarytų oro tarpą nuo maikutės mūsų ar ten marškinėlių, ką mes turim papročiai ir oro tarpo nebuvimas reiškia, kad oras ne cirkuliuotų.
Neduok dieve kažkur, kad šalta nepasidarytų, nepūstų skersvėjis.
Tas pats ir kojom jeigu.
Pavyzdžiui, užsidarau, o jeigu taip?
50:11
Pat užsienį.
Jinai.
Rankų su nerimu yra, gal aš jau 7 būdai ir kiekvienas reiškia skirtingą dalyką, bet visi neigiami turbūt ane ar?
Yra teigiamas nors vienas.
Žinai va tas.
Neigiamas reik stebėt pokytis pradžioj pradžioj sakiau ir nuolat kartosiu.
50:29
Jeigu sėdėjo žmogus, taip ir staiga, jis pradėjo sėdėti.
Taip jau yra pokytis.
Kažkas įvyko ne taip, vėl kažkoks susidarė, užsiblokavo, gal tikrina, bet tai nebūtinai, pavyzdžiui, pirmam susitikime tu pamatai žmogų taip.
Jis nereiškia, kad nuo to susidaręs jis tiesiog tavimi dar kol kas taip nepasitiki ar ne?
50:47
Dar jam reikia truputį laiko.
Aš ateinu mokymus dažnai kol kas 5.
Na o man fainiausias stebėti jų pokytį jinai praeina valanda pusantros.
Žinai, o jeigu atvirkščiai buvo taip.
Ir po to užsidarę.
Jeigu buvo taip ir užsidarė, tai sakau.
51:06
Įvyko kažkoks konfliktas, o ne kompiuteriu.
Kitaip tariant, kažkoks sumišimas, kad kažkoks įvyko pokytis.
Nu nėra, kad kažką pradeda slėpti.
Nebenorėjau bendrauti gali gali.
Bet čia tada daugiau bus kakta pasisukimas kojų kryptis ant visuma ai turėjau daugiau būt ženklų ne vien.
51:27
Tiktai rankų sukryžiavimas.
Reikia įžvelgti 3 kūno pokyčius, kad sakyti, kad žmogus meluoja, ar ten kažkas, matyt, ar yra kokia nors neutrali.
Rankų padėtis, kuri apie nieką nesako.
Yra, žinok, yra tokių.
Neutraliu kai sako manęs dažnai žmonės klausia, kaip tas rankas laikyta per laura?
51:44
Taip blogai tai blogai glostyt blogai, tampyt blogai.
Tai, ka rodo, tai ką dabar daryt kaip.
Sėdėta ne.
Kokia būtų neutrali?
Jeigu tai yra stalas.
Tai mes ir padedam rankas, paprastai ant stalo.
Jeigu mes.
Klausom, pavyzdžiui, kažko.
Ranka ant rankos uždėta tai yra visada pravers paštas va.
52:02
Mes visada pravers tai nebus kažkoks tai reikalas interpretuotų.
Gerai.
Atsipūtęs atsipalaidavęs.
M.
Truputis spaudoje.
O, jeigu būčiau įsitempęs?
Tai kojos būtų.
Glausčiau, nes tu dabar sėdi kojų padėtis ketvertas.
52:19
Vadinasi, jis atėjęs iš Amerikos prieš 15 metų 20 nelabai būtų įžvelgęs čia, Lietuvoje ir atėjus iš kitos kultūros, dažniausiai jaunų žmonių, pasitikinčių, sportiškų žmonių.
Tai čia vat vat yra šitas šitas momentas ketvertas, bet šitas tai yra tiesiog tu gerai jautiesi tiesiog atsipalaidavęs ir gerai jauties.
52:38
Aišku, kartais tai gali į agresiją, bet tada mes stebėtume pirštų įtempimus.
Pavyzdžiui, turėtum taip daryt.
Ne jaučia kai nusibosta man.
Pašnekovas ar taip daryta įsitempia.
Pirštai kai nusibos tai yra.
Kitas momentas.
Žinai, kaip suprasti, kada žmogus?
52:56
Kada jaučiau jo vizitai kai buni svečiuose.
Ir ir kai kada reik suprasti, kad jau reikia išeiti jo, kada tai va?
Tada pašnekovas nu tas tas žmogus, kuriam tu nusibodai pradeda, pavyzdžiui, rinkti pūkelius nuo savęs arba plaukus.
53:13
Tik yra.
Geras tai jau jau.
Ne nuo tavęs.
Pradeda rinkt čia gi ta reikšmė, bet čia simpatijos vienas iš reikšmių.
Jeigu mums padeda, rūpinasi tave ir nuimate n kokį plauką, ar dar kažką tai rodo tau simpatiją irgi arba pedantiškumą perdirbti labai labai gerą temą.
53:30
Palietėt?
Labai dažnai.
Būna pasikvietė.
Kažką į svečius.
Ir tas žmogus, na, tiesiog jau yra per ilgai, ir tu jau ir taip ir taip užuomina.
Duodi, kad jau kaip ir būtų laikas jau man, kaip ir reiktų eiti miegoti, bet tas žmogus toliau šnekasi.
53:45
Gal dar čia dar vyno įpila amžinai?
Ir.
Kaip jam pasakyt net ne gal ne kaip.
Pasakyti.
O jeigu esi tas, kuris va čia pilasi vyno, kaip matyti, kad gal tu per ilgai užsiliko, kai čia elementarus į laikrodį?
Žiūrėjimas dažnis mhz žiūrovams dabar.
54:03
Nemažai laikrodžių neturi.
Bet jeigu tarkim žiovauja, tai į laikrodį gali pažiūrėti.
Telefone čia kažkas parašė.
Ha.
O gal net.
Jeigu jau ant tiek nesupranta.
Tai reikia tada tiesiai pasakyt Lietuva m.
Arba bet čia žinai ką pasakyti.
54:20
Kūno kalba kūno kalba, bet čia turbūt tekstas geriausiai realizuoja tiesiog ne procentais nuo jo.
Ryt anksti keltis ir taip toliau.
Bet jeigu tai per per kūno tatai vengti žvilgsnio, užsiimti kažkokiais savo reikalais dažniau paskutinis.
Išsiplauti, o eit pas karolį amžinai į.
54:39
Laikrodį pasižiūriu gerai, o jeigu, tarkime?
Tu esi, žiūrėk nusivalę tik.
Nuo savęs.
Žmogus rytoj čia.
Pradėjau, aš jau pradėjau.
Skaityti o jeigu tarkim esi kitoj barikadų pusėj ir tu, kaip ir norėtum, kad dar žmogus pabūtų, bet jisai jau kažką tai daro, nežinau.
55:01
Kad jis jau skuba.
Kad jisai nori išeiti.
O tas.
Nerimastingas kūno signalai va tokie va nerimaujantis gali va taip va jau sėdėti, jautrinti kelyje nu sa vo, bet jeigu jau trina kelėnus, jo jau jis pasiruošęs eiti.
Jau.
Į starto beveik arba arba dar kitas, jeigu tai yra kėdė arba va toks, kur užima už kėdės kraštų ir jau taip įsitempęs jau jau noriai, tai jis jau nori bėgti.
55:25
Žinai, kai aš sakau, tu nežinai, gal žmogus tualetą nori, tai turėjau pasiruošęs vyno.
Butelį atidarinėtų žmogus jau pasiruošęs.
Šiam startui.
Taip.
Geras kaip?
Įdomu, o jeigu žmogus?
Tiesiog yra sukryžiavęs kojas ir pakišęs po kėde.
55:42
Ką tai gali signalizuoti, nes labai dažnai matau kavinėse sėdi, tarkim, poreles vienas iš vienas pusės, kitas iš kitos pusės ir arba mergina, arba vaikinas yra sukryžiavę ir pakišę kojas, nes nesėdi taip vaikinukas, o sukryžiuoja ir pakiša aš kai anksčiau.
56:01
Lavino kūno kalbą.
Tai aš stengdavausi.
Labiausiai ją.
Lavinti kavinėse ir.
Restoranuose kodėl?
Todėl, kad aš sėdžiu ir matau prie stalo, sėdi kažkas ir aš galiu iš kūno padėties nuspręsti, pavyzdžiui, kai tu sakai.
56:17
Tas vaikinas, pavyzdžiui, taip sėdi galimai jis yra žiauriai alkanas ir laukia, kad kuo greičiau atneštų jam meniu.
Galbūt galimai jisai labai skuba.
Ir jis laukia, kol mama atneš čekį.
Ir dar priklauso nuo to.
Dažniausiai šitas gestas pasitaiko tu arba alkūnėm, arba rankom atsirėmęs į priekį.
56:38
Į žmogų, nes kitaip būtų nelabai patogu kaip duše.
Slenksti taip tai vat vadinkim.
Su.
Nerimas tų kojų ten.
Greičiausiai yra savotiškas įtampos gestas.
Kitaip tariant, pavalgius jis pakeis padėtis greičiausiai nesėdės jis atsipalaiduos už disko rankoves.
56:59
Viskas sotus vyras, laimingas vyras.
Čia yra žinomi pokyčiai.
Okey.
O su lūpom tu paminėjai lūpas suspaustas lūpas, ko kokios dar nu kraštelis vienas pakeltas, tai jau įtarimas jau meluos jaučia, sakys netiesą.
57:16
Tada suspaustos lūpos yra.
O ką čia reiškia?
Nu tokio žinai.
Kaip čia dabar taip?
Pasakyt gal pavyzdį gyvą ne vat tu manęs.
Arba tu kažką atsakinėji, aš taip pat sakau.
57:33
Nu jo.
Čia pasakė.
Ne tik.
Netikiu ką.
Tu čia dabar kalbi arba nemaltų.
Va čia va turbūt geriausiai šitas momentas atspindi.
Dar gal su lūpom yra toksai momentas labiausiai turbūt tėvams, turintiems vaikus, bet jis galioja šiaip visiems.
57:52
Tuomet mes kalbame ir.
Įkišama tai va vienas, o mažylį pirštą į lūpą ir dar jeigu kranto tai tada.
Vaikas arba tas žmogus jaučia baimę.
Kokiu atstumu dažniausiai reiktų?
Laikytis tiek darbiniai, galbūt va pasimatymo apie rumo metu ar ne, kad neperžengti ribos?
58:14
Kokiu atstumu turėtume laikytis gatvėje parduotuvėse, ko labai dažnai šiuo metu neturime, visi lipa vienas ant kitų.
Jo čia yra netgi, netgi kaip sakau.
Nu lentelė tokia, kurioje yra numatyti tie tie žinai atstumai viešosios erdvės atstumai.
58:33
Tai yra 3 ir daugiau metrai.
Tada tu bendrauji su labai tolimais svetimais žmonėmis ir tu ten mokymus vedė ir panašiai.
Bet norint saugiai jaustis su kitu žmogum, yra pusantro metro atstumas.
Čia kaip mes dabar kažkur taip.
58:49
Taip vat.
Tokios jau pirmo pasimatymo metu labai geras yra atstumas pusantro metro maždaug, nes jeigu jau bus metras, kas atsitinka?
Omeny pasakojo apie 50 ant 50 50 cm mūsų burbulą saugu.
Tai jau riba jį peržengti vienas ar kitam, nes vienas turi 50 turėti ir kitas.
59:07
Tada mes būsime saugūs.
Tai pusantro metro yra viskas ok na, paskui atstumą, aišku, mažini, bet sako taip tą 50 atstumą gali peržengti tiktai patys artimiausi to žmonės yra vaikai, tėvai 2 pusė nu broliai sesės.
Viskas visa kita, mes norime turėti daugiau nei 50.
59:27
O kai sakai visai.
Saugus ir aš jį pusantro.
Metro ir šiaip, jeigu vyksta derybos, pavyzdžiui, vat verslo pasaulį ir panašiai paprastai derybų kabinete, kad ir dviese sėdi, bet stalai būna pakankamai didelė.
Jeigu atkreipei dėmesį tam, kad išlaikyti tą tam tikrą atstumą ir kai tu pirmą kartą ateini į derybas, tu sėdi skirtingose pusėse.
59:49
Bet kai ateini kitą tarsi?
Tu artėji ir jau žiūrėk, jau šonų sėdi jau šonų jau dar arčiau.
Paskui jau ir kompa kartu prisiųsti amžinai tada tas atstumas, bet čia jau.
Tačiau dar toliau žinai, kaip sakau, kaip kaip tą žmogų palenkti link savęs.
Pavyzdžiui, tu nori palenkti greičiau į save į save žmogų.
1:00:05
Sėskis jau arčiau, ką pasako mūsų sėdėjimas prie.
Stalo šeimos rate.
Na įsivaizduokime, kaip atpažinti, ar tu esi laukiamas savo partnerės, tėvų ar ne, kaip kaip jie tave turėtų pasodinti, kad tu suprastum, jog tu esi laukiamas ir, pavyzdžiui, kad suprastum, jog tavęs nelabai mėgsta, atsakyčiau.
1:00:30
Bet čia.
Galioja ne tik tai porai ar pristatant tą savo 2 pusę, bet taip pat ir šiaip svečiui atėjus, jeigu leidžiama svečio pirmam pasirinkti kur sės.
Ne tai, kad aš čia sėsiu, o tu jau kas tau liko, yra visu pirma nepagarba ir tas va tas rodymas ne laukimo.
1:00:48
Arba tu tada turi kortelę padėt kur tas žmogus sėdi jau jam išskirta speciali vieta ir taip toliau.
Bet šiaip iš esmės pagarba yra tada, kada, sakyt, nu labas, kaip smagu ta sėdam prie stalo sėstų mūsų svečias vat tau pirmam žinai ne tėvas pirmos liet nes, bet kai kuriose šeimose yra labai priimtina pirma prie stalo tarsi tėvas dar ir dabar yra tokių šeimų, bet šiaip iš esmės pagarba.
1:01:09
Turbūt, kad va tu sėsk, kur nori mus visos vietos yra tavo.
Mhm o jeigu tarkim.
Ne svečias o tiesiog šeimoje va tas vietų pasiskirstymas, jisai ką nors reiškia, ar čia jau tiesiog būna susiformavę įpročiai šiaip tai įpročiai dažniausiai.
1:01:26
Nes, kaip atsitinka?
Pora pradeda gyventi dviese, atsiranda vaikas, vaikas jau nebegali pretenduoti tas tėvų vietas, ar nejau jam lieka ta kažkokia tai jie ten pripratę.
Aš.
Dabar taip gerai pagalvojus, pas mane gi irgi šeimoje aš visada sėdžiu, o toj vietoj, nes aš norėjau ten sėdėt dėl to, kad norėjau, matyt, langą.
1:01:44
Kažkodėl.
Va taip kodėl?
Ta lang man nesmagu kai langas už nugaros yra mano štai sakau, aš čia sėdėsiu, kažkaip čia gerai, aš čia sėdėsiu, o ne dukra dar ten buvo mažai.
Ten nieks, neklausė nuomonės, kur nusėdęs ir taip susiformuoja.
Bet.
Aš esu vienas namuose ir valgau pusryčius.
1:02:01
Aš sėdu vyro vietą, kad matyčiau duris.
Supranti.
Aš esu.
Net girdėjęs.
Kad šiaip vienas iš patarimų yra, man atrodo indrė mūsų laidoj, kai kalbėjo apie etiketą, tai sakė, kad vyrukai visą laiką sodinkite.
1:02:17
Merginas su geriausiu vaizdu tai bus pagarba tai gal vat vyras tave gerbiant ir pasodino prieš langą, bet šiaip netgi.
Priimant į darbą žmogų.
Kai ateina jisai, pavyzdžiui.
Pokalbį.
Aš pati tą metodiką esu taikius vat atėjo žmogus į pokalbį ir aš iš karto matau.
1:02:36
Ar tai gali būti vadovas, kažkoks tai ar negali būti vadovas nuo to, kaip jis atsisės?
Nes.
Joks vadovas.
Nes jas.
Jeigu jos durys bus nugaroj.
Mhm.
Jis turi, matyt, duris.
Vien iš to aišku gi.
1:02:52
Ne dėl to nepriims ar nepriimsi žmogaus, bet jau galėjai.
Tai žinot, kiek už siena man turi būti saugi.
Aš turiu matyti visą aplinką.
Tada aš jau galiu pretenduoti į kitą, sėdi restorane.
Su vaizdu į duris jau visi vadovai.
Tai tikras.
1:03:10
Vadovas ateina iš karto restorane.
Šita kėdė man, kad matyčiau, kas įeina ir išeina.
Bet visada gi stalo gale.
Visada tas ar direktorius ar vadovu kažkaip taip yra priimta.
O dabar.
Mes jau užsiminėme apie tą artumą santykyje.
1:03:30
Ir, aš norėčiau tokius kelis žingsnius apkalbėti, tai vie nas iš jų.
Tu sakei, kad jeigu yra simpatija, tai tas atstumas.
Jisai trumpėja.
Bet nu, mes vyrukai žinome iš patirties, kad merginos jos iniciatyvos dažnai nenori imtis.
1:03:47
Jos jos, kaip ir tu pati sakei juostos atstumus mažesnius daro gal retesnius, o gal net ir per gerai.
Arba ateina ant kelių.
Atsisėdę ir tokių.
Arba tiesiai ant kelių atsisėdę taip.
Bet ten vat nuima kažkokį, tai gal dulkelė ar plaukelį, ką tu dar galėtum pasakyti apie tą atstumą, artumą?
1:04:08
Kokie būtų ženklai, kurie parodytų?
Tos simpatijos, jau kaip sakant didėjimą vienas kitaip kito atžvilgiu.
Prisilietimas.
Vat.
Aš dabar tavęs negaliu.
1:04:23
Paliesti man reikia labai daug pastangų pasilenkti, kol aš ten tave paliečia, bet kuo artimiau žmonės bendrauja vienas šalia kito, tada moteris tarsi nejučia pradeda artėti prie to žmogaus, nes tarsi ji nori priliesti.
Gal tai bus pūkelio nori?
1:04:39
Gal tai ten žinai kažkoks tai o’pro.
Pavyzdžiui, perka moterys dar ne parodyk koks čia tavo tas laikrodis ir čiumpa už to laikrodžio ir už rankos.
Noras liestis ir prisiliesti tai jau iškart signalas, kad jau žinokit kliovas čia tikrai yra.
1:04:56
Ir tikėtina, kad jau tu patinki merginai, nes nei vienas mergina, kuriai tu nepatinki, nebent fake.
Mes apie tai nekalbama ne kur ateina, prasideda rankinuką ir pasako.
Kokios tavęs išlaidos laukia čia mes ne apie tą tai apie tą normalų ačiū tau labai laura.
1:05:12
Nu fantastika klausyk davei tiek daug patarimų.
Aš manau, kad dabar jau visi į pasimatymus ar ten santykiuose bus drąsesni.
O ateityje nufilmuosime dar laida apie veidotyrą ir tada pakalbėsime apie tai, bet šiandien buvo išsamus gidas apie kūno kalbą ir aš labai tuo džiaugiuosi.
1:05:34
Ačiū ačiū ir ačiū visiems.
Kad žiūrėjote?
Nepamirškite uždėti laiku paspausti mygtuko, prenumeruoti, uždėti varpelį, nes 75 % jūsų žiūrite laidas ir neprenumeruojate.
Nors ačiū jums ir už tai, na, ir tie, kurie norite pamatyti šitas laidas anksčiau.
1:05:52
Kaip ir šią, tai prisijunkite prie member jų grupės ir ten jas matysite 10 dienų anksčiau.
Tai susitiksime su jumis jau kitą savaitę iki.