Draugiškoje laidoje Artur Lebedenko Swan kalbina Danielių Bunkų apie jo rašomą knygą ir žvilgsnį į pasaulį bei visatos dėsnius. Palietėme verslo temą: pirmieji verslai, dėstymo universitete patirtį, bankrotus ir investicijas. Kodėl vis dar kariaujame ir kas už viso to slypi. Kitų suformuota nuomonė apie Danielių ir kaip jam nepavyksta dingti iš viešumos.
00:00 Pradžia.
00:29 Nauja knyga, kritinis mąstymas.
09:18 Samdomas darbas, dėstymas VU, verslai.
17:46 Akcijos, investavimas, “Greitas uždarbis”,
finansinės klaidos.
26:09 Karai pasaulyje.
30:48 Pirmieji pinigai.
36:12 Didžiausias baltas melas, saviapgaulė, instagramo dopaminas.
41:24 Viešumas, nuomonės formavimas, vienišumas.
52:12 Žavinčios moterų savybės,santykiai, Pet peeves.
01:01:44 Skyrybos, pasikeitęs požiūris,vaikai.
01:09:13 Sunkūs etapai, pagalba, hobiai.
01:21:19 Pabaiga.
Laidos pokalbis
0:00
Tu esi iš dalies rašytojas tu man davei.
Mes visi rašytojai žinai kazkas komentarus, žinai tas knygas rašo, žinai čia nu visi rašytojai.
Bet tu tai knygą rašai ir tu man tokį snigti, ką davei pasiskaityti šiek tiek tavo draft a aš nepasakosiu nieko dėl to, kad na vis tiek kažkada ateity, nespoilinsiu, kažkada ateityje vis tiek pasirodys teisingai pasirodys.
0:28
Žinai čia yra, kaip sakyt.
Čia yra toksai mano planas, kurį reikia žinai susikaupti ir pabaigti, ir padaryt prieš save, ar ne?
Tai yra nu tai yra 2 knygos, iš tiesų vienas grožinė.
Tai tai yra vienas ta prasme tema yra mokslinė.
0:45
Tema, kuri yra daug kartų sudėtingesnė, kokybiškas parašymas, jisai reikalauja labai daug laiko, nes ten, kad kokie nežinau, nu taip įvardinkim vienas puslapį parašyt turi perskaityti kokį 50 puslapių skirtingo šaltinių tekstų ir viso kito ne?
1:05
Nes ta mokslinė informacija jinai yra labai kontraversiška kartais.
Na ir tuos šaltinius turi tikrinti ir žiūrėt, kas ten yra parašyta, ir apskritai kas kas yra to autorius ir kas kas apie tai kalba?
Va ir kitas dalykas, kad ta informacija labai greit sensta.
1:26
Tai tą ką aš rašiau, sakykim, prieš ten 2 3 metus ir žiūriu dabar atgal na, tai aš jau jau turiu apginti tą indą.
Būtent toks sizifo darbas yra iš tiesų.
Bet tai ta knyga.
Nežinau, jeigu pats pats skaitė jai, tai matei, kad jinai yra tokia labiau mokslo populiarinimo, žinai.
1:46
Apie tai, kad, kaip sakyta į mokslą pažvelgti per tą prizmę.
Kaip, kaip yra nu kaip ir.
Sakykim, kad jis taptų įdomus ar ne, nes.
Aš tai pastebėjau šiek tiek to tokio.
Kritinio mąstymo prizmę dėl to, kad tu tenai vertini.
2:05
Mokslą iš skirtingų kampų ir tu net pats teigi tenai, kad vienas šaltiniai vienas kalba, kiti kita ir reikia turėti kritinį mąstymą, kad suvokti tai, ką kalbama istorijoj, kad tai gali būti patogi kažkam istorija ir pakoreguota taip, kad būtų.
2:27
Visą laiką yra rašyta, rašyta, sakykim nurašoma nugalėtoju ne tai automatiškai, tai yra subjektyvu.
Tai istorija, be abejo, tą kritinį mąstymą tu turi turėti mokslas.
Jisai yra, nu jisai daug.
Galbūt tikslesnis negu sakykim negu istorija, ne mokslas, nes nu.
2:48
Jeigu yra formulė arba dėsniai, tai jie paprastai nekinta.
Bet kaip rodo praktika, kad jie.
Mes daug ką naujo labai atrandam.
Ir vėl pastoviai reguliariai.
Taip, tai keičiasi tas bendrasis, sakykim, mokslo vektorius.
3:05
Jisai nu kryptis, kaip ir yra aiški.
Ne nes buvo labai gera tokio vienas mano mėgstamo mokslininko pasakymas sako, jeigu mes paimtume pasaulyje, sunaikintume visas grožines knygas, religines knygas, viską, viską nuo biblijos, ar ne viskas?
3:25
Ar ne tai jos jos dingtų.
Nes visa tai yra realiai pasakos.
Jeigu mes sunaikintume visas mokslines knygas ir mokslo pasiekimus, ar ne?
Nu, nu lin tum po 1000 metų ir po 100 metų ar po 500 metų, ar po kažkiek žmonija vėl grįžtu prie to pačių atradimų?
3:45
Ne, nes, jeigu buvo atrastos kažkokios tai formulės, jeigu buvo atrasti kažkokie tai ryšiai, nežinau atomo sandara, bet kas?
Yra tiesiog poreikis tobulėti.
Jei tu negali suteikianti tos informacijos.
4:01
Anksčiau ar vėliau jie sunaikinus vis tiek žmoniją, iki to dasi mąstys, kažkaip tai ir grįš atgal.
Bet pati esmė, kad poreikis atsiranda tą informaciją atrasti dėl to, kad norisi.
Lengviau gyventi puikūs, greičiau, greičiau pasiekti kažkokius, jeigu kitaip būtent.
4:22
Prokrastinacija šita, jeigu kalbėtų labai teisingai, pažymėjo, jei žmonės nori gyventi patogiau ir paprasčiau.
Ir, aišku, yra žingeidumas.
Tam tikrų žmonių, kaip tarkim ten mokslininkų, tyrėjų ir visa kita, nes jiems tai dažniausiai finansiškai nelabai apsimoka tą daryt, bet jiems tai yra įdomu ir jo jie jie save taip realizuoja.
4:45
Nori jis trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose.
Ačiū jums labai.
5:00
O kaip tau atėjo mintis?
Rašyti mokslinę knygą.
Todėl, kad aš taip pat, kaip ir su tuo instagram’o turiniu, žinai, aš pagalvojau, kad aš turiu daug žinių, kurios galėtų būti, galbūt įdomios kitiem ir jie yra nu fun fact, ta prasme tokie, kur kur tu niekad nepagalvotum ar ne, kad kaip nu?
5:20
Labai labai įdomių dalykų ten gali rasti.
Nu man patiko tavo toks kitoks žvilgsnis net jis ir užsirašiau vienas citatą, mes viso labo.
Esame kažkieno eksperimentas, man tai nuskambėjo kaip iš filmo trumano šou žinai, kur jisai buvo eksperimentas nuo pat kūdikystės iki iki suaugusio gyvenimo žmogaus.
5:41
Tai tu tiki, kad kažkur visatoje yra daugiau negu mes.
Nu žiūrėk, jeigu taip žvelgiant grynai moksliškai ar ne?
Tai, tarkim, mūsų vis mūsų galaktika, tai yra paukščių takas, ne mūsų vietinė galaktika.
5:58
Kurioje yra 400 milijardų žvaigždžių ir jinai, yra vienas iš nedidelių nedidelių galaktikų.
Ar ne?
Ta prasme jų yra?
Kiek mes žinom, kiek mes matom apie 2 trilijonus.
O kiek nematom.
Kiek nematom ir kiek nepasiekėm, nes kai pastoviai mes vis ten.
6:16
Žmogus žengia būtent.
Teleskopas ir visi kiti žinai, kurie jau gali toliau fiksuoti, ar ne tai?
Tai vien tų galaktikų yra trilijonai.
Jeigu saulių nu, sakykim, kiekviena žvaigždė turi ten daugiau mažiau kažkokių tai aplinkui planetų mes turime 8.
6:35
Jeigu atmetus plutoną, tai tai kitos turi ten vienas kitos turi 20 įvairiausių.
Tai, jeigu mes esam vienas.
Tai yra kažkas beprasmiškas, tada erdvės ir laiko švaistymas ar ne, nes nu kaip kitaip.
6:52
Jeigu 2 trilijonai galaktikų.
Žvaigždžių visoj visatoj, kiek mes žinom yra daugiau negu smėlio smiltelių visoje žemėje paimk visus pliažus, sacharos dykumą, visas dykumas visa kita ne vat paimk suskaičiuoja kiekvieną smiltelę žvaigždžių yra daugiau.
7:09
Negu visos smėlio žemei, tai kaip gali būti, tai neišsivystė, yra kitas dalykas.
Kad tai ką mes matom?
Pavyzdžiui, artimiausią mūsų galaktika andromedos ūkas anne, kuri artėja prie mūsų ir po kokių gerų 3 milijardų metų mes ten buvome mes vienas į kitus.
7:27
Bet čia nieko tokio turėtum tilpt tuoj maždaug erdvėj tai tai jinai yra.
Berods, jeigu nesuklysiu reiktų pagooglint, bet man atrodo 2 2 su puse milijono šviesmečių nuo mūsų.
Na tai, tai ką mes matome dabar, žiūrėdami į tą andromedos ūko galaktika, kuri yra arčiausiai mūsų.
7:47
Mes matom tai, kaip buvo 2 su puse milijono metų atgal.
Mes nematome dabar.
Tiesa, nes šviesos greitis yra.
Ribota informacija grįžta. 300000 km per sekundę dec defect kad mes kur jo mes negalim suvokti, kas vyksta toliau.
8:03
Ne ta prasme kaip greičiau, tarsi tada masė tampa begalinė, laikas sustoja visa kita einšteinas.
Čia mūsų fizikos žinios baigiasi.
Ir mes nežinom, kas kas yra už to slenksčio, kas yra Juodosios skylės, kaip jos veikia ir taip toliau, ar ne?
Nu mes galim prognozuoti įsivaizduot.
8:22
Bet atsakymo niekas šiai dienai neturi.
Tai matai kvantinę fiziką, pavyzdžiui, ir dalelių fiziką jos yra visiškai 2 1.
Kitai prieštaraujančios.
Nors ir ten veikia ryšiai ir ir dėsniai ir ten veikia.
Bet jos vienas vienas teigia taip kitaip kitaip.
8:40
Nu man įdomu, kaip tavo knyga baigsis ir ir kada tu ją parašysi, nes tavo įžvalgos tikrai įdomios, bet noriu žinai pakalbėt apie tave.
Kas yra danielius bunkus, ar tu dirba, kad nors samdomą darbą?
Jo.
Aš dirbau samdomą darbą ir.
8:58
Irgi faktorius tapsi turbūt 3 metus dėsčiau Vilniaus universitete.
O.
Jo tai.
Kokia disciplina?
Tai aš dėsčiau inovacijų vadybą ir derybų meną.
Gaudavo už tai 150 litų algos per mėnesį.
9:15
Bet, aišku, aš ta prasme net būdavo juokinga.
Aš sakau, gal jūs man jos sakau, ne nu nemokėkit tiesiog žinai, nes aš esu versle, man viskas tvarkoj, man yra įdomu, tiesiog įdomu edukuoti žmones ar ne per nu pažaisti, sakykim, su tais studentais aš visą laiką imdavau 2 kursus.
9:32
Ir su jais diskutuoti ir, sakykim, nu ir save ir juos tuo pačiu lavina.
O kaip tu atsidūrei universitete pasiūlė kažkas tai ar pats na aš pats pasisiūliau pats pats.
Pasisiūliau tada buvo dekanas, žiauriai protingas ir fainas žmogus.
Renaldas gudauskas buvo komunikacijos fakulteto dekanas.
9:50
Jisai dabar yra mažvydo bibliotekos generalinis direktorius.
Man atrodo, bent jau prieš kurį laiką buvo.
Tai.
Tai, manau, kad jis ten ir yra, tai tikrai pagarba, jam ir jis ai žinai.
Patikėjo, kad aš esu tas studentas, kuris yra žingeidus ir kurios gali.
10:08
Tai tu buvai studentas ir jau dėstė, jei.
Ne, aš buvau, aš pabaigiau magistrantūrą, ir tada aš galėjau apsiginti doktorantūrą labai lengvai, nes aš jau turėjau ir tą dėstymo praktiką ne ten visa kita, bet.
Aš paskui pagalvojau, kad velniam man to daktaro laipsnio reikia, žinai, nu.
10:25
Šiaip o kodėl?
Pavyzdžiui, tai pagalvoju, nes man nepaima dėl toksai.
Žinai.
Gazas va jau turiu bakalaurą magistrą, nu dar doktorantūrą pasiimsiu.
Aš jį galėjau labai lengvai pasidaryti.
Tada tais laikais, bet vienas dalykas aš tada išvažiavau dirbti iš į.
10:42
Ir gyvent į kitą šalį.
O kur kur išsikėlei?
Tada buvo lietuvių investicijos Rusijoje.
Kaliningrade buvo snaigės, snaigės gamykla.
Tokia buvo tai aš, o generalinis direktorius.
Išvažiavau tenai dirbt.
10:58
Dar kai čia buvo plius minus, normalūs santykiai mūsų tarp mūsų.
Tai čia kokie 2 6 2. 7 žinai 20 metų atgal tai čia.
Ketvirtį.
Nu nu ketvirtį kažkas tokio panašiai, nu tai va tai tai žodžiu.
11:16
Ir tada jisai patikėjo, ir aš kažkaip pradėjau studentams dėstyti.
Ir mano tų studentų yra tikrai įdomių žmonių ir ir ir dabar mes kaip susitinkam mieste, nu tarkim ten ar klubuose ar dar kažkur tai žinai, tai tai ir ir ministrų, ir viceministrų, ir kitaip, ir valdyba ten.
11:38
Valdybos sakykim narių ir ir pirmininkų yra pakankamai daug žinai.
Ir jie sako nusako, ką jau ką, ką sako, bet tavo paskaitas sako iš univer kas sako tikrai atsimenam žinai.
O tai jos buvo visai kitokios.
Taip man atrodo toks žinai charizmatiškas žmogus ir pas tave yra daug tokio viduj kažkokio akstino.
12:00
Žinai, tu man atrodo nenuobodžiai vedei.
Tas paskaitas su daug patirties su daug praktikos.
Kažkokių pavyzdžių iš gyvenimo.
Aš būdavo amfiteatrinė auditorija.
Tai ten kiek ten 120 atrodo žmonių telpa ir sakydavo, chebra žiūrėkit į mano paskaitas, jūs galite vaikščioti.
12:19
Galit nevaikščiojo nes tada dar buvo kažkaip nu, kaip tarsi tas privalomas lankomumas universitetai, nežinau, kaip dabar.
Sakau mes susitiksim per egzą, mes pasikalbėsim, jeigu aš matysiu, kad jūs esate mąstantys žmonės, viskas sukibs, o jeigu ne sorry žinai, sakau, jūs turit mąstyt jūs neturit manęs klausyt, aš jums galiu užduoti klausimus, jūs man galit užduot klausimus atsakei.
12:38
Ir, nors aš pasakiau, kad pas mane tas lankomumas neprivalomas, kažkaip tai vis tiek visąlaik ta.
Auditorija būdavo pilna, žinai.
Atvirkštinė, psichologija.
Matyt, ta prasme žmonėms, kai jų nevertė ir.
Leidi supranti tai tada.
Galvoji pats žinai manot tai tada taip, taip ir gaunasi.
12:58
Okey, tai tavo pirmas toks verslas buvo snaigę.
Sustojo jinai gi tai matai mes ten buvome.
Ten ten buvo viskas kitaip ir su šiek tiek sudėtingiau.
Mes jau buvom su tais akcininkais pažįstami ir kituose projektuose bendra.
13:16
Su tuo metu dirba.
Nu tame tarpe taip ir ir ir ir nerijus, ten, ir ir kiti buvo ten tai akcininkai.
Pagrindiniai tai.
Tom tom tuo metu aš vadovavau Baltijos vertybiniai popieriai buvo tokia našta finansinio maklerio kontora.
13:37
Tai mes ten prekiaujama akcijomis ir visa kita, tai jie ten irgi buvo taip pat akcininkai ir jam tada reikėjo žmogaus kas ten rusijoj galėtų tą verslą suvaldyti, sukontroliuoti ir sužiūrėt, nes ten kiekvieną dieną reikėdavo apie ten 700 pusryčių rusų žinai su sustatyti prie konvejerio tai.
13:55
Kaip tik paklausti, kaip tas verslas rusijai tuo metu buvo per butelį.
Aišku, viskas ten per butelį ir ten.
Žinai ten, jeigu jeigu jisai pirmadienį tau, pavyzdžiui, yra konvejeris, kuris negali sustot.
Niekada niekada, nu jis tiesiog vat jau kaip paleidai ir viskas ar ne, nes visi kiti procesai žlunga tada.
14:15
Ir pas tave, pavyzdžiui, 30 žmonių pirmadienį ryte tiesiog neateina į darbą.
Be įspėjimo.
Be įspėjimo naudai ten yra špagatus, ten visus ten kvieti vis ant ausų statai kažkur, kai čia ten dar kažką lėtina tempą ir taip toliau.
14:32
Ir antradienį tu kaip žmogus normalus, iš tarkim, nu jau tada mūsų vakarų pasikvietė vienas iš tų ne išėjus į darbą pirmadienį, nes jis, aišku, buvo visiškai gatavas ir dėl to neatėjo.
Žinai, jis ateina ir sako į tai žiūrėdamas į akis, sakau, sakau, nu, sakau, nu, sako ponas generalinį direktorių.
14:50
Nu sakau, man pagirios buvo, aš gi negalėjau, jam pagirios yra kaip biuletenis.
Jūs jau šių į akis ir jis nesupranta, ko tu ant jo pyksti, kad jis neišėjo į darbą, kad kompiuteris nustojo, ar dar kas nors žinai, nes jam buvo pagyrus?
Nu tai vat rusijoj taip, taip žinai ir yra tiesiog.
15:08
Bet jeigu tu negeria, nepatinka pirtis ir jis jį ištikimas.
Tai, kaip ir sakant, biznio nepadarys, nu žiūrės kreivai.
Žiūrės kreivai, tad tikrai jeigu tu negersi, tai tai nugali.
Ten sakyt, kad geriau antibiotikus žinai ir nau maždaug, bet, bet tai nepadės.
15:26
Aš pamenu, dirbau laimės tilte.
Ir mes pardavinėjome vertų telefonus, įbėga vienas toks žinomas verslininkas sako lekiu į maskvą, sako.
Dovanų reikalo.
Nesako man reikia, man reikia duok.
15:42
Man duok man.
Pigiausias igno čia tada kainavo plieninis €10000, sako duok man nesako aš ant stalo, tik man net jungt nereikia, sako man tiesiog ant stalo pasidėt, sako, nes chebra nesupras.
Gali.
Chebra nesupras žinai jis nusipirko nuskrido, po to žinai grįžta.
16:00
Pasak nu, jo viskas pasako, nes jeigu būčiau su ja fo nu pa atėjęs, tai sako ne būtų nesupratę, nes visi sako auksinius, išsitraukia vertu.
Jie vienas kitą supranta, kaip šampano burbuliukai, vienas kitą motyvuoja ant tų vat ponto ir tas labai jaučiasi su jais bendraujant ir tas tas tą turi ne vien tiktai rusai tą turi lygiai taip pat ir azijiečiai šita jiems ta pakazucha tas žinai toks pasirodymas savęs, koks gal tu net ir visai nesi jam yra labai svarbu.
16:30
Dėl to, kad greit pinigai ateina.
Kitaip nesupranti, kaip tau tu kaip teisingai pasakei nesupras.
Tu gali ir neturėti pinigų už skolintus, ten nusipirkti tą vertų.
Bet jeigu tu jo neturėsi su tavim, niekas nekalbės rimtai.
16:46
Galbūt tas pats irgi tas tas 2 tavo kontrahentas.
Ar tu žinai, bet bet gal ir ne nu tai vat tas.
Grįžta 300 km už maskvos, į kokią žinai chruščiovkė vienas kalbą taip ir vakare verkia, kad kaip jam blogai, bet susitikus tai vienas prieš kitą pan tavojo.
17:08
Tokių yra daug, ir Lietuva yra ir čia niekad niekam čia ne paslaptis.
Žinai, tu tų žmonių yra tiesiog tokie žmonių natūra.
Tiesiog tai nu galbūt Rusijos fone jinai yra labiau išreikšta, žinai?
Youtube kanalas finansiškai raštingi.
Turi klausimą, beje, jūs turbūt kaip yra?
17:23
Aš dažnai girdite, jog kažkas kažkur taupo ar investuoja pinigus, bet patys nežinote, ar nesuprantate, nuo ko pradėti, nes viskas skamba pernelyg sudėtingai.
Tuomet finansiškai raštingi youtube kanalas yra būtent jums žmogiškai paprastai apie pinigus nuo akcijų iki nekilnojamo turto paskolų.
17:43
Taip pat ten pamatysite eksperto komentarus ir finansines įžvalgas.
Apie šią laidą nuorodą rasite aprašyme, tad keliaukite po laidos.
Ir prenumeruokite finansiškai raštingi kanalą tapkite drąsesni su savo pinigais kelkite Lietuvos finansinį raštingumą ir pasiekite savo finansinius tikslus.
18:02
Be baimės manęs tu sakei, kad tu dirbai su akcijom, investavimai s ir šiaip tu esi labai daug metų versle jų klausimas skambėtų taip, jeigu turėtum €10000, į kokias 3 turto klases investuotum ir kodėl ką tu darytum su tais 10000 jeigu?
18:19
Turi su kuria tu nieko negali daryt.
Tu gali ją įdėt pasivijom investicijom, kažkur tai bare ever ar ne?
Žinau nusipirk kokių aš, pavyzdžiui, 10 štukų aš įdėčiau tada į dabartinių į kompanijų akcijas.
18:39
Kokį fondą arba fa.
Žinai, ar tai būtų, ar ar indeksas, kažkoks ar ar tiesiog, bet bet kažkas, kas protingai auga, nes ėję jausmą.
Ne nu dirbtinio intelekto, dabartinė įmonių struktūra jos šauna kaip raketa ir jos šaus toliau aišku, kaip visada būna kliurkų, nesąmonių, skemų ir viso kito.
19:00
Tai čia jau reiktų biškį pasigilint, pasižiūri, į kurias konkrečiai, bet šiai dienai aš investuočiau, ar tai būtų 10 ar 100 štukų, sakykim, galima tikrai dalį savo pajamų.
Turimų santaupų investuot į vėjų.
Ar ne ta prasme kažkokius produktus ir taip va dabar dėl dėl visų kitų dalykų.
19:22
Tai žinai čia kiekvienam žmogui yra ant tiek individualu, nes.
Ar tu nori dabartinio pelno ar ne šortai ar?
Pelno ar tu nori apsaugoti savo pinigus ir pasidėti taip, kad jie nu jie neneš tau didelės grąžos, bet kad jie būtų ramiai gulėtų kažkur tai.
19:41
Dabar danielio čia bent 90 %.
Tai iš karto sako, taip, taip duok.
Mums atsakymą mes norim šio term iš karto.
Čia ir dabar tokių uždirba lyg ir 10 %.
Čia yra durnių mąstymas, ta prasme nieko greitai gyvenime nebūna.
19:58
Mhm, tu greitai negali pasveikti, tu greitai negali išmokti kažko, tai tu greitai negali užaugti, tu greitai negali subręsti tu viskam, kas yra gyvenime vertinga, reikia laiko.
O, kodėl galvoja taip pasikeitė visuomenę ir masiškai nori to greito uždarbio?
20:20
Ar niekas nepasikeitė visada todėl, kad žmonės iš principo yra tinginiai tinginys.
Tai yra nėra blogai iš tiesų.
Tai mus verčia tobulėti tai, ką pradžioje kalbėjo.
Variklis ar ne sakykim progreso ir visa kita, nes jeigu žmogus būtų norėjusi vaikščioti pėsčias, jis niekad nebūtų sugalvojęs vežimo ir arklio.
20:42
Toliau mašinos lėktuvai ir taip toliau.
Tai vat nu visas tas progresas skatinamas.
Yra mūsų tinginystės ir žmonės iš principo yra nuo nuo mažumės linkę gauti viską greitai, lengvai ir už dyką.
Ko.
20:59
Dažniausiai nebūna, nes nemokamas sūris yra tik pelėkautuose.
Hmm, na, na, taip žinai tai jeigu tu supranti ta žmonių filosofija, gyvenimo, tai tu gali tuo naudodamasis tu gali uždirbti.
Bet ne tie, kurie nori per dieną uždirbt.
21:18
Būna stebuklų, taip būna, kazino pastatai, ten juoda raudona arba ant skaičiaus iškrenta.
Ne čia jau stepukonio reikėtų labiau klaust šitoj ir ir būna, nei būna iškrenta. 3 milų bam.
21:38
Taip galima pratęsti 30 milijonų.
Aš galvoju, nu, nu, kažkada tu turi ir laimėta ne.
Tai gal supranti gal kėlė taip stavkes, kad kai jau tipo buvo galvoje bendrą raudoną ar juodą raudoną ir juodą, jaučiu šiandien juoda raudona fak.
21:56
Nepaėjo, aš manau, nu, nenoriu būti čia žinai nei pranašas, nei ekspertas, bet kažkas čia yra giliau, giliau, giliau iš kur žinai?
Tiesa, slypi kažkur anapus kaip failus.
Tu turbūt per gyvenimą esi daręs daug įvairių verslų ir žinai, žmonės dažnai sako, va, turiu idėją, viskas važiuojam, darom tų dramų, n, bet gal tu esi gyvenime turėjęs kažkokių tai verslo klaidų ar finansinių praradimų?
22:28
Ir išmokau iš to pamokų, kuriomis galėtum pasidalinti ir įspėti tuos jaunus žmones, kartais galbūt.
Pasiskaičiuoti 2 3 žingsnius į priekį.
Nieko neįspėjęs klaidų.
Svetimų klaidų nesimokom.
22:46
Žiūrėk, aš nepažįstu nei vienas turtingo verslininko, kuris nebūtų buvęs ant bankroto ribos arba bankrutavęs, arba kai kurie ir ne po vienas kartą ir kuriam ne kuriam yra buvus visiška absoliuti žopa ir nu.
Ir, nors dabar yra klestintis ir ir milijonus, arba milijardus valdantis žmonės, be abejo, tai visada yra gyvenimas, supranti tų juodų momentų, kai tu privalai pats sau atsisėst ir nusirašyti bent tam tikras investicijas ar sumas ar kvailus sprendimus, ar dar kažką ir pasakyt, kad.
23:23
Jo nėra nei vienas, kuris to nebūtų praėjęs ir kuris turėtų pinigų mm nėra tokių žmonių, tai tai visiem tikrai tas tas yra suprantama ir natūralu, kurie, kurie yra versle.
Patarimų nėra jokių, nes žinai vienas yra.
23:41
Vienas verslas yra, sakykim, ten balionėlius pūsti ir pardavinėt kitam verslas.
Galbūt yra namus statyti 3 dar kažkas tai žinai ir bendro patarimo nėra.
Gerai o tada kaip reabilituotis iš to iš tos duobės, nes tai irgi sudėtinga.
23:58
Bet tas ir yra žinai tavo verslininko charakteris, tavo vidinis stuburas ir tavo tvirtybė vidinė.
Kas yra verslininko charakteris?
Žinai ta prasme tas vat tas vidinis stuburas, kuris yra, sakykim, nu, kur virtas savo svajonės ar tikslo siekimas, kai jau, kai kiti pasiduoda?
24:19
Tu dar eini m.
Ragais nagais per lupas kramtydamas bet tu eini ir tu tada nueini, nes tie geri laikai blogi laikai jie keičiasi.
Na.
Banguoja kaip ekonomika.
24:34
Jie visą laiką žinai, nes žinai silpni lyderiai sukuria sunkius laikus.
Sunkūs laikai sukuria stiprius lyderius, stiprūs lyderiai sukuria gerus lengvus laikus, lengvi laikai vėl sukuria silpnus lyderius.
24:50
Na, tai vat ta ant ko dabar Europa yra užmigus, tai yra ant šitų gerų laikų ir silpnų lyderių.
Štai ir mes mes dėl to pral pralošinėja mm, tai dabar ką ir viską, ir ir mums iš tiesų ta prasme yra čia jau egzis egzistenciniai klausimai, ar Europa išgyvens, ar ar jiems bus po 50 metų?
25:10
Net ne Europos sąjungoje, Europa.
Nu kaip?
Šito mūsų burbulo gaublio jinai bus ne kam jinai priklausys ir kas ją valdys.
Čia jau kitas klausimas.
Tai gal dabar yra tas metas, kai yra sunkūs laikai ir ateis stiprūs lyderiai.
25:29
Dar nėra sunkių laikų.
Dar ne pajautėm.
Ne.
Dar kol kas biškį su rožiniais akiniais įsivaizduojam, kad.
Eda optimizmo tabletas ir ir politikai nuoširdžiai šiaurės juos.
Žmonija tiek mūsų, tiek žinot, karas labai gerai pasakius, yra labai.
25:52
Tvirtas ir teisingas karys užgrūdintas.
Karo patirties mano toks bičiulis sako karas nekenčia melo.
Ir tai yra auksiniai žodžiai, tas, kas yra ten buvęs ir kas ten žino, tai yra nu iki skausmo teisingi žodžiai.
26:11
Šitas karas o ne Ukrainos karas, jisai labai daug buvo labai daug melo nuo pat pradžių visur viso visose visuose lygmenyse.
Ir tas melas užmigdė budrumą, nes jeigu tu kare meluoji, tai žūsta žmonės griūna operacijos patiriami nuostoliai prarandamos teritorijos ir visa kita, bet tu negali meluoti.
26:34
Bet tas melas paremtas godumu nes yra dideli pinigai.
Tuo, kad šokiui reikia, kad jis būtų išrinktas, tarkim, kitai kadencijai, mūsų politikams reikia to paties ar ne?
Tai jie tada sveria ar sakyti teisybę ar nesakyt teisybę, nes nu struktūros dirba yra protingų žmonių.
26:55
Yra žmonių, kurie žino, kas realiai ten įvyks, tai, ką aš kalbėjau nuo vasaros nu kalbėjau, kaip ne, ne viešai, bet savo draugų rate, sakykim, ir ir ir tai mes dabar turim kovo mėnesį, o ne su tavim tai grubiai beveik metai laiko praėjo.
Kaip pradėjau makronas ir NATO lyderiai, ir kiti.
27:12
Žinai kalbėti, kad čia bus vėl gali būt blogai jau gali būt blogai.
Aš tai jau vasarą žinau, bet ir mačiau.
Bet tada peršasi vienas mintis, jeigu yra tiek blogai, ir tai nėra pirmas karas istorijoj, ar mes esam patyrę karų ir nuostolių, ir.
27:34
Nu karto ne?
Mūsų karta ne, bet, bet istorijoj mirčių ir matėm.
Kokios būna pasekmės?
Kodėl nekyla mintis ieškoti kitų būdų tartis bandyti ne krauju, o protu bandyti kažką?
27:52
Tai na, bet iš esmės kaip tu galvoji, kas skiria?
Aš dabar galvoju, kad ruzveltas.
Ar niksonas ar kažkuris iš Amerikos prezidentų pasakė auksinę frazę.
Jūs visi labai labai nustebtumėte sužinoję su kiek mažai smegenų yra valdomas pasaulis.
28:12
Įsiklausyk ir tai yra atsakymas į tavo šitą klausimą.
Tu neįsivaizduoji su kiek mažai smegenų yra valdomas pasaulis.
Bet.
Bet su kiek daug pinigų.
28:28
Pinigai žinai pinigai yra, jo tai dažnai ne nekoreliuoja su protu ir pažįstu labai protingų žmonių, kurie kurioje neturi ir ir vargsta, ir pažįstu pakankamai gerų idiotų, kurie turi milijonus.
Žinai, nu taip, žinai tai nekoreliuoja.
28:45
Ne, bet.
Jis įvardina, kaip tai, kad.
Tiem politika m jeigu tu nesi buvęs nulis zonoje, jeigu tu nesi buvęs fronte, jeigu tu nesi buvęs tenai ir sėdi čia, ne nu, tu ten gal nuvažiuoji vienas kartą užsidėti liemenę pasivaikšto į kijevą, kurios net nereikia ane nu, tarkim, kaip pavyzdys ir pavaidinti, kad tu čia esi kovotojas, tai tada tau atrodo viskas vienaip ir tu negali smerkti to žmogaus, nes jis tiesiog neturi nei patirties, nei žinių, bet blogai yra tai, kad jo nežinojimas gali lemti kitų žmonių mirtis.
29:24
Tai yra, jeigu jo rinkėjai, jo žmonės juo tikės ir jisai sakys, kad viskas čia gerai, nieko čia nebus ir čia visi laimingi.
Būkit už mane balsuokit viskas bus gerai.
Tai vienas dieną tas grėblys gali padėti galvą ir labai stipriai.
Na ką žinai nu yra kaip yra.
29:43
Yra, kaip yra jo ir tu sakei, kad yra daug tu pažįsti daug idiotų, kuri turi, kuri turi daug pinigų.
Dabar mano draugai, kurie turi pinigų žiūrėti tą laidą palauk čia, sako nuo šitos vietos dar kartą.
30:01
Čia jisai apie mane.
Reikia pasikalbėt čia danielių nebuvau susitinka gerai.
Ne apie Lietuvos verslininkus kalbėjau.
Supratau gerai versim šitą laidą į anglų kalbą, kad ir užsieniečiai pasižiūrėtų.
30:20
Kaip, kaip pas tave gyvenime atėjo pirmieji pinigai per darbą, kurį tu dirbai dėl pinigų?
Ar vis dėlto tu atradai veiklą, kuri tau labai patiko ir jinai tiesiog atnešė netikėtai pinigus?
30:36
Matai mantas man iš principo patiko ture pinigų.
Eik tu sau.
Nu yra žmonių, kuriems tai nepatinka.
O tu augai šeimoje, kuri buvo pasiturinti ar nesu.
Visiškai ne.
Tai ir taip buvo gal siekiamybė.
Buvo, tai buvo kaip tik man motyvacija, kad aš jų turėčiau visko ko versle būna, kaip ir gyvenime būna ne tai tai yra tiktai viskas.
31:03
Vienas dieną praeis ne tiek gera, tiek bloga, tiek visa kita.
Iš kur tauta stiprybę semiesi, nes nu kitiem atrodo, kad supranti vata įvyko kažkokia nesėkmė.
Tai yra pasaulio pabaiga ir būna sunku atsistoti ant kojų.
Būna sunku pradėti naują verslą.
31:19
Kažkokį, kaip aš iš tavęs girdžiu tą tokią žinai tokia kažkokia optimistiška gaidele tu atrodo, a atrodo viską prarastų, bet vis tiek tų jėgų būtų eiti toliau, daryti stotis ten, kokį tu tą palaikymą turi, iš kur jisai.
31:37
Nežinau.
Matai mes esam visi daug stipresni negu mes patys galvojam.
Ir čia čia šitas galioja kiekvienam žmogui, mes mes.
Bent jau aš nu ir šiaip žmonės jie nesureikšminu tų pergalių, kurias jie pasiekė.
31:55
Nes, pavyzdžiui, man tai atrodo natūralu.
Nu, kaip natūralu turėjo būt sunku sudėtinga.
Taip skaudu dar kažkas ar ne.
Nu, bet įvairiausių emocijų būna ne mes gi nu žmonės.
Bet.
Aš nuo nevertinu, kaip kad nu kažkokio af geno žinai pasiekimo vat tu sakai žinai nu vat, kaip tu žinai vat, kaip k iš kur ta tavo tvirtybė žinai, aš nežinau, aš kitaip nemoku.
32:22
M charakteris tiesiog toks.
Jo bet ta prasme, ką aš noriu šitoj vietoj pasakyt, kad kad žmonės dažnai save nuvertina ir neįvertina to, ką jie pasiekia.
Ir taip logiškai pagalvojus, kad nu taip atsisėdus, tarkim, prieš veidrodį žinai ir pagalvojus, va, nu, tu dafiga padarei šiaip žmogau ei kokioj tu esi depresijoj, kas tau yra negerai pažiūrėk į save, kiek tu esi pasiekęs?
32:48
Na taip pagalvojau, nutrauktų normalu.
Kad tu visada toks buvai ar kažkuriuo momentu gyvenime išmokai džiaugtis savo pasiekimais?
Ai, nežinau, žinok, aš aš manau, kad kiekvieną, kiekvieno etapo gyvenimo mes kažkiek tobulėjimo prasme.
33:05
Tas gyvenimas mėto labai daug pamokų ir labai daug visokių situacijų, iš kurių tu gali pasisemt arba nepasisekė.
Gyvenime situacijos buvo, kurios tau žinai įmetė tokio šiek tiek.
Savigydos prieskonio tobulėjimo žinai galės, gali pamatuot.
33:26
Pavyzdžiui, aš tau papasakosiu savo mamos mirtis mane užaugino per pusę metų, nuo kokius 5 metus į priekį.
Realiai tada?
Pradžia visos socialinės medijos man atvėrė mano gebėjimus kūrybai.
33:45
Ko aš negalvojau, kad turiu skyrybos prieš 3 metus man parodė, kad aš turiu būti savimi ir kad man reikia grįžti toks, koks aš buvau ir vėl mane pamatė ir žmonės visai kitokį mane mato dabar ir aš pats labai patobulėjau ir aš tiesiog turiu gyvenimo etapus, kur aš matau dabar iš praeities, kurie man davė spyrio ir tobulėjimo link ar ne taip.
34:09
Kas pas tave gyvenime buvo ką tu galėtum prisiminti, kur tave pastūmėjo šiek tiek iš to stagnacijos taško?
Žvelk visa tai ką tu išvardinai, ne visos šitos patirtys yra skaudžios patirtys m ir ir lygiai taip pat ir man žinai yra tave verčia tobulėti.
34:30
Net tada, kai tu gyveni gerai sočiai ir laimingai.
O tada, kai tu esi alkanas ir ir sušalęs ne nu gali būt tai ir morališkai, ir fiziškai, ir visaip kaip nori, ar ne?
Tai visos tos situacijos, kurios yra tau ne komfortiškos, jos tave verčia augti, nes arba tu jas turi praeiti.
34:54
Arba turi su tuo susitaikyti ir žlugti, ar ne?
Kas irgi yra gyvenime.
Dažnai tai tai žinai.
Nu tai pas mane irgi įvairiausių visokių situacijų buvo žinai ir skyrybų žinai, ir ir verslo praradimų, ir ir atradimų, žinai, ir mirčių, ir viską, ko tiktai ta prasme.
35:13
Tas gyvenimas yra žiauriai nu pas mane, jis labai gal greitas, ar ne sakykim.
Ką turi omeny greitas?
Nu labai daug įvykių pilnas, ne įvairiausių pačių aš aš gal ir pats jas aišku, pritraukiu visas nesąmones, kiek tiktai įmanoma, bet.
Net ir man nesistengiant kažkaip kažkodėl tai žinai jos jos prie manęs limpa.
35:33
Tai tai aš sakau, kad pas mane kaip pas katina žinai 9 gyvybės, bet jau kokias 2 3 minuso, o žinai ir jau laukiu, kol pareis krepšys vienas dieną, nes nu tokių yra situacijų buvę, kad neduok dieve.
Koks tavo didžiausias melas?
Nežinau, ar gali pasakyt, bet būtų žiauriai faina.
35:50
Jeigu pasakytum, koks buvo didžiausias baltas melas, kokį esi pasakęs, ar padaręs, kad gauti sau naudos?
Kad įtikinti moterį, kad aš esu gražus ir jis su manim pasikalbėt.
Pa.
Baltas ar juodas.
36:07
Nežinau, bet čia jau reikės moterų paklaust.
Pusė Vilniaus negali meluot, o ne šita juokauju juokauju, uždėkit tą ekranų, kaip tas?
Pačioj pradžioj jis taimeris, moterimis kreimeris draugams.
36:25
Kam tai tai tas melas yra toksai, bet yra žinai, yra tendencingi melagiai yra žmonės, kurie tuo manipuliuoja.
Yra žmonės, kurie tą daro dėl sau, kažkokios tai naudos ir visa kita ar ne, tai čia jau yra.
Skirtinga kategorija žmonių.
Bet tu eini per gyvenimą ir tu atsirenki.
36:43
Tai ar tu nori su tuo žmogumi bendraut ar nenori?
Tai nėra taip, kad per gyvenimą melo poreikis mažėja.
Na tarkim esi jaunas maksimalistas ir žinai darai verslus ir tada lipti per galvas viską.
Dabar, kaip ir tu pats, esi sakęs, kad žinai tu dabar mažiau dirbi.
37:01
Jau esi sukūręs sau pasyvių pajamų, jau viskas gerai auga, vaikai jau turi kažkokį tai savo gyvenimo ritmą.
Galbūt to poreikio meluoti nebe tiek daug ir suvoki, kad nereikia tiek meluoti.
37:17
Nėra taip, neatrodo tau, kad tikrai gyvenime su amžium to melo mažėja.
Teisingai des tai, aš manau, iš principo matai.
Čia tavo pasirinkimas iš principo nu ar tu nori gyventi kažkokiam tai burbule ar ne?
37:32
Tarkim, instagram’as yra vienas didelis melas.
Inženieru.
Na tai, ką mes ten rodom ir kurenu ne mes ta prasme, aš tai dedu, ką noriu, nes man tai nuo man pinigai nepriklauso ir aš galiu būti objektyvus ar ne?
37:49
Bet dauguma žmonių žinai, jie nori pasirodyti visai kitokį.
Bet kaip purvina ne jeigu dėl pinigų, kuriuos, tikėtina, gausi ateitį už reklamą ir dėl sekėjų ne.
Visada yra pinigai, čia yra daugiau savirealizacija ir savi tai nu net nesideri zacija, kaip tą pavadinti savi.
38:08
Apgaulė, kad tu esi geresnis negu kad jis.
Mhm na tu pažiūrėk, kiek yra.
Tu bet tu saviapgaulė tų, kuri kitiems tu gi pats žinai, kad tu esi blogesnis negu ir kuri aišku.
Patikėta, gal pats apgauti savo smegenis, nes pažiūrėk, kiek yra ten faceapp su ane ir ir filtrų, ir viso kito uždėta ant merginų fotografijų, kai susipažįsti instagrame susitinki ir taip.
38:35
V ei ei žinai ir tokių va ane, tai žmogui ta prasme jisai tas mikro dopamino dozės.
Jisai gauna iš to.
Kad jisai save pateikė kitokį negu, kad yra kiti žmonės tuo patiki.
38:52
Ir siunčia jam fiber na, kad teigiamą vau, kaip fainai atrodai ar ne.
Ir tada jau tuo momentu tavo pamiršti, kad tu pasidarei užsidėjai visus filtriukus ir papus pasididina ir ausis susimažina ir visa kita.
Tu pamiršti tu tada reaguoja į tai į tą reakciją, ką tau siunčia kitas žmogus.
39:14
Ir tai kelia poreikį vėl.
Kitur tai vėl kita fotke su tok ir dar prie ko nors prieinam kas yra.
Iš tiesų gan pavojinga ir ir bet šita ten tendencija tikrai auga.
39:29
Tai yra fake ne i modeliai, o ne kurių, kurių instagrame dabar.
Aš jau pradedu pastebėti, kiek jų yra prikurta ir jų kapitalizacija, tarkim, yra ten 18, 20 milijonų dolerių, nes jie.
39:45
Daro reklamas jie kelia fotkes jos nu ten moterys ne medžiuose, jo mūsų statinys neimtų.
Turbūt už 18 milijonų dolerių.
Bet iš esmės visa social medijos industrija daugiau ant moterų pa pa pa papa sukurta.
40:02
Jo nes, kas įdomu, nežinau, reiktų.
Statistiškai pažiūrėt, kas yra naudotojui daug didesni. 70 %60 70 %.
Nu pas mane followerių yra iš 8 5, 1090 % buvo vienas momentu 9, 6 % buvo 9, 6,6 % buvo moterys.
40:28
Ar.
Jo analogų pagal instagramo standartus, manau, kad pasaulinius.
Dinderio nereikia, pastatė tuos, tad indelius.
Integratorių aš dar, jeigu ką tai žodžiu ten, bet šita.
Tai, bet paskui ne, kai karas prasidėjo ir aš pradėjau dirbti daugiau ten žinai apie tuos karinius reikalus kalbėt ir visa kita.
40:50
Tai tada bičo atsirado daugiau, tai dabar gal ten 8 5 % moterų, bet vis tiek tai yra praktiškai vien moterys.
Tu gyvenime nebuvai visą laiką viešas tavo gyvenime, turbūt bent jau kiek aš įsivaizduoju.
Atsitiko taip, kad susipažinai su natalija ir tada atsirado tas, na didžiausias viešumas tavo gyvenime.
41:10
Nu taip aišku natalija ir.
Tas tas be abejo, bet.
Tam Vilniaus rate ar ne sakykim.
Privačiam kažkokiam tai mes.
Kaip jis ne privatus žinai, yra tas Vilniaus ten tas, sakykim, susikūrė gauja.
41:30
Biškį, aišku, išmiršta ir jau anūkų turi šiek tiek, bet, bet šita tai ten ten daug daug mane daug kas pažinojo.
Žinai, aš kalbu apie tą viešumą, kur dabar žinai čia?
Laidą iš visagino rajono įsijungia žinai 15 minučių.
41:49
O tada paskambino tau 2 nakties visus žinai pradeda tau dėstyti.
Nu, nes aš žinau, kas yra.
Konkos jaučiasi, kad čia mes esam nu draugeliai, nes.
Tai vat aš būtent apie tokį viešumą kalbu ir tu žmogus, kuris yra intravertas anne mėgsti poilsį, būdamas pats su savimi tai pailsi.
42:13
Kaip tu tapęs matomu?
Tai plačiai su tuo susidorojai, nes nu būti žinomu Vilniaus ten arba savo verslo kažkokiam burbule yra vienas žinai, nes tu vis tiek juos pažįsti.
42:31
Tave pažįsta tu soske tokia buvo aš irgi ten, bet kai tave pažįsta tie, kurių tu nepažįsti ir ir pažįsta, kurių kurių tu net norėtum, kad jie nepažinotų tavęs ir apie tave kalba vat.
Kaip su tuo susitvarkei?
Aš, žinok, iš principo aš tai pra.
42:47
Nu nebuvo tokio.
Etapų.
Visuomet papasakok apie juos.
Tai pirmas etapas, tasai žinai savo ego šėrimas ir ir toks žinai, kad vau, o mama aš esu žinomas, žinai, aš gerai jaučiuosi, man čia fainai čia į tave kameros nukreiptos, visa kita ne ir čia draugai visi sveikinasi, visi ten varom ten varom ten vakarėliai, ten vakarėliai ten žinai visa tas kaleidoskopas labai greit sukasi.
43:17
Tai pirmus kelis mėnesius tai buvo jo laužoma.
Paskui aš pamačiau žinai visą tą paviršutiniškumą ir tokią žinai.
Nu viso to reikalo banalybė žinai ir pradėjau galvot lembo, ką aš čia darau?
Bet jau atgal nebeatsuksi.
Žinok, viskas.
43:33
Jeigu aš esu, sakykim nu ta prasme.
Aš kai mes išsiskyrėm su natali, ką tai aš, kokį 10 metų ne į jokias laidas nedaviau jokių interviu.
O, kodėl taip?
Norėjau išnykti iš viso to, nes man tas jau buvo va čia va žinai visas tas žinomumas ir va tas stasė iš kalabybiškėm žinai, tai tai mane jau tas buvo užknisa plius man tai kenkia ir ir versle, nes tave, jeigu žmonės susitinka ir pamato.
44:01
Pirmą kartą žinai, tai nu tu ten žinai lygiuojasi su ten.
Taip milda turėjau išankstinę nuomonę.
Pumputytė n žinai ten kažkur ant tos pačios lentynos žinai ten su grigaičiu ir visais kitais.
Tai tai va tai ir per tuos 10 metų nifiga manęs niekur mažiau nepasidarė arba su vienas merga skandalas, arba su kita merga skandalas, arba su 3 ar dar kas nors, ar jos ten nueina, pakomentuoja ir aš šneku, ar aš nešneku jokio skirtumo?
44:30
Visi visi turi apie tave nuomonę, koks tu esi, ką tu darai, ką tu moki, ko tu nemoki nu.
Tada pradėjau galvot nafik man šito reikia, žinai nu ta prasme.
Jeigu jau ar šiaip ar taip žinai apie mane ten pastoviai kalnu, tai geriau jau aš eisiu ir pats pasakysiu, ką mąstau.
44:46
Exe, nes aš aš galvoju, matai, aš tą pačią klaidą dariau ir aš galvoju, kad čia.
Yra jau kaip perlipti tą laiptelį.
Viskas tada jau tu turi pats formuoti nuomonę apie save.
45:03
Nes apie tave suformuos kiti nuomonė, kuri.
Dažniausiai.
Nesuformuoja iš vienas sekundės iš vienas minutės, ką pamato arba tai, kas naudinga kitiems pasakyti pameluoti dėl naudos sau, dėl.
Ko visi nu kaip ne visi, bet dauguma komentarų yra, tarkim, negatyvūs ar ne?
45:23
Nu dalis, nežinau, pas mane kažkaip to htc one nelabai ten yra, bet vis tiek atsiranda, ten tam instagram nes žmogus.
Komentuodamas apie tave net ir visiškai sukurta, idiotiška kokį nors melą.
Jisai jaučiasi geriau, nes jisai jam atrodo smegenyse, kad jis yra už tave geresnis, bet šitas yra žinomas ir jisai svoločius yra ne aš nežinau, ar man sakė kažkas ar ne ten dar kažkur nebuvo rewa čia, nesvarbu kontekstas visiškai na, bet jisai, jisai jaučiasi geriau.
45:57
Įsivaizduoju net į tai yra blogesnis negu aš.
Nu taip, taip jis prikimba, o jis tai žinomas.
O jis tai žino mas nu, o aš tai vat buvo.
Ir jisai blogesnis, tai va, aš koks afigienas.
Tai va tai čia žinai, tokia yra smulkūs dalykai, kurie kurių jūs galbūt net niekam nepasako.
46:15
Jis ten sėdi prie kompo ir taip na žinai, ir ir ir jis, bet jis pats save pasižiūrėt, o dopamino.
Nu įsivaizduokit dabar hipotetiškai žiūrimus čia kažkoks bičas nu, kuris nutrūks, susipažino, su kokia info RN nu dabar žinai jau nereikia iš dainininkės užtenka influenceriai žino, mes ne susipažint jo, kuri turi 100 štukų sekėjų ir jau jau visai šalia jos jau tampa irgi žvaigžde iš karto.
46:41
Ko jam galbūt nekalbėti ir nedaryti, kad vėliau netektų gailėtis, nes kaip tu ir pasakei tuos 2 mėnesius pabučiavo jai ego savo parodei, bet jau laiko neatsuksi atgal tai kokių dalykų vat sakytum neafišuoti.
46:57
Šiaip tai žinai, aš tai sakyčiau, nereiktų meluoti viešai ir apsimetinėti tuo, kuo tu ne kuo tu nesi.
Tai čia svarbiausia.
Nes yra pilna ten pavyzdžių žinai, kur žmonės išsipučia kaip burbulas, ar ne žandus, ir paskui tas oras išsileidžia ir visi pamato žinai, kad nu, kad ne nu nieko ten nebuvo, ar ne tai, tarkim?
47:23
Tai aš manau, kad žinai iš principo, jeigu gali nelįsti, tai nelįsk į viešumą.
Nes.
Bet kažkodėl šitą visi, kurie vieši dažnai pataria.
Kalinkinas turi papūgą žinai ir dar labai prikolina pūgą žinai nu faina, nes kaip jisai tu kas sakau, na va sakau, kaip juokinga žinai, nu ta žiūri, sako visi žmonės, kurie turi papūgą naudos vienas patarimą niekada gyvenime nepirkt papūgos.
47:54
Taip su viešumu tas pats, bet žinai dažnu atveju yra tikrai viešų žmonių, kurie to viešumo, nes nesiekia specialiai tiesiog jų darbai.
O taip man to.
Tiesiog visiškai nepažeidžia, susipažinai su dainininke ir ne.
48:13
Tik.
Man tikrai imponavo, ir žavėjo ir ir savo charizmą, ir visų kitų žinai, nu ta prasme taip atsitiko ir tai nu tada taip taip atsitiko ir atsitiko, bet tai žinai, kaip pasakyt.
Aš iš to žinomumo ne uždirbu, neuždirbi, nėjo ir neplanuoju uždirbinėt.
48:32
Niekada nesakyk niekada.
Sutinku taip gal sugalvosiu ką nors nežinau, žinai, bet man tai yra įdomiau realizuoti tas savo žinomumas, sakykim, per žmonių redukavimą, per pasidalinimą, sakykim savo patirtimi, savo išmintimi ir ir kažkam tai padeda.
48:51
Yra žinai ir aš tą fba, ką gaunu iš žmonių žinai, kai atrašo ten į storius, mano ar ten žinai, ar ten kažkokius mintis, ar dar kažką žinai pasidalinimus, sakoma ačiū kaip kaip, kaip sako, padėjo man laiku ir vietoje vat vat tas žinai pasakyta.
49:06
Aš žinau, kai aš turiu ten sklaidą, sakykim, nuo 80000 žmonių gauna tą žinutę. 1 2 3, žinai, galbūt tai padeda ir buvo būtent tuo momentu, kai jam to reikėjo?
Žinai, ir mantas yra fainai.
Žinai, grįžtant prie to vienumo, vienišumo ir nevilties, žmonės žinai, mes su su natalija dažnai apie tai pasikalbam, žinai, sako blemba sako bunkaus, sako, aš negalėčiau taip gyvent.
49:30
Niekada gyvenime sako, aš negalėčiau būt vienas, sako vat.
Kaip tu ateini ir žinai, ir vat tau yra okei, žinai tu jautiesi komfortiškai būdamas vienas.
Kad ką reiškia ateini tu ateini?
Namo tarkim žinai žinai ir tau?
Aš galvoju, kad jei svečius ateina, nueini į jų kambarį, įsijungė per per per sieną, jutubą.
49:52
Aš čia pabūsiu.
Yra buvę.
Tai visada gerai, kad edgaras žinai mano tėtis bičas, kuris supranta viską, tai tai šitam.
Kitas dalykas, pavyzdžiui, ne dėl ko, tarkim, natali, ką aš nežinau, kiek vienas turi 200 300 1000 daug daug ne jinai, ne sveikina savo gyvenimo.
50:17
Na instagrame ir tas ir tas žmonės, tas nuoširdumas, toks natūralumas.
Aš manau, kad ir paperka ar ne, jis gali būti ta išlipa iš lovos, žinai visa užtinusi, ar ten dar ką nors žinai, nu ir rodo, žinai, viską į sveikina eine neatrodo visą laiką žinai, kaip žinai tą gyvensenos nu va ir tas.
50:37
Aš manau, kad žmonės vis tiek gyvenime, jie nu jie yra protingi, norisi tuo tikėt.
Ar atsirenka jie atsirenka esate jauni kūrėjai.
Influenceriai o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius.
51:02
Ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
Jeigu norite pradėti, jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta Vilnius taškas.
51:18
Tavo ten asmeninis gyvenimas, tavo asmeninis gyvenimas ir aš nenoriu lįsti į dramas man labiau.
Įdomu pas mane, jokių dramų nėra, tavo gyvenimas yra.
Tavo gyvenimas yra drama.
Pas juos yra drama, tai yra formos, valgau.
Ir tu, kaip tas ne kviestinis svečias žinai, kaip būna filme ir kviestinis svečias danielius bunkus.
51:39
Aš.
Popkornus gliaudo dalyvauja pat dalyvauja kas bendro tokio tavo visose moteryse sužavėjo, ar tai yra kažkokie bruožai, kurie kuriuos turėjo ar savybės fundamentalios tam tikros kas moteryse žavi?
52:01
Ir, kodėl, pavyzdžiui, buvo gyvenimas su jom, bet jis nepavyko?
Ar jų reiktų klausti, man tai patinka.
Gerai ne aišku, žinai, jeigu kažkas nepavyksta, tai yra kalti abu žmonės.
52:16
Čia čia vienareikšmiškai žinai tas.
O kitas dalykas tai yra.
Kas sužavėjo man man visą laiką žinai, aš gal tas su ta primityvia šimpanzė, bet man yra moteriškas grožis, yra svarbu ir man tai nu tai tiesiog man mane tai imponuoja.
52:34
Nu, bet taip lyrišką.
Mums fizinė trauka iš.
Esmės pirmas dalykas, kuris traukia, aš tikrai esu tas alfa patinas žinai ir man tai tai yra svarbu.
Žinai, tai aš čia nebandysiu apsimetinėti, kad man žinai.
Tai nėra svarbu dabar, kaip koks ir.
52:51
Kas vienas yra gražu, kas yra kitam gražu, tačiau yra kitas dalykas.
Skonis draugų neturi.
Nu jo žinai ten žinai, kas man ten gražu, pavyzdžiui, tau galbūt ne, arba atvirkščiai, ir taip toliau žinai.
Tai tai va tai tas grožis ir ir žinai yra visa vis tiek visuma visų bruožų.
53:11
Na, kad žmogus, tarkim, tu gi matai jo ir teigiamas ir neigiamas puses ane ir pliusus, ir minusus pasisverti.
Jeigu visuma tave iš principo tenkina, nu, tai tu su tuo žmogum gali būt.
Kokie minusai, pavyzdžiui, yra kurių tu?
53:29
Palauk dabar aš negaliu atsakyti šitą klausimą, ne kompromituojama su visu buvusiu žinai.
Žiūrėdami į.
Jūrą.
Bet žiūrint į priekį nu šiaip prasme.
Pavyzdžiui, gerai, aš net man nesvarbu, kas ten buvo bus ar panašiai, bet aš tiesiog turiu tokį viduj vienas sau dalyką jau supratęs ir išsi ugdęs viduje, kad man, pavyzdžiui.
53:56
Betvarkė netvarka nuo yra tas dalykas, kuris yra trigeris ane ir šitoj vietoj yra, pavyzdžiui, žmonių, kuriems tai nesvarbu ganėtinai.
Taip ir dėl to.
Aš suprantu, kad ir kaip aš bandyčiau eiti į kompromisą.
54:13
Su savimi ir su juo be.
Niekaip nu ta prasme tai yra man ganėtinai svarbu ir.
Greičiausiai nieko nepavyks, kad ir kaip aš tai bandyčiau viduje sau pasakyti, kad nu gal kituose dalykuose yra geriau šitą reikia užsimerkti.
54:29
Nu, tiesiog vat nu ne nu niekaip nu tai yra trigeris ir viskas.
Ir ar pas tave yra tokių dalykų, kur vat tu žinai, kad nuo vat, kad ir kaip bebūtų nu niekaip.
Jo blogas seksas, pavyzdžiui, blogas seks.
Nu neužsimerkti nu ta prasme nu o ką tada nu kaip kas nu.
54:49
Kas yra blogas seksas?
Seksas yra 2 žmonių užsiėmimas ar ne?
Tai čia ne sportas ar ne, kad ten tiktai vienas būna laimingas, kuris laidoje.
Kokios trukmės galima beveik.
Čia čia jūsų atletai, mes mes tai žinai, bandom greičiau apsiforminti.
55:07
Kaip mano draugelis sako, nežinau, sako jūs pagyvensite mano vedybinį gyvenimą. 12 metų 7 minutės su dušu ir viskas normaliai.
Čia kaip vienas mano.
Draugas žinomas verslininkas sako tokį, kokį anksčiau ištraukdavo dabar įkišti reikia.
55:28
Tai skaudu skaudu.
Tai žinai ir ir kitas, irgi geras.
Toks linksmas pasakymas yra sako, kad sako anksčiau moterys duodavo, kad jaunas ir gražus sako paskui už babkes.
Dabar jau tai iš gailesčio.
55:47
Gal dar ne tame etape dar nieko.
Nu niekad negali žinot, gal pats net ir nepajusi, kad jau tau iš gailesčio duoda, nu tai va tai žiūrėk, tai grįžtam prie tų trigerių, ar ne?
Tai aš manau, kad santykiuose tai, bet nu man yra svarbu, bet aš tikrai pažįstu ir žinau žmonių, kurie gyvena abipusiai, be to, ir jam viso to nereikia ir viskas yra visokiais.
56:09
Žinai, ta prasme nu čia kiekvienam savo žinai.
Kitam, pavyzdžiui, yra visiškai nesvarbu išvaizda vos svarbu protas, žinai m, tarkim, žmogaus ar ne?
Aš nesakau.
Man tai irgi yra svarbu, nes nu jeigu nėra apie ką jau nu kalbėt, tai ką tu ten veiksi tai?
56:29
Bet visų tų savybių visuma apibrėžia tai, ar tu, ar tu tiesiog gerai jautiesi su tuo žmogum ar nežinai.
Ką reiškia gerai jautiesi, nes.
Bet kaip tu sakai, dėl dėl tvarkymo ane nu ir tvarkingų namų ir visų kitų, ar ne?
56:46
Tai tau tai būtų pastovus diskomfortas, ar ne?
Jeigu būtų žmogus netvarkingas, tai vat čia puikus pavyzdys, jeigu, pavyzdžiui, man nėra to diskomforto vidinio.
Būnant su žmogum, viskas okei žinu.
Sako jau kai gera tyloje, tai daug ką pasako.
57:06
Arba tiesiog nėra apie ką.
Pakalbėt, bet žinai, kaip būna žmonės susipažįsta ir atsiradus pirmąjį tylai, tai nejaukiai.
Abu nejaukiai jaučiasi ir bando kažkuo užpildyti, bet būna, kai susipažįsti ir ta tyla.
57:24
Ir kažkaip jinai visai ne nėra nejauki ir tu nebandai juos užpildyti, tu net mėgaujiesi.
Žinai, kas tai yra nu ta prasme?
Na, gerai pradėkim biškį iš toliau tada.
Mano supratimas šitoje šituo atveju, o ne?
Tarkim, tu žinai, kas sudaro 60 % tavo kūno masės, jeigu seksualumą jeigu.
57:44
Čia pamatai šitą, jeigu skysčiai nu tai šiek tiek daugiau, bet, pavyzdžiui, h 2 molekulė, ar ne?
Jis susideda iš 3 atomų, ar ne?
Tai yra 2 vandenilio atomai ir vienas deguonies atomas ar ne h 2 o vandenilis nesveria praktiškai nieko.
Palyginus su deguonimi, deguonis sveria dafiga n nu taip, tuoj molekulė tai tavo mano visų mūsų būtybių 60 % kūno masės sudaro deguonis.
58:09
Kaip bebūtų keista ne ten aišku, paskui prasideda ten silicis natvis kalcis kalis ir taip toliau magnis ir visi kiti.
Kurie, kurie suformuoja mūsų tam tikrą organizmą, veikiantį ar ne?
Čia reikia priminti žmonėms, kad nepamirštų gerti vandens būtent su mineralais.
Va taip tai žodžiu ir ore, kurių kuriuo mes kvėpuojame.
58:34
Tai deguonis yra 23 %.
Ar ne toliau ten natris ir tas azotas ir co 2, ir visa kita tai.
Kodėl tau vat su vienas žmogum yra paprasta bendraut ir ka kartu tylėti.
O su kitu tu jautiesi įtampą ir kažkokį nepatogumą bendraudamas.
58:55
Dėl to, kad tavo vidinė vibracija jinai arba sutampa, arba nesutampa su tuo žmogum ir tai, kad tavo yra 60 % kūno masės, sudaro deguonis ir ta tarpinė tarp tavęs ir manęs dabar ne kur yra, sakykim, 23 % deguonies.
59:11
Aš pats to nesuvokdamas ir nežinodamas, aš jaučiu tavo organizmo vibraciją.
Ir čia yra tau atsakymas, kaip Irake meistrei, kaip žmonės įsimyli, kaip žmonės nekenčia, kaip žmonės bendrauja ir taip toliau ar ne, nes daug kas yra vibracija, nes jeigu mūsų vibracijos sutampa, jos išauga dvigubai ta banga, bet kokią vibraciją paimk garso, žinau šviesos bangos ne va lygiai tas pats yra ir ir su žmonėm, tik tai mes ko nu nelabai mokam išmatuot, bet bet, bet jos yra.
59:45
Negalvoji, kad vėlgi, jeigu žiūrėtume.
Ir atsuktume laiką atgal su metais, atsiradus didesniam sąmoningumui ir didesniam.
Atsparumui.
Greitam susižavėjimui.
1:00:04
Acta čia gerai iš lanksti, prisideda atsparumui ir tam susižino.
Kai buvai jaunas susižavėdavo, jei pamesdavo galvą, taip ir viskas dabar.
Tu sakai išorinis grožis tau svarbu ar ne?
1:00:19
Seksas svarbu, bet tarkim.
Susipažįsti.
Ir jauti tą vibraciją, chemiją, bet čia yra tas sąmoningumas protas, kuris tau sako, bet gi man svarbu išvaizda, o, pavyzdžiui, ta moteris neturi tos išvaizdos, bet vibracijos ir chemija afigiena.
1:00:37
Ir savęs ne ta prasme neapgaus.
Tuo metu tai kas laimi, nes man atrodo, kad protas, o tas gali nugalėti, žinai.
Nes fizinis nafiga man galvot.
Na nu šiaip kam apsikraut.
1:00:54
Duos vibracijai ar pasiduosi protą aiškų vibracijos vibracija.
Nes nu kas supranti žinai tas gyvenimas yra nenuspėjamas.
Tas žmogus gali tau pasirodyt šiandien gražus po to būtų nebe gražus ar ne, tarkim, arba atvirkščiai jisai galbūt iš pirmo žvilgsnio tau atrodys negražus ar ne?
1:01:13
Bet kai tu su juo pabendrauja, tu supranti, tu visai pradedi vertinti kitus dalykus.
Matant tavo visus praeitus santykius ir tu sakai, nu abi pusės yra kažkiek kaltos, kuomet išsiskiria, bet iš tavo pusės, žvelgiant iš tavo pusės, kokios yra tos fundamentalios priežastys, kodėl tos skyrybos įvyko?
1:01:37
Aš manau, ne ne pasverti lūkesčiai, galbūt kažkur.
Galbūt kažkur tai per didelis ego, tiek tiek mano, tiek mano, ten buvusių ar ne ir nesusikalbėjimas ir netgi, jeigu sakykim imtume dabartinę mano gyvenimo patirtį ir mano filosofija.
1:02:00
Ir palygintume grįžtume atgal tai gal.
Kur esu natalija ar tiesiog bet kuriuo santykių?
Bet kuriuos santykius ar ne?
Tai tai galbūt dabar aš dėl tų priežasčių nebesi skirčiau kur, dėl kurių skyriausi tada.
O dėl tų priežasčių ar būtum iš viso vedęs?
1:02:18
Oj nežinau, žinok matai, mes vis tiek visi gyvenime kažką išmokstame, tobulėjame, keičiasi mūsų pasaulėžiūrą, pradedam galvot kitaip vertint kitaip ir taip toliau, ar ne?
Tai daug dalykų.
Nu neveltui sakykim, nu žmonės vyresni tos išminties turi dažniausiai daugiau prikaupę negu ten šešiolikmetis arba aštuoniolikmetės, nors jam atrodo, kad jisai viską puikiai žino ir tarp kitko šitoj vietoj yra kaip jis vadinasi daningo kriugerio dėsnis?
1:02:53
Tu pagooglint bet manau tuoj dingo kriugerio kad kuo žmogus yra durnesnis nu, jeigu čia taip yra paprastais žodžiais kalbant.
Tuoj tuoj jam pačiam atrodo, kad jis yra protingesnis m ir kuo ir atvirkščiai, kuo žmogus yra protingesnis ir jisai užduoda daugiau klausimų ir tuo jis abejoja savo protingumu.
1:03:14
Na tai nes.
Tau taip gyvenime vyksta ar ne?
Tai visur taip vyksta tu pažiūrėk, taigi patys didžiausi idiotai jie yra, įsitikinę savo teisumu ir ir jie net ne tu net nebandyk su juo ginčytis ir kažką įrodinėt ir tą reikia išmokti.
Iš tiesų, nes tu.
1:03:32
Ateina.
Nu ateina su patirtim, kai kuriem neateina niekada, bet.
Gal patirties mažai.
Gal tiesiog tu esi tiesiog durnas nu.
Tiesiog taip, nes aš irgi tą patį jaučiu.
Man visą laiką kyla papildomų klausimų viskam.
1:03:47
Tai va tai čia yra brandaus žmogaus požiūris, yra žingeidumas ar ne, kad tu nu tu domiesi NATO užduoti klausimų?
Aš dėl ko aš nekenčiu visų religijų, bet nu atvirai nuoširdžiai tikrai nekenčiu.
Nu, ne tai, kad nekenčiu nurašant fanatizmo, išvis stengiuosi vengti, bet man tai yra visiškai kvailystė, nes nes religijos jos neužduoda klausimų, jos taigi tezės.
1:04:10
Na jos pasako čia yra tiesa, čia yra netiesa.
Čia yra eik žudyk ta, nes jisai yra neteisi, jis neteisus.
Nemėgsta klausimą, taip sakyčiau.
Uoj absoliučiai ir ir supranti.
Tai yra nemąstančių žmonių užsiėmimas.
1:04:26
O tavo santuoka buvo bažnytinė ar ne?
Mano matai pas mane jų ten buvo gyvas, velnias, tų santaupų tai.
Aštrus, kad laimingai vedęs nu gerai techniškai 2, bet susirgau, turėjau vaiką.
Nu tai, kaip ir 2 su puse, nu nežinau, mačiau tai tai jo vienas buvo bažnytinė.
1:04:45
Nežinau, kam aš tą dariau.
Kita buvo mūsų natalija, tai laukiamės kristupo, tai kaip ir nu reikėjo.
Tai pirma buvo bažnytinė, o ne jo pirma po to su natalija susirašė d.
Taip ant olando kepurės klaipėdoj.
1:05:02
MO su viktorija.
Struktūra nebuvo, bet.
Bet žinai, ką noriu pasidžiaugti už tave turi, turi nuostabų sūnų ir nuostabią dukrą.
Jo tai vai kai žinai yra gyvenime, manau, kad svarbiausia iš nu nemanau, tikrai tai yra svarbiausia.
1:05:23
Nes aš atvirai tikrai negalvojau, kad aš būsiu bent jau normalus tėvas, nes kol aš tų vaikų neturėjau, tai jie mane erzindavo.
Jeigu dar rėkia klykia ten restorane ar kur nors žinai, tai nu tikrai nuoširdžiai užknisa.
Kad surado savitai.
Jau nebeerzina.
1:05:39
Nei erzina nei tu girdi nei nu visai kitą.
Patiekalą tiekėjais pas save, kad jau kitų nebegirdi.
O tai viską žinai, kokia yra, ir ir manau, kad nu vaikai tai yra bet kokiu atveju svarbiausia.
Mes išsiaiškinom geras seksas, bet seksu tu turi pra tu pirma turi tas savybes pamatyt, kad iki sekso dai to ar tų be vardo jau žinai tipo einam apsiforminti, pažiūrėsim, kaip ten.
1:06:04
Žiūrėk, aš esu nemažai studijavęs, jeigu tai žinai, kad neurolingvistinis programavimas, tai yra, tai yra, buvo nelengva, tai yra kaip tu vat emocijos ir visa kita ne aš apie žmogų galiu labai daug ką pasakyt.
Ir, jeigu tu vat, kaip dabar atsakau į tavo klausimą.
1:06:24
Jeigu ateinu į materialiste, pavyzdžiui, ane ir prie baro stovi 20 tonų, aš galiu tau.
Su labai dideliu tikslumu pasakyt, kad šitos 18 tikrai neduos, o vat šitos 2 duos, o ir aš jam tiesiai prie jų aš ne negaištų laiko.
1:06:40
Geras tu esi rinkmenas.
Aš manau, užtenka pastovėt 2 3 minutes pass stebėti žmones ir aš galiu pasakyt nu, tai dabar pasakok, ką pasakau, kokie reikia šito šito čia nepapasakosi, čia reikia mokytis šito viso, bet tikrai ateina per patirtį, patirtį ir per klaidos.
1:06:58
Nu bet gal kažkokių patarimų vyrukam turi, pavyzdžiui, kad neužsirauti ant tokių, gal kiti ieško rimtų pažinčių ir nereikia.
Suprasti tai aš gi nenoriu nieko aš nepardavinėju.
Sau.
Aš nepardavinėju savo bulvių, man yra visiškai nesvarbu.
Kaip jie, ko jam reikia, ko aš negaliu duotų patarimų, nes jie yra.
1:07:17
Jie yra labai individualūs, visi ta prasme nu, tavo požiūris.
Bet tos 2 kurios.
Ieško vienas nakties nuotykių, kuo jos skiriasi nuo tų 8.
Aš nesakau, kad tai vienas nakties nuotykis, tai aš tiesiog jaučiu, kad su šituo žmogum aš galiu bendraut, o kuo jau taip baigsis, tai čia jau žinai nu.
1:07:34
Aš kitaip supratau.
Nu ne nu yra tiesos ir taip, kaip tu supratai, bet.
Koks tu diplomatiškas mače?
Ne ta prasme tu jauti ar žmogus žinai tą feedback’ą.
Žinai, ar ar tu su juo?
1:07:53
Sutapsi nu tiesiog tau įdomu, ar neįdomu jam su tavim įdomu, ar neįdomu?
Jeigu, pavyzdžiui, tau, sakykim, yra dėl ko labai dažnai turbūt labai daug netgi gal yra šokėjų, poros tampa vyrais ir žmona na.
1:08:09
Tai yra labai paprasta, jeigu tau šokyje tu jauti žmogų, ar ne tą vat, sakykim vienas kitą, tai garantuotai.
Galiu pasakyt, kad tikrai bus geras seksas su juo.
Jeigu tu nejauti žmogaus ir ne, nes tas nu chebra nu ne, ne vibracija, kaip sakyt, nu ritmika ta ar ne?
1:08:27
Sakykim, neatitinka.
Su vienas gali atitikti idealiai, bet tai nereiškia, kad kad su tuo, kur neatitinka, jis yra blogas, tiesiog jam gal su kitu atitinka.
Žinai ir čia nu vat ta tavo dėlionė ir prasideda.
Mhm bet bet tikrai šokis tau visada atsakys į klausimą, ar bus su tuo žmogum geras seksas ar ne?
1:08:46
Kaip tau pavyko susitaikyti, nes nu iš tikrųjų buvo ganėtinai toksai dramatiškas.
Čia visas tas periodas metų 2.
Mums panašiu laiku tam atrodo buvo.
Taip, bet pas tave tai pas mane buvo su paskutiniu.
1:09:04
Pas mane tai jau tokių tokių bajerių nieko nėra.
Po viso šito, kaip tu atradai stiprybės?
Ir to noro susitaikyti, ar tai buvo dėl vaiko, ar ar tu atėjai tos realizacijos pats?
1:09:20
Ar tai buvo viktorijos įtakos sugalvotas?
Dalykas vienareikšmiškai tai dėl vaiko, nes jeigu nebūtų vaiko, tai aš nebendraučiau ne man reikėtų mhm čia. 100 % ir viskas tai labai aišku, ar ne, kaip tą padaryti?
1:09:39
Tai nu čia jau reikia, reikia nu, nu reikia vidinės tvirtybės turėt.
Visų pirma visu 2 tu turi išmokti atleist turi dirbt su savim išmokti, paleist na visata.
Kas tikrai yra įmanoma technikų yra įvairių, ir ten nuo meditacijos, kažkam sportas, kažkam darbas, kažkam mėgstamas užsiėmimas kažkam nu.
1:10:03
Kas tau padėjo?
Įvairiai, žinok, daug daug visokių dalykų, šiaip tai man padėjo.
Manau, kad gilinimasis į save ir į budizmo filosofiją.
Aš pastebėjau, tai labai instagrame, daug daliniesi tuo man šiaip patinka ypač tas vaikinukas, budistas, plikas.
1:10:19
Aš nesu tikras, kad jis yra tikras žmogus šiaip iš tiesų.
Aš manau, kad tai gali būt gerai, tikrai gerai padarytas ir ją jaus produktas.
Ais.
Bet bet gal ir tikras nežinau, nes aš bandau vis dar neturiu sprendimo, vis bandau įsižiūrėti, žinai tam tikrus dalykus, bet arba labai gerai padarytas arba arba gal ir tikras.
1:10:41
Žmogus nepatinka tavo smegenų veikimo toksai žinai kryptis, ta prasme tu taip kritiškai viską žiūri.
Ne veltui tą knygą rašau užduodi klausimą tai.
Man yra įdomu ir.
Bet pratęsiant šitą dalyką, ne tai aš noriu pasakyt, net jeigu aš ir klystu po 2, 3 metų, tu jau nebeatskirsi.
1:11:02
Taip šitą mes jau visi.
Viskas jau šitas džinas iš butelio yra paleistas.
Ir tau visiškai nebereikės to gyvo bendravimo ir tu net nebeatskirsi, kur tas žmogus yra tikras, o kur ne.
Tai tau padėjo budizmas.
Bendrai gyvenimo filosofija, sakykim ir ir visa kita matai kaip.
1:11:20
Iš kur jos ėmėsi, kaip kaip vat įvyko skyrybos?
Prieš tai neskaitei, neskaitei ir atsakyčiau ai visą laiką ne visą.
Laiką skaitydavau visą laiką domėdavausi ir.
Nuotraukos po skyrybų toksai žinai impulsas to tokio noro dar labiau tobulėti.
1:11:38
Tai ten žinai griuvo pasaulis buvo viskas juoda, viskas buvo blogai, žinai ten, kokios 2 savaites turbūt geriau nei ne, neišeidamas žinai iš iš namų ir žinai, ir visi siūlė pagalbą ir ir ten žinai išsijungė telefoną net ne keli žinai.
1:11:53
Nu, buvo tikrai tas.
Juodas etapas žinai?
Bet ką nu kaip kaip šuo žinai guli guli ir išsilaižė tas žaizdas po biškį žinai.
Ir dabar, jeigu man, pavyzdžiui, grįžti prie to, aš klausimas, į ką tu nori?
Žinai koncentruotis gyvenimą, nes jeigu tu paėmei ant ant ant balto popieriaus lapo žinai nupiešti šūdą, žinai ir tu vat į va taip vat žiūri ir žinai tai tu matai, kad visas pasaulis yra tiktai šūdas.
1:12:21
Žinai, bet jeigu tu atitrauki tą ar ne, tai tu matai, kad tai yra gyvenime ir visai kitų spalvų ir dalykų, ir visų kitų.
Tai man vaidinti, kad dabar ten po kiek metų praėjus žinai, kad aš ten labai pykstu, ar ten žinai kažkokias tai ambicijas, žinai savo rodyti.
1:12:40
Man pofik yra tikrai seniausiai.
Aš jau esu visata atleidęs, žinai, man tai nu yra.
Ne neprotinga žinai didelės ambicijos yra kaip 2 m.
Tavo organas žinai labai gražu, bet ką kam reikalinga, nereikia.
1:12:56
Žinai tai su tom ambicijom taip ir yra.
Žinai, jeigu tas ambicijas nuleidi ir pasižiūri, kad tau ir naudingiau ir protingiau ir paprasčiau ir daug gyvenime geriau yra gyvent atleidus ir ir bendraujant, ir ir visa kita, tai tai ir priimti protingus sprendimus.
1:13:12
Žinau, aišku, tas emo ci jos tu ri jos nu nusės, turint gult turi praeit laiko, kažkiek tai žinai.
Tas suprantama mes gi ne robotai žinai, kad perjungia į programą ir viskas.
Bet kiti žmonės žinai, nu laikosi įsikandę tų savo ambicijų ar kažkokių tai nuoskaudų ar ten pykčių, buvusių praėjusių praeitis, viskas jau jos jos nepakeis.
1:13:36
Jos nebepakeisi nėjo ir nuėjo viskas traukinys nuvažiavo, ką tu toliau ta prasme nu tu gali laikytis įsikabinęs ten žinai tų savo praeities nuoskaudų, bet tik tu pats nuo to kenti.
Bet čia žinai, nu viskas labai simple.
Jeigu taip žinai žiūriu į visus dalykus, reikia žiūrėt labai paprastai.
1:13:55
Neužtikrina tavęs žiniasklaidoje šiandien išėję kažkokie straipsnį ar dar kažkas nebūna tokio?
Supratimas.
Nežinau, man būna pažįstami draugai ar draugės, kokios atsiunčia žinai, kad jau sako, žiūrėk, apie tave ten rašo, rodo ten ar dar ką nors žinai, aš ne visus juos pastebiu, nes aš ne nelabai lietuviška ta žiniasklaida.
1:14:16
Žiūriu mano ten interesai yra kiti, tai manęs visiškai neveikia, žinok, aš tą tap rasi tokią skūrą, esu užsiauginęs.
Kad man jokia komentarai aš naujų iš tiesų neskaitau, bet net jeigu jos ir skaityčiau. 100 metų aš instagrame, galiu ten nu ten, jeigu ten ant vaiko ką nors varo ar dar kažką, tai tokius asilus aš ten arba pasiunčiau arba blokuoju žinai.
1:14:44
Bet jeigu ten apie mane, ką rašo ar dar.
Aš niekada aš niekada ne blokuoju tų heiterių, n nėra daug, bet nu atsiranda visokių idiotų.
Žinai, ten ne nu lefas dar kažkas, bet aš jau ne blokuoju.
Aš kaip tik juos palieku.
Jisai kankinasi žmogus, žiūri tavo gyvenimą, jisai kankinasi.
1:15:04
Geriausiai sekėsi.
Rašinėjo.
R.
R.
Jis kankinasi, jisai nervuojasi, žinai jis nori išprovokuoti tave, kad tu žinai kažką, kad rašytum žinai, kad ji užblokuotam dar kažką žinai.
Tada jas ne oi prašau, žiūrėkit, viskas tvarkoj, nes jis manęs ne.
1:15:23
Dėl ko kažką slėpti, ar ne?
Tai niekas nu ir santūrų toksai vienas iš žmonių, kuriuos seku instagrame protingas, yra naujokas, manau, vienas protingiausių žmonių šiaip pasaulyje tikrai.
Jisai sako, aš niekam nesuteikiu tos privilegijos.
1:15:42
Man viduje, kad kažkas galėtų įtakoti mano vidinę ramybę.
Aš sakau, tiesiog neprisileidžiu tų žmonių, neprisileidžia jų minčių, neprisileidžia manęs net ir gina.
Lygiai taip pat su tais skeiteriai žinai, yra mano vidinė ramybė, yra mano apsisprendimo reikalas.
1:15:58
Tiktai mano.
Jie negali to įtakoti matai, jeigu įsileisi per daug.
Sukils nerimas, nerimas sukels stresą, stresą, skausmus supranti tu pats nusprendi, kad tu nori taip jaustis tu nori nenori, bet tavo taip gaunasi jaustis, jeigu tu tą save pastatai į tokią nu poziciją, sakykim save susikoncentruoji.
1:16:23
Tai joks nerimas savęs nepakito.
Nu gerai, o kas gali išmušti danielių iš vėžių, nes taip skamba, kad tu dabar jaučia nepastūmės.
Nes aš ne sėdžiu lotoso pozoje ir čia auros ningbo nėra virš manęs viskas gali išmušti ir ir išmuša, ir viskas žinai, čia tikrai ne nesu.
1:16:44
Aš gal atrodo, kad protingai čia sakau ir kad čia viskas taip žinai.
Nu taip, vat gyvenime ir būna ne taip.
Tai, ką darai, kaip būna, pavyzdžiui, pas tave.
Pas visus būna.
Nu šūdina dieną nu šūdina nuo pat ryto atsikėlė į galvą skauda, reikia dirbti čia dar kažkokie skandalai straipsniai.
1:17:05
Ką tu darai tokiom dienom?
Nu bet kai būna va tau paprastą.
Dieną būna blogų dienų, darai ką tai nu įsipili 100 g viskio žinai įkalė dar nepadėjo, dar 107 eini miegot.
Iš pat ryto iš karto.
1:17:21
Daugiau kodėl toliau, nes tą.
Dieną laidoje iš karto kryžius dienai. 200 viską miegot kitą dieną atsikelsi bus geras.
Žinai.
Kaip sakyt nu.
Pusiau juokais žinai, bet iš tiesų yra dienų ir tu jų nepakeisi, nes tų ir gerų dienų, ir blogų dienų visąlaik yra ir buvo, ir bus.
1:17:45
Ar ne.
Nu, ne kitaip nebūna.
Na klausimas, kaip tu į tai reaguoji?
Nu taip, būna užkimsta.
Būna ten žinai.
Tiesiog gal yra kartais geriau niekur neiti ir nieko nedaryta.
Ne, jeigu jau nuo ryto viskas krenta iš rankų ir viskas nesiseka.
1:18:03
Ne, nes rytoj bus kita diena.
O ką koketavo yra tokie blogi lobiai, kurie užima tave, kai tau blogai.
Nu, nežinau vienas, galbūt amžinai eina sportuot, kiti sako, einu į kino teatrą, vienas nusipirksiu popkornu, kolos atsisėsiu filmą, pažiūrėsiu atsigausiu creggs, eina, važiuoja į a, nuėjo į masažą, pas tą vyrą kokie nors tokie.
1:18:28
Ritualai įpročiai, kai tau blogai, nafig visus pasiuntė ir padarai savo kažką tai.
Ar, nežinau, man žinok, labai yra gera terapija, pavyzdžiui, su vaikais būt.
Na kad ir nieko ypatingo, nes, bet tiesiog, kad jie, tarkim, tarkim, kristupas ar ne?
1:18:44
Nu, jis daug laiko labai pas mane praleidžia.
Na tai, kad jisai būtų būtų pas mane namuose ir tas jo buvimas jau tiesiog gesta ne.
Jis ten gal savo reikalais užsiėmęs ten kokiais žaidimais ar dar ko nors.
Bet jau tave tai gydo.
Tai tavo meilės kalba tokia kokybiškas laikas kartu.
1:19:05
Galima ir taip pasakyt jo m.
Su draugais gali žinai išeit kažkur, nes matai, jeigu tu užsigrūdinę ir sėdi tai tos mintys nu vis pareina, pareina, pareina, pareina, žinai ta prasme tu pats save gruzinė nu.
1:19:20
Tai ne sau vertinkime.
Jo o verslininkas yra šiaip vienas blogiausių mūsų būdo bruožu gyvenimą.
Tai jo tai tas, nes mes dažnai jaudinamės dėl problemų, kurios gyvenime 90 % neįvyksta, nes mes galvojam į ateitį.
1:19:39
Bet kas gali būt kas?
Prisikūrė scenarijų, o ne visokių.
Dažniausiai visai kitaip būna visada praktiškai tai.
Tai tas žinai, jeigu tu save patraukė nuo tų negatyvių minčių ir nesėdi vienas, gali aišku, gali sėdėt ir man mano akiai ir vienas pabūtų, bet prasiblaškymui labai gerai žinai, kaip tu sakai iki na nueik su draugais susitiks, žinai, žinau į krepšį pamėtyt dar kažką žinai tokį nu, kad kažką, nes mūsų smegenys jos negali.
1:20:13
Daryti begalinį skaičių operacijų vienas metu.
Na kažkiek tu gali tų minčių gali painiotis, bet jeigu tu tik susikoncentruoji kažką kitą, jau tos negatyvios mintys jos jau kažkur nutolsta.
Taip.
Nu tai va žinai ne ten, pavyzdžiui.
1:20:32
Kiti ten kompiuteriniais žaidimais ar ne už už užsiima, užima tus smegenis, kas kas irgi yra tu tuo momentu, jeigu ten susikoncentruoja į kokias lenktynes ar ten dar kažką, tai tu negalvoji apie tą savo problemą.
Ir paskui pasižiūri gal po 2 dienų jau tos problemos vien pati išsisprendžia.
1:20:52
Beje, kada knyga išeina.
Nežinau, nežinau geras.
Atsakymas lemba, n nepilk druskos ant žaizdos žinau, kad reikia ateiti, susikau pabaigt, bet sakau, tai žiauriai daug laiko užima ir ir plius sakau, mane nervina tai, kad.
Ta informacija penkiasdešimtaisiais metais knygų mugėje išvysite naują danieliaus knygą reklamuoti kaip vadinsis.
1:21:16
Dar irgi nesu tikras nu šiaip vadinasi projektas, žmonija, projekto kodas, žmonija.
Proc o humanity nes nu aš ją rašau lietuviškai, bet vis tiek aš išversiu į anglų kalbą, kad kad.
Užsieniečiai.
1:21:31
Draugai jau tie kur nu.
Kažką tai išmoktų ne tik milijonus vartytų, tai ačiū jums visiems, kad žiūrėjote nepamirškite uždėti laiko, paspausti mygtukus.
Apskritai šalia varpelio ir joje mygtuko, kur galite matyti visas laidas, ne karpytas.
1:21:50
Savaitę anksčiau prisijungę prie klubo narių ir, aišku, parašyti komentarą.
Kas mums padės augti, sutiksime.
Kada laidą išleis.
Susitiksime su jumis kitą savaitę išleisime sekmadienį.
Dabartinis.
Mane kažkada.
Okey jo nu.
1:22:07
Kaip ir tavo, kaip ir tavo knygą?
A galim.
Pasidaryt gerai ačiū visiems iki.Close