Plastinės operacijos ir grožio procedūros, tai daugelio kasdienybė. Su kokiais pavojais tai susiję, ko galima tikėtis iš operacijos, kaip tinkamai pasirinkti krūtų implantus, lūpų korekcijas, veido patempimus ir kitas procedūras. Ką dažniausiai atlieka vyrai ir su kokiomis psichologinėmis problemomis susiduria šias grožio procedūras darantys asmenys.

00:00 Pradžia.
00:36 Vaikų plaštakų operacijos.
09:26 Operacijos esant būtinybei/operacijos esant norui.
14:39 Matomos operacijos ir nematomos operacijos.
20:38 Lūpų operacijos.
22:44 Skirtingi preparatai.
26:29 Injekcijų saugumas.
32:05 Protingas amžius operacijoms.
34:29 Psichologinis pasiruošimas pokyčiams.
37:41 Krūtų operacijos, implantų skirtumai.
59:04 Pilvo operacijos.
01:05:15 Rizikos, jų mažinimas, saugumas, reabilitacija.
01:11:39 Diastazė.
01:13:05 Sėdmenų operacijos,sėdmenų didinimas riebalais – BBL.
01:18:12 Vyrų operacijos.
01:23:05 Noras gražiau atrodyti.
01:24:33 Perteklinis operacijų kiekis.
01:34:07 Įsimintiniausia operacija.

Laidos pokalbis

0:00

F.

Labas dariau.

Labas.

Malonu tave matyti visą su nuotaika su šypsena ir žinau, kad tu kartą savaitei santariškėse vaikų klinikoj atliepė operacijas vaikams pirštų operacijas m.

0:19

Ar šią savaitę turėjai.

Jo kiekvieną pirmadienį operuoju, išskyrus, jeigu nebūna, jeigu nebent atostogas taip, tai yra tokia mano.

Kitokia biški veikla, kadangi asocijuojama ne visi su grožiu su estetinėmis operacijomis, o vaikų ligoninėje aš atlieku šiek tiek kitaip, bet tai nieko nėra naujo mano gyvenime.

0:38

Aš tuos dalykus dariau prieš nežinau.

Prieš 20 kelis metus pradėjau daryti ir tai mano tokia ypatingai siaura sritis, kuri man labai patinka ir tai ta sritis.

Būtent yra plaštaka ne visuomet plaštaka kartais būna ir pėda.

0:53

Žodžiu, visos smulkios smulkios, smulkios kūno dalelės.

Ir būtent toj plaštakoje didžioji dalis.

Tai yra būtent operacijos vaikams, kuriems yra tam tikra įgimta.

Plaštakos problema taip pat įgimta plaštakos deformacija.

Tai tos deformacijos būna labai labai skirtingos.

1:11

Tai, pavyzdžiui, suaugę pirštai tarpusavyje, nes kai mes, pavyzdžiui, būnam iki 50 os paros pas mamą pilve mūsų visų plaštakos yra sulipusius.

Mm.

Ir jos turi atsi nu tiesiog numiršta tam tikros ląstelės ir mūsų pirštai atsiskiria.

1:31

Okey.

Ir įvyksta kartais tam tikra klaida.

Kitos ląstelės nenumiršta ir pirštai lieka suaugę.

Aha, tai realiai realiai, jeigu toks defektas yra, tai pas vaiką, kaip ir yra tie pirštai tiktai tos ląstelės yra mirusios ir dėl to.

1:48

Užteršta suaugę taip, kartais kartais būna keli pirštai, dažniausiai 4 5 pirštas kartais būna 3, pirštai 4, 5, 3 pirštas kartais būna visi pirštai.

Suaugę tai tai čia vienas iš tokių problemų.

2:03

Kitos problemos yra, pavyzdžiui, papildomas pirštas, papildomas nykštys, o kartais būna problema, gal būt vienoj sunkesnių, kada neišsivystę yra nėra, pavyzdžiui, stipinkaulio nėra vienas pusės riešo kaulų ir tuo pačiu nėra nykščių ir tau reikia ištiesinti ranką.

2:23

Tau reikia padaryti taip, kad tas balansas būtų.

Kad būtų balansas rankoje, kad kad riešas būtų tiesus, nes normaliai balansas yra duoda balansą 2 2 kaulai tai būna stipinkaulis ir alkūnkaulis, kurie laiko kaip šakė mūsų mūsų riešo, o reik padaryt taip, kad vienas kaulas laikytų kiek įmanoma maksimaliai tą visą balansą.

2:43

Kita problema turbūt vienas iš sunkesnių operacijų, kai aš atlieku vaikų ligoninei, tai kai nėra nykščio ir nėra galimybės, pavyzdžiui, nuo kojos persodinti piršto ant ant plaštakos, kadangi nėra pagrindo kur tą nykštį sodinti, kadangi neišsivystęs yra visas spindulys.

3:00

Ir tokiu atveju aš iš smiliaus atlieka, padarau nykštį.

Kitaip tariant, smilių visų reikia.

Išdalinti palikti ant 2 arterijų 2 venų sutrumpinti kaulą visas sausgysles visus raumenis persukti padaryti taip, kad, kad kad, kad tas smilius jau būtų nebe smilius, o jis būtų nykštys, tai tokie vienas iš sunkesnių.

3:23

Bet ta operacija, kuri žiauriai yra man įdomi žiauriai miela šviesu p atlikęs tikrai daug ir ir kiekvieną kartą atlikdamas.

Aš nežmoniškai džiaugiuosi.

Galbūt tai yra ne tiktai operacija, bet apskritai tos operacijos.

3:39

Ką aš ten darau?

Vaikų ligoninėje?

Man toks yra atsitraukimas nuo mano tos kasdieninės grožio rutinos.

Nori jis trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose ačiū jums labai, o kokiam amžiuj turi susirūpinti tėvai?

4:04

Ar iš karto gimus vaikui?

Ar turi praeiti kažkiek laiko?

Kada?

Jau yra per vėlu.

Kada yra tinkamiausias metas tokias operacijas atlikti?

Dažniausiai dažniausiai.

Gimsta vaikas.

4:21

Ir, jeigu vaikas gimsta, pavyzdžiui, Vilniuje arba klaipėdoj kituose didžiuosiuose miestuose, tai jau jau dažniausiai gydytojai žino, kad kad mano tokia specializacija ir aš apie tai ne vienas.

Kartą esu šnekėjęs, kad kad reikėtų, kad vaikas su tėvais atvyktų su vaiku į mano konsultaciją, kuo galima anksčiau tas anksčiau, tai nereikia sekančią dieną, bet, sakykim, vaikui gali būti mėnesis laiko gali būti keli mėnesiai.

4:47

Nes dažnai mano pareiga yra tėvus nuraminti.

O nuraminti, kad jūs nekalti čia ne dėl to, kad jūs kažkada rūkėte, rūkote, ar vartojate alkoholį, ar dar kažką čia jokios nėra jūsų kaltės jums nereikia savęs kaltinti tiesiog yra.

5:04

Tai tiesiog įvyko tam tikra gamtos klaida.

Ir ji pasireiškia būtent tokia forma.

Hmm.

Tai vienas dalykas, aš nuraminu 2 dalykas aš dažnai.

Parodau nuotraukas prieš ir po panašių atvejų, kad nuraminti tėvus, kokios yra mano galimybės, kad galima padaryti taip, kad galima padaryti tą plaštaką funkcionalią, kad galima padaryti smiliaus nykštį?

5:35

O realiai po to, kai vaikas suauga pilnavertiškai, gali naudotis ir viską daryti ranka.

Didžiąja dalimi iš tikrųjų taip atsiprašau, yra tam tikrų atvejų, kur kur kur galima sakyt, mes esame beviltiški.

Bet didžioji dalis tai yra taip.

5:53

Vaikai gali gali rašyti, gali spausdinti, gali gali groti, gali daugelį dalykų daryti.

Ir, žinoma, kai tu gauni, tą kai tu gauni, tą, kaip sakyt, tokį jau feedback’ą praėjus ten dešimčiai 15 metų.

6:10

Kai ateina tavo pacientas, kuris, pavyzdžiui, groja su trimitu?

Neturėdamas, kai jis gimęs, neturėjo abiejų rankų nykščių.

Ir tu jam padarai jis groja trimitu ir, dar groja, pavyzdžiui, fortepijonu.

Tai toks matai, kad tavo darbas yra prasmingas iš tikrųjų.

6:27

Tikrai taip.

Jo tai vienas iš vienas dar dėl ko aš nuraminu, pasakau, kokios yra galimybės ir kitas dalykas.

Aš visuomet pasakau, kad jums nereikia slėpti.

Vaiko rankos vaikas turi, yra vaikas, turi gyventi savo gyvenimą ir.

6:43

Jaustis gerai taip.

Gerai ir jeigu, jeigu jūs pradėsite slėpti savo ranką ir vaiku, vaikas galvos, kad, kad jo ranka yra bloga, ne jo ranka nėra bloga, jo ranka yra kitokia.

Ir vaikas turi įprasti gyventi būtent taip ir jis turi.

7:00

Jis kažkada klaus mama, ar tėti, kas mano ranka yra tai ta ranka nėra blogai, tiesiog yra kitokia ir vaikas tą patį turi transliuoti savo bendraamžiams tam, kad jisai, kad jie žmonės turi priimti jį, nes jis toks yra.

Jis nėra blogesnis, jo galūnė yra kitokia, jo ranka yra kitokia, tai va ir kitas tikslas, konsultacijos ankstyvos.

7:20

Tai yra numatyti, kada tą operaciją galima atlikti.

Tai iš tikrųjų didžioji dalis operacijų atliekama yra maždaug tarp 6 ir. 18 mėnesių.

Tai dar ir pats vaikas nėra sąmoningas ir jisai turbūt ir neprisimins, bet jau kai suaugs jisai tiesiog.

7:38

Dažnai paskui, kai ateina, reiškia, aš pas mane kontrolei, kai vaikui būna, aš stengiuosi stebėti vaikus, iki kol jie tampa suaugusiais.

Atvyksta kartais ir vėlesniam amžiui, kadangi aš, kaip sakau, jeigu aš jau prisiliečiau, tai aš esu jūsų gydytojas visam gyvenimui.

7:54

Tai.

Jo, bet tas operavimas ankstyvam amžiuje yra dėl kitų priežasčių.

Ta priežastis yra, kad.

Ryšys tarp plaštakos ir nervų sistemos.

Ir.

Kitaip tariant, tarp čia ir čia, kad veiktų čia gerai, bet tie visi procesai susiformuoja maždaug iki 18 24 mėnesių amžiaus.

8:19

Tai mes turėtume atlikti visą tą stambią rekonstrukciją.

Sakykim, tokiam pakankamai ankstyvame amžiuje.

Ir tada, aišku, automatiškai smegenys visai kitaip susi dirba, nes jau jauni dar nėra su dirbusius pilnai kitų 2 metų amžiaus, o kį nu žiauriai fainai.

8:36

Aš aš tikrai jis kartais stebiu tavo nuotraukas socialinėje medijoje man labai patinka tai, ką tu darai būtent iš šitos pusės, bet šiandien aš labai noriu pakalbėti apie estetinį grožį ir pirmas mano toks būtų klausimas.

Bet.

Tiek metų dirbant su grožio procedūromis su vaikų operacijom estetiniam, būtent kurios yra būtinos.

9:00

Koks procentas operacijų yra tos, kurios yra būtinos?

Ir tos, kurios yra tiesiog na noras pasigražinti, pasikelti savivertę, pakeisti save dėl kažkokių tai mados tendencijų.

9:17

Aš turbūt kitaip kelčiau klausimą, aš manau, kad absoliučiai visos grožio operacijos yra nebūtinos.

M jos visos yra nebūtinos.

Ką reiškia nebūtinos?

Ar mes galim gyventi, jeigu mūsų mažos krūtys taip gali įgalinti, ar mes galim gyventi, jeigu mūsų nusmukę vokai ten nežymiai dengia regėjimo lauką, iš principo galim gyventi, ar mes galim gyventi, jeigu mes turim kažkur, tai nežinau po gimdymo po dvynių odos perteklius ir nežymiai išsipūtęs pilvas galim gyventi tai aš visuomet sakau, tai nėra būtinos operacijos, mes galime be jų gyventi be šitų operacijų, bet kam jos yra atliekamos, jos atliekamos tam, kad mes geriau.

10:05

Jaustumėmės.

Kitaip tariant, mūsų gyvenimo kokybė nuo to ženkliai pagerėjo.

Ar yra operacijų, kurios galėtų būti būtinos.

Iš estetinės pusės.

Aš nemanau iš tikrųjų, aš manau, kad nu, kaip sakyt, kai kurios operacijos, priklausomai nuo valstybės, o nuo to kiek yra kiek yra.

10:32

Kiek ligonių kasos turi pinigų?

M.

Yra dalinai dalinai kompensuojamos.

Kokios yra Lietuvoje kompensuojamos?

Operacijos kompensuojamos yra, jeigu tai atliekama, yra gydymo įstaigoje, pavyzdžiui, valdiškoje ligoninėje.

10:47

Jeigu tai yra krūtų mažinimas.

Mm.

Taip, jeigu pacientė turi dideles krūtis, kurios iš principo.

Jos yra sunkios, kartais būna netgi nuo petnešėlių.

Labai ryškius įspaudos įspaudai kartais būna patirtimi iššutimai.

11:07

Turbūt kenkia nugarai vis tiek tas svoris?

Moteris kūprinasi laikysenos pokyčiai.

Tai, jos yra kompensuojamos, jeigu tai atliekama, pavyzdžiui, valdiškoje ligoninėje.

Vyrams, kokios operacijos kompensuojamos?

Yra ms.

11:27

Man atrodo, ginekomastija tai yra, jeigu vyrams yra vienas iš problemų, kada būna didelės krūtys.

Nedidelis didelės, kaip mes, apie moteris kalbėjo, bet jos būna didelės dėl to, kad būna pieno, liaukos didesnės negu turėtų būti vyrui.

Tai man atrodo, kad jos taip pat yra kompensuojamos valdiškose.

11:44

Jeigu tarkim, yra tiesiog jautrumo speneliuose ar kažkokie guziukai, ar tai irgi kompensuojama, ar tai?

Jeigu tai yra kažkokios, tai kažkoks, tai, kaip sakyt, navikas, auglys, kažkokia cista ar dar kažkas, be abejo, yra kompensuojama, jeigu tai atliekama yra.

Valstybiniai.

12:00

Valstybinėse ligoninėse.

Okey o kokia, kokius tu galėtum grožio standartus?

Išskirti, aišku, grožis neturi skonio ir draugų, bet visgi, kokie yra grožio standartai, jie pagal socialinius sluoksnius ir profesijas.

12:17

Nes aš tikiu, kad žmonės yra skirtingi ir tam tikrus darbus dirbant, arba, pavyzdžiui, būnant labiau matomu žinomu ta grožio sąvoka jinai šiek tiek skiriasi nuo to, ką žmogus skaito grožio, kuris nėra viešas arba kuris nedirba.

12:35

Gal kažkokioj.

Ypatingai svarbių darbų.

Man turbūt būtų.

Sunku sakyti, kad tam tikrai profesijai.

Be abejo, jeigu tu esi striptizo šokėja, tai turbūt viskas aišku, reiškia, bet jeigu didžioji dalis darbų.

12:53

Tai aš neišskirčiau, kad kažkokia operacija yra būdinga tam tikrai tam tikrai profesijai aš nemanau.

Aš visgi manau, kad be bando mano praktikoj tai buvo pakankamai seniai, bet tokie aš matau ir tokia yra bendra tendencija.

13:10

Kuri manau palaipsniui ateina ir į lietuvą.

Tai niekam nebereikia ne tai, kad nieko nebereikia, bet vis mažiau ir mažiau.

Kam reikia didelio dydžio implantų?

Vis mažiau ir mažiau reikia.

Daug labai pripūstų lūpų, kitaip tariant, vertinamas yra natūralus grožis.

13:35

Tai tai, ką aš visą gyvenimą ir ir viešai pasakodavau tai, ką aš ir dabar stengiuosi daryti ir darau iš tikrųjų, kad plastinės operacijos turi nesimatyti.

Bet ar nebus čia kliento nusivylimas, atėjo pas tave darytis operacijos.

13:52

Jisai sako, aš noriu ten vokų lūpų ir krūtinės, ir.

Tavo vat.

Būtent suvokimas yra, kad turi būti kuo natūraliau ir po operacijos tai turėtų ryškiai nesimatyti ir tuomet klientas sako tik, kad niekas realiai nepasikeitė ir jaučiasi nusivylęs.

14:12

Kaip rasti tą auksinį tašką tarp gydytojo ir kliento, kad nebūtų nusivylimo, bet ir būtų rezultatas.

Mes nekalbame apie tai, kad nesimato operacijos, kad tu nematai, kad kažkas yra padaryta, bet kad tai nebūtų plastinės chirurgijos pėdsakų.

14:32

Ką tai reiškia, reiškia, sakykim, jeigu mes dabar apie tuos pačius vokus šnekam?

Tai neturi staiga vyro akys tapti didelės migdolinės akys neturi pasikeisti anatomija neturi pasikeisti, neturi pasikeisti žvilgsnis.

14:52

Jeigu tai yra, sakykim, pavyzdžiui, po veido patempimo operacijos tai neturi būti veidas, kitas veidas jis gali būti tobulas.

Veidas yra gydytojų ir yra pacientų, kuriems taip yra gražu.

Tai yra tobulas veidas, bet tas veidas yra neatpažįstamas.

15:07

Tai yra kito žmogaus veidas.

Tai man tokie nepriimtina filosofija ir mano pacientės nenori, kad tai būtų daroma žmonės, kurie nori, kad tai būtų daroma, ieško gydytojų, kurie tai yra atlieka.

Aš visuomet sakau geros plastinės chirurgijos pavyzdys.

15:23

Tai yra tom kruzas, fantastinis rezultatas, fantastinis kitas žmogus, kuris dabar yra yra bradas pittas.

M.

Kuris atrodo fantastiškai šešiasdešimties po veido patempimo operacijos niekas net nepastebi, kad tai padaryta, bet maži randeliai tai išduoda.

15:40

Nuotraukoms plastinės chirurgijos specialistai apie tai jau šneka, kad pažiūrėkit, jis pasikeitė, bet jis nepasikeitė kardinaliai.

Jis tiesiog jis tiesiog gerai pagal savo metus atrodo.

Estetiškai gražiai susitikot.

Gražiai atrodo.

Jeigu jūsų nosis buvo tokia.

15:57

Tai jos nereikia tokios, nes tada akivaizdu bus, kad tau atlikta nosies plastika.

Kitaip tariant, tu tavo turi išlikti visi bruožai.

Bet jie turi išlikti dailesni, jie turi būti jaunesni, jaunatviškesni.

Jeigu mes dar apie veido operaciją šnekam, reiškia tai neturi tai matytis mano galva.

16:17

Ar tu skaitai kad.

Šios operacijos.

Yra vienas iš marketingo triukų.

Tos perdėtos operacijos nu, pavyzdžiui, bėgimas savo laiku buvo sugalvotas, n aiko.

16:33

Nes žmonės nebėgiojo nei kas.

Jis toks buvo sugalvoti.

Žmonės valgė dukart per dieną.

Valgė košę, tiesiog virė košę žinai, ką valgyti dukart per dieną?

Taip tai.

Ar tu negalvoji, kad tas perteklinis operacijų kiekis, tai yra tiesiog socialinis toksai triukas marketinginis triukas, kad išvilioti iš žmonių pinigus.

17:03

Aš nemanau, bet, kad kad taip yra, bet bet aš manau, kad socialinė medija.

Ji turi nežmonišką įtaką ir tą būtent įtaka yra kažkokios mados.

Aš nesuvokiau tos mados pripūstų lūpų.

17:21

N aš aš ne, aš nesuvokiu, kam kame čia groja.

Aš labai norėsiu ir gal galim iš.

Karto, bet kas, kas yra įdomu, reiškia, kad normaliai pagal pagal mūsų anatomijos standartus.

Tai mūsų apatinę lūpą turi būti šiek tiek didesnė negu viršutinė lūpa.

17:39

Mm.

Ir tas santykis yra vienas su 1,6.

Klasikinis pusantro karto.

Nu.

Okey.

Jo reiškia ir kas yra įdomu, tai buvo padaryta studija.

Kur reiškia fotošopo pagalba, buvo ta pati pacientė, ta pati moteris, kuriai buvo padaryta skirtingi, skirtingi, reiškia skirtingas santykis, apatinės lūpos ir skirtingiems respondentams skirtingų amžiaus grupių dar paklausė, kuri, kuris jums vaizdas yra gražiausias?

18:15

Tai, kas įdomiausia, kad aš dabar neatsimenu?

Man atrodo, kad amžiaus grupė nuo 20 iki 55 ar 40 taškelių metų jam patiko ten, kur santykis vienas su vienas.

Mm.

O tie, kurie vyresnio amžiaus tokie kaip.

18:33

Jam patiko ten, kur natūralus santykius vienas su 1,6.

Ką tai reiškia?

Tai reiškia, kad visgi žmogaus.

Sąmonėj pasąmonėj keičiasi grožio standartai, žmonėm darosi gražiau tai, kas yra nenatūralu.

18:50

Nu man tai yra keista.

Aš gal šiek tiek ginčyčiausi, šitoj vietoj žinai ne su tavim, bet su socialine medija ir su tuo požiūriu nes.

Aš manau, jog gražu.

Moterims, kurios daro, nes jos bando bando kopijuoti kitas moteris, nes jie žinai, kaip būna, kad jeigu kažkas daro arba ypatingai garsios žvaigždės užsieny tai daro, reiškia, tai yra madinga ir gražu.

19:16

Tai reiškia ir man reikia, bet aš, kaip vyras, pavyzdžiui, aš tame didelio grožio nematau ypatingai kas man asmeniškai nepatinka.

Tai atėjus į kokį naktinį klubą tu matai 5 drauges, stovinčias prie baro ir jos jau yra visos vienodo veido.

Ta prasme nėra išskirtinumo, nes tokios kaip lūpos jos irgi yra skirtingos ir jos yra išskirtinumas.

19:39

Ir čia gal ir tikrai smagu, jog tos tendencijos iš užsienio ateina į tą natūralumą.

Ir turbūt ką tu turi omeny?

Tai, kai kalbėjo apie bredą pitą ar po tam kruzą, tai, pavyzdžiui, kaip verslą čia ir vat tas tas toksai akivaizdus skirtų.

19:56

Akivaizdus kontrastas jo tai.

O kaip su tom lupom?

Jeigu jau tos lupos daromos, ar ne ir?

Tikrai matom kartais perteklinį lūpų tą didinimą.

Ar tai yra, ar yra grįžtamas kažkoks variantas į pradinę būklę, kai buvo natūralios lūpos?

20:13

Aš manau, kad iš principo ne.

Tai reiškia tos merginos, kurios jau tai pradėjo daryti jos sau pasirašė nuosprendį.

Na mes iš principo šnekama apie tai, kad ten dažniausiai leidžiama yra hialurono rūgštis.

Aš tikiu, kad ten suleista hialurono rūgštis anksčiau buvo leidžiami preparatai, kurie netirpsta, kuri lieka visam gyvenimui.

20:34

Tai apie tai mes jau nebe šnekam.

Gerai, o jeigu grįžtume į preparatus, kurie lieka, kur jie lieka, tai va organizme.

Tiesiog jie yra.

Jie pasislepia.

Ne jie lieka.

Ai čia tiesiog tiesiog sielų pasilieka, tiesiog lieka lūpose.

Tu tiesiog fiziškai turėtum prapjauti ir tą visą pašalint preparatą, kas yra neįmanoma.

20:53

Jis yra iš principo neįmanoma.

Čia jau pas tave ateiti reikia.

Kas yra iš principo neįmanoma, jeigu tai yra leidžiama hialuroninė rūgštis, mes mes kalbam, kad kad ji rezorbuojasi.

Bet liūdna dalis yra ta, kad yra tam tikros vietos, kur ji iki galo, nesirezorbuoja ir jos lieka tam tikras pėdsakas ir lieka tos problemos, kurios yra ir lieka ta simetrija, ir lieka tas tas nelygumas.

21:20

Lūpoje ir tai labai labai sunkiai koreguojama.

Už tai aš visuomet sakau, yra geriau leisti mažiau negu per daug geriau per kelis kartus.

Jeigu iš tikrųjų jūs norite tai daryti, kad tai nebūtų, kad tai nebūtų pažeista anatomija, kad tai nebūtų per daug, kad nebūtų, kaip sakoma, 2 lūpos, kaip dešrelės, kad tai nebūtų ančiuko lūpos, nes tą koreguoti ir labai, labai, labai, labai sunku.

21:43

Mm.

Nors skamba baisiai.

Skamba iš tikrųjų skamba baisu iš tikrųjų tai yra visiškai nejuokingi dalykai iš tikrųjų leidimas į.

Šį veidą kažko tai yra labai, labai, labai.

Kaip sakyt?

22:00

Nėra toks nekaltas dalykas, kodėl?

Nes, pavyzdžiui, pacientės kai kurios sako, oi, aš, aš nenoriu botulino toksino, aš noriu hialurono.

Tai pirmas dalykas.

Tai nėra 2 vienodi preparatai.

Tai yra 2 skirtingi dalykai skirtingiems dalykams koreguoti.

22:16

Ar galime dabar trumpai, kam yra vienas skirtas ir kam kitas?

Yra tam, kad sumažinti raumens sumažinti raumens veiklą.

Tai čia pykčio raukšlė.

Čia visos raukšlės, kurios yra, kur veikia mimiką.

22:32

Prakaitavimas pažastyse.

Čia yra dar papildoma papildoma reiškia papildoma opcija kagame.

Ką mes galim padaryt?

Bet, pavyzdžiui, yra visos mūsų mimikos raukšlės yra mimika, yra pykčio, raukšlės yra kaktoje, raukšlės, yra prekių raukšlės, tai visur mes galim suleisti botuliną, kuris atpalaiduoja raumenį ir ta, ir ta raukšlė mimika pasidaro mažiau intensyvi.

22:54

Vėlgi nereikia daryti taip, kad mimikos nebūtų, nes jeigu mimikos nebus, čia ji kažkur kitur atsiras.

Kompensuos o.

Kuri atsiras?

Aš, kaip sakau, kartais žmogus juokiasi nosimi.

Reiškia visa mimikos niekur nėra, tik likę yra prie nosies raukšlelės taip neturi būti.

23:13

Be jokios abejonės, galima ir ten sumažinta mimika.

Kas kiek laiko reikia daryti šią šią?

Procedūrą taškas 4 6 mėnesiai.

Jo tai čia yra botulinas.

Hialuronas yra jau ne tam, kad sumažinti mimiką.

Bet mūsų veide.

23:31

Audiniai praranda elastingumą.

Jie smunka, mes prarandam riebalus, vėl viskas keičiasi ir susidaro klostytis.

Aš tai vadinu klostymo, nes angliškai yra fénols ingles tai lietuviškai tai yra raukšlė ir klostė.

23:46

Tai, pavyzdžiui, čia smunka, čia darosi klostė, čia smunka, čia darosi klostė ir čia gelbsti hialuronas.

Arba svorio priaugimas.

Ne.

Ne.

Nes aš dažnai girdžiu iš vyresnio amžiaus žmonių, ne aš svorio ne mažinsiu, nes.

24:03

Veidas, susiraukšlėjęs.

Kas yra tiesa, taip yra tiesiog jo tai va čia tinka hialuronas.

Kitaip tariant, hialuronas, jis yra gelis ir ta geli mes leidžiame.

Pildo ne tą vietą.

Tam, kad ta klostė iš vidaus būtų pakelta.

24:19

Tai va šitas dalykas, jisai niekur nedingsta.

Kas įdomiausia, kad jisai ten, kur mes norim, kad jisai liktų?

Tas pabėga.

Dingsta o ten kur mes norim, kad jisai.

Dingtų jis ten neretai nedingsta, tai vat lūpos yra ta vieta, kur jisai kažkiek lieka, kurio kažkiek lieka.

24:39

Tai va, bet bet kalba apie tai, kad apie pavojingumą vienas iš problemų turbūt pati pavojingiausia zona yra būtent šita zona.

Nes čia yra kraujagyslės ir jeigu mes pataikysi m hialurono suleisime į kraujagyslę.

24:56

Žmogus gali apakti vau žmogus gali numirti.

Jeigu mes suleisime žemiau, žmogus gali netekti dalies nosies audinių.

Jeigu mes suleisime vėlgi į kraujagyslę kažkur tai lūpos srityje labai pavojinga yra šita zona labai pavojinga.

25:18

Vėlgi gali iškristi dalis audinių, tiesiog neprigyti to audinių, paskui viskas sugis per randą.

Kitaip tariant, ten bus randas.

Tai hialuronas techniškai yra labai labai sudėtinga.

Hialurono leidimas techniškai labai labai sudėtinga procedūra ir reikia labai labai gerai išmanyti anatomiją.

25:35

Kur tu leidi kur tu negali leisti kaip tu leidi su kaniule su adata giliai negiliai.

Žodžiu, daug daug pačių įvairiausių yra dalykų.

Tai, kai žmonės sako, aš nenoriu botulino, aš noriu hialurono, sakau, kodėl jūs to norite?

25:51

Jūs?

Pirmiausia 2 skirtingi preparatai, kurie skirtingiems dalykams dėl to, kad hialuronas yra saugesnis, ne atsakymas, jis jis, kaip sakyt, jis, yra saugus, jeigu mes jį saugiai suleisime.

Tai dabar klausimas iš karto dėl to saugumo.

26:07

Šiuo metu socialinė medija galima pastebėti labai daug besireklamuojančių tų, kurie daro šias procedūras.

Tai kiek aš žinau oficialiai pagal įstatymą gali atlikti tik medicinos gydytojai, kurie turi medicininį išsilavinimą.

26:23

Tai.

Šiai dienai yra įstatymai, kad visas šitas injekcijas gali atlikti plastikos chirurgai dermatologai ir tam tikrom procedūrom odontologai.

Tai reiškia, tai yra tik gydytojai.

26:39

Tam tikrų sričių gydytojų, okey šiuo metu vyksta didelė diskusija apie tai, ar gali bet koks gydytojas, šeimos gydytojas neurologas, nežinau, traumatologas ar dar kažkas.

Praėjęs kelių mėnesių kursą taip pat leisti atlikti šitas injekcijas.

26:59

Nuomonės yra tokios labai, kaip sakyt, dviprasmiškos.

Aš gal nenorėčiau gilintis, kokie mano nuomonė?

Bet, bet iš principo dabar vyksta diskusija, kad nes anksčiau galėjo tai daryti ir kosmetikės.

Anksčiau tai galėjo leisti parašyk.

Apie ką aš ir noriu?

27:14

Pakalbėt apie saugumą jau šnekam.

Jo, nes vis dėlto, kai tu eini pas gydytoją, tai nu tu jauti kažkokią tai atsakomybę iš pačio gydytojo, nes jisai davė priesaiką ir panašiai jisai vis tiek ten mokėsi.

Praktiškai.

Jau nebėra ne labai gaila.

27:31

Kokią atsakomybę neša tada tas kosmetologas arba kosmetologe, kuri baigia kelių mėnesių kursą, reklamuojasi per instagramą.

Ir įsivaizduokim jinai vat, pavyzdžiui, suleido į kraujagyslę ir tuo pa, kai ką tokiu atveju galima iškovoti, ar kai ką daryti.

27:47

Nes aš leidau namuose, pavyzdžiui, tai nesertifikuotų įstaigoj.

Grožio salone prie manikiūristės.

Aš prieš dabar neatsimenu.

Prieš kiek laiko gal kokie jau 15 metų, gal šiek tiek daugiau aš turėjau vienas pacientę, kuri kuriai turėjau leisti hialurono rūgštį.

28:10

Klinikoje be jokios abejonės, klinikoje, bet ji man sakė, žinot, daktare, aš esu labai viskam alergiška, aš čia ir riešutams alergiška ir tam alergiška žodžių ir tokiem dalykam.

Ir nežinau, ką man daryt ir kažkaip tai.

28:27

Tuo metu dar buvo anesteziologas opera po operacijų likęs ir aš sakiau, klausyk, pacientė labai alergiška, bet kažkokia man tokią vidinę nuojautą kažkas tokio RN man pačiam buvo.

Sakau, gal sakau, tu pabūk šalia?

Jis sako gerai, tai sako, jeigu pabūtų šalia, tada sako, aš jums sako, tada aš tiesiog padarysiu intraveninę, reiškia pastatysiu kateterį ve na, maža, ką jeigu reikės kažką tai.

28:53

Ir suleidus jai hialuroną.

Jie išsivystė tragišką reakciją tragišką, kuri pasireiškia.

Labai blogai.

Ir ačiū dievui, buvo anesteziologas.

Šalia, ačiū dievui, buvo suleisti visi vaistai ji gavo, jį išėjo absoliučiai sveika iš klinikos.

29:15

Aš sakiau, pone daugiau niekada gyvenime neleiskit, nedarykit visų šitų dalykų ir aš perspėju, aš perspėjau visus savo kolegas apie šitą atvejį, kad gyvenime neleiskite namuose, sporto klube ar dar kažkur tiktais gydymo įstaigų ir gydymo įstaigoje.

29:31

Jūs turite žinoti, ką daryti tokiu atveju.

Ir aš paklausiau savo anesteziologą, kaip tu galvoji, jeigu tavęs nebūtų, kaip būtų atsakymas būtų būtų labai blogai, kadangi didelė didelė organizmo reakcija tu praktiškai negalėtum.

29:48

Aš turbūt negalėčiau pataikyti į veną, kažką, kažką daryti kojos.

Juda dar kažką o ne.

Nejuda susitraukė žmogaus kraujagysles tutu techniškai negali padaryti, to reiškia.

Tai ta baigtis galėjo būti tragiška, tai va tai jo tai, kai tu žinai, kas gali būti, tai tau yra ir baisu.

30:10

Bet kai tu nežinai, kas tau gali būti ir kai tau rodo ten tuos kursus baigiant, kaip čia viskas paprasta, nesudėtinga suleidi.

Tai, paskui tu galvoji, o kam tau čia kažkokio gydymo įstaigų leisti?

Bet čia kitas dar yra dalykas kaina, bet aš manau, kad vienareikšmiškai žmonės renkasi kosmetologiniams kabinetus ar ar ten tuos namus dėl tos kainos, nes į įsivaizduoju, kad klinikai tai yra ženkliai.

30:35

Brangiau, bet jeigu jūs pagalvojate apie vėlgi apie tą patį saugumą, kas būtų, jeigu būtų?

Jeigu sakykim, jum tokia problema tu gali būti pats geriausias specialistas ir tu ga li nu kažkada kažkur pataikyti.

30:50

Aš nekalbu apie tai, kad pataikyti, bet yra, yra pakankamai dažnai.

Žmonėms tiesiog kartais nuo adatų jie reiškia p alpsta, kartais nuo kažkokio minimalaus skausmo.

Ir jeigu tu tą darai gydymo įstaigoj, tai tai yra vienas dalykas.

31:07

Tu žinai, kad šalia tavęs yra slaugytojai, tai yra pirmos pagalbos tau elektros stimuliatorius tau yra elektrošokas, tai yra ta yra.

Tai yra medikamentai paruošti, tu žinai, ką daryti.

Tu esi praėjęs tą viską tu tau, kaip sakyt, tau nebaisu.

Po ranka viskas yra ir išgelbėti.

31:23

O, jeigu tu tą darai kažkur, tai rizika yra nežmoniška.

Tai ar aš norėčiau kaip pacientas, ar aš norėčiau sutaupyti kažkiek pinigų ir rizikuoti?

Aš asmeniškai ne.

Supratau.

Aš irgi.

Kokiam amžiuje jeigu visgi jau mergina nusprendė, ar vaikinas nusprendė pasididinti lūpas, nu, tarkim, estetiškai gražiai.

31:48

Kad tai būtų protinga ir ne per anksti, nes.

Aš net neabejoju, kad šiais laikais.

Darant įtaką socialinei medijai nemažai jaunimo jau pradeda grožio procedūras ir tai daro ganėtinai per anksti.

32:06

Koks yra amžius?

Saugus, kada galime tai pradėt daryt?

Aš nemanau, kad yra kažkokia tai saugaus amžiaus.

Aš manau, kad tai turėtų būti pirmiausia suaugęs žmogus.

Jam turėtų būti 18 metų, kad jisai priimtų tam tikrus sprendimus.

32:23

Bet tai gali žinai, mama, aš kalėdom noriu lūpų 15 metų ir tėvai, kad nesipykti nu gerai.

Čia jau tos šeimos problema yra, be abejo, jeigu mama ateina, jeigu įrodo, kad taip yra kaip, pavyzdžiui, yra.

Vėlgi krūtys dažniausiai mes didinam nuo 18 metų, bet aš esu operavęs pacienčių, kurioms 17 metų.

32:45

Pavyzdžiui, vienas krūtis yra grubiai, sakykim c dydžio, o kita krūtis jos nėra visai ir mergina, kuri jaučia paauglė, kuri jaučia didžiulį diskomfortą.

Ir taip, bet čia jau vat, kaip ir būtina operacija.

Ar galima gyventi, be to galima?

33:02

Taip bet bet.

Bet vėlgi mes visa tai atliekama tam, kad žmogus geriau jaustųsi, jeigu mergina, kuri negali normaliai bendrauti, kuri jaučia didžiulį diskomfortą.

Ir atvyksta su savo abiem tėvais, pavyzdžiui, ir tėvai sako taip, mes esame už tai mūsų vaikas turi patiria didžiulę didžiulę, reiškia psichologinę traumą.

33:22

Ar galite tai padaryti iki 18 metų?

Sakau, taip galiu padaryt.

Ir aš tą atlieku.

Tai, vėlgi, jeigu tai yra kažkokia didžiulė problema, pavyzdžiui, ta pati lūpa, kuri yra asimetriška, kuri yra, kuri yra ženkliai neproporcinga ir jeigu atvyksta tėvai kartu, ar aš galiu atlikti tai paaugliai?

33:42

Niekad nesu atlikęs, bet turbūt atlikčiau, jeigu iš tikrųjų įrodytų, kad tai yra tam tikra didelė psichologinė problema.

Bet jeigu ateitų pas mane mergina, kurioj 17 metų vienas, aš noriu padidinti lūpas.

Aš turbūt to nedaryčiau.

Aš turbūt sakyčiau, jums reikėtų vis tiek luktelėti 18 metų, kol jūs būsite brandi asmenybė, kad tą viską padaryti.

34:02

Kiek kiek svarbu žmogui pasiruošti psichologiškai?

Kūno pokyčiams, nes bet kokia operacija tai yra pokytis ir aš aš žinau atvejų, kai merginos pasididina krūtinę ir po to.

34:19

Praėjus laikui jos šiek tiek gailisi, kad, pavyzdžiui, pasirinko per didelę krūtinę, nes kai joms uždėjo liemenuką, jos sako, nu, gal ir neblogai, o po to praeina laiko ir sako RN nu nepatogu ir noriu noriu mažesnės, o jau mažinimas.

Vėlgi, operacija vėl reikia migdyti ir tai vėl intravertė ir intervencijai į kūną.

34:39

Tai kaip psichologiškai pasiruošti tam pokyčiui ir kaip tinkamai ruoštis tai procedūrai, kad po to nereiktų, vėlgi tai kartoti.

Yra keli dalykai, pirmas dalykas yra.

34:55

Aš manau, kad atvykus konsultacijai.

Reikia su gydytoju apie tai šnekėti, kokios yra galimybės?

Kaip tai atrodys ir aš pacientėms rodau labai labai daug pačių įvairiausių.

35:14

Pavyzdžių.

Kurie rodo mano filosofiją, kaip yra man gražu ir kaip mano pacientėms yra gražu mano pacientės nori, kad tai nebūtų labai daug.

Mano pacientės nori, kad tai, kad tai natūraliai atrodytų ir aš rodau tas pats, yra su veidais.

35:32

Tas pats yra su nosies plastika.

Aš rodau, rodo, rodo, rodo, rodo, sakau, žiūrėkit, aš jums parodžiau 50 nosių.

Mano tokia filosofija, tai jeigu jums tai yra gražu.

Tai, aš žinau, kaip tai padaryti, jeigu jums tai yra negražu, eikite kitos nuomonės, eikite pas kitą gydytoją ir raskite tą gydytoją, kur yra taip gražu.

35:57

Tas pats yra su krūtimis.

Čia norėjau pakomentuoti čia, kaip turbūt, kaip pas kokį dizainerį, kai tu eini, ar ten pas kirpėją, kai tu matai maždaug plius pr plius, minus braižą jo ir tiesiog pasirenki.

Pagal tai kartais, kai tau duoda liemenėlę pasi pamatuoti ar pasižiūrėti, bet tu nesi mačiusi nei vienas, nei vienas darbo, nei vienas nuotraukos neužtenka.

36:20

Vienas nuotraukos internetiniam puslapyje turi būti daug nuotraukų, kad tu matytum tą iš tikrųjų tą braižą kaip kaip, kaip gydytojas mato, kaip jam gražu ir kaip.

Kaip jau pacientėms gražu, aš nesu tas gydytojas, kuris daro viską, ką pacientė pageidauja.

36:37

Aš esu apie tai skaitęs, kad tu būna ir dažnai atsisakai operacijos.

Daro viską, kaip padarykite man ten kažką aš sakau, ne šito, negaliu padaryti.

Padarykite man labai dideles krūtis, o šito nedarysiu, nes tai yra, tai yra prieš mano principus jums bus nepatogu gyventi.

36:58

Jums bus jums bus diskomfortas, ką tu tik ir šnekėjai ir aš tiesiog atsisakau, nes neretai pacientės galvoje, kad kad tiktais jos mane renkasi, ne ir aš jas renkuosi.

Mm.

O kai pakalbėkime apie krūtis.

37:15

Aš žinau, kad yra tikrai nu, bent jau žinai, vyrai būna neįsigilinę, moteris tai net nebijo.

Čia mes joms naujienos nepasakysime, bet galbūt yra jaunų merginų, kurios tuo nesidomėjo arba netgi yra moterų, kurios nesidomėjo, bet vis dėlto norėtų ir tikrai tos technologijos yra pažengusios ir turbūt ir rūšių įvairių yra.

37:36

Kaip skiriasi kaina, kaip skiriasi operacija ir pačios krūtinės?

Na ta opera, kaip čia įvardinti pojūtis mane, nes aš įsivaizduoju, tie žinai, kur būna filmuose, senose rodo silikonus, kur tenai, ar pasilenkus, ar šonu, ar stovi.

37:56

Jie vienodai visą laiką stovi, bet būna moterų, kurios pasidariusios krūtinę ir nuo išties ten atrodo neatskirsi.

Kokios yra skirtingos operacijos ir kuo jos skiriasi?

Taip implantai yra skirtingi planai yra skirtingi ir jie skirtingi yra dėl kelių priežasčių.

38:14

Pirmas dalykas kurį laiką.

Jungtinėse Amerikos Valstijose iki šiol tie implantai yra ir iki šiol tie implantai dedami pacientėms iki 21 klystu vienerių metų.

Tai yra implantai, kurie užpildyti vandeniu, kitaip tariant fiziologiniu trim.

38:31

Aš didelį, labai didelį laiko tarpą buvau šitų implantų šalininkas.

Šiuo metu šių implantų Europos sąjungoje nėra, kadangi per mažai žmonių tuos implantus naudoja, bet saugumo prasme, aš manau, tai patys saugiausi implantai.

Kodėl?

38:46

Nes jeigu tas implantas plyšta, tai yra vanduo.

Fiziologinis tirpalas.

Moteris tai pastebi.

Kadangi staiga nebėra, nebėra krūties.

Viskas pjūvis yra minimalus pjūvis yra pusantro 2 cm, tu gali paslėpti jį po krūtimi areolės srityje pažastyje, kur tu nori taupyti, nesimato tai va, bet tų implantų jau nebėra.

39:09

Ha oj, būna pjūviai ganėtinai dideli ir labai ryškiai matome, dėl kokios priežasties tai būna.

Dėl to, kad būna sunkiau techniškai tą implantai įdėti, bet aš jų nežinau jau gal kiek 3 metus.

Ar kiek naudoju tokį specialų priedą?

39:27

Ir mano pjūvis yra 2 2 su puse centimetrų.

Aš galiu per bet ko bet kokį implantą per tokio dydžio pjūviai įdėti jo, bet tai yra vėlgi apie tuos technologinius dalykus, kur mes šnekam, kad mūsų gyvenimas palengvėjo, nes įdėti implantą būdavo tam tikras didelis fizinis darbas.

39:45

Dabar tas implantas per kelias sekundes čiuožia į organizmą ir jokių problemų nėra tai va tai tai jų vis mažesnis toliau.

Taip, kaip anksčiau būdavo, sakykim, po po krūtų didinimo operacijos didžiuliai skausmai ir visa kita moteris kankindavosi, eidavo iš proto, to irgi nebėra.

40:07

Kodėl aš nededu pirmas dalykas?

Didelių implantų.

Aš parenku implantus, kurie yra proporcingi pagal kūno proporcijos.

O tai skausmas būdavo dėl to, kad per didelis implantas ir labai tempia.

Odą dėl to, kad tempdavosi, tempdavosi oda, jeigu būdavo dedamas per didelis implantas.

40:24

Aš nededu savo pacientėms didelių implantų, nes aš sakau, jūs audiniai neleidžia turėti didelio implanto čia taip pat kaip pavyzdys, ar tu gali įdėti į džinsų kišenę apelsiną negali dėt ten.

Sunkiai.

Kankinsi ją valdyti jas, bet ten nėra prasmės dėti, nes ten neužtenka vietos.

40:43

Tas pats yra čia jūs jūs, jeigu jūs neturite visiškai krūtų ir norite turėti c dydžio, tas yra daugeliu atvejų neįmanoma c dydžio.

Kodėl dėl to, kad ten nėra vietos, bet jeigu kažkas jums stengsis įdėti tą implantą?

Tai be jokios abejonės, jums skaudės, jūs negalėsite pajudėti iš lovos, jeigu implantas įdėtas po raumeniu, tas raumuo tempiamas skausmas yra nežmoniškas.

41:05

Tai nereikia dėti tokio dydžio implantų už tai mano pacientėms, neskauda plius.

Aš suleidžiu per operaciją vaistus.

Kad ne įsi skau dė tų pacientė, nes kai įsiskausta, tai tas skausmas žymiai sunkiau yra.

Jau toks, kaip ir už lėtinis, uždegimas.

Kažkoks sunkiau tą skausmą, kai nuimti, kai jis įsiskausta.

41:23

Toliau kitas dalykas, tai vėlgi implantai mes sakydavom, kad implantai yra tam tikram laikui.

Mes iki šiol sakom, kad implantai yra tam tikram laikui.

Nepaisant implanto rūšies.

Nepaisant Rusijos, kitaip tariant, ateis laikas, kai reikės implantą pakeisti.

41:41

Kodėl dėl to, kad implantas gali nusidėvėti ir jis gali plyšti?

Ir, jeigu tas implantas į ligonines plyš.

Mes iš principo nepastebėsime nieko, kadangi silikonas jis nėra tąsus, jis niekur neišbėga.

Jis lieka vietoje, bet jisai kontaktuoja su jūsų audiniais.

42:00

Ir reiškia vėlgi dėl visų dėl visų.

Tai čia jau 2 rūšis, nes buvo fiziologinis tirpalas, kuris nenaudojamas Europoje, tada silikonas.

Bet dabar mes apie silikono šnekam, nes iš principo tai yra tai, kas yra visuotinai priimtas silikoninis implantas, kuris dedamas.

42:19

Bet aš dabar kalbu apie tą, apie tą dalyką, kad nebūna implantų visam gyvenimui ateis laikas, kai reikės implantą pakeisti, kadangi jis gali plyšti nusidėvėjęs.

Tai, kas yra gera žinia?

Gera žinia yra ta, kad anksčiau mes sakydavom, kad implantai yra maždaug dešimčiai metų, bet pasikeitė kartos implantų implantai buvo 60 kelintais ten 2 3 metais pradėti dėti ir dabar yra 7 ar 8 silikoninių implantų karta.

42:46

Versija.

Karta visos technologijos keičiasi, gerėja tai nėra visam gyvenimui implantai.

Anksčiau norint pastebėti plyšimą, buvo reikalingas magnetinio rezonanso tyrimas.

43:01

Dabar jau yra echoskopo echoskopai specialūs, kurių pagalba galima įtarti implanto plyšimą ir diagnozuoti implanto plyšimą.

Kitaip tariant, supaprastėjo viskas ir aš pacientėms vis rečiau sakau, kad reikia implantus po 10 metų keisti.

43:17

Dabar tas terminas ilgėja.

Aš nesakau, kad tai yra visam gyvenimui ateis laikas, kai reikės tai padaryti.

Bet atlikus kartą per metus echoskopinį tyrimą, jūs galite gyventi 12.

Galbūt ji galbūt 4, galbūt 15 metų.

Esate jauni kūrėjai.

43:33

Influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes, jeigu norite pradėti jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta rekordiniai Vilnius taškas lt.

44:04

Toliau pats silikonas, jis gali būti skirtingas.

O kuo jis gali būti skirtingas?

Jis gali būti skirtingos konsistencijos, jis gali būti kietesnis, jis gali būti minkštesnis.

Man asmeniškai patinka labiau minkštesnis silikonas, kurio kurio konsistencija yra artimesnė krūties.

44:22

Natūraliam.

Natūraliam natūraliai apkepai yra žmonių, kuriem patinka vadinamas kozy vinis silikonas tas, kuris yra kietesnis silikonas, kurį norint įdėti pjūvis yra ilgesnis.

Pjūvis yra didesnis, implantas yra kietesnis, krūtis yra kietesnė ir šiek tiek standesnė.

44:41

Vėlgi, tai yra, tai yra kokio kokio, kas nori rezultato.

Čia reik vyrukų.

Dabar paprašyt, kad komentaruose nubalsuotų, kuris gi variantas jiems labiau patinka.

Aš vis dėlto pritarsiu tavo man irgi patiktų.

Tas natūralias minkštesnis tai vėlgi, ar kaip implantas čiuopiant jis kaip implantas matysis ne tik nuo implanto priklauso priklauso nuo pacientės audinių, jeigu pacientė turi.

45:07

Kaip sakyt, su žinybos, sakykim 2 ar 3 cm audinių tai greičiausiai mes nepastebėsime, kad ten yra implantas.

Jeigu mes nežinome, kadangi audiniai dengia implantą ir tas implantas nei čiuopiasi, nei matosi.

45:23

Bet jeigu pacientė bus labai liesa ir jeigu jos poodinio riebalo praktiškai nėra, sakykim, su žinybos ten yra 1 cm, tai ypatingai šonuose.

Tai yra vieta, kur nedengia niekas, nes prieki dengia pieno liauką.

45:39

Raumuo o šonuose nieko nėra ir tam tikrose padėtyse tam tikrose pozicijose.

Tas implantas kartais ne tik kad čiuopiasi, jis kartais ir matosi.

Tai vėlgi, jeigu pacientė labai liesa, yra tikėtina, kad tas implantas bus labiau matomas ir čiuopiamas negu pacientė, kuri šiek tiek turi savo pavadinimą.

45:57

Tai reiktų rinktis mažesnius.

Aš manau, kad mažesni implantai visada yra geriau mažesni implantai visada yra geriau ne tik kad dėl grožio, bet ir dėl dėl tolimesnės perspektyvos.

Ką tai reiškia?

46:12

Mūsų audiniai keičiasi, bus audiniai, praranda elastingumą, bus audiniai, kažkiek pasmunka.

Ir kuo tie implantai yra sunkesni?

Kodėl kuo didesni, tuo jie sunkesni?

Kuo jie sunkesni, tuo labiau smuks, tuo labiau dev tuo labiau, sakykim, smuks ir labiau į šonus gali gali, gali netgi judėti ir kai operuojame sekantį kartą sekantį kartą tai sumažinti audinių kiekį, sumažinti tą kišenę, kurioje implantas yra yra žymiai sunkiau.

46:46

Yra žymiai sunkiau.

Tai atgal grįžti yra sunkiau negu.

Pavyzdžiui, pirmą kartą įdėti a dydžio po to judėti b dydžio.

Sakykim, jeigu pirmą kartą buvo tas implantas, mažesnės projekcijos mažesnio dydžio, jeigu mes keičiam ir tai mes dedame implantą didesnį.

47:04

Jeigu mes jau idėjom didelį implantą ir sunkų implantą, dažnai kelio atgal nėra.

Tas kelias yra papildomi pjūviai, papildomi randai papildomos rizikos.

O kokios rizikos įsivaizduokime vat ta situacija?

47:19

Mergina pasidarė operaciją, jai uždėjo liemenuką jinai sako, nu, neblogai, gal ir gerai praeina 2 3 metai RN 4 metai jinai iš metų į metus kankinasi ir sako, ne nu reikia susimažinti, bet supranta, kad rizika, nes vėlgi yra operacija taip toliau, bet kokios rizikos ir.

47:36

Kiek šansų, kad jinai sėkmingai susimažins ir viskas atrodys gražiai?

Jeigu mes.

Keisime implantą į mažesnį implantą ir jeigu mes nieko nedarysim su audiniais viduje.

Tai tas implantas gali ne tik kad suktis jis gali verstis.

47:54

Jam elementariai yra siame ture, yra per daug vietų per daug vietos.

Reiškia, mes turime kažką daryti su ta kapsule, kuri dengia tą implantą.

Kur buvo prieš tai didelis?

Paprastai reiškia mes tą kapsulę turim mažinti vienas iš galimų komplikacijų.

48:11

Tai yra kita kapsulė, kadangi mes liečiam, kad ji gali duoti didesnę audinių reakciją ir ji gali labiau spausti tą implantą ir tą implantą deformuoti.

Kadangi jau mes ten buvę vienas kartą jau randėjimas buvo ir mes toliau kažką darome.

48:33

Kitaip tariant, ta rizika didėja.

Bet procentaliai, kiek šansų, kad viskas bus gerai.

Ar nu čia klausimas, žinai, tarkime, atėjo noras, bet jeigu rizika ten, kad 70 %, tarkim, gali taip atsitikti.

48:50

Tai gal geriau tada pakeisti implantą?

Tokios rizikos tokios didelės nėra, bet vėlgi aš visuomet sakau pacientėms.

Tam, kad daryti pakartotiną operaciją.

Turi būti didelė motyvacija ir turi būt.

49:06

Tam tikros priežastys tai nėra, kad man patinka krūtinė, bet aš noriu juos, kad būtų didesnė dar pusė dydžio.

Ir praėjo tik tais metai laiko po operacijos.

Sakyčiau, gal ne, gal jūs iš tikrųjų lukterkit, gal pagalvokit, gal nereikia dar didesnės krūtinės, gal gal yra viskas tvarkoje?

49:25

Gal kai ateis ten tie 10 ar 12 metų ir kai reikės keisti implantus, gal tada mes galėsime įdėti didesnius indus, toliau implantai pagal savo pagal savo formą gali keistis.

Plan tai yra arba.

Bet čia turbūt skonio reikalas, ne?

49:43

Jo čia vėlgi čia yra ilga diskusija apie tai čia yra ilga diskusija apie tai.

Kadangi implantai gali būti apvalūs.

Arba lašo formos.

Mm.

Ir kai tu pasakai apvalūs arba lašo formos, tai pirmas atsakymas, man reikia lašo formos implantų.

50:02

Kažkodėl aš irgi dabar iš karto pagalvojau, kad čia būtų natūraliausia.

Jo, bet visa esmė yra, kur mes tuos implantus, kokioj plokštumoje dedam?

Tai mano pasirinkimas yra dėti implantus po raumeniu.

Tai yra pieno liauka raumuo ir tada yra implantas.

50:19

O dar yra skirtumas?

Yra, be abejo, atsiprašau, yra skirtumas, kur mes dėsim implantus po pieno liauka arba po raumeniu, bet vėlgi čia yra ilga diskusija.

Mes diskutuot galim.

Apie tai ilgai, bet, pavyzdžiui, mano pasirinkimas ir didžioji dalis Europoje iš tikrųjų gydytojų jungtinėse Valstijose.

50:38

Taip pat didžioji dalis deda implantus, o raumeniu.

Tai, kai dedamas implantas po raumeniu.

Tai galima sakyt 95 % atveju jokio skirtumo ar implantas apvalus ar lašo forma, nes rumunų spaudžia implantą ir įsi gaus lašo forma.

50:56

Bet kokiu atveju yra tam tikros anatominės išimtys, kada yra geriau dėti po raumeniu lašo forma arba jeigu pacientė yra liesa ir nori didelės krūtinės.

Tada natūralesnį vaizdą mes gausime įdėdami po raumeniu lašo formą.

51:12

Mano pacientės nenori didelės krūtinės dedant po raumeniu.

Štai aš dedu praktiškai implantus po raumeniu apvalius ir jos nustemba, kai aš rodau nuotraukas ir sakau, žiūrėkit, čia visur apvalūs implantai sako, neįtikėtina, aš visada galvojau, kad norint turėti lašo formos krūtis, reikia dėti lašo formos implantus.

51:32

Aš sakau, ne norint turėti lašo formos krūtys nebūtinai ir reikia dėti lašo formos implantus.

Bet čia atsiranda kita problema, jeigu mes norime, jeigu mes norėtume įdėti po raumeniu, lašo formos implantą, tai tas implantas turėtų būti stabilus.

51:52

Ir jis turėtų nesisukti.

Man tai atrodo, žinai, kaip ten gali suktis?

Atrodo, tarp tarp raumens kažkur ten kaulų idėjai, o jisai ten gali apsiversti ir suktis.

Iš jis gali?

O tai ko, kas gali daryti įtaką tam, kad jisai ai pats raumuo, o tik va yra skirtumas.

52:12

Mergina sportuojanti arba ne.

Bet mes atliekamas įvairiausių judesių, mes įtempiame raumenį ir tas raumuo tą implantą liečia tas raumuo implanto keičia padėtį.

Bet vat su sportu, jeigu žinai merginos ten fitnesas sportuoja daro.

Pratimus ar jos turėtų kažką kitaip galvoti apie viskas?

52:31

Visiškai tas pats studijos, kurios sako, kad raumuo prisitaiko, jeigu įdėtas į tuos parodymus, prisitaiko ir jis gali daryti absoliučiai visą visą viską, ką jūs darėte iki tol tai va, bet aš dabar kalbu, paliečiau labai labai jautrią temą, kuri vadinasi, kad jeigu mes dedame implantą po raumeniu, tas implantas turėtų prigyti?

52:51

Prie audinių.

Kad jisai nesisuktų.

M.

Reiškia, jo paviršius turėtų būti ne lygus, o šiurkštus.

Ir čia atsiranda problema problema, kuri vadinasi implantų sukeltas kraujo vėžys arba anaplastinė limfoma.

53:09

Tai visi atvejai, kurių kurių nėra, daug kurių nėra daug, bet visgi ta statistika vis didėja ir didėja.

Galbūt dėl to, kad mes nemokėjom diagnozuoti anksčiau tos problemos, tai visi tie atvejai yra susiję su tam tikrais implantais, kurie yra nelygaus, o šiurkštaus paviršiaus implantai.

53:29

Tačiau mes kalbam apie pasekmes.

Skaudus skaudžias.

Ir iš tikrųjų labai mažai kas kalba apie tai.

Jo mažai kas kalba, tai tokia yra labai daug kas kalba ar plastikos chirurgą, nes tai iš tikrųjų yra ne man tai yra problema reiškia, nes nes tas implantas problema nei atlante.

53:51

Problema implanto šiukštu me tame paviršiuje, kuris turėtų prigyti, bet jisai ne visada prigyja arba priekinėje taip net netiki.

Mes norim, kad prigytų ir ta šiurkštuma, kuri dirgina.

Žaloja kažkaip.

Dirgina audinius ir sukelia lėtinį uždegimą ir per tam tikrą laiką implantų buvimo.

54:13

Tas lėtinis uždegimas dar esant tam tikram genetiniam fonui gali sukelti kraujo vėžį.

Galvos skausmą tiek chirurgui, tiek pacientei.

Tai, ką dabar tokiu atveju daryti moterims?

Kurios nenori tokios rizikos iki šiol nėra nei vienas iki šiol nėra nei vienas, nei vienas atvejo, kad tai sukeltų implantas lygaus paviršiaus.

54:39

Aš implantus apvalius lygaus paviršiaus d jau nuo pat savo karjeros pradžios, o tada, kad aš pradėjau nuo 2000 pirmųjų metų atlikti kitas operacijas ir aš iki šiol taip darau ir jungtinėse Amerikos Valstijose 90 % implantų dedamų šiuo metu yra būtent apvalūs lygaus paviršiaus.

55:02

Supratau.

Jog tai gerai, tai labai gerai.

Įspėjo žmones, bet čia kiekvieno pasirinkimas.

Jo, bet atsiranda vėlgi kiekvieno pasirinkimui atsirado tam tikros ne tai, kas spekuliacija, bet atsiranda, reiškia, yra gamintojai, kurie gamina ne šiurkštus, o šiurkštokos implantus arba mažiau šiurkščius implantus.

55:20

Bet visgi, bet visgi laiko klausimas mes nežinome, kokią reakciją duos tie implantai ir ar duos tą riziką, kuri dabar yra lygus implantai nesukėlė iki šiol nei vienas atveju greičiausiai ir neturėsime.

Tokios dar yra.

Jau kalbama apie komplikacijas ar pa tokias žinai tolimesnes rizikas?

55:38

Kokios dar gali būti pooperacinės komplikacijos, apie kurias turėtų žinoti moterys, kurios ruošiasi daryti tokią operaciją?

Toliau galimos dėl audinių elastingumo sumažėjimo gali būti implanto padėties pasikeitimas.

55:55

Implantai per daug nusmunka krūtys per daug nusmunka, per daug deformuojasi į šonus, per daug pasislenka į šonus.

Tai būtent būtent tos problemos.

Galbūt pagrindinės iš tikrųjų problemos, kurios, kurios gali būt.

Yra dar tokia vienas tema, kuri vadinasi, čia buvo feisbuke atskiros grupės, netgi apie tai, kad moteris.

56:19

Manė, kad joms, pavyzdžiui, slenka plaukai, depresija, nuotaikos, svyravimai, kažkokios tai kitos problemos.

Fizinės yra dėl to, kad pas jas yra implantai dėl to, kad jos turi implantus.

Tačiau iš tikrųjų mokslinės studijų kol kas nėra įrodančių, kad tai yra būtent implantų buvimo pasekoje.

56:43

M.

Nu galbūt žinai kažkas pasikeitė ir tai bando susieti su tuo.

Tiesiog būt gal būt.

Aš visgi manau, kad tai daugiau yra psichologinės problemos.

Aš esu operavęs kelias pacientes, kurios primygtinai primygtinai manęs prašė tai atlikti.

57:00

Nes joms buvo tie simptomai, bet kas buvo keista, kad tie simptomai praėjo sekančią ar dar sekančią dieną?

Ką tai reiškia?

Greičiausiai?

Tai yra absoliučiai psichologija.

M.

Na tai dabar trečiarūšis.

Riebalai.

Riebalai.

Ar galima padidinti krūtis riebalais.

57:15

Aš visgi esu skeptikas šito dalyko ir aš manau, kad krūtys yra didinamos implantais.

Kodėl?

Todėl, kad riebalų nemaža dalis rezorbuojasi.

Turim turėti tam tikrą kiekį riebalų nemažą, kiekį riebalų, iš kažkur juos paimt, iš kažkur juos paimti.

57:37

Ir kaip taisyklė, dažniausiai pacientės, kurios yra liesos, nori, kad tai būtų daroma, kad tai būtų atliekama jo, bet pas jus tiesiog riebalų nėra ir kitas dalykas, kad tų operacijų neretai reikia daugiau negu 2 ar 3.

Aš tikiu riebalais, jeigu reikia kažkokį tai asimetriška kontūrą pakoreguoti kažkokį nelygumą, kažkokį rekonstrukcijos atveju kažkur tai, sakykim, pacientė labai liesa ir kažkur tai.

58:05

Krūtinkaulio srityje reiktų kažką užmaskuoti implanto matymas arba per didelį liesumą.

Taip riebalai yra puikiai.

Tą patį pat tą pačią operaciją galima padaryti ir operacijos metu.

Taip, taip, taip, taip, taip.

Tai riebalai turi, jie veikia fantastiškai, viskas yra tvarkoj, bet jeigu mes kalbame apie apie didinimą, krūtų riebalais, iš tikrųjų esu labai labai skeptiški.

58:28

Aš manau, kad krūtys yra didinamos implantais.

Okey, tai apie lūpas pakalbėjom apie krūtinę, pakalbėjom, leidžiamės žemyn.

Pilvas pilvas.

Pilvo operacijos yra kelios, bent jau kuriuos dabar man šauna į galvą.

Tai vienas yra perteklinė oda ir kiek šansų, pavyzdžiui, turėti žmogui, kuris turėjo viršsvorį.

58:51

Tą odą.

Sumažinti aš nežinau, padarys ten stangresnė be operacijos, nes nemaža dalis daug daug metų sportuoja, laikosi mityba ir vis bando tą padaryti, bet jiems nepavyksta ir nu vis galvoja, kad išvengtų operacijos.

59:08

Kiek procentų žmonių vis dėlto neišvengs?

Reikės tą daryti.

Viskas nuo to priklauso, kiek jūs turite laisvos odos.

Kokios indikacijos tada?

Jeigu jeigu mes kalbame apie žmones, kurie numetė svorį.

Kurie numetė nežinau, 20 kg, 30 kg, 50 kg.

59:28

Aš manau, kad tai yra neišvengiama.

M.

Okey.

Kodėl dėl to, kad dažniausiai mes tos odos pašalinam didžiausioje vietoj nu, sakykim, tiek.

Kiek čia yra 15 w 20.

59:45

Tai yra kažkokia tai jėga.

Va lazeris elektronų lempą kaulažolė ar dar kažkas tai?

Kuri gali sutraukti tiek.

Atsakymas nėra sutraukti prieš gravitaciją.

O gerai o tada, koks yra tas maksimalus kiekis?

1:00:02

Tarkim, žmogus paėmė suspaudę ane, nu, tarkim, jisai jau numetė svorį viską, bet dar yra apačioj ir jisai suspaudžia.

Ir, tarkim, vat koks yra tas kiekis, kur sakytum dar įmanoma ir vat jau nebeįmanoma, kur reiktų jau pagalvoti apie operaciją.

1:00:19

Ar yra tas kažkokia, tai vat riba.

Tai viskas yra paprasta, jeigu mes atliekame operaciją, tai mes iš karto turime pjūvį, turim randą.

Jeigu pašalinam oda tvarkoj, tas randas yra.

Nuo čia iki čia.

M.

Tai, jis yra 20 cm mažiausiai.

1:00:37

Tai jūs turite pagalvoti, ar jūs, ar ar jūs galite susitaikyti su tuo, kad jūs turite nežymų odos perteklių, kurio dažniausiai nesimato, kai jis tiesiai būnate įsitikinę, jūs pasilenkiate, kažkiek jau matosi, jis neturi tokios.

Mini gelbėjimo ratus.

1:00:53

Ir jūs neturite jokių randų, ar jūs visgi norite atsikratyti to ir norite?

Kaip to išvada turėti išvadą, bet pasekmę turėti tam tikrą randą, jis tiesiog paskaičiuojate pagalvojote yra vienas gera žinia, kad.

Yra pasaulyje yra tam tikri aparatai.

1:01:15

Tai yra vėlgi technologijos sudėtingos, kurios oda gali taip paveikti ir jos odą veikia ne iš išorės, bet jos veikia odą iš išorės ir iš vidaus, kitaip tariant, yra yra spe.

Populiariai kalbant, ta oda yra pri deginama iš vidaus.

1:01:35

Ir ta oda gali susitraukti, susitraukti gali praktiškai iki 5 cm.

Tai yra invazinė procedūra, tai nėra, kad.

Pavedžioja mm su davikliu viskas ne tai dažniausiai yra, tai yra daromas pjūvis nedidelis, įvedamas tam tikras reiškia ten tas antgalis viduje ir jo pagalba.

1:01:59

Tai, vadinasi, j plazma, pavyzdžiui, vienas iš jų.

Ir ta oda ji gali susitraukti iki 5 cm.

Tai va tas atvejis, ką jūs, ką dabar tu tik ką šnekėjo?

Jis turbūt būtų idealus būtent tai procedūrą daryti.

1:02:15

O kai mes Lietuvoje turim tokį dalyką?

Ar čia jau reiktų skristi į.

Užsienį, kad šiuo metu dar nesu girdėjęs, kad mes turėtume būtent tokį dalyką, kuris veikia būtent iš vidaus.

Jo tai yra pakankamai brangios technologijos, bet, manau, jos ateis po tam tikro laiko.

Bet jeigu mes turime didesnį odos kiekį, tiesiog reikia pasverti, gal ką jūs, ką jūs?

1:02:38

Ar jūs gyvenate taip, ar jūs turite randą, vėlgi turite.

Aš manau, kad randas šiuo atveju, jeigu yra didelis sodos kiekis, tai tikrai žmogui bus nebaisu, nes jisai norės atrodyti.

Žinai, jeigu žmogus įdėjo darbo sumažinti kūno svorį 50 kg, tai.

1:02:54

Aš neabejoju, kad aš neabejoju, kad eina kalba apie apie plastinę pilvo operaciją.

Taip koks yra gijimo procesas po tokios operacijos?

Kiek laiko žmogus negali sportuoti, kiek ką jisai turėtų, ką jis turėtų pagalvoti?

Nes aš įsivaizduoju, nu, nemaža dalis žmonių prisibijo operacijų ne tiek dėl pačios operacijos ir ne, tiek dėl pinigų klausimo, bet.

1:03:20

To, ką reikės iškentėti po to skausmus?

Pasyvumą visą tą gijimo procesą net ne tas randas, o visas tas gijimo procesas.

Mano filosofija yra.

Paprasta, kad būtų kuo mažiau komplikacijų.

1:03:39

Mažesnė komplikacijų rizika.

Tai ką tad ką daryti, kad jinai būtų?

Mažesnė.

Aš iš principo renkuosi, aš iš principo renkuosi.

Tokias technikas, kurios yra galbūt mažiau invazyvios.

Ir duoda greitesnį reabilitaciją ir mažesnį komplikacijų skaičių.

1:04:00

Tvarkoj, pavyzdžiui, pilvo plastiką.

Ilgą laiką buvo vienas iš pavojingiausių plastinių operacijų.

Pavojingiausių turinti didžiausią mirčių skaičių vau dabar dabar tai nukonkuravo.

Didinimas riebalais.

1:04:17

Rimtai ta prasme pavojingiausia operacija yra sėdmenų.

Didinimas.

Absoliučiai.

Būtinai grįšim prie šito.

Gal tai pilvo plastika yra vienas iš vienas iš būtent tų sudėtingiausių operacijų ir su kuo tai susiję?

Tai susiję su pooperacine trombembolijos rizika.

1:04:37

Kai kažkur trombas.

M.

Būna.

Galūnėje ir jisai pooperaciniame periode 3 5 parą kažkur nukeliauja ir žmogus gali mirti tai tai yra tam tikri tam tikri dalykai.

1:04:56

Kaip galima tą riziką sumažinti?

Tai pirmas dalykas, tuo per turi operuoti sveiką žmogų.

Kas yra sveikas?

Žmogus, jo tyrimai turi būti.

Geri.

Geri prieš kiek laiko pasidaryti prieš mėnesį tyrimą ir po to prieš operaciją.

1:05:12

Iš principo, jeigu žmogus žino, kad jis yra sveikas, tai lemtų tyrimu pasidaryt užtenka.

Galbūt prieš kelias dienas reiškia, bet jeigu žmogus turi širdies problemas, jeigu turi dar kažkokias problemas, nepakankamumą, dar kažką, tai turi gerai.

Baltas.

Diabetas nekompensuotas aukštas kraujospūdis, didelis rūkymas ir taip toliau reikia gerai pagalvoti ir tą operaciją yra ne per rizikinga.

1:05:34

M vienas dalykas toliau 2 dalykas.

Narkozės trukmė.

Tai yra studijos, kurios sako, kad jeigu narkozė yra virš 4, 5 val.

Komplikacijų rizika smarkiai didėja.

1:05:51

Krūtinės operacijos metu kiek laiko narkozė yra?

Jeigu aš didinu krūtis, tai trunka 4 5 minutes.

Tai.

Jeigu mažinu krautis, tai trunka 2 val.

Jeigu aš darau pilvo plastiką, tai dažniausiai trunka iki 2 val.

O jei tai, jeigu mes darom tik pilvo plastiką, tai yra visiškai mano galva, saugu, tai yra 2 val. operacija, viskas yra ok.

1:06:12

Būna žmonės, kad norit kelių operacijų vienas.

Metu mes derinam kelias vienas metu operacijas.

Pavyzdžiui, jeigu darau pilvo plastika nėra, tai darau moterims ir krūtų pakėlimas krūtų mažinimas krūtų didinimą.

Bet vėlgi, manau, yra tas principas, kad tai turi būti neviršyti tam tikro narkozės narkozės kiekio toliau.

1:06:31

Tai saugu yra iki 4 val.

Ar atvirkščiai, tai jau būtų riba.

Literatūrai sakoma iki 4 5 val.

O key tvarkoj toliau kitas naujas dalykas, naujas dalykas, kas yra?

Tai, temperatūra, temperatūra, operacijos metu operacinėj.

1:06:51

Kūno temperatūra ar ar operacinės.

Operacinės ir žmogaus temperatūra.

Aha, čia labai įdomu.

Jeigu tu operuoji veidą, jeigu pirmoji veidą, tai pacientas guli kaip kokone, jam šilta jam gerą.

Ir ir, kaip sakyt, ir viskas yra tvarkoje, reiškia pacientas komfortabiliai jaučiasi kūną, tau nėra kur.

1:07:15

Kažko daryti, iš kur šildote mes ta prasme čia visi problema reiškia, tu negali galvos šildytų, gali uždėti kepurę, tu gali uždėt kojines.

Man mūsų pacientai guli su savo atsineštu vilnonėm kojinėm, kad būtų šilčiau, kadangi rizika, kai pacientui šilta, gerokai mažėja trombembolinių komplikacijų rizika tai va, bet yra studija, kuri sako, kad.

1:07:36

Kad pačios mes turim šildyti pacientą, kad jam būtų galima šilčiau, o dažniausiai operacinėse įprasta, kad yra šaltu ir visiem yra šalta, išskyrus chirurgui, kadangi jau tampa operuoja, chirurgas dirba.

Aš visą laiką būdavau tas, kuris sakydavau šaldyti, šaldykite man per šilta, aš operuoju, aš fiziškai dirbu turi būti šalta, turi būti vėjas operacinėje, bet studijos sako, kad mes turime temperatūrą kelti ir po tų straipsnių, kurie yra visiškai nauji straipsniai.

1:08:04

Mes iš tikrųjų temperatūrą pakėlėme praktiškai 2 laipsniais, nes tai mažina komplikacijų riziką.

Toliau sekantis dalykas yra.

Pacientų judėjimas po operacijos.

Ką tai reiškia?

Va čia labai.

Atsiprašau, pavyzdžiui, atlikus pilvo plastiką.

1:08:21

Pacientė tą patį vakarą stojasi ant kojų.

Tą patį vakarą vaikšto palatoje.

Kadangi pacientės judėjimas mažina komplikacijų riziką.

Nu tai kraujotaka gerėja viskas.

Jo tai vat tie visi faktoriai, kurie pagrindiniai yra toliau, kas labai įdomu yra anksčiau mes dėdavom po pilvo plastikos specialų korsetą, kurį pacientai nešiodavo mėnesį.

1:08:43

Laiko ne kartą matęs ir krūtinę deda, ir pilvui.

Derliui.

Taip jo ir kas ir mes dėdavom tą korsetą, kuris būdavo dedamas tam, kad.

Sumažinti audinių tinimą.

Kad viskas greičiau gytų sumažinti kraujosruvas ir taip toliau, bet paaiškėjo.

1:09:01

Kad tai didina komplikacijų skaičių.

O.

Ir komplikacijų būtent trombembolinių komplikacijų.

M.

Ir paaiškėjo, kad po mėnesio laiko tinimas lygiai toks pats.

Ar nedidėja m kom kompresinius rūbus?

1:09:17

Jo ir mano pacientės nustemba.

Kadangi aš jau nežinau, gal gal kokie 2 metai nebededu jokių korsetų papildo plastikos.

Psichologiškai gali būti žinai, kas atrodyt, kad be jo gali plyšti randas?

Bet jis, bet jis neplyš ne susiūta taip, kad jis neplyšta.

1:09:35

Taip pat gali tiesiog taip atrodyt.

Jo tai vėlgi, tai, jeigu tas uždėtas korsetas, kompresinis kompresiniai rūbai, kurie per daug spaudžia.

Mums labai sunku nureguliuoti, kiek turi spausti, kadangi audiniai tinsta jų tas į.

Kraujotaka mažėja automatiškai.

1:09:50

Automatiškai tu gali perspausti ir didėja giliųjų venų trombozės rizika.

Ta prasme viskas yra, bet viskas yra paremta mokslu viskas yra paremta mokslu.

Tai atsakymas yra.

Reiškia, aš nededu garse tai va, tai mano pacientai kelias į tą patį vakarą jie važiuoja namo sekantį rytą.

1:10:10

Jie po dešimties dienų atvažiuoja patys pas mane į dažniausiai su mašina.

Tai 10 dienų yra tiesiog daug.

Vaikščiojimo idėja yra namų režimas, nevaikščiojo daug, bet vaikščiojimo kasdien vis daugiau ir daugiau tvarkoj.

Aš nerekomenduoju sportuoti mėnesį laiko.

1:10:26

Aha, tai be sporto mėnesį.

Laikosi laiko, po mėnesio laiko galima bėgioti aerobika.

Vaikščiojimas greitas dviračio minimas.

O kaip su svoriais?

Plaukimas baseine ir ir gulėjimas ant pilvo.

1:10:43

M.

Aš nedaryčiau, nerekomenduoju kelti svorių, būti pirtyse, būti džiakuzyje 3 mėnesius.

Aha, tai reiškia, jeigu, tarkime, tas žmogus, kuris intensyviai sportavo 8 auginiai ir nusprendė tokią operaciją pasidaryti 3 mėnesius pailsėt tai tuomet, okey nu va jau jau puikios gairės.

1:11:06

Gerai tai čia vienas iš pilvo operacijų, bet yra kita operacija, kur galbūt aš net sakyčiau prie tų būtinųjų, kai būna išsiskyrę pilvo raumenys.

Mm tai dažniausiai būna moterims, kurios dėl dėl didelio vaisiaus.

Išsiskiria pilvo sienos raumenys ir tai vadinasi diastazė.

1:11:28

Mm.

Ir operacijos tikslas yra operacijos tikslas yra būtent ne tik, kad pašalinti odos perteklių, bet ir būtent panaikinti tą raumenų išsiplėtimą.

Ar galią moteris be operacijos kažkaip sumažinti jį sporto.

1:11:48

Pagal iš principo, vėlgi, jeigu mes.

Kartais būna, pavyzdžiui, didžiausioje vietoj susiuvu, sakykim, dešimties centimetrų detalių.

Nu jo atrodo empos abu.

Tai, ar galima greičiausiai ne?

Ir spėju po tokios operacijos irgi 3 mėnesiai lygiai tas pats, okey, bet šita operacija yra sudėtingesnė negu odos šalinimo.

1:12:14

Tai 90. 5 % atveju aš atlieku būtent operacija pilvo plastika su diastazės korekcija 25 jo tai galėtų būti žmogus.

Nu negimdė žmogus, numetęs svorio, kuriam turbūt nebūtų diastazės, galbūt ir tam tikri pavieniai atvejai, kur kur tiesiog tik yra odos perteklius, kur nėra, kur nėra problemos su testa.

1:12:38

Tai gerai, o kaip sėdmenys?

Jo sėdmenys yra.

Tokia irgi.

Aš kažkaip net nebuvau pagalvojęs, bet labai gerai tu čia pakomentavai ir aš dabar tikrai savo vaizduotėje matau tas nuotraukas socialinėje medijoje, kur akivaizdu ir matosi, kaip būna ne ateistai į statyti implantai į sėdmenis.

1:13:01

Ir tu sakai, kad tai yra pavojingiausia operacija.

Kokia gali būti dabar?

Ne aš šiek tiek kitaip sakiau, na, šiek tiek sakiau kitaip, kad.

Sėdmenis galima didinti implantais.

Tai nėra taip pavojinga.

Tai tai nėra taip pavojinga.

1:13:19

Vėlgi, jeigu tai atlieka sertifikuotas specialistas, bet yra kitas būtent sėdmenų didinimas riebalais.

Aš tai šitas yra pavojinga.

Ir būtent didinimas riebalais tai vadinamas braziliškas, reiškia Brazilija per daug garbės, žinoma, reiškia amerikiečiai dabar šiek tiek pradeda Amerikos chirurgai šiek tiek sakyti, kodėl dabar čia vista Brazilija, Brazilija užtenka čia ir mes dabar daug daugiau ta viską darom.

1:13:47

Tai va tai yra, tai yra riebalų persodinimas, į sėdmenis.

Ir tai yra.

Nežmoniškai sudėtinga operacija.

Ir yra jungtinėje karalystėje tai uždrausta operacija.

1:14:03

V.

Tai yra amerikoj tam tikros Valstijos, kur tai yra taip pat uždrausta operacija.

Kodėl dėl to, kad yra didelis mirčių skaičius ir tos mirtys yra?

Didelis koks čia procentas tas minučių?

Skaičius, nu, sakykim, šešiskart didesnis negu papildo plastikus.

1:14:22

Kuri yra didžiausia, jau didžiausia rizika, susijusi su trombembolinių komplikacijų.

Tai čia yra riebalų embolija ir tai pasireiškia tuo, kad tuos riebalus iš kažkur atsiimti dažniausiai ten atsiprašau, dažniausiai šlaunų iš pilvo ir juosmens ten, kur tu tuos riebalus randi, kur tu riebalų perteklius yra, ir tuomet tuos riebalus tu turi įdėti į sėdmenis.

1:14:48

Ir.

Tu gali.

Šiek tiek su kaniule vos vos per giliai patekti ir tu gali tu riebalų sušvirkšti į kraujagyslę ir tie riebalai keliauja kraujagyslę ir užkemša, pavyzdžiui.

1:15:05

Smegenų kraujagyslių, plaučių kraujavimas tai va, tai buvo man teko skaityti nuo 2019 metų iki 23 metų.

Aš dabar bijau sumeluoti, man atrodo 40.

1:15:22

Jungtinės karalystės gyventojų moterų žuvo turkijoj atlikus tą operaciją.

Kadangi jinai uždrausta, juk tai pacientės nori tos operacijos ir vyksta į turkiją.

Tai vat yra mirčių atvejų, ta prasme tai yra, tai yra baisi baigtis.

1:15:39

Prašau merginos jūs tiesiog sportuokite sportuokite, darykite pratimus, užaugs tie sėdmenys.

Jo bet.

Nereik taip rizikuot.

Jo bet yra reiškia, kaip buvo paskelbti Amerikos estetinės chirurgijos draugijoje ir žurnale duomenis šiurpūs duomenys.

1:15:58

Tai dalis chirurgu, tokių kaip aš, pavyzdžiui, aš sakiau, o kai aš tuo daugiau nebedarau, aš nebenoriu.

Turėti nieko bendro su tuo.

Bet kiti, kurie sakė, okei, tada mes turim kažką tobulint, kažką daryti, kad ta operacija nebūtų tokia rizikinga, tada galvota, o kaip čia padaryti?

1:16:23

Gal čia kaniule kitokie turėtų būti kalta kaniulė turi būti tam tikros formos, tam tik, kad kuo saugiau tą viską padaryti.

Bet aš sakyčiau, aš nesu prieš tą operaciją, tiesiog aš jos dabar šiuo metu neatlieka operacijos, kadangi aš sakyčiau, auksinis standartas šiuo metu.

1:16:41

Tai yra tai atlikti echoskopijos pagalba.

Tai yra tu su kaniulė.

Esi viduje ir tu matai su echoskopu kiek tu gilėja si, nes visa esmė yra tokia fassi.

1:16:58

Tokie toksiški kietas dangalas.

Kurio tau nereikia pradurti, nes jeigu tu pradurti fascija ir tu būsi giliau, kur yra stambios kraujagyslės, tu gali patekti į kraujagyslę ir turėti bėdą.

Tai va taip patys geriausi pavyzdžiai, jungtinės Amerikos Valstijos, Brazilijos ar ten kitų šalių, kurie tuos dalykus daro.

1:17:21

Jie tai daro echoskopijos kontrolėje.

Tai, jeigu jūs norite tai atlikti, jūs turite klausti gydytojo, koks jo patyrimas?

Ar jis tai daro echoskopijos kontrolėje?

Ir tuomet operacija yra gerokai gerokai gerokai saugesnė.

1:17:38

Okey nu man atrodo, mes moterys palietėm iš visų pusių, bet atėjo laikas vyrams dariau tai, kokios vyro operacijos yra populiariausios?

Pakankamai dažna mano praktikoj tai yra vyrai mes senstam.

1:17:54

Mūsų audiniai praranda elastingumą.

Mūsų vokai dažniausiai dengia regėjimo lauką.

Mes norim, kad atsidarytų akys mes visą laiką laikom kaktą įtampoje.

Mes turime kaktoje daug raukšlių ir vienas dieną ateina.

1:18:13

Pacientas ir sako klausykit, aš aš noriu, kad mano imtumėte odos perteklių, kurį jūs turite, ir viskas tai yra paprasčiausia lengviausia operacija.

Tai yra viršutinių vokų plastika.

Porą savaičių kažkur tai reikia po šios operacijos.

Taip jones vyrams yra spec.

1:18:29

Tam tikra specifika po operacijos turėtų būti vyrams vyriški vyriškos akys.

Jam nereikia, kad būtų moteriškos akys, bet kaip taisyklė, vyrų oda yra storesnė.

Mėlynės, didesnės vyrai, neuždės makiažo vyrai dažniausiai blogiau laikosi.

1:18:46

Pooperacinių visų.

Nekantrūs.

Reiškia tai tai va, tai aš sakyčiau, maždaug 2 savaites, kur kur, kur, po kurių po kurių pasidaro žvilgsnis gerokai gerokai šviežesnis.

Vėlgi, kaip sakiau, turi išlikti jūsų akys ir turi likti vyriškos akys.

1:19:03

Kokios yra indikacijos, kad galbūt tokia operacija jau reiktų pasidaryti?

Arba, tarkim, kaip žinoti, kad išvis tu ją gali pasidaryti?

Tai, jeigu vyrui yra. 50 metų tai greičiausiai jau yra indikacijos tai.

1:19:19

Daryti čia toks amžius, okey veido patempimas.

Veido patempimas.

Tai vėlgi yra ta operacija, kuri palaipsniui palaipsniui vyrams tampa populiaresnė.

Taip, bet su juo ką su veido patempimu ir raukšles viską išnaikinę.

Ne ne vienas veido patempimas, tai yra mūsų audiniai, yra pasmukę veide ir kakle.

1:19:42

Ir ta operacija dažniausiai daroma tada, kada reikia patempti ir veidą, ir kaklą.

Mm.

Vokai daromi tam kad patempti.

Ir, kur vyksta pjūvis.

Pjūvis yra po plaukais priekį ausies ir už ausies.

Jeigu turi plaukus.

1:19:58

Jeigu turi plaukus čia va, čia atsiranda problema tiems vyrams, kurie kurie neturi plaukų, nes tai randai.

Randai.

Nes tie randai dažniausiai būna matomi.

Vienas iš.

Atkrito variantas supratau.

Operacijų, kuri yra pakankamai populiari.

1:20:14

Taip pat tai, kai vyras, sakykim, turi problemą kakle čia yra nusmukęs kaklas.

Veidas sako man viskas yra tvarkoj, man nepatinka tiktais kaklas.

Tai vienas iš lengviausių operacijų tiesiog pašalinti daryti pjūvį kakle ir pašalintą odos perteklių, kuris yra kakle.

1:20:33

Tai dažniausiai atliekama vyresnio amžiaus vyrams.

Tai čia pagurklis agurklės jooo tas pagurklis, kuris būna iš tikrųjų nedažnai yra žmonių, kurie yra ganėtinai liekni ir veidas, lieknas ir kūnas lieknas, bet čia yra pagurklis.

Kuo mes lieknesni, tai tuo mes turėsime greičiau tą problemą.

1:20:53

Rimtai ir ar tai yra lengvai panaikinamas dalykas.

N vėlgi, priklausomai nuo audinių elastingumo, o to kas kas, kiek koks audinių elastingumas.

Jeigu žmogus liesas ir tiktais čia yra, dažniausiai reikia daryti arba čia, bet tai dažniausiai daroma qled.

1:21:13

Dažniausiai darau, kada pacientas yra vyresnio amžiaus 70, 60 kas keli metai?

Arba daryti veido ir kaklo patempimo.

Okey tai tai išeina taip, kad kuo lieknesnis, tuo dažniau šita problema.

Atsisiunčiau, kodėl kokios priežastys?

Tiesiog mūsų audiniai veide yra liesesni ir jie greičiau smunka.

1:21:34

O key na tai tik ką čia viskas vyrams jau.

Vyrams dar nosies plastika.

Ha nosies.

Pastatai nosies plastiką.

Yra atvejų, kada vyrai tiesiog turi labai negražią, labai didelę, labai, sakykim, ne dailę nosį ir jie nori tą nosį padaryti.

1:21:51

Dailesnę gražesnė.

Vėlgi, kaip sakau, vyrams turi būti vyriška nosis tu negali padaryti vyrams gražios trumpos riestos moteriškos nosytės ne vyrams turi būti.

Nebent gimei su tokia.

Čia nebent gyviais tokio.

Bet yra kita problema vyrams neretai tai yra.

1:22:08

Jie nori turėti tokią nosį, kokią turėjo iki tam tikro įvykio.

Kuris vadinosi muštynės, avarija ir dar kažkas.

Tai, aš sakyčiau nosies plastika atliekant galbūt koks 20, 30 % visų pacientų, kai aš atlieku, nors yra vyrai.

1:22:27

Tai yra nemažas laiko.

Bet šiaip ar didėja vyrų skaičius, kuris kreipiasi dėl operacijų ar.

Aš manau, kad taip.

Ateina tas tendencija nebebijoti pakeisti save.

Aš nemanau, kad tas taip skamba pakeisti save.

1:22:46

Nu žinai, tarkim, sugrįžkim 30 metų atgal vyriška buvo iš viso vat koks gimei toks ir esi nėra čia ko parintis, kad plaukai krenta ar dar kažkas žinai.

Nuo dabar va jau ten šiek tiek pradeda žinai jau matytis, smilkiniai jau skrenda į turkiją plaukus persi sodina ta prasme tas noras būti gražiam, jisai vis.

1:23:08

Tiek yra.

Jauniau atrodys.

Nes žmonės iš principo, kas vyksta?

Žmonių gyvenimo trukmė ilgėja, kadangi sveikata gerėja ir normalu, kad žmonės ilgesnį laiką nori ne tik, kad jaustis jauniau, jie nori jauniau atrodyti, tai yra viskas, viskas normalu.

1:23:29

Tikrai taip gerai pasakei.

Okey, tai kiek mes dabar gi, kiek mes dabar metų gyvenam vidurkis lietuvoj?

Man atrodo, 70 ne 60 kažkiek 9 vyrų moterų šiek tiek didesnis.

Bet aš galvoju, kad tie visi procesai.

1:23:48

Iš tikrųjų tai yra bendri globalūs procesai.

Žmonės tiesiog nori nori ilgesnį laiką.

Jauniau atrodyti, nes tai susiję su jų.

Su jų, kaip sakyt.

Gyvenimo komfortu.

1:24:07

Kokios yra ribos keisti save nu ta prasme atlikti tas operacijas, nes mes galim skaityt žiniasklaidoj, kai kurie ten nu perteklinių skaičių daro, bet tarkim, jeigu aš noriu tikrai saugiai, bet noriu kažką pakeisti ar ne?

1:24:23

Nu jau gal man tai savivertę mažina?

Galbūt aš jaučiuosi blogai, kaip ir mes kalbėjom, ar ne?

Bet kokia yra ta sveika operacijų riba, kurios geriau neperžengti dėl.

Tikėtinų komplikacijų, sveikatos, visokių žinai ten pablogėjimu.

1:24:43

Aš manau, kad nėra tos to skaičiaus kažkokio, tai dažnai žmonės kažką padaro.

Kažką padaro lengvo.

Pavyzdžiui, jeigu jie neturi savo aplinkoj žmonių, kurie tai būtų darę, pavyzdžiui, jeigu pacientė turi draugę, kuri aš esu atlikęs ir veido patempimą kaklo patempimą vokų plastika antakių korekcija.

1:25:06

Ir ji matė visą sveikimo periodą.

Tai tokia pacientė, sako daktare, aš noriu to paties, ką mano draugei padaręs.

Viskas yra tvarkoj.

Bet, pavyzdžiui, jeigu moteris neturi savo savo savo rate arba turi draugę, kuri, sakykim, darė tik vokų plastiką ir padeda nuo vokų.

Padarau vokų plastiką pacientė sako.

1:25:24

Taip, aš jaučiuosi ženkliai geriau mano žvilgsnis, ženkliai šviežesnis.

Aš noriu daryti veido patempimą.

Normalu, normalu praeina, kuris laikas pacientė sako, žinot, aš dar turiu kitą bėdą.

Mano krūtys yra didelės ir sunkios.

Aš noriu susimažinti jas, tai normalu, kaip ir normalu.

1:25:44

Po tam tikro laiko pacientė, sakykim, ten kažkiek numetusi svorio sako žinot, mano ir pilvas pasikeitė, ar tai normalu atlikti tą operaciją, kaip irgi normalu, ar jos yra perteklinės?

Greičiausiai ne jeigu indikacijos yra, tai jos nėra perteklinės.

1:26:00

Bet, aš manau, yra kita problema.

Tai mes šnekam apie disforinis sindromas.

Tai žmonės, kurie, kurie visuomet nepatenkinti savo kūnu ir aš, deja, tai sakau pacientėms, kuo aš jums galiu padėti ir sako, oi, daktare, aš turiu tiek problemų, kad nežinau, ar jūs man padėsit.

O kiek tokių?

1:26:16

Pacientų ateinančių yra procentaliai, kurie turi šitą.

Mūsų visuomenei jų yra.

Turbūt iki 1 %.

A tai taip nedaug.

Jo mūsų visuomenėj.

Žmo žmonių, kurie operuoja, kurie lankosi pas plastikos chirurgus.

1:26:37

Turbūt tas procentas yra didesnis.

Bet žmonių, kurie operuojasi nosį literatūros duomenimis, tas procentas yra dar didesnis, skaičiuojama iki 5 dešimties procentų.

Nosies operacija žinai tokia gali būti ir būtina.

1:26:53

Pavyzdžiui, mano atveju aš kažkaip man nekyla minčių to daryti, bet pas mane yra toks.

Problemos.

Kvėpavimo problema, bet ar šituo atveju ir tas dalykas sutvarkomas?

Ar tai yra 2 atskiros operacijos, nes aš, pavyzdžiui, vienas pusę atsigulęs galiu kvepuot gerai užmigdamas į kitą pusę, aš viską su dustu, bet man tenkina ta prasme, aš aš pripratau į tą pusę.

1:27:21

Užmigti ir aš taip taip nenoriu.

Operacijos, kad aš geriau miegosiu į kitą pusę, bet nedarysiu operacijos.

Kiek tu jauti diskomforto tame, bet atsakant į klausimą, ar galima vienas metu koreguoti ir nosį, ir kvėpavimą?

Taip ir dažnai tas yra vienas metu ir daroma.

1:27:37

Tai grįžkime prie tos psichologinės.

Jie yra žmonės, kurie visuomet yra nepatenkinti savo išvaizda.

Tai yra klasikinis pavyzdys maiklo džeksono.

Jis nepatenkintas savo kūnu, savo oda savo plaukais, ausimi, ko tiktais nori ir ta nosis operuota ne vienas ir ne 2, ir ne nežinau, kiek kartų tai iš principo, kad kad ir ką tu bedarytum, žmogus bus nepatenkintas savo išvaizda.

1:28:05

Kaip tokį žmogų identifikuoti arba kaip jis gali pats save identifikuoti, kad galbūt jau aš čia kažkaip tai per daug mąstau.

Yra tam tikri.

Yra tam tikri.

Yra tam tikri tokie kertiniai klausimai, sakykim, kuriuos aš ar netgi kline klausimai jau tam tikros frazės, kurias pacientai, sakykim, sako tai yra, nes man reikia tuos pacientus identifikuoti ir jų neoperuoti, nes nes nepadarysi jo jo laimingo, nes problema yra ne ne jo fiziniame grožyje.

1:28:36

Problema yra jo psichikoje.

Tai sakykim įtarimas yra tada, kai žmogus sako, o aš pastebėjau liepos 7 raukšlelę prie aikštės. 12 val. po pietų.

1:28:53

Buvo kita raukšlelė, o ten kažkelinta buvo vėl ir aš neinu į darbą jau 3 mėnesius, kadangi aš negaliu taip eiti, nes aš aš blogai atrodau.

Jo tai.

Tai tai jau yra kažkokia užuomina, kad kažkas negerai kažkokios yra problemos.

1:29:12

Reiškia arba žmogus, kuris nepatenkintas, kaip sakau visu savo kūnu, tai vėlgi greičiausiai yra problema ne kūne, o problema galvoje problema psichikoje ir tai ne mano pareiga visą žmogų perdaryti nuo iki, o tai yra kažkieno kito problema kovoti su su tuo suvokimu.

1:29:31

Gerai šitoj vietoj, aš manau, kad čia yra nu jau toks kraštutinis atvejis, bet kad žmonės yra ganėtinai nepatenkinti savo kūno, tai šitą tendenciją mes galime pastebėti, nes nu socialinėje medijoje mes matome labai išgražintus kūnus ir dar ne, ne, ne dėka to, kad operacijų, bet programėlių.

1:29:53

Ir, kas dar labiau kitus paskatina keistis, nors iš tikrųjų tai mato veiką.

Ir bando susilyginti su tuo feikų savo gyvenime tai.

Yra vienas dalykas, kitas dalykas mūsų gyvenimas iš tikrųjų yra susijęs su telefonu.

1:30:14

Ir, jeigu mes šnekame fechtavimo ar ten capua, ar dar kitais video, mes matom taip pat ir save.

Jeigu mes darom selfius mes taip pat matome save, bet yra vienas problema, kad telefonuose esantis lęšis objektyvo lęšis.

1:30:36

Jis iškreipia vaizdą.

Ir ką tai reiškia, jeigu mes matome save ir mes sakom, kad mano nosis yra per ilga telefone?

Tai yra visiškai normalu, nes plataus kampo objektyvas yra studijos, kurios, kurios sako, kad jeigu mes per ten per beveik ištiestą ranką, tai mūsų atrodo nosis optiškai 25 % ilgesnė.

1:31:03

Čia, kaip pamename anksčiau sakydavo, kad per televiziją prideda 10 kg žmogui.

Dabar kažkaip aš to nepastebiu.

Gal pasikeitė technologijos kameros ir taip toliau, bet anksčiau iš tikrųjų buvo ir, pavyzdžiui, nuotraukas.

Padarai ir nuotraukose tu atrodai visiškai kitaip negu tu atrodai realybėje.

1:31:18

Tai ir kai žmonės man sako, aš nepatinku sau nuotraukoje jūs galbūt kitaip fotografuokite save.

Jūs galbūt nedarykit selfie, kur jūs atrodo, nosis gerokai ilgesnė, arba jeigu šnekate, šnekėkite taip, nes tada jūsų pagurklis labai labai, labai matosi.

1:31:34

Tai pakelkite į viršų.

Apšvietimas, kuris daug ką lemia.

Tai aš galvoju, kad ir žmonių matymas savęs.

Reiškia ypač po ko vidiniai eroje, kada ir ko vidinėje vaikai buvo zumas ir visa kita žmonės matė save matęs ir ir ir buvo nepatenkinti savimi.

1:31:53

Per sekciją į save taip ir dar yra vienas problema tame visame, jog visos tos programėlės netgi kartais pagražina tavo veidą, ypatingai tie, kurie daro instagramo storius su filtrais ir tiek įpranta save matyti pagražintų veidu, jog pažiūrėjus į veidrodį atrodo.

1:32:14

Sau nebegražūs tokie, kokie yra realybėje ir tas perteklinis matymas savęs kitokiu ir daro tą žalą.

Bet yra dar vienas įdomus dalykas, kad.

Žmonės, kuriems yra depresija.

1:32:32

Tikroji depresija.

Jeigu mes jiems leidžiam botuliną.

Tarp antakių į pykčio raukšles jiems sumažėjo depresija.

Tai moksliškai yra įrodyta.

Mh kodėl?

Todėl, kad žmonės nebemato savęs pikto, jie mato save veidrodyje.

1:32:52

Geresnės nuotaikos.

Nes nuotaikos ir jiems automatiškai mažėja depresija.

Tai kaip tai, kaip tai yra svarbu iš tikrųjų, kokį tu matai save, kokį tu matai save, kokią tu matai save veidrodyje, kokį tu matai save telefone, kokį tu matai save nuotraukose.

1:33:09

Galbūt tada yra kita išeitis mažiau savęs matyti ir gyventi pagal jausmą.

Taip, bet mes kartais, kaip sakyt, mes skutame s rytais, mes vis tiek žiūrim į veidrodį, tu nesiskundi ta alga mažiau mažiau tai svarbu.

Reiškia.

Ten ka, dariau tenka galvą skūstis.

1:33:27

Moterys mato normalu, kad tu matai save tu šneki telefonu, tu matai save tu tu per nuotolį bendrauji, tu tu matai save tu tu neišvengiamai matai save.

Tai, kokia buvo pati?

Įsimintiniausia operacija tavo gyvenime.

1:33:47

Kurios galbūt ne kartotum nes buvo labai sudėtinga ir reikalavo tikrai nemažai nervų ir ir atsakomybės, nes aš manau, kiekvienas gydytojas gyvenime tokią turėjo, tai nebūtinai iš blogosios pusės, bet gal ir iš gerosios pusės.

1:34:06

Bet kur tikrai reikalavo daug daug, daug pastangų ir darbo.

Aš galbūt neįvardinsiu tos vienintelės operacijos, bet yra toks tokia nerašyta taisyklė.

Kad chirurgai neoperuoja sau artimų žmonių, savo aplinkos žmonių.

1:34:31

Savo šeimos narių.

Ar tai yra tiktai šeima.

Ar tai yra ir giminė?

Žinai čia kiekvienas kiekvienas kaip kaip, kaip sakyt kaip kaip nuspręs?

Kokio artimiausi draugai.

Jo tai va čia mes dabar perėmė tą klausimą, kad kad per tam tikrą laiką ir mane iš tikrųjų tokia vienas knyga apie aš esu skaitęs knygą apie žymiausius pasaulio plastikos chirurgus.

1:34:59

Ta knyga yra, nežinau ji, gal koks 15 metų, ar kiek yra ta prasme apie 60 70 tų metų būtent tos kartos gydytojai.

Ir jie visi atvirai prisipažino, kad jie operavo ne vienas kartą savo artimus žmones savo šeimos narius.

Ir ir aš galvoju, kad jeigu tu esi profesionalas, jeigu tu esi specialistas.

1:35:23

Tu turi atsiriboti nuo visų tų minčių, ką tu operuoji?

Tai yra tai ne tu ir tavo draugo žmona.

Bet tai yra tu ir pacientė, kurią tu operuoji, ir tu turi visiškai negalvoti, kas ta pacientė, kas jos vyras, kokios?

1:35:41

Koks koks mano ryšys su tuo?

Ir aš esu operavęs ne vienas draugą, ne vienas bičiulį, nei vienas draugo žmona.

Aš esu artima artima, operavęs labai artimus žmones.

Iš tikrųjų aš nenoriu detalizuoti, kas svetimi žmonės, kok kokie tai giminystės ryšiai esu operavęs.

1:36:00

Taip, tai yra papildomas stresas.

Taip, tai yra papildomas tau papildoma įtampa, bet tiesiog aš visuomet stengiuosi nuo visko atsiriboti.

Tai yra tu uždarai operacines duris.

Ir tu turi išlikti profesionalus, tu turi objektyviai mąstyti, tu turi nepasiduoti emocijoms, tu turi negalvoti, kaip čia geriau padaryti, tu turi daryti tai, kaip tu darai visiem.

1:36:26

Bet tam tas tas reikalauja didelio psichologinio pasiruošimo tau kaip gydytojui kurtų tuose mieste.

Ar tu pats lankaisi pas psichologą?

Ar.

Kažkokius.

Namie o jinai gali o jinai gali padėti savo vyrui.

1:36:48

Ar ar psichologams tas negalioja.

Aš galvoju, kad iš principo per tam tikrą laiką per tam tikrą laiką tu užsigrūdini tų tu atlieki tam, kad tu būtum chirurgas turi turėti tam tikrus, tam tikrus sugebėjimus.

1:37:09

Ir tie sugebėjimai tai yra, tai yra rankų darbas, tai yra protavimas, tai yra maksimali koncentracija.

Tu gi operuoji.

Ir kažkas jį eina operacinę, tu gi ne, ne keli galvos nežiūri kas, kas vyksta, tu gi ne si blaš kai tu koncentruojasi, tai tai lygiai tas pats yra, kad tu uždarai operacines duris ir tu uždarai visas visas problemas už tų durų palieki.

1:37:34

Kad ten tavo sodybos šildymas neveikia, ar ten kažkas į tavo mašiną įvažiavo ir kažką reikia daryti?

Tu kitą viską turi palikti ir tai per tam tikrą laiką tu tiesiog mokaisi ir išmoksti.

1:37:50

Aš nežinau, ar tu 100 % išmoksti turistai vis tiek žmogus iš principo.

Tai yra 2 žmonės, kurie kurie operacinėje tai 2 žmogiški faktoriai.

Tai yra tu ir tavo pacientas, jo, bet tu turi mokytis čia taip pat, kaip jeigu tu esi krepšininkas, tai tavęs turi neveikti tą 10000 minia arbatų futbolistas.

1:38:12

Tai tie, kurie yra geriausi jų ir neveikia arba arba kaip tik juos teigiamai veikia, jeigu yra kažkoks dirgiklis, reiškia jie kaip tik geriau pasirodo, kai yra pilna salė, negu tuščia salė.

Mūsų laidoje buvo.

Olimpietė trišuolininkė diana zagainova.

1:38:29

Ir aš jos klausiau būtent apie tai, kai tu ruošiesi šuoliai ir visas stadionas rėkė.

Švilpė.

Kaip tu, kaip tu jautiesi jinai, sako, yra visiškas, ble gautas ir sako, aš nieko negirdžiu, aš nieko negirdžiu, aš tik matau tą taką ir viskas ir.

1:38:47

Daugiau nieko tai dabar link to.

Jo nuomone, kiekvienoj ten futbolo komandoje krepšinio komandų yra psichologas, kuris jis vaidina tam tikrą tam tikrą vaidmenį.

Tai dariau aš, tada tik galiu pasveikinti, kad tu turi savo psichologą.

Namuose ir tau nereikia.

Psichiatrė psichoterapeutė, turiu dar geriau.

1:39:04

Dar geriau tai dariau ačiū tau labai.

Aš tikiu, kad nemažai moterų, kurios žiūrėjo ir ir jaunų merginų, dabar sėdi, rašosi į užrašus.

Kiekvieną tavo pastebėjimą, ką ir ko nedaryti.

Esu dėkingas, ačiū, kad apsilankei ačiū visiems, kurie žiūrėjote, nepamirškite uždėti laiko paspausti s apskritai mygtuko net ne 75 % jūsų žiūri mūsų video, grįžta jų žiūrėti, bet neprenumeruoja.

1:39:32

Neprenumeruojate kanalą ir aišku komentaruose palikti širdutę tai padės mums augti ačiū ir iki kito sekmadienio iki.