Šiuolaikinio etiketo spragos ir skirtumai. Kaip tinkamai elgtis pasimatymuose, atėjus ar priimant svečius, viešose vietose bei susipažįstant su naujais žmonėmis.
00:00 Pradžia.
00:34 Etiketas, jo pamokos, kultūrų skirtumai.
24:09 Tinkamos manieros pasimatymo metu.
58:09 Etiketas šeimoje, draugų rate, svečiuose.
01:17:12 Manieros su nepažįstamais žmonėmis.
01:28:18 Etiketo ateitis, patarimai, įgūdžiai.
01:39:42 Atsisveikinimas.
Laidos pokalbis
0:01
Ir sakoma, kad etiketas tai įgūdis, kurio galima išmokti.
Ar mes šiais laikais turime etiketo pamokas ugdymo įstaigose ir kiek?
Tai ugdoma išvis visuomenės prasme.
0:19
Kiek aš suprantu, tai etiketo pamokų nėra, nes nemažai mokyklų nemažai ugdymo įstaigų rašoma, kad mes norėtume pamokų vaikam ir anksčiau, kiek žinau, būdavo kažkas tai tokio.
Bet dabar jau seniai išnykę išnykusi šita mada, kad mokyti vaikus mokyklose tokių dalykų ir netgi savo veikloje aš labai dažnai susiduriu su tuo, kad tėvai nori išmokyti savo vaikus lyg kokia burtų lazdele, pamojus, kad.
0:50
Indra išmokykit mano vaikus etiketo ir kad jie čia būtų staiga mandagūs, bet iš tikrųjų yra visai visai ne taip ir etiketas, net vat ir, kaip pats sakai, toks, lyg ir įgūdis, kurį verta ugdyti, bet tas įgūdis yra kaip su sportu galima palygint kuo dažniau darai tuo lengviau, kuo daugiau tai, kai kuo kuo daugiau matai rezultatus, tuo norisi dar daugiau, dar gėlininkystė ir tada turint tos.
1:22
Įgūdžius pasidaro gerokai lengviau gyventi ir vaikam.
Viskas prasideda nuo tėvų nuo šaknų.
Atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose.
1:44
Ačiū jums labai tai etiketas yra kaip bendravimo įrankis.
Taip.
Kurį įvaldžius tu gebi?
Suvaldyti bet kokią situaciją.
Ir nepasimesti okey tai.
2:03
Ką tėvai turėtų svarbiausia žinoti apie etiketą?
Kad nesuklysti auklėjimo procese ir.
Na suteikti bent jau kažkokių tai pradinių žinių ir patys net galbūt pasitempti kažkur tai.
2:19
Tai pirmiausia turbūt pradėti nuo suvokimo, kad etiketas nėra.
Rėmus, kad tą vaiką reikia bausti jam neleisti kažko jį drausminti, kad jeigu tu va ten ne pasisveikinai, tai iškart per nagus visiškai ne taip, tai yra kaip net dabar galvoju, kokį čia apibūdinimą padaryti?
2:41
Pasakyt, tai yra toks kaip įvedimas vaiko į išėjimą iš situacijų, bet ne pataikavimą žmonėms, nes yra labai klaidinga manyti, kad etiketas tai yra pataikavimas, kad aš būsiu 100 % visuomet mandagus, geras ir čia.
2:59
Ir visi gali su manim daryt ką?
Nori teisingai etiketas lygu mandagumas kažkaip pas visus galvoje asocijuosi.
Bet lygiai tas pats dar vienas lygu yra ir ribos asmeninės ribos, ir čia vat ir dažnai žmonės paslysta, kad dabar išvis yra tas toks kaip bumas, koncentravimosi į save, gyvenimo pagal save, savo ribų, brėžimo, kad aš čia vat neleisiu, kad ten su manim kažkaip taip elgtųsi, bet visi pamiršta, kad tas ribų brėžimas jisai gali būti sofistikuotas, jis gali būt rafinuotas, jis gali būt ne užgaunantis kito žmogaus.
3:31
Etiketas kitaip sakant yra pagarba kitam žmogui.
Visiškai visiškai etiketas nėra apie mus pačius ir netgi etiketo sąvoka yra ta, kad kaip žmonės šalia mūsų jaučiasi, yra apibūdinimas.
Šitas sakinys, kad ne kaip mes elgiamės, bet kaip kiti šalia mūsų jaučiasi.
3:50
Tai čia gal tiktų tas elkis su kitais taip, kaip norėtum, kad elgtųsi su.
Tavim yra literatūros klasiko pasakymas labai gražus, kuris verčiasi maždaug taip, kad geros manieros ir tas vat rafinuotas elgesys yra ne tuomet.
4:06
Kaip tu sureaguoji, kai išpili padažą ant staltieses, bet tuomet kaip tu sureaguoji, kai kažkas kitas tą padaro.
Nemažai aš matęs tokių ir jūsų kur vaikas kažką padaro ir būna 2 reakcijos, kurios žaloja vaiką ir kurios skatina vaiką.
4:24
Na, turbūt tobulėti ir nepykti ant to situacija, tėvo reakcija.
Ir kai tėvas pradeda rėkti, tai žaloja, o kai tėvas sureaguoja, kad nu, deja, taip atsitiko, pasijuokia, eina kartu ten sutvarkyti ir tada visai kitaip tas tas įvykis atrodo.
4:39
Ir tada, ką vaikas išmoksta, kad kai kas nors kitas suklysta, kai kam nors kitam nepasiseka jis galais padėti.
Pone o ne juoksis ir sakys va, kad suklydai ir čia jau viskas labai blogai.
Ar man atrodo, ar ne amerikiečių kažkoks dėstytojas buvo specialiai užrašęs ant lentos 2 + 2 lygu 5 ir visa klasė pradėjo juoktis ir būtent šitą pamoką ir išmokė, kad klysti žmogiška ir visi gali suklysti ir nieko tai nėra baisaus.
5:07
Pasikeitė etiketas keičiantis kartoms, nes man atrodo, kad dabar vat, kaip ir tu sakei, jog.
Na.
Tas pokytis tikrai įvyko, nes jeigu tėvai prašo tavo pagalbos, ko tikėtina, mūsų tėvai ir seneliai niekada neprašė to, nes daug dalykų buvo tiesiog iš kartos į kartą ėję ir sa.
5:33
Na, tiesiog suprantami kaip kaip norma, kad gatvėj turi sveikintis su su vyresniu kreiptis.
Jūs ir panašiai.
Dabar dabar vaikai kreipiasi ten, tu jūs išvis nežino, kas yra per žodis.
5:50
Padėkoti irgi čia yra jau kaip dovaną gauti tai, kaip tas keitėsi ir kur tas pokytis įvyko?
Aš mėgstu sakyti, kad etiketas evoliucionuoja kartu su mūsų gyvenimu, nes faktas, kad anksčiau etiketas kontroliavo.
6:07
Na, buvo gal artimesnis protokolai, nes etiketas yra tos geros manieros, o protokolas yra taisyklės jau griežtos kaip tam tikroje situacijoje.
Kaip elgtis na toks, kaip grubiai tariant, renginių organizavimo taisyklės, kaip susitikimų organizavimo taisyklės?
6:23
Tai anksčiau etiketas buvo artimesnis dabartiniam protokolui, kad jeigu ateini, turi pasisveikinti būtent taip, jeigu rengiesi, tai taip ir ne kitaip, jeigu.
Bendraujate dialogai vat visi jie irgi turėjo griežtesnes taisykles ir, aišku, mūsų gyvenimas pasikeitė ir aišku, kad tos taisyklės nebe tokios, bet aš pati nešu tokią vėliavą ir, kaip sakau, prisiimu sau misiją žmonėms papasakoti, kad.
6:49
Etiketas nėra tai, ką, apie ką jūs galvojat, kad mes visi galvojo, kad na ir bando man prieštarauti, kad kuo čia pasikeis mano gyvenimas?
Jeigu aš ten dabar šaukštelį į vienas pusę suks, o ne į kitą.
Faktas, kad nepasikeis, bet tai yra tos mažos taisyklės, kurios.
7:09
Na, kaip sakau, yra ta visuma tokia nes šaukštelio sukimas ir sukelia kryptis turi paaiškinimą ir kai tą esmę supranti, tada tikrai atsidaro.
Durys prasideda įvairiausios naujos galimybės, gerėja santykiai, tiek asmeniniai, tiek profesiniai, nes atsiranda bendras suvokimas.
7:29
Tas įprotis tas raumuo užauga, kai nesvarbu, kokia situacija.
Jautiesi ramiai ir žinai, ką daryti.
Ir tas būtent ta evoliucija, nei prisitaiko prie mūsų dabartinio gyvenimo, nes dabar, tarkim, ir mūsų asmeninis gyvenimas labai pasikeitęs mūsų drabužiai mūsų valgymo įpročiai, mūsų restoranai, aišku, yra ir tų klasikinių, bet dauguma jau yra modernūs verslas visiškai kitoks negu buvo anksčiau priemonės komunikacijos visiškai kitokios, bet principas pagrindas tas pamatas.
8:03
Jis išlikęs tas pats, kad mes galime savo gyvenimą labai stipriai pagerinti.
Kai galvojame labiau apie kitus negu apie save ir kai komunikuojame, mes visą laiką save pastatome kaip į tokią.
Rafinuota profesionalę gražią asmenybę.
8:23
Aišku, aš nesakau, kad čia reikia vaidinti tokių tokia, jeigu toks nesi, bet jeigu norisi tokiu būti, tai etiketas yra ta priemonė.
O gali būt kad etiketo.
Elgesį.
Na jam daro įtaką, pavyzdžiui, žmonių nuotaika.
8:40
Na, kai tu esi geros nuotaikos, tu labiau linkęs sveikintis, šypsotis, paklausti, kaip sekasi padėkoti, tai gal bendra atmosfera šalyje, tavo aplinkoj daro įtaką tam visam elgesiui?
8:57
Aš sakyčiau, kaip tik atvirkščiai.
Žinoma, kad gera nuotaika žmonės daro malonesnis ir labiau geranoriškus kitų atžvilgiu, bet išmanant etiketo tą ašį stuburą.
Pradedi matyti kituose žmonėse, kodėl jie taip elgiasi?
Nes etiketas labai glaudžiai susiję su sie tas yra su kūno kalba, ir aš irgi labai dabar stipriai lendu gilyn į tą temą, nes man pačiai pasidarė tas labai.
9:23
Kūno kalba.
Iš žmogaus kūno kalba yra jo pirmoji kalba, mes žodžiais iš transliuojam tik trečdalį informacijos kūnu, balso tonu ir balso, ir netgi kalbėjimo tempu.
Mes pasakome daug daugiau negu pasako mūsų žodžiai.
9:39
Ir kai žinai, kaip skaityti tą žemėlapį visą žmogaus galima pasakyti, ar žmogus kuklinasi, ar jaudinasi, ar pyksta, ar nusiteikęs agresyviai, ar jam neįdomu, ar jis kaip tik labai jaučia didelę simpatiją ir tuomet pagal tai pritaikant savo įgūdžius tas etiketo bendravimo, etiško bendravimo prie žmogaus, prie bet kokio žmogaus galima prieiti.
10:03
Išeina taip, kad pirmiausia tada reikia mokintis veidotyros arba kūno kalbos.
Tų signalų ir tada pereiti prie etiketo, nes jeigu, kaip tu sakai, tu gali matyti, atrodo, mandagus žmogus, bet iš tikrųjų nežinai, kas slepiasi už viso to.
10:22
Čia gera labai interpretacija, bet ne visai tai norėjau pasakyti.
Šiaip tikrai gera interpretacija, nes čia toks gal kaip 2 lygis jau yra matyti žmones permatyti ir nepaisant to, kad jie mandagiai elgiasi įžvelgti tuos tikruosius kėslus.
10:39
Bet čia, kaip šnekėjom, kad gera nuotaika padeda etiškai elgtis taip faktas, bet kai etiketas tampa įpročiu iš tikrųjų įpročiu, tai tada nuotaika nebe kaitalioja šitą, nes tu žinai, kad tu ateini, tu turi pasisveikinti, atsisveikinti, padėkoti žmogaus, paklausti, kaip jiems sekasi tuo pačiu, kaip palikti gerą pirmą įspūdį.
11:00
Visos tos taisyklės jos tampa įpročiu, apie jas čia kaip vairo yra opa, kaip vairuojant iš pradžių, kai atsisėdi automobilį.
Neįmanoma to 20 dalykų vienas metu daryti tai su etiketu lygiai tas pats, kai sužinai atrodai kaip čia dabar.
11:17
Aš vienas metu turiu galvoti ir apie savo kūną, ir apie savo kalbą, ir kaip ir kitą žmogų stebėti, ir dar tą, ir tą, ir tą, o po to, kai tai tampa įpročiu, tampa tiesiog dalimi gyvenimo.
Na taip tu teisi sutinku nes yra daugelis dalykų kur.
11:35
Tarkim aš?
Iš tėvų gavęs ir išmokęs aš jau net negalvoju, kad taip reiktų elgtis ar taip daryti ir.
Kas mane stebina, kad šiais laikais, jeigu nueini į kokį pasimatymą ir ten duris atidarai striukę paėmę tai merginos, net gaila, kad tu specialiai tai darai, nes ant tiek reta, tai dabar, kad galvoje, kad nori pasimatyt, nors iš tikrųjų tai atrodo visą gyvenimą, taip darė ir jau tai nėra kažkas tai tokio man asmeniškai, bet vėlgi keičiasi kartos ir turbūt kai kurie dalykai nublanksta.
12:07
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
Tam yra puiki vieta studija.
Record in Vilnius mūsų studija savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes.
12:30
Jeigu norite pradėti jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinė Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta rekordiniai Vilnius taškas lt, bet prieš pereinant prieš prie aktualių patarimų, dar turiu vienas tokį klausimą, kuris būtent ir nuves mus prie to.
12:48
Keičiantis dabar vat pasauliui ir kaip pasaulyje moteriška giminė tampa kur kas stipresnė.
O vyriška, sakyčiau, net dažnu atveju tokia jautresnė ar etiketo normos keičiasi daro įtaką bendravimui, santykiuose ir kituose dalykuose, kai tas toksai, sakyčiau, polių pasikeitimas vyksta.
13:17
Labai geras klausimas ir ačiū už jį, nes retai kada turi progą šituo šituo klausimu pasisakyti viešai ne uždaruose ten seminaruose tai.
Tas tarptautinis modernus etiketas, apie kurį aš ir kalbu, kuri aš ir mokiausi ir kuris dabar egzistuoja.
13:36
Jis nėra suskirstytas tarp lyčių nėra vyrų, vyrų etiketas, moterų etiketas.
Tos taisyklės visiškai nesiskiria ir žmonės yra linkę galvoti, kad asistavimas džentelmeniškumas yra etiketas, bet tai yra visiškai kultūrinis dalykas, ne visos kultūros šitą turi.
13:58
Ir ne visos kultūros šitą supranta ir jeigu skandinavija moteriai nuimsi paltą ir atidarysi duris, tu jai parodyti, kad ją įžeidė.
O netgi taip aš žinau, kad ir japonijoje labai radau didelių.
Skirtumų ir tikrai ir regionai, ir šalys tam tikras turi tuos kultūrinius skirtumus, kurie kaip tik tas pats elgesys gali būti super neetiškas.
14:19
Gerai gali duoti, kokius nežinau kelis pavyzdžius tokius, kurie tikrai būtų įdomu išgirsti ir vis tiek turbūt mus mūsų klausančių yra daug.
Kas keliauja, ką galėtum išskirti, kas pas mus įprasta ir.
Na atrodytų yra etiketas, o tenai būtų jau įžeidimus skandinaviją.
14:39
Namai turi tokią didžiausią gal skirtumą ir artimiausią kultūrą, nes mes, kaip ir ta kultūra, mums nėra tolima jų gyvenimo būdas, jų ten stilius, viskas, kaip ir panašu, bet lyčių lygybė pas juos labai seniai yra.
14:55
Na, kaip čia vystoma yra, tai yra labai didelis jų gyvenimo procentas ir būtent kaip mes galvojom, kad Lietuvoje tas asistavimo džentelmeniškumas, jis vis dar gyvas ir tai yra gražus dalykas atidaryti duris.
15:11
Nuimti paltą buvo.
Tikėtasi.
Patraukti kėdę tai yra.
Po to kai.
Atsisėdo.
Mergina.
Ir ir visi va tie patys dalykai pritaikyti ne toje aplinkoje.
Jie įžeis žmogų irba, arba liks.
15:27
Gali būti, kad nieks nesupras.
Kodėl šitaip elgiesi, kad šiaip man tu nori pasakyt?
Okey važiuoja važiuojant į skandinaviją būti reikia grubesniam.
Ta pati amerika ten irgi gal tokių tokių drastiškų gal džentelmeniškumo ten tų skirtumų nėra, bet irgi ten daugiau lygybės, ten daugiau tokios laisvės ir etiketas, tarkim, labai dideli skirtumai yra britų etiketo ir amerikiečių etiketą kur.
15:58
Britai yra, nors jie nėra pradininkai.
Etiketo prancūzai yra etiketo pradininkai, bet britai pasiėmė tą etiketo vėliavą kaip.
Na tokia, kaip pasididžiavimą savo nes ir karališkąją šeimą, turi ir ten daugiau tų taisyklių visokių.
16:14
O amerikiečiai ją pasiėmė tokį labiau kaip iš popiežiškos pusės etiketą, bet irgi nemažai turi.
Turi tokių skirtumų ir, tarkim, stalo etiketas labai skiriasi amerikoje ir Lietuvoje, nes amerikiečiai, pavyzdžiui.
Nelaiko to nemandagiu elgesiu, kai valgymas pasidėti peilį ir perimti šakutę į dominuojančią ranką?
16:37
Ir tuomet valgyk, kai susipjaustė kaip kaip, tarkim, britai sako, nes maistas susipjaustyti iš karto yra tik vaikam skirtas dalykas.
Jie visuomet valgo su peiliu ir šakute, ir jų nepaleidžia iš rankų iki pat pabaigos.
Na, tarkim, pertraukos pozicijoj prasideda, bet šiaip valgo peiliu šakute ir pjausto po vienas kąsnį amerikoje yra visiškai okay susipjaustyti pasidėti peilį ir valgyti su šakute, nes tai yra kultūrinis dalykas.
17:03
Pasipjaustyti be peilio.
Man vienas įstrigęs momentas iš Amerikos yra tas, jog tenai parduotuvėse žmonės yra labai mandagūs.
Ką aš turiu omeny?
Tai įsivaizduokim situaciją Lietuvoje tu stovi žiūri į lentyną ir skaitai kainas, ir žmonės praeidami pro tave jie niekada neatsiprašys, kad užstojo tau vaizdą ir sutrukdė tau skaityti kainas.
17:30
Tai čia normalu su vežimėliu, pravažiuos dar tipo durniau pasitrauk ko čia užstoji man, aš tu matai nepralenda tuo tarpu amerikoje, jeigu žmogus.
Tau net tiesiog žiūrint į lentyną, praeis visą laiką atsiprašys, nes jisai užstojo tau vaizdą ir sutrukdė, ir tenai visą laiką eina ėmė atsiprašau netgi prieš pra prieš praeinant pasakys ekskursiją ir praleis.
17:52
Tai vat tokių visokių yra skirtumų, kur atrodo.
Nėra labai didelis tas toks darbas pasakyti, atsiprašau ir praeiti, bet jis tikrai kažkaip tai na viduj tai pakelia nuotaiką, kad žmonės mandagūs, faini tas pats, kai gatvėje eini ir pasisveikina tiesiog nepažįstami žmonės ir atrodytų gi apsimestinis dalykas, ar ne mums taip atrodo, nes pas mus taip niekas nedaro, o pas juos tai yra įprasta.
18:20
Jie taip nuo gimimo daro ir jie net apie tai negalvoja, kad jie čia bando įtikti, ar kažką tai kitaip daryti, jie tiesiog tai daro, nes tai yra norma.
Visiškai visiškai taip ir ne tik amerika vakarų Europa lygiai tai tas pats, kaip aš sakau, aš niekada nesuprasiu lietuvoj stumdymosi.
18:36
Atrodo, kur jūs visi, kur jūs visi lekiat nes tas stumdymasis, daužymasis brukimą SIS ten, tarkim, teatre nesibaigia spektaklis jau visi lekia, kad tik pirmam iš rūbinės pasiimti paltą ir kad tik greičiau iš ten išeiti.
18:52
Atrodo, ar ten įleis oro uoste prie lėktuvo tie stumdymai s?
Atrodo, kas jums?
Taigi visi tilpsite telefonu.
Taip, manau, japonijoje šitas dalykas labai ypatingai sutvarkytas, nes ten.
Taip stipriai visi vadovaujasi tom taisyklėm ir aš matęs esu kaip lėktuvas nusileidžia japonijoj video buvo įdėtos ir eilės tiesiog atsistoja visas lėktuvas, sėdi pirmą eilę, atsistoja, pasiima daiktus, išeina.
19:18
Tada antraeilė n ta prasme lėktuvu net žmonės nestoja, visi jie atsistoja tada, kai jų eilė prieis ir jie tiesiog sėdi ir laukia pas mus.
Lėktuvas nusileidžia, dar net neprivažiavo prie kojų, nes tas rankovės jau visi stoja, visi ramina, tiksės kita atrodo pro langą.
19:36
Aš, kaip sakau japonai, šis ateityje gyvena, nes jie tą kultūriškai tiek išvystė.
Yra ta ne trukdymą kitiems ir galvojama apie aplinką, kurioje yra, kad na mums dar labai labai toli.
Bet kur ta spraga įvyko jog.
Mes to neturime arba netgi turėjome nu aš net neabejoju, kad paimkime senelių laikus.
19:58
Jie kur kas daugiau turėjo tų manierų.
Vyrai buvo kur kas didesni džentelmenai, negu dabartiniai, jauni žmonės, kad ir millenium karta yra zet karta, kur tai vyko ta spraga, kodėl mes taip stipriai atitrūko nuo to, o, pavyzdžiui, japonai jie nuo to neatitrūksta ir pas juos karta iš kartos tai yra kaip aš nežinau, mums jau tai yra kaip.
20:22
Kitas pasaulis, o pas juos viskas taip ir buvo, turbūt tūkstantmečiais.
Tai vat pažiūrėkim istoriškai, kas atsitiko su Lietuva, kas atsitiko okupacijos metais ir kas atsitiko su visais žmonėm, kurie tą išmanė ir visi buvo išvežti.
20:41
Iš kartos į kartą tie žmonės, tie intelektualai, tie, kurie žinojo, kurie perdavimo savo vaikams ir anūkams jie visi buvo nušluoti nuo žemės.
Reiškia, mes patys tokie kaip savamoksliai tapom kažką nugirdo m kažką pamatėm, pasiėmėm skandinaviško bandom lietuvoj pritaikyti, kur visiškai netinka.
21:02
Mano darbas nėra lengvas mokyti Lietuvoje etiketo, nes tai, ką aš pati mokausi pusė netinka Lietuvai, nes kultūriškai tiesiog niekas to nesupranta.
Pas mus nebėra tų tradicijų.
Ir dabar dabartinė moldova dar galim pašnekėti šiek tiek.
21:19
Apie ką reiškia iš kartos į kartą?
Dabar užėję į old many mane, kai žmonės nori rengtis kaip tie senųjų pinigų atstovai, kur iš kartos į kartą tai yra turtingos giminės, kurios perduoda savo vaikams ir turtus, ir į tuos įpročius, bendravimo ir funkcionavimo visuomenėje.
21:41
Ir žmonės jaučia tą tokį autoritetą. 2 grupėms žmonių arba agresyviems, kurių bijo.
Arba emociškai stabiliam, kurių niekas neišmuša iš vėžių ir jie visuomet yra dėmesingi ir mandagūs, ir tos senųjų pinigų.
22:00
Tas, kad žmonės, kurie ir dabar jauni žmonės.
Jiems net nekyla klausimas, kaip elgtis, kodėl taip elgtis, nes jie vis dar turi tas pačias tradicijas ir aš žiūrėjau vienas merginos, tai visiškai tik tokia žiūrėjau vienas merginos pasakoja, kuri dirba prabangiame golfo klube.
22:20
Net nežinau, kokioj šaly ir sako, koks yra skirtumas tarp old mani ir niuni?
Sako.
Kaip atskirti, kurie turtingi žmonės yra iš kartos į kartą, kurie užsidirba patys?
Pagal jų manieras.
Nes tie žmonės, kurie iš seniai atkeliavęs pinata su pinigais giminėje, visą atkeliavus ir sako, visuomet kreipsis į tave vardu.
22:44
Jie niekada tavo vardo nepamiršiu.
Niekada čia apie personalą šiandien jinai tiesiog darbuotoja buvo.
Jie niekuomet nepraleis progos pakalbinti pasisveikinti, viskas labai mandagu, malonu ir atrodo, kad tu esi dėmesį to žmogaus ir sako, tada tie, kurie užsidirbę patys jie neturi viso šito ir jie tą daro gamtiški, jie nemandagūs, jie ten vaiko tas darbuotojas taip taip ir iš tikrųjų ir žmonės nenori tuo tikėti, bet iš tikrųjų taip yra.
23:14
Jūs pasižiūrėkit tuos žmones, kurie.
Augę tokiose šeimose Lietuvoje tokių šeimų jau dabar beveik nėra.
Nes tiesiog istoriškai taip atsitiko, bet pasaulyje tai jos vis dar egzistuoja ir tai yra tokių dviprasmiškų nuomonių, kad tuos vaikus ten kankina mokydami gerų manierų, bet po to gyvenime jam yra labai lengva.
23:36
Na taip tai vaikus leidžia į sportą irgi kankinami, bet po to ta prasme po to sveikesni visą gyvenimą tai pereinam čia dabar prie pasimatymo ir tų manierų.
Aš nežinau, dabar netgi kaip kalbėti, nes jeigu mes kalbam apie tai, kad visur yra skiria.
23:54
Skirtingas tas etiketas ir tos manieros.
Tai bandykime turbūt kalbėti kas arčiau mūsų arba netgi ko nėra.
Galbūt mums reiktų čia pasitempti tai.
Noriu pradėti nuo.
Na tikrai dabar populiarios temos tai va santykiai ir.
24:12
Pasimatymų tema, tai kaip gi tinkamai prieiti vaikinui prie merginos ir pakviesti į pasimatymą?
O aš net galvoju, visai ne taip noriu atsakyti į šitą klausimą, nes kaip prieiti?
24:28
Tai čia neturi reikšmės.
Čia nuo kiekvieno asmenybės, turbūt ir išradingumo.
Bet pasimatymuose, ką galima naudoti savo naudai?
Tai yra pirmas įspūdis ir dėmesio parodymas.
Labai labai abstraktu yra.
24:44
Pirmasis ledas.
Pereinam prie pirmo įspūdžio, kas yra pirmas įspūdis?
Yra mūsų pasąmonėje įvykstantis įvykstant reakcija į kitą žmogų, kurį sutinki pirmą kartą gyvai.
Tai pas vyrus, čia ta reakcija yra tiesiog uraganas žvaigždžių karai, nes jisai pamato.
25:04
Jau jisai jaudinasi, galvoja, kaip čia prieiti.
Ką čia sakyti?
Po to jisai bloka pasakyti, o jeigu sureaguos, o jau kai, kai dar ir labai patinka, tai iš viso tada atrodo 10 kartų sunkiau, nes kai nepatinka, tai atrodo lengva.
O kai jauti simpatiją dar sunkiau, tai tada atrodo tas pirmas įspūdis gali būti klaidingas, nes jis yra labai susirūpinęs pačiu.
25:26
Procesu.
Kas.
Ugdant šitą įprotį šitą įgūdį joks jaudulys nepakiš kojos, nes pirmas įspūdis yra vienas tyrimai, sako vienas dešimtoji sekundės.
25:41
Kita kiti tyrimai ten sekundė 3, 10, 10 sekundžių yra jau viskas jau gipsas.
Jau jau nebe pas nebepasikeis.
Tas pirmas įspūdis ir 10 sekundžių.
Tai yra nasa sąlyginai nemažai, nes jau gali ir pasisveikinti per tiek laiko, bet pirmosios 2 netgi sekundės yra, kai mes net nespėjom pagalvota apie žmogų, nes, kaip sakai, ten uraganai vyksta lava, dar nieks nevyksta pamačius dar net nespėjo mintys ateitų į galvą, jos nespėjo susiformuluoti, o pasąmonė jau nuskaito ir tai atėjo visiškai iš pirmykščių žmonių, kaip reikėdavo labai greitai nustatyti, ar yra pavojus, ar nėra.
26:21
Todėl mūsų kūnai mūsų smegenys yra įpratę žmonės nu skaitinėti ir įsidėti sau tą pirmą įspūdį.
Okey, tai tu nori pasakyti, moterys apie vyrą susidaro pirmą įspūdį per pirmas 10 sekundžių.
Nesvarbu ar moteris ar vyras yra visi apie. 30 sekundžių.
26:39
Ar yra skirtumas tarp to, kokį įspūdį ir kaip mes turime sudaryti vyrui ar moteriai, nes man atrodo, kad turėtų būti dėl to, kad vyrai yra daugiau racionalesni.
Moterys daugiau emocingos ir man atrodo, vyrai vis tiek pirmiausia vertina pagal išvaizdą, o kažkodėl turiu nuojautą, kad moterys vertina pagal intelektą.
27:00
Ir.
Pabendravus.
Bet ar negalima per 10 o tai gerai, tai pagal ką pirmas 10 sekundžių vertina?
Pagal kūno poziciją.
Kūno pozicija.
Irgi akys nuleistais pečiais.
Nepasitikėjimas.
27:16
Suglausti ar krūtinę uždarytą ir atidarytą, kur akys kur rankos?
Koks kokia veido išraiška ir tai yra visiškai nesusiję su tuo žmogus gražus ar ne gražus, ar ne ateina po to?
Sudėliokime tada pirmo įspūdžio idealų paveikslą.
27:35
Kaip supratau krūtinę į priekį.
Žvilgsnis žvilgsnis tiesus žvilgsnis nei aukštyn, nei.
Į kaktą į nosį į akis.
Ir netgi yra čia dabar va paslaptis.
Visiškai paslaptis iš kūno kalbos, na, tokia ir paslaptis, bet triukas, jeigu pirmo įspūdžio metu pagauna, kad žmogus pažiūri.
27:57
Tokiu va trikampiu, maždaug iki krūtinės į akis ir vat toks va trikampis žvilgsnio yra pažiūri ir vat kažkur yra vyras ar moteris.
Svarbu, vadinasi, tai yra simpatija.
Nes, kai žmonės žiūri į akis ir kažkur virš akių, yra visiškai toks formalus verslas, šaltas žvilgsnis.
28:17
Ir tai netgi galima naudoti ne tik pasimatymuose, bet ir darbe profesiniame gyvenime.
Jeigu pagauna tokį žvilgsnį, vadinasi, tuo žmogumi galite bandyti sukurti šiek tiek asmeniškesnį santykį.
Tai nereiškia, kad iš karto romanas ir kad iš karto reikia flirtuoti ne apie tai čia, bet.
28:35
Tai išduoda, kad žmogus jaučia simpatiją.
Palankumą.
Tam.
Žmogui tokį asmenišką palankumą.
Geras.
Tai vat, jeigu pagauna tokius žvilgsnius, galima galima jau dirbti toliau.
Kad taip.
Vat toks didesnis streikams.
28:52
O nebus taip, kad pasimetė ir tiesiog nežinojo kur akis dėti ir nusileido žemyn ir vėl pakėlė.
Čia tai ir yra čia veikia mes šito, ne mes kūno kalbos nekontroliuojame.
Netgi tie, kurie politikai, tarkim, kurie mokosi kūno kalbos, su kuriais dirba.
29:10
Kūno kalbos specialistai juos filmuojant ir sulėtinant vaizdą jie vis tiek kažkur kūne parodo tiesą.
Visada būna kalbos, mes nekontroliuojame, mes galim kažkiek išmokti ir va.
Pirmas įspūdis yra ta vieta, kur galime įsidiegti tąjį įprotį.
29:27
Tai, pavyzdžiui, grįžtant namo.
Nesvarbu, kad kad ir po vienas gyvenam grįžta namo, atidarom duris ir prieš paspaudžiant rankeną pagalvojom nugara žvilgsnis pėdos, kur kur ar ar aš esu aš jį savą ar kažkur susikaupęs ten telefone, ten kažkas ir tas vat įprotis visą laiką iš už kampo per duris einant išsiugdžius, tą, kad pagalvot, kaip aš atrodau.
29:51
Mes užsidedame sau varnelę, kad žmogus mūsų nepalaikys.
Na tarkim kaip vyrams svarbu ne pasirodyti silpnam arba ten kažkokiam besi jaudinančiam.
Ar nežinau, aš jam kažkam, kad nu vyrai turbūt to labiausiai bijo, kad moteriai nepasirodytų silpni.
30:10
Tai čia ir yra tas pagalvojimas.
Tas pirmas signalas parodyti save tai nėra dirbtina kažką, bet parodyti tikrą save.
Kalbėjo apie kojas ar kojų pozicija, kaip pėdos stovi, yra reikšminga.
Šiaip yra pėdos išvis labai yra.
30:28
Geras rodiklis ypatingai, kai nori išsiaiškinti, kas kam patinka.
Nes ta koja bus į jo pusę nukris.
Taip žmonės kreipia savo pėdas.
Į tą natūralų alfa lyderį nesvarbu, ar tai vyras ar moteris.
30:43
Jeigu grupė yra lyderiaujantis asmuo, vienas raliai kreipia pėdas į jį.
Žiūri didelėj kompanijoj, kur visi kojos.
Nukreiptos visiškai taip, visiškai taip pagal tai galima nuspręsti, ar yra žiūrint, kokia situacija, kokios aplinkybės ar visi kreipia koja savoy lyderį galima va taip atskirti, kuris yra tas na kaip kompanijos siela, kaip sako tai vat į tą?
31:09
Arba į savo simpatiją.
Vau geras.
Kaip įdomiai?
Ir savo simpatiją dar galima atrasti stebint, tarkim, kai yra didesnė kompanija, ten jam draugų kompanija, bet vat patinka ar nepatinka čia va ir aš ten jam patinku, ar nepatinku tai, kai kas nors juokingo atsitinka, į ką pirmas žmogus pažiūri?
31:30
Tiems žmonėms jie jaučia palankumą ir ar nori?
Na arba draugai geri vienas su kitu susižvalgo arba ten vyras ir žmona susižvalgo.
Arba simpatijos.
Eik tu sau kiek geručio tada tokių įžvalgų davei gerai pereikim prie gatvės arba prekybos centro.
31:48
Ką aš pastebėjau?
Buvau iškritęs daug metų iš žaidimo nes buvau vedęs, po to išsiskyriau labai sunkiai.
Grįžau į žaidimą, nes nesupratau visiškai naujos kartos.
Dabar jau aš pagavau, kaip viskas vyksta, bet vienas dalyko aš pasiilgstu.
32:06
Tai to nuoširdumo iš merginų.
Na, aš kalbėsiu, kaip vyras dabar mane iš savo pusės pasiilgstu nuoširdumo iš merginų gatvėje arba prekybos centruose.
Kas buvo anksčiau?
Tai reiškia, kai susitinka akis nusišypso.
32:22
Dabar dažnai pastebiu merginos labai susireikšminusios yra ir jos, atvirkščiai, nukreipia žvilgsnį visą laiką ir, atrodo, vengia to žvilgsnio ir vengia šypsenos, ypač gražios ir pasitikinčios savimi.
Kodėl kažkodėl jos tą pasitikėjimą parodo per?
32:43
Tą tokį šaltumą.
Iškart noriu su tavim iškart po to, kai pabandysite.
Aš ne vienas taip galvoju, žinai, nes aš kalbu apie tai, ką girdžiu iš savo aplinkos iš tų viengungių vyrų, kurie grįžo į žaidimą ir vat jie sako, kaip kas čia pasikeitė dabar?
Ar čia sako su manim problema?
33:01
Iškart noriu įsiterpti, nes grožis ir pasitikėjimas savimi nėra visada šalia.
Jie ne visada draugai ir netgi atvirkščiai.
Nežinau mokslinių tyrimų, bet tikiu, kad tokia yra padaryti.
Koks procentas gražių žmonių savimi pasitiki arba kurie daug įdeda pastangų į savo išvaizdą.
33:21
Nenatūraliai, bet kur matosi, kad moteris tikrai padirbėjus ant savo išvaizdos.
Tai tikėtina, kad jos pasitikėjimas savimi yra labai žemas.
Čia ką ir plastikos chirurgai sako, jog dažniausiai dėl pasitikėjimo savimi trūkumo daromos ir operacijos tai.
33:37
Ir tada, kaip vyrai supranta šitą informaciją, kad jeigu nusuka žvilgsnį ne nusišypso, tai reiškias arogantiška ant tiek savim pasitiki, kad net ne nesiteikia žvilgsniu pamaloninti kitos kito vyro.
Iš tikrųjų gali būti, kad jinai yra ant tiek nepasitikinti savimi ant, tiek kukli, kad, bet koks žvilgsnis ją išmuša iš vėžių ir jinai slepiasi.
34:01
Geras tai, ką tokiu atveju tada vat vyrui, kuris pamatė simpatišką merginą, kaip mandagiai prieiti ir vat tą visą, nes automatiškai, jeigu tu matai, kad nusuko žvilgsnį nu kažkur nuėjo į šoną, nu tu gi ne kažkaip žinai nesinori jau bėgti.
34:20
Atrodo, čia žinai toksai vat kaip.
Kaip siena pastatyta, dabar jau viskas tu jau atsitrenkė į sieną.
Kaip tada tinkamai elgtis tokioj situacijoj ir kaip žinom dabar, kad tikėtina, ta mergina yra atvirkščiai kukli ir panašiai, kad jos neišgąsdinti kaip mandagiai tą padaryti.
Čia net čia, kai aš dabar pasakoju, tai tinka ne tik tam flirtavimui, ne tik romantiniam, romantiškiems santykiams.
34:45
Tai tinka ir profesiniam bet kokiems, nesvarbu šeimoj su su bet kuo yra 2 keliai, kaip prieiti prie žmogaus pačiu greičiausiu ir paprasčiausiu būdu tai yra rūpestis.
Rūpesčio išraiška ir komplimentai, bet jeigu tokiai merginai pasakysi iš karto tiesiai, kad gražiai atrodai ar ten ką nors ar geros kojos, tai gali būt, kad tas komplimentas nebus priimtas labai palankiai.
35:14
Bet jeigu tą komplimentą įvedi prieš tai pasakant, kad matau, kad priverčiau tave pasijusti nejaukiai, o žiūrėjau vien dėl to, kad pasirodei man labai graži.
Nu.
Aš parodau rūpestį, kad aš susirūpinau, mačiau, kad ne kažkaip ne taip sureagavai ir aš išreiškiau rūpestį, kad tą pastebėjau ir tuomet pasakau komplimentą.
35:37
Ir šitas metodas kai.
Komplimentas išvis yra tiesiausias kelias į bet kokio žmogaus širdį.
Tai čia faktas.
Aišku, jis turi būt nuoširdus ne bet ką, bet aš, kaip sakau, pabandykit su.
Kad ir prekybos centrų kasininkėms su jai pagerkit manikiūrą pagirkit, pažiūrėkit, kaip žmonės pasikeičia.
35:57
Atsitiktiniai žmonės, kurie va ten ne nepakelia akių, nesisveikina.
Ta ta ir tas komplimentų raumuo kaip sakau, jisai labai gerai ugdosi kaip, pavyzdžiui, einant gatve.
Kiekvienam žmogui mintyse bandai suformuluoti, kokį komplimentą jam galėtum pasakyti ir tada, kai mintyse va šitą žaidimą žaidi, tuomet galima realiai žmonėms labai dažnai sakyti komplimentus ir mokėti juos sakyti tinkamu metu ir tinkamam aplinkybe.
36:29
Tai tas va rūpestis ir komplimentas yra ta formulė, kur kiekvieną kartą suveikia.
Labai geras piką planas man patiko.
Okey tai.
Vėliau.
Pakviečiau į pasimatymą.
Reikia išrinkti dabar man.
36:47
Vietą, kur nusivesti.
Kaip tą padaryti tinkamai dėl to, kad mes nepažįstame to žmogaus ir dabar socialinės medijos laikais?
Mes galim dažnai susidaryti klaidingą įspūdį iš tų nuotraukų, ką matome profiliuose, nes dažnai daug yra prabangos ir tada galvoti, kaip kur čia ją pasikviesti.
37:09
Nu kalbu nuo vyriškos giminės, nes labai retai moteris turbūt pakviečia vyrą kažkur tai taip pat pradėkime nuo to, kad vyras vis tiek daro pirmą žingsnį.
Tai.
Kaip tinkamai išrinkti vietą, kad nesijausti blogai ten nuėjus ir nebijoti, kad bus išleista per daug arba kad bus pirmas blogas įspūdis?
37:30
Kokia tai turėtų būti vieta?
Ar tai turėtų būti restoranas, kavinė?
Kaip tą padaryti?
Čia tokį gerą klausimą man suformulavai, bet aš tai sakyčiau taip.
Pirmas dalykas galima sau pasilengvinti užduotį ir neprisiimti visos atsakomybės sau.
37:47
Nors moterys labai mėgsta, kai vyrai pasiima atsakomybę sau, bet vėl tuo pačiu rūpesčiu ar turi kažkokią tai virtuvę, kurią labiau mėgsti galvoju apie vietą, į kurią norėčiau tave nusivesti ar ne.
Tai jau viskas pasiimi tą.
Autoritetinga pozicija, kad aš aš nuspręsiu, bet aš noriu tavęs paklausti, gal tu turi kažkokį maistą arba gal turi savo mėgstamas vietas ir gal tu nori dalyvauti tam restoranui?
38:13
Išrinkime tas vėlgi toks rūpesčio ir dėmesio parodymas.
Ir tuomet jau jeigu moteris sako, na gerai man tai nesvarbu, tai gerai, nu tu pagal save ir tikrai nereikia vestis į prabangiausius restoranus, jeigu po to visą laiką ten pažastis prakaituos, kad sąskaita bus per didelė, nu tai čia nesąmonė.
38:30
Kam girdėjęs patarimą, kaip išsirinkti restoraną, jog finansiškai?
Patemptų ir nebijotum ir neprakaituotų tai išrinkti iš meniu patį brangiausią patiekalą padauginti iš 2 ir pridėti 20 % nu.
38:46
Jeigu tokią sumą gali sau leisti, tai reiškia į tokį restoraną gali kviesti.
Jeigu tu matai, kad negali į tokį restoraną pakviesti, tai geriau ir nesives nes tu niekada nežinai, ką kitas žmogus išsirinks.
Klausimas iš tikrųjų gal sakai gerai, jog ji ten socialinė medija sukuria tą įspūdį, kad čia visos moterys, dabar kažkokios super prabangios.
39:08
Mes lietuvoj gyvenam visų pirma. 2 tu tokių tikrai super prabangių moterų.
Nu jau aš nežinau, 20 yra gal kur tikrai įsižeistų, jeigu nusivestų į kažkokį.
Svajojo.
39:26
Kažkaip labai abejoju, o iš kitos pusės, nu kam vaidinti, jeigu tai nėra tavo gyvenimas ir ką pakeis tas pasimatymas prabangiam restorane tolimesnės jos.
Toliau vystant santykius, ką tai pakeis?
Gerai nu va nu išsirinkom restoraną, atėjom dovanos.
39:47
Nu tradiciškai g gas, kokios kokias gėles dovanoti, kiek tų gėlių dovanoti, kad nebūtų per daug, bet ir kad nepasirodyti kaip kokiam skrudžai, žinai, ar yra spalva kažkokia turi įtakos, nes aš girdėjęs, pavyzdžiui, geltona spalva tai link skyrybų ten žinai, na ar pagal pagal kažkokį ten etiketą yra kažkokios normos, kurių reiktų laikytis?
40:12
Etiketo taisyklės šitam nėra, nes tai vėlgi yra labiau prietarai čia netikėtas nu.
Gal Lietuvoje, kadangi pas mus ga mūsų šalyje gajus tas prietaras, kad laidotuvėms yra porinis baltų gėlių skaičius, tai gal su 2 rožėm baltom nereikėtų ateiti pasimatymą?
40:28
Pakeičia.
Šiaip, kaip matau, tai nelabai nelabai.
Gėlininkė pašneku tai sako, kad jau kaip ir turėtų keistis, jos sako, turėtų keistis užsienį.
Į tai visiškai niekas nekreipia dėmesio, o pas mus dar.
Vis pas mus dar yra ir sakau, nu su 2 baltom rožėm geriau nei tie pasimatymai jau 3 geriau nupirkti arba vienas, vis tiek kažkaip geriau atrodys, bet vėlgi tas gėlių kiekis, jeigu ten negali to 100 rožių pirkta.
40:55
Arba.
Kam kam.
Gėlės gerai ar gėlė, ar kažkokia dovanėle.
Čia netikėtai jau klausimas, gal aš kaip moteris galiu pasakyt, gal labiau atsakyti į tą klausimą, kad aš nežinau su gėlėm retai kada prašausi, o jau ten dovanos gali vėliau prasidėti, jeigu norisi išvis?
41:15
Taigi yra žmonių, kurie ir nesikeičia tom dovanom ir nedovanoja, ir viskas.
Gerai, nes dabar kiek kiek matau, tai ypatingai džiaugiasi.
Karta sako, jog nu ką čia susipažinus?
Per kokį internetą ne ne šitą gėlę per pirmą pasimatymą?
41:33
Visgi moteris tikisi pirmam pasimatymui gauti gėles.
Ar jau ir tai?
Keisčiausia aš negaliu atstovauti jaunosios kartos, negalėčiau savo sesės, kuri 10 metų jaunesnė nelabai suprantu tai jau.
Gerai, tai koks būtų tinkamas elgesys pirmo pasimatymo metu, kaip turėtų vyras ir moteris elgtis?
41:51
Ar galėtum nupasakoti tą procesą?
Ane nu tai mes, kaip ir kalbėjom Lietuvoje atidaryti duris, padėti nusiimti paltą ar striukę pakabinti ats nu, bent jau aš pasakoju taip, kaip aš ir viliuosi, gal būt mane pataisysite.
Palaukti kol atsisės mergina pirma po to atsisėsti pačiam ne griūti pirmam.
42:11
Tuomet nežinau, kokie kiti žingsniai.
Iš etiketo pusės ir kadangi mes kalbam apie daugiau mūsų kartos žmones sakau, aš ne nenoriu kalbėti apie jaunesnę kartą, nes aš ne aš nebežinau, kas ten vyksta.
Aš jau šiek tiek ten 20, 25, tai taip, tai va mes galim papasakot kas, kas, tarkim, mūsų amžiaus grupėje yra vis dar normalu ir vis dar laukiama, gal taip galima pasakyt?
42:39
Tai iš etiketo pusės tikrai galima įdėti to džentelmeniškumo.
Kas nėra etiketas, tai yra kultūrinis dalykas, palaikyti duris, nuimti paltą, paduoti paltą.
Etiketas yra.
Na kaip be rūpesčio to dėmesio kitam žmogui dar vienas labai svarbi dalis yra aiškumas.
42:59
Ir kai na čia kaip klausimas moteriai suteiki tą aiškumą, ne viską palieki staigmenai.
Ką turiu minty, kad, tarkim, va mes atvykom į restoraną?
Čia užeina, aš nuimsiu tavo paltą ir dabar manęs palauk, aš pakabinsiu paltus ir kartu nueisim prie staliuko.
43:18
Įvardinti verbaliai visa tai.
Labai gerai iš tikrųjų kartais būna, nes kas atsitinka, kai žmonės naujoj vietoj ypatingai dar kuklesnės merginos moterys, kurios pradeda nejaukiai jaustis, nes nežino, kas bus, nežino, kur eiti, nežino, kur čia, ar čia man laukti, ar čia eiti dabar kalbėtis su personalu, ieškoti to staliuko.
43:37
Tai vat iš vyro pusės tas.
Aiškumas jisai yra toks bendras etiketo principas, kad kuo žmogui daugiau suteikia aiškumo, kas dabar bus, nereikia ten išduoti visų vakaro staigmenų, bet kad netgi ir kūno kalba stebint, jeigu atsiranda kažkoks.
Kūne nejaukumas iš karto, sakyt pasakot, tai va šitą tikrai galima įsidėti.
43:58
Gerai tai kaip šokyje vesti, taip ir pasimatėme.
Turėtum vesti ir tuomet, prie priėjus prie staliuką.
Na, kaip tą jau svečiui arba žmogui, kuris yra pakviestas čia versle, tarkim, tai svečiui irgi tas, kuris buvo pakviestas, yra geresnė vieta.
44:16
Geresnė vieta restorane yra laikoma ta, kuri nėra, tarkim, į sieną.
Na, kaip būna staliukas, vienas kėdė atsukta į sieną, o kitai visą salę.
Tai jau moteriai reikėtų atiduoti tą vietą, kur su vaizdu į visą salę arba per langą.
Kažkas visą gyvenimą.
Tai nebūtinai tai čia.
44:33
Aš tik kaip pavyzdį sakau, kad restoranai tokie nu kai kurie staliukai tokie būna, bet, tarkim, vienas yra su vaizdu ten horizonto, kitą su vaizdu ir restoraną.
Tai jau su vaizdu į zoną bus jau ta geresnė.
Supratau.
Tada yra užsakymas maisto, čia jau aišku, šiek tiek senasis etiketas ir naujasis čia jau dar ne išsigrynino dar kartais kaip nuo situacijos priklauso, tai senasis etiketas buvo toks, kad užsako tas, kuris kviečia, kad paklausė, ką išsirinkai ir tuomet su personalu jau bendrauja vienas ir užsako.
45:04
Visą.
Visą užsakymą už abu žmones ten ir gėrimus išrenka ir viską.
Naujasis etiketas daugiau sako, kad duoti pačiam žmogui išsirinkti ir užsisakyti tai čia va, kaip kaip jaučiasi gal labiau arba kaip pačiam vyrui norisi ar ar užsakyti už abu ir ne nuspręsti, bet užsakyti tiesiog pasakyti.
45:28
Prieš.
Kažkur girdėjęs, jeigu pasikvietė į.
Restoraną, kuriame tu esi jau buvęs ir, pavyzdžiui, žinai tai tu gali ne nuspręsti, bet rekomenduoti.
Tai čia vėlgi dėmesio parodymas, kad aš esu čia buvęs, čia labai geras.
45:46
Tas ir tas patiekalas.
Jeigu nori vat kažką tokio valgyti, tai labai rekomenduoju.
Čia vėlgi dėmesį žmogų rūpestis.
Gerai kas toliau?
Toliau yra aišku, tas amžinas klausimas, sąskaitos apmokėjimas čia.
Vėl klausimas.
46:01
Taip čia vėlgi.
Schemoje pirmam pasimatymui kaip ir.
Ir taip aišku.
Čia vėlgi yra senoji etiketo mokykla ir naujoji ir kultūriniai dalykai.
Čia viskas persipina į vienas, nes mums kaip ir įprasta, kad vyras moka.
Na, kad tai yra pirmas pasimatymas ir vyras moka, bet dabar pasaulis labai labai keičiasi, šituo klausimu ir netgi pasiūlys sumokėti.
46:25
Kartais gali įsižeisti, kad ne, aš pati noriu sumokėti.
Tai čia rekomendacija būtų tokia, kad geriau tai pakalbėti, aptarti gal prie stalo, kaip, tarkim, vėl pateikti per rūpesčio prizmę ne kaipo faktą ne kaipo klausimą, nes.
46:43
Moteris gali tada nejaukiai pasijusti, jeigu manęs klausia, ar nori sumokėti pusę, tai gal iš čia nori, kad aš gal viską su vokiečiu?
Ar kaip čia dabar?
Nu, kad nebūtų dviprasmybės, tai šitą galima perteikti iš rupią rūpesčio pusės, paklausiant, tarkim, aš norėčiau apmokėti visą sąskaitą, bet nežinau tavo požiūrio, kaip tu geriau jaustumeis, ar kad aš sumokėčiau, ar kad per pusę?
47:06
Kaip kaip, kaip geriau.
Aišku, čia vėlgi toks, jeigu moteris išgirsta ir galvoju, gerai šeimos, taip gražiai paklausė, tai gal aš geriau pasisiūliusių pati sumokėti?
Tai čia vat?
Aš sakau, tas lieka toks vidinio pajautimo momentas, nes net 3 dalykai tikrai persipina.
47:24
Ir čia nėra tokios vienas taisyklės, kad sakyčiau, kad vyras būtinai turi mokėti arba kad turi per pusę mokėti, ar kad ten išvis moteris turi mokėt, nėra tos taisyklės, yra toks labiau situacijos pajautimas, realiai su žmogum.
Aš tada noriu giliau nueiti.
47:42
Su mokėjimais.
Man asocijuojasi su sena mokykla tai, kad vyras sumoka, bet prisiminkime tuos laikus penkiasdešimties šešiasdešimtį metai tai buvo labiau patriarchalinis pasaulis ir santykiai.
Tokie pastatyti ant to, jog vyras išlaiko šeimą moteris namuose ir dėl to tai ir buvo norma.
48:04
Dabar moteris jaučiasi laisvesnės, jos nori daryti savo jos nori būti lygios, bet yra nemažai moterų, kurios vis dėlto nori, kad vyras visą laiką mokėtų.
Tai vat šitoj vietoj man.
Tada tokie 2 dalykai nesueina.
48:19
Jeigu lygybės norisi visame kame kitame.
Jeigu norime, kad buityje vyras irgi lygiavertiškai padėtų lygiavertiškai, viską darytų, bet vyras turi viską apmokėti, kaip apie tai tada tinkamai pakalbėti arba kaip į tai vyras turėtų reaguoti nes.
48:37
Vėlgi toks vyras, kuris, pavyzdžiui, atėjęs iš senosios mokyklos ir jo jam buvo.
Išmokyta ugdytą, jog jeigu tu esi šeimos galva, moki už viską, nu tai jis automatiškai tikisi to paties, kaip gyveno jo tėvai, ten mama močiutė ir panašiai.
48:54
Bet jau turbūt tikėtina, šita moteris jau visai kitaip norės ir jis jam gali čia šiek tiek susikirsti.
Ką tokiu atveju, nes aš šitų irgi istorijų girdėjęs.
Tai viską pasako ir yra tų pasaulių sandūra, kur dar nėra aišku, į kurią pusę visi eina, nes dar labai daug yra nežinomybės ir abejonių.
49:12
Ir, tarkim, šitoj vietoj iš tikrųjų.
Tokius aš, kadangi na mano sritis ne santykiai, aš negaliu sakyti, kaip tą pokalbį.
Vėliau turėti, bet, tarkim, pirmo pasimatymo metu toks vyras, kuris nori už viską mokėti, jis gali pasielgti taip, kad pasakyti aš einu į tualetą ir sumokėti sąskaitą prie baro ir sakyti taip, kad na tai yra mūsų pirmas pasimatymas.
49:36
Aš jau viskuo pasirūpinau viską sumokėjau ir tuomet jau ten 2, 3 pasimatymo metu iškelti tą klausimą.
Kaip tiesiog diskusija, nes aš manau, kad žmonės dabar pasimatymas jau šiek tiek kitaip turbūt bendrauja jau nėra.
To yra daugiau ypatingai ypatingai tas mūsų kartos, kad jau nebėra ta lia lia ki ni mo tokio tuščio, kad tuos klausimus sąmoningiau šiek tiek sprendžia ir koks yra tavo požiūris, kaip tu nori ar?
50:05
Diskusijos būdu, aiškumu ir rūpesčių.
Sumokėjom sąskaitą.
Kaip išeinam?
Na aprengiame ten uždedam paltą, viskas atidarom duris išeiname.
Palydėk namo atsisveikinimas ar kažkokie etiketo yra normos tam, kad per daug ne įeiti į asmeninę erdvę žmogaus per pirmą pasimatymą?
50:33
Na, įsivaizduokim labai nedrąsus vyras nežino, kaip ten pabučiuot ne pabučiuot, ar yra kažkaip tai kažkokios etiketo taisyklės, kaip tą tinkamai padaryti.
Ir panašiai, aš taip nenoriu būti ta, kur sako čia dabar turi paklausti, ar gali pabučiuoti?
Ir gal kas kartais gal yra kažkokia nu?
50:51
Kartais tai būna, tiesa?
Ir bučiuoji ir gyventi tą gyvenimą, bet gal ne apie bučinius labiau, nes aišku, etiketas yra toks, kad reikėtų paklausti ir nepulti žmogaus.
Tai va etiketas.
Yra toks etiketas taip, bet aš sakau, nu, čia gal čia iš tų pavyzdžių, kur vis tiek realus gyvenimas?
51:10
Aš, kaip sakau dėl vardą netikėto nereikia pamesti gyvenimo džiaugsmo ir tokios situacijos.
Ir yra gyvenimas.
Ar tai, kad ir baigsis, turėsit gerą istoriją ateičiai.
O iš to palydėjimo pusės, tai čia jau yra.
Čia jau yra šiek tiek daugiau etiketo, nes.
51:29
Ir iš saugumo pusės, tarkim, moteris, eidama į pasimatymą, gal nenori, kad iki namų, ką liudija, kad nenori, kur žinai, kad žinotum, kur gyvena, nes.
Specialiai kitą adresą pasako.
Na taip, tai čia vėlgi aiškumas ir rūpestis, kad aš norėčiau tave palydėti.
Ar galiu tai padaryti?
51:45
Gal galiu tave parvežti namo?
Gal galiu kažkur palydėti?
Gal galiu iškviesti taksi tiesiog moters paklausti ir parodyti tą rūpestį, kad aš noriu tą padaryt, bet ir nenoriu per perspausti, kad aš nenoriu tau dabar griežtai pasakyt, kad aš noriu tave parvežti namo.
Ir tu man dabar duok adresa ir dar pasikviesk pasiekęs namo, tai čia jau.
52:06
Pasiklausti, jeigu sako palydėk mane namo, jūs einate gatve.
Aš žinau atsakymą, bet norėčiau, kad tu pasakytum, nes matau.
Gatvėse daug kas nežino, kur turėtų eiti vyras, kur turėtų eiti moteris.
52:22
Etiketo mokyklos atkeliavusi taisyklę, kai vyras turėtų eiti arčiau gatvės, saugodamas moterį, kuri yra kur, jeigu gatvė ir šaligatvis tai gatvėje vyras ir tada moteris.
Bet čia jau naujoj naujasis etiketas apie tai nesako ne jau.
52:41
Kaip jisai sako, ta taisyklė dar nėra tokia labai pasikeitus, bet gal nėra tiek aktuali, nes.
Šunį vedu ir kartais taip, o ne rokse iki prie namo.
Na čia vaikus mes taip saugom visada vaikus vedam toliau nuo gatvės, kad patys stovi arčiau gatvės, kad jeigu ką mes apsaugotume, tai čia tas pats principas.
53:00
Lygiai tas pats, pavyzdžiui, galioja ir su laiptais.
Yra tokio etiketo taisyklė, kad kai yra lipama žemyn, vyras turėtų eiti porą laiptelių pirmas.
Atsiradę, nes kad.
Jeigu moteris užklius ir kris, kad vyras ją pagautų nu, kad ne už kupros griautų temptų, o tiesiog pagauti ir jeigu lipama aukštyn ir atvirkščiai, kad jeigu moteris suklumpa ir krenta atgal, tai vyras eina šiek tiek už nugaros porą laiptelių, kad jie galėtų.
53:29
O kodėl vyrai atidaro duris?
Iš kur tai?
Vėlgi džentelmeniškumo senojo pasaulio.
Senojo pasaulio taisykles, kai tikrai buvo labai didelė atskirtis tarp džentelmenų ir damų, ir ten įvairaus etiketo, tai visa tai dar keliauja asistavimas moteriai.
53:47
Ir paskutinis nu, jeigu viskas pavyko, tai pavyko.
Susirašom, susiskambinam viskas tvarkoj.
Kaip man, kaip?
Etiškai mandagiai.
Atsakyti ne uždrausti nus dabar mes kalbėjom su genovaite laidoje, kad gausinimas iš viso yra čia madingas ir tai yra visiška norma ir net psichologų konsiliumai dabar susiburia ir sako, jog jog nu tiesiog nu taip taip bus jau nieko nepadarysi, bet visgi jeigu nenorime būti tais nemandagiais gausti n to jais.
54:21
Kaip tinkamai pasielgti, jeigu na buvo pasimatymas, įvyko, bet nu toliau tikrai nieko nebus.
Ir vienas pusės tai supranta kaip tinkamai atsakyti.
Drąsiai būti drąsiems ir kyla pasirenka žmonės, kurie dažniausiai nenori įžeisti arba ai čia nesvarbu supras ir tai, ir aš net savo instagrame su įrašą padarius, kad tyla nėra atsakymas čia tiek pasimatymuose, tiek darbe, tiek šiaip santykiuose.
54:55
Aišku, visi sako, kad tyla yra atsakymas, bet bet šiaip nereikėtų taip daryti.
Tai drąsiai ir tiesiai šviesiai parašyti, kad man buvo malonu praleisti laiką.
Gerai, čia galima ir pameluoti dėlto malonu nemalonu.
Tikrai galima pasakyti parašyti ar paskambinti žmogui, kad man malonumo praleistą laiką.
55:12
Bet aš jaučiu, kad na mums ne pakeliui ar kokią ten formuluotę pasirinks.
Tai čia tiesiog drąsos tam reikia.
Aš suprantu, kad tai nėra lengva parašyti, nes tai, kaip ir žmogui nu duodi atsakymus, bet man atrodo, kad šitas yra šiek tiek geriau už ta tyla, nes tyla skaudesnė yra.
55:31
Aš dar vienas pamiršau, o ką daryti, jeigu vėluoji pasimatymą?
Pasakyt, kad vėluoju, nes ką žmonės dažniausiai kokią klaidą daro tai, kad vėluoja ir neinformuoja, kad.
Nesvarbu aš, pavyzdžiui, čia aš asmeniškai draudžiama.
55:47
Jeigu matau, kad aš 5 minutes vėluosiu, aš jau parašau, tarkim, tik matosi mes turim gi dabar, jeigu važiuojama automobiliu, tai visą laiką žinom tiksliai, kada atvažiuosim lygiai tą patį gali pasižiūrėti ir su taksi.
Jeigu eini pėsčiom gi matai, ar vėluosi, ar ne.
Vėluosi ir yra mandagu parašyti, kad tiesiog žinute parašyti, kad matau, kad 5 ten dar 10 ar 20 minučių vėluosiu.
56:10
Tu labai daug paminėjo apie santykius, apie darbą, tai pereikim prie santykių jau pasimato idealų pasimatymą.
Sudėliojau dabar daug kas išgirdęs.
Pasitemps krūtinę į priekį ir žino viską, kaip padaryti.
Tai pereikim prie šeimos ir draugų rato.
Galiu vienas papildyti dar apie vėlavimą.
56:29
Labai gera, kad kai ateini tai čia irgi, ir pasimatymas, ir visur kitur, kur mes čia pereisim pervesim pokalbį.
Kai ateini pavėlavęs nepult atsiprašinėt ir pasakot, kodėl taip įvyko, nes niekam neįdomu priežastis yra niekam neįdomu, kokiam kamštis stovėjai, o padėkoti, kad palaukite ačiū už kantrybę laukiant ačiū, kad palaukei vėl grįžtu prie to paties dėmesys kitam žmogui.
56:54
Aš nuo savęs perkeliu dėmesį.
Kitam atsiprašau.
Jeigu atsiprašau, reikėtų sakyti tada, kai iš tikrųjų yra už ką atsiprašyti, nes mūsų tauta išvis yra tokia.
Kraštutinumų tauta, nes kai reikia, tarkim, va, kai užkliudai žmogų ne pasakai, atsiprašau, bet kai nereikia, tai uoj atsiprašau, atsiprašau, atsiprašau, atsiprašau ir net buvo gi prezidentės grybauskaitės dokumentika ir tas garsioji frazė, ko jūs čia visi krūpčioja, tai aš sakau, vat mūsų tauta ir yra panaši tokia, kad atsiprašau, atsiprašau jau, bet net nereikia nieko nepadarei, tačiau atsiprašinėji.
57:33
Na taip gal tikrai geriau padėkoti, kad palauki tu teisingai.
Sakai, jeigu mes kalbam apie vėlavimus, tai vat.
Tarkime, kalbėkime apie šeimą, apie draugus, pakvietė į vakarienę vakarėlis.
Ir tikrai yra vienas, kurie vėluoja ir visą laiką labai daug vėluoja, kiti ateina laiku, o kiti būna taip per anksti.
57:54
Ateina, kad netrukdo ruoštis.
Tai kada gi reiktų atvykti į susitikimą arba į draugų, ten susitikimą nesvarbu.
Kadangi mes ne ispanai ir ne pietiečiai, kur jeigu sutarė 8, tai ateina 10 ir visiems.
Ar ne?
Ar kitą dieną ir visiems yra gerai mūsų kultūroje tas laikas yra toks pakankamai aiškios ir pakankamai griežtas.
58:14
Tai į svečius reikėtų vėluoti šiek tiek ten 10 minučių, ne ne pusvalandį, ne valandą, bet ten 50 minučių, ir tai yra skirta vėlgi iš dėmesio šeimininkams, kurie ruošiasi, nes mes esame ta tauta, kuri ruošiasi pasipuošę, įjungia muziką, uždegė žvakes ir jau tada priima svečius.
58:33
Tie tokie namų vakarėliai, kur visi sueina bet kada, bet kaip nu pas mus dar dar dar dar tik jaukinamės.
Tokius formatus vis tiek mes pasiruošėm padedam užkandžius ir laukiam svečių, tai vat būtent tam kaip studentui.
Paskutinę naktį tai tam paskutinė pasiruošimui duoti 10 minučių ne ateiti per anksti ateiti per anksti tikrai yra nemandagu pas mus.
58:57
Lietuvoj kaip tinkamai elgtis, jeigu tu pirmą kartą į svečius?
Jeigu tai yra nauja vieta, na, įsivaizduokime.
Situacija.
Turi draugę ir jinai sako, einam pas mano draugus, susipažinsiu su jais ir pirmą kartą tuos žmones matau, o tai yra jos geriausi draugai.
59:18
Kaip tinkamai elgtis, jog sudaryti pirmą gerą įspūdį ir ką kur namuose sėstis stotis ir taip toliau, nes nu labai kartais būna nejauku, nes nežinai.
Tai va ir labai man labai patinka, kai pasakai, kad labai būna nejauku, tai čia ir yra etiketas.
59:35
Tam skirtas, kad va va tokiom situacijom, kad net kai žinai etiketą, tai tas nejaukumas dingsta.
Tai pirmiausia vėluoti šiek tiek tuomet būti pasiruošus kažkokią nedidelę dovaną namų šeimininkams.
Jeigu pirmą kartą eini pas žmones.
Kas yra didelė dovana?
59:51
Ir tuoj pasakysiu ir net ne pirmą kartą, kai eini pas žmones, bet kai ne susibėgimas toks, kad na užlenkiu ten filmą pažiūrėt, bet kai jau iš tikrųjų, kai žmonės ten ruošia kokią vakarienę, kai yra kokia proga, tai yra mandagu atsinešti nedidelę dovaną šeimininkams kaip padėką už jų įdėtą darbą.
1:00:09
Laukiant tai ta dovana irgi priklauso nuo to.
Aišku, ką žmonės mėgsta, tai gali būti mėgstamas gėrimas, vyno butelis šiaip alyvuogių aliejaus.
Tokio gero nu čia tradicija, saldainiai, vynas, šampanas, gėlės.
1:00:24
Jeigu yra moteris namuose.
Tai čia tradiciniai, bet tikrai galima pažiūrėti į tai kūrybiškiau ir, tarkim, dabar va įvairūs gurmė produktai, geras alyvuogių aliejus tokie.
Ten kvepianti žvakė, jeigu žmonės mėgsta tokius dalykus, kažką va tokio nedidelio tikrai galima atsinešti.
1:00:44
Ir tuomet atėjus nepulti apžiūrinėti namų.
O tai čia pas jus kur miegamas.
Iš tikrųjų, bet juokas juokais, bet žmonės tai daro ateina į namus ir aš einu pažiūrėsiu maždaug tuos namus.
Taip tai šito reikėtų nedaryti ką, ką galima paklausti tai, kur yra tualetas, ir netgi jeigu nesinori čia garsiai prie visų sakei, tai kur čia pas jus tualetas, tai tiesiog pasakyk, kur galėčiau nusiplauti rankos.
1:01:10
Pavyzdžiui, toks dar vienas dalykas, kas yra pas mus Lietuvoje, tai yra įprasta, kad mes namuose be batų vaikšto, bet šiaip žmonėms kyla klausimas, tai man atėjus į svečius sim batus.
Ar nenusiimti tai šioje vietoje patarimas būtų toks, kad su lauko batais ypatingai, kai purvas mūsų šalyje ir kultūriškai tai yra normalu nusiimti batus, bet šiaip galima atsinešti persiauti kambarinius batelius, jeigu tai yra ypatingai koks gimtadienis, ar šventė, kur visas auditas?
1:01:41
Na, kad ne su kostiumu ir su kojinėm, kad nebūtų tai, ką atsinešti persiauti batus, o iš šeimininkų pusės yra mandagu turėti.
Nu, aš kaip ir pati, aš tiesiog tų vienkartinių šlepečių prisipirkus ir turiu, kai reikia, kad visada taip.
Būtų.
Viešbučio pasiima išvis galima ir iš vienas žodžio prasme skaičiuose eurą kainuoja.
1:02:00
Tai galima ir nusipirkti.
Čia man priminei amerika ten gi net filmuose visi ant sofos su kedais sėdi, bet ten realiai taip ir gyvena.
Amerikoj ta pati Ispanija ta pati Italija, kur jie eina su batais ir jie tiesiog taip gyvena.
Tai faktas, kad jeigu esi, kad ir lietuvoj pas ispanus svečius, tai gali tų batų ar nenusiimti, bet vien iš pagarbos mūsų kultūrai.
1:02:23
Irgi okey, toliau jau padovanojau vyno butelį paklausiau, nusiėmiau batus.
Ir toliau, kur man stotis, kam, kur man eiti į virtuvę stovėt prie to stalo, kas įdomu, dažniausiai būna sudėti vienas kąsnio užkandžiai taip toliau jie stovi ir visi bijo prieiti.
1:02:47
Aš visą kažkada esu tas pirmas žinai, aš visą laiką pralaužiau, bet visą laiką ateinu ir pirmos pajamų.
Sakau, nu, nieks neima, aš pradėsiu, nes nu kam jie gulė, tai kaip tą tinkamai padaryti, nes iš tiesų valandą būna visi, kalbasi, kalbasi, bet tas maistas tiesiog stovi ir džiūva žinai.
1:03:04
Čia iš tikrųjų ne iš svečių pusės patarimai turėtų būti bet šeimininkams, nes tinkamas svečių priėmimas.
Yra toks, kad kai ateina svečiai, jiems reikia pirmiausia duoti kažkokį pasitikimo gėrimą, nes mes aš sakau, mūsų kultūroje nėra įprasta ateiti iškart įsilieti į į kompaniją, dialogus ir ten.
1:03:26
Jeigu tu nepažįsti.
Ypač jeigu nepažįsti, nes aš dar kaip anksčiau dirbau vestuvių planuotoja būdavo tarptautinės vestuvės.
Koks skirtingų kultūrų, tai labai gerai matydavosi.
Pavyzdžiui, lietuvių stalas ir koks italų stalas, kaip kaip kokia atmosfera, juostai, tai mes iš tikrųjų mes esam tie šiauriečiai, kurie.
1:03:44
Kuklinasi kažko tai bijote paklaust, tai čia yra šeimininkų dalis.
Suteikti kuo daugiau to paties rūpesčio ir aiškumo vėl apie tą patį.
Tai yra 2 tokie kertiniai dalykai, kad.
Pasiūlyti kažką atsigerti, kad žmogus, kai turi rankoje taurę, jau jam iškart lengviau.
1:04:00
Jau jis iškart atsipalaiduoja, nes kaip neaišku, kai ateini, tai va į užsienį, kur rankas dėti nei ką čia su tai vos užsidarai, atsistoja į kampą ir žiūri tai čia vat būtent tam ir yra skirta ir tuomet pasiūlyti pakelti lėkštę, duoti paimti va tą iniciatyvą, kad pradėkit valgyt, viskas gerai arba pasakyti, kad aš dar turiu ten 10 minučių virtuvėj pabūti, pasiruošti.
1:04:27
Ir įvesti svečius į pokalbį supažindinti įvesti svečius į pokalbį.
Tai čia yra jau visiškai plikas etiketas.
Tai yra visas sąrašas, kaip priimti svečius.
Labai gerai žinau supažindino 10 naujų žmonių.
1:04:43
Visi petras jonas ant gelė Saulius taip toliau tavo, o tu vienas, kurio jie nepažįsta.
Jie tavo vardą labai gerai prisimena.
Nu tai jau tikrai ant 5 vardo jau pamiršai ten pirmo tą vardą.
Ką daryti, kai pamiršti vardą?
Čia jau nera stebuklingo metodo kaip atsiminti, nes jeigu jau pamiršai, tai pamiršai atsitinka visiems.
1:05:04
Koks stebuklingas metodas n nepasirodė nepasirodyti kvailai nu nes ta prasme nepatogiai nepasirodyti nepatogiai.
Jeigu visgi pamiršai kaip tinkamai perklausti vardo, nes kiti po to bijojau. 2 kartą paklausti vardo, nes nu, kaip aš čia klausiu, o tu pasirodysi kaip koks nevykėlis?
1:05:22
Čia yra formuluotės, tiktai reikalas čia nėra kažkokio stebuklingo recepto kaip na.
Kaip pasakyti žmogui, kad aš pamiršau tavo vardą?
Bet.
Vėlgi formuluotėje ir tam to nekaip kaip užduodi klausimą, nes jeigu prieini, žinok, aš pamiršau tau ar ne?
1:05:39
Gal gali pasakyt iš naujo, kaip tai skamba?
Ir kadangi labai daug vardų prašau primink savo vardą.
Aš ne įsi neįsidėmėjau.
Na ir tiesiog prašau primink savo valią, tai visiškai kitaip skamba.
Nu klausyk, aš pamiršau tau vardą.
1:05:56
Austė perklausti nėra blogai yra ir tai, ką reikia.
Padaryti ir ypatingai, jeigu žmonės sumaišo vardus, tarkim, na ten mane, tarkim, inga kartais vadina iš karto reikės, ne ne šypsotis mandagiai ir tylėti, bet iškart po pataisyti, kad aš indrė ir toliau bendrauti.
1:06:13
Ir yra netgi metodai, kaip įsiminti vardus.
Tai, aišku, vienas ta klasikinė klasikinis metodas susigalvoti asociacija ten tomas pomidoras iškart galvoje ir atsiminsi.
Arba per pirmą pokalbio minutę kuo daugiau kartų pasakyti tą vardą?
1:06:32
Nekartoti ten jau kai kas jau keistai skambės, bet tarkim, kokius 3 4 kartus.
Bendraujant su žmogumi pasakyti jo vardą ir čia yra netgi dar kita nauda, ne tik kad įsimins tas vardas, bet vėlgi smegenims yra siunčiamas labai geras signalas ir taip kuriamas ryšys.
1:06:53
Okey nu va jau tie, kurie užmiršt uoliai jau žinos, ką daryti, bet vakarėliui visą laiką yra tas žmogus, kuris būna įžūlus na.
Įsivaizduokime atvažiavai į svečius ir ten yra koks nors toksai mėgstantis pa trolint.
1:07:11
Arba įžūliai bendrauti ir čia galvoje patikrinsim šitą naują svečią ir jisai yra įžūlokas, tarkime, agresyvus, kaip su tokiu žmogum kalbėtis ir kaip išeiti iš tos situacijos, kad visa tai sutvarkyt etiškai ir mandagiai?
1:07:27
Prisimeni, kaip sakiau, kad žmonės jaučia tą tokį autoritetą ir pagarbą mokantiems valdyti emocijas žmonėms, emociškai, stabiliems, kai nemaitini kandžių, naglų, piktų agresyvių žmonių, jų jų pačių energiją.
1:07:43
Kai nereaguoja į tai.
Ir žmonės tokius kalinius žmonės labai dažnai išmuša.
Klausimas nuoširdus klausimas ne tas pasyviai agresyvus, kad kodėl tu čia man taip sakai, bet su nuoširdžiu tokiu rūpesčiu, jeigu išeina tą padarei.
1:08:04
Koks įdomus klausimas, kol sugalvoji, kad vat?
Kodėl sugalvojai tai pasakyt?
Ir jie dažniausiai taip sutrinka.
Čia iš tikrųjų pabandykit kada nors gyvenime mandagiai nuoširdžiai iš tos geranoriškos stovyklos užduoti klausimą, žmogau, kodėl tu tai pasakei?
1:08:22
Mhm ir jie dažniausiai neturi, ką gal pasakyti ir ir 80 % daugiau nieko ne visai.
Okey.
Kalbėjom apie vėlavimą, o jeigu tarkime, tu esi organizatorius arba nu, kalbėkime apie tiesiog, galbūt draugai va susitik yra visą laiką vėluojantis draugas nu nepagydoma ir dažnai jisai vėluoja dėl to, kad mes jam nieko nesakom.
1:08:47
Bet kaip prieiti prie to klausimo mandagiai, kad kažkaip tai galbūt nors sako, kad jeigu tu matai, kad kažkas tai elgiasi etiškai blogai yra blogas etiketas jį taisyti.
Nu čia netikėto taisyklė.
1:09:04
Numeris vienas yra nekritikuoti kitų žmonių.
Taip tai tai kaip dabar elgtis tokioj situacijoj, kad galbūt jisai nevėluotų arba na.
Arba pačiam, nes nu aš turėjau gyvenime tokį atvejį turi draugę, kuri visą laiką vėluoja ta prasme visą gyvenimą.
1:09:23
Bet realiai jeigu pasakys 7 pats atvažiuoju 8 ir žinau, kad aš ne pavėluosiu, dar jos reikės palaukti.
Tai nu tai jau yra aš nežinau, tai yra gal tiesiog kondicija.
Šiaip, aš manau, nes aš irgi aš išsisukau.
Bet ar įmanoma kažkaip su komunikuoti tai ar tai jau viskas?
1:09:41
Žmonių mokyti nereikia, čia gal geriau yra patiems nepriimti asmeniškai tu vėlavimu, nes jeigu vėlavimai yra asmeniniai kažkokioj tai aplinkoj, tai yra ne profesiniam kontekste.
Tai jie yra tokie lengvesni, kad, tarkim, vienas iš svečių labai vėluoja.
1:09:59
Tai galima tiesiog nekreipti dėmesio ir.
Tas nekreipimas dėmesio jis gali būti išreikštas tokia forma, kad, tarkim, na, kadangi tu meluoji, tai mes visi pradėjom valgyti sutartu laiku.
Aš.
Tau įdėjau į orkaitę ten, tarkim, kad maistas būtų šiltas, tai va čia ta po valgio, tavo tavo dalį ir tai žmogui, kaip ir žinutė, pakankamai gera, kad aš dėl tavęs pasistengiau, tu vėluoji, tai tu dabar sėsk vienas pavalgyti, nes mes visi jau pavalgėm.
1:10:28
Kokią įdomią temą palietei labai noriu čia pakalbėt gerai, jeigu, tarkime.
Yra vakare vakarienė na va susitinkam visi restorane ir visi yra alkani.
Žino, kad 5 val.
Susitinkam visi po darbo dienos išalkę.
1:10:44
Ir kažkas vėluoja 5 minutes, kažkas 10 ir visi laukia, kol dar kažkas ateina ir ten 10 žmonių, ir 3 vėluoja.
Kokia yra taisyklę, kiek reiktų reiktų, reiktų laukti laiko, kad užsakyti maistą?
Nes na, visi stengiasi visą laiką, būtų mandagūs ir sulaukti visų, bet koks yra tas maksimalus laikas, kur jau galime nebelaukti ir jau pradėtų užsakinėti, nes nu jau patys kalti, kad vėluoja, bet kaip ir tu sakai, ar yra kažkokia riba?
1:11:12
Šiaip yra apie 15 minučių.
Jeigu po 5, 15 jau viskas užsako maistą, jis jau pats užsisakys.
Užsakinėti, nes 15 minučių yra dar tas vėlavimas.
Toks iš etiketo perspektyvos dar na dar okey, bet nieko.
Neįmanomo tas pats, jeigu lauki 15 minučių, neateina ir nepraneša nieko tai jau ant dvidešimtosios minutės galiu apsisukti ir išeiti.
1:11:34
Čia geras klausimas iš tikrųjų gali.
Ne.
Nu gal po 5 minučių nebūtų.
Logiška, bet tarkim po dvidešimties ypatingai jeigu nekelia ragelio ir nieko neatrašo ten neskaito žinučių, tai galiu sakyt nu, tai aš net neplanuoju čia valandą sėdėt, kaip ir gali.
1:11:55
Atneša maistą prie stalo na ir tarkime, užsisakėm visi patiekalus.
Tie patys 10 žmonių, 7 jam atnešė trim ne ar gali jau 7 valgyt?
Žiūrint, kokia.
Irgi, kokios aplinkybės, tarkim, jeigu yra ribotas, tai yra verslo, kažkoks susitikimas ir yra ribotas laikas, kad mes ten, tarkim, po valandos turime išsiskirstyti.
1:12:17
Tai tada taip.
Šiaip pagal etiketą reikėtų sulaukti visų prie stalo esančių maisto, bet čia yra tuo atveju, jeigu restoranas dirba.
Tinkamai, nes kartais tas maisto laukimas gaunasi, kad tie, kurie laukia jau jaučiasi nejaukiai ir tie, kurie jau su maistu valgyti šaltą maistą.
1:12:38
Kai tas tarpas yra labai didelis, tai jeigu personalas pasako, kad, tarkim, dar reikės valandų 50 minučių palaukti iki maisto, tai tada jau geriau pradėti valgyti ir ypatingai, jeigu pas mus kažkaip yra įprasta, kad nu tai valgyk, viskas gerai, ne, nieko čia tokio.
Jeigu kitas žmogus paragina, tai nereikia kuklintis.
1:12:55
Aš gal sakyčiau, jeigu valgom dviese ir ir tarkim, vienas atnešė kitam ne, tai pirmas darbas yra personalo paklausti, kiek laiko užtruks atnešti kitą patiekalą ir.
Šiaip, jeigu netgi pasako, kad 15 minučių galima pasi paimti ir pasakyti, kad prašau, tada mano lėkštę padėkite šiltai ir kad mes galėtume kartu.
1:13:19
Vėlgi šnekėjimas.
Bendravimas.
Aptarėme mes atėjimą į svečius, bet ar yra skirtumas?
Na, įsivaizduokime.
Mergina ar vaikinas eina pirmą kartą susipažinti su savo partnerio tėvais.
Kaip tokiu atveju elgtis, ar yra skirtumas tarp to, ką mes jau aptarėm?
1:13:39
Yra vienas papildoma detalė, kad reikėtų palaukti, kol jie pirmieji išties ranką arba inicijuos pasisveikinimą pasisveikinimo būdą, nes asmeniniam pasaulyje.
Asmeniniame gyvenime netikėtas yra toks, kad pirmenybe yra vyresniems amžiumi ir moterims.
1:13:58
Versle visa tai negalioja versle yra tiktai rangas ir hierarchija pagal svarbą asmens, bet asmeniniam gyvenime amžius ir lytis yra svarbu tai, tarkim, einant susipažinti su tėvais.
Aš pati esu padariusi šitą klaidą.
Na, ne su mano, nes mano vyras ten giminė, bet tiesiog su vyresniu žmogumi susipažinau ir aš pirma dar nieko ten išmananti pirma ištiesiau ranką ir aš tuomet gavau komentarą, kad.
1:14:26
Kad man reikėjo palaukti, kol ta moteris išties ranką ir aš atsimenu visam gyvenimui.
Taip ir ir vyresnė moteris ir čia yra va ta senoji karta.
Kuri dar ir šiandien?
Tarkim savo merginos tėvus pirmą kartą pažindintis aš laukiu, kol jos tėtis tėtis išties ranką, o jeigu neišties, tai ir stovim tokią.
1:14:51
Dovaną norėjau pasakyt teoriškai taip, bet praktiškai, kadangi šias tiketa taisyklės mažai, kad primirštos ir mažai kas jas žino, tai tikrai yra geriau tiesti ranką pačiam negu likti va taip stovėti.
Taip taip, nes tada žmonės žmonės, kurie nežino šių taisyklių, tiktai gali priimti, kad van su manim nesisveikina jaunesnis, kuris nesilanksto man žodžių ir nerodo pagarbos tai tai su tėvais.
1:15:22
Viskas tas pats atsinešti kažkokią tai mat galima va.
Tarkim, mamai gėlių atnešti.
Tai yra dėmesio parodymas pasisveikinti, paklausti kur?
Galiu.
Ar toksai.
Laba diena.
Čia vėlgi priklauso nuo žmonių, nes asmeninis.
1:15:41
Nu.
Yra pagal etiketą yra viskas labai paprasta, kai žmonių nepažįstam spaudžiam ranką.
Ir viskas.
Ir viskas ir ir nėra kažkokių tai išlygų tam, bet kadangi tai yra asmeniškai labai santykiai, ir jeigu ateina mama, tai labas kaip gera tave matyti ir nori apsikabinti.
1:16:00
Tai faktas, kad nereikia jos stumti ir ties rankos.
Gerai darydavome kategoriją.
Įsivaizduokime, kad turi vyras, pavyzdžiui, vaikų arba moteris jau vaikų ir tokie santykiai yra kaip turėtų vykti pažintis.
1:16:17
Su partnerio vaikais ar su partnerės vaikais.
Ar tam yra kažkokios taisyklės?
Etiketo pusės nelabai ne čia toks labiau gal santykių santykių klausimas ir iš etiketo perspektyvos tai tas pats pasisveikinimo.
1:16:33
Gal procesas, kad supažindinimas, pristatymas ten.
Supratau keliaukime prie įprasto gyvenimo gatvės ir tiesiog tai, ką sutinkame kiekvieną dieną pasimatymus praėjom šeima, draugai.
1:16:48
Aišku, o dabar nepažįstami žmonės.
Su jais etiketo labiausiai reikia.
Būtent ir dabar.
Dabar palieskime tą temą, nes čia turbūt yra didžiausia dalis to viso nesusipratimo.
Kartais gatvėje vat, kaip ir tu sakai to skubėjimo stumdymosi, nes daugelis tiesiog na nežino, kaip tinkamai elgtis ir aš papasakosiu istoriją, nuo kurios ir pradėsim.
1:17:13
Gyvenau aš 10 metų daugiabutyje.
Aš gyvenau 12 aukšte kaimynas gyveno 2 aukšte 10 metų aš su juo sveikinuosi, jisai niekada su manimi, nė karto nėra pasisveikinęs visą laiką būdavo nuleidęs akis.
Ir va taip mes draugiškai 10 metų ir gyvenom.
1:17:29
Visos mano pastangos buvo tiesiog sveikintis kaip su siena.
Kaip turėtų atrodyti keliavimas lifte?
Savo namuose tose, kuriose tu gyveni toje laiptinėje, arba, pavyzdžiui, prekybos centre.
1:17:46
Ar yra tame skirtumas, nes nu, gerai, mes gyvenam daugiabutyje, tai automatiškai matom tuos pačius žmones lipam laiptais taip toliau jau lyg natūraliai vystosi kažkokia tai pažintis ir mandagumas pasisveikinti.
Bet tarkime kylu lifte ozo prekybos centre.
1:18:04
Ar nu retas iš viso, kas užėjęs pasisveikina, bet ar turėtume tai daryti?
Šiaip idealiu atveju tai turėtume, bet čia vėlgi čia daugiau.
Amerikietiškos kultūros dalykas sveikintis ir 2 rodyti dėmesį kitiems.
Mes išvis nesam linkę rodyti dėmesį kitiems nepažįstamiems ir stebėti aplinką.
1:18:25
Čia yra turbūt didžiausia mūsų kultūrinė spraga.
Tas akių nuleidimas susigūži mas ir galvojimas tik apie save.
Ir koks skirtumas yra su kaimynais?
Tai tikrai taip.
Vienas dar dalykas, kurį labai gal svarbu suprasti, mokantis etiketo, domintis etiketu ir įsidiegiant į savo gyvenimą, kad.
1:18:46
Etiketas yra skirtas.
Taikyti mums, kad aš aš jo laikausi, o kaip elgiasi kiti manęs neliečia?
Tai yra mano reakcija, mano sprendimas sveikintis ar nesisveikinti ir kad kitas nesisveikina, tai yra jo sprendimas ir kitų neetiškas elgesys nėra mūsų atsakomybė.
1:19:05
Čia kaip aš 10 metų sveikinasi ir svarbu aš aš gerai.
Dariau, bet iš esmės taip ir yra.
Aišku, čia jau rimtas toksai kaimynas.
Jeigu per 10 metų ne prasilaužė.
Dažniausiai vis tiek žmonės anksčiau ar vėliau prasilaužė ypatingi, kas turi vaikų?
1:19:22
Tai man pačiai daug istorijų yra pasakojo, kad kai va tokie žmonės, kurie nesisveikina ir vaikais, jis pradės vengti, nes jie tada labai susigėsta ir tada pradeda irgi jau sveikintis.
Tai bet šitas gerėja, šitas gerėja.
Aš čia prisimenu kažkada prieš porą gal žiemų viršija savo instagrame pasakojo kad.
1:19:43
Ėjau mišku tiesiog vienas išėjau pasivaikščiot ir buvo didelės pusnys ir takelis tiesiog vienas žmogui praeiti aš 3 kartus įlipau į pusnį praleisti kitą žmogų, nei vienas iš jų, nei pažiūrėjo į mane ir pasakė, ačiū.
Ir aš mes dviese tą miške viską aš nematoma, kad aš šitoj pusny dabar dėl tavęs to.
1:20:03
Kas turėtų praleisti?
Vat, kaip susitarti, kaip kaip intuityviai suvokti, kad turėtų kažkas į mus nelipti, o kažkas ne?
Kas čia net nėra taisyklės iš tikrųjų kažkaip tos situacijos tokios savaime jos, kuris tyrimas įlipo tas tas ir praleidžiam nes.
1:20:19
Nuo šaligatvių gedimino prospektu eina 3 susikabinę rankom norma nėra kur nei į vienas, kur man čia į gatvę krūmą šokti į tą medį apsikabinti.
Kaip turėtų tokioj situacijoj?
Tai mandagumo principu jie ir pasitraukė, kai susitinka 2 tokie jie abu pasuka pečius, jie abu pasitraukė, o tie, kurie eina kiaurai, kas tikrai daug tokių yra nux mes nepakeisime.
1:20:44
Tai taip ir atsistoti ir paėmė žiūrėti.
Į labai man pasimatė, kai dabar mano vaikui 2 metai, tai čia ne taip seniai.
Viskas vyko, kai aš su kūdikiu atgimusi su vežimu, ten per dieną 4 val.
Vaikšto į lauke.
Ta prasme su vežimu nėra lengva šiaip praeiti, nes mes gyvenam mieste.
1:21:05
Tai daug žmonių, daug šaligatvių, daug bortų, daug laiptelių.
Tata, ten, tarkim, kad palaikyt turi kas nors palaikytų duris.
Nu koks vienas iš 5?
Turbūt?
O kiti va, pavyzdžiui, kaip mamos nu visi matė tą scenarijų, kur mama ten su vienas koja duris laiko.
1:21:22
Tada su kita vežimas turime, tada ten jau visa tokia suplūs šiaip ne taip įeina ten kažkokią parduotuvę, o visi kiti tiesiog laukia ne tai, kad duris palaikytų ir padėtų.
Bet.
Arba dar lenda per tarpą, kad pirmiau.
Tai daugiau atidumo reiktų, ar ne?
1:21:39
Atidumo tai ne tai, kad daugiau labai daug nu pas mus tikrai yra didelė spraga situo d atidumu ir aplinkos stebėjimu, kad gal kitam vat kažką galėčiau palengvinti.
O kaip su tais laiptais, kur kaip jie vadinasi, eks ko eks kova elevatorius?
1:22:01
Kai leidžiasi žeminti automatiniai laiptai, kokioje pusėje reiktų stovėti dešinėje pusėje?
Ne ta prasme.
Kad jeigu yra koks nors skubantis, kad jis galėtų paspartinti ir lipti greičiau.
Žodžiu, ne atsistoju kaip stuobrys per visą teritoriją. 10 metų gal ateis.
1:22:22
Atsistojo ir aš atsiprašau, nuo ko nori?
Kur skubi.
Okey, tai reiškia, dešinėje atsistojo ir leidžia žmonėm praeiti, kurie skuba hm nu jo šiaip tai normalu būtų.
Nu bet šiaip šiaip europoj tai ir yra normalu vakarų Europoje.
1:22:39
Tai yra visiškai normalu.
Dabar dažnai gatvėje matom žmonių, prašančių pinigus ir kartais įžūliai.
Jeigu esi iš tų, kuris nu nelabai tiki, arba nelabai nori kaip tinkamai reaguoti.
1:22:56
Tiesiog ne nepraeiti, kaip žmonės ką daro.
Tai apsimeta, kad nemato ir paspartina žingsnį, ir praeina, jeigu nenori nieko duoti.
Bet galima lygiai taip pat nes nestabdant savo žvilgsnio sakyti, kad gaila šiandien negaliu tau nieko duoti jo.
1:23:13
Nieko čia.
Paramos organizacijas, kurios.
Gali istorija labai gera triuko, kurį pati naudoju ypatingai tuose prekybos centruose, kur tik įeini ir jau gaudo.
Tai yra kad.
Nu jau aš tau papasakosiu istoriją, tai po to gerai.
Pakomentuoti šitą aš pati naudoju, kad aš sakau, laba diena, aš jau aukoju visą organizaciją ir jinai iš tikrųjų šitas šita praktika atsirado iš realios situacijos, nes aš iš tikrųjų vienas organizacija ten seniausiai pervedė ten tam tikrą sumą ir.
1:23:47
Aš sutikau tuos žmones, kad va mes čia tokia organizacija ir norim, kad per sakau, aš jau pervedė, jau ačiū.
Ir aš sakau, tai čia ir su visais galima taip daryti, nes iš tikrųjų tai yra labai mandagus ir labai paprastas buvo okey, melu, paremtas, bet čia toks toks melas.
Kad kiekvienas žmogus turi teisę spręsti, kam jisai aukoja ir tai turėtų būti ne peršamas dalykas ir jis neturėtų jaustis blogai dėl to, kad jis nenori paaukoti vienas ar kitam, nes nu visiem ne popieriau kose.
1:24:15
Irgi labai geras atsakymas yra, kad šiuo metu aš esu pasirinkus kitą organizaciją, yra viskas.
Aš neseniai buvau čia neseniai prieš pusę metų, bet.
Atvažiavau į prekybos centrą.
Išlipę iš automobilio prie ino stovi su karučius Ukrainos vėliava palaukit ukrainietiškai rusiškai jie prašo tų pinigų praeinu pro juos užeinu į vidų raudonas kryžius.
1:24:42
Prie prie įėjimo tada apsiperku parduotuvėje išeinu prie kasų jau išėjus už kasų maisto bankas.
Išėjus jau iš parduotuvės vėl tie patys ukrainiečiai.
Susidėjau produktus, vežimą, vežu ir prie vežimo stovi seniukas ir matosi tikrai nu jau toks varganas.
1:25:01
Jau tikrai jisai ir prašau, padėkit man.
Tai vat jam ir aš nunešiau kelis eurus ir daviau.
Bet kas man buvo?
Paradoksalu, kad vienas vienas apsipirkimo metu nu realiai, jeigu visiems aukoti, tai jau tu turi taip atsinešti tą krepšelį ir taip eiti per 4 vietas, nes nu tai turi pasirinkti tai va tiesiog tas mandagumas ar ne pas kitą ar abu kojų, arba tiesiog pasirinkęs.
1:25:26
Esu jau kažką tai kito.
Kažkaip vat yra šita tokia nuostata, kad pasakyti neigiamą atsakymą yra neva tai nemandagu.
Jautiesi blogai kad lyg kažkam tai kažko, tai čia atsakei.
Tai va čia ir yra tas turbūt didžiausias gyvenimo pokytis, kad kai suvoki, kad gali išsakyti neigiamą atsakymą ir nesijausti dėl to blogai, tuomet prasideda nauja era.
1:25:47
Kaip išmokti sakyti ne?
Išmokti mandagias frazes ir.
Pasakant mandagias frazes, kodėl žmonės bijo pasakyti, nes nežino, kaip tą pasakyti?
Kaip tą pasakyti, kad neįsižeistų neva tai, bet iš tikrųjų tas įsižeidimas jisai.
1:26:07
Jis dažniausiai net neįvyksta kažkoks.
Jeigu va organizacijos kažkokios tai žmogui pastatytam, tu pasakai ne ir jis asmeniškai įsižeidžia kažkaip ne.
M.
Mes tiesiog kažkaip labai aš nežinau iš tikrųjų, iš kur tai atėję.
1:26:24
Kodėl taip yra va tas neigiamo atsakymo prieštaravimas neigiamas atsakymas, jisai yra toks.
Nu kaip baubas mūsų kultūrai, kad vat, kaip čia dabar aš atsisakysiu.
Pasakysiu keistas, kai kažkas tai makaronai nukrisdavo ant mūsų rėkdavo ir vis kiekvienas neigiamas dalykas mums asocijuojasi kaip kokia.
1:26:45
Bausme.
Bet šiaip tos mandagios tokios frazės užtikrintos žiūrint į akis matant žmogų ne ten slepiantis kažkur ir ne murmant.
Kas irgi tas murmėjimas yra.
Gal tau remiasi mūsų bruožas viską po nosim kažką šnekėti, tai tiesiog laba diena.
1:27:04
Ačiū ne ir nereikia teisintis irgi tie pasiteisinimai ir istorijų pasakojimai, kodėl vėluoju, kodėl to nedarau, kodėl ano nedarau, yra nereikalingi.
Tarkim netgi, kai reikia čia geriausias pavyzdys, kai, tarkim, negali dalyvauti kažkokiam renginy ir pradedi pasakot, kodėl tu negali dalyvauti, nereikia to pasakojimo, labai ačiū už kvietimą.
1:27:28
Gaila, tuo metu neturėsiu galimybės atvykti.
Ir viskas, tai čia lygiai tas pats yra ir su šiaip bendru to atsisakymu suvokti, kad pasiteisinti nereikia.
Pas mus žinai, kaip priimta atsisakyti kitą kartą nepakvies.
Tai dėl to ir po to ieško pasiteisinimų, kad po to pakviestų.
1:27:50
Nedeficitinis marketingas irgi yra, nes kai jau ateini.
Tai, kaip tu galvoji, kur, kur kur eina visas, kokia yra etiketo tendencija?
Žiūrint į ateitį, žinant, kad jinai iš esmės blogėja?
1:28:07
Bet ar yra kažkokių tai prošvaisčių, kad?
Pagerės ir kaip tu įsivaizduoji, tai galėtų gerėti.
Aš kaip tik sakyčiau, kad jinai gerėja.
A okey.
Pavyzdžiui, labai elementarus pavyzdys, kai jie manęs dar nebuvo eteri, nebūdavo renginio, kuriame žmonės taurės laikydavo už koją jį.
1:28:30
Dabar aš nuotraukos renginių nematau beveik niekada taurių, kurios yra laikomos iš to burbulo neužkalbina.
Tai vadinas ta informacija dienu tai vien mano veikla, mano mano instagramo augimas mano.
Mano karjera ant to.
1:28:45
Pasidarė.
Aišku, kad yra.
Tai tai labai džiaugiuosi.
Aš dėl to, nes aš kaip tik aš iš tikrųjų sakyčiau, kad tai labai svarbu ir ypatingai svarbu mokinti vaikus, nes aš pastebiu asmeniškai vat kieme.
1:29:03
Labai daug vaikų, tų jana labai daug vaikų nesisveikina pirmi ar ne?
Nors iš tikrųjų atrodytų, mane mokindavo visą laiką.
Pamenu, pamatai vyresnį pasisveikink.
Laba diena labas vakaras atsisveikink.
1:29:19
Dabar aš to pasiilgstu ir pasigendu žinai tai.
Man gal toks įspūdis susidarė, matai, kai tu tame esi, tai tą tu iš karto pastebi tuos skirtumus.
Tai labai faina girdėti, kad tai kaitai gerėja.
Tai ir šiaip mes.
Mes atsinešame tas tokias.
1:29:37
Na kaip ne ne įžvalgas, bet mes matom lygiai tą patį pasaulį, kuris ir sveikinasi, ir dėkoja, ir kad viskas yra gerai ir kad perkant kavos ir baristą galima pakalbinti ir nereikia ten akių nuleidus kažkur po nosim paburbėti, kad viskas su tuo yra gerai.
1:29:53
Mes išvis pradedam laisvėti, bendravime.
Kitų žmonių matėme, kad mes jau galim tą daryt.
Ir aišku, gal norėtųsi, kad sparčiau viskas tas vyktų, bet kažkoks jau mini pokytis.
Tai aš manau, kad tikrai yra ir kai žmonės sako, kad etiketas yra nesvarbus, ar kad ten labai mažas, toks labai kažkoks nišinis reikalas tai.
1:30:16
Kai jo neišmanai, tai atrodo, kad yra visiškai tokia maža, nereikšminga gyvenimo detalė, bet.
Kai jį pradedi?
Taikyti praktikoje ne išmokti ne čia paklausyti podkastą, bet kai pradedi taikyti praktikoje, tai tada supranti, kad nereikia jokių ten psichologijos žinių jokių ten didelių mokslų, jokių ten savaitgalio stovyklų, kad issivalytu m ir ten kažkokį savo gyvenimą pakeistum, bet tai yra visiškai praktiniai paprasti metodai, kaip pagerinti savo gyvenimo kokybę ir netgi yra.
1:30:50
Labai fainas tyrimas, kuris įrodo, kad bet kokioje profesijoje, bet bet ką veikiant 85 % sėkmės sudaro taip, kaip mes komunikuojame, kaip mes bendraujam su kitais žmonėmis?
Matai.
Šiuolaikiniame tiesiai iš širdies chirurgas, tada jau kita.
1:31:07
Tema socialinių tinklų laikai ir viskas vyksta per susirašinėjimus, tai komunikacijos spragą jinai tik didėja, todėl tai tampa deficitu.
Todėl aš tavęs paklausiu kokius 3 dalykus.
Tu.
Pasakytum žiūrovams, kuriuos jie turėtų pradėti daryti, kad jų gyvenimas pagerėtų.
1:31:26
Na 3 smulkmenos, kurios tu man manai, yra labai svarbios.
Iš etiketo.
Pusės gerai.
Čia galiu 33 pasakyt, bet gerai.
Tai pirmoji turbūt išsitiest.
1:31:46
O iš.
Kur išsitiesiu ne netiesiogine, ne tiesiog ne tai, kad tiesia nugara s stovėti, bet.
Bendraujant su žmonėmis.
Atsistoti visu kūnu prieš juos atiduoti visą dėmesį pokalbiui, kuriame dalyvauji nes šito žmonės nebemoka, jie dairosi pro šonus, jie ten tikrina telefonus.
1:32:14
Šitas tikrai dingsta ir tos vat mūsų technologijos atima šitą iš mūsų ir.
Tas bendravimas netgi elektroniniais laiškais socialiniuose tinkluose žinutėmis jis irgi gali būti paremtas etiketu ir aš, kaip sakau, iš vienas meilo, galima pasakyti, kaip seksis su žmogum bendraut ir kaip seksis su juo dirbti.
1:32:38
Tai tu nori sakyt pasakyti, kad mes turėtume su žmonėm bendrauti taip, kaip mes šiandien bendraujam su tavim laidoje, nes mes vienas kitam dėmesį skiriam.
Ta prasme 100 % realiai.
Tai realiai va taip turėtų žmonės ir tarpusavyje bendrauti, kad ir kasoje, ir bet kur kitur.
1:32:54
Nes kas atsitinka, kai mes taip bendraujam, mes kitam žmogui paliekam.
Gerą emociją gerą jausmą yra tas pasakymas, kad žmonės neatsimena, ką mes šnekam.
Jie atsimena, kaip mes priverčiame juos jaustis ir kai mes atiduodame visą dėmesį, tai reiškia visą kūną.
1:33:11
Be jokių pašalinių dalykų dirgiklių mes bendraujam kitas žmogus užfiksuoja, kad man fainai su juo būt man fainai čia pašnekėt.
Aš galėjau, pasi čia va kažką dar papasakot.
Ir kai ateina momentas, kai reikia kažkokių tai kurti draugystes, kurti darbo santykius, ieškoti partnerių, kuriuos žmonės mes prisimenam?
1:33:35
Su tais, kuriais buvo gerai?
Su kuriais buvo lengva ir fainai bendrauti ir.
Neišmanant etiketo atrodo, kad jis neegzistuoja, kad jo tiesiog nėra.
Jeigu nieko apie jį nežinai, atrodo, kad jo nėra.
Gal ten pamatysi.
Na va, kaip, kaip sakai, ten duris atidarant ir galvosi, kad čia etiketas, bet kai išmanai etiketą labai labai greitai pasimato, kas taip pat išmano, o kai tie žmonės, kurie visiškai nieko nežino apie etiketą, jie tiesiog sako, kad man su juo buvo labai smagu bendrauti su tuo žmogumi labai smagu bendrauti va, tas labai malonus žmogus ir beveik 4 kartus iš 5.
1:34:12
Tie, kurie moka kokybiškai bendrauti, jas žino, nors kažkiek etiketą.
Okey pirmos pirmas dar 2.
Laikyti dėmesį. 2. 2 yra.
Ne nesakyti savo nuomonės, kai niekas jos neprašo.
Na tai čia labai sunku.
1:34:31
Taip taip nedalinti patarimų, kai niekas jų neprašo.
Ypač ypač savo merginai arba žmonai, arba.
Neduoti ne nesakyti ką daryt, kol jo nepaprašė išklausyt, pasakyt taip.
1:34:48
Čia aš sakau, aš tikrai negaliu sakyt, kad.
Atrodo kalbėjo, kažkokia podcaste buvo šita tema, kad nu taip.
Bet čia aš labiau kalbu apie tuos situacijas, kai, tarkim, yra visokias na mamos.
Tarkim, kai sulaukia visokių patarimų, kaip auginti vaikus ten.
1:35:06
Kaip ten tau darbe elgtis, kaip ten lola žmonės, kuriems reikia patarimo, kuriems reikia nuomonės?
Jie tos nuomonės paprašo, jie jos ieško.
Jie paklauso pasako, ką tu manai arba gal tu turi kažkokią tokią patirtį?
Bet kai mes dalyvaujam pokalbį išgirstam kažką, kas mums surezonuoja, kad tokioj situacijoj buvau ir ką mes pradedam daryt mes iškart nukerta m to žmogaus kalbą ir sakom, o man tai buvo taip.
1:35:35
OO mano geresnė istorija, o man buvo blogiau.
Ir mes kol laukiam kol laukiam, kol galėsim pasakyt, žmogus, kalba, kalba, kalba.
Mes jau net nesiklauso m.
K nes mes juos pirkom, kad kol jisai tik padarys pauzę, kad įkvėptų oro ir mes tada, o man tai va taip, o aš tai turiu tokią istoriją, o man tai ten tas, o tu, žinok, daryk taip, nes man tai tikrai veikia nebūtinai ir nesvarbu, kad žmonės išgyvena tas pačias emocijas.
1:36:02
Tas pačias situacijas ten, tarkim.
Na paprasčiausiai turbūt pavyzdys yra vaiko gimimas ir auginimas taip, kad gimtų vaikas turi jį pagimdyti ir kiekviena moteris turi savo istoriją, bet tai nereiškia, kad tu savo istoriją ir savo jausmais, savo emocijomis patirtum turi užgožti kitos moters tą pačią istoriją vien dėl to, kad tu jau 3 kartus tą darei.
1:36:24
Neduoti patarimo neklausus.
Šiaip šitas tikrai yra labai sudėtingas dalykas, labai sudėtingas.
Prigimtinis dalykas žinai, kodėl mes?
Visi yra žmonės taip sutverti, jog jiems įdomūs tik jie ir dažnu atveju.
1:36:43
Nu kitiem mes nesam įdomūs ir va čia visi klysta, nes daugelis bijo daryti tam tikrus dalykus gyvenime, sprendimus.
To pačio viešumo bijo lygiai tas pats.
Turbūt su etiketu pasisveikinti lifte ir taip toliau, nes galvoja, ką apie mane pagalvos nieko apie jus nepagalvos niekam jūs neįdomūs, jūs pasveikinsite išlips iš virtualių apie jus pamirš, bet jūs jau padarysite visai sau geriau dėl to, kad jūs pasijusite geriau dėl to, kad tai padarėte.
1:37:14
Žmonės visada galvoja tik apie save, ir kai šitas žmonės suvokia nu kur kas lengviau pasidaro ir tada tu supranti, kad ką aš papasakosiu jam 100 metų savo gyvenimą gyvena, bet čia aš kalbu apie ypatingai svetima, jau kai yra artima aplinka.
1:37:29
Tėvai šeima ir taip toliau, tai visai kita.
Karta vėlgi kokybiškas klausimas yra labai stiprus, įspūdis, labai stiprus įgūdis ir girdėti girdėti.
Ir dažnai skirtumas klausyti ir girdėti.
Yra tokių žmonių, kurie tiesiog užtenka nusistebėjimą, atkišta viską ir jie ten gyvena geriausią savo gyvenimą, bet iš tikrųjų išugdžius va tą įgūdį nepiršti savo istorijų, girdėti, klausyti nu pasikeičia gyvenimą 100 %.
1:37:58
Gerai.
Santykiai kokybiški ja ir 3.
Aukšti mantu tokie esminiai laikyti tą dėmesį.
O gal kažką paprasto, ką mes galėtume daryti kiekvieną dieną?
Iš elgesio pusės iš etiketo vat kažkokios taisyklės vat tiesiog vat ką kiekvieną dieną galėtume daryti nuo ko, jeigu visi pradėtų daryti, gyvenimas pasidarytų gražesnis.
1:38:23
Tai va tą.
Aplinkos stebėjimui, jeigu visi įsidiegtų, apie ką mes ir šnekėjom pasisveikinimo su kaimynu atsiprašymo, kai užkliudai žmogų rankos pakėlimą, kai kas nors tave gatvėj leidžia rankos pakėlimą, kai eini per perėją, aš nekalbu apie tą šviesoforinę kur minia eina, bet kai mašina sustoja vienas praleisti vienas žmogų tikrai nėra sudėtinga pasakyt ačiū tokios smulkmenos.
1:38:50
Ar kai žmogus palaiko duris, pasižiūrėti jį, pasakyt ačiū tokia čia bazių bazė tokia, kur tikrai dar mums trūksta.
Šitą įsidiegti į kasdienybę nėra sudėtinga.
Tiesiog tokie tokie paprasti dalykai, kurio kurios kukli na mės, bet galėtume paimti ir daryt.
1:39:09
Daryti iš tikrųjų, bet kodėl aš nežinau, nes atrodo, kad jeigu kitam žmogui nepažįstamų kažką pasakysi, tai kažkas tai blogo atsitiks.
Ir kur.
Tiesiog žmogui daugiau pasidomėti apie etiketą, tai kur tave rasti ir ir galbūt yra dar kažkokių šaltinių, kur tu sakytum vat nu ten būtų protinga paskaityti.
1:39:28
Nežinau užsienio ar panašiai.
Tai mano didžiausias turbūt darbas ir mano pasididžiavimas.
Tai yra mano platforma, kur yra įrašyti mokymai, kur aš juos esu adaptavus Lietuvos kultūrai ir prie jų dirbus ne mažai, kad turėčiau skirtingų temų, tai mano visiškai toptop yra kursas apie bendravimo etiketą.
1:39:48
Tai nuo jo ten visiem reikėtų pradėt.
Kas yra ir nuotolinio bendravimo, ir ir aš jau, net ir moterims, tokia elegancijos kursas įrašius ir vai tėvams, kaip mokyti ir ugdyti vaikus yra jungtinis kursas su šeima edukatorių ir šitas tai modernus etiketas lt yra mano platforma, taip taškas, šilta ir ten yra visi mano visi mano mokymai.
1:40:12
Aišku, aš instagrame irgi ten labai daug.
Taip tai ten ten mano pagrindinė platforma, o šiaip?
Aš pati mokiausi pas britus ir pas amerikiečius ten tokioje jungtinėje programoje tai nežinau.
1:40:29
Jeigu reikia, aš galiu tokią knygų gal nes.
Būtų įdomu, žinai.
Kokias tokias knygas, kurios vat šiuolaikinio etiketo standartus, atitinka kur naujos knygos, kur įdomios knygos ir kur galima tikrai?
1:40:44
Pasidomėti super ačiū tau indre ačiū visiems, kurie klausėte, kaip visada nepamirškite uždėti laiko paspausti, prenumeruoti mygtuko ir parašyti komentaro bent jau širdutės, kas padės mums augti ir susimatysime su jumis jau kitą sekmadienį vakare iki.