Nuomonės formuotojų atsakingumas Lietuvoje, didžiausios reklamos kainos socialiniuose tinkluose, naujas Threads tinklas bei kas turi nešti atsakomybę už rodomą turinį.

00:00 Pradžia.
00:31 Žodis influenceris, kaip įžeidimas Lietuvoje.
02:20 Dramos vs kokybiškas turinys socialinėje erdvėje.
07:24 Influencerių įtaka, turinio atsirinkimas.
15:37 Ko reikia, kad naudingas turinys Lietuvoje būtų populiarus?
18:32 Discord platforma.
22:37 Influencerių kainos, reklamos.
33:20 Kas laukia influencerių ateityje?
42:37 Threads naujiena.
45:46 2024 patarimai socialiniams tinklams.
51:00 Įmonių klaidos perkant reklamas.
52:13 Nuomonės formuotojų etikos kodeksas.
55:08 Neįvertinti influenceriai Lietuvoje.
57:15 Apie Monikos įmonę.
59:18 Reputacijos kaina.
01:02:00 Ribos, ko neskelbti socialinėje medijoje.
01:04:34 Finansų, prabangių daiktų demonstravimas.

Laidos pokalbis

0:00

Tu turi kažkokią atsakomybę būtų įsivaizduok, tai formuoja mūsų kartą.

Tu ne ką noriu, tą darau, tu esi didelis influenceris, kuris neša atsakomybę už jaunimą užsienyje visi supranta, aš nešu žinutę daugumai kas mūsų lietuvoj, koks skirtumas, kodėl yra toks didžiulis skirtumas tarp televizijos, o influenceriai, kurie turi didesnį žiūrimumą nei televiziją, gali rūkyti, gerti ir parodyti, kad čia yra viskas normaliais.

0:26

Noriu pradėti nuo tokio pagrindinio klausimo tai tiesiog kodėl?

Influencerio arba nuomonės formuotoja vardas Lietuvoje yra toks ne autoritetingas.

Jisai lyg liks, skamba įžeidimas, kaip taip atsitiko Lietuvoje?

0:42

Nors užsienyje nuomonės formuotojo vardas arba influencerio vardas, na nėra toks jau prastas.

Šitą žodį influencerius yra žmogus, kuris daro įtaką kitiems žmonėms.

Tai yra, kuris gali įtakoti veiksmus arba mintis kitų žmonių mūsų Lietuvos žvaigždės pavadinkim žvaigždūnai, kurie pirmi suformavo tą tokį blogį ir taip toliau jie neneša jokios visiškai naudos.

1:08

Tai yra komedijos, tai yra.

Net ne pavyzdingas gyvenimo būdas tai yra visiškai apie nieką tuo pačiu ir suformavo tą blogą įvaizdį apie influencerius.

Bet tačiau mes šiai dienai mes turim gerų influencerių.

1:23

Pavadinkim taip, bet jie nėra žvaigždės, nes jie nėra populiarūs tarp medijos arba tarp delfi žinai, kur galima kažką parašinėti.

Pati medija irgi suformavo tai, kad kas yra influenceriai, nors iš tikrųjų, jeigu tu galvoji, kad tie vat didieji yra, jie nėra influenceriai, jie elementarūs blogeriai, kurie.

1:42

Kai kurie net nežino, kad ten veikia.

Tai pas mus išeina taip, kad suplakė viską, kas turi daug sekėjų į vienas žodį, taip ir ir viskas taip, ir po to dabar.

Žodžiai, ką reiškia influenceris?

Neišsiaiškinsite, tai nėra influenceriai.

Aš jų nelaikau influenceriais, visiškai jie neneša visiškai jokios naudos, tik žala netgi galėčiau pasakyti.

2:03

Aš dabar kaip tik prisiminiau istoriją su vienas iš portalų ir jie rašė apie vienas iš mano podcast’ų ir sakau, bet chebra.

Pas mane buvo tokie svečiai buvo profesoriai jauniausia Lietuvos, kur jūs parašykit, tai niekam neįdomu ir skaitys.

2:20

Supratau tai jums reikia tik skandalo.

Nu taip, tada skaito ir aš tada supratau, kad nuwan to ir viskas statosi.

Tai visi žino, kad tv programos ir ta, tarkim, kita medija pavadinkim ne socialinių tinklų, ieško žiurkės n ko viską ir stato.

2:36

Tai yra einamiausia populiarumo rodiklis jiems ir neįdomu kažką pati vat tas vat iš tikrųjų tas mane labai pykdo Lietuvoje dėl to, kad.

Ant viso to mūsų vaikai auga, tu gal dar neturi vaikų, bet aš turiu 2 vaikus ir, pavyzdžiui, aš, kai matau, kas pas mus viešinimo žiniasklaidai, kas pas mus laikomi tie influenceriai?

2:56

Kas pas mus yra ten, tarkim, žiūrimiausi ir mėgstamiausia visa tai yra netgi tai, ko aš nenorėčiau rodyti savo vaikams, nes tai ne lavina neprotinga mūsų vaikus ar ten netgi ir vyresnio amžiaus žmonės, ar ne.

O tai kaip tik bukėno jo tampa agresyvus.

3:13

Elgesys yra neadekvatus ir taip toliau supranti.

Ir visa tai daro ne tiktai tie blogeriai ir influenceriai.

Sakau, aš jų nevardinsiu influenceriais dėl to, kad man jie nėra influenceriai.

Šis vadinsime elementariais, blogeriais, blogeriai ir kartu žiniasklaida, kurie gaudo žiurkes.

Taip, pavadinkime, visa tai suformavo Lietuvoje, pas mus netgi protingos laidos, jeigu tu pamatytum nepaima visiškai jokio populiarumo, visiškai jokio populiarumo, jeigu tu nori kažką pakviestų, kvieti kažką, kuris daro šou iš savo gyvenimo, bet jis nieko tau protingo, net negali perteikti.

3:45

Bet žiūrėk, šitoj vietoj.

Reiškia, persipina keli dalykai ar ne?

Tai vienas dalykas, kad žmonės yra pasiilgę kokybiško turinio, nes bent jau iš to, ką aš skaitau savo komentaruose, kurdamas šias laidas, aš matau, kiek žmonės yra dėkingi, jog atsirado tokios laidos ir jie gauna kažkokios prasmės iš kažkokio kažką tai mokosi ar ne?

4:04

Nes pas mane apsilanko ir psichologai, ir psichoterapeutai tikrai įdomios laidos žmonės dėkingi, bet iš kitos pusės, tai, ką tu sakai, žmonės taip pat minta ta neigiama informacija, ir aš šiaip ką aš jaučiu, jog kai mes esame tam neigiamos informacijos sraute?

4:21

Ir gauname iš socialinės medijos iš televizijos žiniasklaidos mes patys tampame pikti ir štai čia ugdosi ta hito kultūra.

Tai ne tiktai pikti dauguma žmonių nebeturi tikslų nebenori daryti viską daro.

Kitaip tariant, patys žmonės griauna save ir savo netgi aplinką patys jie tai padaro manęs.

4:42

Band būna va, dabar atskrido į lietuvą, man sako, tu matei, ten tą tą tą sakau, nepykit, aš tokių žmonių neseku.

Aš tokių žmonių nesirgo.

Aš arba žiūriu tai, kas duoda kažkokios naudos.

Ką tu gali lavintis, gali šnekėt.

Aš net įsivaizduoju, kad tokius žmones, kurie vat nuolatos stebi šitą centrą barbaras ar ne įmesk kur nors vat į kokį nors elito, nu ne mūsų elito pavadinsiu pasaulio elitą, ne nu kompanija, ką jie šnekėtų.

5:09

Kaip kaip jie vestų diskusiją, nes išvien ką mes matom medijoj?

Tai yra niekas, kaip jie vestų diskusiją, jie net knygų nebeskaito žmonės supranti, aš einu į lėktuvą vakar vienintelė, kuri laikiau rankose knygą.

5:24

Ką tai reiškia?

Lėktuvas pilnutėlis pusė iš jų sėdi instagramo, se ten kažkokiose neaiškiose dalykai, bet čia žinai, kas dar mūsų mūsų.

Ne tauta, kaip pasakius mūsų karta karta užaugo ant ko meksikietiškų serialų.

5:42

Ir, aš manau, kad tai ir paliko labai didelę žymę mūsų smegenims.

Mūsų aplamai įpročiams mūsų aplamai tiems 2.

Bet.

Mums reikia tų dramų iš esmės dramos visada buvo ir bus labai stiprus trigeris.

Dėl to, jeigu jūs pasirodai tis ir vėl pamiršau aš jos vardo piniginę piniginę ten mušėsi pastoviai nežinau.

6:02

Jie akimirksniu sulaukė labai didelio dėmesio, net paimkime ir pačią viktoriją siegel, juk ten irgi dėmesys išėjo tik dėl to, kad kažkas kažkur kažkas kažkur ir jinai jau po to.

Jau išr atkeliavo, kaip norėjo supranti, bet tai nebuvo žmogus profesorius, kuris išėjo su naudinga informacija, kuris padarė kažkokį įdomų turinį ir taip išeis.

6:23

Pasakyk man bent vienas mūsų blogerį didelį blogį ir tikrai didelį blogį ir kuris duotų iš vien geros ir naudingos informacijos.

Na tas, kuris kurtų naudą, o ne.

Kažkokio pozityvą be dramų.

O nuo labai sunku, aš galėčiau tokių įvardinti, kurie turi 10 20000 sekėjų.

6:44

Kažkokia tai irgi labai abejoju.

Užsienį tu pats supranti, kad visi didžiausi influenceriai yra tie, kurie neša naudą.

Trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose ačiū jums labai tai gerai, jeigu.

7:08

Na kalbant taip, žmonėms to reikia ar ne?

Jeigu mes užaugome ant meksikietiškų serialų ir mes ta drama gyvenam, mes žiūrim storius, ką kiti veikia ir taip toliau, tai kaip ir turėtume džiaugtis tuo, bet kažkodėl vėlgi tie patys visi influenceriai tampa heiterių taikiniu.

7:25

Kada kada tas influenceris blogeris tampa to heiteriu taikiniu, nes man atrodo, kad yra kažkur tai tokia kaip ir mediana, kai tu dar neturi pakankamai sekėjų, tave dar mėgsta, bet kažkokį sekėjų skaičių perėjus.

Tu daugiau kartais turi heiterių, negu palaikančių ir realiai čia galima absoliutinti, nes manau, kad nėra nei vienas, turinčio daug sekėjų blogerio influencerio, kuris turėtų didesnę armiją palaikančių negu heiteriu, bet dėl to ir susikūrė diskortas.

7:55

Ir taip toliau.

Eina į pražūtį su būtent tokiais vat influenceriai, su kuriuos jis vadinasi tai, kad mūsų tautoje nėra tos kultūros, tos protingos.

Žinai, tu protingu influencerių, bet kiek žinau, podkasto tu vienintelis podkastas, kuris daro kažkokią naudą, ne nu kaip pavyzdys.

8:15

Taip yra iš tikrųjų ten realiai keli kuriuos, kurie išvis yra nežinomi.

Tai, kai žmogus gyvena pastoviai tame tose dramose, tuose jis vis tiek gyvena.

Tu vis tiek renki tą negatyvią informaciją.

Tu pats tai, ką pasakei, kad visą tą negatyvą jie žiūri.

8:30

Jie nežiūri, jie save programuoja, tai visa tai gyvena juose, ji tauta realiai.

Na, dabar į pražūtį būtent su tokiais vat influenceriais ir galiausiai jiems tas blogas emocijas reikia kažkur tai išsiliet ant.

Ko dažniausiai liejasi ant to, kas yra sėkmingesnis, kas kažką padarė ir taip toliau, bet tai nerodo nieko bloga pat a influence ir tai rodo tai, kad mūsų tauta yra pilna pagiežos.

8:53

Ir visa turinys, kuris yra transliuodami transliuojamas, yra atsiprašant šūdas.

Tai reiškia užsuktas ratas.

Jie prisivalgo tos informacijos, supranti, prisivalgo tų dramų, prisivalgo viską, pas juos yra negatyvas viduje dėl to, kad dažniausiai jie ir praleidžia visą dieną su tuo ne jie patys nieko nedaro, nieko nesiekia, niekur neina.

9:12

O kaip, o kas jus motyvuoja tą daryt?

Žiūrėk, bažnyčia ne kam buvo sukurtas.

Šis pažeidžia, kad valdyti žmones, ar ne, kad jie turėtų kažkokį tai tikėjimą, kad jie kažkur tai galėtų realizuotis, kažkaip veikti, daryt būt geresni ar ne, tarkim, ar ne?

9:29

Tai yra vis tiek.

Valdymu.

Nu tai vat tai šiai dienai socialinė medija paima pirmą vietą, bet vietoj to, kad jinai būtų kažkas, kas vestų juos į priekį, juos visus veda atgal.

Ne veltui psichologai sako atsikėlus ryte jokiu būdu neimti telefono į rankas, nes iš tikrųjų yra taip, nes kai tu pasiėmė.

9:47

Telefonai rankas mūsų ryte procesas būtent tų visų bangų ar ne alfabetą ten ir taip toliau turi praeiti tam tikrą procesą.

Ir kai tu paimi telefoną į rankas ir tu pradedi skaityti neigiamą informaciją, tu iš karto tampi irzlus tu iš karto žiūri į viską daug nervingiau neigiamai negu to nedarytum ir visai kitaip.

10:12

Diena prasidėtų energia elementariai prasyk pro parduotuvę.

Pasižiūrėk žmonių energetiką.

Bet iš tikrųjų, iš kur jie tą gali turėt, turi atsirasti tam tikri žmonės, kurie juos skatinti, tobulėti, supranti juos skatinti, daryti.

Aš supranti kažką įdedu į instagramą, jie visi vau ačiū, jūs vienintelė, tada jie nieko tokio ne Dievo, kažkokį tai realus.

10:33

Aš suprantu.

Ir tai labai parodo, kad žmonės jau pavargo nuo tų dramų.

Pavargo nuo to, kad nėra ką žiūrėt iš.

Tikrųjų, jeigu taip paimkime, nu gerai paprasti žmonės tenai pikti taip toliau, bet vėlgi tai gimsta iš tų didžiųjų blogerių.

10:49

Kas lietuvoj, tavo nuomone?

Gerai, ką tu pasakei apie savo vaikus?

Aš tada kitaip paklausiu, kokių blogerių tų savo vaikams nerekomenduoti sekti Lietuvoje?

Ar tu išdrįsti įvardinti vardais?

Pirmas pirmumo iš karto aš daryčiau naglį iš karto uždaryti naglį. 2.

11:10

Taip nusikalto dabar, kad jį uždaryti.

Kažkada asmeniškai nieko blogo nu kaip nieko blogo.

Visų pirma jisai bandė mane ne kartą pažeminti, kas nelabai jam gavosi.

Kas iš karto man atkreipti?

Aš nežinau kitų didžiųjų net neseku, nes man jie nėra labai įdomūs.

Atvirai pasakius ir aš tada pradėjau atkreipti dėmesį, kas pas mus išvis darosi tarp didžiųjų influencerių, o ne įžeidinėjimai keiksmai, ką noriu, tą darau laisvės žodžio ne tu ne ką noriu, tą darau, tu esi didelis influenceris, kuris neša atsakomybę.

11:40

Už jaunimą ir po to aš skaitau žinias tiesiog atsidarau. 14 metų berniukas pasiuntė na mokytoją ir dar trinktelėjo tai jo dėl to, kad jis greičiausiai seka tokius žmones ir galvoja, kad ką noriu, tą darau, o kas čia man pasikeisiu?

O kas čia man taip ne, ne kas čia man va, tas ir yra pikčiausia.

11:58

Jeigu tu pasižiūrėsi didžiuosius influencerius užsienį ir didžiuosius influencerius lietuvoj užsienyje visi supranta, aš nešu žinutę daugumai taip man pasisekė, taip, aš galiu, influenceris, žmonės ar ne?

Ir aš ne šitą atsakomybę, kas mūsų lietuvoj, o koks man skirtumas nori čia noriu iš čia, aš čia dar uždirbo.

12:18

Koks man skirtumas, ką aš auginu, ar ne?

Čia ne mano vaikai, neleiskit žiūrėti, ar ne, bet kaip tu neleisi žiūrėt, bet kaip tu neleisi šiai uždrausti visiškai nėra tokio.

Čia žinai, kaip su rūkymu anksčiau būdavo faktiškai visi rūkė dėl to, kad visiškai stipriausi kiemo kiemo vaikinukai ir mergaitės stovėdavo ir rūkydavo, ir telaukia.

12:36

Kad būti tik.

Čia normalu čia yra norma normalus, vystymosi ir ir brandos periodas.

Kur vaikai?

Dėl savo smalsumo ar dėl savo kažkokio tik pasitvirtinimo autoriteto daro taip, kaip daro jų numylėtiniai supranti?

Kuria neigiamą įtaką, bet dėl kažkokios priežasties jie turi didelį sekėjų skaičių.

12:59

Dėl to, kad jie visi buvo agnės jagelavičiūtės draugai labai labai didelė ir šiek tiek prikolini, nes žinai, vis tiek būna.

Tai šitas yra ko labo tas principas, kad tu esi?

Kažkokios.

Žvaigždės ir tada tu jį dar labiau populiarėja yra.

Tai tada iš vis tokio nebuvo, kai jie populiarėja, tokia išvis nebuvo kaip influenceriai, niekas negalvojo.

13:19

Luptis jei amžinatilsi, kodėl jinai taip išpopuliarėjo Lietuvoje, bet jinai tai kūrė kažkokį tai tokį kūrinį jinai dalinosi ir patarimais, ir taip toliau jinai labai daug prasmingų dalykų kūrė.

Ar tai galima pasakyti, kad jinai buvo vienas iš tų influencerių, kurie darė ir teigiamą įtaką?

13:38

Agne agne iš tikrųjų buvo fenomenas.

Aš tai pavadinsiu dėl to, kad jinai negana to, kad dar ir bloga, ir gera neigiamas žinai, nu negalima taip pasakyti, bet iš esmės vat keiksmai irgi būdavo ne, bet tai nebūdavo priimta taip, kaip dabar yra.

Taip patinka, kad tai išvien žinai taip nebūdavo.

13:54

Jinai parodydavo jinai, parodydavo viską, ką yra, kaip yra ir taip toliau.

Bet sako, kaip yra tiesiai šviesiai?

Jo bet jinai juk ne sakydavo taip tiesiog, kad aš taip noriu, bet jie su nervuodavo.

Ir tai jinai prisidengdavo tų keiksmų, supranti, bet būdavo, kad tie kažkas labai išvesdavo iš kantrybės ir tada vat jinai dėdavo, duodavo d savo tą, tarkim, aštrų charakterį.

14:17

Bet iš principo jinai visada bandė kurti kažkokią tai naudą žmonėms tai stilius, tai aš atsimenu stilių sios, kiek jinai duodavo patarimų, ką, kur kaip pirkti jinai tikrai labai gerai atrodydavo ir taip toliau, bet jos populiarumui.

Aš turiu knygą, jo dar šou buvo ir taip toliau.

14:34

Jinai kurdavo žmonėm naudą ir supratimą, kas iš viso yra mada, kaip gražiai apsirengti ir taip toliau.

Taip jinai turėjo savo aštrų aštrų tą tokį charakterį, bet tai buvo fenomenas.

Žinai, gal tas ir žavėjo tą būtent jos asmenybė žinai, bet jinai išpopuliarėjo, jog ne socialiniais tinklais jinai išpopuliarėjo per savo laidą supranti perlaidas per vienas san santuoką per kitą santuoką tai.

14:57

Vėlgi dramos.

Norėjau tą patį, ką pasakyti, bet vėlgi vėlgi tas, kas mane iš tikrųjų labai liūdina.

Jeigu mes matome, kad jeigu mes matome, kad visos dramos ir komedijos yra tas norimas, turinys vietoj, bet jisai žaloja, bet užsienyje jau turinys, kuris daro teigiamą įtaką, kuris moko jisai tam tampa populiaresnis paimkim huber mono šou, o ne tarkim, modern wisdom dairėsi jau krūva yra podcast’o ir kurie sulaukė milijono.

15:25

Peržiūrų.

Tai kalbama įdomiom temom, kur tiesiog norisi tas 2 val.

Klausyti pas mus tokių laidų.

Na, aš nemanau, kad aš esu pirmas, gal buvo ir prieš tai, bet ką aš ir noriu pakeisti savo podcast ais ir laidomis.

Tai, kad atsirastų būtent tokia rinka ne tai, ko reikia lietuvoj, kad šita laida būtų tiek pat žiūrima 100 201000 kaip žiūri dramas kažkokius išjuokimu z ir panašiai.

15:55

Na aš tai tiesiai šviesiai pasakysiu.

Vis tiek kaip bebūtų, dramos ir humoras paima pirmą vietą.

Bet žinai, aš labai skaičiau, kad kaip tik šiandien dažydama plaukus perskaičiau labai gerą mintį knygoje ir iš tikrųjų pradėjau galvoti, kad taip yra.

Tiesa, kai tu vienintelis būdas sukurti kažkokį tai kultą žmonių nu vat, pavyzdžiui, kad kultas žmonių ar ne yra šnekėti miglotai ir daug duoti pažadų, kad kas pas juos pasikeis emocijas supranti ir kai išeina podkastai tiesiog aiškina, kad nu va čia protingas podkastas jiems neįdomu, nes jiems nieko nežada supranti.

16:29

Tai iš esmės, kokia yra šitos frazės mintis ir kaip aš ją perfrazuočiau, kad jeigu tu nori, kad šitas podcastas būtų protingas, vis tiek turi padaryti kažkokių, tai dramų žinai, kažkokią moterį vis tiek arba kažką prižadėti, kad susivienija m prieš influencerius, bet iš tikrųjų aš manau, kad vienas dieną ateis ir vat ten labai gerai buvo pasakyta, kai susivienijimą prieš kažką, nes jau dabar matosi tas priešiškumas, va to, kaip trypti, ar kaip jis vadinasi free car, kaip tenai ne diskortas jau jau seniai gyvuoja ne prieš.

17:00

Žmonės, kurie nekuria jokio turinio ir jeigu atsirastų kas nors protingas, kuris daro tikrai gerą turinį ir pasakytų einame dabar prieš šitą kultą ir rodome, kad mes visi galime, ar ne tu rastum tą to kį tu galėtum įvesti tą tendenciją žinai, čia lygiai taip pat, kaip aš išeidinėjau instagramo mokytis žmonių.

17:18

Juk tada niekas išvis nemokė.

Kai aš atėjau, ten būdavo naudingas turinys, šiek tiek ta prasme tu čia nešoksi šiknos, nerodysi.

Kažkokia.

Kažkokia čia naudą mums apsimoka, kas čia per?

Ir aš turėjau labai sunkų laiką, bet žinai, aš jau prieš tą, kad būkime protingi.

17:35

Ar žinai kurdavau vis tiek tą tokią emociją.

Tai kai žmonės pradės vienytis į tai ir ir daugiau žmonių pradės šnekėti, kad tas turinys ir žaloja, ir jums reikia būtent tokio turinio, kurių kurio pagalba jūs galite išeiti į in į pasaulinius vandenis.

17:52

Jūs galite pasiekti labai daug karjerą.

Jūs galite sukurti savo karjerą ir žadėti žadėti, žadėti ir žadėjot viso to, tuo jie labiau linkę bus stebėti tokį turinį ir jį iškelti.

Nes dabar pas mus ir yra problema tame, kad protingas turinys jis labai mėgsta tyliai tyliai niekas nepakeis, bet tu pats pastebėjai, kodėl tavo šuo yra populiarus dėl to, kad tu pats esi labai intensyvus?

18:11

Žinai ir tabaką motyvuoti atletai daro podcast protingas vat ta prasme, kokius pritarus supranti, vis tiek čia yra intriga, žinai, bet kuriuo atveju tai yra intriga.

Bet žinai, aš dabar sėdžiu klausau tavęs ir aš taip turėčiau, ar žinai, ką dabar pradėjau galvot, tu tai pasakoja ir aš dabar atsidūriau dis kordinio hitlerio.

18:33

Batuose ir aš dabar pagalvojau iš jų pusės.

Lemba nu bet jie teisūs.

Ta prasme iš tikrųjų žinai.

Prieš.

Ir, bet jie jie yra susivieniję prieš visą tą bullshit, kuris yra jis yra instagrame, nes aš asmeniškai lygiai taip pat, kaip tu aš neseku nieko apart savo draugų ir tam tikrų dar šaltinių, kurie man įdomūs pas mane gal aš 200 žmonių seku ta prasme ar ten puslapių.

19:00

Žmonių.

Ir tai dažniausiai užsienio ir savo artimiausių draugų arba kažkokių tai kolegų arba tų pačių pašnekovų, kuriuos aš kviečiu pas save į laidas.

Bet ten kažko tai aš tikrai neseku žinai, kodėl, nes nu tiesiog.

Neatrodo, kad tuščias vaikai, aš geriau per tą kažką naudingo ir įdomaus sužinojo.

19:20

Tai čia tai čia vat vienas vieta, mane aš tiek.

Gaunasi žiūrėk, kaip gaunasi vat diskortas, paimki mane jie prisiima blog blogų emocijų, iš vat šitų vat nei už gramą taip toliau ne, jie prisiima.

Išimtinę.

Lancerio jo tada eina kultas, prieš tai įsivaizduoja, kokios 2 stiprios emocijos juos visus.

19:41

Ir jie tada visus vienas tą balą ta prasme, tada mane visi vienas, nes jie ant tiek priprato vat kažkokį tai purvą vatą prieš prieš, kad jiems nesvarbu, ar jie visi vienas plius nepamiršk dar pavydas yra labai, labai, labai, labai stiprus, bet žinai, ką aš galvoju, kad atsirastų podkasto ar ten blogi ir taip toliau, kurie jas ten motyvuotų, mokintų elgtis, jie neturėtų laiko, tai jam pavykdavo, jie neturėtų laiko, ta net parašyt, kad vat aš visad niekada negalvoju, bet kaip kaip diena praeina vat vat.

20:12

Sėdi, pavyzdžiui, skaityti knygą arba ten darai darbą ir atsidarai kažką pamatai.

Kokia ten viktorija siegel pažeidė ir nueina, prašė tu kurva tokia nu aš neįsivaizduoju net darant tokius supranti, kad net neįsivaizduoju, kad taip darant aš neįsivaizduoju.

Aš bandau kartais įprasti.

20:29

Sėdėti ir aptarinėti visą dieną kažką tai.

Bet ką tai rodo, kad štai kate, kada prasideda pletkai?

Pletkai prasideda tada, kada smegenys negauna naujos informacijos, naudingos info čia yra moksliškai įrodyta, kad žmonės linkę pletkinti nut.

Aptarinėti kažkokius nereikšmingus dalykus tada, kai tavo smegenys negauna naudingos ir naujos informacijos, iš kur jie gaus tos naudingos ir geros informacijos.

20:54

Taip iš kur ir todėl tokie žmonės.

Aš, pavyzdžiui, visada kompanijoje bet kokioj kompanijoj didelė kompanija įėjus aš žinau, su kuo aš bendrausiu, su kuo aš nebendrausiu.

Tie žmonės, kurie sėdės tyliai, arba tie žmonės, kurie kalbės ten apie laikrodžius arba apie kažkokius, tai yra mano kompanija, bet tie žmonės, kur ar tu žinai, ten draugė, ten niekada su tokiais nenorėčiau turėti nieko bendro, nes aš suprantu, kad tie žmonės niekuom nesidomi.

21:19

Jų smegenys reikalauja naujos informacijos ir tuos pletkus, tėvai renkasi, bet tai yra.

Taip tie žmonės, jie turi tiesiog pasiimti, pasipurtyti ir pasakyt tai, kiek jie dar tą darys iki šešiasdešimties po to prieis prie mirties slenksčio ir pagalba visą gyvenimą.

21:35

Ką dariau?

Tai yra šio tu kurva va tokius komentarus ir daugiau nieko.

Su povilu petrausku ir.

Būtent apie tai mes kalbėjome, kad netgi jeigu tu esi savų draugų rate ir pradeda apkalbinėti kitus, tai yra puikus metas užduoti vienas klausimą draugai.

21:53

Ar mes jau visi viską apie save papasakojom ir mes jau visi apie vienas kitą taip gerai žinome, kad mes kalbėtume apie 3 asmenis, kurių nepažįstam.

Ir tada būna labai geras.

Toks sukrėtimas, kad palauk mes gi dar tarpusavy nieko ne pasidalinam, kas ką veikiam kas ką išmokom, ką girdėjom žinai, o mes jau aptarinėjame kažką, ko nepažįstame.

22:11

Tai va čia puikūs toksai žinai, žadintuvas net tarp draugų.

Ar tikrai mes jau visi viską pasipasakoja?

Mm tai.

Aš ir skaitau, kad net tarp trakų neturėtume visko vis kada pasakote, žinok.

Ta prasme naudota aptarinėt kitus.

Ne bet gali aptarinėti žinai ten laikrodžius nežinau.

22:31

Bet aš labai mėgstu ją paliesti.

Tikrą religiją ir ilgai, o dabar pakalbėsime apie pinigus.

Kokios yra tos influencerių reklamos kainos šiais laikais?

Pačias didžiausias, pavyzdžiui, didieji influenceriai ima pusantro 2 1000 istorijų s.

22:50

U storius.

Istorijos, jo, pavyzdžiui, yra €1000 istorijos.

Didelį influenceriai yra normali.

Kaina kiek čia reik sekėjų turėt?

Kad nežinai 750 už vienas ir 1000 už 3 klaidas.

Taip, taip, taip ne pas mus lietuvoj aš tau galiu pasakyti pas mus lietuvoj yra vienas brangiausių influence.

23:11

Ir vėlgi kodėl?

Žinai, kad geriausia atrasti prasmę, tarkim, prasmę, bet ko bet kokios situacijos yra užduoti kuo daugiau klausimų.

Kodėl kai tu išduosi vienas 2, 3 tu išsiaiškink, kodėl jie brangiausi dėl to, kad jų nėra?

23:27

Jų nėra taip atrodo tau, kad čia yra vienetai dėl to, kad yra žmonės, kurie bijo išeiti į viešumą.

Nu ten, tarkim, tie pavadinkim tie žmonės, kur nėra profesoriai, bet jie bijo išeiti į viešumą ne ir yra tie vat protinga karta ar ten protingi žmonės, kurie sako, kam man to reikia, žinai.

23:45

Kam man to reikia man to nereikia.

Aš čia, tarkim, pabūsiu.

Bet gerai, kaip jie nustato to, kai nu ta prasme.

Žiūrėk, dabar tu esi vienas iš 5 didžiųjų influencerių, ar ne?

Tu supranti, kad influenceriai ar ne influencerė visada jaukius ne visada, kokius 5 6 metus yra vienas iš sėkmės raktų tavo prekės populiarumą, tarkim, nu vat paimk gerą influenceriais to gali akimirksniu išpopuliarinti tavo prekę ar paslaugą ne akimirksniu ir tu supranti tai, kad tu esi vienas iš 5 influencerių, tai, ką tu sakysi €100.

24:19

O kam, kai tu gali paprašyti pusantro tau sumokės.

Bet ar tai atsiperka.

Žiūrėk, ar nėra, ar nėra už muilina akis, reklamai, jog jau žmonės pastebi ir nebekreipia dėmesio į reklamą, kai tu vartai istorijos?

Taigi iš karto matai kur reklama, kur ne.

24:36

Žinai tu kaip pamatuosi šitą reklamą, jeigu tu matuosi pardavimais, pavyzdžiui, tiesiog pardavimai vadino ir parduoti.

Kas čia nu vat, pavyzdžiui, šito nes dar bus, o tai gal tau tas pusantro 1000 ir neatsipirks per tą kartą, bet žmogus žmogui tampa įprotis, kai jis pamato 21 kartą vat kai mes einam pirkti, pavyzdžiui, pastą į.

24:56

Tu vis tiek rinksis ten kol geitas sensa dainas.

Visas šaudymą pasta suprati dėl to tik dėl to, kad tu ją labai dažnai matei, tai tai yra žinomumas.

Tai tu negali įvardinti netgi skaičiaus, kiek tas žinomumas yra verta, žinai, ir kai auditorija yra ten 2, 300000 ir tu supranti, kad auditorija vis tiek prižiūri, čia ne reklama, kur žinai kažkur tai kalba ir tai ta reklama, kuri kalba jinai veikia, žinai, kokie skaičiai yra labai mažai pusantro 1000, bet pasakiau ir dabar vėl infliacija, suprantu, prasidėjo nuo mano žodžių ir pakėlė kainą.

25:26

Ką tik nuo 1000 iki pusantro pala pala čia, kad tūkstantėlių mokėjau.

Kai pradėjau eiti, tie ten padu 3 €100 ir aš kažkaip kažkokiam irgi pačioj pradžioj ar stori ar interviu irgi leptelėjau, kad mus influenceriai apsiskaičiuoja, kad jie paima ten 2 300, o parduodant 20000 ir tiktai po to pong kaina.

25:48

Dar turi tokį norėjo mūsų finansiškai raštingi youtube kanalą klausimą, beje, jūs turbūt kaip yra?

Aš dažnai girdite, jog kažkas kažkur taupo ar investuoja pinigus?

Bet patys nežinote, ar nesuprantate, nuo ko pradėti, nes viskas skamba pernelyg sudėtingai.

26:05

Tuomet finansiškai raštingi youtube kanalas yra būtent jums žmogiškai.

Paprastai apie pinigus nuo akcijų iki nekilnojamo turto paskolų.

Taip pat ten pamatysite eksperto komentarus ir finansines įžvalgas apie šią laidą nuorodą rasite aprašyme, tad keliaukite po laidos ir prenumeruokite finansiškai raštingi kanalą, tapkite drąsesni su savo pinigais kelkite Lietuvos finansinį raštingumą.

26:30

Ir pasiekite savo finansinius tikslus be baimės, kuris tavęs klausia lyginant su užsieniu, ar šios kainos į šis adekvačios ne tik kad su užsieniu, bet su atlyginimais Lietuvoje?

Jos nėra adekvačios, jos tikrai nėra adekvačios, bet žinai, žmonės, kai jie turi galimybę pasinaudoti, kodėl ne?

26:51

Bet tai kodėl?

Kodėl įmonės moka?

Čia gi, jeigu įmonės nemokėtų, jie gi automatiškai tas kainas nuleistų nes.

Nebūna.

Pasirinkimo, vėlgi mes grįžtame prie to klausimo, kad influenceriai yra vienas stipriausių jėgų išpopuliarinta.

Arši išpopuliarinti arba išparduoti tavo prekę?

27:09

Tai vienas iš pagrindinių.

Įrankių vis dar manai, kad tai yra vienas didžiausių.

Jis ir bus, jis niekur nedings.

Nu gerai, bet tai, kaip tai atrodo, ar tai nebus, tai vienas priežasčių, kodėl tai pykdo Lietuvos žmones, nes jie tai žino.

Ir dėl to atsiranda ta.

27:26

Nėra.

Jog tai yra manė ir taip toliau, ir jie dėl to.

Neturėjo.

Aš tai žinau, bet aš kartais matau, kurie labai jį sudaro.

Yra gerų kūrėjų, pavyzdžiui, vat.

Pastaruoju metu rolandui noriu tiesiog pagirti, nes tikrai reklamos paskutinės.

27:45

Emisijos.

Siemet ir tu tai patiri.

Turbūt ta prasme nu jo ne.

Turbūt pats nedarė, žinai.

Bet 300 jis tikrai taip nedarytų, tai ne.

Bet bent žinai kokybė atsiranda, atsiranda kokybė į idea ne jinai irgi daro labai fainas reklamas, bet žinau, kad ir labai daug ima.

28:07

Bet.

Taip, bet yra kokybiškų, tų reklamų, tačiau bet.

Žinai, kas dabar bus?

Aš tau pasakysiu paprastai dėl to, kad tokios didelės yra kainos.

Ir kas įdomiausia vis visoje šitoje situacijoje, kad mažesnis influenceris, pavyzdžiui, 50 70000 turintis netgi ir net dar mažesnis 20000, kartais generuoja konversijų daugiau negu didysis influenceris ir net ne kartais 80 % tai keli pas mus didieji influenceriai, kuriuos aš vadinu didesnis.

28:44

Tai daina bosas, kuri gal aš nesuprantu to fenomeno, kaip jinai parduota taip gerai.

Supranti, tas pats naglis, nors aš jo nemėgstu, bet aš žinau ir esu girdėjęs ne kartą, kaip jisai viską labai gerai išparduoda.

Viktorija siegel irgi išparduoda, supranti gerai, visi kiti aš su kai kuriais nedirbau, bet kai kuriuos tikrai žinau didelius, kurie tikrai neneša tokios jėgos.

29:09

Supranti tikrai nenešiu ir netgi geriau tada investuoti į 3 mažesnius buvo gerus už tą pačią kainą, nes tu supranti, vėlgi pasikartosime psichologinius dalykus. 21 kartą pamatytas daiktas į tampa įpročiu.

Yra suprantamu dalyku, o ne tai, ką tu gali priimti ar ne.

29:26

Tai tu padarai vienas reklamą už pusantro 1000 ir tu gali padaryt iš pusantro 1000 per 10.

Tarkim, gerai atrinktų ten 10 20000 turinčių blogerių.

Tai jau tu gauni tą 21 karto efektą supranti čia tiesiog strategija yra ir pereis įmonėse jau dabar skaičiau kažkur tai straipsnį pagal tendencijas, kad pereidinėjo įmonės and medija ir mini influencerių, nes tai labiau apsimoka ir pasiteisinę jiems yra.

29:52

Aišku, tokia branda žinai kaip starwax ar ten samsungas, ar dar kažkas jam yra prestižo dar klausimas būti pas pačius didžiausius, bet tokie kaip ten drabužiai ar dar kažkas naujiems nėra jokio skirtumo.

Tas prestižas žinai reikalas, jei jis pas mažesnius.

Tai, kaip dabar influenceriui, kuris nežinau, yra nedidelis, bet tarkim.

30:12

Mažai reklamos, dar yra tokių, kurie turi 10, 20000, bet reklamų beveik nedaro.

Kad yra 20, turint net 15, tada 17 turėjo, kai aš labai artimai bendravau su vienas influenceriu jinai po 3, 4, 1000 pasidarydavo per mėnesį vien tik antireklamą.

30:28

Žinai kainas, kaip nusistato kainas, dabar paskambina man koks brendas ir sako, kiek kainuoja jūsų storis?

Kiek kainuoja mano storis.

Kiek kainavo tavo istorijas dabar?

Aš nežinau, aš senai dariau yra.

Klausimas ai pažiūrėjau brenda šausiu taip.

30:45

Kaip, kaip nustatyti?

Kainą aš asmeniškai nustatinėjo kaina, pagal kas kreipiasi žinai, tu turi specifinę savo auditoriją vat to blogeriai dažniausiai nedaro, jie ima nu net nepagalvojau apie tai ir, pavyzdžiui, tu esi motyvuoti atletai, ne sporto prekės, ir jeigu pas tave ateina kažkokia sportinė ten sportinės tematikos, to tematiškai užkelia kainą 3 kartus, nes pas tave auditorija visa yra.

31:05

Būtent dėl to domisi.

Jeigu pas tave ateina kremas automatiškai šiek tiek sumažinti, nes tu nebijoki blogeris supranti, tai irgi vyruoja kaina, bet kokia turėtų būti kaina.

Tai vis tiek tu pirmas reklamas, kai darai aš nežinau, ar tai blogeriai daro tu paklausi konversijos, kiek buvo pardavimu, kiek buvo tu matai, kiek nuėjo per nuorodą ar ne.

31:27

Pavyzdžiui, pas mane būna nueinate n 7000 per nuoroda tai irgi vėlgi, pavadinkime, tai yra trafi, kas jeigu tu mokėtum, tiesiog paskaičiuosiu tau, jeigu tu mokėtum google paieškoje?

7000 žmonių trafiką ar ne vat tiesiog skaičiai?

Pavyzdžiui, 20 centų už paspaudimą svatava trafiką ne nu, tai pasiskaičiuojame, kiek kur čia man telefoną paverčia, kiek tu gali prašyti, tu žinai, nu tu pats gali, bet tu dar pridedi ir žinomumą kažkiek.

31:56

M supratau nu tai va jau puikios gairės apsiskaičiuoti žmonėm kiek?

Bet vėlgi tai yra.

Ir aš dabar galvoju, nes aš manau, kad daugelis neskaičiuoja, tiesiog žiūri pagal bendrą paveikslą, nes, pavyzdžiui, mano atveju mes turėjome diskusiją su vienas agentūra.

32:14

Dėl reklamos šioje laidoj ir jie tiktai vienas dalyką žiūrisi šitus peržiūras ir sakau, palaukit, bet yra auditorija, auditoriją, kur mūsų auditorija, pavyzdžiui, yra 90, vien 90 % nuo 25 metų nėra išvis vaikų.

32:33

Realiai tai.

Ir yra didžiųjų įmonių klaidos didžiųjų ir po to jie sako, ai influencerių reklama neveikia arba man nepasiteisino ne, bet iš esmės turi, kai ką tiktai.

Tiktai skaičių.

Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?

32:52

Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video, visa tai turime mes, jeigu norite pradėti jums, tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinį Vilnius arba elektroniniu paštu.

33:18

Vilnius taškas lt kaip tu galvoji?

Kokia yra influencerių ateitis?

Nes labai keitėsi, ar ne?

Buvo pirma populiaru nuotraukos, tada nuotraukos visiškai nublanko.

Viskas perėjo į storius buvo labai populiaru rodyti video blogus, kas ką veikia, kas ką gyvena.

33:38

Dabar jau daugelis nustoja rodyti, nes tai atsisuko prieš juos.

Dabar real sai komedija tokie va žinai trumpis kičui kažkokie tai kur einam toliau kazkas kas.

Toliau.

Ar tie jau valgyti ar ne tai?

Kas šiaip vat iš tikrųjų tai labai pataikei į vietas į savo podkastas.

33:57

Dėl to, kad dabar žmonės nori naudos ir jie vis, ir tą, ir tą rašo, mums atsibodo, nes jo nes jam jau atsibodo.

Netgi jeigu tu esi, jog darysiu, ar ten rodai savo gyvenimą nu lietuvoj ti ne pri rodysiu labai kažko skirtingo.

34:13

Nebent ten nežinau amerika nuvarys ir ten per šalies varinėtų.

Bet lietuvoj nu ką fabijoniškės šeškinė dar kažkas ne tas pačias vietos, tai po kažkurio laiko tai atsibosta ir žmonėm ant tiek jų yra atsibodęs.

Tas turinys, kad jie iš vienas k išvengia lietuvoj nėr ko sektai Lietuvoje nėra ką sekti Lietuvoje, nerka’s sekti Lietuvoje nėra ką sekti, bet prie to pačio tas žmogus, kuris turės neštų naudą, jisai turi duoti ir emocijas supranti, čia toks yra teiki dalykas, žinai, bet čia ir yra verslas, kodėl tu žiūri tai ne iki verslo, kodėl, kas čia ne verslas?

34:47

Išlaikyti savo savo pirkėjus, nu vat prašau pirkėjus, ne tu turi galvoti, kaip juos pritraukti, turi juos sulaikyti taip, kad jie tapti lojaliais, kur čia visa verslo schema?

Supranti ta prasme nu, jeigu tu taip įsigilinsi, ar ne iš tikrųjų tu juos turi pritraukti, tada padaryti lojaliais.

35:06

Tada su jais taip viskas kaip versle.

Blogerių nuomonės formuotojų taip mąsto jie tiesiog.

Gyvena agraria, dabar yra sunkiau išpopuliarėti, nei tai buvo anksčiau anksčiau, juk niekas nedarė aš vat, pavyzdžiui, pas vienas tokį blogerį labai didelė.

35:22

Mūsų buvo vien jinai vienas kartą priėjo prie manęs ir klausia, o kodėl mane žmonės seka ir dar tada buvo 2, 18 ir 19 metai.

Žinai, kaip dar ta tokia banga, aš tik išeidinėjau, kad žmonės tikrai daug praleidžiu, tai pačiu yra val kokia vieta, žinai.

Ir aš supratau, kad dauguma mūsų didžiųjų blokų ir yra iš tos kartos, kur nebuvo aš viską žiūrėt.

35:45

Buvo tiktai nuotrauka, kažkokie katino ten šuns ir užpakalio, ir čia iššoko keli, kurie kažką kažkokį kitokį turinį duoda ir tai nebūtinai nauda.

Tai išvis kažkas kitokio žinai ir bam išauga.

Bet viskas pasikeitė.

Dabar visi rodo.

36:01

Dabar visi galite rodyti ir dabar su ta vi si ro do tu jau nepakeisi dėl to, kad tu esi jau tarp daugumos ir kažką, kur daryt ir taip toliau, ir tai išaugo jau verslus.

Blogeris suprato, nes anksčiau net šito, net neuždirbdavo, ką jau žinai, ne, nieko tik savo nuvarydavo.

Reiškia augimo kartelę paaugo iki to, kad tu jau turi dabar žiūrėt kaip į verslą ir į.

36:23

Kiekvienas iš mūsų nori uždirbti ten 5, 6, 1000 mėnesių.

Ne kiekvienas tai tu žinai, kad tu gali turi progą vat uždirbti tokius pinigus arba žinai, kaip būna aš visą laiką sakau ir niekas to nepagalvoja, kad va tu esi kažkokios tai srities specialistas nu paimkim na, nežinau, ten psichoterapeutas, advokatas, netgi tas pats, ar ne?

36:43

Ir juokingiausia yra, kad socialiniai tinklai yra tokia galia, kad laimės ne tas, kas protingiausias ar ten daugiausia pasiekęs lietuvoj yra ola mieste s, kuris pirmas eina į socialinius tinklus per reikšmę.

36:58

Našta toks toks toks toks va tai va taip ir net jis gali būti visiškai nieko vertos, bet jeigu jis gerai susidėlios strategija socialiniuose tinkluose, jie visi žinos, kaip vau didysis advokatas Lietuvos ir taip toliau ir panašiai, bet, žinok, taip ir yra aš, pavyzdžiui, lietuvoj va tokių situacijos.

Daug stebėjau ir visi, kas eis po to, jie bus mažiau gan žinomi, bet vis tiek bus net vat su odontologais.

37:20

Yra ta pati situacija.

Pas mus lietuvoj žinai ir ir ir tiek žmonės, kurie turi labai labai rimtas profesijas.

Jie nesupranta vienas, kad socialiniai tinklai yra tavo reputaciją, tavo išgryninimas, tavo paslaugos pardavimas, tavo nu visko aplamai, bet ko kosmetologo bet ko.

37:39

Kokios nišos yra neišnaudotos lietuvoj?

Kokios nišos yra ne aš naktų pat uždaviau šitą klausimą, tai aš sporto nematau tik tave vat vienas matau, bet, tarkim, tokios žinai, kaip kategoriškas, kaip, pavyzdžiui.

Sporto.

Daro įtaką ten, pavyzdžiui, geriau pilt.

37:57

Smulkia tu eini?

Bet čia ne smulkia, tu žinai, kad nu daug žmonių net nesusimąsto.

Apie tai aš pats labai čiuožimo ir lietuvoj nėra čiuožėjų, bet iš kitos pusės turbūt.

38:13

Nėra čiuožėjų.

Čiuožėjų yra yra, bet nėra kas rodo.

Išvis pas mus labai tuščia rinka su influenceriais labai tuščia rinkos influencerius.

Nu tai realiai iššoko iššoko grožio sritis, nes apie tai buvo daug.

Ne tik dėl to, kad apie tai daug kalbėjo, rašė dėl to, kad panos prisi dažo atvirais atvirom krūtinėm fotkinasi ir nuo to auga sekėjai.

38:37

Žinai dėl gražių nuotraukų būtų dabar vyras kosmetologas nelabai turėtų ką.

Parodyti.

O kas jeigu išeitų ir sakytų ne mergaitė?

Nori atrodyti tiesiog čia.

Pusiau o vergas tata žinai, vis tiek ką mes kreipiame labiau vyrą, nuomonę ar matters, pavyzdžiui, grožio sritį netgi į vyro, nes žinom, kad moteris skaitė labai gerai, atrodo, viskas čia gerai žinojo, tai ir yra kažkokie ne, ne bėrimų nėra, nes mato visokius gerai, o vyras ateis ir pasakys, tai aš įsidėsiu, jaučiu, aš atsimenu, kažkada buvau kažkokia konsultacijai, visada eidavau pas moteris ir kažkada nuėjau pas vyrą, kai jis pradėjo man braižyti ant veido.

39:17

Sakau gerai.

Ką reikėtų pakeisti čia?

Čia čia aš taip papuola net neturėjau tiek kompleksų žinai jau ten dėl spuogų, kokios žinai, tai ne per daug gerai.

Starto kategorijos.

39:32

Psichologija.

Psichoterapeuto filosofija netgi politika iš aš nieko nieko.

Ieškojau aš seksologo.

Nėra Lietuvoje nėra, nes Rusija yra labai daug.

Bet jie ta prasme yra jų, bet jie neturi sau midijos ir ten vienas radau moterį, bet jinai turi 200 sekėjų sukūrus gal 3 postus ir viskas, tai nėra to tokio žinai.

40:00

Aktyvumo.

Pas mus visa rinka perpildyta pas mus vienas sritis grožio yra nu tokia jau gan žinai nu tipo per perpildyta žinai, bet visos kitos normalios ten sportas, psichologija, seksologija, vaikai.

40:16

Netgi tokia niša tada eina visos tos šiaip influencerės ta prasme, kur turi ten 102 100000.

Tad kokia čia kategoriją, kai į kokią kategoriją tuščiai paišai juos nu gerai?

Ten, tarkim, kokia didėja ten stonkus?

40:33

Katleris rolandas taikomi kai ane komikai dabar galvoju, kas čia dar o kiti?

Gražią nežinai, kas yra.

Viskas visos panos, tik apie grožį.

Realiai tada taip išeina.

Rūbai rodo, kaip rengiasi, rodo, kaip darosi grožio procedūras, ką valgo, keliauja kremos.

40:57

Žodžiu, tai visa industrija tik apie grožį.

Tai, kokią tada padaryt dar?

Okei tai išeina taip, kad dabar mus sekantys žmonės realiai, ką užsiima gyvenime, galėtų paversti verslu ir dar didesniu esančių internete.

Bet žiūrėk, kad esate kova, tarkim, sako nu monika neįmanoma, visko tenai padėt autoservisas paimkim autoservisą ne nu paimkim users, kad sukurtų kas nors bloga moterim moterim.

41:23

Ką reiškia, kai yra tiek ir tiek, ir tai vat aiškinti, kai yra teatru, tai yra traktuota važiuoti į servisą didelė išpopuliarėtų akimi ir žinai vat.

Pavyzdžiui, man reikia jautė servisą.

Bet aš turiu naują mašiną, kažkas ten tu turi, turiu ir galvoju, vat kur užsirašyti žinai, išskyrus vyrą nėra žinai nu vat, kur jis įrašyt.

41:41

Tai vat jeigu būtų toks blogas ir turiu, turiu, turiu tai tu automatiškai tai ir vežtų, nes tai atsimeni iš visų šitų komedinių giv’at, ką aš ir norėjau pasakyt, kas dabar veikia, kai tu gyvenimiškas situacijas perteikia netgi šiek tiek ne tai, kad komerciškai žinai šiek tiek humora gali būti rimtai, netgi gali kažkas rimtai išeiti žinai, moterys, jeigu jūs girdit triukai, jūs vadinate nes gyvenimiškai, mes taip ir vadiname.

42:05

Ten toks koks yra va ten gėlės?

Taip pat paaiškina moteris.

Tai jeigu jis atkartotų, nes jie juk 100 kartų, tai girdi darbe.

Dar ne vyras būtų o moteris.

Tokia bloga vestuves tai gerai.

Bet aš čia gal sakyčiau yra.

42:21

Baimė daryti tie visi dis kordai tas, kaip jisai, vadinasi, fred kur sakė man niekada nieko, nes tave ten užkas po žeme.

O beje taip galima, bet ir apie šitą temą pakalbėti freds naujas instagramo tinklas.

Tai tenai dabar yra.

42:41

Kaip ir tviterio tviterio ų.

Konkurentas.

Tavęs laukia.

Na ten yra taip, kad susirinko jaunimas, daugiau jaunimas nu sakyčiau toksai iki 30, kurie yra prieš influencerius.

43:01

Kultas vėl prieš tai vėl atsakinėjo visai psichologiškai.

Taip ir tenai bet kuris, kuriuos influenceris ateitų.

Netgi aš mačiau, yra tokie influenceriai, kurie kopijuoja tų paprastų žmonių postus ir deda, kaip savo tai iš karto nukencia lina, nes tipo, ką čia šūdą parašei, o jau jeigu tas parašo paprastas tą patį, tai viskas normaliai.

43:23

Prasme ne tą patį tekstą parašius visiškai kita reakcija į influencerį ir ten bandoma aš, kaip supratau dabar aišku, gal šiek tiek pasikeitė, nes man, pavyzdžiui, nustojo mesti lietuvišką turinį.

Man dabar meta tik užsienietišką turiniu.

Taip algoritmas pasižymi.

Nežiūrėjau, nes realiai nėra naudos, jie ten tiktai aptarinėja.

43:44

Rekomendacija man tai nei vienas lietuvę nemeta, beje.

Niekada vėlu, nes neseku tai nuo jo turbūt nes nesižiūri netgi net neužeina ir tenai tiesiog bando tie paprasti vaikinukai ir merginos.

44:03

Tapti patys dabar influenceriais tam tinkle ir užgožti šitus instagramo influencerius aš taip supratau, bent jau pradžioj tai buvo dabar.

Aš nežinau, kaip tai vyksta, tai dėl to tau ir buvo.

Turbūt patarimas ten eiti, nes būtum už kencia lenta.

Būtų blogai.

44:21

Pradėtum eiti pas psichologus ir spręsti psichologines.

Problemas.

Bet vėlgi nuo šita psichologinė dalis yra labai svarbi, nes.

Skaičiau šiandien vat knygoj, kad jeigu norint sukurti kažkokį kultą, vienas iš stipriausių psichologinių triukų yra sukurti kažką prieš žinai prieš ką, bet kas juos toliau laukia?

44:38

O jei išpopuliarės, tada atsiras kiti, kurie bus labai prieš juos.

Tai čia net nerodo apie tai čia rodo vėl, kad mūsų Lietuvos tauta yra labai pikta, labai negatyvi ir nedirba su savimi.

Su savimi dėl ko dėl to, kad yra informacinis trūkumas, yra žmonių mažai žmonių, kurie edu kuo tų, kurie skleistų kažką tokį mes visi dabar žiūrime, mes visi sėdime ant to pačio šūdo ir ant to pačio bull šito jie net ne atsirenka.

45:07

Kokius žmones kanciu lentų, kurios ne, nes jiems viskas po vienas, nes neišėjo ta kulto.

Aš netikiu, kad tokiose platformose kažkas pasikeis.

Aš tikiu, kad pasikeis tada, kada jie išeis iš tokių vat platformų ir pradės normaliai kurti savo turinius įdedant tiek darbo, kiek įdeda kiekvienas iš mūsų.

45:25

Ir va tada galėtumėm mes visi susivienyti, nes tave patį juk užkniso tas vat influencerių va.

Tas toks burbulas, kuris apie nieką neneša jokios naudos tave patį užknisa tai vat.

Tada mes galime susivienyti ir padaryti kažkokį tai ne prieš, o padaryti geriau, kad tauta kažką turėtų naudingo, žinai.

45:44

Dabar 2024 metai taiko, kokius tu patarimus duotum ir kokias tendencijas matai, kaip tą padaryti?

Nesakysiu, kad greičiau, nes greitai nesigaus, bet kokiu atveju, bet.

Kad taip būtų protingai sudėliotas planas ir kad ne šaudyti tuščiais, nes žinai, galima čia tiesiog dabar dėti postus kas dieną, bet kokius tai va tai, ką tu patartum daryti, kad organiškai auginti auditoriją ir galbūt netgi metų bėgy pradėtų uždirbinėti pinigus žmogui, kuris nori padaryti pokytį?

46:18

Tai visų pirma, kurti naudingą turinį savo tematika.

Jeigu jo neturi, tai tai sugalvok kokį naudingą turinį.

Tai, pavyzdžiui, net kiekvienas žmogus, gyvenantis gyvenimą gali.

Mama, pavyzdžiui, vaikų ar ne nu paimkim pavyzdį gali sukurti turinį.

46:33

Kokius pusryčius daro vaikam?

Vis tik toks aš, pavyzdžiui, negaminu ir man visą laiką įdomu, ką valgo vaikai, žinai ir beje, aš vienas iš tų, kuris visus tuos receptinis blogus užteko.

Žinai, nes aš negaminu.

Bet galvoju, gal vienas niekada pradėsiu tai, bet neturite pamiršti vienas dalyką postų.

46:49

Niekas neskaito ypatingai ilgų postų dėl to, kad ant tiek pasikeitė informacijos greitis, žmonės nori per sekundę gauti informaciją per sekundę per pirmą sekundę gauti informaciją, jeigu tu parašai postą 60 minučių, niekas to neskaitys.

47:05

Tu neaugsi pirmas posėdį niekas neskaito išvis postų galima atsisakyti 1, 2 per savaitę.

Drąsiai, o jeigu pakeisi video formatą, visiškai nededant postą irgi veiks video formatas turėtų būti nauda.

Bet ką žmonės pamiršta vat?

Pavyzdžiui, aš dabar matau lietuvių klaidas, kad jie kuria video formatą savo sekėjams nutiko, kad žmonės juos pažįsta, skirta suprasti, kad ir jis išeina į kitus vandenis.

47:29

Ir tie žmonės pirmą kartą tave mato, kokią žinutę tu numesi.

Ir tie laba diena.

Aš esu ten niekam neįdomus duok per pirmą sekundę, tą ką tu duosi naudą, ar ne. 3 dalykas o kai aš kuriu naudą, bet čia irgi tu vanilinių ledų kiekvieną dieną nevalgysi supranti, nors kiek tu ją be mėgtum.

47:47

Tas pats naudinga informacija.

Vadinasi, savo turinį tu turi į įdiegti ir į įsukti kažkokias kitas tematikas, kurios galimai net nesusijusios su ta, kad šnekės supranti tiesiog maisto gaminimas restoranų pasirinkimas.

48:04

Isi gydymas tantros mantros, bet.

Kas kas čia dar?

Nebūtinai čia turėtų būti visa šita strategija turėtų būti visur ir elsai, ir storai.

Tas pats kitas dalykas, kad labai veikia šiai dienai, kai tu įvedei gyvenimiškas situacijas.

48:22

Labai ir tai yra pats stipriausias dabar veikimas.

Jeigu ten anksčiau būdavo daug naudos.

Nu irkas ten daug naudos nuo pat twat pamatai realius, o kur ten sako, ten kažkokį ten mokina kažkokį tai tipso ar ne tave?

Ką padarysi saugai teisingai?

Bet jeigu tu pamatai reals a, kuriame duoda naudos, bet kartu atkartoja tam, tarkim, šiek tiek gal nebūtina būt humoro, aš sakau, nepradėkit jis ten šokt dainuot ir taip toliau, bet sarkastiškai kažkokį tai minti iš gyvenimo to automatiškai ta sarkazmo persidaro draugams, kurie lygiai taip pat daro supranti ir automatiškai šie ru vat kas, ir yra lūpos į kilpą.

48:59

Tai stipriausia marketingo ir reklamos galia yra lūpos iš lūpų ir taip buvo nuo 100 metų.

Niekas dar iki šiol niekas neperspėjo vietos stiprybės kaip lūpos iš lūpų jį automatiškai su jaunais pasižiūrės automatiškai taps tavo sekėjų, automatiškai tai bus po to netgi aptarimo žinai, ar tu matei?

49:17

Aš netgi pastebiu, kad mano sesuo arba ten mano draugai žinai, dabar labai populiaru.

Dabar vat atėjo ta mada, kur tu nebendrauji žinutę tu bendrauji ir velsui nemeluosiu, žinok, vat nemeluosiu vat buvau keliuose pasimatymuose, tikrai vaikinas man patiko, žinai taip toliau.

49:32

Ir kažkuriuo momentu jis pradėjo man net į kažkokią žinutę turite perskaityti ir aš galvoju, bet aš iš tikro pastebiu net tarp draugų, tai to nėra.

Tu čia tų, kur išvien visai vienas kitam persirengti nėra.

Aš tokių turiu gal kokius. 10 kategorija pataikau.

49:48

Bet tai yra nauja tendencija, ir kai jeigu mes anksčiau kurdami reals, galvojome apie tai, kaip suteikti naudą, tai dabar kurdami ir jausmus, mes turime pagalvoti, o kaip aš galėčiau pasidaryt taip, kad mano video pasidalintų tarp.

50:03

Draugų.

Supranti ir tai yra labai labai didelė jėga, labai didelė, tai gali būti kartais tai gali būti tiesiog mintis.

Pavyzdžiui, žinai, kaip iš pa tu nepastebėjai tokio dalyko?

Aš labai labai atkreipiu dėmesį, kad ne tiek daug žiūri podkastą, bet visi laida, kiek žiūri tuos šortus.

50:20

Žiūriu daug taip.

Ją supranti.

Tai kodėl?

Ir jais labai dalinasi.

Dėl ko pirma?

Tai yra emocija 2 dėl to, kad tai buvo kažkokia gera išsakyta mintis, kuri jam surezonavo.

Supranti, tai nėra pamoka, kur tu atsisėdai ir sakai, nu, dabar pašnekėkime apie instagramą, tai žmonės uždirbo tiek ir tiek nu ten, tai nėra tas turinys, kuris dalintųsi, bet kai aš tau sakau, jie girdi, girdėjo, kiek ten uždirba, jo girdėjau ir ten, o keras su emocija pasikeitė su viskas.

50:47

Jis persišaldė na, jau, nes tai visiškai kita.

Spalva.

Uždirba pusantro manęs baisu klausti, kiek realiai uždirba ir iš viso kiek galima uždirbti daug vpp, kaip tu žiūri į tai, kad, pavyzdžiui, nu, tarkim, atvedė nuomonės formuotojas brendui sekėjų sekėjų, o pirkėjų arkema nuorodas paspaudėte n 500 žmonių, bet niekas nieko nenupirko tai dabar ar nuomonės formuotojo problema?

51:15

Ar tai jau svetainė saugoma svetainės problema?

Aš visą laiką sakau, žiūrėk, kai tu perki traffic, nesvarbu, iš kur tu ji perki ar.

Iš iš influencerių tai yra trafi, kas tai yra srautas, žmonių, ar ne?

Vadinasi, gerai padarė reklamą, kad tas žmogus susidomėjo neva tą tą prekę paslaugai ir jis paspaudė.

51:36

Jeigu tavo svetainė yra per sunki, neaiški, ne iškomunikuota, nedokumentuota, neneša emocijos ir taip toliau tu prarandi klientą.

Tai jau čia tokia analizė rodo, kad kažkas pas tave yra negerai.

Pavyzdžiui, kaip būna ten žinai, per daug adresą duoda užpildyt arba ten iš karto šokinėja po pap.

51:53

Dar kažką žinai, tai yra negerai, vadinasi, kažkas yra negerai, viskas ar iš influencerio.

Aš pornstar kokio nors puslapio tu imsi trafiką, tai tiktai trafi, kas viską tu turi apdirbinėti pats influenceris neatsistos tau žinai ir pasakyt, va, dabar tu paspausk čia turi.

52:11

Būti kažkoks ai nuomonės formuotojų etikos kodeksas ir koks jisai turėtų?

Būti nu turi kažkokią atsakomybę būtų įsivaizduok, tai formuoja mūsų kartą.

Taip, mes negalime nuo to pabėgti, tai formuoja mūsų kartą.

Daugiau užblokuosiu, jų tu neužblokuos nieko, kaip ir televiziją, kažkada formavo mūsų kartą mus realiai suformavo televiziją, realiai mu si for ma vo televiziją, o ne dabar mūsų karta formuoja instagramas ar ne?

52:40

Kodėl yra toks didžiulis skirtumas tarp televizijos?

Kartu ten negali ir reklamos cigarečių negali ten reklamos alkoholio negali ten taip toliau, taip toliau ten filmuose vos ne pridengi nė je ir taip toliau ir panašiai.

Ne, o influenceriai, kurie turi didesnį žiūrimumą ne į televiziją.

52:59

Negali rūkyti gerti ir parodyti, kad čia yra viskas normaliai.

Aš išvis turiu.

Na, galvoju, kad turėtų būti aplamai.

Žinai, atsakomybė duota kažkokia iš influenceris neneša visiškas atsakomybės.

Pažiūrėk, net su kremais ar ne vienas kremą parekomendavo kitą po to, ką aš nežiūriu vienas kremą, sako, šitas yra nuo aknės ir rožinės.

53:17

Žinai, aš labai kenčiu nuo to, ko aš šitą užsitepiau, aš tau rytoj tokia alergija išeiti žinai, ta prasme net nesidomi žinai, o žinai, kai žmogus, pavyzdžiui, iš tikro sergi.

Ten vartotojų teisės stebi ir taip toliau ten būtinai tagging reklama.

53:33

Dažnai net žinutės, ką jie neša, ne negali būt tokia, ne iš visiškai ne nešti atsakomybę.

Kad pats brendas atsakingas už tai.

Jeigu, pavyzdžiui, tą reklamą daro, ar nes man atrodo, sutartį dažniausiai būna įrašyta, kad brendas yra atsakingas už tą tekstą išvis be sutarčių.

53:52

Būna.

Tai gerai, o tai čia dabar yra ką slepiami mokesčiai tokiu atveju?

Kiek ar tu galvoji, kad dar yra nuomonės formuotojų, kurie daro juodai kažką tai?

Lems žinai man atrodo, kad vienas taip yra už už pakračius visus, kad tie mažiukai jo dar dar nesuvokia, bet jie dideli nemanau.

54:12

Kažkur ten pervesta per permės permest kažkur, bet didėja.

Nemanau, kad juodai varo sutartis nebent su ilgalaike žinai ten metinė ir taip toliau, bet tokių vienkartinių.

Tiesiog pareklamuoti.

Kiti atsiunčia ir pervedė, ir viskas nu ta prasme sąskaitas faktūras.

54:28

Žinai, kad.

Tai reiškia toks atsakomybės klausimas, kai tvyro ore.

Nu toks išvis yra ne išvis, yra nereguliuojama išvis nereguliuojama.

Jie daro, ką nori šiai dienai?

Kiek kartų, jeigu aš dabar į teliką išmesčiau tokią reklamą, darau, ką noriu greitai užraugtų.

54:47

Nors, kuo skiriasi telefonas.

Nuo išvis niekuo nes.

Jis, man atrodo, dabar instagramas daugiau dėmesio sulaukia negu telikas taip yra.

Atrodo daugiau net uždirba, jeigu ta kainas, kurias tu pasakei, tai čia daugiau.

Paimk 5 influencerius, jie daugiau uždirba negu ank.

55:04

Ką galvoja, nebuvo apie tai.

Pavyzdžiui, įvertinti influenceriai Lietuvoje, kuriuos tu vat galėtum pagirti ir pasakyt, kad jie daro gerą turinį, bet jie yra mažiau pastebimi ir sakytum jos turėtų daugiau žmonių žiūrėt.

Iš mažesnių influencerių.

55:21

Nebūtinai gali būti ir didesnių, ir.

Gerai tavo podkastas?

Ačiū.

Gerai toliau, o toliau mes čia sustojom.

Nu iš mažesnių.

Nu man vat, pavyzdžiui, patinka blogas vaistininkės patarimai.

55:38

O labai patinka pažinti apie va ten apie viską ir apie vyriškumas ir turi, bet man patinka aš vat, pavyzdžiui, kaip, bet irgi toks blogas žinai, jis nėra įvertintas dėl to, kad kad kad kažkas man atsitiko, aš nuėjau, pasižiūrėjau yra ta tema ir nėra, žinai, aš kiekvieną dieną to ne stebėsiu.

55:53

Čia vat irgi yra klaida, žinai etiketo, pavyzdžiui, pas mus yra netgi 2 mokytojai labai patinka.

Ir manau, kad per maži skaičiai kaip tokio lygio žinai, bet, pavyzdžiui, aš nematau tų tokių žinai žmonių.

Nu gal tapinas, koks žinai bus kur tipo, kur kažką gali kažkas?

56:13

Labai aktyvūs.

Aš nežinau, žinok ar instagram.

Yra labai.

Gerai šitas kartos žmonės irgi feisbuke nebeveikia feisbukas, eikite instagram, bet iš esmės va tokius vat žinai politinius tokius vat protingus dalykus nu pasakyk man bent vienas blogą, bet nu negaliu tokia.

56:31

Taigi žinai.

Kažkur tai va tai va nu tu ten nišiniai ten vaistininkė, ten hipnozės ten midi, tai nu tokiu gali rast, bet tokio žinai ten tokio.

Kad visuomenininkas būtų ir.

Ne ir mano dėdė, pavyzdžiui, mano dėdė, jisai toksai žinai filosofas, kuris su kuriomis labai dažnai irgi padiskutuojam visom tom temom apie karus, apie dar kažkas sako, mane kažkiek kartų dariau ten armėnijos yra niekam neįdomu, nes jis toks ramus, žinai, toks nšg lengviau pasižiūrėti, kai aš su tavim dabar susimušiau ir čia mes apsiverktų mėn.

57:03

Ir po to pasi bučiuotum supranti, aišku, tai yra lengva informacija.

Neblogas jausmas gautųsi padarom.

Nu gerai o tu dabar pati turi, kaip suprantu, agentūra taip ane ir dirbi iš esmės dirbi su influenceriais ir dirbi su įmonėm.

57:22

Iš esmės aš dirbu su infliacija, o taip tiksliai ir su įmonėm tiek.

Yra tų, ką jam padedi išpopuliarėti sukurti brendingas, sukurti produktą.

Viską žinai čia nuo nulis, pavyzdžiui, ateina pas mane žmogus pavyzdį, o tilė ar ne, bet atėjo tilė ir tada dar nebuvo tas žinai tas.

57:42

Na.

Varnes nu kai tu kai tu žinai tipo, kaip tas požiūris, kad tavo vidus yra kažkas ir taip toliau, tai tiesiog atėjo ne laiku.

Dažnai vienas iš pirmųjų lietuvoj yra, suprantu, kad reikia pateikti tam tikrą vaizdą, tam tikrą net imidžą.

57:58

Mes juos pakeitė, viską šnekėsi, na imsiu taip, kad įeiti į tą vat tokią rinką ramiai ir gerai.

Prašau džiazu rolando žmona visos eina pasenęs na, o kaip kaip ją surado vat, kaip jie atsirado per instagramą, nes buvo gera strategija.

58:14

Duota nauda sukurtas įvaizdis, kuris žmonės nori vat, pavyzdžiui, žinai būna aš pastebiu, kad žmonės, turintys savo produktą ir manantys, kad tas produktas yra labai labai fainas.

Jie nesupranta pirmo, kad kiti žmonės nemano, kad jisai yra fainas.

Tu turi jiems parodyt, kad tai fainas, parodytų, gali tam tikrais kažkokiais būdais, tai, pavyzdžiui, pamokymais, nemokamam praktikom.

58:36

Žmogus gali pabandyti, supranti kažką, kas tai yra, žinai ir tik tada tu gali pardavinėti žinai, o visi iš karto mano produktas fainas ir tu pa va pirkit nu nieks tau nepirk žinai ir tada kitas segmentas įmonių, kurie irgi, pavyzdžiui, pas mus ateina įmonės ten mes 3 metus darėm instagramą ir stovim, ir ten žiūri.

58:58

Komercinis toks žinai ban toks pliaups, ką žinai tipo išvien karačio produktais ir tas žinai čia migdolų pienui dieta eko lo nu niekas taip nu ne, neįdomu žinai tai turėtų būti netgi produkto produkto.

59:14

Socialiniai tinklai turėtų būti panašūs į blogą.

Kiek kainuoja nuomonės formuotojų, kuris ateina ir sako, aš noriu susikurti reputaciją ir noriu, kad vėl mano profilis atsigautų ir.

Nu man reikia kažką tai parduotų, kiek visas tas kelias kainuoja, kad pasiekt kažkokią sėkmę.

59:34

Kad pakeitė nu čia iš tikrųjų suformuoti žmonių teigiamą nuomonę ir juos įtikinti, kad tas produktas.

Socialiniais tinklais, jeigu tai, pavyzdžiui, anksčiau ateitum pas persikus ir sakytum, aš noriu ten tapti kažkokiu žinomų, noriu, kad mane mano žmonės pažintų nori suformuoti vat reputaciją.

59:51

Tai tau kainuotų jau dar tais laikais ten 10 20000 litų.

Kas šiais laikais būtų koks šimtukas euro žinai?

Ten per televizijas per žinias ir taip toliau su socialiniais tinklais tai gali pasidaryt visų pirma pats.

Nėra sunku tiesiog susidėti arba ateiti pas mane ir aš tau ją padarysiu.

1:00:09

Kartais tai užtrunka nuo 3 iki iki 12 mėnesių, kad žmonės jau pradėtų tave atvažinėti ir nesvarbu, kokia aš, pavyzdžiui, turiu nekilnojamo turto agente, kur su kurios vadovais man teko labai smarkiai susipykti, kai jinai atėjo pas mane, nes jie labai norėjo komerciškai padaryt ir sako, arba jūs norite rezultatų, arba ne.

1:00:29

Ir tas žmogus po šiai dienai sako man ir ten siulo dirbt mane ir ten žino mane ir ten žino nu žodžiu mane visur žino, žinai.

Tai nuo 3 iki 8 iki 12 mėnesių ir prasme nėra didelės kainos nuo €900 per mėnesį.

Tai žodžiu už.

Tai, kas yra čia irgi žinai aš visi.

1:00:46

Už 3 €12000 superstars viskas.

Nu tai, aišku, priklauso dar nuo asmenybės, bet žinai, kur yra pikčiausia aš tai klientui turiu ir man tos tipo reklamos nėra, žinai, bet yra mokymai, supranti, yra mokymai.

Aš praleidžiu ten būna kartais po 3 po €1 po 5 nu tu žmogau anita’s.

1:01:06

Thread pasirinktas mokymus įsidėkit savo taser nes jis nieko nauja, nes išgirsite pas mane.

Aš tiesiog viską padarysiu tą patį, ką ir strategiją pasidarykit tą strategiją iš 3 €5 ir varykit supranti nu tai va nu varyk toliau pats ne jie patys nenori, kodėl nenori?

1:01:22

Nes dirbt.

Nes reik gi yra ta daktarė, o nusisamdyti Kauno vanta per brangu.

Tai todėl ateina pas tave ir tu viską padarai.

Ne nu tarkim ne nu samdyti per brangu tada jinai 3.

Nežinai, kaip komanda.

Tai aš įsivaizduoju, kad nu, tarkim, realiai komanda samdyti, jeigu taip žiūrėti, tai reikia edit oriaus reikia operatoriaus reikia, žinai visko, kad tau padarytų, kontekstu tik pavaidinti, pakalbi ir viskas, o.

1:01:48

Visa kita už tave padaro.

Ai netgi taip o ne?

Okey o duoda visą tekstą, kas sakyti tau reikia tik filmuoti.

Kaip tu manai, kas tai yra per dalykai, kurių nereiktų kalbėti socialinėje medijoje?

1:02:05

Kur yra tos ribos?

Ko nereikėtų rodyti, tai aš ne nerodyčiau šeimos dramų.

Va čia man yra, aš niekada nerodžiau šeimos dramų.

Vienintelis skaičius padariusi davusi kelis interviu ir tai žinai, kaip būna.

Kiek reikia tiek daryti, bet mano instagram istoriją niekas nežinojo, kad aš išsiskyriau, kad aš išsikrausčiau, kokie yra mano planai, kad kada buvo barniai, niekas niekada to nežinau ir aš manau, kad to neturėtų viešinti.

1:02:37

Žinai, gal kone ne dėl mūsų, o kiti žmonės paims tas popkornas ten.

Geras ne taip, bet pasakius vaikai auga.

Tu jūs duodate svetimiems žmonėms ginklą.

Kurį jie gali panaudoti prieš tavo vaikus?

1:02:55

Žeisti vaikus dar kažką žinai.

Tai netgi, jeigu vaikų nėra, tai gali panaudoti net prieš tėvus ir taip toliau.

Žinai prieš tavo artimas tu duodi kažkokiems svetimiems žmonėms, ginklą aš skaitau, aš žinau, kad tai veikia.

Geriausia, kad jis surenka daugiausia sekėjų nu vat paimkim kelis centus.

1:03:13

Pavyzdžiui, sodaitytė ir patrickas, net kur taurės pastoviai ir kuris dramą padarė šito ne.

Taip tai veikia geriausiai ir mes tą puikiai žinom, bet čia labai trumpa trumpalaikė.

Tokia nauda žinai, kas toliau, tu atidavei visus realiai savo ginklus svetimiems nepyk ana tas kupini išmaniajam nu ir.

1:03:35

Tai žodžiai tą sąrašą eitų šeima, santykiai.

Santykiai, pinigai.

Pinigai tai čia turi omeny apie asmenines pajamas, kažkokias ir finansinė situacija.

Aš priverčiau to daryti, žinai, kaip ypatingai būna ten, kaip jau labai rodo, kas, kur, kaip ką, pavyzdžiui, netgi tas įrodymas čia nė lio pirkimas ir hermes su man irgi nelabai kartais suprantamas toksai žinai dalykas yra.

1:04:01

Čia toks bandymas parodyti, kad aš tai jau.

Viskas turbūt žinai, čia irgi priklauso nuo situacijos, jeigu tu būtum ten koučeris, kaip uždirbti ten 5 milijonus ir tavo pagrindinė tema yra koučingas žmonės, kad jie gyventų turtingi, tai jo čia yra tavo pagrindinė tema.

1:04:16

Ką tu turėtum rodyti hermes, tai mašinos, ten viską žinai, nes tu turi parodyti, kad tu pats tą turi, kad gali mokinti kitus žinai, to daryt, bet kai tu esi tiesiog kažkas ir rodyti pastovią.

Savo finansinę situaciją visada sulauksi irgi tokiu.

O kokią žinutę tu galvoji tai siunčia kaip, pavyzdžiui, merginos rodo savo šo pingą ir rodo Lietuvos žmonėms.

1:04:39

Na, Lietuvos finansinė situacija Lietuvoje nėra tokia gera ar.

Ne, bet įsivaizduoju.

Kiek yra vidutinis atlyginimas pusantro dabar pusantro.

Man atrodo 1000 ne ir tu tavo auditorija, Lietuvos gyventojai ir tu rodai Lietuvos gyventojams.

Ir teigi, kad aš galiu viską dabar nusipirkti ir dabar einu nusipirksiu lai vito nagučiai ir taip toliau ir odai tos ant boksininkus ir panašiai.

1:05:03

Nu.

Nu man tai yra tuštybė, žinai dėl to, kad aš jau esu pasakiusi ir pasi rolandą laidoj, kad aš jau geriau nusipirksiu tą patį bitkoiną, kuris man bus įdomu kaip investicija ar kas čia iš viso ateitį?

Jeigu nusipirksite, nueisiu hermetizuota 6.

1:05:20

Kad tu irgi turėjo ir tų taškų, bet turbūt nerodai.

Turėjo faktas, tačiau aš aš žinai, aš net neįsivaizduoju, kad stoveliu vittone.

Nu, pavyzdžiui, stovi ir čia tipo.

Nu davai nufilmuojamas noriu, ką nu parodyk, kad nu aš ne aš ne restoranas.

1:05:37

Tai, kad tu žinai, kaip man kai taip pat reikia pakurti tą turinį aš jau.

Simai sakau pasistengėm per 3 sekundes.

Gerai gerai, aš pirmą kartą taip išeis, kaip išeis daryk, aš norėčiau.

Kaip aš tave suprantu?

Jis ne iš reikia sukurti, kažką nustipo parodyti kažką nu tipo, kad kažką veiki, bet taip tau nemalonu žinai iš vidaus, kad tu tą turi daryti.

1:05:59

Tai man tai yra visų pirma tuštybė.

Visų 2, tai irgi žmonės uždirbo labai mažus pinigus ir tu juos varai tokią žinai demotyvaciją.

Žinai, kad aš plem bariu nuo 9 iki 6 tu neaišku, kiek kariai ir čia va varinėja tipo.

Žinai, kaip anksčiau suprasti, ten būdavo irgi visi nekęsdavo.

1:06:16

Dėl ko?

Dėl to, kad visas būdavo dolce gabbana, lūpos taip toliau ir taip toliau ir viešai labai rodydavo.

Nu tai po to ir gaunasi, kad moteris nueina į eskortą, nu čia ne juokas iš tikrųjų gauna dėl kojos.

Tu jeigu tu susimąstytum, dėl ko moterys daug?

1:06:32

Tarkim, lietuvaitės.

Dauguma nueina į tokį, nes joms reikia šuneliu gučiu ir taip toliau.

Nors iš esmės šitie šitie dalykai kuriami.

Ekonominės klasės žmonėm, pavadinkime, taip supranti, tarkim, ten žmonės, kurie iš tikro uždirba pinigų, visi pirmąjį.

1:06:47

Savivertę turintiems.

Žmonėms visada nerodys, kad jie kažką turi tikrai kas uždirbo daug pinigų 2 ja faktiškai niekas nenešioja ten su tokiu brendimu, bet keli ten gali pamatyt, bet visą laiką tu juos pamatysi.

Paprastai apsirengusi pirkęs to, kai ten dar kažką žinai, nu visiškai paprastai nu ten keliai ten dioro, ten žinai, kad kažkur išeiti ir čia vat čia vat pasibaigia.

1:07:12

Ir tas kultas žinai vat.

Aš esu mačius, kai perka telefonus, žmonės atvažiuoja su labai labai prasto mašina, bet svarbu telefoną, žinai, bet tu juk tuos pinigus gali investuoti.

Supranti nu ku lt kuria tokią aš nedaug aš kuriu projektus bandau tikrai ne vien nėra taip, kad visi pasisektų tikrai suinvestuota.

1:07:33

Visnu nemažai pinigų, bet tas, kad net ir nepasisekė, man nėra taip tokios nuoskaudos, jeigu aš būčiau nusipirkus kažkokią nesąmonę, o iš 20 koki ten aš pažinojau?

Biudžetu pastebėjo neturi nei rolex nieko gal kas nors padovanos ne iš to, kad nu neturiu, nes ten aš, bet aš ne šiaip iš esmės aš nesu tas žmogus, kuriam labai būtų tai svarbu, žinai, aš geriau investuoti į tokį projektą.

1:07:56

Aš tikrai esu save investavusi kriptovaliuta ir ne tik bitkoinai labai daug kitų, labai dideli drąsi ir čia dariau.

Aš esu investuoja į kitą į savo įmonės plėtrą, nu supranti man mano logika yra taip, jeigu aš uždirbu didelę pinigų sumą ar ne pirmą, ką aš darysiu?

1:08:14

Investuosiu, kad tie galbūt pinigai man ji sugeneruos kitus pinigus, tada kitas, kad daryčiau, tai nuperku ten savo svarbius gyvenimo prasmę ir tik tada, jeigu lieka kažkokia pinigų suma, kurios aš nežinau, kur panaudot, aš galiu nusipirkti sau kažkokį sprendinį dalyką, bet ne atvirkščiai supranti, ką mūsų, pavyzdžiui, vėl influenceriai informuoja žmones, tauposi pinigus ne tam, kad, pavyzdžiui, kažkokį tai verslą ten nusipirkti Kinijoje kažkokį produktą, kurį gali perparduoti tam čionais. 10 kartų, o tam, kad nusipirkti įgūdžių, bet uz kuriuos turėsi vienas tarp visu savo.

1:08:50

Tu sunu, kur čia nu vėl tai ne formuoja tautos kažkokių tai ėjimai virš žinai tautos išsilavinimo, tautos matymu tai ne formuoti, formuoja tuštybių mugę vat va tiksliai bendrai apibūdinus formuoja tuštybių mugės efektą.

1:09:08

Supranti, kaip tu kitaip pavadinsi esamą situaciją Lietuvoje.

Prieš sakant, informaciją viešai.

Tai gerai bet.

Dideliam sekėjų ratui va kaip pavadinsi.

Norėjau čia pakomentuot, bet bijau, kad žudo.

1:09:25

Žinai kažkaip kai kurie žmonės už kencia lin.

Okey, tai kad tavęs neužkels trintų, tai gal šita nuota baigsim, kad, kad kad tavęs ne neužblokuotų ir ne reporting ir neuždarytų to vakaro, nes ir taip gali būti.

1:09:43

Bet dabar su mėlyna varnelė labai sunku, tą padariau.

Dabar jau ji dėl to diskortas taip jau kartelės nepaleido.

Tada nusprendė eiti į priekį ar pritar, kaip ten jie gal davai einam į regitrą?

Tai ačiū tau labai, kad atėjai mūsų pokalbis gavosi toksai.

1:10:05

Atveriantis akis apie tai, ką turėtų kiekvieną susimąstyti ir tiesiog pažiūrėti į visa tai kitu kampu.

Galbūt kažkas žinutę išgirdo, galbūt kažkam toks gyvenimas tenkina ir tokia socialinė ten medija tinka čia jų pasirinkimas.

1:10:21

Mes savo nuomonę pasakėm tu irgi ačiū visiems, kad žiūrėjote, nepamirškite uždėti laiku parašyt komentaro bent jau širdutės, kas padės mums augti ir, aišku, prenumeruoti kanalą ir šalia paspauskit tą mažą varpelį, kuris praneša apie kiekvieną išėjusį video.

1:10:36

Ačiū jums iki.

Iki.