Monika Paulikienė ir Ainė Raupelytė yra perspektyviausios Lietuvos tinklininkės, kurios turi galimybę atstovauti Lietuvą olimpinėse žaidynėse. LAidoje “Tapk Geresniu” palietėme pasiruošimą sezonui, treniruočių režimą ir opiausią finansų temą. Lietuvos valstybė neprisideda prie profesionalaus sporto, todėl merginoms tenka treniruotis iš savų lėšų ir galimybių. Lyginant su varžovėmis, jos atsilieka visuose pasiruošimo aspektuose, tačiau nepasiduoda ir rodo geriausius rezultatus. Labai jautrus ir šiltas pokalbis apie tiesą.
00:00 Pradžia.
01:17 Jausmas grįžus iš Filipinų.
03:00 Ko pritrūko pergalei? Ilgas sezonas, pasiruošimas.
07:04 Dominuojančios šalys tinklinyje.
07:32 Ko trūksta norint patekti į Olimpines žaidynes?
09:35 Lietuvos požiūris į sportininkus, išlaidos, fizinis pasiruošimas.
17:02 Profesionalus sportas – kasdieninis sportas, požiūrio kaita.
21:17 Fizinis pasiruošimas, atsistatymas.
24:51 Miegas ir jo reguliavimas.
26:38 Emocijų valdymas, palaikymas, tinklinio ženklai.
38:29 Ūgio įtaka tinklinyje.
39:30 Ainės diena.
43:06 Kaip susitaikytų su pralaimėjimu.
45:24 Kaip tvarkytis su kritika ir pakelti savivertę?
50:40 Olimpinio komiteto finansų tema.
Laidos pokalbis
0:00
F labas merginos.
Labas.
Kaip smagu jus matyti dar prieš pradedant laidą noriu pasakyti visiems klausytojams ir paraginti registruotis į kurį rėmėjus, nes jūs ten pirmieji pamatot visas laidas.
Taip pat nepamiršti uždėti laiko, prenumeruoti kanalą ir jeigu turite sekundę laiko parašyti komentarą, mums tai padės augti ačiū na merginos, jūs neseniai grįžote iš filipinų.
0:27
Ir žinau, kad jums ten puikiai sekėsi.
Žiniasklaida rašė, kad rezultatai Lietuvos tinklinyje dabar tiktai gerėja, tai papasakokit, kaip jaučiatės.
AB gerai iš tikrųjų filipinų turnyras mum nebuvo ypatingai geras.
0:44
Buvo įdomus dėl to, kad atsišaukė 2 komandos ir nežaidė mes ten.
O šiaip toksai keistas pirmą kartą per savo tiek daug metų karjeros turėjom tokį turiu, turėjau tokį turnyrą, kurį atvažiavom ir iki pat top 16.
Mes nežaidžiam nei vienas varžybų, nes vienas komanda atsišaukė.
1:03
Paskui turėjom eiti žaisti vėl 2 komandą atsišaukė ir mes jau ten 9, 16.
Realiai tik dėl patekimo į aštuonetą joms žaisti nu aišku, vienas varžybas pralošėm ir iškrito, tai toksai tolima kelionė vienas varžybos praloštos blogos ir dar.
Važiavom tikėdamos, tikėjomės, kad žaisim nuo kvalifikacijos pradėsim.
1:22
Taip išvis ir ištrinu įkrito į bendrą lentelę iš kvalifikacijos ir tą 2 varžybas dar nežaidėme.
Tai šis atvažiavom 3 dienas planuojam sportuoti sportavom vienas.
Esate jauni kūrėjai, influenceriai, o gal verslas ir norite pradėti kurti savo laidą?
1:39
Tam yra puiki vieta studija record in Vilnius mūsų studijoje savo laidą galite paversti unikalia dėl to, kad mes turime daugiau negu 7 skirtingus įvaizdžius ir jeigu netgi jūs neturite žmogaus, kuris gali jums sumontuoti video.
Visa tai turime mes, jeigu norite pradėti jums tereikia parašyti mums laišką mūsų instagrame rekordinių Vilnius arba elektroniniu paštu hello eta rekordinių Vilnius taškas lt pritrūko, kad laimėtumėte tas varžybas.
2:09
Tai aš, kaip sakau, buvo paskutinis sezonas startas.
Mes ta prasme jau buvo absoliučiai išsikrovusios, fiziškai emociškai pavargusios.
Turbūt vienas biški, gal nuo kitos, nes labai ilgas sezonas buvo tai tiesiog viskas susidėjo į krūvą ir mes tiesiog nebepatempia.
2:26
M.
Nes tuoj nu mes tiesiog į aikštelę kovojom su savim aikštelėj.
O ką reiškia ilgas sezonas?
Tai kiek va trunka sezonas?
Tos nuolatinės treniruotės, kad taip pavargstate?
Tai, kadangi dabar yra olimpiniai metai, visi renka reitingą, tai mes savo pirmą turnyrą turėjom gal sausio mėnesį.
2:46
Vasario sausį, vasarį ir realiai tik dabar vat baigiam gruodį.
Tai kiek čia tų mėnesių gausi visus metus beveik jau čia pirmą kartą iš tikrųjų toks nu nes, kadangi olimpiniai metai visi turi visur važiuoti maksimaliai rinkti reitingą ir todėl todėl buvo labai ilgas sezonas ir varginantis.
3:02
Sunkiausia, kad visi tie turnyrai yra skirtingose vietose skirtingose šalyse, net žemynuose.
Vienas brazilijoje kitas jau kinijoj kitas meksikoje, o kitas vėl indonezijoj.
Kažkur tai daug keliauji ne prisitaikai prie tos laiko juostos.
3:18
Vargina tiesiog visa tai.
Iš tikrųjų vargina, nes net šiaip keliaujant, kaip turistui nuvažiavus į kitą ten šalį kur ten nežinau 8 val.
Skirtumas ir j lagas, ir ir apetitas ne tas, ir miegi prasčiau, ir keliese, nes neaišku kada, o jums dar reikia ir treniruotis, ir sportuoti, ir dar parodyti rezultatus.
3:37
O kaip stengiatės adaptuotis, kaip ruošiatės tam būtent važiavimui į kitą šalį, kuri yra didelis laiko skirtumas?
Iš tikrųjų, kadangi nelabai turim galimybių, tai mes dažniausiai atskrendam vienas arba 2 dienas prieš.
Tai čia yra labai gerai.
3:52
O kodėl sakai nėra galimybių, kas kainuoja tai jūs?
Turit pas mus yra pagrindinis skauduliu kazkur turim skaičiuoti realiai centai centą, nes nu negalim sau leisti ten su geriausiais skrydžiai skristi ten savaitę prieš ir taip toliau.
4:10
Aišku, žinoma, plius mano šeima, mano vaikai, tai aš jau negaliu visiškai taip ten palikti.
Savaitei 2 aišku, būna ir tokių atvejų, bet bet stengiamės derintis taip ir nu nukenčia.
Aišku, tas mūsų ir rezultatas kartais nuo to.
4:27
Kad jūs turit usi bukinti viešbutyje nereiškia, jūs galite sau leisti tik 2 naktis, tarkim, nakvotų, o ne 10 naktų ar ne?
Kad tada kas kainuoja dar trenerį atsiveš turbūt nereikia.
Čia kitas klausimas didžiąją dalį važiuojant dviese, nes irgi finansai neleidžia imtis trenerio.
4:45
Žiūri per varžybas, kurios yra svarbios į atrenkamos į olimpines.
Su treneriu kartais ir nesi skambinam ir einam, ir žaidžiam iš čia iš tikrųjų yra tokia tiesa, ir jinai žinome, suprantu, bent jau suprantam, kad nu taip neturi būt, bet mes neturim pasirinkimo ir jau spaudžia maksimumą.
5:02
Ten, kur galim tai va tokia ta situacija, kas mes?
Pažeidimai nu žinai, bet trenerio ir pasportuoja.
Tai jūs maždaug taip pat į varžybas važiuojat, kur lemtingos varžybos pateks į olimpiadą, ar ne be trenerio?
Juokinga mes, kadangi irgi neturim to inventoriaus daug, tai mes vežamės 2 kamuolius.
5:23
Mes, kaip būna, kai dviese važiuojame varžybas tenka, ateina su delegacijoms ir su 6 treneriais.
Va Kinijos yra delegacijos 6 treneriai.
Ir mes, kai darome apšilimą, tai mes ten mušam tą kamuoliuką 1 2 kamuoliukus ir bėgant paskui jinai pasiimi tą kamuoliuką vėl perbėgo ir vienas tiek žiūrėjau tą treneriai mus turbūt nu juokingai gal atrodom tai paskutinių va turnyrą, ar priešpaskutinį jau pasisiūlė iš Ispanijos treneris rinktinės pasisiūlė gal jum padėti ir padėjot apšilimą padaryti?
5:51
Nes iš tikrųjų mes taip nu iš šono, turbūt nu.
Dėl to dažnai Kinijos merginom ir siūlom treniruotis, nes turi daug trenerių.
Tai nes visą laiką treniruojasi kartu su kita komanda.
Tai va pa treniruojamus.
Tai gerai bent jau tos praktikos įgauna d kitos šalies okus.
6:09
Pavyzdžiui, pas mus pasaulyje yra tokia RN pirmiausia tinklinyje, kur jau.
Iš moterų tai brazilės ir amerikietės pagrinde pas vyrus top 3 yra europiečiai.
Labai keista, kad jo pas vyrus pirmauja Europa, o pas moteris va kaip tik tos tokios šalys.
6:29
Brazilija, amerika, kanada ir taip toliau jo taip pat labai.
Daug ir europiečių tiesiog gal top 3 yra vis tiek.
Brazilija, amerika.
Tai, ko jums trūksta patekti į olimpines žaidynes?
Reitingo taškų, o reitingo taškus turi gauti važiuodamas maksimaliai į visus turnyrus.
6:48
Realiai tie challenge re challenge rio ir elito turnyrai.
Aišku, kad patektumėte ir kiek tų reikia dabar.
Varžybų.
Čia ne tokia sistema sistema yra, kad gali dalyvaut kiek nori turnyrų per tam tikrą tarpą laiko ir 12 geriausių rezultatų.
7:07
Skaičiuojasi tai mes jau surinkom gal 13 turnyrų.
Tai mes jau turim tuos 12 turnyrų ir pagal reitingą stovim 17 vietoje, o pagal reitingą 17 komandų patenka.
Tai šiai dienai mes patektume į olimpines, bet dar liko pusė metų tų varžybų tie reitingai tikrai dar labai gali keistis.
7:28
Tai žiūrėsim, reikia važiuoti turnyrus visus ir kuo geriau sudalyvauti.
Aš nelabai užtenka 9 vietų, kaip mes dažniausiai pasirodom.
Reikia 5 ir daugiau tai.
Aš manau, kad užtektų 4 5 turnyrų, kur čelendžerio būtumėm penketuke arba geriau ir mes ta prasme, o be klausimų užsitikrina m, bet jeigu kaip paskutiniai mūsų keli turnyrai buvo 9, 16.
7:53
Tai ta prasme tu stovėsi ant plauko, jeigu nu tu nei šokti į penketuką.
Smagiausias dalykas vaikas turėtų ant ribos.
Ir žiūri kitas varžybas ir, galvojus blogiau pasirodykit, kad mums pa nepralenktų met mū sų nu toksai.
Čia konkurencija tarp tų komandų, mes ten su kaikuriom šalim konkuruojam.
8:10
Ten yra suo suomija.
Prancūzija man atrodo, vokietės vienas kitas nu tai žodžiu ir va taip pasirodai blogiau tu nukrenti.
Kiekvieno turnyro keičiasi vis tiek dar tenai.
Veikia automatiškai jūsų vietą prarado, noriu jus trumpai atitraukti nuo pokalbio ir paprašyti 3 dalykų, kurie jums nieko nekainuos uždėti laiką, paspausti mygtuką, prenumeruoti ir jeigu jums nesunku tiesiog palikti komentare bent jau širdutę, nes tai padės šiam video pakilti reitinguose ačiū jums labai kas dar iš pasaulio atstovų kitų šalių važiuoja taip, kaip mes, lietuviai, be trenerio ir dviese dieną prieš varžybas.
8:52
Tai, aš manau, kad čia tokios komandos, kurios atvažiuoja tik savo malonumai.
Yra tokių, kurios atvažiuoja, kurios žaidžia, ir siap žaidžia ir 17.
Tai yra farsas, dar vadinamas dabartis silpniausia liga.
Tai yra tokių komandų, bet iš tikrųjų tos, kurios ruošiasi olimpinėms žaidynėms, jos atvažiuoja ir su treneriu, ir su fizio, ir taip toliau su pilnas komplektas yra.
9:14
Tai, dabar aš skaičiau prieš ruošdamasis laidai skaičiau straipsnius ir man atrodo, olimpinio komiteto buvo straipsnis kažkoksai, kad labai džiaugiasi pasiekimais.
Taip toliau aš nesuprantu logikos ar ne jeigu?
Jeigu jūs bandot atstovauti lietuvą.
9:32
Ir Lietuva džiaugiasi jūsų rezultatais, tai kaip išeina taip, kad.
Jūs negaunate finansavimo?
Sudalyvauti maksimaliai varžybose turit iš savų lėšų.
Visa tai daryti, bet po to, jeigu jūs ir pateks į olimpiadą ir tarkim, iškovoti medalį, tai jus nešios ant rankų ir sakys va, kokios šaunuolės Lietuva laimėjo ne tai, o kur čia Lietuva prisidėjo.
9:56
Pas mus yra ta sistema, kad kol tu neparodai rezultato tol tu negausi pinigų tai pasiruošimui olimpiniam tu gal negausi pinigų, bet jeigu kažką pasieksi, tada gausi.
Čia tas požiūris, lietuvoj yra sporto, kad nu tu turi, tad padėti vat atnešti medalį, padėti tada gal mes pagalvosim, ar tau duoti.
10:13
Okey tai o kaip o kaip padaryti tą, kad nu mum reikia?
Dabar pagalbos iki olimpinių jas patekti reikia tai.
Aš dabar ta pagalba tiek gerai, kiek kainuoja jūsų mėnesis.
Sporto yra skirtumas tarp to, kada jūs ruošiatės, šiaip vat sportuojate ne vienas mėnesis ir, tarkim, dabar ruošiatės olimpiniam.
10:35
Kiek jums yra išlaidų ruošiantis olimpinėms žaidynėms per mėnesį?
Tai yra mityba, papildai, sportas, treniruotės treneris, apranga, kamuoliai, nuoma, dar kažkas, tai viskas.
Vat kada skaičiavote, kiek jums kainuoja?
10:54
Jo gal iš tikrųjų nelabai yra ką taip skaičiuoti, nes pasakysiu dar tokį dalyką, kad tas mūsų pasiruošimas.
Nes nėra ką skaičiuot, tai mes pagrinde einam savo treniruotes ant smėlio.
Fizinio pasiruošimo mes nelabai turim.
11:13
Iš tikrųjų man mano fizinis pasiruošimas vyksta namuose.
Nušalimui, sporto salę, bet su treneriu porą kartų į savaitę tai.
Čia ta prasme nu čia vėlgi yra apmokama trenerio, kuris mes einam pas trenerį ir kiek mes ten galim jam kaip algą kažkiek tai išmokam ir jisai finansuoja, jei niekad negalėtų eiti fizinio parengimo treniruotes, jisai nori, kad jinai sportuotų ir taip toliau.
11:38
Tai va tai va to, kas mane liečia.
Sakau, mano fizinis pasiruošimas yra prie televizorius, įsijungia į tą programą susiradus ten esu.
Ir varai, nes tiesiog neleidžia.
Kad išklauso aš negaliu suprasti asmens.
O gal ir juokingai atrodys?
Ne kraujo bet ta prasme.
11:57
Ta prasme jūs jūs bandote atstovauti lietuvą olimpinėse žaidynėse ir jūsų fizinis pasirengimas yra youtube prie teliko.
Tiesą sakant, jo iš tikrųjų.
Sporto salę visą laiką galima eiti, bet.
Reikia.
Programos mes turim galimybę eiti impulsą.
12:15
Dabar olimpiečiai visi ragavę, bet nu ką tu ten nuėjęs veiks?
Neturėtų trenerio, kuris jums gali paruošti kažkokią sistemą, kaip lavinti kondiciją.
Prasme yra daug tų trenerių, bet nu visiem, kaip sakau, niekas už dyką nenori dirbti.
Visiems reikia mokėt, tai mūsų prioritetas.
12:31
Šią vasarą buvo maksimaliai važiuoti visus turnyrus ir leisti pinigus ten, kad mes galėtume išvažiuoti į turnyrus.
Tai va tai ir dar plius nuo tren treneris mūsų pagrindinis nu tai jam kažkiek irgi jisai nu.
Kaip pradžioj dirbo, tiesiog, kad nu iš idėjos iš tikrųjų buvo buvo toks laiko tarpas, kad jis dirba iš idėjos.
12:52
Dabar mes jau pačios suprantam, kad nu mes kažkiek turim investuoti į trenerį ir kad nu nedingtų motyvacija ir taip nu kiti dalykai vis tiek nu, aš manau, kad treneris yra toksai, bet jis, aišku, pasišventęs šitam ir ir stengiasi maksimaliai irgi ne reikalauti iš mūsų tų finansų ir taip toliau.
13:10
Tai dabar jau susiradom, kaip ir galima trenerį fiziniui, bet dar kontaktuojame su juo ir susitiksime čia po poros.
Gal savaičių ir diskutuosime dėl kainos, dėl visko, tai žiūrėsim, gal pavyks.
Priemonių variantų gal pasidaryt programą ir eiti tą impulsą sportuos sportuoti ar ne?
13:29
Bet bet aš manau, kad nu labai sudėtinga būtų tik 2 pačiom eiti.
Mokyti galima tą daryti, bet turėtų kažkas.
Apmokė na, bet, manau, būtų labai sunku.
Galbūt koks treneris, treneris, klauso ir norėtų, pavyzdžiui, iš idėjos prisidėti prie perspektyvių sportininkų, nes iš tikrųjų tai nėra taip sudėtinga.
13:53
Turbūt tiesiog čia žmogaus geranoriškumas.
Jeigu jau tokia situacija lietuvoj su sportu, na, aš jau net nenoriu klausti apie mitybą, nes aš tikiu, kad su mityba tai iš viso turbūt, kaip žinai kinų kalba, kokia ten nei.
14:08
Po bendro turbūt ką ką vat galvojat valgot ir valgot niekam jokių gairių neduoda kaip atsistatyti, kaip maitintis iš vis yra supažindinę kas nors apie mitybos sportuojančiam žmogui, kai jūs tokį krūvį krūvį turi.
Daug metų esu daug patirties turiu, bet per tą visą savo laikotarpį realiai.
14:28
Nebuvo, kad atvestų ir va taip va ta tau padėtų su šituo dalyku.
Esu pati kažkada kreipusis.
Dabar nepasakysiu į ką, bet tiesiog pati ieškojau variantų, bet kažkaip nu vienas kartą pabandžiau 2 kartą.
Ir ten gal ir gavosi gal ir nesigavo, bet tie visi atsistatymą ir taip toliau tai realiai.
14:48
Mhm absoliučiai neturim, nes tikrai ir būna, ir kartais ir nesupranti, dėl ko ta savijauta tokia, kaip pagerinti ir taip toliau.
Tai realiai ja tiesiog iš idėjos.
Kaip jaučiate ne?
Na tiesiog suprantam, kad šokolado kiekvieną dieną gal nevalgysi, bet tik tiek.
15:06
Algot ane tai tiek ir reikia vau vau eina sau, aš negaliu, aš klausau ir negaliu patikėt ta prasme, kad man atrodo, yra ta prasme žmonės, kurie šiaip sportuoja salėj daugiau daugiau investuoja arba turi žinai kažkokios tai pagalbos iš šono ten žinai dar vienas kitiems padeda, o čia žmonės čia jūs ruošiatės olimpiniam ir ta prasme.
15:32
Okey, gerai, nepabėkite, noriu pasinaudoti galimybę ir nuoširdžiai jūsų paprašyti.
Jeigu jums patiko šis pokalbis tapti vienas iš konkrečių rėmėjų, tapdami vienas iš kantrybės rėmėjų, jūs padėsite augti mūsų kanalui.
Visi rėmėjai laidas pamato kur kas anksčiau ir gauna dar papildomų privalumų.
15:51
Bet kokiu atveju širdingai dėkoju jums už pasitikėjimą, tad nepamirškite žemiau paspausti mygtuką, prenumeruoti ir priminimo, kuris praneš apie ateityje naujai atsiradusias klaidas, okey ačiū, kad išklausėte.
Ir tęsiam mūsų nuostabų pokalbį.
Kaip jūs skiriasi treniruotės dabar, kai jūs, pavyzdžiui, anksčiau sportavo, d tiesiog žaidė tinklinį ir turbūt varžė tas kažkur, o dabar pas jus yra tikslas olimpinės žaidynės.
16:18
Ar jūsų pats?
Treniravimasis ir žvilgsnis į šitą sportą pasikeitė.
Tai aš, kadangi tą darau jau ne vienerius metus, sportuoju jau taip profesionaliai nuo 2 11 metų.
16:35
Tai realiai tas tikslas jau buvo tuo metu išsikeltas, kai mes laimėjom pirmą Europos čempionatą, nu tai ten jau nebuvo tai čia, kadangi ji yra mano ne pirma partnerė.
Aš turėjus labai daug partnerių visokių, tai tai ta tikslas visada sekiau, nes žinojau, ko noriu ir nesvarbu, su kuria aš partnerė, bet aš bandžiau jį to tikro tikslo siekti maksimaliai ir kažkaip tos treniruotės.
16:59
Nežinau, galbūt tuo gal kažkaip kitaip.
Gal požiūris būdą, kai jaunesnė buvau daug, nu viskas kitaip buvo iš tikrųjų, o dar po vaikų tai viskas dar absoliučiai apsisuko pas mane.
Pasikeitė požiūris, kai tu buvai jaunesnė prieš 10 metų ir dabar, nes aš, kaip suprantu, tarp jūsų maždaug toks yra amžiaus skirtumas, ane kažkur tai yra. 9 jo tai tai jūs tu vis tiek esi jau patyrus tą jausmą, ką jinai dabar patiria, tai koks yra tas skirtumas?
17:24
Jūs apie tai pakalba, d nes nu jisai tikrai yra skirtingas.
Šiaip gal taip labai atvirai nekalbėjom būtent dėl šito.
Tai, bet sakau, atsirado tokios nuo atsakomybės didesnės tas pats suvokimas, nes aš atsimenu, seniau dar būdavo jaunesnė, tai vat tos pačios treniruotės ai čia gal nenueisiu, žinai, čia vos ne, kad treneriui reikia to nu čia tren nu treneris, gal nieko nepasakys, taip, nu tu bandydavai nu treniruočių vis tiek nes ir pavargdavo, ar jis norėdavo tai jo.
17:53
Prieš 2 metus būdavo, kad jo jeigu tenai koks afteris universitete ar dar kažkas nu, tai kitą dieną neateini į treniruotes važiuoja į slidinėti į keliones visokias dabar draugai skundžiasi, varomi kelionės, sakau, negaliu varom slidinėti negaliu.
Važiuosiu atsakingai žiūri, kad jau tavo.
18:11
Ne tai dabar tu išsikėlėm tikslą pasirašėm tą tikslą ir numes jį vykdom nes nu bent jau aš asmeniškai labai to noriu ir žinau, kad nu dabar yra mano laikas.
Nežinau, vat as čia taip.
Yra ir žinau, kad nu dabar yra ta galimybė ir jei reikia pasiimti, nežinau.
18:28
Bent jau man, kiek aš jau metų sportuoja, ar tikrai visokių patirčių turėjusi ar.
Tai jo reikia tik.
Tai turbūt tai labiausiai ir motyvuoja.
O kaip tave ne?
Taip, taip.
Jog vienas dieną atsikeli 3 metus, žaidi tinklinį. 6 bet tas nu pradėjau ten nu 2 kartai į savaitę tiesiog vaikščiot kaip būrelį tai va taip normaliai.
18:57
Žaidimo kiek profesionaliai jau taip, kur jau tai tapo. 2.
Gal tai čia jau darbas tavo dabar.
Nu pirmi metai, kai čia yra darbas, kai jau gaunamą stipendiją už 5 vietą Europos čempionate.
Tai nes prieš metus baigiau universitetą ir buvau labai pasiklydus, labai mylėjau tinkliniu, bet nežinojau, ar jis, ar išeis išlaikyti save su tinkliniu.
19:20
Tik tai ir buvo tos ribos, apsisprendimo ar tinklinis, ar karjera kažkokia ofisinis darbas ar kažkas ir monika pasiūlė žaisti kartu.
Tinklinį ir tada jau dabar nebėra klausimų jokių, kad ten grįžčiau į visus, dabar tik tinklinis.
Kažkada dirbau ofise.
19:37
Ne pas tėvus labiau padėdavau restorane, tada praktiką teltonikos ir panašiai tai.
Tai, kaip supratau dabar jautiesi laimingesnė.
Nu neturėjau tos kitos patirties, bet jaučiuosi laiminga taip.
Tas tas džiugina žinai, kad sako, reikia visą laiką gyvenime daryti tai, kas patinka ir kas daro tave laimingą.
19:59
Tada nejauti, kad dirbi.
Tiesiog, kaip sako ai net 6 tokia žinai patirtis šiemet viską gavo, ką kiti sportininkai per savo karjerą negauna Europos čempionatas pasaulio čempionatas olimpinės atrankos ten atrankos nu ta prasme.
20:15
Geras startas.
Nuo olimpinių žaidynių ir jau.
Va čia tai startas.
Kiek jūs turit treniruočių per savaitę?
Tai realiai mes sportuojam į dieną po vienas kartą ir plius ten nu tas fizinis pasirengimas tai realiai per savaitę gaunasi nu. 5 smėlio peilį.
20:34
Smėlio treniruotės smėlio ir paskui jo jutubas taip.
Nes, aš aš kaip įsivaizduoju.
Bent jau iš savo patirties, kiek man teko ir mokytis, ir ir domėtis.
Tai bet kokiu atveju, sportas, kaip jūsų ar ne?
20:52
Tai jis yra daugiau funkcinis.
Tai, aišku, reikia atidirbinėti jį ant smėlio, bet turi turi lavinti ir ištvermę, ir kondiciją, ir turi vis tiek ji sprogstamą jėgą treniruoti.
Tai reiškia turit raumenis treniruoti.
Tai aš iš to, ką girdžiu, tai pas jus yra spragų ta prasme pačiam treniravimąsi, ar ne?
21:10
Nes jeigu jūs neturite trenerio, jūs nelavina TT raumenų sprogstamos jėgos.
Ir taip toliau, kas kas galėtų jums padėti.
Tai, jeigu šituos dalykus, dabar pradėtume daryti, tai jūsų rezultatai turėtų ženkliai būt geresni.
Už ta prasme aš net kartais dabar pagalvojau, po sezono aš gavau, kaip mes dar ištempėme tą visą savo sezoną.
21:29
Nu ta prasme su savo tokiu fiziniu pasirengimu.
Ir, aišku, jau į sezono pabaigą jau tas pasijautė.
Tas skaudžiai kainavo mums.
Ką tai reiškia, pasijautė, ką jautė?
Pirmą dieną ateini žaisti tu dar kaip ir tenai turi tu gal jėgų paskutinį jau senu, nes mes jeigu tu patenki mindaugo ir nėra tu pradedi penktadienį žaisti, tada yra šeštadienis ir sekmadienis yra finalai.
21:52
Tai mes dar penktadienį gyvos šeštadienį dar tokios, o jei gu nu ta prasme.
O sekmadienį yra top 4 ir ten pusfinaliai ir finalai.
Tai jeigu mes išeinam 2 kartus esam šį sezoną išėjusios į pusfinalius į top 4 s.
22:08
Realiai, kai mes ateinam pusfinalį žaisti mūsų nebėra ta prasme, mes mes fiziškai nebeatlaiko mm.
Kūnas sielos jau nebėra.
Tai varžybų metu viskas, apie ką galvoji, kaip čia išgyvent ir dar stovėt nuveikti būna tas.
Karštis plius 40 karštis ir ta prasme tau reikia daug atlaikyti dalykų ir.
22:26
Beje su mityba gi nieks nieko nepadeda jūs nežinot.
Žinau, kad elektros elektrolitai skysčius geria.
Papildus geriam turim ten nu kažką ten.
Sudėlioti profesionaliai mes tiesiog savo nuožiūra nusipirkusios ir naudojate.
22:43
Namie ta prasme nu aš aš iš patirties jau ne vienas ne vienerius metus geriu tuos papildus ir taip toliau.
Tai nėra, kad šiaip sau pati į sakai duok tą tą ir.
Parašo negalima.
Jis ten atsakingai, viskas turi būt su papildais, net ne duok dieve kažką tai pavartos.
Kažko nes.
23:01
Ką jaučiat?
Man labai įdomu, nes žinai, tas jaučiamės blogai.
Ką jaučiat raumenys usi pumpuoja sausgysles, skauda galva svaiksta.
Koks tas yra jausmas, kai tu?
Ar žaidi penktadienį šeštadienį jauti, kad jau blogai, o sekmadienį galvoja kaip išgyvent.
23:19
Bent jau man asmeniškai tai pagrinde, pasijaučia raumenų skausmas.
Mm tai tiesiog reikia lakstyt.
Ankstesniame viską skauda tautinėje daryt jau ten tą šeštadienį ir sekmadienį apšilimą ir tu čia tempti ranka čia skauda, tada tempi kuoja, ten skauda ir nu aišku, tu padarai tą apšilimą.
23:38
Raumenis išsitampo, viskas, bet nu vistiek ne ta savijauta ta prasme, kaip tu ateini ten penktadienį, tarkim, žaisti ir.
Pasak ir nu kažkoks labai keistas jausmas ir tos tų jėgų nebe tiek tos energijos nėra to aikštelėj.
Sunkesnis jautiesi tiesiog.
23:54
Mm ir mie ir miegas būna blogesnis bent jau man.
Asmeniškai, pavyzdžiui, reguliuojant miegą ar prisižiūrint miegą einant kažkokių tinkamu laiku, ten vienas metu miegot keletas kažkokių laiku tase, kad ar tiesiog.
24:10
Kaip papuola nu tu vaikų turi?
Ta prasme, jeigu aš išvažiuoju varžybas, tai jos stengiasi eiti ten anksčiau miegot ar šiaip tokia mėgėja gal net eit ten vos ne 10 ar 9.
Galėčiau eiti miegoti, bet, pavyzdžiui, lietuvoj, kai turiu 2 vaikus 5 ir 3 metų, tai pasirinkimo kaip ir nėra.
24:28
Žiūriu čia jis.
Šitoj vietoj režimo negali būt nu ta prasme.
Ten visko būna ir miegi naktį ir nemiegi per nuo iki šiol ne visada miegi tas režimas toks išbalansuotas ir sakau, kartais nu ir.
Kartais ir varžybas vežuosi.
24:44
Aš tuos vaikus ir būna, kad tokių dienų tokių, kad kartu, kad nu suserga tose varžybose ar ten dar kažkas atsitinka.
Tai ir viskas ir bet aš kartais pati nes nesuprantu, ten naktį visa nemiegi, bet ateini ir žaidi aikštelė vat vat, kaip mes laimėjome Europos čempionate?
25:00
Svarbiausias varžybas, kai patekom į žaidėm dėl patekimo į 4 nugalėjom olandijos olandijos komandą, kurios buvo tuo metu pasaulį 5.
Dar jis dabar yra.
Jo ir ta prasme tu aš ten tą naktį visiškai ta prasme labai blogai miegojau, nes abu vaikai irgi ten nu kaip su blūdija ir kažkas negerai, buvo sirgo.
25:21
Ateini realiai vienas geriausių varžybų buvo mus.
Tik žiūrėkit, darykit išvadas.
Tą paaiškint, kodėl taip būna ir.
Aš suprantu, kad tai gal ne atrodo nelogiška ar ne, bet jeigu tai suveikia, gal reik pabandyt kitą?
Kartą.
Ne okey o vat, kai pas jus būna kažkokie nuosmukiai, pralaimėjimai, kaip jūs emociškai tuo, ką suvalgote, nes nu tam kartais reikia ruoštis nes.
25:48
Bet kokį atsakymą ne bet kokį pralaimėjimą, bet kokią krizę.
Kiekvienas žmogus išgyvena skirtingai.
Vienas sako, viskas čia ne man braukiu, nafig einu į ofisą.
Kaip jūs atsistojate ir eina toliau ar ruoštis psichologiškai ai ne kaip vat tu.
26:09
Vis dėlto tavo pirmi metai tokie super sudėtingi.
Tai būna tikrai labai labai sunku ir pas mus jau gal, kaip ir tradicija yra.
Jeigu mes pralošėm varžybas, nu yra skirtumas, kai tu praloši varžybas gerai sužaidęs ir pralošė varžybas blogai sužaidęs.
Tai jeigu tu praloši varžybas blogai sužaidęs, tai pas mus būna, kokią valandą nekalbam.
26:29
Tiesiog vienas su kita ir nulis komunikacijos tiesiog važiuoja į viešbutį, pabūnu su savimi nusiramini ir tada jau eini valgyt.
Galvoji, gal apie kitas varžybas jau ruošiesi jam ir panašiai.
Tuo metu veiki tą valandą.
Nieko nežinau, eini kažkiek gal ten.
26:48
Nueini į kokį masažą eini į kambarį į dušą tiesiog kasdieniai dalykai.
Tiesiog užsimiršta reikia, kad praeitų laiko tiesiog pamirštam visą šitą dalyką, nusiramintum.
Dažnai dar pasižiūri tas varžybas dar pasidaro uoj.
27:07
Analizuojat varžybas, kurios nepasisekė ir kodėl?
Nu didžiąją dalį taip pasižiūrim nes.
Kai kai tu sužaidi paskui tu sužinai savo kitus priešininkus, tai ten prieš varžybas ar ar dieną prieš varžybas tu žiūri tą video pasižiūri varžybas, bet tos tokios nu pilnos analizės tu nelabai yra pasižiūri.
27:32
Ten ai ne savo.
Tėvui sužaidėm gerai, einam toliau.
Kažkokia savo išvadas, bet bandom tą daryti mokinamės, bet nu reikia pagalbos iš šalies reikia tą mokėti daryti tau neužtenka tik ateiti, pasižiūrėti, pasižiūri video nu ir išsiskirsto.
27:51
Yra ir tokių atvejų buvo ateinam pasižiūrim, norėjau, supratom, kaip čia bus ateini aikštelę, o ką?
Tai taip taip, tai va taip.
O kaip su vienas kitos palaikymo, tą jau turit.
Šiaip a kas liečia, jei labai jautri yra labai reaguoja kiekvieną žodį ta prasme ir tu daug ašarų būna maksimalizmas, tai tai va, tai tai aš kažkur minėjau.
28:19
Vienas interviu, kad prieš siūlydama jį žaisti, aš žinojau, kokiam žmogui siūlau žaisti.
Žinojau, kad aš nu turėsiu labai stipriai palaikyti ją ir žinau, kad nebus lengva, nes jinai realiai ir labai nedaug šneka aikštelėje.
28:35
Tai.
Kaip pasakyt?
Na žinojau, kad turėsiu tą palaikyti profesio kaip profesionalę, daug su daug patirtim tą komandinę dvasią aikštelę ir taip toliau, bet.
28:52
O reikia aikštelėj tos komunikacijos vienas.
Su kita būtina labai reikia, nes ta prasme aišku, tie, kur žmonės žaidžia, ten po 30 metų jau karto ne po 20.
Tai jie net realiai nėra diskusijų, jeigu jie viską absoliučiai žino, bet šiaip nu reikia tos diskusijos.
Aikštelėje reikia kalbėti, reikia pagalbos ir taip.
29:09
Toliau.
Būna ženklus, rodo pas jus irgi gal kokie ženklai yra, ar ne ir turit kažkaip tai juos tarp tarp savęs, kad kiti nesuprastų, ką jūs rodot.
Visą laiką tie patys pliusminus ženklai, kai kurie dar ten kitokių išsigalvoja, bet visą laiką esi užsisukęs nuo.
29:29
Priešininkų nu.
Tarkim viešinti?
Prieš mane tai už nugaros tiesiog parodo ir viskas.
Kažkada buvom irgi žaidėm irgi taip buvo ir buvo toksai ekranas pakabintas žinai, viršuj realiai tu čia stovi priešininkas ten lemties į ekranas žinai, ką mes rodom iš?
29:45
Nugaro.
Jo ir paskui ir paskui buvo toks atvejis, kad kažkas žaidė iš geresnių komandų ir paprašė, kad išjungtų tą ekraną, nes tu įsivaizduoji, tu stovi ir tu matai, ką ten rodo, žinai 1 2 tenai ir kaip ginsis.
Apie šituos ženklus taip įdomu, ką tai reiškia?
30:01
Aš nežinau čia, kiek yra paslapties, kiek galit papasakot.
Čia turbūt jokia paslaptis, nes ir viešai yra ten radusi gūglą žinai gali surasti tą, ką ten.
Reiškia.
Po nemokės, neturėtų kokį ženklą parodyti.
Ne mes neturim ten vienas žinai 2 ten ir viskas pas mus pasibaigė, o kiti ten pirštų kombinacija mm. 4 z 3.
30:24
Lazdų ir.
Daromės.
Kartais pajudinti pirštuką, į kurią paduoti į dešinę ir kairę ar į vidurį.
Šiaip tai na čia gal to ko sistemas jo yra tiktai vienetas, kad aš blokuosiu liniją, o monika turėtų įstrižai gintis arba dvejetas, kad aš įstriža kamuolį blokuosiu, o monika tiesiai linijai turi gintis tai.
30:48
Vat ženklą parodot, bet tarkim, tu ne, ne nežinau vienas kitai parodot ir kažkuri nevykdo to stoto vat.
Ta prasme kartais nu yra nėra tik tai, kad kaip tu susitarei yra ir jausmas aikštelėje, ir.
Tu bandai kartais spėlioti, nu, tiesiog taip vyksta visos komandos taip žaidžia.
31:08
Tai, kad prasčiau pasikėlę kamuolį tenai dar kažką turi keisti.
Ten išbalansuoja ir tu ten, jeigu paduodi gerą padavimą, ten į sedą kur nors blogai, tada jei ne ten kur nors atsitraukia, aš dar kur nors sugrįžtų ir ta prasme nu daug daug veiksmo.
Pas mus vyksta labai daug, reikia galvot, tai vat ir būna, tas išmuša tave iš vėžių, kad kartais mes ir dar aišku, kadangi turbūt nedaug laiko žaidžiam kartu, tai tas kartais nukrenta kamuolys ir nu tai, kurios čia galiausiai buvo žinai tavo ar mano, ar žinai nu va pra prarasti tie taškai tokie kartais būna svarbūs.
31:40
Kaip dažnai būna situacija, kad tenai net atsikelia kamuolio ir monika?
Jau taip aišku, kad jinai mus įstrižai ir jinai galvoja, kad ir aš žinosiu aš.
Kadangi mažiau patirties turiu, tai aš dar kartais neskaitau tų situacijų.
Taip gerai ir būna tai kažkaip pasimetimas, kad gi buvo taip aišku, kad tenai muš o.
31:57
Aš vis tiek nematau tai.
Daugiau treniruojasi ar ar tiesiog atiduodi tai laikui?
Dažnai sakoma, kad patirtis ateina per pa na kaip čia įgūdžiai ateina per patirtį, o tą patirtį tu gali surinkti ir per trumpesnį laiką tik įdėjęs daugiau val darbo valandų, tai kaip tau sekasi vat tu vis tiek, kai atėjai su su monika žaisti ir jinai jau turi daug patirties, ar tu įdedi daugiau darbo, stengiasi vytis?
32:29
Ar sportuoji tiek pat?
Būna gal situacijų, kai monika išvažiuoja kažkur tenai į palangą trumpam.
Ar vaikai suserga ir negali ateit tai nu?
Dviese su treneriu būnam.
Ir dabar jau susitarėm su treneriu, kad kitą savaitę ateisiu pas jį nu, kadangi negalima užsakinėti aikštelės ir jisai dirba vėl čia, finansai trukdo šitą dalyką daryti, bet ateisiu tiesiog į sieną pramušinėti iš viršaus ir nu tokių senovinių.
32:58
Galbūt tu tiesiog stovėsiu valandą prie sienos ir mušinė siu tai.
Čia toksai nebe.
Prasme sakau, kad reikalingas dar labai dar daug daug dalykų mokomės kaip komanda, kaip asmenybės.
Turim labai daug dar ką išmokti.
Realiai neturim daug laiko, kadangi startas naujas bus kovo mėnesį, tai realiai dar turim iki to laiko stovyklą pabandyti pasidaryti sausį pradėsim sportuoti, tai sausis ten vasaris aukojo varžybas.
33:27
Vat.
Sporto centras.
Ai delfi.
Tai va tai tai vat o dar kiek vidaus viduje, kiek daug dar reikia susitvarkyt su savim dalyku.
Tai.
Su savim ta prasme nu kas mane liečia?
Tai sakau, aš pirmą kartą turiu tokią patirtį žaidžiant su tokiu žmogum.
33:46
Na, kaip ir minėjau, kad.
Mažai šneka aikštelėje ir man kartais ta prasme aš nu net supykstu, kartais už tai, kad nu aš prašau, kad atsakyk, tu man ką nors žinai, kad ten bandai tartis kažką ir taip toliau.
Ir būna tokių.
Tiesiog tokių situacijų, kad nu aš noriu sužinoti, kaip man reikia.
34:06
Bet gal čia ir yra tas trūkumas.
Aš daugiau žaidimo kartu žinai, kad žinai, kaip būna santykiuose.
Pora tiek daug laiko kartu praleidžia, kad tu kartais net nereikia nieko sakyti.
Tu tiesiog pasižiūri ir man atrodo iš žvilgsnio supranta žinai nu.
34:21
Arba netgi žino veiksmų seką, kaip viskas vyksta.
Tai tu jau pažįsti.
Turbūt tu su vyru lygiai taip pat tu jau gali numatyti, ką jisai mąsto ir ką galvoja ir ką darys.
Tai galbūt tiesiog reikia laiko ir tiek.
Bet aš, kaip manau, yra vis tiek tokių žmonių, kurie gali daug šnekėti ir kurie nu tiesiog yra tokie, ir jie nu tokie yra, bet aš manau, kad tą dalyką galima pakeisti, bet tiesiog reikia prašyti pagalbos ir eiti kreiptis į psichologus ir taip toliau.
34:50
Aš ta prasme aš esu vienąkart gyvenime bus pas psichologą.
Gal 16 metų mane vedė, nes irgi buvau, buvau gan uždara ir.
Ne taip atvirai galėdavau kalbėtis su treneris ir taip toliau, bet, kaip aš sakau, man tada naudos nebuvo, nes aš ateidavau va taip pasidėdavau ant sofos.
35:09
Kitų.
Taip taip nu, nes man liepdavo ir galvoja, kad ten mane kažkaip pakeistas dalykas, nes tiesiog nebuvo atviras su psichologu.
Psichologo taip.
Gal ne tiek jie keisti, mums reikėtų, bet mes esam labai labai skirtingose šame sniegynai emocionalesnė.
35:26
Tai mums dar reikia pažinti vienas kitą ir suprasti vienas kitą ir prisitaikyti prie vienas kitos tai jo tai aš dabar irgi jau pradėjau vaikščiot pas psichologę ir bandom.
Tiesiog suprasti.
Vienas fainą šitas balansas žinai nu vienas ugnis kita taip nuramina biškį žinai, sako, aš, jeigu, pavyzdžiui, kažkoks konfliktas, nu ne konfliktas, bet turiu omeny, pavyzdžiui, kažkokios emocionalesnės varžybos ar ne?
35:50
Tai ten monika.
Oi, dieve užsiplieskiau tu taip ją nuramini, žinai, viskas bus gerai.
Visame namuose nesuprasi jo iš veido ir ji pyksta jinai.
Aš ne nuraminu jos gal labiau užsidarau dar labiau ir toks būna be emocijos nu pas mane rėkimo aikštelėj.
36:08
Niekada nebuvo ir turbūt niekada nebus, tiesiog nesu toks žmogus.
Jo, tačiau kartą vienas kartą sakau, specialiai aš taip mintyse aš ant jos už rėkiau, kad jinai ant manęs supyktų ir kad gal supyktų ant priešininko ir užsidegtų pasiekiant supranti, nes aš ta prasme ieškojau būdų, kaip kaip jai mirtinai supyktų, tas atsirastų pyktis pasiekia.
36:28
Dabar mane jis ir tiesiog jis nu gyvenime nepasakytum, žiūrėdamas į šoną, ar aš ten užsivedus, ar neužvedus nu neutrali būsena atrodo visą laiką be jokių emocijų?
O viduj dalykus mums.
Verta.
Sutvarkyti.
Nes nu bet to mokyta pirkti, iš išlieti, išreikšti žinai, kodėl?
36:47
Nes pyktis yra vienas iš tų variklių kuris.
Leidžia žmogui konkuruoti ir leidžia žmogui kažko tai siekti, nes dažniausiai per pyktį mes kažką bandome įrodyti ir jeigu mes neturime savyje pykčio, tai ir nemokame jo išrėkti.
37:04
Žinai kažkokiais tai veiksmais.
Tai mes dažniausiai ir užstringame daug kas bijo pykčio, bet pykčio nereik bijot, nes pyktis.
Tai yra tas variklis, kuris tau spiria į šikną žinai ir tu tada mušėsi toliau.
Aš manau, kad tai yra labai sveikas dalykas.
37:21
Yra, bet jis nėra parodomas ir nėra tas išlikimas.
Ar kažkas tokio.
Tiesiog būna toks duok kamuolį tuoj smūgiuosi stipriai ar kažkas tokio tiesiog duokit, bet tik tiek tai.
Kiek kiek ūgis turi reikšmės tinklinyje?
37:41
Aš aš galėčiau būti geras tinklininkas su metru 7 7.
Šiaip ir vyrų yra iš tikrųjų nu ten metro 8 m.
Gal aš tuom ten nežinau, kuris ten gal žemiausias, bet irgi yra tokių žemesnių, kurie žaidžia ir. 7 aukštas čia yra sako žemesnių metras, aš tom keli.
38:02
Yra tikrai variantų, kai, pavyzdžiui, amerikietės 2 pasaulyje nusk low tai ta žemesnė mergina yra metras 60 vos ne. 70 bet ji tokia mažytė žinai tokia nu, bet nerealiai žaidžia tokį jausmą.
38:19
Aikštelėj turi ir nu įspūdingai ten žinai jonai, tu ten ten turbūt talentas, nes talentas daug savo duoda ir.
Ar, kaip taip atrodo, nu tie skirtumai tokie.
Išimtis iš taisyklės greičiausiai žinai, didžioji dauguma vis tiek yra aukšti ir aukštos.
38:36
Kaip tavo diena atrodai ne.
Ar jinai labai pasikeitė nuo to, kai tu žaidei ne taip profesionaliai ir dabar jau metus laiko super profesionaliai.
Gal nelabai aš niekada nevalgydavau pusryčių nekęsdavau pusryčių mane rytais, pavalgius ar pykina, ar kažkoks tiesiog nepatikdavo labai sunki jausdavausi.
38:57
Tai šiais metais išmokau valgyt tuos pusryčius per prievartą pradžioj, bet jau dabar yra tas įprotis.
Tai jau pavalgau irgi aktyvus košės kiaušiniai.
Panašiai tada eini į treniruotę.
Tada pietų miegelis pas mane visą laiką.
Būna.
Jau niekas yra labai nieko nežinau.
39:15
Kodėl per daug jo?
Geros nuotaikos žinai.
Daug dėl to žinai ir užauga tokia.
Tai kiek tu per naktį miega naktį, kiek išmėginau?
Normaliai visą laiką tenai, kokią ne 11 nueini miegot 12 ir kelies ten 8, 9, bet pietų miegelis pas mane nėra tas pats ar ne?
39:39
Pats irgi 20 minučių pas mane būna valandas.
Prasmingi visur važiuoja į mašiną ten, kad ir pusvalandį žiūri miega prie lango rėmo žinai lėktuve ten skrydis valandą einu, tarkim, aš apie tuos trumpus žinai, kad taip įspūdingai vėl miega.
Gerai, aš čia gal.
39:54
Ne, aš anksčiau būdavo problema, aš neatėjau tirtis.
Kad man kažkas blogai aš vonioj užmigdavau, aš važiuodama į mokyklą 10 minučių mašinoje užmigdavo, aš tiesiog negalėdavau.
Tai išskyriau ten kažką ale rado, bet pradėjau gert tuos vaistus nelabai padėjo.
40:11
Tai dabar jau.
Mažesnė problema, bet vis tiek dar miega, bet vonioje jau sugebu neužmigti.
Žinai, dabar tie, kurie klauso ir, pavyzdžiui, turi problemų su miegu, jei tau tiktai dabar pavydi ir svajojo, jie norėtų tik pasvajot galėdami lėktuve už, bet, pavyzdžiui, aš tas, kuris negali lėktuve užmigti, nes man tas triukšmas.
40:33
Nu, niekaip aš ne atsipalaiduoju, arba, pavyzdžiui, mašinoj važiuojant mane užsupa žinai atsigulu, tai aš irgi ten pradedu mąstyt ką nors, ten vis tiek ma ir aš taip pavydžiu žmonėms, kurie gali va taip galvą padėt supranti dienos metu.
Ir atsijungt kaip ta prasme, kai tu tu eini pau ir ne po to, kai apie ką nors galvoji, ar ne, ar tu tiesiog atsiguliu ir atsijungia, kaip tai vyksta?
40:55
Labai greitai.
WO sako kad power nap 20 minučių, dėl to geras, kad po to tu jautiesi energingai ir nenueiti į gilų miegą, bet jeigu tu die nos me, tu miegi valandą 2 to atsikėlus nesijautė per vargus.
Labai skirtingai ir dėl to aš prieš varžybas kartais bijau eiti miegoti.
41:13
Monika irgi sako, neik miegot, būsi mieguistą.
Tai kartais pamėgau tą pačią valandą ir jaučiuosi labai energinga, labai žvali ir labai padėjo, nes anksčiau mieguista jaučiausi, o kartais atsikeliu ir noriu dar miego ir visiškai nepadeda.
Ir tada dar 2 val.
41:28
Į priekį jaučiuosi mieguista, tai nerandu to, kas lemia šitą dalyką, tiesiog kartais vienaip, kartais kitaip būna.
Tai kiek dabar girdėjau, taip miegi 9 10 val.
Pasportuoji vėl miegi turbūt kažkada spėjai pavalgyti tarp miego ir sporto, o ką toliau veikė atsikėlus jau po dienos.
41:49
Su treneriu padirbti grįžti pasitvarko į namus.
Pasižiūriu į kartais varžybas tinklinio, nes dažnai visokių vyksta.
Ty ri niu miegot.
Mokaisi o ne iš tų varžybų stengiasi kažką įžvelgt pamatyt.
Gal labiau ne savo žiūriu, o kitų varžybų.
42:07
Suprantu.
Įdomumui nu bandai mokytis.
Nežinau, kiek ten gaunasi.
Kaip tvarkytis po pralaimėjimo irgi ne kiekvienas moka.
Šito irgi reikia mokintis vat, pavyzdžiui, jūs kas nors mokino, kaip tvarkytis po pralaimėjimo?
Nu ta prasme net tu pats ta prasme.
42:24
Ai dar turbūt daug ten daug visko man aš kažkiek turiu, ten tuos sakau patirties, bet nuo visokių emocijų būna.
Ta prasme aš jau kaip pirmą kartą pralaimėjo svarbias varžybas.
Kaip tu jauteisi?
Sportavus ir krepšinis ir tenisas, ir lengvoji atletika, ir panašiai.
42:42
Tai nu turėjus aš tų pralaimėjimų.
Tai nebuvo taip pirmas kartas.
Bet kaip suvoki, nežinau, pa liūdi ir viskas nėra kažkokios taktikos, kaip ten tvarkytis.
Aš atsimenu pirmą kartą labai labai kaltino save.
Aš atsimenu, tas svarbias varžybas.
Kaip dažnai la bazę.
42:59
Prieš amerikietes, nes pirmą kartą sustojau prieš merginą kūrimu buvo beveik mano ūgio.
Prieš prieš pirmą pasaulio reitingas atstojo žaisti žinai, pralošė ir save kaltina, kad pralošia žinai.
Aš esu įpratusi, esu aukšta visą laiką pro viršų, ten protą blogio pramušė ir viskas ir ateina beveik mano ūgio mergina pirmą kartą tokią matau ir aš ten išsižiojus.
43:19
Pirmos varžybos su sandėliuku.
Mūsų žiūrovams koks tavo ūgis?
7.
Wow čia būtinai reikia arnui uždėti nuotrauką, kad pamatytų, kaip aš stoviu šalia šitų merginų.
Kad visi matytų, ką tai reiškia, šitas ūgis žinai tinklinyje, kai sako, dabar ir atėjo tokio pat ugio ir per viršų neišėjo permušti.
43:45
Bet tai reiškia, nėra toks dažnas atvejis ar ne toks aukštas ūgis tinklinyje?
Tai aš esu aukščiausias žaidėjas, šiuo metu profesionaliu tinklinio.
Prasme yra yra dar vienas kanadietė.
Tai jos yra 1, 9, 6 nu tai jos ten vienas centimetru pirmi reiškia žodžiai.
44:02
Mes kažkur pirmi ir čia mes irgi pirmi.
Be abejo ir Vokietija dar vienas yra kuri irgi panašaus auginu, bet, aišku, jų žodžiu, kad tai ne.
Tai virš metro 90.
Tai tikrai yra, bet metras RN 7 tai daugiau.
44:18
Tokios japonija žaisti ten po metrą 60.
Vis tiek sunku jas nukaltą nai.
Dažnai tokio skirtumo ateini pasisveikini prie tinklo.
Man tai dar žinai, aš vis tiek ten 1, 7, 6, tai man tai dar dar.
Bet.
Kaip kovojat su kritika?
44:33
Visi mes sulaukėm kritikos, jūs dabar atstovaujant lietuvą vis tiek važiuojat.
Yra žmonių, kurie stebi, yra, kurie serga.
Yra žinai, kaip pas mus yra 3 milijonai trenerių, pavyzdžiui, krepšinio varžybas žiūri, kai laimi, tai mes laimėjom, kai pralaimėjo, tai jie pralaimėjo.
44:50
Taip, tai, kaip jūs kovojate su kritika?
Aš nežinau, aš tokia dabar jau pati gal pasidarius tokia seniau buvo, kad būtinai.
Bandydavai pas pameluoti kažką ten įtikti labai kažkokį gražesnį žodį pasakyt, nors žinai, kad tau tas žmogus nepatinka, o dabar aš tiesiog atvirom kortom varau ir nebeslepia.
45:10
Aš stengiuosi būti atvira sau ir prieš save, ir prieš kitus.
Tiesiog nuoširdžiai išsakyti savo nuomonę patinka, nepatinka, nebandau ten kažkam dabar įtikti.
Kartais gal kažkam nepatinka, kad ką aš pasakau, bet nu.
Šitas suvokimas iš savo gyvenimo.
45:29
Žinau, kodėl taip bet.
Labai daug dalykų.
Sakau, labai sunkus yra žingsnis.
Priimti sprendimą iš savo gyvenimo pašalinti toksiškus žmones ir pašalinti žmones, kurie kurie tau nepatinka ir sugebėt pasakyt ne.
45:45
Ta prasme sakau tai labai daug buvo tokių dalykų, ypač dabar šį sezoną.
Prieš metus ten buvo tokių žmonių, kurie nesisveikindavo su tavim tai net ne pažiūrėdavo į tave.
Dabar ateina tau ranką, spaudžia, ten šypsos į akis žiūri, nu, man tai šlykštu yra jo nu, tai jau man man tai tokių žmonių aplinkoje nereikia.
46:04
Yra tie, kurie nori su tavim nuoširdžiai bendrauja, palaiko.
Palaikė ir prieš tai, nors tu mažesnį rezultatą turėjai šį sezoną ir tas tas man kažkaip nu.
Nu nepatinka tie tokie žmonės, kurie apsimeta.
O kaip tu eini?
46:21
Aš nejaučiu labai daug, gal tos kritikos iš artimos aplinkos kritikos nelabai yra.
Nu, gal pasako, kad ten prasčiau sužaidė, bet nu tiesą sako.
Kadangi nesu kažkokia influencere, tai ten tų komentarų irgi daug nebūna socialinėse medijose kartais parašo ten iš kažkokių labiau fake accountu kur 3 fo lo rei, kad per tave čia pralaimėjo monika yra žvaigždė, tu esi šūdas nu, bet matai iš to profilio, kad tenai nebūtinai net jis yra tikras, tai kažkaip nu gal ten minutę 2 būna liūdna, bet greit ir pamiršti, bet labiau gal pats save kaltini pats save kritikuoji, tai čia su šitu yra sunkiausia susitaikyti ir.
47:04
Tai vis tiek pažemina savivertę šiek tiek ane, o kaip bando pakelti?
Komentarus, bet dar kai jaunesnė buvau kaip ten tie visi laimėjimai pasipylė mūsų pirmieji ten, bet niekas nemokė tavęs, kad tu ten gal neskaitei, gal nes nu nes tau bus nuo to blogiau, bet dabar neatsimenu ta prasme.
47:20
Aš kalbu apie straipsnį čia daugiau.
Gal.
Kai tu leisdavai, jos ten tik tau įdomu žinai būdavo.
Dabar neatsimenu, kada esu tą dariusi feisbuke.
Tai aišku, ten feisbuke instagrame n uztektu pamatai tą, nes po tavo postais kažkas tenai pakomentuoja, bet.
Kaip sako va instagrame, ten yra buvę tokių, kaip ten yra kažkokių nesąmonių, rašė, bet.
47:40
Tokie dalykai šiek tiek sumažina savivertę.
Kaip jūs bandote pakelti save visą tą savivertę, nes vis tiek jis vis tiek visi naudoja kažkokius skirtingus būdus.
Nu čia kaip pavyzdys, pora išsiskiria vis tiek savivertė krenta tiek vyrui, tiek moteriai.
Ar ne ir tada bandai iš to išlipti sporte, aš irgi manau, kiekvienas pralaimėjimas jis sumažina atsiverti, kaip jūs bandot tą svitą vėl susigrąžinti ir patikėti savimi, kad jūs galit ir jūs esate ne prastesnės.
48:07
Na aš visada sau primenu, koks kokia esu aš sau tikslą išsikėlusi.
Tai yra olimpinės žaidynės.
Žiūriu ir perspektyvą tikslas ir viskas, ir ne.
Aišku, būna visokių momentų, kad nu ypač platų, praloštų mačų, svarbių, ypač, kai dėl medalių kovojo ir šį sezoną 2 kartus ir nu atrodo, ranka pasiekiama ir tu ateini, ir žinai, kad gal prieš net silpnesnę komandą žaidi.
48:31
Ir tu paralía aš ir galvoju nu, kaip taip įmanoma?
Kaip išvis taip įmanoma žaisti?
Ir tas ateina tas toksai vidinis, kad nu jau reikia sezoną stabdyti ar ne nu ta prasme aš pagal pagal reitingus žinai kalbu jos atėjusios iš kvalifikacijos.
Mes ten min drožiniai, stovint nu čia taip ta prasme nu ir vistiek tas tu vis tiek pasąmonę veikia tau galvoj.
48:50
Nu čia ta.
Prasme taip.
Yra.
Jo bet o jo aš ką ir kalbu, kad nu ta prasme tu gal ir taip galvoji, bet jeigu tau neišeina susitvarkyt ir tu galvoji, kad nueiti tikrai silpnesnė ir gaunasi, kad tu praloši, bet jeigu tu išsilyginti ir laikai pagarbą tam priešininkui, kad ir jisai yra iš kvalifikacijos ar žemesnio reitingo, tada dar kitaip suveikia ir tada, kai atsiranda ta pagarba, tada rezultatas kitas.
49:15
Šitą pamoką išmokau.
Labai daug turėjom skaudžius, sako mūsų ta pats visas šis sezonas.
Tai mes tiek apturėjom visko, kad.
M.
O kaip tu eini?
Panašiai visą laiką galvoja apie galutinį tikslą, ko tu sieki, kad jeigu dabar tu verksi po šitų varžybų ir nesusikoncentruoti į kitas varžybas, nu tai nieko gero nepasieksi kitose varžybose.
49:38
Yra tarpo didelio sužaidė vienas varžybas, pirmas po grupė realiai po 3 val.
Tu turi eiti žaisti sekančias varžybas.
Analizuoti priešininkes ir panašiai.
Tu supranti, kad tiesiog nėra tam laiko.
O olimpinio komiteto pinigų klausimą labai noriu šitą temą išsiplėsti.
49:55
Mes apie tai jau kalbėjom su diana jinai apie tai pasakoja, aš noriu, kad jūs papasakoti, nežinau, kiek jūs galite atvirai pasakyti, kiek jūs galite čia ir aciu.
Leisti kortų, nes aš esu įsitikinęs, žmonės galvoja, kad kai sportininkus apie sportininkus rašo delfyje, tam pačiam olimpinio komiteto puslapį ir taip toliau, visi galvoja, kad tai yra sportininkai, kurie gauna atlyginimą, kurie gauna bazę gauna treniruotes.
50:25
Viską jie sportuoja ir ruošiasi tam, kad atstovauti lietuvą.
Tada mes visi žiūrime olimpiadą ir sako, Lietuva laimėjo, bet dabar aš aš iš to, ką girdžiu, tai sakyčiau, ainiai ir monika laimėjo, o Lietuva tik tai.
Prisišliejo, kaip ta pigi prostitutė ir ir sako, ir aš čia prie prie chebros žinai nu nes niekuo neprisidėjau tik tai, kad k.
50:46
Išdaviau gimimo liudijimą ir pasą.
Dėl to jūs žaidžiat už lietuvą, nes nu aš įsivaizduoju, kad tai turėtų būti kaip komanda, kuri ruošiasi super reikšmingo m 4 metų varžyboms ir bando kaip komandą atstovauti lietuvą.
51:03
Tai ir Lietuva prisidėjus ir laimi, tarkim, ar ne?
Tai, kur kur čia šita spraga, kaip jinai atsirado, nes nu va taip, aš manau taip, kaip aš dabar galvoju, aš manau, kad taip galvoja visi žmonės.
Ta prasme aš jau žaidusi tinklinį daug metų ir.
51:21
Ir prieš tai bandėm patekti į olimpines žaidynes.
Tai realiai ta situacija išliko ta pati kokia ir buvo prieš.
Ką žinau ten 70 metų, ar ne?
Ir ir dabar jinai yra tokia pat nes mes sai ne žaidžiam tiktai metus.
Bet mes per metus parodėm visus rezultatus.
51:41
Ta prasme mus tam buvo nurašę kaip komanda, kad čia iš jūsų nieko nebus ir taip toliau, bet mes į Europos čempionatą patekome į pasaulį ir dar parodė gerus rezultatus.
Juose tai tai va tik parodydamos Europos čempionate užimdamas 5 vietą mum paskyrė stipendijas tik po šito čempionato.
52:02
Ir gavom.
Įėjimą į impulsą, kad dabar galime lankytis impulse, mane ir plius dar buvo vienas dalykas yra toks solidarumo fondas diana irgi turbūt man atrodo, kalbėjo apie jį, kur vienas moterų komandai paskiriate n 15016 €1000 ne.
52:22
Taigi, tai jau jie buvo paskirti gruodį prieita gal praeitą gruodį?
Bet jų mum labai nenorėjo atiduoti.
Nežinau, ar čia tautinis olimpinis komitetas, ar mūsų federacija ta prasme?
Jos vis bandė kaip pasakyti, jeigu, tiesą sakant, jos mums turėjo duoti prieš pasiruošimą sezonui čia yra pasiruošimo pinigai visam sezonui, o mes juos gavom realiai pasibaigus sezonui.
52:47
Jeigu taip grubiai.
Taigi tai vat labai didelis klausimas buvo, kodėl buvo tik delsiama ir iš kurios pusės?
Tai buvo delsiama ir kodėl nenorėjo atiduoti?
Mes jau buvome.
Sausį laimėjo ne vienas medalį ta.
Prasme prieš futur su sagui prieš gruodį sakė, kad po hagos turnyro praeitą gruodį tai lygiai prieš metus jau skirsim tuos pinigus komandai, kuri turi daugiausiai taškų.
53:13
Mes laimėjome dalį turėjome daugiausiai taškų, dar palaukim Europos čempionato.
Tai po 6 mėnesių ar 5 vyko Europos čempionatas, sakė, kas didžiausia aukščiausia vieta paims tenai?
Vos ne tiek gaus tuos pinigus.
Nu ta prasme, jeigu komanda patektų į Europos čempionatą ir tada, kuri geriau?
53:29
Pasirodo, tai duoda žinai.
Tai mes pasiėmėm 5 vietą ir buvo vienintelė komanda Lietuvos iš moterų, kuri pateko tenai, tai mes vėl turėjom gautus pinigus po to, sako pažiūrim pasaulio čempionatas, kaip tenai seksis, kas bus pirma komanda?
Ten pasaulio čempionate geriausiai pasirodžius tada duosim.
53:47
Mes vėl buvom aukščiausia.
Vieta vienintelė ta prasme.
Jo ir ieva taip supranti.
Jie jau nuo gruodžio turėjo duoti ir vis tempia.
Tęs ta prasme alek buvo galimybių kažkam iš Lietuvos tenai moterų komandų patekti, nors visi žinojo, kad nu niekam nėra daugiau šansų patekti, jeigu taip.
54:06
Atvirai tai būna žmogus narcis tas, kuris visą laiką maitina tave, pažadais ir visas žino skaudžiausią vietą.
Jūsų skaudžiausia vieta yra pinigai, tai čia tokia kaip šalis narcisistinė žinai.
Kaip tau ti, kas čia tautinis komitetas, ar ne to tau ti nis spor to, ko mi te tas?
54:25
Kas čia jums žadėjo ją ne.
Ta prasme jie skiria, tada duoda federacijai, o federacija jau juos.
Valdo jiems.
Tai va ten ir buvo klausimas, mes juos dabar jau gavom, bet mes juos gavom po sezoną.
Mums dabar ta prasme mums.
54:40
Reikėjo tada.
Mes važiavom į turnyrus realiai iš monikos ir simo pinigų į skolą ir tikėjomės, kad gausim tuos pinigus ir jau.
Ta prasme žinai mes dėliojamės biudžetus taip toliau ir mes jau ten buvom ten sausį žinai, jau galvojau, nu, mes jau turėsime vatos 15000 čia yra dideli pinigai, bent jau mūsų komandai.
54:58
Ir taip tempia. 15000 aš galiu pasakyti, tai yra tiesiog lašas jūroje, žinant, kiek kainuoja bilietai nuskristi į filipinus, kiek kainuoja viešbučiai dar prie viso šito, jeigu reiktų jums kažkokiu tai mitybos specialisto?
Trenerio sporto salėje abonementų ir taip toliau.
55:18
Tai čia 15000, aš sakyčiau, čia ketvirčiui duok dieve.
Sakau, arba buvo čia labai toks skaudus.
Tada mes jau aišku, kažkaip nusimušė maitinti 15 bandom ieškot rėmėjų, nes nuo iš čia nesulaukęs pagalbos mes negalim kaip ir paskirta mus, bet mes jų negalim gauta ne nu tai ai dzin sakom tebūnie žinai pačios išsiversime ir tada pradėjome ieškoti tų rėmėjų po biški po biški.
55:43
Aišku, jų nėra daug ir nėra taip lengva iš tikrųjų.
Kaip įsiprašyti?
Nežinau paprašyti tos pagalbos.
Tu prašai, bet nu realiai mažoji dalis nu aišku, mes ten turim keletą tų rėmėjų pagrindinių yra ten grafaitė.
55:59
Hotel bar gretvėja yra mūsų pagrindiniai rėmėjai ir paskui ten ten visi kiti likę aktyvūs senolių, bet tas buvo ir taip toliau neries unija ir.
Ateinančiam sezonui bus matyti, kurie išliks su mumis, tai ta prasme.
56:14
Nu tai va grafaitė lieka su mumis neries unija lieka su mumis, gretvėja lieka su mumis, o kas toliau?
Ar tai, kada jūs jau žinosite, kad jūs tikrai važiuoja į olimpiadą?
Kada tas bus jau tikrai žinomas faktas, kad jūs atstovaus lietuvą, jeigu atstovaus.
56:32
Ten ir turbūt pas juos irgi panašiai ten birželio birželio kažkuriam dienom sužinosim ten užsidaro tas langas vadinamas ir tada mes jau žinosime.
Iki birželio maksimaliai varyt.
Ta prasme mes jau gal anksčiau žinosim žinai, nu ten siekiu taškai, taškai bus matomi tiesiogiai ir mes gal anksčiau sužinosim, bet mes dabar turim maksimaliai nuo kovo pradėsim ir mes turime maksimaliai.
56:54
Hipotetiškai nu patenkate į olimpiadą, viskas jūs atstovaujate lietuvą.
Tai vis tiek jūs už savo pinigus važiuojat į olimpinį kaimelį perkat bilietus vežatės trenerį, viskas už savus pinigus.
Pavyzdžiui, su Europos ar pasaulio čempionatais federacijos privalo išvežti nuolatinį federaciją.
57:16
Tada mus išvežė Europos čempionatą, nes jie privalo taip.
Yra tokie įstatymai.
Jonu tai bilietus.
Nugalėtojai ir viešbutį 2 dalykai.
Jo olimpinėms žaidynėms nu, kadangi niekada neteko dalyvauti olimpinėse žaidynėse, tai neįsivaizduoju, kokia situacija yra tai čia.
Gerai tai jeigu, tarkim, jūs kažką tai pasiekėt olimpinėse žaidynėse, tik tada jūs gausite kažkokius tai pinigus iš valstybės.
57:40
Gaunasi taip, kad nori, tarkim, jūs laimėjot medalius, aš nežinau, laimėjo ten bronzą, sidabrą, auksą.
Jūs nutarėt viskas ir užteks.
Pasiekėm savo įrodę, galim viskas laikas poilsiui ir ką, ir viskas, ir tų tie pinigai, viskas tai jau ir ir nieko negausit išeina taip, nes jums skiria pinigus, tiktai tolimesniam sportui, o ne ruoštis kitoms kitoms olimpinė, bet jeigu jūs nesiruošiate jų jau ai, tai nebereikia jau ar ne, tai jums to ne, kaip sakant, ne ne, nes neatpirks, ką jūs ruošiatės dabar.
58:14
Tai realiai tas Europa dabar tą kur gauna stipendiją už Europos 5 vietą.
Tai realiai rugpjūtį įvyko ir iki kito rugpjūčio.
Jeigu ta prasme.
Kokia, tai yra stipendija, ką jūs čia gauna?
Ten 1800 nu ta prasme jauna normali kaip ane ta prasme, kaip moteriai turbūt yra sportuojančiai ganėtinai normali yra.
58:33
Pasiekus tam tikrą rezultatą.
Zagainova pasakoja diana, kad irgi apie tuos tenai turi pasiekti tam tikrą vietą, kad gautas stipendijas. 1800 tai jau čia pavalgyt išsinuomot butą.
Jeigu nesi, pavyzdžiui, vilnietis ar ne, tai tu vat nesi Vilniuje tai vilnietė, tu ne Vilniuje.
58:54
Bet jo taip, bet nugyveno vaikai ir taip toliau.
Tai realiai tas net nepasijaučia iš tikrųjų jo ten viską ir paskolas taip toliau yra daug dalykų, ta prasme tai.
Tai gerai, o kaip papildomai dirbat kažką tai dar tada išeina taip.
Tai va, dėl ko aš ir nusiėmiau tas treniruotes, tai aš dirbu papildomai, tik tai va treniravau, bet nėra galimybių.
59:14
Tai jau ir mes.
Mes ir šiaip turėtumėm sportuoti ant smėlio turėtume per savaitę turėti 10, 11 treniruočių normaliai sportuojant.
Mes su diana kalbėjomės 90 treniruočių.
Mes turėtume turėti, bet.
Kadangi kiek kainuoja aikštelės nuoma.
59:30
Tai čia turbūt reikėtų trenerio klausti, nes didžiąją dalį jisai iš savęs finansavo.
Jūs negali ateiti pasikalbėti su delfi arena, kad jie jus paremtų bent jau žaisti nemokamai?
Kodėl?
Kodėl?
Yra kalbėta, treneris kalbėjo.
59:48
Jo ir treneris ir aš esu seniau buvusi pas juos, bet.
Jie ir taip turi.
Tiek žmonių ir jam.
Gero darbo prisidėti prie sporto vystymo.
Aš nežinau, kaip ten, kaip ten tas mūsų treneris?
Mūsų treneris yra įsikūręs delfi sporto centre.
1:00:03
Jis turi ten savo tinklinio mokymo centrą ir ten jisai.
Tada tuos žmones vaikus ir taip toliau, ir ten yra nu bele kokie skaičiai.
Tai va tai treneris mokėjo, tai sakau, mes kažkokią dalį jam dabar kiek galėjom, ats nu nežinau, čia atsidėkojama, ar kaip čia pasakyti, ar algą sumokėjom už tą tokie?
1:00:20
Tai va tokie kainuoja, tai nepasakysiu.
Ką klausau galiu pasakyt šiaip liūdna žinot, kodėl nes liūdna dėl to, jog.
Mes, kaip ir turim, kaip Lietuvos valstybę puikių sportininkų.
Sportininkių, kurios turi galimybę pasiekti rezultatų ir iš to, ką girdžiu, man atrodo atsiradus daugiau treniruočių.
1:00:44
Tai, ko reikia jums vat, kaip ir sakot, pas jus yra 5 treniruotės, atsirastų 10 treniruočių.
Reiškia, jūs tobulėjate dvigubai greičiau jūs ką per metus padarė t jūs dvigubai daugiau padarytumėt būtų fizinis pasirengimas, sausgysles raumenis, ištvermingesni, jūs taip greitai nepavargtų mityba sutvarkyta, būtų jūs atstatytumėte kiekvieną dieną geriau taip toliau nevalgytumėte padrikai kaip dabar ane, o valgytume taip, kaip reikia tiek, kiek reikia tam, kad atsistatyti.
1:01:09
Jūsų rezultatai pagerėtų ir mes turim kaip ir potencialą, bet tik dėl to, kad taip žiūrima lengvabūdiškai į sportą.
Mes jo neišnaudojame ir aš, kai pagalvoju, tai nėra tokie dideli pinigai.
Nes nu tai nėra kažkas tai fantastiška ta prasme išnuomoti turbūt tą.
1:01:30
Turbūt turėjo prioritetus, kad nu jisai galėjo gal paimti tą 2 laiką mums sportuoti treneriu ta prasme ryte kiekvieną kartą turim bet 2 treniruotę.
Tiesiog taip gavosi, kad jo vis tiek prioritetas yra vaikai, nes ten nuo 3 ar nuo 4 val.
Pas jį ateina daug vaikų.
1:01:45
Na ir viskas.
O.
Gal ta prasme gal ir galėjo mes norėjom, mes norėjom taip sportuoti.
Bet kokį pasiūlymą duotumėte, pavyzdžiui?
Nežinau olimpiniam komitetui, s ten federacijai.
Kaip vat reiktų logiškai sugalvoti sistemą to finansavimo, kad jisai būtų tinkamas nu.
1:02:06
Nes ką aš dabar galvoju, tai galbūt pasiekus tam tikrą rezultatą, matyti perspektyvą ir tada iš karto skirti daugiau treniruočių treneriai paskirti taip toliau kažkoks turėtų būt loginis, nes dabar aš taip suprantu, tai net aš galėčiau eit sportuot, tai aš savų pinigų, sportuoju, sportuoju, sportuoju, o rezultatą parodžiau važiuoja į olimpines nu.
1:02:26
Realiai aš nuo jūsų niekuo nesiskiriu taprasme.
Taprasme taprasme tu gali viską pats dabar daryti.
Jeigu turėtum finansų nei ta, o tau olimpinio reikia nei to federacijos reikia, nes jeigu tu turi pinigų, todėl tik realiai kas yra, kad tu jį varžybas registruotis per federaciją?
Atstovauti aš noriu atstovauti motyvuotus atletus.
1:02:45
Aš nenoriu.
Taigi man Lietuva nieko neduoda.
Tai, kad aš tik Lietuvos pasta turiu tai ko, bet aš ateinu.
Kelis straipsnius, kad čia mūsų sportininkai, mūsų sportininkės čia parodė rezultatą tokį ir tokį mūsų.
Bet bet kai aš ateinu į federaciją, sakau chebryte, bet mums reikia dar 5 treniruočių.
1:03:04
Galit kažkaip tai suorganizuoti smėliuką ne 5 o 10 treniruočių parodykit olimpinėse žaidynėse rezultatą tai palauk.
Tai, kodėl čia mūsų?
Tai jau čia mano, čia jau aš viską pasidariau, jūs čia nieko neprisideda.
Vat man šitas toks nesąžiningumas kažkaip labai nepatinka.
1:03:23
Kad nu, bet yra tas tiesiogiai yra pasakyta ištransliuota.
Rezultatai parodė, kad federacija tikrai negauna daug pinigų, kad ten galėtų išlaikyti tuos visus sportininkus ir panašiai.
Bet ką mes darom kaip sportininkės, kas nėra šiaip neturėtų būti mūsų darbas.
1:03:40
Tai mes ieškom rėmėjų.
Aš ten buvau užsikūrus kantrybei ir bandai kažkaip surasti tų pinigų.
Tai galbūt tuo.
Turėtų labiau.
Ji.
Jau dabar biškį pamirštas reikalas dėl to, kad nesusirinko žmonių ir jau tenai palikau šitą metus beveik turėjom ir bet paulikienė raupelytė prašom anksčiau naudų kažkokių siūlėm, kad klaus trendus pridėsim instagrame, kad rodysim savo gyvenimą, kaip atrodo tinklininko gyvenimas ir panašiai, bet atsirado 3 žmonės, kurie tai norėjo, matyt, pusę metų dėl 3 žmonių kėliau video iš treniruočių medžiagos.
1:04:20
Kokius pratimus daroma ir panašiai, bet tada galvoju.
Per daug laiko užima šitas dalykas dėl tų 3 žmonių.
Tai ir paleidom, bet ką turėjau omenyje, anksčiau kalbėdama tai, kad mes ieškom tų rėmėjų, mes bandom save išlaikyti.
Tai federacija taip neturi pinigų, bet galbūt turėtų atsirasti kažkoks žmogus federacijai, kuri s ieško rėmėjų ir būtent būtent bando tuos sportininkus remti.
1:04:43
Tai irgi logiška, tai, jeigu valstybė ne neduoda pakankamai pinigų, tu gerai sakai, turėtų, federacija bus žmogus, kuris būtų suinteresuotas ieškoti rėmėjų ir aprūpinti sportininkus.
Tada barteriniais mainais tais pačiais ar ne?
Taigi galima barteriu tiek daug susitarti dieve mano dovaną davė impulsą, gali sportuoti jus į parašykit į kitus sporto klubus.
1:05:05
Jūsų instagramo stories duos nemokamai, abonementus parašykit treneriui m, aš manau, kad mus čia klauso be galo daug trenerių, kurie džiaugtųsi galėdami jums padėti sudaryti programą, kad ir nemokamai pravesti porą treniruočių savo vardą pagarsinti.
Kad prisidėjo prie merginų, kurios, tikėtina, važiuos į olimpines, tai tiesiog, taigi, čia taip viskas paprasta.
1:05:29
Dabar tokie laikai, kai visų per socialinę mediją gali pasiekti bet ką aš nesuprantu.
Klubą pas trenerį, kaip ir mokėjom už tą sporto klubą, abonementą ir viską, ir kai 5 vietą paėmėm pasaulio čempionate, klausia, ar galim parašyti socialinei medijai, kad nu pasveikint jus sakau, nu rašykit ir sako va, dovanojame jums vienas mėnesį nemokamai sporto klube nu ačiū.
1:05:55
Supratau.
Bet žodžiu, jūs nenuleiskite rankų viskas.
Įmanoma, aš nėra nėra taip malonu eiti ir ta prasme nu.
Prašyti žinai RN nežinai, kaip kartais paprašyti ar nukreiptos pagalbos į žmones, kad tave teisingai suprastų.
1:06:12
Viskas net parašai ir tave net nesureaguoja, ir tu kartais ar čia tai gal net nereikėjo to rašyt gal čia nu nesąmonė kažkokia.
Irgi tuo užsiimam va, kuriam podcastus ir lygiai taip pat ieškom rėmėjų, kurių neturim kol kas tai.
1:06:29
Lygiai taip pat norime, kad mus remtų ir mes taip pat jų ieškom tai čia toks yra, žinai, darbas, bet aš manau, kad jūsų darbas turėtų būti sportuoti ir ruoštis, o kažkas turėtų tą darbą atlikti.
Tai va turbūt čia didžiausia problema, bet rėmėjai tai nėra blogai.
Tai mus dabar stebi daug daug žmonių, galbūt potencialių ten įmonių tai paprašau, jeigu jus domina tinklinis ir nori prisidėti prie sporto Lietuvoje, tai galit parašyti ar man parašykit, ar tiesiogiai merginom instagramus paliksiu apačioje aprašyme ir.
1:07:01
Noriu pabaigoje jau jus, kaip sakant, pasveikinti, nes jūs išrinktos į metų proveržis Lietuvos sporto apdovanojimas 23 metais tai palinkėsiu jums sėkmės apdovanojimuose.
Tikiuosi, kad tapsite metų proveržiu ir ir gausite.
1:07:18
Nežinau, ką ten gausite, bet ką nors labai faina.
Ar jau gavote manęs mūsų laida išėjo ne mūsų laida išeis po apdovanojimų, tai turbūt jau visi žinos žinos ir jūs laimėti, ar ne?
Tai va tai ačiū labai jums, kad atėjote.
Palinkėsiu tiktai didžiausios sėkmės nenuleisti rankų kovoti.
1:07:39
Kovoti dėl savo tikslo, kurį turite, ir tiktai tikėjimas ir padės.
Taip o rėmėjai, tikiuosi, tikėjosi išgirs ir ateis viso visų visiems.
Nepamirškite uždėti laiku komentarų, sk rai bu, susitiksime kitą savaitę iki.